abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15487689
Vervolg van [Centraal] Feedback en Zeiktopic GAM

Klaag hier over de beslissingen van de GAM Modjes Roy en Daggla, of geef suggesties over hoe het beter kan.

Lees ook allemaal eerst de FAQ

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_15487994
hey roy, die map op die delft site van jouw waarin je wat usericons hebt en wat foto's vanjezelf en wat vrienden is een opendir. zou ik ff een index.htm indouwen.

deze bedoel ik roy. als je een index.htm maakt kan het niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Wedge op 17-12-2003 17:35]

pi_15488083
mag ik hier wel even een tvp doen?
pi_15488145
quote:
Op woensdag 17 december 2003 17:30 schreef gieling het volgende:
mag ik hier wel even een tvp doen?
ajo stiekum doen!

Trw 4 mario kart topics lachu

pi_15488212
Dank je Wedge
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_15488241
quote:
Op woensdag 17 december 2003 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dank je Wedge
no problemo roy
pi_15488953
Roy, chocobo heeft ook een opendir, attendeer je hem d'r op?

Hier dus ook maar een index.htm plaatsen

zondag 21 december 2003 @ 14:20:21 #8
65516 gieling
Live from NYC
pi_15579519
omdat daggla niet op msn is, de cunt

Miniconomy
http://forum.fok.nl/postreply.php/448247/1/25

[Dit bericht is gewijzigd door gieling op 21-12-2003 14:45]

pi_15582485
quote:
Op zondag 21 december 2003 14:20 schreef gieling het volgende:

Miniconomy
Happypimpin

Je bedoel die, niet reageren
pi_15584654
quote:
Op zondag 21 december 2003 14:20 schreef gieling het volgende:

Miniconomy
http://forum.fok.nl/postreply.php/448247/1/25

Ik was voetbal kijken. .
-
  zondag 21 december 2003 @ 17:19:42 #12
65516 gieling
Live from NYC
pi_15584975
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:54 schreef Guusie het volgende:

[..]

Je bedoel die, niet reageren

pi_15585777
quote:
Op zondag 21 december 2003 17:19 schreef gieling het volgende:

[..]

Dankje kon er ook wel uit hoor
  zondag 21 december 2003 @ 18:01:29 #14
65516 gieling
Live from NYC
pi_15586212
quote:
Op zondag 21 december 2003 17:46 schreef Guusie het volgende:

[..]

Dankje kon er ook wel uit hoor

Dit hoort in scummbar mar 'de cunt' is gewoon goed nederlands!
pi_15606961
Je hebt dit topic gesloten: Space Colony omdat er al n topic over was... Maar wat is daar de link van? Want ik kon m niet vinden met de search.
  maandag 22 december 2003 @ 13:14:58 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15607134
quote:
Op maandag 22 december 2003 13:08 schreef Elvi het volgende:
Je hebt dit topic gesloten: Space Colony omdat er al n topic over was... Maar wat is daar de link van? Want ik kon m niet vinden met de search.
Ja... Ik weet het. Maar om 18u doet de search het dus weer. Ik kan er verder op dit moment ook niet heel veel aan doen eigenlijk...
Sorry. Ik baal er ook van dat de search het niet doet.
pi_15607837
quote:
Op maandag 22 december 2003 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja... Ik weet het. Maar om 18u doet de search het dus weer. Ik kan er verder op dit moment ook niet heel veel aan doen eigenlijk...

Ik had gezocht toen de search weer terug was
  dinsdag 23 december 2003 @ 01:26:31 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15627952
ja.. ik wil zeiken.. er komen te weinig coole games uit. Doe er es wat aan!
The truth was in here.
  dinsdag 23 december 2003 @ 14:19:33 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15638812
*Met Bill belt.

Ah, ik krijg net te horen van ome Bill dattie bezig is met een geheim project voor de Xbox.

*Shigsy belt

Ah, ook Shigeru is bezig met een geheim project voor de Cube.

Even geduld nog B.

pi_15653266
Er staat nog een oude link naar van het feebdack topic in de GAM faq. .
pi_15653529
Hoi. Jullie krijgen zo bezoek.
stel je een normale vraag in het game topic
For great justice!
pi_15653607
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:35 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi. Jullie krijgen zo bezoek.
stel je een normale vraag in het game topic
tebbie goed idd leuk dat je ze even waarschuwd

waarom word dit topic gesloten:http://forum.fok.nl/showtopic.php/450140
terwij dat helemaal niets te maken heeft met het spelen van het spel maar het een op zichzelf staand iets is?

Ik vind het spelen van een spel wel even wat anders als een server opzetten ik weet niet hoe de mod die hem gesloten heeft daarover denkt, maar ik ben het er niet mee eens

dinsdag 23 december 2003 @ 22:39:43 #23
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15653686
Waarom begin je dan uberhaupt over dat spel
pi_15653751
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom begin je dan uberhaupt over dat spel
Misschien omdat je dat eerst moet installeren om daarna een server te kunnen starten

Als je die vraag al moet stellen wat doe je dan als mod in Game? misschien een hele domme vraag hoor maar goed

pi_15653837
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:37 schreef tazmanian het volgende:

[..]

terwij dat helemaal niets te maken heeft met het spelen van het spel maar het een op zichzelf staand iets is?

Het gaat over BF1942, dat kan in het BF1942 topic. Daar zitten komen mensen die BF1942 spelen en antwoord kunnen geven op vragen over BF1942. Logisch dus eigenlijk.. .
quote:
Ik vind het spelen van een spel wel even wat anders als een server opzetten ik weet niet hoe de mod die hem gesloten heeft daarover denkt,
Zie boven.
quote:
maar ik ben het er niet mee eens
.
-
  dinsdag 23 december 2003 @ 22:44:20 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15653847
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:41 schreef tazmanian het volgende:

[..]

Misschien omdat je dat eerst moet installeren om daarna een server te kunnen starten

Als je die vraag al moet stellen wat doe je dan als mod in Game? misschien een hele domme vraag hoor maar goed

Anyway, ik zie niet in waarom het niet in het Battlefield topic zou kunnen? Die mensen die het daar spelen spelen het immers ook online, en hebben dus ook te maken met servers en weten dus ook wel wat jouw probleem is. Buiten het feit dat je geen gevoel voor sarcasme hebt dus.

pi_15653896
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het gaat over BF1942, dat kan in het BF1942 topic. Daar zitten komen mensen die BF1942 spelen en antwoord kunnen geven op vragen over BF1942. Logisch dus eigenlijk.. .
[..]

Zie boven.
[..]

.

het gaat over een Desert combat server en dat past dus lijkt met niet in een spelletjes speel topic tussen de dingen zoals;

Leuk spel he!!
leuke upgrade he!!
ik kom niet door dat level!!!

en dat soort dingen

pi_15653968
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:45 schreef tazmanian het volgende:

[..]

het gaat over een Desert combat server en dat past dus lijkt met niet in een spelletjes speel topic tussen de dingen zoals;

Leuk spel he!!
leuke upgrade he!!

en dat soort dingen

[Centraal] BF1942 : Desert Combat Er is zelfs een apart Deserc Combat topic. .
-
pi_15653973
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:45 schreef tazmanian het volgende:

[..]

Leuk spel he!!
leuke upgrade he!!

en dat soort dingen

ach weet je wat delete al mijn posts maar ik heb geen zin in een discussie met jullie jullie schijnen toch alles beter te weten
  dinsdag 23 december 2003 @ 23:14:42 #30
65516 gieling
Live from NYC
pi_15654938
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:47 schreef tazmanian het volgende:

[..]

ach weet je wat delete al mijn posts maar

Ze zijn je hondje niet hoor
quote:
ik heb geen zin in een discussie met jullie jullie schijnen toch alles beter te weten
Als je niet kan discussieren zonder direct te gaan janken als er wat andere meningen tussen door komen moet je er ook niet aan beginnen!
Wat zelfs in de faq beschreven staat over centrale topics....
pi_15707080
Help ! Hij doet het niet! (2)

Daar moettie het vragen Daggla, niet in het centrale GTA topic

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_15707102
quote:
Op donderdag 25 december 2003 23:59 schreef vosss het volgende:
Help ! Hij doet het niet! (2)

Daar moettie het vragen Daggla, niet in het centrale GTA topic

Centrale GTA topic is ook okay.. .
-
pi_15707110
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 00:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Centrale GTA topic is ook okay.. .

ow..............okay
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_15707213
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 00:00 schreef vosss het volgende:

[..]

ow..............okay

Vrolijk kerstfeest vosss .
-
  maandag 29 december 2003 @ 11:34:45 #35
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15790525
Is het misschien een leuk idee om een NFS-Underground tune verkiezing te houden?

Dat iedereen dan maximaal 3x3 pics instuurt -> 3 pics van drie auto's: Voor, Zij, Achter. Of iets dergelijks.

Heb het al eens aangestipt in het NFS-U topic, maar wellicht kunnen jullie er een sticky van maken?

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 29 december 2003 @ 11:44:15 #36
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15790756
Tuurlijk mag dat. Maar je moet het wel zelf opzetten. Kijk maar eens naar de CM competities, of de wat oudere RCT competities

Je kan het gewoon onderling doen, in een nieuw, apart topic natuurlijk.

Degene die het organiseren moeten WEL goed de regels opschrijven en de manier waarop je het wilt doen. Stemmen en stemmen tellen enzo.

Ik wil natuurlijk wel helpen, maar heb niet zo heel veel tijd, maar je kan iig beginnen met me te mailen als je vragen hebt

Succes iig alvast!

maandag 29 december 2003 @ 12:52:52 #37
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15792462
Okee, ik zal vanavond eens een soort schema/idee opstellen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 2 januari 2004 @ 13:17:27 #38
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_15898032
copy/paste actie uit centraal verzamel nogwat topic:
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het waren juist allemaal onoverzichtelijke topics als je het mij vraagt

De ene gaat over verzamelen er repareren, de andere over foto's van je verzameling, weer een over het topstuk in je verzameling. Dat is allemaal dubbelop.

Verzamelen en repareren is nu gescheiden, en we kijken het even aan. Ik zie het probleem nog niet?

En waarom dit soort feedback niet in het feedback topic?

Oh ik dacht: Dit topic gaat toch al over zo'n beetje alles, dan kan feedback hier ook wel in. .

Ik ben persoonlijk totaal niet geinteresseerd in wat personen nu allemaal wel of niet op hun kamer hebben staan, wat hun 'whishlist' is en weet ik veel wat allemaal nog niet meer, maar vind het bijvoorbeeld wel leuk om te zien wat mensen gescoord hebben op Ebay, etc.

M.a.w.: Je knalt drie of meerdere prima topics dicht om er een verzamelbak van te maken waar elke vorm van overzicht of logica ontbreekt. Erg jammere move dus als je het mij vraagt en ook volstrekt overbodig.

Het is nu niet zo dat we bytes moeten besparen ofzo, of dat de database kampt met ernstige geheugen tekorten, dus waarom dan deze samenvoeging die totaal niet bijdraagt aan leesplezier en overzicht?

Het resultaat is nu dat diverse leuke topics niet meer mogen en er nu een topic is waar geen hol meer aan is.

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_15898093
Welke topics nou precies
(links)

Verder ben ik het denk ik wel met je eens, maar reparatie/verzamel splitsen was dan wel ook weer een doeg idee..

vrijdag 2 januari 2004 @ 13:46:52 #40
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_15898760
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 13:17 schreef Zooi het volgende:

Het resultaat is nu dat diverse leuke topics niet meer mogen en er nu een topic is waar geen hol meer aan is.

Welke topics?
Aangezien ik die verzamel topics nooit heb gevolgd is dit me eerlijk gezegd ontschoten..
Dat splitten van dat reparatie/verzamel topic vond ik zelf wel een goed idee btw.
-
pi_15899451
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 13:20 schreef Fuxl het volgende:
Welke topics nou precies
(links)

Verder ben ik het denk ik wel met je eens, maar reparatie/verzamel splitsen was dan wel ook weer een doeg idee..

quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Welke topics?
Aangezien ik die verzamel topics nooit heb gevolgd is dit me eerlijk gezegd ontschoten..
Dat splitten van dat reparatie/verzamel topic vond ik zelf wel een goed idee btw.
Zoek de 10 verschillen
  vrijdag 2 januari 2004 @ 15:39:59 #42
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_15901543
Het gaat om dit dumptopic: Het Grote Games Verzameltopic Deel 1, alwaar drie goedlopende en bewezen topics (wellicht zijn er nog meer gesloten, en heb ik deze gemist) voor op slot gekeild zijn:

Je games-opstelling en collectie (pics) (238 posts)
Het topstuk uit je console/p.c.-verzameling (165 posts)
Online veilingen wat heb JIJ vandaag gewonnen? (4) (181 posts)

Graag zou ik dan ook gemotiveerd (en onderbouwd) willen zien, waarom drie goedlopende en interessante topics zonodig op een hoop moeten worden gegooid omdat notabene (!!) een ander topic (verzamel en raparatie) gesplitst wordt.....

Ik begrijp de beslissing namelijk in mijn beste wil totaal niet. We verzanden met bovenstaand centraal topic in een modderpoel aan info die driekwart van de mensen niet interesseerd en de dingen die wel interessant zijn zijn niet meer terug te vinden omdat zonodig alles nu in één centraal topic gepropt moet worden.

pi_15904877
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:11:57 #44
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_15905271
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 15:39 schreef Zooi het volgende:

Online veilingen wat heb JIJ vandaag gewonnen? (4) (181 posts)

Zoiets kan makkelijk in het verzameltopic, waarom niet? Ga er maar van uit dat het hetzelfde kliekje verzamelaars is dat er post, dus als iemand wat op Ebay op de kop tikt, kan je dat makkelijk daar posten..
Ook foto's van je verzameling kan je makkelijk daar kwijt.. Behalve dat een hoop foto's het sowieso niet meer doen, vind jij het interessant om foto's te zien van welke GC games iemand heeft? Alleen de foto's van de echte verzamelaar lijken mij interessant, en die heb je nu bij elkaar in een topic, lijkt me.. Maar goed, dat ben ik.
Dat topic over de topstukken was al weken dood (op een post na) en was een slowchat tussen de verzamelaars over een aantal topstukken, met name de ROB..
Nu is er één topic, waar alle verzamelaars bij elkaar kunnen komen.. Ik zie niet in wat daar niet goed aan is.. .
Maar goed, ik denk dat Roy hier beter antwoord op kan geven..
-
  vrijdag 2 januari 2004 @ 18:29:19 #45
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_15905747
Nu geef je dus geen antwoord op mijn vraag.

Maar goed laten we ervan uitgaan dat gamers allemaal dezelfde mensen zijn en 1 centraal game topic openen, waarin dan alles gepost kan worden. DAT is namelijk een zelfde onzin antwoord als dat je hierboven geeft.

Welk onderdeel van onoverzichtelijk, chaos en totaal overbodig is niet duidelijk aan mijn vraagstuk? En heb je uberhaupt mijn posts hierboven wel gelezen?

vrijdag 2 januari 2004 @ 18:40:09 #46
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_15906040
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:29 schreef Zooi het volgende:
Nu geef je dus geen antwoord op mijn vraag.
Die stelde je ook niet echt, behalve dat ik gaf alleen mijn mening.
quote:
Maar goed laten we ervan uitgaan dat gamers allemaal dezelfde mensen zijn en 1 centraal game topic openen, waarin dan alles gepost kan worden. DAT is namelijk een zelfde onzin antwoord als dat je hierboven geeft.
Ik gaf geen antwoord, maar mijn mening.
Voor een antwoord moet je bij Roy zijn. Ik kan mij iig wel vinden in zijn beslissing.
quote:
Welk onderdeel van onoverzichtelijk, chaos en totaal overbodig is niet duidelijk aan mijn vraagstuk? En heb je uberhaupt mijn posts hierboven wel gelezen?
Jouw wil is wet hier op GAM?
Je mag ook best een andere toon aanslaan hoor.
-
  vrijdag 2 januari 2004 @ 19:53:51 #47
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_15907965
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

Jouw wil is wet hier op GAM?
Je mag ook best een andere toon aanslaan hoor.

Dat maak jij ervan, niet ik.
Ik ben n.l. van mening dat je meer je best doet om je mede mod te verdedigen en zijn beslissing te ondersteunen dan dat je werkelijk hebt gelezen wat ik schreef, laat staan hierover nagedacht hebt.

Als deze kritiek bij jou een probleem opleverd dan is dat jou probleem, niet het mijne.

Think about it.....

vrijdag 2 januari 2004 @ 23:44:39 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15915329
Zooi, zoals ik al aangaf, ikzelf vind het allemaal prima bij elkaar passen. Die 3 topics zijn allemaal onderdeeltjes van het verzamelen van games en alles wat ermee te maken heeft.

Ik geef toe dat het verzameltopic nu een soort van opsomtopic is, maar dat is (volgens mij) alleen maar even in het begin, even een frisse start maken en kijken wat iedereen heeft.

Daarna zal het gewoon verder gaan zoals het in die 3 topics ging, waarvan er 2 helemaal niet zo goed liepen. Het waren nog steeds eerste delen, en de laatste posts in diezelfde 2 waren alweer maanden geleden.

Verder zijn er ook mensen gekomen die me erop wezen dat deze topics nu allemaal dubbelop zijn. Er zijn meer mensen (tot nu toe iig) die mijn mening delen en de nieuwe opzet prima vinden.

pi_15923640
even een vraagje over de Americas Army topics:
ze lopen lekker we zitten al in deeltje 12 op het moment en we hebben al een leuk clannetje met fokkers bijmekaar.
nu kregen we in de topic een reactie op het feit dat we afspraken omtrent het spelen en andere zaken in dit topic regelen
dit gaat opzich prima maar ik was toch nieuwsgierig hoe jullie hierover denken?
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 13:18:42 #50
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15925485
Ik zal het eens doorlezen. Die topics lopen voor zover ik weet namelijk inderdaad erg aardig zonder problemen
  zaterdag 3 januari 2004 @ 13:30:50 #51
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15925776
Zoals ik kan zien gaat het om deze 2 posts:
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:01 schreef Da_Koen het volgende:

[..]

Afspreken wanneer je gaat spelen kun je beter op msn doen. Nu staat het hele topic voor met afspraken wanneer jullie gaan spelen enzo, er wordt niet echt inhoudelijk over AA gepraat...

Wat boeit dat ? Veel nieuws valt er toch niet te melden, en als iemand een vraag heeft kan ie die gewoon stellen.

---

Voor allbei is natuurlijk iets te zeggen Ik moet zeggen dat er erg veel geslowchat wordt, en dat de kleine game afspraken best via een chat messenger kunnen gaan. Grote afspraken kunnen dan weer via het topic, omdat dat verder vooruit gepland moet worden.

Wat gelly zegt is natuurlijk ook waar Er valt verder niet veel meer over het spel te zeggen volgens mij? Behalve de updates zo nu en dan...

De meeste andere PC online game topics gaan ongeveer op dezelfde wijze als AA, en ik vind het wel best zo

Wat ik dus eigenlijk kan zeggen is, probeer iets minder te slowchatten, zodat het topic op een beetje hoger discussie nivo komt, en gebruik wat meer de chat programma's. Verder is er nix verkeerd

pi_15925944
ok duidelijk

op het moment dat de clan wat meer vorm gaat krijgen (homepage enzo) zal het topic hier vanzelf wat minder belast worden.

thx voor de input en snelle reactie

Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
  zaterdag 3 januari 2004 @ 13:44:04 #53
67385 ROG
Go on, say it.
pi_15926187
Bah, schrok ik even hehe, in ene een mod in "onze" topics.

Even mijn 2 centen:
Ik zie het als centrale AA topics, zoals iemand anders in (ik geloof) deel 11 al aangaf, 'er valt weinig nieuws' te melden. Het is een gratis spel, speelt zich compleet online af dus je hebt vrij weinig vragers naar 'hoe doe ik dat en dit'/'waar moet ik na die eindbaas heen?'. Mensen met problemen worden overigens netjes geholpen, nergens nog een mod-ingreep.
Er is wel wat slowchat maar ik vind het allemaal wel aardig in de topics passen tot nu toe. Met MSN of een ander im-programma moet je toch een soort ketting opzetten om online "meetings" met veel mensen te regelen (en niet iedereen wil nog eens een extra im-progje erbij hebben of wil zijn/haar MSN verspreiden). Nu kan iedere willekeurige Fok!ker gewoon de geposte adressen joinen en meeknallen en een leuke tijd hebben en erna posten hoe lekker of juist niet het ging, lekker laagdrempelig.

edit:
* ROG spuit elf is

pi_15927749
Ik had gisteravond een topic geopend voor een zelfgemaakt computerspel. Er werd mij gevraagd dit in het "Leuke online games (IE) Deel 2" topic te posten.

Het viel me wel op dat mijn game niet echt in dit topic past.
Het spel is wel van internet te downloaden (online deel), maar niet online speelbaar (IE zoals de naam suggereert).

Het is eigenlijk niets meer dan een offline windows spel. Het DIG topic vond ik hiervoor ook niet geschikt.

Daarom wilde ik bij deze vragen of ik alsnog er een los topic voor mag openen of dat er misschien ergens anders een geschikt topic voor is.

Sik dy in klomp yn e bek trjioewe!
pi_15928376
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 14:37 schreef Smotsholle het volgende:
-knip-.
Sorry, my mistake.. .
Post hier je zelfgemaakte games. <----- Daar kan je um kwijt. .
-
  zaterdag 3 januari 2004 @ 18:40:48 #56
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_15934270
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
...

Ik geef toe dat het verzameltopic nu een soort van opsomtopic is, maar dat is (volgens mij) alleen maar even in het begin, even een frisse start maken en kijken wat iedereen heeft.

Dat is het zeker, en het interesseerd ook niemand geen ene hol. Als je dan al van mening bent dat er een combi topic gemaakt moet worden omdat er zo nodig allerlei dingen samengevoegd moeten worden, waarom stel je dan niet gelijk een paar fatsoenlijke spelregels zodat het een topic wordt wat voor iedereen interessant is om te lezen?
Ik weet zeker dat 99,9% van de lezers totaal niet hoeven te weten wat iemand anders allemaal wel niet heeft en wat zijn wishlijsten zijn.
quote:
Daarna zal het gewoon verder gaan zoals het in die 3 topics ging, waarvan er 2 helemaal niet zo goed liepen. Het waren nog steeds eerste delen, en de laatste posts in diezelfde 2 waren alweer maanden geleden.
Dat dat is dan direct een reden om alles maar op de schop te gooien en heel de boel op één grote hoop te gooien? Naar zover ik begrepen heb in de bijna 4.5 jaar als user, ex-moderator, ex-global en ex-admin, dat ik hier rondloop is er nog nooit een topic afgerekend op bastaansrecht op basis van aantal posts (wat in alle instanties overigens meer dan genoeg was) of op basis van laatste posts.
quote:
Verder zijn er ook mensen gekomen die me erop wezen dat deze topics nu allemaal dubbelop zijn. Er zijn meer mensen (tot nu toe iig) die mijn mening delen en de nieuwe opzet prima vinden.
Zo zijn er ook -tig topics welke direct of indirect over een PS2 gaan, de GC, de Xbox of PC, of diverse topics waarin in essentie hetzelfde onderwerp wordt aangesneden of een lichte variant daarvan. Moeten deze dan ook samengevoegd worden en is het steven dan uiteindelijk om samen te komen tot een 5-6 tal topics omdat alles zonodig maar centraal gemaakt moet worden?

Ik vind het jammer om te zien dat een aantal goedlopende en lekker lezende topics de nek omgedraaid wordt omdat het centrale virus weer eens een keer opkomt, en kan ook na Daggla zijn mening en jou onderbouwing niet anders vinden dan dat het een overbodige zet is geweest die ook nog eens niet echt onderbouwd kan worden laat staan dat er werkelijk over na gedacht is.

GAM is populair gemaakt en geworden door zijn trouwe aanhang aan users, waarom zou je die in godsnaam met (overbodige) centrale topics om de oren willen slaan die totaal onleesbaar worden en een aandachtsfactor van precies 0,0% halen?

Ik snap het echt niet.

zaterdag 3 januari 2004 @ 19:55:37 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15936217
Zooi, je bent echt de enige op dit moment. LEES de reacties nou eens in het topic, iedereen vind het leuk en die lijstjes blijken voor velen WEL interessant, anders worden ze simpelweg niet gepost.

En die spelregels? Heb je de openingspost gelezen Blijkbaar niet, anders zou je niet zoiets zeggen. Valt me tegen van je.

quote:
Zo zijn er ook -tig topics welke direct of indirect over een PS2 gaan, de GC, de Xbox of PC, of diverse topics waarin in essentie hetzelfde onderwerp wordt aangesneden of een lichte variant daarvan. Moeten deze dan ook samengevoegd worden en is het steven dan uiteindelijk om samen te komen tot een 5-6 tal topics omdat alles zonodig maar centraal gemaakt moet worden?
Dit is natuurlijk weer compleet overdrijven. Xbox en Live hebben eigen topics bijv maar dat is een groter onderdeel dan het topstuk uit je verzameling en je verzamelfetisj in het algemeen.
quote:
GAM is populair gemaakt en geworden door zijn trouwe aanhang aan users, waarom zou je die in godsnaam met (overbodige) centrale topics om de oren willen slaan die totaal onleesbaar worden en een aandachtsfactor van precies 0,0% halen?
Dit is ook compleet ONwaar. We hebben in het verleden kritiek gehad op het centraliseren en daar zijn we voor een groot deel vanaf gestapt. Alleen nu worden 3 kleinere topics, in een groter topic gestopt. En voor deze 3 onderdelen is dat ook ECHT wel rendabel. Ze hebben VEEL raakvlakken en er wordt vaak dubbel gepost in die topics.

Dit is het laatste wat ik er op dit moment over wil zeggen. We kijken het een maand of 2 aan, en dan zien we wel weer verder.

zaterdag 3 januari 2004 @ 21:13:49 #58
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_15938250
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
...

En die spelregels? Heb je de openingspost gelezen Blijkbaar niet, anders zou je niet zoiets zeggen. Valt me tegen van je.
[..]

Niet andere verzoeken iets beter te lezen als je zelf deze moeite ook niet wil nemen. Ik verzocht om fatsoenlijke spelregels, waardoor het voor iedereen leuk leesbaar blijft. Niet over een stel regels, even snel in elkaar geflanst om maar wat neergezet te hebben. Schrap bijvoorbeeld eens het domme verzoek om opsomlijstjes. Het draagt totaal niets bij en de meeste (zoniet alle regelmatige bezoekers) hebben een ign account wat altijd even neergegooid kan worden als men dan toch per se dit wil delen met de buitenwereld.

Kijk nu als voorbeeld eens naar je eigen eerste bijdrage in desbetreffend topic. Ik zie hier een lijst met wat je hebt en wat je graag nog wil hebben. Attentiewaarde? 0,0 Leesbaarheidswaarde? 0,0 Toegevoegde waarde in het algemeen? 0,0. Ik vind je een aardige jongen, maar vind het gewoonweg niet echt interessant. Voor jezelf wel, natuurlijk, maar voor een ander? Net zoiets als die ontelbare ign lijstjes. Wat voegen ze verder toe? Wellicht is dat mijn gebrek aan inleving voor andere personen, dat kan natuurlijk.

quote:
Dit is natuurlijk weer compleet overdrijven. Xbox en Live hebben eigen topics bijv maar dat is een groter onderdeel dan het topstuk uit je verzameling en je verzamelfetisj in het algemeen.
[..]
Vind ik niet. Jij bent in dit geval de persoon die daarmee met dubbele maten gaat meten. Is je goed recht, en als je iets wil proberen moet je er zeker niet voor schromen om dat te doen, echter blijf ik het volstrekte willekeur vinden en komt het over alsof bepaalde onderdelen minder interessant zouden zijn of minderwaardig om er een eigen topic over te mogen hebben. Ongeacht of dit de algemene leesbaarheid en overzichtelijkheid ten goed komt of niet. Jammer.
quote:
Dit is ook compleet ONwaar. We hebben in het verleden kritiek gehad op het centraliseren en daar zijn we voor een groot deel vanaf gestapt. Alleen nu worden 3 kleinere topics, in een groter topic gestopt. En voor deze 3 onderdelen is dat ook ECHT wel rendabel. Ze hebben VEEL raakvlakken en er wordt vaak dubbel gepost in die topics.
Met als resultaat bovengenoemde. Wat een verbetering zeg. Poe, poe.
quote:
Dit is het laatste wat ik er op dit moment over wil zeggen. We kijken het een maand of 2 aan, en dan zien we wel weer verder.
Prima, wat mij betreft ook. Ik zal er echt niet verder van wakker liggen, maar blijf het zonde vinden dat een leuk onderwerp als Ebay aankopen kompleet verneukt wordt door een centralisatiedrift.
pi_15989702
Kan dit topic niet sticky?

Gamers Trivia in #gam

maandag 5 januari 2004 @ 20:23:17 #60
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15990478
Kan, maar hoeft van mij niet persé Tis een leuk idee, maar eerst moet het helemaal goed werken.
pi_16001227
Huurmoordenaartje spelen

hoort in : Ik zoek een spel !

Now you're playing with Power!
  woensdag 7 januari 2004 @ 00:07:19 #62
63302 rockstah
New World Disorder
pi_16025288
sex game WET:
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Slot. Warez requesten en links en al dat soort shit mag niet.
valt wel mee toch? dat spel is al eeuwen oud. en dat ene linkje kan je oock gewoon verwijderen.
en als iedereen het gedownload heeft en uitgespeelt kunnen we het daar nabespreken

[Dit bericht is gewijzigd door rockstah op 07-01-2004 00:12]

woensdag 7 januari 2004 @ 00:08:57 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16025336
Ik zal het ff opruimen dan
  woensdag 7 januari 2004 @ 00:10:06 #64
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16025368
Trouwens. Nee.

Als erover gediscussieerd gaat worden, prima open maar een nieuw topic. In dit topic staan teveel bagger replies.

woensdag 7 januari 2004 @ 00:13:05 #65
63302 rockstah
New World Disorder
pi_16025452
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trouwens. Nee.

Als erover gediscussieerd gaat worden, prima open maar een nieuw topic. In dit topic staan teveel bagger replies.

mjah zit wat in

*k*t*

[Dit bericht is gewijzigd door rockstah op 07-01-2004 00:18]

pi_16050442
Ik heb tegenwoordig ook een ksbaaaks!

en dus een knuffel voor de GAM-mods

[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 07-01-2004 21:51]

woensdag 7 januari 2004 @ 21:49:31 #67
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16050568
P D D
pi_16050668
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
P D D
Dat is ook de Gamertag van mijn Trialalabbo .
pi_16051146
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 21:53 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Dat is ook de Gamertag van mijn Trialalabbo .

O+PO+DO+DO+

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 07-01-2004 22:13]

-
  woensdag 7 januari 2004 @ 22:08:55 #70
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16051176
Originele Tag ja
pi_16055523
ik zou wel willen weten waarom mijn topic engste splelmomenten voor een dubbeltopic wordt aangezien met meest bizzare spelmomenten?
Dit zijn nl 2 hele verschillende dingen,bij mij ging het om wanneer je je rot schrikt,niet over wat er nou bizar is in een game.

voorbeeld:bij de honden ven re schrik je je rot en bij psycho matis in mgs,dat is bizar?(maar je schrikt er niet van)

denk dat er een beetje niet bgrepen is wat ik met mn topic bedoelde?

[Dit bericht is gewijzigd door thunderbunny op 08-01-2004 00:19]

life is a game....and im winning
pi_16055641
Ik begreep je insteek ook wel, maar evengoed is het bijna hetzelfde. .
Je kan het best in hetzelfde topic kwijt..
-
pi_16121591
quote:
Op maandag 22 december 2003 13:08 schreef Elvi het volgende:
quote:
Op maandag 22 december 2003 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

quote:
Op maandag 22 december 2003 13:37 schreef Elvi het volgende:

Ik had gezocht toen de search weer terug was

Ja, waarom wordt het gesloten, als er geen 2e over dat spel is?

Of ben ik nu zo blind en is hij wel in de search te vinden?

zaterdag 10 januari 2004 @ 14:01:56 #74
65516 gieling
Live from NYC
pi_16126652
Soms moet je op verschillende termen zoeken, hij vind b.v. niet game A, als je terfewoord B invult, maar wel bij tefwoord C
  zaterdag 10 januari 2004 @ 16:13:48 #75
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16129853
Hijs weer open. Ik had me vergist.
pi_16156993
Opmerking
playthepimp

Knuffel

zo, nu heb ik weer ontopic gedaan

pi_16184450
GTA3 uzi money....

Je had best wel een linkje kunnen geven naar het centrale topic, Roy. Ze is immers nieuw en de search werkt niet naar behoren. En de afkorting UTFS wordt ook niet gewaardeerd op Fok.

maandag 12 januari 2004 @ 14:31:57 #78
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16184516
Excuses.
pi_16184708
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hijs weer open. Ik had me vergist.
19 dagen na mijn opmerking dat er nog géén topic over was...

Dát verdient een knuffel!

pi_16258087
kan iemand mij vertellen hoe ik een spoiler geel maak
?
ik zie iedereen dat doen en ik wil wel tips geven mar beetje lullig voor de rest die het nie wil wete
  woensdag 14 januari 2004 @ 17:23:13 #81
65516 gieling
Live from NYC
pi_16258292
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 17:15 schreef enfermidade het volgende:
?
ik zie iedereen dat doen en ik wil wel tips geven mar beetje lullig voor de rest die het nie wil wete
de tekst die je geel wilt hebben tussen
[spoiler] en [ /spoiler] zetten
zonder spatie natuurlijk
pi_16258734
oh shit daar had ik zelf ook wel achter kenne komen thanx
pi_16258741
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 17:15 schreef enfermidade het volgende:
?
code:
[spoiler]spoilertekst[/spoiler]
  woensdag 14 januari 2004 @ 19:19:07 #84
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_16261127
Kan iemand deze titel veranderen?
Tijdschrift + Gratis Game(s), betrouwbaar?
In bijv. "Amerikaanse Gamesmagazines" ofzoiets.
Want dat Gratis Game(s) klopt niet.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 11:04:57 #86
65516 gieling
Live from NYC
pi_16336750
voor als jullie erweer zijn

Waar the hell zijn de oude warcraft 3 patches??? >> WC3 topic

Battlefield 1942 clan >> is al ergens een battlefield clan

wie kent deze spel.........: centraal C&C

[Dit bericht is gewijzigd door gieling op 17-01-2004 11:29]

zaterdag 17 januari 2004 @ 15:45:34 #87
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16342375
Dank je Gieling
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:45:58 #88
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_16342387
Waarom is het topic over opties enemey territory gesloten?
er stond al reden dat er een algemeen wolfenstein topic was
MAAR dat staat niet in de lijst bij games en de search is nog steeds uitgeschakeld, hoe kan ik dat dan weten dat er al een topic over is
silence can say more than thousand words
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:49:38 #89
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16342473
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:59:24 #90
65516 gieling
Live from NYC
pi_16342665
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dank je Gieling
np
pi_16342768
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 15:45 schreef 61neorej het volgende:
Waarom is het topic over opties enemey territory gesloten?
er stond al reden dat er een algemeen wolfenstein topic was
MAAR dat staat niet in de lijst bij games en de search is nog steeds uitgeschakeld, hoe kan ik dat dan weten dat er al een topic over is
Search
  zondag 18 januari 2004 @ 20:18:00 #92
65516 gieling
Live from NYC
  zondag 18 januari 2004 @ 20:26:01 #93
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_16376103
Tnx, deze gaan nog op slot en dan gaat de mod Daggla slapen, de user blijft nog heel ff wakker.. Ben inmiddels al bijna 3 dagen wakker en kan geen games meer zien. .
-
  zondag 18 januari 2004 @ 20:46:48 #94
65516 gieling
Live from NYC
pi_16376748
quote:
Op zondag 18 januari 2004 20:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tnx, deze gaan nog op slot en dan gaat de mod Daggla slapen, de user blijft nog heel ff wakker.. Ben inmiddels al bijna 3 dagen wakker en kan geen games meer zien. .

Slaapze schat

pi_16390932
Roy -->
pi_16402509
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
Roy -->
Is dit een opmerking of een knuffel?
pi_16402770
quote:
Op maandag 19 januari 2004 18:13 schreef Fuxl het volgende:

[..]

Is dit een opmerking of een knuffel?

Strolie was een beetje boos misschien, maar dat is nergens voor nodig. .
-
pi_16402798
quote:
Op maandag 19 januari 2004 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Strolie is de laatste tijd op het forum overal een beetje boos.
  maandag 19 januari 2004 @ 18:23:36 #99
65516 gieling
Live from NYC
pi_16402799
quote:
Op maandag 19 januari 2004 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat hij al 3 dagen zich niet bij de gijsjes heeft laten zien is een reden om niet boos te zijn?
nee idd
  maandag 19 januari 2004 @ 18:23:44 #100
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16402804
S'all good now
pi_16402871
Oh, dit heeft te maken met dat ONZ-gedoe van Roy!
pi_16402876
quote:
Op maandag 19 januari 2004 18:23 schreef Fuxl het volgende:
moi?
  maandag 19 januari 2004 @ 18:27:28 #103
65516 gieling
Live from NYC
pi_16402900
quote:
Op maandag 19 januari 2004 18:23 schreef Fuxl het volgende:

[..]

noem jij een eeuw 'de laatste tijd' ?
pi_16403093
quote:
Op maandag 19 januari 2004 18:26 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

moi?

Vind ie het nieuwe Rook-forum stom, heeft ie zelf een rokende user-icon.
  Eindredactie Games maandag 19 januari 2004 @ 23:22:39 #105
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_16413281
zou je van met omerta topy deeltje 8 kunne maken?

please please please

0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_16436014
NFS porsche auto's

Ik vind het nogal krom dat deze gesloten word want het gaat over Need for speed - Porsche 2000 en ik krijg een verwijzing naar een Need for speed : Underground topic

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 18:54:25 #107
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_16436191
Mijn fout, stom.. Sorry..
Die moet je hebben:
Need for Speed: Porsche 2000
-
pi_16437723
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 18:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mijn fout, stom.. Sorry..
Die moet je hebben:
Need for Speed: Porsche 2000
iig bedankt maar ik heb het al via die NFSDESIGN site gekregen
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  donderdag 22 januari 2004 @ 18:24:58 #109
65516 gieling
Live from NYC
pi_16494228
Generals multiplayer ontploffing : crack vraag
Dos games : www.gamfaqs vraag
pi_16494333
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 18:24 schreef gieling het volgende:
Generals multiplayer ontploffing : crack vraag
Dos games : www.gamfaqs vraag
Gracias.
-
  donderdag 22 januari 2004 @ 18:30:51 #111
65516 gieling
Live from NYC
pi_16494344
ow edit
  vrijdag 23 januari 2004 @ 19:23:19 #113
65516 gieling
Live from NYC
pi_16526117
slotjes tijd kent geen tijd

De sims2.
[GBA] Advance Wars

zondag 25 januari 2004 @ 15:42:45 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16568893
Waar is het PGR2 topic?

Ja maak die search dan eens!

The truth was in here.
  zondag 25 januari 2004 @ 15:44:33 #115
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16568930
Ja doe maar in FB B Ik kan er ook niets aan doen.
  zondag 25 januari 2004 @ 15:45:27 #116
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16568953
quote:
Op zondag 25 januari 2004 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja doe maar in FB B Ik kan er ook niets aan doen.
* Bastard vervelende user modus aanzet

Niks er van.. ik klaag hierrr

The truth was in here.
  zondag 25 januari 2004 @ 15:46:53 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16568982
Je kan klagen wat je wilt Ik luister toch niet

*NA NA NA NA NAAAA*

zondag 25 januari 2004 @ 15:54:05 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16569169
quote:
Op zondag 25 januari 2004 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan klagen wat je wilt Ik luister toch niet

*NA NA NA NA NAAAA*

Zeker weer geen sex gehad dat je zo chago bent.
The truth was in here.
  zondag 25 januari 2004 @ 15:54:45 #119
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16569195

En mijn toetsenbord is kapot

zondag 25 januari 2004 @ 15:55:39 #120
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16569221
quote:
Op zondag 25 januari 2004 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

Je bent wel snel in dit topic, dat moet ik je nageven.
The truth was in here.
  zondag 25 januari 2004 @ 16:44:00 #121
65516 gieling
Live from NYC
pi_16570545
quote:

wie gaat er dan ook fanta overheen gooien

Ik ook een jaar terug, maar danmet thee

pi_16570941
quote:

ik heb ook iets stom met mijn toestenbord, hij doet het wel maar alles zit op de verkeerde plaats gaat maar een keer weer alles goed zetten maar heb nu geen zin
  zondag 25 januari 2004 @ 17:00:11 #123
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16570953
Genoeg slowchat nu
  zondag 25 januari 2004 @ 17:21:12 #124
65516 gieling
Live from NYC
pi_16571464
quote:
Op zondag 25 januari 2004 16:59 schreef Guusie het volgende:

[..]

ik heb ook iets stom met mijn toestenbord, hij doet het wel maar alles zit op de verkeerde plaats gaat maar een keer weer alles goed zetten maar heb nu geen zin

ff bij XP, rechts ondein zie je zo'n toetsenbordje, daar op klikken en het op Verenigde staten zetten, staat nu waarschijnlijk op engels!

ok sorry roy, nu houd ik op

pi_16629763
quote:
Op zondag 25 januari 2004 17:21 schreef gieling het volgende:

[..]

ff bij XP, rechts ondein zie je zo'n toetsenbordje, daar op klikken en het op Verenigde staten zetten, staat nu waarschijnlijk op engels!

ok sorry roy, nu houd ik op

Als het zo simpel was Gieg dan had ik het niet gevraagd Maar nee, ik zoek nog wel even verder

Sorry ik houw ook op

dinsdag 27 januari 2004 @ 17:14:00 #126
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16631363
Oi!

Waarom is mijn topic gesloten?

The truth was in here.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 17:19:18 #127
65516 gieling
Live from NYC
pi_16631530
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 17:14 schreef Bastard het volgende:
Oi!

Waarom is mijn topic gesloten?

omdat jij het bent, schat
pi_16637396
is er al een nieuw topic van: het grote verzamel topic deel 2?
  dinsdag 27 januari 2004 @ 20:39:58 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16637427
Geen idee Is deel 1 vol dan?
pi_16657302
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee Is deel 1 vol dan?
Yups

het mooiste topic van G & C zit vol en niemand merkt het

Het Grote Games Verzameltopic Deel 1

woensdag 28 januari 2004 @ 14:58:11 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16657486
Waarom open je dan niet het volgende deel
  woensdag 28 januari 2004 @ 15:12:07 #132
65516 gieling
Live from NYC
pi_16657854
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mag dat?
pi_16665161
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://forum.fok.nl/showtopic.php/477747 < deze moet je dan even dichtmikken... Is dubbeltopic.
  woensdag 28 januari 2004 @ 21:10:43 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16668715
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:22 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Het Grote Games Verzameltopic Deel 2 < deze moet je dan even dichtmikken... Is dubbeltopic.

Thnx
pi_16685888
[Wedstrijd] Win Megadrive,GG, PC, C64 en MSX Games < kun je in de OP zetten dat de wedstrijd is verlengt tot 8 februari 2004, 23:59?
pi_16885972
Fluisterstille computerkasten

Dit lijkt me meer een topic voor DIG.

History can't change the past, the future can.
  woensdag 4 februari 2004 @ 18:13:46 #137
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16887177
Thnx Burner
pi_16899934
Hey Notorious, je gooit nu wel mijn topic dicht, maar het was meer bedoeld als een top 10 lijst die iedereen kon posten... dus niet als: weten jullie nog leuke adventure games? Snappie?
  donderdag 5 februari 2004 @ 00:33:50 #139
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_16900106
Uit de FAQ
quote:
De volgende zaken zijn niet toegestaan:
  • Zogenaamde opsomtopics, dit zijn topics als Noem hier je top 5 games of Post hier je Highscores. Dit soort topics zijn alleen maar interessant als er uiteindelijk iets uitkomt waardoor we er allemaal iets aan hebben. Het mag dus best, maar geef dan meer info, screenshots, tips hoe je die tijd hebt gehaald, etc.
  • Lijkt me duidelijk genoeg?

pi_16900212
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2004 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Uit de FAQ
    [..]

Lijkt me duidelijk genoeg?

Jij gelijk.
    de tweakers mentaliteit slaat toe
      donderdag 5 februari 2004 @ 00:40:26 #141
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_16900249
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2004 00:38 schreef MaartenHG het volgende:

[..]

Jij gelijk.
    de tweakers mentaliteit slaat toe

Weet je hoeveel top zoveel lijstjes er al langs gekomen zijn Een lijstje posten kan iedereen, noem 3 favorieten en beschrijf ze ofzo. Daar heb je uiteindelijk veel meer aan dan een suf top 10 rijtje.
    pi_16900279
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2004 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Weet je hoeveel top zoveel lijstjes er al langs gekomen zijn Een lijstje posten kan iedereen, noem 3 favorieten en beschrijf ze ofzo. Daar heb je uiteindelijk veel meer aan dan een suf top 10 rijtje.
    Je hebt gelijk, jammer, was gewoon benieuwd wat andere users nou de leukste 10 adventure games vonden. Maar goed, ik ga echt dus niet alle 10 de games beschrijven.

nog ff een toevoeging:
    Top 10 gefaalde Handhelds
    Beste Strategie spel ooit
    ik dacht dat opsomtopics niet mochten, als er geen beschrijving bij stond?

[Dit bericht is gewijzigd door MaartenHG op 05-02-2004 00:58]

donderdag 5 februari 2004 @ 01:18:39 #143
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_16901022
    Ah. Een toevoeging

De Top 10 gefaalde handhelds is wel degelijk een discussie topic, lees het topic maar eens.

En dat strategie spel topic is al van 2002. Zodra die vol is komt er dus geen deel 2 meer ook

pi_16901225
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2004 01:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
    De Top 10 gefaalde handhelds is wel degelijk een discussie topic, lees
    Ja maar we kunnen toch ook lekker discussieren over favoriete adventures?

Nee, genoeg van dit gezeik nu, ik ga me wel vermaken met verouderde topics over adventures...

pi_16923340
    Airline Tycoon -> Vanzelfsprekend!
    pi_16923393
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2004 20:39 schreef Guusie het volgende:
    Airline Tycoon -> Vanzelfsprekend!
    En dicht er mee!
    -
    pi_16923516
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2004 20:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En dicht er mee! Die Bitch

vrijdag 6 februari 2004 @ 12:51:32 #148
    63890 bugeye
    Fok verlaten heeft :'(
    pi_16940573
    HELP!!

veel plezier

Ik zit niet langer meer hier.... snik....
    pi_16974620
    Zeg Roy, waarom wordt mijn topic over defend your castle cheats direct dichtgegooid, met een linkje erbij naar een site waar niets over dit spel te vinden is? Of mag je het op fok niet over cheats hebben of zo? Hier schiet ik dus helemaal niets mee op
    Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
      zaterdag 7 februari 2004 @ 17:24:02 #150
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_16974854
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2004 17:14 schreef Samson het volgende:
    Zeg Roy, waarom wordt mijn topic over defend your castle cheats direct dichtgegooid, met een linkje erbij naar een site waar niets over dit spel te vinden is? Of mag je het op fok niet over cheats hebben of zo? Hier schiet ik dus helemaal niets mee op
    lees de faq eens

Maar voor je vraag: kijk op www.gamefaqs.com ofzo

pi_16975060
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2004 17:24 schreef gieling het volgende:

[..]

lees de faq eens

Maar voor je vraag: kijk op www.gamefaqs.com ofzo

Thanks, ik heb het gelezen, had echter geen idee dat er over cheats/cracks zo moeilijk werd gedaan, het is toch gewoon een hulpmiddel om een spel wat makkelijker te spelen, is toch niet bij voorbaat illegaal? Maar ja, ik leg me er maar bij neer
    Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
      zaterdag 7 februari 2004 @ 17:34:02 #152
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_16975178
    tis ook niet illegaal, het is meer om de topic lijst van GAM wat overzichtelijker te houden, als er een centraal topic over is kan je het b.v. wel daarvragen. Maar als je gewoon cheats zoek, ben je voor bijna alle games bij www.gamefaqs.com aan het goede adres
      zaterdag 7 februari 2004 @ 19:42:40 #153
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_16978766
    Nog even een reactie van mij

We sturen vragen voor cheats altijd door naar Gamefaqs omdat vppr 99 van de 100 games daar wel cheats of guides staan.

Verder kun je cheats ook zoeken met Google.

Het topic zelf had ook wat weinig info, er stond bijvoorbeeld niet bij voor welke console of PC het was.

zaterdag 7 februari 2004 @ 20:27:45 #154
    34488 Piro
    Eikichi Onizuka
    pi_16980175
    Roy, mijn topic was een clantopic, en dat was er nog niet, dus mag ie weer open?
    Het grote [FOK!] Desert Combat Topic.

Dat topic dus.

Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
      zaterdag 7 februari 2004 @ 20:28:13 #155
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_16980191
    Ok, sorry
      zaterdag 7 februari 2004 @ 20:29:10 #156
    34488 Piro
    Eikichi Onizuka
    pi_16980221
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2004 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ok, sorry
    *kroel*
    Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
    pi_17047216
    * syrek knuffelt wat

pfff, faq lezen is zo saai

dinsdag 10 februari 2004 @ 00:34:51 #158
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17047244
    pi_17047343
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2004 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Leuke online games (IE) Deel 2

Of beter zelfs: GunBound (gratis online game)

dan was een beter comment geweest: "ooit van de search gehoort" of iets in die richting

* syrek was lui heeft niet gesearched

* syrek knuffelt nog wat meer

dinsdag 10 februari 2004 @ 00:39:41 #160
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17047356
    Die bovenste link staat in de FAQ
    pi_17047425
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2004 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Die bovenste link staat in de FAQ
    maar staat IE dan niet voor internet explorer, want je kan het ook in mozilla spelen
      donderdag 12 februari 2004 @ 20:34:14 #162
    40501 Jeff21
    Friendly Yan is liev!
    pi_17126958
    (jeh jeh, heb in 't verkeerde subfora gepost)

Ik wilde een centraal topic openen over Final fantasy Goodies, een Nederlandse veilingsite die Final Fantasy spullen verkoopt. Nu is mijn topic gesloten met het argument, dat Final fantasy zaken besproken kunnen worden in het grote final Fantasy topic.
    Nou komen er wekelijks honderden topics op dit forum, dus een meer of minder maakt volgens mij ook niet zoveel uit. Maar ik vind wel dat mijn topic open moet blijven. Als we dan toch generaliseren, waarom dan dit forum open houden en niet gewoon 1 mega topic opzetten waar iedereen alles in kwijt kan? Net zo lekker onoverzichtelijk als het grote final fantasy topic.

Mag nou mijn topic weer open?

Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
    pi_17127303
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2004 20:34 schreef Jeff21 het volgende:

Nee, .
    -
      donderdag 12 februari 2004 @ 20:45:55 #164
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17127368
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2004 20:34 schreef Jeff21 het volgende:
    (jeh jeh, heb in 't verkeerde subfora gepost)

Ik wilde een centraal topic openen over Final fantasy Goodies, een Nederlandse veilingsite die Final Fantasy spullen verkoopt. Nu is mijn topic gesloten met het argument, dat Final fantasy zaken besproken kunnen worden in het grote final Fantasy topic.
    Nou komen er wekelijks honderden topics op dit forum, dus een meer of minder maakt volgens mij ook niet zoveel uit. Maar ik vind wel dat mijn topic open moet blijven. Als we dan toch generaliseren, waarom dan dit forum open houden en niet gewoon 1 mega topic opzetten waar iedereen alles in kwijt kan? Net zo lekker onoverzichtelijk als het grote final fantasy topic.

Ik heb al 2 redenen aangegeven (FF dingen in het FF topic, online games winkels in hun eigen topic), en de 3e is dat ik vind dat één online winkel niet een eigen topic hoeft.
    pi_17127470
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2004 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb al 2 redenen aangegeven (FF dingen in het FF topic, online games winkels in hun eigen topic), en de 3e is dat ik vind dat één online winkel niet een eigen topic hoeft.

Nee dus, .
    -
      donderdag 12 februari 2004 @ 20:50:31 #166
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17127554
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2004 20:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee dus, .

Ah, je had al antwoord gegeven
    pi_17134897
    Waarom is dit topic gesloten?

Het gaat namelijk over heel iets anders dan Omerta zelf. Het organiseren van OC's (een belangrijk gedeelte van het spel) vulde het algemene omerta topic te erg. Zodanig zelfs dat het topic niet meer goed las, omdat er te veel OC (offtopic) gepraat in zat. Dat was en voor de mensen in het algemene topic niet fijn en voor de mensen die OC's organiseren niet fijn.

Ik denk dat een tweede topic na een reeks van 17 topics toch zeker wel bestaansrecht mag hebben..

vrijdag 13 februari 2004 @ 00:36:17 #168
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17134927
    Waar gaat Omerta dan nog meer over? En kan dat niet op een IRC kanaal?
    pi_17135024
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2004 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Waar gaat Omerta dan nog meer over? En kan dat niet op een IRC kanaal?
    Ja wel willen het wel op IRC organiseren. Maar ontdanks dat we het IRC kanaal vaak vermelden, blijven ze toch op fok organiseren. Ook omdat veel mensen niet weten hoe mIRC werkt. Het animo kan je al wel afleiden aan het aantal reacties tot nu toe.
    Omerta is veel groter dan alleen OC's. Maar omdat OC's organiseren veel organisatie vergt (de naam zegt het al) gaat de helft van de posts daar over..
      vrijdag 13 februari 2004 @ 00:46:15 #170
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17135198
    Ik zie simpelweg het nut niet in van 2 topics over één spel.
    pi_17135228
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2004 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik zie simpelweg het nut niet in van 2 topics over één spel.
    Zie het meer als het Xbox topic en het xbox-live topic.
      vrijdag 13 februari 2004 @ 00:50:48 #172
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17135310
    Vooruit. Ik kijk het ff een paar dagen aan.

Daarna beslissen we wel verder, maar ik voel aan mijn water dat één van de 2 topics zo een langzame dood zal sterven.

pi_17135336
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2004 00:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
    een langzame dood zal sterven.
    Dramaqueen.
    -
      vrijdag 13 februari 2004 @ 00:53:00 #174
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17135362
    quote:
    Op vrijdag 13 februari 2004 00:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dramaqueen.

pi_17167295
    kan iemand hier CM CHALLENGE: Dynamo Dresden waar nu mijn platje weggevallen is
    de nieuwe url van mijn plaatje plaatsen, de 24 uur zijn om dus kan ik het zlef niet meer

link van plaatje
    http://www.xs4all.nl/~airraid/cm%20challenge/seiz%2003-04%20kampioene.JPG

het gat om deze post

quote:
    Op vrijdag 13 februari 2004 01:17 schreef AirRaid het volgende:

[..]

[afbeelding]

wat een wedstrijd, de hele tijd was de defensie een plaag voor mijn aanvaller, voor mijn verdedigers touwens ook
    2x komt Wattenscheid op voorsprong door toedoen van hun verdedigers een afstandsschot en 1 kopbal vanuit een corner

in de allerlaatste seconde van de blesuretijd wordt het echter nog 2-2 waardoor ik niet meer in te halen ben

zaterdag 14 februari 2004 @ 12:52:55 #176
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17168349
    Omdat er nog geen nieuwe zeik topic is post ik dit maar ff hier:
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2004 12:43 schreef Kremers het volgende:
    Nou, wat een geweldige opmerking zeg, vlug, bel de krant, we hebben een nieuwe ster schrijver gevonden! ........

Sorry, maar ik vind de cube gewoon niets, das mijn persoonlijke mening, het is duidelijk dat de cube voor kinderen is, want alleen kinderen maken zo'n opmerking

staat in deze topic. En is dus voledig offtopic.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      zaterdag 14 februari 2004 @ 17:40:48 #177
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17174962
    *Gelezen*

Zondag avond pas ik alles aan, nu even een bliksem bezoek alleen helaas.

pi_17175094
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2004 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
    *Gelezen*

Zondag avond pas ik alles aan, nu even een bliksem bezoek alleen helaas.

*kuch*
    -
      zaterdag 14 februari 2004 @ 17:47:26 #179
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17175122
    Heb jij het al gedaan? Goed zo
    pi_17175151
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2004 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Heb jij het al gedaan? Goed zo
    Ik kijk vaak over die stickies heen..
    -
      zondag 15 februari 2004 @ 17:28:57 #181
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_17199094
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2004 17:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik kijk vaak over die stickies heen..

Ik ook.. is er nog wat te beleven?
    The truth was in here.
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 februari 2004 @ 19:45:55 #182
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_17232642
    Ehmz, je begrijpt het niet helemaal dagla.
    quote:
    Op maandag 16 februari 2004 19:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
    Hoi swets, .
    Deze gaat op slot, de discussie of emu's nou wel of niet mogen is ook al gevoerd.. Er is toen besloten om niets van dat toe te staan in GAM, ook niet als het legaal is. De roms die je er namelijk mee afspeelt zijn in de meeste gevallen wel illegaal. .
    quote:
    Op maandag 16 februari 2004 19:26 schreef Vampier het volgende:
    bij MSX zijn de meeste roms op dit moment rechtenloos.
    Daarnaast is een MSX een HOMECOMPUTER. je kan dus simpelweg je eigen gemaakte programma's draaien.
    pi_17232807
    quote:
    Op maandag 16 februari 2004 19:45 schreef Swetsenegger het volgende:
    Ehmz, je begrijpt het niet helemaal dagla.
    Jij begrijp mij niet helemaal geloof ik, .
    In de sluitpost staat duidelijk dat emu's (legaal of niet) niet in GAM mogen aangezien het grootste gedeelte van de roms nog copyright zit..
    [edit]
    Dit is GAM, het gaat hier over GAMES niet over eventueel zelf gemaakte programma's die er te draaien zijn op bepaalde emu's .
    Ook is een mobieltje niet echt een console (op de ngage na dan), dus GAM is sowieso niet de juiste plek. .
    -
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 februari 2004 @ 20:58:13 #184
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_17235529
    quote:
    Op maandag 16 februari 2004 19:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Jij begrijp mij niet helemaal geloof ik, .
    In de sluitpost staat duidelijk dat emu's (legaal of niet) niet in GAM mogen aangezien het grootste gedeelte van de roms nog copyright zit..

So fucking what? De meeste auto's gaan harder dan 120, hetgeen illegaal is. Moeten alle topics over auto's welke harder gaan dan 120 dan ook maar gesloten worden in PTA?
    quote:
    [edit]
    Dit is GAM, het gaat hier over GAMES niet over eventueel zelf gemaakte programma's die er te draaien zijn op bepaalde emu's .
    Nooit gehoord over zelf gemaakte games? In de nadagen van de MSX zijn er diverse copyright vrije ERG goede games gemaakt.
    quote:
    Ook is een mobieltje niet echt een console (op de ngage na dan), dus GAM is sowieso niet de juiste plek. .
    En of een mobieltje een console is is helemaal gelul. Het gaat over games EN consoles. Op een mobieltje heb je geweldige javagames....

Of mogen PC games ook niet besproken worden? Die draaien immers ook niet op een console?

[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 16-02-2004 21:00]

pi_17236643
    quote:
    Op maandag 16 februari 2004 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

So fucking what? De meeste auto's gaan harder dan 120, hetgeen illegaal is. Moeten alle topics over auto's welke harder gaan dan 120 dan ook maar gesloten worden in PTA?

Dat is geen vergelijking en dit is PTA niet.
    Er is duidelijk gekozen om ook de legale Game-emu's niet toe te staan, roms zijn meestal namelijk illegaal.. Om een schemergebied te voorkomen is toen voor een "all-warez-ban" gekozen.
    quote:
    Nooit gehoord over zelf gemaakte games? In de nadagen van de MSX zijn er diverse copyright vrije ERG goede games gemaakt.
    Zeker wel, er is zelfs een MSX game-topic
    MSXers? Wat waren jullie favo games?
    quote:
    En of een mobieltje een console is is helemaal gelul. Het gaat over games EN consoles. Op een mobieltje heb je geweldige javagames....

Of mogen PC games ook niet besproken worden? Die draaien immers ook niet op een console?

quote:
    je kan dus simpelweg je eigen gemaakte programma's draaien.
    Jij hebt het over zelfgemaakte programma's die er eventueel op kunnen draaien.. Sinds wanneer hoort dat in GAM?
    .
    -
    pi_17236684
    Och gut...swets weer aan het zeiken.
    pi_17236854
    quote:
    Op maandag 16 februari 2004 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
    Mja, ach. .
    -
      FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 februari 2004 @ 21:33:51 #188
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_17237106
    quote:
    Op maandag 16 februari 2004 21:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

Jij hebt het over zelfgemaakte programma's die er eventueel op kunnen draaien.. Sinds wanneer hoort dat in GAM?
    .

Sinds wanneer zijn games wat anders dan een programma:?

Een programma is niet per definitie een game, maar een game is wel degelijk een programma.

Ik snap best dat er een schermer gebied is, zeker voor consoles waar simpelweg NIETS legaals op uit kan komen wat ge-emuleert kan worden. Dat is in dit geval wel wat anders.

De dooddoener 'dit is PTA niet' slaat natuurlijk nergens op. Stel je voor dat je eens wat heroverweegt.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 februari 2004 @ 21:34:57 #189
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_17237162
    quote:
    Op maandag 16 februari 2004 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
    ach gut strolie moet WEER proberen zijn gelijk te halen waar hij dat als mod niet kon.

Flikker op dom stuk vreten heb ik met de strontemmer gerammeld?

pi_17237577
    quote:
    Op maandag 16 februari 2004 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
    Flikker op dom stuk vreten heb ik met de strontemmer gerammeld?
      maandag 16 februari 2004 @ 23:20:12 #191
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_17241363
      maandag 16 februari 2004 @ 23:37:00 #192
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17241956
    Swets

Wat wil je nu zeggen? Je topicje ging dicht omdat er afgesproken is emulatoren en roms niet toe te staan op FOK! in GAM.

De MSX ROMS zijn niet rechtenloos, het enige punt is dat niemand duidelijkheid heeft over wie het copyright bezit. Dat copyright zit er wel nog op verder.

Alles wat je nu aanhaalt, over PTA, zelfgemaakte dingen, etc zijn volledig uit verband en noem je alleen maar op om de discussie te verleggen zodat je gelijk kan krijgen.

dinsdag 17 februari 2004 @ 00:11:11 #193
    35230 Fronsertje
    zeg maar Toad
    pi_17243170
    quote:
    Op maandag 16 februari 2004 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Swets

Wat wil je nu zeggen? Je topicje ging dicht omdat er afgesproken is emulatoren en roms niet toe te staan op FOK! in GAM.

De MSX ROMS zijn niet rechtenloos, het enige punt is dat niemand duidelijkheid heeft over wie het copyright bezit. Dat copyright zit er wel nog op verder.

Alles wat je nu aanhaalt, over PTA, zelfgemaakte dingen, etc zijn volledig uit verband en noem je alleen maar op om de discussie te verleggen zodat je gelijk kan krijgen.

wow schaak en mat

slotje

edit: ik neem geen stelling maar las toevallig deze discussie

pi_17257867
    Mag je nou niet eens meer zeggen dat je een emulator hebt ?
    Ik heb hier nog een ouwe C64 en een Amiga staan met 1500 diskettes.
    Ik moet dat ding dus aansluiten op een TV om er over te mogen praten ?
    Of moet ik fototjes maken ?
    Of mag er helemaal niet meer over C64 en Amiga gesproken worden ?

Wordt er een beetje schijtziek van dat op het moment dat je emulator zegt je gelijk een crimineel bent.

Inbreek games

too much is not enough....
    pi_17258052
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2004 16:20 schreef WaStEd het volgende:
    Mag je nou niet eens meer zeggen dat je een emulator hebt ?
    Ik heb hier nog een ouwe C64 en een Amiga staan met 1500 diskettes.
    Ik moet dat ding dus aansluiten op een TV om er over te mogen praten ?
    Of moet ik fototjes maken ?
    Of mag er helemaal niet meer over C64 en Amiga gesproken worden ?

Wordt er een beetje schijtziek van dat op het moment dat je emulator zegt je gelijk een crimineel bent.

Inbreek games

Anders reageer je ff overdreven, .
    Roy en ik waren bezig met de FAQ en ik heb Vision gevraagd of ie um ff op slot wilde gooien omdat wij bezig waren.
    Verder vind ik het behoorlijk suf dat je juist na de discussie van gisteren en vandaag een topic opent over oude games die je speelt op een emulator.
    Open het topic maar opnieuw, zonder emu's. .
    -
    pi_17258075
    HUISHOUDELIJKE MEDEDELING
    Er is een nieuwe FAQ!!!!!
    -
    pi_17258224
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2004 16:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Anders reageer je ff overdreven, .
    Roy en ik waren bezig met de FAQ en ik heb Vision gevraagd of ie um ff op slot wilde gooien omdat wij bezig waren.
    Verder vind ik het behoorlijk suf dat je juist na de discussie van gisteren en vandaag een topic opent over oude games die je speelt op een emulator.
    Open het topic maar opnieuw, zonder emu's. .

Mkay. Waar het mij om gaat dat ik niks illegaals doe. Ik kan niet weten dat jij aan Vision hebt gevraagd hem te sluiten.
    Maar goed.. ik zal het niet meer over emulators hebben, de eerst volgende die zegt dat ie Galaga nog steeds speelt moet een foto van z'n arcade-kast maken anders mot ie op slot.
    pi_17258281
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2004 16:30 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Mkay. Waar het mij om gaat dat ik niks illegaals doe.

Dat klopt, maar goed.. Dat staat ook in de nieuwe FAQ. .
    -
      dinsdag 17 februari 2004 @ 16:32:45 #199
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_17258288
    *nieuwe FAQ is *
      dinsdag 17 februari 2004 @ 16:33:04 #200
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_17258297
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2004 16:32 schreef gieling het volgende:
    *nieuwe FAQ is *
    nu staat ie alleen niet meer in mij AT
    pi_17258302
    Als je hem weer opengooit haal ik de emu-talk ff weg.
    pi_17258316
    quote:
    *nieuwe FAQ is *
    +kudo's for Roy.
    -
    pi_17258399
    Hij is weer open. .
    Je hoeft niet meer te editten
    -
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 februari 2004 @ 19:54:04 #204
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_17264982
    quote:
    Op maandag 16 februari 2004 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Swets

Nee, emulators zijn op zich simpelweg niet illegaal. Net zo goed dat een auto welke 200 kan op zich niet illegaal is.... tot je er 200 mee gaat rijden.

Wel degelijk een argument. You've got mail overigens want anders denkt men weer dat ik alleen wil rellen. Dat is een beetje het probleem met de crew wanneer ik gewoon een discussie wil starten. 'Swets wil rellen' en er wordt inmhoudelijk niet op ingegaan behalve wat halfbakken mongoloide regeltjes.

Overigens... kijk even in het MSX topic...daar staat een voorbeeld van wat ik zelf gecode hebt op MSX. Zo bestaan er duizenden, onder andere hele goede spelbare rechtenvrije games. Maar goed, blijkbaar moet er in games alleen voor de 600ste keer de specs tussen gamecube en xbox vergeleken worden en toch vooral 34 topics lang doorgeluld worden over need for speed. Elk interessant initiatief moet eerst de nek omgedraaid worden totdat blijkt dat er toch wel degelijk animo voor is.

dinsdag 17 februari 2004 @ 20:00:05 #205
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17265220
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2004 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, emulators zijn op zich simpelweg niet illegaal. Net zo goed dat een auto welke 200 kan op zich niet illegaal is.... tot je er 200 mee gaat rijden.

Dat zeggen we ook nergens.
    quote:
    Wel degelijk een argument. You've got mail overigens want anders denkt men weer dat ik alleen wil rellen. Dat is een beetje het probleem met de crew wanneer ik gewoon een discussie wil starten. 'Swets wil rellen' en er wordt inmhoudelijk niet op ingegaan behalve wat halfbakken mongoloide regeltjes.
    Ik heb nog geen mail gezien Maar goed, jij weet zelf ook wel dat ik discussies ook niet zomaar uit de weg ga, lees dit FB topic maar eens door. Ik geef fouten zelfs toe. En ik ben bereid ook eens het standpunt van een ander te accepteren. Iets waar jij klaarblijkelijk wel moeite mee hebt
    quote:
    Overigens... kijk even in het MSX topic...daar staat een voorbeeld van wat ik zelf gecode hebt op MSX. Zo bestaan er duizenden, onder andere hele goede spelbare rechtenvrije games.
    Ja, dat zeggen we ook nergens. Je leest volgens mij niet goed Want we zeggen dus duidelijk dat er veel wel legaal is, maar een groter deel niet, en om niet in het ontzettende vage gebied te gaan zitten klooien staan we dus niets toe.
    quote:
    Maar goed, blijkbaar moet er in games alleen voor de 600ste keer de specs tussen gamecube en xbox vergeleken worden
    4 hele topics, daarna is de discussie afgekapt. Get your facts straight
    quote:
    Elk interessant initiatief moet eerst de nek omgedraaid worden totdat blijkt dat er toch wel degelijk animo voor is.
    Ohw

Reparatie topic?
    GBA Development?
    Onderlinge competitie topics?

Onzin dus.

pi_17265687
    quote:
    *nieuwe FAQ is *
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 februari 2004 @ 21:41:24 #207
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_17268803
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2004 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

GBA Development?

Dat je DIE aanhaalt is helemaal te belachelijk voor woorden.
    Dat topic van mij werd GESLOTEN omdat het ILLEGAAL was!

Je had er namelijk EEN EMULATOR en een FLASHLINKER voor nodig.

Uiteindelijk nadat het EINDELIJK tot jullie botte kop was doorgedrongen dat apparatuur waar je in principe illegale zaken mee kan doen ook legaal kan gebruiken mocht met veel pijn en moeite en onder ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR protest van de starre game modjes het topicje dan toch open.
    Ik ben er zelfs nog bijna voor gebanned...

Dit voorbeeld toont dus inderdaad prachtig de hypocritie aan.

Ik snap wel degelijk dat je geen warez wil. Maar he DAT is toch de taak van een mod? Een interessant topic sturen.

Maar dit is nutteloos, ga maar weer gezellig allemaal verder blaten over final fantasy topicje 48.... zo spannend...

dinsdag 17 februari 2004 @ 21:44:22 #208
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17268903
    quote:
    Op dinsdag 17 februari 2004 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat je DIE aanhaalt is helemaal te belachelijk voor woorden.
    Dat topic van mij werd GESLOTEN omdat het ILLEGAAL was!

Je had er namelijk EEN EMULATOR en een FLASHLINKER voor nodig.

Uiteindelijk nadat het EINDELIJK tot jullie botte kop was doorgedrongen dat apparatuur waar je in principe illegale zaken mee kan doen ook legaal kan gebruiken mocht met veel pijn en moeite en onder ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR protest van de starre game modjes het topicje dan toch open.
    Ik ben er zelfs nog bijna voor gebanned...

Dit voorbeeld toont dus inderdaad prachtig de hypocritie aan.

Ik snap wel degelijk dat je geen warez wil. Maar he DAT is toch de taak van een mod? Een interessant topic sturen.

Maar dit is nutteloos, ga maar weer gezellig allemaal verder blaten over final fantasy topicje 48.... zo spannend...

Heel FF is boeiender dan jij ooit zal zijn. Mijn God, wat heb jij een grote plaat voor je kop zeg

Dat GBA Dev topic is toch gewoon open nu? Ja, er waren discussies, maar je hebt je zin toch? Wat loop je dan te zeiken Je bent godver echt een enorme huilie

pi_17320997
    Het is wel moeilijk bij te houden, maare in de Faq staat dat je het moest melden.
    Maar het is nu Xbox topic deel 71 i.p.v. 70.
    2006...
    pi_17321242
    fixx0rd en zo .
    -
    pi_17324642
    voordat ik het topic open, (en dus dat jullie hem wellicht zouden sluiten), is het geen idee om een algemeen developer/publisher topic te maken? hier kan je dan bijvoorbeeld praten over recente developments bij d/p's, jaarcijfers, line-up, fusie's en natuurlijk gewoon praten over een bepaalde d/p zoals het nederlandse guerilla, wat nu met 2 spellen komt voor op de ps2 en ps2/xbox bijvoorbeeld.

idee of nee?

[22:01] &lt;MrSubtle&gt; jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
    pi_17324725
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2004 20:44 schreef pkwarts het volgende:
    voordat ik het topic open, (en dus dat jullie hem wellicht zouden sluiten), is het geen idee om een algemeen developer/publisher topic te maken? hier kan je dan bijvoorbeeld praten over recente developments bij d/p's, jaarcijfers, line-up, fusie's en natuurlijk gewoon praten over een bepaalde d/p zoals het nederlandse guerilla, wat nu met 2 spellen komt voor op de ps2 en ps2/xbox bijvoorbeeld.

idee of nee?

Dat vind ik een goed idee.. Eventueel kunnen de grote publishers als EA en Ubisoft ook wel een eigen topic krijgen.. Het enige "gevaar" is dat games met een eigen topic daar besproken gaan worden.. Maak ik eerst maar is een algemeen topic aan, vanuit daar kunnen we verder kijken.. .
    -
    pi_17324789
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2004 20:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maak ik eerst maar is een algemeen topic aan, vanuit daar kunnen we verder kijken.. .

jij maakt hem aan? deal!
    * pkwarts is lui
    [22:01] &lt;MrSubtle&gt; jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    pi_17347678
    Fototje van de GBA in de Faq doet het niet meer !
      woensdag 25 februari 2004 @ 09:24:24 #216
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17348996
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2004 03:13 schreef -giovanni- het volgende:
    Fototje van de GBA in de Faq doet het niet meer !
    Fixed, net als die van de Xbox Dnak je!
    pi_17366150
    Repareer je ook de hyperlinks in de index?
    pi_17366408
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2004 00:36 schreef Khadgar het volgende:
    Repareer je ook de hyperlinks in de index?
    Oh, het werkt gewoon. sorry enzo
      donderdag 26 februari 2004 @ 10:02:19 #219
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17368933
    Je mag ook gewoon zeggen dat je een post wil maken zodat je de PI kan testen hoor
    pi_17395285
    Blood omen : Legacy of kain

Help ik zit vast
    pi_17400163
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2004 16:13 schreef -giovanni- het volgende:
    Blood omen : Legacy of kain

Help ik zit vast
    hijs dicht.

aangezien daggla/roy alebei weg zijn hou ik hier een oogje in 't zeil
    Als de natuur perfect was...
    ... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
      zaterdag 28 februari 2004 @ 14:50:29 #222
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17409311
    quote:
    Op vrijdag 27 februari 2004 20:50 schreef Vision het volgende:

[..]

hijs dicht.

aangezien daggla/roy alebei weg zijn hou ik hier een oogje in 't zeil
    Thnx dude! Kan ik zo met een gerust hart weer weg. Bah, ik haat drukke weekenden, dan kan ik bijna niet gamen
    pi_17409588
    quote:
    Op zaterdag 28 februari 2004 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

Thnx dude! Kan ik zo met een gerust hart weer weg. Bah, ik haat drukke weekenden, dan kan ik bijna niet gamen
    dat zuigt idd

Ik moet de hele dag werken dus ik hou 't wel een beetje bij.
    ... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
    pi_17416410
    Waar is de FAQ
      zaterdag 28 februari 2004 @ 23:03:16 #225
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_17417254
    idd
    pi_17421969
    omfg

toen ik gisteravond wegging stond ie er nog

Ik ga 'm ff zoeken...

-edit-

De Grote FOK! Games and Consoles FAQ. [02-2004]

das 't topic, hij staat wel als sticky maar hij staat niet bovenaan

-edit2-

en hij staat er weer

[ Bericht 17% gewijzigd door Vision op 29-02-2004 09:29:32 ]
    pi_17422235
    schoenmaker blijf bij je forum...
    pi_17422378
    quote:
    Op zondag 29 februari 2004 10:17 schreef pkwarts het volgende:
    schoenmaker blijf bij je forum...
    even lezen -> daggla/roy zijn 't hele weekend weg en hebben me gevraagd GAM ff te doen
    pi_17422917
    is er al een topic over Half Life Firearms?
    pi_17424043
    quote:
    Op zondag 29 februari 2004 10:34 schreef Vision het volgende:

[..]

even lezen -> daggla/roy zijn 't hele weekend weg en hebben me gevraagd GAM ff te doen
    ja dat had ik begrepen.....

[ Bericht 1% gewijzigd door pkwarts op 29-02-2004 13:22:57 ]
      zondag 29 februari 2004 @ 14:37:27 #231
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_17426016
    quote:
    Op zondag 29 februari 2004 10:34 schreef Vision het volgende:

[..]

lui dat ze ook zijn
      zondag 29 februari 2004 @ 15:11:49 #232
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_17426674
    quote:
    Op zondag 29 februari 2004 14:37 schreef gieling het volgende:

[..]

lui dat ze ook zijn
    Het was uit naam der gamers.. Was het hele weekend op een LAN-feest.. .
    Ben nu nog wat shaky van het slaapgebrek dus zal vandaag ook niet al teveel online zijn.. .
    Tnx Vision!
    -
      zondag 29 februari 2004 @ 17:24:22 #233
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17429125
    *Cookie naar Vision gooit*

Brave jongen

Thnx
    pi_17429418
    quote:
    Op zondag 29 februari 2004 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
    *Cookie naar Vision gooit*

Brave jongen

Thnx
    woef

* cookie op eet
    pi_17432595
    quote:
    Op zondag 29 februari 2004 11:21 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
    is er al een topic over Half Life Firearms?
      zondag 29 februari 2004 @ 21:34:30 #236
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17433300
    quote:
    Op zondag 29 februari 2004 20:59 schreef _laytsskylighter_ het volgende:

[..]
    Niet dat ik weet. Wat is het? Update? Mod? Nieuwe game?
      maandag 1 maart 2004 @ 09:36:15 #237
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17439996
    quote:
    Op zondag 29 februari 2004 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Niet dat ik weet. Wat is het? Update? Mod? Nieuwe game?
    firearms is een mod
    pi_17440959
    En een leuke mod!
    Dr spelen misschien een stuk of 20 Nederlanders dat beetje actief, maar daar houdt het wel bij op. Dus misschien is hier een topic openenen een mooie boost voor dat spel
      maandag 1 maart 2004 @ 10:39:35 #239
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17441003
    Halflife, en Halflife mods horen eigenlijk in het Halflife topic... Maar vooruit, als je een mooie openingspost maakt, met heldere duidelijke info enzo, dan mag je een nieuw topic openen
    pi_17444409
    Mensen,

T.H.U.G

dit topic is niet door mij geopend, dat was mijn broertje (username ''windjes') omdat de computer nog ingelogd was op mijn account. Klaag hem maar aan voor spammen enzo, ik heb het niet gedaan
    Ik hoop niet dat er een note is gezet ofzo bij mijn account.
      maandag 1 maart 2004 @ 16:05:19 #241
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17444574
    Ok, we houden het bij. Voortaan beter opletten he
    pi_17444603
    quote:
    Op maandag 1 maart 2004 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ok, we houden het bij. Voortaan beter opletten he
    ja, zeg dat maar tegen mijn broertje
      maandag 1 maart 2004 @ 23:10:59 #243
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_17453272
    Opmerking

Roy, nu moet je toch wel eens met een coole pic van moogle komen voor je UI
      maandag 1 maart 2004 @ 23:40:11 #244
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17453907
    UI ?
      dinsdag 2 maart 2004 @ 17:16:16 #245
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_17465061
    User icon cunt
      dinsdag 2 maart 2004 @ 18:46:45 #246
    58549 pkwarts
    pixelfiel.
    pi_17466714

dinsdag 2 maart 2004 @ 20:38:11 #247
    58549 pkwarts
    pixelfiel.
    pi_17468989

dinsdag 2 maart 2004 @ 21:44:18 #248
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_17470233
    Danny was het er ook niet mee eens, heeft gelijk de user icons uitgeschakeld
      zaterdag 6 maart 2004 @ 01:29:04 #249
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_17527978
    T heeft een tijdje geduurd voordat ik weer een console had...maar nu de xbox er weer staat..

Hier het leukste stukje forum in Nederland

knuffeltopic, toch..?
    Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
    De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
    "Wat je niet ziet, is er niet"
    "Boem is ho, plons is water"
      zaterdag 6 maart 2004 @ 03:29:12 #250
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_17528737
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2004 01:29 schreef Rodie83 het volgende:
    T heeft een tijdje geduurd voordat ik weer een console had...maar nu de xbox er weer staat..

Hier het leukste stukje forum in Nederland

knuffeltopic, toch..?
    Helemaal als je in het bezit van de Goddelijke . XBOX . bent.
    .
    -
      zaterdag 6 maart 2004 @ 15:34:56 #251
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17535306
    Ik word geloof ik een beetje misselijk
      zaterdag 6 maart 2004 @ 19:08:49 #252
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_17539153
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2004 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
    jah
      zaterdag 6 maart 2004 @ 19:33:20 #253
    58549 pkwarts
    pixelfiel.
    pi_17539728
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2004 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
    kotsen kan hier:
    GameCube 75, Groot geworden door klein te blijven!

zondag 7 maart 2004 @ 21:08:31 #254
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_17562046
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2004 19:33 schreef pkwarts het volgende:

[..]

kotsen kan hier:

Whehehehehe
    Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
    De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
    "Wat je niet ziet, is er niet"
    "Boem is ho, plons is water"
    pi_17562103
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2004 19:33 schreef pkwarts het volgende:

[..]

kotsen kan hier:

Whahahahaha
    Xbox Live: Anormius
      zondag 7 maart 2004 @ 21:24:10 #256
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17562497
    Ok, 3 notes
      zondag 7 maart 2004 @ 22:00:31 #257
    58549 pkwarts
    pixelfiel.
    pi_17563303
    quote:
    Op zondag 7 maart 2004 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ok, 3 notes
    3 voor mij, ieder 1 of 3 voor ieder?
      maandag 8 maart 2004 @ 19:59:50 #258
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17581685

sorry, ik kon het niet laten
      maandag 8 maart 2004 @ 20:56:04 #259
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17583402
    Dit topic mag wel een klein beetje offtopic raken nu
      dinsdag 9 maart 2004 @ 19:03:40 #260
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_17604727
      dinsdag 9 maart 2004 @ 19:05:33 #261
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17604766
    Graag gedaan Strol. .
    pi_17636726
    quote:
    Op maandag 8 maart 2004 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Dit topic mag wel een klein beetje offtopic raken nu
    Ohja, nu wel he, nu je weggaat. Maak er maar een puinhoop van voor je opvolger!
      donderdag 11 maart 2004 @ 17:36:04 #263
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_17648451
    quote:
    Op maandag 8 maart 2004 19:59 schreef BMH het volgende:
    [afbeelding]
    sorry, ik kon het niet laten
    *naam doorstreept*
    NEXT .
    -
      donderdag 11 maart 2004 @ 17:36:48 #264
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17648474
    Deze moet wel even vol komen voor ik zwart ben hoor Anders ga ik willekeurig vreemde mod acties doen om FB te krijgen
      donderdag 11 maart 2004 @ 18:43:58 #265
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_17650136
    quote:
    Op donderdag 11 maart 2004 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

*naam doorstreept*
    NEXT .
    xbox is cool, xbox is machtig

de gamecube doet alleen wel alles 2x beter
    Bernie en ik zijn tof.
      donderdag 11 maart 2004 @ 18:45:20 #266
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_17650158
    quote:
    Op donderdag 11 maart 2004 18:43 schreef mordradead het volgende:

[..]

xbox is cool, xbox is machtig

de gamecube doet alleen wel alles 2x beter
    Nu is het wachten op leuke games.. .
    -
      donderdag 11 maart 2004 @ 18:48:37 #267
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_17650233
    quote:
    Op donderdag 11 maart 2004 18:45 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nu is het wachten op leuke games.. .
    .......... voor de xbox
    Bernie en ik zijn tof.
      donderdag 11 maart 2004 @ 18:51:06 #268
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_17650286
    quote:
    Op donderdag 11 maart 2004 18:48 schreef mordradead het volgende:

[..]

.......... voor de xbox
    Begrijpend lezen lukt niet echt he, .
    Maar goed, mijn GC verzamelt stof wat anders ergens anders terecht had gekomen.. Dus functioneel issie zeker.. .
    Maar ff serieus, ik speel SSX 3 nog met enige regelmaat op de GC. En nu hop-hop uit FB en de Slowchat in..
    -
      vrijdag 12 maart 2004 @ 17:30:19 #269
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_17671307
    Hé, Griekse piemel, kom eens op MSN
    pi_17676836
    Ik heb sinds vandaag plotseling weer zin om Theme Hospital te spelen
    Maar kan je die ergen legaal downloaden? Ik kan allen de demo vinden
      vrijdag 12 maart 2004 @ 23:24:33 #271
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_17679584
    Daar zitten waarschijnlijk nog een zeer lange tijd rechten op by bullfrog, dus dat word gewoon kopen
    pi_17680437
    ohhhh, nou laat dan maar zitten. Zou er na 5 min toch alweer op uitgekeken zijn
    pi_17683873
    quote:
    Op vrijdag 12 maart 2004 21:34 schreef Mister_T het volgende:
    Ik heb sinds vandaag plotseling weer zin om Theme Hospital te spelen
    Maar kan je die ergen legaal downloaden? Ik kan allen de demo vinden
    dat spel is nu iets van 3 euro ofzo bij de intertoys
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_17691441
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2004 09:56 schreef Tain het volgende:

[..]

dat spel is nu iets van 3 euro ofzo bij de intertoys
    Misschien toch nog maar eens halen
    pi_17695295
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2004 18:30 schreef Mister_T het volgende:

[..]

Misschien toch nog maar eens halen
    pin me er niet op vast trouwens , maar hij was wel erg goedkoop dacht ik. Ieder geval hier in het dorp
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_17718467
    quote:
    Op zaterdag 13 maart 2004 21:17 schreef Tain het volgende:

[..]

pin me er niet op vast trouwens , maar hij was wel erg goedkoop dacht ik. Ieder geval hier in het dorp
    5 euro bij FRS...
      zondag 14 maart 2004 @ 22:55:02 #277
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_17719415
    quote:
    Op zondag 14 maart 2004 22:20 schreef Retarded het volgende:

[..]

5 euro bij FRS...
    afzetters.... jaja ik heb hem hier nog liggen
    Bernie en ik zijn tof.
      maandag 15 maart 2004 @ 12:20:40 #278
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17727771
    Ahum.
    pi_17753005
    Ik ga zomenteen toch richting de FRS om Star Wars Knights of the old Republic te halen. Denk dat ik meteen Theme Hospital mee ga nemen
      dinsdag 16 maart 2004 @ 16:17:53 #280
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_17755662
    quote:
    Op donderdag 11 maart 2004 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

*naam doorstreept*
    NEXT .
      dinsdag 16 maart 2004 @ 16:43:15 #281
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_17756289
    He!11! hIhI LoL DuZz *OnE LuV* w4r iS De fAq??!!!!!! hIhI LoL DuZz *OnE LuV*
    pi_17756516
    quote:
    Op dinsdag 16 maart 2004 16:43 schreef rockstah het volgende:
    He!11! hIhI LoL DuZz *OnE LuV* w4r iS De fAq??!!!!!! hIhI LoL DuZz *OnE LuV*
    Misschien is een keer wat minder drinken of een nieuw toetsenbord zoeken
      dinsdag 16 maart 2004 @ 19:29:23 #283
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_17759998
    quote:
    Op dinsdag 16 maart 2004 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Laatste waarschuwing Rockstah. Doe normaal.
    ach komop zeg, je kon toch zo zien dat het een grapje was?

je hoefd je niet meteen persoonlijk aangevallen te voelen
      dinsdag 16 maart 2004 @ 19:30:29 #284
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_17760034
    quote:
    Op dinsdag 16 maart 2004 19:29 schreef rockstah het volgende:

[..]

ach komop zeg, je kon toch zo zien dat het een grapje was?

je hoefd je niet meteen persoonlijk aangevallen te voelen
    over dat nintendo patriot dan he

over dat hij veel op de n64 leek en die ports enzo was ik serieus
      dinsdag 16 maart 2004 @ 19:37:35 #285
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17760208
    Het gaat niet om dat topic alleen, je bent overal irritant aanwezig En er zijn meer mensen die me dat al gezegd hebben. In het Slowchat topic bijvoorbeeld.
      dinsdag 16 maart 2004 @ 19:42:59 #286
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_17760312
    dus ga je mijn posts maar zitten verwijderen
      dinsdag 16 maart 2004 @ 19:45:18 #287
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17760358
    quote:
    Op dinsdag 16 maart 2004 19:42 schreef rockstah het volgende:
    dus ga je mijn posts maar zitten verwijderen
    Die niets zeggende wel ja
      dinsdag 16 maart 2004 @ 19:50:32 #288
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_17760484
    sure, volgens mij alleen de posts waar je het niet mee eens bent maar goed.
      dinsdag 16 maart 2004 @ 20:26:03 #289
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_17761470
    quote:
    Op dinsdag 16 maart 2004 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die niets zeggende wel ja
    dan ben je wel even bezig, btw iedereen krijgt een knuffel van mijn poes (foto's komen morgen in slowchat )
    Bernie en ik zijn tof.
      donderdag 18 maart 2004 @ 00:44:01 #290
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17792030
    Zeg, Speknek, hoe kunnen de users jou contacten Er staat nog niets over in de FAQ
    pi_17805446
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2004 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Zeg, Speknek, hoe kunnen de users jou contacten Er staat nog niets over in de FAQ
    Speknekkie is veel aanwezig hier zeg
    *Pestpestpestpestpestpestpestpestpest *
      donderdag 18 maart 2004 @ 18:31:38 #292
    65516 gieling
    Live from NYC
    pi_17805896
    wie
    pi_17817730
    quote:
    Op donderdag 18 maart 2004 18:31 schreef gieling het volgende:
    wie
    Jullie kunnen mij ook altijd contacten. Ik zorg wel dat er een modje naar me luistert
      vrijdag 19 maart 2004 @ 13:38:10 #294
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_17823273
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2004 08:33 schreef Guusie het volgende:
    Jullie kunnen mij ook altijd contacten. Ik zorg wel dat er een modje naar me luistert
    Try me .

Ik wil niet dat lusers me contacten .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      vrijdag 19 maart 2004 @ 13:39:22 #295
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_17823291
    OMG, allemaal nintendo-avatars. .
    -
      vrijdag 19 maart 2004 @ 13:44:34 #296
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_17823411
    Dag, je hebt geen msn op je werk zeker?
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      vrijdag 19 maart 2004 @ 14:34:15 #297
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_17824612
    Maar goed, het is nog even wachten op m'n fok e-mail adres, dan zal ik hem wel updaten.
      vrijdag 19 maart 2004 @ 18:55:15 #298
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_17830620
    wel even wennen dat roy geen modje meer is
    pi_17834632
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2004 13:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Try me .

Ik wil niet dat lusers me contacten .
    I will try you !!

Heb je niet msn ofzo?
      zaterdag 20 maart 2004 @ 00:04:56 #300
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_17836954
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2004 14:34 schreef speknek het volgende:
    Maar goed, het is nog even wachten op m'n fok e-mail adres, dan zal ik hem wel updaten.
    Wie regelt dat nu? Vroeger was Jorma dat
      zondag 21 maart 2004 @ 11:55:27 #301
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_17863513
    quote:
    Op vrijdag 19 maart 2004 13:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
    OMG, allemaal nintendo-avatars. .
    ge-wel-dig

btw ik hoop dat ik volgend weekend van mijn gewonnen retro game kan genieten
    zo... en nu ff mijn kamer opruimen
    Bernie en ik zijn tof.
      zondag 21 maart 2004 @ 16:16:54 #302
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_17867427
    bagger, teveel offtopic, slot
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')