Hier graag verder ...
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 21-12-2003 17:21]
quote:Waarom?
Op zondag 21 december 2003 17:11 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop maar dat Markie-Mark de titel niet leest
quote:Heb je het eind van het vorige topic niet gelezen??
Op zondag 21 december 2003 17:12 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Waarom?
quote:Dan heeft hij vette pech!
Op zondag 21 december 2003 17:13 schreef Svensational het volgende:[..]
Heb je het eind van het vorige topic niet gelezen??
Btw.: is er bij ONM geen Kerst? Een paar jaren geleden wel ... Ellen zoop zich toen nog klem en Luciel werd bijna vermoord.
Ik zou het ONM Deel 13: ~Ellen, zijn de geruchten waar?~ Maar geod, dat maakt niet zo heel veel uit natuurlijk.
En waarom staat er in de openingspost een link met een afbeelding erin
quote:Die staat er niet.
Op zondag 21 december 2003 17:20 schreef Svensational het volgende:
En waarom staat er in de openingspost een link met een afbeelding erin
quote:Je kunt toch weggaan?
Op zondag 21 december 2003 17:24 schreef Markie-Mark het volgende:Grootste baggertitel ooit
quote:ONM Deel 14~Claire :Femme Fatale stort zich op de vrouwenfiets~
Op zondag 21 december 2003 17:36 schreef Markie-Mark het volgende:
ONM Deel 14~Claire :Femme Fatale stort zich op de vrouwenliefde~
Met of zonder zadel?
dus heeft ze a) zelf ontslag genomen - zeer onwaarschijnlijk - of b) lekker vakantie!!! net als annemieke vorig jaar... gewoon een paar weekjes pleite...
geloof er in ieder geval geen reet van dat ze ontslagen zou zijn!!
dan zou die nog enigszins ergens op slaan, nu is 't nogal bullshit allemaal... nah ja, zal wel aan mij liggen...
quote:Yep!
Op zondag 21 december 2003 19:52 schreef babette21 het volgende:
nah ja, zal wel aan mij liggen...
quote:
Op zondag 21 december 2003 19:52 schreef babette21 het volgende:
btw, moet de titel niet zijn: "Do(minique), zijn de geruchten waar?!?!"dan zou die nog enigszins ergens op slaan, nu is 't nogal bullshit allemaal... nah ja, zal wel aan mij liggen...
quote:Ja, heb je gelijk in ja. Viel me ook een beetje tegen
Op zondag 21 december 2003 20:22 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
![]()
slaat idd nergens op, waar zijn trouwens de leuke openingspost gebleven met foto's en inleidend verhaaltjes, nu is het topic voor mensen die niet echt bekend zijn met onm ook niet echt interessant lijkt me.
quote:Willen we die titel doen, moet je wel heel snel dit topic volkrijgen, want die aflevering is as. donderdag.
Op zondag 21 december 2003 17:36 schreef Markie-Mark het volgende:
ONM Deel 14~Claire :Femme Fatale stort zich op de vrouwenliefde~
Misschien is Dominique van Vliet wel gewoon in staking gegaan omdat ze haar rol te saai vindt worden, of omdat ze op fok duffe doos wordt genoemd....
Ik sluit me trouwens bij Babette21 aan, ik geloof ook weinig van dat plotselinge ontslag.
Ik wil eigenlijk een beetje meer vuurwerk in ONM. Het is me allemaal een beetje te langdradig aan het worden. Dat gedoe met Hugo en Kyra en nog maar te zwijgen over Joost. Carlo heeft momenteel echt zo een beetje het meest te doen. Ik vind Kim trouwens een leuk meisje.
En waar blijft die zwangere Ariel nou? Ik had verwacht dat ze wel wat spectaculairder zou binnenkomen.
En dat Niels nou weer een maand weg gaat vind ik al helemaal vreemd. Heeft Robert de la Haye nog een ander baantje dat hij steeds weg moet ofzo?
quote:Volgens mij heb ik hem ook voorbij zien komen in Spoed, bij de Tros. En hij staat ook nog steeds in het Theater. Lijkt me een druk leventje hebben
Op zondag 21 december 2003 21:05 schreef Wup het volgende:
het maak toch niet zoveel uit hoe zo een topic heet?Misschien is Dominique van Vliet wel gewoon in staking gegaan omdat ze haar rol te saai vindt worden, of omdat ze op fok duffe doos wordt genoemd....
Ik sluit me trouwens bij Babette21 aan, ik geloof ook weinig van dat plotselinge ontslag.Ik wil eigenlijk een beetje meer vuurwerk in ONM. Het is me allemaal een beetje te langdradig aan het worden. Dat gedoe met Hugo en Kyra en nog maar te zwijgen over Joost. Carlo heeft momenteel echt zo een beetje het meest te doen. Ik vind Kim trouwens een leuk meisje.
En waar blijft die zwangere Ariel nou? Ik had verwacht dat ze wel wat spectaculairder zou binnenkomen.En dat Niels nou weer een maand weg gaat vind ik al helemaal vreemd. Heeft Robert de la Haye nog een ander baantje dat hij steeds weg moet ofzo?
Ff een vraagje, kan iemand me ff kort bijpraten over de aflevering van afgelopen vrijdag? Heb hem gemist namelijk
Alvast bedankt!
BRON: RTL Boulevard (22-12-2003)
quote:Gaat de serie helemaal stoppen?
Op maandag 22 december 2003 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Kenan Raven (Duuk de Ruijg), Hidde Maas (Arthur van Walsum), Dominique van Vliet (Ellen Evenhuis) en Dennis Overeem (Bram de Boei) zullen binnenkort uit OnM verdwijnen!BRON: RTL Boulevard (22-12-2003)
quote:Ik hoop het niet.
Op maandag 22 december 2003 19:17 schreef weet_ik_veel het volgende:Gaat de serie helemaal stoppen?
quote:ik vind het vertrek Ellen en Arthur erg jammer.
Op maandag 22 december 2003 18:54 schreef soapie het volgende:
Volgens RTL boulevard van vandaag, gaat Do er toch uit. Net als Dennis van Overeem, Kenan Raven en Arthur van Walsum (eh hoe heet hij in het echt ook alweer). Als het echt waar is, is dat vet balen!!!!!!
Het kan nog een flink drama worden met 4 doden...........
quote:Misschien komen ze om bij een groot ongeluk met professioneel vuurwerk?
Op maandag 22 december 2003 20:24 schreef Wup het volgende:ik vind het vertrek Ellen en Arthur erg jammer.
Bram, hoe eerder die weg is hoe beter, en voor Duuk wisten ze al een hele tijd geen leuk verhaal meer te verzinnen, ik kan me dus wel voorstellen dat hij er niet zoveel zin meer in heeft.Het kan nog een flink drama worden met 4 doden...........
"Wie?"
"Carlo Breidenbach"
"Oh Carlo BREIDENbach, ja die werkt hier, maar ik ken 'm nauwelijks"....
Ik hoop dat ze wel met een heel goede verhaallijn komen om dit goed te maken ( een seriemoordenaar ofzo)
quote:mja of zoiets als dat bootdrama bij goudkust.
Op maandag 22 december 2003 21:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Hidde Maas uit ONMIk hoop dat ze wel met een heel goede verhaallijn komen om dit goed te maken ( een seriemoordenaar ofzo)
weet iemand op welke termijn deze uitdunning plaats gaat vinden. En of ze inderdaad allemaal tegelijk vertrekken?
quote:nou moe Pamela Teves ook?
Op dinsdag 23 december 2003 16:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
http://www.onm.fr.fm/
quote:Nee toch, zij staat er volgens mij niet bij....
Op dinsdag 23 december 2003 17:03 schreef Wup het volgende:[..]
nou moe Pamela Teves ook?
Dat kan toch niet zomaar.... wie is er dan nog vals?
ik ga dit maar weer eventjes niet geloven.
quote:nou dat verhaaltje over Pamela Teves hebben ze gelukkig weggehaald.
Op dinsdag 23 december 2003 18:49 schreef eyo het volgende:
5 acteurs weg!zie www.onmnieuws.nl daar wordt het bevestigd door endemol:(
quote:Ga een ander voor de gek houden. Die pagina bestaat nieteens...
Op dinsdag 23 december 2003 18:49 schreef eyo het volgende:
5 acteurs weg!zie www.onmnieuws.nl daar wordt het bevestigd door endemol:(
quote:Daar kan ik niet rouwig om zijn. Blijf het een sukkel vinden......
Op dinsdag 23 december 2003 18:56 schreef Wup het volgende:Tom Mickers is ook maar een korte ONM carriere gegund...
quote:Is sowieso een zwaar overbodige rol. Nutteloze tijdopvulling.
Op dinsdag 23 december 2003 18:56 schreef Wup het volgende:Tom Mickers is ook maar een korte ONM carriere gegund...
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 23-12-2003 19:04]
quote:staat op http://www.onm.fr.fm/
Op dinsdag 23 december 2003 19:00 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ga een ander voor de gek houden. Die pagina bestaat nieteens...
alhier het berichtje:
Endemol bevestigt vertrek aantal acteurs.
Dominique van Vliet, Dennis Overeem, Tom Mickers, Kenan Raven en Hidde Maas vertrekken in de loop van het volgende jaar uit Onderweg naar Morgen. Dit heeft de persdienst van Endemol Nederland aan ons bevestigd. De persdienst heeft zich geergerd aan de manier waarop Albert Verlinde het nieuws in RTL Boulevard bracht. Hij bracht het bericht alsof na de kerstvakantie de helft van de cast niet 'terug hoefde te komen' en niet meer op tv te zien zou zijn. In de loop van het volgende jaar zal er wel een aantal verhaallijnen stoppen. Dit gebeurt omdat er, toen er vorig jaar door Yorin besloten werd voor verlenging van de soap voor minimaal 2 jaar, de kanttekening werd meegegeven dat de serie nog beter aan zou moeten sluiten bij het zenderprofiel van Yorin. De serie moet scherper, brutaler, heftiger en duidelijker worden. Het stoppen van een aantal verhaallijnen heeft helaas tot gevolg dat een aantal acteurs in de loop van het volgend jaar niet langer in OnM te zien zal zijn. De persdienst van Endemol Nederland benadrukt dat de spelkwaliteiten van de acteurs absoluut niet ter discussie staan. Voorlopig zullen Dominique, Dennis, Kenan, Tom en Hidde nog gewoon op tv te zien zijn.
quote:Laatst vond hij het zelf niet nodig...... (was toen hij bij Kim in die kapsalon was).
Op dinsdag 23 december 2003 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: ligt het aan mij of moet JP eens nodig naar de haarknipper?
quote:Nou, hij mag wel eens tegelijk met de Tesselse schaapjes worden geschoren ...
Op dinsdag 23 december 2003 19:09 schreef soapie het volgende:[..]
Laatst vond hij het zelf niet nodig...... (was toen hij bij Kim in die kapsalon was).
quote:nou daar spetterden de vonken ook niet echt vanaf....
Op dinsdag 23 december 2003 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach, de langverwachte kus is er.
quote:ja ik bedoel onmnieuws.TK
Op dinsdag 23 december 2003 19:00 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ga een ander voor de gek houden. Die pagina bestaat nieteens...
Ik kan me hier op zich wel in vinden, ONM mag wel wat minder braaf, ze zouden eens een voorbeeld aan de Amerikaanse soaps moeten nemen zoals ATWT.
Toch blijft het vertrek van Dominque en Hidde onacceptabel, om die andere drie kan ik echt niet rouwen.
quote:ik ken ATW niet, is dat een aanrader?
Op dinsdag 23 december 2003 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Scherper, heftiger brutaler.........Ik kan me hier op zich wel in vinden, ONM mag wel wat minder braaf, ze zouden eens een voorbeeld aan de Amerikaanse soaps moeten nemen zoals ATWT.
quote:ja, ik kan ook nog wel een paar karakters noemen die saaier en overbodiger zijn dan Ellen en Arthur............
Toch blijft het vertrek van Dominque en Hidde onacceptabel, om die andere drie kan ik echt niet rouwen.
quote:zonder Bram in haar scenes is Ellen meestal wel gewoon leuk.
Op dinsdag 23 december 2003 23:19 schreef Svensational het volgende:
Tja,Ellen, Bram en Duuk vindt ik niet echt erg als ze er uitgaan. Maar Arthur wel!! In het begin vond ik hem echt niks maar de laatste tijd vind ik hem juist super!!! En het is nog maar de vraag of ONM nog wel net zo leuk is als er zoveel mensen tegelijk weggaan.
quote:Bedoel je niet Tom Mickers a.k.a Carlo Breidenbach
Op woensdag 24 december 2003 10:04 schreef heksehiel het volgende:
wie is tim die vertrekt? Wat is zijn acteursnaam?
Tim zegt mij ook niks......
quote:nou ja zeg, is dat lijntje nu al weer afgelopen?
Op woensdag 24 december 2003 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Heeft dat bekken geen enkel nut gehad! Leuk!
quote:JA!
Op dinsdag 23 december 2003 23:04 schreef Wup het volgende:[..]
ik ken ATW niet, is dat een aanrader?
Ik ken trouwens uberhaupt geen Amerikaanse soaps bedenk ik me nu.
Ik moest t gisteren missen en als het een beetje tegenzit vanavond ook
quote:Ja, ze hebben al gebekt, maar Claire krijgt de baan niet.
Op donderdag 25 december 2003 14:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Heeft Claire al gekust met Frida??Ik moest t gisteren missen en als het een beetje tegenzit vanavond ook
quote:Geweldig die kop van Claire toen ze dat hoorde.....
Op donderdag 25 december 2003 16:07 schreef weet_ik_veel het volgende:Ja, ze hebben al gebekt, maar Claire krijgt de baan niet.
quote:En die van Renée toen ze dat zoenen zag....
Op donderdag 25 december 2003 19:22 schreef soapie het volgende:[..]
Geweldig die kop van Claire toen ze dat hoorde.....
quote:Ja inderdaad!!!
Op donderdag 25 december 2003 19:33 schreef weet_ik_veel het volgende:En die van Renée toen ze dat zoenen zag....
quote:Ik denk het niet, zou geen al te goede reclame zijn voor pretparken.
Op donderdag 25 december 2003 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
En nou hoop ik dat Joost morgen eindelijk van zijn angst af is. Of zal er met de achtbaan een ongeluk gebeuren zodat hij levenslang gehandicapt blijft?
quote:Hij heeft toch al heel lang een eigen huis. alleen dat werd nooit in beeld gebracht.
Op vrijdag 26 december 2003 12:03 schreef babette21 het volgende:
Fijn voor JP dat ie na 10 jaar eindelijk 'n eigen huisje heeft
quote:Het was een grapje
Op vrijdag 26 december 2003 12:24 schreef Riann het volgende:[..]
Hij heeft toch al heel lang een eigen huis. alleen dat werd nooit in beeld gebracht.
quote:Na vanavond is hij weer helemaal de oude. hij gaat volgende week Tara helpen met haar feest en hij heeft een verassing voor Lizzy.
Op donderdag 25 december 2003 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
En nou hoop ik dat Joost morgen eindelijk van zijn angst af is. Of zal er met de achtbaan een ongeluk gebeuren zodat hij levenslang gehandicapt blijft?
quote:Heeey ja dat was me nog niet eens opgevallen
Op vrijdag 26 december 2003 12:57 schreef Svensational het volgende:
Ik kom er trouwens net pas achter dat de nieuwe meneer Harmsen uit GTST dit jaar ook in ONM heeft gespeeld! Hij speelde een paar afleveringen mee als Oscar Couwenberg.
quote:Ja. Niek Pancras speelde ook in Ciske De Rat. In die film is hij een gevangenisbewaker. En ook in Medisch Centrum West. Daarin speelde hij de vader van zuster Suzanne Lievegoed. Zij werd als kind door haar vader misbruikt.
Op vrijdag 26 december 2003 12:57 schreef Svensational het volgende:
Ik kom er trouwens net pas achter dat de nieuwe meneer Harmsen uit GTST dit jaar ook in ONM heeft gespeeld! Hij speelde een paar afleveringen mee als Oscar Couwenberg.
Is het rechter-meisje Aisha??? Volgens mij wel!
quote:Ja, ik weet het zeker. Het is haar!!!
Op vrijdag 26 december 2003 17:27 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]Is het rechter-meisje Aisha??? Volgens mij wel!
quote:Ja, dat is Mimi Ferrer.
Op vrijdag 26 december 2003 17:28 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja, ik weet het zeker. Het is haar!!!
quote:Het verhaal verslapt. Normaal had je rond de Kerst ook al een soort van climax.
Op vrijdag 26 december 2003 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lizzy: "Is dit de spaghetti van verleden week?"
Joost: "Ja!"
quote:Leuke uitspraak van Niels: "Hoe groot is nou de hoer in jou?" Hahahahaha! Kewl!
Op vrijdag 26 december 2003 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Het verhaal verslapt. Normaal had je rond de Kerst ook al een soort van climax.
quote:Wat moet dat kind nou bij Bettina? Een tweede Serge worden? Bettina is toch haast nooit thuis.
Op vrijdag 26 december 2003 20:03 schreef Svensational het volgende:
Wat sneu voor Bettina dat Boriesje niet bij haar kan komen wonen.
quote:Ze wou wel iets minder gaan werken zei ze
Op vrijdag 26 december 2003 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Wat moet dat kind nou bij Bettina? Een tweede Serge worden? Bettina is toch haast nooit thuis.
quote:Joah en gij geleuvde dat?
Op vrijdag 26 december 2003 21:04 schreef Svensational het volgende:[..]
Ze wou wel iets minder gaan werken zei ze
quote:Dat Claire dat pikt, ik had hem op z'n bek getimmerd.
Op vrijdag 26 december 2003 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Leuke uitspraak van Niels: "Hoe groot is nou de hoer in jou?" Hahahahaha! Kewl!
quote:Ze heeft toch ook een grote hoer in zich!
Op zaterdag 27 december 2003 12:43 schreef soapie het volgende:[..]
Dat Claire dat pikt, ik had hem op z'n bek getimmerd.
quote:Hij heeft gewoon gelijk!
Op zaterdag 27 december 2003 12:43 schreef soapie het volgende:[..]
Dat Claire dat pikt, ik had hem op z'n bek getimmerd.
quote:Jawel! Limburg rules in ONM!
Op zaterdag 27 december 2003 17:11 schreef Daaniejelluh het volgende:[..]
Hij heeft gewoon gelijk!
quote:Tuurlijk heeft hij gelijk, en Claire zal het ook wel met hem eens zijn dat ze het pikt.....
Op zaterdag 27 december 2003 17:11 schreef Daaniejelluh het volgende:[..]
Hij heeft gewoon gelijk!
quote:Robert de la Haye komt (net als zijn zus Mylène) uit Maastricht, dus: LIMBURG RULES !!!
Op zaterdag 27 december 2003 17:19 schreef Daaniejelluh het volgende:
Claire is stom...!Enne...Niels komt zelfs uit België, dus geen Limburg...!
quote:Is dat zijn zus
Op zaterdag 27 december 2003 17:24 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Robert de la Haye komt (net als zijn zus Mylène) uit Maastricht, dus: LIMBURG RULES !!!
quote:Ja, zij is zijn zus.
Op zaterdag 27 december 2003 19:00 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Is dat zijn zus
dat vind ik echt een stoer wijf!!!!
How the hell kwamen Duuk en Lizzy met een slapende Joost langs de kassa van de Efteling?
quote:Dat vroeg ik me idd ook af.
Op zaterdag 27 december 2003 23:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Misschien is jullie het volgende ook opgevallen?How the hell kwamen Duuk en Lizzy met een slapende Joost langs de kassa van de Efteling?
quote:Maar ja ... met al het geld dat in ONM rijkelijk vloeit kan men de kassière goed omkopen. Of dacht men aan de kassa dat Joost bezopen was? Drankmisbruik is in ONM normaal.
Op zondag 28 december 2003 12:15 schreef Svensational het volgende:[..]
Dat vroeg ik me idd ook af.
quote:Misschien hebben ze hem verkleed als Laaf naar binnen gesmokkeld
Op zondag 28 december 2003 12:33 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Maar ja ... met al het geld dat in ONM rijkelijk vloeit kan men de kassière goed omkopen. Of dacht men aan de kassa dat Joost bezopen was? Drankmisbruik is in ONM normaal.
quote:Of ze dachten dat hij die attractie met de lange uitgerekte nek was?
Op zondag 28 december 2003 12:41 schreef Svensational het volgende:[..]
Misschien hebben ze hem verkleed als Laaf naar binnen gesmokkeld
quote:Ze hebben gezegd dat hij de nieuwe Holle Bolle Gijs was en stopten steeds een papiertje in z'n mond.
Op zondag 28 december 2003 12:44 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Of ze dachten dat hij die attractie met de lange uitgerekte nek was?
quote:Vandaar dat hij in de achtbaan moest kotsen ...
Op zondag 28 december 2003 12:53 schreef Svensational het volgende:[..]
Ze hebben gezegd dat hij de nieuwe Holle Bolle Gijs was en stopten steeds een papiertje in z'n mond.
quote:Shit, het was net afgelopen toen ik keek. Maar morgenochtend komt de herhaling volgens mij. Lijkt me wel leuk om te zien. Dit is wat er inde aflevering te zien is:
Op zondag 28 december 2003 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
Nu op Nederland 3: Dominique van Vliet en dingen over ONM in het Klokhuis..
quote:
Miljoenen mensen kijken naar
soaps.Wie schrijven en bedenken al die
series? Jetske gaat naar de schrijvers
en de acteurs van Onderweg naar Morgen
en doet mee in een scène
quote:Volgens mij is dat al een herhaling, tenminste ... ze is al eerder in het Klokhuis geweest. Toen liet ze een en ander van de set zien.
Op zondag 28 december 2003 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
Nu op Nederland 3: Dominique van Vliet en dingen over ONM in het Klokhuis..
quote:Daar woont 'ie nu niet... volgens mij
Op zaterdag 27 december 2003 17:24 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Robert de la Haye komt (net als zijn zus Mylène) uit Maastricht, dus: LIMBURG RULES !!!
quote:Het gaat er om waar hij vandaan komt, niet waar hij nu woont. Eens een Limburger, altijd een Limburger.
Op maandag 29 december 2003 10:12 schreef Daaniejelluh het volgende:[..]
Daar woont 'ie nu niet... volgens mij
Serge is niet dood, maar naar Amerika gevlucht:
quote:
Op maandag 29 december 2003 15:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
HOT ONM NEWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Serge is niet dood, maar naar Amerika gevlucht:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=36507
Maandag 29 december
Na Kyra's liefdesverklaring vertelt Hugo wat hij voor haar voelt. Dit zorgt voor de nodige spanningen op de werkvloer. De dromen van Ariel blijven angstaanjagend. Carlo bezorgt JP heel wat zorgen. Joyce stelt uiteindelijk voor het tweetal te helpen. Het eerste wat ze doet is een omgangsregeling verzorgen voor JP zodat hij zijn opgesloten zoon weer kan opzoeken.
Dinsdag 30 december
Tara treft voorbereidingen voor haar feest in de Galaxy. Joost gaat als fotograaf voor haar werken. Lizzy is blij dat Joost weer de oude is en wacht met spanning op de verrassing die hij haar heeft beloofd. Ellen gaat in overleg met Renee over de sollicitatie van Claire. Ellen neemt het op voor Claire, maar Renee kan zich niet in haar argumenten vinden. Volgens Renee heeft Claire een fundamenteel karakterprobleem.
Woensdag 31 december
Lizzy is erg onder de indruk van haar verrassing. Deze actie had ze in eerste instantie niet van haar nuchtere vriendje verwacht. Niels vertrekt voor een weekend naar Brussel. Aafke vraagt zich af waarom zijn vrienden nooit naar hem toe komen. De hoorzitting van Carlo is in aantocht en Joyce ziet in dat het nog moeilijk wordt om hem te helpen. Duuk doet zich in het ziekenhuis voor als een ander persoon.
quote:Hmm, vanavond en de rest van de volgende seizoenen maar weer eens kijken...!!
Op maandag 29 december 2003 17:26 schreef Daaniejelluh het volgende:
Hmm, vanavond maar weer eens kijken...!!
quote:Mwah...opnemen gaat weer iets te ver. Als je een dagje mist ben je zo weer bijsoaped...!
Op maandag 29 december 2003 17:28 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Hmm, vanavond en de rest van de volgende seizoenen maar weer eens kijken...!!
En opnemen!!!
quote:Ik niet! Ik heb alle afleveringen vanaf de laatste week van mei 1999.
Op maandag 29 december 2003 20:23 schreef Daaniejelluh het volgende:[..]
Mwah...opnemen gaat weer iets te ver. Als je een dagje mist ben je zo weer bijsoaped...!
Als ik Veronica Magazine van komende week lees, vermoed ik dat Ariel op Texel is verkracht. Er staat dat ze op het waddeneiland een traumatische ervaring heeft opgedaan.
Waarom is Renee trouwens zo'n suf personage...!
quote:Zometeen na de reclame
Op dinsdag 30 december 2003 17:23 schreef donja1981 het volgende:
Vandaag Tatum & Jenniffer met brutalen moeders
op de zet van onm
yorin 21:30:)
quote:Was ze ooit anders?
Op dinsdag 30 december 2003 20:30 schreef Daaniejelluh het volgende:
Waarom is Renee trouwens zo'n suf personage...!
quote:Ze zijn nu moeder, maar ze zijn dezelfde zeikwijven gebleven. Als ik met zoiemand moest samenleven zat ik binnen drie dagen vast wegens moord.
Op dinsdag 30 december 2003 17:23 schreef donja1981 het volgende:
vandaag tatum&jenffer met brutalen moeders
op de zet van onm
yorin 21:30:)
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 31-12-2003 21:46]
quote:Moerder???? Wasda? Gaat me ook niet om Tatum & Jennifer maar meer om ONM
Op woensdag 31 december 2003 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ze zijn nu moerder, maar ze zijn dezelfde zeikwijven gebleven. Als ik met zoiemand moest samenleven zat ik binnen drie dagen vast wegens moord.
quote:Je moet eens wat beter lezen!
Op woensdag 31 december 2003 21:45 schreef Svensational het volgende:[..]
Moerder???? Wasda? Gaat me ook niet om Tatum & Jennifer maar meer om ONM
Was trouwens maar heel kort. Je zag Tara, Kyra en Ariël.
quote:Haha, snel je bericht gewijzigd he. Je durft je fouten weer niet toe te geven
Op woensdag 31 december 2003 21:47 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Je moet eens wat beter lezen!
![]()
quote:Vandaar die bezopen praat!?
Op woensdag 31 december 2003 21:51 schreef Svensational het volgende:(was aan het borrelen op het werk
)
quote:Ja, jij ook een gezellig bezopen ... ehhh ... soap jaar ....
Op donderdag 1 januari 2004 19:23 schreef soapie het volgende:
Iedereen een gezellig SOAP-jaar!!!!!
Die Dash 3 - In - 1 vreet echt alles....
quote:?????????????????????
Op donderdag 1 januari 2004 20:07 schreef pberends het volgende:
Meneer Harmsen gaat Sjors ff lekker troosten
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 20:08 schreef soapie het volgende:[..]
?????????????????????
quote:Rot jij eens gauw naar het GTST- topic op! Hahahahahahahaha!
Op donderdag 1 januari 2004 20:07 schreef pberends het volgende:
Meneer Harmsen gaat Sjors ff lekker troosten
En weet dat IK hier de aangewezen persoon ben om Sjors te troosten!
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 01-01-2004 20:20]
quote:Lizzy was leuk...!
Op woensdag 31 december 2003 14:54 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Lizzy en Joost zijn veel leuker, d.w.z.: veel kewler.
quote:Nikki heeft de rol best wel aardig overgenomen.
Op vrijdag 2 januari 2004 14:06 schreef Daaniejelluh het volgende:[..]
Lizzy was leuk...!
quote:mjah ik denk niet eens meer aan die andere lizzy al vond ik die wel leuker.
Op vrijdag 2 januari 2004 15:28 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Nikki heeft de rol best wel aardig overgenomen.
quote:Ik moet inderdaad toegeven dat Vivienne een lekkerder lijf had.
Op vrijdag 2 januari 2004 15:34 schreef Riann het volgende:[..]
mjah ik denk niet eens meer aan die andere lizzy al vond ik die wel leuker.
quote:Gaat volgende week denk ik iets gebeuren......
Op vrijdag 2 januari 2004 16:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het wordt nou wel eens tijd dat het mokkel van Niels op de proppen komt. Ik wil onderhand weten wat hun geheim is.
Wat zou er eigenlijk zijn met haar???
zou ze verkracht zijn????
quote:Ik denk dat iemand haar illegaal heeft dikpopt.
Op vrijdag 2 januari 2004 19:46 schreef Riann het volgende:
Ariel is volgens mij wel aangekomen of denk ik dat maar....Wat zou er eigenlijk zijn met haar???
zou ze verkracht zijn????
quote:Tuur was vroeger fan van Doe Maar: "Je Loopt Je Lul Achterna".
Op vrijdag 2 januari 2004 20:02 schreef wizarddragon het volgende:
Wat is er toch tussen zuster Ingrid en Arthur??
quote:Het werkt wel, want Zuster Ingrid is er gecharmeerd van.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Tuur was vroeger fan van Doe Maar: "Je Loopt Je Lul Achterna".
quote:Dan had ik toch liever Zuster Ingrid van Medisch Centrum West.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:07 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Het werkt wel, want Zuster Ingrid is er gecharmeerd van.
quote:Ja, maar zij is nu Joyce. Jammer eigenlijk, ik zou het wel grappig gevonden hebben als een paar zusters van Medisch Centrum West opeens in ONM terechtkomen.
Op vrijdag 2 januari 2004 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Dan had ik toch liever Zuster Ingrid van Medisch Centrum West.
[Dit bericht is gewijzigd door wizarddragon op 02-01-2004 20:34]
quote:Irene Verdonk, Suzanne Lievegoed, Nelleke Terborg, Joy Vijver ...
Op vrijdag 2 januari 2004 20:29 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Ja, maar zij is nu Joyce. Jammer eigenlijk, ik zou het wel grappig gevonden hebben als een paar zusters van Medisch Centrum West opeens in ONM terechtkomen.
Carlo: "Ik vind dit echt heel smerig"
Joost: "Hoest met je taakstraf, Carlo?
Ik lag echt dubbel
Op deze foto lijkt het net alsof Victor stekeltjeshaar heeft!
Leuke foto hierboven trouwens. Vind het toch jammer dat Victor weg is, die bracht nog wat leven in de brouwerij...
quote:Dat doet Tuur toch ook? Ik denk dat Niels nog wat in petto heeft, samen met zijn geheime vrouw. Ik vermoed dat ze eerdaags komt opdagen en dat de gehele familie Couwenberg Niels gaat uitkotsen, want je weet dat in ONM de leugen regeert, maar dan wel in het achterkamertje.
Op zaterdag 3 januari 2004 10:40 schreef Daaniejelluh het volgende:
Woow...applaus!!Leuke foto hierboven trouwens. Vind het toch jammer dat Victor weg is, die bracht nog wat leven in de brouwerij...
Ik had 70 punten, maar volgens mij klopt vraag 1 niet helemaal.
quote:Vraag 9 klopt ook niet. Margot zag in haar dromen over Serge zowel rozen als bloed alsook een grafkist.....
Op zondag 4 januari 2004 16:48 schreef Svensational het volgende:
Nieuwe quizIk had 70 punten, maar volgens mij klopt vraag 1 niet helemaal.
quote:Hey! Ik heb ook 70 punten....
Op zondag 4 januari 2004 16:48 schreef Svensational het volgende:
Nieuwe quizIk had 70 punten, maar volgens mij klopt vraag 1 niet helemaal.
quote:Ik twijfelde ook tussen die twee, maar heb wel de goeie gekozen
Op zondag 4 januari 2004 16:59 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Vraag 9 klopt ook niet. Margot zag in haar dromen over Serge zowel rozen als bloed alsook een grafkist.....
zometeen weer herhalingen kijken.
quote:Slechts 30 punten??? Wat voor een surrogaatfan ben jij?
Op zondag 4 januari 2004 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
30 puntenzometeen weer herhalingen kijken.
quote:Dubbel en dwars! Vanaf 70 punten ben je pas een echte fan.
Op zondag 4 januari 2004 17:28 schreef soapie het volgende:
Ik heb 60 punten.... Ook surrogaat????
quote:
Op zondag 4 januari 2004 17:30 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Dubbel en dwars! Vanaf 70 punten ben je pas een echte fan.
Maar nee hoor over een paar weken krijgen we Tatjana ik haat dat wijf, ongelofelijk domme doos.
meteen maar ff over de nieuwe quiz: vraag 1 klopt zeker weten, vraag 9 zou ik foutje gemaakt kunnen hebben... ... maar ach, dat zou dan de eerste in 9 maanden zijn, toch?!?
nu onm op de achtergrond aan, want heb geen zin om 2,5 uur voor de buis te zitten.... maar als ik hier zo de afgelopen week teruglees heb ik geloof ik toch niet zoveel gemist haha
Maar volgende week krijgt Ellen weeen in de auto dus ben benieuwd hoe dat af gaat lopen, misschien gaat ze wel dood, aangezien ze er ook uit gaat
quote:Staat gewoon in de gids hoor, ik vind dat ze die herhalingen zondagmiddag uit moeten zenden, rond een uurtje of 2 veel relaxter.
Op zondag 4 januari 2004 18:36 schreef Svensational het volgende:
Waarom beginnen de herhalingen ineens een uur eerder? Hadden ze wel even mogen aankondigen van tevoren.
En Ariel zwanger
wat mot daar uitkomen
En nieuwe lovekoppels in ONM: Joyce & Duuk en Arthur & Ingrid????
Joost weer normaal, Lizzy mag trouwens wel wat meer pit in dr donder krijgen, daar is niet veel meer van over zo.
Een kotsende Ariel had wel gecensureerd mogen worden, wat was dat smerig zeg.
Het verhaaltje met die hypochonder vond ik lollig, leuk joch was dat.
Arthur op vrouwenjacht is ook niet echt een succesnummer tot nu toe, maar wie weet wordt ie wat stoerder nog. Leuk dat ze die Ingrid daarvoor uitgezocht hebben, ik vind haar ook wel leuk.
Ik mag toch hopen dat dat tripje naar India niet doorgaat, een maand geen Claire lijkt me dus echt niks leuk. Tenzij ze India beelden gaan uitzenden natuurlijk, dan is het wel oke.
quote:Nee een maand geen Claire dan zou ONM ONM niet zijn. Claire is the best!!!!!!!!!!!!!!
Op zondag 4 januari 2004 19:39 schreef Wup het volgende:Ik mag toch hopen dat dat tripje naar India niet doorgaat, een maand geen Claire lijkt me dus echt niks leuk. Tenzij ze India beelden gaan uitzenden natuurlijk, dan is het wel oke.
quote:Amen
Op zondag 4 januari 2004 19:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Nee een maand geen Claire dan zou ONM ONM niet zijn. Claire is the best!!!!!!!!!!!!!!
quote:Vraag me af of het wel doorgaat. Die vrouw van Niels wil naar Ulft komen. Zal hij het één en ander recht te zetten hebben....
Op zondag 4 januari 2004 19:39 schreef Wup het volgende:Ik mag toch hopen dat dat tripje naar India niet doorgaat, een maand geen Claire lijkt me dus echt niks leuk. Tenzij ze India beelden gaan uitzenden natuurlijk, dan is het wel oke.
quote:ow? hoe weet je dat?
Op zondag 4 januari 2004 20:20 schreef soapie het volgende:
Vraag me af of het wel doorgaat. Die vrouw van Niels wil naar Ulft komen. Zal hij het één en ander recht te zetten hebben....
quote:het Lieve vrouwtje van Niels?!?!
Op zondag 4 januari 2004 19:04 schreef Svensational het volgende:
Ik weet niet of iemand die vooruitblik naar vorige week net zag, maar wie is die persoon die binnengebracht werd en die Lisette zou hebben laten stikken
quote:Wat ik ervan begreep kende Lisette haar al langer dus ik denk gewoon een goede vriendin van Lisette die wij nog niet kennen.
Op zondag 4 januari 2004 21:59 schreef babette21 het volgende:[..]
het Lieve vrouwtje van Niels?!?!
quote:Volgens mij ook ja
Op zondag 4 januari 2004 22:04 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Wat ik ervan begreep kende Lisette haar al langer dus ik denk gewoon een goede vriendin van Lisette die wij nog niet kennen.
quote:Ja, dat moet haast wel. Degene die er lag kwam me ook niet bekend voor.
Op zondag 4 januari 2004 22:04 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Wat ik ervan begreep kende Lisette haar al langer dus ik denk gewoon een goede vriendin van Lisette die wij nog niet kennen.
Ik had 100 punten
quote:correctie: jij had 50 punten, hebt nog een keer meegedaan en had TOEN 100 punten..... conclusie: jij ligt eruit...!
Op maandag 5 januari 2004 14:57 schreef EminemRulezz het volgende:
1) eminemrulezzIk had 100 punten
quote:Meldt
Op zondag 4 januari 2004 17:30 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Dubbel en dwars! Vanaf 70 punten ben je pas een echte fan.
(Btw.: ligt het aan mij of draait de server vandaag langzaam?)
quote:Als dat zo is wordt het inderdaad misschien nog wat met die Lieve...
Op Monday 5 January 2004 20:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lieve is tot op dit moment saai! Als ze een vaste rol krijgt hoop ik dat ze vergeet om de medicatie te slikken en dat ze lekker manisch depressief wordt.(Btw.: ligt het aan mij of draait de server vandaag langzaam?)
Oh ja bij mij loopt de server ook niet zo hard....
quote:heb 't ook gezien... was erg leuk om Victor 'n keer op slippertjes te zien haha!! en misschien doet ie nog wel vaker mee, aangezien hij de eigenaar van die toko (pocoloco?!?) speelt!?!
Op maandag 5 januari 2004 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
Victor speelt nu een roletje in Costa!
quote:Dat valt me dan weer een beetje tegen van hem
quote:The elephant man?
Op maandag 5 januari 2004 22:10 schreef BVO het volgende:
Wie verkrecht in godsnaam Ariël ?.
quote:Een tijdje geleden speelde hij een rechercheur in "Baantjer".
quote:Frida moet eerst maar eens zorgen dat ze bij ONM wat vaker in beeld komt!!!! Meer Frida ik wil
Op maandag 5 januari 2004 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
En Frida speelt in een reclame van Holland Casino..
quote:Ik vind Frida tot nu toe wel leuk, maar als ze blijft vrees ik dat ze haar aan Renee gaan koppelen, dan wordt ze vanzelf ook een muts....
Op maandag 5 januari 2004 22:26 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Frida moet eerst maar eens zorgen dat ze bij ONM wat vaker in beeld komt!!!! Meer Frida ik wil
![]()
Ik heb het weer gemist vanavond, was Lieve niet leuk genoeg voor ONM?
quote:Lieve is te lief.
Op maandag 5 januari 2004 22:35 schreef Wup het volgende:[..]
Ik vind Frida tot nu toe wel leuk, maar als ze blijft vrees ik dat ze haar aan Renee gaan koppelen, dan wordt ze vanzelf ook een muts....
Ik heb het weer gemist vanavond, was Lieve niet leuk genoeg voor ONM?
quote:Ik snap niet waarom ze het steeds over "wonen in Amsterdam" hebben
Op dinsdag 6 januari 2004 19:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niels begint peentjes te zweten. Ik denk dat hij zich voor de ziekte van zijn vrouw schaamt.
Ik weet nog wel dat Lizzy in het ziekenhuis heeft gewerkt (ze gaf illegale feestjes met oud & nieuw op de kinderafdeling) maar waarom kreeg ze eigenlijk een taakstraf???
quote:Omdat ze Luciel met een pistool bedreigde. Ze verdacht haar er van Melchior te hebben omgebracht.
Op dinsdag 6 januari 2004 19:49 schreef Svensational het volgende:[..]
Ik snap niet waarom ze het steeds over "wonen in Amsterdam" hebben
Niels woont en werkt in Ulft!
Ik weet nog wel dat Lizzy in het ziekenhuis heeft gewerkt (ze gaf illegale feestjes met oud & nieuw op de kinderafdeling) maar waarom kreeg ze eigenlijk een taakstraf???
quote:Hij voelt gewoon niks meer voor d'r da's duidelijk
Niels begint peentjes te zweten. Ik denk dat hij zich voor de ziekte van zijn vrouw schaamt.
Hij wil Claire en die is toch single binnenkort!!!!
En Renee en Frida dat schiet ook allemaal niet op he
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 06-01-2004 20:21]
quote:Dat denk ik ook....
Ik heb trouwens wel medelijden met Ariel. Ik ben geen fan van haar maar ik vind dat Fem het overtuigend brengt....
quote:Nou, Frida wil Renee best eventjes opvrolijken hoor........
Op dinsdag 6 januari 2004 20:13 schreef Markie-Mark het volgende:
En Renee en Frida dat schiet ook allemaal niet op he
Ik snap trouwens niet wat die Frida daar toch steeds loopt te doen in het Beatrix, ze heeft wel een relaxed baantje blijkbaar.
[Dit bericht is gewijzigd door Wup op 06-01-2004 20:45]
quote:Ja, Ulft en Amsterdam liggen een heel stuk uit elkaar. Misschien willen de schrijvers de serie verplaatsen naar Amsterdam, hoewel ik niet snap wat daar dan het nut van is.
Op dinsdag 6 januari 2004 20:15 schreef ChatGirl het volgende:
gisteren en vandaag zaten er ook flashes in van Amsterdam, terwijl het over Ulft gaat. en volgens routenet ligt ulft in het oosten van NL.
quote:kut
Op dinsdag 6 januari 2004 20:26 schreef Wup het volgende:[..]
Nou, Frida wil Renee best eventjes opvrolijken hoor........
Ik vindt Renee veel te suf voor Frida, kan die niet gewoon achter Claire aan, da's veel lolliger.Ik snap trouwens niet wat die Frida daar toch steeds loopt te doen in het Beatrix, ze heeft wel een relaxed baantje blijkbaar.
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 20:41 schreef Viking84 het volgende:[..]
kut
ik heb wat gemist de laatste tijd. Zit met tentamens dus een hele poos niet naar ONM gekeken?
Hebben Frida en Claire ook 'iets' gedaan?
quote:behalve huigtikken in Waalberg niet.
Op dinsdag 6 januari 2004 20:41 schreef Viking84 het volgende:[..]
kut
ik heb wat gemist de laatste tijd. Zit met tentamens dus een hele poos niet naar ONM gekeken?
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 20:41 schreef Viking84 het volgende:
maar erg spectaculair was het niet, dat kan Claire veel beter....
quote:Ik vind ook dat ze het goed speelt.
Op dinsdag 6 januari 2004 20:16 schreef soapie het volgende:
Ik heb trouwens wel medelijden met Ariel. Ik ben geen fan van haar maar ik vind dat Fem het overtuigend brengt....
quote:Hee vind je het goed als ik die foto op de Kim Pieters Fanclub zet? Die is scherper dan die er nu staat. (zie boven)
Op dinsdag 6 januari 2004 20:59 schreef Wup het volgende:[..]
quote:is prima, ik heb er nog wel meer of deze groter voor je, roep het maar....
Op dinsdag 6 januari 2004 21:06 schreef Svensational het volgende:
Hee vind je het goed als ik die foto op de Kim Pieters Fanclub zet? Die is scherper dan die er nu staat. (zie boven)
quote:Wat is dat voor een idioot gedoe dat je voor die pagina moet betalen?
Op dinsdag 6 januari 2004 21:06 schreef Svensational het volgende:[..]
Hee vind je het goed als ik die foto op de Kim Pieters Fanclub zet? Die is scherper dan die er nu staat. (zie boven)
quote:dat is inderdaad wat irritant......
Op dinsdag 6 januari 2004 21:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is dat voor een idioot gedoe dat je voor die pagina moet betalen?
quote:als ik jullie toch niet had...
Op dinsdag 6 januari 2004 20:59 schreef Wup het volgende:[..]
quote:Moet je ervoor betalen???? Wat vreemd, dat moest ik niet
Op dinsdag 6 januari 2004 21:20 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Wat is dat voor een idioot gedoe dat je voor die pagina moet betalen?
quote:Ja, er staat zeker iets van een spitsklok en dat als je betaalt dat je dan gewoon de pagina wel kan zien? Dat is zeker irritant ja. Dat is 's avonds en zondag. Echt om gek van te worden. Morgen moet je er anders maar even op kijken.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:28 schreef Svensational het volgende:[..]
Moet je ervoor betalen???? Wat vreemd, dat moest ik niet
quote:ik krijg melding : "Tot 23:00 uur kun je hier niet verder."
Op dinsdag 6 januari 2004 21:28 schreef Svensational het volgende:[..]
Moet je ervoor betalen???? Wat vreemd, dat moest ik niet
quote:Belachelijk gedoe, als het zo moet hoeft het van mij al niet meer, dan WIL ik het al niet meer zien!!!!!
Op dinsdag 6 januari 2004 21:33 schreef Wup het volgende:[..]
ik krijg melding : "Tot 23:00 uur kun je hier niet verder."
wachten maar dus...
quote:Zo denk ik er ook over ....
Op dinsdag 6 januari 2004 21:38 schreef soapie het volgende:[..]
Belachelijk gedoe, als het zo moet hoeft het van mij al niet meer, dan WIL ik het al niet meer zien!!!!!
quote:Jij was toch ook lid van De ONM club - archief?? Heb je daar nooit last van die klok?
Op dinsdag 6 januari 2004 21:43 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Zo denk ik er ook over ....
Hoe reageerde Frida er eigenlijk op en wie begon ermee??
Nu doen ze weer normaal tegen elkaar in het ziekenhuis alsof er niks gebeurt is
quote:Maar je bent wel lid geworden nu net zie ik??
Op dinsdag 6 januari 2004 21:33 schreef Wup het volgende:[..]
ik krijg melding : "Tot 23:00 uur kun je hier niet verder."
wachten maar dus...
quote:off topic
Op dinsdag 6 januari 2004 22:08 schreef Svensational het volgende:[..]
Maar je bent wel lid geworden nu net zie ik??
quote:frida zal wel begonnen zijn, want dat was al een lesbo en die zal claire wel gepakt hebben
Op dinsdag 6 januari 2004 22:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb die hele zoenscene toendertijd gemistHoe reageerde Frida er eigenlijk op en wie begon ermee??
Nu doen ze weer normaal tegen elkaar in het ziekenhuis alsof er niks gebeurt is![]()
quote:Het was het idee van Frida, Claire schrok er nogal van, ze vond het in elk geval niet zo leuk. Frida wou de avond nog wel wat langer maken maar Claire ging er als een haas vandoor. En ondertussen stond Renee met open bek toe te kijken.
Ik heb die hele zoenscene toendertijd gemistHoe reageerde Frida er eigenlijk op en wie begon ermee??
Nu doen ze weer normaal tegen elkaar in het ziekenhuis alsof er niks gebeurt is![]()
quote:In het restaurant zaten ze al de hele tijd te flirten met elkaar. Frida zei tegen Claire dat ze haar leuk vond en toen zei dat Claire dat ze Frida ook wel leuk vond. In de garderobe gaven ze elkaar een afscheidskus (op de wang) en toen begon Frida ineens Claire te zoenen.
quote:cool zeg
Op dinsdag 6 januari 2004 22:11 schreef Svensational het volgende:[..]
In het restaurant zaten ze al de hele tijd te flirten met elkaar. Frida zei tegen Claire dat ze haar leuk vond en toen zei dat Claire dat ze Frida ook wel leuk vond. In de garderobe gaven ze elkaar een afscheidskus (op de wang) en toen begon Frida ineens Claire te zoenen.
quote:Valt wel mee. Het gaat tenslotte over ONM
Op dinsdag 6 januari 2004 22:09 schreef Viking84 het volgende:[..]
off topic
quote:Ze moet het kindje Lara noemen
Op dinsdag 6 januari 2004 22:16 schreef Svensational het volgende:
Ik las trouwens net ergens dat het kindje van Ellen toch geen jongen wordt maar een meisje!
quote:Renee IS ook te braaf en mutserig en Suzy kon niet acteren vond ik.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:12 schreef Viking84 het volgende:
cool zegik ga ONM weer volgen vanaf morgenavond
![]()
maar ik vond dat tussen Renee en Suzy allemaal maar niks... zo braaf ...
Maar Frida was dus wel leuk, lekker direct
daarom zou het zonde zijn als ze met Renee aan de haal moet, daar is Claire veel leuker voor.
quote:Laat liever de echte Lara weer terugkomen (Pim is ook een keer uit de dood opgestaan dus dat moet haar ook lukken.)
Op dinsdag 6 januari 2004 22:20 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ze moet het kindje Lara noemen
Ik vind trouwens dat ze verschrikkelijke namen voor dat kind verzinnen: Jango, Mees en nog veel meer raars heb ik gehoord.
quote:waar ergens?
Op dinsdag 6 januari 2004 22:16 schreef Svensational het volgende:
Ik las trouwens net ergens dat het kindje van Ellen toch geen jongen wordt maar een meisje!
quote:Ik mag natuurlijk eigenlijk geen link geven (spam) maar ik doe het lekker toch
Op dinsdag 6 januari 2004 22:26 schreef Wup het volgende: waar ergens?
zou wel vreemd zijn van Renee dan, ze zag het zo duidelijk?
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:05 schreef Svensational het volgende:
De ONM club - archief
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 06-01-2004 22:36]
quote:Volgens mij is Claire nog altijd 100 % hetero
Op dinsdag 6 januari 2004 22:24 schreef Wup het volgende:[..]
Maar Frida was dus wel leuk, lekker direct
daarom zou het zonde zijn als ze met Renee aan de haal moet, daar is Claire veel leuker voor.
quote:Ja, ik hoop dat er nog wel wat gaat gebeuren tussen Claire en Niels)
Op dinsdag 6 januari 2004 22:31 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Volgens mij is Claire nog altijd 100 % hetero
maar Claire mag van mij met Niels aan de haal gaan een rivale worden van psycho Lieve
Hee Markie-Mark, als jij alvast begint met een nieuw topic opstarten, heb je tenminste een titel die je wèl leuk vindt En niet weer met Ellen alstjeblieft
quote:Renée zag wel vaker iets niet. Zo zag ze in eerste instantie niet dat een van twee kinderen van Margot een hartafwijking had en dat daarom nog voor de geboorte een operatie nodig was.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:26 schreef Wup het volgende:[..]
waar ergens?
zou wel vreemd zijn van Renee dan, ze zag het zo duidelijk?
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 06-01-2004 22:42]
quote:Dan is Niels dus een hoerenloper, want hij vroeg laatst aan Claire: "Hoe groot is die hoer in jou nou eigenlijk?"
Op dinsdag 6 januari 2004 22:36 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja, ik hoop dat er nog wel wat gaat gebeuren tussen Claire en Niels)
Hee Markie-Mark, als jij alvast begint met een nieuw topic opstarten, heb je tenminste een titel die je wèl leuk vindt
En niet weer met Ellen alstjeblieft
quote:Weer Ellen
Op dinsdag 6 januari 2004 22:36 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja, ik hoop dat er nog wel wat gaat gebeuren tussen Claire en Niels)
Hee Markie-Mark, als jij alvast begint met een nieuw topic opstarten, heb je tenminste een titel die je wèl leuk vindt
En niet weer met Ellen alstjeblieft
quote:Wat is er mis met MIJN titels?
Op dinsdag 6 januari 2004 22:40 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Weer Ellen
ik dacht het niet he.
quote:haha, mja.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan is Niels dus een hoerenloper, want hij vroeg laatst aan Claire: "Hoe groot is die hoer in jou nou eigenlijk?"
quote:Dat was na die schietpartij met Serge toch?Dat ze helemaal overspannen was en overal schijt aan had
Op dinsdag 6 januari 2004 22:36 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Renée zag wel vaker iets niet. Zo zag ze in eerste instantie niet dat een van twee kinderen van Margot een hartafwijking had en dat daarom nog voor de geboorte een operatie nodig was.
En Renée gaf een patiënte ooit eeb verkeerd recept. Er stond een fout in. De dosering was 10 keer te hoog.
quote:ONM Deel - 13: Claire: Hoe groot is de hoer in haar?
Op dinsdag 6 januari 2004 22:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Claire moet in de topictitel, ik weet alleen niks leuks
Zoiets?
quote:Nee, dat was toen de relatie met Suzy de Ruyg op kiepen stond.
Op dinsdag 6 januari 2004 22:44 schreef Svensational het volgende:[..]
Dat was na die schietpartij met Serge toch?Dat ze helemaal overspannen was en overal schijt aan had
quote:Deze titel was van jou, die van het vorige topic was van Babette21
Op dinsdag 6 januari 2004 22:41 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Wat is er mis met MIJN titels?
ONM Deel 14: ~Ellen: Krijgt ze dan toch een meisje?~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |