Hehehe hij moet niks....quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
HIJ MOET!
oeh Mikey, dat word [afbeelding]
In dat geval heb je helemaal gelijk, die geile moet kort gehouden wordenquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:20 schreef Patries86 het volgende:
Hehehe hij moet niks....
Hij heeft het nog niet gevraagd dus tot die tijd blijf hij lekker hier in naarden en gaat hij niet naar Almere![]()
![]()
hebbie geen frituur? Neem ik wel wat troep mee?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:30 schreef kinky_queen het volgende:
Neemt iedereen wat poen mee voor een pizza of een shoarmaatje?
![]()
die zijn idd lekker daarquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:49 schreef RiDo78 het volgende:
Dat belooft een leuke avond te worden... jammer dat ik dit topic niet eerder opgemerkte.
Btw: ik weet niet waar je zit in Almere, maar ik kom net bij Pulcinella in Haven vandaan... en het viel mij wederom op dat die 4 frommagio van hun heeeeeerlijk zijn!
God man, ik leef op die troep!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:24 schreef MikeyMo het volgende:
hebbie geen frituur? Neem ik wel wat troep mee?
dat is nog maar de vraagquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:06 schreef kinky_queen het volgende:
ps, je word gebracht door je schoonmoeder he? Luie flikker...
Ja is net bevestigd... kunnen de dames meteen naar Big Lquote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:06 schreef kinky_queen het volgende:
ps, je word gebracht door je schoonmoeder he? Luie flikker...
Klopt, hij is binnen een uur en 1uur en 25 minuten bij je...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 10:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ja is net bevestigd... kunnen de dames meteen naar Big L
edit: kutcookiesquote:Op zondag 11 juli 2004 00:58 schreef Duiveltja het volgende:
Hoeveel waren er dan?
Dat lijkt me sterkquote:Op zondag 11 juli 2004 02:14 schreef Price het volgende:
Kan natuurlijk (afh. vd organisator) ook bij iemand anders zijn.
Dat doe jij al het hele jaar door, volgens Yvonnequote:Op dinsdag 7 december 2004 11:23 schreef MikeyMo het volgende:
KQ, wanneer gaan we weer eens baggeren?
is dat een verplicht onderdeel, dat je MikeyMo moet willen zien strippen?quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:05 schreef kinky_queen het volgende:
* Tenminste, iedereen die MikeyMo wil zien strippen kan zich aanmelden
Nee, maar als die kerel 2 of 3 biertjes op heb gaat het hoe dan ook gebeuren, vorige x had hij zelfs aan limonade genoeg toen ik zei dat er alcohol in zatquote:Op dinsdag 7 december 2004 16:03 schreef REFUSED het volgende:
is dat een verplicht onderdeel, dat je MikeyMo moet willen zien strippen?
RHPS? mmmmmh! Als dat zo is, moet ik er nog over nadenken.quote:Op woensdag 8 december 2004 01:45 schreef kinky_queen het volgende:
MM ziet er dan ongeveer zo uit:
[afbeelding]
dat flik je me niet weer ja!quote:Op dinsdag 7 december 2004 16:30 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nee, maar als die kerel 2 of 3 biertjes op heb gaat het hoe dan ook gebeuren, vorige x had hij zelfs aan limonade genoeg toen ik zei dat er alcohol in zat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |