Ik hou het op een 0-2 overwinning voor Ajax
quote:Waar baseer je het dan op na de wedstrijd van gister.
Op zondag 21 december 2003 11:49 schreef ErikT het volgende:[..]
Wat is dat nou weer voor onzin.
Geld zetten op en juichen voor zijn twee verschillende dingen.
quote:Ja niemand opende het deel. Dus dan offer ik me maar op.
Op zondag 21 december 2003 12:04 schreef brighton het volgende:
Geopend door een Ajacied
quote:Op Ajax in december.
Op zondag 21 december 2003 12:04 schreef F1Bas het volgende:[..]
Waar baseer je het dan op na de wedstrijd van gister.
quote:
Op zondag 21 december 2003 12:04 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ja niemand opende het deel. Dus dan offer ik me maar op.
quote:en hoeveel punten werden er verspeeld in de competitie?
Op zondag 21 december 2003 12:05 schreef ErikT het volgende:[..]
Op Ajax in december.
quote:We wachten gewoon even af wat de uitslag is en mocht die positief zijn voor Ajax dan kunnen we die PSVers lekker de hele winterstop sarren
Op zondag 21 december 2003 12:06 schreef F1Bas het volgende:[..]
en hoeveel punten werden er verspeeld in de competitie?
quote:Scorebordjournalistiek
Op zondag 21 december 2003 12:06 schreef F1Bas het volgende:[..]
en hoeveel punten werden er verspeeld in de competitie?
quote:Als ajax wint vandaag (en daar mag je best vanuit gaan) is het zo goed als zeker over en uit voor PSV
Op zondag 21 december 2003 12:04 schreef Speed1971 het volgende:
Tis voor de PSvers te hopen dat Twente wint vandaag want anders is het drama compleet.......Ik hou het op een 0-2 overwinning voor Ajax
Ik zie ajax niet echt ineens nog een stapel punten verliezen en ik zie PSV al helemaal niet vanaf nu alle punten pakken.
Als je 10 man van vitesse niet kan oprollen
quote:Welk drama doel je op?
Op zondag 21 december 2003 12:04 schreef Speed1971 het volgende:
Tis voor de PSvers te hopen dat Twente wint vandaag want anders is het drama compleet.......
quote:Het drama dat PSV heet
Op zondag 21 december 2003 12:12 schreef SCH het volgende:[..]
Welk drama doel je op?
quote:Die club die nog wel Europees speelt bedoel je. En Amstelcup
Op zondag 21 december 2003 12:14 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Het drama dat PSV heet
quote:Ik wou t niet zeggen...
Op zondag 21 december 2003 12:16 schreef SCH het volgende:[..]
Die club die nog wel Europees speelt bedoel je. En Amstelcup
quote:Psies
Maare voor beschouwing aan de gang dus ik ga lekker kijken en hopen dat Ajax 3 punten pakt en dan kan die hele Amstel Cup en UEFA Cup me gestolen worden.
quote:hehehe
quote:
Op zondag 21 december 2003 12:18 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Psies
Maare voor beschouwing aan de gang dus ik ga lekker kijken en hopen dat Ajax 3 punten pakt en dan kan die hele Amstel Cup en UEFA Cup me gestolen worden.
quote:raar...vorig jaar stelde het NL kampioenschap niks voor en nu ineens weer wel?
Psies
quote:Ik neem aan dat jij zo'n ajacied bent die vorig jaar hard liep te bleren dat het kampioenschap er niet toe deed en dat de CL is waar het om draait?
Psies
quote:Ja, stel je voor.
Op donderdag 18 december 2003 12:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
3 vaste verdedigers geblesseerd, dat is wel minder. Gelukkig dat we naar Vitesse moeten, een echte tegenstander had voor problemen kunnen zorgen
quote:Liever UEFA Cup de halve finale CL
Op zondag 21 december 2003 12:20 schreef ErikT het volgende:[..]
Ik neem aan dat jij zo'n ajacied bent die vorig jaar hard liep te bleren dat het kampioenschap er niet toe deed en dat de CL is waar het om draait?
Liever UEFA Cup winnen dan CL halve finale.
Liever UEFA Cup winnen dan de competitie.
Ajax wordt kampioen
PSV waarschijnlijk de Amstel Cup en dat is het dan.
quote:We zullen zien
Op zondag 21 december 2003 12:23 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Liever UEFA Cup de halve finale CL
Liever UEFA Cup dan landstitel, ja dat is waar maar dan moet PSV die wel winnen.Ajax wordt kampioen
PSV waarschijnlijk de Amstel Cup en dat is het dan.
quote:De slechtste wedstrijd van het seizoen, tegen ieder ander team zou verloren zijn, ook van Zwolle of Den Haag
Op zondag 21 december 2003 12:22 schreef zjroentje het volgende:
Ja, stel je voor.
quote:Zou een kleine pleister op de wonde zijn, maar het kutgevoel van gister overheerst nog steeds. Kutsfeer, kutwedstrijd, kutcombi. Zo slecht.
Op zondag 21 december 2003 13:11 schreef pascalheister het volgende:
hopen dat twente mijn zondag nog een beetje leuk maakt
quote:Het lukt!
Op zondag 21 december 2003 13:11 schreef pascalheister het volgende:
hopen dat twente mijn zondag nog een beetje leuk maakt
Twente is dan ook een soort PSV 2, met Ramzi, Gakhokidze en van der Weerden.
quote:
Op zondag 21 december 2003 12:05 schreef ErikT het volgende:[..]
Op Ajax in december.
quote:
Hiddink moet boze Waterreus kalmerenRonald Waterreus klonk direct na het 0-0 gelijkspel van PSV bij Vitesse nog heel beheerst. 'Je kunt niet iemand aanwijzen bij ons die niet zijn best heeft gedaan', verklaarde de doelman nog ogenschijnlijk rustig voor de camera's van Canal+. Maar eenmaal in de kleedkamer bleek de keeper, die PSV met enkele knappe reddingen overeind had gehouden tegen tien spelers van Vitesse, niet meer zo kalm.
De 33-jarige Limburger ging zo tekeer in de kleedkamer dat coach Guus Hiddink, die tegelijkertijd in de naastgelegen gang een radio-interview gaf, dat gesprek afkapte en assistent Fred Rutten maande om de rust in het kleedlokaal te herstellen. De trainer stuurde tevens de schrijvende pers weg.Waterreus baalde stevig van de 0-0 tegen Vitesse, zo had hij eerder nog laten weten. 'Dit puntenverlies in de laatste wedstrijd voor de winterstop is heel zuur. Maar je kon het een beetje zien aankomen. De laatste weken hebben we door tal van blessures met een smal groepje gewerkt. Dat wreekt zich nu. Vitesse heeft het punt zeker niet gestolen.'
De achterstand op Ajax is gegroeid tot zeven verliespunten. 'Maar we hebben wel vaker op een achterstand gestaan bij de winterstop om daarna toch het kampioenschap te behalen. Dus we zijn nog lang niet kansloos in de titelrace. Maar je weet dat je in de Nederlandse competitie niet veel punten mag verspelen als je kampioen wilt worden. Daarom zijn dit twee dure punten die we hier tegen tien man hebben verloren.'
Bron
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:52 schreef brighton het volgende:De achterstand op Ajax is gegroeid tot zeven drie verliespunten.
Hadden jullie even lekker kunnen inlopen op Ajax.......maar nee helaas.
Veel succes na de winterstop met jullie drukke programma!
Winterstop. 2 punten voor op PSV. Prima resultaat voor Ajax.
quote:Nogmaals. 3, Speed.
Op zondag 21 december 2003 18:59 schreef Speed1971 het volgende:
HahahaHadden jullie even lekker kunnen inlopen op Ajax.......maar nee helaas.
Veel succes na de winterstop met jullie drukke programma!
Winterstop. 2 punten voor op PSV. Prima resultaat voor Ajax.
quote:Oja!!!!!
Op zondag 21 december 2003 19:07 schreef twi het volgende:[..]
Nogmaals. 3, Speed.
Beter.
Kom van de biertjes die ik al als voorschot op het kampioenschap zuip, op kosten van TM67
quote:3 puntjes in de betonnen ufo en we zijn er weer
Op zondag 21 december 2003 19:10 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Oja!!!!!
Beter.
Kom van de biertjes die ik al als voorschot op het kampioenschap zuip, op kosten van TM67
quote:In de voorronde van de CL bedoel je? Want die 3 punten blijven gewoon in Amsterdam
Op zondag 21 december 2003 19:26 schreef pascalheister het volgende:[..]
3 puntjes in de betonnen ufo en we zijn er weer
quote:Net zoals de afgelopen jaren zeker?
Op zondag 21 december 2003 19:30 schreef twi het volgende:[..]
In de voorronde van de CL bedoel je? Want die 3 punten blijven gewoon in Amsterdam
quote:kleine kans dat je gelijk hebt
Op zondag 21 december 2003 19:30 schreef twi het volgende:[..]
In de voorronde van de CL bedoel je? Want die 3 punten blijven gewoon in Amsterdam
quote:Ik zou een slechte supporter zijn als ik er geen vertrouwen in had
Op zondag 21 december 2003 19:41 schreef DutchGooner het volgende:[..]
kleine kans dat je gelijk hebt
Bovendien, hoe langer het duurt, hoe dichterbij het moment komt dat PSV eens een flinke tik op de neus krijgt!
quote:Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.
Op zondag 21 december 2003 19:38 schreef febster het volgende:[..]
Net zoals de afgelopen jaren zeker?
quote:Pas maar op voor een uitgestelde kater, ik heb weer genoten vanmiddag van de fantastische Escudé en de talentvolle Sneijder en VdV. Ik dacht dat wij gisteren het absolute dieptepunt bereikt hadden, maar vanmiddag deden de Ajacieden een briljante eigen imitatie van Monty Python's Flying Circus, zelden heb ik me zo vermaakt bij een kneuzenkermis
Op zondag 21 december 2003 19:10 schreef Speed1971 het volgende:Oja!!!!!
Beter.
quote:hehehe
Op zondag 21 december 2003 21:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Pas maar op voor een uitgestelde kater, ik heb weer genoten vanmiddag van de fantastische Escudé en de talentvolle Sneijder en VdV. Ik dacht dat wij gisteren het absolute dieptepunt bereikt hadden, maar vanmiddag deden de Ajacieden een briljante eigen imitatie van Monty Python's Flying Circus, zelden heb ik me zo vermaakt bij een kneuzenkermis
quote:die hebben we naar mijn mening al gekregen, door de CL mis te lopen met 10 punten
Op zondag 21 december 2003 19:44 schreef twi het volgende:[..]
Ik zou een slechte supporter zijn als ik er geen vertrouwen in had
Bovendien, hoe langer het duurt, hoe dichterbij het moment komt dat PSV eens een flinke tik op de neus krijgt!
quote:Kan je nagaan. Ajax speelt zo slecht en PSV kan niet eens Ajax inhalen en dat terwijl Ajax nog een wedstrijd minder heeft gespeeld. Tis wel treurig gestelt met PSV.
Op zondag 21 december 2003 22:11 schreef appelsientje het volgende:[..]
hehehe
Dat zeg je mooi, je denkt het kan niet slechter, maar dan zie je toch het bewijs dat het slechter kan
maar toch blijft het jammer dat we de punten niet hebben gepakt.....
NU ff een paar weken "rust"
Ik zie de tweede helft met veel vertrouwen tegemoed. Ajax heeft een lekker rustig programma en zal daardoor veel minder blessures kennen dan de eerste seizoenshelft. Begin feb zal het eerste tikkie door Ajax uitgedeelt gaan worden
quote:Omdat PSV al hun goede spelers in de etalage zet? Oke, sportief gezien dan niet, maar PSV wringt zicht in allerlei bochten om diplomatiek een geintereseerde te zoeken voor Kezman, van Bommel en Robben.
Op maandag 22 december 2003 09:22 schreef appelsientje het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Kezzman weg gaat in de winterstop??
quote:Kezman is niet zo populair doordat 'ie al twaalf keer heeft gefaald in de CL. Robben mag wel weg, maar voor het juiste bedrag. PSV heeft dit liever niet, omdat ze denken dat hij niet uitgeleerd is. Robben heeft zich daarover bij mijn weten nog niet uitgelaten. Van Bommel zal niet vertrekken, die is geblesseerd geweest de afgelopen twee maanden. Het zou uitzonderlijk zijn als hij z'n eerstvolgende wedstrijd na herstel niet in een PSV-shirt speelt. Toch wordt hem een duwtje in de rug gegeven door de voorzitter.
Op maandag 22 december 2003 09:29 schreef ChAoZ het volgende:
Robben blijft en Kezman waarschijnlijk ook wel.
Al heeft dat bij de verschillende spelers verschillende redenenen:
Kezman blijft het in Europa historisch slecht doen en zegt nu wel rust te zoeken en dat bij PSV te kunnen vinden, maar da's klinkklare onzin. Als een mooie club zich meld met een zak geld is ie weg.
Robben is denk ik volgens hemzelf nog niet klaar en wil nog niet weg. Mag ook niet weg.
Van Bommel zie ik eigenlijk nog wel eens gebeuren. Die is duidelijk wel klaar, min of meer uitgeleerd in Nederland en toe aan een groter avontuur. Zeker na de uitspraken van PSV afgelopen week, zie ik hem nog wel eens weggaan.
quote:is dat een tv of ene radio programma?
Op maandag 22 december 2003 11:11 schreef pascalheister het volgende:
misschien dat het vanavond wat duidelijker wordt in voetbal insite waar van Bommel te gast is.
quote:ik ontvang geen rtl5...
Op maandag 22 december 2003 14:17 schreef ChAoZ het volgende:
voetbal inside niet kennen?
tv, rtl 5, vanaf een uur of 9 of herhaling vanaf een uur of 12
quote:Dat is ook weer heel erg overdreven. Hij is er op aangesproken en sindsdien komt het zelden meer voor. Vreemd dat je zoiets over Robben of Van Persie mag zeggen, maar het jankgedrag van volksknuffel Sneijder wordt weer met de mantel der liefde bedekt
Op maandag 22 december 2003 14:27 schreef sqlsmurft het volgende:
Benieuwd of de "schwalbegevoeligheid" van die doodgewone nuchtere en met beide benen op de grond groningse boerenjongen nog besproken wordt bij Insite.
quote:Tegen Vitesse zag ik 'm weer een aantal maal duiken anders.
Op maandag 22 december 2003 21:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat is ook weer heel erg overdreven. Hij is er op aangesproken en sindsdien komt het zelden meer voor. Vreemd dat je zoiets over Robben of Van Persie mag zeggen, maar het jankgedrag van volksknuffel Sneijder wordt weer met de mantel der liefde bedekt
quote:1 schwalbetje en 3 keer ging hij naar de grond na licht contact. Dat is minder dan Vogel in die wedstrijd, maar daar hoor je niemand over
Op maandag 22 december 2003 22:54 schreef twi het volgende:Tegen Vitesse zag ik 'm weer een aantal maal duiken anders.
quote:Ja uiteraard maar ze moeten toch iemand als pispaal hebben, dat si bij iedere club zo.
Op maandag 22 december 2003 23:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
1 schwalbetje en 3 keer ging hij naar de grond na licht contact. Dat is minder dan Vogel in die wedstrijd, maar daar hoor je niemand over
quote:Mag best hoor, maar dan mag ik op mijn beurt best nuanceren
Op maandag 22 december 2003 23:23 schreef Bartoli het volgende:
Ja uiteraard maar ze moeten toch iemand als pispaal hebben, dat si bij iedere club zo.
quote:ja dat klopt dat hoor je me ook niet zeggen. Wil alleen aangeven hoe zoiets door sommige mensen en journalisten gezien wordt.
Op maandag 22 december 2003 23:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Mag best hoor, maar dan mag ik op mijn beurt best nuanceren
ben ik wel blij mee dat hij luistert naar degene die hem naar een hoger niveau kunnen brengen (Van Persie luistert niet zo goed)
Hieruit blijkt dat Robben wil groeien en dat is
Medio oktober kreeg PSV Mark van Bommel wat klachten rond zijn liesstreek en uiteindelijk werd hij twee weken later, direct na de wedstrijd tegen Ajax, geopereerd aan een kleine liesbreuk.
In redelijke anonimiteit en korte termijn heeft de aanvoeder van PSV sinds die tijd aan zijn herstel gewerkt. Maandagavond onthulde Mark van Bommel in het programma Voetbal Insite op RTL5 weer volledig fit te zijn. Uiteraard mist hij nog de nodige wedstrijdritme, maar als de selectie 5 januari weer bij elkaar komt kan hij zich naadloos gaan aansluiten. PSV vertrekt kort daarop op trainingskamp naar Turkije.
Mark van Bommel liet verder nogmaals weten PSV alleen te verlaten als er zich een topclub voor hem meldde. In zijn ogen zouden dat een club of tien kunnen zijn, maar namen werden er niet genoemd.
quote:Manchester United, Arsenal, AS Roma, Barcelona, Real Madrid, Bayern München en Valencia stonden er geloof ik bij, de overige 3 zou ik niet direct weten. Eerlijk gezegd kan ik me alleen een eventuele overgang naar Barça en Bayern voorstellen, de overige clubs hebben betere spelers op die posities rondlopen. Bij Voetbal Insite hadden ze het ook over Bayern en voor het eerst waren Kraay en Derksen het ergens over eens
Op maandag 29 december 2003 13:11 schreef pascalheister het volgende:
Mark van Bommel liet verder nogmaals weten PSV alleen te verlaten als er zich een topclub voor hem meldde. In zijn ogen zouden dat een club of tien kunnen zijn, maar namen werden er niet genoemd.
Hiddink, who speaks excellent English, has also been with Real Madrid and Valencia. Now in his second spell with PSV, he led the Dutch club to European Cup success in 1988 while he has also been coach of Holland.
His contract with PSV ends next summer but the long-term successor to Glenn Hoddle will have a huge task in taking the underachieving club back to the top.
Droom maar lekker verder Glenn Hoddle.
quote:Anders nemen we Huubje Stevens wel
Op maandag 29 december 2003 15:26 schreef chelloboy het volgende:
Guus Hiddink, the PSV Eindhoven coach who led South Korea to fourth place at the 2002 World Cup finals, is believed to be who Tottenham Hotspur want to take charge next season.Hiddink, who speaks excellent English, has also been with Real Madrid and Valencia. Now in his second spell with PSV, he led the Dutch club to European Cup success in 1988 while he has also been coach of Holland.
His contract with PSV ends next summer but the long-term successor to Glenn Hoddle will have a huge task in taking the underachieving club back to the top.
quote:leuk
Ruud van Nistelrooij.....Ik zal nooit voor een andere Engelse club spelen. Als je eenmaal voor United gespeeld hebt, telt de rest niet meer mee. Ik wil zoveel als mogelijk tijd hier spelen voordat ik eventueel terugkeer naar Nederland om mijn carrière bij PSV af te bouwen", aldus Van Nistelrooy.
quote:
Op maandag 29 december 2003 15:26 schreef chelloboy het volgende:
Guus Hiddink, the PSV Eindhoven coach who led South Korea to fourth place at the 2002 World Cup finals, is believed to be who Tottenham Hotspur want to take charge next season.Hiddink, who speaks excellent English, has also been with Real Madrid and Valencia. Now in his second spell with PSV, he led the Dutch club to European Cup success in 1988 while he has also been coach of Holland.
Engels is aan jou blijkbaar ook niet besteed...
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:13 schreef twi het volgende:[..]
Engels is aan jou blijkbaar ook niet besteed...
las vanochtend in de Spits dat Hofland toch wel hoopt weg te mogen in de winterstop?
[Dit bericht is gewijzigd door ChAoZ op 05-01-2004 10:12]
quote:En terecht natuurlijk
Van Raaij: 'Robben kost ¤ 15 miljoen'PSV-voorzitter/directeur Harry van Raaij is een beetje in zijn wiek geschoten door de gang van zaken rondom Arjen Robben. Ondanks het feit dat Van Raaij maximale openheid naar Robben en Manchester United betracht heeft met betrekking tot het verzoek van de Engelse kampioen om te mogen komen praten over Robben, hebben zowel de speler als de club Van Raaij niets verteld over het uitstapje van Robben naar Manchester United dit weekend. De PSV-preses wil, net als in het geval van de transfers van Jaap Stam en Van Nistelrooy, ook nu het scenario in eigen hand houden. Om iedereen dan ook weer op zijn plaats te krijgen heeft Van Raaij de transfersom gesteld op ¤ 15 miljoen. Dit is het dubbele van het bedrag dat Manchester United voor de transfer van Robben voor ogen heeft. "Voor ¤ 7,5 miljoen krijgen ze een shirt met zijn handtekening erop", liet Van Raaij fijntjes weten.
quote:Enige kans dat we Nilis opnieuw kunne revalideren?
Op zondag 4 januari 2004 18:08 schreef pascalheister het volgende:[..]
leuk
Maar Van the Man die zou terugkeren, dat zou geweldig zijn
quote:Kom maar weer op met de calimero reacties, kommaar, kommaar, kommaar
Van Bommel: 'Dat overdreven godenzonen-gedoe'6/1/2004 23:04
De fans van de tegenstanders roepen dat hij zijn been moet breken, maar Mark van Bommel kan er niet mee zitten. 'Als ik bij hún club zou spelen, dan zouden ze juist vanwege mijn voetbalstijl met me weglopen.'
In de nieuwe Voetbal International praat de Limburger openhartig over zijn imago, de partijdigheid van de pers, Oranje, het EK, PSV en zijn eigen toekomst. Van Bommel gaat de confrontatie net als op het veld ook verbaal niet uit de weg.De vrijwel herstelde middenvelder hekelt de voorkeursbehandeling die de spelers van Ajax volgens hem in de pers genieten. 'Dat overdreven gedoe met Ajacieden en godenzonen... Alleen omdat ze een keer in 1995 de Champions League wonnen? En Feyenoord dan? Die pakten in 2002 de UEFA Cup, maar daar hoor je niemand meer over. Waren dat dan boerenzonen of zo?'
Bang voor de reactie vanuit het westen is Van Bommel niet. 'Iedereen roept dan weer dat je je achtergesteld voelt: het bekende verhaal van de provinciaal die eens net zo volwassen moet worden als de mensen van boven de grote rivieren. Maar zelfs daarin wordt met twee maten gemeten', meent Van Bommel.
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
HELD VAN BOMMEL
[..]Kom maar weer op met de calimero reacties, kommaar, kommaar, kommaar
quote:Maar hij heeft wel gelijk natuurlijk. Het is zo makkelijk om dan calimero te roepen, maar zelfs de NOS heeft aangegeven dat ze fouten gemaakt hebben. Leg een verslag van een willekeurige wedstrijd van Ajax in de NRC en de Volkskrant eens naast elkaar en zie het verschil
Op dinsdag 6 januari 2004 23:24 schreef F1Bas het volgende:
deze keer ligt het wel erg voor de hand he
Opzich is het niet erg dat het bestaat, als ze het gewoon toe zouden geven. Iemand als Jack Van Gelder kan je natuurlijk nooit serieus nemen qua objectiviteit om maar eens een open deur in te trappen
quote:Wen er maar vast aan: hoe langer hij bij PSV zit, hoe zuurder hij zal worden
Op dinsdag 6 januari 2004 23:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Maar hij heeft wel gelijk natuurlijk. Het is zo makkelijk om dan calimero te roepen, maar zelfs de NOS heeft aangegeven dat ze fouten gemaakt hebben. Leg een verslag van een willekeurige wedstrijd van Ajax in de NRC en de Volkskrant eens naast elkaar en zie het verschil
Opzich is het niet erg dat het bestaat, als ze het gewoon toe zouden geven. Iemand als Jack Van Gelder kan je natuurlijk nooit serieus nemen qua objectiviteit om maar eens een open deur in te trappen
quote:En hoe meer jullie hem gaan haten, waardoor hij steeds beter gaat spelen
Op woensdag 7 januari 2004 00:13 schreef F1Bas het volgende:
Wen er maar vast aan: hoe langer hij bij PSV zit, hoe zuurder hij zal worden
En dat weet hij.
Ik zou in dat geval ook bitter reageren.
J.
quote:Ik haat ook de andere psv spelers niet, dus aan wie zou dat nu liggen?
Op woensdag 7 januari 2004 00:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
En hoe meer jullie hem gaan haten, waardoor hij steeds beter gaat spelen
quote:en ik denk niet dat de supporters dat erg vinden
Op woensdag 7 januari 2004 00:41 schreef Juan Zueco het volgende:
Van Bommel haalt z'n pensioen bij p$v. Niet goed genoeg voor de top.
quote:Terecht, hij is wel goed genoeg voor p$v.
Op woensdag 7 januari 2004 00:43 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en ik denk niet dat de supporters dat erg vinden
J.
quote:Hij gaat altijd voorop in de strijd en durft uit te halen, maar kan ook incasseren. Hij speelt als een echte prof. Werken tot je erbij nee valt en willen winnen ten koste van alles. Davids is een zelfde soort speler en krijgt hier ook veel kritiek. Als het moet schoppen ze iemand neer of rammen ze een bal het stadion uit in plaats van met 3 hoekjes uitverdedigen. Dat past niet in de Nederlandse voetbal cultuur. Maar ik weet zeker dat iedere club in Nederland hem graag in z'n team zou hebben
Op woensdag 7 januari 2004 00:42 schreef F1Bas het volgende:
Ik haat ook de andere psv spelers niet, dus aan wie zou dat nu liggen?
quote:tuurlijk
Op woensdag 7 januari 2004 00:41 schreef Juan Zueco het volgende:
Van Bommel haalt z'n pensioen bij p$v. Niet goed genoeg voor de top.En dat weet hij.
Ik zou in dat geval ook bitter reageren.
J.
ik moet nog zien of ie weggaat. misschien eind volgend seizoen, als de grote leegloop bij PSV kan beginnen
En Robben voor 15 miljoen? Da's toch echt flink teveel hoor, Harry. Die jongen heeft relatief gezien nog helemaal niks neergezet.
quote:Idd, Robben heeft nog niet zoveel laten zien. Maar hij is nu pas 19 en al 1 vd beste spelers uit de HCE. Wat gaat dat wel niet worden?
Op woensdag 7 januari 2004 09:16 schreef twi het volgende:
Het is aan de oude kant, maar te oud zeker nog niet. Van Nistelrooij is inmiddels ook 28 geloof ik, dus die ging ook rond die leeftijd. Trabelsi is ook net zo oud. Ik zou eerder zeggen dat het een perfecte leeftijd is. Veel voetballers zitten tussen 25 en 29 tegen hun hoogtepunt aan en kunnen dus beter rond hun 25/26e naar het buitenland zodat wij er ook nog van kunnen genieten.En Robben voor 15 miljoen? Da's toch echt flink teveel hoor, Harry. Die jongen heeft relatief gezien nog helemaal niks neergezet.
quote:Je ziet het met Van der Vaart, die is dit seizoen ook gigantisch ingekakt. Nu is 'ie eindelijk een seizoentje echt lekker aan het ballen, en dan zou 'ie gelijk 15 miljoen euro moeten kosten? Het is steeds krampachtiger wat PSV probeert te bereiken op de transfermarkt. Persberichten dat contracten verlengd moeten worden. Het lijkt wel een bedrijf...
Op woensdag 7 januari 2004 09:37 schreef ErikT het volgende:
Idd, Robben heeft nog niet zoveel laten zien. Maar hij is nu pas 19 en al 1 vd beste spelers uit de HCE. Wat gaat dat wel niet worden?
Ik bedoel, Mido was ook pas 19 geloof ik, en had/heeft ook een ontzettend goede kans om een topper te worden. Daarvoor is 'ie niet gelijk 15 miljoen euro waard. Anders zou ik gelijk uitverkoop gaan houden van jonge talenten bij Ajax. Zitten we zo aan de 150 miljoen, daar kunnen we wel een paar mooie topper voor halen.
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 07-01-2004 10:04]
quote:Van mij mag 'ie 'r zo hebben
Op woensdag 7 januari 2004 10:03 schreef ErikT het volgende:
Ja, maar Arjen doet t niet met Sylvie.
Daar zou ik ook een partij slecht van gaan voetballen.
Ajax heeft de naam godenzonen gewoon verdient aan de mooie prestatie s in het verleden. Niet alleen maar vanwege de winst in de CL van 95. Ajax heeft internationaal gewoon veel en veel meer gepresteerd dan dat armetierige PSV.
Dat clubs als Ajax, Feyenoord en PSV zo nu en dan landskampioen worden is niets bijzonders. Ver komen in Europa is echter wel bijzonder. En dat is voor PSV gewoon weg onmogelijk. Het laatste aansprekende resultaat is van 88! Dat is bijna 16 jaar geleden
Het zijn jankerts daar in Eindhoven. De voorzitter en de aanvoerder moeten gewoon lekker hun bek gaan houden en respect in Nederland gaan afdwingen om in Europa eens wat te laten zien.
Verder hoor je de feyenoorders toch ook niet zo janken op dit moment terwijl daar ook weinig positiefs over gemeld wordt. Zij gaan bij zichzelf te raden en zijn nu orde op zaken aan het stellen. Kan PSV een mooi voorbeeld aan nemen.
Eindhovuh is idd de gekstuh!
quote:Gelukkig, Speed is er ook nog!
Op woensdag 7 januari 2004 11:38 schreef Speed1971 het volgende:
<Godenzonengezever>
Hoi!
quote:Linksbuitens zijn heel dun gezaaid. Jonge talentvolle linksbuitens al helemaal. PSV zit dus in een sterke onderhandelingspositie, want let maar op dat er meer kapers op de kust voor deze jongen komen uit grote Europese clubs. Die 15 miljoen kan best wel eens gehaald worden.
Op woensdag 7 januari 2004 09:16 schreef twi het volgende:
En Robben voor 15 miljoen? Da's toch echt flink teveel hoor, Harry. Die jongen heeft relatief gezien nog helemaal niks neergezet.
quote:Doe nou niet zo dom. Dit is gewoon gejank van de bovenste plank. In de sportwereld wordt je afgerekend op je prestatie s. Je dwingt respect af door te presteren. Noem nou eens iets op waarin PSV de laatste 10 jaar in uitgeblinkt heeft. En kom ajb niet niet met landstitels, Amstel Cupjes of JC schalen aan kakken, die prijzen worden, op een uitzondering hier en daar, gewoon altijd door de top 3 gepakt.
Op woensdag 7 januari 2004 11:43 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Gelukkig, Speed is er ook nog!
Hoi!
quote:Van Bommel kan jammer genoeg niet incasseren en komt daarom aan de naam "jankerd". In uitdelen is hij heel erg goed, maar het is een matennaaier pur sang.
Op woensdag 7 januari 2004 02:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Hij gaat altijd voorop in de strijd en durft uit te halen, maar kan ook incasseren.
Wat een loser!
quote:Wat een onzin zeg. Waarom zouden JC Schaals, Amstel Cups (die PSV trouwens nooit wint) en kampioenschappen niet meetellen? Wat een gezever, natuurlijk tellen die mee voor je imago. Je weet donders goed wat Van Bommel bedoelt maar je bent het er gewoon niet mee eens. Dat kan, want je zit ook aan de (goede - als ajacied) kant van het verhaal. Natuurlijk komt Ajax meer en beter in het nieuws, dat is geen waanidee maar gewoonweg de realiteit. Waarom zou Van Bommel daar niets van mogen zeggen?
Op woensdag 7 januari 2004 12:01 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Doe nou niet zo dom. Dit is gewoon gejank van de bovenste plank. In de sportwereld wordt je afgerekend op je prestatie s. Je dwingt respect af door te presteren. Noem nou eens iets op waarin PSV de laatste 10 jaar in uitgeblinkt heeft. En kom ajb niet niet met landstitels, Amstel Cupjes of JC schalen aan kakken, die prijzen worden, op een uitzondering hier en daar, gewoon altijd door de top 3 gepakt.
Persoonlijk interesseert het mij geen lor dat Ajax vaker op TV komt...
quote:Meer aanspreken eens. Verder niet.
Op woensdag 7 januari 2004 12:21 schreef Doezelhaar het volgende:
Ajax spreekt gewoon meer aan en heeft betere spelers.
quote:Het is calimero gedrag omdat duidelijk is dat-ie niet echt op de hoogte is van de reden van de bijnaam. De bijnaam "Godenzonen" is om te beginnen veel ouder dan 1995 (denkt die gozer echt pas dat Ajax pas sinds toen Godenzonen genoemd wordt?) en ten tweede heeft het ook met de naam Ajax te maken. Het figuur Ajax uit de Griekse mytholigie was half-god: vader was goed, moeder sterveling. Om die reden was Ajax dus een Godenzoon. En zie daar de link met de bijnaam.
Op dinsdag 6 januari 2004 23:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
HELD VAN BOMMEL
[..]Kom maar weer op met de calimero reacties, kommaar, kommaar, kommaar
Maar Mark wentelt zich blijkbaar liever in de calimero rol dan enigszins geïnformeerd te zijn.
quote:daarover zijn de meningen ineens verdeeld. onder de neutrale mensen gold altijd dat PSV de betere spelers had, maar ik lees uit die hoek steeds vaker dat Ajax ze heeft
Op woensdag 7 januari 2004 12:22 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Meer aanspreken eens. Verder niet.
[Dit bericht is gewijzigd door ChAoZ op 07-01-2004 12:36]
quote:Je kan lullen wat je wilt, PSV is zowel binnen Nederland als in Europa constant aan het presteren
Op woensdag 7 januari 2004 12:01 schreef Speed1971 het volgende:Doe nou niet zo dom. Dit is gewoon gejank van de bovenste plank. In de sportwereld wordt je afgerekend op je prestatie s. Je dwingt respect af door te presteren. Noem nou eens iets op waarin PSV de laatste 10 jaar in uitgeblinkt heeft. En kom ajb niet niet met landstitels, Amstel Cupjes of JC schalen aan kakken, die prijzen worden, op een uitzondering hier en daar, gewoon altijd door de top 3 gepakt.
Waarschijnlijk zie je dat zelf ook wel in en uit je je teleurstelling op deze manier. Feyenoord en PSV zitten diep in de schulden, daarom is ajax beter, in de afgelopen 6 jaar hebben wij wel 1 keer wat gepresteerd in Europa. So what, dat is het verleden, we leven in het heden en daar is Ajax uitgespeeld in Europa en voor de AC. Blijf maar lekker denken aan het verleden, het heden is duidelijk te pijnlijk
quote:Ja die prijzen tellen idd mee. Maar heeft in mijn ogen geen meerwaarde. Nogmaals, clubs als Ajax en PSV pakken de prijzen in Nederland. Dat is niet bijzonder. Maar zelfs als je naar die prijzen kijkt is Ajax oppermachtig. Ik doe het even uit mijn hoofd maar Ajax is volgens mij 2 x zo vaak landskampioen geworden dan PSV. Maar goed dat is allemaal geblaat.
Op woensdag 7 januari 2004 12:19 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Wat een onzin zeg. Waarom zouden JC Schaals, Amstel Cups (die PSV trouwens nooit wint) en kampioenschappen niet meetellen? Wat een gezever, natuurlijk tellen die mee voor je imago. Je weet donders goed wat Van Bommel bedoelt maar je bent het er gewoon niet mee eens. Dat kan, want je zit ook aan de (goede - als ajacied) kant van het verhaal. Natuurlijk komt Ajax meer en beter in het nieuws, dat is geen waanidee maar gewoonweg de realiteit. Waarom zou Van Bommel daar niets van mogen zeggen?
Persoonlijk interesseert het mij geen lor dat Ajax vaker op TV komt...
Moet je trouwens Anal + eens kijken daar zijn ze behoorlijk anti Ajax. Maar daar hoor je ook verder niemand over.
Maar als Ajax zoveel vaker en beter in het nieuws is waarom hoor je de Feyenoorders daar dan nooit over klagen?
Ajax: Pienaar, Trabelsi, de Jong, Maxwell, Heitinga, Sneijder, van der Vaart, Ibrahimovic, Sonck, Galasek. (Op Sonck en Galasek na acht ik al deze spelers in staat voor de Europase top).
quote:1. Ga jij de Feyenoordkrant maar eens lezen.
Op woensdag 7 januari 2004 12:30 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Maar als Ajax zoveel vaker en beter in het nieuws is waarom hoor je de Feyenoorders daar dan nooit over klagen?
quote:Ah dit is het PSV-topic dus hier mag ik
Op woensdag 7 januari 2004 12:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:Mij best hoor, maar ik geloof dat Doc een prima punt maakte in het Ajax topic. Ajax keert niet snel meer terug naar de Europese top.
Voor PSV zal het NOG meer tijd zitten tussen de meest recente EC1 en de volgende
quote:dat valt ook wel weer mee hoor. psv-ers zeiken er misschien vaker over, maar ik hoor ook vaak genoeg feyenoorders erover
Op woensdag 7 januari 2004 12:30 schreef Speed1971 het volgende:
quote:De laatste 20 jaar echter niet. Dan doet PSV het aanzienlijk beter ...
Op woensdag 7 januari 2004 12:30 schreef Speed1971 het volgende:Ik doe het even uit mijn hoofd maar Ajax is volgens mij 2 x zo vaak landskampioen geworden dan PSV. Maar goed dat is allemaal geblaat.
quote:Zolang er geen salaris plafonds komen en het "buitenlanders" beleid niet veranderd is 1995 het laatste jaar dat een Nederlands team de CL wint
Op woensdag 7 januari 2004 12:33 schreef Doc het volgende:Ah dit is het PSV-topic dus hier mag ik
Voor PSV zal het NOG meer tijd zitten tussen de meest recente EC1 en de volgende
quote:Helaas wel ja...
Op woensdag 7 januari 2004 12:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Zolang er geen salaris plafonds komen en het "buitenlanders" beleid niet veranderd is 1995 het laatste jaar dat een Nederlands team de CL wint
quote:Vreemd, Galasek is de meest waardevolle speler van Ajax. De Jong wordt nooit zo dominant en goed, dus die 2 namen zou ik omdraaien.
Op woensdag 7 januari 2004 12:32 schreef Doezelhaar het volgende:
PSV: van Bommel, Kezman, Robben, Bouma, Ooijer. (Alleen Robben acht ik in staat om de top aan te kunnen van Europa).Ajax: Pienaar, Trabelsi, de Jong, Maxwell, Heitinga, Sneijder, van der Vaart, Ibrahimovic, Sonck, Galasek. (Op Sonck en Galasek na acht ik al deze spelers in staat voor de Europase top).
quote:eens
Op woensdag 7 januari 2004 12:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Vreemd, Galasek is de meest waardevolle speler van Ajax. De Jong wordt nooit zo dominant en goed, dus die 2 namen zou ik omdraaien.
quote:Wat een geblaat!
Op woensdag 7 januari 2004 12:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Je kan lullen wat je wilt, PSV is zowel binnen Nederland als in Europa constant aan het presteren
. Ajax heeft na 1996 in Europa nog 1 keer iets aardigs neergezet en dat wordt verheerlijkt. Dat mag best hoor, maar als men dan met (h)eerlijke voorbeelden van Lausanne of Kopenhagen komt wordt dat weggehoond met "ja maar toen deden we het goed." Mij best hoor, maar ik geloof dat Doc een prima punt maakte in het Ajax topic. Ajax keert niet snel meer terug naar de Europese top.
Waarschijnlijk zie je dat zelf ook wel in en uit je je teleurstelling op deze manier. Feyenoord en PSV zitten diep in de schulden, daarom is ajax beter, in de afgelopen 6 jaar hebben wij wel 1 keer wat gepresteerd in Europa. So what, dat is het verleden, we leven in het heden en daar is Ajax uitgespeeld in Europa en voor de AC. Blijf maar lekker denken aan het verleden, het heden is duidelijk te pijnlijk
PSVers zijn gewoon jankertjes..."Zelfs met 10 punten zijn we niet door" Ja mensen wake up dat zegt gewoon wat over de sterkte van de poule.
Weenies!
quote:Ja het lijkt vreemd dat ik dit rijtje zo neerzet maar Galasek is gewoon te oud vandaar dat ik hem niet meer in staat acht om bij een club als Man Utd of Milan te laten spelen. Hij is wel de dragende speler van Ajax en zeker de beste middenvelder van Ajax op dit moment. Ik reken hem niet af op voetbalkwaliteiten maar op zijn leeftijd.
Op woensdag 7 januari 2004 12:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Vreemd, Galasek is de meest waardevolle speler van Ajax. De Jong wordt nooit zo dominant en goed, dus die 2 namen zou ik omdraaien.
quote:Ik durf dat te betwijfelen. Er kunnen mazzeljaren tussen zitten. Niemand, maar dan ook echt niemand had in 1994 gedacht dat Ajax de CL wel zou winnen. Dat soort seizoen kunnen nog steeds voorkomen.
Op woensdag 7 januari 2004 12:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Zolang er geen salaris plafonds komen en het "buitenlanders" beleid niet veranderd is 1995 het laatste jaar dat een Nederlands team de CL wint
quote:Vorig seizoen zat het er in. Alleen jammer dat Inzaghi bestaat.
Op woensdag 7 januari 2004 12:40 schreef Doc het volgende:[..]
Ik durf dat te betwijfelen. Er kunnen mazzeljaren tussen zitten. Niemand, maar dan ook echt niemand had in 1994 gedacht dat Ajax de CL wel zou winnen. Dat soort seizoen kunnen nog steeds voorkomen.
quote:Nog een hondekoekje?
Op woensdag 7 januari 2004 12:39 schreef Speed1971 het volgende:
Weenies!
quote:Zal ik mijn hondje maar thuis laten zaterdag? Denk dat als hij een koekje aangeboden krijgt van een rooie rakker, zeeuw en een lampie dat ie niet alleen naar het koekje hapt.
Op woensdag 7 januari 2004 12:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Nog een hondekoekje?
quote:laatste 10 jaar:
Op woensdag 7 januari 2004 12:34 schreef Doc het volgende:
De laatste 20 jaar echter niet. Dan doet PSV het aanzienlijk beter ...
laatste 15 jaar
kampioen 7-6 voor psv
beker 4-3 voor ajax
laatste 20 jaar:
kampioen 10-7 voor psv
beker 7-4 voor ajax
laatste 25 jaar:
kampioen 11-10 voor ajax
beker 8-4 voor ajax
het is maar net waar je dan de grens legt en wat je allemaal meetelt (europa even buitenbeschouwing gelaten)
[Dit bericht is gewijzigd door ChAoZ op 07-01-2004 12:51]
quote:Niet zolang Real, Milan en Juve zo kapitaal krachtig zijn. Het kan gebeuren, maar echt reeël is het niet. Als men zich er in Duitsland al zorgen om gaat maken of het de komende 10 jaar nog lukt, lijkt het me dat we in Nederland over een paar jaar vol bewondering terug kijken op de UEFA Cup van Feyenoord
Op woensdag 7 januari 2004 12:40 schreef Doc het volgende:Ik durf dat te betwijfelen. Er kunnen mazzeljaren tussen zitten. Niemand, maar dan ook echt niemand had in 1994 gedacht dat Ajax de CL wel zou winnen. Dat soort seizoen kunnen nog steeds voorkomen.
quote:Mag ik het dan nogmaals zeggen met een quote!
Op woensdag 7 januari 2004 12:42 schreef Doc het volgende:
Ik wil graag nog eens herhalen dat die opmerking van Mark over dat "Godenzonen" puur calimero gemekker is (onderbowuing heb ik al gegeven).
quote:Doc is ook een Godenzoon
Op woensdag 7 januari 2004 12:42 schreef Doc het volgende:
Ik wil graag nog eens herhalen dat die opmerking van Mark over dat "Godenzonen" puur calimero gemekker is (onderbowuing heb ik al gegeven).
Ajax is trouwens ook een veel mooiere naam dan Philips Sport Vereniging. En dan nog hebben die PSVers soms het lef om te beweren dat Ajax een bedrijf is. Natuurlijk is Ajax een bedrijf maar als iemand dat roept die PSVers is, dan is dat natuurlijk zeer lachwekkend!
quote:In 1995 en 1996 waren Milan en Juve ook veel kapitaalkrachtiger dan Ajax en in 1988 Real ook veel kapitaalkrachtiger dan PSV. In NL zal het een toevalstreffer zijn. Misschien eens in de 20 jaar.
Op woensdag 7 januari 2004 12:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Niet zolang Real, Milan en Juve zo kapitaal krachtig zijn. Het kan gebeuren, maar echt reeël is het niet. Als men zich er in Duitsland al zorgen om gaat maken of het de komende 10 jaar nog lukt, lijkt het me dat we in Nederland over een paar jaar vol bewondering terug kijken op de UEFA Cup van Feyenoord
quote:Wij komen er voor uit, dat is het verschil
Op woensdag 7 januari 2004 12:47 schreef Speed1971 het volgende:Doc is ook een Godenzoon
Ajax is trouwens ook een veel mooiere naam dan Philips Sport Vereniging. En dan nog hebben die PSVers soms het lef om te beweren dat Ajax een bedrijf is. Natuurlijk is Ajax een bedrijf maar als iemand dat roept die PSVers is, dan is dat natuurlijk zeer lachwekkend!
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 12:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wij komen er voor uit, dat is het verschil
En vol trots riep VBL's rooie rakker: "IK BEN FAN VAN EEN BEDRIJF!"
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 07-01-2004 12:56]
quote:Helaas is het geen staatsbedrijf
Op woensdag 7 januari 2004 12:51 schreef Doc het volgende:En vol trots riep VBL's rooie rakker: "IK BEN FAN VAN EEN BEDRIJF!"
quote:Je hebt me overtuigd. Ik was tot vandaag voor PSV maar door deze zeer sterke reden om voor Ajax te zijn ga ik mijn seizoenkaart ritueel verbranden en me een Griekse neus laten aanmeten.
Op woensdag 7 januari 2004 12:47 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ajax is trouwens ook een veel mooiere naam dan Philips Sport Vereniging.
quote:Toch raar dat iemand die het communisme nog te rechts vindt zo n kapitaalistische club als PSV aanhangt.
Op woensdag 7 januari 2004 12:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Helaas is het geen staatsbedrijf
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Je hebt me overtuigd. Ik was tot vandaag voor PSV maar door deze zeer sterke reden om voor Ajax te zijn ga ik mijn seizoenkaart ritueel verbranden en me een Griekse neus laten aanmeten.
En zo is het dan toch een mooie dag geworden vol heldere inzichten
quote:Zelfs ik ben een mens. Ergo, mijn keuzes lijken soms met elkaar te botsen
Op woensdag 7 januari 2004 12:59 schreef Speed1971 het volgende:Toch raar dat iemand die het communisme nog te rechts vindt zo n kapitaalistische club als PSV aanhangt.
quote:"Mensen" die uitspraken doen als:"Ik vind het communische nog te rechts" beschouw ik niet als mensen maar als wezens die het individu of vrije wil niet respecteren.
Op woensdag 7 januari 2004 13:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Zelfs ik ben een mens. Ergo, mijn keuzes lijken soms met elkaar te botsen
quote:daar zeg je wat
Op woensdag 7 januari 2004 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Je hebt me overtuigd. Ik was tot vandaag voor PSV maar door deze zeer sterke reden om voor Ajax te zijn ga ik mijn seizoenkaart ritueel verbranden en me een Griekse neus laten aanmeten.
T t t t t tuuuuuuuuuuuuuurlijk...
quote:Ik zeg niet dat hij de waarheid spreekt (ik heb het artikel nog niet gelezen trouwens) maar je kunt het natuurlijk ook omdraaien. Als een Feyenoorder of PSV-er zegt dat ze kampioen worden omdat ze de beste zijn is het arrogant, zegt een ajacied het, dan is het de waarheid.
Op woensdag 7 januari 2004 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:
De tering... Als een Ajacied dit allemaal zou zeggen was het ontzettend arrogant geweest, maar Van Bommel zegt alleen maar de waarheid...T t t t t tuuuuuuuuuuuuuurlijk...
quote:Ja bla!
Op woensdag 7 januari 2004 14:37 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik zeg niet dat hij de waarheid spreekt (ik heb het artikel nog niet gelezen trouwens) maar je kunt het natuurlijk ook omdraaien. Als een Feyenoorder of PSV-er zegt dat ze kampioen worden omdat ze de beste zijn is het arrogant, zegt een ajacied het, dan is het de waarheid.
Hoe durft die eikel zichzelf te vergelijk met Jan Wouters!? Hij mag niet eens in zijn schaduw staan. Verder gaat de vergelijking natuurlijk ook niet op omdat Wouters het tijdens een interland deed. Ik denk dat als van Bommel een duitser tijdens het EK er ook zo uit beukt heel Nederland waarschijnlijk wel staat te juichen!
Van Bommel is niet alleen een weenie, hij is ook nog eens ontzettend dom.
[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 07-01-2004 14:54]
Maar ik denk toch dat Bommel straks de basisplaats aan Sneijder gaat verliezen als Dick niet te laf is. Die is 2 benig, heeft betere handelingsnelheid, beter schot en een vrije trap en corner. Mist alleen de agressie en verdedigende kwaliteiten van Mark. Maar met Schotland-thuis bleekdat balsnelheid veel belangrijker is op die centrale positie. Mark heeft teveel tijd nodig doordat ie links te zwak is, blijft toch meer een controlerende (Galasek) speler met aanvallende kwaliteiten, geen spelverdeler die Oranje zo nodig heeft. Marc kan wellicht een linie terug, als inschuivende/afjagende libero i.p.v. slome De Boer. Dat is ook de reden dat Koeman hem wil hebben, want Ajax mist eigenlijk gewoon een type Blind achterin die heel goed doorpresst. Blind was m.i. een van de belangrijkste factors in het succesvolle Ajax van van Gaal. Door hem kon Ajax heel ver naar voren verdedigen en veel beter pressen. Met Escude en Passanen etc. moet Koeman zeer safe spelen omdat die het spelletje niet zo zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Krottekop op 07-01-2004 15:04]
quote:Behoorlijke analyse.
Op woensdag 7 januari 2004 14:56 schreef Krottekop het volgende:
Lijkt weer een ouderwets PSV/Ajax kamp te ontstaan in Oranje, met de (ex)Ajacieden tegen PSV'ers Waterreus, Ooier, Bommel, Robben en Bouma. Is wel goed, beetje scherpte erin. In '88 was ook een gezonde spanning onderling. Zolang het niet uit de hand loopt met Davids/Mark-incidenten is daar niks mis mee.Maar ik denk toch dat Bommel straks de basisplaats aan Sneijder gaat verliezen als Dick niet te laf is. Die is 2 benig, heeft betere handelingsnelheid, beter schot en een vrije trap en corner. Mist alleen de agressie en verdedigende kwaliteiten van Mark. Maar met Schotland-thuis bleekdat balsnelheid veel belangrijker is op die centrale positie. Mark heeft teveel tijd nodig doordat ie links te zwak is, blijft toch meer een controlerende (Galasek) speler met aanvallende kwaliteiten, geen spelverdeler die Oranje zo nodig heeft. Marc kan wellicht een linie terug, als inschuivende/afjagende libero i.p.v. slome De Boer. Dat is ook de reden dat Koeman hem wil hebben, want Ajax mist eigenlijk gewoon een type Blind achterin die heel goed doorpresst. Blind was m.i. een van de belangrijkste factors in het succesvolle Ajax van van Gaal. Door hem kon Ajax heel ver naar voren verdedigen en veel beter pressen. Met Escude en Passanen etc. moet Koeman zeer safe spelen omdat die het spelletje niet zo zien.
quote:Ja, vergeten in de lijst.
Op woensdag 7 januari 2004 15:02 schreef Dylan Dog het volgende:Over die kampen: volgens mij horen Ruud en Stam ook in de PSV-groep, en die twee brengen natuurlijk wel wat ervaring maar vooral stem mee.
Maar het spelers-clubevenwicht is vooral de laatste tijd met Robben en Bouma wat meer richting PSV doorgeslagen. En het feit dat Ajax uit Europa ligt en PSV niet werkt natuurlijk ook in de Oranje-selectie door met dollen en sarren.
quote:Is ook wel nodig want met spelers als VDV, Sneijder, Davids, Seedorf, Kluivert, Mandy, Reiziger, de Boer (want die zal er helaas wel bij zijn) VD Sar en waarschijnlijk Melchiot is het Ajax kamp binnen Oranje te groot.
Op woensdag 7 januari 2004 15:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Over die kampen: volgens mij horen Ruud en Stam ook in de PSV-groep, en die twee brengen natuurlijk wel wat ervaring maar vooral stem mee.
quote:
'Dat overdreven gedoe met Ajacieden en godenzonen... Alleen omdat ze een keer in 1995 de Champions League wonnen?
\Wat zou zijn IQ zijn?
quote:Gelijk aan zijn rugnummer?
Op woensdag 7 januari 2004 15:10 schreef zjroentje het volgende:[..]
\Wat zou zijn IQ zijn?
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 14:47 schreef Speed1971 het volgende:
Hoe durft die eikel zichzelf te vergelijk met Jan Wouters!? Hij mag niet eens in zijn schaduw staan.
quote:Ik vrees dat ik nu toch even moet gaan nuanceren. Die uitspraak heb ik alleen eens gedaan in een discussie met een aantal Fortuyn aanhangers die links overal de schuld van gaven, toevallig heb ik in een andere (serieuzere) discussie mijn mening over het communisme gegeven.
Op woensdag 7 januari 2004 13:12 schreef Speed1971 het volgende:
"Mensen" die uitspraken doen als:"Ik vind het communische nog te rechts" beschouw ik niet als mensen maar als wezens die het individu of vrije wil niet respecteren.
quote:Het zou mij verbazen als hij de top zou bereiken. Goede voetballer maar geen ruggengraat
Op woensdag 7 januari 2004 15:23 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk met die Leandro? (of schrijf ik z'n naam nu verkeerd?)
quote:Zou ik als ik hem was maar snel zichzelf omturnen tot keeper
Op woensdag 7 januari 2004 15:12 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Gelijk aan zijn rugnummer?
quote:Horen Kluivert, Seedorf, Melchiot, Reizende en Davids niet bij een apart kabelkamp?
Op woensdag 7 januari 2004 15:09 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Is ook wel nodig want met spelers als VDV, Sneijder, Davids, Seedorf, Kluivert, Mandy, Reiziger, de Boer (want die zal er helaas wel bij zijn) VD Sar en waarschijnlijk Melchiot is het Ajax kamp binnen Oranje te groot.
quote:Moet je horen (lezen) wie het zegt......
Op woensdag 7 januari 2004 15:19 schreef SCH het volgende:[..]
Kom op Speed, je realiteitszin is weer op wereldreis.
Maar toch hou ik van je
Ben erg benieuwd of de psv-supporter hun eigen jongens wel volgen en zo ja wat zij van Takak vinden.
de enige noemenswaardige "prestatie" van PSV die ik heb te melden is jammer genoeg de kwartfinale tegen Feyenoord in de UEFA
Het is de keiharde waarheid, maar PSV heeft idd niets gepresteerd in Europa de voorbije jaren
Ik zie een kwartfinale plaats niet echt als een reden om te juichen
quote:Aardige speler die zichzelf, PSV en vooral Zwolle een grote dienst bewijst dit seizoen. Op dit moment niet goed genoeg voor de hoofdmacht, maar ik kan me best voorstellen dat hij een "Bouma traject" gaat bewandelen. Hij ontwikkeld zich goed en past zich goed aan. Het feit dat Zwolle hem graag wil behouden zegt genoeg lijkt me.
Op woensdag 7 januari 2004 16:00 schreef sqlsmurft het volgende:
Ben erg benieuwd of de psv-supporter hun eigen jongens wel volgen en zo ja wat zij van Takak vinden.
Andere PSV'ers doen het over het algemeen ook zeer behoorlijk. Lamey speelt aardig in Utrecht en Huntelaar schiet er zo af en toe 1 binnen voor AGOVV. Ramzi laat bij Twente zien toch aardig te kunnen voetballen.
Alleen Wilson bij Volendam valt vies tegen. Gehaald als groot talent, maar ik geloof dat ze bij Volendam ook hopen dat ze volgende keer een betere speler kunnen huren. Addo is te licht voor PSV is gebleken, jammere miskoop. Gakhokidze vertrekt sowieso, doet het niet eens onaardig in Enschede
Volgens mij heb ik dan iedereen gehad, zoniet heeft deze weinig indruk op me gemaakt
quote:Gratis reisje naar de familie dan?
Op woensdag 7 januari 2004 22:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Jan Wuytens, Admir Haznadar en Ibrahim Afellay gaan mee op trainingskamp naar Turkije (en niet als tolk om de voor de hand liggende grappen voor te zijn). Hiddink durft het eindelijk aan om wat jeugd uit te testen
quote:In de laatste jaren is PSV altijd maar dan ook altijd beter en sterker geweest als feyenoord.
Op woensdag 7 januari 2004 19:24 schreef ASSpirine het volgende:
zozo, wat een gerel hierde enige noemenswaardige "prestatie" van PSV die ik heb te melden is jammer genoeg de kwartfinale tegen Feyenoord in de UEFA
Het is de keiharde waarheid, maar PSV heeft idd niets gepresteerd in Europa de voorbije jaren
Ik zie een kwartfinale plaats niet echt als een reden om te juichen
quote:Vind ik een zwak argument, had je er maar 11 moeten halen.
Op donderdag 8 januari 2004 00:11 schreef RijstNatie het volgende:
In de laatste jaren is PSV altijd maar dan ook altijd beter en sterker geweest als feyenoord.
Rotterdam heb veel geluk gehad in de uefa en psv heb bijna altijd pech, zo ook dit jaar met 10 league punten.
De Spurs schijnen hem trouwens te willen hebben.........
quote:Als je met 10 punten het niet haalt betekent dat alleen dat je een opponent in je poule hebt zitten die heel erg slecht is. Da's dus eigenlijk wel geluk zou ik zeggen, dus wat nou pech?
Op donderdag 8 januari 2004 00:11 schreef RijstNatie het volgende:[..]
In de laatste jaren is PSV altijd maar dan ook altijd beter en sterker geweest als feyenoord.
Rotterdam heb veel geluk gehad in de uefa en psv heb bijna altijd pech, zo ook dit jaar met 10 league punten.
quote:da's dan opnieuw. maar daar wilde Van Bommel niet heen?
Op donderdag 8 januari 2004 07:26 schreef Speed1971 het volgende:
Ik hoor de PSVers helemaal niets meer melden over de kinderachtige en domme uitspraken van van Bommel.De Spurs schijnen hem trouwens te willen hebben.........
quote:Idd, PSV had het niet verdiend als ze door waren gegaan hoor
Op donderdag 8 januari 2004 08:48 schreef Doc het volgende:[..]
Als je met 10 punten het niet haalt betekent dat alleen dat je een opponent in je poule hebt zitten die heel erg slecht is. Da's dus eigenlijk wel geluk zou ik zeggen, dus wat nou pech?
quote:Van Bommel heeft gewoon gelijk...
Op donderdag 8 januari 2004 07:26 schreef Speed1971 het volgende:
Ik hoor de PSVers helemaal niets meer melden over de kinderachtige en domme uitspraken van van Bommel.
Blijft een ontzettende klootzak, dat wel
quote:Niks gelijk. Dat het een zoete bijnaam is zegt niks. Ajax deel van de Griekse mythologie en godenzonen is daar van afgeleid. Dat de prestaties daarna die bijnaam evenaarden, daar kan Ajax niks aan doen...
Op donderdag 8 januari 2004 10:28 schreef Cart_man het volgende:[..]
Van Bommel heeft gewoon gelijk...
quote:Het gaat er niet om dat hij wel of niet gelijk heeft. De uitspraken hebben gewoon een heel hoog mamma-ze-plagen-me gehalte. Kom ook nog eens bij dat de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet geldt voor van Bommles uitspraak over dat VDV theatraal gaat liggen. Doet van Bommel gelukkig nooit. En van Bommel geeft ook nog eens aan dat hij geen ruk op school heeft geleerd door te beweren dat de bijnaam Godenzonen is gebasserd op het behalen van de CL in 95.
Dat voetballers over het algemeen niet echt slim zijn wist ik maar dat ze ze ook nog zo dom maken wist ik niet......
quote:Dat zeg je alleen maar omdat hij zeurt over Ajax
quote:Ja en?
Op donderdag 8 januari 2004 11:02 schreef Kremers het volgende:Dat zeg je alleen maar omdat hij zeurt over Ajax
Dat is voor Ajacieden niet leuk om te lezen, maar voor vele anderen wel. Van Bommel heeft dit waarschijnlijk gedaan om de boel wat op te stoken en dat is hem goed gelukt. Alle lachwekkende reacties van de Ajacieden zijn goed voor je ochtend humeur
quote:Maar het meest lachwekkende is toch die blatante onzin die Mark uit z'n mondje laat optekenen
Op donderdag 8 januari 2004 11:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ja en?
Dat is voor Ajacieden niet leuk om te lezen, maar voor vele anderen wel. Van Bommel heeft dit waarschijnlijk gedaan om de boel wat op te stoken en dat is hem goed gelukt. Alle lachwekkende reacties van de Ajacieden zijn goed voor je ochtend humeur
quote:Neuh, hij heeft het wel dergelijk gezegd omdat hij dat denkt, hij is gewoon een zielig kereltje
Ja en?
Als ie maar niet naar Man-U gaat
quote:Je gaat toch niet serieus beweren dat je je kan vinden in de uitspraken die van Bommel heeft gedaan. Okay dat over die Ajax-Cult wel natuurlijk maar de argumenten waar hij dan vervolgens mee aan komt kakken raken kant noch wal.
Ja en?
quote:Hij overdrijft schromelijk, maar als je door de niet bijster slimme uitlatingen heen leest heeft hij best een punt. Ajacieden vinden het onzin, maar feit is dat het grootste deel van journalistiek Nederland Ajax een warm hart toedraagt. Daar is niks mis mee, maar ze durven er niet openlijk voor uit te komen en durven met droge ogen te beweren dat ze iedereen gelijk behandelen.
Op donderdag 8 januari 2004 12:27 schreef Speed1971 het volgende:Je gaat toch niet serieus beweren dat je je kan vinden in de uitspraken die van Bommel heeft gedaan. Okay dat over die Ajax-Cult wel natuurlijk maar de argumenten waar hij dan vervolgens mee aan komt kakken raken kant noch wal.
Ik zou het ook best vermakelijk vinden als een Ajacied iets over PSV zou zeggen. Maar als ie dan alleen maar poep-praat uitslaat dan zou ik me toch een beetje schamen voor die betreffende Ajacied.
quote:O dat is helemaal waar. Maar goed dat heeft ook voor een groot deel te maken met het feit dat er een hoop (schrijvende) media in en om Amsterdam zit. Een hoop journalisten zal al een voorkeur voor Ajax hebben gehad voordat ze uberhaupt aan de slag gingen als journalist. Persoonlijk vind ik het eigenlijk wel meevallen met de zogenaamde voorkeurs behandeling die Ajax krijgt. Als ik naar Studio Sport kijk dan zie ik naar mijn gevoel evenveel van Ajax, Feyenoord en PSV. Maar als ik daarentegen naar Anaal + kijk dan heerst daar een behoorlijk anti Ajax sfeer (Jansma, v Hanegem en Kieft) maar daar hoor je verder toch ook niemand over janken....? Maar stel dat je een krant erg pro Ajax vindt dan kan je toch ook een andere krant gaan lezen......Er bestaat vast wel iets zoals de Brabander oid.
Op donderdag 8 januari 2004 12:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Hij overdrijft schromelijk, maar als je door de niet bijster slimme uitlatingen heen leest heeft hij best een punt. Ajacieden vinden het onzin, maar feit is dat het grootste deel van journalistiek Nederland Ajax een warm hart toedraagt. Daar is niks mis mee, maar ze durven er niet openlijk voor uit te komen en durven met droge ogen te beweren dat ze iedereen gelijk behandelen.
Maar goed alle heisa is volgens mij gekomen na dat filmpje van de NOS waarin alle feiten over het presteren van PSV in de CL werden vertoont. Werden daar onwaarheden vertoont? Nee
Was de timing ongelukkig? Ja alleen als je PSV fan bent.
Het is misschien te begrijpen dat PSV zich benadeelt voelt maar hoe zij dan vervolgens omgaan met die gevoelens is van een zeer kinderachtig niveau.
ja ik verveel me een beetje
quote:Ook aan het wachten op nieuwe opdrachten?
Op donderdag 8 januari 2004 12:56 schreef Speed1971 het volgende:
ja ik verveel me een beetje
quote:Nee ik zit te wachten op een koerier....
Op donderdag 8 januari 2004 13:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ook aan het wachten op nieuwe opdrachten?
quote:Maar die zijn kritisch over ieder team van de "grote 3". Als het minder dan 3-0 wordt is het vaak erg slecht. Opzich wel verfrissend om die analyses te horen
Op donderdag 8 januari 2004 18:19 schreef ASSpirine het volgende:
niet iedereen heeft anaal + speed
quote:
Doelpunten: (7) Vennegoor 0-1; (15) Vennegoor 0-2; (21) Hersi 1-2; (66) De Jong 1-3; (76) Ebbinge 2-3.Gele kaarten: Hofland (PSV), Van der Doelen (NEC).
Opstelling PSV:
Van Dijk, Bøgelund (46, Faber), Colin, Hofland (46, Jakobsen), Lee (46, Park), Rommedahl (67, Haznadar (85, Janssen)), Van der Schaaf (80, Afellay), Vogel (46, Van Bommel), Robben (46, Guijo Velasco), Vennegoor of Hesselink (71, Edson) en Vonlanthen (46, De Jong).
quote:Ik voorspel 8-0
Op zondag 11 januari 2004 11:01 schreef hamimandirali het volgende:
Vandaag op Eurosport om 19:20. Trabzonspor - PSV.
Wordt een mooie wedstrijd voor mij, want voor het eerst sinds jaren speelt mijn voetbalclub tegen een nederlandse team.
quote:die smiley bestaat niet...
Op zondag 11 januari 2004 12:15 schreef twi het volgende:[..]
Ik voorspel 8-0
quote:Jawel,
Op zondag 11 januari 2004 12:18 schreef ErikT het volgende:die smiley bestaat niet...
quote:Nog steeds onder voorbehoud. Waarschijnlijke opstelling PSV
Op maandag 12 januari 2004 15:15 schreef hamimandirali het volgende:
Het duel wordt zometeen gespeeld om 16:30 en wordt live uitgezonden op eurosport.
Waterreus, Bøgelund, Faber, Hofland, Colin, Park, Van der Schaaf, Van Bommel, Robben, De Jong en Vennegoor of Hesselink.
Wissels: Van Dijk, Lee, Vogel, Vonlanthen, De Roover, Wuytens en Afellay.
Kezman is er niet bij vanwege een kleine blessure, zelfde geldt voor Ooijer en Bouma, Leandro heeft zich inmiddels bij de selectie gevoegd
quote:k zie t ook
Op maandag 12 januari 2004 16:37 schreef chelloboy het volgende:
Nou ze zijn bezig hoor,ze zijn al weer oppermachtig
wel grappig trouwens om Frank Kramer (zo heet ie toch??) het commentaar te horen doen, weer eens wat anders dan hints
quote:Je gaat me toch niet vertellen dat je Frank Kramer nooit commentaar hebt horen geven? Die gozer is een van de meest irritante commentators op de Nederlandse TV.
Op maandag 12 januari 2004 16:51 schreef rubbereend het volgende:
en daar gaat Faber........wel grappig trouwens om Frank Kramer (zo heet ie toch??) het commentaar te horen doen, weer eens wat anders dan hints
quote:Hij past zich feilloos aan bij het niveau van de wedstrijd
Op maandag 12 januari 2004 16:59 schreef twi het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je Frank Kramer nooit commentaar hebt horen geven? Die gozer is een van de meest irritante commentators op de Nederlandse TV.
Penalty voor PSV, wel terecht overigens
quote:nee heb m zeker vaker gehoord, moet altijd wel lachen om hem, hij blijft maar lullen en je bent altijd helemaal bijgepraat over alles. we weten nu zelfs bijvoorbeeld hoe het zit met de topscorer in de Turske competitie.
Op maandag 12 januari 2004 16:59 schreef twi het volgende:[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je Frank Kramer nooit commentaar hebt horen geven? Die gozer is een van de meest irritante commentators op de Nederlandse TV.
zie trouwens ondertussen ik zit te typen dat robben m goed dr in legt hij paste er precies tussendoor
quote:ok robben is best snel, maar dat ie een assist op zichzelf kan geven wist ik niet.
Op maandag 12 januari 2004 17:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wereldgoal van Robben na een fantastische steekbal van Robben, matig verdedigd, dat wel, maar het doet niks af aan het doelpunt
quote:De Jong, Robben, what's in a name
Op maandag 12 januari 2004 18:18 schreef jimjim1983 het volgende:ok robben is best snel, maar dat ie een assist op zichzelf kan geven wist ik niet.
quote:[excuus mode]We speelden met 2 koreanen en Van Der Schaaf, daarmee redt je het niet eens tegen NAC ofzo[/excuus mode]
Op maandag 12 januari 2004 18:42 schreef twi het volgende:
Overtuigende wedstrijd
Ohja, het was bagger, maar het was ook maar een oefenwedstrijd
quote:Aan Koreanen en van der Schaaf ligt het niet dat je het niet tegen NAC redt hoor! Zonder hen verloren wij ook 2 keer dik!
Op maandag 12 januari 2004 18:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
[excuus mode]We speelden met 2 koreanen en Van Der Schaaf, daarmee redt je het niet eens tegen NAC ofzo[/excuus mode]
Ohja, het was bagger, maar het was ook maar een oefenwedstrijd
quote:Moet je ze kopen dan? 5 Euro
Op maandag 12 januari 2004 18:49 schreef twi het volgende:
Aan Koreanen en van der Schaaf ligt het niet dat je het niet tegen NAC redt hoor! Zonder hen verloren wij ook 2 keer dik!
quote:Alles goed, gaan wij volgend jaar augustus naar Korea!
Op maandag 12 januari 2004 18:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Moet je ze kopen dan? 5 Euro
2.000.000 - 5 is nog altijd 1.999.995
quote:Ironie is goed!
Op maandag 12 januari 2004 18:43 schreef chelloboy het volgende:
Kampioenen ole ole
Niet gezien, jammer dat zulke oefenwedstrijdjes niet leven en dus niets zeggen. Nog positieve punten ook?
quote:van de 8 penalty's die PSV mocht nemen gingen er 7 binnen, ook door Nederlandse spelers
Op maandag 12 januari 2004 18:52 schreef Suijk het volgende:Ironie is goed!
Niet gezien, jammer dat zulke oefenwedstrijdjes niet leven en dus niets zeggen. Nog positieve punten ook?
quote:Dus Hiddink heeft ze nu wel geleerd erop te oefenen...
Op maandag 12 januari 2004 18:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
van de 8 penalty's die PSV mocht nemen gingen er 7 binnen, ook door Nederlandse spelers
quote:Ironie? Hij meent het serieus hoor
Op maandag 12 januari 2004 18:52 schreef Suijk het volgende:
Ironie is goed!
quote:morgen de finale tegen Werder Bremen
Op maandag 12 januari 2004 18:57 schreef Suijk het volgende:[..]
Dus Hiddink heeft ze nu wel geleerd erop te oefenen...
Welke wedstrijd moeten ze nog meer spelen?
quote:Ik weet het, ik help hem even.
Op maandag 12 januari 2004 18:58 schreef twi het volgende:[..]
Ironie? Hij meent het serieus hoor
quote:Kat in 't bakkie, die verloren kansloos van Roda.
Op maandag 12 januari 2004 19:00 schreef pascalheister het volgende:[..]
morgen de finale tegen Werder Bremen
quote:en dan is de eerste (van de vele die nog gaan volgen) prijs binnen
quote:Er zijn twee groepen, PSV moet morgen winnen om tegen de winnaar van de andere groep te spelen,cappisch
quote:De Amstel Cup , JC Schaal en de Samsung Dae Han Min Guk Trofee komen er nog aan
Op maandag 12 januari 2004 19:07 schreef rubbereend het volgende:[..]
en dan is de eerste (van de vele die nog gaan volgen) prijs binnen
quote:Je vergeet de landstitel en UEFA Cup...
Op maandag 12 januari 2004 19:16 schreef twi het volgende:[..]
De Amstel Cup , JC Schaal en de Samsung Dae Han Min Guk Trofee komen er nog aan
quote:Jij denkt dat hij die vergat.....
Op maandag 12 januari 2004 20:35 schreef ErikT het volgende:Je vergeet de landstitel en UEFA Cup...
quote:Uiteraard. Maar je moet mensen hun fouten een beetje vergeven. Wat dacht jij dan? Dat hij expres fouten maakt?
Op maandag 12 januari 2004 20:43 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Jij denkt dat hij die vergat.....
quote:He godverdomme waarom ben ik nou gegaan zaterdag, ik kan zo waar de grapjes van ErikT waarderen
Op maandag 12 januari 2004 20:44 schreef ErikT het volgende:[..]
Uiteraard. Maar je moet mensen hun fouten een beetje vergeven. Wat dacht jij dan? Dat hij expres fouten maakt?
quote:Ik vind ErikT z'n grapjes in 9 van de 10 gevallen totaal niet grappig. Je bent gewoon te soft tegen mensen die je hebt gezien, Speed. En daarom ga ik nou niet naar meetings
Op maandag 12 januari 2004 20:51 schreef Speed1971 het volgende:[..]
He godverdomme waarom ben ik nou gegaan zaterdag, ik kan zo waar de grapjes van ErikT waarderen
quote:Ouch
Op maandag 12 januari 2004 20:54 schreef twi het volgende:[..]
Ik vind ErikT z'n grapjes in 9 van de 10 gevallen totaal niet grappig. Je bent gewoon te soft tegen mensen die je hebt gezien, Speed. En daarom ga ik nou niet naar meetings
Touche!
quote:We houden nog wel van je hoor
Op maandag 12 januari 2004 21:11 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ouch
Touche!
quote:We redden het wel tegen NAC twi. Een van die 'flutkoreanen' scoorde gewoon twee keer tegen Super NAC...
Op maandag 12 januari 2004 18:49 schreef twi het volgende:[..]
Aan Koreanen en van der Schaaf ligt het niet dat je het niet tegen NAC redt hoor! Zonder hen verloren wij ook 2 keer dik!
quote:Precies m'n punt! Geef ze maar hoor, kunnen wij ook een keertje van NAC winnen
Op maandag 12 januari 2004 22:41 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
We redden het wel tegen NAC twi. Een van die 'flutkoreanen' scoorde gewoon twee keer tegen Super NAC...
quote:Ruilen tegen Sylvie Meis?
Op maandag 12 januari 2004 22:46 schreef twi het volgende:[..]
Precies m'n punt! Geef ze maar hoor, kunnen wij ook een keertje van NAC winnen
quote:Doe daar Galasek bij en de deal is rond
Op maandag 12 januari 2004 22:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Ruilen tegen Sylvie Meis?
quote:Ik heb gelijk een heel andere kijk op je Tony. SCH, wat heb je nou met 'm gedaan?
Op maandag 12 januari 2004 22:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Doe daar Galasek bij en de deal is rond
quote:ajacieden hebben ook geen gevoel voor humor.
Op maandag 12 januari 2004 20:54 schreef twi het volgende:[..]
Ik vind ErikT z'n grapjes in 9 van de 10 gevallen totaal niet grappig. Je bent gewoon te soft tegen mensen die je hebt gezien, Speed. En daarom ga ik nou niet naar meetings
quote:De enige grap waar wij van boven de rivieren nog om kunnen lachen is die 'g' van jullie
Op maandag 12 januari 2004 23:21 schreef ErikT het volgende:
ajacieden hebben ook geen gevoel voor humor.
quote:ErikT is een beetje een nep-supporter........hij heeft een harde g
Op maandag 12 januari 2004 23:26 schreef twi het volgende:[..]
De enige grap waar wij van boven de rivieren nog om kunnen lachen is die 'g' van jullie
quote:Ik heb nog iemand nodig om m'n schoenen te poetsen
Op maandag 12 januari 2004 23:11 schreef twi het volgende:
Ik heb gelijk een heel andere kijk op je Tony. SCH, wat heb je nou met 'm gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |