abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15109465
Hoi, ik heb sinds 4 maanden een vriendin en het gaat allemaal heel erg goed.. Ik wil haar ook echt niet kwijt dus vandaar deze post.
Voordat ik iets met haar kreeg had ik een heel ander beeld van haar.., een net meisje dat niet aan One nighters deed en dat wel een paar vriendjes had gehad maar gewoon normaal..., zo deed ze me geloven in ieder geval.
Toen we eenmaal wat langer hadden klopte er al iets niet.., ze was ineens onwijs los, zomaar ineens sexen op de bank bij m'n ouders... ze wilde het doen achterin de auto enz enz enz... Ik heb haar toen gevraagd of ze dat bij iedereen zo deed en ze zei daarop dat ze zich bij mij gewoon op haar gemak voelde... dat geloofde ik en we gingen rustig door...
Vorige week sprak ik een vriendin van haar en we hadden allebei wat gedronken en die begon over het verleden van mijn vriendin..
Zo vertelde die vriendin me dat ze achterin de kroeg iemand heeft genomen (hebben het bij haar thuis afgemaakt), in de parkeergarage met haar ex van 5 jaar geleden en ook nog met een of andere gast die ze mee naar huis heeft genomen,. en die is blijven slapen in het zelfde bed als waar ik nu in slaap.. (JUK) (en ook nog allemaal zonder condoom)
Ik heb haar daarmee geconfronteerd en al geeft ze sommige dingen min of meer toe,.. ze begrijpt niet dat ik daar zo mee kan zitten omdat het al anderhalf jaar geleden is dat ze (voor mij) sex heeft gehad.

Ben ik gewoon aan het overdrijven? Is iemand een slet als ze zo makkelijk is.., (of kan iemand van slet naar niet slet gaan in zo'n korte periode?) en de moeilijkste vraag... hoe krijg ik dit uit m'n kop want zij wil er niet meer over praten en ik kan aan niets anders denken... heeft iemand hier ervaring mee? .. als ik hier mee rond blijf wandelen.. gaat zoiets dan des te meer knagen of waait het over?

Ik moet er wel bij vertellen dat ze mijn eerste serieuze relatie is en ik er verder weinig verstand van heb.

Bedankt alvast... Johan.

pi_15109509
Ze is geen slet. Ze is gewoon iemand die van spannende sex houdt.

als jij daar niet tegen kan horen jullie niet bij elkaar.

woensdag 3 december 2003 @ 10:01:08 #3
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_15109533
wat zeur je nou? beetje ervaring is toch juist lekker? Beter dan gepruts in je bed... bovendien, 1.5 jaar droog is een teken van geen-slet zijn
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
  woensdag 3 december 2003 @ 10:01:08 #4
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_15109534
Het is enerzijds niet netjes dat ze tegen je niet de waarheid sprak, maar je kunt ook weer niet van iemand verwachten dat diegene meteen zijn/haar hele sexleven op tafel legt, zodat jij kunt beslissen of je wat wil.
Je kunt er uiteindelijk maar et beste van uit gaan dat iedereen wel wat heeft gedaan en dat je de details niet wil horen. Ik kan me voorstellen dat je je daar minder prettig bij voelt.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  woensdag 3 december 2003 @ 10:01:19 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15109535
wauw, wat een wijf!

als je haar niet meer hoeft mag je m'n telefoonnummer geven.

jij bofferd!

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 3 december 2003 @ 10:01:26 #6
45291 HARB
I won't run. I won't
pi_15109539
Jij bent wel erg preuts niet? Als zij geniet van spannende dingen dan is het toch alleen maar goed.

Ze is je bezit niet. Iedereen heeft een verleden, nou en??

Je overdrijft dus.......

This time I'll try to make it [br]It won't feel like no big deal[br]because you don't win if you don't fight[br]
pi_15109547
sex is spelen voor volwassenen, sommigen spelen het anders en vaker.
pi_15109553
Gaat knagen en relatie gaat kapot. WEDDEN!

heb ook in zo`n situatie gezeten maar muisjes gaat niet vertellen wie de slet was zij of ik hehehehe

I`m not here.
  woensdag 3 december 2003 @ 10:02:09 #9
28560 toska
Let's All Chant
pi_15109557
Vreselijk. gelijk dat stempeltje van slet .
Normaal zing ik de sterren van de hemel
  woensdag 3 december 2003 @ 10:02:14 #10
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_15109562
Ik hoop voor je dat jullie het veilig doen. Heeft ze zich al eens op soa's laten testen? Ik zou d'r iig niet meer vertrouwen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_15109566
ruilen ?

Maare tja tis niet echt sletterig denk ik. Ik vind het pas sletterig als je er nog trots op bent ook. Dit is gewoon toegeven aan een verslaving ofzo

pi_15109575
Je ben waarschijnlijk in eerste plaats bang om haar kwijt te raken, daarom wil je je niet te hard opstellen.
Als je er echt mee zit, moet je er met haar over gaan praten.
Zeg tegen haar dat je ermee zit en dat je dat gevoel kwijt wilt.
Heeft ze nu gelogen over haar verleden of heeft ze het gewoon niet gezegd?
Als zij jou niet wil helpen met het kwijt raken van dat gevoel, moet jij je gaan afvragen of je wel bij haar wilt blijven.
Klinkt misschien hard, maar blijkbaar is ze dan niet de goeie voor jou.
Als ze echt van je houdt, dan wil ze dat je je goed voelt.
pi_15109576
quote:
Op woensdag 3 december 2003 10:01 schreef MikeyMo het volgende:
wauw, wat een wijf!

als je haar niet meer hoeft mag je m'n telefoonnummer geven.

jij bofferd!

Hahaha.
pi_15109582
Niet zeuren.. Nuecken .
pi_15109592
ze is geen slet, maar iemand met wat wilde ideeen...

PS. ff terzijde, niet tegen jou bedoeld, maar het is wel raar dat losbandig gedrag bij vrouwen altijd leidt tot desbetreffende vrouw een slet of een hoer te noemen, maar bij mannen dat niet gebeurt. Of ben ik nu te moralistisch?

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_15109597
quote:
Op woensdag 3 december 2003 10:02 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik hoop voor je dat jullie het veilig doen. Heeft ze zich al eens op soa's laten testen? Ik zou d'r iig niet meer vertrouwen
Wat een moraalridders hier op Fok!.
Jullie doen het zeker pas na het huwelijk en dan alleen onder de dekens met het licht uit?

woensdag 3 december 2003 @ 10:04:01 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15109603
Neem aan dat jij toch ook wel wat spannende seksuele uitspattingen hebt gehad voordat je met haar een relatie kreeg?

Vind dat je je druk maakt om dingen die er niet toe doen (leuke vriendin trouwens, die jou alles over jouw vriendin uit de doeken doet).

Dat is het verleden, jullie leven nu samen in het nu...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_15109616
Tja, als het anders om was (jij deze dingen had gedaan, ipv zij) dan was het stoer... Omdat zij een vrouw is is ze opeens een slet?? Lekker is dat! Ik neem aan dat jij ook niet zonder ervaring deze relatie in ging?

En trouwens, het is haar verleden... kan ze nu nog weinig aan veranderen... probeer er eerlijk over te praten met haar (als je de waarheid uberhaupt wilt horen) en ga lekker verder met je leven! Mocht je je ongemakkelijk voelen over het feit dat ze 't onveilig deed, is het misschien een idee dat ze een keertje wat testjes ondergaat.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_15109646
quote:
Op woensdag 3 december 2003 10:02 schreef toska het volgende:
Vreselijk. gelijk dat stempeltje van slet .
precies, wat bezielt je om ook maar zo over je vriendin te denken?!

wat verwacht je nou? dat ze meteen haar volledige sex-historie uit de doeken doet??

hoe kom je toch bij het woord slet??
omdat ze er flink op los is gegaan??
dan zou je heel veel mensen slet kunnen noemen hoor... (incl. me )

ik denk dat je er meer een probleem mee hebt omdat je zelf niet zo 'n uitbundig seksbeest bent...
niet

alleen dat "onveilig vrijen" is een probleem...
dan doe je het nou toch gewoon veilig en doe je allebei een test

[Dit bericht is gewijzigd door realist_ik op 03-12-2003 10:06]

woensdag 3 december 2003 @ 10:06:01 #20
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15109653
quote:
Op woensdag 3 december 2003 10:03 schreef David Letterman het volgende:

PS. ff terzijde, niet tegen jou bedoeld, maar het is wel raar dat losbandig gedrag bij vrouwen altijd leidt tot desbetreffende vrouw een slet of een hoer te noemen, maar bij mannen dat niet gebeurt. Of ben ik nu te moralistisch?

nee je slaat de spijker op z'n kop
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_15109657
Nou...als niemand het wil zeggen...doe ik het wel

Wat een slet zeg.

woensdag 3 december 2003 @ 10:06:22 #22
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_15109665
quote:
Op woensdag 3 december 2003 10:03 schreef David Letterman het volgende:

Ja vind ik ook.. Ze was vrijgezel, dus waarom niet?!?! Ze kan dan doen en laten wat zij zélf wil...
  woensdag 3 december 2003 @ 10:06:25 #23
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_15109666
quote:
Op woensdag 3 december 2003 09:57 schreef Fartknokker het volgende:
(en ook nog allemaal zonder condoom)
Als ik jou was zou ik me meer zorgen gaan maken over geslachtziektes dan over het feit dat ze van (spannende) sex houd.

Een bloedonderzoekje voor haar (en wellicht voor jou ook) zal niet geheel ongewenst zijn lijkt me zo.

Een dom meisje als ze, zoals jij aangeeft, zonder condoom in de rondte heeft liggen neuken. (Neem me de botheid van deze opmerking niet kwalijk, maar het komt daar wel op neer, als ik het zo lees)

Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  woensdag 3 december 2003 @ 10:06:40 #24
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_15109675
quote:
Op woensdag 3 december 2003 10:00 schreef Bose het volgende:
Ze is geen slet. Ze is gewoon iemand die van spannende sex houdt.

als jij daar niet tegen kan horen jullie niet bij elkaar.

Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_15109677

*snapt het probleem niet*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')