quote:Dan blijven dat soort dingen je in realiteit waarschijnlijk ook niet bij.
Op zaterdag 10 januari 2004 20:49 schreef Varr het volgende:
Je herinnert je dromen iig wel in goed detail, 2e verdieping, 3e deur links, dat soort dingen blijven mij echt niet bij...
quote:Nee, die ken ik niet. Dankje, ga ik lezen.
Op zondag 11 januari 2004 14:28 schreef Threep het volgende:[..]
Interessant. Ben je bekend met de boeken van Carlos Castaneda ? Je verhaal doet me denken aan zijn schrijven over de "dubbel" ...
quote:ik ben een van die ongelukkigen met een fotografisch geheugen
Op zondag 11 januari 2004 15:22 schreef Sessy het volgende:[..]
Dan blijven dat soort dingen je in realiteit waarschijnlijk ook niet bij.
meen je dit nu echt?quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:31 schreef Oxylus het volgende:
Het is inderdaad best lachen. Het voelt lekker zweverig. Ik kan het iedereen met een slecht matras aanraden: beter boven je matras zweven voor je gevoel dan erop liggen ;-). IIg voelt het best relaxed. hoogstens een beetje verwarrend als je weer je ogen open doet.
Hoi Bastian,quote:Op woensdag 6 april 2005 23:14 schreef Bastian het volgende:
kappen met uitreden!!!
DAT IS GEVAARLIJK! SERIEUS!
Mag ik even offtopic mijn sceptische azijnpisserij tentoonspreiden? Dank.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:12 schreef qu63 het volgende:
ik zie het topic nu pas! en op IRC hebben we er al een naam voor verzonnen: RRV (Remote Room Viewing). ikzlef begin hier steeds beter in te worden, en met mij ook een paar anderen. het lukt mij nu ook regelmatig gewoon overdag.
Ben jij dan ooit eens niet wakker geworden nadat je in slaap viel?quote:Op woensdag 6 april 2005 23:14 schreef Bastian het volgende:
kappen met uitreden!!!
DAT IS GEVAARLIJK! SERIEUS!
Hm heb je als ervaren uittreder nog tips voor mensen om het uittreden te stimuleren? Of gebeuren die uittredingen spontaan?quote:Op donderdag 7 april 2005 09:25 schreef Stenny het volgende:
Hoi Bastian,
uittreden is niet gevaarlijk hoor, ik maak het al mee sinds mijn 18e en heb inmiddels een kleine 1000 bewuste uittredingen meegemaakt en here I am, alive and kicking. Ik wil het nog sterker stellen: iedereen treedt uit zijn haar lichaam, het is de natuur. Niet iedereen maakt het bewust mee.
Sten
ik meen het serieus...quote:Op donderdag 7 april 2005 09:25 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hoi Bastian,
uittreden is niet gevaarlijk hoor, ik maak het al mee sinds mijn 18e en heb inmiddels een kleine 1000 bewuste uittredingen meegemaakt en here I am, alive and kicking. Ik wil het nog sterker stellen: iedereen treedt uit zijn haar lichaam, het is de natuur. Niet iedereen maakt het bewust mee.
Sten
Een manier die ooit uitgelegd is, is dmv. in een diepe trance te raken/mediteren:quote:Op donderdag 7 april 2005 18:52 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Hm heb je als ervaren uittreder nog tips voor mensen om het uittreden te stimuleren? Of gebeuren die uittredingen spontaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |