GRATIS
GRATIS
Ik wil op dit forum graag het volgende MMORPG ff duidelijk maken. Nadat ik was begonnen met midnitechallenge (zie PTA) zijn online games opeens heel leuk.
Zoals Runescape ( http://www.runescape.com/ )
Runescape is een mmorpg dat zich afspeeld in de tijd van de draken en ridders. Je bent iemand die vrij door een wereld heen kan lopen, je kunt skills zoals:
- attack
- strenght
- defence
- magic
- mining
- ranged
en nog veel meer gaan practicen.
Om meteen maar even met de deur in huis te vallen, je kunt elkaar niet gewoon aanvallen. Daarvoor heb je de wilderness. Hier kun je andere spelers met enige limieten aanvallen. Hoe verder je komt hoe meer je kunt aanvallen.
Ben jij combat lvl 20, dan kun je in wilderness lvl 10 mensen tussen lvl 10 en 30 aanvallen. En zij jou natuurlijk!
Gemiddeld zijn er 6000 - 24000 mensen online. Deze zitten niet allemaal in een wereld maar verdeeld onder een aantal servers. Er is een maximum van ongeveer 1250 per server.
De graphics zijn echt bagger, dat is ook nodig om te zeggen, zie hier een paar screenshots:
Om een beeld te krijgen hoe groot die wereld dan wel niet is, kijk hier:
http://runevillage.com/world.php
En hier voor de wilderness
http://runevillage.com/mapWilderness.php
In de wilderness heb je zogenaamde pk-clans of pk-ers. Deze trainen alleen hun combat skills om daarna in de wilderness te gaan killen.
Dus ga niet meteen met lvl10 de wilderness in, want dat werkt gewoon niet.
Wat wel handig is, is naar iemand te zoeken die wil dat jij iron ore (of iets dergelijks, je hebt ook brons en nog wat andere) gaat dragen. Deze mensen willen graag een smithing lvl omhoog hebben en geven meestal niet zoveel om wat ze ervan maken. Een goede manier om aan armour te komen dus!
Als je het dan toch hebt voormekaar gekregen om dood te gaan, er is 1 troost, je houd je 3 waardevolste bezittingen. De rest ligt op een hoop waar jij dood ging.
Als dat dus afgelegen is moet je snel terug gaan om het weer op te halen.
Ik open dit topic dus omdat ik mensen zoek om mee te handelen en eventueel mee te pk-en. Alleen sta je niet zo geweldig in de wilderness, dusssssss...........
Als je nou een mooi monsters hebt neergemept kan het voorkomen dat ie wat laat vallen. Bijvoorbeeld runes! Dat zijn stenen (ofzow) die je kunt gebruiken om spells te casten.
Ook kun je nog quests doen, daarin moet je vanalles verzamelen en ook monsters verslaan. Daarmee krijg je quest points en ook beloningen.
Je kunt dus ook handelen, in het centrum van elke redelijke plaats staan meestal wel een hoopje mensen vanalles door elkaar heen te roepen.
Ook heb je stores, daar kun je vanalles kopen er verkopen. Als na al dat shoppen je inventory vol is, ga je naar de bank to om het daar te dumpen (ook gelimiteerde storage)
Afijn, de rest leer je wel in de tutorial aan het begin van het spel. Een leuke site voor beginners is http://www.runevillage.com/
Oh ja,
HIER GEEN ACCOUNTS AANBIEDEN OF VRAGEN
NET ZOALS AUTOMINERS OF ANDERE CHEATS
Mijn nick is: LSkylighter
Als je serieus gaat spelen kan je me gerust toevoegen bij je friends list. In de vakantie ben ik sowieso van 22:00 tot 03:00 online. Meestal 's middags ook wel.
@ran@ C U there!!
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 24-12-2003 15:25]
Maar ik zal het een poging geven, maar dan pas NA kerst. Als ik bij mn ouders weg ben en weer gewoon thuis zit me te vervelen !
Met zo'n openingsposts Mijn compliment!
zou wel mooi uitkomen als je al wat verder was, dan kan je nieuwe Fok!kers een steuntje in de rug geven.
Lees eerst ff de openingspost!
Kijk bovenaan bij het kruisje
Het is dus gratis.
Er is een mogelijkheid om een betaalde versie te spelen, dan is de wereld ongeveer 3x zo groot. Je hebt 30% meer skills en heel veel meer. Ik zit daar zelf serieus over na te denken want het kost maar $5 per maand.
Maar de normale is dus GRATIS
@ DaFan, ik zit ongveer op lvl 32, dat is de middenmotor als ik het goed heb bekeken. Ik speel het nu ongeveer 2 weken. Totaal ongeveer 80 a 100 uur.
En die steuntjes in de rug die komen er zeker, zelf ben ik een miner en een smither. Dus voor degene die 15 minuten ofzo de tijd hebben kunnen rekenen op gratis ijzeren schilden, zwaarden en dat soort dingen (nog geen body plating, wel legs)
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 24-12-2003 16:07]
quote:Ik vond er anders niks aan.
[b]Op woensdag 24 december 2003 14:30 schreef Dit online spelletje is extreem verslavend en kan er tot leiden dat partners, kinderen, vrienden, ouders, zusters, broers en andere aanverwante artikelen zelfmoordneigingen krijgen
quote:
Op woensdag 24 december 2003 15:36 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
@ Notorious_Boy,
is het ook goed dat ik zo af en toe wat screens post?
Ik had een character met lvl 74 combat en een skill total van 960 ofzo.
D stroyer heette ik op runescape zal is kijken of ik mijn password nog weet .
quote:Hoe lang weet ik niet meer precies maar geen maanden ofzo. Het lagde nogal bij mij en dat vond ik zo irritant dat ik gekapt ben.
Op woensdag 24 december 2003 16:07 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Excuses, veranderd.Hoe lang heb je Runescape gespeeld?
Als iemand hulp nodig heeft om te beginnen of gewoon met iets anders moet je het even zeggen want ik heb wel weer zin om te spelen
* Nothing intresting Happends
quote:hulp nodig? Wil graag helpen
Op woensdag 24 december 2003 16:45 schreef Vision het volgende:
ziet er tof uit, ik ga nu eens even de website doorspitten en gewoon beginnen
quote:graag
Op woensdag 24 december 2003 16:50 schreef _laytsskylighter_ het volgende:hulp nodig? Wil graag helpen
ik ben nu bezig een account aan te maken
-edit-
eerste vraag: welke server moet ik kiezen of kan ik dat later nog veranderen?
Ik ben nu bij de Wildernis Guide, maar hij wil me niet doorlaten naar de volgende ruimte. Maar als ik wat aan hem vraag zegt hij steeds hetzelfde
Ik ben er al door.
[Dit bericht is gewijzigd door Dark_Killah op 24-12-2003 17:35]
quote:gelukkig maar
Op woensdag 24 december 2003 21:14 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
kunt nu door elkaar heen lopen
quote:Ik doe wel mee hoor!
Op woensdag 24 december 2003 21:27 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
wie nog meer? zoeken mensen voor een clan
En ik kan ook nog 2 à 3 mensen verzorgen. Dat doe ik wel ff 2-de kerstdag want ik ga zo naar belgië.
Prettige feestdagen
quote:Dan zouden we al een groep van 7 a 8 mensen hebben. Dat is wel ok. Ik ben nog niet de Wilderness in geweest, maar een groep van 8 is redelijk groot (als iedereen meegaat). Moeten we een keer ergens op een vaste plaats afspreken om daar equipment uit te ruilen ed.
Op donderdag 25 december 2003 07:58 schreef Dark_Killah het volgende:
skylighter
DaFan
Dark CoverEn ik kan ook nog 2 à 3 mensen verzorgen. Dat doe ik wel ff 2-de kerstdag want ik ga zo naar belgië.
Prettige feestdagen
Vast een zeer effectieve strategie!
Je kunt ook koper en tin gaan hakken en daar koperen schilden, wapens ect van maken. Zal wel ff uitleggen hoe het werkt:
Benodigdheden:
* pickaxe
* hammer
* geduld
* tijd
* vrije ruimte in je inventory
- Ga naar een mijn toe (zie kaarten op openingspostlinks)
- Zorg dat je evenveel tin hebt als koper.
- Ga naar een furnace ('dr is een bij Lumby Castle en Al Kharid, zie weer kaart)
- Smelt daar je koper en tin om in bronzen staven
- Ga naar de anvils in Varrock (kaart)
- Maak daar met je hamer van de bronzen staven wapens etc.
quote:Gewoon samewerken en PK-en..
Op zaterdag 27 december 2003 10:37 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
geen idee, doe maar. Wat wil je doen dan? PK-en of gewoon handelen ofzo?
IEDEREEN mag lid worden [graag zelfs ]
we hebben wars, events, en nog veel meer
WORD LID :d
de naam is m_reflex, dus misschien zie ik jullie ook wel ergens.
God wat heb ik dit veel gespeeld, maar nooit ver geraakt. Ik begon steeds opnieuw omdat ik de eerste momenten zo leuk vond. Het was echter nooit hetzelfde... Niet aan de map aanuit kunnen was toch zo leuk... en de kick van je eerste full armor
Ook heb ik een tijdje p2p gedaan. Kondros, Snoggy ...
Ik speel het spelletje op het moment, en ik vroeg me af of er nog andere spelers waren, ik wou eerst een nieuwe Topic openen, maar ik zag dat er al een was...(jeuj, dat scheelt mij weer een openingspost:))
Ik ben nu lvl 7, en een beetje aan het klooien met mining enzo, als er iemand is die het nog speelt en mij wil helpen GRAAG.
mn nick is wilfred 592
nog een vinnie, voeg mij ook maar in ikkevincent en een vriend van me silentiusquote:Op zondag 18 april 2004 17:02 schreef Blinker het volgende:
ik speel dit spel zelf ook al 2.5 jaar.
Met ook pauzes tussendoor maar sinds rs2 uit is speel ik het weer
Voeg me maar toe als je wil Vincent King
ok, zeg maar is wanneer, world 4 of 8quote:Op zondag 8 februari 2004 21:39 schreef Goblin_of_the_Dark het volgende:
Superrrrrschop...
Ik speel het spelletje op het moment, en ik vroeg me af of er nog andere spelers waren, ik wou eerst een nieuwe Topic openen, maar ik zag dat er al een was...(jeuj, dat scheelt mij weer een openingspost:))
Ik ben nu lvl 7, en een beetje aan het klooien met mining enzo, als er iemand is die het nog speelt en mij wil helpen GRAAG.
mn nick is wilfred 592
wat is zijn nickname? voeg ik hem in me lijstquote:Op zondag 2 mei 2004 12:01 schreef Mandytjuhhh het volgende:
pff...mijn vriend is al meer dan een jaar zwaar verslaafd aan dit spelletje... echt irritant soms!
Uhm volgens mij Xtinctor of Xtincequote:Op zondag 2 mei 2004 12:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wat is zijn nickname? voeg ik hem in me lijst![]()
Haha, shit happens.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:36 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Heb ook de grootste blunder ooit gemaakt, ben gescammed voor 35K met een r2h note![]()
serieus? wat is je naam dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:25 schreef sebabje het volgende:
yeah ik ben daar lekker moderator
Geen idee... ik speel op www.runescape.comquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Spelen jullie nou Runescape classic of 3d!?
ik liep helemaal niet in de wilderness! ik liep gewoon in het dorpje toen ik werd aangevallen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:37 schreef DeHovenier het volgende:
wat doe je dan ook in de wilderness met waardevolle spullen
Of werd je aangevallen door een NPC?
Overigens hou je automatisch je 3 waardevolste spullen als je doodgaat, behalve als je een doodshoofd boven je hebt.
op welke manier heb je betaald? Mijn zoon wil ook member worden en ik ben op zoek naar de goedkoopste manier zonder creditcard.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:33 schreef Thrilled het volgende:
ik heb ¤ 17,60 betaald voor 3 maanden, dit loopt over 2 weekjes af ongeveer..
mijn ingame name = Frostarc
De account 'Altissima' heb ik aan mn broertje gegeven, ik heb dus alleen Wapenaar nog.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:41 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben begonnen met een andere account (je mag er meer dan 1 hebben), deze heet Wapenaar.
Ik zit er nou niet zoveel meer op, maar ik heb fishing level 50, firemaking 40, woodcutting 45, mining 55 ofzo en smithing 1
De rest ook allemaal op 1.
quote:Wapenaar? Daar heb ik vroeger wel eens mee samen gelopen.
...en dat alles met combat level 9quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De account 'Altissima' heb ik aan mn broertje gegeven, ik heb dus alleen Wapenaar nog.
Mn levels:
Mining 59
Smithing 36
Fishing 52
Cooking 50
Firemaking 60
Wc 64
en die nieuwe farming skill is wel grappig
ik zie dat het inmiddels al gelukt is, maar voor mensen die het alsnog willen weten...quote:Op zondag 3 juli 2005 19:07 schreef baniekje het volgende:
[..]
op welke manier heb je betaald? Mijn zoon wil ook member worden en ik ben op zoek naar de goedkoopste manier zonder creditcard.
Hij is Danielviper2 in het spel.
Tuurlijk speel je dit thuis. Op kantoor moet je werkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:38 schreef Gamedemon het volgende:
spelen mensen dit nou serieus thuis ook enzo?
ik zie dit meer als een game voor verveelde mensen op kantoor
coming!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef DeHovenier het volgende:
Je bent niet eens online
Wel tijd voor Fok! maar geen tijd voor RS
iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:47 schreef DeHovenier het volgende:
...en toen was ik offline
Sorry, maar ik moest ff wat eten
Then for godsake, why the fuckin questionmark mate?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ja hehe, dat weet ik ook wel
Wat ik ermee bedoelde is dat p2p veel leuker is
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:03 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Then for godsake, why the fuckin questionmark mate?
Ik kan je zeggen, begin niet aan 99 smithing. Ik zit nu op 66 smithing (misschien volgende week al op 67 ofzo) en het begint nu al best wel te vervelen.. En dan zit ik nog maar op 1/26ste deelquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:17 schreef Doppertje het volgende:
[[url=http://img369.imageshack.us/img369/251/statspng5em.th.png]afbeelding][/URL]
Ik ben van plan om combat 85 te krijgen, met hoogste defence van alles, en voor de rest alles rond de 70, met 75-85 mining, en 99 smithing (someday..)
Heb je nog wat geld voor mij?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:58 schreef kanovinnie het volgende:
bump, heb het gespeeld. total 925 ofzo, cb 82
en f2p
gestopt, weggegevenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:08 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Heb je nog wat geld voor mij?
Ben laatst gehacktSanta kwijt. Nu heb ik niks over
je staat in mn friendslistquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:39 schreef DeHovenier het volgende:
Zoek maar op Wapenaar.
De graphics vind ik niet zo belangrijk. Het is tenslotte een webgame, en als ze ubergraphics toevoegen betekent dat meer dataverkeer, vaker servers belast enzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:34 schreef GaRleC het volgende:
Sorry hoor het zou best een leuk spel zijn... En goedkoop ofzo maar uhhh,,
Hoe hou je het in godsnaam uit in die scheit Graffics ??
Ik speel al een half jaar wow, maa rik zou me kapor schamen als ik het zou spelen.
Toch weer wel?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:18 schreef Backhander het volgende:
en ik speel het weer
ben alleen nog maar voor 9 daagjes member
Ik heb nu ook soort 'pauze', niet omdat ik niet echt wil enzo, maar heb net weer ander spel dat ik ff speel, en laatste maand ook best veel weggeweest. Over tijdje ga ik ook weer spelen. Nu ben ik wel voor niks member maarja.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga binnenkort weer beginnen. Denk ik
Kom nou maar op msn aars.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:34 schreef Backhander het volgende:
wie zegt dat ik wou zeggen britney spears is een man?
Gewoon blijven proberen en proberen aan te melden met verschillende statussen (offline weergeven/afwezig/online.)quote:Op maandag 22 mei 2006 17:43 schreef Backhander het volgende:
(service is tijdelijk neit beschikbaar ofzoiets)
Dat suggereer jij:quote:Op maandag 22 mei 2006 17:34 schreef Backhander het volgende:
wie zegt dat ik wou zeggen britney spears is een man?
Je zegt: Dat is geen vrouw, maar Britney Spears. Dus geen vrouw is een man. BS=man.quote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:05 schreef kanovinnie het volgende:
ik ben nu alle drie mijn accounts kwijt :\
wijsneus.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat suggereer jij:
[..]
Je zegt: Dat is geen vrouw, maar Britney Spears. Dus geen vrouw is een man. BS=man.
Je kan het ook anders bedoelen, dat je dus onderscheid maakt tussen de vrouw en Britney Spears. Dan klopt het idd wat je zegt. Je kan dus die zin op 2 verschillende manier interpreteren.
Boeiend zegquote:Op maandag 22 mei 2006 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat suggereer jij:
[..]
Je zegt: Dat is geen vrouw, maar Britney Spears. Dus geen vrouw is een man. BS=man.
Je kan het ook anders bedoelen, dat je dus onderscheid maakt tussen de vrouw en Britney Spears. Dan klopt het idd wat je zegt. Je kan dus die zin op 2 verschillende manier interpreteren.
Gewoon iemand quoten en dan alles wat daar staat knippen/plakken in je sigquote:
inmiddels is attk 58 en combat lvl 64quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:11 schreef Backhander het volgende:
Mijn stats:
[afbeelding]
btw. mijn msn doet het weer
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:56 schreef Backhander het volgende:
jij hebt 2 obby cape SUPERVEEL spullen en 11 miljoen. en ook nog een whip enzo.
ik heb een geweldige 150k. en niet eens obby cape.
heb je monkey madness gedaan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:26 schreef Backhander het volgende:
mag ik dan toch een dragon scimmy?
Wow flink gegroeid alweer zie ik.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:40 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Ben eigenlijk gestopt met spelen.
En nee niemand krijgt mijn waardevolle spullen.
Als iemand hier iets relatiefs klein nodig heeft kan ik dat mss wel geven.
wil ik binnenkort wel gaan doen ja. maar die ga ik dan alleen doen als ik zeker weet dat ik een dragon scimmy krijg.quote:
Voordat jij monkey madness kan doen zijn we al een maand verder. Tot nu toe is dat ongeveer de moeilijkste quest die ik gedaan heb. En de langste. En ingewikkeldste.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:16 schreef Backhander het volgende:
[..]
wil ik binnenkort wel gaan doen ja. maar die ga ik dan alleen doen als ik zeker weet dat ik een dragon scimmy krijg.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:40 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Voordat jij monkey madness kan doen zijn we al een maand verder. Tot nu toe is dat ongeveer de moeilijkste quest die ik gedaan heb. En de langste. En ingewikkeldste.
je kan het nog wel proberen...ik heb heb em binne 12 dagen gedaan (speelde ongeveer half uur per dag) zonder guide en was trouwens toen lvl 90 en ben nu lvl 100quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:07 schreef Backhander het volgende:
oh ok. dan hoeft het niet.
Ik had m met veel moeite rond lvl 70-74 gedaan, heb er een hele dag over gedaan (uurtje of 6-10), met veel moeite en zélfs grootste gedeelte met guide. Ben nu lvl 85, heb al best veel quests gedaan, maar dat is tot nu toe de moeilijkste en langste.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:00 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
je kan het nog wel proberen...ik heb heb em binne 12 dagen gedaan (speelde ongeveer half uur per dag) zonder guide en was trouwens toen lvl 90 en ben nu lvl 100![]()
![]()
me buurjonge in 1 dag..maar die had guide..![]()
![]()
hax, ik zal ze wel even posten, met hoogte puntenquote:
ik heb em niet met guide gedaan (MM) maar toevallig zat een jonge uit me klas naast me die em toevallig de dag ervoor had gedaanquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:04 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Ik had m met veel moeite rond lvl 70-74 gedaan, heb er een hele dag over gedaan (uurtje of 6-10), met veel moeite en zélfs grootste gedeelte met guide. Ben nu lvl 85, heb al best veel quests gedaan, maar dat is tot nu toe de moeilijkste en langste.
je hebt eigelijk wel gelijk...maar als je Advance Wars DS: Dual Strike al heb uitgespeeld..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:40 schreef hellmania het volgende:
ik heb runescape gespeeld(was leuk...) cblvl 72... mee gekapt, member veel te duur, liever ds'en
Member veel te duur, liever ds'en?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:40 schreef hellmania het volgende:
ik heb runescape gespeeld(was leuk...) cblvl 72... mee gekapt, member veel te duur, liever ds'en
Runescape:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:44 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Member veel te duur, liever ds'en?
¤4,60 per maand te duur, maar een gameboy voor ¤100-150 met spelletjes van ¤20-50 euro is niet te duur.
Zijn er echt nog mensen zonder PC?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:17 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Runescape:
PC al snel 300¤
Internet: 30¤ in de maand
Membergeld: 4,50¤ in de maand
meer elektrischetijd dat je moet betalen
is dat dan niet duur?
en DS is ook handig voor in de auto
ach weetjewat...ik heb het allebei![]()
me oma heeft er geenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:41 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Zijn er echt nog mensen zonder PC?
Alsof je speciaal voor runescape een pc en internet nodig hebt. Niet echt logische vergelijking.
is drie mill klein genoeg?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:40 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Ben eigenlijk gestopt met spelen.
En nee niemand krijgt mijn waardevolle spullen.
Als iemand hier iets relatiefs klein nodig heeft kan ik dat mss wel geven.
mooie bankquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:49 schreef DeHovenier het volgende:
De piccas
Stats:
[[url=http://xs101.xs.to/xs101/06216/stats.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Mannetje (Wapenaar)
[[url=http://xs101.xs.to/xs101/06216/Voorzicht.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
Bankstuff:
[afbeelding]
Denk er nog maar Big Net, Harpoon, Lobstercage en een halve Admiral's Pie bij
Hoeveel zijn Thorak Hammers waard?
www.runevillage.netquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:36 schreef DeHovenier het volgende:
Bedankt
Ik heb nou 3 Crystal Keys en 1 half key Tooth, waar staat die kist waar die keys op passen?
Zigo welk spel speel jij niet!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:31 schreef ZigoSOS het volgende:
Die hammers zijn ongeveer 200k waard. (Niet precies, alweer tijdje geleden)
geen doel..oftewel beetje nix doen en beetje skills trainenquote:Op maandag 29 mei 2006 19:06 schreef Blinker het volgende:
Omerta zuigt sowieso
Runescape heb ik echt lang gespeeld, maar na een tijdje vraag je af wat het doel is
Om de beste te zijn natuurlijkquote:Op maandag 29 mei 2006 19:06 schreef Blinker het volgende:
Omerta zuigt sowieso
Runescape heb ik echt lang gespeeld, maar na een tijdje vraag je af wat het doel is
ik heb in totaal 26 mil en dan hebben we het nog niet over mijn spullen (maar ik doe met 3 gasten op 1 acountquote:Op maandag 29 mei 2006 22:15 schreef kanovinnie het volgende:
zoals ik.
ik ben (denk ik) degene met het beste account, over de bank hebben we het niet. na 3 keer 2 tot 6 mill kwijt te zijn (totaal 12 mill) geef je niet zo veel om je bank.
beter dan dat trieste java spel dat je stiekem op kantoor speeltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |