abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 december 2003 @ 21:07:14 #1
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15591634
zo een nieuwe verse speeltuinbankje topic
patat ftw :)
pi_15592070
Rewimo en Christan veel plezier morgen in de Efteling
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 december 2003 @ 21:32:47 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15592420
quote:
Op zondag 21 december 2003 21:21 schreef easy-going het volgende:
Rewimo en Christan veel plezier morgen in de Efteling
Dank je wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 21 december 2003 @ 22:34:33 #4
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15594122
Rewimo en Christan, van mij ook heel veel plezier gewenst!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 december 2003 @ 22:40:09 #5
13151 crew  Rewimo
pi_15594260
Tjee, het moet wel een hele leuke dag worden met al die lieve wensen

Ja, het fototoestel ligt al klaar

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 21 december 2003 @ 22:42:27 #6
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15594302
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:40 schreef Rewimo het volgende:
Tjee, het moet wel een hele leuke dag worden met al die lieve wensen

Ja, het fototoestel ligt al klaar

hahaha!

Have fun

en laat ons uiteraard weten hoe het was

pi_15594309
Oeh, de Efteling! Veel plezier hoor, ik ben benieuwd naar de foto's
pi_15594601
Ja Rewimo en Christan genieten morgen. En ik duim voor droog weer. En we verwachten natuurlijk heeeeel veel foto's
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 21 december 2003 @ 22:54:34 #9
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15594628
sneeuwt het bij jullie nu ook?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 december 2003 @ 22:59:44 #10
13151 crew  Rewimo
pi_15594831
Nee hoor, regen hier
  zondag 21 december 2003 @ 23:00:36 #11
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15594864
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:59 schreef Rewimo het volgende:
Nee hoor, regen hier
eeeh das jammer, sneeuw is veel leuker!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 december 2003 @ 23:01:34 #12
13151 crew  Rewimo
pi_15594906
Ja vind ik ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 december 2003 @ 09:06:32 #13
13151 crew  Rewimo
pi_15601871
Efteling, here we come!

Tot vanavond allemaal!

FOK!fossiel maandag 22 december 2003 @ 09:11:10 #14
2628 Karin
pi_15601913
Tot vanavond!

Hier begint het net te sneeuwen En dat terwijl Lois en ik lekker willen gaan winkelen zodirect. Lois heeft een nieuwe duowagen en die moeten we natuurlijk even uittesten. Ben gisteren door het rotweer ook al niet naar buiten geweest, heb wel behoefte aan wat frisse lucht.

pi_15601928
NoFi, maar ik vind de titel een beetje dubieus in de oren klinken:

"Het speeltuinbankje..."

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  FOK!fossiel maandag 22 december 2003 @ 09:39:23 #16
2628 Karin
pi_15602218
Wat vind je er dan precies raar aan? Vind het juist wel een leuke titel.
pi_15605726
Ik had in het vorige speeltuinbankje een stukje geschreven over een collega van me man :
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:44 schreef Angel22 het volgende:
* kruipt lappenmand in.... kuch kuch snotter proest

KNIP

Zijn baas was er niet blij mee want er wa ser nog een "Ziek" die zijn pasgeboren kindje ligt in het ziekenhuis... kindje is met 33 weken gehaald met een keizersnde omdat mams zwangerschapsvergistiging had wat dreigde fout te gaan en nu heeft dat kindje een zware infectie aan de darmen opgelopen, het schijnt dat het hele buikkie drie keer zo dik is...
Zo naar voor die jongen...maar ja hij en zijn vrouw zitten nu in het ronald MacDonaldhuis bij het AMC amsterdam en ik kan alleen maar voor ze hopen dat het ook goed gaat komen.
T was iig heel erg serieus...

Zijn dochtertje Dana is helaas gisteravond overleden... hoe wat en waarom weet ik nog niet maar ik vind het wel heel erg
Kerst zal nooit meer hetzelfde zijn voor hun.....
Rust zacht lieve Dana
pi_15606360
Wat erg zeg
En dan ook nog net voor kerst, echt rot voor die mensen
Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
  maandag 22 december 2003 @ 13:00:20 #19
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15606725
He bah Angel, wat verschrikkelijk
Zoiets zou niet mogen gebeuren.....
pi_15606844
O, wat erg . Dit zou nooit mogen gebeuren!
  maandag 22 december 2003 @ 13:26:25 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_15607517
He getver wat vreselijk.
Brrrr
  † In Memoriam † maandag 22 december 2003 @ 13:27:30 #22
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_15607556
Oooh wat triest...
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  FOK!fossiel maandag 22 december 2003 @ 13:39:32 #23
2628 Karin
pi_15607923
Ach wat erg
pi_15609048
He Angel wat erg!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15609577
jakkie wat erg...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_15610451
Wete jullie wie ik erg mis hier op het forum... Kleintje.... Die heb ik nou al een hele poos niet meer gezien of heb ik weer eens ergens overheen gelezen?
  maandag 22 december 2003 @ 15:47:06 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_15611856
Ga mijn vraag hier ook maar even neergooien, want ik weet in ieder geval dat Melonovy en Rewimo er meer van weten:

Ik ga de vraag eerst maar even hier stellen want ik heb geen zin om als
Leek afgeslacht te worden in het DIG forum op Fok! en de search werkt niet.
En volgens mij zitten hier 1 of 2 dames die dit wel eens gedaan hebben

Ik wil dus graag een site bouwen. Althans, ik wil een plekkie hebben om wat foto's te hosten. Ik wil niet met zo'n gratis geval aan de gang want die zijn om de haverklap down etc.
Dus ik dacht, kom ik registreer een domein.
Maar dan...
Moet ik dan nog enge software hebben of iets dergelijks?

Ik heb wel een plekkie via mijn mailprovider, maar ja, daar staat mijn
eigen naam in de URL en dat wil ik nou juist net niet.
Ik weet wel een klein beetje hoe het werkt, maar ik vroeg me af of ik
nog andere dingen moet weten.

Ik heb wel een vraagbaak bij de hand, maar die troela is dus op vakantie.
En als ik zoiets bedenk dan wil ik het natuurlijk ook meteen doen.

Dus, wie kan mij helpen. Het enige dat ik op dit moment wil weten is of het met een eigen domein net zo simpel is als via je internet provider.
Want dan kom ik er wel uit namelik.

maandag 22 december 2003 @ 17:19:19 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_15614407
Hmmm nog een paar minuutjes en dan heb ik vakantie!!!!!!!!!
Lekker vanavond onderuitgezakt op de bank met mijn laptopje erbij. Open haard aan en heerlijk genieten en weten dat ik de eerstkomende 13 dagen niet naar mijn werk moet.
En dat ik dan weer 4 1/2 dag moet werken dat ik dan 8 dagen naar Egypte ga!

Heerlijk.

pi_15617019
Ik wilde nog even zeggen dat ik hoorde dat de vader van het meisje Dana ook op fok komt (weet alleen niet zijn username) en wil hem en zijn vrouw van hier uit heel erg veel sterkte toewensen.

Woorden schieten tekort in deze situatie.

pi_15618097
he get, wat erg voor die mensen. Woorden schieten te kort in zo'n situatie, maar dit is echt heel erg.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15618491
Brighteyes, leuk dat je een website wilt opzetten. Ik heb een hostingpakket bij uniserver en daar ben ik erg tevreden mee.
Het begint dus bij een domeinnaamregistratie, denaam.nl zeg maar. Maar dan ben je er nog niet, want dan kun je er nog weinig mee. Je moet dan een hostigpakket nemen bij een hostigbureau. De een is goedkoper dan de ander, zo is de service bij de een ook beter dan de ander. Hostingpakketen heb je in allerlei maten, kleinschalig voor privedoeleinden tot buisness voor bedijven. Het is de inhoud voor het pakket waar je voor betaald (aantal e-mailadressen, hoeveelheid MB die je toegewezen krijgt, dataverkeer, controlpanel, etc.) Hoe meer je wilt, hoe meer je betaaalt. Ik heb een pakket waar ik maandelijks 11 euro voor betaal. Ik ben erg tevreden over uniserver, ik raad het iedereen aan om daar je site te hosten. Meer info op hun site: http://www.uniserver.nl Als je er vragen over hebt moet je ze maar eens bellen, die mensen zijn er erg klantvriendelijk en helpen je graag! Succes ermee!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15618589
Ow Bright, als je dit leest, ik wil 't je al een tijdje zeggen, maar vergeet het steeds... Bij de wibra zag ik laatst baby-meiden-shirtjes met in glitterletters geschreven baby-bright. Tof he.... Ik moest aan jou denken, wilde er 1 kopen, maar het shirtje in Chiara d'r maat was stuk op de naat, dus die heb ik laten hangen...('t hing ook bij de afgeprijsde artikelen) Misschien dat jij nog wel slaagt als je er even achter aan gaat... als je 't leuk vindt natuurlijk...
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 december 2003 @ 20:33:29 #33
13151 crew  Rewimo
pi_15619291
Angel, wat een triest bericht Er kan niks erger zijn dan je kindje verliezen... Ik wens de papa en mama van Dana heel veel sterkte...

Brighteyes, qltel en ik hebben ons domein geregistreerd bij Joker.com. Dat is een Duits bedrijf, wat inhoudt dat je met credit card moet betalen (probleemloos overigens). Maar... we betalen maar 11 euro per jaar! (en het is nu geloof ik nog goedkoper geworden). Als je precies wilt weten hoe het werkt moet je qltel maar even mailen (frank@danceclassics.org), maar in elk geval gaat dat dus prima, inclusief mail, websites enz. En zonder reclame, ook erg prettig. qltel heeft een eigen server die we gebruiken voor het uploaden. Je hebt er verder geen software voor nodig, alleen een FTP-programma (zoals WS_FTP).

Ik heb mijn DotjeDons-site met Dreamweaver gemaakt, qltel werkt daar ook mee (voor het geval je daar nog iets over wilt weten).

pi_15619980
oja, je vroeg nog meer dan alleen hosten...

Ik gebruik frontpage van office om mijn websites in te maken. Ik vind dat een een fijn programma. Ik zou wel wat meer opties willen hebben met een website-bouw-programma, maar om mee te beginen is het een goede.

FTPprogramma's (om je files van je PC naar de server te uploaden) kun je downloaden van het intenet.

Op mijn website staan onder links nog allerlei sites die ik heb gebruikt voor het maken van mijn site, misschien heb je daar ook wat aan.

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15620281
Rewimoooooooooooooooo hoe was het in de efteling?

Angel hoe was het in het ziekenhuis?

Melonovy hoe was het weekendje weg naar familie?

Het voelt heerlijk!!!!
pi_15620605
Lief jessie dat je der aan denkt maar ik moet morgen pas heen....

Morgen 1400 uur moet ik er zijn en zodra ik weer thuis ben en meer weet dan laat ik het hier wel ff weten.

maandag 22 december 2003 @ 21:13:08 #37
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_15620770
quote:
Op zondag 21 december 2003 22:42 schreef pluisje het volgende:
Oeh, de Efteling! Veel plezier hoor, ik ben benieuwd naar de foto's
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_15620951
Oja Angel ik sprak je vanmorgen. Pffff me hoofd zit gelukkig nog wel vast
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 december 2003 @ 21:29:30 #39
13151 crew  Rewimo
pi_15621382
quote:
Op maandag 22 december 2003 21:13 schreef Houniet het volgende:

[..]

Jajaja, hou de Koele Kids maar in de gaten
pi_15621434
Schiet op dan. We wille foto's!!!!!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 december 2003 @ 21:46:16 #41
13151 crew  Rewimo
pi_15621937
  maandag 22 december 2003 @ 21:50:24 #42
30488 coolbabe
My little pwny
pi_15622128
noem me een zeur maar ik vind het een beetje jammer dat de 1 een dagje naar de eftelinge gaat en iedereen haar veel plezier wenst (niets persoonlijks hoor Rewimo) en ik ga een midweekje weg en kom dat ook hier melden en daar hoor ik niemand over
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_15622162
Oh daar heb je helemaal gelijk in!!!
Ik heb naar aanleiding van je foto;s nog wel gezegd dat het er erg gezellig uitzag, maar had ook nog wel even naar je ervaringen kunnen vragen

Sorry

Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 december 2003 @ 21:53:37 #44
13151 crew  Rewimo
pi_15622236
Coolbabe, dat is inderdaad niet leuk... (Ik heb jouw berichtje over het hoofd gezien denk ik, maar daar gaat het natuurlijk niet om.) Sorry
  maandag 22 december 2003 @ 21:55:22 #45
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15622305
jee Angel, das is inderdaad rot en vooral met de feestdagen ...

een vriend van me heeft eens rond kerst ook eens een nichtje verloren... zoiets is niet leuk!

pi_15622427
quote:
Op maandag 22 december 2003 20:58 schreef jessie het volgende:
Melonovy hoe was het weekendje weg naar familie?
gezellig!!!

Gewoon lekker gezellig thuis gezeten met dat rotweer... Een onwijze puzzel gemaakt, weinig bijzonderheden. Gewoon gezellig
Wel erg gelachen om Chiara en haar 10 maanden oudere neef Julius, ze gingen knuffelen en stoeien, Julius lag bovenop Chiara en lachen met z'n 2-en echt je kon mij en mijn zus opvegen van het lachen...
Verder heeft mijn andere neefje van 6 mijn haar behandeld , hij is zo ijdel als wat en wilde mijn haar ook wel even doen. Eerst had hij zijn eigen haar gedaan, staat ie in de spiegel smakelijk naar zich zelf te kijken, zijn haar achterover kammend en na afloop deed hij zijn zeer mannelijke overhemd aan... zegt ie erg onschuldig, ''zo zou S. mij echt wel graag willen zien..." wij lachen dus... Maar helaas ook voor hem was het bedtijd geworden, hij moest fit zijn voor de vlgende dag: afzwemmen. Nou dat is dus gelukt, hij heeft nu zijn A-diploma... tante Yvonne is trots!

Ook oma was jarig geweest en daar zijn we zondag geweest, ik zou Remco daar weer ontmoeten, want die was op stap geweest met zijn vrienden. Lekker gezellig en rustig feestje gevierd. 2e Kerstdag gaan we er weer heen.

Tot zo ver wat highlights van mijn weekendje weg

Morgen komt mijn oude vriendin op visite. Heel verhaal... eerst was ze een collega op een andere locatie, toen werden we vriendinnen en toen verloren we elkaar uit het oog. Reorganisatie bij het bedrijf: Zij ziek thuis, ik zwanger bijna overspannen in een nieuwe functie die toch niet helemaal bij me paste, dus ontslag ingediend. Ze wist nog net dat ik zwanger was. Na mijn verhuizing kriebelde het alweer een poos om contact met d'r te zoeken, want ze woont een dorp verderop. Maar haar telefoonnummer was gewijzigd. Geen tijd, geen zin, geen dit dat blabla, maar van de week ben ik er dan toch maar eens naar toe gereden, op de gok aangebeld bij een deur waarvan ik niet zeker wist of ze daar woonde of niet, maar gelukkig ze deed open... We lagen helemaal in een deuk, zo leuk was het om elkaar weer te zien. Ze pakte Chiara op en ging met haar knuffelen en kussen, ze vond het onwijs leuk dat ik spontaan bij dr langs kom... Nou en morgen komt ze bij mij langs met dr nieuwe lover en dochter van 6. Ik vind het zo leuk!

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15622591
Even nog voor Brighteyes: ik heb een verwijs URL genomen, omdat in de URL van mijn provider een nummer zat. Ik geloof bij V3 of iets dergelijks. Je homepage zit dan bv op www.tiscali.nl/~jenaam, en mijn verwijs URL was http://come.to/zomerpeer

Dus als je naar come.to ging, kwam je op mijn pagina. Als je je site zou verplaatsen kun je zo wel dezelfde url houden.

(Eehh, ben ik een beetje duidelijk? )

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † maandag 22 december 2003 @ 22:05:16 #48
7074 moussy
kuttekop
pi_15622707
quote:
Op maandag 22 december 2003 21:55 schreef daniman het volgende:
jee Angel, das is inderdaad rot en vooral met de feestdagen ...

een vriend van me heeft eens rond kerst ook eens een nichtje verloren... zoiets is niet leuk!

Jezus!! Een kind verliezen is nóóit leuk!! Niet rond Kerst, niet rond pasen, niet rond pinksteren , niet in de winter, niet in de zomer, gewoon nooit!!

Laat mij dan ook maar een zeur zijn, maar dit moest er even uit.

angel, heel veel sterkte voor deze mensen, en voor jou natuurlijk,omdat het best wel dichtbij is.....

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_15623179
quote:
Op maandag 22 december 2003 22:05 schreef moussy het volgende:

[..]

Jezus!! Een kind verliezen is nóóit leuk!! Niet rond Kerst, niet rond pasen, niet rond pinksteren , niet in de winter, niet in de zomer, gewoon nooit!!

Laat mij dan ook maar een zeur zijn, maar dit moest er even uit.

angel, heel veel sterkte voor deze mensen, en voor jou natuurlijk,omdat het best wel dichtbij is.....

je zeurt niet hoor, ik kan je geen ongelijk geven...

Ik heb 2 miskramen gehad, de een op 1e kerstdag de ander met pasen, maar ik geloof niet dat die dagen invloed hebben gehad op mijn verdriet.

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15623268
Ik heb vandaag eens wat oude topic terug gelezen. Wat heerlijk weer allemaal. Bo draaide al met 3 maanden en was een echte druktemaker. Maar sliep al wel vroeg door. Leuk om dat allemaal weer eens terug te lezen. En ook al de verhalen van de anderen.
Wat kletsen we eigenlijk al een tijd met elkaar he!!!!!

Moussy ik kwam daar trouwens ook dat verhaal van Rene met die armpies uit de kom tegen. En dat het misschien een syndroom was enzo. Hoe is het daarmee verder afgelopen (heb niet alles doorgelezen) vraag ik me af.

Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel maandag 22 december 2003 @ 22:23:17 #51
2628 Karin
pi_15623359
Ow leuk is dat he Jessie. Ik ben vandaag ook weer eens begonnen met helemaal teruglezen (dus de aankondiging van de zwangerschap van Lois van Eva). Prachtig om te lezen! Ik heb de topics rond mijn bevalling al 100 gelezen volgens mij. Ik hou het nog steeds niet droog.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 december 2003 @ 22:25:59 #52
13151 crew  Rewimo
pi_15623455
Jaaa, ik lees ook weleens stukjes, echt leuk (meestal tenminste) om te lezen wat er allemaal gebeurd is. Daar zitten dingen bij die je anders allang vergeten zou zijn. Maar nu blijft het bewaard
pi_15623495
Hahahaha ik zat ook met traantjes hoor. En het gekke is, ik dacht dat ik alles nog wist maar dat is dus helemaal niet zo. En in me gedachten waren de dingen soms heel anders. Ik dacht bv dat we Bo pas bij 6 maanden bijvoeding gaven. Was gewoon ook met 4 maanden. Nou ja gelukkig staat alles vast voor als me hoofd me vaker in de steek laat
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 december 2003 @ 22:29:04 #54
13151 crew  Rewimo
pi_15623565
Ik bewaar Christans Koele Kids praatjes. Maar eigenlijk zou ik al die Z&K topics ook wel willen bewaren. Zeker de vroege toen Christan nog klein was en we nog een gemengd Z&K-topic hadden. Die ga ik maar eens op een CD-tje zetten denk ik
pi_15623878
Coolbabe, je bent geen zeur hoor, het is inderdaad niet leuk. Ik had nog willen informeren hoe het gegaan was omdat je kinderen en vriend niet helemaal lekker waren vantevoren, maar het is er niet van gekomen.Maarre...wil je nog met ons delen hoe het geweest is en waar ben je eigenlijk naar toe geweest?
pi_15623978
Dat is eigenlijk ook wel een reden dat ik ben gaan posten, je schrijft nu dingen op die je normaal niet zo bij zou houden denk ik. Het is nu allemaal nog redelijk vers, maar over een tijdje waarschijnlijk wel leuk om terug te lezen. (Moet ik het ook wel ergens op gaan slaan natuurlijk).
  maandag 22 december 2003 @ 22:48:17 #57
30488 coolbabe
My little pwny
pi_15624237
Het maakt op zich ook niet uit allemaal natuurlijk, het is ook best druk met zoveel meiden die meebeppen maar dit was onze eerste echte vakantie en ik was er een beetje vol van

Het was superleuk, we zijn een midweekje naar Roompot Domburg gegaan, vlakbij Middelburg. De aankomst in het huisje was vreselijk, stromende regen en we hadden een veredelde sta-caravan zonder centrale verwarming. Gelukkig konden we een gewone bungalow huren zonder al te veel bij te moeten betalen. De bungalow had zelfs een whirlpool, magnetron en een vaatwasser, superluxe dus.

Jasper is de hele vakantie aan het snotteren en hoesten geweest en is er nu nog steeds niet van hersteld. Ook Tom had het te pakken, is ook aan het snotteren en hoeste. Jasper had een tweepersoonsbed voor zichzelf en vond het prachtig. Tom sliep in een campingbed maar vond het vreselijk, wilde dus ook niet slapen. Na twee avonden aanmodderen met hem, hebben we hem op ons bed laten slapen tot we zelf naar bed gingen en legden hem toen over in het camoingbed en dat ging super.

Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_15624352
He de roompot volgens mij ben ik daar ook wel eens geweest. Heb je daar ook van die massages enz die je kan laten doen?

Jammer dat ze nog wat ziekerig waren, maar gelukkig overheerste het niet jullie vakantie.
Toen wij vorig jaar toen ik net een paar maanden zwanger was met Bo een midweek weggingen was ik er ook zo vol van. Wij zijn niet zo van die vakantiegangers het was dus ook onze eerste echte vakantie met kind. Toch altijd afwachten hoe zoiets gaat he.

Ik duik me bedje in.

Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 22 december 2003 @ 22:56:47 #59
30488 coolbabe
My little pwny
pi_15624520
Jaa je kon er ook een hele dag beauty-kuren. Als Tom niet meer aan de borst zou zijn, zou ik zoiets wel hebben gedaan
Welterusten Jessie
pi_15624591
Oh, fijn dat dat omgeboekt kon worden zeg. Scheelt toch een hoop in het vakantieplezier. Jammer dat de jongens zo verkouden waren/zijn. Hopen dat Jasper snel weer opknapt.

Ik ga ook de boel maar afsluiten, vannacht zal Sven nog wel 1 of 2 keer afgaan en morgen moet ik om 8 uur bij de huisarts zijn en neem ik Sven even mee om naar zijn hoestje te laten kijken.

Welterusten.

maandag 22 december 2003 @ 23:07:37 #61
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15624857
zo daar ben ik weder!
  FOK!fossiel dinsdag 23 december 2003 @ 10:18:21 #62
2628 Karin
pi_15631898
Sorry Coolbabe. Het is inderdaad niet leuk als er op de een wel uitbundig gereageerd wordt en op de ander niet tis een kutsmoes maar vaak ga ik nadat ik alles weer gelezen heb reageren en dan word ik weggeroepen door Bram. Na een paar uur kan ik weer even computeren en dan zijn mijn rooie mappies weer geel en ga ik met dat pijltje weer alles bijlezen en dan ben ik weer vergeten wat daarvoor allemaal stond.

Wat jammer zeg dat de jongens allebei precies ziek waren tijdens jullie vakantie. Maar wat lekker zeg zo'n luxe huisje met whirlpool! Heb je er nog ingelegen?

Wij zijn van plan om deze zomer ook eindelijk weer eens op vakantie te gaan. De laatste keer is ook weer een paar jaar geleden. Heeft iemand nog tips? We willen graag naar een vakantiepark met een beetje een leuk zwembad en wat een beetje kindvriendelijk is. Dus dat we ook gewoon met Bram uit eten kunnen zonder dat men het erg vind dat er een knoeiend en eventueel huilend kind aan tafel zit. Ook willen we graag in de buurt van wat leuke dingen zitten (dierentuin ofzo) dat we ook leuk een aantal dagen op pad kunnen.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 december 2003 @ 10:26:21 #63
13151 crew  Rewimo
pi_15632047
Coolbabe, dat luxe huisje klinkt verrukkelijk!

Hoe kunnen ze trouwens met deze temperaturen een caravan in de verhuur doen zonder verwarming, en dan nog aan mensen met kleine kinderen!

Wat jammer dat de kids niet lekker waren. Maar jullie hebben toch genoten zo te zien Was het geen optie om de kids bij elkaar te leggen, of durfde je dat niet?

pi_15632070
Karin, die smoes die jij typte is net zoals het hier gaat , maar vervelend is het wel.

Over vakantie gesproken, wij kijken volgend jaar wel wat we doen.Wij zijn de laatste jaren juist wel iedere keer lekker weg geweest, dus misschien bijven we juist wel thuis rondklooien. Maar ik heb hier een foldertje liggen van www.petitparadis.nl. Ik heb geen idee van de prijzen, zover heb ik nog niet gekeken, maar het idee spreekt me wel aan.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 december 2003 @ 10:31:12 #65
13151 crew  Rewimo
pi_15632151
Karin, wil je in een huisje of is kamperen ook een optie? Ik ga met mijn moeder en Christan in juni een weekje naar deze camping: www.sprookjescamping.nl. Als ze ergens op kinderen zijn ingesteld is het hier wel
pi_15632384
auw auw auw.
Vanmorgen voor mezelf naar de dokter geweest want ik heb weer iets raars.
Kan sinds 2 dagen steeds moeilijker lopen en het word steeds erger. Ik dacht eerst dat het van me val van pas was, maar mijn knieen doen pijn, me enkels en sinds gisteren me ellebogen pols enz. Al me gewrichten dus. Bij me enkels en knieen is het ook wat dikker. Als ik even gezeten heb ga ik door de grond van de pijn al ik opsta. En als ik sochtends wakker word wil je neit weten hoeveel pijn opstaan doet. Volgens de dokter is er een virus op mijn gewrichten geslagen. Ik heb nu ibuprofen 600 gekregen en er is bloed geprikt op me schildklier, otstekingen en weet ik veel wat. Maandag de uitslag. Komt daar niks uit dan moet dit binnen 2 weken over zijn (dat hoop ik toch wel want deze pijn is NIET leuk) Ook heb ik nog geregled last van jeuk (galbulten) en dat zou eventueel ook samen met deze klachten weer op een ziektebeeld kunnen lijken, maar dat was niet echt waarschijnlijk zei ze. Nou ja het zal allemaal wel, als ik er maar snel vanaf ben want ik voel me nu echt een oud wijf.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 december 2003 @ 10:44:21 #67
13151 crew  Rewimo
pi_15632443
Hè bah Jessie, dat klinkt heel akelig, zoveel pijn Ibuprofen helpt meestal wel goed. Beterschap!
  FOK!fossiel dinsdag 23 december 2003 @ 11:02:03 #68
2628 Karin
pi_15632836
He gatverdamme Jessie, klinkt inderdaad niet fijn pijn in al je gewrichten. Laten we inderdaad hopen dat het een virus is en met 2 weken over is.

Rewimo ik wil graag naar een huisje. Ben niet zo'n campeerder. Heb het 2 x gedaan maar is mij niet echt goed bevallen.
easy-going dat ziet er inderdaad ook erg leuk uit (jammer dat het een camping is).

dinsdag 23 december 2003 @ 14:05:37 #69
30488 coolbabe
My little pwny
pi_15638454
Karin, je bedoelt Tom in het grote bed leggen naast Jasper? Dat durfde ik inderdaad niet. Jasper is zo verliefd op Tom dat hij het liefst bovenop hem ligt en als we er niet bijzijn en hij doet dat met dekbed en al,brrr moet er niet aan denken
We hadden Tom wel in zijn campingbedje bij Jasper op de kamer gezet maar dat was ook niets, Tom lag te huilen omdat hij niet wilde slapen en daar werd Jasper ook wakker van.
We hadden Tom uiteindelijk dus maar op de gang geparkeerd, omdat we zelf ook niet op een kindje in de slaapkamer zaten te wachten.
Die whirlpool was erg lekker ja, vooral om in op te warmen nadat we een fikse strandwandeling hadden gemaakt
Er zat in dat eerste huisje trouwens wel een gaskachel, maar dat vind ik toch maar enge dingen en voordat zo`n apparaat dat hele hok heeft verwarmd ben je een paar uur verder. Verder was het zo klein dat Jasper niet naar de kamer kon zonder pal langs die gaskachel te lopen.

Bij Roompot Domburg hebben ze trouwens een heel gaaf zwembad en ook een "restaurant" waar je elke avond uit een ander buffet kunt kiezen voor een klein prijsje.
Wij waren voor een avondje gourmetten 34 euries kwijt.
Kinderen zijn daar ook geen probleem, er staat een speeltafel met lego en ze hebben er kinderstoelen staan.

jessie, klinkt bijzonder onprettig wat je hebt. Hopen dat het niets ernstigs is en heel snel weer over

pi_15641860
Sterkte Jessie, pijn is erg vervelend, jeuk vind ik personlijk nog veele erger, en jij zit momenteel met beide, wat moet jij je $@(*$^ voelen. Sterkte ermee, hopelijk helpen de voorgeschreven middeltjes goed tegen je kwalen.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15643493
Zow en weer terug uit het ziekenhuis....

Conclusie was dat ik voorlopig nog zo mag doorgaan met die knieen maar mocht mijn knieschijf er weer uitschieten moet ik een afspraak maken met zijn collega en dan moet er toch echt eigenlijk wel geopereerd worden.

Voor nu moet ik doorgaan met trainen van mijn bovenbeen spieren zodat ik een soort van "bodybuilder" benen ga krijgen. Het bodybuilder is wat lichtelijk overdreven maar zo noemde de dokter het, om aan te geven dat die spieren onwijs sterk moeten gaan worden en idd wat zichtbaar en voelbaar onder mijn huid moeten worden.

Der staat me al met al nogal wat zware trainingen te wachten dus, maar ja het si voor een goed doel.

De operatie is nl ook niet alles vooral omdat je er nogal wat pijn aan over kan houden en dat heb ik nu gelukkig niet.
Maar ja wat moet dat moet, maar dan wel als damey en duncan wat meer zelfstandig zijn.
Maar dat zien we tegen die tijd wel weer.

pi_15643551
Jeetje Jessie wat een ellende zeg!!!! Ik hoop echt voor je dat je er binnekort vanaf bent en dat je weer gewoon kan gaan lopen enzo want dit is echt ellendig.
Vooral met twee kinders om je heen waar je er toch de hele dag voor moet zijn.

Wij moeders zijn geen mensen maar machines.... mogen niet ziek worden.....

dinsdag 23 december 2003 @ 17:24:52 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_15644673
Nou, ik heb even snel alles teruggelezen! Nu zul je zien dat ik ook over dingen heenlees.

Coolbabe, ik heb ook wel eens dat ik iets post en dat ik het gevoel heb dat iedereen het negeert, maar dat gebeurd me zelf ook wel eens. Je bent dan gewoon net in een discussie bezig en je mist de post gewoon. Ik denkniet weet zeker dat het niet is om jou te pesten of iets dergelijks...
Maar wel hartstikke leuk dat je toch genoten hebt van je vakantie. Zijn de jongens nu weer helemaal beter?

He bah Jessie, wat vervelend dat je zo'n last van je gewrichten hebt. Ik heb zelf natuurlijk ook het vooruitzicht dat ik daar uiteindelijk wel last van zal krijgen en dat lijkt me helemaal niets! Ik hoop dat het helpt!

Angel, wat een gedoe, maar bodybuildersbovenbenen zijn wel sexy hoor En nu maar hopen dat je knieschijf gewoon blijft zitten.

Karin, wil je echt in een huisje of is een stacaravan met douche toilet en dergelijke ook goed?

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_15645343
Ah, dit is weer zo´n moment dat ik al 3x heb willen reageren waar steeds iets tussenkomt.
Jessie, wat ververlend lijkt me dat zeg. Ik hoop maar dat snel bekend is wat het is, en dat er dus ook snel wat aan gedaan kan worden. Vervelend ook zo met de feestdagen, maar aan de andere kant is je man er (tenminste daar ga ik van uit) zodat niet alle zorg voor de meiden nu ook nog op je neerkomt.
pi_15664176
He Angel gelukkig geen operatie.

Nou als ik de ibuprofen 600 neem, gaat het na een uur werken en heb ik er gelukkig minder last van en kan ik weer lopen. Maar zodra die uitgewerkt is...... Gisteren was die gelukkig pas om 6 uur uitgewerkt. Je word er ook wel lekker duf van en dat vind ik helemaal niet erg.
Vanmorgen kon ik weer amper me bed uitkomen, dan strompel ik gewoon door het huis. Me linker pols kan ik dan helemaal niet bewegen. Echt eng joh. Maar goed, zit nu weer onder de pijnstilling en dan gaat het weer. Dan kan ik tenminste zo nog even een frisse neus halen ofzo. Hopelijk is dit gekke gedoe snel over.

Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 24 december 2003 @ 12:10:16 #76
7074 moussy
kuttekop
pi_15664304
Jessie, ibuprofen 600 mag je ondersteunen met paracetamol.

Zou je dit niet hebben door je vermoeidheid? dat slaat bij mij ook altijd op mijn gewrichten

pi_15664398
Weet ik niet. Nog nooit van gehoord eigenlijk en heb het ook nog nooit gehad. Is echt een hele erge k*t pijn.
Zelf heb ik het idee dat me lijf gewoon neit functioneert momenteel. Die achterlijke galbulten die ik nu al een maand of 5 heb, klopt ook niet nauutlrijk. Dat kan ook te maken hebben (heb er zelf veel over gelezen aangeziend e dokter het maar op allergie blijft gooien, lekker makkelijk) met een verstoorde hormoonhuishouding, en dat lijkt me waarschijnlijker. En die gewrichtspijnen komen mijn ineziens door het vochtvasthouden (heb bobbels op me enkels en onder me knieeen (jaja ik word er neit mooier op ) Maar ja. De vermoeidheid werkt ook niet mee moet ik zeggen. Zit er wel een beetje doorheen ja... geestelijk ook....
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 24 december 2003 @ 12:17:01 #78
24188 Belana
kloon van belana
pi_15664469
Dat klinkt niet echt lekker jessie...sterkte!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 24 december 2003 @ 12:17:14 #79
7074 moussy
kuttekop
pi_15664477
gewrichtspijn kan ook van je hormonen uit komen en vocht kan je weer door gewrichtsontstekingen krijgen
pi_15673149
Jessie, helpen pijnstillers niet? Je zou eens voltaren kunnen proberen, dat werkt meestal erg goed bij dat soort pijnen. Niet te lang gebruiken natuurlijk, maar om de kerstdagen door te komen. Er is vast nog wel ergens een noodapotheek open.

Voor de broodbakkers onder ons: ik heb ergens in zo'n ramsj-winkeltje het grote broodmachine bakboek gekocht, met allemaal recepten voor in de broodbakmachine. Heel mooi boek met leuke recepten erin. Heb zojuist de eerste sneetjes ciabatta weggewerkt en dat smaakt helemaal niet slecht (dat is dus met deegstand, afbakken in de oven). Dus wie recepten wil: roept u maar.

mooi he, alles
  † In Memoriam † woensdag 24 december 2003 @ 17:25:25 #81
43556 miss_dynastie
pi_15673239
quote:
Op woensdag 24 december 2003 17:22 schreef phileine het volgende:
Jessie, helpen pijnstillers niet? Je zou eens voltaren kunnen proberen, dat werkt meestal erg goed bij dat soort pijnen. Niet te lang gebruiken natuurlijk, maar om de kerstdagen door te komen. Er is vast nog wel ergens een noodapotheek open.

Voor de broodbakkers onder ons: ik heb ergens in zo'n ramsj-winkeltje het grote broodmachine bakboek gekocht, met allemaal recepten voor in de broodbakmachine. Heel mooi boek met leuke recepten erin. Heb zojuist de eerste sneetjes ciabatta weggewerkt en dat smaakt helemaal niet slecht (dat is dus met deegstand, afbakken in de oven). Dus wie recepten wil: roept u maar.

Heb je misschien ook een ISBN-nummer? Krijg binnenkort zo'n ding en koop zo'n boekje het liefst gelijk erbij
pi_15673309
De pijnstillers helpen wel hoor. Alleen als ik wakker word, auw auw auw. En als die uitgewerkt is ook auw auw auw. Nu had ik vrij snel weer een ibuprofen ingenomen, maar de pijn komt er nog wel wat doorheen. ik heb hier ook nog diclofenac liggen, ga die morgen maar proberen. Ik heb het eigenlijk nooit op medicijnen en hoop ook niet dat ik die zooi 2 weken moet slikken. Ben net met mijn eigenwijze hoofd naar ikea geweest (zie dreumestopic) Had ik natuurlijk niet moeten doen heb nu weer veel pijn, maar ja was er wel lekker ff uit. (pffff dat ikea al een uitstapje is is eigenlijk pas echt erg )
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15673336
Klinkt goed Phileine
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15676148
ISBN is 905920078-0, maar het was in de ramsj, dus ik denk niet dat het nog makkelijk verkrijgbaar is.

Hier het recept. Je maakt het met een zogenaamde "biga", dus een gistmengseltje dat 12 uur staat te rijzen. Dat maakt het deeg extra luchtig, maar vraagt dus wel wat planning.

-edit- het boek is iig nog verkrijgbaar bij bol.com.

[Dit bericht is gewijzigd door phileine op 24-12-2003 19:11]

mooi he, alles
pi_15676231
Ik heb pas bij de molen een pakket gehaald wat ik erdoor kan doen met gedroogde tomaat olijven, knoflook. Lijkt me ook erg lekker.
Ik heb me molen helemaal gevonden hoor. Wat is dat verslavend al die lekkere broodsoorten.
Morgen en overmorgen komen dan ook mijn ouders en schoonouders brunchen bij ons.
We maken dan wit brood meergranen brood en luxe feestbrood (is met citroen en amandel stukjes en het brood zelf is lekker luxe cake achtig bijna) en misschien nog krenten appel rozijnenbrood (is ook erg lekker)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15676367
Gerard is inmiddels op de helft met het bedje maar is nu al een half uur op zoek naar een schroevedraaier
Dat word een latertje voor Bo.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 24 december 2003 @ 19:15:07 #87
7074 moussy
kuttekop
pi_15676383
Dr zit toch zo'n gereedschapdingetje bij het bouwpakket?
pi_15676478
Waarschijnlijk niet hetgeen hij nodig heeft.
Met dit soort dingen draal ik meestal maar niet om hem heen. Ik lees bv ook altijd eerst op het papiertje hoe het in elkaar moet..... hij niet, vandaar dat het nogal eens lang duurt enzo. Maar ik leer ervan.... hem laten aantobben dus
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15676543
Ok hellup
Er zitten van die kooreden om je lattenbodem te stellen en die moet je door een plaatje halen, maar waar meot je dat plaatje op bevestigen?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15676563
quote:
Op woensdag 24 december 2003 19:18 schreef jessie het volgende:
Waarschijnlijk niet hetgeen hij nodig heeft.
Met dit soort dingen draal ik meestal maar niet om hem heen. Ik lees bv ook altijd eerst op het papiertje hoe het in elkaar moet..... hij niet, vandaar dat het nogal eens lang duurt enzo. Maar ik leer ervan.... hem laten aantobben dus
***proest*** dit klinkt zo bekend he
pi_15676564
Moet dat tussen de gleuf van het geseelte wat je uit kan klappen? Zo ja dan moeten daar dus nog gaatjes in geboord worden?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15676650
Moussy Rewimoooooooo hellupppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15676757
Ooooooo en we hebben het matras net uit gepakt wat is dat dun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 24 december 2003 @ 19:59:00 #94
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15677508
quote:
Op woensdag 24 december 2003 17:22 schreef phileine het volgende:
Dus wie recepten wil: roept u maar.
* Spuuglokje roept: Uienfocaccia en passiecake!!!

Bij voorbaat dank

† In Memoriam † woensdag 24 december 2003 @ 20:01:05 #95
7074 moussy
kuttekop
pi_15677570
Jessie, wij heben niet zo'n bedje voor René

Heb je dat 3 delen matras?

Phil, kan je het boekje niet beter inscannen?
*nog steeds bbm-loos is

pi_15677848
We zijn er al achter geloof ik
Gerard had 2 delen ondersteboven in elkaar gezet.... ik zeg niks

Ja we hebben dat 3 delen matras
Nou ben benieuwd of ze daar lekker op slaapt. Denk dat we van de week bij prenatal nog een matrasje gaan laten maken. (want het zijn geen standaard maten denk ik dat tussenstuk)

[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 24-12-2003 20:21]

Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 24 december 2003 @ 21:12:34 #97
7074 moussy
kuttekop
pi_15679290
Jessie, een éénpersoonsmatras in stukken snijden is véél goedkoper hoor. Ik heb er gewoon een electrisch broodmes voorgebruikt. Dat matrasje is verpiest, dus weggemieterd en nu ligt René op een normaal matras.
pi_15683203
Ik weet niet waarom jullie het steeds over een boekje hebben, maar het is gewoon een groot dik boek van 250 pagina's met fullcolor foto's etc. etc. Dus nee, dat ga ik NIET helemaal scannen

De Uienfocaccia en Passiecake staan hier. Ik ga denk ik eens de donuts proberen als ik zo'n vorm op de kop heb getikt.

mooi he, alles
  † In Memoriam † woensdag 24 december 2003 @ 23:35:01 #99
43556 miss_dynastie
pi_15683432
Phileine, dankjewel voor het opzoeken van het boek, ik hoef em nu alleen nog ff te bestellen ... ik wacht even tot de mijne binnen is, en dan
  woensdag 24 december 2003 @ 23:56:50 #100
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15684145
quote:
Op woensdag 24 december 2003 23:27 schreef phileine het volgende:
Ik weet niet waarom jullie het steeds over een boekje hebben, maar het is gewoon een groot dik boek van 250 pagina's met fullcolor foto's etc. etc. Dus nee, dat ga ik NIET helemaal scannen

De Uienfocaccia en Passiecake staan hier. Ik ga denk ik eens de donuts proberen als ik zo'n vorm op de kop heb getikt.

Dank je wel Phileine, wat lief! Ik heb de gegevens opgeschreven (bij Bol.com gekeken, vandaar dat ik deze recepten 'wist') en ga het vragen voor mijn verjaardag! (1 februari )
Ik heb in een Belgische supermarkt 5 pakken van 2 kg Soubry meel gekocht, allemaal verschillend. Het eerste broodje is zojuist gebakken, morgen gaan we het aanbreken. Ben benieuwd.
  FOK!fossiel donderdag 25 december 2003 @ 08:30:33 #101
2628 Karin
pi_15688883
Hahahaha wat herkenbaar van dat Ikeaspul in elkaar zetten! In het begin ging ik er nog wel eens naast staan met de gebruiksaanwijzing en ging aanwijzingen geven. Nou de gebruiksaanwijzing was natuurlijk fout want het kan altijd veeeeeeel makkelijker. Daar heb ik dus inderdaad ook van geleerd, ik bemoei me er niet meer mee.
  donderdag 25 december 2003 @ 09:57:09 #102
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15689215
Niks leuker dan Ikeaspullen in elkaar zetten. En dat doe ik het liefst helemaal alleen, dat gaat het snelst en in een keer goed. Ladenkasten, bedje, cd-opbergkasten, vitrinekasten, Ivarstellages met kastgedeeltes met klapdeuren en ladenblokken, heerlijk! Dit is geen grapje!
pi_15689310
Gatver wat een begin van de dag.
Bo was vanacht weer huilend wakker geworden en vind dat bed op haar kamer maar niks. dus die sliep snachts weer bij ons. Ik werd vanacht vaak wakker van de pijn en om 6 uur sochtends kon ik dus niks meer. Kon me benen neit bewegen me arm neit me pols niet. Als ik dit wel deed gilde ik het uit van de pijn. Dus Gerard ging snel een stukje brood en een pijnstiller voor me halen. Bo lag tussenin en werd dus wakker en wilde ook al pap. Dus die naast me de papfles. Janneke werd door het heen en weer geloop ook wakker dus die nam Gerard mee naar beneden voor de fles. Ik stikte van de pijn en Bo wilde me een kusje geven. KOTS ZE HEEL ME GEZICHT ONDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die kreeg dus wer een kotsbui heel het bed verder onder ik helemaal onder en Bo zelf ook. Het vervelende was dat ik als een zoutzak bleef liggen van de pijn. Uiteindelijk naar de telefoon gestrompelt om Geer van beneden te bellen. Die heeft ons dus beide onder de douche gezet en kon weer met het ritueel van bed verschonene en afsoppen beginnen. De brunchvisite voor vandaag maar afgezet (Geer had ook een brood gemaakt gisteren was alleen eht startknopje vergeten aan te zetten dus d'r was vanmorgen geen brood, waardoor het volgende brood wat we ook ngo moeten maken zo laat word dat dat geen brunch meer is. En aangezien ik stik van de pijn, Bo niet lekker is en Geer ook kapot is doen we maar ff luieren vandaag.
Voor mezelf kijken we het nog even aan anders mrogen toch maar een dokter bellen. Me enkels zijn dikker geworden, me bobbels op me scheenbeen ook en de pijn ook. Als Geer overmorgen weer moet werken weet ik niet hoe ik het hier moet doen? Ik kan gewoon niks.

Maar goed iedereen hele fijne en vooral gezonde feestdagen gewenst vanuit het chaotische Rotterdam

Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 25 december 2003 @ 10:22:27 #104
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15689336
Wat een toestand Jessie!!! Bel die dokter nu meteen, dit kan zo toch niet?!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 december 2003 @ 10:52:46 #105
13151 crew  Rewimo
pi_15689540
Ow Jessie, ik heb echt medelijden met je... Arme jij! Bel gewoon die dokter joh, het is toch niet normaal dat je je bijna niet kunt bewegen! Zo kun je niet 4 dagen doorkomen, hup, bellen jij. En laat Bo ook meteen nog even nakijken, want dat is toch ook niet goed, al dat spugen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 december 2003 @ 10:53:29 #106
13151 crew  Rewimo
pi_15689545
O enne: vrolijk kerstfeest allemaal
pi_15689573
Jessie ga NU de dokter bellen!!!

Dit kan zo niet... en als je man weer moet werken... dat kan nu gewoon niet want jij bent ziek en je kan zo niet voor je kinderen zorgen.

Echt hoor, je moet nu ff om jezelf denken... als jij instort dan zit je nog veel dieper in de shit....

pi_15689614
Jemig Jessie, wat een verhaal. Dat is echt niet goed hoor, ik zou echt een dokter bellen want het is echt niet normaal dat je zo veel pijn hebt.

Nou ja, verder iedereen fijne dagen!

pi_15689622
Oja, ook nog

FIJNE KERSTDAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pi_15689634
Getverderrie jessie, dit klinkt allemaal niet goed. Wat een hoopje ellende zul jij je voelen zeg. Ik sluit me bij de vorige sprekers aan dat je toch maar een dokter moet bellen hoor want zo kun je toch niet doortobben.Sterkte

Ook ik wens iedereen fijne Kerstdagen, vanmiddag gaan we naar FransBauerCity (Fijnaart) gourmetten bij mijn broer. We worden daar na half 4 verwacht, maar wat denken jullie, ...als we nu weggaan kunnen we toch wel bij Frans wachten tot het half 4 is

pi_15689735
quote:
Op donderdag 25 december 2003 11:01 schreef easy-going het volgende:
Ook ik wens iedereen fijne Kerstdagen, vanmiddag gaan we naar FransBauerCity (Fijnaart) gourmetten bij mijn broer. We worden daar na half 4 verwacht, maar wat denken jullie, ...als we nu weggaan kunnen we toch wel bij Frans wachten tot het half 4 is
Pas maar op dat je niet in de file komt
pi_15689781
Ach arme Jessie. Tja ik kan alleen maar herhalen wat de rest zegt: dokter bellen of naar de eerste hulp. Dit is echt niet normaal en niet houdbaar. Doen hoor! Sterkte, ik hoop dat het snel opknapt.

Spuuglokje, ik ben ook gek op het in elkaar zetten van Ikea-spul hoor, was vroeger ook dol op die suprise-eieren of bouwpakketten. Maar ik vind het wel frustrerend dat er altijd ergens iets niet helemaal klopt. Gaatjes net een beetje scheef geboord oid. Ik lees wel braaf de gebruiksaanwijzing, dat vind ik part of the fun. Maarre.... heb jij wel eens het stapelbed van Ikea in elkaar gezet? Die ene waar Youp van 't Hek een conference over heeft (en als ik zeg "heel veel plankjes" dan bedoel ik ook héél veel plankjes. Stel je eens krankzinnig veel plankjes voor... en dan twee keer zoveel. Zóveel plankjes!)? Want dat vond ik dus echt niet leuk he. Sindsdien is mijn ikea-enthousiasme wel iets bekoeld, 't was toch een traumatische ervaring. Bak jij hier trouwens iets van?

mooi he, alles
  donderdag 25 december 2003 @ 11:38:17 #113
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15690081
quote:
Op donderdag 25 december 2003 11:15 schreef phileine het volgende:
Spuuglokje, ik ben ook gek op het in elkaar zetten van Ikea-spul hoor, was vroeger ook dol op die suprise-eieren of bouwpakketten. Maar ik vind het wel frustrerend dat er altijd ergens iets niet helemaal klopt. Gaatjes net een beetje scheef geboord oid. Ik lees wel braaf de gebruiksaanwijzing, dat vind ik part of the fun. Maarre.... heb jij wel eens het stapelbed van Ikea in elkaar gezet? Die ene waar Youp van 't Hek een conference over heeft (en als ik zeg "heel veel plankjes" dan bedoel ik ook héél veel plankjes. Stel je eens krankzinnig veel plankjes voor... en dan twee keer zoveel. Zóveel plankjes!)? Want dat vond ik dus echt niet leuk he. Sindsdien is mijn ikea-enthousiasme wel iets bekoeld, 't was toch een traumatische ervaring. Bak jij hier trouwens iets van?
Ha, wat een leuk spelletje. Ik heb 't 2x gespeeld, de eerse keer 0 goed, de tweede keer 6. Alles was gokwerk, alleen die tiktak wist ik bijna zeker:
TIKTAK
clock
chair
box with lid
straw goat
travel-rug
Rara wat is het
Dat stapelbed heb ik nooit geprobeerd (ik ken de conference wel), kan ik dus beter ook niet doen hoor ik wel! Hebben we ook niet nodig, maar we gaan binnenkort denk ik wel een hoogslaper voor Wouter kopen bij Ikea. Ik verheug me alweer op het klussen. Het enige nadeel van Ikea is inderdaad dat er nogal eens wat 'mis' is, een afgebroken hoekje hout van een deur, een net niet goed geboord gat inderdaad, maar gelukkig is omruilen nooit een probleem (dat zijn ze natuurlijk gewend ).
En vroeger was ik ook dol op bouwpakketten en verrassingseieren (ik koop die eieren nog steeds wel eens, als ik een aanbiedinkje zie bij een of andere drogist of zo ).
pi_15690123
Surpriseieren lotgenoten!
Ik heb Rick laatst naar de supermarkt gestuurd met een boodschappenlijstje met daarop heel groot: Surpriseeieren

Hij hield het op de zwangerschap, en dat laat ik hem maar geloven, hij hoeft niet te weten dat ik er ernstig aan verslaafd ben

Ohja, ben trouwens ook dol op het in elkaar zetten van meubels

donderdag 25 december 2003 @ 11:48:40 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_15690210
Jessie, ga jij eens gauw de dokter bellen. Het is toch niets dat je op deze manier de kerstdagen moet doorbrengen!
En als Gerard straks weer moet gaan werken ben je helemaal de pineut. Kan je beter proberen iets te regelen zolang hij nog in de buurt is.

Sterkte ermee!

Ik ben ook absoluut fan van IKEA meubelen in elkaar zetten. Vind ik echt leuk om te doen.

pi_15690368
dus jullie werden ook warm van binnen bij het zien van zo'n groot legokasteel dat nog helemaal in elkaar moest?
mooi he, alles
  donderdag 25 december 2003 @ 12:05:11 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_15690428
quote:
Op donderdag 25 december 2003 12:00 schreef phileine het volgende:
dus jullie werden ook warm van binnen bij het zien van zo'n groot legokasteel dat nog helemaal in elkaar moest?
Legokasteel zegt me niets, maar ik kan me ook uren vermaken met een puzzel van 5000+ stukjes. Heerlijk. Soms heb ik van die buien.
  † In Memoriam † donderdag 25 december 2003 @ 12:09:30 #118
7074 moussy
kuttekop
pi_15690485
quote:
warm? het kwijl liep mijn mond uit! Van de IKEA test hadik er 5 goed de eerste keer Ik kijk te vaak in het boek en op de site, om mijn ouders op pad te sturen
  † In Memoriam † donderdag 25 december 2003 @ 12:11:07 #119
7074 moussy
kuttekop
pi_15690520
quote:
Op donderdag 25 december 2003 12:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Legokasteel zegt me niets, maar ik kan me ook uren vermaken met een puzzel van 5000+ stukjes. Heerlijk. Soms heb ik van die buien.

Dat gaat over als je kinderen hebt Ik vraag al járen een puzzelmat voor mijn verjaardag, maar heb hem nog nooit gekregen
pi_15691063
Ik heb de dokter gebeld (wat een held he ) Moet om 13:40 bij de huisartsenpost zijn en ik scheit in me broek. Heb hele dikke enkels en vind het hartstikke eng allemaal.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15691177
Sterkte Jessie, ik hoop dat ze je een beetje kunnen helpen
pi_15691466
Goedzo jessie, sterkte, ik hoop dat ze iets kunnen doen voor je!
  donderdag 25 december 2003 @ 13:45:39 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_15692525
Beetje laat, want je bent er nu al, maar ik hoop dat ze je kunnen helpen. Dit is toch niet goed.

Sterkte.

donderdag 25 december 2003 @ 14:50:47 #124
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15694216
quote:
Waarom denk je dat Wouter voornamelijk constructiespeelgoed krijgt op zijn verjaardag en met Sinterklaas?
  † In Memoriam † donderdag 25 december 2003 @ 15:14:49 #125
43556 miss_dynastie
pi_15694758
Miss_dynastie is boos Voor Kerst een dvd gehad, is hij niet gevuld door de free record shop Nu moet ik zaterdag proberen om of de dvd, of mijn geld terug te krijgen, want bewijs het maar eens, slik....

Fijne Kerstdagen allemaal, moet even het Kerstgevoel terugvinden

pi_15695216
Nou ben bij de dokter geweest. Ze zag ook het vele vocht en het konden verschillende dingen zijn. Maar ik moest de uitslagen van het bloed afwachten. Ze kon er anders niks mee. En nu kon er alleen maar snel bloedgeprikt worden enzo(ivm kerstdagen) als ik opgenomen zou worden. En daar was (gelukkig) niet te acuut voor. Heb nu diclofenac als pijnstilling gekregen en moest met de ibuprofen stoppen. Als dit ook niet helpt tegen de pijn of als alles nog erger word, moet ik zaterdag weer terugkomen.Want de pijn moest wel onderdrukt worden omdat het echt heeeel hevig is. Toch wel gerustgesteld dat ik langs geweest ben (heb nog even gevraagd of het me hart kon zijn , ik haalde de gekste dingen in me hoofd, maar dat was niet zo) Hopelijk slaat dit beter aan tegen de pijn. Ik ga zo weer op me bed liggen met een kussen onder me enkels (die zijn in me zwangerschappen nog nooit zo dik geweest, en nee ik ben niet zwanger) me pols en ellebogen beginnen alweer pijn te doen.
Gerard belt zijn werk om vrij te vragen voor het weekend, want dit lukt dus niet in me eentje.

Thx meiden voor het medeleven, heel lief

Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 december 2003 @ 15:57:49 #127
13151 crew  Rewimo
pi_15695590
quote:
Heerlijk, al die dingen in elkaar zetten Laat mij maar lekker puzzelen met dat spul Puzzelen vind ik ook leuk trouwens ja

Sterkte Jessie, toch wel goed dat je geweest bent hoor, al konden ze niet echt iets voor je doen. Hopelijk helpen de nieuwe medicijnen!

pi_15697712
Goed zo jessie dat je toch heen bent geweest, maarre gerard moet geen vrij vragen maar gewoon zeggen van ik kan niet want ik zit met twee kinderen die verzorging nodig hebben en mijn vrouw is momenteel doodziek.
pi_15700104
Nou deze pillen helpen nog minder. Heb er nu 1 op met pracetamol erbij, maar ik lef nu gewoon in bed en dat doet al erg veel pijn. Geer kan vrij krijgen, daar doen ze niet moeilijk in. Jezus die 2e bevalling deed minder pijn als dit. Er zitten allemaal rode vlekken op die dikke enkeles enzo. En me ellobogen doen nu helemaal veel zeer dus ik ga weer stoppen en me nest in.

Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 25 december 2003 @ 20:52:14 #130
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_15701221
jeetje Jessie!! ik hoop dat je een beetje de nacht kunt doorkomen
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  donderdag 25 december 2003 @ 21:39:33 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_15702355
Zooo, paps en mams zijn weer naar huis en ik zit effe lekker met mijn laptopje op schoot uit te buiken op de bank.

Jessie, ik hoop dat de pijnstillers inmiddels zijn gaan werken. Het klinkt echt vreselijk namelijk.

donderdag 25 december 2003 @ 22:18:51 #132
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_15703476
Jessie, wat een ellende allemaal. Ik hoop dat je snel te horen krijgt wat het is en wat er aan kan gebeuren, want dit is vreselijk. Fijn dat Gerard in ieder geval vrij heeft gekregen, maar dit is natuurlijk geen leuke Kerst zo.

Puzzelen ben ik ook gek op en ik heb de puzzelmat, maar ik heb helaas sinds de geboorte van Katja geen puzzel meer gemaakt, ondanks de mat . Je komt met kinderen eigenlijk aan weinig meer toe, merk ik. Lezen, borduren en puzzelen schieten er ernstig bij in (of zou het komen omdat ik iets te veel zit te fokken )

Wij zijn weer verwend met cadeautjes, deze Kerst. Was wel gezellig, maar ik ben nu doodop. Job is 's nachts erg veel wakker en ik ben bezig aardig uitgeput te raken. Morgen heb ik bij ons nog een Kerstbrunch met vrienden van ons (8 volwassenen en 6 kinderen). Erg leuk, maar dat is ook nog wel een hele drukte en ik denk dat ik daarna wel compleet gesloopt zal zijn.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † donderdag 25 december 2003 @ 22:27:56 #133
7074 moussy
kuttekop
pi_15703740
Maken jullie dan geen tijd voor jezelf vrij? Ik wel hoor ..... ik ben behalve moeder ook nog echtgenote en vooral mezelf.

Jessie, gaat lekker daar joh Hoop dat er snel duidelijkheid voor je is.

donderdag 25 december 2003 @ 22:34:34 #134
37150 livelink
pi_15703917
Ik maak weing tijd voor mezelf vrij, merk ik. Het is niet dat het niet mogelijk zou zijn, maar om een of andere reden komt het er niet zo van. De werkelijke reden van het niet meer aan lezen, puzzelen e.d. toekomen ligt echter meer in het feit dat ik me minder goed kan concentreren dan vroeger. En waar dat nou aan ligt?
  donderdag 25 december 2003 @ 23:23:04 #135
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15705523
quote:
Op donderdag 25 december 2003 15:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Miss_dynastie is boos Voor Kerst een dvd gehad, is hij niet gevuld door de free record shop Nu moet ik zaterdag proberen om of de dvd, of mijn geld terug te krijgen, want bewijs het maar eens, slik....

Fijne Kerstdagen allemaal, moet even het Kerstgevoel terugvinden

Da's echt waardeloos zeg! Maar het is heel simpel: bij de Free Record Shop kijken ze wat er aan doosjes van de film voorradig zijn, en hoeveel dvd's, dan blijkt direct dat de jouwe er niet in is gestopt. Dat zal vast wel eens vaker voorkomen!
Fijne kerstdagen miss_dynastie
pi_15707662
Och Jessie
Hopelijk gaat het snel weer beter. Wat jammer dat er niet direct een diagnose gesteld kon worden. Maar ik hoop dat je wel iets bent gerustgesteld door je bezoekje. Sterkte!
mooi he, alles
pi_15712527
Jessie hoe´st nou, heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?
pi_15712551
[uit lurkstand]

Jessie, arme meid, wat een ellende zeg ! herken dit van een jicht aanval bij mezelf, maar dat is minder erg dan jouw verhaal........... heel veel sterkte en een boel toverkusjes van merijn

Puzzelen : hier nog zo'n gek. Ben nu bezig met een puzzel die aan beide kanten de zelfde afbeelding heeft maar de ene kant is een kwart slag gedraaid ten opzichte van de ander...........

Tijd voor je zelf : denk dat iedereen dat zo nu en dan nodig heeft, anders hou je het niet vol !

Iedereen een hele fijne 2e kerstdag ! Geniet van alles en vooral elkaar !

groetjes
Stout

{kruipt weer in lurkstand]

pi_15712843
Nou we gaan om half 12 weer naar de dokter want ik stik nog van de pijn, en nu ook in me nieren en ik plas donderbruin bloed. Ik ben harstikke geschrokken en zit alleen maar te janken (gezellig he) Me enkels zijn ook nog heel dik.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15712873
Getver jessie. Sterkte
  vrijdag 26 december 2003 @ 10:35:44 #141
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_15712940
Jessie! Heel veel sterkte! Hoop dat de dokter iets voor je kan doen zo!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 26 december 2003 @ 10:46:16 #142
24188 Belana
kloon van belana
pi_15713047
Ow jessie, wat vreselijk allemaal. Ik wens jou en je familie veel sterkte!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † vrijdag 26 december 2003 @ 11:21:25 #143
43556 miss_dynastie
pi_15713451
Jessie, toch... wat een rottige Kerst voor jullie ... ik hoop dat de dokter je deze keer wel kan helpen
  † In Memoriam † vrijdag 26 december 2003 @ 11:24:07 #144
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_15713482
Ow jessie wat een puinhoop!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 26 december 2003 @ 11:24:57 #145
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15713492
Jessie, ik kan me voorstellen dat je bang bent, veel sterkte!
  vrijdag 26 december 2003 @ 12:01:45 #146
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15714095
poe jessie, wat verschrikkelijk allemaal , zo heb je ook niet veel aan je kerst! Hopelijk dat je weer zo snel mogelijk beter wordt, en de rest uiteraard ook! Lijkt me ook eng trouwens om bloed te plassen, dus logisch dat je geschrokken bent. Doe verder maar rustig aan en je ei kan je hier altijd kwijt

Beterschap!!!

vrijdag 26 december 2003 @ 12:02:48 #147
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15714112
Trouwens, ook namens mij nog prettige kerstdagen, ook al is de eerste al voorbij! Maar gisteren ben ik niet op mijn computer geweest. 'sochtends naar de kerk, 's middags naar een vriendin en 's avonds was mijn tante en haar vriend bij ons op bezoek Lekker gegourmet
pi_15714126
He getver Jessie, ik had zo gehoopt dat het nu wat beter zou zijn. Laat je snel weten hoe het verder gaat? Overigens las ik net ergens dat je urine donkerbruin kan kleuren van bepaalde medicijnen, misschien heeft die diclofenac dat effect? Ik las in dezelfde zoektocht trouwens ook dat jicht en nierstenen vaak samen gaan. Nou ja, het is zinloos hier te gaan gissen. Ik hoop dat ze snel iets voor je kunnen doen.
mooi he, alles
  vrijdag 26 december 2003 @ 12:11:42 #149
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15714264
Zo meteen lekker eten en dan voorbereidende werkzaamheden gaan doen voor het kerstdiner van vanavond, waarvan ik het desert ga maken!

*zin in heeft*

pi_15714461
diclofenac laat de urine iig niet verkleuren (en snap niet echt dat je hem al pijnstiller hebt gekregen, het is nml een vorm van spierverslapper en werkt beetje op de gewrichten, maar echt pijnstillend heb ik hem nooit gevonden.) ik had hem tot een paar dagen geleden ook (en mis hem en nog wat andere nu al vreselijk veel)
pi_15714623
Knor, diclofenac is (oa volgens de nhg-standaard) de eerste keus bij gewrichtsklachten, omdat het naast pijnstillend ook ontstekingremmend werkt en vrij weinig bijwerkingen heeft. Die spierverslappende werking ken ik eigenlijk niet. Bij mij werkt(e) hij altijd erg goed als pijnstiller, alleen werd ik er een beetje trillerig van. Zie inderdaad in de bijsluiter dat het wel bloed in ontlasting kan geven, maar in urine staat er niet bij.
mooi he, alles
pi_15714671
Hee Jessie, wat ontzettend vervelend!
Sterkte er mee hoor, kan me indenken dat je je de vreselijkste dingen in je hoofd haalt
Hopelijk kunnen ze iets geven dat de pijn vermindert.
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 26 december 2003 @ 12:49:00 #153
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_15715086
Zitten hier met 2 snotterende kinderen, twee volwassen koppen vol met snot.

Toch wil ik iedereen een mooie en rustige kerst toewensen

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  vrijdag 26 december 2003 @ 13:12:02 #154
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15715722
jessie, wat een narigheid he meid, ik hoop dat ze je snel kunnen helpen. Dikke knuffel

Mijn koffers voor Disneyland zijn inmiddels gepakt, ik ga een dagje bank-hangen om wat uit te rusten en morgen rond 9 uur stappen we in de Thalys. Tot dinsdag allemaal

pi_15715773
Jeetje JEssie, wat ontzettend rot allemaal voor je, ik hoop echt voor je dat er snel een einde komt aan je pijn en toestanden, want onwijs vervelend zeg. Je hebt wel een topvent hoor!!!! Moest ik even zeggen!

Hier zijn we alledrie niet helemaal fit, snotverkouden, dus we zijn gisteren naar oma geweest ipv vandaag. En vandaag lekker relaxen in huispakken, beetje computeren, filmpie kijken, spelen met Chiara enzo.

Gisteren hebben we cadeautjes gedaan met oma, we zijn allemaal erg verwend, ik heb een broodbakmachine gekregen!!! Alhoewel, hij is in bestelling, was niet op tijd geleverd.... maar hij komt deze kant op!
Dus ik ga ook maar verse broden bakken, ik ben erg blij mee... wie heeft er nog links naar lekkere recepten?
Chiara heeft erg leuk speelgoed gehad, foto's komen nog in het fototopic....

Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 december 2003 @ 13:29:49 #156
13151 crew  Rewimo
pi_15716212
Jessie, wat een ellende, je hebt je nog niet opnieuw gemeld na half 12 dus ik hoop dat ze nu echt iets voor je gaan doen... Eng hoor, kan me voorstellen dat je heel erg schrikt als je bloed plast

Pluis, heel veel plezier in Eurodisney, en Christan is vreselijk jaloers dat je met de Sufer op reis gaat

Miss_dynastie, dat komt vast wel goed met die dvd joh. Gebeurt vast wel vaker.

Dice, beterschap voor jullie, snotteraars

Melonovy, wat leuk dat je ook een BBM hebt gekregen (bijna dan) Jullie kunnen onderhand wel een broodbaktopic openen met zijn allen

vrijdag 26 december 2003 @ 13:59:06 #157
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15716996
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 13:29 schreef Rewimo het volgende:
Jullie kunnen onderhand wel een broodbaktopic openen met zijn allen
Inderdaad zeg! Hoeveel hebben er inmiddels al eentje? volgens mij nu een stuk of vijf zes speeltuinbankjebezoekers
pi_15717130
Wat ik me herinner hebben Spuuglokje, Phileine, Moussy een BBM. Nu ik dus ook 1tje, hoef ik niet meer jaloers te zijn op de genoemde dames, maar kan ik ook zelf binnenkort aan de slag... BLIJ BLIJ BLIJ
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 26 december 2003 @ 14:13:14 #159
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15717490
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:03 schreef melonovy het volgende:
Wat ik me herinner hebben Spuuglokje, Phileine, Moussy een BBM. Nu ik dus ook 1tje, hoef ik niet meer jaloers te zijn op de genoemde dames, maar kan ik ook zelf binnenkort aan de slag... BLIJ BLIJ BLIJ
Jessie ook, dus dan had ik gelijk, en zijn er nu vijf met een BBM
  FOK!fossiel vrijdag 26 december 2003 @ 14:36:52 #160
2628 Karin
pi_15718196
Ach Jessie wat een rotkerst! Wat vreselijk dat die pijnstillers het niet doen. Wat een rotziekenhuis trouwens! Ze kunnen toch wel even iemand oproepen om je bloed na te kijken!
Je moest om half 12 bij de dokter zijn en bent nog niet terug, begin hem wel een beetje te knijpen. Ik hoop dat je snel wat laat horen.
  vrijdag 26 december 2003 @ 14:44:58 #161
37150 livelink
pi_15718426
Jessie, heel veel sterkte. Ik hoop dat je inmiddels weet wat het is en vooral wat er tegen gedaan kan worden. Ik vind het zo vreselijk voor jullie, al die pijn, angst en onzekerheid.
  vrijdag 26 december 2003 @ 14:53:09 #162
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_15718644
Jessie, wat een gedoe allemaal Ik hoop dat je snel weet wat er aan de hand is en dat de pijn zo snel mogelijk weg is!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  FOK!fossiel vrijdag 26 december 2003 @ 14:53:34 #163
2628 Karin
pi_15718652
Zo wij hebben ondertussen alle familiebezoekjes gehad. Bram ligt nu lekker te slapen en daarna hadden wij eigenlijk wel zin om er even op uit te gaan. Maar we hebben dus geen idee waarheen. Tis toch wat, ga ik me nog vervelen omdat we extra vrije dagen hebben.
  vrijdag 26 december 2003 @ 15:11:13 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_15719097
Zo, Kerst zit er bijna alweer op. Mijn broeken die juist allemaal zo lekker los zaten (niet helemaal lekker zijn weken lang heeft toch zijn voordelen) zitten gelukkig nog steeds los. En het wordt zowaar makkelijk om lekkere dingen te laten staan.

Gisteren een stukje gelopen tussen de koeis:

Lekker even de hei op voordat we bij Berts zus gingen eten. Wat overigens was!

Ik ben de foto's nog aan het uploaden, dus het kan zien dat je de laatste twee nog niet ziet, dit is straks verholpen! Edit: ze staan er nu allemaal!

[Dit bericht is gewijzigd door Troel op 26-12-2003 15:18]

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 26 december 2003 @ 15:18:44 #165
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15719297
*even van bank afkruipt*

Nog niets over jessie?
Ik hoop maar dat dat betekent dat ze haar even goed nakijken....

vrijdag 26 december 2003 @ 15:22:56 #166
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_15719380
Ik hoop ook maar dat ze nog niks heeft laten horen, omdat ze haar goed aan het onderzoeken zijn en niet dat ze haar meteen daar gehouden hebben daar ofzo

Jessssiiieeeee??!!

vrijdag 26 december 2003 @ 15:24:16 #167
37150 livelink
pi_15719415
Wel een lekker 'Alleen op de wereld' gevoel straalt er van jou foto's af, hor Troel
  vrijdag 26 december 2003 @ 15:49:41 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_15719999
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 15:24 schreef livelink het volgende:
Wel een lekker 'Alleen op de wereld' gevoel straalt er van jou foto's af, hor Troel
Heerlijk he? Terwijl het er eigenlijk nog best druk was.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_15721398
Ik ben ook maar weer even achter de PC gekropen, even kijken of Jessie zich alweer heeft gemeld... dus, ojee... *duim*duim*duim*
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 26 december 2003 @ 18:31:18 #170
43556 miss_dynastie
pi_15723435
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 14:13 schreef daniman het volgende:

[..]

Jessie ook, dus dan had ik gelijk, en zijn er nu vijf met een BBM

En vergeet miss_dynastie niet , die krijgt er een van haar moeder met Kerst (orthodoxe Kerst, 7 januari, dat ben ik niet, maar mijn moeder wel, bij gelegenheid )
  † In Memoriam † vrijdag 26 december 2003 @ 18:32:15 #171
43556 miss_dynastie
pi_15723449
En ik maak me ook ontzettende zorgen om Jessie
pi_15723729
Jeetje nog steeds geen nieuws van Jessie.... ik begin me nu toch wel zorgen te maken hoor...

Ik hoop maar dat het niets ernstigs is...

pi_15723911
Ik heb een mailtje gestuurd naar jessie en hoop dat zij of haar man dat leest...
pi_15724132
Meestal is geen nieuws goed nieuws, maar of dat nu ook zo is......
Gek he, ik ken eik niemand van Fok en toch loop je er de hele dag aan te denken wat er aan de hand zou kunnen zijn. Ik hoop maar dat het allemaal meevalt en ze gewoon goed onderzocht is vandaag.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 december 2003 @ 20:01:09 #175
13151 crew  Rewimo
pi_15725247
Ik had ook gehoopt inmiddels iets van Jessie te horen Wij zijn sinds vanmiddag weer verkast naar qltels huis, na een stevige gourmet met opa en oma, vers terug uit Portugal.
pi_15725832
Ik heb ook gegourmet, gisteren ook al, vandaag de resten opgemaakt en mijn buikje is alweer vol hoor, zo veel was er over....

Daarna lekker het bad ingedoken met Chiara om die vieze vette lucht weer van me af te weken. Ondertussen heeft Remco de huiskamer opgeruimd en gelucht, heerlijk allemaal.

Nou jammer dat er geen nieuws is van Jessie, misschien door de pijn in armen en pols lukt het niet om te computeren en ligt ze lekker in bedje naast uitgeputte man, laten we hopen, maar ik vrees eigenlijk erger...

Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 26 december 2003 @ 20:39:19 #177
33393 BoPappa
Is ook JannekePappa :)
pi_15726188
Nou hier een Jessie-Update dan.

We zijn vanochtend naar de huisartsenpost gegaan en vandaaruit na maximaal wachten doorverwezen naar het ziekenhuis.

Via de spoedeisende hulp is Jessie weer na lang wachten gezien en onderzocht door een ass. interniste.

Haar bloed en urine zijn onderzocht en er is een foto van haar hart en longen gemaakt.

Ze heeft i.i.g. een urineweg-infectie, maar gelukkig functioneren haar nieren goed.
De gewrichtsklachten hebben een andere oorzaak, die ze nader moeten onderzoeken, er word daarbij gedacht aan Sarcoïdose.

Jessie moest helaas blijven, vooral t.b.v. verder onderzoek, en gelukkig niet omdat er sprake zou zijn van een bedreigende situatie.

Al met al weer een heftige kerst hier,

groetjes van een vermoeide echtgenoot en papa.

† In Memoriam † vrijdag 26 december 2003 @ 20:41:53 #178
43556 miss_dynastie
pi_15726236
Jeetje, het zit jullie ook niet mee Bopappa ... ik ben in elk geval blij om wat van jullie te horen, zat me erg zorgen te maken, net als de andere Fok!kers, dus ik heb er bewondering voor dat je de moeite hebt genomen ons op de hoogte te stellen . Een dikke knuf voor alledrie je meiden!!!!!

Via google even wat info gezocht over sarcoidose voor mensen die er meer van willen weten staat hier meer info

vrijdag 26 december 2003 @ 21:01:46 #179
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15726619
Hele dikke knuffel voor Jessie, hopelijk kan ze goed behandeld worden. Fijn dat het ziekenhuis het zo te zien serieus neemt, al betekent dat wel dat ze er even moet blijven.
pi_15726628
BoPappa en zijn meiden heel veel sterkte vanaf deze kant toegewenst....
Dit is natuurlijk ook niet wat jullie van deze kerst hadden verwacht! Geef Jessie een dikke knuf en zeg 'r maar dat we echt heel erg ongerust waren (ik neem aan dat ik hier wel ff voor iedereen mag spreken??). Verder vind ik het TOP dat je ons even op de hoogte hebt gebracht via de update.... dankjewel
Nou maar hopen dat ze er snel achter zijn wat het nu precíés is....

Liefs ilon

W ~ H ~ T
  vrijdag 26 december 2003 @ 21:04:14 #181
37150 livelink
pi_15726661
Nou, dat is dus inderdaad niet zo'n best nieuws over Jessie (bedankt voor het feit dat je ons even op de hoogte hebt gebracht). Hopelijk hebben ze in het ziekenhuis iets aan de pijn weten te doen en voelt Jessie zich inmiddels iets beter, voor zover dat mogelijk is in het ziekenhuis. Vervelend, dat lange wachten, telkens. Hopelijk had je oppas voor Bo en Janneke.
pi_15726852
BoPappa, bedankt voor de update . Gelukkig is het niet bedreigend, maar wel vervelend dat ze moet blijven. Het zal niet meevallen voor jullie met 2 van die kleine meiden. Veel sterkte en het is te hopen dat jessie snel opknapt en dat jullie snel weer met zijn 4tjes thuis zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 26 december 2003 @ 21:44:05 #183
13151 crew  Rewimo
pi_15727398
Arme Jessie, en arme BoPappa ook natuurlijk. Wat ontzettend vervelend dat dit nu net zo moet lopen met de kerst. Ik wens jullie allebei veel sterkte, voor jou valt het ook niet mee om voor jullie twee dametjes te zorgen. Heb je wel hulp? Geef Jessie een dikke knuffel van ons! Hopelijk kunnen ze gauw iets tegen de pijn doen en mag ze snel weer naar huis.
  † In Memoriam † vrijdag 26 december 2003 @ 22:00:41 #184
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_15727773
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 20:39 schreef BoPappa het volgende:

De gewrichtsklachten hebben een andere oorzaak, die ze nader moeten onderzoeken, er word daarbij gedacht aan Sarcoïdose.

Jessie moest helaas blijven, vooral t.b.v. verder onderzoek, en gelukkig niet omdat er sprake zou zijn van een bedreigende situatie.

Al met al weer een heftige kerst hier,

groetjes van een vermoeide echtgenoot en papa.

kut

Toen jessie schreef wat de klachten waren was ik er al een beetje bang voor. een vriendin van mij heeft ook sarcoïdose.

sterke voor jullie allemaal!!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 26 december 2003 @ 22:12:07 #185
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15727992
BoPappa, bedankt voor je update. Gelukkig gaat er nu grondig onderzocht worden wat er precies aan de hand is. Maar ondertussen moet jij wel de zorg voor Bo en Janneke in je eentje opnemen. Heb je genoeg hulp van vrienden en familie? Wens Jessie veel sterkte, we denken aan haar en natuurlijk ook aan jou en jullie meiden!
pi_15733592
Poeh, die info over Sarcodinges is ook niet flauw. Weet niet of je daar blij mee moet zijn, maar in ieder geval fijn dat er nu op haar gelet wordt. Ik had vanmiddag voordat ik naar Den Haag vertrok nog even gebeld, maar toen was er nog geen nieuws. Nu dus gelukkig wel. Hopelijk knapt ze snel een beetje op, heb erg met haar te doen.
mooi he, alles
  zaterdag 27 december 2003 @ 07:38:28 #187
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15736921
Nog een laatste dikke knuffel voor Jessie, even tong uitsteken naar Christan en nu gaan we echt...

Mickey, here I come

pi_15736941
http://www.cnh.nl/thema/ziektebeelden/067.htm

staat iets meer op over wat Jessie mogelijk zou kunnen hebben

Lets hope and pray it is something else !

zaterdag 27 december 2003 @ 09:56:35 #189
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_15737308
Jessie, BoPappa, wat erg voor jullie! Ik kreeg van het berichtje gewoon tranen in mijn ogen... Jessie, je komt altijd zo lekker nuchter, positief en lief over... Vind het daarom zo rot dat er nu echt iets aan de hand is dat gewoon heel, heel naar is!
Misschien valt het allemaal mee?
Ik hoop het echt!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 27 december 2003 @ 10:16:20 #190
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_15737386
Jessie, wat een vervelend nieuws...
Ik hoop dat het snel beter met je gaat

Ook BoPappa natuurlijk veel sterkte

zaterdag 27 december 2003 @ 10:53:59 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_15737672
Och och Jessie toch!

Bopappa heel veel sterkte met de twee meiden alleen en natuurlijk ook voor Jessie.
Ik duiim hier dat hte allemaal goed afloopt en het mee valt!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!fossiel zaterdag 27 december 2003 @ 11:20:00 #192
2628 Karin
pi_15737967
Ach Jessie toch....
Ik hoop maar dat ze nu wel sneller dingen kunnen onderzoeken nu je opgenomen bent, dat zou dan nog wel een voordeeltje kunnen zijn. Ik hoop dat het dus snel kunnen vinden en je weer naar je meiden toe mag. Wat moet dat vreselijk zijn om die naar huis te zien gaan.
Bopapa jij ook heel veel sterkte met het heen en weer rennen naar het ziekenhuis en verzorgen van jullie meiden. Hou je ons op de hoogte?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 december 2003 @ 11:22:52 #193
13151 crew  Rewimo
pi_15737994
Meiden, ik ga vandaag een kaart kopen voor Jessie, daar moeten natuurlijk zoveel mogelijk namen op! Dus als je ook je naam erop wilt hebben, meld je dan even hier
  FOK!fossiel zaterdag 27 december 2003 @ 11:27:11 #194
2628 Karin
pi_15738055
Leuk initiatief Rewimo! Ja doe mijn naam er maar op.
geef even je bankrekeningnummer zodat we de kosten kunnen delen
  zaterdag 27 december 2003 @ 11:30:12 #195
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15738100
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Meiden, ik ga vandaag een kaart kopen voor Jessie, daar moeten natuurlijk zoveel mogelijk namen op! Dus als je ook je naam erop wilt hebben, meld je dan even hier
Mogen jongens ook? Zo ja, dan mag je mijn naam er ook opzetten! Ik heb haar tenslotte ook toen op die meeting gezien en ken haar dus ook een beetje... en ik vind het echt heel erg rot voor haar, haar man en haar kinderen!

Dus, zet mij ook op de kaart!

Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 27 december 2003 @ 11:32:52 #196
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_15738124
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 11:27 schreef Karin het volgende:
Leuk initiatief Rewimo! Ja doe mijn naam er maar op.
geef even je bankrekeningnummer zodat we de kosten kunnen delen
Alleen voor een kaartje hoeft dat niet hoor. Mochten we later een bloemetje of zoiets overwegen dan is het wat anders

Ik zet jou en Daniman erop (natuurlijk mag je meedoen )

Ow, cookies Heb dit weekend geen eigen comp bij qltel thuis...

zaterdag 27 december 2003 @ 11:35:09 #197
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15738149
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 11:32 schreef qltel het volgende:

Ow, cookies Heb dit weekend geen eigen comp bij qltel thuis...

hahaha... kon je weer niet van de koekjes afblijven?
pi_15738174
Bopapa: ik weet niet of je nathalie's mail ook leest, zo nee zou je dat dan willen doen ??
  zaterdag 27 december 2003 @ 11:50:48 #199
30488 coolbabe
My little pwny
pi_15738322
Mijn naam ook op de kaart graag
Wat een drama Jessie, ik hoop dat je snel weer beter bent
  zaterdag 27 december 2003 @ 11:55:30 #200
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_15738384
Rewimo, ik wil ook graag met mijn naam op de kaart! Zoveel mogelijk namen = zoveel mogelijk sterkte-wensen voor Jessie en co! Goed idee dus van je!
  zaterdag 27 december 2003 @ 11:57:46 #201
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15738414
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 11:55 schreef Sugar het volgende:
Rewimo, ik wil ook graag met mijn naam op de kaart! Zoveel mogelijk namen = zoveel mogelijk sterkte-wensen voor Jessie en co! Goed idee dus van je!
en dat geeft ook meteen aan dat we aan haar denken! Doet haar vast veel goed!
  zaterdag 27 december 2003 @ 12:03:17 #202
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_15738493
Zet mijn naam er ook maar bij!!!!
Leuk initiatief, Rewimo
  zaterdag 27 december 2003 @ 12:10:28 #203
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15738625
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 12:03 schreef LadyS het volgende:
Leuk initiatief, Rewimo
zeker
pi_15738688
Ik wil er ook op Rewimo. Leuk dat je dit doet!
Ik heb in ieder geval het positiefs gevonden in al die nare informatie over sarcdinges "De meeste patienten bij wie sarcoidose begint met acute klachten komen er uiteindelijk af zonder veel merkbare gevolgen."
mooi he, alles
  zaterdag 27 december 2003 @ 12:15:20 #205
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15738706
zo, even heel wat anders...

gisteren hebben we hier thuis een geslaagde kerstavond gehad, en heerlijk gegeten. Ik heb het dessert gemaakt, bestaande uit: saroma, een ananasring en een bolletje ijs, en dan verder aangekleed met slagroom en chocolade. Het resultaat:

En na het eten en alles hebben we nog lekker gek gedaan en gezongen. Er is toen nog een verschrikkelijke foto van mij gemaakt waarop ik nogal bezopen lijk (vind ik zelf dan)...

zaterdag 27 december 2003 @ 12:37:51 #206
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15739114
Rewimo, ik wil ook graag op de kaart! Leuk idee van je
  zaterdag 27 december 2003 @ 12:38:05 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_15739119
Oew, is er nog een plekje voor mijn naam op het kaartje? hehe, anders moeten we een grotere kaart kopen hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_15739264
Rewimo, ik wil mijn naam ook graag op de kaart, en als er tzt een bloemtje ofzo gedaan word, wil ik ook wel meedoen.
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2003 @ 12:46:59 #209
43556 miss_dynastie
pi_15739293
Zou ik ook op de kaart mogen?
  zaterdag 27 december 2003 @ 12:53:21 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_15739401
Rewimo, wil je mijn naam ook op het kaartje zetten? Ik vind dit echt een superinitiatief.

En voor BoPapa, Jessie en de meiden natuurlijk een dikke knuffel.
Dit is natuurlijk niet echt wat je je bij een kerstvakantie voorsteld.
Maar wel een geruststelling dat er nu goed naar gekeken word, want het klonk niet echt als kattepis zeg maar.

pi_15739656
Och Jessie, wat erg dit!!
Ik had zó gehoopt dat het allemaal zou meevallen voor je meid.
Ik en ongetwijfeld velen met mij blijven met je meehopen dat dit allemaal van tijdelijke aard is, zoals Phileine al zei..

Héél veel sterkte Jessie en natuurlijk ook voor je man en je twee meiden

Rewimo, ik wil ook graag op de kaart!! *hoopt dat ze niet te laat is??..

pi_15739732
Rewimo, mag mijn naam ook op de kaart?
  zaterdag 27 december 2003 @ 13:14:50 #213
37150 livelink
pi_15739824
Rewimo, wil je mijn naam er ook nog bijzetten? Als je hem nog niet verstuurd hebt, althans.
pi_15739921
Ik heb een collega die ook de ziekte van Besnier Boeck heeft gehad en daarom herkende ik Jessie's klachten wel. Ze is een paar maanden uit de running geweest maar heeft sindsdien (ongeveer 10 jaar geleden) nergens meer last van. Het hoeft dus niet chronisch te zijn.
pi_15739987
Wij willen er ook op hoor Rewimo, erg attent van je.

Jessie meid, heel veel sterkte ermee.Die info over die aandoening is niet niks, ik hoop het allerbeste voor je!
Bopappa: je bent een topvent! Jij verdient ook heel veel sterkte en een dikke knuffel! Het ga je goed met jezelf en je 3 meiden!!!

Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2003 @ 13:29:15 #216
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_15740102
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 12:14 schreef phileine het volgende:

Ik heb in ieder geval het positiefs gevonden in al die nare informatie over sarcdinges "De meeste patienten bij wie sarcoidose begint met acute klachten komen er uiteindelijk af zonder veel merkbare gevolgen."

Klopt helemaal phileine, het is geen leuke ziekte, het is pijnlijk, hartstikke pijnlijk zelfs maar ook bij mijn vriendin zijn er momenteel weinig merkbare gevolgen.

natuurlijk wil ik ook op de kaart!!

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  FOK!fossiel zaterdag 27 december 2003 @ 14:21:08 #217
2628 Karin
pi_15741178
Dat stukje had ik inderdaad ook gelezen Phileine. Laten we gewoon hopen dat het inderdaad helemaal overgaat, of iig geen klachten meer geeft.

Mijn schoonouders belde net "eerlijk zeggen als je het niet wilt maar het is zulk mooi weer, mogen wij alsjeblieft even met Bram gaan wandelen?"
Ja natuurlijk! Peet was ookal de hort op dus ik ben nu even een uurtje alleen thuis. Wel stil maar ook wel even lekker. Ik kan natuurlijk nu vreselijk gaan schoonmaken maar heb gewoon besloten om even helemaal niets te doen. Heerlijk!

zaterdag 27 december 2003 @ 14:47:14 #218
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15741724
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:21 schreef Karin het volgende:
Ik kan natuurlijk nu vreselijk gaan schoonmaken maar heb gewoon besloten om even helemaal niets te doen. Heerlijk!
inderdaad, en waarom niet?
pi_15741774
Lekker hoor KArin, van zulke momenten moet je het even nemen.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15741998
Als ie nog niet verstuurd is dan... graag

Jessie wat een gedoe!! En dan ook nog in het ziekenhuis blijven
Sterkte er mee en man ook natuurlijk!

Screw them.
We're going home.
pi_15742067
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 14:59 schreef CarOnline het volgende:
Als ie nog niet verstuurd is dan... graag

Jessie wat een gedoe!! En dan ook nog in het ziekenhuis blijven
Sterkte er mee en man ook natuurlijk!

mag ik er ook bij ? Zet er maar Suus op, alias Stout
Bedankt en wat een onwijs lief initiatief !!!!!!!!!!!
pi_15742097
Ik luister nu naar dat liedje van Trijntje Oosterhuis: nu dat jij er bent... wat een moooooi nummer is dat, wat een heerlijke tranentrekker...
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 december 2003 @ 15:05:56 #223
13151 crew  Rewimo
pi_15742161
Geweldig, zoveel namen

Iedereen staat erop, en er kan nog meer bij. Ik heb Jessies adres namelijk in Haarlem liggen, en ben nu bij qltel, dus hij kan maandag pas op de post Had ik even niet aan gedacht

Maar goed, zo heel erg is dat niet, en zo kunnen er nog veel namen bij

pi_15742274
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 15:05 schreef Rewimo het volgende:
Geweldig, zoveel namen

Iedereen staat erop, en er kan nog meer bij. Ik heb Jessies adres namelijk in Haarlem liggen, en ben nu bij qltel, dus hij kan maandag pas op de post Had ik even niet aan gedacht

Maar goed, zo heel erg is dat niet, en zo kunnen er nog veel namen bij

misschien kan iemand anders je nu helpen aan het adres (knorretje bijv.)
Het voelt goed hè?
A je to!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 27 december 2003 @ 15:10:43 #225
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_15742305
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 15:09 schreef melonovy het volgende:

[..]

misschien kan iemand anders je nu helpen aan het adres (knorretje bijv.)

Ik weet het adres wel, alleen het huisnummer weet ik niet zeker. Knor, is dat 24? Of was het nu 21?
  zaterdag 27 december 2003 @ 15:13:44 #226
24188 Belana
kloon van belana
pi_15742395
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Misschien ben ik al te laat, maar zo niet, natuurlijk! Heel lief initiatief van je rewimo!
stormy waters...
sailin'
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 27 december 2003 @ 15:15:16 #227
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_15742433
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 15:13 schreef Belana het volgende:

[..]

Misschien ben ik al te laat, maar zo niet, natuurlijk! Heel lief initiatief van je rewimo!

Ruimte genoeg hoor, iedereen kan erbij

O verhip, ik vergeet steeds onder mijn eigen naam te reageren

pi_15742512
Rewimo, als jouw mailadres in je profiel klopt heb ik je een mailtje gestuurd
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 december 2003 @ 15:24:06 #229
13151 crew  Rewimo
pi_15742628
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 15:18 schreef easy-going het volgende:
Rewimo, als jouw mailadres in je profiel klopt heb ik je een mailtje gestuurd
Tnx, ik ga even kijken
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2003 @ 15:24:42 #230
43556 miss_dynastie
pi_15742643
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 15:10 schreef qltel het volgende:

[..]

Ik weet het adres wel, alleen het huisnummer weet ik niet zeker. Knor, is dat 24? Of was het nu 21?

Pssst... kijk eens op pagina drie van het geboortekaartjestopic, daar staan hun gegevens bij het kaartje van Janneke... het is 26, als ze inmiddels niet is verhuisd!
pi_15742652
26
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 december 2003 @ 15:28:44 #232
13151 crew  Rewimo
pi_15742735
Zo moet het lukken, bedankt allemaal! Hij gaat morgen op de post, dus als er nog meer mensen zijn die hun naam op de kaart willen hebben, kan dat
  zaterdag 27 december 2003 @ 15:32:14 #233
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15742813
harstikke leuk, zo'n kaartje! en voor rewimo!
pi_15742855
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 15:28 schreef Rewimo het volgende:
Zo moet het lukken, bedankt allemaal! Hij gaat morgen op de post, dus als er nog meer mensen zijn die hun naam op de kaart willen hebben, kan dat
waarom niet naar het ziekenhuis ?? Heb het adres hoor
  zaterdag 27 december 2003 @ 16:04:48 #235
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_15743595
Mag ik er ook nog bij op?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 27 december 2003 @ 16:08:39 #236
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_15743683
Er kan nog meer bij... tududududut er kan nog meeeer bij... tududududut
pi_15743926
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 15:28 schreef Rewimo het volgende:
Mag ik ook nog op de kaart???
W ~ H ~ T
  zaterdag 27 december 2003 @ 16:27:56 #238
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_15744090
Pfff, ik moet dingen voor mijn studie doen, maar kan me er maar niet toe zetten! Weet nu net sinds gisteren dat ik zwanger ben en ben er in mijn hoofd héél veel mee bezig! Kom dus nergens aan toe!
Stom, hè?
Misschien zit er iemand op en bankie die me de goeie drive kan geven? En anders hou me met andere kletspraatjes maar lekker van die stomme studiedingen af, hoor, dat vind ik ook priiiiiiiiiiiiimaaaaa!!!
pi_15744180
vergeet t maar Sugar, dat gaat de komende jaren niet meer over. Ik kan nu nog steeds eigenlijk nergens anders aan denken.
mooi he, alles
pi_15744283
Maar Sugar.............
Da's toch normaal?????? Laat het eerst ff op je inwerken..... en dan komt je studie straks wel weer. Als je nu alle dingen tegelijk gaat doen, komt er helemaal niks van terecht toch?? Of zie ik het verkeerd?

(enne gefeliciteerd he.. )

W ~ H ~ T
  zaterdag 27 december 2003 @ 16:41:40 #241
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_15744404
Oké, ik ben dus vol-ko-men normaal met mijn dromerigheid nu en anti-discipline? Mooi!
Het gekke is natuurlijk ook dat ik het niet kan delen met anderen nog! Jullie zijn dus de klos en zullen alles aan moeten horen!

Maar goed, ik zal straks met baby toch ook wel andere dingen moeten blijven doen dan alleen in dat wiegje staren! Werk en studie gaan ook dan door, dusse, zou ik er niet eigenlijk nu al een goede start van moeten maken?

pi_15744497
Leuk, zon kaart!!! Tuurlijk wil ik er ook op als het nog kan!!!!

Jessie meid, wat een ellende nou weer!!! Ik hoop dat ze je nu goed gaan onderzoeken en dat er maar niets ernstigs uitkomt....
Ik hoop voor je dat je oud en nieuw wel thuis kan vieren hoor... van hier!!!!

FF wat anders... wij hebben een digi camera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk kan ik jullie helemaal scheel spammen met die koters van mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga nu foto's uploaden en zo........

pi_15744910
Papa en mama hebben hier al leuk gespeeld met de playskool ballenbaan... Ik heb net even voor ¤10,- batterijen gekocht , dus meteen even uitgeprobeerd, maar hij is echt heel leuk! Die kleine van ons ligt heerlijk te pitten, maar je zou d'r haast wakker maken om even mee te spelen...

Gisteren zonder batterijen al even kennis gemaakt met elkaar:

Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel zaterdag 27 december 2003 @ 17:04:18 #244
2628 Karin
pi_15744959
Ja hij is leuk he Melonovy, ik heb er toen ook uren zelf mee gespeeld.

Angel leuk!!! Ik ben heel benieuwd naar een staande Duncan.

pi_15745662
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15745968
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 17:32 schreef melonovy het volgende:
Filmpje van Chiara met de ballenbaan
url bestaat niet (das de melding die ik krijg tenminste)
pi_15746476
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 17:44 schreef Knorretje het volgende:

[..]

url bestaat niet (das de melding die ik krijg tenminste)

Ik ook.
  zaterdag 27 december 2003 @ 18:09:45 #248
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_15746628
Knorretje of iemand: kun je in het Z & G-topic deel 20 de lijst erin zetten en vooral de link naar vorige deel?
Ik "kan" het niet en aangezien dit een offtopic-topic is, vraag ik het hier nog even! Ieder ander mag het ook doen! Dank!
  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2003 @ 18:50:46 #249
43556 miss_dynastie
pi_15747738
miss_dynastie is helemaal blij, de dvd kon inderdaad zo getraceerd worden, duizend keer excuses blabla, maar dat is ook niet nodig, was al blij dat ik dit weekend kan kijken

Mijn broodbakmachine is bij mijn moeder gearriveerd , een cadeautje bij een Story-abonnement , maar da's verder haar zaak Morgen gaan we hem halen, nadat we eerst oliebollen en appelbeignets hebben gebakken

pi_15749285
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 17:32 schreef melonovy het volgende:
Filmpje van Chiara met de ballenbaan
Als het goed is is deze wel juist, ik had geen hoofdletters MPG gebruikt...
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 27 december 2003 @ 19:55:44 #251
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_15749521
Wat een leuk ding, die ballenbaan
En Chiara vind het prachtig zo te zien en te horen
pi_15749586
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:55 schreef LadyS het volgende:
Wat een leuk ding, die ballenbaan
En Chiara vind het prachtig zo te zien en te horen
tja het is nog een beetje wennen, we hebben het idee dat ze nog niet weet wat ze er van moet vinden en wat ze er mee moet. We laten het maar een beetje op z'n beloop gaan. Papa en mama vinden ´m in ieder geval geweldig!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 27 december 2003 @ 20:00:38 #253
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_15749628
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 19:58 schreef melonovy het volgende:

[..]

Papa en mama vinden ´m in ieder geval geweldig!

Dan heb je hem in ieder geval niet voor niks gekocht Ik zit hier ook vaak met speelgoed van Ailani te klooien, hoor
pi_15749753
Die ballenbaan he, daar loop ik nu al weken achteraan om hem te kopen, maar Intertoys hier krijgt hem niet meer en bij Bart Smit zijn ze al een week of 6 bezig om hem te bestellen, maar ze krijgen hem maar niet binnen. Als ik hem nu dus ergens tegenkom, koop ik hem gewoon, een gelegenheid om te geven vinden we wel. Want hij is leueueueuek!
  FOK!fossiel zaterdag 27 december 2003 @ 20:08:25 #255
2628 Karin
pi_15749826
Wat een leuk filmpje van Chiara!! Ze heeft er wel lol in!
Ik merk ook aan Bram dat dat soort dingen vaak te snel gaan, zijn reactievermogen is nog niet zo snel. Als wij een bal langsrollen kijkt hij er wel naar maar grijpen gaat nog net niet. die ballenbaan hebben wij even tijdelijk niet, ik zou hem ook kopen voor Eva voor Sinterklaas die is namelijk ook gek van ballen. Ik ging hem zoeken en kon hem nergens meer vinden dus heb ik maar die van Bram ingepakt voor Eva want ze zouden snel weer binnenkomen. Tot op heden nog niets gezien bij de Bart Smit hier. Ga maandag maar weer even vragen

Miss_Dynastie fijn dat ze er geen probleem van maakten bij de Free Record Shop. Je staat al bijna schrap om een scene te gaan maken en dan zijn ze zo makkelijk

Sugar lijstje in het zwangerschapstopic is erin gezet hoor. Ik heb jou er ook bijgezet, mocht de datum veranderen moet je het even doorgeven, dan passen we het aan.

pi_15749880
*brekie-brekie*
is de beterschapskaart voor Jessie nog niet verstuurd? dan wil ik er ook graag op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')