Ben ik gewoon aan het overdrijven? Is iemand een slet als ze zo makkelijk is.., (of kan iemand van slet naar niet slet gaan in zo'n korte periode?) en de moeilijkste vraag... hoe krijg ik dit uit m'n kop want zij wil er niet meer over praten en ik kan aan niets anders denken... heeft iemand hier ervaring mee? .. als ik hier mee rond blijf wandelen.. gaat zoiets dan des te meer knagen of waait het over?
Ik moet er wel bij vertellen dat ze mijn eerste serieuze relatie is en ik er verder weinig verstand van heb.
Bedankt alvast... Johan.
als jij daar niet tegen kan horen jullie niet bij elkaar.
als je haar niet meer hoeft mag je m'n telefoonnummer geven.
jij bofferd!
Ze is je bezit niet. Iedereen heeft een verleden, nou en??
Je overdrijft dus.......
heb ook in zo`n situatie gezeten maar muisjes gaat niet vertellen wie de slet was zij of ik hehehehe
Maare tja tis niet echt sletterig denk ik. Ik vind het pas sletterig als je er nog trots op bent ook. Dit is gewoon toegeven aan een verslaving ofzo
quote:Hahaha.
Op woensdag 3 december 2003 10:01 schreef MikeyMo het volgende:
wauw, wat een wijf!als je haar niet meer hoeft mag je m'n telefoonnummer geven.
jij bofferd!
PS. ff terzijde, niet tegen jou bedoeld, maar het is wel raar dat losbandig gedrag bij vrouwen altijd leidt tot desbetreffende vrouw een slet of een hoer te noemen, maar bij mannen dat niet gebeurt. Of ben ik nu te moralistisch?
quote:Wat een moraalridders hier op Fok!.
Op woensdag 3 december 2003 10:02 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik hoop voor je dat jullie het veilig doen. Heeft ze zich al eens op soa's laten testen? Ik zou d'r iig niet meer vertrouwen
Vind dat je je druk maakt om dingen die er niet toe doen (leuke vriendin trouwens, die jou alles over jouw vriendin uit de doeken doet).
Dat is het verleden, jullie leven nu samen in het nu...
En trouwens, het is haar verleden... kan ze nu nog weinig aan veranderen... probeer er eerlijk over te praten met haar (als je de waarheid uberhaupt wilt horen) en ga lekker verder met je leven! Mocht je je ongemakkelijk voelen over het feit dat ze 't onveilig deed, is het misschien een idee dat ze een keertje wat testjes ondergaat.
quote:precies, wat bezielt je om ook maar zo over je vriendin te denken?!
Op woensdag 3 december 2003 10:02 schreef toska het volgende:
Vreselijk. gelijk dat stempeltje van slet .
wat verwacht je nou? dat ze meteen haar volledige sex-historie uit de doeken doet??
hoe kom je toch bij het woord slet??
omdat ze er flink op los is gegaan??
dan zou je heel veel mensen slet kunnen noemen hoor... (incl. me )
ik denk dat je er meer een probleem mee hebt omdat je zelf niet zo 'n uitbundig seksbeest bent...
niet
alleen dat "onveilig vrijen" is een probleem...
dan doe je het nou toch gewoon veilig en doe je allebei een test
[Dit bericht is gewijzigd door realist_ik op 03-12-2003 10:06]
quote:nee je slaat de spijker op z'n kop
Op woensdag 3 december 2003 10:03 schreef David Letterman het volgende:
ze is geen slet, maar iemand met wat wilde ideeen...PS. ff terzijde, niet tegen jou bedoeld, maar het is wel raar dat losbandig gedrag bij vrouwen altijd leidt tot desbetreffende vrouw een slet of een hoer te noemen, maar bij mannen dat niet gebeurt. Of ben ik nu te moralistisch?
quote:Ja vind ik ook.. Ze was vrijgezel, dus waarom niet?!?! Ze kan dan doen en laten wat zij zélf wil...
Op woensdag 3 december 2003 10:03 schreef David Letterman het volgende:
ze is geen slet, maar iemand met wat wilde ideeen...PS. ff terzijde, niet tegen jou bedoeld, maar het is wel raar dat losbandig gedrag bij vrouwen altijd leidt tot desbetreffende vrouw een slet of een hoer te noemen, maar bij mannen dat niet gebeurt. Of ben ik nu te moralistisch?
quote:Als ik jou was zou ik me meer zorgen gaan maken over geslachtziektes dan over het feit dat ze van (spannende) sex houd.
Op woensdag 3 december 2003 09:57 schreef Fartknokker het volgende:
(en ook nog allemaal zonder condoom)
Een bloedonderzoekje voor haar (en wellicht voor jou ook) zal niet geheel ongewenst zijn lijkt me zo.
Een dom meisje als ze, zoals jij aangeeft, zonder condoom in de rondte heeft liggen neuken. (Neem me de botheid van deze opmerking niet kwalijk, maar het komt daar wel op neer, als ik het zo lees)
quote:
Op woensdag 3 december 2003 10:00 schreef Bose het volgende:
Ze is geen slet. Ze is gewoon iemand die van spannende sex houdt.als jij daar niet tegen kan horen jullie niet bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |