abonnement Unibet Coolblue
pi_15657361
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, hier zijn we weer: BASSIE EN ADRIAAN!

Nou jullie weten wat er gebeurd is. Al 21 topics lang hebben we met elkaar gediscussieerd over dit legendarische duo en ook vandaag gaan we er weer rustig mee verder!

Hier kun je alles nog een keer terugkijken, 5355 posts in totaal:

Bassie & Adriaan
Bassie & Adriaan -Deel 2-
Bassie & Adriaan (deel 3)
Bassie & Adriaan deel 4
Bassie & Adriaan deel 5
Bassie & Adriaan deel 6
Bassie & Adriaan Deel 7 - "De jacht..."
Bassie & Adriaan deel 8
Bassie & Adriaan deel 9
Bassie & Adriaan - Aflevering 10 -
Bassie en Adriaan -aflevering 11-
Bassie en Adriaan, deel 12 alweer!
Bassie & Adriaan - Deel 13
Bassie en Adriaan, deel 14! :)
Bassie & Adriaan deel 15
Bassie & Adriaan - Deel 16
Bassie & Adriaan deel 17 | wij stoppen nooit!
Bassie & Adriaan deel 18 | Wij blijven bij elkaar!
Bassie & Adriaan deel 19 | daar gaan we weer!
Bassie & Adriaan deel 20
Bassie en Adriaan deel 21 | Ga je mee?

Hier is de bekende lijst met onmisbare links!

Het B&A-muziektopic over de B&A (achtergrond)muziek (misschien meer gespreksstof in 2004?):

Bassie & Adriaan (achtergrond)muziek 4

De officiële Bassie & Adriaan website is hier te vinden:

http://www.bassie-adriaan.nl

Hèt Bassie & Adriaan achtergrondmuziek overzicht vind je op:

http://www.bassieenadriaan.nl met dank aan djkoelkast!

De Bassie & Adriaan tour + foto's + video's + audiofragmenten zijn te vinden op:

http://www.benatour.tk met dank aan o.a. OmeRon!

En natuurlijk het interview met Aad Klaris en Maurizio Mantille door onze De_Maestro:

http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm

Wil je alles weten over de series, liedjes en de personages, neem een kijkje op:

http://info.bassieenadriaan.nl met dank aan Wonderer!

Voor de ECHTE die-hards die op oudjaar thuis zijn:

Op 31 december om 7 uur 's ochtends begint de B&A marathon op Nickelodeon. Tot 7 uur 's ochtends op 1 januari kun je non stop van je helden genieten, en daarnaast Adriaan voor het laatst in zijn acrobatenpak zien . Dit mag niemand dus missen!!!

We mogen wel stellen dat B&A een bizar en opvallend jaar achter de rug hebben. Na aankondiging van het afscheid werd Adriaan ernstig ziek, moesten de afscheidsvoorstellingen worden geannuleerd en tot overmaat van ramp kregen onze helden ruzie . Maar goed, wij als hechte B&A vriendenkring zullen hen altijd blijven steunen en in dit deel gaan we er weer flink op los discussiëren!

Vriendjes en vriendinnetjes, veel plezier in deeltje 22!

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_15657388
Aaaah, kan een modje even de titel wijzigen, het moet deel 22 zijn
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  woensdag 24 december 2003 @ 00:49:19 #3
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_15657406
Hinse... dit is deel 22 niet deel 21 zoals in de titel staat

Verder goeie opening hoor

En nee, ik had een premiere party (helaas geen PvG) en daar deelden ze champagne uit.

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_15657465
quote:
Op woensdag 24 december 2003 00:49 schreef wonderer het volgende:
Hinse... dit is deel 22 niet deel 21 zoals in de titel staat

Verder goeie opening hoor

En nee, ik had een premiere party (helaas geen PvG) en daar deelden ze champagne uit.


Zie mijn reactie hierboven, ik heb al een modje verteld dat ie de titel moet veranderen (waarom kan je dat zelf niet doen .

Maar goed, dat gebeurt vanzelf wel, we gaan nu gewoon weer verder praten over onze helden!

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  woensdag 24 december 2003 @ 00:56:10 #5
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_15657527
quote:
Op woensdag 24 december 2003 00:52 schreef hinse het volgende:

[..]

Zie mijn reactie hierboven, ik heb al een modje verteld dat ie de titel moet veranderen (waarom kan je dat zelf niet doen .

Maar goed, dat gebeurt vanzelf wel, we gaan nu gewoon weer verder praten over onze helden!


Toffe screencaps trouwens. Ik wou dat mijn DVD-rom station het deed, kon ik mijn hele kamer opnieuw behangen met B&A foto's

Ik vind het wel eerlijk dat ze niet "voor de kinderen" of zo doen alsof het weer goed is. Natuurlijk hoop ik dat het wel goedkomt, maar dan is dit nog beter dan dat fake gedoe. Eerlijk is

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_15657582
quote:
Op woensdag 24 december 2003 00:56 schreef wonderer het volgende:

[..]
Ik vind het wel eerlijk dat ze niet "voor de kinderen" of zo doen alsof het weer goed is. Natuurlijk hoop ik dat het wel goedkomt, maar dan is dit nog beter dan dat fake gedoe. Eerlijk is


Nou ze hebben nog niet expliciet op de website gezegd dat ze ruzie hebben. Dat moet je er zelf uit afleiden. Maar ze doen ook niet fake nee, dat is al heel wat tegenover het publiek. Je wilt ook niet dat de afscheidsvoorstellingen doorgaan, maar dat ze elkaar alleen maar kwaad aankijken en het voor het geld doen .

Edit: titel is al aangepast, met dank aan de modjes .

[Dit bericht is gewijzigd door hinse op 24-12-2003 01:03]

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  woensdag 24 december 2003 @ 01:03:33 #7
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_15657629
quote:
Op woensdag 24 december 2003 01:00 schreef hinse het volgende:

[..]

Nou ze hebben nog niet expliciet op de website gezegd dat ze ruzie hebben. Dat moet je er zelf uit afleiden. Maar ze doen ook niet fake nee, dat is al heel wat tegenover het publiek. Je wilt ook niet dat de afscheidsvoorstellingen doorgaan, maar dat ze elkaar alleen maar kwaad aankijken en het voor het geld doen .


Een uur lang van die gezichten als in de orkashow! WAH! *scared*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_15657651
quote:
Op woensdag 24 december 2003 01:03 schreef wonderer het volgende:

[..]

Een uur lang van die gezichten als in de orkashow! WAH! *scared*


Hmm, het publiek denkt dan vast dat het nep is, omdat ze op tv ook wel eens kwaad op elkaar zijn .
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  woensdag 24 december 2003 @ 01:07:52 #9
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_15657706
quote:
Op woensdag 24 december 2003 01:04 schreef hinse het volgende:

[..]

Hmm, het publiek denkt dan vast dat het nep is, omdat ze op tv ook wel eens kwaad op elkaar zijn .


Je kunt kinderen een hoop wijsmaken (serieus, als je een griezelwebsite runt weet je wel wat je ze allemaal voor waar kan laten aannemen ), maar dat niet. Dat merken ze. Het zijn kinderen maar ze zijn niet gek.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_15658704
Geweldige opening Hinse
  Moderator woensdag 24 december 2003 @ 08:51:07 #11
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_15660399
Ooohhh mooie opening

* djkoelkast trots op hinse is
Zeikmode: Alleen crop die zwarte balkjes eens van de screencaps

ik ben ook weer van de partij
Ja ik kan die hele 'show' opnemen.

2x 4u band > 32 uur opnamecapaciteit
ik ben zelf om 19u ongeveer weg,
het begint 31 december om 07.00u toch?
kan ik het opnemen, 12u lang tot 19.00u,
voor ik wegga band wisselen
dan heb ik nog eens 16u over.

en ok ik zal die stukjes capturen (maar verwacht geen DVD kwaliteit omdat ik niet op SP maar op EP ga opnemen (EP = 2x LP )

Maar het komt wel goed

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_15661107
quote:
Op woensdag 24 december 2003 08:51 schreef djkoelkast het volgende:
Ooohhh mooie opening

* djkoelkast trots op hinse is
Zeikmode: Alleen crop die zwarte balkjes eens van de screencaps

ik ben ook weer van de partij
Ja ik kan die hele 'show' opnemen.

2x 4u band > 32 uur opnamecapaciteit
ik ben zelf om 19u ongeveer weg,
het begint 31 december om 07.00u toch?
kan ik het opnemen, 12u lang tot 19.00u,
voor ik wegga band wisselen
dan heb ik nog eens 16u over.

en ok ik zal die stukjes capturen (maar verwacht geen DVD kwaliteit omdat ik niet op SP maar op EP ga opnemen (EP = 2x LP )

Maar het komt wel goed


Bedankt djkoelkast .

En wat betreft die zwarte balken: die moeten B&A voor mij weghalen, das mijn schuld niet .

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  Moderator woensdag 24 december 2003 @ 10:16:04 #13
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_15661599
quote:
Op woensdag 24 december 2003 09:54 schreef hinse het volgende:

[..]

Bedankt djkoelkast .

En wat betreft die zwarte balken: die moeten B&A voor mij weghalen, das mijn schuld niet .


haha nee nee dat is standaard,
ik heb er een regeltje voor aangemaakt in Photoshop, resizen, croppen enzo zoals bij:


Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_15661644
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:16 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

haha nee nee dat is standaard,
ik heb er een regeltje voor aangemaakt in Photoshop, resizen, croppen enzo zoals bij:

[afbeelding]
[afbeelding]


Nou de afbeeldingen worden er niet veel scherper op, en aan de onderkant zie ik nog steeds een zwarte balk , maar ik zal ze als ik tijd heb wel ff resizen
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  woensdag 24 december 2003 @ 10:20:23 #15
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_15661704
Mooie opening
  Moderator woensdag 24 december 2003 @ 10:26:46 #16
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_15661876
quote:
Op woensdag 24 december 2003 10:17 schreef hinse het volgende:

[..]

Nou de afbeeldingen worden er niet veel scherper op, en aan de onderkant zie ik nog steeds een zwarte balk , maar ik zal ze als ik tijd heb wel ff resizen


ik kan ze ook resizen naar een kleiner formaat en ja idd er zit nog wat onder, dus ik zal mijn crop even aanpassen

En kwaliteit is bagger omdat mijn kabelaansluiting hier met kabels van een meter of 30 buiten het huis om loopt (vraag me er niet naar ) dat is binnenkort opgelost en heb ik een 1 op 1 kabelaansluiting.

Maar het staat zo slordig die zwarte balken links/rechts

Maar verder zonder te zeuren dit is met stip 1 van de mooiste openingen ooit!

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 24 december 2003 @ 10:35:41 #17
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_15662110
Mooie openingspost met die shots uit de Verzonken Stad
Free Your Mind
pi_15662192
Hoe zit het nu met die ruzie tussen die twee?
Is het alweer een beetje bijgelegd, weet iemand daar iets van.

Gisteren was Aad bij het kerstcircus Royal in Dordrecht, alleen...

  Moderator woensdag 24 december 2003 @ 10:43:05 #19
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_15662309
Tijd voor een poll

Het valt me op dat veel veteranen nooit een openingspost hebben gemaakt.


Je mag natuurlijk op je eigen opening stemmen
maar wees wel eerlijk en bekijk ze nog eens allemaal zo voor het nieuwe jaar.

Bekijk de openingspost in zijn geheel, dus zowel gebruik van foto's als de teksten die erin staan

Nou het is heel simpel:

Poll: Wat vinden jullie de mooiste openingspost?

  • Deel 1 [Zapper]
  • Deel 2 [Zapper]
  • Deel 3 [TARAraboemdijee]
  • Deel 4 [Bassie_van_Adriaan]
  • Deel 5 [Bassie_van_Adriaan]
  • Deel 6 [Bassie_van_Adriaan]
  • Deel 7 [djkoelkast]
  • Deel 8 [TARAraboemdijee]
  • Deel 9 [TARAraboemdijee]
  • Deel 10 [djkoelkast]
  • Deel 11 [djkoelkast]
  • Deel 12 [Sm0keZ]
  • Deel 13 [De_Maestro]
  • Deel 14 [Sm0keZ]
  • Deel 15 [TARAraboemdijee]
  • Deel 16 [djkoelkast]
  • Deel 17 [djkoelkast, overgenomen van heidbuurt]
  • Deel 18 [djkoelkast]
  • Deel 19 [koelkast]
  • Deel 20 [hinse]
  • Deel 21 [wonderer]
  • Deel 22 [hinse]

  • Tussenstand:

    Ik zou zeggen: stemze!


    En nee, de eerste paar openingsposts zijn niet veel meer dan: ''hier weer verder'' maar voor de eerlijkheid en objectiviteit toch erbij.

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_15662353
    Ik vind ze geen van allen echt bijzonder.

    (Bij GTST maken ze veel leukere openingsposts, maar dat mag ik vast niet zeggen )

      Moderator woensdag 24 december 2003 @ 10:46:24 #21
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_15662375
    Ik twijfel nu ineens nu ik ze allemaal weer zie, want 10 en 11 vind ik ook heel erg goed, met die kleine fototjes erbij, moeilijk moeilijk, ik wacht nog even af

    En degene die op deel 3 heeft gestemd..tja..

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_15662380
    Het verdriet van Vlaardingen

    Als niet geboren maar wel getogen Vlaardinger deed het mij erg veel pijn om te horen dat mijn jeugdhelden en mede-Vlaardingers, Bassie en Adriaan als duo uit elkaar zijn. Diegenen die mij persoonlijk kennen weten dat ik een bijzondere fascinatie voor deze twee toppers uit de Vlaardingse en tevens vaderlandse amusementsindustrie heb. Kom er tegenwoordig nog maar eens om. Zulk degelijk en fatsoenlijk kindervertier vol acrobatenkunsten en subtiele clownshumor, daar kunnen die irritante Ernst en Bobby nog wat van leren. Bovendien zorgden B&A dat Nederland in het algemeen en Vlaardingen in het bijzonder, verschoond bleef van de lage listen en streken van 'De Baron' en zijn vermaledijde handlangers, B1, B2, B100, Handige Harry en Vlugge Japie. Ik werd toen ook in het diepst van mijn ziel geraakt toen bleek dat deze Vlaardingse artiesten annex 'crimefighters' niet langer samen door een deur konden. Het was op zich al tragisch genoeg dat Adriaan getroffen werd door een ernstige ziekte waarvan hij thans nog niet van verlost is. Volgens welingelichte kringen zijn de machinaties van ' De Baron' en zijn broeder in het kwaad 'Handige Harry' er de oorzaak van dat een meningsverschil van de twee broers volledig uit de hand heeft kunnen lopen.

    Desalniettemin werd er zoals te doen gebruikelijk in Vlaardingen, snel en hard ingegrepen door de burgemeester en enkele andere prominente Vlaardingers met enig gezag. Een nachtwake werd georganiseerd om de boze geestenj en negatieve energieën die Vlaardingen in hun macht hielden te bezweren en B&A werden aanstonds op het gemeentehuis ontboden voor een indringend gesprek met de Vlaardingse burgervader. Ondertussen werd er door de Vlaardingse middenstand in allerijl een inzameling georganiseerd voor een cadeau, die de dappere Vlaardingse broers aangeboden zou worden, als teken van erkentelijkheid van de Vlaardingse bevolking. Er werd ook gehoopt dat dit cadeau 'de broers' wat milder zou stemmen zodat zij de strijdbijl zouden kunnen begraven opdat zij weer als een duo verder door het leven zouden kunnen gaan.

    Na wat zoekwerk op internet en in de databases van verschillende Vlaardingse autohandelaren was men in staat om een puntgave Talbot Matra op de kop te tikken en aan te passen aan de 'B&A' stijl. Opdat oude tijden zouden kunnen herleven. Het was tenslotte in deze auto dat de broers hun hoogtijdagen beleefden en de misdaad in Vlaardingen beteugelden. Een plaatselijke stickerfabrikant werd bereid gevonden de ronde gele stickers die op de auto moeten, te fabriceren, te doneren en op de auto te installeren. Al deze inspanningen ten spijt konden de voorheen jolige broers niet vermurwen. De auto werd vriendelijk maar beslist geweigerd. Een reünie zat er niet meer in.

    Sindsdien is het kommer en kwel in Vlaardingen. De bevolking is verdrietig en teneergeslagen en er is een ware misdaadgolf ontstaan. Sinds het uiteengaan van B&A zijn de misdaadcijfers in Vlaardingen dramatisch gestegen en is ook het aantal huis-, tuin- en keukenongevallen behoorlijk toegenomen. Aangenomen wordt dat 'De baron' en kompanen en ' De Plaaggeest' hier verantwoordelijk voor zijn. De boeven worden trouwens zo overmoedig door de afwezigheid van het 'dappere duo' dat ze zich zonder gêne door het 'Vlaardingse' begeven. Het is niet ongewoon om 'Handige Harry' of 'Vlugge Japie' op een doordeweekse namiddag door de Vlaardingse binnenstad te zien lopen op weg naar het volgende plaats delict. Toen Bassie en Adriaan nog garant stonden voor de 'law and order' in deze Zuid-Hollandse haringstad, bedachten alle boeven en ander gespuis zich wel twee keer voordat zij zich op klaarlichte dag op straat lieten zien.

    Kortom, het is vijf voor twaalf, het water staat de Vlaardingse bevolking tot aan de lippen. Bassie en Adriaan kom terug! Doe het niet voor jullie zelf maar voor jullie stadsgenoten! Kerstmis is tenslotte een tijd van vrede. Denk hier aan!

    Bekijk de foto´s bij dit verhaal op: http://www.berrygelderblom.nl/Articles/HetverdrietvanVlaardingen.html

      Moderator woensdag 24 december 2003 @ 10:49:52 #23
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_15662438
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 10:46 schreef BerryGel het volgende:

    [...blablabla lang verhaal blablabla...]


    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      woensdag 24 december 2003 @ 11:10:27 #24
    74441 -Promo-
    Battle to the Bone
    pi_15662861
    FF vraagje, is adriaan nou de baron in Bassie & Adriaan en de verdwenen kroon?????////
      woensdag 24 december 2003 @ 11:15:51 #25
    64256 Demol
    Lucid Dreamer
    pi_15662982
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 11:10 schreef -Promo- het volgende:
    FF vraagje, is adriaan nou de baron in Bassie & Adriaan en de verdwenen kroon?????////
    Nee, volgens mij niet. Adriaan is alleen de baron, in de Schatkaart.
    Free Your Mind
      Moderator woensdag 24 december 2003 @ 13:03:39 #26
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_15665947
    Ok nog 1x om heel duidelijk te zijn:

    Vlugge Japie = Bas van Toor (Bassie dus) ... in ALLE series waar hij meespeelt

    de Baron = Paul van Gorcum
    BEHALVE in de serie 'de Schatkaart', daar speelt Aad van Toor (Adriaan dus) de Baron

    Alleen in die serie en nergens anders.

    zo. weer opgelost.

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      Moderator woensdag 24 december 2003 @ 13:04:30 #27
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_15665976
    vergeten jullie niet even te stemmen (zie paar posts naar boven)
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      woensdag 24 december 2003 @ 13:09:00 #28
    35525 Bassie_van_Adriaan
    Bassie worst in je foefert
    pi_15666146
    Mag ik hier nog een muziek vraagje stellen Die scene in de schatkaart bij het pakhuis, als Bassie de krant onder de deur doorschuift (voor de nabewerking) welke muziek is dat
    Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
    poep aan je lul
    pi_15666950
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 13:09 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
    Mag ik hier nog een muziek vraagje stellen Die scene in de schatkaart bij het pakhuis, als Bassie de krant onder de deur doorschuift (voor de nabewerking) welke muziek is dat
    Die hebben we helaas nog nie... Ik vind dat ook een erg mooi nummer.
      woensdag 24 december 2003 @ 16:17:33 #30
    35525 Bassie_van_Adriaan
    Bassie worst in je foefert
    pi_15671259
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 13:30 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Die hebben we helaas nog nie... Ik vind dat ook een erg mooi nummer.


    Ik hoorde het gisteravond op tv bij een of ander programma, weet alleen niet meer wat, en toen dacht ik er op eens aan
    Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
    poep aan je lul
      woensdag 24 december 2003 @ 16:27:16 #31
    50286 Gerritje
    Eilandkleuter 4ever!
    pi_15671484
    Ik ben er ook nog steeds! Niet zo vlug gaan trouwens, mijn fiets gaat niet zo hard hoor!

    Oja, ik heb per ongeluk op de openingspost van topic 4 gestemd, maar dat wilde ik helemaal niet!!

    "Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
      woensdag 24 december 2003 @ 16:36:33 #32
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15671760
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 10:46 schreef BerryGel het volgende:
    Het verdriet van Vlaardingen
    [...]
    Wat een opgeblazen taal zeg. Bah. Betwijfel ook of er iets van waar is. Je kunt mensen echt niet dwingen om het goed te maken. "Doe het voor ons!" Zou ik ook niet doen, stelletje egoisten
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      woensdag 24 december 2003 @ 17:29:56 #33
    52536 Natrix
    Voor de Drommel !
    pi_15673389
    Ik zag vanmiddag een zeer jonge Paul van Gorcum in 'Dagboek van een Herdershond'. Hij speelde daarin volgens mij een bouwgigant. Plotseling werd ik blij van binnen.
      woensdag 24 december 2003 @ 17:32:22 #34
    52536 Natrix
    Voor de Drommel !
    pi_15673472
    Wie stemt op oudejaarsavond, net voor twaalven, zijn/haar tv af op Nickelodeon trouwens ?
      woensdag 24 december 2003 @ 17:44:22 #35
    50286 Gerritje
    Eilandkleuter 4ever!
    pi_15673829
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 17:32 schreef Natrix het volgende:
    Wie stemt op oudejaarsavond, net voor twaalven, zijn/haar tv af op Nickelodeon trouwens ?
    Ik niet denk ik... zal familie niet zo blij mee zijn, en ik vind het eerlijk gezegd wat overdreven om op zo'n moment over B&A te beginnen...

    Oja, je icon doet het niet Natrox!! hij linkt naar 'file:///C:My....'

    "Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
      woensdag 24 december 2003 @ 17:48:38 #36
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15673999
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 17:32 schreef Natrix het volgende:
    Wie stemt op oudejaarsavond, net voor twaalven, zijn/haar tv af op Nickelodeon trouwens ?
    Ik niet. Dat ontvangen ze niet in Amerika
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      woensdag 24 december 2003 @ 17:51:23 #37
    70922 warboel
    Bent u nou helemáál?
    pi_15674073
    Nou, ik ben er dan toch gelukkig weer. Ik heb heel wat ellende gehad met mijn computertje, maar goed; wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen
    Het zou zomaar kunnen...of niet.
      Moderator woensdag 24 december 2003 @ 19:05:46 #38
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_15676103
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_15676232
    Adriaantje! Adriaantje!
    At EZ
    pi_15677416
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
    Fok! krijgt wederom dè primeur!

    Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad = Introvideo (Aad Klaris muziek) 5,66mb


    De Aad Klaris versie is echt 10 x beter dan de versie van Smorenburg, wat een sfeervol begin .
    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
      woensdag 24 december 2003 @ 20:00:38 #41
    70922 warboel
    Bent u nou helemáál?
    pi_15677554
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 19:56 schreef hinse het volgende:

    [..]

    De Aad Klaris versie is echt 10 x beter dan de versie van Smorenburg, wat een sfeervol begin .


    Het is ook aardig dat die muziek nog steeds op de DVD te horen is, wanneer de steen in brand vliegt.
    Het zou zomaar kunnen...of niet.
    pi_15679249
    Zonet in "Kerst met de Bauers" Bassie & Adriaan. Ze waren met hun vrouwen naar de kerstshow in Ahoy, waar ook Frans Bauer moest optreden. Dus ik denk dat de ruzie echt wel wat mee valt.
    pi_15679250
    -edit-

    foutje moet kunnen..

      woensdag 24 december 2003 @ 22:20:28 #44
    5374 koelkast
    Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
    pi_15680947
    Woei, er is alweer heel wat gebeurd in deze topics

    Misschien komen zowel Bassie als Adriaan wel in beeld om 0:00 a.s. jaarwisseling, om te zeggen dat het weer goed is met de relatie met elkaar!

    Ik zou het in ieder geval toejuichen als ze zoiets zouden doen.

    Het valt me trouwens op dat in die screenies van Djkoelkast, de Baron in de ontplofte scènes een ander overhemd aan heeft dan op de niet-ontplofte scenes. Het is anders van kleur, en je maakt mij niet wijs dat dat door zo'n explosie is gebeurd... Tip voor een goof, wonderer

    B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
      woensdag 24 december 2003 @ 22:24:57 #45
    71376 FreekM
    Hé, figuur.
    pi_15681102
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
    Fok! krijgt wederom dè primeur!

    Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad = Introvideo (Aad Klaris muziek) 5,66mb


    Wat een goede kwaliteit van dat filmpje. DVD?
    Dit is een van de mooiste intro's (naast de Schatkaart) van B&A.

    EDIT: Die achtergrondmuziek in de eerste scene (In Griekenland, instrumentaal) vind ik trouwens een van de mooiste achtergrondmuziekjes gemaakt door Aad Klaris. Kan iemand deze voor mij rippen (volledig, svp).

    VJ: "Japie wegwezen en [b]schnell[/b]"
      woensdag 24 december 2003 @ 22:32:58 #46
    5374 koelkast
    Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
    pi_15681382
    Trouwens, laten we een actie organiseren en Adriaan verbaasd laten staan:

    Hieronder de bezoekersteller van de B&A; elke keer dat 'ie geladen wordt, telt 'ie er 1 bij op. Kwestie dus van URL van plaatje in je browser laden, en een paar keer F5 indrukken. Als we dat nou met z'n allen doen, zitten we zo op het miljoen Overigens staat 'ie nu op 0997477

    Met dank aan alle GoTters die ook dit icon laden

    [Dit bericht is gewijzigd door koelkast op 25-12-2003 07:51]

    B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
      woensdag 24 december 2003 @ 22:47:07 #47
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15681863
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
    Fok! krijgt wederom dè primeur!

    Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad = Introvideo (Aad Klaris muziek) 5,66mb


    Awesome! Die muziek is echt veel cooler.

    Wat ik trouwens irritant vind, is dat ze in de camera tegen de kijkers gaan praten. Had voor mij niet gehoeven. Ik weet heus wel dat ik niet in Griekenland zit, noch dat ze mij kunnen zien

    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      woensdag 24 december 2003 @ 22:50:41 #48
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15681967
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 22:32 schreef koelkast het volgende:
    Trouwens, laten we een actie organiseren en Adriaan verbaasd laten staan:

    Hieronder de bezoekersteller van de B&A; elke keer dat 'ie geladen wordt, telt 'ie er 1 bij op. Kwestie dus van URL van plaatje in je browser laden, en een paar keer F5 indrukken. Als we dat nou met z'n allen doen, zitten we zo op het miljoen Overigens staat 'ie nu op 0997477

    [afbeelding]

    Met dank aan alle GoTters die ook dit icon laden


    Straks gaat hun server down
    Kom op, 1 miljoen bezoekers op kerstdag, leuk kadootje, al ligt ie niet onder de boom
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      woensdag 24 december 2003 @ 22:57:44 #49
    5374 koelkast
    Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
    pi_15682180
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 22:50 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Straks gaat hun server down
    Kom op, 1 miljoen bezoekers op kerstdag, leuk kadootje, al ligt ie niet onder de boom


    Die counter staat op de server van thecounter.com, dus de site van B&A zal iig niet down gaan. Kom op wonderer, jij bent die-hard
    B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
      woensdag 24 december 2003 @ 22:59:23 #50
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15682237
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 22:57 schreef koelkast het volgende:

    [..]

    Die counter staat op de server van thecounter.com, dus de site van B&A zal iig niet down gaan. Kom op wonderer, jij bent die-hard


    Oh yeah
    Zitten al op 998k

    Eh. Eigenlijk best lullig, denkt ie een miljoen bezoekers te hebben gehad, was ik het maar

    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      woensdag 24 december 2003 @ 23:43:00 #51
    71376 FreekM
    Hé, figuur.
    pi_15683704
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 22:32 schreef koelkast het volgende:
    Trouwens, laten we een actie organiseren en Adriaan verbaasd laten staan:

    Hieronder de bezoekersteller van de B&A; elke keer dat 'ie geladen wordt, telt 'ie er 1 bij op. Kwestie dus van URL van plaatje in je browser laden, en een paar keer F5 indrukken. Als we dat nou met z'n allen doen, zitten we zo op het miljoen Overigens staat 'ie nu op 0997477

    [afbeelding]

    Met dank aan alle GoTters die ook dit icon laden


    Heb even mee geholpen tot 0998770. Kunnen ze eigenlijk niet zien welke IP-adressen op de site komen of letten ze alleen maar op de teller? Anders hebben ze al snel genoeg door dat wij aan het 'helpen' zijn.
    VJ: "Japie wegwezen en [b]schnell[/b]"
      Moderator woensdag 24 december 2003 @ 23:46:29 #52
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_15683827
    Het filmpje komt van de originele videoband en heb ik gacaptured met mijn TV kaart, alleen nu met een ander programma dan er standaard bij zit (voor cappen 10x beter, voor gewoon kijken te traag), opgeslagen als een compressed MPEG1, dat weer bewerkt in Adobe Premiere Pro, dat uncompressed opgeslagen, dan weer opnieuw gecompressed naar asf (windows media formaat) op 512kb/s

    Dus kwaliteit is kut maar toch nog wel goed te zien en bestandje zelf is ook niet supergroot voor 1 minuut 30 aan vloeiende video

    Alle aankondigingen (als die er komen) van Adriaan zal ik ook ongeveer met deze orde van kwaliteit en behoud van Stereo geluid online zetten volgend jaar

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      woensdag 24 december 2003 @ 23:47:56 #53
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15683880
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 23:46 schreef djkoelkast het volgende:
    Het filmpje komt van de originele videoband en heb ik gacaptured met mijn TV kaart, alleen nu met een ander programma dan er standaard bij zit (voor cappen 10x beter, voor gewoon kijken te traag), opgeslagen als een compressed MPEG1, dat weer bewerkt in Adobe Premiere Pro, dat uncompressed opgeslagen, dan weer opnieuw gecompressed naar asf (windows media formaat) op 512kb/s

    Dus kwaliteit is kut maar toch nog wel goed te zien en bestandje zelf is ook niet supergroot voor 1 minuut 30 aan vloeiende video

    Alle aankondigingen (als die er komen) van Adriaan zal ik ook ongeveer met deze orde van kwaliteit en behoud van Stereo geluid online zetten volgend jaar


    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      Moderator woensdag 24 december 2003 @ 23:48:30 #54
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_15683903
    whehehehe 0999063
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      woensdag 24 december 2003 @ 23:54:09 #55
    5374 koelkast
    Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
    pi_15684064
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 23:43 schreef FreekM het volgende:

    [..]

    Heb even mee geholpen tot 0998770. Kunnen ze eigenlijk niet zien welke IP-adressen op de site komen of letten ze alleen maar op de teller? Anders hebben ze al snel genoeg door dat wij aan het 'helpen' zijn.


    Ik denk dat Adriaan gewoon op de B&A site kijkt om deze teller te aanschouwen. Zo hoog zal z'n ICT-niveau vast ook niet zijn, denk ik.

    Bedankt voor het meehelpen, DJ. We zitten nu maar op zo'n 400 vóór de miljoen . Gaat rap zo !! Adriaantjuhhhhhhhhhhhhh! Dit wordt een leuke kerst!!

    B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
      woensdag 24 december 2003 @ 23:58:36 #56
    5374 koelkast
    Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
    pi_15684189
    Woei! 1 miljoen bezoekers voor DE BASSIE EN ADRIAAN WEBSITE

    Kijk ook hier:

    http://www.bassie-adriaan.nl/pages/welkom3.html

    [Dit bericht is gewijzigd door koelkast op 25-12-2003 07:51]

    B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
      donderdag 25 december 2003 @ 00:04:16 #57
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15684366

    Gelukkig kerstfeest, Adriaan

    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      donderdag 25 december 2003 @ 00:16:12 #58
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15684786
    De Kroon begint nu op Nickelodeon!!

    * wonderer gaat snel kijken

    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      donderdag 25 december 2003 @ 00:23:45 #59
    70922 warboel
    Bent u nou helemáál?
    pi_15685020
    quote:
    Op donderdag 25 december 2003 00:16 schreef wonderer het volgende:
    De Kroon begint nu op Nickelodeon!!

    * wonderer gaat snel kijken


    Het was ook al weer even geleden dat de Kroon nog uitgezonden is, nietwaar?
    Het zou zomaar kunnen...of niet.
      donderdag 25 december 2003 @ 00:37:11 #60
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15685496
    quote:
    Op donderdag 25 december 2003 00:23 schreef warboel het volgende:

    [..]

    Het was ook al weer even geleden dat de Kroon nog uitgezonden is, nietwaar?


    Ja precies, dus ik ben nu heeeeel blij
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_15686635
    Geweldig dat jullie Adriaan naar de miljoen hebben geholpen. Valt ook niet een beetje op dat hij op 1 dag ipv 3000 bezoekers ineens 8000 heeft .
    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
      donderdag 25 december 2003 @ 01:34:07 #62
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15686867
    quote:
    Op donderdag 25 december 2003 01:22 schreef hinse het volgende:
    Geweldig dat jullie Adriaan naar de miljoen hebben geholpen. Valt ook niet een beetje op dat hij op 1 dag ipv 3000 bezoekers ineens 8000 heeft .
    Wat, op kerstavond zitten er echt heel veel mensen achter de computer hoor!

    Bij deze ook voor alle B&A fan-FOK!ers: Gelukkig Kerstfeest! Hopelijk vinden jullie assorted B&A stuff onder de boom

    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      donderdag 25 december 2003 @ 01:38:40 #63
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_15686959
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 02:34 schreef HarryH het volgende:
    Geweldige opening Hinse
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
      donderdag 25 december 2003 @ 01:45:41 #64
    40991 Wer-Al_Zwowe
    Caught in a landslide
    pi_15687090
    Ik ben benieuwd wat Adriaan ermee bedoeld dat hij zijn blauwe blouse nog één keer aantrekt. Zou hij in de reclameblokken te zien zijn of zo?
    No escape from reality
      donderdag 25 december 2003 @ 01:52:29 #65
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15687207
    quote:
    Op donderdag 25 december 2003 01:45 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
    Ik ben benieuwd wat Adriaan ermee bedoeld dat hij zijn blauwe blouse nog één keer aantrekt. Zou hij in de reclameblokken te zien zijn of zo?
    Ik denk dat ie een speciale Nieuwjaargroet doet of zo... Of misschien gaat ie op zijn handen staan! Nog maar een week en dan weten we het. Begin maar vast met aftellen
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_15687264
    quote:
    Op donderdag 25 december 2003 01:52 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Ik denk dat ie een speciale Nieuwjaargroet doet of zo... Of misschien gaat ie op zijn handen staan! Nog maar een week en dan weten we het. Begin maar vast met aftellen


    Jij kan er alleen achter komen, mits wij het hier vertellen . Ook maar namens mij dan: Een prettige kerstdagen en een gelukkig aan B&A rijk 2004! .
    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
      donderdag 25 december 2003 @ 02:41:13 #67
    40991 Wer-Al_Zwowe
    Caught in a landslide
    pi_15687924
    Aangezien ik een tijdje druk ben geweest met school en andere zaken heb ik nu net pas een paar topics doorgelezen. Daarom kom ik een beetje laat met de volgende gegevens (Wonderer, je mag het op je site zetten):
    Fok!user: Wer-Al_Zwowe
    Leeftijd: 19 jaar
    Favo B&A serie: B & A en de Verdwenen Kroon
    Favo Held: Adriaan
    Favo Boef : B2
    Favo locatie waar B&A zijn geweest: Death Valley
    Favo scène: Achtervolging op het water in De Verdwenen Kroon
    Favo droomwereld: Middel eeuwen (Musketiers Bassie en Adriaan bezorgen een boodschap)
    No escape from reality
      donderdag 25 december 2003 @ 02:51:50 #68
    15906 henkyfox
    Wel haren, geen streken
    pi_15688028
    quote:
    Op donderdag 25 december 2003 01:52 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Ik denk dat ie een speciale Nieuwjaargroet doet of zo... Of misschien gaat ie op zijn handen staan! Nog maar een week en dan weten we het. Begin maar vast met aftellen


    En ff de quote erbij van de adriaan site:
    quote:
    Toen ik dat hoorde vond ik dat een fantastisch idee. Door mijn ziekte moest ik plotseling stoppen en kon ik geen afscheid nemen van mijn publiek. Ik trok mijn Adriaan kostuum uit en dacht toen; Die blauwe blouse kan ik nu nooit meer aan. Maar zeg nooit, nooit. Ik trek die blauwe blouse toch nog één keer aan voor de Bassie en Adriaandag op 31 december op Nickelodeon.
    Je zal misschien kunnen horen dat mijn tong niet meer zo vlot is als voor de operatie, ook zal je misschien horen dat mijn mond droog en plakkerig is geworden door de bestralingen, maar ik weet één ding zeker. Daarmee eindigt het jaar 2003 voor mij toch nog leuk.
    Uitstellen naar morgen, is vandaag geen zorgen
      donderdag 25 december 2003 @ 03:06:29 #69
    70922 warboel
    Bent u nou helemáál?
    pi_15688155
    Het is dan nu al wel vreselijk laat, maar ook van mij: prettige kerstdagen!
    Het zou zomaar kunnen...of niet.
    pi_15688713
    quote:
    Op donderdag 25 december 2003 03:06 schreef warboel het volgende:
    Het is dan nu al wel vreselijk laat, maar ook van mij: prettige kerstdagen!
    Ook namens mij: prettige kerstdagen!
    pi_15689865
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 23:46 schreef djkoelkast het volgende:
    Het filmpje komt van de originele videoband en heb ik gacaptured met mijn TV kaart, alleen nu met een ander programma dan er standaard bij zit (voor cappen 10x beter, voor gewoon kijken te traag), opgeslagen als een compressed MPEG1, dat weer bewerkt in Adobe Premiere Pro, dat uncompressed opgeslagen, dan weer opnieuw gecompressed naar asf (windows media formaat) op 512kb/s

    Dus kwaliteit is kut maar toch nog wel goed te zien en bestandje zelf is ook niet supergroot voor 1 minuut 30 aan vloeiende video

    Alle aankondigingen (als die er komen) van Adriaan zal ik ook ongeveer met deze orde van kwaliteit en behoud van Stereo geluid online zetten volgend jaar



    Ik kan mij trouwens herrineren dat er een halve-instrumentale versie is van de intro van de Verzonken stad. Je hoort dan aan het begin:

    Hallo vriendjes en vriendinnetjes
    We komen er weer aan.
    Hallo vriendjes en vriendinnetjes
    Het is Bassie & Adriaan.

    Dan volgt alleen nog maar de muziek en dan hoor je op het eind:

    Kijk naar Bassie... en Adriaan.


    Herkent iemand dit, want dat vind ik ook wel een mooi nummer.

    VJ: "Japie wegwezen en [b]schnell[/b]"
    pi_15689911
    Ook namens mij wens ik iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.

    [Dit bericht is gewijzigd door FreekM op 25-12-2003 11:30]

    VJ: "Japie wegwezen en [b]schnell[/b]"
    pi_15689946
    quote:
    Op donderdag 25 december 2003 11:23 schreef FreekM het volgende:

    [..]


    Ik kan mij trouwens herrineren dat er een halve-instrumentale versie is van de intro van de Verzonken stad. Je hoort dan aan het begin:

    Hallo vriendjes en vriendinnetjes
    We komen er weer aan.
    Hallo vriendjes en vriendinnetjes
    Het is Bassie & Adriaan.

    Dan volgt alleen nog maar de muziek en dan hoor je op het eind:

    Kijk naar Bassie... en Adriaan.


    Herkent iemand dit, want dat vind ik ook wel een mooi nummer.


    Volgens mij bedoel jij de eindtune, dat is net zoiets als bij Europa.
    pi_15689978
    quote:
    Op donderdag 25 december 2003 11:29 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Volgens mij bedoel jij de eindtune, dat is net zoiets als bij Europa.


    Nee, het nummer is te horen tijdens die reclame over de videobanden op de oude CNR-video's. Bij de eindtune heb je eerst Dag vriendjes en dan een jingle er achteraan.
    VJ: "Japie wegwezen en [b]schnell[/b]"
    pi_15690098
    quote:
    Op donderdag 25 december 2003 11:31 schreef FreekM het volgende:

    [..]

    Nee, het nummer is te horen tijdens die reclame over de videobanden op de oude CNR-video's. Bij de eindtune heb je eerst Dag vriendjes en dan een jingle er achteraan.


    Je hebt gelijk, dat klinkt heel mooi. Maar het instrumentale gedeelte wordt overvleugeld door zo'n irritante reclame stem, of was het Bassie die voor de Verzonken Stad reclame maakte?

    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
    pi_15690964
    quote:
    Op donderdag 25 december 2003 11:31 schreef FreekM het volgende:

    [..]

    Nee, het nummer is te horen tijdens die reclame over de videobanden op de oude CNR-video's. Bij de eindtune heb je eerst Dag vriendjes en dan een jingle er achteraan.


    Oohja klopt, ik weet wat je bedoelt
    pi_15692269
    quote:
    Op woensdag 24 december 2003 19:05 schreef djkoelkast het volgende:
    Fok! krijgt wederom dè primeur!

    Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad = Introvideo (Aad Klaris muziek) 5,66mb


    DJ Koelkast je bent mij held
    echt dit maakt altijd zo'n indruk
    Wat zeg ie?
      donderdag 25 december 2003 @ 14:48:33 #78
    15258 Eraser127
    Nijkerk Hardcore!!!
    pi_15694155
    jammer dat ze in de B&A marathon niet die van de Plaaggeest doen, hij is momenteel op Nick, maar heb er een aantal gemist. De laatste keer dat ik het Plaaggeest verhaal volledig heb gezien was toen ik +- 7 was ofzo
      donderdag 25 december 2003 @ 16:17:14 #79
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15695971
    quote:
    Op donderdag 25 december 2003 02:51 schreef henkyfox het volgende:

    [..]

    En ff de quote erbij van de adriaan site:
    [..]


    Jah... en wat wil je hiermee zeggen? Het enige dat je uit die quote kan opmaken, is dat hij in zijn Adriaan kostuum iets gaat zeggen. Zover was ik ook wel. Het spannende is juist WAT hij gaat zeggen, want dat weten we dus niet.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_15698245
    quote:
    Op donderdag 25 december 2003 16:17 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Jah... en wat wil je hiermee zeggen? Het enige dat je uit die quote kan opmaken, is dat hij in zijn Adriaan kostuum iets gaat zeggen. Zover was ik ook wel. Het spannende is juist WAT hij gaat zeggen, want dat weten we dus niet.


    Hij wilde even voor niet opmerkelijke lezer laten zien waar wij de informatie vandaan hadden gehaald.
    VJ: "Japie wegwezen en [b]schnell[/b]"
    pi_15723345
    Meer dan 24 uur geen reactie in dit topic, dat is wel een historisch dieptepunt .

    Ik hoop dat iedereen morgen klaar is met familie verplichtingen en dat de discussie weer van start gaat .

    Zie http://www.bassie-adriaan.nl voor de vernieuwingen die vandaag gemaakt zijn .

    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
      vrijdag 26 december 2003 @ 18:41:28 #82
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15723618
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2003 18:27 schreef hinse het volgende:
    Meer dan 24 uur geen reactie in dit topic, dat is wel een historisch dieptepunt .

    Ik hoop dat iedereen morgen klaar is met familie verplichtingen en dat de discussie weer van start gaat .

    Zie http://www.bassie-adriaan.nl voor de vernieuwingen die vandaag gemaakt zijn .


    LOL, that's pretty awesome
    Trouwens... die teller ging om middernacht op 1 miljoen, en nu zijn er dus in minder dan 48 uur 18k bezoekers langsgeweest. Ook best tof

    Mijn familieverplichtingen zijn voorbij, kom maar op met die discussies!

    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      vrijdag 26 december 2003 @ 18:44:31 #83
    40991 Wer-Al_Zwowe
    Caught in a landslide
    pi_15723666
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2003 18:27 schreef hinse het volgende:
    Meer dan 24 uur geen reactie in dit topic, dat is wel een historisch dieptepunt .

    Ik hoop dat iedereen morgen klaar is met familie verplichtingen en dat de discussie weer van start gaat .

    Zie http://www.bassie-adriaan.nl voor de vernieuwingen die vandaag gemaakt zijn .


    Geweldig flashfilmpje van de teller. Nu naar de twee miljoen.
    No escape from reality
      vrijdag 26 december 2003 @ 22:47:09 #84
    71376 FreekM
    Hé, figuur.
    pi_15728831
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2003 18:27 schreef hinse het volgende:
    Meer dan 24 uur geen reactie in dit topic, dat is wel een historisch dieptepunt .

    Ik hoop dat iedereen morgen klaar is met familie verplichtingen en dat de discussie weer van start gaat .

    Zie http://www.bassie-adriaan.nl voor de vernieuwingen die vandaag gemaakt zijn .


    Zo te zien hebben ze wat fouten uit de site gehaald, want ik kon vroeger de site nooit op, dan liep internet meteen vast.
    VJ: "Japie wegwezen en [b]schnell[/b]"
    pi_15730373
    Drommels hopelijk begint dit fantastische topic niet uit te sterven.

    Kijken of ik nog iets kan bedenken, oh ja!
    Als je naar de boeven kijkt zie je ook een duidelijke verandering, in de eerste series zijn het echt hele duistere figuren, hun hoofdkwartier is ook altijd heel donker en geheimzinnig en ook als je naar hun kleding kijkt, altijd van die donkere regenjassen en hoeden.

    In de middelste series (Schatkaart, Kroon en Steen), zie je al wat veranderen, vooral in de Steen, maar doordat het karakter van de boeven niet veel gewijzigd is ten opzichte van de Kroon valt dit niet zo heel erg op.

    In de laaste series zijn die boeven gewoon stuntelige onhandige klunsen geworden die wel zo goed als ongevaarlijk bestembeld kunnen worden, B&A in de problemen doen geraken is er niet meer bij, ze trappen vrijwel 99,99% in hun eigen vallen.
    En kijk eens naar hun kleding, okee in de Europa series zag B100 er nog wel duister uit in die jas, maar Harry zoals al eerder gezegd zag er uit als een automonteur en de baron leek daar de enige verstandige maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij niets deed.
    In de Amerika series is hij een even grote kluns als die andere....

    pi_15730433
    en vind je dat nou goed of slecht?
      vrijdag 26 december 2003 @ 23:51:31 #87
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15730694
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2003 23:41 schreef HarryH het volgende:

    [boevenanalyse]


    Ik denk dat je de evolutie van de series (plot, karakters, locaties) kunt samenvatten met "het wordt vriendelijker". Wat ik vanuit hun oogpunt begrijp, maar ik zelf niet juichend begroet. De allereerste series zijn nog best wel met "grimmig" te omschrijven, de middelste zijn in ieder geval niet verstoken van duistere momenten, maar Europa en Amerika zijn wel erg vriendelijk.

    Ik vind het echt jammer dat ook de Baron zo'n mietje wordt in die laatste twee series. Weinig boef meer aan. Je begint bijna medelijden te krijgen met hem omdat ie zo obsessed is en met van die klunzen moet samenwerken.

    Aan de andere kant, B1 en BB is natuurlijk ook geen ruk aan, zonder humor...

    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_15731012
    Tja ik denk dat ze in het begin moesten experimenteren met boeven, B2 was direct een succes.
    B1 daarentegen was totaal zonder humor, maar die BB had af en toe ook wel van die momenten, uit de Diamant:

    BB zoekt radiocontact om de diamant te verkopen:

    BB: HBRB13....over!
    B1: maar eh baas...
    BB: STIL NOU, je ziet toch dat ik bezig ben!?, HRBlabla....over!
    B1: luister nou baas....
    BB: STIL NOU, HRB13....over.....stommelin uilskuiken, frikadel, hij doet het niet!
    B1: ja maar baas dat probeer ik u de hele tijd te vertellen, de stekker zit niet in het stopcontact.
    BB: Oh en jij dacht dat ik dat niet wist? Ik wou alleen kijken of jij het ook doorhad!!

    Bovendien is het hele voedsel-gescheld toen uitgevonden, maar de baron bracht het op een agressieve manier waarvan anderen bang werden, maar wat toch grappig was.
    De Boevenbaas daarentegen deed het op zo een manier dat het totaal geen indruk maakte.

    [Dit bericht is gewijzigd door HarryH op 27-12-2003 00:04]

    pi_15731089
    Nog iets uit de Diamant wat ik wel grappig vond, de scene met het losgeld die de vermomde B&A wilden geven om de diamant terug te kopen.

    Adriaan: Laat de Diamant zien!
    Bassie: En een beetje snel jochie!
    Boevenbaas schrikt enorm en zegt tegen B1: hij zegt jochie tegen me!
    B1: Ja jochie....eh ehm ja baas!

      zaterdag 27 december 2003 @ 00:07:08 #90
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15731208
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 00:00 schreef HarryH het volgende:
    Tja ik denk dat ze in het begin moesten experimenteren met boeven, B2 was direct een succes.
    B1 daarentegen was totaal zonder humor, maar die BB had af en toe ook wel van die momenten, uit de Diamant:

    Bovendien is het hele voedsel-gescheld toen uitgevonden, maar de baron bracht het op een agressieve manier waarvan anderen bang werden, maar wat toch grappig was.
    De Boevenbaas daarentegen deed het op zo een manier dat het totaal geen indruk maakte.


    Ik heb de Sleutel en Diamant niet vaak genoeg gezien om het echt te kunnen weten, maar volgens mij was de tweede BB leuker.

    Ik vind ze echter nog steeds niks. Zelfs met dat soort dingen als jij net beschreef, hebben ze niet echt humor. En dat is toch waar B&A om draait: humor en spanning

    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 27 december 2003 @ 00:09:50 #91
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15731299
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 00:03 schreef HarryH het volgende:
    Nog iets uit de Diamant wat ik wel grappig vond, de scene met het losgeld die de vermomde B&A wilden geven om de diamant terug te kopen.

    Adriaan: Laat de Diamant zien!
    Bassie: En een beetje snel jochie!
    Boevenbaas schrikt enorm en zegt tegen B1: hij zegt jochie tegen me!
    B1: Ja jochie....eh ehm ja baas!


    Ik heb de DVDs besteld, maar nog niet gekregen Moet toch weer eens kijken
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 27 december 2003 @ 00:14:44 #92
    40991 Wer-Al_Zwowe
    Caught in a landslide
    pi_15731480
    quote:
    Op vrijdag 26 december 2003 23:51 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Ik denk dat je de evolutie van de series (plot, karakters, locaties) kunt samenvatten met "het wordt vriendelijker". Wat ik vanuit hun oogpunt begrijp, maar ik zelf niet juichend begroet. De allereerste series zijn nog best wel met "grimmig" te omschrijven, de middelste zijn in ieder geval niet verstoken van duistere momenten, maar Europa en Amerika zijn wel erg vriendelijk.

    Ik vind het echt jammer dat ook de Baron zo'n mietje wordt in die laatste twee series. Weinig boef meer aan. Je begint bijna medelijden te krijgen met hem omdat ie zo obsessed is en met van die klunzen moet samenwerken.

    Aan de andere kant, B1 en BB is natuurlijk ook geen ruk aan, zonder humor...


    B1 en BB moeten het hebben van B2. Maar de Baron, Japie en B2 blijft naar mijn mening het beste trio. Ze hebben humor, maar blijven toch geloofwaardig als boeven.

    In de laatste twee series is de humor zover doorgeschoten, dat je gewoon niet gelooft dat het profesionele boeven zijn.

    No escape from reality
    pi_15731854
    De Baron, Vlugge Japie en B2 zijn het leukste.De rest is eigenlijk best wel dom.
      zaterdag 27 december 2003 @ 00:30:46 #94
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15731983
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 00:14 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:

    [..]

    B1 en BB moeten het hebben van B2. Maar de Baron, Japie en B2 blijft naar mijn mening het beste trio. Ze hebben humor, maar blijven toch geloofwaardig als boeven.

    In de laatste twee series is de humor zover doorgeschoten, dat je gewoon niet gelooft dat het profesionele boeven zijn.


    Ja, precies! Never change a winning team. Hm... hoe zouden Europa en Amerika eruit hebben gezien als daar geen B100 en HH inzaten maar B2 en VJ... Dat ga ik eens even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 27 december 2003 @ 00:40:01 #95
    40991 Wer-Al_Zwowe
    Caught in a landslide
    pi_15732286
    Er is me nu net iets opgevallen met het kijken naar de kroon. Bij het stelen van de kroon gebruiken de boeven een foto die genomen is vanuit het standpunt van de bewakingscamera, zodat het lijkt dat er niets gebeurd. Maar er wordt nergens verklaard hoe ze aan die foto komen. Japie heeft bijvoorbeeld wel foto's genomen, maar niet vanaf de plaats waar die camera hangt. En in de bewakingskamer zijn de boeven ook nooit geweest, dus van de monitor kunnen ze het niet hebben.
    No escape from reality
      zaterdag 27 december 2003 @ 00:51:29 #96
    40991 Wer-Al_Zwowe
    Caught in a landslide
    pi_15732661
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 00:30 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Ja, precies! Never change a winning team. Hm... hoe zouden Europa en Amerika eruit hebben gezien als daar geen B100 en HH inzaten maar B2 en VJ... Dat ga ik eens even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken


    Misschien zoiets:

    Baron: B2, waar zit je?
    B2: Wat zeggie?
    Baron: B2, waar zit je!?
    B2: Oh, zeg dat dan.
    Baron: B2, geef nu antwoord.
    B2: Wie is er gestoord?
    Baron: Drommels, drommels en nog eens drommels. (Breekt telefoon kapot)

    No escape from reality
      zaterdag 27 december 2003 @ 01:06:52 #97
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15733098
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 00:40 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
    Er is me nu net iets opgevallen met het kijken naar de kroon. Bij het stelen van de kroon gebruiken de boeven een foto die genomen is vanuit het standpunt van de bewakingscamera, zodat het lijkt dat er niets gebeurd. Maar er wordt nergens verklaard hoe ze aan die foto komen. Japie heeft bijvoorbeeld wel foto's genomen, maar niet vanaf de plaats waar die camera hangt. En in de bewakingskamer zijn de boeven ook nooit geweest, dus van de monitor kunnen ze het niet hebben.
    Hoezo "net"? Het komt toch pas om 2 uur op vrijdag...?

    Anyway, jawel, in aflevering twee zie je hoe Japie een foto maakt precies in dezelfde hoek als de camera staat. Niet vanaf het punt waar de camera hangt, maar lager, omdat de grootte van het beeld natuurlijk niet hetzelfde is.

    Dus die foto wordt wel degelijk gemaakt.

    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 27 december 2003 @ 01:12:19 #98
    40991 Wer-Al_Zwowe
    Caught in a landslide
    pi_15733283
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 01:06 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Hoezo "net"? Het komt toch pas om 2 uur op vrijdag...?

    Anyway, jawel, in aflevering twee zie je hoe Japie een foto maakt precies in dezelfde hoek als de camera staat. Niet vanaf het punt waar de camera hangt, maar lager, omdat de grootte van het beeld natuurlijk niet hetzelfde is.

    Dus die foto wordt wel degelijk gemaakt.


    Het komt tegenwoordig weer vrijdags iets over twaalf.

    Dat maken van die ene foto heb ik waarschijnlijk over het hoofd gezien. Maar goed, een foutje moet kunnen.

    No escape from reality
    pi_15733292
    Ik denk dat ze dat hebben gedaan om een ander imago te krijgen, B2 kan op den duur ook wel irritant zijn met dat gewatzeggie en dat Japie eruit is gegaan is volgens mij omdat het voor Bassie te zwaar werd om ze beide de hele tijd te spelen.

    Je moet je ook eens voorstellen die boeven (VJ en B2) in Amerika, het waren gewoon typisch oud-hollandse boeven denk ik

      zaterdag 27 december 2003 @ 01:24:14 #100
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15733595
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 01:12 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:

    [..]

    Het komt tegenwoordig weer vrijdags iets over twaalf.

    Dat maken van die ene foto heb ik waarschijnlijk over het hoofd gezien. Maar goed, een foutje moet kunnen.


    Dammit Kan Nickelodeon dan nooit eens gewoon doen??

    Volgende keer goed opletten bij aflevering twee. Het is niet echt duidelijk, maar hij doet het wel. Misschien kan iemand een screenshotje maken?

    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 27 december 2003 @ 02:12:14 #101
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15734470
    Best cool, die walky talkies die de boeven hebben in de Kroon, hadden mijn broertje en ik vroeger ook Misschien kan ik ze nog vinden, voor onze eigen film
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 27 december 2003 @ 02:52:52 #102
    70922 warboel
    Bent u nou helemáál?
    pi_15735052
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 00:07 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Ik heb de Sleutel en Diamant niet vaak genoeg gezien om het echt te kunnen weten, maar volgens mij was de tweede BB leuker.


    Wat mij betreft heb je gelijk. Ik vind de Frans Kokshoorn-BB veel amusanter dan de Paul Meijer-BB, en eigenlijk ook een stuk leuker dan de Amerika-Baron.

    Het begint al in de gevangenis, wanneer B2 aan het tekenen is geslagen. "Tekenen?!? Verzin liever een plan om te ontsnappen! Oliebollen! Frikandellen! Ballen gehakt! BITTERBALLEN!!!"

    Later komt er weer een leuk moment wanneer hij merkt dat er een diamant naar B&A is vernoemd: "De Bassie en Adriaan...de Bassie en Adriaan...de mooiste diamant die ik ooit van mijn leven gezien heb, en die noemen ze de Bassie en Adriaan......(het laatste stuk loopt mooi gelijk met het verfrommelen van de sigaar).

    En dan nog dat gezicht dat hij in de laatste aflevering trekt, wanneer Bassie toch nog met het bewijs op de proppen weet te komen, daar moet ik steeds weer om lachen.

    Het zou zomaar kunnen...of niet.
      zaterdag 27 december 2003 @ 09:11:33 #103
    5374 koelkast
    Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
    pi_15737155
    Eerst iedereen nog prettige kerstdagen en een heel fijn 2004 . Beetje laat, maar ach..

    Ten tweede natuurlijk gefeliciteerd met de 1 miljoen bezoekers, beetje geholpen, maar ach.. Ik heb de tellers maar even weer overal verwijderd, anders zitten we over een maand aan de 2 miljoen, dan wordt het zo ongeloofwaardig

    Verder vind ook ik de middelste series met de combi Baron, B2 & VJ het beste. VJ vond ik vroeger zelfs gewoon eng, die stem, en zijn snelheid natuurlijk

    De Europa en Amerika series zijn heel duidelijk vanuit educatief oogpunt gemaakt. Daar zit geen échte spanning in. De BB's vind ik ook maar saai, maar die series zijn weer spannend, met al die achtervolgingen. Alleen die scene van de Diamant waar Adriaan met het bestuurbaar vliegtuigje door het bos vliegt, en de boeven in de 'wagen' achtervolgt. Zucht, dat kan toch echt niet?

    Weet iemand trouwens al wat Nickelodeon in 2004 doet met B&A? Gewoon doorgaan, of... ?

    B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
      zaterdag 27 december 2003 @ 11:05:49 #104
    50286 Gerritje
    Eilandkleuter 4ever!
    pi_15737823
    Die eigen film moeten we echt nog eens gaan maken wonderer!!

    En mijn alltime favorite boeven zijn uiteraard ook de Baron, Vlugge Japie en B2 maar volgens mij heb ik dat hier al veel vaker gezegd

    "Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
      zaterdag 27 december 2003 @ 14:14:22 #105
    54630 jeehaa
    youcan'thavemall
    pi_15741033
    weet iemand welke dvd's er nu van de oudere series zijn uitgekomen? en daarmee doel ik op de kroon, de schatkaart, de geheimzinnige steen en de series van daarvoor met de diamanten en de plaaggeest?
    ik kan daar te weinig duidelijkheid over vinden
      zaterdag 27 december 2003 @ 15:22:03 #106
    38360 masuyo
    Where will you go
    pi_15742594

    dit eiland is toch van de die bassie en adriaan aflevering in frankrijk waarbij b100 vast komt te zitten op dat eiland. iemand enig id hoe dat eiland ook alweer heette?
    I’m so sick of speaking words that no one understands
    Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
    I can hear you in a whisper
    But you can’t even hear me screaming
    pi_15742865
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 14:14 schreef jeehaa het volgende:
    weet iemand welke dvd's er nu van de oudere series zijn uitgekomen? en daarmee doel ik op de kroon, de schatkaart, de geheimzinnige steen en de series van daarvoor met de diamanten en de plaaggeest?
    ik kan daar te weinig duidelijkheid over vinden
    http://www.clownbassie.nl/dvd.html
      zaterdag 27 december 2003 @ 16:09:17 #108
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15743693
    I'm back, zijn er nog leuke nieuwtjes, info

    En oh ja Koelkast: geweldig filmpje! Heb die intro wel, maar vind dit echt top

      zaterdag 27 december 2003 @ 16:55:57 #109
    54630 jeehaa
    youcan'thavemall
    pi_15744749
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 15:34 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    http://www.clownbassie.nl/dvd.html


    thx, maar hier staat de kroon niet bij, is daar al info over?
    pi_15744844
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 16:55 schreef jeehaa het volgende:

    [..]

    thx, maar hier staat de kroon niet bij, is daar al info over?


    Jep, over een tijdje komt ie uit op dvd .

    Lees dit of het vorige topic maar door, daar heeft heidbuurt een richtdatum genoemd dacht ik .

    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
      zaterdag 27 december 2003 @ 17:35:08 #111
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15745724
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 16:55 schreef jeehaa het volgende:

    [..]

    thx, maar hier staat de kroon niet bij, is daar al info over?


    Februari pas, geloof ik. Maar wel met extra's

    * wonderer kan ook niet wachten

    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_15746571
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 17:35 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Februari pas, geloof ik. Maar wel met extra's

    * wonderer kan ook niet wachten


    In Feb. komt Europa op DVD, De Kroon komt geloof ik in Okt.
      zaterdag 27 december 2003 @ 18:30:17 #113
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15747150
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 18:07 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    In Feb. komt Europa op DVD, De Kroon komt geloof ik in Okt.


    WAT? Nog bijna een heel jaar wachten?! Allemamachies...
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_15747661
    zie nu net pas dat BenA tour nu ook aangegeven staat op de officiele pagina

    http://www.bassie-adriaan.nl/pages/welkom3.html

    Puik werk!

    Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
      zaterdag 27 december 2003 @ 19:13:14 #115
    64256 Demol
    Lucid Dreamer
    pi_15748458
    Hier het programma voor de Bassie & Adriaan Marathon:
    code:
    07:00:05 Bassie & Adriaan De verzonken stad 1
    07:24:50 Bassie & Adriaan De verzonken stad 2
    07:53:05 Bassie & Adriaan De verzonken stad 3
    08:20:50 Bassie & Adriaan De verzonken stad 4
    08:49:55 Bassie & Adriaan De verzonken stad 5
    09:16:10 Bassie & Adriaan De verzonken stad 6
    09:45:55 Bassie & Adriaan De verzonken stad 7
    10:13:40 Bassie & Adriaan De verzonken stad 8
    10:45:25 Bassie & Adriaan De verzonken stad 9
    11:11:10 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 1
    11:42:55 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 2
    12:13:40 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 3
    12:48:25 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 4
    13:18:40 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 5
    13:52:25 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 6
    14:23:10 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 7
    14:56:55 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 8
    15:29:40 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 9
    16:02:25 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 10
    16:33:10 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 11
    17:02:55 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 12
    17:38:10 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 1
    18:09:55 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 2
    18:46:10 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 3
    19:16:25 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 4
    19:51:10 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 5
    20:22:25 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 6
    20:57:40 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 7
    21:30:55 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 8
    22:03:10 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 9
    22:31:25 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 10
    23:02:10 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 11
    23:30:25 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 12
    23:57:40 KLOK 00:02:00
    00:09:40 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 13
    00:38:55 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 14
    01:13:10 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 15
    01:43:25 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 16
    02:17:10 B & A Grootmoeders tijd
    02:21:10 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 1
    02:43:55 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 2
    03:12:10 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 3
    03:34:55 B & A Grootmoeders tijd
    03:38:55 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 4
    04:06:10 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 5
    04:31:25 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 6
    04:53:55 B & A Grootmoeders tijd
    05:03:00 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 7
    05:30:45 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 8
    05:54:00 B & A Grootmoeders tijd
    05:58:00 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 9
    06:25:15 B & A Grootmoeders tijd
    06:29:15 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 10

    Ik ben blij dat ze de Verzonken Stad en Het Geheim van de Sleutel uitzenden. Maar waarom weer die Europa/Amerika-serie erbij. Ik had veel liever de Kroon/Diamant/Schatkaart/Professor er i.p.v. gehad.
    Free Your Mind
    pi_15749137
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 19:13 schreef Demol het volgende:
    Hier het programma voor de Bassie & Adriaan Marathon:

    [lijst oud en nieuw marathon]

    Ik ben blij dat ze de Verzonken Stad en Het Geheim van de Sleutel uitzenden. Maar waarom weer die Europa/Amerika-serie erbij. Ik had veel liever de Kroon/Diamant/Schatkaart/Professor er i.p.v. gehad.


    Omdat de Europa en Amerika serie iets recenter zijn en misschien onder het grote publiek iets populairder .
    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
      zaterdag 27 december 2003 @ 20:19:27 #117
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15750082
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 19:40 schreef hinse het volgende:

    [..]

    Omdat de Europa en Amerika serie iets recenter zijn en misschien onder het grote publiek iets populairder .


    Of gewoon omdat het precies samen 24 uur is. Uiteindelijk zijn die series het langst (afgezien van Schatkaart).
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_15750714
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 20:19 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Of gewoon omdat het precies samen 24 uur is. Uiteindelijk zijn die series het langst (afgezien van Schatkaart).


    Ja maar ze hadden het misschien dan ook wel kunnen opvullen met die filmpjes van 5 min.
    pi_15752113
    Ik vind het ook zwaar balen die 2 series, vooral als een serie net is afgelopen dan denk ik: nu komt er misschien eindelijk eens een uit de oude doos!
    Maar nee hoor weer Europa of Amerika, ik kraak natuurlijk niks van B&A af maar ze hadden op die dag wel wat leukers kunnen uitzenden van die 2, eigenlijk ook iets anders dan de inmiddels bekende afleveringen zoals bloopers of andere interressante weetjes....
      zaterdag 27 december 2003 @ 22:39:57 #120
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15753659
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 20:46 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Ja maar ze hadden het misschien dan ook wel kunnen opvullen met die filmpjes van 5 min.


    Jah, die zie je niet meer op tv eigenlijk, erg jammer en dat terwijl ze op Kindernet vroeger die filmpjes zeer dikwijls uitzonden
      zaterdag 27 december 2003 @ 22:44:24 #121
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15753797
    Zie trouwens net die promo van de nieuwe theater dvd
    Erg jammer dat B&A deze niet ingesproken hebben, je hoort ze wel maar dat is oud materiaal en daarna neemt een voice-over het over
    pi_15753866
    Verzonken stad weer es op tv

    Die ga ik dit keer mooi opnemen

      zaterdag 27 december 2003 @ 22:51:25 #123
    5374 koelkast
    Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
    pi_15754012
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 15:22 schreef masuyo het volgende:
    [afbeelding]
    dit eiland is toch van de die bassie en adriaan aflevering in frankrijk waarbij b100 vast komt te zitten op dat eiland. iemand enig id hoe dat eiland ook alweer heette?
    Is dat niet Alcatraz??
    B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
      zaterdag 27 december 2003 @ 23:02:09 #124
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15754275
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 22:51 schreef koelkast het volgende:

    [..]

    Is dat niet Alcatraz??


    Sinds wanneer kun je naar Alcatraz lopen?
    Nee, dat is dat kasteel uit Bretagne, waar je naar toe kunt lopen als je op tijd bent. Ik weet alleen niet meer hoe het heet.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 27 december 2003 @ 23:12:11 #125
    64256 Demol
    Lucid Dreamer
    pi_15754496
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 23:02 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Sinds wanneer kun je naar Alcatraz lopen?
    Nee, dat is dat kasteel uit Bretagne, waar je naar toe kunt lopen als je op tijd bent. Ik weet alleen niet meer hoe het heet.


    Toen had Bassie teveel pannenkoeken met alcohol gegeten
    Free Your Mind
      zaterdag 27 december 2003 @ 23:22:20 #126
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15754744
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 23:12 schreef Demol het volgende:

    [..]

    Toen had Bassie teveel pannenkoeken met alcohol gegeten


    Dos Calvados

    De logica ontglipt me nog steeds, maar het was wel leuk!

    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 27 december 2003 @ 23:31:14 #127
    70922 warboel
    Bent u nou helemáál?
    pi_15754931
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 23:02 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Sinds wanneer kun je naar Alcatraz lopen?
    Nee, dat is dat kasteel uit Bretagne, waar je naar toe kunt lopen als je op tijd bent. Ik weet alleen niet meer hoe het heet.


    De naam van het kasteel zelf is in de serie niet genoemd, alleen de naam van het plaatsje waar het staat, St. Malo.
    Het zou zomaar kunnen...of niet.
    pi_15754948
    ik ben er eergister bij jensen achter gekomen dat de baron gewoon adriaan was dat is echt een hele schok
      zaterdag 27 december 2003 @ 23:34:10 #129
    70922 warboel
    Bent u nou helemáál?
    pi_15754996
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 23:32 schreef Nadientje het volgende:
    ik ben er eergister bij jensen achter gekomen dat de baron gewoon adriaan was dat is echt een hele schok
    Niet vergeten: dat was alleen in de Schatkaart-serie zo. In de andere series was het Paul van Gorcum, die dan ook DE enige echte Baron is.
    Het zou zomaar kunnen...of niet.
      zaterdag 27 december 2003 @ 23:59:32 #130
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15755561
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 23:32 schreef Nadientje het volgende:
    ik ben er eergister bij jensen achter gekomen dat de baron gewoon adriaan was dat is echt een hele schok
    Shit, was dat weer op TV? Dat zou ik best een keer willen zien. Niemand heeft een avi zeker?
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 28 december 2003 @ 00:33:17 #131
    70922 warboel
    Bent u nou helemáál?
    pi_15756228
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 23:22 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Dos Calvados

    De logica ontglipt me nog steeds, maar het was wel leuk!


    Er wordt trouwens behoorlijk wat afgedronken in de Europa-serie: eerst is het Bassie die zichzelf zonder het te weten dronken voert, en slechts twee afleveringen later drinkt B100 zich helemaal lam.

    Ik vraag me af waarom, want in de eerdere series was er toch weinig tot niets van alcoholische dranken te zien.

    Het zou zomaar kunnen...of niet.
    pi_15756259
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 00:33 schreef warboel het volgende:

    [..]

    Er wordt trouwens behoorlijk wat afgedronken in de Europa-serie: eerst is het Bassie die zichzelf zonder het te weten dronken voert, en slechts twee afleveringen later drinkt B100 zich helemaal lam.

    Ik vraag me af waarom, want in de eerdere series was er toch weinig tot niets van alcoholische dranken te zien.


    Hhmz.. ik denk dat het gewoon zo uitkwam in de series.
      zondag 28 december 2003 @ 00:40:40 #133
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15756321
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 00:33 schreef warboel het volgende:

    [..]

    Er wordt trouwens behoorlijk wat afgedronken in de Europa-serie: eerst is het Bassie die zichzelf zonder het te weten dronken voert, en slechts twee afleveringen later drinkt B100 zich helemaal lam.

    Ik vraag me af waarom, want in de eerdere series was er toch weinig tot niets van alcoholische dranken te zien.


    Bas en Aad drinken zelf niet (nooit?). Ik denk dat dat wel scheelt. Daarbij is het natuurlijk geen voorbeeld he, dronken helden. Bassie moet een kind voorstellen, die bestelt limonade en geen bier

    En zoals Heidbuurt al opmerkte, het kwam waarschijnlijk zo uit. Het komt niet zomaar uit de lucht vallen, zeg maar. In een portfabriek kun je vast goed dronken worden

    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_15756409
    Over een tijdje krijg ik misschien een DVD met een opname van de Showbizzquiz uit 1980. In deze aflevering waren Bassie & Adriaan ook te gast... Hier zal ik dan wel een paar screenshots van maken
    pi_15756445
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 00:40 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Bas en Aad drinken zelf niet (nooit?). Ik denk dat dat wel scheelt. Daarbij is het natuurlijk geen voorbeeld he, dronken helden. Bassie moet een kind voorstellen, die bestelt limonade en geen bier


    Naja nooit??
      zondag 28 december 2003 @ 00:51:24 #136
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15756496
    Nou jongens, ik ga ervandoor. Ik weet niet wanneer ik me vijf minuten van mijn vriend kan losscheuren om FOK weer even een bezoekje te brengen, maar morgen niet want dat zit ik voornamelijk in het vliegtuig.

    Niet te hard gaan met de topics, he? Hoewel, zonder mij... zal waarschijnlijk geen probleem opleveren

    Dag vriendjes!

    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 28 december 2003 @ 00:52:47 #137
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15756521
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 00:48 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Naja nooit??
    [afbeelding]


    Vast alcohol vrij Hij kijkt er ook helemaal niet blij bij, dus misschien wordt ie wel gedwongen! Waar was dit, OOC?
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_15756548
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 00:52 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Vast alcohol vrij Hij kijkt er ook helemaal niet blij bij, dus misschien wordt ie wel gedwongen! Waar was dit, OOC?


    Ik geloof dat dit bij Adriaan zijn huis in Spanje was. De foto heb ik alleens van internet gehaald, maar ik weet de site niet meer.

    Maaruh goede reis! We zullen je missen!

      zondag 28 december 2003 @ 00:58:37 #139
    70922 warboel
    Bent u nou helemáál?
    pi_15756623
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 00:51 schreef wonderer het volgende:
    Nou jongens, ik ga ervandoor. Ik weet niet wanneer ik me vijf minuten van mijn vriend kan losscheuren om FOK weer even een bezoekje te brengen, maar morgen niet want dat zit ik voornamelijk in het vliegtuig.

    Niet te hard gaan met de topics, he? Hoewel, zonder mij... zal waarschijnlijk geen probleem opleveren

    Dag vriendjes!


    Goede reis, en veel plezier!

    We zullen inderdaad wel geen streep vooruit komen; over twee weken zitten we nog in deel 22

    Het zou zomaar kunnen...of niet.
    pi_15757703
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 00:46 schreef heidbuurt het volgende:
    Over een tijdje krijg ik misschien een DVD met een opname van de Showbizzquiz uit 1980. In deze aflevering waren Bassie & Adriaan ook te gast... Hier zal ik dan wel een paar screenshots van maken
    Dat zou leuk zijn , hoewel je hem altijd even voor ons mag rippen, ons hoor je niet klagen .
    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
      zondag 28 december 2003 @ 11:27:12 #141
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15761231
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 00:51 schreef wonderer het volgende:
    Nou jongens, ik ga ervandoor. Ik weet niet wanneer ik me vijf minuten van mijn vriend kan losscheuren om FOK weer even een bezoekje te brengen, maar morgen niet want dat zit ik voornamelijk in het vliegtuig.

    Niet te hard gaan met de topics, he? Hoewel, zonder mij... zal waarschijnlijk geen probleem opleveren

    Dag vriendjes!


    de groeten en goede reis
      zondag 28 december 2003 @ 11:28:20 #142
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15761245
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 23:32 schreef Nadientje het volgende:
    ik ben er eergister bij jensen achter gekomen dat de baron gewoon adriaan was dat is echt een hele schok
    Meesterlijk interview trouwens. Paul die nog één keer de baron speelt in het orginele pak
      zondag 28 december 2003 @ 12:10:38 #143
    50286 Gerritje
    Eilandkleuter 4ever!
    pi_15761853
    Wonderer 2 weken op Bassie & Adriaan-tour door Amerika, hoe moet dat nu met dit ongetwijfeld doodbloedende topic??
    "Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
    pi_15762536
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 12:10 schreef Gerritje het volgende:
    Wonderer 2 weken op Bassie & Adriaan-tour door Amerika, hoe moet dat nu met dit ongetwijfeld doodbloedende topic??
    Vroeger hebben we het zonder haar ook aangekund en samen staan we sterk.

    Kom, we gaan er weer tegenaan!

    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
      zondag 28 december 2003 @ 12:45:22 #145
    71376 FreekM
    Hé, figuur.
    pi_15762628
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 23:31 schreef warboel het volgende:

    [..]

    De naam van het kasteel zelf is in de serie niet genoemd, alleen de naam van het plaatsje waar het staat, St. Malo.


    Was het niet de Mont Saint Michel o.i.d?
    VJ: "Japie wegwezen en [b]schnell[/b]"
      zondag 28 december 2003 @ 13:19:56 #146
    64256 Demol
    Lucid Dreamer
    pi_15763282
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 12:45 schreef FreekM het volgende:

    [..]

    Was het niet de Mont Saint Michel o.i.d?


    Nee, dat is een grote kathedraal op een eiland, en dat is dit niet.
    Free Your Mind
    pi_15765539
    Gisteren die aflevering van de Kroon nog gezien B&A gaan opzoek naar de boeven en staan voor de 'geheime ingang'.

    Die wisselwerking tussen de Baron en B2 is zo meesterlijk,

    voorbeeld (sorry kan het niet laten)
    Baron (fluisterend): Dat was de poort, dat wil zeggen dat ze op de binnenplaats zijn, stil nu! Anders horen ze ons.
    B2: Wat zeggie?
    Baron (iets luider): Ik zei, dat was de poort, dat wil zeggen dat ze op de binnenplaats zijn, stil nu! Anders horen ze ons.
    B2: Wat zeggie nou?
    Baron (brullend): DAT WAS DE POORT, DAT WIL ZEGGEN DAT ZE OP DE BINNEPLAATS ZIJN......
    B2: nou stil dan anders horen ze ons!

    En dan later dat stuk over geniaal en zeer geniaal en ten slotte zeer zeer geniaal wat weer niet mocht anders was het overdrijven.

    Ik heb me rot gelachen gisterenavond!

    pi_15766159
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 15:05 schreef HarryH het volgende:
    Gisteren die aflevering van de Kroon nog gezien B&A gaan opzoek naar de boeven en staan voor de 'geheime ingang'.

    Die wisselwerking tussen de Baron en B2 is zo meesterlijk,

    voorbeeld (sorry kan het niet laten)
    Baron (fluisterend): Dat was de poort, dat wil zeggen dat ze op de binnenplaats zijn, stil nu! Anders horen ze ons.
    B2: Wat zeggie?
    Baron (iets luider): Ik zei, dat was de poort, dat wil zeggen dat ze op de binnenplaats zijn, stil nu! Anders horen ze ons.
    B2: Wat zeggie nou?
    Baron (brullend): DAT WAS DE POORT, DAT WIL ZEGGEN DAT ZE OP DE BINNEPLAATS ZIJN......
    B2: nou stil dan anders horen ze ons!

    En dan later dat stuk over geniaal en zeer geniaal en ten slotte zeer zeer geniaal wat weer niet mocht anders was het overdrijven.

    Ik heb me rot gelachen gisterenavond!


    Dat fragment staat dus op de website van DJKoelkast: hier.
    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
    pi_15766447
    Informatie over Bassie's nieuwe show:

    BASSIE EN ZIJN VRIENDJES
    Een nieuwe show met de naam "MAGICLANDSHOW" met een top goochelaar, een uitstekende pianist/organist en Bassie zijn vaste toneelassistent Evert.
    Met zijn vieren brengen zij een show vol humor, muziek en verbazing
    Deze show is incl. een prachtig decor vol licht en geluidseffecten

    De prijs van deze 1 uur durende introductieshow tijdens de sinterklaas-periode bedraagt incl. licht, geluid en decor
    2950.00 excl 6% BTW.

    Vanaf 1 januari duurt de show 1 uur en 20 min.
    Op verzoek kan er een pauze ingelast worden.
    De uitkoop som van deze show incl. decor met licht, geluidseffecten en prachtig decor 4250.00 euro excl. 6% BTW
    Het geluid is berekend op 500 bezoekers, maar in overleg kan er ook geluid geleverd worden voor 2000 bezoekers.

    Prijzen zijn excl. reiskosten

    Inbegrepen 25 posters en 500 flyers

    pi_15767360
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 15:46 schreef heidbuurt het volgende:
    Informatie over Bassie's nieuwe show:

    BASSIE EN ZIJN VRIENDJES
    Een nieuwe show met de naam "MAGICLANDSHOW" met een top goochelaar, een uitstekende pianist/organist en Bassie zijn vaste toneelassistent Evert.
    Met zijn vieren brengen zij een show vol humor, muziek en verbazing
    Deze show is incl. een prachtig decor vol licht en geluidseffecten

    De prijs van deze 1 uur durende introductieshow tijdens de sinterklaas-periode bedraagt incl. licht, geluid en decor
    2950.00 excl 6% BTW.

    Vanaf 1 januari duurt de show 1 uur en 20 min.
    Op verzoek kan er een pauze ingelast worden.
    De uitkoop som van deze show incl. decor met licht, geluidseffecten en prachtig decor 4250.00 euro excl. 6% BTW
    Het geluid is berekend op 500 bezoekers, maar in overleg kan er ook geluid geleverd worden voor 2000 bezoekers.

    Prijzen zijn excl. reiskosten

    Inbegrepen 25 posters en 500 flyers


    Dat klinkt best leuk, een goed alternatief voor Bassie. Het klinkt beter dan een duo show met een vrouw ofzo, dat zou toch niets worden.

    Ik ben benieuwd .

    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
    pi_15767452
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 16:16 schreef hinse het volgende:

    [..]

    Dat klinkt best leuk, een goed alternatief voor Bassie. Het klinkt beter dan een duo show met een vrouw ofzo, dat zou toch niets worden.

    Ik ben benieuwd .


    Ik ben ook benieuwd Ik ga de show zeker eens bezoeken
      zondag 28 december 2003 @ 16:31:29 #152
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15767751
    Ik ook

    [Dit bericht is gewijzigd door Shoplifter14 op 28-12-2003 17:40]

      zondag 28 december 2003 @ 17:39:06 #153
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
      zondag 28 december 2003 @ 20:23:55 #154
    70922 warboel
    Bent u nou helemáál?
    pi_15774871
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 11:28 schreef Shoplifter14 het volgende:

    [..]

    Meesterlijk interview trouwens. Paul die nog één keer de baron speelt in het orginele pak


    Welk pak was het dan eigenlijk, dat uit de Kroon, Europa, of Amerika?
    Het zou zomaar kunnen...of niet.
      zondag 28 december 2003 @ 20:41:50 #155
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15775556
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 20:23 schreef warboel het volgende:

    [..]

    Welk pak was het dan eigenlijk, dat uit de Kroon, Europa, of Amerika?


    Volgens mij het pak uit amerika, dat jungle pak dacht ik
      zondag 28 december 2003 @ 20:45:17 #156
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15775684
    Bassie & Adriaan waren net samen trouwens te zien bij 'de bauers' ze zaten in het publiek van het kerstcircus in ahoy waar frans bauer optrad...
    pi_15775726
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 20:45 schreef Shoplifter14 het volgende:
    Bassie & Adriaan waren net samen trouwens te zien bij 'de bauers' ze zaten in het publiek van het kerstcircus in ahoy waar frans bauer optrad...
    Leuk dat je dat gezien hebt. Hoe zag Adriaan er uit? (En dan bedoel ik: zichtbaar aangedaan door de operaties/goed etc.)
    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
      zondag 28 december 2003 @ 21:02:15 #158
    50286 Gerritje
    Eilandkleuter 4ever!
    pi_15776245
    Ik heb het ook gezien bij de Bauers, maar ze zaten dus wel apart he...
    "Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
      zondag 28 december 2003 @ 21:09:27 #159
    70922 warboel
    Bent u nou helemáál?
    pi_15776514
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 20:41 schreef Shoplifter14 het volgende:

    [..]

    Volgens mij het pak uit amerika, dat jungle pak dacht ik


    Aha, die vreselijke safari-outfit. Niet al te best dus...
    Het zou zomaar kunnen...of niet.
    pi_15777399
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 20:45 schreef Shoplifter14 het volgende:
    Bassie & Adriaan waren net samen trouwens te zien bij 'de bauers' ze zaten in het publiek van het kerstcircus in ahoy waar frans bauer optrad...
    Ik had het vorige week ook al gemeld, toen reageerde er niemand op
    pi_15777419
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 16:16 schreef hinse het volgende:

    [..]

    Dat klinkt best leuk, een goed alternatief voor Bassie. Het klinkt beter dan een duo show met een vrouw ofzo, dat zou toch niets worden.

    Ik ben benieuwd .


    Hoezo wat is er mis met een duo show met een vrouw, ik zag het al helemaal voor me, een vrouw van 120 kg in een strak blauw pak.

    Bassie & Adriënne?


    (Damn, deel 22 al weer!)

    "Looooooooooooosch!!"
    "Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
    - Pim Derks, 1 juni 2005
    pi_15777430
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 20:46 schreef hinse het volgende:

    [..]

    Leuk dat je dat gezien hebt. Hoe zag Adriaan er uit? (En dan bedoel ik: zichtbaar aangedaan door de operaties/goed etc.)


    Adriaan zag er wel vrij normaal uit. Maja natuurlijk kan je altijd wel wat zien dat hij ziek is geweest. Zolang is het ook nog niet geleden dat hij de laatste bestraling kreeg.
    pi_15777469
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 20:46 schreef hinse het volgende:

    [..]

    Leuk dat je dat gezien hebt. Hoe zag Adriaan er uit? (En dan bedoel ik: zichtbaar aangedaan door de operaties/goed etc.)


    Adriaan is flink afgevallen zo te zien!
    mocht ook wel
    "Looooooooooooosch!!"
    "Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
    - Pim Derks, 1 juni 2005
      zondag 28 december 2003 @ 22:54:46 #164
    40991 Wer-Al_Zwowe
    Caught in a landslide
    pi_15779829
    quote:
    Op zaterdag 27 december 2003 19:13 schreef Demol het volgende:
    Hier het programma voor de Bassie & Adriaan Marathon:
    code:
    07:00:05 Bassie & Adriaan De verzonken stad 1
    07:24:50 Bassie & Adriaan De verzonken stad 2
    07:53:05 Bassie & Adriaan De verzonken stad 3
    08:20:50 Bassie & Adriaan De verzonken stad 4
    08:49:55 Bassie & Adriaan De verzonken stad 5
    09:16:10 Bassie & Adriaan De verzonken stad 6
    09:45:55 Bassie & Adriaan De verzonken stad 7
    10:13:40 Bassie & Adriaan De verzonken stad 8
    10:45:25 Bassie & Adriaan De verzonken stad 9
    11:11:10 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 1
    11:42:55 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 2
    12:13:40 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 3
    12:48:25 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 4
    13:18:40 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 5
    13:52:25 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 6
    14:23:10 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 7
    14:56:55 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 8
    15:29:40 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 9
    16:02:25 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 10
    16:33:10 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 11
    17:02:55 Bassie & Adriaan De Geheimzinige Opdracht 12
    17:38:10 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 1
    18:09:55 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 2
    18:46:10 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 3
    19:16:25 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 4
    19:51:10 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 5
    20:22:25 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 6
    20:57:40 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 7
    21:30:55 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 8
    22:03:10 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 9
    22:31:25 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 10
    23:02:10 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 11
    23:30:25 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 12
    23:57:40 KLOK 00:02:00
    00:09:40 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 13
    00:38:55 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 14
    01:13:10 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 15
    01:43:25 Bassie & Adriaan Reis vol verrassingen 16
    02:17:10 B & A Grootmoeders tijd
    02:21:10 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 1
    02:43:55 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 2
    03:12:10 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 3
    03:34:55 B & A Grootmoeders tijd
    03:38:55 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 4
    04:06:10 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 5
    04:31:25 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 6
    04:53:55 B & A Grootmoeders tijd
    05:03:00 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 7
    05:30:45 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 8
    05:54:00 B & A Grootmoeders tijd
    05:58:00 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 9
    06:25:15 B & A Grootmoeders tijd
    06:29:15 Bassie & Adriaan Het Geheim van de Sleutel 10

    Ik ben blij dat ze de Verzonken Stad en Het Geheim van de Sleutel uitzenden. Maar waarom weer die Europa/Amerika-serie erbij. Ik had veel liever de Kroon/Diamant/Schatkaart/Professor er i.p.v. gehad.
    Tussen het einde van de klok en het begin van Reis vol Verrassingen deel 13 zit een paar minuten verschil zo te zien. Dus dan is er best kans dat Adriaan een nieuwjaarsboodschap heeft. Maar het kan natuurlijk ook een hele aftiteling worden met mensen die het afgelopen jaar aan Nickolodeon hebben gewerkt.

    Nou ja, we zien wel.

    No escape from reality
    pi_15783062
    quote:
    Op zondag 28 december 2003 22:54 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:

    [..]

    Tussen het einde van de klok en het begin van Reis vol Verrassingen deel 13 zit een paar minuten verschil zo te zien. Dus dan is er best kans dat Adriaan een nieuwjaarsboodschap heeft. Maar het kan natuurlijk ook een hele aftiteling worden met mensen die het afgelopen jaar aan Nickolodeon hebben gewerkt.

    Nou ja, we zien wel.


    Ik ben bang dat ik dit niet kan zien, waarschijnlijk zit ik ergens anders . Gelukkig zou djkoelkast het één en ander opnemen voor ons .

    En heidbuurt: sorry dat ik vorige week niet op je reactie van bauers heb gereageerd .

    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
    pi_15785475
    24 uur... een uur opnemen (in wmv formaat) kost me 300MB per uur, heb ik dus 7,2 Gig nodig... zou moeten lukken in principe.... vraag is alleen hoe en waar ik dit ooit VEILIG ga opslaan
    Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
    pi_15787284
    De laaste Bassie en Adriaan, niemand minder dan Bas en Ad van Toor. Zal
    woensdag 31 december uitgezonden worden, want dan loopt het contract met
    Nickelodeon af, die de serie uitzend. Maar Nickelodeon zal dat niet
    ongemerkt voorbij laten gaan. Want het nieuwe jaar word in geluid met Bassie
    en Adriaan Rock around the clock.
    op woensdag 31 december om 07:00 s'morgens worden alle serie's van bassie en
    Adriaan nog éénmaal 24 uur lang uitgezonden, dus tot de 1 Januari 2004 om 7
    uur s'morgens. En om 2 minuten voor 12 zal er een speciale Bassie en Adriaan
    klok worden ingestart.Tussen de serie's door kun je genieten van specials.
    Om 06:30 1 januari zal de allerlaaste serie uitgezonden worden. Ook is er
    een speciale Tour gestart waar je kunt zien waar Bassie en Adriaan de
    verschillende serie's hebben opgenomen. www.benatour.tk
    En de officiele site van Bassie en Adriaan
    www.bassie-adriaan.nl

    Bron: NL Media

    pi_15787298
      Moderator maandag 29 december 2003 @ 09:34:09 #169
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_15788418
    Zozo ik ben er even niet en meteen weer heeeeeel veeeeel posts.
    Alles gelezen, alles gevolgd, hierop kan ik zeggen:
  • Adriaan heeft een eigen kroeg (gehad) [bron: uitzending Jensen, heeft Adriaan het zelf verteld] en die dronk genoeg!

  • Ik neem de hele 24u op op video en ga de interessante stukjes capturen en dan online zetten
  • Verder hoop ik dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad.

    En Koelkast, jij zegt: gelukkkig 2004, wel een beetje laat maargoed... da's nog niet te laat hoor

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_15788469
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 09:34 schreef djkoelkast het volgende:
    Zozo ik ben er even niet en meteen weer heeeeeel veeeeel posts.
    Alles gelezen, alles gevolgd, hierop kan ik zeggen:
  • Adriaan heeft een eigen kroeg (gehad) [bron: uitzending Jensen, heeft Adriaan het zelf verteld] en die dronk genoeg!

  • Ik neem de hele 24u op op video en ga de interessante stukjes capturen en dan online zetten

  • Thank you djkoelkast!

    Verder hoop ik dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad.
    Insgelijks

    En Koelkast, jij zegt: gelukkkig 2004, wel een beetje laat maargoed... da's nog niet te laat hoor


    Bedankt dat je wat nieuwsstukjes laat zien heidbuurt .
    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
      maandag 29 december 2003 @ 11:12:45 #171
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15790099
    quote:
    Nieuwsstukje
    Betekend dat dan B&A vanaf 1 januari dus niet meer te zien zijn op Nick??
      maandag 29 december 2003 @ 13:55:16 #172
    35525 Bassie_van_Adriaan
    Bassie worst in je foefert
    pi_15794348
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 04:37 schreef heidbuurt het volgende:
    De laaste Bassie en Adriaan, niemand minder dan Bas en Ad van Toor. Zal
    woensdag 31 december uitgezonden worden, want dan loopt het contract met
    Nickelodeon af, die de serie uitzend. Maar Nickelodeon zal dat niet
    ongemerkt voorbij laten gaan. Want het nieuwe jaar word in geluid met Bassie
    en Adriaan Rock around the clock.
    op woensdag 31 december om 07:00 s'morgens worden alle serie's van bassie en
    Adriaan nog éénmaal 24 uur lang uitgezonden, dus tot de 1 Januari 2004 om 7
    uur s'morgens. En om 2 minuten voor 12 zal er een speciale Bassie en Adriaan
    klok worden ingestart.Tussen de serie's door kun je genieten van specials.
    Om 06:30 1 januari zal de allerlaaste serie uitgezonden worden. Ook is er
    een speciale Tour gestart waar je kunt zien waar Bassie en Adriaan de
    verschillende serie's hebben opgenomen. www.benatour.tk
    En de officiele site van Bassie en Adriaan
    www.bassie-adriaan.nl

    Bron: NL Media


    Wat houd dat in?
    Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
    poep aan je lul
      maandag 29 december 2003 @ 14:03:20 #173
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15794593
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 13:55 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:

    [..]

    Wat houd dat in?


    Ik las daar overheen. Ben ik ook wel benieuwd naar!!
    pi_15794718
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 14:03 schreef Shoplifter14 het volgende:

    [..]

    Ik las daar overheen. Ben ik ook wel benieuwd naar!!


    Ik heb gemailt, maar daar mogen ze helaas niks over zeggen Zonet heb ik een mail gestuurd en gevraagd of ze dan misschien mogen zeggen hoelang die specials duren, want als je de programmalijst bekijkt op de site van B&A, kunnen de specials niet super lang duren volgens mij.
      Moderator maandag 29 december 2003 @ 14:14:31 #175
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_15794867
    leuk was geweest alle oude shorties ipv liedjes uit grootmoeders tijd...
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_15795157
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 09:38 schreef hinse het volgende:

    [..]

    Bedankt dat je wat nieuwsstukjes laat zien heidbuurt .


    Graag gedaan
    pi_15795750
    idd, die shorties zijn al lang niet meer op tv geweest
    "Looooooooooooosch!!"
    "Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
    - Pim Derks, 1 juni 2005
      Moderator maandag 29 december 2003 @ 14:45:57 #178
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_15795787
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 14:44 schreef BrianMay het volgende:
    idd, die shorties zijn al lang niet meer op tv geweest
    kwamen vroeger heel vaak op de BRT
    en ik heb het idee dat ze niet allemaal op video staan, klopt dat heidbuurt of mis ik banden??
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_15796824
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 14:45 schreef djkoelkast het volgende:

    [..]

    kwamen vroeger heel vaak op de BRT
    en ik heb het idee dat ze niet allemaal op video staan, klopt dat heidbuurt of mis ik banden??


    Hzzm volgens mij wel.. Er moeten intotaal 36 filmpjes zijn.
    pi_15800465
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 14:08 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Ik heb gemailt, maar daar mogen ze helaas niks over zeggen Zonet heb ik een mail gestuurd en gevraagd of ze dan misschien mogen zeggen hoelang die specials duren, want als je de programmalijst bekijkt op de site van B&A, kunnen de specials niet super lang duren volgens mij.


    De specials zijn verspreid over de hele marathon.
    Nickelodeon is verantwoordelijk voor het uitzendschema.
    Bovendien zijn het korte specials van ongeveer 5 minuten.
      maandag 29 december 2003 @ 17:49:05 #181
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15800999
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 17:31 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    De specials zijn verspreid over de hele marathon.
    Nickelodeon is verantwoordelijk voor het uitzendschema.
    Bovendien zijn het korte specials van ongeveer 5 minuten.


    Ik ben erug benieuwd
    pi_15801014
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 17:49 schreef Shoplifter14 het volgende:

    [..]

    Ik ben erug benieuwd


    Jepz, ik ook
      maandag 29 december 2003 @ 17:49:45 #183
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15801023
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 14:45 schreef djkoelkast het volgende:

    [..]

    kwamen vroeger heel vaak op de BRT
    en ik heb het idee dat ze niet allemaal op video staan, klopt dat heidbuurt of mis ik banden??


    Kindernet zond ze vroeg ook heel vaak uit, kan ik me herinneren. Jammer dat ze dat nu niet meer doen
    pi_15801396
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 17:49 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Jepz, ik ook


    En ik ook .

    DJkoelkast mag er een mooie compilatie van maken (als hij tijd heeft) .

    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
      Moderator maandag 29 december 2003 @ 18:31:39 #185
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_15802208
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 18:02 schreef hinse het volgende:

    [..]

    En ik ook .

    DJkoelkast mag er een mooie compilatie van maken (als hij tijd heeft) .


    Daar MAAK ik tijd voor
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_15802451
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 18:31 schreef djkoelkast het volgende:

    [..]

    Daar MAAK ik tijd voor


    Kijk, dat is pas mentaliteit ! Het toppunt van B&A fanatisme
    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
      maandag 29 december 2003 @ 19:02:22 #187
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_15803014
    Hee, dat is niet eerlijk! Ik ben even weg en meteen 50 posts erbij! Ik dacht dat jullie niet zonder mijn konden

    Ik heb nou geen tijd om overal persoonlijk op te reageren, maar wel jammer dus dat het waarschijnlijk op 1 januari afgelopen is op Nick

    Dat Adriaan een eigen cafe had, wist ik niet. Grappig wel. Die bron dat geen van beide dronk klopt dan niet (stond in een interview met Bassie, vaag wel).

    Heeft niemand dat stuk van Jensen als AVI of zo? Dat lijkt me echt leuk om eens te zien.

    * wonderer mist B&A kijken maar vriendje is ook erg leuk

    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      maandag 29 december 2003 @ 20:38:05 #188
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_15805945
    Geweldig! Die B&A Marathon! Ik ben ook erg benieuwd naar de B&A specials... misschien gaan er ook wel een paar over de achtergrondmuziek!

    Nou ja, ik wacht af, het wordt in een geval een geweldige inluiding van het jaar 2004!

    Lang leve Bassie & Adriaan, ook al houden ze dan nu echt op te bestaan op Nickelodeon. Wie weet neemt een andere zender ze wel over...

    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
      maandag 29 december 2003 @ 21:41:58 #189
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15807876
    Misschien is een come-back bij de tros nu wel leuk??

    [Dit bericht is gewijzigd door Shoplifter14 op 29-12-2003 21:42]

      maandag 29 december 2003 @ 22:10:06 #190
    35525 Bassie_van_Adriaan
    Bassie worst in je foefert
    pi_15808792
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 20:38 schreef De_Maestro het volgende:
    Geweldig! Die B&A Marathon! Ik ben ook erg benieuwd naar de B&A specials... misschien gaan er ook wel een paar over de achtergrondmuziek!

    Nou ja, ik wacht af, het wordt in een geval een geweldige inluiding van het jaar 2004!

    Lang leve Bassie & Adriaan, ook al houden ze dan nu echt op te bestaan op Nickelodeon. Wie weet neemt een andere zender ze wel over...


    Volgens mij hadden Bassie und Adriaan hele hoge kijkcijfers en denkt Nick in maart ofzo van "toch niet zo slim geweest van ons" en gaan ze weer uitzenden
    Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
    poep aan je lul
      maandag 29 december 2003 @ 23:17:08 #191
    50286 Gerritje
    Eilandkleuter 4ever!
    pi_15810665
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 19:02 schreef wonderer het volgende:

    * wonderer mist B&A kijken maar vriendje is ook erg leuk


    Ach, jij hebt nu veel betere leukere dingen te doen!
    "Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
    pi_15810983
    Ik heb dus de hele film de verzonken stad op mijn pc staan maar hoe kan je daar nou stukjes uit knippen? Het is .avi
    pi_15811222
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 23:17 schreef Gerritje het volgende:

    [..]

    Ach, jij hebt nu veel betere leukere dingen te doen!


    Dus jij vind verkering leuker dan B&A?

    [baron mode]
    Verrader!! VERRADER!!!!
    Voor jou 10 andere fans!
    [/baron mode]

    "Looooooooooooosch!!"
    "Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
    - Pim Derks, 1 juni 2005
    pi_15811304
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 23:40 schreef BrianMay het volgende:

    [..]

    Dus jij vind verkering leuker dan B&A?

    [baron mode]
    Verrader!! VERRADER!!!!
    Voor jou 10 andere fans!
    [/baron mode]


    Ach, voor wonderer maak ik een uitzondering aangezien zij haar vriendje maar heel soms kan zien, dan mag je B&A wel eens laten schieten .
    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
    pi_15811376
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 22:10 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:

    [..]

    Volgens mij hadden Bassie und Adriaan hele hoge kijkcijfers en denkt Nick in maart ofzo van "toch niet zo slim geweest van ons" en gaan ze weer uitzenden


    Ja, de kijkcijfers waren echt heel goed. Ik snap ook niet dat het contract niet verlengd is, want afgelopen jaar zijn ze juist méér gaan uitzenden dan voorheen. De aflevering van 18.10 - 19.00 uur was het paradepaardje van de zender, met soms meer dan 200.000 kijkers (terwijl Spongebob vaak niet eens aan de helft komt).

    Kortom: B&A zal hoe dan ook snel terugkeren op de buis, als dat niet gebeurt voorzie ik demonstraties op straat en betogingen .

    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
      maandag 29 december 2003 @ 23:53:41 #196
    50286 Gerritje
    Eilandkleuter 4ever!
    pi_15811498
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 23:29 schreef Aeroxie het volgende:
    Ik heb dus de hele film de verzonken stad op mijn pc staan maar hoe kan je daar nou stukjes uit knippen? Het is .avi
    Hoegroot isie? Stuur es effe door!
    "Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
      dinsdag 30 december 2003 @ 00:00:08 #197
    40991 Wer-Al_Zwowe
    Caught in a landslide
    pi_15811628
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 23:29 schreef Aeroxie het volgende:
    Ik heb dus de hele film de verzonken stad op mijn pc staan maar hoe kan je daar nou stukjes uit knippen? Het is .avi
    Met Virtualdub (http://www.virtualdub.org/) kan het wel. Dit is een handig freewareprogramma voor dat soort bewerkingen.
    No escape from reality
    pi_15811655
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 23:53 schreef Gerritje het volgende:

    [..]

    Hoegroot isie? Stuur es effe door!


    2x 700mb
    pi_15811677
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 23:53 schreef Gerritje het volgende:

    [..]

    Hoegroot isie? Stuur es effe door!


    Heb je de dvd dan niet, ben jij nou een echte B&A fan of niet?
    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
      dinsdag 30 december 2003 @ 00:03:18 #200
    50286 Gerritje
    Eilandkleuter 4ever!
    pi_15811686
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 00:01 schreef Aeroxie het volgende:

    [..]

    2x 700mb


    Hmm... dan zet maar effe online!
    "Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
      dinsdag 30 december 2003 @ 00:04:17 #201
    35525 Bassie_van_Adriaan
    Bassie worst in je foefert
    pi_15811713
    Ik weet niet wie het was maar diegene die het introfilmpje van de steen had gecaptured, met welk programma is dat gedaan, ik heb zelf al eeuwen een tv kaart maar het capturen wil nooit zo...

    het is een haupauge wintv nogwat, wat is een mooi capture proggie daarvoor

    Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
    poep aan je lul
    pi_15811769
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 00:04 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
    Ik weet niet wie het was maar diegene die het introfilmpje van de steen had gecaptured, met welk programma is dat gedaan, ik heb zelf al eeuwen een tv kaart maar het capturen wil nooit zo...

    het is een haupauge wintv nogwat, wat is een mooi capture proggie daarvoor


    Dat was djkoelkast, maar hij had het op een omslachtige manier gecaptured dacht ik. Morgen geeft hij je wel raad .

    offtopic: het topic is ondanks de afwezigheid van wonderer nog behoorlijk actief, maar de items zijn wat minder diepzinnig dan voorheen...

    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
    pi_15811816
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 00:06 schreef hinse het volgende:

    [..]
    offtopic: het topic is ondanks de afwezigheid van wonderer nog behoorlijk actief, maar de items zijn wat minder diepzinnig dan voorheen...


    Niert dat ik zelf veel in te brengen heb .

    Trouwens, het aantal hits op de B&A website gaat echt hard, sinds de miljoen zijn er alweer 37.000 bijgekomen .

    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
    pi_15811845
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 00:03 schreef Gerritje het volgende:

    [..]

    Hmm... dan zet maar effe online!


    Heb geen server, en maar een 34 kb upload lijn
    pi_15811883
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 00:09 schreef Aeroxie het volgende:

    [..]

    Heb geen server, en maar een 34 kb upload lijn


    Hee jongens, dit menen jullie toch niet serieus hè . Deze dvd kost 10 euro ofzo, dat kunnen jullie best opbrengen.
    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
    pi_15811904
    Ik heb de dvd ook maar heb hem geript van mijn eigen dvd dus dat is toch behoorlijk legaal.
      dinsdag 30 december 2003 @ 00:19:44 #207
    40991 Wer-Al_Zwowe
    Caught in a landslide
    pi_15812126
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 00:04 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
    Ik weet niet wie het was maar diegene die het introfilmpje van de steen had gecaptured, met welk programma is dat gedaan, ik heb zelf al eeuwen een tv kaart maar het capturen wil nooit zo...

    het is een haupauge wintv nogwat, wat is een mooi capture proggie daarvoor


    Ik weet niet wat djkoelkast gebruikt heeft, maar het moet volgens mij mogelijk zijn met DScaler (http://www.dscaler.org).
    No escape from reality
    pi_15813134
    quote:
    Op maandag 29 december 2003 23:47 schreef hinse het volgende:

    [..]

    Ja, de kijkcijfers waren echt heel goed. Ik snap ook niet dat het contract niet verlengd is, want afgelopen jaar zijn ze juist méér gaan uitzenden dan voorheen. De aflevering van 18.10 - 19.00 uur was het paradepaardje van de zender, met soms meer dan 200.000 kijkers (terwijl Spongebob vaak niet eens aan de helft komt).

    Kortom: B&A zal hoe dan ook snel terugkeren op de buis, als dat niet gebeurt voorzie ik demonstraties op straat en betogingen .


    Eigenlijk kan ik ook niet geloven dat ze verdwenen van de TV. Want het laatste jaar zijn immers veel series weer opnieuw gemonteerd voor TV. Dan is dat werk eigenlijk ook helemaal voor niks geweest
    pi_15813848
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 00:55 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Eigenlijk kan ik ook niet geloven dat ze verdwenen van de TV. Want het laatste jaar zijn immers veel series weer opnieuw gemonteerd voor TV. Dan is dat werk eigenlijk ook helemaal voor niks geweest


    Ja, ze gebruiken de "contract-loopt-af-issue" als excuus voor de marathon overmorgen . Stiekem krijgen we na 2 maanden weer B&A op tv, of het nou op Nickelodeon is of ergens anders .
    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
    pi_15816783
    lijkt me ook sterk ja, aangezien B&A toch wel de hoogste kijkcijfers hadden van heel nickelodeon. Ik durf te wedden dat ze binnen 4 maanden spijt krijgen en weer B&A gaan uitzenden
    "Looooooooooooosch!!"
    "Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
    - Pim Derks, 1 juni 2005
      dinsdag 30 december 2003 @ 07:29:24 #211
    40991 Wer-Al_Zwowe
    Caught in a landslide
    pi_15816898
    In de troskompas staat Bassie en Adriaan op donderdag en vrijdag nog wel op de oude tijd geprogrammeerd. Dus of het is een fout in het blad, of de uitzendingen gaan nog even door.
    No escape from reality
      Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 09:22:52 #212
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_15817306
    Vanmiddag videobanden halen.. spannend

    Oh capturen doe ik met WinDVR
    die is beter dan het bij mijn kaart geleverde programma
    en dan bewerken in Adobe Premiere en naar asf omzetten met Windows Media On Demand Producer.

    Nog een leuk filmpje! (van een shorty!) wel heel kort

    Gewoon een geweldig stukje vind ik zelf

    [Dit bericht is gewijzigd door djkoelkast op 30-12-2003 09:29]

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_15817354
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 07:29 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
    In de troskompas staat Bassie en Adriaan op donderdag en vrijdag nog wel op de oude tijd geprogrammeerd. Dus of het is een fout in het blad, of de uitzendingen gaan nog even door.
    Ja, ik geloof (bedenk ik me ineens) dat het contract tot eind januari liep, dat had Nickelodeon mij een tijdje terug gemaild:

    In ieder geval kan je tot en met januari 2004 naar Bassie & Adriaan kijken!

    Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
    pi_15819109
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 09:22 schreef djkoelkast het volgende:
    Vanmiddag videobanden halen.. spannend

    Oh capturen doe ik met WinDVR
    die is beter dan het bij mijn kaart geleverde programma
    en dan bewerken in Adobe Premiere en naar asf omzetten met Windows Media On Demand Producer.

    Nog een leuk filmpje! (van een shorty!) wel heel kort

    Gewoon een geweldig stukje vind ik zelf


    haha ja het blijft een goeie
    check dit allemaal ff
    http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=36535
    Wat zeg ie?
      dinsdag 30 december 2003 @ 11:20:40 #215
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15819531
    Geweldig stukje!! Ik ben echt benieuwd naar die marathon
      dinsdag 30 december 2003 @ 11:24:00 #216
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15819635
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 00:55 schreef heidbuurt het volgende:

    [..]

    Eigenlijk kan ik ook niet geloven dat ze verdwenen van de TV. Want het laatste jaar zijn immers veel series weer opnieuw gemonteerd voor TV. Dan is dat werk eigenlijk ook helemaal voor niks geweest


    Gemiddeld is het nog steeds het paradepaardje van Nick. IK snap niet waarom ze dit doen? Maar ja misschien wordt er een pauze ingelast omdat steeds dezelfde series voorbij komen, om te voorkomen dat iedereen B&A moe wordt stoppen ze er nu mss tijdelijk mee... (Niet dat ik daar last van zal krijgen overigens) Maar voor peuters en kleuters is herhaling eik toch nooit genoeg?? (Teletubbies: 'Nog een keer')

    [Dit bericht is gewijzigd door Shoplifter14 op 30-12-2003 11:27]

      dinsdag 30 december 2003 @ 11:24:54 #217
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15819653
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 09:22 schreef djkoelkast het volgende:
    Vanmiddag videobanden halen.. spannend

    Oh capturen doe ik met WinDVR
    die is beter dan het bij mijn kaart geleverde programma
    en dan bewerken in Adobe Premiere en naar asf omzetten met Windows Media On Demand Producer.

    Nog een leuk filmpje! (van een shorty!) wel heel kort

    Gewoon een geweldig stukje vind ik zelf


    Vet stukje, dat kwam toch uit die shorty over die veiligheidsgordel he??
    pi_15819718
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 00:19 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:

    [..]

    Ik weet niet wat djkoelkast gebruikt heeft, maar het moet volgens mij mogelijk zijn met DScaler (http://www.dscaler.org).


    Die geeft bij elke versie een fout aan.... Nog andere bewerk programma`s??
      Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 11:29:15 #219
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_15819756
    ja dit volgt op het veiligheidsgordel stukje.,


    dscaler werkt niet op elke tv kaart
    gebruik eens WinDVR 3
    daarmee kun je ook cappen en zelfs timeshiften.
    snelle pc aanbevolen.

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      dinsdag 30 december 2003 @ 11:30:39 #220
    71376 FreekM
    Hé, figuur.
    pi_15819789
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 11:24 schreef Shoplifter14 het volgende:

    [..]

    Vet stukje, dat kwam toch uit die shorty over die veiligheidsgordel he??


    Ja, dat klopt. En dan is Bassie druk bezig met Adriaan te helpen. Hij wil steeds 3 slagroomtaarten pakken en hij pakt dan ook een blikje aan de onderkant van de stapel weg. Op een moment is Adriaan het zat en stopt Bassie in 'het winkelwagentje met veiligheidsgordel.'

    Deze scene staat op de video Op Stap Met B&A.

    VJ: "Japie wegwezen en [b]schnell[/b]"
    pi_15819815
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 11:29 schreef djkoelkast het volgende:
    ja dit volgt op het veiligheidsgordel stukje.,


    dscaler werkt niet op elke tv kaart
    gebruik eens WinDVR 3
    daarmee kun je ook cappen en zelfs timeshiften.
    snelle pc aanbevolen.


    Link naar een setup? Heb een 1.4 gig pentium 4 en ge-force 2 64mb
    pi_15819880
    Heb hem al gevonden. Zo ff leuke stukjes uit de hele film de verzonken stad halen. Iemand nog aanzoekjes die ik eruit moet rippen?
      Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 11:37:08 #223
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_15820007
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 11:33 schreef Aeroxie het volgende:
    Heb hem al gevonden. Zo ff leuke stukjes uit de hele film de verzonken stad halen. Iemand nog aanzoekjes die ik eruit moet rippen?
    beetje mijn werk afpikken?

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_15820335
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 11:37 schreef djkoelkast het volgende:

    [..]

    beetje mijn werk afpikken?


    Nee je een beetje ontlasten

    Maare ik heb nu windvr 3 alleen die zegt dat hij mijn video driver niet kan vinden. Nog nooit last van gehad. Heb een Nvidia Ge-Force 2 64mb

      dinsdag 30 december 2003 @ 11:48:59 #225
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15820352
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 11:30 schreef FreekM het volgende:

    [..]

    Ja, dat klopt. En dan is Bassie druk bezig met Adriaan te helpen. Hij wil steeds 3 slagroomtaarten pakken en hij pakt dan ook een blikje aan de onderkant van de stapel weg. Op een moment is Adriaan het zat en stopt Bassie in 'het winkelwagentje met veiligheidsgordel.'

    Deze scene staat op de video Op Stap Met B&A.


    Nee adriaan is het pas zat als hij uitglijd over de kapucijners die bassie heeft laten vallen.

    ik heb die video ook hoor

      dinsdag 30 december 2003 @ 11:50:35 #226
    50286 Gerritje
    Eilandkleuter 4ever!
    pi_15820396
    * Gerritje wil graag de ontsnappingspogingen (tot tweemaal toe) van VJ en B2 die door het raam van B&A's hotelkamer springen zien!!
    "Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
    pi_15820717
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 11:50 schreef Gerritje het volgende:
    * Gerritje wil graag de ontsnappingspogingen (tot tweemaal toe) van VJ en B2 die door het raam van B&A's hotelkamer springen zien!!
    Heb hem maar hoe kun je nu iets knippen met virtualdub?
      dinsdag 30 december 2003 @ 12:19:29 #228
    35525 Bassie_van_Adriaan
    Bassie worst in je foefert
    pi_15821227
    Zodra ik thuis ben ga ik proberen te capturen, ik weet alleen nog niet wat
    Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
    poep aan je lul
    pi_15821328
    Ik heb dat stukje nu dus gecaptured met virtualdub alleen is dat stukje van 2 minuten. Alleen is hij 2 gig. Terwijl de hele film 700 is. Hoe kan ik dat verkleinen of moet ik het anders opslaan?

    [Dit bericht is gewijzigd door Aeroxie op 30-12-2003 12:25]

    pi_15821563
    Het geluid loopt ook een seconden achter.
    pi_15821762
    is er al eigenlijk bekend of er een dvd uitkomt met al van dat soort shorty's?
    Wat zeg ie?
      Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 12:58:36 #232
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_15822225
    Heb ik nog niets van gehoord, maar wellicht dat heidbuurt, onze veteraan dat weet.

    Als een klein stukje video zo groot is is ie ongecomprimeerd.
    Als je geluid niet gelijk loopt ligt dat aan de instellingen van vdub, maar ik vind dat daar andere topics voor zijn, zullen we het hier verder op B&A houden?

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      dinsdag 30 december 2003 @ 13:09:24 #233
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15822510
    Hey, ik wil graag het volgende topic starten is dat ok voor jullie??
    pi_15822707
    Ja wel een goede start he!!!
      dinsdag 30 december 2003 @ 13:21:34 #235
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15822860
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 13:16 schreef Aeroxie het volgende:
    Ja wel een goede start he!!!
    Ik ben er al een beetje mee bezig
      dinsdag 30 december 2003 @ 13:28:29 #236
    62956 De_Maestro
    Muziek: Klaris / Smorenburg
    pi_15823117
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 13:09 schreef Shoplifter14 het volgende:
    Hey, ik wil graag het volgende topic starten is dat ok voor jullie??
    Ik vind het best!

    Goh, zou het dan toch echt zo'n geweldig afscheid worden van B&A op de TV. Het is wel mooi dat Adriaan dat zelf doet vind ik, komt wel zo plechtig over. Weet je wat ik nou mooi zou vinden, als ze de originele series zouden uitzenden voor 'old time sakes'. Maar ja, dat zal wel niet...
    In een geval ga ik kijken en genieten van mijn beste kindervrienden en mijn jeugdhelden: Bassie & Adriaan. ...Ook al is het de laatste keer...

    - [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
    pi_15823246
    Het komt best wel weer een keer op de tros ofzo. Kan niet anders....
    pi_15823542
    Ik heb nu dus dat filmpje van 3 minuten alleen die is 20mb en ik heb een download limiet van 1 gig op mijn planet website. Dus kunnen er maar 20 mensen downloaden. Heeft iemand een server die geen download limiet heeft? Zoals DJ Koelkast????????
    pi_15824059
    Zo heb het filmpje ff naar dj koelkast gestuurd en die zet het nu op zijn servertje
    pi_15824529
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 13:21 schreef Shoplifter14 het volgende:

    [..]

    Ik ben er al een beetje mee bezig


    Schiet het een beetje op anders maak ik er een.
      Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 14:12:28 #241
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_15824578
    Hallo, ik kom hier niet zo vaak omdat ik dacht dat het hier goed liep. Maarre, je mag dus via Fok gaan materiaal verspreiden waar copyrights op zit.

    Wat jullie buiten Fok om doen moet je zelf weten, maar posts in dit topic over warez zullen verwijderd worden.

    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
    pi_15824693
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 14:12 schreef Mike het volgende:
    Hallo, ik kom hier niet zo vaak omdat ik dacht dat het hier goed liep. Maarre, je mag dus via Fok gaan materiaal verspreiden waar copyrights op zit.

    Wat jullie buiten Fok om doen moet je zelf weten, maar posts in dit topic over warez zullen verwijderd worden.


    Het zijn maar koste stukjes van maximaal 20 seconden.
      Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 14:18:36 #243
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_15824762
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 14:16 schreef Aeroxie het volgende:

    [..]

    Het zijn maar koste stukjes van maximaal 20 seconden.


    Dat maakt niet veel uit. We hebben als regel op Fok dat we geen warez toestaan...niet van 2 uur en niet van 20 seconden.
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
      dinsdag 30 december 2003 @ 14:19:18 #244
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15824787
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 14:10 schreef Aeroxie het volgende:

    [..]

    Schiet het een beetje op anders maak ik er een.


    Hijs klaar hoor.. maar wanneer moet ik die online zetten of maakt dat niej uit?? Het is mijn eerste openingstopic namelijk, maar ik vind het wel geslaagd
      dinsdag 30 december 2003 @ 14:19:47 #245
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15824802
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 14:18 schreef Mike het volgende:

    [..]

    Dat maakt niet veel uit. We hebben als regel op Fok dat we geen warez toestaan...niet van 2 uur en niet van 20 seconden.


    Hmm das minder
    pi_15824841
    post maar
      Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 14:21:41 #247
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_15824858
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 14:19 schreef Shoplifter14 het volgende:

    [..]

    Hijs klaar hoor.. maar wanneer moet ik die online zetten of maakt dat niej uit?? Het is mijn eerste openingstopic namelijk, maar ik vind het wel geslaagd


    Je had 'm al gepost.

    Maar je maakt pas een nieuw topic aan als het oude vol is...iets wat op deze manier wel snel gebeurt.

    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
      dinsdag 30 december 2003 @ 14:23:57 #248
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15824926
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 14:21 schreef Mike het volgende:

    [..]

    Je had 'm al gepost.

    Maar je maakt pas een nieuw topic aan als het oude vol is...iets wat op deze manier wel snel gebeurt.


    Ja, dat was eik een preview maar drukte verkeerd, sorry. Ik zal hem nu wel pas sturen als deze vol is. Die versie die er dus al stond is overigens wel wat anders dan degene die ik ga plaatsen. Maar dat zien jullie straks wel

    [Dit bericht is gewijzigd door Shoplifter14 op 30-12-2003 14:26]

    pi_15824988
    Waar zijn de andere 6 pagina´s in godsnaam gebleven Net hadden we er nog 10 nu maar 4

    Edit: Ze zijn er weer zo te zien

      dinsdag 30 december 2003 @ 14:26:58 #250
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15825033
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 14:25 schreef Aeroxie het volgende:
    Waar zijn de andere 6 pagina´s in godsnaam gebleven Net hadden we er nog 10 nu maar 4

    Edit: Ze zijn er weer zo te zien


    Dacht al ...
      dinsdag 30 december 2003 @ 14:29:45 #251
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15825131

    Ik weet niej of ik hem al eerder had gepost. Maar volgens mij is dit uit de omroep-periode van B&A bij de Tros

    pi_15825987
    Ja, deze foto komt van het programma WONDERLAND, dat B&A, ik geloof, 3 jaar lang presenteerden.
    pi_15826024
    http://www.bndestem.nl/gfx/gfx_nieuw/kranten/PUB/artikelvisuals/1938836-206555-groot.jpg

    Adriaan nog één keer in de schijnwerpers
    HILVERSUM (ANP) - Adriaan van Toor, de acrobaat van het duo Bassie en Adriaan, neemt 31 december tijdens de Bassie en Adriaandag op de kinderzender Nickelodeon afscheid van het publiek. Dat staat in een persoonlijke brief op zijn website en hij bevestigde dat maandag ook.

    Tijdens een marathonuitzending van 24 uur toont Nickelodeon 52 afleveringen Bassie en Adriaan. Adriaan van Toor doet de aankondigingen tussen elke uitzending. Hij blikt terug op de opnames, maakt grapjes, wenst de kinderen een gelukkig nieuwjaar en bedankt hen voor de 10.000 brieven en kaarten die hij wegens zijn ziekte heeft gekregen. ,,Hiermee wil ik de fans bedanken en aan de kinderen laten zien dat het weer goed met me gaat.''

    De broers Bassie en Adriaan braken eerder dit jaar hun afscheidstournee af, omdat de artsen speekselklierkanker bij Adriaan constateerden. Adriaan is inmiddels behandeld en heeft goede hoop dat hij de ziekte overwint. ,,Nu de pijn minder is geworden, ga ik regelmatig uit'', schrijft hij op de website.

    Adriaan van Toor laat ook weten dat hij nooit meer op de bühne terugkeert, omdat zijn performance nooit meer die kwaliteit zal hebben als hij 27 jaar lang heeft kunnen geven. ,,Ik wil niet dat het optreden zielig wordt.''

    Het feit dat hij solo afscheid neemt, zonder zijn broer Bas van Toor heeft niets te maken met de ruzie die Adriaan met zijn broer had. ,,De ruzie is bijgelegd'', zegt het kinderidool. ,,Lief gezegd, we slaan elkaar, maar niet meer zo hard.''

      Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 15:13:23 #254
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_15826447
    ik kan niets met die AVI
    verkeerd formaat.

    en idd te lang
    mijn filmpjes die ik heb gecapped en online zet zijn van TV, die zijn bij mijn weten wel legaal.

    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
      dinsdag 30 december 2003 @ 15:21:37 #255
    35525 Bassie_van_Adriaan
    Bassie worst in je foefert
    pi_15826767
    Ik had ook liever dat ze de schatkaart, kroon en steen (en ook wel sleutel, die vind ik wel leuk) uitzonden... maar we moeten het doen met Amerika... alsof dat de laatste maand nog niet genoeg is uitgezonden...
    Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
    poep aan je lul
      dinsdag 30 december 2003 @ 15:22:58 #256
    69241 Shoplifter14
    "Live your life..."
    pi_15826814
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 14:59 schreef Bassiefan het volgende:
    http://www.bndestem.nl/gfx/gfx_nieuw/kranten/PUB/artikelvisuals/1938836-206555-groot.jpg

    Adriaan nog één keer in de schijnwerpers....


    Vet stukje, en leuke foto man
      Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 15:23:10 #257
    1212 crew  Mike
    Excellent!
    pi_15826819
    quote:
    Op dinsdag 30 december 2003 15:13 schreef djkoelkast het volgende:
    ik kan niets met die AVI
    verkeerd formaat.

    en idd te lang
    mijn filmpjes die ik heb gecapped en online zet zijn van TV, die zijn bij mijn weten wel legaal.


    Ook filmpjes gecapped van tv zijn niet legaal.
    In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')