Mensen blijf ontopic, het is gewoon een vraag, niet slecht bedoeld.
quote:Het schijnt strakker te zijn... ofzo?
Op woensdag 3 december 2003 08:34 schreef MikeyMo het volgende:
Ok, afgezien van de 1000en manieren om seksueel met iemand anders bezig zijn, zijn er 2 lichaamsdelen precies op elkaar afgestemd om van elkaar te genieten; de penis en de vagina. Van alles wat je met elkaar kan doen is er imho niet fijners dan je penis in te brengen in een warme zachte natte vagina, en dat is ook niet zo verwonderlijk; zo heeft de natuur het immers bedoeld. Daarom vraag ik me af, missen jullie homo's dat gevoel nou niet? Anale sex met veel glijmiddel of orale seks ten spijt, het is toch anders.
quote:Hoezo
zo heeft de natuur het immers bedoeld.
Het feit dat homo's gewoon niet opgewonden worden van een vrouw en haar vagina, zegt eigenlijk al genoeg: waarom zou een homo een penis in een vagina steken als het voor hem niks doet?
.
quote:Ik denk het ook
Op woensdag 3 december 2003 19:38 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Hoezo
Je zou ook kunnnen stellen dat de natuur heeft bepaald dat de mannen 2 opties hebben...
quote:Maar als een homo nou nog nooit een vagina 'geprobeerd' heeft kan ie dat toch ook niet weten ?
Op woensdag 3 december 2003 19:39 schreef Jerruh het volgende:Het feit dat homo's gewoon niet opgewonden worden van een vrouw en haar vagina, zegt eigenlijk al genoeg: waarom zou een homo een penis in een vagina steken als het voor hem niks doet?
.
quote:Het is natuurlijk heel makkelijk om het om te draaien en te vragen: Hetero's: Missen jullie een mannenkontgat?
Op woensdag 3 december 2003 19:41 schreef Unknown_Drunk het volgende:[..]
Maar als een homo nou nog nooit een vagina 'geprobeerd' heeft kan ie dat toch ook niet weten ?
quote:ja, maar wat is dan een homo?
Op woensdag 3 december 2003 19:41 schreef Unknown_Drunk het volgende:[..]
Maar als een homo nou nog nooit een vagina 'geprobeerd' heeft kan ie dat toch ook niet weten ?
als een homo sexueel aangetrokken was door een vagina was hij geen homosexueel..
quote:Is een mannenkont anders als een vrouwenkont dan??
Op woensdag 3 december 2003 19:42 schreef Nimitz het volgende:[..]
Het is natuurlijk heel makkelijk om het om te draaien en te vragen: Hetero's: Missen jullie een mannenkontgat?
quote:Neuh..denk t niet.
Het is natuurlijk heel makkelijk om het om te draaien en te vragen: Hetero's: Missen jullie een mannenkontgat?
quote:heb toch liever de vrouwelijke haarloze variant
quote:Een mannenkont is meestal behaarder (
Op woensdag 3 december 2003 19:45 schreef erodome het volgende:[..]
Is een mannenkont anders als een vrouwenkont dan??
quote:Daar heb je een goed punt
Op woensdag 3 december 2003 19:45 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja, maar wat is dan een homo?
.
een homosexueel voelt zich aangetrokken door mannen, wezens zonder vagina (en meestal zonder borsten. )
als een homo sexueel aangetrokken was door een vagina was hij geen homosexueel..
Maar er zijn toch ook wel homo's die eerst geen homo waren ?
En ik vraag me af of ze het niet eens willen proberen (die vagina dan)
quote:Waarom zou ik
Ik denk dat MikeyMo een punt hebt.
Het gevoel in je penis heeft niets te maken met de opwinding.
Ik denk dat als je een homo een blinddoek opdoet, en hem vervolgens een vagina en een anus laat penetreren, dat hij de vagina lekkerder vindt.
quote:Wehehe, gewaagde opmerking.
Op woensdag 3 december 2003 19:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik denk dat als je een homo een blinddoek opdoet, en hem vervolgens een vagina en een anus laat penetreren, dat hij de vagina lekkerder vindt.
quote:Of andersom.
quote:ik denk dat als je een hetero een blinddoek opdoet en hem vervolgens laat pijpen door een vrouw of een man, hij niet eens het verschil zou kennen zeggen..
Op woensdag 3 december 2003 19:47 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
dus? .
quote:Vrouwen hebben ook een anus hoor.
Op woensdag 3 december 2003 19:50 schreef Modus het volgende:[..]
Of andersom.
quote:En misschien zelfs wel de man beter vind pijpen....
Op woensdag 3 december 2003 19:51 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik denk dat als je een hetero een blinddoek opdoet en hem vervolgens laat pijpen door een vrouw of een man, hij niet eens het verschil zou kennen zeggen..
dus?
.
quote:Ik heb het maar zo gedaan anders wordt er gezegd: maar mannen hebben toch de kont van hun vriendin
Op woensdag 3 december 2003 19:45 schreef erodome het volgende:[..]
Is een mannenkont anders als een vrouwenkont dan??
quote:Ja hehehe want de man weet wat een man lekker vind
Op woensdag 3 december 2003 19:52 schreef erodome het volgende:[..]
En misschien zelfs wel de man beter vind pijpen....
quote:Dus zou bewezen zijn dat hij het puur sexueel lekkerder vind met een vrouw. En dat een homo, dus de vagina mist. Dat hij met zijn gevoelens erbij heel anders reageert en uiteindelijk toch voor de man gaat heeft daar dan niets meer mee te maken.
ik denk dat als je een hetero een blinddoek opdoet en hem vervolgens laat pijpen door een vrouw of een man, hij niet eens het verschil zou kennen zeggen..
dus?
.
Punt is dat hij een vagina fijner vind.
quote:dat vraag ik me af ...
dus?
.
quote:Dat is omdat jij hetero bent en geen homo. Eigenlijk heel simpel.
Van alles wat je met elkaar kan doen is er imho niet fijners dan je penis in te brengen in een warme zachte natte vagina,
quote:Dit heet projectie.
quote:Ik weet wat projectie is
Op woensdag 3 december 2003 19:54 schreef Moonah het volgende:
Dit heet projectie.
Je dicht anderen je eigen eigenschappen toe.
quote:tja, ik zou ook kunnen zeggen waarom heteromannen niet eens met een man willen proberen
Op woensdag 3 december 2003 19:47 schreef Unknown_Drunk het volgende:[..]
Daar heb je een goed punt
Maar er zijn toch ook wel homo's die eerst geen homo waren ?
En ik vraag me af of ze het niet eens willen proberen (die vagina dan)
het zit allemaal tussen de oren wat dit betreft .
quote:En bang voor de uitkomst zullen niet veel mannen wensen mee te doen aan een dergelijk experiment.
Op woensdag 3 december 2003 19:52 schreef erodome het volgende:
En misschien zelfs wel de man beter vind pijpen....
quote:Er wordt helemaal niks bewezen?
Op woensdag 3 december 2003 19:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Dus zou bewezen zijn dat hij het puur sexueel lekkerder vind met een vrouw. En dat een homo, dus de vagina mist. Dat hij met zijn gevoelens erbij heel anders reageert en uiteindelijk toch voor de man gaat heeft daar dan niets meer mee te maken.Punt is dat hij een vagina fijner vind.
quote:Ja allemaal he.
Op woensdag 3 december 2003 19:57 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind dit echt een hele goede vraag! Zeker als je beseft dat lesbienes voorbinddildo's en vibrators gebruiken.
quote:waarom denk je dan dat een homo een vagina wel wilt?
Op woensdag 3 december 2003 19:56 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Ik weet wat projectie is
.
quote:Nee, hij het heeft te maken met lustgevoelens die je krijgt bij een man danwel een vrouw. Neuken in de vagina of de anus is slechts een methode om die lustgevoelens te botvieren.
Op woensdag 3 december 2003 19:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Punt is dat hij een vagina fijner vind.
Het zijn die paapse honden die dit verpest hebben en tot een taboe gamaakt heeben.
quote:ik denk dat dat er mee heeft te maken dat een vrouw het gedeelte inwendig heeft waardoor zonder penetratie van een voorwerp er gewoon nauwelijks wat gebeurt... een dildo heeft in dit geval niet als doel het vervangen van een mannelijk lichaamsdeel maar het dienen als verlengstuk van een vrouw..
Ik vind dit echt een hele goede vraag! Zeker als je beseft dat lesbienes voorbinddildo's en vibrators gebruiken.
quote:Ik zeg niet dat hij het wilt.
Op woensdag 3 december 2003 19:59 schreef Jerruh het volgende:[..]
waarom denk je dan dat een homo een vagina wel wilt?
Ik zeg, en ik zal het nu wat duidelijk uitleggen:
Als een homo, een vrouw penetreert, zal zijn lichaam dat lekkerder vinden dan een anus.
Natuurlijk zal hij zelf een anus lekkerder vinden, want bij seks hebben gevoelens een grote rol.
Dus hij ervaart het anders.
quote:Nou idd! Dat vroeg ik me ook wel is af, er zijn er bij die een enorme afkeer hebben van mannen ('en die gore zwengel er aan') maar dat toch in de weer gaan met voorbindfallussen e.d. Dat is toch jezelf verloochenen?
quote:En dat baseer je op? En als hij nou een vrouw anaal penetreert?
Op woensdag 3 december 2003 20:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Als een homo, een vrouw penetreert, zal zijn lichaam dat lekkerder vinden dan een anus.
quote:Je moet een echte penis niet met een nepper vergelijken, afgezien van de vorm zijn ze echt anders...
Op woensdag 3 december 2003 20:03 schreef BrokenToe het volgende:[..]
Nou idd! Dat vroeg ik me ook wel is af, er zijn er bij die een enorme afkeer hebben van mannen ('en die gore zwengel er aan') maar dat toch in de weer gaan met voorbindfallussen e.d. Dat is toch jezelf verloochenen?
De vrouw heeft nu eenmaal een vagina wat veel van het gevoel in zich heeft, een penisvorm past daar nu eenmaal het lekkerste in...
That's all...
quote:Ook dit lijkt me projectie.
Er zijn ook mannen die anale sex prefereren boven vaginale penetratie.
quote:Juist gezien. Heeft heeft gewoon met de manier te maken waarop het geslachtsdeel al het ware (te
Op woensdag 3 december 2003 20:03 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik denk dat dat er mee heeft te maken dat een vrouw het gedeelte inwendig heeft waardoor zonder penetratie van een voorwerp er gewoon nauwelijks wat gebeurt... een dildo heeft in dit geval niet als doel het vervangen van een mannelijk lichaamsdeel maar het dienen als verlengstuk van een vrouw..
quote:Dan denk ik dat hij het verschil niet kan zeggen tussen een mannen en een vrouwen anus.
Op woensdag 3 december 2003 20:06 schreef Modus het volgende:[..]
En dat baseer je op? En als hij nou een vrouw anaal penetreert?
quote:En dit dan?
Op woensdag 3 december 2003 20:09 schreef NiteSpeed het volgende:
Dan denk ik dat hij het verschil niet kan zeggen tussen een mannen en een vrouwen anus.
quote:Zijn die dan verkapt homo?
Op woensdag 3 december 2003 20:09 schreef Moonah het volgende:
Er zijn ook mannen die anale sex prefereren boven vaginale penetratie.
quote:Ja ik denk dat ze juist homo zijn geworden omdat ze een kutje niet lekker vinden
Ok, afgezien van de 1000en manieren om seksueel met iemand anders bezig zijn, zijn er 2 lichaamsdelen precies op elkaar afgestemd om van elkaar te genieten; de penis en de vagina. Van alles wat je met elkaar kan doen is er imho niet fijners dan je penis in te brengen in een warme zachte natte vagina, en dat is ook niet zo verwonderlijk; zo heeft de natuur het immers bedoeld. Daarom vraag ik me af, missen jullie homo's dat gevoel nou niet? Anale sex met veel glijmiddel of orale seks ten spijt, het is toch anders.
quote:Geen idee. Lijkt me niet. Wellicht is hun vrouw erg wijd.
Op woensdag 3 december 2003 20:13 schreef Modus het volgende:Zijn die dan verkapt homo?
Edit: Ach, je vroeg het niet aan mij.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 03-12-2003 20:20]
quote:Erg goed lezen doe je niet hè?
Op woensdag 3 december 2003 20:13 schreef Modus het volgende:[..]
En dit dan?
[..]Zijn die dan verkapt homo?
quote:Is die smiley bedoeld omdat je je opmerking niet serieus bedoelt?
Op woensdag 3 december 2003 20:17 schreef Duna het volgende:[..]
Ja ik denk dat ze juist homo zijn geworden omdat ze een kutje niet lekker vinden
Nou we weten allemaal dat de penis en de vagina voor elkaar geschapen zijn dus in principe is het logisch dat ik dat het lekkerste vind.
Daarom vraag ik me af, ongeacht wat homo's allemaal met elkaar kunnen doen of ze nou niet die vagina missen, en dan met name homo's die ook metr vrouwen naar bed zijn geweest (zonder condoom, met is toch anders)
quote:Jij zegt dat je zeker weet dat als een homo het met een vrouw zou doen, hij het lekkerder vindt dan met een man. Toch?
Op woensdag 3 december 2003 20:19 schreef NiteSpeed het volgende:
Erg goed lezen doe je niet hè?
quote:Nóg een keer lezen, je komt er wel.
Op woensdag 3 december 2003 20:23 schreef Modus het volgende:[..]
Jij zegt dat je zeker weet dat als een homo het met een vrouw zou doen, hij het lekkerder vindt dan met een man. Toch?
quote:Of je legt het even uit als ik het niet snap.
Op woensdag 3 december 2003 20:24 schreef NiteSpeed het volgende:
Nóg een keer lezen, je komt er wel.
quote:Wat is het verschil tussen zijn lichaam en zijn zelf?
Als een homo, een vrouw penetreert, zal zijn lichaam dat lekkerder vinden dan een anus.Natuurlijk zal hij zelf een anus lekkerder vinden, want bij seks hebben gevoelens een grote rol.
Dus hij ervaart het anders.
quote:Waarom ga je niet in op reacties in dit topic? Mensen proberen wél op je vraag in te gaan.
Op woensdag 3 december 2003 20:23 schreef MikeyMo het volgende:
Herhaling van de openingspost
quote:nee, als minstens de helft van de posters je hier niet kan volgen ligt het NIET aan dat iemand niet goed leest.
Op woensdag 3 december 2003 20:24 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Nóg een keer lezen, je komt er wel.
ligt er meer aan dat je nog al kortdoordebocht erop los concludeert.
quote:Je idee is gebaseerd op twee misvattingen.
Misvatting 1: "Ik vind iets lekker/leuk en begrijp niet die er mensen zijn die niet precies hetzelfde lekker/leuk vinden als ik".
Dat jij je niet kan voorstellen dat andere mensen andere dingen lekker vinden, dat ligt helemaal aan jouw eigen beperkte blik op de wereld. Mensen zijn verschillend en vinden nou eenmaal andere dingen leuk. Dat geld voor werk, hobby's, sport, films en ook voor sex.
Misvatting 2: "De bedoeling van de natuur is penis-vagina sex."
De natuur heeft geen bedoeling. En hetero sex is niet lekkerder omdat dat toevallig nou het meeste voorkomt.
Eventueel zou je hetero sex als primitieve vorm van sex kunnen noemen, nog een restant uit de oertijd toen heterosex noodzakelijk was om de menselijke soort voort te planten. Maar met alle moderne technologie is dat niet meer noodzakelijk. . Vergelijk het maar met vlees, het is tegenwoordig niet meer nodig is om eigenhandig met een speer een mammoet om zeep te helpen, omdat je gewoon je biefstukje bij de Albert Heijn kunt kopen. Maar is die biefstuk dan automatisch minder lekker, omdat het de bedoeling van de natuur is dat we zelf op blote voeten op everzwijnen jagen? Ik vind van niet.
. Maar als anderen graag de neanderthaler uit willen hangen, dan hou ik ze niet tegen.
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 03-12-2003 20:47]
quote:maar puur lichamelijk gezien denk ik dat ook homo's een vagina fijner zullen vinden voelen dan een mond of een anus.
Op woensdag 3 december 2003 19:39 schreef Jerruh het volgende:
een ding:
het feit dat iemand seks wilt en dat de penis in de vagina gaat, heeft te maken dat mensen seks wilt, het gevoel seks wilt beleven. seks wordt neit gedaan omdat men een penis ergens in wilt steken maar omdat men opgewonden wordt en met behulp van het penetreren de opgewondenheid tot een hoogtepunt te brengen..Het feit dat homo's gewoon niet opgewonden worden van een vrouw en haar vagina, zegt eigenlijk al genoeg: waarom zou een homo een penis in een vagina steken als het voor hem niks doet?
.
denk ik hoor.
quote:Dan denk je dat dus verkeerd.
Op woensdag 3 december 2003 20:46 schreef MikeyMo het volgende:[..]
maar puur lichamelijk gezien denk ik dat ook homo's een vagina fijner zullen vinden voelen dan een mond of een anus.
denk ik hoor.
quote:Zoals ik en waarschijnlijk MikeyMo willen zeggen:
Op woensdag 3 december 2003 20:48 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Dan denk je dat dus verkeerd.
.
Houd die gevoelens bij seks nou eens uit je conclusie weg!
quote:Dat is net zoiets als zeggen dat jij denkt dat ik rode kool lekker zal vinden dan appelmoes, alleen omdat jij het lekkerder vindt.
Op woensdag 3 december 2003 20:46 schreef MikeyMo het volgende:
maar puur lichamelijk gezien denk ik dat ook homo's een vagina fijner zullen vinden voelen dan een mond of een anus.denk ik hoor.
quote:Okee, wat snap je niet aan de volgende zin:
Op woensdag 3 december 2003 20:50 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Zoals ik en waarschijnlijk MikeyMo willen zeggen:
"Homo's vinden hetero-sex niet lekker".
.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Het lijkt wel of jullie niet willen begrijpen wat er bedoelt wordt.
Wat bedoel je nou? Nee we begrijpen het niet, nee. Jij bent de enige.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:52 BEDOELDE Great_Expectations het volgende:
"Homo's vinden hetero-sex niet lekker omdat ze mentaal mannen aantrekkelijker vinden en hiermee hun lichamelijke behoeften verloochenen".
quote:
Goed.
Ik geef het op.
quote:Ik zeg toch ook niet dat jij je lichamelijke behoeften verloochent door nooit een vent te neuken?
Op woensdag 3 december 2003 20:53 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
quote:Gek he, maar lekker vinden gaat om het verbinden van een emotie/gevoel aan een handeling. Dus hoe kun je dan gevoelens daarbij weglaten?
quote:Neen. Homo's vinden mannen ook lichamelijk aantrekkelijker dan vrouwen. Echt? Ja, echt. Dat jij dat niet snapt, dat ligt helemaal aan jouw eigen beperkte denken.
Op woensdag 3 december 2003 20:53 schreef NiteSpeed het volgende:
"Homo's vinden hetero-sex niet lekker omdat ze mentaal mannen aantrekkelijker vinden en hiermee hun lichamelijke behoeften verloochenen".
quote:Nee, maar dat zou dan ook onzin zijn.
Op woensdag 3 december 2003 20:55 schreef Modus het volgende:[..]
Ik zeg toch ook niet dat jij je lichamelijke behoeften verloochent door nooit een vent te neuken?
quote:Leuk gezegd
Op woensdag 3 december 2003 20:51 schreef Modus het volgende:[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat jij denkt dat ik rode kool lekker zal vinden dan appelmoes, alleen omdat jij het lekkerder vindt.
quote:"
je hebt ook mannen die juist voor de sex een man willen maar alleen liefde voor een vrouw voelen en ongetwijfeld andersom komt het ook voor.
als je gaat zeuren over de-natuur-heb-het-zo-echt-bedoeld-hoor-echt-hoor! dan kan je ook zeggen dat het alleen bedoeld is bij wijze van voortplanting (wat niet is wat jij bedoeld volgens mij). trouwens een idee wwar iik ook niet voor ga.
ik wwet niet of de natuur een bedoeling heeft (naast dan misschien die voortpalnting)
quote:Zoals ik een pagina terug zei:
Op woensdag 3 december 2003 20:56 schreef Twoflower het volgende:[..]
Gek he, maar lekker vinden gaat om het verbinden van een emotie/gevoel aan een handeling. Dus hoe kun je dan gevoelens daarbij weglaten?
Blinddoek een homo en laat hem het verschil voelen, zonder dat hij weet of het een man of een vrouw is.
quote:Ik heb geen idee hoe het is om een schaap of
Op woensdag 3 december 2003 20:56 schreef TrenTs het volgende:
Als je niet kent weet je ook niet wat je mist.
quote:Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Op woensdag 3 december 2003 20:58 schreef ajuu het volgende:[..]
je hebt ook mannen die juist voor de sex een man willen maar alleen liefde voor een vrouw voelen en ongetwijfeld andersom komt het ook voor.
quote:Ah, dus jij laat je ook niet pijpen.
Op woensdag 3 december 2003 20:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Nee, maar dat zou dan ook onzin zijn.
Wees nou eerlijk, een vagina en een penis zijn echt niet uit de lucht komen vallen met de boodschap kijk maar wat je ermee doet.
quote:En masturberen is dan ook uit den boze!
Op woensdag 3 december 2003 20:59 schreef Modus het volgende:[..]
Ah, dus jij laat je ook niet pijpen.
quote:Misvatting 1: mee eens
Op woensdag 3 december 2003 20:45 schreef Great_Expectations het volgende:Misvatting 2: "De bedoeling van de natuur is penis-vagina sex."
De natuur heeft geen bedoeling. En hetero sex is niet lekkerder omdat dat toevallig nou het meeste voorkomt.
Misvatting 2: niet mee eens. De natuur heeft met alles een bedoeling, alles lijkt wel een functie te hebben. Neem het orgasme van de vrouw, geen enkele andere diersoort heeft dat bij mijn weten, dat is er denk puur voor gemaakt zodat vrouwen niet een bepaalde periode loops hoeven te zijn bij wijze van spreken.
Maar goed, zo is ook de vagina ervoor gemaakt om een penis te ontvangen en om fijner te zijn dan een hand of een mond zodat je daar als man toch altijd naar toe blijft verlangen. Als andere handelingen fijner waren dan een vagina dan zouden we de vagina troch voortaan als voorspel gebruiken als de mond zoveel lekkerder is?
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:57 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Nee, maar dat zou dan ook onzin zijn.
Wees nou eerlijk, een vagina en een penis zijn echt niet uit de lucht komen vallen met de boodschap kijk maar wat je ermee doet.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:45 schreef Great_Expectations het volgende:Misvatting 2: "De bedoeling van de natuur is penis-vagina sex."
Eventueel zou je hetero sex als primitieve vorm van sex kunnen noemen, nog een restant uit de oertijd toen heterosex noodzakelijk was om de menselijke soort voort te planten. Maar met alle moderne technologie is dat niet meer noodzakelijk.
. Vergelijk het maar met vlees, het is tegenwoordig niet meer nodig is om eigenhandig met een speer een mammoet om zeep te helpen, omdat je gewoon je biefstukje bij de Albert Heijn kunt kopen. Maar is die biefstuk dan automatisch minder lekker, omdat het de bedoeling van de natuur is dat we zelf op blote voeten op everzwijnen jagen? Ik vind van niet.
. Maar als anderen graag de neanderthaler uit willen hangen, dan hou ik ze niet tegen.
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 03-12-2003 21:00]
quote:wat gek!
Goed.
Ik geef het op.
Ik hoef niet te weten hoe het voelt omdat ik meer dan tevreden ben met een partner van mijn voorkeur, je hebt dat gevoel en dat is wat je wil, dan ben je niet benieuwd naar dat andere waarvoor je helemaal geen gevoelens hebt. Daar ben je nooit nieuwsgierig naar geweest, dus waarom wel als je er uiteindelijk voor uit bent gekomen dat je homo bent?
quote:Ik denk dat als ik gepijpt wordt door een man, en niet weet dat het een man is, ik het even lekker zou vinden als wanneer een vrouw mij pijpt.
Op woensdag 3 december 2003 20:59 schreef Modus het volgende:[..]
Maar, alleen de vrouw heeft een vagina.
quote:je probeert hem tegen te spreken, maar je beaamt zijn opmerking juist
Op woensdag 3 december 2003 20:58 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik heb geen idee hoe het is om een schaap of
te neuken, maar toch mis ik het niet.
Ik zal wel te wetenschappelijk ingesteld zijn, om het er mee eens te zijn dat homo's normaal zijn.
quote:Als je dan toch in een bedoeling van de natuur wilt geloven, dan kun je met net zo veel recht zeggen dat homo's juist een verdere evolutionaire ontwikkeling zijn van de natuur, nu geslachtsgemeenschap tussen en mannen en vrouwen niet meer noodzakelijk is voor de voortplanting. En daarmee zijn hetero's eigenlijk net als een blindedarm. Vroeger misschien nuttig, maar nu eigenlijk alleen maar overbodig.
Op woensdag 3 december 2003 21:00 schreef MikeyMo het volgende:
Misvatting 2: niet mee eens. De natuur heeft met alles een bedoeling, alles lijkt wel een functie te hebben. Neem het orgasme van de vrouw, geen enkele andere diersoort heeft dat bij mijn weten, dat is er denk puur voor gemaakt zodat vrouwen niet een bepaalde periode loops hoeven te zijn bij wijze van spreken.
quote:Ik denk lekkerder.
Op woensdag 3 december 2003 21:01 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik denk dat als ik gepijpt wordt door een man, en niet weet dat het een man is, ik het even lekker zou vinden als wanneer een vrouw mij pijpt.
quote:Dus is die automatisch lekkerder?
Maar, alleen de vrouw heeft een vagina.
quote:D'r wordt wel gezegd dat 10% van de mannen homo zou zijn. Ok, lijkt mij wat hoog, maak er 5% van. Als 5% rood haar heeft is dat niet abnormaal, maar al 5% homo is, is dat wel abnormaal?
Op woensdag 3 december 2003 21:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vind 'Misvatting 2' trouwens enorme onzin.
Je moet niet ontkennen dat homo's abnormaal zijn, want het is nou eenmaal zo.Ik zal wel te wetenschappelijk ingesteld zijn, om het er mee eens te zijn dat homo's normaal zijn.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 21:04 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zal wel te wetenschappelijk ingesteld zijn
quote:Zonder hetero's sterven we langzaam aan uit
Op woensdag 3 december 2003 21:05 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Als je dan toch in een bedoeling van de natuur wilt geloven, dan kun je met net zo veel recht zeggen dat homo's juist een verdere evolutionaire ontwikkeling zijn van de natuur, nu geslachtsgemeenschap tussen en mannen en vrouwen niet meer noodzakelijk is voor de voortplanting. En daarmee zijn hetero's eigenlijk net als een blindedarm. Vroeger misschien nuttig, maar nu eigenlijk alleen maar overbodig.
.
Ik ben geen homofoob .
quote:Ik denk juist dat 'ie gepijpt worden door een homo lekkerder zou vinden. Een homo weet wat goed voelt bij de ander, omdat 'ie zelf ook een penis heeft, en kan daardoor veel beter pijpen.
Op woensdag 3 december 2003 21:06 schreef Modus het volgende:[..]
Ik denk lekkerder.
quote:Zoveel ontloopt dat elkaar niet hoor.
Op woensdag 3 december 2003 21:08 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik denk juist dat 'ie gepijpt worden door een homo lekkerder zou vinden. Een homo weet wat goed voelt bij de ander, omdat 'ie zelf ook een penis heeft, en kan daardoor veel beter pijpen.
Sprak deze man uit ervaring.
quote:Lieve schat, zelfs koeien worden tegenwoordig geboren zonder dat er ook maar een stier bij in de buurt is geweest.
Op woensdag 3 december 2003 21:07 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Zonder hetero's sterven we langzaam aan uit
.
quote:Dat mag je gerust denken, maar dat maakt het nog niet waar.
Nee, homoseksuelen zijn simpelweg een afwijking.
quote:Mee eens.
Ik denk juist dat 'ie gepijpt worden door een homo lekkerder zou vinden. Een homo weet wat goed voelt bij de ander, omdat 'ie zelf ook een penis heeft, en kan daardoor veel beter pijpen.
quote:Dan trof je óf een enorm goede vrouw, óf een slechte homo...
Op woensdag 3 december 2003 21:09 schreef Evariste_Galois het volgende:[..]
Zoveel ontloopt dat elkaar niet hoor.
.
Sprak deze man uit ervaring.
quote:Dat bedoelde ik dus.
Op woensdag 3 december 2003 21:08 schreef Twoflower het volgende:
quote:Of vijf slechte homo's op rij.
Op woensdag 3 december 2003 21:10 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dan trof je óf een enorm goede vrouw, óf een slechte homo...
quote:misschien is het de bedoeling van dat natuur dat we uitsterven.
Op woensdag 3 december 2003 21:07 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Zonder hetero's sterven we langzaam aan uit
.
Nee, homoseksuelen zijn simpelweg een afwijking.Ik ben geen homofoob
.
De bedoeling van Seks is; voortplanting!
Seks is lekker omdat; we dan onszelf voortplanten.
Dat als inleiding.
Nu zijn mensen toevalligerwijs héél slim geworden, en weten de wetenschappers van tegenwoordig de natuur te omzeilen. Ja, kunstmatige bevruchting bedoel ik daar mee.
Zijn hierdoor hetero's meteen overbodig? Nee.
Juist door onze slimheid, is de mensheid dom.
Dat klinkt gek, maar we raken zwakker ingesteld.
Van nature wilt ieder organisme puur overleven, overleven, en nog eens overleven. Overleven bereik je niet als een overgroot deel van de populatie homofiel is.
Gevolg: (Of voorkoming van, hoe je het maar wilt opvatten)
De natuur zorgt ervoor dat een man, een vagina sexueel aantrekkelijk vind. Dat er afwijkingen zijn kan gebeuren, dat komt nou eenmaal voor.
Maar de bedoeling zal het niet zijn!
We spreken de natuur tegen, en dat druist tegen mijn principes in.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 21:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Seks:De bedoeling van Seks is; voortplanting! tijdverdrijf !
Seks is lekker omdat; we dan onszelf voortplanten. ons het beste vermaken.Dat als inleiding.
Nu zijn mensen toevalligerwijs héél slim geworden, en weten de wetenschappers van tegenwoordig de natuur te omzeilen. Ja, kunstmatige bevruchting bedoel ik daar mee.
Zijn hierdoor hetero's meteen overbodig? Nee. Ja.
De natuur zorgt ervoor dat een man, een vagina penis sexueel aantrekkelijk vind. Dat er afwijkingen zijn kan gebeuren, dat komt nou eenmaal voor.
Maar de bedoeling zal het niet zijn!We spreken de natuur tegen, en dat druist tegen mijn principes in.
quote:De natuur maakt ook homosexuelen....
Seks:De bedoeling van Seks is; voortplanting!
Seks is lekker omdat; we dan onszelf voortplanten.Dat als inleiding.
Zijn hierdoor hetero's meteen overbodig? Nee.
Juist door onze slimheid, is de mensheid dom.
Dat klinkt gek, maar we raken zwakker ingesteld.
Van nature wilt ieder organisme puur overleven, overleven, en nog eens overleven. Overleven bereik je niet als een overgroot deel van de populatie homofiel is.Gevolg: (Of voorkoming van, hoe je het maar wilt opvatten)
De natuur zorgt ervoor dat een man, een vagina sexueel aantrekkelijk vind. Dat er afwijkingen zijn kan gebeuren, dat komt nou eenmaal voor.
Maar de bedoeling zal het niet zijn!We spreken de natuur tegen, en dat druist tegen mijn principes in.
Maar als jij dingen die tegen de natuur ingaan niet ok vind dan neem ik aan dat jij alleen penis in vagina contact hebt in de vruchtbare periode's van de vrouw en verder niets eromheen doet....
Dat is pure voortplanting, de vrouw is in die vruchtbare periode's ontvankelijker dus hoef je erbuitenom geen sex meer te hebben...
quote:Afwijkingen, zoals ik al zei.
Op woensdag 3 december 2003 21:20 schreef erodome het volgende:[..]
De natuur maakt ook homosexuelen....
quote:Speculaties, mijn beste.
Maar als jij dingen die tegen de natuur ingaan niet ok vind dan neem ik aan dat jij alleen penis in vagina contact hebt in de vruchtbare periode's van de vrouw en verder niets eromheen doet....
quote:Daar hebben we condooms voor.
Dat is pure voortplanting, de vrouw is in die vruchtbare periode's ontvankelijker dus hoef je erbuitenom geen sex meer te hebben...
quote:Ja maar jij weet hoe een echte voelt!
Op woensdag 3 december 2003 20:08 schreef erodome het volgende:[..]
Je moet een echte penis niet met een nepper vergelijken, afgezien van de vorm zijn ze echt anders...
Het voelt anders, ik zou balen als een stekker als mijn man zou zeggen, tja doompje een maand lang alleen maar neppers en niet het echte werk....De vrouw heeft nu eenmaal een vagina wat veel van het gevoel in zich heeft, een penisvorm past daar nu eenmaal het lekkerste in...
That's all...
quote:Dus jij neukt alleen maar om broodjes de oven in te schoppen?
OT
Nee, het gaat niet om de Kut, het gaat om dat je je met een vent fijner voelt dan met een vrouw.
quote:Dat was een inleiding, geen statement.
Op woensdag 3 december 2003 21:24 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Dus jij neukt alleen maar om broodjes de oven in te schoppen?
Dus nooit voorbehoedmiddelen enzo?
quote:in de anus van de man zit de bereikbaarheid van de prostaat, een van de opwindendste plekjes van de man.... sexueel gezien heeft het dus veel nut...
Op woensdag 3 december 2003 21:23 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Afwijkingen, zoals ik al zei.
Het zijn geen slechte mensen, maar het hoort niet.
[..]Speculaties, mijn beste.
[..]Daar hebben we condooms voor.
Maar duidelijk lijkt me wel dat het normaal is om een vagina aantrekkelijker te vinden dan een anus.
Dat heeft namelijk 0,00% nut.
quote:Jij bent kennelijk nog nooit voorgelicht over het fundamentele verschil tussen een feit en een mening.
[..]Daar hebben we condooms voor.
Maar duidelijk lijkt me wel dat het normaal is om een vagina aantrekkelijker te vinden dan een anus.
quote:Ik zeg niet dat anale seks geen nut heeft.
Op woensdag 3 december 2003 21:26 schreef Jerruh het volgende:[..]
in de anus van de man zit de bereikbaarheid van de prostaat, een van de opwindendste plekjes van de man.... sexueel gezien heeft het dus veel nut...
Het lijkt me trouwens puur toeval dat de prostaat daar bevind.
quote:Nee, geen speculatie's.....
quote:De natuur heeft geen condooms uitgevonden, er groeien geen condooms aan bomen, die zijn tegennatuurlijk....
Daar hebben we condooms voor.
quote:Feit is, dat mijn statements een feit zijn.
Op woensdag 3 december 2003 21:26 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Jij bent kennelijk nog nooit voorgelicht over het fundamentele verschil tussen een feit en een mening.
.
quote:Waarom is dit dan opeens toeval, en niet meer de bedoeling van de natuur?
Op woensdag 3 december 2003 21:27 schreef NiteSpeed het volgende:
Het lijkt me trouwens puur toeval dat de prostaat daar bevind.
quote:Wat is dan het verschil tussen enerzijds het nut van anaal bij een vrouw en anderzijds het nut van anaal bij een man?
Op woensdag 3 december 2003 21:27 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zeg niet dat anale seks geen nut heeft.
Maar anale seks met een andere man wel.
quote:Anale sex met een andere man heeft meer nut als anale sex met een vrouw, juist door die prostaat die daar zit....
Op woensdag 3 december 2003 21:27 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Ik zeg niet dat anale seks geen nut heeft.
Maar anale seks met een andere man wel.Het lijkt me trouwens puur toeval dat de prostaat daar bevind.
quote:Ja en ben zwaar verslaafd
Op woensdag 3 december 2003 21:23 schreef BrokenToe het volgende:[..]
Ja maar jij weet hoe een echte voelt!
Het gaat erom dat die 2 verschillend zijn....
quote:Aaaah, jouw meningen zijn feiten, alleen maar omdat het jouw meningen zijn?
Op woensdag 3 december 2003 21:28 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Feit is, dat mijn statements een feit zijn.
Noem het een mening, dat zal mij een zorg zijn.
Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt.
quote:Hier ben ik het volkomen mee eens.
Op woensdag 3 december 2003 21:28 schreef erodome het volgende:[..]
Nee, geen speculatie's.....
Voor voortplanting heb je nodig, 1 man, 1 vrouw die penis in vagina contact hebben in de vruchtbare periode(volgens de natuur dan).
Meer is er niet nodig...
[..]
quote:Tegennatuurlijk; ja.
De natuur heeft geen condooms uitgevonden, er groeien geen condooms aan bomen, die zijn tegennatuurlijk....
Niets op in te brengen.
quote:Juist
Op woensdag 3 december 2003 21:29 schreef erodome het volgende:[..]
Anale sex met een andere man heeft meer nut als anale sex met een vrouw, juist door die prostaat die daar zit....
quote:Anaal bij een vrouw heeft geen nut.
Op woensdag 3 december 2003 21:29 schreef Modus het volgende:[..]
Wat is dan het verschil tussen enerzijds het nut van anaal bij een vrouw en anderzijds het nut van anaal bij een man?
Ik kan nog rijmen ook.
OT.
Een anus is om te poepen.
Dat er een pik in past is puur toeval.
quote:sorry ik kan maar een paar dingen zeggen hierop:
Op woensdag 3 december 2003 21:28 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Feit is, dat mijn statements een feit zijn.
Noem het een mening, dat zal mij een zorg zijn.
Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt.
je argumenten worden telkens van tafel geveegd en je wilt er niks mee doen... zonde..
quote:Nee, objectiviteit.
Op woensdag 3 december 2003 21:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
sorry ik kan maar een paar dingen zeggen hierop:
- oogkleppen
quote:Zelfde als punt 1
- kortzichtigheid
quote:Waarom zou ik mijn mening hervatten, als ik die baseer op feiten.
- koppigheid
quote:Ik heb in dit topic 2 maal toegegeven dat er iets wat ik zei niet klopt.
je argumenten worden telkens van tafel geveegd en je wilt er niks mee doen... zonde..
- Anale stimulatie (Prostaat) in een hetero-omgeving.
- Nog iets, waar ik nu even niet op kom.
quote:dat een man van een andere man kan houden ook?
Op woensdag 3 december 2003 21:32 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Anaal bij een vrouw heeft geen nut.
Een vrouw heeft een kut.Ik kan nog rijmen ook.
OT.
als ik me sperma in een potje doe, en het bij een vrouw inbreng, plant ik me ook voor... dus?
quote:Voor de man wel.
Op woensdag 3 december 2003 21:32 schreef NiteSpeed het volgende:
quote:Een mond is om te eten.
quote:Klopt
Op woensdag 3 december 2003 21:35 schreef Modus het volgende:[..]
Voor de man wel.
[..]Een mond is om te eten.
En een vagina is om gepentreerd te worden door de pik.
quote:Volgens mij is toeval dan precies wat de natuur wil.
Op woensdag 3 december 2003 21:35 schreef Modus het volgende:[..]
Voor de man wel.
[..]Een mond is om te eten.
quote:waarom wil je zo nodig een mening hebben over iets waar je dus de ballen van weet, en alleen maar domme vooroordelen over kan spuien?
OT.
quote:Het kan, maar draagt niets bij.
Op woensdag 3 december 2003 21:35 schreef Jerruh het volgende:[..]
dat een man van een andere man kan houden ook?
quote:Kunstmatig dus.
als ik me sperma in een potje doe, en het bij een vrouw inbreng, plant ik me ook voor... dus?
Bij sex staat "beleving" voorop.
Deze beleving is voor hetero's, homo's & bisekseksuelen gewoon net even anders.
Dit heeft simpelweg met opwinding te maken.
Opgewonden raken kan je eigenlijk van alles maar het gaat erom hoe je dat zelf omzet in een voor jou bruikbare gedachte.
Niet het fysieke contact maakt dat je klaarkomt maar de kermis in je hoofd terwijl je met de daad bezig bent.
Vrijwel iedere man masturbeert weleens, betekent dit intieme hand-pik contact dan dat je homoseksueel bent? Nee toch? Over het algemeen denken hetero mannen aan een vrouw terwijl ze bezig zijn hiermee terwijl een homo man waarschijnlijk aan een man denkt. Feit blijft wel dat je gewoon aan een pik zit te sjorren.
Bovenstaande is hopelijk genoeg om sommige meningen wat te veranderen en heb ik hier nog niet teruggezien als argument.
quote:Als je alleen subjectief kan redeneren is het beter dat je niets zegt.
Op woensdag 3 december 2003 21:37 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Ga lekker kleien joh, en puber in je eigen tijd.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 21:36 schreef NiteSpeed het volgende:
Klopt.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:59 schreef Modus het volgende:
quote:ik vind het toch raar dat niemand je snapt.
OT.
quote:Wat ik me nou afvraag is hoe jij hier kunt internetten zonder de "natuur te omzeilen"?
Op woensdag 3 december 2003 21:37 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Het kan, maar draagt niets bij.
[..]Kunstmatig dus.
De natuur omzeilen.
quote:Ojawel, je zegt dat homo's tegenatuurlijk zijn.
Op woensdag 3 december 2003 21:38 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Als je alleen subjectief kan redeneren is het beter dat je niets zegt.
Heb je mij iemand zien benadelen? NEE.
quote:wat heeft seks met de natuur te maken dan?
Op woensdag 3 december 2003 21:37 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Het kan, maar draagt niets bij.
[..]Kunstmatig dus.
De natuur omzeilen.
1 ding: seks heeft niks met voortplanting te maken! dat je 1 keer in de maand kan penetreren waardoor je een kind krijgt is iets anders dan seks hebben...
wat dat betreftt is een clitoris nutteloos en een eikel ook.
quote:Lekker irrelevant
Op woensdag 3 december 2003 21:39 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Wat ik me nou afvraag is hoe jij hier kunt internetten zonder de "natuur te omzeilen"?
quote:
Op woensdag 3 december 2003 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Ojawel, je zegt dat homo's tegenatuurlijk zijn.
Heb trouwens liever dat een gefrustreert rukkertje als jij dat zegt als iemand met zijn volle verstand.
quote:Ik zei erbij dat dat homo's niet minderwaardig maakt.
Heb trouwens liever dat een gefrustreert rukkertje als jij dat zegt als iemand met zijn volle verstand.
quote:daar ben ik het mee eens
quote:
Op woensdag 3 december 2003 21:41 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
!
.
quote:Klopt dus niet, beter opletten bij biologie!!!
Op woensdag 3 december 2003 21:36 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Klopt
.
Een vagina is er primair om afvalstoffen af te scheiden van het lichaam op een voor het lichaam "ongevaarlijke" manier.
quote:Nou ja, ik probeer te ontdekken waar bij jou nou precies de Grote Denkfout ontstaat, maar ik geloof dat het tevergeefs is. Iemand die niet denkt, kan immers ook geen denkfouten maken.
Op woensdag 3 december 2003 21:41 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Lekker irrelevant
.
quote:De clitoris --> Vrouwen vinden seks lekker. Gevolg: Mogelijke voortplanting.
Op woensdag 3 december 2003 21:41 schreef Jerruh het volgende:[..]
wat heeft seks met de natuur te maken dan?
"voor voortplanting"1 ding: seks heeft niks met voortplanting te maken! dat je 1 keer in de maand kan penetreren waardoor je een kind krijgt is iets anders dan seks hebben...
quote:al met al krijgt gefrustreerd rukkertje hier wel iedereen op de kast door wat ongezouten conclusies rond te strooien.
maar pas op: gefrustreerde rukkertjes worden eens ook volwassen, dat is juist het enge.
quote:Genot staat volledig los van voortplanting.
Op woensdag 3 december 2003 21:43 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
De clitoris --> Vrouwen vinden seks lekker. Gevolg: Mogelijke voortplanting.
De eikel --> Zelfde verhaal.
quote:Nee, zie je niet als Homofoob, zie je als een gefrustreert rukkertje die erg in de war is over wat ie nu eigenlijk zelf is. Kan je eigenlijk niets aan doen en daarom kan ik mensen als jij verdragen. Eigenlijk ben je best een beetje meelijwekkend, en als je over een jaar of 10 hier op terugkijkt dan denk je god, wat zat ik mezelf in de weg.
Op woensdag 3 december 2003 21:42 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Ik zei erbij dat dat homo's niet minderwaardig maakt.
Dat jij mij als een homofoob wilt zien, moet je zelf maar weten.
quote:Nu misschien.
Op woensdag 3 december 2003 21:44 schreef hollander172 het volgende:[..]
Genot staat volledig los van voortplanting.
quote:
NiteSpeed schreef ongeveer:
Mensen zijn te slim geworden, en omzeilen de natuur.
quote:En De Prostaat --> Toeval, want dat past toevallig niet in jouw beperkte denkwereld.
Op woensdag 3 december 2003 21:43 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
De clitoris --> Vrouwen vinden seks lekker. Gevolg: Mogelijke voortplanting.
De eikel --> Zelfde verhaal.
quote:Haha, grapjas.
Op woensdag 3 december 2003 21:46 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
En De Prostaat --> Toeval, want dat past toevallig niet in jou beperkte denkwereld.
.
/edit
Dat zei ik dus nadat Jerruh met een goed argument kwam.
quote:Ik begrijp 'm ergens wel, het is alleen een beetje kort door de bocht gezien. Wat hij bedoelt te zeggen: het is er niet voor ontworpen. Kijk (ik noem maar ff een voorbeeld) een benzinemotor is ontworpen om alleen maar op benzine te rijden en is hier ook voor bedoeld. Laat nou het toeval zijn dat dat ding ook op alcohol werkt of methanol. Niet ervoor ontworpen, maar t werkt wel. Of ben ik nu te praktisch-wetenschappelijk?
Op woensdag 3 december 2003 21:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
sorry ik kan maar een paar dingen zeggen hierop:
- oogkleppen
- kortzichtigheid
- koppigheidje argumenten worden telkens van tafel geveegd en je wilt er niks mee doen... zonde..
quote:En als je zelf nou ook nog een keer alle reacties doorleest?
Op woensdag 3 december 2003 21:47 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Haha, grapjas.
Ik zou je willen aanraden álle reacties te lezen, en op te merken dat ik heb gezegd dat de prostaat wél bij kan dragen aan productiviteit.
quote:of hij blijft er in hangen en schopt het nog heel ver.
Op woensdag 3 december 2003 21:45 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Nee, zie je niet als Homofoob, zie je als een gefrustreert rukkertje die erg in de war is over wat ie nu eigenlijk zelf is. Kan je eigenlijk niets aan doen en daarom kan ik mensen als jij verdragen. Eigenlijk ben je best een beetje meelijwekkend, en als je over een jaar of 10 hier op terugkijkt dan denk je god, wat zat ik mezelf in de weg.
gaat vanzelf over joh, is de Pubertijd.
quote:Nee.
Op woensdag 3 december 2003 21:49 schreef BrokenToe het volgende:[..]
Ik begrijp 'm ergens wel, het is alleen een beetje kort door de bocht gezien. Wat hij bedoelt te zeggen: het is er niet voor ontworpen. Kijk (ik noem maar ff een voorbeeld) een benzinemotor is ontworpen om alleen maar op benzine te rijden en is hier ook voor bedoeld. Laat nou het toeval zijn dat dat ding ook op alcohol werkt of methanol. Niet ervoor ontworpen, maar t werkt wel. Of ben ik nu te praktisch-wetenschappelijk?
quote:Juist, maar het grote verschil is dat de natuur niet is ontworpen, maar is ontstaan door toeval en aan elkaar hangt van toeval. Er zijn geen ontwerpspecificaties van de natuur.
Op woensdag 3 december 2003 21:49 schreef BrokenToe het volgende:[..]
Ik begrijp 'm ergens wel, het is alleen een beetje kort door de bocht gezien. Wat hij bedoelt te zeggen: het is er niet voor ontworpen. Kijk (ik noem maar ff een voorbeeld) een benzinemotor is ontworpen om alleen maar op benzine te rijden en is hier ook voor bedoeld. Laat nou het toeval zijn dat dat ding ook op alcohol werkt of methanol. Niet ervoor ontworpen, maar t werkt wel. Of ben ik nu te praktisch-wetenschappelijk?
quote:Wat is het ergste wat er zou kunnen gebeuren?
Op woensdag 3 december 2003 21:49 schreef ajuu het volgende:[..]
of hij blijft er in hangen en schopt het nog heel ver.
=eng (hij gaat het land regeren of zo, je weet het niet)
quote:Nooit gehoord van evolutie?
Op woensdag 3 december 2003 21:51 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Juist, maar het grote verschil is dat de natuur niet is ontworpen, maar is ontstaan door toeval en aan elkaar hangt van toeval. Er zijn geen ontwerpspecificaties van de natuur.
quote:Een giraffe heeft geen lange nek zodat hij bij hoge blaadjes kan, maar is toevallig in leven gebleven door een lange nek waardoor hij de mogelijk had om bij hoge blaadjes te kunnen.
Op woensdag 3 december 2003 21:51 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Nooit gehoord van evolutie?
Evolutie is een natuurlijk proces van selectie en ontwikkeling, gebaseerd op toeval. In dit licht zou je homo's dus juist kunnen zien als een evolutie ten opzichte van hetero's.
quote:nee, seks heeft ales met voortplanting te maken. Zonder seks geen voortplanting (alle IVF gedoe even buiten beschouwing te maken)
Op woensdag 3 december 2003 21:41 schreef Jerruh het volgende:[..]
wat heeft seks met de natuur te maken dan?
"voor voortplanting"1 ding: seks heeft niks met voortplanting te maken! dat je 1 keer in de maand kan penetreren waardoor je een kind krijgt is iets anders dan seks hebben...
Maar seks is lekker en daardoor doen we het zo vaak, ook omdat er een natuurlijke drang achter zit die iig de meeste mannen wel kunnen beamen (maar die drang is ook bij vrouwen aanwezig natuurlijk)
Uiteindelijk denk ik volgens dat blinddoek concept dat het uitmaakt wie wat bij je doet. Kijk maar naar gevangenissen waar de meest stoere hetero mannen zo nu en dan anale seks dan wel orale seks met elkaar hebben puur om de lustgevoelens te bevredigen.
Daarom vraag ik me af aan mannen die het wel eens met een vrouw hebben gedaan of ze het gevoel van een vochtoge vagina om hun penis heen nou niet missen?
Want de beleving van of je partner een man of een vrouw is speelt zich denk ik voornamelijk tussen je oren af, terwijl de daadwerkelijke massering van je eikel in een vagina of een anus plaatsvind. Dus stel je je bent geil als man en je krijgt een linddoek om zodat je lekker kunt fantaseren over een man (want vrouwen doen je niets) terwijl je een vagina penetreert, dan denk ik dat je als homo dat helemaal geen naar gevoel zult vinden (de vagina is er immers helemaal voor gebouwd om een penis te behagen).
quote:Nee.
Op woensdag 3 december 2003 21:53 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Een giraffe heeft geen lange nek zodat hij bij hoge blaadjes kan, maar is toevallig in leven gebleven door een lange nek waardoor hij de mogelijk had om bij hoge blaadjes te kunnen.
Evolutie is een natuurlijk proces van selectie en ontwikkeling, gebaseerd op toeval. In dit licht zou je homo's dus juist kunnen zien als een evolutie ten opzichte van hetero's.
Homoseksualiteit draagt niets bij, en zal de mensheid niet helpen verder te komen.
quote:de evolutie-theorie pur-sang is een vrij achterhaalde theorie, maar for the sake of argument: als evolutie echt plaatsvond volgens jou argumenten zou homo zijn genetisch bepaald zijn en dus ook na enkele generaties haast niet meer bestaan..
Op woensdag 3 december 2003 21:51 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Nooit gehoord van evolutie?
quote:evolutie is niet bedoeld om hogerop te komen, "intelligentie" is ook niet de bedoeling van evolutie, maar overleven, dat is de bedoeling van evolutie
Op woensdag 3 december 2003 21:57 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Nee.
Evolutie is ontwikkeling om hogerop te komen.Homoseksualiteit draagt niets bij, en zal de mensheid niet helpen verder te komen.
quote:Dat zou ook heel goed kunnen, ik schreef niet voor niets in mijn stukje dat seks lekker is, zodat mensen zich voorplanten en daardoor niet uitsterven.
Op woensdag 3 december 2003 22:00 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
evolutie is niet bedoeld om hogerop te komen, "intelligentie" is ook niet de bedoeling van evolutie, maar overleven, dat is de bedoeling van evolutie
quote:Dus het is allemaal psychisch? Je kan je geest zo instellen dat je het met beiden lekker kan vinden?
Op woensdag 3 december 2003 21:55 schreef MikeyMo het volgende:
Want de beleving van of je partner een man of een vrouw is speelt zich denk ik voornamelijk tussen je oren af, terwijl de daadwerkelijke massering van je eikel in een vagina of een anus plaatsvind. Dus stel je je bent geil als man en je krijgt een linddoek om zodat je lekker kunt fantaseren over een man (want vrouwen doen je niets) terwijl je een vagina penetreert, dan denk ik dat je als homo dat helemaal geen naar gevoel zult vinden (de vagina is er immers helemaal voor gebouwd om een penis te behagen).
quote:Hmm nou ik ben van mening dat juist wel door evolutie een hoop is 'ontworpen'. Elke generatie kwam met een verbeterde versie en soorten c.q. rassen die zich niet goed voort konden planten stierven vanzelf uit.
Op woensdag 3 december 2003 21:51 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Juist, maar het grote verschil is dat de natuur niet is ontworpen, maar is ontstaan door toeval en aan elkaar hangt van toeval. Er zijn geen ontwerpspecificaties van de natuur.
quote:Wat niet waar is.......
Op woensdag 3 december 2003 22:02 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Dat zou ook heel goed kunnen, ik schreef niet voor niets in mijn stukje dat seks lekker is, zodat mensen zich voorplanten en daardoor niet uitsterven.
Dat geeft mij toch echt wel het idee dat voortplantingsdrift en sexueel genot los van elkaar staan...
quote:Als homosexualiteit aangeleerd is, hoe zit dat dan, hoe gaat dat in zijn werk, hoe word iemand homosexualiteit aangeleerd?
Op woensdag 3 december 2003 22:04 schreef BrokenToe het volgende:[..]
Hmm nou ik ben van mening dat juist wel door evolutie een hoop is 'ontworpen'. Elke generatie kwam met een verbeterde versie en soorten c.q. rassen die zich niet goed voort konden planten stierven vanzelf uit.
Als homofilie een 'gangbaar' verschijnsel zou moeten zijn in de natuur i.p.v. aangeleerd gedrag dan zouden ze naast de prostaat wel een baarmoeder gepland hebben.
The bottomline is (de mijne dan): het heeft vast gewoon een hoop met smaak/voorkeur en lust te maken.
Dit betoog houdt overigens niet in dat ik van mening ben dat mannen niet van elkaar mogen genieten, laten we dat even voorop stellen. Ik begrijp t alleen niet
Waarom zijn er dan zelfs schapen die homosexueel gedrag vertonen, word hen dat ook aangeleerd?????
quote:god dat lijkt me toch zonder het zo te vertellen wel meer dan verdomde logisch.
Op woensdag 3 december 2003 22:05 schreef erodome het volgende:[..]
Wat niet waar is.......
De praktijk wijst dat keer op keer uit, er word gewoon voortgeplant zonder genot aan sex te beleven, er word zelfs voortgeplant als sex puur pijnlijk is...Dat geeft mij toch echt wel het idee dat voortplantingsdrift en sexueel genot los van elkaar staan...
waarom bestaat anticonceptie in de eerste plaats dan?
en waarom hebben pubers/ jongeren ook seks? niet omdat ze zo graag kindjes willen. andersom beredeneren is vaak nog een stuk logischer
altijd vanaf het positieve bekijken. sex is niet pijnlijk maar lekker enzo.
quote:In onze huidige technologisch geavanceerde en hoog cultureel ontwikkelde maatschappij is een heleboel wat niet oorspronkelijk "ontworpen" is, maar intussen heeft al dat "tegennatuurlijk" gedrag ons wel gebracht waar we nu zijn. Als homosexualiteit een onderdeel is van deze ontwikkeling, dan zijn volgens jou homo's dus eigenlijk een verbeterde versie?
Op woensdag 3 december 2003 22:04 schreef BrokenToe het volgende:[..]
Hmm nou ik ben van mening dat juist wel door evolutie een hoop is 'ontworpen'. Elke generatie kwam met een verbeterde versie en soorten c.q. rassen die zich niet goed voort konden planten stierven vanzelf uit.
Als homofilie een 'gangbaar' verschijnsel zou moeten zijn in de natuur i.p.v. aangeleerd gedrag dan zouden ze naast de prostaat wel een baarmoeder gepland hebben.
The bottomline is (de mijne dan): het heeft vast gewoon een hoop met smaak/voorkeur en lust te maken.
Dit betoog houdt overigens niet in dat ik van mening ben dat mannen niet van elkaar mogen genieten, laten we dat even voorop stellen. Ik begrijp t alleen niet
quote:je bent best geil als je dat soort dingen zegt.
Nee.
Evolutie is ontwikkeling om hogerop te komen.Homoseksualiteit draagt niets bij, en zal de mensheid niet helpen verder te komen.
quote:ik zie het niet als verbetering, eerder een variatie op een thema..
Op woensdag 3 december 2003 22:11 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
In onze huidige technologisch geavanceerde en hoog cultureel ontwikkelde maatschappij is een heleboel wat niet oorspronkelijk "ontworpen" is, maar intussen heeft al dat "tegennatuurlijk" gedrag ons wel gebracht waar we nu zijn. Als homosexualiteit een onderdeel is van deze ontwikkeling, dan zijn volgens jou homo's dus eigenlijk een verbeterde versie?
quote:Nee, Evolutie heeft geen richting, en is niet bedoelt, noch ontwikkeld
Nee.
quote:Ja uh datte.... hoe het aangeleerd word daar waren zelfs Freud, Jung en Adler het niet over eens. Waarom is iets aangeleerd, hoe? Je hebt zelf ook vast wel is iets een poos op een bepaalde manier gedaan en per ongeluk ontdekte je een methode om dat iets te doen wat nog beter werkte. Wie weet loop ik straks ergens in een bepaalde club en voel ik perongeluk een lul en denk ik jottum, da's best lekker!
Op woensdag 3 december 2003 22:08 schreef erodome het volgende:[..]
Als homosexualiteit aangeleerd is, hoe zit dat dan, hoe gaat dat in zijn werk, hoe word iemand homosexualiteit aangeleerd?
Waarom zijn dan mensen vanuit totaal verschillende achtergronden homosexueel?Waarom zijn er dan zelfs schapen die homosexueel gedrag vertonen, word hen dat ook aangeleerd?????
quote:idd, misschien gebeurt dit om de overbevolking tegen te gaan
Op woensdag 3 december 2003 22:22 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Nee, Evolutie heeft geen richting, en is niet bedoelt, noch ontwikkeld
en mischien heeft de mensheid als soort wel degelijk een voordeel met homo's, immer mieren, wespen, bijen, woelmollen die hebben ook individuen die niet voortplanten.
quote:Dat zijn werklslaven, ik zou homo's zo niet willen omschrijven.
Op woensdag 3 december 2003 22:22 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Nee, Evolutie heeft geen richting, en is niet bedoelt, noch ontwikkeld
en mischien heeft de mensheid als soort wel degelijk een voordeel met homo's, immer mieren, wespen, bijen, woelmollen die hebben ook individuen die niet voortplanten.
quote:Dán zou het zeker normaal zijn.
Op woensdag 3 december 2003 22:25 schreef Cazman het volgende:[..]
idd, misschien gebeurt dit om de overbevolking tegen te gaan
quote:Als je puur op t sexuele vlak kijkt wel: mannen zijn vaker geil en minder trouw dan vrouwen. Nou als 1 en 1= 2 voor jou en je neemt t niet zo nauw.... dan ben je verdomd efficient bezig ja!
Op woensdag 3 december 2003 22:11 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
In onze huidige technologisch geavanceerde en hoog cultureel ontwikkelde maatschappij is een heleboel wat niet oorspronkelijk "ontworpen" is, maar intussen heeft al dat "tegennatuurlijk" gedrag ons wel gebracht waar we nu zijn. Als homosexualiteit een onderdeel is van deze ontwikkeling, dan zijn volgens jou homo's dus eigenlijk een verbeterde versie?
quote:
Op woensdag 3 december 2003 22:15 schreef ajuu het volgende:[..]
je bent best geil als je dat soort dingen zegt.
quote:Is dat dan niet onze schuld dat wij de evolutie tegen gaan door op die dieren te jagen?
Op woensdag 3 december 2003 22:26 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Dán zou het zeker normaal zijn.
Maar homofilie komt ook voor bi uitstervende dieren, dus dat zal het niet zijn.
quote:Dieren jagen is toch volkomen normaal.
Op woensdag 3 december 2003 22:30 schreef Cazman het volgende:[..]
Is dat dan niet onze schuld dat wij de evolutie tegen gaan door op die dieren te jagen?
Of misschien is het de evolutie dat dat dier moet uitsterven?
quote:over een gebroken teen gesproken. Mijne doet al 3 weken zeer door een voetbalongeval. Hij zou toch niet gebroken zijn?
Op woensdag 3 december 2003 22:29 schreef BrokenToe het volgende:
Tering, wat een kicken topic
quote:Ben je zo'n iemand van de Zwarte Kousen Gemeenschap??
Die neuken ook alleen om zich voort te planten.
quote:"Every sperm is sacred".
Op woensdag 3 december 2003 22:33 schreef schatje het volgende:[..]
Ben je zo'n iemand van de Zwarte Kousen Gemeenschap??
Die neuken ook alleen om zich voort te planten.
quote:Juist misschien hoort dat ook bij de evolutie net zoals wij. De mensheid ziet het gewoon niet. Alls wat we doen hoort bij de evolutie. Zelfs als we een kernbom gooien wat mij betreft. Als wij kunnen bepalen hoe de evolutie verder moet dan moeten we dat toch doen.
Op woensdag 3 december 2003 22:32 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Dieren jagen is toch volkomen normaal.
On Top of the foodchain e.d.
quote:Uh? Ik wist niet dat homo's voetbalden?
Op woensdag 3 december 2003 22:32 schreef Cazman het volgende:[..]
over een gebroken teen gesproken. Mijne doet al 3 weken zeer door een voetbalongeval. Hij zou toch niet gebroken zijn?
Maar ontopic: vast gekneusd, duurt langer en is vaak pijnlijker dan een breuk. Als ie zwart wordt even langs je huisarts gaan. Misschien toch wel verstandig na 3 weken.
quote:....en tegennatuurlijk uiteraard
Op woensdag 3 december 2003 22:34 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
"Every sperm is sacred".
.
Welnee, geloof geloof ik niet in.
Maar dat is offtopic natuurlijk.
quote:De enige god is voor mij de natuur
Op woensdag 3 december 2003 22:36 schreef Waxxer het volgende:[..]
....en tegennatuurlijk uiteraard
quote:Ik haat dokters
Op woensdag 3 december 2003 22:36 schreef BrokenToe het volgende:[..]
Uh? Ik wist niet dat homo's voetbalden?
Maar ontopic: vast gekneusd, duurt langer en is vaak pijnlijker dan een breuk. Als ie zwart wordt even langs je huisarts gaan. Misschien toch wel verstandig na 3 weken.
Mja, weinig homo's voetballen idd. maar ze doen 't wel. Hoe minder hoe beter anyway. Ik moet niet van die tengere magere homo's hebben die ik zo de tribune inram
quote:
Op woensdag 3 december 2003 22:36 schreef BrokenToe het volgende:[..]
Uh? Ik wist niet dat homo's voetbalden?
Ik heb 13 jaar gevoetbald. Dertien jaar mijn neus gesnoten door het ene neusgat dicht te drukken en dan hard snuiven. Dertien jaar samen met tien andere wiebel-wabbel-wobbel scrotums gedoucht. Een tegennatuurlijke gluiperige geilaard in een voetbalteam
quote:Eén ding moet je m nageven, hij is wel gevat voor z'n 16 jaartjes
Op woensdag 3 december 2003 22:37 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
De enige god is voor mij de natuur
.
quote:Je gelooft er anders nog niet in.
.
quote:17
Op woensdag 3 december 2003 22:40 schreef BrokenToe het volgende:[..]
Eén ding moet je m nageven, hij is wel gevat voor z'n 16 jaartjes
Die weet natuurlijk ook niet wat zij mist. Dan wordt er toch ook geroepen dat ze een keer flink moet worden genomen door een vent.
quote:Die natuur is zo prachtig, zo overweldigend, een beetje van dit, een beetje van dat, een beetje sparren, een beetje berken, een beetje hondjes, een beetje poesjes, tijgers, buffeltjes, koetjes, hetero's, homo's.....
.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 22:39 schreef Waxxer het volgende:[..]
*meldt zich*
Ik heb 13 jaar gevoetbald. Dertien jaar mijn neus gesnoten door het ene neusgat dicht te drukken en dan hard snuiven. Dertien jaar samen met tien andere wiebel-wabbel-wobbel scrotums gedoucht. Een tegennatuurlijke gluiperige geilaard in een voetbalteam
quote:Lachen, ik ben juist na een paar jaar van voetbal afgegaan omdat ze dachten dat ik een of andere nicht was ofzo. Ik kon ze het tegendeel niet wijsmaken -niet dat ik er echt mee zat- maar werd er wel moe van. Plus dat ik rete slecht was in voetbal, pas in mn puberteit kon ik aardig balletje trappen
Op woensdag 3 december 2003 22:38 schreef Cazman het volgende:[..]
Ik haat dokters
.
Mja, weinig homo's voetballen idd. maar ze doen 't wel. Hoe minder hoe beter anyway. Ik moet niet van die tengere magere homo's hebben die ik zo de tribune inram
![]()
quote:Nee dat ziet er geil uit, dat mag.
Op woensdag 3 december 2003 22:41 schreef schatje het volgende:
En een lesbische vrouw??Die weet natuurlijk ook niet wat zij mist. Dan wordt er toch ook geroepen dat ze een keer flink moet worden genomen door een vent.
quote:Laten denken, op ten duur wordt je goed in voetbal na goed trainen en dan denken ze wel anders dan dat je een nicht bent of wat dan ook. Heb ik ook meegemaakt
Op woensdag 3 december 2003 22:46 schreef BrokenToe het volgende:
Lachen, ik ben juist na een paar jaar van voetbal afgegaan omdat ze dachten dat ik een of andere nicht was ofzo. Ik kon ze het tegendeel niet wijsmaken -niet dat ik er echt mee zat- maar werd er wel moe van. Plus dat ik rete slecht was in voetbal, pas in mn puberteit kon ik aardig balletje trappen
quote:En? Opgelucht zeker dat je niet meer wordt getackled door een paar van die tegenatuurlijke knapen. Ze hadden je bijna om man!
Op woensdag 3 december 2003 22:56 schreef NiteSpeed het volgende:
Ja.
quote:Daar is wel wat meer voor nodig
Op woensdag 3 december 2003 23:02 schreef BrokenToe het volgende:[..]
En? Opgelucht zeker dat je niet meer wordt getackled door een paar van die tegenatuurlijke knapen. Ze hadden je bijna om man!
quote:Ja ach toen zij druk aan t trainen waren had ik ondertussen een andere 'hobby' gevonden
Op woensdag 3 december 2003 22:56 schreef Cazman het volgende:[..]
Laten denken, op ten duur wordt je goed in voetbal na goed trainen en dan denken ze wel anders dan dat je een nicht bent of wat dan ook. Heb ik ook meegemaakt
quote:FoK?
Op woensdag 3 december 2003 23:03 schreef BrokenToe het volgende:[..]
Ja ach toen zij druk aan t trainen waren had ik ondertussen een andere 'hobby' gevonden
quote:lol, nee meer iets van FuK
Op woensdag 3 december 2003 23:08 schreef Cazman het volgende:[..]
FoK?
quote:Ach ja, op den duur gaan wij ook denken "Laat maar lullen..."
En? Opgelucht zeker dat je niet meer wordt getackled door een paar van die tegenatuurlijke knapen. Ze hadden je bijna om man!
quote:"Hoe schop ik een topic subtiel edoch nutteloos omhoog, in 1 stap."
Op donderdag 4 december 2003 07:34 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ach ja, op den duur gaan wij ook denken "Laat maar lullen..."
quote:ach zoals eerder geopperd, die gebruiken ook vaak dildo's en voorbindpenissen. Die zullen nooit het echte benaderen natuurlijk.
Op woensdag 3 december 2003 22:41 schreef schatje het volgende:
En een lesbische vrouw??Die weet natuurlijk ook niet wat zij mist. Dan wordt er toch ook geroepen dat ze een keer flink moet worden genomen door een vent.
Aan de andere kant hoor je vaak verhalen van vrouwen dat veel mannen niets preseteren bij de vrouw, vraag is dan of zij penetratie met een penis daadwerklijk missen.
quote:laat NiteSpeed reageren op een topic.
Op donderdag 4 december 2003 07:35 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
"Hoe schop ik een topic subtiel edoch nutteloos omhoog, in 1 stap."
quote:ooohhhoooo ik dacht dat damesteams altijd netjes waren.... of ben jij ook van onze nationale tegennatuurlijke club? Niet te vooroordeelbevestigend zijn he
Op woensdag 3 december 2003 23:10 schreef BrokenToe het volgende:[..]
lol, nee meer iets van FuK
daar zijn er al genoeg van, me dunkt .
quote:en dan zal een ANUS hem wel wat doen?
Op woensdag 3 december 2003 19:39 schreef Jerruh het volgende:Het feit dat homo's gewoon niet opgewonden worden van een vrouw en haar vagina, zegt eigenlijk al genoeg: waarom zou een homo een penis in een vagina steken als het voor hem niks doet?
.
Ik ben homo, en weet dat al mn hele leven, ik zie er niet uit als een homo maar je hebt nou eenmaal verschillende types. En homo's zijn niet van de laatste 50 jaar, nee homo's bestaan al zolang mensen bestaan, het is pas sinds de laatste 50 jaar dat dit niet meer zo'n Taboe is. Zal pas fijn zijn als de hele wereld het geen taboe meer vind.
Qua homo's heb je van die overdreven nichten die je al meteen herkent
en je hebt homo's waar niemand het van verwacht of herkend.
Voor de hetero's die het niet weten :
Er zijn eigelijk 3 verschillende homo mannen.
Je hebt de Top's, bottem's en versatailes.
Top neukt,
bottem wordt geneukt,
Versatailes vind beide lekker.
de Bottems zijn meestal de supernichten.
En Wat er nou lekkerder is een reet of een vagina dat doet er niet toe. Het is eigelijk allebei even lekker, alleen een homo vrijt nou eenmaal liever met een man omdat deze voor hem aantrekkelijker is. Aantrekkelijker lichaam voor hun, als het verzorgt is tenminste
Als ik kon kiezen tussen een halle barry of een brat pitt dan weet ik wel zeker dat ik de brat pitt kies
Lekker lichaam en prettig gezicht
En qua sex maakt het niet uit, hetero's denken zowat allemaal dat homo's allemaal anaal neuken en geneukt worden, laat dit alsjeblieft eens uit de wereld geholpen worden ! Tuurlijk is het lekker om te doen(als je er van houd ) maar dat vind niet iedereen. Er zijn nog genoeg andere dingen om te doen.
En bovenstaande berichten over sport ! hetero's denken dat sport alleen maar door hetero mannen/vrouwen wordt uitgevoerd ! mwhaha dit is echt onzin. Heb zelf 5 jaar gevoetbalt en gebasketbalt en fitness gedaan. Dit wordt door iedereen uitgevoerd, en zoals ik al zei , je herkent sommige homo's maar lang niet allemaal.
maar goed, ik sluit maar weer is af.
Grtz ikke
[Dit bericht is gewijzigd door ScrambelD op 04-12-2003 16:27]
quote:iig meer dan een vagina
Op donderdag 4 december 2003 16:22 schreef rival het volgende:[..]
en dan zal een ANUS hem wel wat doen?
Maar dat neemt nog niet weg dat het fysiek misschien lekkerder is.
[Dit bericht is gewijzigd door speknek op 04-12-2003 16:37]
quote:De penis en de vagina zijn voor elkaar geschapen ten behoeve van de voortplanting. Daar staan (lust-)gevoelens los van.
Op woensdag 3 december 2003 20:23 schreef MikeyMo het volgende:
Nou we weten allemaal dat de penis en de vagina voor elkaar geschapen zijn dus in principe is het logisch dat ik dat het lekkerste vind.
quote:Evolutionair gezien zijn ze dan wel niet geschapen, maar hebben mensen met heterosexuele lustgevoelens een grotere kans om hun genen over te brengen.
Op donderdag 4 december 2003 16:37 schreef Eye_of_god het volgende:
De penis en de vagina zijn voor elkaar geschapen ten behoeve van de voortplanting. Daar staan (lust-)gevoelens los van.
quote:Homofilie is niet tegennatuurlijk. Sterker nog, het komt veelvuldig in de natuur voor.
quote:Nee hoor. Vroeger (maar dan heel vroeger, hè) sloeg je gewoon een vrouw met een knuppel voorzichtig op haar hoofd, je sleurde haar aan haar haren je grot in en je leefde je in haar grot uit. Ah, dan was je in er in ieder geval van verzekerd dat je genen voor de toekomst gered waren (vooropgesteld dan, dat ze in haar vruchtbare periode was; maar dat kon je dan wel ruiken).
Op donderdag 4 december 2003 16:38 schreef speknek het volgende:[..]
Evolutionair gezien zijn ze dan wel niet geschapen, maar hebben mensen met heterosexuele lustgevoelens een grotere kans om hun genen over te brengen.
quote:En wat als Brad Pitt er hetzelfde bleef uitzien, maar een vagina had?
Op donderdag 4 december 2003 16:25 schreef ScrambelD het volgende:En Wat er nou lekkerder is een reet of een vagina dat doet er niet toe. Het is eigelijk allebei even lekker, alleen een homo vrijt nou eenmaal liever met een man omdat deze voor hem aantrekkelijker is. Aantrekkelijker lichaam voor hun, als het verzorgt is tenminste
Als ik kon kiezen tussen een halle barry of een brat pitt dan weet ik wel zeker dat ik de brat pitt kies![]()
quote:kijk doordat ze zo voor elkaar geschapen zijn voelt het zo lekker aan, en dat wekt die lustgevoelens op.
Op donderdag 4 december 2003 16:37 schreef Eye_of_god het volgende:[..]
De penis en de vagina zijn voor elkaar geschapen ten behoeve van de voortplanting. Daar staan (lust-)gevoelens los van.
dus los van elkaar staan, nee dat denk ik niet
Ik denk niet dat je het ooit zal begrijpen.
Waar blijft trouwens het topic 'Kunnen homo's wel zonder tieten?' ?
quote:tieten zijn puur voor het zicht imho. Ze zijn mooi om naar te kijken, maar afgezien van wat gelebber aan de tepel gebeurt er niet zoveel mee...
Op donderdag 4 december 2003 20:06 schreef damon_brooks het volgende:
Bij jou voelt het lekker aan. Niet omdat het zo geweldig bij elkaar past enzo...Ik denk niet dat je het ooit zal begrijpen.
Waar blijft trouwens het topic 'Kunnen homo's wel zonder tieten?' ?
quote:Jammer maar waar, de meeste mannen weten niet hoe lekker het bespelen van borsten kan zijn.....
Op donderdag 4 december 2003 20:43 schreef MikeyMo het volgende:[..]
tieten zijn puur voor het zicht imho. Ze zijn mooi om naar te kijken, maar afgezien van wat gelebber aan de tepel gebeurt er niet zoveel mee...
quote:Doe eens Russisch.
Op donderdag 4 december 2003 20:43 schreef MikeyMo het volgende:
tieten zijn puur voor het zicht imho. Ze zijn mooi om naar te kijken, maar afgezien van wat gelebber aan de tepel gebeurt er niet zoveel mee...
quote:maar gelukkig ben jij daar om ons de fijne kneepjes via deze weg bij te brengen
Op donderdag 4 december 2003 20:45 schreef erodome het volgende:[..]
Jammer maar waar, de meeste mannen weten niet hoe lekker het bespelen van borsten kan zijn.....
quote:Haha, dacht je dat die van vrouwen haarloos is! MIS!!
Op woensdag 3 december 2003 19:46 schreef misantroop het volgende:[..]
heb toch liever de vrouwelijke haarloze variant
quote:Ongelooflijk, wat een creativiteit.!
Op woensdag 3 december 2003 20:55 schreef Waxxer het volgende:
Ok, de vagina: twee lapjes met allemaal frutseltjes als je ze openklapt en dan grabbel je wat meer en dan kom je bij de clitoris en daar kan dan van alles mee. Niet aan mij besteed.
Borsten: *tsjoeng*tsjoeng* wiebel-wabbel-wobbel en als je eraan likt dan worden die tepels heel groot en je kan er lekker in kneden enzo. Niet aan mij besteed.
Trouwens, wie zegt dat een homo altijd en eeuwig en zekersteweten aan anale seks doet? Er zijn bepaalde iemanden die er bij wijze van nog geen soepstengel in kunnen krijgen hoorPlus daarbij is homoseksualiteit imo niet onnatuurlijk. Anders kreeg je (als we toch op de anale tour gaan) er ook niks naar binnen. Een penis past ook in een anus. Dus eigenlijk heeft iedereen een multifunctioneel lichaam, maar ligt het aan de psyche, de persoonlijkheid van iemand, wat ermee gedaan wordt.
quote:nee
Homo's: missen jullie die vagina nou niet?
ik begrijp niet dat dit soort topics nog begonnen worden
quote:
Op woensdag 3 december 2003 21:41 schreef Jerruh het volgende:
1 ding: seks heeft niks met voortplanting te maken! dat je 1 keer in de maand kan penetreren waardoor je een kind krijgt is iets anders dan seks hebben...wat dat betreftt is een clitoris nutteloos en een eikel ook.
quote:Niet waar.
Op woensdag 3 december 2003 21:44 schreef hollander172 het volgende:
Genot staat volledig los van voortplanting.
Het verbaast mij dat de posters hier zo weinig inlevingsvermogen hebben (en dat voor volwassen mensen).
1.Stel je voor dat jij, een hetero man (want dat zijn de meeste posters-sorry dames) voor je een lekker wijf naakte dame ligt, gewillig, knap, je droomvrouw.
2.Denk je nu eens in dat het een harige vent is, compleet met paraat gereedschap.
Tests hebben uitgewezen dat
Bij vrouwen is de sexualiteit complexer.
Bij homo's is emoties en mate van opgewonden zijn precies omgedraaid aan die van een hetero man. Hij vind de vagina gewoon niks.
Conclusie: Na onderzoek enz. Nee, een homo mist de vagina niet, anders was hij per definitie bi of hetero.
Zeg het maar....
quote:Denk dat dat behoorljk verschilt. Ik ben klassiek opgevoed (Griekse en Romeinse oudheid en literatuur kende ik voordat ik iets hedendaags las) en heb aldus een bisexueel ideaal megekregen, maar het heeft totaal niet mogen baten- ook al vind ik van mezelf dat ik elke man of vrouw -ook inzake erotiek- individueel zou moeten beoordelen, ik word gewoon niet opgewonden van andere mannen. En ja, ik heb wat geexperimenteerd, maar het baat weinig- vooralsnog ga ik alleen voor de vrouwen.
Op zaterdag 6 december 2003 00:40 schreef Lime het volgende:
Wat ik me nou zo eens afvraag: waarom experimenteren mensen niet veel meer met elkaar mbt sex. Is dat
a. omdat we echt niet opgewonden worden van gelijkgeslacht of
b. omdat ons op jonge leeftijd wordt ingeprent dat dat "abnormaal" is....?
c. ???Zeg het maar....
Maar een dergelijke opvoeding is heden ten dage hoge uitzondering, en de meesten krijgen inderdaad de raarste homofobe vooroordelen mee (al is het alleen maar dat veel hetero mannen hun 'mannelijkheid' zonodig moeten laten blijken door homo's af te zeiken), dus denk ik dat er velen zijn die misschien (lichtelijk) bisexueel aangelegd zijn maar toch alleen de hetero kant ervan uiten door die maatschappelijke druk. Jammer.
Neem nou bijvoorbeeld dat gezever over dat homo's evolutionair minderwaardig zouden zijn. Knudde. Als je er een moment bij stilstaat is wel duidelijk waarom- iets dat een grote evolutionaire nadeel zou geven zou in een klein aantal generaties uitsterven. Toch blijven er homo's- ook al planten zij zichzelf doorgaans niet voort. Daaruit valt puur beredenerend af te leiden dat datgene wat sommige mensen tot homo maakt, in mindere mate (waarin heterosexuele sex en dus voortplanting nog gebeurt) juist de evolutionaire fitness van een mens enorm vergroot- genoeg vergroot zelfs dat het ondanks vrij grote reproductieve uitval (stricte homosexuelen die niet voortplanten) nog steeds evolutionair rendabel is
En wat betreft de topicvraag- vergeet niet dat aantrekking en opwinding grotendeels door feromonen geschiedt. Een hetero man wordt aangetrokken en opgewonden door vrouwelijke feromonen, die met name in de (theoretisch) behaarde delen van de vrouw geproduceerd worden, dus de oksels en schaamstreek, waar de vagina dus ook bij hoort. Daar snuffelen wij graag. Homosexuele mannen worden door mannelijke feromonen opgewonden. Daar zijn verdomde weinig van te vinden in de buurt van een gemiddelde vagina, dus zal de meerwaarde van die vagina ook nihil zijn.
quote:Whoehahahahaaaa!!
Op donderdag 4 december 2003 16:25 schreef ScrambelD het volgende:
Je hebt de Top's, bottem's en versatailes.Top neukt,
bottem wordt geneukt,
Versatailes vind beide lekker.de Bottems zijn meestal de supernichten.
quote:Met recht! Klinkt niet al te vooroodeel vrij nee.
Op zaterdag 6 december 2003 09:51 schreef Dirk het volgende:
[user mode]
[..]Whoehahahahaaaa!!
. Gelukkig zijn er ook nog oerstomme homo's in dit topic!
Maarja, tis zijn waarheid blijkbaar... En zijn opmerking zijn nog niet half zo ondoordacht als andere dingen die in dit topic zijn gezegd...
quote:Inderdaad is er in dit toic al aardig over gediscussieerd, waar enkele mensen (erodome) al erg verstandig op hebben geantwoord.
Op zaterdag 6 december 2003 09:57 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ik heb niet alle reacties gelezen, dus bij voorbaat excuses voor eventuele herhaling, maar....eh... geldt zo'n vraag ook niet (andersom) voor lesbiennes?
2 Lesbische vrouwen kunnen vaak prima zonder enige vorm van fallus seks met elkaar hebben. Seks is zo veel meer dan alleen met een penis in een vagina heen en weer gaan. Bovendien heb je ook vingers, waarmee een stuk meer kan dan een lompe penis.
Als er inderdaad gebruik wordyt gemaakt van een fallusvormig ding bij de seks (een dildo of vibrator dus) is dat omdat het een leuke en lekker aanvulling kan zijn. En de vorm van en vagina is nou eenmaal niet vierkant of bolvorming, dus het is fijn dat de hulpmiddelen in kwestie een fallusvorm hebben.
Bovendien, en nu beroep ik me op mijn eigen ervaringen, wordt in maar een klein aantal gevallen van vrouwenseks deze hulpmiddelen ingezet.
Dus ook hier: nee, vrouwelijk homos missen geen penissen.
quote:Als homo begrijp ik daar natuurlijk helemaal niets van,
Op zaterdag 6 december 2003 13:55 schreef marsterretje het volgende:
Dus ook hier: nee, vrouwelijk homos missen geen penissen.
2000 jaar geleden in bv Griekenland was het ook geen taboe hoor... Lees bv OP van Seksuele geaardheid is cultureel bepaald. maar....quote:Op donderdag 4 december 2003 16:25 schreef ScrambelD het volgende:
Jeetje wat een hoop onzin gelezen hier in het topicmaar wel leuk.
Ik ben homo, en weet dat al mn hele leven, ik zie er niet uit als een homo maar je hebt nou eenmaal verschillende types. En homo's zijn niet van de laatste 50 jaar, nee homo's bestaan al zolang mensen bestaan, het is pas sinds de laatste 50 jaar dat dit niet meer zo'n Taboe is. Zal pas fijn zijn als de hele wereld het geen taboe meer vind.
JEMIG zeg.... Mag ik effe kotsen??quote:Voor de hetero's die het niet weten :
Je hebt de Top's, bottem's en versatailes.
Top neukt,
bottem wordt geneukt,
Versatailes vind beide lekker.
de Bottems zijn meestal de supernichten.
IEW nee, mis het totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal NOT.quote:Op woensdag 3 december 2003 08:34 schreef MikeyMo het volgende:
hihi... ben jij het geworden? Ik ben zo geboren, alleen duurde het ff voor ik er achter kwamquote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:14 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik ben verdorie niet zomaar homo geworden.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 02:42 schreef deejay28 het volgende:
[..]
hihi... ben jij het geworden? Ik ben zo geboren, alleen duurde het ff voor ik er achter kwam
Je kunt denken wat je wil, ik weet zeker dat het niet zo is...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:25 schreef rickie1970 het volgende:
ik denk als ze eenmaal een poessie hebben geproefd, gevoeld,en bereden dat ze zijn genezen![]()
Was nmaar een grap...van mij mag iedereen lekker doen wattie wil....helemaal geen problemen meequote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je kunt denken wat je wil, ik weet zeker dat het niet zo is...
kap dan met je lollige ge-emmer in een serieus topic.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:37 schreef rickie1970 het volgende:
[..]
Was nmaar een grap...van mij mag iedereen lekker doen wattie wil....helemaal geen problemen mee
Wat voor niveau denk je dat een groot deel hier op het forum heeft? Dat zijn allemaal "de échte"quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:45 schreef Prego het volgende:
kap dan met je lollige ge-emmer in een serieus topic.
sowieso vind ik de vraag van de TS een beetje ik-ben-net-bezig-met-sex-en-ik-snap-het-allemaal-nog-niet-zo-goed-klas3-middelbare-school-vraag
en dan nog: wat kan iemand het in godsnaam schelen of ik een flamoes mis of niet...
Er zijn verschillende theorien hierover, ik zal niet net doen alsof ik hier alles vanaf weet, maar ik kan in elk geval een aanzet geven.quote:Op zaterdag 6 december 2003 04:37 schreef dion_b het volgende:
[..]
Neem nou bijvoorbeeld dat gezever over dat homo's evolutionair minderwaardig zouden zijn. Knudde. Als je er een moment bij stilstaat is wel duidelijk waarom- iets dat een grote evolutionaire nadeel zou geven zou in een klein aantal generaties uitsterven. Toch blijven er homo's- ook al planten zij zichzelf doorgaans niet voort. Daaruit valt puur beredenerend af te leiden dat datgene wat sommige mensen tot homo maakt, in mindere mate (waarin heterosexuele sex en dus voortplanting nog gebeurt) juist de evolutionaire fitness van een mens enorm vergroot- genoeg vergroot zelfs dat het ondanks vrij grote reproductieve uitval (stricte homosexuelen die niet voortplanten) nog steeds evolutionair rendabel is
zussen van homo's aantrekkelijker???????? die kan er echt uit hoor....slaat compleet nergens opquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:44 schreef ioko het volgende:
[..]
Er zijn verschillende theorien hierover, ik zal niet net doen alsof ik hier alles vanaf weet, maar ik kan in elk geval een aanzet geven.
1) Mannen die homo zijn, zijn bijna nooit geaccepteerd in de geschiedenis, behalve de laatste jaren (max. 20) in delen van het 'westen' en in de meeste landen worden ze nog steeds niet als normaal gezien ! Dit wil zeggen dat veel homo's hun genen nog gewoon doorgeven, door een relatie met een vrouw aan te gaan en kinderen te krijgen.
2) Er is onderzoek gedaan naar het doorgeven van genen, dit hoeft niet te gebeuren door de persoon zelf ! Inclusive fitness wil zeggen dat ook genen van familie die worden doorgegeven (broer of zus heeft 75 % hetzelfde DNA dacht ik) hiervan deel uitmaken. Hiervan weet ik 2 voorbeelden :
- Mannen die homo zijn, zorgen ervoor dat de familie beter bij elkaar blijft (sociale functie) en zorgt mede voor de kinderen van zijn broers/zussen. Hierdoor vergroot hij de kansen dat de genen, die ook van hemzelf zijn worden doorgegeven.
- Zussen van homo's zijn aantrekkelijker dan gemiddeld (bedenk hierbij dat 0.00000001 procent over duizenden jaren al een verschil kan maken) Ik moet zeggen dat ik deze wel wat vergezocht vind.
Bedenk dus dat er meer manieren zijn om naar homoseksualiteit te kijken
Sorry dit OFFTOPIC element, maar ik lees toch te vaak het standpunt dat homo's onnatuurlijk zijn
Ik zeg al dat ik het er niet mee eens ben, ik heb hem ook niet verzonnen. Het is echter wel een theorie....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 06:30 schreef rickie1970 het volgende:
[..]
zussen van homo's aantrekkelijker???????? die kan er echt uit hoor....slaat compleet nergens op
Inderdaad, en iets te veel users komen hun frustratie en onkunde hier uiten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 06:54 schreef Megumi het volgende:
In mijn ogen stelt de TS een rare vraag. Een soort kip of het ei vraag. Zinloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |