Wat was jouw pijnlijkste ervaring? (fysiek gezien)
Bewust: zuur over mijn gezicht. Dat deed zoveel pijn dat ik ervan moest lachen (op de een of andere manier gebeurt dat blijkbaar bij extreme pijn).
quote:Dus jij ziet er nogal verlept uit?
Op woensdag 17 december 2003 16:02 schreef Ype het volgende:
Onbewust: als baby heb ik een pan heet water over me heen gehad. Daardoor heb ik een hele tijd angst voor water gehad.Bewust: zuur over mijn gezicht. Dat deed zoveel pijn dat ik ervan moest lachen (op de een of andere manier gebeurt dat blijkbaar bij extreme pijn).
quote:Schijnt
Op woensdag 17 december 2003 16:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Dus jij ziet er nogal verlept uit?
Anyway... De eerste dagen na de mishandeling waren het pijnlijkst. Toen ik tijd later, nadat alles redelijk genezen was, de hechtingen uit mijn lip enzo waren, enkele kronen kreeg is de boel gaan ontsteken. PIJN PIJN PIJN.
Echt.... Triest dat zulke dingen als mishandeling moeten gebeuren. Zo'n pijn - het was nergens voor nodig. Bah
Daarnaast kreeg ik geen werk (zat net in sollicatieperiode) omdat ik der begaffeld uitzag... Daarnaast ook nog eens pijn in de beurs van al die torenhoge tandartskosten.
[Dit bericht is gewijzigd door GeheimnisNacht op 17-12-2003 16:13]
En lag daar nog 10 min te wachten op de ambulance, wist niet wat ik moest doen. maar gelukkig kreeg ik lach en slaap gas en toen werd die rechtgezet. Ik schreeuwde wel toen het gebeurde maar deed geen pijn. Best vaag btw.
quote:ojah... zo had ik een tandarts die een kies trok terwijl de verdoving nog niet werkte
Op woensdag 17 december 2003 16:09 schreef DTM het volgende:
De tandarts die zonder verdoving met de boor vol op mijn zenuw zat![]()
Heb nu nog steeds een gespleten duimnagel die niet veel kan hebben hehe
quote:Idd...scooterongeluk doet auw
Op woensdag 17 december 2003 16:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
5 jaar geleden heb ik na een scooterongeluk mijn clavicula gebroken. Dat was erg pijnlijk. Zo erg zelfs dat ik alleen maar kon liggen en nauwelijks kon bewegen.
Het duurde weken voordat ik weer normaal rond kon lopen.Wat was jouw pijnlijkste ervaring? (fysiek gezien)
Mn nek en rug deed auw, maar was na paar daagjes weer weg. Mn enkeltje was wel gebroken en dattis echt geen sjill gevoel als er dan druk die enkel komt ...maar goed, is nog niet erg...want k had met mn helm de voorruit gebroken en was leuk met mn nekje langs 't gebroken glas gegaan. En dat schept wel lekker
Dus nu zittik met een dik, opgezwolle litteken in mn nek :|...nou hebben ze daar in het ziekenhuis op de afdeling Poli-Plastische-Chirugie wat op gevonden
:
Ze spuiten er een bijtend goedje in dat langzaam da tlitteken op eet. Alleen beetje jmmr dat zo'n litteken nog al gevoelig is en de druk binnen in vele malen hoger is dan bij een normaal stukje huid (wat tjah..een normale prik voel je niet tot nauwelijks ) Maar goed...dit doet dus echt eh...gigantisch pijn
en nu komt de grap
;t litteken is zo groot dat ze op 10 verschillende plaatsen per keer spuiten om de 6 weken en dat een sessie'tje of 8
...tjah...:)
opzicht nog niet zo pijnlijk
maar dat ze je vinger moeten hechten zonder verdoving omdat de pees van je middelvinger er uit licht das wel pijnlijk
Het ergste pijn is gewoon hoofdpijn bij mij denk ik...
Oja, wat ongeveer net zoveel pijn deed:
Slijmbeursontsteking in mijn heup... kon geen stap meer zetten!
[Dit bericht is gewijzigd door Levitation op 17-12-2003 16:18]
Ze hadden me al drie keer moeten prikken om er een buisje uit te krijgen voor het HB gehalte te meten. Twee keer in m'n linkerarm en toen zijn ze toch maar verhuisd naar m'n rechterarm. Daar lukte het wel, maar dat was dus aan de kant waar ze het bloed moeten afnemen omdat daar de beste (lees: minst slechte) aders zitten.
Bij de tapperij prikten ze de eerste keer in de nog niet aangetaste ader, maar ze gaf al aan dat die erg dun was. Er kwam dan ook niets uit. Ze heeft een behoorlijke tijd zitten poeren om er toch bloed uit te krijgen. Dat is gelukt, maar het liep niet snel genoeg, dus heeft ze alsnog de ader gepakt waar ze dat buisje voor de HB-meting hebben uitgehaald.
Dat poeren met een naald van een halve cm dik is op z'n zachtst gezegd niet prettig.
Ik weet niet of je het zó uitgebreid wilde hebben, maar het moest er ff uit zeg maar.
Heeft er iemand moeten kotsen?
quote:Ja mooi zuur is dat. Bij mij dachten ze dus dat het een blindedamrontsteking was en ik had ook gruwelijke pijn. Gingen ze me opereren haalden ze met blinde darm eruit.......MMM weinig mee aan de hand...
Op woensdag 17 december 2003 16:11 schreef Joppe het volgende:
Een blindedarmontsteking. Op zich niet zo erg (hoewel het 'nogal' pijn deed), maar die idioten in het ziekenhuis dachten dat het niet m'n blindedarm was, in tegenstelling tot wat m'n huisarts zei. Dus we wachtten en we wachtten, tot het moment daar was dat m'n blindedarm sprong. Boem. Toen met spoed geopereerd en hebben ze m'n hele buik schoongemaakt; er was immers allemaal troep uit die gesprongen darm ingekomen. Maar nee, schoonmaken konden ze ook al niet. Een paar maanden later had ik een buikvliesontsteking omdat die figuren m'n buik niet goed hadden schoongemaakt. Ik kan je vertellen; dat doet pijn. Bijna de pijp uitGelukkig had de 'chirurg' blijkbaar op het moment van m'n operatie wel zijn dag, want ik heb het gehaald. Hij had alleen wel haast want hij heeft daarna m'n buik fucking dicht geniet (!!!). Met nietjes. Dan kijk wel ff raar op als je wakker wordt. De nietjes er uit halen was overigens ook niet echt plezierig. Maar ja, ik ben weer een ervaring en een mooi litteken rijker
[Dit bericht is gewijzigd door Kreeltje op 17-12-2003 16:20]
quote:Das de eerste waar me gelijk de rillingen van over mijn rug lopen
Op woensdag 17 december 2003 16:12 schreef FlippendeBits het volgende:
Toen het toompje van mijn eikel scheurde
Vastpakken tussen wijsvinger en duim van een koekepan aan het metaal net achter het handvat, dat was het voor mij wel denk ik.
Dit wens ik ook niemand toe
en een tijd terug met een paar vrienden bij beetje blowen beetje stoeien en shit. val ik van een muurtje met een vriend van me ik vol op me hoofd en toen landde die andere jongen nog eens op me voet
dan voel je niet echt happy meer
quote:heb ik ook gehad maar bij mij 2 weken ik was vroeg naar de dokter gegaan gellukkig
Op woensdag 17 december 2003 16:24 schreef TomK het volgende:
Ontsteking aan mn linker bijbal, 3 weken lang het gevoel alsof je net in je zak bent getrapt. Je kan niet normaal lopen of slapen zonder pijnDit wens ik ook niemand toe
wat ook heel erg pijn deed was dat ik een paar jaar terug met gym op school tijdens het maken van een salto keihard op op mn rug/nek terecht kwam. maar dan lig je even zo van huuuuuuuh pijnpijnpijn! en dan word het weer minder, terwijl die hersenschudding toch ongeveer 3 weken aanhoudt enzo
maargoed ik heb gelukkig nog nooit wat ernstigs gehad ofzo waarbij je echt pijn hebt. wil ik ook graag even zo houden
ennuh tja een nietje in 1 van me aders op me arm(deet niet zo zeer maar ik voelde het nietje uit me aders gaan zegmaar toen ik hem er uit ging halen)
en me zus laatst, zat ze achter de naaimachine, kreeg ze die naald door haar duim heen aiai
Verdoving in je grote teen voor het verhelpen van een ingegroeide teennagel doet trouwens ook gruwelijk veel pijn alleen duurt dat niet zo lang
[Dit bericht is gewijzigd door UrbanMike op 17-12-2003 16:31]
maar de ergste was: ik moest laden en lossen en moest wel eens iets zwaars in de achterbak leggen van de auto en heb toen keihard mijn scheenbeen bezeerd tegen een ijzeren staal van een aanhangwagen
In het ziekenhuis gingen ze het rechtzetten , dus ging er een hele grote naald in die er aan de andere kant weer uit kwam.
Toen ze dus het verdovings middel erin spoten liep het aan de onderkant er weer uit, maar dat zou niet zoveel uitmaken.
Toen hebben ze mijn arm in een beugel gezet en zijn ze er met 4 man aan gaan trekken om die botten van mijn pols uit elkaar te zetten.
Dat deed heel , heel erg veel pijn.
quote:was dat toen nog lekkerder met een spijker erin ?
Op woensdag 17 december 2003 16:29 schreef Deetch het volgende:
Spijker in het midden onder in mijn voet doordat ik erop stapte. precies in dat stuk onderkant van je voet dat zo lekker kriebelig is.
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 17-12-2003 16:36]
quote:Je bedoelt denk ik je knieschijf
Op woensdag 17 december 2003 16:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
3 jaar geleden toen mijn knie uit de kom lag. Dat deed echt pijn. Ik sprong omhoog met voetbal op een grasveldje. Ik landt op mijn linkerbeen (rechterbeen richting de bal in de lucht, en het gras was vochtig) glijdt mijn onderbeen naar binnen en mijn bovenbeen drukte er op. KNAK!En lag daar nog 10 min te wachten op de ambulance, wist niet wat ik moest doen. maar gelukkig kreeg ik lach en slaap gas en toen werd die rechtgezet. Ik schreeuwde wel toen het gebeurde maar deed geen pijn. Best vaag btw.
Heb ik 3x gehad aan beide knieen. Daarna aan beide knieen geopereerd...na die operaties was de pijn toch wel het ergste denk ik...
Die week daarvoor waren net mijn verstandkiezen getrokken waardoor ik eerst dacht dat het daarmee te maken had. Na een paar dagen doorbijten(we zijn tenslotte geen mietjes) eindelijk maar eens naar de tandarts gegaan die vervolgens zei dat ik me niet aan moest stellen.... want er was volgens hem niets te zien. Dag later, nadat ik ruzie had gemaakt met de assistente van mijn huisarts(er was zogenaamde geen plek meer voor me die dag, ik kon zogenaamd nog wel een dagje wachten WAT NOU MUTS!!!!!!) eindelijk een kuurtje gekregen voor de onstekking en een dag later was het al een stuk beter...
quote:Ja dat bedoel ik. En zo te horen heb jij ook zwakke knieen. (of door het voetbal ofzo? ) Ik heb ze beide een keer uit de kom gehad. En die ene deed 4 weken gelede nweer eens raar waardoor ik een week niet op mocht lopen. gelukkig geen gips ofzo. Maar moet wel deze week rustig aan doen en heb morgen een controle. Dus hopelijk volgende week sporten om mijn spieren weer flink aan te sterken.
Op woensdag 17 december 2003 16:38 schreef Noca het volgende:[..]
Je bedoelt denk ik je knieschijf
Heb ik 3x gehad aan beide knieen. Daarna aan beide knieen geopereerd...na die operaties was de pijn toch wel het ergste denk ik...
[Dit bericht is gewijzigd door Boy_Snakeye op 17-12-2003 16:48]
Fysieke pijn: toen ik geopereerd was aan mijn benen en mijn heupen in stukken gezaagd waren e.d. (ja serieus )
quote:wil jij aub zo spoedig mogelijk een ander icoontje nemen ipv die van mij te jatten??
Op woensdag 17 december 2003 16:14 schreef pennarts het volgende:
toen ik met 5 man een zware gewapende betonne put deksel op probeerde te tillen en dat ze dan allemaal tegelijk los laten maar ik te laat was en mijn vinger eronder kreegopzicht nog niet zo pijnlijk
maar dat ze je vinger moeten hechten zonder verdoving omdat de pees van je middelvinger er uit licht das wel pijnlijk
dank u
Nou ben ik niet kleinzerig, maar watjes doordrenkt met alcohol in mijn (toen nog onaangetaste) vagina gaven me het gevoel dat ik aan het doodgaan was. Nix qua fysieke pijn kan daar nog aan tippen in mijn leven.
quote:Kratje Grolsch van wel?
Op woensdag 17 december 2003 16:55 schreef Rahja het volgende:
Nix qua fysieke pijn kan daar nog aan tippen in mijn leven.
[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 17-12-2003 17:04]
Maar die ene keer toen ik een schroevendraaier tussen m'n wijsvinger en duim in plantte was ook niet prettig... En een stukje hete kroket in je oog is ook ZEER onaangenaam
Toen het uitging met mijn vriendin, is inmiddels al meer dan 6 maanden geleden, en toch doet het nog steeds pijn
[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 17-12-2003 22:14]
Nog nooit zo hard geschreeuwd voelde alsof ik brandde.
pas toen de verdoving uit werkte, merkte ik het natuurlijk pas, dat was echt de ergste pijn tot nu toe
De ergste: volle fles cola met de onderkant naar beneden bovenop mijn blote tenen laten vallen in de supermarkt. Ik ben bij de kassa flauwgevallen van de pijn
Ook erg: op de fiets van achteren aangereden door een brommer, twee meter de lucht ingeslingerd worden en vervolgens op mijn stuitje neergekomen.
.
quote:Uhm.. jij gaat op je blote voeten naar de supermarkt ? :p
Op woensdag 17 december 2003 18:14 schreef Trinity77 het volgende:De ergste: volle fles cola met de onderkant naar beneden bovenop mijn blote tenen laten vallen in de supermarkt. Ik ben bij de kassa flauwgevallen van de pijn
quote:Jep ik had nogal zwakke knieen..
Op woensdag 17 december 2003 16:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:[..]
Ja dat bedoel ik. En zo te horen heb jij ook zwakke knieen. (of door het voetbal ofzo? ) Ik heb ze beide een keer uit de kom gehad. En die ene deed 4 weken gelede nweer eens raar waardoor ik een week niet op mocht lopen. gelukkig geen gips ofzo. Maar moet wel deze week rustig aan doen en heb morgen een controle. Dus hopelijk volgende week sporten om mijn spieren weer flink aan te sterken.
En inderdaad elke keer was het met voetbal, maar het had ook gewoon op straat kunnen gebeuren.
Nadat het 3x was gebeurd werd me verteld dat ik geopereerd moest worden...weet alleen niet of dat nu nog zo is!
Vies geluidje trouwens als je knieschijf weer langzaam in de kom glijdt...
quote:Als je wist wie ze waren had ik ze tog nog een keer opgezocht en ook stevig laten pijn leiden. Khad niet alleen gegaan, met wat gereedschap en nog 10 anderen had ik ze terug gepakt. Kunnen ze meteen hier ook wat posten hoe pijnlijk het was!
Op woensdag 17 december 2003 16:10 schreef GeheimnisNacht het volgende:
Toen ik in 2001, toen ik 24 was, mishandeld was door 3 gozers op straat. Een heel stuk bovengebit naar de knoppe. Had stukken tand door mijn lip zitten, tanden eruit, en afgebroken. Gezicht bont en blauw.Anyway... De eerste dagen na de mishandeling waren het pijnlijkst. Toen ik tijd later, nadat alles redelijk genezen was, de hechtingen uit mijn lip enzo waren, enkele kronen kreeg is de boel gaan ontsteken. PIJN PIJN PIJN.
Echt.... Triest dat zulke dingen als mishandeling moeten gebeuren. Zo'n pijn - het was nergens voor nodig. Bah
Daarnaast kreeg ik geen werk (zat net in sollicatieperiode) omdat ik der begaffeld uitzag... Daarnaast ook nog eens pijn in de beurs van al die torenhoge tandartskosten.
En na een operatie voor 'frenulum plastique' oid (voorhuidvernauwing) had ik hechtingen in... je raad het al, mn eikel () zitten. Dat was opzich al pijnlijk genoeg toen de verdoving er uit was, maar na twee weken waren de oplosbare hechtingen niet opgelost
. En toen kon ik naar de chirurg gaan, die het zonder verdoving met een pincet er uit gehaald heeft. En het scheelt dan ook dat het niet in 1x goed ging, maar dat het aardig vast zat. Hoeveel pijn ik toen voor pakweg een minuut had was niet meer normaal. De tranen schoten me in de ogen, maar ik was te verbijsterd van de pijn om ook nog maar iets uit te brengen. Toen het eenmaal klaar was, was de pijn ook snel weg, maar het was echt te bruut voor woorden.
De keer dat de orthopeed te vroeg begon met snijden
Galstenen
Rugweeën
Of de naweeën van de keizersnee (maar dat werd aardig goedgemaakt door het resultaat )
Vergeet ik nog de injecties met corticosteroïden in mijn pols
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:26 schreef Gerwin_F het volgende:[..]
Uhm.. jij gaat op je blote voeten naar de supermarkt ? :p
neehee, het was warm en ik had slippers aan!
Op tienjarige leeftijd een knie operatie gehad..22 hechtingen.."kom met 14 dagen maar terug om ze eruit te halen", dus mijn moeder (verpleegkundige) al eens vragen of dat wel normaal was...ja hoor!
Niet dus! Allemaal erin gegroeid! Ze zijn twee uur bezig geweest...openkrabben met een haakje, peuter de peuter...heb niet gehuild, maar mijn moeders mouw konden ze uitwringen...was zeikenat van het zweet...1 week later zou ik naar de fyshio gaan, bleken er nog drie te zijn blijven zitten, is de huisarts nog 20 minuten mee bezig geweest! Resultaat; een giga lelijk litteken in mijn knieholte!
15 jaar oud; vriendje ging lekker vreemd...ik een agressieve chlamydia infectie...in 2 dagen tijd had ik mijn baarmoeder, baarmoederhals, eileiders, eierstokken, leverbed en buikvlies ontstoken...PIJN!
Resultaat; een deuk in mijn zelfvertrouwen, afkeer van gyneagologen, en waarschijnlijk voor 50 % zeker dat ik geen kinderen kan krijgen en kan ik ze wel krijgen dan 50 % kans dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap krijg...heb me er vanaf mijn 15 e al mee bezig gehouden, dus de 'dreun' zal wel niet zo heel hard aankomen als ook daadwerkelijk blijkt dat ik ze niet krijgen kan...doe mij maar een stel honden!
en last but not least; neusoperatie toen ik 19 was (holtes groter maken) 4 dagen met opgerold gaas (soort van tampons) in mijn neus gelopen, toen dat er uit moest (wond was nog lekker vers) had ik het idee dat ze met een ijskrabber lagen te raggen in een open wond in mijn neus...geen traantje gelaten maar wel stijf als een plank op de tafel gelegen!
Zo he! Ik lijk wel een medische ramp! Mankeer nog van alles, maar dat zal ik maar achterwege laten voordat jullie echt medelijden met me krijgen!
Na de operatie was ik zwaar aan de medicijnen, en mocht ik op een gegeven moment geen verdoving meer. (Of er was een andere reden voor).
Er zat vocht achter mijn longen, en dat moest weg. Daarvoor krijg je dan een drain. Een soort van omgekeerd infuus, een slang iets dikker dan een netwerkkabel gaat dan voor ongeveer 40 cm je lichaam in.
Bij mij moest dat dus zonder verdoving, ongeveer ter hoogte van mijn linker 3 na onderste rib, en dan achter mijn longetje langs omhoog...
En heel zielig, mijn moeder was net een weekendje in Breda (lag in Groningen in het ziekenhuis) en mijn lievelingszuster had geen dienst...
quote:Lelivlets ken ik wel. Ik kan me wel indenken dat dat pijn moeten doen. De rillingen lopen over m'n rug als ik er aan denk. Zo'n stalen ros geeft niet echt mee.
Op donderdag 18 december 2003 02:28 schreef ROG het volgende:
Knieschijfscheur. Ik pleurde onderuit op een glad achterdek en precies met m'n linkerknie op een uitstekende stalen dolpot (was op een Lelievlet, voor de kenners). Auw.
Later gips enzo, lopen, bla bla bla.
quote:ik had een keer een acute ontsteking van bijna al mijn inwendige organen tegelijkertijd... dat was zo pijnlijk ik kon niet eens opstaan om naar de telefoon te lopen en de ambulance te bellen. ik kon niet eens ademen van de pijn.
5 jaar geleden heb ik na een scooterongeluk mijn clavicula gebroken. Dat was erg pijnlijk. Zo erg zelfs dat ik alleen maar kon liggen en nauwelijks kon bewegen.
Het duurde weken voordat ik weer normaal rond kon lopen.Wat was jouw pijnlijkste ervaring? (fysiek gezien)
dan zijn er nog de vele keren dat ik door doktoren niet werd geloofd dat bij mij de novocaine echt pas na 20 minuten werkt... dus een amandel zonder verdoving eruit en 2 tanden ook zonder verdoving - plus een tandzenuwbehandeling toen ik klein was waarvan de verdoving bleek achteraf aan de verkeerde tand zat - en hun maar zeggen dat ik me niet aan moet stellen...
mij wordt wel vaker verteld dat ik me niet aan moet stellen... dat komt misschien omdat ik als ik schrik "auw" zeg ook als 't geen pijn doet - gewoon van de schrik - maar mensen die me echt kennen weten dat bij mij pijn pas pijn heet als er echt iets ergs aan de hand is - ik heb een aantal keren delen van mijn teennagel MET delen van de wortel eruit getrokken en dat was wel pijnlijk maar niet zo dat ik er niet tegen kon of zo... ook een keer een vinger in 't vuur gehouden tot brandwond toe - dus wat dat betreft valt 't best mee met hoe snel ik iets als pijnlijks betitel, denk ik zelf.
maar goed die ontsteking was heftig...
trouwens, een gescheurde eileider ook maar lang niet zo pijnlijk als die ontsteking.
ohja een keer op m'n blote knieen een meter of 3-4 door vlijmscherp grind van een sierheuveltje afgegleden... ik heb toen door die herinnering iets van anderhalf jaar niet gefietst...
[Dit bericht is gewijzigd door Sessy op 18-12-2003 03:38]
Heb de hele weg naar huis op mijn fietsje mezelf ingehouden en voelde me heel zielig. En de eerste stap die ik binnen zette, barstte ik in janken uit, leuke was dat er visite was .
Ach ik leef nog
Niet wetende dat ik gewoon met mijn bek op plat op de stoep lag.
quote:Foto's?
Op donderdag 18 december 2003 03:50 schreef Megumi het volgende:
Wat is de ergste pijn. Nu ik daarvan wakker ben. Moet ik er even over nadenken. Maar weer een pijnstiller genomen. Maar dat krijg je als je gebit aan twee kanten in de steigers zit.
quote:Kijk mam zonder handjes! Kijk mam zonder tandjes
Op donderdag 18 december 2003 03:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Die keer dat ik heel hard van een geasfalteerde heuvel afreed op mijn fiets zonder handjes zal ook wel enorm pijn hebben gedaan. Alleen viel ik zo hard op mijn hoofd dat ik de hele tijd dacht dat ik droomde, en ik lachte me de tering.
Niet wetende dat ik gewoon met mijn bek op plat op de stoep lag.
quote:Oei en dan klaag ik over mijn controlebezoekje en die van morgen
Op donderdag 18 december 2003 03:50 schreef Megumi het volgende:
Wat is de ergste pijn. Nu ik daarvan wakker ben. Moet ik er even over nadenken. Maar weer een pijnstiller genomen. Maar dat krijg je als je gebit aan twee kanten in de steigers zit.
quote:hmm... de volgende keer maar zelf bovenop hem gaan zitten dan doet 't bijna geen pijn.
Op donderdag 18 december 2003 03:40 schreef denise-d het volgende:
Ik heb nooit wat gebroken ofzo iets.... dus, dan is t maar ontmaagding denk ik
quote:Dat is bij dus gebeurt bij mij.
Op donderdag 18 december 2003 03:55 schreef sweetgirly het volgende:
Kijk mam zonder handjes! Kijk mam zonder tandjes
Opvallend genoeg deed het niet zeer, alleen wat hoofdpijn gehad.
quote:
Op donderdag 18 december 2003 03:58 schreef Sessy het volgende:[..]
hmm... de volgende keer maar zelf bovenop hem gaan zitten dan doet 't bijna geen pijn.
of nouja in je volgende leven dan of zo.
quote:Dat had een vriend van mijn vriend nou ook
Op donderdag 18 december 2003 03:59 schreef Steijn het volgende:[..]
Dat is bij dus gebeurt bij mij.
Ik mis mijn twee voortanden deels. Er zit nu een soort prothese op zodat het er nog een beetje uitziet. Het is gebeurt met skateboarden op de halfpipe. Vriend zei probeer jij het eens, ik dus van die halfpipe af en knal zo met mijn mond op de overkant (waar zo'n grind-stang zit). Tandjes weg.
quote:Liever niet.
Op donderdag 18 december 2003 03:51 schreef navvy het volgende:[..]
Foto's?
quote:Dan niet
Op donderdag 18 december 2003 04:04 schreef Megumi het volgende:[..]
Liever niet.
quote:Nee, maar wel met een flinke hersenschudding en geschaafd voorhoofd
Op donderdag 18 december 2003 03:55 schreef sweetgirly het volgende:[..]
Kijk mam zonder handjes! Kijk mam zonder tandjes
quote:Ahhhhhh oei das niet fijn.
Op donderdag 18 december 2003 03:59 schreef Steijn het volgende:[..]
Dat is bij dus gebeurt bij mij.
Ik mis mijn twee voortanden deels. Er zit nu een soort prothese op zodat het er nog een beetje uitziet. Het is gebeurt met skateboarden op de halfpipe. Vriend zei probeer jij het eens, ik dus van die halfpipe af en knal zo met mijn mond op de overkant (waar zo'n grind-stang zit). Tandjes weg.
quote:Ach niet bang worden. Ik ben nu even een extreem gevalletje.
Op donderdag 18 december 2003 03:57 schreef sweetgirly het volgende:[..]
Oei en dan klaag ik over mijn controlebezoekje en die van morgen
quote:Lief
Op donderdag 18 december 2003 04:12 schreef Megumi het volgende:[..]
Ach niet bang worden. Ik ben nu even een extreem gevalletje.
En respect hoor! Het klinkt niet fijn wat ze met je hebben uitgespookt ..heel veel sterkte iig!
alleen jammer ... mijn kloten zaten nog in de weg.
Gekneusde ribbenkast na val bij schoonspringen in het lente seizoen met hooikoorts.
Maar de nierbekken ontsteking deed het allermeeste pijn en daarna de long ontsteking.
2 vingers afgesneden door grasmaaier (maar daar weet ik eigenlijk niks van)
maar het ergst was wel de verdovingsprik toen mijn ingegroeide teennagel werd verwijderd; die werd in het scharnier geplaatst en schraapt dan dus beide botten even ....
quote:Ik zat er al op te wachten; het verbaasde me dat het vier pagina's geduurd heeft
Op woensdag 17 december 2003 21:54 schreef saai het volgende:
1. wortelkanaalbehandeling
2. bevalling
maar het is natuurlijk wel pijn waar je later nog wat aan hebt
Een gebroken rib is ook geen pretje trouwens...
quote:Aaaaaargh, ja dat heb ik ook gehad, wat een rotgevoel is dat
Op donderdag 18 december 2003 00:08 schreef Hilje23 het volgende:
en last but not least; neusoperatie toen ik 19 was (holtes groter maken) 4 dagen met opgerold gaas (soort van tampons) in mijn neus gelopen, toen dat er uit moest (wond was nog lekker vers) had ik het idee dat ze met een ijskrabber lagen te raggen in een open wond in mijn neus...geen traantje gelaten maar wel stijf als een plank op de tafel gelegen!
quote:Ik heb er afgelopen nacht nog eens over nagedacht en kwam tot de conclusie dat ik het toch niet goed gezegd heb
Op woensdag 17 december 2003 16:17 schreef Levitation het volgende:
Een verwaarloosde blaasontsteking die uitmondde in een nier-bekken-ontsteking. DAT deed pijn! Was toen een jaar of 13 en ben nogsteeds super allert op blaasontstekingen enzo... angst voor de pijnOja, wat ongeveer net zoveel pijn deed:
Slijmbeursontsteking in mijn heup... kon geen stap meer zetten!
Een gedeelde eerste plaats gaat naar:
- Op mijn 13de: Nierbekken ontsteking.
- Op mijn 12de en 13de: Bronchitus.
- Op mijn 18de: Door m'n rug gegaan, heb ik soms nog last van.
- Op mijn 23ste: Slijmbeursontsteking.
- Op mijn 24ste: Iets waarvan ik nogsteeds niet weet wat het was, mijn huisarts dacht aan een blindedarm ontsteking, maar in het ziekenhuis ontkenden ze dat. Met een flinke anti-biotica kuur was het na een week gelukkig wel weer over.
- Sinds mijn 2de tot op heden: Iets wat wij thuis "beenpijn" noemden, blijkt nu iets te maken te hebben met te hoge spierspanning.
quote:Maar het is toch wel over? toch?
Op donderdag 18 december 2003 02:42 schreef Brennie het volgende:
Er zijn onderzoeken geweest.
Rest doet er niet toe.
Oktober 2003: Operatie aan mijn knie om de kruisband te herstellen, denk dat ik 3 maanden mijn knie niet goed heb kunnen buigen en het doet nu af en toe nog steeds pijn
Ook heeft iemand een keer voor de lol een hete barbequeprikker tegen mijn been aangehouden. Ik heb het litteken nog in m'n been staan.
En het verwijderen van mijn teennagel
en daarna nog een keer gedeeltelijk met wortel en al.
De verdoving werkte niet echt op al dat ontstoken gedoe.
Maar in vergelijking met andere valt het dus wel mee, afkloppen.
effe oogjes rechtzetten
fokking 3 weken NIET kunnen zien en iedere aanvaring met iets lichter dan een zwakke zaklamp deed PIJN.
nooit meer.
quote:Jaaah, 1 vinger door grasmaaier, maar die zit er nog (weer) aan.
Op donderdag 18 december 2003 07:33 schreef Chemist het volgende:2 vingers afgesneden door grasmaaier (maar daar weet ik eigenlijk niks van)
paar maanden geleden super erge buikkramp
Er schiet me ineens wat te binnen, op vakantie zag ik op een crosswagentje, 4 van die crosswielen, weet ik et hoe je zon ding noemt.
Ik had korte broek en ging door de bocht, toen kwam ik met me kuit geloof ik op dat wiel, heel ma kuit lag open en veel met smeer en grond, dat was erg pijnlijk de gehele week.
Nog wat, ik liever pijn als jeuk. Ik heb 1x te veel jeuk gehad. dan verlang je naar pijn plaats van jeuk, ik ging uren door het huis rennen en elke x 5 min in bed en dan weer naar beneden rennen voor pilletje enz.
Alleen jezelf slaan helpt niet, krijg je alleen maar meer jeuk, maar het is zo moeilijk om eraf te blijven.
quote:Ook gehad, maar dankzij een goede verdoving niet echt veel pijn gehad.
Op donderdag 18 december 2003 20:34 schreef speedfreakssj het volgende:
toen ik aan mijn ogen oog werd geopereerd.
quote:heb je best wel geluk gehad tot nu toe dan! zo houden!
Op donderdag 18 december 2003 23:26 schreef Steve-O het volgende:
Een jaar lang met ingegroeide teen nagel lopenpaar maanden geleden super erge buikkramp
altijd leuk om zoiets te vertellen...
* Augustus 2002: gevallen tijdens wielerkoers en me elleboog op 2 plaatsen gescheurd
* Diverse schaafwonden op me rug zodat ik niet fatsoenlijk kon liggen na een zware valpartij
En verder valt het gelukkig nog mee, alleen zo af en toe eens rugpijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 19-12-2003 00:49]
quote:damn wordt je echt melig van van dit soort opmerkingen
Op donderdag 18 december 2003 19:33 schreef knauts het volgende:
marsepijn
quote:dat 't pijn doet, ja, dat geloof ik je... een vriend van me werd ook neergeschoten, hij is bewusteloos gegaan van de schock...
Op vrijdag 19 december 2003 00:34 schreef ervin het volgende:
28 mart 1993 - oorlog in ex Joegoslavië.In een gebouw tijdens controle ben ik 3 keer getroffen door 7.62mm.2 in been en 1 in maag.Het deed zo veel pijn dat ik liever dood was.Schutter is later door mijn vrienden gedood....
meteen een nieuw soort pijn ontdekt toen...
daarna 5 dagen in het ziekenhuis gelegen na een operatie, en het hoesten/niesen/kotsen was het ergste, omdat je dan uren je lichaam tintelde v/d pijn
quote:de hele nacht? ik dus 5
Op donderdag 18 december 2003 19:30 schreef FallenAngel666 het volgende:
Blindedarmontsteking, de hele nacht liggen creperen van de pijn en constant overgeven.
Ja dat was aangenaam
moest niet overgeven (ben een bikkel ) dus dachten de doktoren dat het stress was..erg leuk
Dit ondanks tandengetrek, gaatjes vullen en een heftig auto-ongeluk
Pas een voetmassage laten doen, en dan besef je weer dat al die zenuwbanen daar samen komen
Ik geloof niet dat ik ooit zo´n erge pijn heb gevoeld.
En tot overmaat van ramp begon die gek ook nog de wond dicht te branden met een soort soldeerbout, ik heb toen alles wat God verboden heeft naar die man z´n kop geslingerd !
Mocht ik ooit weer een iets dergelijks hebben dan haal ik wel een fles beerenburg een een paar nieuwe scheermesjes en ga ik zelf wel aan ´t snijden...
quote:ik ben niet gezet, maar bij mij duurt 't ook 20 minuten voor dat spul begint te werken...
Op vrijdag 19 december 2003 02:23 schreef Buurmannetje het volgende:
Ik heb een keer ontstoken oksel-klieren gehad, deze moesten operatief worden verwijderd,
ohja en de teennagel van mij die ze d'r zonder verdoving uittrokken...
we hadden een huisarts die aspiraties had om dictator te worden volgens mij.
of mn teen een keer gebroken en die bleef nogal scheef staan. dat doet best pijn met 6 kilometer naar huis fietsen vanaf school. (toen was er nog geen mobiel )
quote:Mooi dat ie gedood is
28 mart 1993 - oorlog in ex Joegoslavië.In een gebouw tijdens controle ben ik 3 keer getroffen door 7.62mm.2 in been en 1 in maag.Het deed zo veel pijn dat ik liever dood was.Schutter is later door mijn vrienden gedood....
meer info heb ik hier gemeld Hechting niet te verwijderen en meer shit.
quote:Dat zijn nog eens verhalen
Paar jaar geleden stoeien op school vol met me slaap op de stenen op het schoolplein gekomen, zware hersenschudding, week scheelkijken en duizelig zijn (en mooie bult op me hoofd).
Wild vlees op me teen, waar mijn nagel de hele tijd in liep te drukken -> nauwelijks lopen
Verder niet zoveel vervelends
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 10:04 schreef Disorder het volgende:[..]
Mooi dat ie gedood is
Mooi dat hij zelf nog wel leeft, dat wel.
quote:blaasontsteking of menstruatie?
Op vrijdag 19 december 2003 19:53 schreef Walterius het volgende:
Ik denk toen ik eerst een tijdje last had van erge buikpijn (ik was een jaar of 7) en op een ochtend ging ik ff een plasje doen toen ik weer zeer erge buikpijn had... en ineens piste ik bloed!
Dat was wel gruwelijk...
quote:Misschien niet echt pijn: een keer een hele erge astma-aanval gehad. Bijna een etmaal lang net genoeg zuurstof binnen gehad om net niet dood te gaan. Huisarts schrok zich de klere en schreef direct Prednison voor.
-En een keer op mijn leuter gevallen (ik was 9 ofzow)
- Een blootliggende zenuw bij een afgebroken kies, ik kon niet eens ademen, de lucht die door mijn mond stroomde deed al meer pijn dan je kan voorstellen. En ik kon pas na een dag naar de tandarts. Alleen de zwaarst verdovende mediactie zosnel ff toegestaan hielp licht.
[Dit bericht is gewijzigd door Dauntless op 19-12-2003 21:39]
Je raad het al, verhalen van mensen over pijn die eigenlijk niet te beschrijven is.
Één vrouw vertelde dat ze op de operatietafel lag en wakker werd. Ze dacht bij zichzelf "zo, dat is snel voorbij"... Maar toen voelde ze dat de chirurg haar buik aan het insmeren was met dat gelige spul... en er dus achterkwam dat ze net ietsje te vroeg wakker werd. En toen begonnen ze dus te snijden. Ze vergeleek het met het gevoel alsof ze met een snijbrander in je buik zitten, en dat 3 uur lang, terwijl je niet eens kan huilen omdat de verlammende medicijnen wel werkten, maar de pijnstillers en verdoving niet... Eigenlijk kan je het nergens mee vergelijken, maar ik zou het echt nooit mee willen maken. Gruwelijk gewoon. En het schijnt nog best vaak voor te komen ook...
En een keer met 150 van m'n motor afgestuiterd (dieselspoortje op de weg) en toen die vangrail op me af zien komen. 'T talud loopt daar (van A2 naar A9, A'dam) een meter of 15 naar beneden (stijl!). Ik heb bij m'n linker elleboog nog steeds een 'los onderdeel' zitten vanwege de klap op de vangrail. Gelukkig kon ik me wel tegenhouden, maar mijn handen waren helemaal kapot: allemaal stukjes glas die in de berm lagen hadden zich m'n handpalm ingewerkt, ondanks mijn handschoenen. Dat was ook niet echt prettig.
En toen ik m'n pols brak voelde dat ook niet zo lekker....
Jeweetwel, waarmee ze met een naald merg uit je bot halen.
En aangezien dat je botten niet verdoofd kunnen worden...
Stel een kramp in je been voor (je wordt in je heup geprikt omdat daar het grootste bot zit), dat helemaal tot je onderrug opkruipt. Het lijkt alsof je been slaapt, en als je je been beweegt krijg je zo'n flinke pijnscheut. Nou, zoiets eigenlijk, maar dan al die pijn geconcentreerd op één plek.
Na afloop lijkt het alsof je een flinke trap tegen je reet heb gehad. Alsof er een flinke blauwe plek je bil siert.
quote:Hoi Joppe!
Op woensdag 17 december 2003 16:11 schreef Joppe het volgende:
Hij had alleen wel haast want hij heeft daarna m'n buik fucking dicht geniet (!!!). Met nietjes. Dan kijk wel ff raar op als je wakker wordt. De nietjes er uit halen was overigens ook niet echt plezierig.
We waren om het te vieren naar Center Parcs gegaan, de Eemhof. Daar op de midgetgolfbaan is 1 hole die flink omhoog gaat. Ik stond achter degene die moest slaan. Hij sloeg vol kracht, en ik ving het einde van de slag met m'n oog. Heb de hele middag in een ziekenhuis in Nijkerk (dacht ik) gezeten, met een dokter die papiertjes in m'n bloedende oog zat te proppen. Dat deed pijn.
(Lekker goor topic trouwens. )
Maar goed, nu moet ik niet doen alsof het zo verschrikkelijk was, kan me goed herinneren dat ik me tranen wel in heb kunnen houden
[Dit bericht is gewijzigd door piet_pelle op 20-12-2003 04:00]
quote:tien jaar geleden ook zoiets gehad. Is inderdaad verre van grappig.
Op woensdag 17 december 2003 16:09 schreef DeBastaard het volgende:
Heb dit jaar een ' fistel' gehad op mn kontdat deed toch hendig zeer ...
En iki moest een keer flink in mn kin gehecht worden, en ik kreeg zo'n papaplu-verdoving. Dan steken ze dus die naald erin en draaien ze em rond.
Na het lezen van de post hieronder nog even een toevoeging:
Blaasontsteking! Dat is echt verschrikkelijk. Heb het ondertussen al 3 keer gehad, dus kweet wat je het beste kan doen om er zo snel mogelijk vanaf te zijn. Maar die allereerste keer was echt een hel.
[Dit bericht is gewijzigd door Together-Alone op 20-12-2003 10:58]
2:
Nierbekkenontsteking. Niet leuk. Neem dat nou maar gewoon van mij aan. Dus als je blaasontsteking hebt, niet denken: "Ach, gaat wel weer over", maar gewoon naar de dokter.
Toen dacht ik : die haal ik er vanavond wel even uit, en 's avonds was mijn hele voet ontstoken. Ik dus daar naar de dokter, en die bleek het als standaar werk te zien.
Toen heeft hij dus 2 UUR !!!!! lang met een holle naald al die stekels eruit gehaald ... ik zat gewoon helemaal te shaken (believe me: de onderkant van je voet is ERG gevoelig)
De volgende dag moest ik weer komen, en ging ie nog een keer een half uurtje pulken aan de stekels die hij er nog niet uit had.... Ik moest de volgende dag weer komen, maar doordat de zwelling weg was heb ik dat niet gedaan Ik heb thuis zelf maar wat gepulkt..... ging stuk beter
Het ergste was begin oktober vorig jaar.
Ik was toen zwanger, maar het bleek buitenbaarmoederlijk te zijn.
De baby zat in de eileider i.p.v de baarmoeder en werd al groter. Hier kwamen ze te laat achter. Ik werd namelijk door de huisarts van het kastje naar de muur gestuurd. Op het moment dat ik de baby verloor heb ik pijnen gehad die ik hier niet kan beschrijven.
Vervolgens ben ik ook met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Daar kon ik ieder moment geopereerd worden. Mijn eileider stond op het punt te knappen. In mijn buikholte had ik vrij zware inwendige bloedingen.
De operatie hoefde uiteindelijk niet door te gaan. Mijn lichaam kon het kindje op natuurlijke wijze afstoten. Dat was "geluk" bij ongeluk..
Niet zo'n lekker verhaal om te lezen, sorry.
[Dit bericht is gewijzigd door Lay_D_Indo op 22-12-2003 00:41]
quote:Wauw, da's behoorlijk serieus. Ik heb nooit geweten dat een baby op een 'verkeerde plek' kan groeien... Dan kan ik me wel enigzins voorstellen dat je door een hel van pijn heb moeten gaan...
Op maandag 22 december 2003 00:35 schreef Lay_D_Indo het volgende:
--Lay_D's verhaal--
ontopic: hockey, hockeystick vol op m'n neus
Ruim 2 maanden heb ik ontzettend veel pijn (incl. vocht) bij mijn staartbeen.
Het vocht zorgt voor meer pijn bij het zitten. Want het bubbelt/klotst als je beweeg met je staartbeen. Dus is wel erg ongemakkelijk zitten nu
Huisarts schreef me eerst Ibuprofen 600mg voor. Dat heeft niks geholpen.
Toen de medicijnen op waren, andere medicijnen gekregen: Dyclofenacnatrium 50mg. (3x per dag)
Helpt ook niks.
De dokter dacht dat ik mijn staartbeen gebroken had (want ze vroeg of ik op mijn stuitje gevallen was. Was niet het geval.).
Afgelopen vrijdag is er röntgen-foto's gemaakt. Binnen 3 a 4 werkdagen verwacht ik de uitslag.
Ik wil godverdomme van de pijn af!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door SeNTiNeL0 op 22-12-2003 15:25]
gevolg 2e & 3e graads verbranding in mijn lies en bovenbeen,
heb er gelukkig niets aan overgehouden wel een litteken van 4 bij 2 cm in mijn lies .....blij dat het niet 10 centimeter verderop was......
- Longonsteking: Dat doet zó veel pijn, ik kon geen centimeter verzitten in bed of ik schreeuwde het uit van de pijn.
- De keer dat ik met zo'n grote hamer:
in plaats van de muur die ik aan het slopen was vol mijn duim raakte...
- Toen ik klein was ben ik enkele keren met mijn laarsjes op een plank met spijkers gaan staan... Het voelt beslist niet prettig als je je voet op moet tillen om de spijker weer uit het vlees/weefsel te trekken...
- Toen ik op mun bek ging met de fiets en mijn enkelbanden zwaar kneusde, een collosale bult op mijn enkel tot gevolg hebbende...
quote:Wat heb je daarvoor moeten doen?
Op woensdag 17 december 2003 17:57 schreef Utmenke het volgende:
Toen ik met een beuksbeugel een paar flinke klappen op mijn rug kreeg van iemand die zeker een meter groter was
Ik hoop dit dan ook nooit en dan ook echt nooit meer mee te maken!
quote:Je spreekt jezelf erg tegen slimpie
Op vrijdag 19 december 2003 00:53 schreef WeirdMicky het volgende:
5 dagen rondlopen met een ontstoken blindedarmdaarna 5 dagen in het ziekenhuis gelegen na een operatie, en het hoesten/niesen/kotsen was het ergste, omdat je dan uren je lichaam tintelde v/d pijn
![]()
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 00:54 schreef WeirdMicky het volgende:
de hele nacht? ik dus 5![]()
moest niet overgeven (ben een bikkel
) dus dachten de doktoren dat het stress was..erg leuk
Verder niet echt pijnlijke momenten meegemaakt.
*heeft inmiddels al 4 keer in het gips gezeten
quote:OMG herinneringen.
Op woensdag 17 december 2003 22:55 schreef Rewimo het volgende:
...Galstenen
Half jaartje geleden 's nachts niet kunnen slapen. Pijn in mijn rug, pijn in mijn borst en ik kon niet in een positie blijven liggen.
Volgende ochtend ben ik maar naar het ziekenhuis gegaan. Ik kon niet meer rechtop lopen van de pijn. Foto's gemaakt en toen met spoed naar de operatiekamer.
Ik heb hier nu een potje staan met een galsteen van 2,5 centimeter groot. Dat zo'n klein kreng zoveel pijn kan doen.
quote:ja... dat ken ik ook.
Op dinsdag 23 december 2003 22:35 schreef Chara het volgende:
dubbele oorontsteking (beide kanten)
heb een week niet geslapen! (kon niet liggen want het kleinste contact met mn oorschelpjes was om te gillen)
Ben ik nu zielig genoeg om hier te mogen posten?![]()
quote:Herkenbaar, met galsteenpijn kun je niet stil blijven liggen
Op dinsdag 23 december 2003 22:33 schreef 10us het volgende:[..]
OMG herinneringen.
Half jaartje geleden 's nachts niet kunnen slapen. Pijn in mijn rug, pijn in mijn borst en ik kon niet in een positie blijven liggen.
Volgende ochtend ben ik maar naar het ziekenhuis gegaan. Ik kon niet meer rechtop lopen van de pijn. Foto's gemaakt en toen met spoed naar de operatiekamer.
Ik heb hier nu een potje staan met een galsteen van 2,5 centimeter groot. Dat zo'n klein kreng zoveel pijn kan doen.
quote:OH YES, that hurts!!
Op woensdag 24 december 2003 08:56 schreef addie84 het volgende:
dat mijn vriendin d'r ex zoende..
valt me mee dat er zoweinig vrouwen: BEVALLING roepen..;)
als ik het aan mijn vriendin vraag..oef....
2 jaar terug op school bij de gym, ik sprong in de lucht, en toen ik terecht kwam zwikte ik m'n enkel om, heel m'n enkel helemaal dik, kon nie meer lopen, woeiii da voelde nie fijn..
heb er daarna wel enkele maandjes last van gehad voordat het helemaal over was..
kut vrienden
quote:LOL
Op woensdag 24 december 2003 15:42 schreef Ghansje het volgende:
Toen ik in de zomer van '98 verbrand was door de zon zeiden vrienden tegen me dat ik me moest insmeren met tijgerbalsem.....
kut vrienden
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:55 schreef Rahja het volgende:
moest als 9-jarig meisje een "inwendig" onderzoek doen (wegens een blaasontsteking die niet overging), & daarvoor moesten ze mijn schaamstreek/lippen (de hele reutemeteut) steriliseren... Met alcohol...Nou ben ik niet kleinzerig, maar watjes doordrenkt met alcohol in mijn (toen nog onaangetaste) vagina gaven me het gevoel dat ik aan het doodgaan was. Nix qua fysieke pijn kan daar nog aan tippen in mijn leven.
unblock me mia (btw: dat lijkt me nu idd best pijnlijk ookal heb ik een piemeltje)
Meest geestelijke pijn: de tijd voordat ik het uitmaakte met mijn toenmalige vriend en de weken erna...
quote:Vooral als je in je slaap kramp krijgt!
Op vrijdag 2 januari 2004 01:58 schreef Aventura het volgende:
Ik heb nog nooit echt heel erge pijn gehad in mijn leven. Ja als kind vaak oorontsteking, en die pijn is denk ik wel een van de naarste vormen van pijn die er zijn. Zeurend, scherp en bonkend en steeds allesoverheersend aanwezig. Nu heb ik het nog weleens, maar dan doet het niet zo pijn. De naarste pijn die ik tegenwoordig weleens heb is kramp. Soms in bed, dan begint mijn kuit of (nog erger) de onderkant van mijn voet te tintelen en dan weet ik het al, ik kan dan echt paniekerig worden, maar ik kan het niet tegenhouden. De kramp schiet er dan keihard in. Vooral bij de voet is het naar, ik zie dan echt mijn tenen helemaal schots en scheef door elkaar staan, gruwelijk. Ugh ik krijg echt rillingen als ik eraan denk.
(Het helpt geen schoenen met hakken te dragen btw)
quote:Inderdaad ik krijg het altijd in bed. Ik draag weleens hakken, maar net zo vaak platte schoenen. Ik las ergens dat het te maken kan hebben met een gebrek aan kalium. Dat schijnt veelin bananen te zitten - maar aangezien ik sowieso al bijna elke dag een banaan eet (het is mijn favo fruit) denk ik niet dat ik nog meer kan dien om het te voorkomen.
Op vrijdag 2 januari 2004 02:04 schreef Nuek het volgende:[..]
Vooral als je in je slaap kramp krijgt!
(Het helpt geen schoenen met hakken te dragen btw)
/edit : volgens mijn moeder heeft ze dat iedere dag minsten 1 keer
quote:ja dat lijkt me echt verschrikkelijk pijnlijk
Op vrijdag 2 januari 2004 03:02 schreef Khalein het volgende:
Niersteen... Eerstvolgende keer mag nog lang op zich laten wachten...
Pijnlijkste wat ik heb meegemaakt is me knieband afgescheurd.. ook hheel pijnlijk
En helaas vorig jaar nog een onsteking in een wortel die doorgebroken was en daar ben ik heel ziek geweest door de pijn. Zelfs van de 2 kanaalbehandeling ben ik heel ziek geweest.
Dus conclusie de ergste pijn is pijn in je tanden
quote:die pijn aan me linker teenbal denk ik toch wel. nee ja toen ik vroeger op de basisschool toen ik een jaar of 9 ruzie had met een grote dikke aggresieve turkin op het schoolplein die ik in die zeik had genomen. maar achterkwam dat ze door haar dikte toch wel strek was. en mij een stuk over het schoolplein sleurde met me linkerbeen waardoor ik niet alleen erge pijn had maar ook nog es gruwlijk voor lul stond tegenover me klasgenoten. verder me ingegroeide teennagel. die ik tijdens een voetbalwedstrijd heb opgelopen. tering en die spuit in je teen. jezus!
Niet werkende verdoving tijdens zenuwbehandeling door tandarts is er ook een om niet te vergeten.
Dokter die m'n teen brak om recht te zetten staat op een goede derde.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 00:04 schreef BB-King het volgende:
Heb een keertje een sneetje in mijn pink gehad.
Deed echt pijn, er kwam zelfs een druppeltje bloed uit.
en een keer met pink tussen de deur die werd dichtgegooid
Gelukkig heb ik niet vaak iets gehad. De ergste pijn die ik tot nu toe heb gehad is denk ik mijn scooterval. Met 60 a 70 op het afvalt klappen cq schuren is niet erg fijn. Helemaal niet met dunne broek en zomerjas en dus ook geen handschoenen. Ook leuk dat het 's avonds was en ik nog 8km terug moest rijden omdat de scooter niet echt in een Ford Ka past... Maar de pijn kwam daarna vooral. 6 a 7 flinke schaafwonden en 2 scheurtjes in linker elleboog (daarmee opgevangen).
Deed het meeste pijn... nog steeds. En dat is ook lichamelijke pijn.
Er werdt Poeder in miijn longwand verstoven als hechtingsmiddel voor mijn ingeklapte long dit bijte verschrikkelijk.:N
of die keer dat ze mijn eikel penetreerde met een katheter om mijn prostaat te omzeilen die zo groot was dat ze er een zuster, een arts een uriloog en 5 pogingen er voor nodig waren om mij te laten plassen
quote:House-broek ?
Op zaterdag 3 januari 2004 01:13 schreef RemCow het volgende:
Ik zit met verbazing te lezen wat sommige hebben meegemaakt.
Gelukkig heb ik niet vaak iets gehad. De ergste pijn die ik tot nu toe heb gehad is denk ik mijn scooterval. Met 60 a 70 op het afvalt klappen cq schuren is niet erg fijn. Helemaal niet met dunne broek en zomerjas en dus ook geen handschoenen. Ook leuk dat het 's avonds was en ik nog 8km terug moest rijden omdat de scooter niet echt in een Ford Ka past... Maar de pijn kwam daarna vooral. 6 a 7 flinke schaafwonden en 2 scheurtjes in linker elleboog (daarmee opgevangen).
quote:Geen flauw idee, volgens mij een van de weinige leuke broeken van Overzeas. Broeken die ik al 3 jaar niet meer draag.
Op zaterdag 3 januari 2004 01:35 schreef JoeDank het volgende:[..]
House-broek ?
Maar collitis ulcerosa opvlammingen vallen soms niet mee. en de inwendige onderzoeken al helemaal niet.
en dan nog vrijwillig ook!
Later diezelfde pols nog een keer gebroken in Frankrijk, en daar vonden ze het barbaars dat het in Nederland zonder narcose gebeurde. Die laatste keer heb ik er dus niets van gemerkt, gelukkig .
Mijn ergste weet ik niet echt.
quote:Een maagzweer?
Op zaterdag 3 januari 2004 03:26 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Maar collitis ulcerosa opvlammingen vallen soms niet mee. en de inwendige onderzoeken al helemaal niet.
quote:Heb ook zoiets gehad.
Op woensdag 17 december 2003 16:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
3 jaar geleden toen mijn knie uit de kom lag. Dat deed echt pijn. Ik sprong omhoog met voetbal op een grasveldje. Ik landt op mijn linkerbeen (rechterbeen richting de bal in de lucht, en het gras was vochtig) glijdt mijn onderbeen naar binnen en mijn bovenbeen drukte er op. KNAK!En lag daar nog 10 min te wachten op de ambulance, wist niet wat ik moest doen. maar gelukkig kreeg ik lach en slaap gas en toen werd die rechtgezet. Ik schreeuwde wel toen het gebeurde maar deed geen pijn. Best vaag btw.
quote:Praat me d'r niet van.!
Op vrijdag 2 januari 2004 03:02 schreef Khalein het volgende:
Niersteen... Eerstvolgende keer mag nog lang op zich laten wachten...
na 6 weken eindelijk er zo goed als vanaf loop ik op vakantie met een meisje te stoeien op het strand. en wat denk je?
ze valt met haar elleboog VOL op de ribben die bijna genezen waren.
gevolg: nog 8 weken last van de ribben tijdens: lachen, hoesten en oja ademen.
ben er nog steeds niet zeker van of ik ze toen gekneust heb of dat ze toch gebroken waren. mijn linkerribben voelen iig wel anders aan als mijn rechterpartij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |