abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 december 2003 @ 23:00:58 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_15498026
Nee, niet de verfilming van strip/computerspel XIII, maar een heftig tienerdrama waar ik erg benieuwd naar ben sinds het lezen van de recensie in Empire:
quote:
Nice girl Tracy is led by friend Evie into drinking, committing petty crimes and scaring her stuggling mother Melanie with her downward spiral into teen hell.

This LA-set drama could have been entitled Every Mothers Nightmare or, possibly, Cinematic Contraception. No-one in their right mind would consider having a child especially a girl after seeing what a horrible, scheming, back-talking slut she could turn into, as Tracy does when she falls in with cool (and emotionally distressed) kid Evie.

What makes this movie more disturbing if watching two 13 year-olds attempt to seduce a grown-up male neighbour isnt alarming enough is that it was co-written by Nikki Reed, who was 13 when she put pen to paper, and 14 when she played the role of Evie.

The film is based on her own experiences (director Hardwicke was dating her dad and suggested she wrote down her teenage problems as a way of working through them), so no matter how many times you tell yourself that the things youre watching dont really happen, shes walking, talking, screeching evidence that it does.

Prijzen op het Sundance Festival, Festival van Locarno...

Ik ben wel benieuwd. Iemand enig idee wanneer die hier komt draaien?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 17 december 2003 @ 23:53:27 #2
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_15499969
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:00 schreef Verbal het volgende:

Ik ben wel benieuwd. Iemand enig idee wanneer die hier komt draaien?

14 januari.

Ik meen trouwes dat hier al een topic over was, maar omdat iemand op het lumineuze idee is gekomen om de search te disablen, kan ik die dus ff niet vinden

donderdag 18 december 2003 @ 00:08:47 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_15500366
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:53 schreef Gorro het volgende:

Ik meen trouwes dat hier al een topic over was, maar omdat iemand op het lumineuze idee is gekomen om de search te disablen, kan ik die dus ff niet vinden

Ik heb de laatste 100 dagen gecheckt, en daar stond 'ie niet bij...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 18 december 2003 @ 00:14:18 #4
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_15500536
vorige week de DIVX gedownd .. maar is gaan kijken
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_15509973
Yepz, erg goeie film. Gisteravond gekeken (divx). Perfect acteerwerk, aangrijpend verhaal. Heeft nog best wel veel indruk op me gemaakt. Zodra die uitkomt in de bioscoop ga ik 'm nog een keer kijken.
Zo gaat dat tegenwoordig...
pi_16132572
In de Veronica werd een vergelijking gemaakt met Kids van Larry Clark.
Vanavond maar es ff kijken
pi_16178833
Er staat een heel stuk over in de VPRO-gids. Het lijkt mij een goede film.
De vergelijking met films als 'Kids' is volgens dat artikel niet terecht. Volgens mij is 14 januari de premiere, maar komt ie pas in maart uit...
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_16179183
Iemand van 13 jaar die sex, criminaliteit en drugs ontdekt? Hoe realistisch is dat
Lijkt me beetje erg jong...En ook IMBD is er nou niet echt erg positief over...

Kortom, lijkt me een boutfilm

pi_16183994
quote:
Op maandag 12 januari 2004 10:59 schreef DonStefano het volgende:
Iemand van 13 jaar die sex, criminaliteit en drugs ontdekt? Hoe realistisch is dat

1 van de hoofdrolspeelster heeft zelf meegeschreven aan het script toen ze 14 was, geput uit eigen ervaringen...
  maandag 12 januari 2004 @ 14:14:45 #10
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_16184025
quote:
Op donderdag 18 december 2003 00:08 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik heb de laatste 100 dagen gecheckt, en daar stond 'ie niet bij...

V.

http://forum.fok.nl/showtopic.php/377781/1/25
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_16184070
Heb hem gezien

Leuke film

Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  maandag 12 januari 2004 @ 14:20:28 #12
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_16184180
quote:
Op maandag 12 januari 2004 14:13 schreef TheGame het volgende:
1 van de hoofdrolspeelster heeft zelf meegeschreven aan het script toen ze 14 was, geput uit eigen ervaringen...
Heb je nu nog niet geleerd dat in de wereld van de film, dat soort tag-lines meestal de grootste onzin zijn. Als er een goede manier is om een graantje extra publiciteit te gappen, dan wordt die kans gretig genomen.

Met andere woorden, dat soort informatieve wetenswaardigheidjes kun je met een flinke korrel zout nemen.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_16186377
quote:

Dit zal niet iedere tiener in Amerika allemaal meemaken, maar met bepaalde dingen ongetwijfeld wel.

Ik heb de film de gister bekeken. Ik had al veel over deze film gehoord meestal dat het geschreven was door de toenmalige 13 jarige Nikki Reed (die een van de hoofdrollen in deze film speeld) zij is nu 15. Het verhaal is dus het levensverhaal van dat meisje!

* Het verhaal
De film is simpel gezegt: A good girl gone bad.
Het brave tienermeisje Tracy (gespeeld door Evan Rachel Wood) wordt "gepest" met haar (in de ogen van het populaire kliekje) oude en lelijke kleren. Dit is het moment dat alles omslaat en dat Tracy vind dat ze het anders moet doen. Het eerste wat ze doet is haar kinderlijke dingen weggooien en nieuwe "volwassenere" kleren kopen.
Zoals elke tiener wil je vrienden zijn met het populairste meisje van de school, zo ook Tracy. Ze zoekt contact met de mooie Evie (gespeeld doorNikki Reed) die Tracy haar nummer geeft om naar het winkelcentrum te gaan. Eenmaal in het winkelcentrum word ze eerst genegeerd totdat ze een portemonnee met veel geld erin jat van een vrouw. Vanaf dat moment is Tracy "lid" van het kliekje.
Vanaf hier is sex, drugs en criminaliteit dat haar pad kruist. Langzaam maar zeker verliest de moeder van Tracy (gespeeld door Holly Hunter) de grip op haar kind ...

* Wat vond ik ervan
Als je in je achterhoofd meeneemt dat dit allemaal op waarheid berust dan is het toch wel een verontrustende film.
Het acteerwerk van de twee 13 jarige meisjes is zeer te prijzen. Ook Holly Hunter doet het zeer goed, zij zet haar beste prestatie neer.
De film komt zeer realistisch over, de manier van filmen heeft hier zeker aan bijgedragen. Er is gebruik gemaakt van een handheld camera. Geen steadyshots dus maar gewoon zien dat er beweging is, als er iemand loopt dan "loopt" de camera(man) gewoon mee. De bewegelijke camera is een slimme vondst om het realisme op te krikken.
Wat opvallend was in de film waren de zwarte jongeren, de meiden hadden dus zwarte vrienden.Die voor de verandering overigens helemaal niet negatief in beeld kwamen. Wat racialiteit betreft zijn ze in de US erg voorzichtig, dus ik weet niet of de regie hiermee een boodschap wou vertellen of dat het zo door Nikki Reed beschreven was.

Het einde kan voor sommigen als een anticlimax gezien worden
De laatste scene heeft denk ik een symbolische boodschap.

spoiler:

Meisje zit in de speeltuin (een plek waar je als kind eik hoort te zijn) en schreeuwd het uit.

Ze is verlost
Ze is weer normaal

4 uit 5

[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 12-01-2004 16:09]

pi_16186428
quote:
Op maandag 12 januari 2004 14:20 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Heb je nu nog niet geleerd dat in de wereld van de film, dat soort tag-lines meestal de grootste onzin zijn. Als er een goede manier is om een graantje extra publiciteit te gappen, dan wordt die kans gretig genomen.

Met andere woorden, dat soort informatieve wetenswaardigheidjes kun je met een flinke korrel zout nemen.

Noem eens voorbeelden
  maandag 12 januari 2004 @ 16:27:22 #15
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_16188479
quote:
Op maandag 12 januari 2004 15:31 schreef Duiveltja het volgende:
Noem eens voorbeelden
Kids
The Blair Witch Project

Vrijwel ieder "based on a true story"-film heeft het. "Based on" geeft je namelijk een ongelofelijke vrijheid om de feiten te verdraaien en toe te voegen en op te blazen.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_16189157
ik wil het zien
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_16189292
quote:
Op maandag 12 januari 2004 16:27 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Kids
The Blair Witch Project
Vrijwel ieder "based on a true story"-film heeft het. "Based on" geeft je namelijk een ongelofelijke vrijheid om de feiten te verdraaien en toe te voegen en op te blazen.

Dat van de Blair Witch was gewoon een internethype. Het succes van die film heeft niks met het "based on a true story" gedeelte te maken.
En Kids is een film gemaakt om te shockeren het "succes" ervan zat in de controversiele beelden.
pi_16194446
quote:
Op maandag 12 januari 2004 15:29 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had al veel over deze film gehoord meestal dat het geschreven was door de toenmalige 13 jarige Nikki Reed (die een van de hoofdrollen in deze film speeld) zij is nu 15. Het verhaal is dus het levensverhaal van dat meisje!
En Donnie Darko is zeker het levensverhaal van Jake Gyllenhaal

Serieus, zoals eerder gezegd, die dingen moet je met een flinke korrel zout nemen. Tuurlijk zal er een kern van waarheid in zitten, maar waarschijnlijk is het een en ander flink overdreven ten goede van de film. Zelfs een bekroonde documentaire als "Bowling for Columbine' blijkt achteraf gedeeltelijk in scene gezet te zijn, en het niet zo nauw met de werkelijkheid genomen te hebben.

overigens mag die Nikki Reed er best wezen, alleen dat ze pas 15 jaar is?! Ze ziet er veel ouder uit

[Dit bericht is gewijzigd door DonStefano op 12-01-2004 19:44]

pi_16194522
Ben wel benieuwd naar deze film, toch maar is binnenkort gaan kijken
  dinsdag 13 januari 2004 @ 22:42:57 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_16236021
Ik heb em gedownload...
Ik denk dat ik em morgen maar ff ga kijken.

Kan alleen geen ondertitels vinden
Niet dat het zo'n probleem is met mijn talenkennis maar sommige dingen versta ik niet ivm de volumeknop op mijn speakers.
Die kan niet te hoog staan anders hebben de buren er weer last van
En bij mij is dat nogal snel

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_16237074
quote:
Op maandag 12 januari 2004 19:38 schreef DonStefano het volgende:

[..]

En Donnie Darko is zeker het levensverhaal van Jake Gyllenhaal

Serieus, zoals eerder gezegd, die dingen moet je met een flinke korrel zout nemen. Tuurlijk zal er een kern van waarheid in zitten, maar waarschijnlijk is het een en ander flink overdreven ten goede van de film. Zelfs een bekroonde documentaire als "Bowling for Columbine' blijkt achteraf gedeeltelijk in scene gezet te zijn, en het niet zo nauw met de werkelijkheid genomen te hebben.

overigens mag die Nikki Reed er best wezen, alleen dat ze pas 15 jaar is?! Ze ziet er veel ouder uit

Ik snap ook wel dat het niet precies zo is gegaan en dat er hier en daar wat gedramatiseerd is.

Komakie kijk de film gewoon met een koptelefoon, het is geen LOTR die je met dolby digital 5.1 surround sound hoeft te kijken om ervan te genieten

pi_16274712
kheb hem net gezien.
Ik vraag me ook af hoeverre het autobiografisch is geschreven door nikkie reed. Ik denk dat ze een paar feitjes opnoemde (bijv. dat ze onzeker was en dat ze bij de popi gang wilde horen) en hoppa! de film is gebaseerd op haar eigen ervaringen.

Maarja kben niet zo helder nu, dus nu heb ik echt het gevoel dat ELK meisje zo is als de meisjes in de film enz balblala.
tijd om te gaan slapen dus

trouwens, een van die acteurs (luke in de film) is in 1976 geboren en hij zoent wel intens met die 2 meiden (1987 en 1988).
Is dat niet best wel erg weird?
als 27 jarige met een 15 en 16 jarige hevig zoenen. Ok het is wel acteren, maar toch

dinsdag 20 januari 2004 @ 23:43:14 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_16445052
Ik heb em vanavond ook gezien...

Ik moet zeggen dat ik em een beetje warrig vond. het springt een beetje van de hak op de tak.

spoiler:

De transformatie van het meisje vond ik ook een beetje onduidelijk.
Eerst is het echt zo'n heel "fout" meisje dat alleen maar dingetjes goed doet. En in het volgende shot begint ze gelijk tegen haar moeder te schelden enzo. Ze hebben een paar fases overgeslagen voor mijn gevoel.

Daarnaast volgde ik niet helemaal waarom ze nou zichzelf een paar keer verminkte.....
Ik kan niet uit de film opmaken waarom ze dat doet.

Het is geen slechte film. De meisjes spelen best aardig en het is best wel op een goeie manier gefilmd waardoor het allemaal wat realistischer moet lijken.
Ik vond alleen het verhaal een beetje rommelig. Bepaalde relaties tussen personen vond ik ook niet altijd even goed uitgelegd.
Daarnaast vond ik dat de kids wel ver konden gaan met hun praktijken en dat de moeder alles wel erg makkelijk toe liet.
Tuurlijk moet dat 1 van de redenen zijn waardoor het meisje zo wordt maar ik vond dit wel erg ver gaan.

Acteerwerk is dus best goed, maar de uitwerking van het verhaal en de personages vond ik wat zwakker en vooral onduidelijk.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_16449414
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:43 schreef Komakie het volgende:
Ik heb em vanavond ook gezien...

Ik moet zeggen dat ik em een beetje warrig vond. het springt een beetje van de hak op de tak.

spoiler:

Daarnaast volgde ik niet helemaal waarom ze nou zichzelf een paar keer verminkte.....
Ik kan niet uit de film opmaken waarom ze dat doet.

spoiler:

De verminkingen geven aan dat ze al emotioneel instabiel was (missen van vaderfiguur etc), waardoor ze dus makkelijker beïnvloed kon worden.
pi_16451236
quote:

Ik ken er tientallen van 13-14
geloof mij maar dat het realistisch is
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
pi_16451274
Ik d8 dat ie pas in februari uitkomt, wil em zeker zien
  woensdag 21 januari 2004 @ 11:41:07 #27
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_16453019
Ik vind het best een goede film, alleen ietwat overdreven. Dit heeft meerdere redenen. Ten eerste is de film aan een tijdsduur gebonden.
Ik zit er ook aan te denken of het goed zou zijn als mensen van die leeftijd (13 a 16) deze film zouden zien. Zou het nuttig zijn of niet echt?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 21 januari 2004 @ 12:42:49 #28
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16454796
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 11:41 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het best een goede film, alleen ietwat overdreven. Dit heeft meerdere redenen. Ten eerste is de film aan een tijdsduur gebonden.
Ik zit er ook aan te denken of het goed zou zijn als mensen van die leeftijd (13 a 16) deze film zouden zien. Zou het nuttig zijn of niet echt?
Ik wil 'm ook wel zien

Op jouw vraag: Tja, in films als Kids en Ken Park speelden ook vrij jonge mensen. (okee, Ken Park waren de hoofdrollen minimaal 18) Leeftijd van de acteurs speelt in de beoordeling van een film een ondergeschikte rol, het gaat er om wat er in de film gebeurt. Ik denk dat dit een 16+ gaat worden, met die voetjes, de vuist, het schreeuwende mannetje en de injectienaald.

Aan de ene kant kan deze film functioneren als voorbeeldfilm, maar ook als afschrikfilm. Het is aan de kijkers om de keuze te maken.

Nogmaals, ik heb 'm dus nog niet gezien.

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 29 januari 2004 @ 18:45:08 #29
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_16693230
Heb hem net gekeken.. erg goede film.. goed acteerwerk.. realistisch.
Heeft zeker indruk gemaakt

Ga hem zeker nog een x in de bioscoop kijken.

AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  donderdag 29 januari 2004 @ 20:31:29 #30
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_16696053
Goeie film! Beter dan ik had verwacht eigenlijk.
Of het realistisch is? Ohjah zeker wel, ik ken wel een paar voorbeelden van zowel jongens en meiden die in dit soort situaties terecht gekomen zijn.
Alleen is het een beetje aangedikt natuurlijk, zoals bijvoorbeeld bij die buurjongen (Luke) dat ging wel heel snel...

Ik snapte alleen niet waarom er zo weinig aan gedaan werd in het gezin. Ik snapte bijvoorbeeld niet waarom Mel niet gelijk doorhad dat er iets fout was toen ze die ongelofelijke stapel nieuwe kleding ontdekte van Tracy. Dat lamme smoesje waar Evie mee aankwam was niet bepaald geloofwaardig..

pi_16698067
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Ik snapte alleen niet waarom er zo weinig aan gedaan werd in het gezin. Ik snapte bijvoorbeeld niet waarom Mel niet gelijk doorhad dat er iets fout was toen ze die ongelofelijke stapel nieuwe kleding ontdekte van Tracy. Dat lamme smoesje waar Evie mee aankwam was niet bepaald geloofwaardig..

Om even een film-quote (weet even niet meer welke) aan te halen: "Never underestimate the power of denial"
  vrijdag 30 januari 2004 @ 00:07:19 #32
50150 Pugsley
Mr. Smarty Man
pi_16703777
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:29 schreef TheGame het volgende:

[..]

Om even een film-quote (weet even niet meer welke) aan te halen: "Never underestimate the power of denial"

Die komt uit American Beauty
Zo gaat dat tegenwoordig...
pi_16782449
ik heb em ook gezien paar dagen terug
zo goed vond ik em nu niet bepaald...
maarja, ze zijn wel knap
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_16782891
Mijn post is schijnbaar verdwenen, dus nog maar een keer:

Ik heb m vorige week zaterdag tijdens de persvoorstellin gezien, en het is gewoon echt een schitterend, en een rakende film.

Over de plot hoef ik niet meer veel te vertellen. Maar de acteerprestaties in deze film zijn gewoon TE goed voor woorden. Evan Rachel Wood is nu al vastgelegd als hollywood actrice waar we nog heel wat van gaan horen.

Een zeer aangrijpend verhaal, waar je nog veel aan zult terugdenken na het zien ervan.

Op 26-02-2004 komt ie officieel in Nederland uit, en ik raad iedereen aan om deze ECHT te gaan zien.

Cijfer: 8.0

zondag 1 februari 2004 @ 17:42:59 #35
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_16782983
quote:
Op zondag 1 februari 2004 17:39 schreef Richard_FilmFreak het volgende:
Mijn post is schijnbaar verdwenen, dus nog maar een keer:
Hij is er nog wel, naar beneden scrollen in de index. Het topic is alleen op slot, aangezien dit topic er al was .
pi_17511974
Ik heb hem helaas dinsdag in de sneak gezien. Opgeklopt drama, simpele film over simpele meisjes. Zwak plot, oppervlakkige karakters, voorspelbaar verloop en een heel slap einde.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 12:40:35 #37
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_17512457
quote:
Goeie filmposter .... vooral die ietwat schele blik van die linkse is eng. Echt zo'n trieste blik die je op Terschelling tegenkomt.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 13:05:40 #38
4180 Hare
Come fly with me!
pi_17512940
Vond hem nou niet echt bijzonder. Wel knap dat een meisje van 13 jaar dit schrijft en speelt als ze 15 is. Maar verder, beetje overdreven gedrag.
Wel lekkere vriendin trouwens
Hebben zelfs een heftige lesbische scene samen gedaan, alleen hebben al de film daarvan vernietigd en zit dus ook niet in de film. Jammer
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 17:20:35 #39
78918 SeLang
Black swans matter
pi_17536977
Net gezien!

Goeie babyvet film over BrEeZaH-sletjes !!!!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 6 maart 2004 @ 17:57:00 #40
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17537763
Zo onrealistisch is dat natuurlijk dat een 13-jarige drugs, sex en alcohol ontdekt. Ikzelf was 14 en zeker niet 1 vd jongste daarin toen...
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 19:35:50 #41
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_17539798
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 13:05 schreef Hare het volgende:
Vond hem nou niet echt bijzonder. Wel knap dat een meisje van 13 jaar dit schrijft en speelt als ze 15 is. Maar verder, beetje overdreven gedrag.
Wel lekkere vriendin trouwens
Hebben zelfs een heftige lesbische scene samen gedaan, alleen hebben al de film daarvan vernietigd en zit dus ook niet in de film. Jammer
Ze heeft het volgens mij niet in der eentje geschreven maar samen met de vriendin van der vader die met het idee kwam haar probllemen op papier te zetten, niet te min een knappe prestatie.

Ik vond het wel een leuke film, maar als zo vele vond ik het net wat te overdreven, ook al is het misschien echt zo gebeurt.
pi_17539881
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:35 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ze heeft het volgens mij niet in der eentje geschreven maar samen met de vriendin van der vader die met het idee kwam haar probllemen op papier te zetten, niet te min een knappe prestatie.

Ik vond het wel een leuke film, maar als zo vele vond ik het net wat te overdreven, ook al is het misschien echt zo gebeurt.
De situatie in Nederland voor tieners is in vergelijking met Amerika totaal anders. Kinderen groeien daar totaal anders op, de behoefte om "erbij te horen" is in Amerika vele malen groter.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 19:41:58 #43
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_17539959
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 17:57 schreef Robert_Jensen het volgende:
Zo onrealistisch is dat natuurlijk dat een 13-jarige drugs, sex en alcohol ontdekt. Ikzelf was 14 en zeker niet 1 vd jongste daarin toen...
Jij pijpte talloze onbekende jongens toen je 14 was? Okay.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  zaterdag 6 maart 2004 @ 20:21:55 #44
4180 Hare
Come fly with me!
pi_17540810
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:41 schreef Sai het volgende:

[..]

zondag 7 maart 2004 @ 00:44:05 #45
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_17547249
deze film ga ik zeker checken, lijkt me wel geinig
  zondag 7 maart 2004 @ 02:54:06 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17549073
grote bagger film.
je weet meteen al zoals het gaat eindigen.

ze wilt er bij horen. verkeerde vrienden. ontspoort en de enige vriendin waar ze graag bij wil horen blijkt later geen vriendin te zijn *gaaaap*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_17550342
hmmz ik vind het geen super drama... kijk er wel meer... vind ze wel leuk

maar ik vind he einde nooit belangrijk maar de weg die ze allemaal begaan om ergens te komen.

Ik vind het geen slechte film maar ook geen super goede.
pi_17622761
zo die film komt eindelijk in nederland uit.
wat achterlijk laat weer ten opzichte van Amerika
  woensdag 10 maart 2004 @ 19:37:08 #49
73528 Ifyafeelme
The fox and the fresh grapes.
pi_17629171
wel leuk om te weten dat deze film niet in azië uitkomt vanwege het getal 13.
Life's A Mess, Don't Stress
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:20:26 #50
4180 Hare
Come fly with me!
pi_17630082
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:37 schreef Ifyafeelme het volgende:
Hè?!?!

Echt raar, omdat 13 een ongeluksgetal is ofzo??

pi_17719403
Ik heb hem net gezien. Aangrijpende film, dat wel. Misschien een klein beetje overdreven op sommige punten maar ach, daarvoor is het een film. Ik vond het zeer goed geacteerd en goed camera werk.
Wel was de omslag van good naar bad te snel.
Een ding snap ik niet: waarom was die evie op het laatst opeens zo'n bitch?
Jupiler is goed
pi_17719781
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 19:37 schreef Ifyafeelme het volgende:
en je dertiende verjaardag sla je daar ook over
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_17719909
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 19:41 schreef Sai het volgende:

[..]

In de VS is dat onder schoolgaande jeugd vrij normaal , hoor, schijnt

pijpen wordt niet als sex gezien, meisjes doen dat ipv een afscheidszoen, tussen de lesuren door in de wc, achterin de schoolbussen, puur en alleen om erbij te horen, populair te zijn en ja dat zijn soms ook meiden van 12 of 13 jaar.

Ik stond er ook van te kijken, maar het schijnt dus echt redelijk normaal te zijn op de middelbare scholen en ook onder hun equivalent van onze brugklassers.

Ik ga de film maar eens bestellen bij Play en dan dankbaar zijn dat ik 2 zonen heb
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_17720244
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:13 schreef milagro het volgende:

[..]

In de VS is dat onder schoolgaande jeugd vrij normaal , hoor, schijnt

pijpen wordt niet als sex gezien, meisjes doen dat ipv een afscheidszoen, tussen de lesuren door in de wc, achterin de schoolbussen, puur en alleen om erbij te horen, populair te zijn en ja dat zijn soms ook meiden van 12 of 13 jaar.

Ik stond er ook van te kijken, maar het schijnt dus echt redelijk normaal te zijn op de middelbare scholen en ook onder hun equivalent van onze brugklassers.

Ik ga de film maar eens bestellen bij Play en dan dankbaar zijn dat ik 2 zonen heb
Ik heb dat ooit eens bij doktor Phil gezien dat oral sex zo'n probleem was onder de Amerikaanse jeugd.
Jupiler is goed
  maandag 15 maart 2004 @ 08:16:14 #55
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_17723761
Ik vond het wel een goede film
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_17740232
Ook gezien... Ondanks wat eerder gezegd is, vind ik het wel een realistische film. Voor de mensen die dat niet inzien: wakker worden, dan heet ik je welkom in de échte wereld... Toen ik 13 was ging het al zo, en dat is nu nog zo. Mooi in beeld gebracht, ook dat met die kleurenovergangen als de situatie van 'vrolijk' naar 'bad' veranderde...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IMO: 7/10
pi_17742569
Het is natuurlijk wel een extreem geval he... Zo vaak zal het echt niet voorkomen, niet in deze ernst iig.
Jupiler is goed
pi_17747537
quote:
Op maandag 15 maart 2004 22:25 schreef Aurelium het volgende:
Het is natuurlijk wel een extreem geval he... Zo vaak zal het echt niet voorkomen, niet in deze ernst iig.
Sommige dingen waren wel té idd... Maar sommige maken het echt mee...
  dinsdag 16 maart 2004 @ 20:57:25 #59
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_17762247
Ik vond het goede aan de film dat het 10 minuten voor het einde nog redelijk veel kanten op kon. Beetje cliche happy end. Is in ieder geval wel een film die me nog lang zal bijblijven. (Komt natuurlijk ook een beetje door Evan Rachel Wood )

8/10
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_17796827
happy end? no way!
  donderdag 18 maart 2004 @ 11:57:32 #61
76212 Mr.Pie
De nieuwe Joepie!
pi_17797418
Ik vond hem niet zo, maar dat komt mede doordat dit niet helemaal mijn type film is. Een 6 zou ik hem geven.
  donderdag 18 maart 2004 @ 16:11:00 #62
65739 Mask0rz
Fok! jij of Fok! ik?
pi_17802856
erg goeie en realistische film...

Misschien is 13 jaar niet erg realistisch voor sommige mensen , maar het komt zeker voor.
Zo konden ze de film ook 16 noemen....
pi_17809363
Ik vond het ook niet echt een happy end.... twas meer dat de grootste problemen achter de rug waren maar van een happy end was zeker nog geen sprake.
Jupiler is goed
  maandag 22 maart 2004 @ 17:33:46 #64
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_17892383
is ie al te huur?? of draait ie nog in de bios??
Welkom in Limburg....wat un geveul
  maandag 22 maart 2004 @ 22:29:10 #65
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_17899963
Draait nog in de bios...
pi_18014837
Ik ben benieuwd, want ik ga het morgen kijken.
  zondag 28 maart 2004 @ 00:49:18 #67
73528 Ifyafeelme
The fox and the fresh grapes.
pi_18014871
quote:
Op zondag 28 maart 2004 00:46 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ben benieuwd, want ik ga het hem morgen kijken.
terug naar school jij!
Life's A Mess, Don't Stress
pi_18015004
quote:
Op zondag 28 maart 2004 00:49 schreef Ifyafeelme het volgende:

[..]

Terug naar school jij! of Ga jij eens terug naar school.
Voor jou wel schatje, maar ga je ook mee?
pi_18098429
quote:
Op zondag 28 maart 2004 01:01 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Voor jou wel schatje, maar ga je ook mee?
pi_18485899
Geweldige film.
Weet iemand trouwens hoe dat liedje heet dat je op 't einde hoort, als haar moeder Tracy vasthoudt, en als ze op bed liggen. Je hoort het ook een stukje als Tracy in de wc's op school in de spiegel staat te kijken en daarna met Evie en haar moeder in de auto zit en zegt: "I can't even remember how to spell 'photograph'"??
Staat niet op de soundtrack
  zaterdag 17 april 2004 @ 13:05:49 #71
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_18487850
Misschien kunnen ze je hier helpen:
Help! Ik zoek een titel/artiest - Deel 100 !!!
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_18825652
Ik vond het een mooie film.

Maar het moment dat Evie Tracy verraadt, en haar als schuldige van hun recente excessen aanwijst, vond ik een beetje simpel en cliche. Ik zou juist denken dat haar wrok meer naar Tracy's moeder gericht zou zijn, omdat ze niet bereid was haar surrogaat-moeder te worden.
Je zou kunnen zeggen dat ze via Tracy, ook Tracy's moeder pijn doet, maar daar zijn tieners te simpel voor.

Ik had wat meer subtiliteit verwacht van een verder sterke film..
  woensdag 5 mei 2004 @ 01:26:17 #73
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_18894599
Ik had hem al een tijdje op mijn computer staan (wat zeg ik, sinds december ofzo;/), en gister eindelijk tijd gevonden om te kijken. Ik vond het een zéér aangrijpende film. Goed acteerwerk, goede keus voor die handcam oplossing zeg maar. Het einde was wel een beetje cliche, maar ach. De dingen als sex/drugs op je 13e is zeker niet opgedikt. Ik was ook 14/15 toen ik eens wat wiet rookte, en ik was zeker niet de eerste..

Zeer aangrijpende film iig, 8/10
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  donderdag 1 juli 2004 @ 14:59:20 #74
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20337282
weet iemand of de DVD nog interessante extra's heeft?
[..]
pi_20337456
En met interessant bedoel je deleted lesbian scenes?
pi_20337499
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:06 schreef Duiveltja het volgende:
Die staan er helaas niet op
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  donderdag 1 juli 2004 @ 15:22:56 #77
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20337872
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:06 schreef Duiveltja het volgende:
bijvoorbeeld...

Nee, ik zit te dubben of ik deze film moet huren en dan kopieren (en dan mis je de extra's natuurlijk) of dat ik hem gewoon ga kopen.

Als er een DTS track op zit en leuke extra's, waaronder voor mij een interview met de hoofdrolspeelster/scenarist verplichte kost is... dan koop ik hem wel. Als hij vanilla is huur en kopieer ik hem wel
[..]
pi_20337987
EXTRAS

Director's commentary. Making of. Deleted scenes. Easter Egg trailer.
  donderdag 1 juli 2004 @ 15:31:55 #79
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20338072
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:28 schreef EminemRulezz het volgende:
EXTRAS

Director's commentary. Making of. Deleted scenes. Easter Egg trailer.
ok tof, waar heb je die info vandaan?
[..]
pi_20338112
Ik vond het wel een goede film. Ik heb hem in de bios gezien en had een voldaan gevoel na afloop.
Like a flower, waiting to bloom
Like a lightbulb, in a dark room
Im just sitting here waiting for you...
pi_20338147
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:33 schreef Shir het volgende:
Ik vond het wel een goede film. Ik heb hem in de bios gezien en had een voldaan gevoel na afloop.
Mja

Ik vond het een kutfilm. 2 meisjes van 14 die zichzelf volstoppen met drugs en elkaar liggen af te lebberen
pi_20338160
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:31 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ok tof, waar heb je die info vandaan?
Internet

http://www.sendit.com/video/item/7000000088499
pi_20338215
heb de achterkant in de videotheek gelezen;
blabla zoveel 13 jarige meisjes, etc.. en hoe ze meegesleurd worden in de wereld van sex en dit en dat..
uh, 13 en sex? ik neem aan dat ze dan ouder zijn in de film als het daarover gaat?
of gaat het er letterlijk alleen over zegmaar?
over sex, dat ze het erover hebben, en niet de film alleen snap je watk bedoel?
anders hoef ik de film niet te zien, ik zal het vast wel bij 't verkeerde eind hebben
pi_20338341
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:38 schreef johnneman het volgende:
blabla zoveel 13 jarige meisjes, etc.. en hoe ze meegesleurd worden in de wereld van sex en dit en dat..
uh, 13 en sex? ik neem aan dat ze dan ouder zijn in de film als het daarover gaat?
anders hoef ik de film niet te zien, ik zal het vast wel bij 't verkeerde eind hebben
Ze hebben geen echte sex tijdens de film En ze lijken me ouders als 13
  donderdag 1 juli 2004 @ 15:49:41 #85
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20338492
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:38 schreef johnneman het volgende:
er komt sex in voor maar het is niet echt hoor... het is geacteerd
[..]
  donderdag 1 juli 2004 @ 15:50:10 #86
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20338505
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:43 schreef EminemRulezz het volgende:

[..]

Ze hebben geen echte sex tijdens de film En ze lijken me ouders als 13
ik meende dat de een 14 was en de ander 15 ten tijde van het filmen
[..]
pi_20338535
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:49 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

er komt sex in voor maar het is niet echt hoor... het is geacteerd
Dan noem ik het geen SEX
  donderdag 1 juli 2004 @ 15:54:39 #88
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_20338612

Het zijn geen schatjes in ieder geval...
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
pi_20338779
hmm dan houd t op hoor voor mij
heb ik niet echt behoefte aan, hoe mooi de film ook verder kan zijn,
ben echt geen antisex iemand of 1 of andere oude kerel van 60 die dat niet wil zien (ben 18 )
maar m'n broertjes en zussen van ongeveer die leeftijd hoeven dat van mijn part nie te zien,
zou btje aanstotend over kunnen komen denk ik, net alsof dat allemaal normaal is enzo,
Maarjah, wie ben ik
Of zeggen jullie; nou john je overdrijft, het valt allemaal wel mee tijdens die film?
  donderdag 1 juli 2004 @ 17:45:41 #90
78918 SeLang
Black swans matter
pi_20341161
BrEeZaH-chicks zijn het !

Mijn reisverslagen
  donderdag 1 juli 2004 @ 18:19:57 #91
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20341809
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 16:03 schreef johnneman het volgende:
hmm dan houd t op hoor voor mij
heb ik niet echt behoefte aan, hoe mooi de film ook verder kan zijn,
ben echt geen antisex iemand of 1 of andere oude kerel van 60 die dat niet wil zien (ben 18 )
maar m'n broertjes en zussen van ongeveer die leeftijd hoeven dat van mijn part nie te zien,
zou btje aanstotend over kunnen komen denk ik, net alsof dat allemaal normaal is enzo,
Maarjah, wie ben ik
Of zeggen jullie; nou john je overdrijft, het valt allemaal wel mee tijdens die film?
dude ga die film gewoon kijken en vorm dan een mening, damn... het is echt niet expliciet ofzo hoor. De meisjes zijn minderjarig dus je ziet geen tiet
[..]
  donderdag 1 juli 2004 @ 23:06:16 #92
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_20348796
goeie film. En ja dit komt voor heb het van dichtbij meegemaakt. (destijds een aantal kennissen in de USA dit soort dingen zien overkomen) not pretty maar wel erg aangrijpend
The Light Is Leaving Us All
pi_20350983
Eergister gezien, goede film! Aangrijpend en realistisch verhaal.. maar ik stoor me aan de filmposter/dvd-hoes.... het blonde grietje is in de film best cute (voor de transformatie), maar op de hoes ziet ze dr gewoon niet uit
  zaterdag 3 juli 2004 @ 21:29:47 #94
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_20393062
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 17:45 schreef SeLang het volgende:
BrEeZaH-chicks zijn het !

altijd goede argumentatie, kon er wel 1 van mij zijn
pi_20493470
die Nikki Reed is wel lekker
  donderdag 8 juli 2004 @ 18:28:52 #96
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_20494565
quote:
Op zondag 7 maart 2004 02:54 schreef ook_gek het volgende:
grote bagger film.
je weet meteen al zoals het gaat eindigen.

ze wilt er bij horen. verkeerde vrienden. ontspoort en de enige vriendin waar ze graag bij wil horen blijkt later geen vriendin te zijn *gaaaap*
Idd, maar zo'n verhaal KAN mooie en aangrijpend worden uitgevoerd, in ieder geval meer dan deze film. Ik denk dan aan niet-amerikaanse producties, zoals Lilya 4-ever, maar ook Festen. Is allemaal net ietsje schokkender en aangrijpender. Daar zit je meer IN het verhaal, terwijl je bij Thirteen vanaf een afstandje kijkt.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_20504124
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 17:33 schreef jp84 het volgende:
zeker wel
pi_20856196
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 17:33 schreef jp84 het volgende:
Evan Rachel Wood anders ook wel
BlaBlaBla
pi_20857951
Net gekeken en het viel mij helemaal niet tegen!
Sterk verhaal en goed acteerwerk.
De film zelf deed mij een beetje denken aan "fucking amal".
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
  maandag 26 juli 2004 @ 06:02:21 #100
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20860385
ze zijn lekker, helaas bezaten ze nog geen rondingen in die film... maar ja... ze zitten nog in de groei natuurlijk
[..]
  maandag 26 juli 2004 @ 08:12:10 #101
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_20860680
Gisteren gekeken. Kon me niet echt boeien, helaas.
En voor de mensen die hem gaan kijken vanwege dat ze wellicht blote 13 jarige meiden zien: Er is niks te zien.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 26 juli 2004 @ 08:13:11 #102
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20860685
quote:
Op maandag 26 juli 2004 08:12 schreef Patch het volgende:
Gisteren gekeken. Kon me niet echt boeien, helaas.
En voor de mensen die hem gaan kijken vanwege dat ze wellicht blote 13 jarige meiden zien: Er is niks te zien.
wtf! Hij leeft nog!
[..]
  maandag 26 juli 2004 @ 08:17:25 #103
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_20860706

En hoe !
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 26 juli 2004 @ 08:19:25 #104
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20860717
quote:
Op maandag 26 juli 2004 08:17 schreef Patch het volgende:

En hoe !
drukte op je user history, je zit voornamelijk en enkel in Fok Trvia topics. Foei! Je moet wat meer rondposten. Ik had toevallig vorige week ofzo nog een keer gepost in het FTR slowchat topic of je nog leefde
[..]
  zondag 1 augustus 2004 @ 12:37:04 #105
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_20988505
gister gezien, ik vond het een geweldige film. Aangrijpend...ik heb zelf een vriendin gehad die ongeveer dezelfde kant op ging. Eerst jatten in winkels, daarna joints, ineens kwam ze aan dat ze pillen had geslikt etc. seks met bruine jongens enz. Ik heb die vriendin helaas nooit meer gezien, maar denk niet dat het nu beter met haar gaat (het laatste wat ik van haar hoorde was dat ze zwanger was van een tweeling en dar haar bruine vriendje weg was gelopen )
Voor mij was het dus wel een beetje herkenbaar...

Maar goed, verder over de film Geweldig geacteerd, zeker als je bedenkt dat de meiden zo jong zijn. Verder zie je weinig wat betreft seks etc, maar dat is juist subtiel weggelaten en het wordt dus geen seksistische neukfilm ofzo gelukkig. Ik vond alleen het einde wat jammer...beetje snel ging het allemaal. Je ziet niet meer wat er verder gebeurt met tracy als evie weg is en hoe haar leven verder een beetje verloopt en of het beter met haar gaat...dat vond ik jammer. Maar buiten dat vond ik het een erg mooie film
To infinity…and beyond!
pi_21042287
Ik werd wel soms gek van die camera, bleef maar draaien dat ding!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_21448427
Idd, 'drukke' camera, maar wat een geweldige film. Zag hem net, ben er helemaal onder de indruk van
  zondag 22 augustus 2004 @ 10:59:18 #108
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_21460815
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 12:37 schreef ivetje het volgende:
Je ziet niet meer wat er verder gebeurt met tracy als evie weg is en hoe haar leven verder een beetje verloopt en of het beter met haar gaat...dat vond ik jammer.
Vond ik in eerste instantie ook jammer, maar toen bedacht ik me dat de film een periode is uit hun leven. Hun leven houdt ook niet op na deze gebeurtenissen. Het is een momentopname. Op die manier vind ik het vrij sterk. Neemt niet weg dat het wat frustrerend kan zijn idd.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 22 augustus 2004 @ 11:30:14 #109
78918 SeLang
Black swans matter
pi_21461157
De BrEeZaH film van het jaar !

Mijn reisverslagen
pi_21461463
Tijdje terug al gezien, vond het opzich wel een boeiende film maar af toe wel freaky shit.
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
pi_21473052
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 11:50 schreef pannaking_ het volgende:
Tijdje terug al gezien, vond het opzich wel een boeiende film maar af toe wel freaky shit.
zoals
pi_21486135
Dat die Evie die piercing zelf door de navel van die ander heendouwd, en dat ze mekaar een beetje gaan lopen slaan. En dat gesnij in die armen(en in real life doen ook gewoon nog zoveel mensen dat, je bent echt kansloos als je dat doet)
Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
pi_21487522
Lees ook even de (Belgische) Review van Thirteen
http://www.cuttingedge.be/reviews/movies/thirteen.html

fake slet-vriendinnetje komt het lieve kind in aanraking met alcohol, drugs, piercings, strings, en een heleboel seks.

Oeeei in aanraking met strings, nu is het echt gedaan met haar.....
pi_21489300
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 15:54 schreef lucienne2 het volgende:

pi_22191315
Goede film
pi_22207510
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 15:54 schreef lucienne2 het volgende:
Lees ook even de (Belgische) Review van Thirteen
http://www.cuttingedge.be/reviews/movies/thirteen.html

fake slet-vriendinnetje komt het lieve kind in aanraking met alcohol, drugs, piercings, strings, en een heleboel seks.

Belgen weten alles ook te overdrijven .

Alcohol op je 13e...dat is geen ramp meer tegenwoordig, en ik weet niet wat in België een "heleboel seks" is, maar als ik het me goed herinner doet ze het maar 1x in de film...
pi_22211883
Kutfilm. Het verhaal is goed, daar licht het niet aan. Maar het einde sucks, en het spoort gewoon echt nie wat die twee doen. je krijgt er af en toe echt kippenvel van. Ik kon er niet rustig naar kijken.
Knofje!
  zondag 26 september 2004 @ 13:15:59 #118
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_22212964
quote:
Op zondag 26 september 2004 12:03 schreef kimmuts het volgende:
het spoort gewoon echt nie wat die twee doen. je krijgt er af en toe echt kippenvel van.
Dan is 't toch een goede film? Dat was precies de bedoeling.
The short weekend begins with longing...
pi_22213338
leuk om te zien wat me zusje meemaakt in het dagelijks leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')