(c) VRT tt
Waat gaat het toch heen met die AEL?
quote:Naar de gevangenis
Op dinsdag 9 december 2003 20:52 schreef Frederic het volgende:
Waar gaat het toch heen met die AEL?
Postpakketje en terugsturen waar ze vandaan komen, verstoren ze daar maar de orde, hetzelfde als dat lame gedoe hier op die snelweg. erover heen rijden
Opsluiten
quote:Opsluiten, afschieten en het land uit trappen hebben we al gehad.
Op dinsdag 9 december 2003 20:58 schreef vosss het volgende:
Kan ik hier vast een preventieve note krijgen?!
Dan hoef ik die opmerking niet te maken die ik eik wilde posten
Wou je iets met creatieve straffen doen vandaag?
De enige reden dat hier extra ophef over gemaakt wordt is omdat het de AEL betreft. Dik non-nieuws waar de allochtonenbashers weer lekker ongenuanceerd op kunnen geilen.
quote:Nee hoor, dit zou ook nieuws zijn als elke andere willekeurige politieke partij het zou doen. Of als Hell's Angels het doen natuurlijk
Op dinsdag 9 december 2003 21:09 schreef Ype het volgende:
Tjonge, het is verschrikkelijk, waar blijft het anti-terrorisme-front?De enige reden dat hier extra ophef over gemaakt wordt is omdat het de AEL betreft. Dik non-nieuws waar de allochtonenbashers weer lekker ongenuanceerd op kunnen geilen.
quote:het land uittrappen hebben we nog niet echt gezien toch
Op dinsdag 9 december 2003 21:09 schreef robh het volgende:[..]
Opsluiten, afschieten en het land uit trappen hebben we al gehad.
quote:Als het in Nederland gebeurde wel ja. Maar het zou absoluut niet zoveel reacties oproepen en zeker niet in de trant van terrorisme!
Op dinsdag 9 december 2003 21:10 schreef robh het volgende:[..]
Nee hoor, dit zou ook nieuws zijn als elke andere willekeurige politieke partij het zou doen. Of als Hell's Angels het doen natuurlijk
Toch moet ik zeggen dat bepaalde mensen de angst in de wereld er goed in kunnen houden
O my God, it's the AEL, we're all gonna die
quote:Afschieten gaat mij toch echt te ver.
Op dinsdag 9 december 2003 20:57 schreef Dezz het volgende:
Afschieten zeg ik, stuk tuig dat het is
quote:yes
Op dinsdag 9 december 2003 21:13 schreef Megumi het volgende:[..]
Afschieten gaat mij toch echt te ver.
Terug sturen naar de woestijn waar ze vandaan komen is een betere oplossing.
quote:jammer dat ik net met mijn hummer niet in de buurt was.
Op dinsdag 9 december 2003 21:40 schreef AchJa het volgende:
Tja, de AEL gaat de intifada herdenken, logisch toch dat je dit soort acties krijgthttp://nu.nl/news.jsp?n=244073&c=11
quote:Sure
Op woensdag 10 december 2003 03:20 schreef Bastard het volgende:jammer dat ik niet op de A10 reed vanavond, anders had het nieuws heel anders er uit gezien.
En ik zeg het niet graag maar als die gasten over banden met Israël gaan praten dan wordt het idd hoog tijd om ze terug te sturen naar hun eigen land. Dit soort dingen moeten echt in de kiem gesmoord worden. Ik vind bijvoorbeeld ook dat die jochies die zich tijdens de dodenherdenking misdragen hebben keihard aangepakt hadden moeten worden. Zij spotten immers met de kern van onze beschaving, en blijken zich daar niet aan te kunnen of willen aanpassen. En dan wordt het tijd om ze weg te sturen.
Het zou dan ook een heel goede zaak zijn als Marokkanen die wel geďntegreerd zijn opstaan en zich verzetten tegen dit schorem. Maar helaas gebeurt dat nog veel te weinig
gniffel
[Dit bericht is gewijzigd door dvr op 10-12-2003 12:23]
quote:www.ael.nl
Op woensdag 10 december 2003 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
En wat is hun site dan?
quote:Kinderachtig. Als we naar zo'n samenleving toegaan van actie en reactie. Mensen die andere meningen hebben, als paria's beschouwen.
Op woensdag 10 december 2003 12:08 schreef dvr het volgende:
Wie het bericht op de frontpage gemist heeft.. De AEL is nu zelf bezet. De jongens van geenstijl.nl hebben hun site gehackt.gniffel
Nederland holt hard achteruit.
quote:Actie=Reactie..
Op woensdag 10 december 2003 13:48 schreef Nyrem het volgende:[..]
Kinderachtig. Als we naar zo'n samenleving toegaan van actie en reactie. Mensen die andere meningen hebben, als paria's beschouwen.
Triest hoor.
Wat nu als de AEL hier weer op reageert?
Dan bevestigen de AEL'rs zeker weer alle vooroordelen?Nederland holt hard achteruit.
Als jij een bepaalde uitspraak doet op dit forum kun je ook een reactie krijgen. En dit werkt niet anders.
quote:Ja uitzendingen van regionale media platleggen. Journalisten van nationale media bedreigen.Winst voor de vrijheid van meningsuiting
Op woensdag 10 december 2003 13:48 schreef Nyrem het volgende:
Kinderachtig. Als we naar zo'n samenleving toegaan van actie en reactie. Mensen die andere meningen hebben, als paria's beschouwen.
quote:Idd. Waar blijven ze de inspiratie vandaan halen, ze zijn nog erger dan ik ooit had kunnen denken.
Wat nu als de AEL hier weer op reageert?
Dan bevestigen de AEL'rs zeker weer alle vooroordelen?
quote:Werken ze tóch nog ergens aan.
Op woensdag 10 december 2003 14:07 schreef Goodluck het volgende:
Laat ze.Ze werken aan hun eigen reputatie!
quote:Nou ja, ik vind dat er bij de AEL toch ook duidelijk een ideologie achter zit.
Op woensdag 10 december 2003 11:58 schreef Het_Vijfde_Wiel het volgende:
Het Vlaams Blok houdt er natuurlijk ook uiterst omstreden standpunten op na, maar er zit wel een bepaalde ideologie achter. De AEL is volgens mij alleen maar uit op rotzooi schoppen...
quote:Provoceren.
Op woensdag 10 december 2003 14:12 schreef Glacius het volgende:[..]
Nou ja, ik vind dat er bij de AEL toch ook duidelijk een ideologie achter zit.
De actie is echter niet in beeld geweest, en heeft zijn "doel" dus gemist.
Die kut-AEL-arabieren zijn echt helemaal gek geworden..
ik zie geen reden meer om de AEL niet te verbieden
weg met die gasten!
en ik vind dat elke potentiele kiezer zichzelf moet afvragen: WAT HEB JE IN EUROPA TE ZOEKEN ALS JE ZONODIG DE CULTUUR VAN JE THUISLAND WILT KOPPIEREN IN ONZE CULTUUR?????
quote:phoe phoe, t'is maar het verstoren van een uitzending hoor.
Op woensdag 10 december 2003 22:24 schreef francia het volgende:Die kut-AEL-arabieren zijn echt helemaal gek geworden..
quote:meerdere uitzendingen en een wegblokkade opleggen..ze zijn wel degelijk gestoord
Op woensdag 10 december 2003 22:41 schreef Re het volgende:[..]
phoe phoe, t'is maar het verstoren van een uitzending hoor.
quote:ze zijn een beetje aandachtsgeil omdat ze worden genegeerd, gewoon verder gaan met negeren lijkt me het beste
Op woensdag 10 december 2003 22:43 schreef milagro het volgende:[..]
meerdere uitzendingen en een wegblokkade opleggen..ze zijn wel degelijk gestoord
quote:nee, niet negeren, verder gaan met lachen
Op woensdag 10 december 2003 22:51 schreef Re het volgende:[..]
ze zijn een beetje aandachtsgeil omdat ze worden genegeerd, gewoon verder gaan met negeren lijkt me het beste
Of voer op een normale manier discussie.
quote:Da's ook lekker overdreven, maar misschien is dit wel wat sommige tegenstanders willen, kunnen ze tenminste echt de oorlog gaan verklaren aan dit clubje clowns
Op woensdag 10 december 2003 23:13 schreef Dr_Crouton het volgende:
Nu het is gebleken hoe makkelijk het voor hen is om ergens binnen te dringen of een weg te blokkeren: volgende keer wel een bom meenemen hoor, pseudo-terroristen!
Maar ik moet zeggen, door al deze idiote achtelijke acties heb ik helemaal 0 procent sympathie voor deze partij ael..
ik ben het niet eens met sgp, maar zij dringen hun gedachtengoed in ieder geval niet aan ons op.. maar wat de ael doet is misbruik maken van de democratie.
quote:Het ligt er misschien iets minder dik bovenop, maar vergeet niet dat mensen als Balkenende qua religie gezien in dezelfde hoek zitten. Denk aan normen en waarden issues, denk aan de oh zo belangrijke vermelding van God in de Europese grondwet.
Op woensdag 10 december 2003 23:41 schreef francia het volgende:ik ben het niet eens met sgp, maar zij dringen hun gedachtengoed in ieder geval niet aan ons op..
Wat die AEL betreft: mij interesseert Palestina niets, ook niet als er snelwegen worden geblokkeerd. Sorry. Er is genoeg shit in de wereld. Kun je heel Nederland wel gaan blokkeren. Willen die mensen er iets aan doen dan moeten ze maar naar Palestina gaan lijkt me. Of buitenlandse politiek gaan bedrijven. TV programma's verstoren en snelwegen blokkeren zal niet zorgen voor meer sympathie.
quote:even voor de duidelijkheid... antwerpen ligt in België
Op dinsdag 9 december 2003 21:09 schreef robh het volgende:[..]
Opsluiten, afschieten en het land uit trappen hebben we al gehad.
België = buitenland!!!
quote:ja maar jammer genoeg hebben we in NL ook zo'n partij. dus misschien staat ons dit ook te wachten
Op donderdag 11 december 2003 00:14 schreef GiSH het volgende:[..]
even voor de duidelijkheid... antwerpen ligt in België
België = buitenland!!!
en ik vind het idd vreselijk om te horen dat wéér die Israel-Palestina oorlog er bij wordt gehaald. Jezus man, ik ben ook tegen de Zionistische politiek maar WAAROM moeten WIJ er mee geconfronteerd worden??????????????????????????????????/
Ik ga echt hopen dat die hele AEL oprot naar Palestina en zich gaat opeiden tot zelfmoordenaars dan zijn wij van ze af en zijn ze eindelijk in dat land waar ze zo op geilen: Israel.
quote:Vooral de laatste zin is eigenlijk wel hilarisch, de AEL die haar achterban rustig zou houden. Maar laat ze maar komen met de 'escalatie', dan wordt meteen duidelijk hoeveel achterban ze nu daadwerkelijk hebben die mee wil 'strijden'.
AEL is boos en dreigt Cohen
AMSTERDAM - Als de Amsterdamse politie de vier activisten van de Arabisch-Europese Liga (AEL), die dinsdagavond op de ringweg werden aangehouden, niet onmiddellijk vrijlaat, dan dreigt 'verdere escalatie in Amsterdam'. ''De AEL houdt de burgemeester en justitie verantwoordelijk voor de gevolgen die hieruit kunnen voortvloeien.''
Dat dreigement uit de AEL in een rondgestuurde verklaring. 'Autochtone milieuorganiaties en vakbonden' mogen demonstreren wanneer zij dat willen, maar als de AEL iets doet, wordt het meteen verboden, aldus woordvoerder Naďma Elmaslouhi van de AEL. Er wordt volgens haar 'met twee maten gemeten'.Een stuk of acht actievoerders van de AEL liepen dinsdagavond tijdens de spits de ringweg A10 op ter hoogte van het Bos en Lommerplein en wierpen op de snelweg een blokkade op. De acht waren getooid met bivakmutsen en droegen fakkels. De actie was bedoeld als herdenking van de intifada, de Palestijnse opstand in de door Israël bezette gebieden.
Volgens de politie was de actie levensgevaarlijk. De blokkade werd opgebroken en vier actievoerders werden aangehouden. De politie is nog op zoek naar de overige vier actievoerders en roept getuigen op zich te melden. Volgens een woordvoerder is er geen sprake van het meten met twee maten. ''Er was geen vergunning aangevraagd, en zelfs als dat wel was gebeurd: niemand krijgt ooit vergunning om te demonstreren op een snelweg.''
Ondanks het dreigement van escalatie blijven de verdachten gewoon vastzitten. ''Dit is geen reden om ze vrij te laten. Het onderzoek gaat gewoon door.'' Elmaslouhi: ''We hebben de mensen tot dusver rustig kunnen houden, maar op een gegeven moment houdt het op.''
http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1071123340499.html
quote:Milieu-organistaties brengen hoogstens hun eigen leven in gevaar met hun enter-acties en een op vertrek staande radioactief afval vervoerende trein te blokkeren door zich aan het spoor te ketenen. Die gaan geen andermans leven in gevaar brengen door lukraak een snelweg af te zetten om wat pamfletten uit te delen om een of andere stomme oorlog te herdenken. Phuc dem, laat het maar escaleren, werken ze nog verder aan hun reputatie.
Op donderdag 11 december 2003 13:58 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Vooral de laatste zin is eigenlijk wel hilarisch, de AEL die haar achterban rustig zou houden. Maar laat ze maar komen met de 'escalatie', dan wordt meteen duidelijk hoeveel achterban ze nu daadwerkelijk hebben die mee wil 'strijden'.
quote:Weinig hilarisch aan imo. In Belgie heeft Azzuz dat ook eens geflikt met een journalist die een kritische opmerking maakte bij de vrijlating van Jahjah. Azzuz uitte een bedreiging in de trend van "Je moet oppassen want ik kan de mensen niet meer bedwingen." Daar loopt een rechtszaak over, en wat vertelt dat varken van een Azzuz: "Ik probeerde net die journalist te beschermen"
Op donderdag 11 december 2003 13:58 schreef Kozzmic het volgende:
Vooral de laatste zin is eigenlijk wel hilarisch, de AEL die haar achterban rustig zou houden.
[Dit bericht is gewijzigd door battlesickloner op 11-12-2003 14:15]
quote:Komende verkiezingen zullen we het wel zien denk ik.
Op donderdag 11 december 2003 13:58 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Vooral de laatste zin is eigenlijk wel hilarisch, de AEL die haar achterban rustig zou houden. Maar laat ze maar komen met de 'escalatie', dan wordt meteen duidelijk hoeveel achterban ze nu daadwerkelijk hebben die mee wil 'strijden'.
Ja, de AEL zal voorlopig leden krijgen naarmate ze in de verdom hoek worden gtrapt ipv op een slimme NLse wijze worden geinformeerd wat hier wel en niet kan en mag.
Groei voor de AEL dus, slachtoffer-rol-spelenden doen het goed blijkbaar.
AEL in de kamer? Het IS mogelijk.
quote:Waarom een tegenpartij, dat is toch even slecht? Wij, als normale mensen, kunnen toch ook gewoon die rare partij AEL negeren, of er in ieder geval om lachen? Dat is altijd beter dan een of andere neo-nazistische partij oprichten.
Op donderdag 11 december 2003 16:54 schreef SolidArt het volgende:
Tijd voor een tegenpartij.
Als de AEL wordt getollereerd, zal de extreme rechtse partij binnenkort ook worden gesteund
quote:Dat is zo, maar vuur moet je met vuur bestrijden!
Op donderdag 11 december 2003 16:56 schreef tvlxd het volgende:[..]
Waarom een tegenpartij, dat is toch even slecht? Wij, als normale mensen, kunnen toch ook gewoon die rare partij AEL negeren, of er in ieder geval om lachen? Dat is altijd beter dan een of andere neo-nazistische partij oprichten.
quote:Nee, vuur bestrijd je met water.
Op donderdag 11 december 2003 16:58 schreef SolidArt het volgende:[..]
Dat is zo, maar vuur moet je met vuur bestrijden!
quote:Scherp.
Op donderdag 11 december 2003 17:00 schreef tvlxd het volgende:[..]
Nee, vuur bestrijd je met water.
quote:Ik ben gewoon een softie,
Op donderdag 11 december 2003 17:04 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Scherp.
quote:Meer kan ik helaas niet halen van de site van de Standaard wegens geen abonnee.
AEL vindt geen graten in binnendringen tv-studio's
,,Greenpeace voert toch ook actie?''
BRUSSEL -- Woordvoerder Ahmed Azzuz vindt dat de Arabische-Europese Liga niets fouts deed toen ze dinsdagavond in de tv-studio's van de regionale zender ATV en van het Canvas-programma Ter Zake binnendrong. De VRT tilt er wel zwaar aan en dient een strafklacht in.
Maar die Jahjah is toch echt UBERDOM, net op de VRT werd hij altijd opgevoerd als de sjaak die het opnam voor de gediscrimineerde moslims die nooit iets fout doen, behalve hoogopgeleid en werkloos zijn.
Gelukkig, het negeer-beleid van de VRT kennende zien we hem niet snel terug op TV
quote:Ik stem rechts en heb wat botte meningen wat te doen met zware criminelen en irritante figuren, maar ben niet ZO rechts!
Op donderdag 11 december 2003 16:54 schreef SolidArt het volgende:
Tijd voor een tegenpartij.
Als de AEL wordt getollereerd, zal de extreme rechtse partij binnenkort ook worden gesteund
Wel vind ik dat als de AEL denkt hun vaak extreme mening en soms middeleeuws aandoende cultuur aan ons op te dringen dat ze dan beter kunnen ophoepelen. Maar ja, ze maken zichzelf toch wel zo belachelijk dat lang niet alle moslim-allochtonen zich kunnen vinden in hun standpunten.
quote:AEL is de topje van de ijzberg moslims denken over wegend zo dit zijn alleen d eactieven
Op donderdag 11 december 2003 16:56 schreef tvlxd het volgende:[..]
Waarom een tegenpartij, dat is toch even slecht? Wij, als normale mensen, kunnen toch ook gewoon die rare partij AEL negeren, of er in ieder geval om lachen? Dat is altijd beter dan een of andere neo-nazistische partij oprichten.
Ik heb maar zelden kritiek gehoord uit de moslim samenleving tegen de AEL
dus ik zou ze niet negeren maar zeker serieus nemen dat wordt ook zo gedaan bij extreem recht en daar vallen ze ook onder. Net zo gevaarlijk als ze enigzins ergens regionaal aan de macht komen.
Die gedachten gang hadden ze in 1933 ook over nazi's. Passief opstellen kan je duur komen te staan in 2015...2020
'n Tegen werking is zeker aan te bevelen.
Waarom is er relatief weinig discriminatie tot 11/92001, of komt dat niet goed door, doordat ze snelle door politieke correcte partyén worden teruggevloten
Moslims hebben dat niet de politeike corecte partyen fluiten voornamelijk autochtone lobbys terug die te ver naar recht hangen of zelf in het midden aangezien kritiek op iets enigzins alloctoon hun al te ver gaat.
voor AEL is er niet zo'n tegen hanger uit hun achter ban die hun terug fluit, de totale moslim gemeenschap dus, ze hebben vrij spel en surfen lekker door op de golfen van politieke correcte mede standers en hun achterban .
Dat ze te ver gaan laat hun ware aard zien wat bij sommigen de ogen openen alleen nog bij te weinig mensen.
nou al die politieke correcte partijen er niet waren zou een neo party te veel te evrgaan die hebben dan te vrij spel en is d andere foute kant.
Maar om die kut politieke correcte partyen te compenseren heb je eigen zo iets wel nodig.
Want hun beleid van alloctoon mag discrimineren moet wel gecompenseerd kunnen worden aangezien dat juist AEL meer bewegings vrijheid geeft.
Maar ja als die EAL te veel aan de weg timmert stimuleerd dat rechts gevoel aanzienlijk onder de autochtonen.
quote:Dat is echt ronduit lomp.
Op dinsdag 9 december 2003 20:52 schreef Frederic het volgende:
AEL VERSTOORT UITZENDINGEN VAN ATV
Dinsdagavond hebben een aantal leden
van de radicale Arabisch-Europese Liga
de uitzendingen van de Antwerpse regio-
nale tv-zender ATV verstoord.
Ze drongen binnen in de studio waar een
rechtstreekse uitzending aan de gang
was. Ze ontrolden er vlaggen en riepen
slogans waarin ze de banden tussen
Antwerpen en Israël hekelden.