Verbaas ik me ook over inderdaadquote:Op maandag 26 juni 2006 15:50 schreef Mikkie het volgende:
Dat je dat nóg drie jaar hebt volgehouden zeg
Heel slim van jequote:Op maandag 26 juni 2006 16:09 schreef _Arual_ het volgende:
Ik mocht bij mijn oma ook dingen uit komen kiezen, meubelstukken die zij niet meer gebruikte. Ik heb haar gezegd dat ik dat erg lief vond, maar dat ik toch echt een andere smaak had. Vond ik moeilijk om te zeggen, maar uiteindelijk ben ik blij dat ik nu niet met die rotzooi zit opgescheept.
Hey Isa, dat kan je ook doen:quote:Op maandag 26 juni 2006 23:50 schreef Thisbe het volgende:
Ik herinner me dit topic nogEn nu echt wegdoen he!
Ik kreeg eens van de moeder van mijn ex allerlei leuke porseleinen beeldjes voor in de vensterbank.![]()
Na een weekje in de vensterbank zijn ze helaas allemaal kapotgevallen toen ik de gordijnen opendeed.![]()
Of je konijn is vanzelf verdwenen....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:01 schreef Isabeau het volgende:
Het mooie kleine stoeltje staat al lang weer op haar plek hoor
Hey, ik kan de stoel natuurlijk ook bij het konijn zetten, freecell!Is ie vanzelf verdwenen.
FlyLady?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Hij stond in een hoekje van de kamer en is eigenlijk veranderd in een opvanghoek voor allerhande troepMaar ik wil van die troephoek af en dus ook van De Stoel.
Eh ja, het is dus een typisch geval van:quote:
Briljant !quote:Op donderdag 29 juni 2006 03:28 schreef Kimske het volgende:
Hmm... Riet is amper schoon te krijgen, wat dacht je van een glas wijn of een kom tomatensoep? En meuren dat ie deed! Je hebt alles gedaan maar helaas helaas...
Ik ken het.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:19 schreef gronk het volgende:
Ik heb zo een ingelijste repro van 'n mondriaan van m'n ouders gekregen, toen ik in 't kroller-moller iets te lang bleef kijken op de mondriaan-afdeling daar, waaruit ze opmaakten dat ik dat dus mooi genoeg vond om in m'n kamer op te hangen. Dat was ook nog voor m'n afstuderen++, dus d'r hangt ook nog een 'officieel' tintje aan, en daarna heb ik de nodige smoezen gebruikt om 'n niet op te hoeven hangen. Eerst had ik geen ruimte, toen moest ik nog gaan verbouwen, daarna was ik aan 't verbouwen, en nu hoop ik dat de hint wel is overgekomen.
Niet dat dat veel uitmaakt hoor, want m'n ouders blijven gewoon doordrammen. En zijn natuurlijk uitermate teleurgesteld. Alweer.
Anyway, de bottom-line is dat mensen in je omgeving die je interieurbepalende dingen schenken een drama kunnen zijn.
Owja: ik hoef 't niet te proberen om mijn ouders commentaar te geven op hun inrichting, of, erger nog, de auto voor de deur. Direct zelfmoord plegen geeft minder rotzooiquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:32 schreef AudreyHepburn het volgende:. Het is mijn kamer. Rot op. Jullie hebben een auto, ik niet, daarom bel ik. Niet omdat ik een second opinion over mijn smaragdkleurige muur wil.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |