abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15324789
Nou ik had wel een heel vreemde avond gisteravond. Let me tell you about it.

Mijn ouders zijn gescheiden en eens in de maand ga ik met mijn vader wat drinken en een beetje lullen. Gisteravond was zo'n avond. Nu voelde ik me niet zo heel erg lekker en besloot wat eerder dan normaal weg te gaan. Ik had mijn pa net gedag gezegd toen mijn ex-vriendin me belde. Even iets toelichten over onze relatie. We waren eerst beste vrienden hebben toen een relatie gehad maar dat liep na 2 jaar stuk en nu zijn we weer beste vrienden.

Zij heeft al een jaar weer een vriendje. Het is een beetje een crimineeltje (vandaar dat ik dit onder een kloon post). Toen ze me belde zei ze dat ze in het ziekenhuis was. Toen ik daar aankwam zat ze bij de eerste hulp zonder jas zonder sokken en schoenen. Ze vertelde dat hij kiespijn had en daarom meerdere verschillende slaappillen had genomen en op bed was gaan liggen. Zij had de honden uitgelaten en eten gegeven en ging naast hem liggen. Op een gegeven moment draait hij zich om en begint tegen haar te schreeuwen en wou haar slaan. Hij zei ook nog dat hij haar dood zou maken (heeft ook een gun in huis en is niet bang om die te gebruiken).

Ze zat helemaal in tranen in het ziekenhuis maar ze wou de politie niet bellen. Ik heb haar toen meegenomen naar het huis van een vriend van me. Hij weet waar ik woon dus dat leek ons geen goed idee. En bijna niemand weet waar die vriend van me woont. Eén van de honden, een jack-russell, was met haar meegerend toen zij wegvluchte uit huis. Maar aangezien die honden van hem zijn wou ze dat die hond weer terugging. Ook omdat zij bij mij zou slapen en ik al een hond heb die niet met andere honden overweg kan. Ze vroeg me of ik die hond terug wou brengen.

Nou ben ik niet echt bang uitgevallen, maar aangezien ik haar ex ben en hij mij toch al niet echt vertouwde (geen reden toe overigens) en hij nogal agressief is, heb ik een andere vriend gevraagt om mee te gaan. Na hem eerst een aantal maal gebeld te hebben, maar hij nam niet op, zijn we er langs gegaan. Hij was niet thuis dus heb ik aan de buren gevraagt of zij de hond even wilden opvangen en de hond dan naar hem te brengen. Dat durfde de buren niet vanwege zijn opvliegende karakter. Wat ik wel kan begrijpen.

Met veel pijn en moeite hebben we zijn ouders te pakken kunnen krijgen en zij hebben de hond zolang opgevangen. Toen ik de hond af kwam geven bij zijn ouders hoorde ik ook dat hij vast zit. Waarschijnlijk is hij zo geflipt dat iemand de politie heeft gebeld en die zijn hem op komen pikken.

Zij heeft vannacht bij mij geslapen en is vanmorgen gewoon naar haar werk gegaan met wat kleding en schoenen van mij. Ik voel me best wel klote ook omdat ik slecht/weinig geslapen heb en ook omdat ik niet weet hoe het nu verder gaat. Hij zal waarschijnlijk vandaag wel weer vrij komen.

Zo dit moest ik even kwijt.

Covered with the flowers,[br]Instantly I'd like to die[br]In this dream of ours!
  donderdag 11 december 2003 @ 10:45:53 #2
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_15324854
Ik snap ech niet dat sommige meiden zich steeds inlaten met zulke personen...

Maar wel klote man, succes verder!

donderdag 11 december 2003 @ 10:46:19 #3
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_15324868
Wat een verhaal zeg...
Woonde ze echt samen? Want dan kon het wel eens lastig worden enzo...
pi_15324877
Lekker ben je met zo'n eikel, en waarom maakt ze het niet uit dan?
pi_15324886
Idd lekker ventje als die uit het niks ineens begint te schreeuwen en te dreigen, maar je hoort het wel vaker (of heb teveel waargebeurde verhalen moeten kijken van me vriendin;)) dat die meiden heel moeilijk wegkomen bij zo iemand.
pi_15324888
Weet je wat het is, je kunt maar verblind door de liefde zijn...
klinkt sappig, maar zo iets het wel
tsja, wat moet ik hier aan toevoegen... het is gewoon klote, sterkte ermee!
pi_15324893
dude.........triest dat soort gasten

suc6.

Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_15324900
Kunnen we trouwens niet voor dit soort dingen een Fok! knok/beschermingsploeg in het leven roepen
  donderdag 11 december 2003 @ 10:52:19 #9
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_15324987
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:47 schreef dapluiz het volgende:
Kunnen we trouwens niet voor dit soort dingen een Fok! knok/beschermingsploeg in het leven roepen
Die bestaat al
"Censuur is de dood van de democratie"
pi_15325005
Bedankt voor de reacties. Ze woonden soort van samen. Ze heeft zelf nog wel een klein kamertje maar woonde eigenlijk bij hem in. Ik snap ook niet dat vrouwen op daat soort types blijven vallen.

Ik ben ook niet echt type waar ze normaal gesproken op valt, dat zij haar moeder ook toen we nog een relatie hadden. Maar zij valt zelf vaak wel op een 'foute' figuren. Haar vriendje voor mij had haar ook al een paar keer in der nakie op straat gezet.

Covered with the flowers,[br]Instantly I'd like to die[br]In this dream of ours!
pi_15325018
Die gast moet gedumpt worden. Zo'n agressieve gast is natuurlijk een lopende tijdbom. Misschien kan je ex-vriendin het uitmaken nu die vast zit?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 11 december 2003 @ 10:54:29 #12
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_15325039
Wel heel lief van je dat je er zo voor haar bent. Wat een idioot, die gast!
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  donderdag 11 december 2003 @ 10:54:36 #13
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_15325043
quote:
meldt aan
Where's my fear???
  donderdag 11 december 2003 @ 10:54:49 #14
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_15325051
Ik snap het niet. Ze heeft vannacht bij je geslapen en kleren van jou blabla enz.

Maar ze was toch bij die vriend van je? :S

pi_15325103
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:53 schreef Deetch het volgende:
Die gast moet gedumpt worden. Zo'n agressieve gast is natuurlijk een lopende tijdbom. Misschien kan je ex-vriendin het uitmaken nu die vast zit?
Ja dat vind ik ook. Waarschijnlijk zal hij vandaag wel vrij komen, zijn zus is advocate dus die zal hem er wel uit halen. Het beste zou zijn als ze nu hij nog vast zit har spullen op kan halen. Helaas is ze gister zonder sleutels de deur uitgerend. Dus ze zal toch of met zijn ouders of met zijn zus erheen moeten voor haar spullen.
  donderdag 11 december 2003 @ 10:58:07 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15325140
Jezus, lekker vriendje zeg!
Heeft ze jou gisteren enige indicatie gegeven dat ze bij hem weg wou of bedekte ze zijn daden met de mantel der 'liefde'?
Bedoel: ze moet toch zelf haar keuze maken en als zij niet bij hem weg wilt, houdt het, ben ik bang, voor jou op.
Kun je haar voor nog een paar nachten onderdak bieden, zou ik dat zeker doen!

Sterkte met deze situatie!

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_15325149
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:54 schreef PLAE@ het volgende:
Ik snap het niet. Ze heeft vannacht bij je geslapen en kleren van jou blabla enz.

Maar ze was toch bij die vriend van je? :S

UIt het ziekenhuis zijn we eerst naar die vriend van me gegaan, omdat hij weet waar ik woon en we ook met die hond zaten. Toen we de hond bij zijn ouders hadden gebracht is zij met mij mee naar huis gegaan. Die vriend van me woont ook niet alleen dus het was makkelijker dat ze met mij mee zou gaan.

Iets duidelijker?

pi_15325222
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:58 schreef Copycat het volgende:
Jezus, lekker vriendje zeg!
Heeft ze jou gisteren enige indicatie gegeven dat ze bij hem weg wou of bedekte ze zijn daden met de mantel der 'liefde'?
Bedoel: ze moet toch zelf haar keuze maken en als zij niet bij hem weg wilt, houdt het, ben ik bang, voor jou op.
Kun je haar voor nog een paar nachten onderdak bieden, zou ik dat zeker doen!

Sterkte met deze situatie!

Dank je. Nee ze heeft gister geen indicatie what so ever gegeven. Was denk ik toch nog zo geschrokken van het hele gebeuren. Ze was meer benieuwd waarom hij vast zat volgens mij.

Even voor de duidelijkheid. Ik hoef geen relatie meer met haar (al zou ik het niet erg vinden). Onderdak is geen probleem ze kan zowel bij mij als bij die vriend van me terecht als is dat bij die vriend van me voor korte tijd. Bij mij kan ze zo lang blijven als ze wil.

donderdag 11 december 2003 @ 11:06:10 #19
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_15325303
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:45 schreef Untouchables het volgende:
Ik snap ech niet dat sommige meiden zich steeds inlaten met zulke personen...

Maar wel klote man, succes verder!

Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_15325326
quote:
Idd lekker ventje als die uit het niks ineens begint te schreeuwen en te dreigen, maar je hoort het wel vaker (of heb teveel waargebeurde verhalen moeten kijken van me vriendin;)) dat die meiden heel moeilijk wegkomen bij zo iemand.
Nee niet echt. Ja helaas wel...vaak zijn ze toch te bang om weg te gaan bij zo iemand. Vreemde (of eigenlijk niet) is dat hij de dag ervoor nog tegen haar had gezegd dat hij haar NOOIT zou slaan. Yeah right.
  donderdag 11 december 2003 @ 11:09:02 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15325361
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:02 schreef cl0n3 het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid. Ik hoef geen relatie meer met haar (al zou ik het niet erg vinden). Onderdak is geen probleem ze kan zowel bij mij als bij die vriend van me terecht als is dat bij die vriend van me voor korte tijd. Bij mij kan ze zo lang blijven als ze wil.

Oh, maar bedoelde het ook niet in de vorm van dat jij dan je slag zou kunnen slaan. Meer in de zin of het zin heeft om haar ervan te overtuigen dat deze relatie niet goed voor haar is.

Als buitenstaander heb je vaak een minder roze en meer realistische kijk op de dingen dan wanneer je er midden in zit.
Alleen ziet degene die er middenin zit, dat vaak niet zo. Goede adviezen geven (in de trant van 'Je kan beter bij hem weggaan') werken dan vaak eerder averechts.
Zou haar in ieder geval wel aanbieden om voorlopig even bij jou te logeren. Hopelijk ziet ze zelf, als de eerste schrik verdwenen is, dat deze relatie die benaming niet waard is!

pi_15325366
Helemaal te gek, dat je dat allemaal voor haar doet
Vooral omdat die nieuwe vlam van haar zo'n malloot is!
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
pi_15325378
quote:
In dit geval zou ik dat zelfs niet doen. Zoals ik in het verhaal al zei. Het is een crimineeltje die niet bang is om zijn gun te gebruiken.

Ben een tijdje geleden met ze naar de bioscoop (op een maandag avond) geweest en zelfs toen nam hij zijn pistool mee.

donderdag 11 december 2003 @ 11:11:37 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15325414
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:09 schreef cl0n3 het volgende:

[..]

In dit geval zou ik dat zelfs niet doen. Zoals ik in het verhaal al zei. Het is een crimineeltje die niet bang is om zijn gun te gebruiken.

Ben een tijdje geleden met ze naar de bioscoop (op een maandag avond) geweest en zelfs toen nam hij zijn pistool mee.

Haal dat 'tje' er maar vanaf!
Iemand die met een pistool naar de bios gaat, spoort volgens mij niet helemaal. En zijn vriendin vindt dat doodnormaal???
pi_15325463
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh, maar bedoelde het ook niet in de vorm van dat jij dan je slag zou kunnen slaan. Meer in de zin of het zin heeft om haar ervan te overtuigen dat deze relatie niet goed voor haar is.

Als buitenstaander heb je vaak een minder roze en meer realistische kijk op de dingen dan wanneer je er midden in zit.
Alleen ziet degene die er middenin zit, dat vaak niet zo. Goede adviezen geven (in de trant van 'Je kan beter bij hem weggaan') werken dan vaak eerder averechts.
Zou haar in ieder geval wel aanbieden om voorlopig even bij jou te logeren. Hopelijk ziet ze zelf, als de eerste schrik verdwenen is, dat deze relatie die benaming niet waard is!

Aha

Ja dat is waar. Daarom ben ik er bewust niet over begonnen. Ik denk dat ze het zelf ook wel doorheeft. Maar ze zal denk ik ook wel bang zijn om het uit te maken.

Ik heb haar aangeboden dat ze zo lang ze wilt bij mij kan blijven en ook die vriend van me (hij kon haar overigens niet) heeft dat aangeboden. Top van hem trouwens.

Dat is het zeker niet, volgens mij ook niet echt geweest ook.

donderdag 11 december 2003 @ 11:14:32 #26
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_15325489
ze valt gewoon op verkeerde types
pi_15325490
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:09 schreef Mr-Mackey het volgende:
Helemaal te gek, dat je dat allemaal voor haar doet
Vooral omdat die nieuwe vlam van haar zo'n malloot is!
Dank je. Maar dat spreekt voor mij eigenlijk voor zich.
pi_15325532
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Haal dat 'tje' er maar vanaf!
Iemand die met een pistool naar de bios gaat, spoort volgens mij niet helemaal. En zijn vriendin vindt dat doodnormaal???

Dat is waar. Hij is/was een speeddealer/junk. Blijkbaar ik heb haar er daar nooit naar gevraagt omdat ik haar vriendschap niet kwijt wil. En als ik over hem zou beginnen dat zij dan toch partij voor hem kiest en ik mijn beste vriendin kwijt ben.
pi_15325599
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:14 schreef PLAE@ het volgende:
ze valt gewoon op verkeerde types
Ja dat denk ik ook. Gelukkig ben ik dat niet want ik was haar type helemaal niet. Ik denk dat wij ook geen relatie gehad zouden hebben als we niet eerst beste vrienden waren. We hebben destijds goede vrienden een beetje verward met liefde.
  donderdag 11 december 2003 @ 11:22:39 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15325670
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:16 schreef cl0n3 het volgende:

[..]

Dat is waar. Hij is/was een speeddealer/junk. Blijkbaar ik heb haar er daar nooit naar gevraagt omdat ik haar vriendschap niet kwijt wil. En als ik over hem zou beginnen dat zij dan toch partij voor hem kiest en ik mijn beste vriendin kwijt ben.

Sorry hoor, maar als zij willens en wetens haar leven wilt delen met een speedjunk annex dealer, spoort er ook niet iets helemaal in haar bovenkamer!
Misschien moet ze eens de voors en tegens van deze in mijn ogen redelijk desastreuze relatie tegen elkaar afwegen!
pi_15325810
Wat een idioot die gast! Het zal je vriendje maar zijn

Wel goed dat jij haar opgevangen hebt!

† In Memoriam † donderdag 11 december 2003 @ 11:32:17 #32
43556 miss_dynastie
pi_15325889
.... en het erge is dat jij haar niet kan helpen, maar ze zichzelf moet helpen... ik ben bang dat ze gewoon weer naar hem teruggaat straks ... als dat gebeurt, moet je haar de volgende keer dat ze belt, hoe moeilijk het ook is, laten zitten. Zij kan door niemand geholpen worden, ze zal zelf haar ogen moeten openen... indien haar ogen nu geopend zijn, wat ik eigenlijk hoop, vind ik het fantastisch hoe jij haar wilt helpen en hoop dat ze eigenlijk met een psycholoog gaat praten om deze rotsituatie te verwerken en voortaan te proberen dit soort jongens niet meer aan te trekken. Sterkte voor jullie allebei!

[Dit bericht is gewijzigd door miss_dynastie op 11-12-2003 11:34]

pi_15325915
sorry dat ik zeg maar hopelijk komt die gozer (haar vriend snel de verkeerde tegen).

Ontopic.
Veel sterkte er mee en hopelijk ziet ze het snel in.

pi_15325925
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als zij willens en wetens haar leven wilt delen met een speedjunk annex dealer, spoort er ook niet iets helemaal in haar bovenkamer!
Misschien moet ze eens de voors en tegens van deze in mijn ogen redelijk desastreuze relatie tegen elkaar afwegen!

Daar heb je helemaal gelijk is. In mijn ogen zijn het op dit moment alleen maar tegens, dus daar zal ze snel klaar mee zijn.
pi_15325968
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
.... en het erge is dat jij haar niet kan helpen, maar ze zichzelf moet helpen... ik ben bang dat ze gewoon weer naar hem teruggaat straks ... als dat gebeurt, moet je haar de volgende keer dat ze belt, hoe moeilijk het ook is, laten zitten. Zij kan door niemand geholpen worden, ze zal zelf haar ogen moeten openen... indien haar ogen nu geopend zijn, wat ik eigenlijk hoop, vind ik het fantastisch hoe jij haar wilt helpen en hoop dat ze eigenlijk met een psycholoog gaat praten om deze rotsituatie te verwerken en voortaan te proberen dit soort jongens niet meer aan te trekken. Sterkte voor jullie allebei!
Inderdaad ze zal het zelf in moeten zien dat dit geen toekomst heeft. Ik weet niet of ik dat wel kan, maar je hebt gelijk dat ik dat wel zou moeten doen. Denk niet dat ze naar een psycholoog zal gaan. Maar ik hoop wel dat dit haar ogen voor dat soort types heeft geopend.

Dank je.

pi_15325992
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:33 schreef deathwishx5 het volgende:
sorry dat ik zeg maar hopelijk komt die gozer (haar vriend snel de verkeerde tegen).

Ontopic.
Veel sterkte er mee en hopelijk ziet ze het snel in.

Daarvoor hoef je geen sorry te zeggen hoor. Dat hoop ik namelijk ook.
  donderdag 11 december 2003 @ 11:49:36 #37
70187 Dorset
Nee, net even anders
pi_15326229
Wat een verhaal.....

Hebben jullie al een idee hoe je dat voor de langere termijn aan zou kunnen pakken? Het is erg goed van je dat je haar onderdak biedt, maar dat kan niet eeuwig duren natuurlijk.
Misschien is dan een blijf-van-mijn-lijf huis een optie, hoewel die vaak erg vol zitten.

Maar goed, wij kunnen niet voor haar bepalen om het uit te maken. Maar als ze ervoor kiest, zou ik het als volgt doen: Met een of twee vriendinnen of een zus of moeder of in elk geval van het vrouwelijk geslacht op hem afstappen en hem de waarheid vertellen. Hij zal daar gevoeliger voor zijn dan als jij mee zou gaan. Mochten ze het alleen niet durven, ga dan met haar mee (en neem je vriend of iemand anders ook mee), en houd de boel op afstand in de gaten (hij mag jullie in elk geval niet zien) mocht er iets misgaan. En neem je mobieltje mee voor het geval het uit de hand mocht lopen zodat je zo 112 kan bellen.

Ik weet niet of het te organiseren valt, maar heel erg veel sterkte in elk geval!

Denken, Durven, Doen! (in de juiste volgorde)
pi_15326423
Wat een freak!! Ik vind dat die soort mensen levenslang moeten worden opgesloten. Het is heel laag als je vrouwen mishandeld!!!!

iig ; tof dat je haar hulp aanbiedt, zou het zelfde gedaan hebben

succes

"A little dirty doodoo, To see trough you"
  FOK!fossiel donderdag 11 december 2003 @ 12:05:12 #39
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_15326568
Lijkt me ook moeilijk om een punt achter die relatie te zetten, volgens mij ben je dan doodbang dat hij je (letterlijk) kapot maakt .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_15326617
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:49 schreef Dorset het volgende:
Wat een verhaal.....

Hebben jullie al een idee hoe je dat voor de langere termijn aan zou kunnen pakken? Het is erg goed van je dat je haar onderdak biedt, maar dat kan niet eeuwig duren natuurlijk.
Misschien is dan een blijf-van-mijn-lijf huis een optie, hoewel die vaak erg vol zitten.

Maar goed, wij kunnen niet voor haar bepalen om het uit te maken. Maar als ze ervoor kiest, zou ik het als volgt doen: Met een of twee vriendinnen of een zus of moeder of in elk geval van het vrouwelijk geslacht op hem afstappen en hem de waarheid vertellen. Hij zal daar gevoeliger voor zijn dan als jij mee zou gaan. Mochten ze het alleen niet durven, ga dan met haar mee (en neem je vriend of iemand anders ook mee), en houd de boel op afstand in de gaten (hij mag jullie in elk geval niet zien) mocht er iets misgaan. En neem je mobieltje mee voor het geval het uit de hand mocht lopen zodat je zo 112 kan bellen.

Ik weet niet of het te organiseren valt, maar heel erg veel sterkte in elk geval!

We hebben het er niet echt over gehad. Ik wou haar eerst zelf maar even wat dingen op een rij laten zetten.

Het lieft ga ik helemaal niet mee. Ik denk dat dat alleen maar averechts zal werken. Het beste lijkt me als ze met zijn zus daarheen gaat eventueel met zijn ma/pa erbij. Zijn zus staat trouwens geheel achter mijn ex. Okè misschien logisch maar ik heb wel eens anders gehoord.

Ik hoor net dat iemand uit de flat inderdaad de politie (anoniem) heeft gebeld en dat hij nog 20 dagen open had staan en daarom is opgepakt.

pi_15326681
Okè, ze heeft me net gebeld. Op haar werk hebben ze haar vrij gegeven en een collega heeft ook zoiets meegemaakt die heeft geregeld dat ze vanmiddag naar een soort van blijf-van-mijn-lijf huis gaat. Ik breng haar daar zo heen.

Ook hoorde ik dat hij haar opbelde toen ik haar aan de lijn had, wat er waarschijnlijk op duidt dat hij weer vrij is.

pi_15326705
quote:
Op donderdag 11 december 2003 12:05 schreef RemCow het volgende:
Lijkt me ook moeilijk om een punt achter die relatie te zetten, volgens mij ben je dan doodbang dat hij je (letterlijk) kapot maakt .
Inderdaad dat is ze ook. Ze zei net dat ze absoluut niet teruggaat. Hij schijnt een tijdje geleden ook een vriend van hem te lijf zijn gegaan met een samurai-zwaard.
  donderdag 11 december 2003 @ 12:12:49 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15326743
quote:
Op donderdag 11 december 2003 12:10 schreef cl0n3 het volgende:
Okè, ze heeft me net gebeld. Op haar werk hebben ze haar vrij gegeven en een collega heeft ook zoiets meegemaakt die heeft geregeld dat ze vanmiddag naar een soort van blijf-van-mijn-lijf huis gaat. Ik breng haar daar zo heen.

Ook hoorde ik dat hij haar opbelde toen ik haar aan de lijn had, wat er waarschijnlijk op duidt dat hij weer vrij is.

Huh, hij had nog twintig dagen openstaan en toch is ie weer op vrije voeten? Snap niks van de Nederlandse rechtstaat.

Goed dat ze naar een opvanghuis gaat. Hopelijk dat er daar mensen zijn die haar ervan kunnen overtuigen van het feit dat deze relatie niks is!

donderdag 11 december 2003 @ 12:16:51 #44
24188 Belana
kloon van belana
pi_15326832
quote:
Dit is helaas een heel zinnig antwoord. En ik spreek uit ervaring. Kom zelf uit een dergelijke gewelddadige relatie (gelukkig alweer jaren geleden hoor..) en ook ik moest zelf de oogjes open doen. Zelfs toen wou ik weer terug gaan. Mijn vriendin, waar ik op dat moment was, heeft toen gezegd: dat moet je doen, maar dan moet je ook NU gaan en nooit meer terug komen, want ik kan je niet blijven opvangen. Zeker omdat dat mijn beste vriendin was en is, nam ik dat erg serieus en ben ik dus ook niet terug gegaan. Het is hard, maar de enige manier, want iemand moet er idd zelf achter komen.
Sterkte!

edit: om weg te (kunnen) blijven heb ik overigens ook hulp gehad van een psycholoog

stormy waters...
sailin'
pi_15326905
Bedankt voor alle reacties. Ik heb vrij genomen en ga haar zo weg brengen naar dat huis. Ik laat jullie vanavond wel weten hoe het is afgelopen.
  donderdag 11 december 2003 @ 12:25:20 #46
24188 Belana
kloon van belana
pi_15327019
stormy waters...
sailin'
pi_15339912
Okè hier het laatste nieuws.

Ik heb haar vanmiddag weggebracht naar een blijf-van-mijn-lijf-huis en ze kan daar tot zeker maandag blijven. Dan heeft ze daar een gesprek of ze daar kan/mag blijven of dat ze iets anders moet regelen.

Ik heb eigenlijk nog niet echt met haar over gisteren gepraat. Mede omdat ik eigenlijk niet zo goed weet wat ik moet zeggen. Dat het klote is weten we allemaal, maar hoe nu verder kan alleen zij beslissen.

Ze zit nu in ieder geval in een andere stad tot maandag en het toeval is dat ik ook in dezelfde stad zit dit weekend dus ik spreek wat met haar af zodat ze (hopelijk) een beetje afleiding heeft.

Ik houdt jullie op de hoogte. Nogmaals bedankt voor de reacties.

[edit]toch even iets verwijderd[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door cl0n3 op 11-12-2003 21:23]

donderdag 11 december 2003 @ 22:46:31 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15343305

Laat haar idd lekker op adem komen en het eventuele erover praten van haar uitgaan, in eerste instantie.

Ze mag zich gelukkig prijzen met zo'n slagvaardige vriend(en)!

pi_15346117
quote:
ze kan zowel bij mij als bij die vriend van me terecht als is dat bij die vriend van me voor korte tijd. Bij mij kan ze zo lang blijven als ze wil.
voor TS, hoe natuurlijk jij het ook vindt, lang niet iedereen zal in zo'n situatie het juiste doen!

Hopelijk ziet ze in dat die kerel niet goed wijs is (een pistool?!) en gaat ze bij hem weg. Als dat lukt.

Wens haar sterkte iig

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_15458274
Nou leuk hoor. Ik heb haar dus afgelopen donderdag naar een blijf-van-mijn-lijf-huis gebracht. Afgelopen zaterdag had ik met haar afgesproken om wat te relaxen bij een gezamelijke vriend.

Toen ze daar was heeft ze haar vriend gebeld om wat uit te praten want ze wou toch wel het liefste haar baan behouden en ook in de stad blijven wonen. Zaterdagavond had ze met hem afgesproken (ik heb geprobeerd om haar om te praten er niet heen te gaan, maar zonder succes. En aan de andere kant als hij wel normaal zou doen is het ook beter natuurlijk.). Ik had gevraagt of ze me wou bellen als ze weer onderweg was omdat ik benieuwd was hoe het was gegaan.

Zondag nog niets gehoord, dus ik begon me al een beetje zorgen te maken. Een aantal maal gebelt maar haar niet te pakken kunnen krijgen. Zondagavond kreeg ik haar aan de lijn.

Ze had met haar vriendje gepraat en zou weer teruggaan naar haar 'eigen' flatje. Dat had hij geregeld aangezien een vriend van hem dat tijdelijk huurde. Mooi dacht ik. Hij doet redelijk normaal en zij kan gewoon terug naar haar werk en hier ook blijven wonen. Ik vroeg haar of ze mij dan zondagavond nog even wou bellen omdat ze toen ik haar aan de lijn kreeg aan het verhuizen was.

Zondag niets meer gehoord. Maandag ook niet, een aantal maal gebeld, voice-mail ingesproken, sms gestuurd. Nog steeds niets. Dus gisteravond dacht ik laat ik haar zus eens bellen. Haar zus had ook niet van d'r gehoord en maakte zich ook zorgen. Ik vertelde tegen haar dat ze als het goed is weer in haar eigen kamer zat.

Haar zus heeft haar toen opgebeld en toen zei ze dat ze inderdaad thuis was. Toen zei haar zus: "Nou doe de deur dan maar open". Kreeg ze een sms-je terug: "Nee ik heb gelogen en zit bij hem". Ze nam het zelfs voor hem op omdat hij niet wist wat er die avond is gebeurt. Nee dat weet je nogal als je 10 slaappillen en prozac inneemt.

Toen ik dat hoorde knapte er iest bij me. Je doet GVD zo je best voor iemand. Neemt vrij om haar weg te brengen en wat gebeurt er ze gaat terug naar hem. Maakt mij opzich niet zo veel uit. Als zij dat wil. Maar je hebt toch GVD wel het fatsoen om iemand die je zo geholpen heeft even te laten weten hoe of wat.

Nou hij heeft zijn zin. Hij mocht me al niet omdat ik haar ex ben een ook nog steeds heel goede vrienden. En hij dacht waarschijnlijk dat ik nog iets met haar zou willen ofzo, want hij vertrouwde mij niet. En nu heeft hij het zo voor elkaar dat zij (waarschijnlijk) geen contact meer met me opneemt.

Ik ben zo kwaad op dit moment. Op hem. Op haar. En op mezelf. Hoe kan iemand zo stom zijn. Ze zal wel bang van hem zijn ofzo.

Zo ik moest dit even kwijt of het helpt is een tweede.

dinsdag 16 december 2003 @ 16:25:33 #51
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_15458468
Mooi klote dus. Eigenlijk was ik er al wel bang voor, toen je dit topic begon. Op de een of andere manier schijnt het gewoon moeilijk te zijn bij zo;n kerel weg te gaan. Het zal toch wel het liefde-maakt-blind-virus zijn.

Ik begrijp dat jij je echt superkut voelt, aangezien je alles voor haar wilde doen en ze nou gewoon weer doodleuk bij die gast zat. Niet eens een bedankje.

Laat haar altijd merken wanneer je haar spreekt dat je er voor haar bent. Ze is er blijkbaar nog niet zelf aan toe, maar er komt een moment dat ze het in de gaten heeft.

Sterkte!!

Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  † In Memoriam † dinsdag 16 december 2003 @ 16:28:40 #52
43556 miss_dynastie
pi_15458557
Ik quote mezelf:
quote:
.... en het erge is dat jij haar niet kan helpen, maar ze zichzelf moet helpen... ik ben bang dat ze gewoon weer naar hem teruggaat straks ... als dat gebeurt, moet je haar de volgende keer dat ze belt, hoe moeilijk het ook is, laten zitten. Zij kan door niemand geholpen worden, ze zal zelf haar ogen moeten openen...
Laat het zitten, alsjeblieft!!! Jij kan haar niet helpen, het enige wat je nu bereikt is dat je je eigen tijd verdoet. Ik vind dit echt vreselijk voor je, maar je kan echt niets doen!! Laat het gaan, laat het rusten, dat is voor jou het beste en haar kan jij niet helpen! STERKTE!!!!
pi_15458579
Dank je. Ik was er ook al bang voor maar had gedacht dat ze iets slimmer zou zijn. Toen ze hem zaterdag ook aan de telefoon had zei ze tegen hem dat ze bang voor hem was en dat ze onder geen beging in terug naar dat huis zou gaan. Blijkbaar heeft hij zaterdag zo op haar in lopen praten (dat die gozer dat kan) dat ze toch weer voor hem heeft gekozen.

Hopelijk gebeurt het niet nog eens. Al zal ik dan ook weer voor haar klaar staan.

pi_15458618
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 16:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik quote mezelf:
[..]

Laat het zitten, alsjeblieft!!! Jij kan haar niet helpen, het enige wat je nu bereikt is dat je je eigen tijd verdoet. Ik vind dit echt vreselijk voor je, maar je kan echt niets doen!! Laat het gaan, laat het rusten, dat is voor jou het beste en haar kan jij niet helpen! STERKTE!!!!

Ik had zoiets inderdaad wel verwacht. Misschien toch een beetje ijdele hoop dat zij hem doorzag. Helaas.

Dank je.

pi_15458861
Ik kan me het erg goed voorstellen dat het enorm frustrerend is. hou op met hulp aan bieden, ze wil niet geholpen worden. En als jij zo door gaat, kan je zelf hulp gaan halen!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 16 december 2003 @ 16:48:53 #56
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15459213
Ik zie hier een hoop reacties waarin staat dat je het maar moet opgeven.
Of je dat ook doet moet je uiteraard zelf weten, maar het kan geen kwaad om het nog een keertje te proberen. Praten helpt altijd, en zo niet, nog een keer praten.

Het is jammer dat er zulke kereltjes rondlopen (niet jij hoor cl0ne),
Sterkte in ieder geval.

uitslapen - eten - dod - sex
pi_15459222
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 16:38 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik kan me het erg goed voorstellen dat het enorm frustrerend is. hou op met hulp aan bieden, ze wil niet geholpen worden. En als jij zo door gaat, kan je zelf hulp gaan halen!
Wat me frustreerd is dat ze niet even iets van zich laat horen. Als zij zich weer wil laten misbruiken (lees:mishandelen) dat moet ze zelf weten. Okè ook weer niet echt maar ik kan haar niet tegenhouden.

Maar laat even iets van je horen. Of zou ze bang zijn voor mijn reactie? Gelukkig sta ik zelf redelijk sterk in mijn schoenen dus dat ik zelf hulp nodig zal hebben loopt wel los, denk ik.

pi_15459300
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 16:48 schreef N1nj4 het volgende:
Ik zie hier een hoop reacties waarin staat dat je het maar moet opgeven.
Of je dat ook doet moet je uiteraard zelf weten, maar het kan geen kwaad om het nog een keertje te proberen. Praten helpt altijd, en zo niet, nog een keer praten.

Het is jammer dat er zulke kereltjes rondlopen (niet jij hoor cl0ne),
Sterkte in ieder geval.

Ik zal haar ook zeker niet laten vallen. Mist zij mij natuurlijk ook niet afvalt. Al heb ik het gevoel dat hij aardig zijn best doet om te zorgen dat ik geen contact meer met haar heb.

Ja dat is het zeker. Dank je

dinsdag 16 december 2003 @ 16:56:10 #59
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15459448
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 16:51 schreef cl0n3 het volgende:

[..]

Ik zal haar ook zeker niet laten vallen. Mist zij mij natuurlijk ook niet afvalt. Al heb ik het gevoel dat hij aardig zijn best doet om te zorgen dat ik geen contact meer met haar heb.

Ja dat is het zeker. Dank je

Geen dank

Misschien dat je contact kan opnemen met haar familie ? Of is dat een stom idee?

uitslapen - eten - dod - sex
pi_15459520
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 16:56 schreef N1nj4 het volgende:

[..]

Geen dank

Misschien dat je contact kan opnemen met haar familie ? Of is dat een stom idee?

Nee dat is zeker geen stom idee. Ik heb haar zus af en toe nog contact en ook haar moeder zou ik kunnen bellen. Maar ik heb gisteravond met haar zus gesproken en zal die vanavond ook weer eens bellen. Maar aangezien ze maandag tegen haar zus heeft gelogen weet ik niet of zij meer weet.
  dinsdag 16 december 2003 @ 17:16:43 #61
24188 Belana
kloon van belana
pi_15459972
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 16:29 schreef cl0n3 het volgende:
Blijkbaar heeft hij zaterdag zo op haar in lopen praten (dat die gozer dat kan) dat ze toch weer voor hem heeft gekozen.

Hopelijk gebeurt het niet nog eens. Al zal ik dan ook weer voor haar klaar staan.

Dat is het punt, ze wordt, zonder het zelf te weten, alle kanten op gemanipuleerd. Zo werkt dat. En nogmaals, ik spreek helaas uit ervaring. Om de een of andere reden denk je dat alles wel goed komt als je hem nog maar een kans geeft. Niemand kan je helpen, op een gegeven moment moet je er zelf genoeg van hebben en moed genoeg verzameld hebben om weg te gaan en te blijven. Het is moeilijk of niet te begrijpen voor mensen die iets dergelijks niet hebben meegemaakt. Maar jij kunt haar niet helpen, dat is duidelijk. ik vind het heel erg voor jou en ook voor haar. Sterkte!
stormy waters...
sailin'
pi_15462167
Ik heb het topic snel doorgelezen.
Jij heb het goed gedaan, erg netjes van je.

Maar kijk uit, ik heb een zusje van 18, die heeft precies hetzelfde meegemaakt...was ook een opvlieger, en ze bleef maar naar hem terug gaan. ook aantal keer opgepakt door de politie, en m`n zusje kwam wel eens thuis met blauwe plekken, praten hielp niet bij maar. TOTDAT die gozer opeens een mes tussen de ribben stak, de situatie van je vriendin lijkt op die van m`n zusje....
please kijk uit, laat hetzelfde je vriendin overkomen wat m`n zusje is overkomen..

Succes..

pi_15474710
Dank voor de reacties.

Ze heeft me gisteravond gebelt, toen hij even sigaretten aan het halen was. Beetje duister alsof ze bang voor hem is. Ze zei wel dat ze als hij er is niet echt vrijuit kan praten. Ook zegt ze dat ze hem nog één kans geeft en dat het ophoudt als hij geen professionele hulp gaat zoeken.

De reden waarom ze had gelogen was omdat ze niet wou dat haar moeder het te weten kwam. Waarop ik zei "denk je nu echt dat we er niet achter waren gekomen". Dat zag ze dan wel weer in en verontschuldigde zich ervoor.

Ik begrijp heel goed dat ik haar niet kan dwingen om hem te verlaten, maar ik kan er wel zijn mocht dit (wat niet te hopen is) nog eens gebeuren. Zij zal inderdaad zelf de keuze moeten maken. Ik heb haar ook gezegt dat ik er altijd voor haar ben mocht dat nodig zijn, maar dat ik absoluut niets meer met die gozer te maken wil hebben. Dat begreep ze dan wel.

Ben erg blij dat ze gister toch nog even de moeite heeft genomen om me te bellen. En nu maar hopen dat die gozer niet weer een paar oogkleppen voorkrijgt.

woensdag 17 december 2003 @ 09:34:46 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_15475135
Natuurlijk kun je er voor haar zijn als ze ECHT besluit hem te verlaten. Ik heb uiteindelijk toen ik weg ben gegaan ook al mijn vrienden weer terug gekregen. Maar zolang zij bij hem blijft moet je niet de illussie hebben dat je haar ervan kan overtuigen dat ze bij hem weg moet gaan, want dat zal je zeker niet lukken. En ja, ze zal wel bang voor hem zijn, want hij zal niet willen dat ze jou belt. Zulke figuren isoleren een vrouw graag van de buitenwereld.
Ze gaat nog een moeilijke tijd tegemoet ben ik bang.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 17 december 2003 @ 09:40:55 #65
67253 Lekkertjuh
Be Straight...So am I
pi_15475236
Mijn keel zit er dicht van *slik*

Tja over de situatie kan ik niet veel vertellen, hooguit dat ik denk dat het wel degelijk nog eens fout gaat lopen, haar dan wel of niet opvangen? Geen idee over, je kan haar steunen maar zij is degene die zichzelf moet helpen inzien dat dit zo niet gaat inderdaad.

Ze mag van geluk spreken met zo'n vriend als jij!
Sterkte verder

If your heart's not in it for real, please don't try to fake what you don't feel...
pi_15475392
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:54 schreef Pbaste het volgende:
Ik heb het topic snel doorgelezen.
Jij heb het goed gedaan, erg netjes van je.

Maar kijk uit, ik heb een zusje van 18, die heeft precies hetzelfde meegemaakt...was ook een opvlieger, en ze bleef maar naar hem terug gaan. ook aantal keer opgepakt door de politie, en m`n zusje kwam wel eens thuis met blauwe plekken, praten hielp niet bij maar. TOTDAT die gozer opeens een mes tussen de ribben stak, de situatie van je vriendin lijkt op die van m`n zusje....
please kijk uit, laat hetzelfde je vriendin overkomen wat m`n zusje is overkomen..

Succes..

Pfff ik hoop echt niet dat het zover komt al is hij er wel gek genoeg voor. Hopelijk gaat het nu wel goed met je zusje.
pi_15475495
Gelukkig heb ik niet de illusie dat ik haar om kan praten en besef dat ze het zelf zal moeten doorzien. Maar ik zal er zeker weer voor haar staan mocht dit nogeens gebeuren. Al denk ik dat als ze dan weer naar hem teruggaat dat ik toch wel erg ga twijfelen mocht het een 3de keer gebeuren.
pi_15475670
quote:
Op woensdag 17 december 2003 09:49 schreef cl0n3 het volgende:

[..]

Pfff ik hoop echt niet dat het zover komt al is hij er wel gek genoeg voor. Hopelijk gaat het nu wel goed met je zusje.

Het gaat nu wel goed met m`n zusje, maar ja er moest helaas eerst iets gebeuren voordat ze het doorhad dat het niet juist was.

Ik hoop voor je dat jou vriendin het ook begint in te zien.
Maar sommige mensen zien dat helaas niet, die hebben echt een bord voor hun kop sterken nog gewapend beton!
Maar zoiets gun je niemand, die ex van m`n zusje had alleen een mes, maar die van jou heeft een pistool....

good luck men.....

pi_15475692
Dude.
Dit is een enorme kut situatie.
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt. Mijn vriendin maakte het uit met haar ex-vriend. Hij was het daar niet mee eens, vooral omdat me vriendin eerlijk was geweest en verteld had dat ze een andre jongen (ik) had ontmoet waar ze gevoelens voor had (ondertussen was ze vreemd gegaan met me, wat niet goed is natuurlijk. Maar het is helemaal niet goed om een nieuwe relatie te starten, dus dat raad ik ff aan iedereen af).
Ik was toen op een donderdag bij haar. Toen kwam haar ex langs die wilde praten. Terwijl ik een beetje lag te ouwehoeren met me meid
Hij draaide totaal door (alcohol) en schopte de voordeur in daar.
Hij wilde haar slaan (!), waar ik het niet mee eens was, over de tafel sprong en vervolgens met hem stond te knokken... En goed ook
Na een aantal rake klappen uit hebben gedeelt werdt hij 'rustig'.

Maar weer en weer (mede gewoon door de alcohol en verdriet/woede) draaide hij door. Begon haar te duwen, wilde niet weggaan. Waar op ik op een gegeven moment heb gezegd dat wij (me meid en ik) dus even gingen praten. Toen zijn we keihard naar mijn huis toe gereden.

De dagen daarna waren een hel. Hij heeft plaatjes (gewoon intieme plaatjes van vakantie kiekjes) op haar werk op gehangen (naakt/douche). Haar bedreigd met de dood. Ziek smsén. etcetc.

Vervolgens heeft hij mij klem gereden met zijn slagers bus (ze pa heeft een slagers bedrijf). En ik zag de messen al vliegen.

Die jongen is imho gek. Maar goed, dat is ook ( en ik keur het niet goed hoor! ) omdat ik hem maar die twee bewuste weken heb meegemaakt.

Nu... Is mijn vriendin een half jaar terug 'contact' met hem gaan zoeken. Deed enorm veel pijn, ze wist ook dat ik hier pijn door zou krijgen, dus heeft ze stiekem met hem afgesproken (als de search het weer doet, moetje maar ff op bastos zoeken, that's me.). Je wilt niet weten hoe pijn zoiets doet.
Je wordt echt op je hart getrapt op zo'n manier. Je haalt haar eerst weg bij een levens bedreigende situatie en vervolgens doet iemand dit.

Dat is het probleem van de liefde, houden van en je geweten.
Mijn vriendin heeft nu nauwelijks contact met hem. Ze heeft het verhaal afgesloten. Ze kent hem natuurlijk ook als de jongen waar ze in eerste instantie verliefd op geworden is.

Ik heb er nu ook vrede mee. Ik mag die jongen niet, maar laat hem wel in zijn waarde. Gelukkig in mijn geval heeft me vriendin voor mij gekozen. Ik wou dat dit bij jou ook het geval was, maar zoiets kan je niet forceren.

Ik wilde dit bovenstaande verhaal ook gewoon van me afschrijven. Misschien heb ik dat wel verkeerd in jouw topic gedaan, maar ik voelde me er evne goed bij.

Ik wens je veel succes. Maar geef je wel een tip.
Doe normaal tegen 'r. Maar ga niet op je knieën voor d'r.

t0n

pi_15476896
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:04 schreef Pbaste het volgende:

[..]

Het gaat nu wel goed met m`n zusje, maar ja er moest helaas eerst iets gebeuren voordat ze het doorhad dat het niet juist was.

Ik hoop voor je dat jou vriendin het ook begint in te zien.
Maar sommige mensen zien dat helaas niet, die hebben echt een bord voor hun kop sterken nog gewapend beton!
Maar zoiets gun je niemand, die ex van m`n zusje had alleen een mes, maar die van jou heeft een pistool....

good luck men.....

Dat is goed om te horen. Helaas is het inderdaad zo dat er eerst iets moet gebeuren. Ik had de hoop dat dat afgelopen woensdag was.

Thanx.

pi_15477126
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:05 schreef t0n het volgende:
heel verhaal

<knip>

Gelukkig in mijn geval heeft me vriendin voor mij gekozen. Ik wou dat dit bij jou ook het geval was, maar zoiets kan je niet forceren.

t0n geen probleem dat je het hier post. Het gaat over een soortgelijke situatie. En het lucht zeker op om het van je af te schrijven dat heb ik in dit topic ook gemerkt.

Ik mag die gozer ook niet en zal ook elk contact met hem vermijden, ook omdat ik vermoed dat hij het mij wel kwalijk zal nemen dat ik haar heb geholpen. Ik ben erg blij dat hij geen contact met me heeft opgenomen. Het rare is dat hij contact heeft opgenomen met haar ex-ex-ex-ex, een gozer die haar ook af en toe sloeg en 's nachts naakt op straat zette.

Ik verwacht ook niet dat ze voor mij kiest aangezien ik haar ex ben en we beter af zijn als we vrienden zijn dan als we een relatie zouden hebben. Maar ik heb liever dat ze voor zichzelf kiest, of in ieder geval meer aan zichzelf denkt.

Dank je. Ik zal ook zeker normaal tegen haar blijven doen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')