abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39252767
Hij stond in een hoekje van de kamer en is eigenlijk veranderd in een opvanghoek voor allerhande troep Maar ik wil van die troephoek af en dus ook van De Stoel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39252905
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:50 schreef Mikkie het volgende:
Dat je dat nóg drie jaar hebt volgehouden zeg
Verbaas ik me ook over inderdaad
pi_39253063
Jee, vijf jaar lang met iets lelijks in huis. Ik was al lang gestruikeld met een fles rode wijn in mijn handen of zo.

Maar voor mij dreigt ook zoiets. De oma van mijn man heeft de neiging om haar (klein)kinderen ook van die wanstaltige cadeaus te geven. Ze heeft mijn schoonmoeder een antiek tafeltje gegeven, met allemaal ribbeltjes die héél véél stof vangen. En een lelijke klok die ze speciaal heeft laten repareren - en dat was enorm duur.
pi_39253210
Leuk hè, erfstukken

Ik heb twee antieke kasten van mijn oma gekregen. Niet lelijk of zo, maar het was niet iets wat ik zelf had uitgekozen als ik uit diverse kaststijlen had mogen kiezen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39253317
Ik mocht bij mijn oma ook dingen uit komen kiezen, meubelstukken die zij niet meer gebruikte. Ik heb haar gezegd dat ik dat erg lief vond, maar dat ik toch echt een andere smaak had. Vond ik moeilijk om te zeggen, maar uiteindelijk ben ik blij dat ik nu niet met die rotzooi zit opgescheept.
pi_39253420
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:09 schreef _Arual_ het volgende:
Ik mocht bij mijn oma ook dingen uit komen kiezen, meubelstukken die zij niet meer gebruikte. Ik heb haar gezegd dat ik dat erg lief vond, maar dat ik toch echt een andere smaak had. Vond ik moeilijk om te zeggen, maar uiteindelijk ben ik blij dat ik nu niet met die rotzooi zit opgescheept.
Heel slim van je Ik doe tegenwoordig ook mijn best om zo subtiel mogelijk te zeggen dat iets echt niet mijn smaak is.

Ik heb alleen nog een cadeau-probleem en dat is dat mijn moeder gehandicapt is en dus op het dagopvangcentrum voor gehandicapten allerlei handvaardigheidjes maakt om maar bezig te zijn. En dat krijg ik dan cadeau. Ik wacht nog op het moment dat ze er stoelen gaan maken Zoiets kan je dus al helemaal moeilijk gaan afslaan.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 juni 2006 @ 16:38:58 #57
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_39254607
Heb je echt geen foto van de stoel?
Dat ding heeft zolang in de kamer gestaan dat het vast wel ergens op de foto moet staan
(ik zal eens kijken tussen mijn foto's)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 26 juni 2006 @ 17:50:43 #58
70004 niksan
net een beetje meer
pi_39256982
Dus je gaat het eerlijk vertellen dat de stoel niet je smaak was?

Lijkt me wel het beste iig, anders krijg je een nieuwe lelijke stoel die de volgende 5 jaar je woonkamer bederft
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  maandag 26 juni 2006 @ 17:55:53 #59
151600 TwinHype
... 2 of a kind ...
pi_39257146
Mooiste excuus is dat je een heeeeel zielig iemand op visite kreeg die helemaal WEG was van die stoel , en dat je, met al je goedheid, met pijn in je hart afscheid hebt genomen van die stoel omdat je het die zielepiet graag blij wilde maken......

En...... hop, in de openhaard
King Shameek just do it to the crowd
pi_39268871
Nu ben ik ook wel heel erg nieuwsgierig naar de stoel!
Al een foto gevonden Tara?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 juni 2006 @ 23:27:39 #61
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_39269641
Nee. Ik heb gezocht en inderdaad geen foto gevonden
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_39269880
Ik wil 'm ook wel zien!
Het moet wel heel erg zijn.. En heel erg, dat ie er nu al 5 jaar staat eigenlijk Het is op zich wel lang genoeg om 'm gewoon eens weg te doen, omdat je toe was aan iets anders (en dan dat mooie kleine stoeltje weer terug zetten).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_39270605
Ik herinner me dit topic nog En nu echt wegdoen he!
Ik kreeg eens van de moeder van mijn ex allerlei leuke porseleinen beeldjes voor in de vensterbank.
Na een weekje in de vensterbank zijn ze helaas allemaal kapotgevallen toen ik de gordijnen opendeed.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_39275288
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:50 schreef Thisbe het volgende:
Ik herinner me dit topic nog En nu echt wegdoen he!
Ik kreeg eens van de moeder van mijn ex allerlei leuke porseleinen beeldjes voor in de vensterbank.
Na een weekje in de vensterbank zijn ze helaas allemaal kapotgevallen toen ik de gordijnen opendeed.
Hey Isa, dat kan je ook doen:
"De stoel is van de vensterbank gevallen toen ik de gordijnen opendeed"
pi_39275309

Het mooie kleine stoeltje staat al lang weer op haar plek hoor

Hey, ik kan de stoel natuurlijk ook bij het konijn zetten, freecell! Is ie vanzelf verdwenen.
pi_39275356
Haha, die stoel ja

Ik dacht al, ik ken dit topic ergens van
pi_39275574
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:01 schreef Isabeau het volgende:

Het mooie kleine stoeltje staat al lang weer op haar plek hoor

Hey, ik kan de stoel natuurlijk ook bij het konijn zetten, freecell! Is ie vanzelf verdwenen.
Of je konijn is vanzelf verdwenen....
Ik weet het niet Isa, ik vertrouw die stoel niet
pi_39283819
Ah toe, komt er nog een foto voordat ie weggaat ?
It's my party and I'll cry if I want to.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:18:25 #70
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_39285975
Terug Vind Photo
pi_39310464
foto?
Ik ken de stoel dan wel, maar in het echt is hij echt een beetje te eng om naar te kijken
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 juni 2006 @ 08:02:57 #72
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39310590
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Hij stond in een hoekje van de kamer en is eigenlijk veranderd in een opvanghoek voor allerhande troep Maar ik wil van die troephoek af en dus ook van De Stoel.
FlyLady?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_39312485
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 08:02 schreef Rewimo het volgende:

FlyLady?
Eh ja, het is dus een typisch geval van:
a. clutter (de stoel zelf dus)
b. hot spot

donderdag 29 juni 2006 @ 02:58:52 #74
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_39343835
Ga je die stoel niet missen als hij eindelijk weg is? Omdat je gewend bent om je dood te ergeren enzo...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_39343932
Ik zal het klagen over de stoel misschien missen
  Trouwste user 2022 donderdag 29 juni 2006 @ 03:18:22 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_39344038
Bel om 1 uur 's nachts je schoonfamilie op. En zeg :

Ze hebben ingebroken en raad eens, hebben ze alleen die stoel meegenomen.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39344106
briljant!
  donderdag 29 juni 2006 @ 03:28:02 #78
56819 Kimske
Juf in wording
pi_39344121
Hmm... Riet is amper schoon te krijgen, wat dacht je van een glas wijn of een kom tomatensoep? En meuren dat ie deed! Je hebt alles gedaan maar helaas helaas...
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_39347052
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 03:28 schreef Kimske het volgende:
Hmm... Riet is amper schoon te krijgen, wat dacht je van een glas wijn of een kom tomatensoep? En meuren dat ie deed! Je hebt alles gedaan maar helaas helaas...
Briljant ! .

En neem dan iets waar ze meteen sympathie mee hebben. Courgettesoep ofzo. Dat is echt iets waarvan je je voor zou stellen dat het naar ruikt als het in je stoel zit. Of iets simpels als melk. Als dat eenmaal begint te rotten dan wil je die stoel echt niet meer in je huis hebben. .
pi_39410907
Wat een lijdensweg Isa!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:14:02 #81
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_39417496
Ik heb een gedeeltelijke foto, mag ik het plaatsen, Isa?
The Internets, I needs it..
pi_39420706
Ik ken het probleem.
Toch lekker dat je hem nu weg kunt doen.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_39420842

Vijf jaar! Goed volgehouden!
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 13:19:39 #84
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39421087
Ik heb zo een ingelijste repro van 'n mondriaan van m'n ouders gekregen, toen ik in 't kroller-moller iets te lang bleef kijken op de mondriaan-afdeling daar, waaruit ze opmaakten dat ik dat dus mooi genoeg vond om in m'n kamer op te hangen. Dat was ook nog voor m'n afstuderen++, dus d'r hangt ook nog een 'officieel' tintje aan, en daarna heb ik de nodige smoezen gebruikt om 'n niet op te hoeven hangen. Eerst had ik geen ruimte, toen moest ik nog gaan verbouwen, daarna was ik aan 't verbouwen, en nu hoop ik dat de hint wel is overgekomen.

Niet dat dat veel uitmaakt hoor, want m'n ouders blijven gewoon doordrammen. En zijn natuurlijk uitermate teleurgesteld. Alweer.

Anyway, de bottom-line is dat mensen in je omgeving die je interieurbepalende dingen schenken een drama kunnen zijn.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_39421167
Ik wacht op De Foto van De Stoel!
pi_39421345
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:19 schreef gronk het volgende:
Ik heb zo een ingelijste repro van 'n mondriaan van m'n ouders gekregen, toen ik in 't kroller-moller iets te lang bleef kijken op de mondriaan-afdeling daar, waaruit ze opmaakten dat ik dat dus mooi genoeg vond om in m'n kamer op te hangen. Dat was ook nog voor m'n afstuderen++, dus d'r hangt ook nog een 'officieel' tintje aan, en daarna heb ik de nodige smoezen gebruikt om 'n niet op te hoeven hangen. Eerst had ik geen ruimte, toen moest ik nog gaan verbouwen, daarna was ik aan 't verbouwen, en nu hoop ik dat de hint wel is overgekomen.

Niet dat dat veel uitmaakt hoor, want m'n ouders blijven gewoon doordrammen. En zijn natuurlijk uitermate teleurgesteld. Alweer.

Anyway, de bottom-line is dat mensen in je omgeving die je interieurbepalende dingen schenken een drama kunnen zijn.
Ik ken het.

Ik had hulp van mijn ouders nodig bij mijn verhuizing. Ik had weinig tijd, en ik bel mijn moeder op om even efficient afspraken te maken. Laat ik tussen neus en lippen vallen dat ik mijn muur mint/smaragdgroen wil gaan schilderen. Heeft mijn moeder een fucking UUR aan de telefoon gehangen om mij uit te leggen waarom ik dat absoluut niet moet doen, omdat mijn hersens dan gaan schimmelen, omdat groen heel on-zen is ofzo.

. Het is mijn kamer. Rot op. Jullie hebben een auto, ik niet, daarom bel ik. Niet omdat ik een second opinion over mijn smaragdkleurige muur wil. .
  zaterdag 1 juli 2006 @ 13:45:05 #87
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_39421645
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:32 schreef AudreyHepburn het volgende:

. Het is mijn kamer. Rot op. Jullie hebben een auto, ik niet, daarom bel ik. Niet omdat ik een second opinion over mijn smaragdkleurige muur wil. .
Owja: ik hoef 't niet te proberen om mijn ouders commentaar te geven op hun inrichting, of, erger nog, de auto voor de deur. Direct zelfmoord plegen geeft minder rotzooi
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_40337152
Maar eh, de stoel is nu weg?
Zolang er was is, is er leven.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 juli 2006 @ 00:11:06 #89
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_40339329
Vast niet
pi_40357393
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vast niet
Het is natuurlijk nog steeds een grote hotspot
  maandag 31 juli 2006 @ 23:50:40 #91
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_40370821
Is er nou al eens een foto van?
Saartje
pi_40397499
Vroeger waren die grote, rieten stoelen hip. Mensen namen ze zelfs bovenop de auto mee naar het strand.
pi_40424904
Nou kom, Isabeau, haal die afwasborstel es uit je mond en zet je prachtige stoel even op de kiek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')