abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15426843
Daar staat Het Ding dan. Nog steeds. Het staat er nu al twee jaar en al twee jaar vind ik Het Ding lelijk. Al Twee Jaar mopper ik bij elke schoonmaakaanval dat het de deur nog eens uit gaat. Het staat in de weg, ik vind het dus niet mooi, het is absoluut mijn smaak niet en ik zat er niet op te wachten.

Het is dus alweer twee jaar geleden dat ik het kreeg op mijn verjaardag. Vol trots kwamen ze ermee aanzetten. Het was een enorme stoel. Dik riet met grote kussens. De kussens hadden wel iets exotisch; met een beetje wijn op kan je er de mooiste gezichten uithalen. En vogels. En slangenkoppen. Zonder wijn zijn het fletse te grote kussens die niet passen in mijn interieur. Nou is er helemaal niets met opzet in dat interieur van mij bij elkaar gezocht, maar die stoel is als een pukkel op het gezicht van een mogelijke beauty queen winnares.

Ze hadden de stoel aangetroffen bij een ex-collega waar ze wat lampen overnamen voor een prikkie. Voor een klein bedrag mee konden ze ook de stoel meenemen. Elk bedrag was teveel voor deze stoel; maar het betaalde bedrag was in mijn ogen absoluut teveel. Misschien kregen ze wel korting op de lampen als ze die foeilelijke stoel ook direct maar meenamen. Ik vroeg me toen al af: "en waarom denken jullie dat zij die stoel niet meer wilden hebben en wat gaf je het idee dat ik dat ding wel wilde?" En ik had al een stoel. Een mooi klein rieten stoeltje. Donker bruin-rood riet en geen flets licht riet dat je het gevoel geeft dat het geraamte van de stoel nog niet zo lang geleden in de plomp stond. Het was een heel lief stoeltje wat nu o-ve-ral in huis in de weg staat. Ik heb er gewoon geen plek voor, maar ik ga verdorie mijn dure kleine rieten stoeltje niet wegdoen! Ik heb er niet eens lampen bij.

Dit lijkt inmiddels een klaagbaak topic te worden, maar nu komt het lifestylerige of r&p'erige. Ten eerste: koop nooit meubels voor mensen en zeker geen meubels die ze in de woonkamer moeten zetten en waarvan je niet voor de volle 100% weet dat ze dat mooi vinden. Koop alleen meubels als mensen het betreffende meubelstuk hebben aangewezen en minimaal 10x hebben gezegd dat ze dįt ding nou dolgraag willen hebben. Niet eerder.

Maar nu mijn dilemma. Ik wil eigenlijk wel eens van die stoel af, maar aangezien die stoel door familie is gegeven komen ze nogal redelijk vaak over de vloer. Die familie dus. Ik heb de stoel ooit achteraf gezet, maar het eerstvolgende bezoekje werd de stoel direct vermist verklaard. Ik verzon met rode koontjes een smoes en de stoel kwam te-rug. slappeling Isa! Het is erg lieve familie, maar met een verschrikkelijk slechte smaak. En ik zal ze kwetsen door de waarheid te uiten en te zeggen dat de stoel niet mijn smaak is. Ze waren er zo trots op dit koopje voor mij op de kop te hebben getikt.

Atrimar vindt het ding lekker zitten Mannen! Maar ook hij moet toegeven dat het niet echt staat. Hij denkt dat het nog wel wat wordt met andere bekleding. Ik stel tevens een ander formaat & ander geraamte voor.

Ik heb ooit gelezen dat de beste cadeau's chocolade en bloemen zijn. Chocolade is weg nadat je het op hebt gegeten en bloemen verwelken en kunje dus weggooien. Cadeau's waar je niets aan overhoudt dus. Maar deze stoel kan ik niet opeten en hij vertikt het om te verwelken...

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 december 2003 @ 13:38:24 #2
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_15426946
Jij moet Romans gaan schrijven!
Accept you're dead and start living
pi_15426962
...branden doet die daarintegen wel goed, kwestie van iemand uitnodigen die lomp genoeg is zijn peuk kwijt te raken in die stoel...
...ik wil geen begrafenisverzekering, ik wil graag dat iedereen echt treurig is wanneer ik overlijd
pi_15427034
Tsja misschien even een paar weken op een kat of wat van vrienden passen die je bij jou in huis kan nemen.
Want katten + riet = einde van je stoel.
Niets is een betere krabpaal voor die dieren...en tsja dan is het jammer maar een compleet gesloopte stoel kan nu eenmaal niet.
Zorg er dan wel voor dat je de familie de schade een keer laat zien, bedroeft overkomt omdat de stoel stuk is maar dan ook heel snel een vervanging neerzetten en daar lyrisch over zijn anders komen ze zometeen weer met een andere stoel voor je aan...en denk niet dat je dat risico wilt lopen
  maandag 15 december 2003 @ 13:42:44 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_15427056
foto foto foto!
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  maandag 15 december 2003 @ 13:43:25 #6
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_15427074
Geef ze een kameel terug voor hun verjaardag
censuur :O
pi_15427094
Ik zou de stoel aanbieden in V&A en van de opbrengst een bos bloemen en een reep chocolade kopen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 15 december 2003 @ 13:48:12 #8
8885 moralia
Grip op je zak
pi_15427190
Wat een lastig probleem zeg! Ik denk dat je inderdaad iets moet gaan zeggen van dat ie kapot is gegaan of zo. "Atrimar ging zitten en hij zakte er ineens doorheen!, we hebben 'm al naar grof-vuil gebracht" Zoiets?
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_15427216
is dat ding zo stevig dat je er niet "per ongeluk" doorheen kunt zakken?
of per ongeluk een pot verf er overheen of een kettingzaag?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_15427220
quote:
Op maandag 15 december 2003 13:48 schreef moralia het volgende:
Wat een lastig probleem zeg! Ik denk dat je inderdaad iets moet gaan zeggen van dat ie kapot is gegaan of zo. "Atrimar ging zitten en hij zakte er ineens doorheen!, we hebben 'm al naar grof-vuil gebracht" Zoiets?
Ja, dacht ik ook aan.

Atrimar de schuld geven is sowieso okee!

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_15427266
Gewoon zorgen dat dat ding kapot gaat, hoe dan ook, als het niet anders kan pak een bijl, de smoes die je dan moet verzinnen? Geen idee, maar dat ding hoeft niet meer in je huiskamer.
  Redactie Games maandag 15 december 2003 @ 13:52:28 #12
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_15427290
Ik weet ook niet wat ik met die Teddybeer van 2 meter groot moet
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_15427324
quote:
Op maandag 15 december 2003 13:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
daar moet je een hond op loslaten
'ja sorry ik hem niet mer tegenhouden hij wordt helemaal wild van pluche'
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 15 december 2003 @ 13:55:16 #14
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_15427367
Simpel toch,

Gewoon dat ding eruit tyfen en zeggen dat je 'm spuuglelijk vond.

Maak je niet zo druk om wat anderen vinden, het is jouw leven/interieur !!

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_15427650
Keer goed lomp er opspringen en dan gewoon zeggen dat je er door heen bent gezakt! MAKKELIJK ZAT
pi_15427738
Kiezen tussen eerlijk en aardig zijn. In dit geval sluiten ze elkaar uit. Tot nu toe heb je gekozen voor aardig zijn, maar zo ben je oneerlijk voor jezelf.

De subtiele manier lijkt mij om te vragen of zij hem nog terug willen (misschien vonden ze hem zelf wel geweldig). Zo ja, opgelost. Zo nee, kringloop of vuilstort. Zeg dat je hem "toch niet zo goed vond passen", of er "toch te weinig ruimte voor had".

Helaas ben ik zelf nooit zo goed in dat soort subtiele dingen, meestal heb ik er al uitgeflapt dat hij oerlelijk is voordat ik het zelf doorheb. Ben iets te eerlijk met dat soort dingen vrees ik.

pi_15427742
Daarom zeg ik altijd meteen als ik iets niet mooi vind.. Tja, hard, maar ik wil er dan niet heel de tijd tegenaan kijken. En het dan "verplicht" gebruiken.

Deze tijd vind ik ook een "moeilijke tijd" voor dit soort gevallen. Verlanglijstjes invullen.. blah blah. "Verplicht" cadeautjes vragen.. Ik heb alles al, en als ik iets nieuws nodig heb zoek ik dat het liefst zelf uit. Gelukkig kreeg ik dit jaar het bonnetje erbij

pi_15427749
ander interieur bijkopen dat er wel bij staat???
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_15427796
quote:
Op maandag 15 december 2003 13:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vind je het erg als ik ook niet wil ruilen?

Ik vrees dat het ding pas verdwijnt als we verhuizen...

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_15427950
quote:
Op maandag 15 december 2003 13:48 schreef moralia het volgende:
En vooral Atrimar de schuld geven jah
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_15428013
Anders trek je die spijkertjes eruit en zeg je dat ze een voor een loskomen, waardoor je kleding kapot gaat. Heb ik namelijk eens gehad bij zo'n stoel.
  † In Memoriam † maandag 15 december 2003 @ 15:02:26 #22
43556 miss_dynastie
pi_15428927
Ik hoop en denk dat je familie het wel zal begrijpen... een cadeau geef je omdat je iemand er een plezier mee wil doen, niet omdat je wil dat dat kreng telkens in de weg staat. Bel de kringloopwinkel (die komen hier tenminste halen) en laat het ding ophalen! Ben jij ervan af en als het iemand anders zijn smaak is, heeft die voor een prikkie een mooie stoel!
  Redactie Games maandag 15 december 2003 @ 15:04:57 #23
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_15428995
quote:
Op maandag 15 december 2003 14:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vind je het erg als ik ook niet wil ruilen?

Ik vrees dat het ding pas verdwijnt als we verhuizen...

Niet? hij's heel zacht hoor
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_15429269
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben jij ervan af en als het iemand anders zijn smaak is, heeft die voor een prikkie een mooie stoel!
Maar vraag het wel eerst om onnodig omhoogschoppen van dit topic te voorkomen
  † In Memoriam † maandag 15 december 2003 @ 15:21:00 #25
43556 miss_dynastie
pi_15429387
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:16 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Maar vraag het wel eerst om onnodig omhoogschoppen van dit topic te voorkomen

De kringloop zet hem vanzelf wel in de winkel en geloof me: zelfs de meest monsterlijke dingen worden verkocht Anders gooit de kringloop het trouwens zelf weg, scheelt weer met je grofvuil en zo
pi_15429500
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De kringloop zet hem vanzelf wel in de winkel en geloof me: zelfs de meest monsterlijke dingen worden verkocht Anders gooit de kringloop het trouwens zelf weg, scheelt weer met je grofvuil en zo

Ik begreep je verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde: geef hem weg als je iemand weet die hem mooi vindt of geef hem aan de kringloop. Kringloop is sowieso een goede plek om dit soort dingen te dumpen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 december 2003 @ 15:26:24 #27
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15429553
Ding naar de kringloop, en zeggen dat er iemand op bezoek is geweest die hem zó vreselijk mooi vond dat je hem cadeau hebt gedaan aan die persoon. Kon je gewoon niet weerstaan, die persoon was er zó blij mee, dat dat je veel gelukkiger maakt dan het bezit van de stoel

Ach, en je had toch dat andere stoeltje nog, dat stond op een andere plek maar in de weg, en hier niet

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 15 december 2003 @ 15:27:46 #28
17061 mvt
blame Canada
pi_15429600
"Atrimar was bij hem thuis door zijn stoel gegaan en omdat hij deze zo lekker vond zitten wou ie hem graag in Den Haag hebben"

En onderweg kwam je natuurlijk een vuilstort tegen, maar dat hoezen zij niet te weten

We were to understand there would be pie and punch?
  † In Memoriam † maandag 15 december 2003 @ 15:29:07 #29
43556 miss_dynastie
pi_15429643
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:27 schreef mvt het volgende:
"Atrimar was bij hem thuis door zijn stoel gegaan en omdat hij deze zo lekker vond zitten wou ie hem graag in Den Haag hebben"

En onderweg kwam je natuurlijk een vuilstort tegen, maar dat hoezen zij niet te weten

pi_15433173
Oeooeoehh, rottig probleem.

Gelukkig heb ik een heel onzekere familie. Die kopen niks zonder dat ik het aanwijs of ze in elk geval 200% zeker weten dat ik het mooi vindt.

Maarreehh...ik zou ook iets doen in de trant van: Kapot/doorgezakt etc.

En dan zeggen dat je al iets anders hebt!

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_15433187
En grondig vernietigen, want voor je het weet staan ze er weer mee voor je neus
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_15434279
hahaha, 2 jaar?!?!?! meid je spoort niet!

je gaat toch niet 2 jaar met iets in huis zitten wat je absoluut lelijk vindt? koop gewoon een nieuwe stoel die je zelf wel leuk en mooi vindt en doe die oude weg.

Verder heb je wel gelijk over het niet grote cadeaus geven waarvan je niet zeker weet of diegene het zeker weten wilt.

iig suc6, en koop gewoon een nieuwe stoel!

(2 jaar! je bent gek!)

† In Memoriam † maandag 15 december 2003 @ 21:55:16 #33
43556 miss_dynastie
pi_15440818
quote:
Op maandag 15 december 2003 18:34 schreef HarrieDeHakker het volgende:

je gaat toch niet 2 jaar met iets in huis zitten wat je absoluut lelijk vindt? koop gewoon een nieuwe stoel die je zelf wel leuk en mooi vindt en doe die oude weg.

Tja, ik snap het ook wel hoor! Iemand heeft dat toch met liefde voor je uitgezocht, het is dan toch moeilijk om daar eerlijk over te zijn!
quote:
Verder heb je wel gelijk over het niet grote cadeaus geven waarvan je niet zeker weet of diegene het zeker weten wilt.
Dat is trouwens niet alleen met grote, maar ook met kleine cadeaus ... vorig jaar een lelijk *kijk hoe hier een watervalletje loopt*schilderij cadeau gehad... niets voor ons! Of gouden sieraden die ik zo lelijk vind dat ik ze echt niet ga dragen, brr.....
  maandag 15 december 2003 @ 22:00:27 #34
3498 Barb
Graduated Fool
pi_15441006
Sas, muts dat je daar bent!

Weg met die stoel. En wel meteen. En eerlijk zeggen waarom je hem niet meer hebt!. Tsssk, dat hoort ook bij volwassen worden hoor, .

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  maandag 15 december 2003 @ 22:18:23 #35
56951 Najra
---------------
pi_15441651
quote:
Op maandag 15 december 2003 13:38 schreef bramos-elvis het volgende:
Jij moet Romans gaan schrijven!
I concur
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_39249570
quote:
Op maandag 15 december 2003 18:34 schreef HarrieDeHakker het volgende:

iig suc6, en koop gewoon een nieuwe stoel!

(2 jaar! je bent gek!)
Inmiddels is het 5 jaar.

Maar De Stoel gaat weg! Ik heb de kringloop al gebeld

( )
  maandag 26 juni 2006 @ 14:37:19 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_39249934
Isa

Daar heb je wel lang over gedaan trouwens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39249972
Hij was al naar een hoekje verbannen

Maar hij is nooit verwelkt.
pi_39250055
neee! niet de kringloop!
stel je voor: ze zijn op bezoek geweest bij jou en besluiten nog even naar de kringloop in je woonplaats te gaan
Daar zien ze HEM, De Stoel
"hey, dat is net zo'n stoel als we aan Isa gegeven hebben, en ze vond het zó jammer dattie stuk was, zullen we?"

en dan krijg je hem weer

misschien wel inclusief lampen ...
pi_39250189

Misschien dan toch maar als springkussen gebruiken dus.
pi_39251634
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:44 schreef Isabeau het volgende:

Misschien dan toch maar als springkussen gebruiken dus.
Ik wil hem wel crashen, ik sta toch al bekend als onhandig, dus dan kan je gewoon mij de schuld geven. En dan zonder te liegen.
" ja, freecell is er doorheen gezakt spijtig he?" Ze moest zo hard op het verrekte ding springen dat ze bijna door de vloer zakte en bij de onderburen terecht kwam
  † In Memoriam † maandag 26 juni 2006 @ 15:33:18 #42
43556 miss_dynastie
pi_39251789

pi_39251812
Nou, je bent van harte welkom om het te proberen. Ik vrees dat het ding te sterk is voor jouw springkracht.
pi_39251822
quote:
Ik heb ooit gelezen dat de beste cadeau's chocolade en bloemen zijn. Chocolade is weg nadat je het op hebt gegeten en bloemen verwelken en kunje dus weggooien. Cadeau's waar je niets aan overhoudt dus.
Ja dat had ik laatst ook bedacht, tenzij diegene iets natuurlijk heel graag wilt!
  maandag 26 juni 2006 @ 15:34:55 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_39251858
"Ja, we waren de vloer aan het boenen en hadden alle meubels opgestapeld op het balkon en toen was er een harde windvlaag en toen vloog de stoel van het balkon af. Helaas was de stoel kapot, maar gelukkig is er niemand gewond geraakt."
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39251938
Het spijt me echt, maar de stoel viel spontaan in de open haard.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_39252035
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:37 schreef Lucille het volgende:
Het spijt me echt, maar de stoel viel spontaan in de open haard.
...die ik dan nog had moeten maken

helaas, mijn vriend heeft de camera mee, ik wilde een foto plaatsen van De Stoel
pi_39252347
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Nou, je bent van harte welkom om het te proberen. Ik vrees dat het ding te sterk is voor jouw springkracht.
Wedden van wel?
Bewaar je HEM tot ik kom?
Ik zal het met plezier doen, vind het ding altijd al lelijk
pi_39252431
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef freecell het volgende:
Ik zal het met plezier doen, vind het ding altijd al lelijk
Wie niet.
  maandag 26 juni 2006 @ 15:50:09 #50
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_39252496
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 78% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 03:28:16 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_39252767
Hij stond in een hoekje van de kamer en is eigenlijk veranderd in een opvanghoek voor allerhande troep Maar ik wil van die troephoek af en dus ook van De Stoel.
pi_39252905
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:50 schreef Mikkie het volgende:
Dat je dat nóg drie jaar hebt volgehouden zeg
Verbaas ik me ook over inderdaad
pi_39253063
Jee, vijf jaar lang met iets lelijks in huis. Ik was al lang gestruikeld met een fles rode wijn in mijn handen of zo.

Maar voor mij dreigt ook zoiets. De oma van mijn man heeft de neiging om haar (klein)kinderen ook van die wanstaltige cadeaus te geven. Ze heeft mijn schoonmoeder een antiek tafeltje gegeven, met allemaal ribbeltjes die héél véél stof vangen. En een lelijke klok die ze speciaal heeft laten repareren - en dat was enorm duur.
pi_39253210
Leuk hč, erfstukken

Ik heb twee antieke kasten van mijn oma gekregen. Niet lelijk of zo, maar het was niet iets wat ik zelf had uitgekozen als ik uit diverse kaststijlen had mogen kiezen.
pi_39253317
Ik mocht bij mijn oma ook dingen uit komen kiezen, meubelstukken die zij niet meer gebruikte. Ik heb haar gezegd dat ik dat erg lief vond, maar dat ik toch echt een andere smaak had. Vond ik moeilijk om te zeggen, maar uiteindelijk ben ik blij dat ik nu niet met die rotzooi zit opgescheept.
pi_39253420
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:09 schreef _Arual_ het volgende:
Ik mocht bij mijn oma ook dingen uit komen kiezen, meubelstukken die zij niet meer gebruikte. Ik heb haar gezegd dat ik dat erg lief vond, maar dat ik toch echt een andere smaak had. Vond ik moeilijk om te zeggen, maar uiteindelijk ben ik blij dat ik nu niet met die rotzooi zit opgescheept.
Heel slim van je Ik doe tegenwoordig ook mijn best om zo subtiel mogelijk te zeggen dat iets echt niet mijn smaak is.

Ik heb alleen nog een cadeau-probleem en dat is dat mijn moeder gehandicapt is en dus op het dagopvangcentrum voor gehandicapten allerlei handvaardigheidjes maakt om maar bezig te zijn. En dat krijg ik dan cadeau. Ik wacht nog op het moment dat ze er stoelen gaan maken Zoiets kan je dus al helemaal moeilijk gaan afslaan.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 juni 2006 @ 16:38:58 #57
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_39254607
Heb je echt geen foto van de stoel?
Dat ding heeft zolang in de kamer gestaan dat het vast wel ergens op de foto moet staan
(ik zal eens kijken tussen mijn foto's)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 26 juni 2006 @ 17:50:43 #58
70004 niksan
net een beetje meer
pi_39256982
Dus je gaat het eerlijk vertellen dat de stoel niet je smaak was?

Lijkt me wel het beste iig, anders krijg je een nieuwe lelijke stoel die de volgende 5 jaar je woonkamer bederft
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  maandag 26 juni 2006 @ 17:55:53 #59
151600 TwinHype
... 2 of a kind ...
pi_39257146
Mooiste excuus is dat je een heeeeel zielig iemand op visite kreeg die helemaal WEG was van die stoel , en dat je, met al je goedheid, met pijn in je hart afscheid hebt genomen van die stoel omdat je het die zielepiet graag blij wilde maken......

En...... hop, in de openhaard
King Shameek just do it to the crowd
pi_39268871
Nu ben ik ook wel heel erg nieuwsgierig naar de stoel!
Al een foto gevonden Tara?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 juni 2006 @ 23:27:39 #61
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_39269641
Nee. Ik heb gezocht en inderdaad geen foto gevonden
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_39269880
Ik wil 'm ook wel zien!
Het moet wel heel erg zijn.. En heel erg, dat ie er nu al 5 jaar staat eigenlijk Het is op zich wel lang genoeg om 'm gewoon eens weg te doen, omdat je toe was aan iets anders (en dan dat mooie kleine stoeltje weer terug zetten).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_39270605
Ik herinner me dit topic nog En nu echt wegdoen he!
Ik kreeg eens van de moeder van mijn ex allerlei leuke porseleinen beeldjes voor in de vensterbank.
Na een weekje in de vensterbank zijn ze helaas allemaal kapotgevallen toen ik de gordijnen opendeed.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_39275288
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:50 schreef Thisbe het volgende:
Ik herinner me dit topic nog En nu echt wegdoen he!
Ik kreeg eens van de moeder van mijn ex allerlei leuke porseleinen beeldjes voor in de vensterbank.
Na een weekje in de vensterbank zijn ze helaas allemaal kapotgevallen toen ik de gordijnen opendeed.
Hey Isa, dat kan je ook doen:
"De stoel is van de vensterbank gevallen toen ik de gordijnen opendeed"
pi_39275309

Het mooie kleine stoeltje staat al lang weer op haar plek hoor

Hey, ik kan de stoel natuurlijk ook bij het konijn zetten, freecell! Is ie vanzelf verdwenen.
pi_39275356
Haha, die stoel ja

Ik dacht al, ik ken dit topic ergens van
pi_39275574
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:01 schreef Isabeau het volgende:

Het mooie kleine stoeltje staat al lang weer op haar plek hoor

Hey, ik kan de stoel natuurlijk ook bij het konijn zetten, freecell! Is ie vanzelf verdwenen.
Of je konijn is vanzelf verdwenen....
Ik weet het niet Isa, ik vertrouw die stoel niet
pi_39283819
Ah toe, komt er nog een foto voordat ie weggaat ?
It's my party and I'll cry if I want to.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:18:25 #70
76542 jack4ya
bź-ź-źh
pi_39285975
Terug Vind Photo
pi_39310464
foto?
Ik ken de stoel dan wel, maar in het echt is hij echt een beetje te eng om naar te kijken
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 08:02:57 #72
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39310590
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Hij stond in een hoekje van de kamer en is eigenlijk veranderd in een opvanghoek voor allerhande troep Maar ik wil van die troephoek af en dus ook van De Stoel.
FlyLady?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39312485
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 08:02 schreef Rewimo het volgende:

FlyLady?
Eh ja, het is dus een typisch geval van:
a. clutter (de stoel zelf dus)
b. hot spot

donderdag 29 juni 2006 @ 02:58:52 #74
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_39343835
Ga je die stoel niet missen als hij eindelijk weg is? Omdat je gewend bent om je dood te ergeren enzo...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_39343932
Ik zal het klagen over de stoel misschien missen
  Trouwste user 2022 donderdag 29 juni 2006 @ 03:18:22 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_39344038
Bel om 1 uur 's nachts je schoonfamilie op. En zeg :

Ze hebben ingebroken en raad eens, hebben ze alleen die stoel meegenomen.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39344106
briljant!
  donderdag 29 juni 2006 @ 03:28:02 #78
56819 Kimske
Juf in wording
pi_39344121
Hmm... Riet is amper schoon te krijgen, wat dacht je van een glas wijn of een kom tomatensoep? En meuren dat ie deed! Je hebt alles gedaan maar helaas helaas...
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_39347052
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 03:28 schreef Kimske het volgende:
Hmm... Riet is amper schoon te krijgen, wat dacht je van een glas wijn of een kom tomatensoep? En meuren dat ie deed! Je hebt alles gedaan maar helaas helaas...
Briljant ! .

En neem dan iets waar ze meteen sympathie mee hebben. Courgettesoep ofzo. Dat is echt iets waarvan je je voor zou stellen dat het naar ruikt als het in je stoel zit. Of iets simpels als melk. Als dat eenmaal begint te rotten dan wil je die stoel echt niet meer in je huis hebben. .
pi_39410907
Wat een lijdensweg Isa!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:14:02 #81
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_39417496
Ik heb een gedeeltelijke foto, mag ik het plaatsen, Isa?
The Internets, I needs it..
pi_39420706
Ik ken het probleem.
Toch lekker dat je hem nu weg kunt doen.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone ą midi seize
pi_39420842

Vijf jaar! Goed volgehouden!
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 13:19:39 #84
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39421087
Ik heb zo een ingelijste repro van 'n mondriaan van m'n ouders gekregen, toen ik in 't kroller-moller iets te lang bleef kijken op de mondriaan-afdeling daar, waaruit ze opmaakten dat ik dat dus mooi genoeg vond om in m'n kamer op te hangen. Dat was ook nog voor m'n afstuderen++, dus d'r hangt ook nog een 'officieel' tintje aan, en daarna heb ik de nodige smoezen gebruikt om 'n niet op te hoeven hangen. Eerst had ik geen ruimte, toen moest ik nog gaan verbouwen, daarna was ik aan 't verbouwen, en nu hoop ik dat de hint wel is overgekomen.

Niet dat dat veel uitmaakt hoor, want m'n ouders blijven gewoon doordrammen. En zijn natuurlijk uitermate teleurgesteld. Alweer.

Anyway, de bottom-line is dat mensen in je omgeving die je interieurbepalende dingen schenken een drama kunnen zijn.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_39421167
Ik wacht op De Foto van De Stoel!
pi_39421345
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:19 schreef gronk het volgende:
Ik heb zo een ingelijste repro van 'n mondriaan van m'n ouders gekregen, toen ik in 't kroller-moller iets te lang bleef kijken op de mondriaan-afdeling daar, waaruit ze opmaakten dat ik dat dus mooi genoeg vond om in m'n kamer op te hangen. Dat was ook nog voor m'n afstuderen++, dus d'r hangt ook nog een 'officieel' tintje aan, en daarna heb ik de nodige smoezen gebruikt om 'n niet op te hoeven hangen. Eerst had ik geen ruimte, toen moest ik nog gaan verbouwen, daarna was ik aan 't verbouwen, en nu hoop ik dat de hint wel is overgekomen.

Niet dat dat veel uitmaakt hoor, want m'n ouders blijven gewoon doordrammen. En zijn natuurlijk uitermate teleurgesteld. Alweer.

Anyway, de bottom-line is dat mensen in je omgeving die je interieurbepalende dingen schenken een drama kunnen zijn.
Ik ken het.

Ik had hulp van mijn ouders nodig bij mijn verhuizing. Ik had weinig tijd, en ik bel mijn moeder op om even efficient afspraken te maken. Laat ik tussen neus en lippen vallen dat ik mijn muur mint/smaragdgroen wil gaan schilderen. Heeft mijn moeder een fucking UUR aan de telefoon gehangen om mij uit te leggen waarom ik dat absoluut niet moet doen, omdat mijn hersens dan gaan schimmelen, omdat groen heel on-zen is ofzo.

. Het is mijn kamer. Rot op. Jullie hebben een auto, ik niet, daarom bel ik. Niet omdat ik een second opinion over mijn smaragdkleurige muur wil. .
  zaterdag 1 juli 2006 @ 13:45:05 #87
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39421645
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:32 schreef AudreyHepburn het volgende:

. Het is mijn kamer. Rot op. Jullie hebben een auto, ik niet, daarom bel ik. Niet omdat ik een second opinion over mijn smaragdkleurige muur wil. .
Owja: ik hoef 't niet te proberen om mijn ouders commentaar te geven op hun inrichting, of, erger nog, de auto voor de deur. Direct zelfmoord plegen geeft minder rotzooi
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_40337152
Maar eh, de stoel is nu weg?
Zolang er was is, is er leven.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 juli 2006 @ 00:11:06 #89
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_40339329
Vast niet
pi_40357393
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vast niet
Het is natuurlijk nog steeds een grote hotspot
  maandag 31 juli 2006 @ 23:50:40 #91
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_40370821
Is er nou al eens een foto van?
Saartje
pi_40397499
Vroeger waren die grote, rieten stoelen hip. Mensen namen ze zelfs bovenop de auto mee naar het strand.
pi_40424904
Nou kom, Isabeau, haal die afwasborstel es uit je mond en zet je prachtige stoel even op de kiek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')