Skoll was de vorige jaren met meerdere ploegen aanwezig bij de LPR. Mooi om veel vertegenwoordigers te zien van andere verenigingen. Kanonnenvlees.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:51 schreef horney_dorney het volgende:
ja die race ken ik, wel eens aan meegedaan. Leuke opening voor clubploegen bijvoorbeeld die zich op de H&H willen voorbereiden. En voor coaches een leuke kans de kennis van hun ploeg in te schatten
Alleen vorig jaar niet, want toen werd het helaas afgelast wegens ijs. Was sowieso een kutjaar, want de Head werd ook al afgelast door te veel windquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:34 schreef nogeenmaarten het volgende:
Skoll was de vorige jaren met meerdere ploegen aanwezig bij de LPR.
Oh bij ons was het meer algemeen. Dus niet naar een bepaalde eerstejaars ploeg ofzo, maar lekker in het algemeen die slaolie, yogurt en stroop (quote:Op zondag 30 januari 2005 18:21 schreef ocf81 het volgende:
Ik geloof dat dat een algemeen kenmerk van een intraining c.q. inzuip is
Wij werden ondergegooid met meel, eieren, water en bier. Maar het hoort erbij, en het hoeft maar één keer. De volgende keren mag ik gooien
Hee dat komt goed uit, ik ben koninging-der-appeltaarten bakken!quote:Op maandag 31 januari 2005 10:28 schreef horney_dorney het volgende:
Oh ja Keroppi, wat altijd goed scoort bij potentiele coaches is de belofte dat er af en toe taart voor ze wordt gebakken ofzoVeel succes met het vinden van iemand!
een appeltaartbakkende damesploeg zonder coach ...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:05 schreef Keroppi het volgende:
Hee dat komt goed uit, ik ben koninging-der-appeltaarten bakken!
Vanavond hebben we crisis-overleg met de ploeg over de situatie. We kunnen schijnbaar wel een coach-stuurdeal regelen, maar dat zijn 2e jaars compo-roeiers. En tot nu toe zijn we altijd door ervaren (ex-)wedstrijdroeiers gecoached... dus we zijn een beetje verwend
(Maar er moet toch wel wat te regelen zijn voor een ploeg die de 2 wedstrijden die er waren is allebei heeft gestart en gewonnen? *pruillipje*
Utrecht...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:32 schreef nogeenmaarten het volgende:
een appeltaartbakkende damesploeg zonder coach ...
jij roeit niet in Delft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |