TS begint:
mijn ex is:
* onvolwassen
* niet serieus
* xenofobisch en (lichtelijk) rasistisch
* niet erg slim..
* niet erg knap.. (ik wil al 3 maanden elke keer dat ik hem zie zeggen dat hij naar de kapper moet mja tis uit he )
* tegenwoordig heeft hij ook wat pedofiele neigingen en speelt hij buiksprekertje met een meisje dat nog niet eens in de 2e fase zit als ik van school weg ga met een mooi gymnasium diploma
ps ik kom nog wel op meer.. op véél meer..
quote:en dan toch iets met zo'n schijnbaar kansloos persoon iets hebben gehad....... maakt jou ook vrij.... kansloos
Op dinsdag 9 december 2003 18:58 schreef moniek het volgende:TS begint:
mijn ex is:
* onvolwassen
* niet serieus
* niet erg slim..
* niet erg knap.. (ik wil al 3 maanden elke keer dat ik hem zie zeggen dat hij naar de kapper moet mja tis uit he)
* tegenwoordig heeft hij ook wat pedofiele neigingen en speelt hij buiksprekertje met een meisje dat nog niet eens in de 2e fase zit als ik van school weg ga met een mooi gymnasium diplomaps ik kom nog wel op meer.. op véél meer..
Je mag het best toegeven hoor als je je kut voelt.
Egoïstische kut eikel, ik ook van jou ja!!!!
quote:omdat ik nog gewoon met haar omga als een goede vriendin!
Op dinsdag 9 december 2003 18:58 schreef moniek het volgende:
zet daarom HIER neer waarom je je ex NIET mist!
* chagrijnig worden als ik hem 's morgens wakker maakte om samen te ontbijten
* tegen zijn vrienden zeggen dat hij alles voor me moest betalen en die zeken dus vaak over geld tegen me aan. * ja meisje, geef jij maar een rondje* Terwijl ik hem helemaal niet alles liet betalen
* over mn familie zeek alsof het de verschrikkelijkste mensen ter wereld waren
* me op de grond willen laten slapen toen ik blaasontsteking had. Als hij maar een matras had...gelukkig hadden we nog een matras gevonden.
* niet met me uit willen omdat hij dan het gevoel had dat ie op me moest passen.
* zeggen dat ik mn haar beter los kon hebben omdat ik anders zo'n bol hoofd heb.
* toen ik in Engeland was en mn beltegoed op was en ik dus op moest hangen me ''kuthoer'' noemen omdat hij dacht dat ik al had opgehangen was in het begin van relatie en had het toen moeten uitmaken gewoon.
* me niet mee willen hebben naar familie-weekend
* zijn vader maakte altijd grapjes over mn studie en pestte me altijd, wat me erg onzeker maakte maar de laatste tijd was hij aardig.
* nooit verrassingen geven of ontbijt op bed maken terwijl ik dat graag voor hem deed.
* ik ging altijd naar zijn voetbalwedstrijden kijken maar als ik ging optreden met het koor vond hij het helemaal niet leuk en deed ook niet net alsof hij het leuk vond. Ik kan nog een tijdje doorgaan
ik had het al LANG moeten zien maar was gewoon verliefd...echt verliefd en hield heel erg veel van hem.
quote:+ zich gedroeg als een slet
Op dinsdag 9 december 2003 19:06 schreef Jorikjet het volgende:
omdat ze dom was
* ik nu weer macaronie kan eten
* omdat ik nu weer naar hartenlust spelletjes kan spelen
* omdat ik geen onm en gtst gejengel hoef aan te horen (eerste ergen dan gtst kan ik nog mee leven )
* omdat ik ooit spontaan was.... bij haar niet meer en dat wel weer hoop te worden...
* Ik geen zin heb om me nieuwe job door liefdes verdriet te verpesten
* ze toch nooit geen flikker uitvoerde in huis
en een lul dat ik ben dat ik d'r toch mis
Eerste keer maakte zij t uit, tweede keer ik (dat had ook nog andere redenen trouwens )
quote:ow, ik d8 omdat ze j niet wilde pijpen omdat ze d8 dat ze daarvan zwanger werd
Op dinsdag 9 december 2003 19:14 schreef Dr.X het volgende:
omdat ze een vriend van mij leuker vond (is al 2x gebeurd, bij 2 verschillende meisjes, die 2 verschillende vrienden van mij leuker vonden)Eerste keer maakte zij t uit, tweede keer ik (dat had ook nog andere redenen trouwens
)
tof liedje
gelukkig klopt het ook nog
quote:Suckt best wel
Op dinsdag 9 december 2003 19:11 schreef Radiohoofdje het volgende:
Hmm ik mis hem nog wel maar haal telkens alle slechte dingen naar boven zodat ik hem niet meer mis. Het helpt.* chagrijnig worden als ik hem 's morgens wakker maakte om samen te ontbijten
* tegen zijn vrienden zeggen dat hij alles voor me moest betalen en die zeken dus vaak over geld tegen me aan. * ja meisje, geef jij maar een rondje* Terwijl ik hem helemaal niet alles liet betalen
* me op de grond willen laten slapen toen ik blaasontsteking had. Als hij maar een matras had...gelukkig hadden we nog een matras gevonden.
* niet met me uit willen omdat hij dan het gevoel had dat ie op me moest passen.
* zeggen dat ik mn haar beter los kon hebben omdat ik anders zo'n bol hoofd heb.
* toen ik in Engeland was en mn beltegoed op was en ik dus op moest hangen me ''kuthoer'' noemen omdat hij dacht dat ik al had opgehangenwas in het begin van relatie en had het toen moeten uitmaken gewoon.
* zijn vader maakte altijd grapjes over mn studie en pestte me altijd, wat me erg onzeker maakte maar de laatste tijd was hij aardig.
* nooit verrassingen geven of ontbijt op bed maken terwijl ik dat graag voor hem deed.
* ik ging altijd naar zijn voetbalwedstrijden kijken maar als ik ging optreden met het koor vond hij het helemaal niet leuk en deed ook niet net alsof hij het leuk vond.Ik kan nog een tijdje doorgaan
ik had het al LANG moeten zien maar was gewoon verliefd...echt verliefd en hield heel erg veel van hem.
Nu heb ik een super vriendin!
[Dit bericht is gewijzigd door Escape2Dawn op 09-12-2003 19:21]
quote:maak je dan niet druk om je ex
Op dinsdag 9 december 2003 19:16 schreef Escape2Dawn het volgende:MIJN EX IS EEN VIEZE GORE KANKER HOER DIE VREEMD GING!
Nu heb een super vriendin!
quote:zin in een date?
Op dinsdag 9 december 2003 19:12 schreef lovegrrl het volgende:
omdat ik bijna een nieuw vriendje heb
omdat ie me heel lullig gedumpt heb, omdat ie me eigenlijk al die tijd lullig behandeld heb, omdat ik em tog nooit meer zie, omdat ik em tog niet vaak zag, omdat ik geen tijd heb om em te missen en omdat er niks was wat ik nu zou moeten missen
owjah hij fok!t hay schat
[Dit bericht is gewijzigd door Koala22 op 09-12-2003 19:21]
quote:zucht... dat dacht ze inderdaad... toont wel wat intelligentie he
Op dinsdag 9 december 2003 19:15 schreef Ingridh007 het volgende:[..]
ow, ik d8 omdat ze j niet wilde pijpen omdat ze d8 dat ze daarvan zwanger werd
[Dit bericht is gewijzigd door LuVyA op 09-12-2003 19:19]
quote:hij/zij is het niet waard
Op dinsdag 9 december 2003 19:18 schreef Koala22 het volgende:
Kan iemand me ervan weerhouden te reageren op mails van mijn ex? Ik wil van mn af, maar kan de verleiding niet weerstaan zijn beschuldigen te beantwoorden met nog meer beschudigingen.
quote:Maar wat zijn factoren die je als kiespijn mist?
Op dinsdag 9 december 2003 19:19 schreef milagro het volgende:
ik mis ze wel af en toe, en dan bel of mail ik ze
quote:Je moest hier toch schelden op je ex?
Op dinsdag 9 december 2003 19:17 schreef kiw het volgende:[..]
maak je dan niet druk om je ex
quote:foto?
Op dinsdag 9 december 2003 19:18 schreef LuVyA het volgende:
mijn ex is/was:
Onvolwassen
Computerveslaafd (met name sega GC PS2 en noem maar op)
Kon/kan niet met geld omgaan
Vaak ongeintreseerd in dingen die ik die dag gedaan had
En wat ik misschien het ergste vind van allemaal is als hij een verjaardags kaartje naar iemand stuurde of wat voor kaartje dan ook mijn er vergat bij te schrijven (en dat na 3 jaar)
Maar ik ben haar nu heel erg dankbaar want had ze dat niet gedaan dan had ik mijn meissie dus nooit ontmoet
En zij is veeeeeeeel liever en leuke en aardiger en zo kan ik nog wel ff doorgaan
quote:Idd, ik zat in hetzelfde schuitje, 3x per week uitleggen hoe jij ertegenaan kijkt, maar nee, jij bent de lompe die nooit van haar/hem gehouden heeft etc... Deprimerend, daarom maar afgesproken voorlopig gewoon niet meer met elkaar te praten...
Op dinsdag 9 december 2003 19:20 schreef djjumbo het volgende:[..]
hij/zij is het niet waard
[Dit bericht is gewijzigd door LuVyA op 09-12-2003 19:32]
quote:vergeet ik er nog bij te vertellen: zei kookte alles beter dan instant maaltijden
Op dinsdag 9 december 2003 19:13 schreef djjumbo het volgende:
omdat* ik nu weer macaronie kan eten
* omdat ik nu weer naar hartenlust spelletjes kan spelen
* omdat ik geen onm en gtst gejengel hoef aan te horen (eerste ergen dan gtst kan ik nog mee leven)
* omdat ik ooit spontaan was.... bij haar niet meer en dat wel weer hoop te worden...
* Ik geen zin heb om me nieuwe job door liefdes verdriet te verpesten
* ze toch nooit geen flikker uitvoerde in huisen een lul dat ik ben dat ik d'r toch mis
fuck nou haal ik alweer 't goeie in d'r boven....
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 19:17 schreef djjumbo het volgende:[..]
zin in een date?
![]()
hmm je bent nog wat jong..... lama, maar je hebt een leuk koppie... chear up
quote:mailen mag ook
Op dinsdag 9 december 2003 19:22 schreef LuVyA het volgende:
Foto
Heb er wel 1 maar wil ik hem niet aan doen
djjumbo_nl[monkeybird]hotmail.com
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 19:21 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Ik mis mijn EX niet omdat ze dacht dat ze het ergens anders beter kon vinden en mij dat wel op een heel lullige manier liet blijken
Maar ik ben haar nu heel erg dankbaar want had ze dat niet gedaan dan had ik mijn meissie dus nooit ontmoetEn zij is veeeeeeeel liever en leuke en aardiger en zo kan ik nog wel ff doorgaan
quote:Dit lijstje zou je inderdaad wel moeten kunnen helpen met loslaten, ja.
Op dinsdag 9 december 2003 19:11 schreef Radiohoofdje het volgende:[waslijst]
Ik kan eigenlijk wel uren doorgaan... maar ja, het is niet voor niets mijn ex natuurlijk!
[Dit bericht is gewijzigd door gekke_sandra op 09-12-2003 19:40]
quote:Wil je nu een foto van hem of haar zien ?
Op dinsdag 9 december 2003 19:24 schreef djjumbo het volgende:[..]
mailen mag ook
djjumbo_nl[monkeybird]hotmail.com
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 19:25 schreef Komakie het volgende:
volgens mij wordt/is dit een ongelovelijk afzeik topic
quote:lol...
Op dinsdag 9 december 2003 19:28 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
* Hij was ZO onoplettend dat hij een keer naar mijn vaders mobiel smsde dat hij mn ouders verschrikkelijk vond...
[..]
* Omdat ze te dik of te dun zijn!
* Niet romantisch!
* Veels te jaloers
* Hij domme acties heb..
* Hij feyenoordfan is!
* En omdat ik nu een veeeel leukere lievere knappere slimmere gozer heb!
quote:haar
Op dinsdag 9 december 2003 19:30 schreef Unknown_Drunk het volgende:[..]
Wil je nu een foto van hem of haar zien ?
quote:liegen, drank, en de ruzie om het voorgaande, gebondenheid, verliezen van jezelf (eigen schuld natuurlijk ook)
Op dinsdag 9 december 2003 19:20 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Maar wat zijn factoren die je als kiespijn mist?
ach weet je, de duur van de "ellende" is geheel op eigen konto te schrijven, dus vandaar dat ik zelf ook de verantwoordelijkheid neem en ik ook geen wrok koester.
we pasten niet bij elkaar, ik wilde dat niet zien en zij maakten daar gebruik van.
quote:waarom mis jij je ex NIET?
Op dinsdag 9 december 2003 19:36 schreef djjumbo het volgende:[..]
haar
En niet teveel kwijlen he
[Dit bericht is gewijzigd door Unknown_Drunk op 09-12-2003 19:39]
quote:Ik heb mijn vriendje niet nodig om hem NIET te missen. Ik ben wel héél blij dat ik nu wel een lief en mooi vriendje heb
* En omdat ik nu een veeeel leukere lievere knappere slimmere gozer heb!
quote:Staat er op vorige pagina
Op dinsdag 9 december 2003 19:36 schreef djjumbo het volgende:[..]
haar
quote:Mjah, klinkt bekend, alleen dan als een langzaam groeiende kloof tussen ons...
Op dinsdag 9 december 2003 19:37 schreef milagro het volgende:[..]
liegen, drank, en de ruzie om het voorgaande, gebondenheid, verliezen van jezelf (eigen schuld natuurlijk ook)
ach weet je, de duur van de "ellende" is geheel op eigen konto te schrijven, dus vandaar dat ik zelf ook de verantwoordelijkheid neem en ik ook geen wrok koester.
we pasten niet bij elkaar, ik wilde dat niet zien en zij maakten daar gebruik van.
quote:Mijn ex ook
Op dinsdag 9 december 2003 19:34 schreef bitchiej het volgende:
* Hij feyenoordfan is!
quote:Was idd een pijnlijk foute keus, maar gezien de keuzes daarna bleek wel dat ze steevast op hetzelfde tiep viel
Op dinsdag 9 december 2003 19:46 schreef reem het volgende:
omdat ze het nodig vond om terwijl ik op vakantie was te zoenen met een roseharige aap.
En omdat mijn nieuwe lief mooier, liever, leuker, slimmer, minder naief, eerlijker, minder aandachtsgeil en sportiever is
Hij zoooo onvolwassen is
Nooit eens serieus kan zijn
drugs gebruikte
rasistisch is, en niet zo'n klein beetje ook.
Niet bepaald slim is.
Achter je rug om loopt te lullen over je vrienden/familie
Er wel erg veel 'gewone' vriendinnen op na hield
hij met zn vrienden uitgebreid het sexleven bespreekt
Commentaar had op alles en iedereen.
Totally NOT openminded
ach, ja...
Meneer was handsome
quote:*is er stil van*
Op dinsdag 9 december 2003 19:39 schreef LuVyA het volgende:[..]
Staat er op vorige pagina
jij verdient ook een leuke jongen volgens mij
Nee ik mis dr echt niet meer, OPGEROT MET DAT MENS
Zo
quote:Dank je en die heb ook gevonden nu
Op dinsdag 9 december 2003 19:59 schreef djjumbo het volgende:[..]
*is er stil van*
quote:Lees haar signature eens dan
Op dinsdag 9 december 2003 19:59 schreef djjumbo het volgende:[..]
*is er stil van*
quote:Hoe lang heb je het met elkaar uitgehouden en waarom?
Op dinsdag 9 december 2003 19:28 schreef gekke_sandra het volgende:[ waslijst ]
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:08 schreef Scandalous het volgende:
Omdat...*hij vreemdging en dan ook nog eens mij de schuld gaf
*ik nu ook zijn moeder niet meer hoef te zien
quote:Oh ja, dat was nou de enige reden dat we het wél met elkaar uithielden.
Op dinsdag 9 december 2003 19:34 schreef bitchiej het volgende:
* Hij feyenoordfan is!
tis echt mijn type nie..
brrrrrrr
Ze loog, praatte niet (ik had altijd het gevoel monologen te houden, een gesprek voeren ging enorm moeizaam), ze vond het wel makkelijk dat ik de rekeningen betaalde, ze rook niet echt fris, alles moest van mijn kant komen (ze had geen mening, behalve achteraf en dan bleek dat ze het meeste maar niets vond, bleek al voordat het uit was), was niet bijster intelligent (zo heeft ze bijna een keer de woning de lucht in laten vliegen, ze dacht dat ze wel iets kon koken door het gas open te zetten, zonder de aansteker of lucifer of iets dergelijks te gebruiken) en ze was zowat anti-sex.
Ik vraag me dan wel eens af wat ik ooit in haar heb gezien. Tsja, goede vraag... Ik heb er genoeg over kunnen denken, veel over gepraat en ben tot de conclusie gekomen dat het komt omdat ik dacht dat alles wel zou verbeteren. Dat is natuurlijk een foute insteek van me geweest, uberhaupt al denken dat ik zomaar even iemand kon veranderen. Je neemt iemand zoals diegene is en je gaat diegene niet omturnen naar je eigen smaak. Nee, dat zal ik dan ook nooit meer doen. Daarbij kostte die relatie uberhaupt veels te veel energie, vooral doordat ze niet echt praatte en ik maar zelf moet gissen naar wat ze nu precies wilde.
quote:Op dat stuk met die woning na, en dat ze niet al te slim was
Op dinsdag 9 december 2003 22:02 schreef Jongen1977 het volgende:
[knip]
ze was echt nog niet zo slecht...
maar we waren gewoon zo anders...
edit: [knip]
[Dit bericht is gewijzigd door djjumbo op 09-12-2003 22:22]
En ik maar afvragen waarom ik nog steeds geen vriendin heb
quote:Jemig meid je hebt heel wat gemist als ik dit zo mag geloven...
Hmm ik mis hem nog wel maar haal telkens alle slechte dingen naar boven zodat ik hem niet meer mis. Het helpt.* chagrijnig worden als ik hem 's morgens wakker maakte om samen te ontbijten
* toen ik in Engeland was en mn beltegoed op was en ik dus op moest hangen me ''kuthoer'' noemen omdat hij dacht dat ik al had opgehangenwas in het begin van relatie en had het toen moeten uitmaken gewoon.
* ik ging altijd naar zijn voetbalwedstrijden kijken maar als ik ging optreden met het koor vond hij het helemaal niet leuk en deed ook niet net alsof hij het leuk vond.Ik kan nog een tijdje doorgaan
Nou ja mijn aandeel:
- Omdat ik veel verder ontwikkeld ben dan zij (maar ja komt ook omdat ik veel ouder ben)
- Ik op 2 benen in het leven sta en zij alleen maar uiterste opzoekt
- Zij nooit in mij geloofd heeft zoals ik in haar
- Zij mij niet meer interessant vond
- Dat zij mij de laatste 4 maanden bedrogen en voorgelogen heeft terwijl ik haar alle kans heb gegeven om eerlijk te zijn.
- Zichzelf niet heeft gevonden en ontwikkeld zodat ze kansloos staat momenteel in haar leven
- Ziekelijke drang naar aandacht van alle mannen zelfs als ze het maar eikels vindt
- Ze niet tevreden kan zijn met de goede dingen die ze dan wel nog heeft in haar leven
- omdat ik nu haar lakse houding tov haar studie niet meer hoef te verdragen
- Ik haar niet meer serieus kan nemen
- Ik erg gelukkig ben met mijn eigen leven nu
- Er zijn nog legio interessante vrouwen die leuk zijn te ontdekken
- Veel meer geld over hou
Niet compleet maar laat ik nog maar wat ruimte voor jullie overhouden
quote:Dat heb ik ook wel hoor, die ex wist gewoon niet beter. Dat werd ook nog eens duidelijk toen ze, nadat ik haar zowat de deur heb uitgejaagd (op den duur is het voor mij dan ook echt over) mailde ze me of we vrienden konden blijven. Blijkbaar besefte ze niet wat ze had gedaan. Ik heb er in ieder geval niet op geantwoord, ik had het zelf helemaal gehad...
Op dinsdag 9 december 2003 22:19 schreef djjumbo het volgende:[..]
ze was echt nog niet zo slecht...
maar we waren gewoon zo anders...
He, laat ik mijn ex dan ook 's wat negatieve eigenschappen toedichten, hehehe
etc. etc.
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 10-12-2003 08:29]
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 20:08 schreef Scandalous het volgende:
Omdat...
*hij loog tegen mij, alsof ik een kind was
*hij mindgames speelde en mij liet denken dat IK altijd ongelijk had
*hij zich niet aan afspraken kon houden
*hij altijd kwam met slappe argumenten en verbaal geen moer voorstelde
*hij vreemdging en dan ook nog eens mij de schuld gaf
*ik nu ook zijn moeder niet meer hoef te zien
*hij nooit zijn waardering kon uiten, alleen maar klagenZo
quote:
Op woensdag 10 december 2003 08:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik mocht mijn hand niet op zijn been leggen als we samen in de trein zaten want dan werd-ie pissig.
Tja, ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik toen met haar had, ik lach er ook om. Ze is al meer dan 3 jaar uit beeld en hopelijk voor haar is ze gelukkig bij haar "nieuwe" vriend (waarvoor ze mij dumpte).
quote:Dan ben je echt een goedkoop viswijf als je je ex hier zo naar beneden haalt.
Op woensdag 10 december 2003 08:19 schreef SEMTEX het volgende:
He, laat ik mijn ex dan ook 's wat negatieve eigenschappen toedichten, hehehe![]()
Hij was een saaie doorsnee, 9-to-5 man ook al leek dat voor de buitenwereld anders. Ik had me verkeken op zijn alternatieve uiterlijk, maar hij was erg burgerlijk. Hij hield niet zo van affectie tonen in 't openbaar. Ik mocht mijn hand niet op zijn been leggen als we samen in de trein zaten want dan werd-ie pissig. Hij had bekrompen vrienden (niet allemaal trouwens, er zaten best leuke types tussen, maar dat waren meer vage kennissen) en hij ging altijd naar 't zelfde saaie stamcafe en dan moest ik mee. Waarna ik me maar moest vermaken met die boeren Hij kon niet omgaan met mijn impulsiviteit/onvoorspelbaarheid toen. Hij wilde een rustiger (lees: saaier) iemand. We pasten sexueel niet bij elkaar. Hij had een dorpsmentaliteit, ik een stadsmentaliteit. Hij was bekrompen. etc. etc.
hihih nu snap ik waarom ik vreemd ging
quote:
Op woensdag 10 december 2003 10:14 schreef Balzaq het volgende:[..]
Dan ben je echt een goedkoop viswijf als je je ex hier zo naar beneden haalt.
* ze losse handjes heeft
* een super verwend kreng is
* geen respect voor iemand anders had
* zichzelf altijd in een hogere positie plaatste dan andere mensen
* zo'n 2 keer is vreemdgegaan
etc.
maar verder hebben we leuke maanden samen gehad hoor
quote:
Hmm ik mis hem nog wel maar haal telkens alle slechte dingen naar boven zodat ik hem niet meer mis. Het helpt.
quote:Waarom ben jij in vredesnaam dan iets begonnen met hem?
Op dinsdag 9 december 2003 19:28 schreef gekke_sandra het volgende:
* Heeft geen respect voor andere mensen
* Erg beledigend naar vrouwen![]()
* Héél ERG rasistisch![]()
![]()
* TE bijdehand! Altijd lulde hij je uit, gewoon omdat hij je uit moest lullen... maakte niet eens uit of het positief of negatief was.
* NIET knap!
* Hij is nu ZO DIK dat hij als hij gegeten heeft zn bierflesje/bord op zn buik kan zetten. (wees er maar trots op hoor...)
* LUI
* Wilde nooit naar mij toe fietsen, was hij te lui voor en hij vond mn ouders niet aardig dus kwam hij gewoon nooit.
* Had nooit geld, omdat hij zo dom was om crimineel bezig te zijn geweest... dus elke week zouteloos op de bank film kijken![]()
Had hij wel geld wilde hij ook niet uit, want hij vind alles stom.
* Kansloos en hééél desperate!
* Mislukkeling!
* Gemeen!
* Liep weg voor zijn problemen/(en werd boos) als hij ergens niet tegen kon en als het meezat ging hij dan ook nog eens keihard janken, mietje...
* Zat áltijd tegen me te zeuren over mn familie en de hond en alles was verschrikkelijk...
* Alles behalve romantisch
* Hij was ZO onoplettend dat hij een keer naar mijn vaders mobiel smsde dat hij mn ouders verschrikkelijk vond...
* Egoïstisch, dacht alleen aan zichzelf en was er op belangrijke momenten NOOIT.
* Goed in onschuldige personen een schuldgevoel aanpraten
* Negeren en mn hulp afwijzen kon hij me als de beste
* Al zijn leugens...
* Het is gewoon een loser!Ik kan eigenlijk wel uren doorgaan... maar ja, het is niet voor niets mijn ex natuurlijk!
quote:Jezus, dat was echt een ffijne relatie, zo te horen.
[Dit bericht is gewijzigd door Twiggy op 10-12-2003 11:46]
mis haar wel omdat ze pijpte als een beest!
quote:zie haar nickname: gekke_sandra
Op woensdag 10 december 2003 11:31 schreef Escape2Dawn het volgende:[..]
Waarom ben jij in vredesnaam dan iets begonnen met hem?
quote:Omdat je nooit aan zijn haar mag zitten... maar dat kan ik begrijpen, dat mag bij mij ook niet hoor
Op woensdag 10 december 2003 11:17 schreef Faithy het volgende:omdat de lul het via de MAIL in eerste instantie uit heeft gemaakt omdat ik beter af ben zonder hem omdat hij niet echt slimmig was... soort kloof qua intresses en opleiding (jah, sorry, ik hecht daar blijkbaar toch wel wat waarde aan) omdat hij toch de hele tijd maar met zijn ex in zijn hoofd zat, ook als we samen waren omdat hij wel tijd en geld had om naar zijn ex toe te gaan met de trein om zogenaamd alleen een fotocamera op te halen, maar geen geld/tijd had om even langs mij te komen toen ik me beetje kut voelde... omdat ik nooit aan zn haar mocht zitten omdat hij egoistisch was (is) etc.
![]()
*Blijven doorhameren over een trio
*Onder mom van 'een vriendinnetje voor mij' daten met andere dames. Voor mij, yeah right....
*Meer geinteresseerd zijn in single dames dan in mij
*Vier dagen lang niet wassen bij festivals
*Vijf minuten van tevoren afzeggen, als je net vanuit Hilversum in Eindhoven aan bent gekomen
*Oerstom zijn
*Vies eten
* gathering_storm vindt Jinchi al een hele verbetering!
Heb voorlopig geen plannen om die in te wisselen
[Dit bericht is gewijzigd door gathering_storm op 10-12-2003 11:54]
quote:Helloooooo! Ik ben juist nog gematigd in mijn woorden! Moet je de rest eens zien!
Op woensdag 10 december 2003 10:14 schreef Balzaq het volgende:[..]
Dan ben je echt een goedkoop viswijf als je je ex hier zo naar beneden haalt.
Dit is vast weer zo'n kloterige relkloon
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 10-12-2003 11:52]
Daarbij woon ik nu samen met een wereldgozer en heb ik helemaal geen tijd om aan wat voor ex dan ook te denken (die vallen toch allemaal in het niet vergeleken bij hem ).
quote:TRUE
Op woensdag 10 december 2003 11:45 schreef Faithy het volgende:[..]
zie haar nickname: gekke_sandra
[Dit bericht is gewijzigd door Escape2Dawn op 10-12-2003 11:51]
quote:Tja, maar als je alles al vantevoren kunt weten dan zijn er zoveel dingen waar je niet aan begint.
Op woensdag 10 december 2003 11:28 schreef robbedoes het volgende:
Tsjonge tsjonge, als ik de meeste verhalen hier lees dan vraag ik me af waarom jullie uberhaupt op de desbetreffende persoon zijn gevallen. Het lijkt wel alsof jullie blind voor iemand zijn gegaan zonder hem/haar eerst beter te leren kennen.
quote:'t is zo fijn om tijdens 't knuffelen enzo lekker door iemands haar te kroelen
Op woensdag 10 december 2003 11:48 schreef NeoGenic1982 het volgende:[..]
Omdat je nooit aan zijn haar mag zitten... maar dat kan ik begrijpen, dat mag bij mij ook niet hoor
*zwijmel*
quote:Hihi, jij bent grappig. Als je een relatie met iemand aangaat is het logisch dat je elkaar nog (beter) leert kennen, behalve als je elkaar al eeuwen kent. Sowieso valt na een paar maanden de roze bril af. Dan pas, of vaak zelfs nog later, zie je hoe iemand werkelijk is.
Op woensdag 10 december 2003 11:28 schreef robbedoes het volgende:
Tsjonge tsjonge, als ik de meeste verhalen hier lees dan vraag ik me af waarom jullie uberhaupt op de desbetreffende persoon zijn gevallen. Het lijkt wel alsof jullie blind voor iemand zijn gegaan zonder hem/haar eerst beter te leren kennen.
quote:En daarom schaar jij je daar ook maar bij
Op woensdag 10 december 2003 11:51 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Helloooooo! Ik ben juist nog gematigd in mijn woorden! Moet je de rest eens zien!
![]()
Dit hele topic bestaat uit viswijven!
quote:doe ik ook graag
Op woensdag 10 december 2003 11:55 schreef Faithy het volgende:[..]
't is zo fijn om tijdens 't knuffelen enzo lekker door iemands haar te kroelen
*zwijmel*
quote:Ik ook en mijn vriend vind dat heeeerlijk
Op woensdag 10 december 2003 12:07 schreef Emel het volgende:[..]
doe ik ook graag
* Bezitterig
* Ontzettend jaloers
* Slechte smaak (op alle gebieden)
* Saai (ongelooflijk politiek correct)
* En hij vond zijn ex toch nog erg leuk.
Ja, dáág.
quote:Ik stiekem ook nog wel (soms erg, soms minder erg).
Op woensdag 10 december 2003 12:21 schreef Roellie80 het volgende:
mis d'r wel
Blijf komen met die lijstjes. Ergens moet ik toch herkenning vinden
quote:Bij mij is het een keer, nooit weer. Ghehehe geloof me, na die ene keer wil je dat echt niet meer...
Op woensdag 10 december 2003 11:55 schreef Faithy het volgende:[..]
't is zo fijn om tijdens 't knuffelen enzo lekker door iemands haar te kroelen
*zwijmel*
quote:valt het dan uit of zo
Op woensdag 10 december 2003 11:48 schreef NeoGenic1982 het volgende:[..]
Omdat je nooit aan zijn haar mag zitten... maar dat kan ik begrijpen, dat mag bij mij ook niet hoor
of staat het stijf van de gel
quote:Tis bij mij vet van de wax
Op woensdag 10 december 2003 12:53 schreef milagro het volgende:
of staat het stijf van de gel
quote:Weet je dat dat een hele foute opmerking is
Op woensdag 10 december 2003 12:54 schreef Roellio het volgende:
Ik mis mijn ex niet omdat mijn huidige vriendin véééél leuker is.![]()
Als je geen nieuwe vriendin had gehad had je je ex dus wél gemist?
quote:ieeuw
Op woensdag 10 december 2003 12:57 schreef Frenkie het volgende:[..]
Tis bij mij vet van de wax
ik haal ook graag mijn hand door het haar van hem
vind jij het niet vervelend dan als een meisje steeds je ontwijkt met "nee, niet aan mijn haar, nee, denk aan mijn make-up"
Als je op die manier geconfronteerd wordt na 4 jaar trouw kan niets het meer goedkrijgen
quote:Ze mag haar hand er door heen halen hoor. Eigen risico
Op woensdag 10 december 2003 13:00 schreef milagro het volgende:[..]
ieeuw
ik haal ook graag mijn hand door het haar van hem
vind jij het niet vervelend dan als een meisje steeds je ontwijkt met "nee, niet aan mijn haar, nee, denk aan mijn make-up"
quote:ms was het wel een onschuldige zoen op de mond gegeven in de euforie van het moment
Op woensdag 10 december 2003 13:02 schreef Reda het volgende:
omdat ze met een ander is gaan zoenen en die foto gepubliceerd werd op een internet feestcafe site.Als je op die manier geconfronteerd wordt na 4 jaar trouw kan niets het meer goedkrijgen
een foto is in een fractie van 'n seconde gemaakt en een zoen van 1 seconde kan heel wat lijken..
of werd er speeksel uitgewisseld
quote:op diezelfde avond is ze bij hem blijven slapen en hebben ze elkaar flink bezig gehouden (dat is wat ik van haar zusje begrepen heb)
Op woensdag 10 december 2003 13:05 schreef milagro het volgende:[..]
ms was het wel een onschuldige zoen op de mond gegeven in de euforie van het moment
een foto is in een fractie van 'n seconde gemaakt en een zoen van 1 seconde kan heel wat lijken..
of werd er speeksel uitgewisseld
quote:Misschien wel ja...
Op woensdag 10 december 2003 12:59 schreef Miss_Nexhil het volgende:[..]
Weet je dat dat een hele foute opmerking is
. Maar idd vaker gemaakt ...
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:43 schreef rival het volgende:
omdat ze DOM was!
omdat ze erg zeurde!
ze was altijd zo negatief!
ze liet me geen moment met rustmis haar wel omdat ze pijpte als een beest!
quote:
Op woensdag 10 december 2003 08:21 schreef SEMTEX het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:JA!
en hij ging altijd naar 't zelfde saaie stamcafe en dan moest ik mee. Waarna ik me maar moest vermaken met die boeren![]()
quote:Mijn ex:
TS begint:
mijn ex is:
* onvolwassen
* niet serieus
* niet erg slim..
* niet erg knap.. (ik wil al 3 maanden elke keer dat ik hem zie zeggen dat hij naar de kapper moet mja tis uit he)
* tegenwoordig heeft hij ook wat pedofiele neigingen en speelt hij buiksprekertje met een meisje dat nog niet eens in de 2e fase zit als ik van school weg ga met een mooi gymnasium diploma
Gelukkig is het al meer dan 4 jaar uit, maar het idee dat ik bijna met hem getrouwd ben!
ik dacht dat ze veranderd was, niet dus. Ik hoef d'r in ieder geval nooit meer te zien of te spreken. Hey voor haar 10 anderen. Gelukkig hoef ik verder nergens spijt van te hebben
ohja: 'vrienden blijven' right. om mee uit te gaan en een of andere andere gozer proberen te scoren.. dag hoor
[Dit bericht is gewijzigd door PietF op 10-12-2003 15:51]
quote:ja, en ook omdat het een ''uitgesnoven Coke-snol'' is!
Op dinsdag 9 december 2003 19:01 schreef martijntie het volgende:
omdat het gore snol is lol
quote:Gadverdamme wat een klotepost
ik word zowat depressief als ik hier al die berichten over exen lees. tot voor kort ook van mijn eigen posts. Maar besef wel: het is niet voor niks uitgegaan. Als jullie echt voor elkaar bestemd waren dan waren jullie nu nog wel samen. zet daarom HIER neer waarom je je ex NIET mist!TS begint:
mijn ex is:
* onvolwassen
* niet serieus
* niet erg slim..
* tegenwoordig heeft hij ook wat pedofiele neigingen en speelt hij buiksprekertje met een meisje dat nog niet eens in de 2e fase zit als ik van school weg ga met een mooi gymnasium diplomaps ik kom nog wel op meer.. op véél meer..
Zeg het hem zelf zeg!
toch wel omdat hij me aan het lijntje heeft gehouden.. liefde maakt blind.. ik weet het.. maar 't was gewoon een schoft...
nam afscheid in zn mailtje met "ik hou wel van je, maar ben niet meer verliefd, maar ik hoop dat ik je nog wel zal zien enzo"
heb hem sinds die dag, iets van 20 januari ofzo, NOOIT meer gezien
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 19:06 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
en dan toch iets met zo'n schijnbaar kansloos persoon iets hebben gehad....... maakt jou ook vrij.... kansloos
quote:Ik mis die van mij ook nog wel eens (best vaak eigenlijk).
Op woensdag 10 december 2003 16:15 schreef Passoa het volgende:
Maar ik mis m'n ex WÈL!
Is dat zielig or what?!!
Misschien moet je ook maar eens kijken op:
De "KUNST" van het loslaten van een ex deel 4
En als je echt tijd teveel hebt of de smaak te pakken hebt, kun je hier ook nog aan beginnen:
De "KUNST" van het loslaten van een ex...
De "KUNST" van het loslaten van een ex (deel 2)
De "KUNST" van het loslaten.....(deel 3)
quote:Ik hoop dat je het over het poetsen van je tanden hebt...
Op woensdag 10 december 2003 16:43 schreef ramsesii het volgende:
Ik mis de mijne niet omdat ik, wat ze bij me deed ik meestal veel beter zelf kon
quote:als je zo'n braun proffessional care hebt wil je niet anders meer
Op woensdag 10 december 2003 16:48 schreef Goldmember het volgende:[..]
Ik hoop dat je het over het poetsen van je tanden hebt...
quote:
Op woensdag 10 december 2003 16:41 schreef Frenkie het volgende:
Eigenlijk was ik gewoon te leuk voor al mijn ex-vriendinnetjes
ik zou dan zeggen, op mij na had mn ex geen smaak maar das ook weer lullig
en narcistisch.. en natuurlijk ook helemaal niet waar
iedereen heeft een smaak.. of die nou goed of fout is
quote:Ik hoop overigens wel dat het niet om de bewuste ex gaat waar je hier over post?
Op woensdag 10 december 2003 16:56 schreef Faithy het volgende:[..]
ik zou dan zeggen, op mij na had mn ex geen smaak
maar das ook weer lullig
quote:
Op woensdag 10 december 2003 16:56 schreef Faithy het volgende:
ik zou dan zeggen, op mij na had mn ex geen smaakmaar das ook weer lullig
quote:Waarom heb je toch die eeuwige drang om tot in den treure te moeten benadrukken hoe leuk je wel niet bent?
Op woensdag 10 december 2003 16:41 schreef Frenkie het volgende:
Eigenlijk was ik gewoon te leuk voor al mijn ex-vriendinnetjes
quote:Ik praat graag anderen na
Op woensdag 10 december 2003 16:58 schreef Bombie het volgende:[..]
Waarom heb je toch die eeuwige drang om tot in den treure te moeten benadrukken hoe leuk je wel niet bent?
Zeggen anderen het niet genoeg?
quote:Hij bedoelt het als een grapje denk ik. Misschien moeten we er om lachen ofzo
Op woensdag 10 december 2003 16:58 schreef Bombie het volgende:Waarom heb je toch die eeuwige drang om tot in den treure te moeten benadrukken hoe leuk je wel niet bent?
Hiermee probéér ik haar niet te missen, maar helaas. Ik mis haar toch wel heel erg. Er waren namelijk nòg meer goeie/leuke dingen aan haar.
Ik ben bij voor de TS!
quote:nee, ze wilde geen sex en wat ze wel deed kon ik zelf veel beter
Op woensdag 10 december 2003 16:48 schreef Goldmember het volgende:[..]
Ik hoop dat je het over het poetsen van je tanden hebt...
quote:Onze pias houdt graag, tegen beter weten in, vol dat hij geweldig leuk is. Je kunt het hem niet echt kwalijk nemen, ignorance is bliss
Op woensdag 10 december 2003 17:06 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik praat graag anderen na
quote:Ga dat dan maar lekker tegen 'de rest' zeggen, relkloon
Op woensdag 10 december 2003 12:06 schreef Balzaq het volgende:[..]
En daarom schaar jij je daar ook maar bij
Nogmaals erg goedkoop !!
quote:Laat lekker lullen
Op woensdag 10 december 2003 17:44 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ga dat dan maar lekker tegen 'de rest' zeggen, relkloon
quote:Dit ging hoofdzakelijk over Rene, een eerdere ex van me
Op woensdag 10 december 2003 16:57 schreef Ripley het volgende:[..]
Ik hoop overigens wel dat het niet om de bewuste ex gaat waar je hier over post?
ik snap nog steeds niet hoe hij op zn inmiddels ook weer ex kon vallen
quote:Je weet toch wat ze zeggen 'als je iets maar vaak genoeg zegt, ga je het zelf geloven'. Voila, het antwoord op je vraag.
Op woensdag 10 december 2003 16:58 schreef Bombie het volgende:[..]
Waarom heb je toch die eeuwige drang om tot in den treure te moeten benadrukken hoe leuk je wel niet bent?
OT: Ik mis mijn ex niet omdat ik momenteel ervaar hoe een relatie echt hoort te zijn. Ik wist ten tijde van die vorige relatie niet wat ik miste, maar nu wel! Ik mis hem dus eigenlijk niet omdat ik erachter ben dat er tijdens mijn relatie met hem juist zoveel miste. Maar ja, ik was verliefd geworden op een ander ten tijde van mijn vorige vriendje, dus veel stelde het toch al niet voor
-ze loog tegen mij.
-ze vreemd is gegaan.
-haar kin soms in dr nek verdween.
-ze te stom is om een f*cking beyblade flippo in elkaar te zetten .
-ze te stom is om te snappen hoe een stempelautomaat werkt.
-ze overal door haar ouders naartoe wordt gebracht en zelf nergens de weg naartoe weet.
-ze nergens een eigen mening over heeft.
-ze altijd moe is.
-ze altijd ziek is.
-ze heel snel begint te huilen.
-ze de irritantste lompste en debielste familie heeft die ik ooit heb meegemaakt. (vooral die moeder )
-ze nooit wat boeiends te melden heeft.
-ze behalve haar school en sport totaal geen andere hobby's/ interesses heeft.
-ze eigenlijk gewoon saai is.
-ze totaal geen kledingsmaak heeft.
-ik zo nog wel uren door kan gaan
Als ze niet vreemd was gegaan had ik nu waarschijnlijk nog steeds met haar gehad, ik heb in iedergeval geleerd dat liefde echt blind maakt. en ze was natuurlijk wel altijd heel erg lief, en de sex was goed
quote:Uhm... en waarom wàs ze eigenlijk jouw vriendin??
Op woensdag 10 december 2003 22:32 schreef dennis19 het volgende:
ik mis mijn ex niet omdat:-ze loog tegen mij.
-ze vreemd is gegaan.
-haar kin soms in dr nek verdween.
-ze te stom is om een f*cking beyblade flippo in elkaar te zetten.
-ze te stom is om te snappen hoe een stempelautomaat werkt.
-ze overal door haar ouders naartoe wordt gebracht en zelf nergens de weg naartoe weet.
-ze nergens een eigen mening over heeft.
-ze altijd moe is.
-ze altijd ziek is.
-ze heel snel begint te huilen.
-ze de irritantste lompste en debielste familie heeft die ik ooit heb meegemaakt. (vooral die moeder)
-ze nooit wat boeiends te melden heeft.
-ze behalve haar school en sport totaal geen andere hobby's/ interesses heeft.
-ze eigenlijk gewoon saai is.
-ze totaal geen kledingsmaak heeft.
-ik zo nog wel uren door kan gaanAls ze niet vreemd was gegaan had ik nu waarschijnlijk nog steeds met haar gehad, ik heb in iedergeval geleerd dat liefde echt blind maakt.
en ze was natuurlijk wel altijd heel erg lief, en de sex was goed
quote:nou ja, ik zei al, ze is wel erg lief, en in het begin wist ik al die dingen natuurlijk nog niet.
Op woensdag 10 december 2003 22:35 schreef P-Style het volgende:[..]
Uhm... en waarom wàs ze eigenlijk jouw vriendin??
[Dit bericht is gewijzigd door texelonia op 11-12-2003 11:25]
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:17 schreef Faithy het volgende:omdat de lul het via de MAIL in eerste instantie uit heeft gemaakt omdat ik beter af ben zonder hem omdat hij niet echt slimmig was... soort kloof qua intresses en opleiding (jah, sorry, ik hecht daar blijkbaar toch wel wat waarde aan) omdat hij toch de hele tijd maar met zijn ex in zijn hoofd zat, ook als we samen waren omdat hij wel tijd en geld had om naar zijn ex toe te gaan met de trein om zogenaamd alleen een fotocamera op te halen, maar geen geld/tijd had om even langs mij te komen toen ik me beetje kut voelde... omdat ik nooit aan zn haar mocht zitten omdat hij egoistisch was (is) etc.
![]()
quote:Klinkt ook allemaal echt alsof het niet over "iemand anders" gaat, he.
Op woensdag 10 december 2003 16:09 schreef Faithy het volgende:
oh, en ik mis 'm ook niet omdat hij geen knuffelbuikje had, ik mezelf WEL mooi vind.. soms dan... en euhm..toch wel omdat hij me aan het lijntje heeft gehouden.. liefde maakt blind.. ik weet het.. maar 't was gewoon een schoft...
nam afscheid in zn mailtje met "ik hou wel van je, maar ben niet meer verliefd, maar ik hoop dat ik je nog wel zal zien enzo"
heb hem sinds die dag, iets van 20 januari ofzo, NOOIT meer gezien
Beetje laf dit. Geef dan tenminste toe over wie het echt gaat.
* En omdat de vriendin die ik nu heb totaly fantastisch is
quote:ik mis hem ook niet
en dan toch iets met zo'n schijnbaar kansloos persoon iets hebben gehad....... maakt jou ook vrij.... kansloos
quote:Ja maar wat heb jij ermee gedaan toen het nog aan was? Snollenseks...?? LOL !!!
Op dinsdag 9 december 2003 19:01 schreef martijntie het volgende:
omdat het gore snol is lol
quote:euh take the raging serialkiller attitude a few notches down ??
Op dinsdag 9 december 2003 19:16 schreef Escape2Dawn het volgende:MIJN EX IS EEN VIEZE GORE KANKER HOER DIE VREEMD GING!
Nu heb ik een super vriendin!
maar je hebt wel gelijk dat vreemdgaan not done is....ik zou mezelf alleen wat adners uitdrukken...maar jouw woorden zijn wel duidelijker, ha !
Maar we zijn niet van elkaar af. Hebben samen een kind.
hij maakte het uit..
na ruim 2,5 jaar..
op mijn verjaardag..
met een smsje..
héél fout allemaal dus
quote:Erg laag...
Op vrijdag 12 december 2003 20:55 schreef moniek het volgende:
toevoeging op mijn lijstje:hij maakte het uit..
na ruim 2,5 jaar..
op mijn verjaardag..
met een smsje..
héél fout allemaal dus
mijn ex-vriend:
Iemand die agressief was
Ik zo'n beetje zijn slaaf was
Altijd maar egoïstisch bezig, nooit rekening houden met mij
En zo kan ik nog wel 100 dingen opnoemen
quote:En dan is je nieuwe vriend maar 1023199284921874 x beter?
Op zaterdag 13 december 2003 15:17 schreef ijsmeis het volgende:
omdat mijn huidige vriend 1023199284921874x beter is!![]()
mijn ex-vriend:
Iemand die agressief was
Ik zo'n beetje zijn slaaf was
Altijd maar egoïstisch bezig, nooit rekening houden met mijEn zo kan ik nog wel 100 dingen opnoemen
?
quote:hehe.. oké oké hij is ontelbaar keer beter
Op zaterdag 13 december 2003 15:21 schreef Hyperdude het volgende:[..]
En dan is je nieuwe vriend maar 1023199284921874 x beter?
Ik zou hoger mikken.
quote:whahahahha
Op dinsdag 9 december 2003 19:12 schreef rene29 het volgende:
Omdat het mn ex is misschien?????
- ik nu een hele lieve en mooie vriendin heb waar ik nog heel wat jaren mee samen wil blijven en haar nooit meer zo erg wil missen als ik nu doe.
*zit nu in cuba met een 14k4 lijntje te netten, niet leuk
ten tweede, het was een verschikkelijk zielig manneke, net zoals zijn vrienden die heel hun hersen inhoud compleet weg geblowt hebben. En heel de dag niks anders deden dan met hun opgevoerde brommertjes een beetje rond rijden, en flirten met alles wat een rok draagt.
ten derde, was hij een kerel van bijna 2 meter die met zijn staart tussen zijn benen wegkruipt als mijn papie boos op hem is.
ten vierde, kon geen fatsoenlijk baantje vinden, lag tot 12 uur in zijn nest te ronken, want met school was ie ook al gestopt.
goh dat ik het nog zo lang met hem heb uitgehouden
quote:ROFL
Op woensdag 10 december 2003 13:11 schreef Reda het volgende:[Omdat ze pijpte als een beest]
![]()
![]()
![]()
-En vooral omdat ik geen zin meer heb om het te begrijpen......
Maar stiekem mis ik het toch een beetje,
Sap
quote:je moet lezen lieverdje
Op donderdag 11 december 2003 17:03 schreef texelonia het volgende:[..]
[..]Klinkt ook allemaal echt alsof het niet over "iemand anders" gaat, he.
Of had die René "toevallig" ook nog gevoelens voor zijn ex, heeft die het "toevallig" ook via mail uitgemaakt, en was dat "toevallig" ook rond 20 januari?Beetje laf dit. Geef dan tenminste toe over wie het echt gaat.
dit gaat wel degelijk over die lul van een Micha
andere post, over die geen smaak, gaat over Rene
ik heb meerdere vriendjes gehad, al lijkt dat voor jou misschien onmogelijk
Rene kreeg een nieuwe vriendin, Denise, en daarvan dacht ik nee....
gelukkig heeft hij nu laten zien dat hij toch wel een beetje smaak heeft, want zn nieuwe vriendin is onwijs tof
quote:
Op woensdag 10 december 2003 16:56 schreef Faithy het volgende:[..]
ik zou dan zeggen, op mij na had mn ex geen smaak
maar das ook weer lullig
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 19:24 schreef afhrodite het volgende:
Omdat we nu bijna een jaar hebbenen het nu harstikke super goed gaat !!
quote:idd.. gaat dit over die ex of je nieuwe vriend?
Op maandag 15 december 2003 12:02 schreef ijsmeis het volgende:[..]
ex2
- omdat ze zo goed als niet te vertrouwen was
- omdat ze rookt
- omdat ik nu meer slaap krijg
damn ik mis ze eigenlijk allebijheel erg
quote:Oh ik snap het al: "hoofdzakelijk" moest eigenlijk "dit ene kleine stukje" zijn
Op maandag 15 december 2003 12:00 schreef Faithy het volgende:
je moet lezen lieverdjedit gaat wel degelijk over die lul van een Micha
andere post, over die geen smaak, gaat over Rene
ik heb meerdere vriendjes gehad, al lijkt dat voor jou misschien onmogelijk
En ik heb ook meerdere vriendjes gehad hoor, alleen heb ik het blijkbaar een stuk beter getroffen
quote:
Op zondag 14 december 2003 14:48 schreef Garthim het volgende:
omdat ik nu met Scandalous heb...mijn poppie
quote:heel scherp kerel
die er met mijn ex niet was,
veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven,
maar werd gelukkig op tijd wakker,
en het gaat nu fantastisch met mij, super verliefd nog nooit zo erg gehad,
quote:Snap ik niet... als ze er opeens met iemand vandoor gaat kan ze toch juist heel goed initiatief nemen?
Op maandag 15 december 2003 12:07 schreef Dr.DarkXL het volgende:
ex1
- omdat ze het na 2 jaar opeens uitmaakte en er met een of andere vage gast vandoor ging
- omdat ze geen inititatief kan nemen.
- omdat ze blijkbaar een leecher was ( zij is er beter op geworden in ieder opzicht en ik niet, maar dat hoeft ook niet. )
Wel rot dat je ze allebei nog mist... sterkte!
* ze vreemdging terwijl ze altijd problemen had met sex en ik haar iedere fucking lange nacht van huilen maar in slaap probeerde te krijgen totdat ik er zelf bijna aan onderdoor ging! Ze kon het gewoon probleemloos met een ander
* ik niet meer belemmerd word in alles wat ik zelf leuk vind om te doen!
* ik mijn liefde niet meer continu hoef te bewijzen
* ik eindelijk ongestoord een dag kan werken zonder vijf keer gebeld te worden (ja dat deed ze ook na 3 1/2 jaar nog!) Wel lief, maar zo irritant!
* ik nu eindelijk eens in zie dat ze niet alleen lekkere dikke tieten maar ook een vreselijk dikke reet had!
* ik geen commentaar meer krijg als een cadeautje de verkeerde kleur had, de rozen niet lang genoeg waren of de parfum niet duur genoeg! Hoe bedoel je, mevrouw was verwend!
* ik nu eindelijk een vriendin hoop tegen te komen die een lieve brief of een beetje mooi gedicht op zijn tijd wel kan waarderen en ze niet onder het bed laat slingeren!
Zo, daarom mis ik haar niet. Maar toch... au..
volgens mij was ze bij mij dat wel een stuk beter af, dan in de situatie die ze nu steeds weer zit
quote:nee laat ik het zo zeggen:
Op woensdag 10 december 2003 12:59 schreef Miss_Nexhil het volgende:[..]
Weet je dat dat een hele foute opmerking is
. Maar idd vaker gemaakt ...
met alle nieuwe leuke dingen in mijn leven, die ik krijg doordat mijn vriendin is wie ze is, en omdat we helemaal gek van elkaar zijn, en ik dingen voor haar voel die ik nog nooit heb gevoeld is het makkelijker de pijnlijke momenten te vergeten en te verwerken.
p.s. vergeef mij, mijn eerdere mavo zinsopbouw schat
[Dit bericht is gewijzigd door nexhil op 23-12-2003 08:35]
dus dat komt goed uit nu
quote:ik ben al 22... maar wat is een rebound-jongen?
Op dinsdag 23 december 2003 10:29 schreef kleine het volgende:- Hij een rebound-jongen was en ik toch terug met mn ex begonnen was
quote:Het was ff gedaan met mn vaste vriend,en ik dacht dat 't voorgoed was... Dan kwam de andere ex, die me er zowat heeft over geholpen (=> rebound jongen...) maar dan ben ik uiteindelijk toch weer met die eerste jongen verder gegaan ( ondertussen al 3j en 3m)
Op dinsdag 23 december 2003 11:19 schreef nexhil het volgende:[..]
ik ben al 22... maar wat is een rebound-jongen?
Gemeen,i know, maar ik en die ene ex komen veel beter overeen als vriendjes
ze luisterde alleen naar d'r vriendinnen niet naar d'rzelf
ze was eigenlijk geestelijk te jong ze begreep het leven nog niet echt
ze had humor van een 16jarige (ze is 18)
ze heeft een verotte kaaklijn (mix van een paard)
flaporen..
vage dikke lippen..
fuck it.. ze was gewoon best lelijk
ze deed altijd dat stomme replay vesje aan jesus wat was ik blij toen ik er chocomelk overheen gooide krijgt die muts het er nog uit ook
ze kon overal om zeiken en zeuren altijd haar zin willen hebben
bitch...
[Dit bericht is gewijzigd door fakenick op 23-12-2003 15:25]
En andere ex.. omdat we eigenlijk op veel fronten niet erg bij elkaar passen.
[Dit bericht is gewijzigd door exec op 10-02-2004 20:48]
en owjah joeblack heeft ook al veel ingevult voor mij behalve dan dat ze lelijk was
- Hij loog en niet eerlijk was
- Hij niet trouw was
- Hij niet direct en duidelijk was
- Hij van die vieze polo's droeg
- Hij op verkeerde momenten met bijdehante/"grappige" opmerkingen kwam die dan net ff niet konden en vervolgens íets verkeerd vielen
- Hij niet erg romantisch is (lijkt)
- Hij niet bepaald vlot en ondernemend is
- Hij een beetje in zijn eigen wereld leeft en niet stilstaat wat acties doen bij andere mensen, waar het toe leidt.. en zich verantwoordelijk stelt.
- Hij zich zodanig niet schuldig voelt, dat hij niet alles doet om het goed te maken en zijn spijt betuigd. Hij is dus niet erg medelevend.
EIKEL
quote:en daarom mis je hem niet?
Op dinsdag 10 februari 2004 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat hij net nog gezellig hier was en we samen hebben gegeten, gepraat, gelachen en geroddeld. Hij is een beetje mijn beste vriendinnetje.
quote:Precies, daarom hoef ik hem niet te missen, omdat ik nu wel datgene heb wat ik wilde hebben van hem, zijn vriendschap, en niet de 'vervelende' dingen, zoals zijn luiheid, besluiteloosheid, onvolwassenheid op bepaalde punten, niet dit, niet dat...
Op dinsdag 10 februari 2004 22:11 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
en daarom mis je hem niet?
Verder was het een leuke meid. Alleen heeft het even geduurd voor ik er over heen was maar met een beetje hulp is het de afgelopen maand erg snel gegaan
ps: Brighteyes mooi signature :
Life goes on, het mijne vanzelf ook wel...
Ik gun je de hele wereld, als ik er maar altijd deelgenoot van mag blijven.
quote:Het eerste is geschreven toen ik het er nog heel er moeilijk mee had, het 2e vorige week of zo. Het geeft gewoon heel goed weer hoe ik over mijn ex denk.
Op dinsdag 10 februari 2004 22:24 schreef Squit het volgende:
ps: Brighteyes mooi signature :
Life goes on, het mijne vanzelf ook wel...
Ik gun je de hele wereld, als ik er maar altijd deelgenoot van mag blijven.
quote:Daarom vind ik het ook een mooie, ik denk er net zo over alleen jammer dat zij (nog) niet zo denkt... wie weet ooit maar daar ga ik me geen druk over maken...
Op dinsdag 10 februari 2004 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Het eerste is geschreven toen ik het er nog heel er moeilijk mee had, het 2e vorige week of zo. Het geeft gewoon heel goed weer hoe ik over mijn ex denk.
quote:Thanks, mag ik hem in aangepaste versie jatten?
Op dinsdag 10 februari 2004 22:31 schreef Squit het volgende:[..]
Daarom vind ik het ook een mooie, ik denk er net zo over alleen jammer dat zij (nog) niet zo denkt... wie weet ooit maar daar ga ik me geen druk over maken...
Life goes on, en de mijne is weer begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |