quote:En wat is er mis met spot?
Op zondag 28 december 2003 12:29 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Voor velen kan niemand met Jezus vergeleken worden en wordt een vergelijking met Jezus alleen spottend bedoeld.
quote:Spot is niet bedoeld als een compliment. Ontopic. Ook ik kijk uit naar het verkiezingsprogramma. Misschien pakt hij wel het grootste misdaadsyndicaat aan, waar Saddam Hoessein zich onlangs ook bij aan had gesloten (de Islam dus)
Op zondag 28 december 2003 13:08 schreef Sidekick het volgende:[Peter R de Vries wordt al met Jezus vergeleken]
En wat is er mis met spot?
quote:Dat heet nou satire. Je moet niet alles negatief in het leven zien, dan lijkt het al snel alsof het helemaal misgaat. Ook van Wouter Bos, JP de MP, Zalm en Jan Marijnissen zijn dit soort spotprenten verschenen
Op zondag 28 december 2003 10:14 schreef Edyourservice het volgende:
Het demoniseren en belachelijk maken is alweer begonnen...
[afbeelding]
Het wachten is voor de media niet op een nieuwe Fortuyn, maar een nieuwe Volkert vd G. die de trekker over wil halen namens de gevestigde instituten... (Trix voorop natuurlijk)
quote:Een spotprent is demonisatie ?
Op zondag 28 december 2003 10:14 schreef Edyourservice het volgende:
[afbeelding]
Het wachten is voor de media niet op een nieuwe Fortuyn, maar een nieuwe Volkert vd G. die de trekker over wil halen namens de gevestigde instituten... (Trix voorop natuurlijk)
quote:Allemaal in opdracht van Trix.
Op zondag 28 december 2003 13:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:Ook van Wouter Bos, JP de MP, Zalm en Jan Marijnissen zijn dit soort spotprenten verschenen
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 15:10 schreef Konstantinopel het volgende:
http://www.haagsebluf.nl/mt-archief/com_2003_12.html#000552
quote:One-issue is opzich niet erg, als het maar een belangrijk item is
Peter R. de Vries wordt algemeen beschouwd als een verdienstelijk misdaadverslaggever. Gisteren kondigde hij aan (misschien) een eigen politieke partij op te richten.Peter R. de Vries benadrukte gisteren dat het slechts om een voornemen gaat. Zijn besluit staat nog niet vast. Maar hij denkt er wel sterk aan. Een eigen politieke partij. Centraal item: de veiligheid in Nederland.
Dom dom dom. We hebben gezien hoe het de autopartij is vergaan, evenals de ouderenpartij(en): single issue-partijen die geen lang leven beschoren was. Om te zwijgen van Emile Ratelband en Winny de Jong, die hoge verwachtingen van zichzelf hadden, maar roemloos flopten.
Wat is het toch dat iemand die goed is in zijn vak, in dit geval de misdaadverslaggeving, denkt dat hij een verschil kan maken in de landelijke politiek? En dan de veronderstelling dat zo'n nieuwe partij meteen een machtsfactor zou kunnen vormen in de Kamer: "Je moet wel een factor zijn, 23 zetels of zo; in de marge heb ik geen belangstelling," aldus De Vries.
We kunnen dit allemaal weinig serieus nemen, eerlijk gezegd. Maar misschien komt het er toch niet van, zoals De Vries zelf verklaarde: "Schoenmaker blijf bij je leest speelt ook wel een rol. En misschien heb ik met wat ik nu doe wel meer effect dan in de politiek." Denk inderdaad nog maar eens goed na, Peter, zouden wij willen zeggen...!
quote:Nee, het politie- en justitiebeleid is in Nederland een grap.
Op zaterdag 3 januari 2004 00:02 schreef -MaggoT- het volgende:
politiek in nederland is een grap.
Hopen dat hij bij D66 / PVDA aansluit.
quote:Een eigen politieke partij. Jouw wens zal denk ik niet opgaan, want Peter heeft al 20 jaar niet meer gestemd, omdat hij baalt van al die partijen.
Op zaterdag 3 januari 2004 01:20 schreef ub40_bboy het volgende:
Peter zijn ideeen staan mij wel aan, zoals meer geld voor reclassering. En een liberaler drugsbeleid.Hopen dat hij bij D66 / PVDA aansluit.
[Dit bericht is gewijzigd door zoalshetis op 03-01-2004 15:13]
Kom op zeg!quote:Op zondag 28 december 2003 10:14 schreef Edyourservice het volgende:
[afbeelding]
Legalisering van drugs is juist een libertaries standpunt. Mischien is een heroprichting van de libertariese partij wel wat voor Petertje?quote:Op zaterdag 3 januari 2004 01:20 schreef ub40_bboy het volgende:
Peter zijn ideeen staan mij wel aan, zoals meer geld voor reclassering. En een liberaler drugsbeleid.
Hopen dat hij bij D66 / PVDA aansluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |