Moe eigenlijks
[Dit bericht is gewijzigd door Richard2011 op 23-12-2003 21:27]
wel leuke dagen gehad, druk druk druk.. gisteren echt afschuwelijk erg wezen shoppen met beste vriendin en lief schoonzusje ..
Was echt super, supergezellig en ben goed geslaagd
En ik blijf me verbazen over hoe lief mn vriend kan zijn... *sigh* misschien ben ik het gewoon niet gewend ofzo, dat mn vriendje zoveel voor me over heeft? Hijs iig he-le-maal geweldig
*houd heeeeel veel van hem* << wil dit nog steeds telkens aan de hele wereld vertellen
na een nacht blijven hangen met vrienden en voor mijn doen te veel gedronken...
Denk dat dit me vrolijk kan houden voorlopig.. woeiiii
quote:gefeli
Op dinsdag 23 december 2003 22:42 schreef ilona_x_ het volgende:
super!!!! heb net een huisje gekocht!
OT:
voel me wel goed, maar moe
net wat kerstboodschapjes verzonden naar wat vrienden.
ga zo maar slapen
quote:Gefeliciteerd
Op dinsdag 23 december 2003 22:42 schreef ilona_x_ het volgende:
super!!!! heb net een huisje gekocht!
Ik voel me leeg en contactgestoord
Denk dus dat het niks wordt. Baal eigenlijk nog het meest van mezelf, snap echt niet waarom het me steeds niet lukt om haar rechtstreeks te vragen wat ze voor me voelt en te vertellen wat ik voor haar voel. Ziet ze me gewoon als een goede vriend of wil ze meer. Op een of andere manier kan ik maar niet het goede moment vinden. Ken haar nu al zo'n 10 jaar en we doen met name de laatste tijd wel vaak dingen samen. Gaan regelmatig naar de bios of kijken een film thuis. Als het aan mij ligt mag het wel meer worden, maar ik denk dus dat zij mij gewoon ziet als een goede vriend waarmee je gezellige dingen kunt doen. Wil haar eigenlijk ook niet kwijt als goede vriendin, maar de hele tijd leuke dingen doen terwijl ik eigenlijk meer voor haar voel is ook niks. Aaargh...
quote:
Op woensdag 24 december 2003 00:53 schreef fakenick het volgende:
Voel me weer kut. Ben er vanavond achter gekomen dat het meisje waar ik al zo'n 10 jaar verliefd op ben eigenlijk niks voor me voelt. Zijn naar de bios geweest en hebben daarna nog een biertje gepakt, maar:
- ze wilde niet de laatste bus pakken, maar de een na laatste (de
eerste na de film).
- ze ging niet naast me zitten in de bus.Denk dus dat het niks wordt. Baal eigenlijk nog het meest van mezelf, snap echt niet waarom het me steeds niet lukt om haar rechtstreeks te vragen wat ze voor me voelt en te vertellen wat ik voor haar voel. Ziet ze me gewoon als een goede vriend of wil ze meer. Op een of andere manier kan ik maar niet het goede moment vinden. Ken haar nu al zo'n 10 jaar en we doen met name de laatste tijd wel vaak dingen samen. Gaan regelmatig naar de bios of kijken een film thuis. Als het aan mij ligt mag het wel meer worden, maar ik denk dus dat zij mij gewoon ziet als een goede vriend waarmee je gezellige dingen kunt doen. Wil haar eigenlijk ook niet kwijt als goede vriendin, maar de hele tijd leuke dingen doen terwijl ik eigenlijk meer voor haar voel is ook niks. Aaargh...
Nog één dagje te gaan, en dan moeten we er aan geloven
Pissed op de chagerijnige mensen om me heen
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 24-12-2003 01:26]
quote:Lief, van chagarijnige mensen worden we toch alleen maar vrolijk?
Op woensdag 24 december 2003 01:16 schreef hardsilence het volgende:
MisselijkNog één dagje te gaan, en dan moeten we er aan geloven
Pissed op de chagerijnige mensen om me heen
quote:Daar lijkt het wel wat op, als het al 10 jaar zo'n beetje bezig is.
Op woensdag 24 december 2003 00:53 schreef fakenick het volgende:
Als het aan mij ligt mag het wel meer worden, maar ik denk dus dat zij mij gewoon ziet als een goede vriend waarmee je gezellige dingen kunt doen.
quote:Ja, als we ons er overheen zetten wel.
Op woensdag 24 december 2003 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
Lief, van chagarijnige mensen worden we toch alleen maar vrolijk?
Ze waren al vlug opgehoepeld, dus als ik dan met andere dingetjes bezig ga zijn, ben ik niet meer pissed, maar word ik weer lievig.
Gelukkig is het kerstavond, mooi excuus om tegeb 3 uur heel snel weg te gaan en twee weken vakantie te nemen. Gelukkig maar, ben er even aan toe
straks wéér met poezebeestje naar de dierenarts, gaat ze echt niet leuk vinden, 't is al voor de vierde keer in twee weken
maar daarna lekker naar mijn zussie toe
Wil wel iemand graag gauw weer ontmoeten, is alweer te lang geleden.. Nog 1 dagje stage en dan tot 2 januari 'vrij' (moet wel mn stageverslag gaan schrijven)
Maar verder voel ik me super en blij... tenslotte ben ik geen zwever die op straat zich dood moet laten vriezen...
quote:Als je een vrouw was geweest had ik je ten huwelijk gevraagd.
Op woensdag 24 december 2003 09:58 schreef vlietje het volgende:
Ik haat kerst... ik haat oud en nieuw... ik haat mensen...ik haat die kut muziek op de radio... ik haat dat mismaakte plastic warm gedoe wat iedereen zo blij maakt dit tijd van het jaar... ik haat me werk nu want ik verveel me de pleuris, omdat iedereen vrij is...
quote:My thoughts exactly.
Op woensdag 24 december 2003 09:58 schreef vlietje het volgende:
Ik haat kerst... ik haat oud en nieuw... ik haat mensen...ik haat die kut muziek op de radio... ik haat dat mismaakte plastic warm gedoe wat iedereen zo blij maakt dit tijd van het jaar... ik haat me werk nu want ik verveel me de pleuris, omdat iedereen vrij is...
Verder voel ik me nog eens extra waardeloos omdat ik n vette kater heb.
quote:Dat heb ik weer.. maak ik eens indruk op iemand is het een vent...
Op woensdag 24 december 2003 10:06 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Als je een vrouw was geweest had ik je ten huwelijk gevraagd.
*kijkt weer verder naar buiten...
gisteren gezellige mini-meet gehad met Estolan
vanmiddag de stad in om wat laatste cadeaus te kopen
en dan lekker kerstavond in, dinervoorbereidingen voor morgen doen, en lekker gezellig zijn/doen
Vond het gister wel een beetje moeilijk.. ging bij mijn vader weg.. daar eerst iedereen gedag zeggen, fijne dagen en dergelijke, toen ging mijn vader weer bij mijn huis weg, nadat hij me weer naar mijn moeder had gebracht.. en moest ik dat ook tegen hem zeggen, omdat ik hem dus niet zie met de kerst en oud en nieuw, terwijl ik daar echt het liefste zou zijn op het moment.. maja, misschien volgend jaar.
En tja.. ik voel me toch nog steeds wel een beetje leeg.. alles leek goed, tot het een paar weken geleden ineens allemaal in elkaar viel. Ben er weer redelijk bovenop enzo, maar toch.. tja voel me leeg. Maar gelukkig heb ik ontzettend lieve vrienden Die ik ook ontzettend dankbaar ben
Zet nu even mijn kerstcd'tje op, ff ontbijten en dan door naar de winkels
quote:Ik voel mij
Op woensdag 24 december 2003 11:14 schreef thaleia het volgende:
Ik voel me niet slecht, maar net als zovelen zou ik ook wel willen dat we een paar dagen verder waren.
* Peregrijn loves Christmas
Ik wens jullie dan ook allen een prettig kerstfeest toe!
ennuh helemaal blij met mn kleren.. ben eergisteren lekker weze shoppe met mn lieve schoonzus en haar beste vriendin
was echt helemaal top
quote:Gelukkig, nóg iemand die Kerst wél fijn vindt!
Op woensdag 24 december 2003 12:01 schreef Peregrijn het volgende:
* Peregrijn loves Christmas
straks naar de kapper en dan zal dat sjaggo gevoel wel weer omhoog komen
quote:Of je doet het gewoon wel...
Op woensdag 24 december 2003 12:10 schreef thaleia het volgende:
Maarja, dat doe je niet he,
*kijkt weer verder verveeld naar buiten
Ik krijg de schijt van mezelf.
Was lekker op tijd klaar met werken, en morgen lekker kerstmis Heb de boodschapjes voor het voorgerecht al gedaan. De kaartjes voor de bios zijn al gehaald. Mijn cadeautje ligt al op me te wachten. Dus het feest kan beginnen
Nu nog wachten tot m'n lieve vriendje thuis komt, zodat ik hem kan bespringen
Tot die tijd geniet ik lekker van een appelbeignet
vanavond lekker cliche-films kijken, genieten van de kerstboom en alvast mijn befaamde gevulde eieren klaarmaken voor morgen bij het diner
*zucht*
en vrijdag lekker naar Frankrijk
Hoop dat kerst snel voorbij is...
Voel me nog steeds erg goed krijg het warm van binnen als ik dat zeg want dan moet ik aan iets denken.. haha.. maja.. fijne kerst iedereen..
quote:Het is ook echt een jeej-avond. Ik heb er gelukkig geen last van.
Op woensdag 24 december 2003 21:51 schreef Modus het volgende:
Jeej..
quote:
Op woensdag 24 december 2003 21:51 schreef Modus het volgende:
Jeej..
Ik voel me ook jeej
quote:Ik heb er gelukkig nog zo een liggen:
Op woensdag 24 december 2003 22:19 schreef Lucille het volgende:
*inkoppertje*Ik voel me ook jeej
Eej, nie allemaal zo doen, anders ga ik meedoen, hoor.
Ik ben dit jaar tot de tanden toe gewapend om me niet al te te gaan voelen, dus ik zit enorm in de ontkenningsfase.
Toch
quote:Yup, en jij (weer) een kaartje als het goed is. Net verstuurd.
Op woensdag 24 december 2003 22:25 schreef Modus het volgende:
[..]Mail gehad?
Ontopic: Ik voel me nu helemaal depressoide!
Moet de badkamer nog soppen en meer van dat werk waar ik veel te fijn voor gebouwd ben.
Wee mij!
quote:
Op woensdag 24 december 2003 22:29 schreef shmoopy het volgende:[..]
quote:Wat liev
Op woensdag 24 december 2003 22:23 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ik heb er gelukkig nog zo een liggen: [afbeelding]
quote:De komende dagen ben ik niet thuis, maar als je uit je ontkenningsfase bent volgende week en er behoefte aan hebt dan moet je maar een mailtje sturen. Een strandwandeling (met de kids) doet soms al wonderen.
Eej, nie allemaal zodoen, anders ga ik meedoen, hoor.
Ik ben dit jaar tot de tanden toe gewapend om me niet al tete gaan voelen, dus ik zit enorm in de ontkenningsfase.
Toch
quote:Still nothing.
Op woensdag 24 december 2003 22:29 schreef shmoopy het volgende:
Yup, en jij (weer) een kaartje als het goed is. Net verstuurd.
quote:De badkamer hoeft echt niet altijd picobelloglimmendruikendnaardeglorixhe? Dat je het ff weet.
Moet de badkamer nog soppen en meer van dat werk waar ik veel te fijn voor gebouwd ben.
Wee mij!
Maar ben in ieder geval erg blij met het cadeautje wat ik van mijn vader en zijn vriendin heb gekregen Een hele mooie ketting.. damn.. ik wil daar echt heen!
kerst is fijn!
quote:Nou geweldig, morgen kerk + oma bezoeken
Op donderdag 25 december 2003 00:21 schreef Faithy het volgende:
ik voel me goooooooeeeeeeeddd en een beetje aangeschoten na bijna een hele fles wijnkerst is fijn!
En toch is er al dagen iets waar ik niet over uitkan.. En waar ik veel aan moet denken, dat bederft de stemming een beetje.. Helaas..
quote:Het gaat ongetwijfeld niet over hetzelfde meisje, maar ik sluit me hierbij aan
Op donderdag 25 december 2003 00:28 schreef Goldi het volgende:
ik voel mu...vlieft!onwys lief en mooi meisje tegengekomen...
quote:vandaag voel ik me al een stuk beter
Op woensdag 24 december 2003 19:36 schreef _Administr8or_ het volgende:Flink verkouden..
voel me klote!
quote:Hoerige kutzooi! Ik kon de kerststol al bijna proeven
Op donderdag 25 december 2003 09:56 schreef ROG het volgende:
Trek in kerstontbijt. Zo maar eens kijken of er iemand kerststol ofzo heeft gekocht.. ik namelijk niet.
Omgeving Leiden, iemand met teveel kerststol? Extra spijs graag..
edit: ontopic: Ik voel me chago!
edit2: ook nog eens typo!
Gisteravond was heel gezellig met mn vriendin Daarna nog eventjes een ander heel lief persoon aan de telefoon gesproken wat ook nog altijd erg fijn is... En zodirekt cadeautjes!
Ondanks geen kerstgevoel maak ik er toch een paar leuke dagen van! Helemaal omdat ik zaterdag op vakantie ga!! Tralalala
Feeling happy
een mexx luchtje van mams en paps, een Esprit vestje van hen, en voor mn uitzet van mn zusje handdoeken en theedoeken
woei
zo lekker beginnen met de voorbereidingen voor het grote feest van vanavond, want er komt 12 man bij ons eten
whaaaaaaaa zin in
*gelukkig is*
Toch moet ik net doen alsof het allemaal geweldig is vandaag, heb net een brunch klaargemaakt en gaan we lekker smikkelen(en smullen). Vanmiddag bij ze op bezoek effe thee drinken en vanavond gaan wij gourmetten( bij ons zelf).
Morgen gaan we naar vrienden van ons, die hadden ons uitgenodigd om te chinezen....net van de week gedaan maar goed in januari maar wat aan de lijn doen. .
Maar kerstavond was erg gezellig .
zoals altijd dus eigenlijk.
weer niet geslapen
quote:Likewise.
Op donderdag 25 december 2003 11:01 schreef QyRoZ het volgende:
Voor iemand me een enorme tyfus-hekel aan kerst voel ik me nog best goed..
quote:Had een nachtmerrie en werd om 7 uur wakker
Op donderdag 25 december 2003 15:49 schreef Manson het volgende:
Ik verveel me dood.
* pleurt zijn collectie Enya ceedees in de wisselaar en gaat wat lezen.
[Dit bericht is gewijzigd door thaleia op 25-12-2003 22:36]
quote:*up*.
Op donderdag 25 december 2003 22:35 schreef thaleia het volgende:
Ik voel me heel prima en nogal eh...slank
Ik voel me nog steeds geweldig, en heb heel erg zin in morgen. .
morgen vertrek ik tegen de avond richting Frankrijk tot aan oud en nieuw, dus mijn vakantie kan niet meer stuk
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 26-12-2003 01:59]
Zo, ontopic maar weer!
quote:Ik heb ook gevoel hoor! En ik post hoe ik me voel. Daar is dit topic immers voor bedoeld.
Op vrijdag 26 december 2003 02:02 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb even wat berichten verwijderd. Een slowchat tussen viervoeters en knaagdieren is leuk (misschien), maar niet hier.Zo, ontopic maar weer!
ik hoop niet dat ik verliefd aan het worden ben
quote:Zoek een kat als levensgezel.
Op vrijdag 26 december 2003 02:13 schreef Tuana het volgende:
Ik heb echt een obsessie voor een bepaalde man. Elke keer als ik hem niet op MSN spreek voel ik me belabberd, maar na een gesprek waan ik mijzelf in de zevende hemel. Zelfs nu, om kwart over 2 's nachts, ga ik op MSN om te kijken of hij er misschien is.... Dit is toch niet normaal meer
![]()
quote:Sorry... looks like you're in love...
Op vrijdag 26 december 2003 02:13 schreef Tuana het volgende:
Ik heb echt een obsessie voor een bepaalde man. Elke keer als ik hem niet op MSN spreek voel ik me belabberd, maar na een gesprek waan ik mijzelf in de zevende hemel. Zelfs nu, om kwart over 2 's nachts, ga ik op MSN om te kijken of hij er misschien is.... Dit is toch niet normaal meer
![]()
quote:Yeahhhh baby
Op vrijdag 26 december 2003 02:55 schreef SEMTEX het volgende:Siiimply haaavin' a wonderful Christmas Time
![]()
Lekker in de kamer zitten naast de kerstboom, kopje thee erbij, laptop op schoot en naar live opnames van Radiohead luisteren
En verder voel ik me ook prima.. best wel gelukkig
haha, fijne vakantie nog iedereen en waarschijnlijk tot na oud en nieuw!
verder wel goed, weer prachtige cadeau's gekregen voor kerst, heb mijn vriendin lekker veel gezien
en hoef ff niet aan school te denken
quote:Same for me.
Op vrijdag 26 december 2003 16:19 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar aan de rum, krijg ik het iig wat warmer van.
majah ff gamen en snoeihard muziek aan word ik wel rustig van
quote:schouder aanreikt
Op vrijdag 26 december 2003 20:44 schreef hellmondunited het volgende:
Kei en kei eenzaam en verdrietig
quote:dankje
Op vrijdag 26 december 2003 20:58 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
schouder aanreikt
quote:Ben benieuwd wanneer je eindelijk je eigen cirkel eens gaat doorbreken
Op vrijdag 26 december 2003 20:57 schreef miendobbelsteen het volgende:
EllendigHeb een rot kerst achter de rug.
Ben 24 december door mijn vriendje gedumptEn nu laat ik geen moment onberoerd om hem zwart te maken, de lul
![]()
quote:Ach ja het ligt natuurlijk altijd aan de ander he?
En nu laat ik geen moment onberoerd om hem zwart te maken, de lul![]()
en zo wel, dan verwijder ik het gewoon... Zo ben ik dan ook wel weer!
Als miendobbelsteen jullie mening wil, dan opent ze wel een topic!
quote:Zit je nu [daar] ?
Op vrijdag 26 december 2003 21:52 schreef Frenkie het volgende:
Wunderbar!
maja, toch nog wel moeite mee dat ik geen vriendin heb met kerst (nog nooit dat meegemaakt met kerst). Dit jaar had het zo kunnen zijn (naja beste kans)
ik wil weer een lievve meid
quote:*knuf*
Op zaterdag 27 december 2003 00:41 schreef hardsilence het volgende:
Ik ben ff helemaal de kluts kwijt.
ik ben seksueel gefrusteert (ontwenningsdromen e.d. )
quote:Toevallig dat ik er toenstraks ook aan dacht jou een *knuf te geven, zo ja.. ja zo.. je weet wel. Dankje.
Op zaterdag 27 december 2003 00:56 schreef Party_P het volgende:
*knuf*
Ik uh ga afleiding zoeken, betere afleiding.
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 01:09 schreef hardsilence het volgende:[..]
Toevallig dat ik er toenstraks ook aan dacht jou een *knuf te geven, zo ja.. ja zo.. je weet wel. Dankje.
Ik uh ga afleiding zoeken, betere afleiding.
quote:Oh, in dat geval zeg ik maar even dat je een betuttelende bimbo bent die miendobbelsteen reduceert tot een weerloos hoopje emotionele instabiliteit.
Op vrijdag 26 december 2003 21:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een goed idee: we gaan miendobbelsteen niet (ik herhaal NIET) bashen in hvjjn!en zo wel, dan verwijder ik het gewoon... Zo ben ik dan ook wel weer!
Als miendobbelsteen jullie mening wil, dan opent ze wel een topic!
quote:Frenkie!!!!!
Op vrijdag 26 december 2003 21:52 schreef Frenkie het volgende:
Wunderbar!
quote:fijn he afentoe naar oma om jezelf en het leven weer een beetje te kunnen relativeren. ik ben vanavond geweest voor het tweede kerstdag diner. ze is 90. heeft beide heupen gebroken in een jaar tijd, maar ze is zo grappig dat we vaak moeten huilen van het lachen. zij voorop. dus ik voel me helemaal toppie.
Op zaterdag 27 december 2003 01:53 schreef Lekkertjuh het volgende:
Ik voel me na een gesprek met mijn vriend wel weer wat beter...
ben ook nog even naar Oma geweest geeft mezelf iets meer rust..
En nu ben ik toe aan een lekkere nacht rust ...(mag wel na zo'n 45 uur op de been)
wel lastig dat mijn griep nu redelijk doorzet, keelpijn, hoofdpijn, pijn in mijn nek en koortsig
...maar voel me nog steeds super
ook al ga ik wel heel wat mensen missen deze vakantie (één in het bijzonder
) maar goed.. het is maar voor een weekje.. dan hoop ik ook dat een andere situatie intussen opgelost is zodat ik weer normaal met die persoon kan praten.
Voor diegene die mij kennen, ik wens jullie ook nog een fijn vervolg van deze kerstvakantie en alvast de beste wensen voor 2004!
Daag allemaal, tot volgend jaar
quote:Ik dacht dat jij gezworen had dat je de mannen even zou laten en je energie in nuttiger zaken zou steken?
EllendigHeb een rot kerst achter de rug.
Ben 24 december door mijn vriendje gedumptEn nu laat ik geen moment onberoerd om hem zwart te maken, de lul
![]()
Behalve afgrijselijke rug/nek/spierpijnen alles okay hier
Gister hebben wij 'oude taarten' toch nog erg gelachen tussen al dat 'jonge spul'. Verder is het onrustig in mijn hoofd (gaat met name om studiezaken).
even offtopic:
Hellmondunited...hoe is t? zag dat je andere topic is gesloten...hoezo??
Eigenlijk ben ik blij dat Kerst weer over is.. klinkt beetje raar, maar op zulke momenten voel ik me pas echt alleen. Ach, er zal ooit wel weer iemand komen, ofzo.
Voor de rest heb ik beetje hoofdpijn, maar dat komt door gister
Zo eventjes naar de stad nog, dan nog eventjes mijn boeken open leggen en een paoging doen om te leren.. en vanavond heerlijk met mijn (nieuwe) pyjama op de bank, Idols en Crime Scene Investigation kijken
Heb zin in komende vrijdag, al zal het niet moeite gaan dat ik hier weg kom.
quote:Gelijk aan tien pakjes smeltende boter in de woestijn
Op dinsdag 23 december 2003 21:25 schreef Richard2011 het volgende:
hoe voel je je nu? deeltje 184
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 08:38 schreef DarkElf het volgende:
wel lastig dat mijn griep nu redelijk doorzet, keelpijn, hoofdpijn, pijn in mijn nek en koortsig
quote:Beterschap! Mooi om te horen dat jullie ook een goede kerst hebben gehad
Op zaterdag 27 december 2003 13:35 schreef DuchessX het volgende:
Het griepvirus huist in huize DuchessX & Juup©. Wij zijn verschrikkelijk zielig!!!
OT:
Top, heb genoten van de kerstdagen en zie nu weer uit naar "Oud en Nieuw" dat ik bij mijn zus ga vieren. IK heb verder het idee dat ik nu grotendeels weet hoe Azië er uit ziet, nadat ik 39!!! pakjes foto's van mijn zus heb moeten bekijken En het was nog leuk ook. Verder iedereen genoten van het heerlijke eten, dus dat was ook erg leuk om te horen. Al eten we er waarschijnlijk dit hele jaar nog van
NU ga ik de komende dagen nog maar eens verder met lamballen. Ik heb nog steeds vakantie.
quote:zie je wel
Op zaterdag 27 december 2003 02:42 schreef devv05 het volgende:![]()
Was een supergezellige dag met een geweldige avond...
![]()
Ik voel me goed!!!
quote:edit: reactie op verwijderde post -
Op zaterdag 27 december 2003 17:55 schreef Modus het volgende:
- edit: doe eens niet! -
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 27-12-2003 17:58]
quote:Hebben ze over jou ook gezegd, terwijl je semi-comateus op een bed lag "misschien moeten we haar pols even voelen"?
Op zaterdag 27 december 2003 06:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik voel mij. en verschrikkelijk zat.
Inmiddels weer helemaal hersteld
En ik voel me prima, en nog steeds slank
Net lekker in bad geweest, dat was wel fijn
Maar heb het gevoel dat ik misschien wel beetje ziek/verkouden ga worden We zullen zien.
Zit nu in mijn pyjama (ja nu al ) op de bank, beetje tv te kijken. Tot nu toe gaat het goed, zit nog niet na te denken enzo..
quote:Ja ik ga zo ook even in bad, daar hoop ik wel even van op te knappen
Op zaterdag 27 december 2003 18:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Net lekker in bad geweest, dat was wel fijn![]()
quote:Ja
Op zaterdag 27 december 2003 18:42 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Ja ik ga zo ook even in bad, daar hoop ik wel even van op te knappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |