1. Talihina Sky
2. Red Morning Light *
3. Happy Alone
4. Wasted Time *
5. Joe's Head
6. Trani
7. California Waiting
8. Spiral Staircase
9. Molly's Chambers *
10. Genius
11. Dusty
12. Holy Roller Novocaine
Ze waren laatst ook nog in de paradiso (23 november)
Heeft iemand ze gezien?
Nog meer mensen die dit bandje echt helemaal geweldig vinden?
Luister hier overigens het Paradiso concert van nov.2003: (realplayer)
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/player/audioreal.jsp?audionumber=15040502
quote:Thanks..
Op maandag 15 december 2003 17:27 schreef Mondo_Generator het volgende:
Leuk bandje idd.
Lekkere ouderwetse rock & roll, niet wereldschokkend maar wel leuk om op te zetten terwijl je onder de doesj staat ofzoLuister hier overigens het Paradiso concert van nov.2003: (realplayer)
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/player/audioreal.jsp?audionumber=15040502
quote:Nee ga niet.
Op maandag 15 december 2003 17:31 schreef TimoBasso het volgende:[..]
Thanks..
en al klaar voor zaterdag?
er komen weer strakke bandjes aan zoals the strokes en the vines.
Overschat door wie, ik heb nog niets of niemand gehoord die heeft beweerd dat dit een meesterwerk zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Waar de vorige me volledig overdonderde, is deze zeer vlak en ongeinspireerd... overschatte plaat!
Het is een NME-troetelbandje, dus sla die eens open zou ik zeggen....quote:Op zondag 7 november 2004 18:27 schreef IdlersDream het volgende:
[..]
Overschat door wie, ik heb nog niets of niemand gehoord die heeft beweerd dat dit een meesterwerk zou moeten zijn.
het is idd een gave band, aha shaka heartbreak is zeker wel een goed albumquote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:51 schreef Prep2Fight het volgende:
Niet mee eens, het is wel een gave band hoor, live ook..
1e indruk: superruig en redelijk hardquote:1. Knocked Up 7:10
2. Charmer 2:56
3. On Call 3:21
4. McFearless 3:09
5. Black Thumbnail 3:59
6. My Party 4:10
7. True Love Way 4:02
8. Ragoo 3:01
9. Fans 3:36
10. The Runner 4:16
11. Trunk 3:57
12. Camaro 3:06
13. Arizona 4:50
51:33
Whoa, dat is bijna twee keer zo lang als de eerste twee platen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:34 schreef wlsandman het volgende:
kick
Nieuwe album is uit: Because of the Times![]()
[..]
1e indruk: superruig en redelijk hard![]()
Wat is jullie mening?
Dat heb ik nu ook een beejte, tweede helft van het album lijkt minder sterk te zijn dan het eerstequote:Op vrijdag 13 april 2007 21:22 schreef nipeng het volgende:
Persoonlijk verlies ik mijn aandacht ongeveer halverwege.
quote:Op maandag 16 april 2007 00:13 schreef Cool_Runner het volgende:
wordt steeds beter naarmate je m vaker luistert. Heel fijn album, ongetwijfeld al 1 van de beste van dit jaar.
'juweelheid'quote:Op donderdag 26 april 2007 09:39 schreef BlackRebel het volgende:
dat nieuwe album is definetly een juweeltje.... tis effe wennen in eerste instantie, maar als je het de tijd geeft straalt de juweelheid uit je speakers
quote:Kortom maak je smaak pupillen nat en zet je tanden in het nieuwe album because of times ... Satisfaction guaranteed
Hmmm. Hijs fijn!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:57 schreef emokid het volgende:
Hij is helemaal gratis ja. Mooie track, heb zin in het nieuwe album.
Heel dat album is fijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef powerlite het volgende:
het nummer "on call", heerlijk, krijg er echt kippenvel erbij
Wat vind je er precies awesome aan? Het is echt de stem van de zanger die mij eraan herinnert dat ik Kings of Leon aan het luisteren ben. Het hardere Tennessee geluid waarmee ze doorbraken is er totaal af, luister maar eens goed. Gelukkig heb ik Aha Shake Heartbreak nog.quote:Op zondag 7 september 2008 12:04 schreef Xrenity het volgende:
Ik vind sowieso Closer tot aan Manhattan iig briljant en daarna ken ik de nummers nog te weinig om er echt iets over te zeggen
/edit
Awesome album.
Haha, 3FM is het met je eens... Hij wordt best vaak gedraaid. Concertje zou fijn zijnquote:Op donderdag 18 september 2008 20:15 schreef musicfreakyme het volgende:
Sex on fire - echt een top nummer!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:49 schreef Feldhofer het volgende:
Ik heb ze 2007 live op werchter gezien, en toen waren ze echt kut. En dan bedoel ik echt kut, Eddie Vedder(Pearal Jam) deed toen een gastoptreden met ze, en ook dat was kut.
En nu maken ze zoiets, sex on fire, komt het toch nog goed met ze.
(typisch amerikaans trouwens, familie bandjes, incest, inteelt)
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:49 schreef Feldhofer het volgende:
(typisch amerikaans trouwens, familie bandjes, incest, inteelt)
Because Of The Times moest bij mij groeien. Daarnaast zou je eens Youth And Young Manhood moeten proberen.quote:Op zondag 21 september 2008 11:11 schreef Heathen. het volgende:
Ik vind het echt niks. Middelmatigheid ten top.
Bij het eerste gehoor klinkt het wel lekker maar niet echt bijzonder. Na ongeveer de vijfde luisterbeurt heb je het wel gehad.
Dat is trouwens op basis van 'because of times' en een vluchtige luisterbeurt van hun laatste album.
Dit hoor ik wel vaker, maar ik denk eigenlijk juist dat deze muziek verder van de grote massa af staat dan bijvoorbeeld hun eerste twee platen. Die waren echt makkelijk luisterbaar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:23 schreef BoerBert het volgende:
Lijkt wel of ze een heel ander imago willen waarmee ze de fans van het eerste moment willen inruilen voor het grote publiek. Vind ik toch jammer.
In tegenstelling tot mijn vorige posting ben ik dus nu niet happy gestemd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 05:26 schreef Tiesemans het volgende:
Altijd weer leuk om te ontdekken dat er op Fok kennis van zaken is.
Goede band, orgineel geluid ... en de nieuwe cd is GOED !
En waarom mensen de vorige twee albums niet goed vonden mmm vreemd ...
Het eerste album Youth and Young Manhood bevat goede nummers zoals Happy alone, wasted time, California waiting, spiral staircase en vooral molly's chambers en genius echt wel ok (hidden track niet meegenomen)!
En het tweede album ... pfff nummers zoals : Slow Night, So Long, king of the rodeo en Taper Jean Girl ... Mmm verrukkelijk !
Kortom maak je smaak papillen nat en zet je tanden in het nieuwe album because of times ... Satisfaction guaranteed
Wie?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:33 schreef emokid het volgende:
Stelletje verraders zijn het!
Ja, dat is geen porem, maar dat terzijde, waarom zijn het verraders?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:18 schreef emokid het volgende:
Deze skinny jeans dragende kerels.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:30 schreef emokid het volgende:
Met nadruk op het feit dat ze stadiumfillers aan het worden zijn en gekozen hebben voor een mainstream geluid. Oude elementen compleet verwaarloosd door het daverende succes. Maar ik kan er wel mee leven, ik kan ze makkelijk missen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:27 schreef Smart_ass het volgende:
Wel knap dat jij 2 cd's al kunt beoordelen na er 45 min naar te hebben geluisterd of zo. Je hebt ze dus beide nog niet eens afgeluisterd.
Luister Because of the times eens dan.
Als ik een nummer niet mooi vind dan skip ik delen. Zo weet je gauw genoeg of het je ligt ja of nee.quote:Andere albums kon ik niet vinden.
Ik vind Closer één van hun mooiste nummers. Dat nummer zit steengoed inelkaarquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:55 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind Closer zo mooi. Ik heb ze voor het eerst gehoord op 3FM.
Ah nja, ieder z'n eigen manier. Ik moet nummers sowieso vaak minstens 3x luisteren voordat ik het echt leuk vind.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[..]
Als ik een nummer niet mooi vind dan skip ik delen. Zo weet je gauw genoeg of het je ligt ja of nee.
Dan kan je muziek ook niet laten groeien... iets wat ik bijv. met Because of the Times zeker heb moeten laten gebeuren...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[..]
Als ik een nummer niet mooi vind dan skip ik delen. Zo weet je gauw genoeg of het je ligt ja of nee.
Dan ben jij niet meer hip met je "exclusieve smaak"?quote:Op maandag 3 november 2008 18:29 schreef emokid het volgende:
On, TMF draait overuren met Sex on Fire. Als je op TMF singles promoot, dan is een band voor mij al gezakt.
Jij snapt de term indie niet? Nu ze zo commercieel zijn geworden zijn ze muzikaal ook veranderd, dat nieuwe album van ze bewijst dit. Ik vind dit wat ze nu spelen niet om aan te horen, dus luister ik het niet!quote:Op maandag 3 november 2008 22:07 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Dan ben jij niet meer hip met je "exclusieve smaak"?
Wat maakt dat nou toch allemaal uit man! Als de muziek goed is, moet je je daar allemaal niks van aantrekken!
Is dat ik je reactie pas ruim een maand later aantref maar echt ...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:14 schreef Vlindur het volgende:
Aha Ahake Heartbreak: Vreselijk album. Totaal niet mijn stijl. De meeste nummers klinken alsof ze dronken en doelloos zijn opgenomen.
Youth And Young Manhood: Matig. Tis rommelig. Druk, niet mijn ding. Maar sommige nummer zijn wel zeker oké.
Only by the Night: Heerlijk. Helemaal mijn ding.
Ik vind ze eigenlijk alleen maar beter geworden. Andere albums kon ik niet vinden.
Boeiend hoe ze eruit zien. Emo zeker, maarja dat is blues, rock, metal en noem het maar op in essentie ook. Muziek moet uit het hart komen, al is dat natuurlijk niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:24 schreef starla het volgende:
Lui zien er niet uit man nu. EMO kutband.
Sterker nog: noem eens een band of artiest die van zijn muziek leeft die niet commercieel is.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef VrAnKiE het volgende:
En over dat commerciele gedeelte; noem eens een bekende band die niet commercieel is.
Tja, het ligt er maar net aan hoe je 'commercieel' uitlegt. Het is sowieso een irritant woord, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sterker nog: noem eens een band of artiest die van zijn muziek leeft die niet commercieel is.
quote:Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 1 ticket(s) besteld voor:
KINGS OF LEON & SUPPORT ACT
Heineken Music Hall
Za, 21/02/0920.00 uur
Uw ordernummer is:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Als je een account hebt bij Livenation.nl kun je pre-sale kaarten kopenquote:Op donderdag 6 november 2008 22:45 schreef On het volgende:
De kaartverkoop is toch zaterdag pas? Of krijg je voorrang als je online bestelt.
Ah oke nice, ik ga misschien met iemand maar ik wacht wel gewoon tot zaterdag.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je een account hebt bij Livenation.nl kun je pre-sale kaarten kopen
Ben ik gewoon te laat voor.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:06 schreef Xrenity het volgende:
Ik heb vier kaarten in de presale gepakt @ livenation.nl
Jaja dat weet ik wel, maar die muziek van hun is zo damn lekker dat ik hierheen wilt.quote:Op maandag 10 november 2008 16:25 schreef emokid het volgende:
Jongens jongens, het is maar Kings of Leon.
Ga ik ook maar proberen.quote:Op maandag 10 november 2008 16:18 schreef kreuk050 het volgende:
Ik baal ook...paar dagen van te voren op marktplaats maar proberen....
vond de vorige albums juist allemaal beterquote:Op woensdag 12 november 2008 00:36 schreef ChRoNiC het volgende:
Leuke band, vooral het nieuwe album. Reeds live gezien op Werchter.
Smaken verschillen gelukkigquote:Op woensdag 12 november 2008 10:25 schreef taart het volgende:
[..]
vond de vorige albums juist allemaal beter
Tja sommige mensen worden verliefd op de afgestoten nageboorte ....quote:Op donderdag 6 november 2008 14:33 schreef Ezzer het volgende:
Ik ben echt verliefd op t nieuwe album, er staan gewoon alleen maar mooie nummers op. Heb hem al de hele week op de repeat staan![]()
Denk dat ik er in februari ook wel bij ben
Nee jij verkoopt mijninziens gelul !quote:Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef VrAnKiE het volgende:
Wat een gelul allemaal, ik vind het een lekkere plaat en ben blij dat ze niet blijven hangen en steeds weer hetzelfde trucje doen maar gewoon door blijven gaan. je gaat toch niet de hele tijd dezelfde stijl aanhouden? Ik ben het wel met jullie eens dat dit album wat minder lekker beukt, maar ben blij dat ze wel weer een frisse wind er doorheen jagen (die mij wel bevalt iig).
Jaquote:Op donderdag 20 november 2008 20:39 schreef minq het volgende:
Voor de kenners: is die nieuwe beter dan de oude?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |