Klaag hier over de beslissingen van de GAM Modjes Roy en Daggla, of geef suggesties over hoe het beter kan.
Lees ook allemaal eerst de FAQ
deze bedoel ik roy. als je een index.htm maakt kan het niet meer.
[Dit bericht is gewijzigd door Wedge op 17-12-2003 17:35]
quote:ajo stiekum doen!
Op woensdag 17 december 2003 17:30 schreef gieling het volgende:
mag ik hier wel even een tvp doen?
Trw 4 mario kart topics lachu
quote:no problemo roy
Op woensdag 17 december 2003 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dank je Wedge![]()
Hier dus ook maar een index.htm plaatsen
Miniconomy
http://forum.fok.nl/postreply.php/448247/1/25
[Dit bericht is gewijzigd door gieling op 21-12-2003 14:45]
quote:Je bedoel die, niet reageren
Op zondag 21 december 2003 14:20 schreef gieling het volgende:
omdat daggla niet op msn is, de cunt
quote:Ik was voetbal kijken.
Op zondag 21 december 2003 14:20 schreef gieling het volgende:
omdat daggla niet op msn is, de cuntMiniconomy
http://forum.fok.nl/postreply.php/448247/1/25
quote:Dankje kon er ook wel uit hoor
Op zondag 21 december 2003 17:19 schreef gieling het volgende:[..]
quote:Dit hoort in scummbar mar 'de cunt' is gewoon goed nederlands!
Op zondag 21 december 2003 17:46 schreef Guusie het volgende:[..]
Dankje kon er ook wel uit hoor
quote:Ja... Ik weet het. Maar om 18u doet de search het dus weer. Ik kan er verder op dit moment ook niet heel veel aan doen eigenlijk...
Op maandag 22 december 2003 13:08 schreef Elvi het volgende:
Je hebt dit topic gesloten: Space Colony omdat er al n topic over was... Maar wat is daar de link van? Want ik kon m niet vinden met de search.
quote:Ik had gezocht toen de search weer terug was
Op maandag 22 december 2003 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ja... Ik weet het. Maar om 18u doet de search het dus weer. Ik kan er verder op dit moment ook niet heel veel aan doen eigenlijk...
Sorry. Ik baal er ook van dat de search het niet doet.
Ah, ik krijg net te horen van ome Bill dattie bezig is met een geheim project voor de Xbox.
*Shigsy belt
Ah, ook Shigeru is bezig met een geheim project voor de Cube.
Even geduld nog B.
quote:tebbie goed idd leuk dat je ze even waarschuwd
Op dinsdag 23 december 2003 22:35 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi. Jullie krijgen zo bezoek.
stel je een normale vraag in het game topic
waarom word dit topic gesloten:http://forum.fok.nl/showtopic.php/450140
terwij dat helemaal niets te maken heeft met het spelen van het spel maar het een op zichzelf staand iets is?
Ik vind het spelen van een spel wel even wat anders als een server opzetten ik weet niet hoe de mod die hem gesloten heeft daarover denkt, maar ik ben het er niet mee eens
quote:Misschien omdat je dat eerst moet installeren om daarna een server te kunnen starten
Op dinsdag 23 december 2003 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom begin je dan uberhaupt over dat spel
Als je die vraag al moet stellen wat doe je dan als mod in Game? misschien een hele domme vraag hoor maar goed
quote:Het gaat over BF1942, dat kan in het BF1942 topic. Daar zitten komen mensen die BF1942 spelen en antwoord kunnen geven op vragen over BF1942. Logisch dus eigenlijk..
Op dinsdag 23 december 2003 22:37 schreef tazmanian het volgende:[..]
terwij dat helemaal niets te maken heeft met het spelen van het spel maar het een op zichzelf staand iets is?
quote:Zie boven.
Ik vind het spelen van een spel wel even wat anders als een server opzetten ik weet niet hoe de mod die hem gesloten heeft daarover denkt,
quote:
maar ik ben het er niet mee eens
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 22:41 schreef tazmanian het volgende:[..]
Misschien omdat je dat eerst moet installeren om daarna een server te kunnen starten
Als je die vraag al moet stellen wat doe je dan als mod in Game? misschien een hele domme vraag hoor maar goed
Anyway, ik zie niet in waarom het niet in het Battlefield topic zou kunnen? Die mensen die het daar spelen spelen het immers ook online, en hebben dus ook te maken met servers en weten dus ook wel wat jouw probleem is. Buiten het feit dat je geen gevoel voor sarcasme hebt dus.
quote:het gaat over een Desert combat server en dat past dus lijkt met niet in een spelletjes speel topic tussen de dingen zoals;
Op dinsdag 23 december 2003 22:43 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Het gaat over BF1942, dat kan in het BF1942 topic. Daar zitten komen mensen die BF1942 spelen en antwoord kunnen geven op vragen over BF1942. Logisch dus eigenlijk..
.
[..]Zie boven.
[..]
.
Leuk spel he!!
leuke upgrade he!!
ik kom niet door dat level!!!
en dat soort dingen
quote:[Centraal] BF1942 : Desert Combat Er is zelfs een apart Deserc Combat topic.
Op dinsdag 23 december 2003 22:45 schreef tazmanian het volgende:[..]
het gaat over een Desert combat server en dat past dus lijkt met niet in een spelletjes speel topic tussen de dingen zoals;
Leuk spel he!!
leuke upgrade he!!
ik kom niet door dat level!!!en dat soort dingen
quote:ach weet je wat delete al mijn posts maar ik heb geen zin in een discussie met jullie
Op dinsdag 23 december 2003 22:45 schreef tazmanian het volgende:[..]
het gaat over een Desert combat server en dat past dus lijkt met niet in een spelletjes speel topic tussen de dingen zoals;
Leuk spel he!!
leuke upgrade he!!
ik kom niet door dat level!!!en dat soort dingen
quote:Ze zijn je hondje niet hoor
Op dinsdag 23 december 2003 22:47 schreef tazmanian het volgende:[..]
ach weet je wat delete al mijn posts maar
![]()
quote:Als je niet kan discussieren zonder direct te gaan janken als er wat andere meningen tussen door komen moet je er ook niet aan beginnen!
ik heb geen zin in een discussie met jullie jullie schijnen toch alles beter te weten
Daar moettie het vragen Daggla, niet in het centrale GTA topic
quote:Centrale GTA topic is ook okay..
Op donderdag 25 december 2003 23:59 schreef vosss het volgende:
Help ! Hij doet het niet! (2)Daar moettie het vragen Daggla, niet in het centrale GTA topic
quote:ow..............okay
Op vrijdag 26 december 2003 00:00 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Centrale GTA topic is ook okay..
.
quote:Vrolijk kerstfeest vosss
Op vrijdag 26 december 2003 00:00 schreef vosss het volgende:[..]
ow..............okay
Dat iedereen dan maximaal 3x3 pics instuurt -> 3 pics van drie auto's: Voor, Zij, Achter. Of iets dergelijks.
Heb het al eens aangestipt in het NFS-U topic, maar wellicht kunnen jullie er een sticky van maken?
Je kan het gewoon onderling doen, in een nieuw, apart topic natuurlijk.
Degene die het organiseren moeten WEL goed de regels opschrijven en de manier waarop je het wilt doen. Stemmen en stemmen tellen enzo.
Ik wil natuurlijk wel helpen, maar heb niet zo heel veel tijd, maar je kan iig beginnen met me te mailen als je vragen hebt
Succes iig alvast!
quote:Oh ik dacht: Dit topic gaat toch al over zo'n beetje alles, dan kan feedback hier ook wel in.
Op donderdag 1 januari 2004 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Het waren juist allemaal onoverzichtelijke topics als je het mij vraagt
De ene gaat over verzamelen er repareren, de andere over foto's van je verzameling, weer een over het topstuk in je verzameling. Dat is allemaal dubbelop.
Verzamelen en repareren is nu gescheiden, en we kijken het even aan. Ik zie het probleem nog niet?
En waarom dit soort feedback niet in het feedback topic?
Ik ben persoonlijk totaal niet geinteresseerd in wat personen nu allemaal wel of niet op hun kamer hebben staan, wat hun 'whishlist' is en weet ik veel wat allemaal nog niet meer, maar vind het bijvoorbeeld wel leuk om te zien wat mensen gescoord hebben op Ebay, etc.
M.a.w.: Je knalt drie of meerdere prima topics dicht om er een verzamelbak van te maken waar elke vorm van overzicht of logica ontbreekt. Erg jammere move dus als je het mij vraagt en ook volstrekt overbodig.
Het is nu niet zo dat we bytes moeten besparen ofzo, of dat de database kampt met ernstige geheugen tekorten, dus waarom dan deze samenvoeging die totaal niet bijdraagt aan leesplezier en overzicht?
Het resultaat is nu dat diverse leuke topics niet meer mogen en er nu een topic is waar geen hol meer aan is.
Verder ben ik het denk ik wel met je eens, maar reparatie/verzamel splitsen was dan wel ook weer een doeg idee..
quote:Welke topics?
Op vrijdag 2 januari 2004 13:17 schreef Zooi het volgende:Het resultaat is nu dat diverse leuke topics niet meer mogen en er nu een topic is waar geen hol meer aan is.
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 13:20 schreef Fuxl het volgende:
Welke topics nou precies
(links)Verder ben ik het denk ik wel met je eens, maar reparatie/verzamel splitsen was dan wel ook weer een doeg idee..
quote:Zoek de 10 verschillen
Op vrijdag 2 januari 2004 13:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Welke topics?
Aangezien ik die verzamel topics nooit heb gevolgd is dit me eerlijk gezegd ontschoten..
Dat splitten van dat reparatie/verzamel topic vond ik zelf wel een goed idee btw.
Je games-opstelling en collectie (pics) (238 posts)
Het topstuk uit je console/p.c.-verzameling (165 posts)
Online veilingen wat heb JIJ vandaag gewonnen? (4) (181 posts)
Graag zou ik dan ook gemotiveerd (en onderbouwd) willen zien, waarom drie goedlopende en interessante topics zonodig op een hoop moeten worden gegooid omdat notabene (!!) een ander topic (verzamel en raparatie) gesplitst wordt.....
Ik begrijp de beslissing namelijk in mijn beste wil totaal niet. We verzanden met bovenstaand centraal topic in een modderpoel aan info die driekwart van de mensen niet interesseerd en de dingen die wel interessant zijn zijn niet meer terug te vinden omdat zonodig alles nu in één centraal topic gepropt moet worden.
quote:Zoiets kan makkelijk in het verzameltopic, waarom niet? Ga er maar van uit dat het hetzelfde kliekje verzamelaars is dat er post, dus als iemand wat op Ebay op de kop tikt, kan je dat makkelijk daar posten..
Op vrijdag 2 januari 2004 15:39 schreef Zooi het volgende:Online veilingen wat heb JIJ vandaag gewonnen? (4) (181 posts)
Maar goed laten we ervan uitgaan dat gamers allemaal dezelfde mensen zijn en 1 centraal game topic openen, waarin dan alles gepost kan worden. DAT is namelijk een zelfde onzin antwoord als dat je hierboven geeft.
Welk onderdeel van onoverzichtelijk, chaos en totaal overbodig is niet duidelijk aan mijn vraagstuk? En heb je uberhaupt mijn posts hierboven wel gelezen?
quote:Die stelde je ook niet echt, behalve dat ik gaf alleen mijn mening.
Op vrijdag 2 januari 2004 18:29 schreef Zooi het volgende:
Nu geef je dus geen antwoord op mijn vraag.
quote:Ik gaf geen antwoord, maar mijn mening.
Maar goed laten we ervan uitgaan dat gamers allemaal dezelfde mensen zijn en 1 centraal game topic openen, waarin dan alles gepost kan worden. DAT is namelijk een zelfde onzin antwoord als dat je hierboven geeft.
quote:Jouw wil is wet hier op GAM?
Welk onderdeel van onoverzichtelijk, chaos en totaal overbodig is niet duidelijk aan mijn vraagstuk? En heb je uberhaupt mijn posts hierboven wel gelezen?
quote:Dat maak jij ervan, niet ik.
Op vrijdag 2 januari 2004 18:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jouw wil is wet hier op GAM?
Je mag ook best een andere toon aanslaan hoor.
Als deze kritiek bij jou een probleem opleverd dan is dat jou probleem, niet het mijne.
Think about it.....
Ik geef toe dat het verzameltopic nu een soort van opsomtopic is, maar dat is (volgens mij) alleen maar even in het begin, even een frisse start maken en kijken wat iedereen heeft.
Daarna zal het gewoon verder gaan zoals het in die 3 topics ging, waarvan er 2 helemaal niet zo goed liepen. Het waren nog steeds eerste delen, en de laatste posts in diezelfde 2 waren alweer maanden geleden.
Verder zijn er ook mensen gekomen die me erop wezen dat deze topics nu allemaal dubbelop zijn. Er zijn meer mensen (tot nu toe iig) die mijn mening delen en de nieuwe opzet prima vinden.
quote:Wat boeit dat ? Veel nieuws valt er toch niet te melden, en als iemand een vraag heeft kan ie die gewoon stellen.
Op zaterdag 3 januari 2004 00:01 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Afspreken wanneer je gaat spelen kun je beter op msn doen. Nu staat het hele topic voor met afspraken wanneer jullie gaan spelen enzo, er wordt niet echt inhoudelijk over AA gepraat...
---
Voor allbei is natuurlijk iets te zeggen Ik moet zeggen dat er erg veel geslowchat wordt, en dat de kleine game afspraken best via een chat messenger kunnen gaan. Grote afspraken kunnen dan weer via het topic, omdat dat verder vooruit gepland moet worden.
Wat gelly zegt is natuurlijk ook waar Er valt verder niet veel meer over het spel te zeggen volgens mij? Behalve de updates zo nu en dan...
De meeste andere PC online game topics gaan ongeveer op dezelfde wijze als AA, en ik vind het wel best zo
Wat ik dus eigenlijk kan zeggen is, probeer iets minder te slowchatten, zodat het topic op een beetje hoger discussie nivo komt, en gebruik wat meer de chat programma's. Verder is er nix verkeerd
op het moment dat de clan wat meer vorm gaat krijgen (homepage enzo) zal het topic hier vanzelf wat minder belast worden.
thx voor de input en snelle reactie
Even mijn 2 centen:
Ik zie het als centrale AA topics, zoals iemand anders in (ik geloof) deel 11 al aangaf, 'er valt weinig nieuws' te melden. Het is een gratis spel, speelt zich compleet online af dus je hebt vrij weinig vragers naar 'hoe doe ik dat en dit'/'waar moet ik na die eindbaas heen?'. Mensen met problemen worden overigens netjes geholpen, nergens nog een mod-ingreep.
Er is wel wat slowchat maar ik vind het allemaal wel aardig in de topics passen tot nu toe. Met MSN of een ander im-programma moet je toch een soort ketting opzetten om online "meetings" met veel mensen te regelen (en niet iedereen wil nog eens een extra im-progje erbij hebben of wil zijn/haar MSN verspreiden). Nu kan iedere willekeurige Fok!ker gewoon de geposte adressen joinen en meeknallen en een leuke tijd hebben en erna posten hoe lekker of juist niet het ging, lekker laagdrempelig.
edit:
* ROG spuit elf is
Het viel me wel op dat mijn game niet echt in dit topic past.
Het spel is wel van internet te downloaden (online deel), maar niet online speelbaar (IE zoals de naam suggereert).
Het is eigenlijk niets meer dan een offline windows spel. Het DIG topic vond ik hiervoor ook niet geschikt.
Daarom wilde ik bij deze vragen of ik alsnog er een los topic voor mag openen of dat er misschien ergens anders een geschikt topic voor is.
quote:Sorry, my mistake..
Op zaterdag 3 januari 2004 14:37 schreef Smotsholle het volgende:
-knip-.
quote:Dat is het zeker, en het interesseerd ook niemand geen ene hol. Als je dan al van mening bent dat er een combi topic gemaakt moet worden omdat er zo nodig allerlei dingen samengevoegd moeten worden, waarom stel je dan niet gelijk een paar fatsoenlijke spelregels zodat het een topic wordt wat voor iedereen interessant is om te lezen?
Op vrijdag 2 januari 2004 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
...Ik geef toe dat het verzameltopic nu een soort van opsomtopic is, maar dat is (volgens mij) alleen maar even in het begin, even een frisse start maken en kijken wat iedereen heeft.
quote:Dat dat is dan direct een reden om alles maar op de schop te gooien en heel de boel op één grote hoop te gooien? Naar zover ik begrepen heb in de bijna 4.5 jaar als user, ex-moderator, ex-global en ex-admin, dat ik hier rondloop is er nog nooit een topic afgerekend op bastaansrecht op basis van aantal posts (wat in alle instanties overigens meer dan genoeg was) of op basis van laatste posts.
Daarna zal het gewoon verder gaan zoals het in die 3 topics ging, waarvan er 2 helemaal niet zo goed liepen. Het waren nog steeds eerste delen, en de laatste posts in diezelfde 2 waren alweer maanden geleden.
quote:Zo zijn er ook -tig topics welke direct of indirect over een PS2 gaan, de GC, de Xbox of PC, of diverse topics waarin in essentie hetzelfde onderwerp wordt aangesneden of een lichte variant daarvan. Moeten deze dan ook samengevoegd worden en is het steven dan uiteindelijk om samen te komen tot een 5-6 tal topics omdat alles zonodig maar centraal gemaakt moet worden?
Verder zijn er ook mensen gekomen die me erop wezen dat deze topics nu allemaal dubbelop zijn. Er zijn meer mensen (tot nu toe iig) die mijn mening delen en de nieuwe opzet prima vinden.
Ik vind het jammer om te zien dat een aantal goedlopende en lekker lezende topics de nek omgedraaid wordt omdat het centrale virus weer eens een keer opkomt, en kan ook na Daggla zijn mening en jou onderbouwing niet anders vinden dan dat het een overbodige zet is geweest die ook nog eens niet echt onderbouwd kan worden laat staan dat er werkelijk over na gedacht is.
GAM is populair gemaakt en geworden door zijn trouwe aanhang aan users, waarom zou je die in godsnaam met (overbodige) centrale topics om de oren willen slaan die totaal onleesbaar worden en een aandachtsfactor van precies 0,0% halen?
Ik snap het echt niet.
En die spelregels? Heb je de openingspost gelezen Blijkbaar niet, anders zou je niet zoiets zeggen. Valt me tegen van je.
quote:Dit is natuurlijk weer compleet overdrijven. Xbox en Live hebben eigen topics bijv maar dat is een groter onderdeel dan het topstuk uit je verzameling en je verzamelfetisj in het algemeen.
Zo zijn er ook -tig topics welke direct of indirect over een PS2 gaan, de GC, de Xbox of PC, of diverse topics waarin in essentie hetzelfde onderwerp wordt aangesneden of een lichte variant daarvan. Moeten deze dan ook samengevoegd worden en is het steven dan uiteindelijk om samen te komen tot een 5-6 tal topics omdat alles zonodig maar centraal gemaakt moet worden?
quote:Dit is ook compleet ONwaar. We hebben in het verleden kritiek gehad op het centraliseren en daar zijn we voor een groot deel vanaf gestapt. Alleen nu worden 3 kleinere topics, in een groter topic gestopt. En voor deze 3 onderdelen is dat ook ECHT wel rendabel. Ze hebben VEEL raakvlakken en er wordt vaak dubbel gepost in die topics.
GAM is populair gemaakt en geworden door zijn trouwe aanhang aan users, waarom zou je die in godsnaam met (overbodige) centrale topics om de oren willen slaan die totaal onleesbaar worden en een aandachtsfactor van precies 0,0% halen?
Dit is het laatste wat ik er op dit moment over wil zeggen. We kijken het een maand of 2 aan, en dan zien we wel weer verder.
quote:Niet andere verzoeken iets beter te lezen als je zelf deze moeite ook niet wil nemen. Ik verzocht om fatsoenlijke spelregels, waardoor het voor iedereen leuk leesbaar blijft. Niet over een stel regels, even snel in elkaar geflanst om maar wat neergezet te hebben. Schrap bijvoorbeeld eens het domme verzoek om opsomlijstjes. Het draagt totaal niets bij en de meeste (zoniet alle regelmatige bezoekers) hebben een ign account wat altijd even neergegooid kan worden als men dan toch per se dit wil delen met de buitenwereld.
Op zaterdag 3 januari 2004 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
...En die spelregels? Heb je de openingspost gelezen
Blijkbaar niet, anders zou je niet zoiets zeggen. Valt me tegen van je.
[..]
Kijk nu als voorbeeld eens naar je eigen eerste bijdrage in desbetreffend topic. Ik zie hier een lijst met wat je hebt en wat je graag nog wil hebben. Attentiewaarde? 0,0 Leesbaarheidswaarde? 0,0 Toegevoegde waarde in het algemeen? 0,0. Ik vind je een aardige jongen, maar vind het gewoonweg niet echt interessant. Voor jezelf wel, natuurlijk, maar voor een ander? Net zoiets als die ontelbare ign lijstjes. Wat voegen ze verder toe? Wellicht is dat mijn gebrek aan inleving voor andere personen, dat kan natuurlijk.
quote:Vind ik niet. Jij bent in dit geval de persoon die daarmee met dubbele maten gaat meten. Is je goed recht, en als je iets wil proberen moet je er zeker niet voor schromen om dat te doen, echter blijf ik het volstrekte willekeur vinden en komt het over alsof bepaalde onderdelen minder interessant zouden zijn of minderwaardig om er een eigen topic over te mogen hebben. Ongeacht of dit de algemene leesbaarheid en overzichtelijkheid ten goed komt of niet. Jammer.
Dit is natuurlijk weer compleet overdrijven. Xbox en Live hebben eigen topics bijv maar dat is een groter onderdeel dan het topstuk uit je verzameling en je verzamelfetisj in het algemeen.
[..]
quote:Met als resultaat bovengenoemde. Wat een verbetering zeg. Poe, poe.
Dit is ook compleet ONwaar. We hebben in het verleden kritiek gehad op het centraliseren en daar zijn we voor een groot deel vanaf gestapt. Alleen nu worden 3 kleinere topics, in een groter topic gestopt. En voor deze 3 onderdelen is dat ook ECHT wel rendabel. Ze hebben VEEL raakvlakken en er wordt vaak dubbel gepost in die topics.
quote:Prima, wat mij betreft ook. Ik zal er echt niet verder van wakker liggen, maar blijf het zonde vinden dat een leuk onderwerp als Ebay aankopen kompleet verneukt wordt door een centralisatiedrift.
Dit is het laatste wat ik er op dit moment over wil zeggen. We kijken het een maand of 2 aan, en dan zien we wel weer verder.
quote:valt wel mee toch? dat spel is al eeuwen oud. en dat ene linkje kan je oock gewoon verwijderen.
Op dinsdag 6 januari 2004 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Slot. Warez requesten en links en al dat soort shit mag niet.
[Dit bericht is gewijzigd door rockstah op 07-01-2004 00:12]
Als erover gediscussieerd gaat worden, prima open maar een nieuw topic. In dit topic staan teveel bagger replies.
quote:mjah zit wat in
Op woensdag 7 januari 2004 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trouwens. Nee.Als erover gediscussieerd gaat worden, prima open maar een nieuw topic. In dit topic staan teveel bagger replies.
*k*t*
[Dit bericht is gewijzigd door rockstah op 07-01-2004 00:18]
en dus een knuffel voor de GAM-mods
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 07-01-2004 21:51]
quote:Dat is ook de Gamertag van mijn Trialalabbo
Op woensdag 7 januari 2004 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:P
D
D
quote:O+PO+DO+DO+
Op woensdag 7 januari 2004 21:53 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Dat is ook de Gamertag van mijn Trialalabbo
.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 07-01-2004 22:13]
voorbeeld:bij de honden ven re schrik je je rot en bij psycho matis in mgs,dat is bizar?(maar je schrikt er niet van)
denk dat er een beetje niet bgrepen is wat ik met mn topic bedoelde?
[Dit bericht is gewijzigd door thunderbunny op 08-01-2004 00:19]
quote:
Op maandag 22 december 2003 13:08 schreef Elvi het volgende:
Je hebt dit topic gesloten: Space Colony omdat er al n topic over was... Maar wat is daar de link van? Want ik kon m niet vinden met de search.
quote:
Op maandag 22 december 2003 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:Ja... Ik weet het. Maar om 18u doet de search het dus weer. Ik kan er verder op dit moment ook niet heel veel aan doen eigenlijk...
Sorry. Ik baal er ook van dat de search het niet doet.
quote:Ja, waarom wordt het gesloten, als er geen 2e over dat spel is?
Op maandag 22 december 2003 13:37 schreef Elvi het volgende:Ik had gezocht toen de search weer terug was
Of ben ik nu zo blind en is hij wel in de search te vinden?
Je had best wel een linkje kunnen geven naar het centrale topic, Roy. Ze is immers nieuw en de search werkt niet naar behoren. En de afkorting UTFS wordt ook niet gewaardeerd op Fok.
quote:19 dagen na mijn opmerking dat er nog géén topic over was...
Op zaterdag 10 januari 2004 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hijs weer open.Ik had me vergist.
Dát verdient een knuffel!
quote:de tekst die je geel wilt hebben tussen
Op woensdag 14 januari 2004 17:15 schreef enfermidade het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ik een spoiler geel maak
?
ik zie iedereen dat doen en ik wil wel tips geven mar beetje lullig voor de rest die het nie wil wete
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 17:15 schreef enfermidade het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ik een spoiler geel maak
?
ik zie iedereen dat doen en ik wil wel tips geven mar beetje lullig voor de rest die het nie wil wete
code:[spoiler]spoilertekst[/spoiler]
Waar the hell zijn de oude warcraft 3 patches??? >> WC3 topic
Battlefield 1942 clan >> is al ergens een battlefield clan
wie kent deze spel.........: centraal C&C
[Dit bericht is gewijzigd door gieling op 17-01-2004 11:29]
quote:Search
Op zaterdag 17 januari 2004 15:45 schreef 61neorej het volgende:
Waarom is het topic over opties enemey territory gesloten?
er stond al reden dat er een algemeen wolfenstein topic was
MAAR dat staat niet in de lijst bij games en de search is nog steeds uitgeschakeld, hoe kan ik dat dan weten dat er al een topic over is
quote:
Op zondag 18 januari 2004 20:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tnx, deze gaan nog op slot en dan gaat de mod Daggla slapen, de user blijft nog heel ff wakker.. Ben inmiddels al bijna 3 dagen wakker en kan geen games meer zien..
Slaapze schat
quote:Is dit een opmerking of een knuffel?
Op maandag 19 januari 2004 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
Roy -->
quote:Strolie was een beetje boos misschien, maar dat is nergens voor nodig.
Op maandag 19 januari 2004 18:13 schreef Fuxl het volgende:[..]
Is dit een opmerking of een knuffel?
quote:Strolie is de laatste tijd op het forum overal een beetje boos.
Op maandag 19 januari 2004 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Strolie was een beetje boos misschien, maar dat is nergens voor nodig.
.
quote:Dat hij al 3 dagen zich niet bij de gijsjes heeft laten zien is een reden om niet boos te zijn?
Op maandag 19 januari 2004 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Strolie was een beetje boos misschien, maar dat is nergens voor nodig.
.
quote:moi?
Op maandag 19 januari 2004 18:23 schreef Fuxl het volgende:
Strolie is de laatste tijd op het forum overal een beetje boos.
quote:noem jij een eeuw 'de laatste tijd' ?
Op maandag 19 januari 2004 18:23 schreef Fuxl het volgende:[..]
Strolie is de laatste tijd op het forum overal een beetje boos.
quote:Vind ie het nieuwe Rook-forum stom, heeft ie zelf een rokende user-icon.
Op maandag 19 januari 2004 18:26 schreef Strolie75 het volgende:[..]
moi?
![]()
please please please
Ik vind het nogal krom dat deze gesloten word want het gaat over Need for speed - Porsche 2000 en ik krijg een verwijzing naar een Need for speed : Underground topic
quote:iig bedankt maar ik heb het al via die NFSDESIGN site gekregen
Op dinsdag 20 januari 2004 18:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mijn fout, stom.. Sorry..
Die moet je hebben:
Need for Speed: Porsche 2000
quote:Gracias.
Op donderdag 22 januari 2004 18:24 schreef gieling het volgende:
Generals multiplayer ontploffing : crack vraag
Dos games : www.gamfaqs vraag
quote:* Bastard vervelende user modus aanzet
Op zondag 25 januari 2004 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja doe maar in FB BIk kan er ook niets aan doen.
Niks er van.. ik klaag hierrr
*NA NA NA NA NAAAA*
quote:Zeker weer geen sex gehad dat je zo chago bent.
Op zondag 25 januari 2004 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan klagen wat je wiltIk luister toch niet
*NA NA NA NA NAAAA*
En mijn toetsenbord is kapot
quote:Je bent wel snel in dit topic, dat moet ik je nageven.
Op zondag 25 januari 2004 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:En mijn toetsenbord is kapot
quote:wie gaat er dan ook fanta overheen gooien
Op zondag 25 januari 2004 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:En mijn toetsenbord is kapot
Ik ook een jaar terug, maar danmet thee
quote:ik heb ook iets stom met mijn toestenbord, hij doet het wel maar alles zit op de verkeerde plaats
quote:ff bij XP, rechts ondein zie je zo'n toetsenbordje, daar op klikken en het op Verenigde staten zetten, staat nu waarschijnlijk op engels!
Op zondag 25 januari 2004 16:59 schreef Guusie het volgende:[..]
ik heb ook iets stom met mijn toestenbord, hij doet het wel maar alles zit op de verkeerde plaats
gaat maar een keer weer alles goed zetten maar heb nu geen zin
ok sorry roy, nu houd ik op
quote:Als het zo simpel was Gieg dan had ik het niet gevraagd
Op zondag 25 januari 2004 17:21 schreef gieling het volgende:[..]
ff bij XP, rechts ondein zie je zo'n toetsenbordje, daar op klikken en het op Verenigde staten zetten, staat nu waarschijnlijk op engels!
ok sorry roy, nu houd ik op
Sorry ik houw ook op
quote:omdat jij het bent, schat
Op dinsdag 27 januari 2004 17:14 schreef Bastard het volgende:
Oi!Waarom is mijn topic gesloten?
quote:Yups
Op dinsdag 27 januari 2004 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen ideeIs deel 1 vol dan?
het mooiste topic van G & C zit vol en niemand merkt het
quote:Mag dat?
Op woensdag 28 januari 2004 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom open je dan niet het volgende deel
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/477747 < deze moet je dan even dichtmikken... Is dubbeltopic.
Op woensdag 28 januari 2004 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom open je dan niet het volgende deel
quote:Thnx
Op woensdag 28 januari 2004 19:22 schreef Khadgar het volgende:[..]
Het Grote Games Verzameltopic Deel 2 < deze moet je dan even dichtmikken... Is dubbeltopic.
Dit lijkt me meer een topic voor DIG.
quote:
De volgende zaken zijn niet toegestaan:Zogenaamde opsomtopics, dit zijn topics als Noem hier je top 5 games of Post hier je Highscores. Dit soort topics zijn alleen maar interessant als er uiteindelijk iets uitkomt waardoor we er allemaal iets aan hebben. Het mag dus best, maar geef dan meer info, screenshots, tips hoe je die tijd hebt gehaald, etc.
Lijkt me duidelijk genoeg?
quote:Jij gelijk.
Op donderdag 5 februari 2004 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uit de FAQ
[..]
Lijkt me duidelijk genoeg?
quote:Weet je hoeveel top zoveel lijstjes er al langs gekomen zijn
Op donderdag 5 februari 2004 00:38 schreef MaartenHG het volgende:[..]
Jij gelijk.
de tweakers mentaliteit slaat toe
quote:Je hebt gelijk, jammer, was gewoon benieuwd wat andere users nou de leukste 10 adventure games vonden. Maar goed, ik ga echt dus niet alle 10 de games beschrijven.
Op donderdag 5 februari 2004 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet je hoeveel top zoveel lijstjes er al langs gekomen zijnEen lijstje posten kan iedereen, noem 3 favorieten en beschrijf ze ofzo. Daar heb je uiteindelijk veel meer aan dan een suf top 10 rijtje.
nog ff een toevoeging:
Top 10 gefaalde Handhelds
Beste Strategie spel ooit
ik dacht dat opsomtopics niet mochten, als er geen beschrijving bij stond?
[Dit bericht is gewijzigd door MaartenHG op 05-02-2004 00:58]
De Top 10 gefaalde handhelds is wel degelijk een discussie topic, lees het topic maar eens.
En dat strategie spel topic is al van 2002. Zodra die vol is komt er dus geen deel 2 meer ook
quote:Ja maar we kunnen toch ook lekker discussieren over favoriete adventures?
Op donderdag 5 februari 2004 01:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Top 10 gefaalde handhelds is wel degelijk een discussie topic, lees
Nee, genoeg van dit gezeik nu, ik ga me wel vermaken met verouderde topics over adventures...
quote:En dicht er mee!
Op donderdag 5 februari 2004 20:39 schreef Guusie het volgende:
Airline Tycoon -> Vanzelfsprekend!
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:41 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
En dicht er mee! Die Bitch
quote:lees de faq eens
Op zaterdag 7 februari 2004 17:14 schreef Samson het volgende:
Zeg Roy, waarom wordt mijn topic over defend your castle cheats direct dichtgegooid, met een linkje erbij naar een site waar niets over dit spel te vinden is? Of mag je het op fok niet over cheats hebben of zo? Hier schiet ik dus helemaal niets mee op
Maar voor je vraag: kijk op www.gamefaqs.com ofzo
quote:Thanks, ik heb het gelezen, had echter geen idee dat er over cheats/cracks zo moeilijk werd gedaan, het is toch gewoon een hulpmiddel om een spel wat makkelijker te spelen, is toch niet bij voorbaat illegaal? Maar ja, ik leg me er maar bij neer
Op zaterdag 7 februari 2004 17:24 schreef gieling het volgende:[..]
lees de faq eens
Maar voor je vraag: kijk op www.gamefaqs.com ofzo
We sturen vragen voor cheats altijd door naar Gamefaqs omdat vppr 99 van de 100 games daar wel cheats of guides staan.
Verder kun je cheats ook zoeken met Google.
Het topic zelf had ook wat weinig info, er stond bijvoorbeeld niet bij voor welke console of PC het was.
Dat topic dus.
quote:*kroel*
Op zaterdag 7 februari 2004 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, sorry
quote:dan was een beter comment geweest: "ooit van de search gehoort" of iets in die richting
Op dinsdag 10 februari 2004 00:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuke online games (IE) Deel 2![]()
Of beter zelfs: GunBound (gratis online game)
* syrek was lui heeft niet gesearched
* syrek knuffelt nog wat meer
quote:maar staat IE dan niet voor internet explorer, want je kan het ook in mozilla spelen
Op dinsdag 10 februari 2004 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die bovenste link staat in de FAQ![]()
Ik wilde een centraal topic openen over Final fantasy Goodies, een Nederlandse veilingsite die Final Fantasy spullen verkoopt. Nu is mijn topic gesloten met het argument, dat Final fantasy zaken besproken kunnen worden in het grote final Fantasy topic.
Nou komen er wekelijks honderden topics op dit forum, dus een meer of minder maakt volgens mij ook niet zoveel uit. Maar ik vind wel dat mijn topic open moet blijven. Als we dan toch generaliseren, waarom dan dit forum open houden en niet gewoon 1 mega topic opzetten waar iedereen alles in kwijt kan? Net zo lekker onoverzichtelijk als het grote final fantasy topic.
Mag nou mijn topic weer open?
quote:Nee,
Op donderdag 12 februari 2004 20:34 schreef Jeff21 het volgende:Mag nou mijn topic weer open?
quote:Ik heb al 2 redenen aangegeven (FF dingen in het FF topic, online games winkels in hun eigen topic), en de 3e is dat ik vind dat één online winkel niet een eigen topic hoeft.
Op donderdag 12 februari 2004 20:34 schreef Jeff21 het volgende:
(jeh jeh, heb in 't verkeerde subfora gepost)Ik wilde een centraal topic openen over Final fantasy Goodies, een Nederlandse veilingsite die Final Fantasy spullen verkoopt. Nu is mijn topic gesloten met het argument, dat Final fantasy zaken besproken kunnen worden in het grote final Fantasy topic.
Nou komen er wekelijks honderden topics op dit forum, dus een meer of minder maakt volgens mij ook niet zoveel uit. Maar ik vind wel dat mijn topic open moet blijven. Als we dan toch generaliseren, waarom dan dit forum open houden en niet gewoon 1 mega topic opzetten waar iedereen alles in kwijt kan? Net zo lekker onoverzichtelijk als het grote final fantasy topic.Mag nou mijn topic weer open?
quote:Nee dus,
Op donderdag 12 februari 2004 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik heb al 2 redenen aangegeven (FF dingen in het FF topic, online games winkels in hun eigen topic), en de 3e is dat ik vind dat één online winkel niet een eigen topic hoeft.
quote:Ah, je had al antwoord gegeven
Op donderdag 12 februari 2004 20:48 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Nee dus,
.
Het gaat namelijk over heel iets anders dan Omerta zelf. Het organiseren van OC's (een belangrijk gedeelte van het spel) vulde het algemene omerta topic te erg. Zodanig zelfs dat het topic niet meer goed las, omdat er te veel OC (offtopic) gepraat in zat. Dat was en voor de mensen in het algemene topic niet fijn en voor de mensen die OC's organiseren niet fijn.
Ik denk dat een tweede topic na een reeks van 17 topics toch zeker wel bestaansrecht mag hebben..
quote:Ja wel willen het wel op IRC organiseren. Maar ontdanks dat we het IRC kanaal vaak vermelden, blijven ze toch op fok organiseren. Ook omdat veel mensen niet weten hoe mIRC werkt. Het animo kan je al wel afleiden aan het aantal reacties tot nu toe.
Op vrijdag 13 februari 2004 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar gaat Omerta dan nog meer over? En kan dat niet op een IRC kanaal?
quote:Zie het meer als het Xbox topic en het xbox-live topic.
Op vrijdag 13 februari 2004 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie simpelweg het nut niet in van 2 topics over één spel.
Daarna beslissen we wel verder, maar ik voel aan mijn water dat één van de 2 topics zo een langzame dood zal sterven.
quote:Dramaqueen.
Op vrijdag 13 februari 2004 00:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
een langzame dood zal sterven.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 00:51 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dramaqueen.
link van plaatje
http://www.xs4all.nl/~airraid/cm%20challenge/seiz%2003-04%20kampioene.JPG
het gat om deze post
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 01:17 schreef AirRaid het volgende:[..]
wat een wedstrijd, de hele tijd was de defensie een plaag voor mijn aanvaller, voor mijn verdedigers touwens ook
2x komt Wattenscheid op voorsprong door toedoen van hun verdedigers een afstandsschot en 1 kopbal vanuit een cornerin de allerlaatste seconde van de blesuretijd wordt het echter nog 2-2 waardoor ik niet meer in te halen ben
quote:staat in deze topic. En is dus voledig offtopic.
Op zaterdag 14 februari 2004 12:43 schreef Kremers het volgende:
Nou, wat een geweldige opmerking zeg, vlug, bel de krant, we hebben een nieuwe ster schrijver gevonden!........
Sorry, maar ik vind de cube gewoon niets, das mijn persoonlijke mening, het is duidelijk dat de cube voor kinderen is, want alleen kinderen maken zo'n opmerking
Zondag avond pas ik alles aan, nu even een bliksem bezoek alleen helaas.
quote:*kuch*
Op zaterdag 14 februari 2004 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Gelezen*Zondag avond pas ik alles aan, nu even een bliksem bezoek alleen helaas.
quote:Ik kijk vaak over die stickies heen..
Op zaterdag 14 februari 2004 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb jij het al gedaan? Goed zo
quote:Ik ook.. is er nog wat te beleven?
Op zaterdag 14 februari 2004 17:48 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik kijk vaak over die stickies heen..
quote:
Op maandag 16 februari 2004 19:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoi swets,.
Deze gaat op slot, de discussie of emu's nou wel of niet mogen is ook al gevoerd.. Er is toen besloten om niets van dat toe te staan in GAM, ook niet als het legaal is. De roms die je er namelijk mee afspeelt zijn in de meeste gevallen wel illegaal..
quote:Daarnaast is een MSX een HOMECOMPUTER. je kan dus simpelweg je eigen gemaakte programma's draaien.
Op maandag 16 februari 2004 19:26 schreef Vampier het volgende:
bij MSX zijn de meeste roms op dit moment rechtenloos.
quote:Jij begrijp mij niet helemaal geloof ik,
Op maandag 16 februari 2004 19:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ehmz, je begrijpt het niet helemaal dagla.
quote:So fucking what? De meeste auto's gaan harder dan 120, hetgeen illegaal is. Moeten alle topics over auto's welke harder gaan dan 120 dan ook maar gesloten worden in PTA?
Op maandag 16 februari 2004 19:50 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Jij begrijp mij niet helemaal geloof ik,
.
In de sluitpost staat duidelijk dat emu's (legaal of niet) niet in GAM mogen aangezien het grootste gedeelte van de roms nog copyright zit..
quote:Nooit gehoord over zelf gemaakte games? In de nadagen van de MSX zijn er diverse copyright vrije ERG goede games gemaakt.
[edit]
Dit is GAM, het gaat hier over GAMES niet over eventueel zelf gemaakte programma's die er te draaien zijn op bepaalde emu's.
quote:En of een mobieltje een console is is helemaal gelul. Het gaat over games EN consoles. Op een mobieltje heb je geweldige javagames....
Ook is een mobieltje niet echt een console (op de ngage na dan), dus GAM is sowieso niet de juiste plek..
Of mogen PC games ook niet besproken worden? Die draaien immers ook niet op een console?
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 16-02-2004 21:00]
quote:Dat is geen vergelijking en dit is PTA niet.
Op maandag 16 februari 2004 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
So fucking what? De meeste auto's gaan harder dan 120, hetgeen illegaal is. Moeten alle topics over auto's welke harder gaan dan 120 dan ook maar gesloten worden in PTA?
quote:Zeker wel, er is zelfs een MSX game-topic
Nooit gehoord over zelf gemaakte games? In de nadagen van de MSX zijn er diverse copyright vrije ERG goede games gemaakt.
quote:
En of een mobieltje een console is is helemaal gelul. Het gaat over games EN consoles. Op een mobieltje heb je geweldige javagames....Of mogen PC games ook niet besproken worden? Die draaien immers ook niet op een console?
quote:Jij hebt het over zelfgemaakte programma's die er eventueel op kunnen draaien.. Sinds wanneer hoort dat in GAM?
je kan dus simpelweg je eigen gemaakte programma's draaien.
quote:Mja, ach.
Op maandag 16 februari 2004 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
Och gut...swets weer aan het zeiken.
quote:Sinds wanneer zijn games wat anders dan een programma:?
Op maandag 16 februari 2004 21:23 schreef Dr.Daggla het volgende:Jij hebt het over zelfgemaakte programma's die er eventueel op kunnen draaien.. Sinds wanneer hoort dat in GAM?
.
Een programma is niet per definitie een game, maar een game is wel degelijk een programma.
Ik snap best dat er een schermer gebied is, zeker voor consoles waar simpelweg NIETS legaals op uit kan komen wat ge-emuleert kan worden. Dat is in dit geval wel wat anders.
De dooddoener 'dit is PTA niet' slaat natuurlijk nergens op. Stel je voor dat je eens wat heroverweegt.
quote:ach gut strolie moet WEER proberen zijn gelijk te halen waar hij dat als mod niet kon.
Op maandag 16 februari 2004 21:24 schreef Strolie75 het volgende:
Och gut...swets weer aan het zeiken.
Flikker op dom stuk vreten heb ik met de strontemmer gerammeld?
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Flikker op dom stuk vreten heb ik met de strontemmer gerammeld?
Wat wil je nu zeggen? Je topicje ging dicht omdat er afgesproken is emulatoren en roms niet toe te staan op FOK! in GAM.
De MSX ROMS zijn niet rechtenloos, het enige punt is dat niemand duidelijkheid heeft over wie het copyright bezit. Dat copyright zit er wel nog op verder.
Alles wat je nu aanhaalt, over PTA, zelfgemaakte dingen, etc zijn volledig uit verband en noem je alleen maar op om de discussie te verleggen zodat je gelijk kan krijgen.
quote:wow schaak en mat
Op maandag 16 februari 2004 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
SwetsWat wil je nu zeggen? Je topicje ging dicht omdat er afgesproken is emulatoren en roms niet toe te staan op FOK! in GAM.
De MSX ROMS zijn niet rechtenloos, het enige punt is dat niemand duidelijkheid heeft over wie het copyright bezit. Dat copyright zit er wel nog op verder.
Alles wat je nu aanhaalt, over PTA, zelfgemaakte dingen, etc zijn volledig uit verband en noem je alleen maar op om de discussie te verleggen zodat je gelijk kan krijgen.
slotje
edit: ik neem geen stelling maar las toevallig deze discussie
Wordt er een beetje schijtziek van dat op het moment dat je emulator zegt je gelijk een crimineel bent.
quote:Anders reageer je ff overdreven,
Op dinsdag 17 februari 2004 16:20 schreef WaStEd het volgende:
Mag je nou niet eens meer zeggen dat je een emulator hebt ?
Ik heb hier nog een ouwe C64 en een Amiga staan met 1500 diskettes.
Ik moet dat ding dus aansluiten op een TV om er over te mogen praten ?
Of moet ik fototjes maken ?
Of mag er helemaal niet meer over C64 en Amiga gesproken worden ?Wordt er een beetje schijtziek van dat op het moment dat je emulator zegt je gelijk een crimineel bent.
quote:Mkay. Waar het mij om gaat dat ik niks illegaals doe. Ik kan niet weten dat jij aan Vision hebt gevraagd hem te sluiten.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:25 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Anders reageer je ff overdreven,
.
Roy en ik waren bezig met de FAQ en ik heb Vision gevraagd of ie um ff op slot wilde gooien omdat wij bezig waren.
Verder vind ik het behoorlijk suf dat je juist na de discussie van gisteren en vandaag een topic opent over oude games die je speelt op een emulator.
Open het topic maar opnieuw, zonder emu's..
quote:Dat klopt, maar goed.. Dat staat ook in de nieuwe FAQ.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:30 schreef WaStEd het volgende:[..]
Mkay. Waar het mij om gaat dat ik niks illegaals doe.
quote:nu staat ie alleen niet meer in mij AT
Op dinsdag 17 februari 2004 16:32 schreef gieling het volgende:
*nieuwe FAQ is*
quote:+kudo's for Roy.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:32 schreef gieling het volgende:
*nieuwe FAQ is*
quote:Nee, emulators zijn op zich simpelweg niet illegaal. Net zo goed dat een auto welke 200 kan op zich niet illegaal is.... tot je er 200 mee gaat rijden.
Op maandag 16 februari 2004 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
SwetsWat wil je nu zeggen? Je topicje ging dicht omdat er afgesproken is emulatoren en roms niet toe te staan op FOK! in GAM.
Wel degelijk een argument. You've got mail overigens want anders denkt men weer dat ik alleen wil rellen. Dat is een beetje het probleem met de crew wanneer ik gewoon een discussie wil starten. 'Swets wil rellen' en er wordt inmhoudelijk niet op ingegaan behalve wat halfbakken mongoloide regeltjes.
Overigens... kijk even in het MSX topic...daar staat een voorbeeld van wat ik zelf gecode hebt op MSX. Zo bestaan er duizenden, onder andere hele goede spelbare rechtenvrije games. Maar goed, blijkbaar moet er in games alleen voor de 600ste keer de specs tussen gamecube en xbox vergeleken worden en toch vooral 34 topics lang doorgeluld worden over need for speed. Elk interessant initiatief moet eerst de nek omgedraaid worden totdat blijkt dat er toch wel degelijk animo voor is.
quote:Dat zeggen we ook nergens.
Op dinsdag 17 februari 2004 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Nee, emulators zijn op zich simpelweg niet illegaal. Net zo goed dat een auto welke 200 kan op zich niet illegaal is.... tot je er 200 mee gaat rijden.
quote:Ik heb nog geen mail gezien
Wel degelijk een argument. You've got mail overigens want anders denkt men weer dat ik alleen wil rellen. Dat is een beetje het probleem met de crew wanneer ik gewoon een discussie wil starten. 'Swets wil rellen' en er wordt inmhoudelijk niet op ingegaan behalve wat halfbakken mongoloide regeltjes.
quote:Ja, dat zeggen we ook nergens. Je leest volgens mij niet goed
Overigens... kijk even in het MSX topic...daar staat een voorbeeld van wat ik zelf gecode hebt op MSX. Zo bestaan er duizenden, onder andere hele goede spelbare rechtenvrije games.
quote:4 hele topics, daarna is de discussie afgekapt. Get your facts straight
Maar goed, blijkbaar moet er in games alleen voor de 600ste keer de specs tussen gamecube en xbox vergeleken worden
quote:Ohw
Elk interessant initiatief moet eerst de nek omgedraaid worden totdat blijkt dat er toch wel degelijk animo voor is.
Reparatie topic?
GBA Development?
Onderlinge competitie topics?
Onzin dus.
quote:Dat je DIE aanhaalt is helemaal te belachelijk voor woorden.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:GBA Development?
Je had er namelijk EEN EMULATOR en een FLASHLINKER voor nodig.
Uiteindelijk nadat het EINDELIJK tot jullie botte kop was doorgedrongen dat apparatuur waar je in principe illegale zaken mee kan doen ook legaal kan gebruiken mocht met veel pijn en moeite en onder ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR protest van de starre game modjes het topicje dan toch open.
Ik ben er zelfs nog bijna voor gebanned...
Dit voorbeeld toont dus inderdaad prachtig de hypocritie aan.
Ik snap wel degelijk dat je geen warez wil. Maar he DAT is toch de taak van een mod? Een interessant topic sturen.
Maar dit is nutteloos, ga maar weer gezellig allemaal verder blaten over final fantasy topicje 48.... zo spannend...
quote:Heel FF is boeiender dan jij ooit zal zijn. Mijn God, wat heb jij een grote plaat voor je kop zeg
Op dinsdag 17 februari 2004 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Dat je DIE aanhaalt is helemaal te belachelijk voor woorden.
Dat topic van mij werd GESLOTEN omdat het ILLEGAAL was!Je had er namelijk EEN EMULATOR en een FLASHLINKER voor nodig.
Uiteindelijk nadat het EINDELIJK tot jullie botte kop was doorgedrongen dat apparatuur waar je in principe illegale zaken mee kan doen ook legaal kan gebruiken mocht met veel pijn en moeite en onder ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR protest van de starre game modjes het topicje dan toch open.
Ik ben er zelfs nog bijna voor gebanned...Dit voorbeeld toont dus inderdaad prachtig de hypocritie aan.
Ik snap wel degelijk dat je geen warez wil. Maar he DAT is toch de taak van een mod? Een interessant topic sturen.
Maar dit is nutteloos, ga maar weer gezellig allemaal verder blaten over final fantasy topicje 48.... zo spannend...
Dat GBA Dev topic is toch gewoon open nu? Ja, er waren discussies, maar je hebt je zin toch? Wat loop je dan te zeiken Je bent godver echt een enorme huilie
idee of nee?
quote:Dat vind ik een goed idee.. Eventueel kunnen de grote publishers als EA en Ubisoft ook wel een eigen topic krijgen.. Het enige "gevaar" is dat games met een eigen topic daar besproken gaan worden.. Maak ik eerst maar is een algemeen topic aan, vanuit daar kunnen we verder kijken..
Op donderdag 19 februari 2004 20:44 schreef pkwarts het volgende:
voordat ik het topic open, (en dus dat jullie hem wellicht zouden sluiten), is het geen idee om een algemeen developer/publisher topic te maken? hier kan je dan bijvoorbeeld praten over recente developments bij d/p's, jaarcijfers, line-up, fusie's en natuurlijk gewoon praten over een bepaalde d/p zoals het nederlandse guerilla, wat nu met 2 spellen komt voor op de ps2 en ps2/xbox bijvoorbeeld.idee of nee?
quote:jij maakt hem aan? deal!
Op donderdag 19 februari 2004 20:46 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Maak ik eerst maar is een algemeen topic aan, vanuit daar kunnen we verder kijken..
.
Fixed, net als die van de Xboxquote:Op woensdag 25 februari 2004 03:13 schreef -giovanni- het volgende:
Fototje van de GBA in de Faq doet het niet meer !
Oh, het werkt gewoon. sorry enzoquote:Op donderdag 26 februari 2004 00:36 schreef Khadgar het volgende:
Repareer je ook de hyperlinks in de index?
hijs dicht.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:13 schreef -giovanni- het volgende:
Blood omen : Legacy of kain
Help ik zit vast
Thnx dude! Kan ik zo met een gerust hart weer weg. Bah, ik haat drukke weekenden, dan kan ik bijna niet gamenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:50 schreef Vision het volgende:
[..]
hijs dicht.
aangezien daggla/roy alebei weg zijn hou ik hier een oogje in 't zeil
dat zuigt iddquote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thnx dude! Kan ik zo met een gerust hart weer weg. Bah, ik haat drukke weekenden, dan kan ik bijna niet gamen
even lezen -> daggla/roy zijn 't hele weekend weg en hebben me gevraagd GAM ff te doenquote:Op zondag 29 februari 2004 10:17 schreef pkwarts het volgende:
schoenmaker blijf bij je forum...
ja dat had ik begrepen.....quote:Op zondag 29 februari 2004 10:34 schreef Vision het volgende:
[..]
even lezen -> daggla/roy zijn 't hele weekend weg en hebben me gevraagd GAM ff te doen
lui dat ze ook zijnquote:Op zondag 29 februari 2004 10:34 schreef Vision het volgende:
[..]
even lezen -> daggla/roy zijn 't hele weekend weg en hebben me gevraagd GAM ff te doen
Het was uit naam der gamers.. Was het hele weekend op een LAN-feest..quote:Op zondag 29 februari 2004 14:37 schreef gieling het volgende:
[..]
lui dat ze ook zijn
woefquote:Op zondag 29 februari 2004 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
*Cookie naar Vision gooit*
Brave jongen
Thnx![]()
quote:Op zondag 29 februari 2004 11:21 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
is er al een topic over Half Life Firearms?
Niet dat ik weet. Wat is het? Update? Mod? Nieuwe game?quote:Op zondag 29 februari 2004 20:59 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
firearms is een modquote:Op zondag 29 februari 2004 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Wat is het? Update? Mod? Nieuwe game?
ja, zeg dat maar tegen mijn broertjequote:Op maandag 1 maart 2004 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, we houden het bij. Voortaan beter opletten he
Helemaal als je in het bezit van de Goddelijkequote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:29 schreef Rodie83 het volgende:
T heeft een tijdje geduurd voordat ik weer een console had...maar nu de xbox er weer staat..
Hier het leukste stukje forum in Nederland
knuffeltopic, toch..?![]()
jahquote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word geloof ik een beetje misselijk
kotsen kan hier:quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word geloof ik een beetje misselijk
Whehehehehequote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:33 schreef pkwarts het volgende:
[..]
kotsen kan hier:
GameCube 75, Groot geworden door klein te blijven!
![]()
Whahahahahaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:33 schreef pkwarts het volgende:
[..]
kotsen kan hier:
GameCube 75, Groot geworden door klein te blijven!
![]()
3 voor mij, ieder 1 of 3 voor ieder?quote:Op zondag 7 maart 2004 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, 3 notes
Ohja, nu wel he, nu je weggaat. Maak er maar een puinhoop van voor je opvolger!quote:Op maandag 8 maart 2004 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit topic mag wel een klein beetje offtopic raken nu
xbox is cool, xbox is machtigquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*naam doorstreept*
NEXT.
Nu is het wachten op leuke games..quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
xbox is cool, xbox is machtig
de gamecube doet alleen wel alles 2x beter![]()
.......... voor de xboxquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nu is het wachten op leuke games...
Begrijpend lezen lukt niet echt he,quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:48 schreef mordradead het volgende:
[..]
.......... voor de xbox
dat spel is nu iets van 3 euro ofzo bij de intertoysquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:34 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb sinds vandaag plotseling weer zin om Theme Hospital te spelen![]()
Maar kan je die ergen legaal downloaden? Ik kan allen de demo vinden![]()
Misschien toch nog maar eens halenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:56 schreef Tain het volgende:
[..]
dat spel is nu iets van 3 euro ofzo bij de intertoys
pin me er niet op vast trouwensquote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:30 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Misschien toch nog maar eens halen
5 euro bij FRS...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 21:17 schreef Tain het volgende:
[..]
pin me er niet op vast trouwens, maar hij was wel erg goedkoop dacht ik. Ieder geval hier in het dorp
afzetters.... jaja ik heb hem hier nog liggenquote:Op zondag 14 maart 2004 22:20 schreef Retarded het volgende:
[..]
5 euro bij FRS...
quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*naam doorstreept*
NEXT.
Misschien is een keer wat minder drinken of een nieuw toetsenbord zoekenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:43 schreef rockstah het volgende:
He!11! hIhI LoL DuZz *OnE LuV* w4r iS De fAq??!!!!!! hIhI LoL DuZz *OnE LuV*
ach komop zeg, je kon toch zo zien dat het een grapje was?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laatste waarschuwing Rockstah. Doe normaal.
over dat nintendo patriot dan hequote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:29 schreef rockstah het volgende:
[..]
ach komop zeg, je kon toch zo zien dat het een grapje was?
je hoefd je niet meteen persoonlijk aangevallen te voelen
Die niets zeggende wel jaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:42 schreef rockstah het volgende:
dus ga je mijn posts maar zitten verwijderen
dan ben je wel even bezig, btw iedereen krijgt een knuffel van mijn poesquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die niets zeggende wel ja![]()
Speknekkie is veel aanwezig hier zegquote:Op donderdag 18 maart 2004 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, Speknek, hoe kunnen de users jou contactenEr staat nog niets over in de FAQ
Jullie kunnen mij ook altijd contacten. Ik zorg wel dat er een modje naar me luistertquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:31 schreef gieling het volgende:
wie
Try mequote:Op vrijdag 19 maart 2004 08:33 schreef Guusie het volgende:
Jullie kunnen mij ook altijd contacten. Ik zorg wel dat er een modje naar me luistert
I will try youquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Try me.
Ik wil niet dat lusers me contacten.
Wie regelt dat nu? Vroeger was Jorma datquote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:34 schreef speknek het volgende:
Maar goed, het is nog even wachten op m'n fok e-mail adres, dan zal ik hem wel updaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |