ik zit er eigenlijk best wel mee. Echt, misschien heb ik een minderwaardigheidscomplex. maar ik heb het gevoel dat ik nooit een meisje zal krijgen die ik mooi vind. Altijd vallen ze voor mijn maat. Kijk het is opzich een goede gozer, beetje naief enzo, maar ik zal hem nooit worden en dat doet me best wel pijn. Ik weet zeker dat ik waarschijnlijk wel aanstellerig en zielig overkom hier. maarja tis nou eenmaal zo. Het frustrerende gevoel kan ik niet omschrijven.
een situatie die mij heel goed zou kunnen overkomen:
ik kom in contact met een superleuk meisje, ik krijg een vriendschap die heel diep gaat.(en natuurlijk koester ik dan gevoelens voor haar) En dan ontmoet ze mijn maat en dan beginnen ze een liefdesrelatie die heel oppverlakkig is.
echt he. kben niet suicidal, maar ik zou het niet erg vinden als een auto me zou doodrijden. Altijd als ik denk dat ik sjans heb met een leuk meisje en ze stapt naar me toe. dan is het altijd voor die vriend van me.
ik wordt er een beetje strontziek en depri van. Het leven is niet eerlijk en ik ben iemand die niet tegen onrecht kan.
hmm tja ik weet nie waarom ik het hier post en ik weet ook niet voor soort reacties ik ga krijgen. maarja 3x raden waarom ik het anoniem post. Het komt er in principe gewoon op neer dat ik jaloers ben op die vriend, maarja kan hij niets aan doen. Misschien dat er meerdere mensen zijn zoals ik die er gewoon strontziek van zijn dat ze het lelijke deel zijn van een vriendschap.
anyways ik kan me dondersgoed inleven waarom mensen van het rechte pad kunnen raken. Het kan (dood)gewone frustratie zijn zoals ik die nu beleeft.
Al vraag ik me wel af hoe dat ei in het verkeerde nest terecht komt
quote:Ik heb al hele lelijke mensen gezien waarvan ik dacht, damn hoe komt die aan een vriendin... en nog best een leuke meid ook. Het hangt vooral af van de uitstraling van een persoon, en nog belangrijker het initiatief dat je neemt!! Als je de hele avond maar op de kruk zit en nooit eens op een meid afstapt wordt het niks natuurlijk...
Op vrijdag 12 december 2003 06:06 schreef hmmmmmm het volgende:
hmm je kent het wel, je gaat uit en je ziet een superknap meisje (of gozer) en haar/zijn beste vriend(in) is superlelijk.
nu ben ik 1 van die superlelijke, eentje die het doorheeft. Wie van jullie durft toe te geven dat hij/zij lelijk is, en je vriendin/maatje superknap?ik zit er eigenlijk best wel mee. Echt, misschien heb ik een minderwaardigheidscomplex. maar ik heb het gevoel dat ik nooit een meisje zal krijgen die ik mooi vind. Altijd vallen ze voor mijn maat. Kijk het is opzich een goede gozer, beetje naief enzo, maar ik zal hem nooit worden en dat doet me best wel pijn. Ik weet zeker dat ik waarschijnlijk wel aanstellerig en zielig overkom hier. maarja tis nou eenmaal zo. Het frustrerende gevoel kan ik niet omschrijven.
ik kom in contact met een superleuk meisje, ik krijg een vriendschap die heel diep gaat.(en natuurlijk koester ik dan gevoelens voor haar) En dan ontmoet ze mijn maat en dan beginnen ze een liefdesrelatie die heel oppverlakkig is.echt he. kben niet suicidal, maar ik zou het niet erg vinden als een auto me zou doodrijden. Altijd als ik denk dat ik sjans heb met een leuk meisje en ze stapt naar me toe. dan is het altijd voor die vriend van me.
ik wordt er een beetje strontziek en depri van. Het leven is niet eerlijk en ik ben iemand die niet tegen onrecht kan.hmm tja ik weet nie waarom ik het hier post en ik weet ook niet voor soort reacties ik ga krijgen. maarja 3x raden waarom ik het anoniem post. Het komt er in principe gewoon op neer dat ik jaloers ben op die vriend, maarja kan hij niets aan doen. Misschien dat er meerdere mensen zijn zoals ik die er gewoon strontziek van zijn dat ze het lelijke deel zijn van een vriendschap.
anyways ik kan me dondersgoed inleven waarom mensen van het rechte pad kunnen raken. Het kan (dood)gewone frustratie zijn zoals ik die nu beleeft.
Dan speelt het een rol, Wat is/vind jij lelijk aan jezelf? Is dat een tijdelijk probleem of een blijvend?
En tja.. je zult idd nooit zoals je vriend worden, accept it....
Sterkte,
E.C.
quote:Het doet mij meer denken aan Calimero
Op vrijdag 12 december 2003 06:58 schreef Miesjel het volgende:
Doet me een beetje denken aan het lelijke eendje verhaal.En in dat sprookje loopt het allemaal heel goed af.Al vraag ik me wel af hoe dat ei in het verkeerde nest terecht komt
Ontopic@TS: je hebt gelijk wat betreft oneerlijkheid. Echter de oneerlijkheid ben je zelf, die komt niet van buiten. Meiden zitten nou eenmaal niet te wachten op jongens die 'kijk mij zielig zijn, het is niet eerlijk, en ik doe er niets aan' uitstralen. En dat is iets wat je jezelf opgelegd hebt.
Je wil zelf graag een mooi meisje terwijl je wacht dat ze wel met minder genoegen neemt? Beetje hypocriet natuurlijk.
Beetje kansloos om te zeggen dat je maat waarschijnlijk alleen oppervlakkige relaties kan houden.
Die opmerking over 'het rechte pad' is natuurlijk helemaal belachelijk.
Ga eerst maar eens aan jezelf werken, dan heb je een evt 'aanstaande' ook nog eens keer wat te bieden naast 'lelijkheid', 'minderwaardigheidscomplex', 'afgunst tov vrienden', 'frustraties' en 'mogelijke-aanleiding-van-het-rechte-pad-af-gaan-aanwezig'.
quote:Als jij al omgaat met dit meisje en je vriend gaat ermee vandoor (al dan niet oppervlakkig), dan zou ik het geen vriend meer noemen. Ga eens alleen of met andere mensen stappen.
ik kom in contact met een superleuk meisje, ik krijg een vriendschap die heel diep gaat.(en natuurlijk koester ik dan gevoelens voor haar) En dan ontmoet ze mijn maat en dan beginnen ze een liefdesrelatie die heel oppverlakkig is.
quote:Als dat meisje er met de vriend vandoor gaat, heeft ze simpelweg geen interesse in TS. Misschien moet ie zichzelf wat interessanter maken, of zich beter profileren. Je moet het niet lezen als 'vriend gaat er met het meisje vandoor' maar als 'meisje gaat er met vriend vandoor'.
Op vrijdag 12 december 2003 07:34 schreef ThePatman het volgende:[..]
Als jij al omgaat met dit meisje en je vriend gaat ermee vandoor (al dan niet oppervlakkig), dan zou ik het geen vriend meer noemen. Ga eens alleen of met andere mensen stappen.
Hij zal mooi bedrogen uitkomen als hij eens alleen gaat stappen of met andere mensen.
quote:Uhm....komt wel in de richting.
kben niet suicidal, maar ik zou het niet erg vinden als een auto me zou doodrijden.
quote:De melkman
Op vrijdag 12 december 2003 06:58 schreef Miesjel het volgende:
Doet me een beetje denken aan het lelijke eendje verhaal.En in dat sprookje loopt het allemaal heel goed af.Al vraag ik me wel af hoe dat ei in het verkeerde nest terecht komt
Op het eerste gezicht misschien soms, maar je kent zelf vast ook wel mannen met wie je niet zo willen ruilen en die toch heel populair zijn, veel van dat soort mensen stralen enorm uit dat ze fantastisch zijn en dat werkt hoor.
Neem nu Jenifer Lopez, ik vind haar een 13 in dozijn Latino vrouwtje maar zij vind zichzelf zo vreselijk knap dat de halve wereld dat is gaan geloven (ze is niet lelijk maar nu ook niet bepaald oogverblindend).
Of kijk eens naar die NL acteur met dat lange gezicht (ik ben zijn naam kwijt, jaar of 25, vettig lang haar), die doet ook alsof hij God's gift to woman is, en dat weet hij heel goed te brengen, zo zijn er zovelen.
Er is nog zo iemand: Tygo Gernand, dat is toch ook niet moeders mooiste, maar hij doet gewoon of hij dat wel is en loopt hier geregeld door de buurt met een model aan z'n arm.
Jij bent degene die anderen leert hoe ze je moeten zien, dus doe er wat mee.
Ik ben nu bijvoorlbeeld bvriend met het (naar mijn zegge) knapste meisje van de klas.... maar zij heeft gewoon eerlijk gezegt dat ik niet de ene ben!! En nu vind ik het een stuk minder erg als ik haar met iemand anders zie lopen...
En het is nu zelfs zo ver dat die vriendin andere meisjes zoekt die mij leuk vinden... terwijl ik daar HELEMAAL NIET om gevraagd had!
maar de ware zat daar nog niet bij..
(enne het verhaal hierboven is direct neergezet na het uitgaan, dus is eigenlijk onder invloed geschreven en sommige elementen moet je niet misschien niet te serieus nemen)
Conclusie, ja tenzij je echt lelijk bent, (en je kan zeggen wat je wilt, maar sommige mensen zijn gewoon echt lelijk) dan valt er best wel wat aan te doen.
We gaan er voor het gemak even vanuit dat je gewoon niet superknap bent.
Dat maakt nie uit, zolang je jezelf ook maar niet als "niet knap" profileert.
Maak jezelf een beetje los van je maat, want dikke kans dat je ook in a way best wel opkijkt tegen hem, omdat hij zo succesvol is.
Zorg ervoor dat je jezelf als equal gaat bekijken en niet als underdog.
Serieus, nogmaals, tenzij je er hondslelijk uitziet, werkt het echt.
ps:(zelfs sommige hndslelijke mensen scoren nog..maar dan moet je wel echt gruwelijk cool zijn)
quote:Dat zeggen alleen lelijke mensen.
Op vrijdag 12 december 2003 08:36 schreef maan het volgende:
Je schoonheid zit van binnen niet aan de buitenkant
quote:Daarom zeg jij dat zeker ook!!
Op vrijdag 12 december 2003 10:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Dat zeggen alleen lelijke mensen.
Maar je hebt wel een beetje gelijk Veel minder mooie mensen zeggen dat het om het innerlijk gaat.... Maar het probleem is, je wordt wel sneller op 'de buitenkant' verliefd..... *zucht*.....
Ik ga je niet vertellen dat het allemaal uiteindelijk wel op zn pootjes terecht komt en dergelijke, want daar heb je NU niets aan. (Ookal is het daadwerkelijk zo)
Tip 1: Als je negatief denkt, straal je dit ook uit.
Tip 2: Loop/sta rechtop naast je vriend, want ik denk dat je zelf ook een beetje ingekrompen loopt/staat als hij bij je in de buurt is en er komt een bloedmooi meisje langs... Dit ivm negatief denken e.d.
Tip 3: Praat er met hem over dat je niet goed in je schoenen staat mbt dit soort dingen. Vaak genoeg zijn zij juist jaloers op jou, dat je het zo goed kunt vinden met die mensen ipv op een oppervlakkig niveau. (Dat is me dus eens een keer verteld, wist niet eens dat dat ook nog kon hihi)
Tip 4: Kijk eens kritisch naar jezelf. Wat vind je nu WEL leuk aan jezelf? En leg hier ook het accent op.
Tip 5: Je hebt een leuke persoonlijkheid, probeer daar eens wat meer op te focussen dan op de rest wat je niet leuk vindt, dan straal je dit ook uit.
Ik hoop dat je hier een beetje wat aan hebt. Kan je alleen zeggen dat het gegarandeerd werkt. Als jij lekker in je vel zit, straal je dit uit en komen de mensen vanzelf op je af. Dat hoeft niet meteen te eindigen in een relatie, maar wel in een stuk zelfvertrouwen dat je erbij krijgt!
Dikke kus
Mukie
quote:Een dronken man liegt niet
Op vrijdag 12 december 2003 09:42 schreef hmmmmmm het volgende:
mjah die vriend van me is zelf ook onzeker. (of hij zegt het om met me mee te voelen).
Het is ook geen gozer die zo loopt van: KIJK MIJ KNAP ZIJN!!
qua doen en laten is hij vaak juist heel erg naief.(enne het verhaal hierboven is direct neergezet na het uitgaan, dus is eigenlijk onder invloed geschreven en sommige elementen moet je niet misschien niet te serieus nemen)
quote:Neehoor, ik zeg het ook
Op vrijdag 12 december 2003 10:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Dat zeggen alleen lelijke mensen.
Doet me beetje denken aan American Beauty. Twee meisjes die goeie vriendinnen zijn. de één is de mooie zwaan, mannen en jongens vallen altijd voor haar, en ze heeft grote verhalen ovger hoe vaak ze al seks heeft gehad. De ander is het lelijke eendje, jongens vallen nooit op haar maar op haar vriendin, en zelfs haar eigen vader valt op haar vriendin! Maar dan krijgen ze nieuwe buren, en de jongen die er komt wonen valt juist op 'het lelijke eendje'. Hij vindt haar juist de mooie zwaan, en dat andere meisje het lelijke eendje.
quote:kijk ik ben het wel eens met de mensen die zeggen: ja liever een leuke diepere relatie dan een oppervlakkige.
Op vrijdag 12 december 2003 10:22 schreef Mukie het volgende:Tip 1: Als je negatief denkt, straal je dit ook uit. -->
Het erge is, ik voel me vaak wel toppie. Maar dan komt er een mooie meid naar me toe en dan denk ik nog van: hee. Maar uiteindelijk blijkt dan dat ze dan die vriend via mij wilt benaderen.
Tip 2: Loop/sta rechtop naast je vriend, want ik denk dat je zelf ook een beetje ingekrompen loopt/staat als hij bij je in de buurt is en er komt een bloedmooi meisje langs... Dit ivm negatief denken e.d. -->
Ik sta vaak juist rechter dan hemTip 3: Praat er met hem over dat je niet goed in je schoenen staat mbt dit soort dingen. Vaak genoeg zijn zij juist jaloers op jou, dat je het zo goed kunt vinden met die mensen ipv op een oppervlakkig niveau. (Dat is me dus eens een keer verteld, wist niet eens dat dat ook nog kon hihi) -->
we praten zo vaak over meisjes en vaak zegt hij juist van: 'ja alle meisjes kijken naar jou, mij zien ze echt niet staan'. Maarja ik begin naderhand het gevoel te krijgen dat hij me meer troost.
Tip 4: Kijk eens kritisch naar jezelf. Wat vind je nu WEL leuk aan jezelf? En leg hier ook het accent op. -->
ik neem aan dat je het uiterlijk bedoelt? hier ben ik om eerlijk te zijn superonzeker over. Als je me zou zien lopen op straat ofzo, zie je dat misschien niet, en lijk ik misschien zelfs arrogant. (heb me zelf aangeleerd om juist niet als een onzekere jongen rond te lopen)
Qua innerlijk ben ik wel okee denk ik. Bij nieuwe mensen ben ik wat stiller en wat meer uit de boom kijkend. Maar als ik je wat langer ken of het klikt gewoon goed, verdwijnt dat al snel.Tip 5: Je hebt een leuke persoonlijkheid, probeer daar eens wat meer op te focussen dan op de rest wat je niet leuk vindt, dan straal je dit ook uit.
mjah persoonlijkheid is sowieso heel belangrijk voor mij
quote:Als ik zo je comments lees, idd zo een dergelijk persoon ben jij niet
Op vrijdag 12 december 2003 10:49 schreef hmmmmmm het volgende:[..]
kijk ik ben het wel eens met de mensen die zeggen: ja liever een leuke diepere relatie dan een oppervlakkige.
Ik heb ook liever kwaliteit dan kwantiteit (naja, zo bekijk ik het)
En een mooie meid hoeft geen kwaliteit te betekenen
Het meisje dat ik nu beetje uit de boom kijkt, ziet er in principe niet superknap uit, maar ik voel wel telkens wat in me buik als ik haar zie. En dat maakt haar superknap op mijn eigen manier.
maar ik wil af en toe ook gewoon zo'n nietszeggende oppervlakkige iets net als de meesten om me heen. hmm maar aan de andere kant, ik denk niet dat ik daar de soort persoon voor bent.
wees jezelf, en zoals hierboven al staat...op elk potje past een deksel
quote:Ok dan, maar jij vond jezelf toch altijd zo (redelijk onterecht imo) lelijk?
Op vrijdag 12 december 2003 10:26 schreef bondgirl het volgende:[..]
Neehoor, ik zeg het ook
Die maat van je is zoals ik het snap gewoon een zielige player die alles naar zich toekrabbelt en niks voor jou over laat.. Die denkt dat het ook stoer is om meisjes te scoren... zo'n mentaliteit is altijd jammer vindt ik..
Ik hoop dat je maat/vriend het nog een keer door heeft waar hij mee bezig is!!!!
Ciao!
Als de een weet van de ander datie een bepaald persoon leuk vind, dan is die persoon off-limits voor de hele groep. Da;s gewoon fair vind ik.
Verder is het idd wel degelijk zo dat er contrastvriendschappen bestaan...iedereen heeft toch zijn eigen rol enzo? De rol van TS is dus de fysiek minder aantrekkelijke rol....tis niet anders, maar fysiek minder betekent dus over de hele linie niet dat het minder is....je mot wel effe compenseren enzo. Misschien ook minder verwachtingen hebben?
quote:Damn waar was jij een aantal jaartjes terug!
Op vrijdag 12 december 2003 11:11 schreef Tha_Ramsush het volgende:
Als jou vriend/maat het door heeft hoe jij je eigen voelt is hij volstrekt verkeerd bezig met meiden naar zich toe te slepen, hij kan wel misschien als argument geven van, ze komen zelf, maar het is mogelijk om meiden af te wijzen...
zelf heb ik het ook alleen ben ik dan (om het zomaar te zeggen en absoluut niet patserig over te komen etc.) de persoonlijkheid van die maat van je..
ik probeer mijn vrienden juist altijd voor te stellen aan de meiden die op mij afkomen en ook gewoon mijn maten te promoten bij hen zegmaar..
Het klinkt misschien triest, maar tgebeurt ieder weekend bijna..
kheb zo al verschillende maten, fijne en toffe avondjes stappen bezorgd!!
en als je ze later echt serieus gaan bedanken is dat al helemaal top!!!Die maat van je is zoals ik het snap gewoon een zielige player die alles naar zich toekrabbelt en niks voor jou over laat.. Die denkt dat het ook stoer is om meisjes te scoren... zo'n mentaliteit is altijd jammer vindt ik..
Ik hoop dat je maat/vriend het nog een keer door heeft waar hij mee bezig is!!!!
Ciao!
Ff serieus, ik vind dat een een goeie instelling van je!
quote:Geldt dat btw niet bij alle vriendschappen ?
Op vrijdag 12 december 2003 11:18 schreef hassanjassan het volgende:
Als de een weet van de ander datie een bepaald persoon leuk vind, dan is die persoon off-limits voor de hele groep. Da;s gewoon fair vind ik.
Of ben ik nu weer heel naief?
Één van m'n beste vrienden pikte vroeger ook altijd alle meiden in. Ook zo'n blije, naïeve lege huls zonder mening. Dus op een gegeven moment heb ik besloten maar niet meer met hem uit te gaan. Daarna liep het ineens als een trein .
Ohja en van al die mensen die blèren dat het aan jou ligt en jij je houding aan moet passen, moet je je maar niks aantrekken. Zij draaien de zaken om, en praten waarschijnlijk vanuit een heel andere positie. Lekker makkelijk praten dus allemaal.
quote:Sorry hoor, maar je kan toch niet serieus verwachten dat iemand nieuwe vrienden moet gaan zoeken om mee uit te gaan, omdat die waar hij nu mee omgaat te knap zijn, en wel veel meiden scoren..
Op vrijdag 12 december 2003 11:38 schreef Lemmeb het volgende:
Je moet gewoon niet meer met zo'n gast uitgaan, zo'n gast die alles voor zichzelf wil. Zoek eens een andere vriendenclub ofzo, bij deze kom je duidelijk niet tot je recht.Één van m'n beste vrienden pikte vroeger ook altijd alle meiden in. Ook zo'n blije, naïeve lege huls zonder mening. Dus op een gegeven moment heb ik besloten maar niet meer met hem uit te gaan. Daarna liep het ineens als een trein
.
Ohja en van al die mensen die blèren dat het aan jou ligt en jij je houding aan moet passen, moet je je maar niks aantrekken. Zij draaien de zaken om, en praten waarschijnlijk vanuit een heel andere positie. Lekker makkelijk praten dus allemaal.
En over dat uit een andere positie praten, klopt natuurlijk ook van geen kanten.
Ik ben nou ook niet de knapste jongen in de wijde omtrek, maar doordat ik dat dacht, kon ik lang op een vriendin wachten (dat was dus ook het geval)..
Tot ik ook op een dag dacht, zo kan het natuurlijk niet langer, ik bedoel niet elke meid kan mij leuk vinden, er lopen er vast zat rondt die mij wel leuk kunnen vinden, dan maar gene liefde op het eerste gezicht, als ze me beter leren kennen vallen ze ook voor me..
En die meiden die zo oppervlakkig denken, moet je gewoon nix van aantrekken, die komen er later wel achter, als de jongen die ze leuk vinden er vandoor gaat met een meisje met inhoud, die niet zo sletterig is, maar juist ontzettend lief is...
Die vriend van jou heeft nu alleen oppervlakkige relaties..die wil ook heus wel een keer wat anders..
En zo geld dat dus andersom ook, van die mooiere meiden, die ik vaak genoeg zie lopen met niet-knappe jongens..
Maar toch kan je beter je standaard niet zo hoog leggen, wat moet je met zo'n superknap meisje, die zo vol van zichzelf is..die legt zichzelf toch maar op de eerste plaats, zo iemand kan maar moelijk van een ander houden.
En door op die manier een stuk positiever te denken, en een betere houding aan te nemen, beter kleden eventueel, kijken de meidne toch echt vaker naar je, dan is het enige probleem nog het contact leggen, het enige wat je daarbij moet denken is om jezelf te zijn, en niet te hoge verwachtingen hebben, misschien klikt het wel niet, dat is dan jammer, volgende keer bij een andere meid proberen.
Geloof me dit werkt echt..!
Ik had tot voor kort 5 meiden die mij tegelijk leuk vonden..ik stond er versteld van..blijkbaar doe ik toch iets goed in de omgang met meiden..En voila, ik ben nu heel gelukkig met men huidige vriendin
quote:Je kunt hem niets verwijten dat ie ze in zijn schoot geworpen krijgt. Je zegt zelf al dat je er meer voor moet doen. Dan kun je jezelf alleen verwijten als je er daar dus niets aan doet.
Op vrijdag 12 december 2003 12:42 schreef hmmmmmm het volgende:
euh volgens mij gaat er iets heel ergs mis hier.
die vriend van me is geen vette player ofzo. En tis ook niet zo dat hij iemand van me zou afpakken.
Het is gewoon meer dat ik meer zou moeten doen voor een kans zeg maar, terwijl hij ze in zn schoot krijg geworpen (letterlijk).
Maar begin niet over dat het niet eerlijk is.
Nogmaals: dat ze met hem weglopen ivp jou, geeft gewoon aan dat ze geen interesse hebben in jou. Dus dat betekent ook dat de meiden bijv. niet op je af vliegen als hij er niet bij is. Kansen moet je zelf creeeren. Interesse moet je wekken.
quote:ik verwijt het hem ook niet, dat zou te makkelijk zijn. Maar dat is het hem juist, je kan het niemand verwijten.
Op vrijdag 12 december 2003 12:58 schreef FoeiJongHaai het volgende:[..]
Je kunt hem niets verwijten dat ie ze in zijn schoot geworpen krijgt. Je zegt zelf al dat je er meer voor moet doen. Dan kun je jezelf alleen verwijten als je er daar dus niets aan doet.
Maar begin niet over dat het niet eerlijk is.
Nogmaals: dat ze met hem weglopen ivp jou, geeft gewoon aan dat ze geen interesse hebben in jou. Dus dat betekent ook dat de meiden bijv. niet op je af vliegen als hij er niet bij is. Kansen moet je zelf creeeren. Interesse moet je wekken.
quote:Waarom niet? Als het werkt...
Op vrijdag 12 december 2003 12:19 schreef back2earth het volgende:
Sorry hoor, maar je kan toch niet serieus verwachten dat iemand nieuwe vrienden moet gaan zoeken om mee uit te gaan, omdat die waar hij nu mee omgaat te knap zijn, en wel veel meiden scoren..
Ik doel ook vooral op die ene gozer. Als jouw scoringskansen door zijn aanwezigheid tot nul reduceren, en je daar problemen mee hebt, moet je gewoon niet meer met hem uitgaan. Sim-pel . Kun jij wel proberen om net zo gaaf en cool etc. te zijn als hij, maar dat gaat toch nooit lukken.
Dat betekent overigens niet dat je die gast dan maar helemaal niet meer moet zien, je moet alleen niet meer met hem op vrouwenjacht.
quote:Dat zeg ik ook niet. Het is niet het probleem van die vriend maar van TS.
Die vriend zou wel stom zijn als hij meiden laat lopen, omdat anders de TS zich te min over zichzelf gaat voelen...
quote:Dat is dus niet altijd waar. Je hebt echt van die gasten die per definitie alle aandacht van de vrouwen wegtrekken. Van die echte babe-magnets. Fijn voor hem, maar minder voor jou.
Op vrijdag 12 december 2003 12:58 schreef FoeiJongHaai het volgende:
Dus dat betekent ook dat de meiden bijv. niet op je af vliegen als hij er niet bij is.
Terwijl, als hij er niet bij is, je weldegelijk aandacht van de dames krijgt. Het ligt dus gewoon aan zijn aanwezigheid. Da's tenminste mijn ervaring.
quote:Maar je noemt wel dat het allemaal niet eerlijk is (zie ook mijn calimero opmerking). Terwijl het dat allemaal wel is.
Op vrijdag 12 december 2003 13:06 schreef hmmmmmm het volgende:[..]
ik verwijt het hem ook niet, dat zou te makkelijk zijn. Maar dat is het hem juist, je kan het niemand verwijten.
Je hoeft helemaal niemand iets te verwijten, wat er is niets te verwijten.
Je hebt dezelfde kansen als wie dan ook om jezelf te profileren en te presenteren als de persoon die je bent of graag wil zijn. Maar je moet wel je eigen verantwoordelijkheid nemen en er aan werken. Afgeven op iets wat je niet hebt is te makkelijk, als je er niets aan doet.
quote:Dat is dus wel altijd waar.
Op vrijdag 12 december 2003 13:12 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Dat is dus niet altijd waar. Je hebt echt van die gasten die per definitie alle aandacht van de vrouwen wegtrekken. Van die echte babe-magnets. Fijn voor hem, maar minder voor jou.
Waarom is TS geen babe-magnet? Als hij niet tot zijn recht komt, omdat zijn vriend erbij is, doet hij iets verkeerd.
quote:Dus eigenlijk ben je 2e keus? Lekker hoor.
Terwijl, als hij er niet bij is, je weldegelijk aandacht van de dames krijgt. Het ligt dus gewoon aan zijn aanwezigheid. Da's tenminste mijn ervaring.
Ik ben liever eerste keus. En daar gedraag ik me naar.
Ik ben een babe-magnet
.
quote:over je eerlijkheid ben ik het dan niet echt mee eens.
Op vrijdag 12 december 2003 13:12 schreef FoeiJongHaai het volgende:[..]
Maar je noemt wel dat het allemaal niet eerlijk is (zie ook mijn calimero opmerking). Terwijl het dat allemaal wel is.
Je hoeft helemaal niemand iets te verwijten, wat er is niets te verwijten.
Je hebt dezelfde kansen als wie dan ook om jezelf te profileren en te presenteren als de persoon die je bent of graag wil zijn. Maar je moet wel je eigen verantwoordelijkheid nemen en er aan werken. Afgeven op iets wat je niet hebt is te makkelijk, als je er niets aan doet.
quote:Het leven is gewoon niet eerlijk. Dat valt niemand te verwijten, maar het is wel zo. De één is nu eenmaal knapper dan de ander, een ander intelligenter, en een derde heeft helemaal niks van zichzelf, dat is gewoon een feit. Bewezen is ook, dat knappe mensen veel hoger gewaardeerd worden dan lelijke en ook makkelijker hoger op de maatschappelijke ladder komen. Niet alles is een keuze, zoals jij het brengt.
Op vrijdag 12 december 2003 13:12 schreef FoeiJongHaai het volgende:
Maar je noemt wel dat het allemaal niet eerlijk is (zie ook mijn calimero opmerking). Terwijl het dat allemaal wel is.
Echter, het heeft inderdaad geen enkel nut om erover te gaan zitten zaniken. Dat verandert niks. Je kunt er alleen zelf wat aan doen.
quote:Lekker belangrijk als ze in mijn bed ligt.
Op vrijdag 12 december 2003 13:15 schreef FoeiJongHaai het volgende:
Dus eigenlijk ben je 2e keus? Lekker hoor.
Bovendien, jij bent ook geen 1e keus .Want er loopt vast wel ergens een nog grotere babe-magnet dan jou rond.
quote:Je hoeft toch ook niet cliche-matig knap te zijn, regelmatig naar de sportschool te gaan, witte tanden hebben etc.
Op vrijdag 12 december 2003 13:08 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Waarom niet? Als het werkt...
Ik doel ook vooral op die ene gozer. Als jouw scoringskansen door zijn aanwezigheid tot nul reduceren, en je daar problemen mee hebt, moet je gewoon niet meer met hem uitgaan. Sim-pel
. Kun jij wel proberen om net zo gaaf en cool etc. te zijn als hij, maar dat gaat toch nooit lukken.
Je moet gewoon een vlotte babbel hebben, verzorgd zijn, en interesse wekken bij haar en hebben in haar. En daar heeft de aanwezigheid van die vriend geen invloed op.
Maar ja, sommige mensen willen er nu eenmaal niets voor doen.
quote:Je zit er zo naast. Eigenverantwoordelijkheid
Dat betekent overigens niet dat je die gast dan maar helemaal niet meer moet zien, je moet alleen niet meer met hem op vrouwenjacht.
[..]Dat zeg ik ook niet. Het is niet het probleem van die vriend maar van TS.
quote:Pas maar op dat je haar niet kwijt raakt als je haar aan je vrienden voorstelt
Op vrijdag 12 december 2003 13:18 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Lekker belangrijk als ze in mijn bed ligt.
quote:Tuurlijk, altijd baas boven baas. Dat is reeel.
Bovendien, jij bent ook geen 1e keus.Want er loopt vast wel ergens een nog grotere babe-magnet dan jou rond.
En je hoort mij er ook niet over klagen over gebrek aan aandacht van vrouwen .
En ook dat is een keuze.
[Dit bericht is gewijzigd door FoeiJongHaai op 12-12-2003 13:32]
quote:Maar je moet wel eerst met haar in gesprek raken. Beetje moeilijk als ze als een geil teefje meteen aan die vriend vastgeplakt zit.
Op vrijdag 12 december 2003 13:22 schreef FoeiJongHaai het volgende:
Je hoeft toch ook niet cliche-matig knap te zijn, regelmatig naar de sportschool te gaan, witte tanden hebben etc.Je moet gewoon een vlotte babbel hebben, verzorgd zijn, en interesse wekken bij haar en hebben in haar. En daar heeft de aanwezigheid van die vriend geen invloed op.
Maar ja, sommige mensen willen er nu eenmaal niets voor doen.
Bovendien, niet iedereen is gezegend met een vlotte babbel. Je zou bijvoorbeeld maar stotteren. Of een bepaalde afwijking hebben.
quote:L-e-z-e-n. Dat zeg ik dus ook.
Je zit er zo naast. Eigenverantwoordelijkheid
quote:Mij dus ook niet. Sinds ik niet meer met die gast uitga.
En je hoort mij er ook niet over klagen over gebrek aan aandacht van vrouwen.
quote:meschien heb iemand het erin gelegt
Op vrijdag 12 december 2003 06:58 schreef Miesjel het volgende:Al vraag ik me wel af hoe dat ei in het verkeerde nest terecht komt
quote:Waarom zit ze niet meteen als een geil teefje (om jouw woorden maar te gebruiken, de mijne zijn ze niet) aan jou vastgeplakt? Waarom viel je niet op? Waarom sprak je haar niet als eerste aan? Verder is het ook een kwestie van accepteren dat niet iedere meid op je valt. Dat ze op je vrienden afkomen, wil niet zeggen dat ze op jou zouden afkomen als je vrienden er niet bij zijn.
Op vrijdag 12 december 2003 13:34 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Maar je moet wel eerst met haar in gesprek raken. Beetje moeilijk als ze als een geil teefje meteen aan die vriend vastgeplakt zit.
quote:Klopt. Maar een vlotte babbel kun je leren. Stotteren kun je soms ook afleren. Bovendien zijn dat de uitzonderingsgevallen (is niet spottend bedoeld). Jij, TS, ik en 80% (oid) van de bevolking heeft hier geen last van.
Bovendien, niet iedereen is gezegend met een vlotte babbel. Je zou bijvoorbeeld maar stotteren. Of een bepaalde afwijking hebben.
[..]
quote:Je zegt het wel in het laatste stukje wat je van mij citeerd, maar uit de rest van de post valt niet op te merken dat je dat vindt. Je geeft zelfs een voorbeeld waaruit een tegenstelling blijkt.
L-e-z-e-n. Dat zeg ik dus ook.
[..]
quote:Tja ik ga liever stappen met vrienden zonder dat ik bang ben dat er iemand met een leuk meisje vandoor gaat.
Mij dus ook niet. Sinds ik niet meer met die gast uitga.
quote:ff correctie.. mijn vriendin viel overduidelijk op innerlijk
Op vrijdag 12 december 2003 08:09 schreef Elendil het volgende:
Dus er vanuitgaand dat je nog nie zo vrij jong bent: jonge meiden vallen op uiterlijk, maar dat verandert toch bij veel meiden als ze ergens begin 20 zijn.
quote:In mijn geval sprak ik haar vaak wel als eerste aan, maar zat ze in notime bij die maat op schoot, zonder dat hij er wat voor hoefde te doen.
Op vrijdag 12 december 2003 13:47 schreef FoeiJongHaai het volgende:
Waarom sprak je haar niet als eerste aan?
quote:Ten eerste gaat het maar om één vriend, ten tweede wijst de praktijk uit dat ze dan dus wel op mij afkomen.
Dat ze op je vrienden afkomen, wil niet zeggen dat ze op jou zouden afkomen als je vrienden er niet bij zijn.
quote:80% niet maar 20% dus wel. En dan hebben we het alleen nog maar over stotteren. Dat argument gaat dus wel op, schoonheidsfoutjes te over.
Klopt. Maar een vlotte babbel kun je leren. Stotteren kun je soms ook afleren. Bovendien zijn dat de uitzonderingsgevallen (is niet spottend bedoeld). Jij, TS, ik en 80% (oid) van de bevolking heeft hier geen last van.
Ik vind dat argument dus niet echt opgaan.
quote:Je ontkent dat het niet eerlijk is, dat we niet allemaal even goede 'kwaliteiten' hebben, dat sommigen vanaf hun geboorte al een voorsprongetje op anderen hebben. Daar ben ik het dus niet mee eens.
Je zegt het wel in het laatste stukje wat je van mij citeerd, maar uit de rest van de post valt niet op te merken dat je dat vindt. Je geeft zelfs een voorbeeld waaruit een tegenstelling blijkt.
Daar hoef je niet zo'n drama van te maken, je kunt toch gewoon toegeven dat sommige mensen een beetje slimmer, knapper, atletischer gebouwd enz. enz. zijn dan anderen? Dat sommige mensen een beetje mislukt zijn ivt anderen? Da's gewoon een fact of life.
Waar ik het wel mee eens ben is dat zaniken geen zin heeft. En dat je er zelf wat aan zult moeten doen om het tij te keren. Dat is dus die eigen verantwoordelijkheid.
quote:Alsof ik ergens 'bang' voor ben
Tja ik ga liever stappen met vrienden zonder dat ik bang ben dat er iemand met een leuk meisje vandoor gaat.
En dat doe ik niet door die iemand niet mee te nemen, maar gewoon door niet bang daarvoor te zijn.
Wat jij doet is struisvogelpolitiek.
Ik heb het ook, heb een vriend die echt iedereen akn versieren. En dan heb je mij, oerlelijk, ik krijg nooit een meisje
Het is niet zo dat jij moet wachten totdat een (leuke) meid jou ziet staan. Waarschijnlijk zul jij de meiden die op jouw vriend afkomen in 9 van de 10 gevallen ook niet aantrekkelijk vinden, stel je voor dat je je maat was en al die meiden moest teleurstellen... En ook al vind je iemand op eerste gezicht aantrekkelijk, of het een goede relatie kan worden staat daarmee niet vast.
Volgens mij past niet iedereen bij iedereen en zal er voor iedereen een beperkt aantal goede mogelijke partners op deze wereld rondlopen. Het ziet er naar uit dat jij je mogelijke partner niet gaat ontmoeten door te gaan staan pronken in een discotheek. Dat is geen ramp, want uiteindelijk zal het allemaal goedkomen, maar misschien op een andere manier dan hoe jouw maat een dame ontmoet.
Zelfvertrouwen is een ander verhaal en daar staan al heel veel goede tips over in dit topic. Succes!
quote:Ik ontken niet dat het oneerlijk verdeeld is. Dat zou naief zijn. Niet iedereen maakt dezelfde start. Ik ontken wel dat dat oneerlijk is. Immers heb je er een heel leven voor om ook jouw kansen wel te grijpen.
Op vrijdag 12 december 2003 16:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]80% niet maar 20% dus wel. En dan hebben we het alleen nog maar over stotteren. Dat argument gaat dus wel op, schoonheidsfoutjes te over.
[..]Je ontkent dat het niet eerlijk is, dat we niet allemaal even goede 'kwaliteiten' hebben, dat sommigen vanaf hun geboorte al een voorsprongetje op anderen hebben. Daar ben ik het dus niet mee eens.
Daar hoef je niet zo'n drama van te maken, je kunt toch gewoon toegeven dat sommige mensen een beetje slimmer, knapper, atletischer gebouwd enz. enz. zijn dan anderen? Dat sommige mensen een beetje mislukt zijn ivt anderen? Da's gewoon een fact of life.
Waar ik het wel mee eens ben is dat zaniken geen zin heeft. En dat je er zelf wat aan zult moeten doen om het tij te keren. Dat is dus die eigen verantwoordelijkheid.
[..]Alsof ik ergens 'bang' voor ben
. Het was een gecalculeerde, rationele beslissing, niet één uit angst. 1+1=2
Net zoals je niet kunt ontkennen dat het oneerlijk verdeeld is, kun je ook niet ontkennen dat iedereen een verschillende smaak heeft. Dus simpelweg is het gewoon niet waar dat ze allemaal op die vriend van je afkomen, terwijl als hij afwezig is, ze dan naar jou zouden komen.
Tevens, als dat wel zou gebeuren, want je hebt het immers meegemaakt zeg je, geeft dat dus wel aan dat je de moeite waard bent, dat meiden je wel zien staan. Net zoals ze je vriend wel zien staan. Echter zien ze hem volgens jou iets meer staan. En daar kun je wel degelijk wat aan doen, en dan is er nog het feit dat sommigen simpelweg gewoon geen interesse in je hebben.
Iedereen heeft 'schoonheidsfoutjes'. Echter zijn maar weinig mensen die niet de moeite waard zijn.
Dat een bepaalde vriend nu veel aandacht krijgt, wil niet zeggen dat jij je deel niet krijgt. Je krijgt het alleen een tijdje later. Je wil misschien te graag. Een relatie is niet iets wat je af kunt dwingen.
Tja, en waarom staan blijven kijken hoe je vriend versierd wordt door dat meisje wat jij ook wel leuk vindt? Terwijl er verderop vast wel een meisje staat te kijken en te twijfelen of ze nou niet zou gaan aanspreken....
Tuurlijk is het tijdens het uitgaan oppervlakkig, en valt uiterlijk bijv meer op. Al die donkere disco's, harde muziek en alcohol maken nou niet echt dat je een volledig beeld van iemand kunt krijgen. Een fatsoenlijk gesprek kun je niet voeren, je zit in een situatie die je misschien helemaal niet ligt (je zit zelf liever thuis met wat vrienden, maar ja, die vrienden staan liever uit hun dak te gaan op hardhouse).
Uitgaan is zien en gezien worden. Dan is het simpelweg onrealistisch om te verwachten dat meiden al die geweldige pluspunten van jou (behalve je uiterlijk) zien.
Zeg nou zelf: je keuze in de disco om een meisje als leuk te 'classificeren' hangt af van haar kleren, hoe ze danst, hoe ze lacht, hoe haar figuur is. Je denkt vast niet bij jezelf: die ziet eruit alsof ze een goed innerlijk heeft .
'jou tijd komt nogwel' 'nog genoeg tijd' etc daar zou ik mij ook niet te hard aan vastklampen, er zijn genoeg mensen die 'heel' hun leven alleen zullen blijven.
mensen met smaak mager gaan naar haar en mensen met smaak lekker beetje gevuld komen naar mij...
gewoon jezelf blijven dan kom je ook iemand tegen die op jou om jezelf valt en niet m je uiterllijk..
quote:Nee, tegenpolen trekken elkaar aan.
Op vrijdag 12 december 2003 21:37 schreef interp het volgende:
Soort zoekt soort.
quote:Onzin wat uiterlijk betreft. Mensen met een soortgelijk knapheidsfactor
Op vrijdag 12 december 2003 22:48 schreef UniversalNation het volgende:[..]
Nee, tegenpolen trekken elkaar aan.
quote:maar ik wil geen lelijk wijf
Op zaterdag 13 december 2003 00:14 schreef rexi het volgende:Tuurlijk zijn er wel uitzonderingen maar de lelijke mensen komen toch meestal bij elkaar en hetzelfde geldt voor knappe mensen. Tja, en in de middenmoot kan het wel wat fluctueren.
quote:Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel, dus er is nog hoop
Op zaterdag 13 december 2003 00:31 schreef UniversalNation het volgende:[..]
maar ik wil geen lelijk wijf
quote:Ehm, dat was een grapje hoor (niet dat ik mezelf lelijk vind, maar wat ik in dit topic zei). Ik had dan ook een
Op vrijdag 12 december 2003 11:01 schreef Untouchables het volgende:[..]
Ok dan, maar jij vond jezelf toch altijd zo (redelijk onterecht imo) lelijk?
Ik zei het alleen maar omdat ik het altijd zo flauw vindt van mensen dat ze zeggen 'Dat zeggen alleen lelijke mensen'
quote:als je zo respectloos bent dan schiet t helemaal niet op natuurlijk.
Op zaterdag 13 december 2003 00:31 schreef UniversalNation het volgende:[..]
maar ik wil geen lelijk wijf
quote:Het is wel de keiharde waarheid. Net als de meeste minder bedeelde meisjes geen lelijke gozer willen. Tja.. dan schiet het niet op in maagdenland...
Op zaterdag 13 december 2003 13:28 schreef CherryLips het volgende:[..]
als je zo respectloos bent dan schiet t helemaal niet op natuurlijk.
quote:Maar je mag het dan wel wat fatsoenlijker brengen, op die manier willen zowel de mooie als de minder mooie meisjes je niet als je zo'n houding hebt.
Op zaterdag 13 december 2003 13:34 schreef Lemmiwinks het volgende:[..]
Het is wel de keiharde waarheid. Net als de meeste minder bedeelde meisjes geen lelijke gozer willen. Tja.. dan schiet het niet op in maagdenland...
quote:En Jim dan? Die heeft de uitstraling van een aardappelzak maar is toch volgens velen een lekker ding.
Op zaterdag 13 december 2003 13:43 schreef lgish het volgende:
Het maakt niet uit of je nou heel mooi bent of heel lelijk. Het gaat om uitstraling. Mooie mensen zonder uitstraling zijn niet mooi
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 13:28 schreef CherryLips het volgende:[..]
als je zo respectloos bent dan schiet t helemaal niet op natuurlijk.
quote:de uitdrukking 'lelijk wijf' krijgen meisjes niet graag te horen lijkt me... (i know)
Op zaterdag 13 december 2003 15:41 schreef UniversalNation het volgende:[..]
quote:Ik bedoelde het niet echt serieus, en bovendien was het niet op jouwgericht maar dat wist je al.
Op zaterdag 13 december 2003 17:26 schreef CherryLips het volgende:[..]
de uitdrukking 'lelijk wijf' krijgen meisjes niet graag te horen lijkt me... (i know)
quote:ok gelukkig was t niet serieus (en ik wist wel dat t niet op mij gericht was, maar op meisjes in t algemeen).
Op zaterdag 13 december 2003 18:59 schreef UniversalNation het volgende:[..]
Ik bedoelde het niet echt serieus, en bovendien was het niet op jouwgericht maar dat wist je al.
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 13:43 schreef lgish het volgende:
Het maakt niet uit of je nou heel mooi bent of heel lelijk. Het gaat om uitstraling. Mooie mensen zonder uitstraling zijn niet mooi
[Dit bericht is gewijzigd door Biggs op 14-12-2003 17:37]
quote:goeie post!
Op vrijdag 12 december 2003 08:09 schreef Elendil het volgende:
Ach k ben ook de knapste nie maar geloof me: Op een gegeven moment krijg je echt wel iemand. En t zou best wel eens n voordeel kunnen zijn dat je niet knap bent: De kans is dan denk ik groter dat je meteen de ware tegenkomt. De meid met wie je dan krijgt valt niet op uiterlijk blijkbaar, maar meer op innerlijk.
Dus er vanuitgaand dat je nog nie zo vrij jong bent: jonge meiden vallen op uiterlijk, maar dat verandert toch bij veel meiden als ze ergens begin 20 zijn.
Gaat je niet lukken, helaas.
Vooral niet als je je zo opstelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |