Wat een gelul is dit, dat is echt een heel ander onderwerp.
Situatie nu: gelovig onderwijs
Situatie mijn topic: vrijwillig gelovig onderwijs
Situatie dat topic: helemaal geen gelovig onderwijs
Groot verschil
quote:Nee hoor, komt allemaal aan de orde in dat topic. Dat is juist het leuke van een dergelijke discussie, dat er verschillende ideeën worden geuit m.b.t. hetzelfde onderwerp.
Op zondag 21 december 2003 13:23 schreef pberends het volgende:
Godsdienst als niet verplicht bijvakWat een gelul is dit, dat is echt een heel ander onderwerp.
Situatie nu: gelovig onderwijs
Situatie mijn topic: vrijwillig gelovig onderwijs
Situatie dat topic: helemaal geen gelovig onderwijsGroot verschil
quote:off-topic dus!!!
Op zondag 21 december 2003 13:50 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Nee hoor, komt allemaal aan de orde in dat topic. Dat is juist het leuke van een dergelijke discussie, dat er verschillende ideeën worden geuit m.b.t. hetzelfde onderwerp.
quote:Gelovig onderwijs versus vrijwillig gelovig onderwijs versus helemaal geen gelovig onderwijs is toch gewoon één discussie? En het komt allemaal al min of meer aan bod in het bewuste topic.
Op zondag 21 december 2003 14:04 schreef pberends het volgende:[..]
Huh?
quote:
Op zondag 21 december 2003 14:06 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Gelovig onderwijs versus vrijwillig gelovig onderwijs versus helemaal geen gelovig onderwijs is toch gewoon één discussie? En het komt allemaal al min of meer aan bod in het bewuste topic.
Read the posticons!!
bvd DoG
--edit-- zag dat er al wat aan gedaan is, fenks--
[Dit bericht is gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 21-12-2003 18:14]
quote:Is al dicht.
Op zondag 21 december 2003 18:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
kan een van de mods even hiernaar kijken.
Kan weinig goeds van komen en hoort zeker niet hier thuis
Wie heeft er een hekel aan Moslims?bvd DoG
quote:Te laat.
Op zondag 21 december 2003 18:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
kan een van de mods even hiernaar kijken.
Kan weinig goeds van komen en hoort zeker niet hier thuis
Wie heeft er een hekel aan Moslims?bvd DoG
Ik word strontziek van die K. Hij basht mij continu zonder aanleiding en zegt dan vervolgens dat ik het op de man speel. Doe er eens wat mee!
quote:
Op maandag 22 december 2003 15:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hirsi Ali roept toorn Kamer over zich afIk word strontziek van die K. Hij basht mij continu zonder aanleiding en zegt dan vervolgens dat ik het op de man speel. Doe er eens wat mee!
quote:Ik kijk er even naar.
Op maandag 22 december 2003 15:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hirsi Ali roept toorn Kamer over zich afIk word strontziek van die K. Hij basht mij continu zonder aanleiding en zegt dan vervolgens dat ik het op de man speel. Doe er eens wat mee!
quote:Dank je, ik wil graag een discussie met argumenten voeren, ik word pissed van dat gezuig.
Op maandag 22 december 2003 15:05 schreef sizzler het volgende:[..]
Ik kijk er even naar.
quote:Topic nu gesloten? Was net met een in mijn ogen wel zinnige discussie bezig? Welliswaar volledig offtopic, maar toch? Waar laat ik nu die briljante reactie?
http://forum.fok.nl/showtopic.php/425517/8/25#15610054
quote:Topic gaat zo weer open, er worden door mijn mede-mod even een paar reacties uit verwijderd die weinig met de discussie te maken hebben.
Op maandag 22 december 2003 15:12 schreef RemcoKouwenhoven het volgende:[..]
Topic nu gesloten? Was net met een in mijn ogen wel zinnige discussie bezig? Welliswaar volledig offtopic, maar toch? Waar laat ik nu die briljante reactie?
En voor Aaahikwordgek: Hand ook in eigen boezem, svp.
quote:Moet je luisteren: er stonden genoeg bijdragen van K. waar ik al op had kunnen ingaan. Ik reageer er bewust niet op, maar hij komt met een nikszeggende one-liner waar ik wel op MOET reageren. Wel objectief blijven a.u.b.
Op maandag 22 december 2003 15:15 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Topic gaat zo weer open, er worden door mijn mede-mod even een paar reacties uit verwijderd die weinig met de discussie te maken hebben.
quote:Dank, dank ook voor jullie inspanningen om het hier een beetje in de hand te houden. Mag ook wel eens gezegd worden...
Op maandag 22 december 2003 15:15 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Topic gaat zo weer open, er worden door mijn mede-mod even een paar reacties uit verwijderd die weinig met de discussie te maken hebben.
quote:Ik heb heel objectief alle offtopics van vandaag uit het topic gehaald. Daar zaten ook reacties van jou bij.
Op maandag 22 december 2003 15:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Wel objectief blijven a.u.b.
Op de man spelen is niet goed, maar meld het dan wat eerder hier dan kunnen wij eerder ingrijpen en hoef jij je niet te verlagen naar hetzelfde niveau. Okee?
Topic is weer open.
quote:Okay, dank je. Ik wil ook weer niet te snel gaan klagen, want kan best mijn mannetje staan, al zal het dan teveel richting flame gaan.
Op maandag 22 december 2003 15:22 schreef sizzler het volgende:[..]
Ik heb heel objectief alle offtopics van vandaag uit het topic gehaald. Daar zaten ook reacties van jou bij.
en robbert_jensen, en K-dingesOp de man spelen is niet goed, maar meld het dan wat eerder hier dan kunnen wij eerder ingrijpen en hoef jij je niet te verlagen naar hetzelfde niveau. Okee?
Topic is weer open.
Misschien wat teveel gevraagd, maar sommige discussies mogen het niveau van de borreltafel wel wat meer ontstijgen. Discussies van het niveau "links zijn geitewollensokken" versus "rechts zijn nazis" hadden we net een beetje achter ons gelaten, ik zou het erg jammer vinden als dergelijke discussies de topiclijst in POL weer gaan domineren.
Heerlijke topics toch.
Het was serieus bedoeld! Was zeer benieuwd naar de reacties van bepaalde users, jammer dat je niet zo openminded bent als Wouter Bos.
Prachtig veel tegenstand bij Kozzmic's slechte reactie
Kom op, sizzler, dan kun je alles wat over dit Kabinet en de gevolgen gaat wel op 1 hoop gooien zeg
quote:En waarom post je dit in feedback?
Op dinsdag 23 december 2003 20:01 schreef pberends het volgende:
Peter R. de Vries wil de politiek inPrachtig veel tegenstand bij Kozzmic's slechte reactie
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |