abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15492219
Jawel, het traditionele terugkijktopic is er weer! Ik heb zo'n topic ook geopend in 2002 en 2001...

Wat heb je dit jaar gedaan qua vakanties en hoe beviel dat? Hoogtepunten? Dieptepunten?

Ik ben:
- in april drie dagen naar Antwerpen geweest
- in mei drie dagen naar Gent geweest
- in juni drie dagen naar Keulen geweest (dieptepunt: geschuerde enkelband op de tweede dag zodat ik de rest van de tijd niet meer kon lopen)
- in juli vier dagen naar Berlijn
- in augustus twee weken naar Rusland, Letland, Estland, Litouwen en Finland

pi_15492358
februari: 1 week skie'en in Soelden (hoogtepunt had weinig met skie'en te maken maar met vriendin)
juli: 2 weken zuid Frankrijk (idem)
augustus: 1 week hiken door bergen van Soelden en omgeving (hoogtepunt: helemaal kapot zijn na een beklimming en daar heerlijk in de zon 'opdrogen', dieptepunt: blaren opgelopen op dag 1)
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
pi_15492397
hoogtepunt: svo mavo diploma gehaald, lsd feest, schoolfeest roc
dieptepunt: naar zeeland verhuisd, in breskens komen wonen
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_15492420
Ik ben dit jaar nergens op vakantie geweest eigenlijk.
pi_15492430
Hoogtepunt :: Blankeberge in augustus en Praag in oktober, daar ook leuke verjaardag gehad
pi_15492466
hoogtepunten: m'n examen en m'n rijbewijs gehaald Oh en de vakantie in Spanje was ook super
pi_15492550
Erg goed als ik zo terugkijk

In april 4 dagen uitwisseling van school in Recklinghausen, Duitsland.

Van de zomer 11 dagen gekampeerd met m'n pc: Campzone
Toen toen een week of 2 met m'n ouders met onze zeilboot weg. Amsterdam en friesland enzo zijn we geweest.
Aan het eind van de vakantie een dag of 10 met school een hele reis door italie gemaakt... paar fotos

[Dit bericht is gewijzigd door Thomas B. op 17-12-2003 20:21]

pi_15492555
Best wel een aardig reisjaar, dit jaar voor mij.
Begonnen met de nieuwjaarsweek in Trier. Die week ben ik altijd in Duitsland, over twee weken Naumburg om het jaar in stijl af te sluiten
Dan in april 3 weken Oekraïne/Rusland. Met de fiets van Charkov (UKR) naar Astrakhan (RUS). Mooie tocht, en we hadden een goed groepje om mee te rijden. Wel wat frisjes af en toe.
Dan in juni 4 dagen door Duitsland, Nederland, België, Frankrijk en Luxemburg fietsen, even goed gassen, en bijna niet slapen.
Tussen de bedrijven door nog even 2 weken naar Rusland. Daar met een groepje vrienden 10 dagen in het bos aan een rivier gekampeerd.
Dan het hoogtepunt van het jaar, Parijs-Brest-Parijs. De oudste wielerklassieker over 1200km. In totaal, inclusief fietsenkeuring en paar dagen nagenieten was ik 8 dagen in Parijs.
Dan afgelopen maand nog een paar dagen Frankrijk. 2 dagen Parijs en dan op de fiets van Parijs naar de Ardennen.
En tussendoor heel vaak 1-2 dagen weg op de fiets, vooral in België en Noord-Frankrijk.
En het mooiste is dat volgend jaar nog beter wordt.

Ivo

pi_15492566
Ben al 5 jaar niet meer op vakantie geweest
Vrienden hebben nooit geld.

Zomer: 'Nee, man, wintersport.'
Winter: 'Nee, man, effe naar de zee.'

Ben 1 keer 5 dagen naar Frankrijk geweest. Naar m'n ouders. -snik-

Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_15492710
25~28 December 2002 London 3 dagen(viel een beetje tegen, ik ben parijs gewend)

Februari 2003 New York 2 dagen(Heeeeeeeeeeeeeeeeel gaaf maar 2 dagen effectief is echt veel te kort, toch heb ik bijna alle grote dingen gezien)

April 2003 Parijs 4 dagen (Leuk zoals altijd)

Ausgustus 2003 lacanau-oceandagen (Gave vakantie)

Oktober 2003 La Roche en ardenne 3 dagen(Ook leuk, 2 dagen 6 uur per dag door de bossen gereden te paard)

22 December 2003~29 december 2003 La roche en ardenne (maar nu zonder paarden)

Ja, aardig wat gereisd dit jaar. Vooral NY was erg speciaal en gaaf, vakantie met vrienden met onze eigen auto was ook super, paardrijden in de ardennen ook.

Vanaf nu weer zonder auto
  woensdag 17 december 2003 @ 20:27:04 #11
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15492799
10 dagen Cobeña, vlakbij Madrid en dat was het wel geloof ik.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 17 december 2003 @ 20:30:20 #12
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_15492893
In de mei vakantie van 2003 naar Malaga/Torremolinos (Spanje) met het vliegtuig, was erg leuk daar, uitstapje naar Gibraltar gemaakt.

Zomervakantie naar Pineda Del Mar/Calella (ook Spanje) maar dan met de auto, btje met vrienden, feesten e.d op een camping;3 weken

In Oktober 1 weekje in NL ergens in een stacarvan, in de buurt van Zeist/Rhenen

Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
pi_15495666
Mijn vakanties dit jaar:
Juli: 6 dagen naar de Jura in Frankrijk, naar mijn ouders. Ik wilde dit mooie land weer herontdekken, en dat is gelukt. Het weer: aan de koele kant, gek genoeg.

Oktober: 3 weken Egypte! Heerlijk, die oriëntaalse sfeer. Het weer: uitstekend, maar wel heet in Aswan en Luxor (daar overdag 37-39 graden). 's Avonds heerlijk!

pi_15504705
februari: 2 daagjes Londen
augustus: lang weekend Brussel
september: 23 dagen Sri Lanka
november: lang weekend CP (voor zover dat ook meetelt)
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  donderdag 18 december 2003 @ 11:23:17 #15
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15507439
Drie weken Perú/Ecuador (op visite ) in juni
Vier dagen London in november

2004 moet beter kunnen

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_15510022
In Maart drie daagjes Brugge en Gent.
In Juli een autorit door Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Italië, Frankrijk en Zwitserland.... Eindelijk weer, nadat ik in 2000 naar Australië was geweest en daarna weinig meer had ondernomen.
pi_15510051
Ik ben helemaal niet op vakantie geweest
pi_15510090
begin Mei een weekend naar Barcelona en eind September ben ik 3,5 week aan het rondreizen geweest in California.
een schappelijk jaartje
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_15510165
Slecht jaar, wat dat betreft. Trok ik vorig jaar nog een maand door Ierland en Schotland, en zat het jaar ervoor 2,5 week in en om Delphi , dit jaar ben ik slechts een klein weekje naar Londen en Cambridge geweest. Door familie-omstandigheden en geldgebrek. 2004 moet en gaat beter worden, in elk geval een dag of vijf Rome (zusjelief-die-Italiaans-spreekt en ik-die-classica-ben gaan mijn vader rondleiden ) en een kleine week Provence (schoolexcursie). Ik zou in de zomer weleens iets echt tofs willen gaan doen, maar het geld he. Ik ben er nog steeds niet uit of ik nou het liefste veel wil werken en dan geld hebben voor mooie reizen, of minder werken en daardoor door het jaar heen meer lol. Voorlopig heb ik gekozen voor het laatste.
  donderdag 18 december 2003 @ 14:48:31 #20
72701 AtomicDog
dogs of the world unite!
pi_15513660
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:18 schreef drugsgebruiker het volgende:
Ben al 5 jaar niet meer op vakantie geweest
Vrienden hebben nooit geld.

Zomer: 'Nee, man, wintersport.'
Winter: 'Nee, man, effe naar de zee.'

Ben 1 keer 5 dagen naar Frankrijk geweest. Naar m'n ouders. -snik-

volgens mij heb je gewoon geen vrienden dan. in ieder geval willen ze niet met jou op vakantie...
geld is een smoes
pi_15516714
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:23 schreef Hik het volgende:
Drie weken Perú/Ecuador (op visite ) in juni
Vier dagen London in november

2004 moet beter kunnen

Heb je nu zoveel vakantiedagen dan?
pi_15516858
Paar keer een weekend naar België geweest om te winkelen en te stappen. Ik weet niet meer precies hoevaak en wanneer. Was iig erg leuk.

In mei een week naar Polen geweest: Gdansk, Malbork, Torun en Pozan. Was ook zeer geslaagd.

Net als de TS: De klapper van dit jaar was m'n autotrip door de Baltische Staten van 17 dagen. Op eigen houtje rondgetuft en de (hoofd)steden Vilnius, Klaipeda, Riga,Tallinn en Kuressaare aangedaan. Ook nog een dagje naar Finland geweest met de boot. Heel heel gaaf allemaal!!!

vrijdag 19 december 2003 @ 09:33:20 #23
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15533357
quote:
Op donderdag 18 december 2003 16:28 schreef k_man het volgende:

[..]

Heb je nu zoveel vakantiedagen dan?

Mwa...

In ieder geval méér geld!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 19 december 2003 @ 09:33:43 #24
72701 AtomicDog
dogs of the world unite!
pi_15533362
een maand lang in juli/augustus naar Honduras en Guatemala, waarvan 9 dagen op een Caraibisch eilandje voor de kust van Honduras om te duiken... samen met vrienden die in Hunduras werken.Met hun een huisje gehuurd aan het strand. Echt super! Verder daar een beetje rondgereisd langs de Caraibsiche just en het vulkanisch binnenland van Guatemala.
Oh ja, en nog een week naar NO-Engeland en Schotland om een vriendin op te zoeken die daar een PhD doet. Onder andere naar Durham geweest waar ze een gedeelte van Harry Potter hebben opgenomen. (Harry Poter interesseert me niets, maar het was er wel erg mooi!).
pi_15536243
Voor mij was dit het beste vakantiejaar tot nu toe.

Mei: een weekje naar familie op the Isle of Man
Juni: met school drie dagen naar Parijs
Zomer: drie weken door het westen van de VS getrokken
Augustus: met school vijf dagen naar de ardennen

pi_15540211
paar dagen naar Londen met mn vriend, was heel leuk
verder alleen maar druk bezig geweest
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_15540245
best!
paar dagen barcelona met een vriendin, 1 week italie en 1 week oostenrijk met mijn vriendje en 1 week canarische eilanden met mijn ouders
May your ups and downs take place under the sheets
pi_15540311
Kut!
Na een paar dagen vakantie in Turkije viel ik van de trap en brak mijn arm.
Nog anderhalve week daar gezeten omdat alle vluchten naar nederland vol zaten.
En in Nederland komen ze erachter dat het niet goed geopereerd is in Turkije, maar omdat het alweer anderhalve week geleden is, konden ze niet opnieuw breken/opereren.... heerlijk
"Wat een gezeik over het pre-pensioen... je kan ook gewoon op je 50ste stoppen.... zoals Willem Endstra"
pi_15540601
Erg gaaf, ben namelijk voor het eerst van m'n leven in de VS geweest (New York en Boston), iets wat ik al heel lang wilde.

Verder nog op wintersport geweest in Italië, met wat vrienden naar Triër om een oude schoolreis te herleven en aankomend weekend ga ik nog survivallen in Luxemburg. 2003 was dus een mooi jaar wat dat betreft, maar 2004 gaat er ook goed uit zien (China staat dan op het programma).

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_15542473
Een goed vakantiejaar: 3x egypte om te duiken natuurlijk. Elke keer denk ik weer dat het nu de laatste keer is, maar ik blijf er komen

Volgend jaar begin ik eerst met de vakantiebeurs
Daarna Nieuw Zeeland (4 weekjes) en een keer Egypte (uhm 2 weekjes?). En dan maar kijken wat er nog overblijft om een tussendoor reisje te maken

Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 19 december 2003 @ 15:10:22 #31
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15542488
wel goed, in maart een week wintersport gehad, in de zomer 2 weken rimini
aka Man-Mountain
pi_15545276
In april een weekje naar Tenerife (met uitstap naar La Gomera)
In augustus twee weken naar Schotland geweest (rondrit incl uitstapje Orkney Islands)
In november een weekendje naar Malmö geweest maar dat was meer voor een verjaardag.
Daarnaast de gebruikelijke uitstapjes naar buitenlandse dierentuinen

En nu flink gaan sparen voor een trip naar Nieuw-Zeeland!

pi_15545606
Mijn vakantiejaar 2003 was wel redelijk.

Februari: weekje Dominicaanse Republiek
Mei: lang weekendje Euro Disney

Op de planning stond ook in september weekendje Alton Towers Engeland, maar helaas: geld gebrek.

(maar met wat doorsparen hebben ik nu een leuk vooruitzicht in 2004: 3 weken Florida - ook leuk)

vrijdag 19 december 2003 @ 18:29:03 #34
55890 Ruud1976
Mooi gebouwtje...
pi_15547698
Was een heel leuk vakantiejaar.

Voorjaar weekendje naar Kopenhagen, naast wat sightsee-en ook tevens familiebezoek bij wat familie van mijn vriendin.

September/oktober: 1 maand naar India en Nepal, echt een superreis geweest. Mooiste tot nu toe en ook heel veel meegemaakt. India is echt complete waanzin (druk, vies, maar ook fascinerend), Nepal daarentegen een heel mooi land. Eén van de spannendste dingen was dat we tijdens de trekking in Nepal zijn overvallen door Maoïsten.

Ik kijk alweer uit naar 2004!

Oja, morgen vertrek ik ook nog voor een weekendje Londen... Ik ga er vanuit dat dat ook leuk wordt.

vrijdag 19 december 2003 @ 18:36:47 #35
18079 neok
all the way
pi_15547823
Vele vakanties maar niet helemaal tevreden:

Januari: week Rome & weekend Kopenhagen
Februari: lang weekend Stockholm
Maart: weekend Milaan & weekend Venetie en Verona
April: week ski in 2 Alpes (Frankrijk)
Mei: Nog eens weekend Kopenhagen
Juli: week Toscane
Augustus: weekend Genua (grootste aquarium ter wereld) :-)
Vorige week: weekend Parijs

Binnenkort: Berlijn en Amsterdam (ja, dat is hier ook buitenland).

Niet tevreden omdat ik niet in Azie ben geweest Ga ik binnenkort zeker iets aan doen

Buenos dias Tristeza
pi_15549029
Niet spectaculair:

April: Luxemburg & Trier (3 dagen)
Mei: London en Kopenhagen (een weekje)
Juli: Parijs (2 dagen)
Oktober: Rome & Venetië (11 dagen)

Volgend jaar presenteer ik een impossanter lijstje

May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  vrijdag 19 december 2003 @ 20:38:50 #37
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_15550620
vanaf augustus 2002 tot en met juli 2003 heb ik in Alaska gezeten. In mei 2002 ben ik 2 weken naar Atlanta City geweest, een een weekendje naar Florida. Verder ben ik nog een paar weekjes in Spanje geweest.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_15562888
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:06 schreef k_man het volgende:
Ik ben:
- in april drie dagen naar Antwerpen geweest
- in mei drie dagen naar Gent geweest
- in juni drie dagen naar Keulen geweest (dieptepunt: geschuerde enkelband op de tweede dag zodat ik de rest van de tijd niet meer kon lopen)
- in juli vier dagen naar Berlijn
- in augustus twee weken naar Rusland, Letland, Estland, Litouwen en Finland
En dan was ik dat lange weekend Porto nog vergeten.
pi_15564439
Jemig man! En jij bent werkeloos! Hoe gaat het daar trouwens mee??

Mijn vakanties dit jaar bestonden uit een weekendje Brugge en Gent en ruim 3 weken Marokko.
En de nodige dagen Scheveningen, maar dat telt niet mee!

pi_15564486
geen vakantie dit jaar, gespaard voor mooie digitale camera

alleen in oktober 4 dagen naar Berlijn geweest met school

pi_15568703
In mei naar Londen geweest, zomervakantie drie weken Thailand en dinsdag nog net ff voor het eind van het jaar een week Egypte
Jesus saves but death prevails.
  Moderator zaterdag 20 december 2003 @ 17:39:14 #42
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_15568832
Half februari - half april was ik voornamelijk te vinden in Quito (Ecuador), vandaaruit lang weekend Buenos Aires.
In mei lang weekend met vrienden naar Frankrijk geweest om wijn en kaas te kopen.
In oktober weekend naar Barcelona gegaan om te stappen.

Kon beter, kon slechter.

Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 21 december 2003 @ 14:46:11 #43
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_15580299
mijn vakantiejaar was minder dan anders, maar ik begon in januari in parijs, waar ik toen ook woonde... niet echt vakantie dus maar toch wel een beetje en vandaaruit uitstapjes gemaakt naar heel frankrijk. in juni weekendje parijs en weekendje eurodisney. in augustus twee weken vakantie in frankrijk, cote dazur, alpen, westkust. en over een week lekker weer een week naar frankrijk, vrienden opzoeken. eigenlijk ben ik dus redelijk aan frankrijk gebonden geweest dit jaar... maar van de zomer wil ik lekker gaan werken in spanje griekenland, dus beetje afwisseling en eigenlijk zou ik nu als reisleidster in tignes gezeten hebben...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_15610937
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 15:06 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig man! En jij bent werkeloos!
Daarom juist.
quote:
Hoe gaat het daar trouwens mee??
Tamelijk beroerd.
pi_15691911
Weinig vakantie voor mij dit jaar

Ik heb zo'n 12 dagen met de auto (+ fiets achterin) door de UK rondgereden. Via Leicestershire, Wales, Lake district naar Schotland en terug naar Southampton (mijn toenmalige woonplaats).
Gelukkig heb ik gedurende de 9 maanden dat ik in de UK woonde in de weekenden wel het een en ander kunnen zien. Vooral veel gefietst. Dus al met al heb ik toch best veel van zuid Engeland gezien.

Voor het werk nog 2 weken naar Shanghai geweest. Dat was keihard werken, maar de weekenden waren wel echt vakantie

Sinds half augustus woon ik in Taiwan. Ook geen vakantie gehad, maar in de weekenden/ avonden zie je toch af en toe wat.

Ik mis wel een beetje die vakanties van 4 weken, verstand op nul etc, maar dat komt wel weer een keer.

Taipei:

pi_15714605
Ik heb een fantastisch vakantiejaar gehad dit jaar. Eerst een mooie reis door Marokko gemaakt en daarna ben ik nog naar Zimbabwe, Botswana en Namibie gegaan.

Liejannuh en Lucille gaan naar Marokko!
[Verslag]Camperen in Zimbabwe, Botswana en Namibië

De foto's en het verslag van de 2e reis volgen nog.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_15715927
Ik ben in Mei een week in Barcelona geweest, in Juli/Augustus twee weken in Marmaris en afgelopen week een paar dagen in Newcastle. Het is allemaal goed bevallen
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_15724806
Het was een zalig vakantiejaar:
- skivakantie in Val Thorens
- weekje Citytrip naar Barcelona
- 3 weken Malaysia met rugzak
- weekje duiken in Dahab (Egypte)

Maw een zalig vakantiejaar. (Toch leuk als je werkgever veel vakantiedagen geeft).

Vakantiebrochures voor volgend jaar liggen al klaar !

If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_15923596
-edit-
Spam

[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 04-01-2004 17:41]

pi_15923935
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 11:59 schreef yvonne0909 het volgende:
Ook wij hebben een goed reisjaar achter de rug: in juni zijn we 3 dagen naar Nice geweest in Z-Frankrijk, in juli 3 weken naar Croatie en we zijn nu net terug uit Parijs, waar we oa oud en nieuw hebben gevierd.

groetjes Yvonne

Spam Het wordt steeds verkapter.

[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 04-01-2004 17:41]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')