abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 december 2003 @ 13:23:25 #1
78237 Elmoowtje
k hou van je juud
pi_15666689
Mijn vriendin is op wintersportvakantie in Oostenrijk en vanochtend heb ik gedroomd dat ik in een hotel was in een dal onderaan een skipiste.
En ik liep niet gewoon had meer het gevoel dat ik zweefde.
Dus ik ging de trap op naar de tweede verdieping en toen naar de 3e deur aan de linkerkant.
Toen ik daar naar binnen ging zag ik m'n vriendin slapen in bed aan de rechterkant van de kamer met haar hoofd aan de raamkant.
Toen werd ik wakker

Vanmorgen kwam mijn vriendin online op msn, omdat ze met me wilde praten, want we hebben allebei onze problemen en we geven elkaar altijd advies ( zo hoort dat ook )
Toen vertelde ik haar over m'n droom en ze zei dat het allemaal klopt
Ze logeert in een hotel onderaan een skipiste in een dal op de 3e kamer aan de linkerkant van de 2e verdieping.

Mijn vraag is..
Was dit een uittreding ofzo?
Ik heb t wel opzettelijk gedaan denk ik want voordat ik vanochtend opnieuw in slaap viel dacht ik nog bij mezelf dat ik haar weer graag zou willen zien, omdat ik r heel erg mis.

Ik ga het oefenen, denk ik, want het is wel een handige "gave".

pi_15666731
gave? niets gave...
'The world is mine'
  woensdag 24 december 2003 @ 13:40:35 #3
78237 Elmoowtje
k hou van je juud
pi_15667290
wat is t dan?
als je t zo goed weet?

[edit]
en als je niets nuttigs te melden hebt reageer dan gewoon niet
ik geloof niet in toeval
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Elmoowtje op 24-12-2003 13:46]

woensdag 24 december 2003 @ 13:41:34 #4
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15667330
Gewoon leuk gedroomd
uitslapen - eten - dod - sex
pi_15667384
Toeval

Overigens wel onwaarschijnlijk

woensdag 24 december 2003 @ 14:14:24 #6
74591 Futero
RrrrrrrRrrrrrr.....
pi_15668184
Klinkt wel cool moek zeggen. Dat lijkt me ook vet, dat je gewoon kunt kijken overal, en overal naar toe kunt zonder dat men je doorheeft

Probeer het nog eens en onthoudt de details die je ziet (mocht je weer in het hotel aankomen), bijvoorbeeld waar bepaalde spullen zich bevinden. Dan weer op MSN navragen of het waar is.

pi_15670832
Je hebt idd een uittreding gehad o.i.d. zou het niet anders kunnen noemen. Het is geen toeval dat jij precies weet in welke kamer slaapt laat staan dat je weet aan welke kant ze slaapt.
pi_15672311
Beetje ongeloofwaardig vind je niet?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  woensdag 24 december 2003 @ 17:05:33 #9
78237 Elmoowtje
k hou van je juud
pi_15672594
partyyboy ik heb niet gevraagd om reacties zoals die van jou
ik ga jou ook niet afkraken als je iets post over UFO's ofzo
  woensdag 24 december 2003 @ 17:12:42 #10
78027 FReNsJ
lekker zacht
pi_15672830
quote:
Op woensdag 24 december 2003 16:56 schreef partyyboyy het volgende:
de meeste dingen die hier staan zijn best moeilijk om te geloven, denk je niet ? zeker als je het niet WIL...

[Dit bericht is gewijzigd door FReNsJ op 24-12-2003 17:19]

Nieuw! nu met vleugje Finland.
Sinds 2011 ook met 50% extra Turkije!
pi_15672928
quote:
Op woensdag 24 december 2003 17:05 schreef Elmoowtje het volgende:
partyyboy ik heb niet gevraagd om reacties zoals die van jou
ik ga jou ook niet afkraken als je iets post over UFO's ofzo
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_15675289
Dit heeft volgens mij helemaal niks met uittreding te maken. Ik denk dat het licht aan een sterke band tussen jullie, waardoor jullie gedachten en gevoelens elkaar beinvloeden.
Om een voorbeeld te noemen: tweelingen voelen vaak hetzelfde op hetzelfde moment of zijn op hetzelfde moment ziek. Ook als ze ver uit elkaar wonen.
Impossible is only a word.
pi_15676673
quote:
Op woensdag 24 december 2003 16:56 schreef partyyboyy het volgende:
Dit is weer een compleet sfeer verziekende opmerking. Doe je dat irl ook? Iemand vertelt iets en jij meent diegene te kunnen betitelen als leugenaar?
Wat heb je hier eigenlijk te zoeken als je zo reageert?
'Alleen gelijkgestemden zijn hier zeker welkom'. Nou zal ik dit es een keer gewoon met een 'inderdaad, ja' beantwoorden.

Want de traditioneel denkenden zijn over het algemeen, zoals nu ook weer blijkt uit alleen al de woordkeus, niet in staat gebleken een respectvolle discussie aan te gaan.

Dan niet. Ik ben niet van plan om gebrek aan opvoeding en algemene ontwikkeling te blijven corrigeren en respecteren.

pi_15676706
quote:
Op woensdag 24 december 2003 18:36 schreef Myzel het volgende:
Dit heeft volgens mij helemaal niks met uittreding te maken. Ik denk dat het licht aan een sterke band tussen jullie, waardoor jullie gedachten en gevoelens elkaar beinvloeden.
Om een voorbeeld te noemen: tweelingen voelen vaak hetzelfde op hetzelfde moment of zijn op hetzelfde moment ziek. Ook als ze ver uit elkaar wonen.
Om maar weer even ontopic te komen: hier ben ik het volledig mee eens.
pi_15676799
ik heb dit ook heel vaak, zeker wel 12 keer per maand ofzo... helemaal kut, want je wordt niet echt lekker uitgerust wakker..

ik niet althans

"Pap, ik ben homofiel........"
"nu niet jongen, ik heb hoofdpijn........."
  woensdag 24 december 2003 @ 19:48:54 #16
78237 Elmoowtje
k hou van je juud
pi_15677224
quote:
Op woensdag 24 december 2003 19:28 schreef iteejer het volgende:

[..]

Om maar weer even ontopic te komen: hier ben ik het volledig mee eens.

daarom...ik vroeg me al af of het een uittreding was, want ik had m'n eigen lichaam niet gezien...en meestal als je een OBE (Outer Body Experience) hebt dan ben je ook vreselijk bang als je weer wakker word.
Maar dit was niet het geval, ik vond het maar vreemd.
Maar idd mijn band met mn vriendin is heel erg sterk geworden door wat persoonlijke gebeurtenissen.
Dat zal het dus wel zijn
Bedankt voor jullie reacties (behalve dan de reacties van bepaalde losers die nix nuttigs te melden hadden)
Ik heb m'n antwoord dus wat mij beterft kan er eens slotje op, of jullie moeten het zo interessant vinden dat ie open blijft
pi_15833909
Lieve Elmoowtje!

Ik moest gewoon reageren! Uittreden is helemaal niet zo bijzonder als het klinkt en laat iedereen die jij 'losers' noemt maar lullen. Gezellig toch? Al die meningen?! Net zo gelijk als een andere mening! Cool! We blijven 1 grote familie! :-D

I.i.g. wilde ik zeggen dat ik zelf iets dergelijks heb meegemaakt wat ik niet uit de doeken zal gaan doen maar denk Elmoow, dat je bij haar wilde zijn en dit ook deed. Plain en.....Simple!!!
Die speciale band die je met je vriendin deelt *voel* ik uit jouw post en ik was direkt gecharmeerd van jullie liefde! Super, houwe zo! Menig 1 kan hier een voorbeeld aan nemen.

PS: Ik vind niet dat je topics moet sluiten! Dat is de mond snoeren!

LOVE RULES!

pi_15972645
hmm je derde oog heet zoiets

het is geen gave, iedereen kan het, meestal gaat je oog open als je in moeilijke tijden zit - hoe moeilijker, hoe meer het zich opent.

pi_16136716
Wat je beschrijft is waarschijnlijk een uittreding.
www.doorhetraam.nl is een site met allerlei informatie en ervaringen over uittredingen, best intressant om te lezen...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  zaterdag 10 januari 2004 @ 20:49:23 #20
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_16136767
Je herinnert je dromen iig wel in goed detail, 2e verdieping, 3e deur links, dat soort dingen blijven mij echt niet bij...
  zondag 11 januari 2004 @ 00:28:07 #21
15498 Perceptive
het leven is zo gek nog niet
pi_16142852
Hier mijn belevingen, waaronder een droom die overging in een uittreding.

Een paar nachten geleden droomde ik dat ik in de huiskamer stond met twee anderen. Ik hoorde een Engelse voiceover met de stem van Sean Connery. Ik schoot in m'n droom in de lach, omdat het nogal komisch was. Tot de stem serieus werd en vertelde dat hij van verre kwam en dat er iets 'bigs' ging gebeuren. "And I'm the one to make it happen" zei die stem.
En BAMMM, daar ging het licht uit. Pikkedonker was het. Ik zei: "doe nou het licht maar weer aan". Niks, het bleef donker. Ik keek naar beneden en zag geen benen. Ik zweefde! Ik zag zelfs geen lichaam maar iets ijls, vluchtigs.
Door mijn ervaringen met lucidedromen-experimenten van een paar jaar geleden was ik er snel achter dat dit geen droom was. Nogal scary, ik wist dat ik uitgetreden was! Ik voelde me langzaam naar beneden gezogen worden. Op dat moment had ik er genoeg van en zei keihard 'Stop!!!!'. Met een schok werd ik wakker. Ik hoorde me zelf nog echt keihard 'Stop!!!!' zeggen ook. Sorry buren...

Een paar jaar geleden heb ik een uittreding opgewekt volgens de sun-eye techniek (google maar raak). Ik merkte dat ik zo'n 2 meter boven m'n lichaam hing. Mijn lichaam lag beneden me, warm en verstijfd in bed. Met een 'droom-ik?'check kwam ik erachter dat het geen droom was. Maar het was ook niet iets 'echts', want normaal hang ik nooit boven mijn lichaam (da's nou logica). Ik herinnerde me plots dat het vorige dat ik had gedaan was die opwekking van die uittreding. Op het moment dat ik dat doorhad raakte ik in paniek. Ik vond het eng om boven m'n lichaam te hangen. Meteen voelde me naar beneden vallen. Met een grote schok voelde ik me in mijn lichaam vallen. Alsof er 10.000 Volt op me stond.

De ervaring van deze week was minder schokkend, maar had veel overeenkomsten met die van een paar jaar geleden. Twee dingen vielen me dit keer op. Ik was in een andere kamer dan mijn lichaam (wel zelfde huis). Het ander opvallende was de 2 mensen in de kamer in mijn droom. Toen het licht uitging waren ze voor mijn gevoel nog steeds, al zag ik ze niet meer. Eenmaal wakker bedacht ik me dat de een in mijn droom op de plaats stond waar die 'in het echt' lag te slapen. De ander stond op de plaats waar die een etage erboven lag te slapen. Toeval?

Een paar uur geleden heb ik weer geprobeerd een uittreding op te wekken. Dit maal door eerst te mediteren. Op het moment dat ik helemaal rustig was stelde ik me voor hoe mijn slaapkamer eruitziet vanuit een andere hoek. Dat lukte vrij gemakkelijk. Vervolgens voelde ik me ook daar heen getrokken worden.
Helaas liet ik me storen door brommergeluid van buiten (die krengen moesten verboden worden). BAM, weg focus. Hoge hartslag. Bah, geen zin meer. Mijn voorhoofd voelde meteen moe aan. Een beetje als spierpijn en een beetje duizelig. Vandaar dat ik er maar even mee gestopt ben.

Ik kan me goed voorstellen dat voor veel mensen uittredingen erg vaag klinken. Voor de die-hard rationele sceptici onder ons: wat die uittreding nou echt 'is', geen idee. Ik kan het niet wetenschappelijk verantwoord verklaren (zou leuk zijn als ik dat kon). Maar door te zeggen dat het 'onzin is' of 'niet kan' ontken je de uittredingservaringen van heel veel mensen. Je snapt het pas een beetje wanneer je er zelf eentje meemaakt (zoals beschreven). Zelf was ik een paar jaar geleden zo nieuwsgierig door verhalen op internet dat ik ben gaan experimenteren. Eenmaal gelukt heb ik het nog tig keer geprobeerd. Allemaal islukkingen. Ik denk dat ik er nog niet klaar voor was. Deze week ging het spontaan, met een droom die overging in een uittreding.

zondag 11 januari 2004 @ 00:33:01 #22
78008 koekfront_nl
Ik ben niet gek......
pi_16142982
Heb ik ook eens gehad, alleen toen had ik iets verkeerds geslikt.
Bond voor koekies!
  zondag 11 januari 2004 @ 00:35:18 #23
62182 Georges
That's the shit
pi_16143037
Uittredingen bestaan wel, daar heb ik genoeg ervaring mee.
Of dit een uittreding is, is naar mijn idee niet zo makkelijk vast te stellen.
Heb je al vaker te maken gehad met paranormale zaken TS?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zondag 11 januari 2004 @ 09:24:15 #24
78237 Elmoowtje
k hou van je juud
pi_16147231
ik heb vrij vaak deja-vu's enneh..soms lijkt het alsof ik het aanvoel als er iets is gebeurd met iemand van wie ik hou
bijv. op een avond voelde ik me ineens heel erg vreemd, een beetje verdrietig en onrustig, de volgende dag komt m'n moeder me kamer binnen om te zeggen dat de avond daarvoor m'n tante is overleden

ik pak soms m'n mobiel op, omdat ik denk dat iemand me gaat bellen en dan 10sec. later gaat dat ^%^^$$ding over en dan is t m'n vriendin

dat is t wel zo'n beetje

zondag 11 januari 2004 @ 14:28:29 #25
53924 Threep
Thoughts & Experiences
pi_16151811
quote:
Op zondag 11 januari 2004 00:28 schreef Perceptive het volgende:
Hier mijn belevingen, waaronder een droom die overging in een uittreding.

*knip*

Interessant. Ben je bekend met de boeken van Carlos Castaneda ? Je verhaal doet me denken aan zijn schrijven over de "dubbel" ...
Du vin, du pain, et ... encore du vin !
pi_16153333
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:49 schreef Varr het volgende:
Je herinnert je dromen iig wel in goed detail, 2e verdieping, 3e deur links, dat soort dingen blijven mij echt niet bij...
Dan blijven dat soort dingen je in realiteit waarschijnlijk ook niet bij.
  zondag 11 januari 2004 @ 16:42:14 #27
15498 Perceptive
het leven is zo gek nog niet
pi_16156146
quote:
Op zondag 11 januari 2004 14:28 schreef Threep het volgende:

[..]

Interessant. Ben je bekend met de boeken van Carlos Castaneda ? Je verhaal doet me denken aan zijn schrijven over de "dubbel" ...

Nee, die ken ik niet. Dankje, ga ik lezen.
pi_16156252
Neem een Bart Simpson dan wordt het een terugkerende ervaring
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_16219513
kijk eens op www.doorhetraam.nl voor heel veel meer informatie over uittredingen...

woensdag 14 januari 2004 @ 17:12:35 #30
78237 Elmoowtje
k hou van je juud
pi_16258022
quote:
Op zondag 11 januari 2004 15:22 schreef Sessy het volgende:

[..]

Dan blijven dat soort dingen je in realiteit waarschijnlijk ook niet bij.

ik ben een van die ongelukkigen met een fotografisch geheugen
pi_16549963
Ik had daarnet iets gek.
Lag te slapen op de zetel. Beetje gedroomd en dan werd ik wakker, half tussen droom en realiteit, me meer bewust van mijn geest dan van mijn lichaam dus. Het uitgelezen moment om eens een uittreding te proberen. Dat leek voor het eerst te lukken, ik kon wel niets zien maar voelde een 'afscheiding'. Toen kreeg ik ineens een heel raar gevoel, iets wat het tegewerkte. En ik helemaal niets meer bewegen. Dat heeft zo een minuut geduurd. Had toch even het gevoel dat ik doodging. Dan kwam er terug beweging in mijn arm. What a rush
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 22:30:37 #32
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_17855720
Ik had laatst bijna een uittreding (voor het eerst). Was me toen aan het verdiepen in dat onderwerp en las er ook over. Bij mij ging het ongeveer als volgt:

Ik lag lekker te dromen was niet bij bewustzijn. Besluit dan om eens te doen alsof ik dood ben om een OOBE te krijgen. Met veel succes want al snel voel ik een hele sterke trekkracht naar boven en me los komen van mijn lichaam. Ondertussen bij bewustzijn wordt ik bang omdat het dood zijn wel erg serieus is genomen. Denk dan ook dat dit wel eens verkeerd kan aflopen dus besluit meteen weer terug te gaan.

Achteraf vind ik het wel jammer niet verder te zijn gegaan, kleine kans dat er echt iets mis was gegaan. Bij deze raad ik het jullie ook meteen af om te doen alsof je gestorven bent, niet erg slim van me
pi_17934663
Ik heb persoonlijk helemaal niet met het paranormale en aanverwante zaken. Ik ben van mening dat het meeste paranormale tussen je oren zit en dat rationele mensen nauwlijks bovennatuurlijke ervaringen krijgen, simpelweg omdat ze er niet in geloven. Maar om een verklaring voor het vogende te vinden ga ik toch maar bij een topic als dit te rade. Ik had vroeger heel vaak, en nu ook nog wel af en toe dat wanneer ik op bed lag ik het gevoel kreeg op te stijgen endan door mijn kamer te zweven. Vaak had ik dan ook het gevoel dat ik in bed om mijn breedteas draaide en dus ondersteboven in bed kwam te liggen. Eenmaal met mijn ogen open bleek ik dan gewoon normaal in bed te liggen, maar moest ik mijn hele richtingsgevoel weer "resetten". Veel van mijn vrienden die ook meestal nuchter zijn aangelegd, hebben iets dergelijks wel ervaren. Ik kan het gevoel wel oproepen, maar niet meer zo sterk als vroeger.
Is er hier iemand die hiervoor een psychologische en/of biologische verklaring voor heeft. Ik vind het nogal interessant hoe mijn hersenen me voor de gek kunnen houden.
-
pi_17935543
een verklaring is er natuurlijk moeilijk voor te geven, maar het is niet gek ofzo,
ik ben een tijd geleden heel erg veel bezig geweest met meditatie, uittredingen vond ik ook wel een interessant fenomeen maar ik heb me er nooit in verdiept, trok me toch niet zo,
maar ik verloor tijdens het mediteren eigenlijk bijna altijd m'n gevoel voor richting,, ik wist totaal niet meer waar in de kamer ik was, en dacht vaak dat ik met m'n hoofd op het voeteneind lag,, en probeerde dan ook tegen een muur aan van m'n bed af te rollen,
het komt denk ik omdat je totaal tot rust komt, en dan is waar je lichaam ligt helemaal niet zo belangrijk, want met je lichaam doe je op dat moment niks.
experience is what you get when you didn't get what you wanted
  woensdag 24 maart 2004 @ 13:12:29 #35
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17935552
ik zie het topic nu pas! en op IRC hebben we er al een naam voor verzonnen: RRV (Remote Room Viewing). ikzlef begin hier steeds beter in te worden, en met mij ook een paar anderen. het lukt mij nu ook regelmatig gewoon overdag.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_17935573
misschien wel een uittreding...
maar ja, je hebt ook wel eens dat je droomt over jezelf dat je ergens bent (binnen of buitenland) met allemaal huizen om je heen en die droom lijkt dan zoo echt!

een paar jaar later (of nog niet eens) ga je een dagje weg of op vakantie, en ken je die plek uit je droom....

vreemd allemaal. maar wel lachen opzich
pi_17937185
Het is inderdaad best lachen. Het voelt lekker zweverig. Ik kan het iedereen met een slecht matras aanraden: beter boven je matras zweven voor je gevoel dan erop liggen ;-). IIg voelt het best relaxed. hoogstens een beetje verwarrend als je weer je ogen open doet.
-
pi_17944464
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 14:31 schreef Oxylus het volgende:
Het is inderdaad best lachen. Het voelt lekker zweverig. Ik kan het iedereen met een slecht matras aanraden: beter boven je matras zweven voor je gevoel dan erop liggen ;-). IIg voelt het best relaxed. hoogstens een beetje verwarrend als je weer je ogen open doet.
meen je dit nu echt?
ik heb wel gehoord van uittreden en dat je het kan oefenen, maar dat laatste lijkt me sterk (heb het ook zelf nog nooit meegemaakt)
pi_17944767
Ik zie dat er een hoop mensen zijn die wel een uittreding meegemaakt hebben. Ook zijn er enkele sceptisici die er niets van willen weten. Van deze mensen vind ik, dat die het in ieder geval moeten proberen of ze kunnen uittreden. Je kan alleen een goede idee krijgen van een uittreding, door er zelf wat onderzoek naar gedaan te hebben. En door te proberen er zelf een te ervaren, of door er een te ervaren.

Overigens heb k zelf ook nog nooit een uittreding meegemaakt, maar wil het wel. Om te ervaren, hoe het is. Nog niet veel succes geboekt, maar dat weerhoud mij er niet van om verder te oefenen.
  woensdag 24 maart 2004 @ 21:10:12 #40
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_17946169
Ik denk dat als skepticus je ervan uit moet gaan dat de ervaring van uittreding echt is. Wat niet betekend dat je dan ook meteen gelooft dat de uittreding echt was en niet een zeer realistische droom.
pi_17958048
Of ik wat echt meen? Van dat matras. Dat was een grapje. Maar ik meende wel dat het relaxed is hoor, maar bij mij isset iig geen geval van uittreding hoor, waarschijnlijk houden mijn hersenen me gewoon voor de grap, omdat ik geen orientatieprikkels krijg omdat ik met mijn ogen dicht lig en ik verder niet beweeg. Dus zo spectaculair is het helemaal niet. Mij geest hangt tenminste niet dagelijks aan het plafond om te controleren of ik de bovenkant van mijn kasten wel goed afstof
-
pi_17962094
haha en dat is eigenlijk maar goed ook! ! !
maar goed ik snap wat je bedoelt nu
  woensdag 6 april 2005 @ 23:14:16 #43
118058 Bastian
Flush the Leviathans!
pi_26036033
kappen met uitreden!!!
DAT IS GEVAARLIJK! SERIEUS!
Where the weak are strong, singing their songs!
pi_26040839
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:14 schreef Bastian het volgende:
kappen met uitreden!!!
Hoi Bastian,

uittreden is niet gevaarlijk hoor, ik maak het al mee sinds mijn 18e en heb inmiddels een kleine 1000 bewuste uittredingen meegemaakt en here I am, alive and kicking. Ik wil het nog sterker stellen: iedereen treedt uit zijn haar lichaam, het is de natuur. Niet iedereen maakt het bewust mee.

Sten
  donderdag 7 april 2005 @ 09:27:29 #45
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_26040880
@TS zoek eens wat boeken op van Robert Monroe, dat zal je zeker interessant vinden:
http://www.google.nl/search?hl=nl&newwindow=1&c2coff=1&q=books+of+robert+monroe&meta=
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  donderdag 7 april 2005 @ 11:25:56 #46
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_26043426
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 13:12 schreef qu63 het volgende:
ik zie het topic nu pas! en op IRC hebben we er al een naam voor verzonnen: RRV (Remote Room Viewing). ikzlef begin hier steeds beter in te worden, en met mij ook een paar anderen. het lukt mij nu ook regelmatig gewoon overdag.
Mag ik even offtopic mijn sceptische azijnpisserij tentoonspreiden? Dank.

Je zegt dit ontzettend stellig. Nou is het al vaker gezegd, door mij en anderen: je kunt hier twee leuke dingen mee bereiken. Het eerste is dat je een miljoen dollar rijker wordt:
http://www.randi.org/research/index.html (dat miljoen hoef je niet zelf te houden als je t niet voor t geld wilt doen, in Darfur kunnen ze t ook goed gebruiken)
Het tweede is dat je alle sceptici op hun dikke neus laat kijken. Nooit meer zal er gezeken kunnen worden 'dat is ongeloofwaardig, vind je niet?'
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  donderdag 7 april 2005 @ 16:40:12 #47
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_26050964
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:14 schreef Bastian het volgende:
kappen met uitreden!!!
Ben jij dan ooit eens niet wakker geworden nadat je in slaap viel?
  donderdag 7 april 2005 @ 18:52:31 #48
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_26053790
quote:
Op donderdag 7 april 2005 09:25 schreef Stenny het volgende:
Hoi Bastian,

uittreden is niet gevaarlijk hoor, ik maak het al mee sinds mijn 18e en heb inmiddels een kleine 1000 bewuste uittredingen meegemaakt en here I am, alive and kicking. Ik wil het nog sterker stellen: iedereen treedt uit zijn haar lichaam, het is de natuur. Niet iedereen maakt het bewust mee.

Sten
Hm heb je als ervaren uittreder nog tips voor mensen om het uittreden te stimuleren? Of gebeuren die uittredingen spontaan?
  donderdag 7 april 2005 @ 19:54:05 #49
118058 Bastian
Flush the Leviathans!
pi_26055171
quote:
Op donderdag 7 april 2005 09:25 schreef Stenny het volgende:

[..]

Hoi Bastian,

Sten
ik meen het serieus...
maar als ik mn reden vertel vinden jullie dat dan een 'onzin' reden?

kijk... er is meer tussen hemel en aarde...
ik ben Christen
toen ik bewust ging geloven heb ik geen lucide dromen meer gehad... maargoed dat ff terzijde...

je heb God EN je hebt de satan...
uittredingen zijn NIET de bedoeling van God!

ik weet niet in hoeverre jij uittreed.. als je alleen je kamer rondzweeft is er (nog niet) veel aan de hand... Maar Satan kan hier ook gebruik van maken d.m.v zijn 'lichtgidsen enz' (snap je dit niet? verdiep je er NIET in)

maarre dit is ff serieus want uittreden bestaat echt... ik beweer alleen dat je met mij erbij het niet kan
Where the weak are strong, singing their songs!
  donderdag 7 april 2005 @ 19:59:53 #50
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_26055292
quote:
Op donderdag 7 april 2005 18:52 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Hm heb je als ervaren uittreder nog tips voor mensen om het uittreden te stimuleren? Of gebeuren die uittredingen spontaan?
Een manier die ooit uitgelegd is, is dmv. in een diepe trance te raken/mediteren:

• Op een confortabele manier gaan liggen of zitten en dan al je ledematen 1 voor 1 ontspannen en je gedachten leeg maken. Met de ogen dicht natuurlijk, werkt beter.
• Rustig ademhalen en tot 100 tellen ofzo, bij elke ademhaling een tel. Of je indenken dat je een trap af loopt en bij elke ademhaling een trede lager gaat.
• Als je het goed doet dan verdwijnt langzaam het gevoel in je ledematen... ofwel je voelt niet meer helemaal hoe je erbij ligt ofzow. Je kan dan wat gesuis in je hoofd horen en je lichaam kan gaan tintelen alsof er een elektrische stroom doorheen loopt.
• Op een gegeven moment voel je je dieper in de trance wegzakken, waarna je ledematen zwaar aan kunnen gaan voelen of juist verlamd lijken.
• Op dat moment moet je proberen relaxed te blijven (tjah 't is ff vreemd om te ervaren de eerste keren) en je een punt in de verte voorstellen waar je je naar toe wil bewegen, of je indenken dat je je ergens anders in de kamer ofzow bevindt... met een beetje geluk beweeg je uit je lichaam naar dat punt toe.

Zoiets dacht ik dat het was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')