Ik heb dit regelmatig en erger me aan mijn miskopen.
Bijvoorbeeld:
Fischerspooner - #1
Underworld - 100 days off
Eels - Souljacker
Radiohead - Hail to the Thief.
Wat zijn jullie miskopen?
Er stond alleen maar keyboardmuziek op... Vandaar dat hij maar 4 gulden kostte...
quote:Roni Size inderdaad die heb ik ook nog eens zonder te luisteren gekocht. Waarschijnlijk niet meer dan 5 keer beluisterd.
Op donderdag 27 november 2003 16:14 schreef B4ron het volgende:
Roni Size - In the Mode (en reprazent was ZO goed)
Dog Eat Dog - Play Games (veels te weinig minuten)
quote:Zeker jammer van die roni cd , het rare was wel dat alle single versies op vinyl wel supervet klonken.
Op donderdag 27 november 2003 16:14 schreef B4ron het volgende:
Roni Size - In the Mode (en reprazent was ZO goed)
Dog Eat Dog - Play Games (veels te weinig minuten)
quote:
Op donderdag 27 november 2003 16:12 schreef LostFormat het volgende:
Underworld - 100 days off
Ik weet niet eens meer hoe het album heet. Destijds was "The Way" een hitje en ik vond hem zo goed dat ik gelijk maar het hele album kocht.
Bomber
Was net een dag uit, en ik was er van overtuigd dat ie net zo goed was als zijn voorganger. Zonder te luisteren gekocht, spijt als haren op mijn hoofd.
Volume 1 en 2 had ik gedownload en vond ik (toendertijds) super. Dus meteen 4 maar gekocht, maar dat is een flinke tegenvaller :/
quote:en kaal? dat je bent niet ...
Op donderdag 27 november 2003 16:23 schreef nietzman het volgende:
LimpBizkit - Significant Other.Was net een dag uit, en ik was er van overtuigd dat ie net zo goed was als zijn voorganger. Zonder te luisteren gekocht, spijt als haren op mijn hoofd.
Toen dus ook maar deel 2 gehaald en daar was het overgrote deel van de nummer echt niks.
quote:Daar dacht ik ook zo over.
Op donderdag 27 november 2003 16:19 schreef Grayburn het volgende:
Radiohead - Kid A.
Het is me onmiddelijk gelukt nog dit "album" break-even mijn aankoopbedrag terug te vorderen.
En daarna sloot ik abrupt mijn liefde voor radiohead af met een hele vette klodder van een verticale streep.
quote:Misschien oud nieuws maar wisten jullie van het bonus boekje bij de CD? Even het hoesje uit elkaar slopen en ziedaar een extra boekje! Das dan weer wel leuk.
Op donderdag 27 november 2003 16:35 schreef Brett-Anderson het volgende:[..]
Daar dacht ik ook zo over.
Eerst: "ze hebben me de verkeerde cd meegegeven"
Toen: "De opnames zijn niet goed gelukt"
En daarna: "Wat een ongelovelijk kattengejank"Het is me onmiddelijk gelukt nog dit "album" break-even mijn aankoopbedrag terug te vorderen.
En daarna sloot ik abrupt mijn liefde voor radiohead af met een hele vette klodder van een verticale streep.
quote:Niet bepaald.
Op donderdag 27 november 2003 16:26 schreef kless het volgende:
en kaal? dat je bent niet ...
quote:Als dit waar is ben je ook wel erg dom
Op donderdag 27 november 2003 16:28 schreef MSXUser het volgende:
Jaren geleden een of andere CD gekocht met een best wel aansprekend booklet + tracknamen. Bleek totaal niet mijn stijl te zijn. Gelukkig kon ik 'm ruilen
Welke CD het was, weet ik niet eens meer.
quote:Wil je 'm kwijt?
Op donderdag 27 november 2003 16:12 schreef LostFormat het volgende:
Fischerspooner - #1
Daft Punk - Discovery
Hun debuutalbum Homework is IMO misschien wel het beste album ooit, zo gedurfd in die tijd, zo funky, zo relaxed... Luister m nu nog weleens.
Was dan ook erg blij toen ik hoorde dat ze een nieuw album uit zouden brengen, ik kocht m zonder te luisteren op de releasedatum, kwam thuis, luisterde 'm, en voelde me bekocht...
Wat een fout nichterig commercieel kut-album was dat zeg...
En op wat Daftpunk-fora bleek dat ik absoluut niet de enige was..
Grootste teleurstelling ooit op CD gebied voor mij
quote:Hmm, gewetensvraag. Zit wel een leuke DVD bij met hun show erop. Maar ja, na één keer kijken heb je die ook wel gezien.
Op donderdag 27 november 2003 16:42 schreef gathering_storm het volgende:[..]
Wil je 'm kwijt?
Wel in de aanbieding:
Beef - Beef
Wat een kutalbum. Ik heb hem toen precies op de releasedag gekocht, als een van de eersten (toen de winkel openging).
Binnen 60 minuten was mn complete limpbizkit-fanzijn door de plee gespoeld, wat een boel gezeik en ge-emmer.
quote:Dan doe mij die dvd maar
Op donderdag 27 november 2003 16:46 schreef LostFormat het volgende:[..]
Hmm, gewetensvraag. Zit wel een leuke DVD bij met hun show erop. Maar ja, na één keer kijken heb je die ook wel gezien.
Isseus was al een teleurstelling, maar ik d8 ze nog een kans te geven..
quote:Draai ik beide zeer regelmatig
Op donderdag 27 november 2003 16:53 schreef Solinski het volgende:
Discovery is gaaf man!Kid A staat idd ook stof te verzamelen ergens bij mijn ouders thuis.
Niets maar dan ook niets van die soms luchtige en soms snoeiharde punkrock van de festivals terug te vinden op hun flut-CD.
Leuk eendje maar hij wordt dus nooit gedraaid hier.
ik had ook beter moeten weten met die titel
[Dit bericht is gewijzigd door Captain_Chaos op 27-11-2003 17:07]
en geen miskoop maar nauwelijks geluisterd:
Best of 90-00 van U2, gekocht vanwege de B-sides maar die waren lang niet zo goed als bij 80-90
Een cd die hier stof ligt te verzamelen is Bury the Hatchet van de Cranberries. Was benieuwd, maar viel erg tegen
quote:
Op donderdag 27 november 2003 16:55 schreef cohen het volgende:
ik heb heel veel cd's die ik koop maar echt nooit draai.
bijvoorbeeld The Doves. 1x gedraaid....
quote:Same here.
Op donderdag 27 november 2003 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[afbeelding]Daft Punk - Discovery
Hun debuutalbum Homework is IMO misschien wel het beste album ooit, zo gedurfd in die tijd, zo funky, zo relaxed... Luister m nu nog weleens.
Was dan ook erg blij toen ik hoorde dat ze een nieuw album uit zouden brengen, ik kocht m zonder te luisteren op de releasedatum, kwam thuis, luisterde 'm, en voelde me bekocht...
Wat een fout nichterig commercieel kut-album was dat zeg...
En op wat Daftpunk-fora bleek dat ik absoluut niet de enige was..Grootste teleurstelling ooit op CD gebied voor mij
quote:Ik zeg niet dat die slecht is maar CD's zijn niet goedkoop. Als ik dus een CD koop dan moet die me wel overtuigen. Hail to the Thief? Volgens mij maar 3 keer beluisterd.
Op donderdag 27 november 2003 17:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
TJongejonge.. Kid A is een fantastisch album. Hail to the Thief ook trouwens. Maar goed.
Een cd die hier stof ligt te verzamelen is Bury the Hatchet van de Cranberries. Was benieuwd, maar viel erg tegen
Ik zal hem speciaal voor jou nog een kans geven. Ik zet hem nu op.
quote:Punch-up at a wedding!
Op donderdag 27 november 2003 17:06 schreef LostFormat het volgende:[..]
Ik zal hem speciaal voor jou nog een kans geven. Ik zet hem nu op.
quote:Hm. Het is dat ik 'm al heb, anders had ik 'm graag overgenomen.
Op donderdag 27 november 2003 16:56 schreef Captain_Chaos het volgende:
Skik.............Niets maar dan ook niets van die soms luchtige en soms snoeiharde punkrock van de festivals terug te vinden op hun flut-CD.
ontopic:
Within temptation - Mother earth
Madonna - American life
Garbage - Beautiful garbage
quote:WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT? miskoop?
Op donderdag 27 november 2003 16:12 schreef LostFormat het volgende:Underworld - 100 days off
ontopic:
Uhm.. ik denk Sensation White 2003, die draai ik nooit. Ik had hem meegenomen omdat de Black Edition uit was verkocht. Sukkel die ik ben.
Sommige andere titels die hier genoemd worden vind ik zelf helemaal niet zo slecht, eigenlijk. Zo zie je maar weer dat smaken verschillen.
quote:Mmmm, ik vindt die juist weer best goed.
Op donderdag 27 november 2003 17:12 schreef ranja het volgende:[..]
Madonna - American life
On-Topic:
Guano Apes - Proud Like A God (leek leuk maar was echt kut)
SemiSonic - Feeling Strangely Fine (1e single Closing Time was best tof, de rest echt niet, ik heb de cd 2x geluisterd)
Anouk - Graduated Fool (Everything was best goed, maar de rest van de cd was echt niks, 3x geluisterd)
Sindsdien koop ik nooit meer cd's zonder dat ik ze echt goed vindt.
quote:Inderdaad, want Sigur Ros prop ik minstens één keer per week in m'n cd-laatje.
Op donderdag 27 november 2003 17:37 schreef Zander het volgende:
Heb het al eens eerder geschreven, maar er ligt hier nog een cd van Sigur Ros stof te vergaren op mijn cd-plank. Vond 'm toen ik hem net gekocht had niet eens zo slecht, maar tegenwoordig kan ik het echt niet langer dan 1 nummer achter elkaar verdragen (vooral door de zang).Sommige andere titels die hier genoemd worden vind ik zelf helemaal niet zo slecht, eigenlijk. Zo zie je maar weer dat smaken verschillen.
quote:Zeker afgegaan op "Easy"
Op donderdag 27 november 2003 16:42 schreef Conflict het volgende:
Faith no more - AngeldustWat een kut cd zeg
quote:Nee, ik vond de voorkant zo mooi
Op donderdag 27 november 2003 17:48 schreef DivineJester het volgende:[..]
Zeker afgegaan op "Easy"
Jammer joh.
Is al jaren geleden hoor, misschien vind ik 'm nu wel mooi.
Was een groot fan van de band, maar na deze afgehaakt. Ik wil liedjes horen, geen projecten of iets dergelijks.
Niet echt een miskoop, maar staan wel een paar zaad nummers op
voor de rest koop ik geen cd's blind .
quote:En jij bent een luisteraar die Radiohead al volgt sinds "pablo honey"?
Op donderdag 27 november 2003 17:00 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
TJongejonge.. Kid A is een fantastisch album. Hail to the Thief ook trouwens. Maar goed.
En Discovery van Daft Punk vind ik een geweldig album, met enige uitzondering dat waardeloze nummer van 13 minuten op het einde.
De bass samples in something about us en voyager vind ik geweldig en ook de hits one more time en digital love vond ik wreed. Vind ik beslist beter dan de vorige, maar ik begrijp de kritiek heel goed.
Wisten jullie dat ze de bedoeling hadden het album discovery te noemen omdat je dit kunt omkeren in Very Disco?
quote:bagger?
Op donderdag 27 november 2003 16:57 schreef PogueMahone het volgende:
V van Live, troep, bagger
en geen miskoop maar nauwelijks geluisterd:
Mijn grootste miskoop is Fleetwood Mac-Tango in the Night.
Ik dacht, Big Love is goed, Everywhere is aardig.....kan ik blind kopen.
Niet dus, wat een zeik-cd zeg!
quote:
Op donderdag 27 november 2003 16:42 schreef Conflict het volgende:
Faith no more - AngeldustWat een kut cd zeg
Zeer goed album
die is inmiddels weg
En een live cd van de Stones, nadat ik ze live had gezien, wilde ik graag een live cd van ze hebben. Maar wat een kut cd was dat.
quote:Smaak en zo
Op donderdag 27 november 2003 19:03 schreef Brett-Anderson het volgende:[..]
En jij bent een luisteraar die Radiohead al volgt sinds "pablo honey"?
Weet je wel hoe vreselijk ik de overstap vond van OK computer naar KID A? Ineens geen goede pakkende nummers meer met trieste teksten waarbij je even moet nadenken, maar een soort dj-mix, met allemaal gescretch.. ze hebben alles ineens overboord gegooid.
Suede is toch uit elkaar gegaan, trouwens?
quote:Ik probeer het elke keer, maar na een tijdje geluisterd te hebben denk ik telkens weer dat ik de zojuist verspilde tijd ook had kunnen gebruiken met luisteren naar goede muziek.
Op donderdag 27 november 2003 19:23 schreef DaveM het volgende:[..]
bagger?
Toch nog een keer luisteren dan. Aardig wat goede nrs, vind ik dan.
Waarom is het voor sommige bands toch zo moeilijk om het perfecte live-gevoel over te zetten naar cd?
Andersom draai ik de platen van Motorpsycho grijs, maar kan niet tegen hun live concerten..... apart niet?
*offtopic* Souljacker vind ik trouwens best een goeie plaat van Eels, beetje Beck-achtig. Moet je van houden...
quote:Sorry was de drie eerdere cd's van hun gewend dus ik verwachte mooie breekbare nummers. Nee hoor, komen ze opeens met een (voor hun doen) vrij standaard rock&roll album. Afknapper.
Op donderdag 27 november 2003 21:25 schreef Kirke het volgende:
- De plaat van Milionaire. Welgeteld 1 x gedraaid. Ik vond ze live geweldig, maar thuis draai ik eigenlijk alleen maar rustige pop en jazz en klassiek.Andersom draai ik de platen van Motorpsycho grijs, maar kan niet tegen hun live concerten..... apart niet?
*offtopic* Souljacker vind ik trouwens best een goeie plaat van Eels, beetje Beck-achtig. Moet je van houden...
Maar ze (of eigenlijk E.) blijven mijn helden.
quote:die draai ik nu helemaal dood
Op donderdag 27 november 2003 18:51 schreef RemCow het volgende:
Manu Chao - Proxima Estacion EsperanzaNiet echt een miskoop, maar staan wel een paar zaad nummers op
voor de rest koop ik geen cd's blind.
momenteel is het de beste muziek ooit
en miskopen heb ik niet echt
maar wel cd's die me zijn gegeven die ik eigenlijk nooit meer draai
quote:Tsja er staan echt een paar van die hele softe 80's pop nummers op. Het electro-gevoel is ver te zoeken in ieder geval.
Op donderdag 27 november 2003 21:34 schreef HAL9000S het volgende:
Is dat album van Fisherspoon echt zo kut?
quote:
Op donderdag 27 november 2003 17:12 schreef ranja het volgende:
Within temptation - Mother earth
quote:Deze ook voor mij.
Op donderdag 27 november 2003 17:37 schreef Zander het volgende:
Heb het al eens eerder geschreven, maar er ligt hier nog een cd van Sigur Ros stof te vergaren op mijn cd-plank. Vond 'm toen ik hem net gekocht had niet eens zo slecht, maar tegenwoordig kan ik het echt niet langer dan 1 nummer achter elkaar verdragen (vooral door de zang).
Pas gekocht, op een paar goeie nummers na alleen maar vullertjes. Maar ach, hij was nog geen 8 euro..
De laatsgenoemde cd begon nog wel ok, maar helaas...
Ik heb The Colour And The Shape trouwens ook blind gekocht, maar die vind ik eigelijk best goed. Het is mijn favoriete Foo Fighters album iig.
quote:Ja, inderdaad. Net nu ze best goed bezig waren (de b-kantjes van a new morning zijn een genot om naar te luisteren).
Op donderdag 27 november 2003 20:28 schreef RichardQuest het volgende:[..]
Smaak en zo
Suede is toch uit elkaar gegaan, trouwens?
smaak? Ja, maar ik heb het gevoel dat de fans van Radiohead van nu een beetje met alle winden mee waaien.
De grote overgang naar de muziek die ze nu maken, hoe kunnen ze dat nou beter vinden als je het oude gewend bent? Ik begrijp het niet, maar daar hoef ik me eigenlijk niet over op te winden.
[Dit bericht is gewijzigd door Brett-Anderson op 28-11-2003 01:49]
quote:Nou, de sound is wel anders, maar Discovery is naar mijn mening net zo gewaagd (zij het niet gewaagder) dan Homework. Helaas is deze CD bij sommige mensen in het verkeerde keelgat geschoten, maar ik denk dat deze personen het verkeerd begrepen hebben. De Homework vs. Discovery discussie is trouwens toch eindeloos....
Op donderdag 27 november 2003 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[afbeelding]Daft Punk - Discovery
Grootste teleurstelling ooit op CD gebied voor mij
De CD's die mij bruut tegenvielen toen ik ze kocht waren Iron Maiden's Virtual XII en Brave New World...
quote:Moah, bij een paar nummers begint die stem mij echt te irriteren.
Op donderdag 27 november 2003 21:32 schreef roer-ei het volgende:[..]
die draai ik nu helemaal dood
constantmomenteel is het de beste muziek ooit
quote:Tsja, ik vind de oude stuff ongeveer net zo goed als de nieuwere. En Pablo Honey de allerslechtste CD.
Op vrijdag 28 november 2003 01:48 schreef Brett-Anderson het volgende:[..]
smaak? Ja, maar ik heb het gevoel dat de fans van Radiohead van nu een beetje met alle winden mee waaien.
De grote overgang naar de muziek die ze nu maken, hoe kunnen ze dat nou beter vinden als je het oude gewend bent? Ik begrijp het niet, maar daar hoef ik me eigenlijk niet over op te winden.
Nee, ik had het bij de cd van The Offspring
Viel erg tegen
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 28-11-2003 08:15]
Maargoed, blinde miskopen:
Amon Duul - Psychedelic Underground (een gigantische bak overstuurde terinhgherrie, ook wel ruis genoemd, lijkt nergens op, is dan ook bijna nooit in de cd-speler te vinden).
4 Hero - Creating Patterns (ik geloof het meest recente werk, waarvan eigenlijk alleen het eerste en laatste nummer leuk zijn. De rest is me al na 2 of 3 keer draaien zo gaan irriteren dat ik 'm eigenlijk nooit meer draai).
En verder zijn er nog wel een paar andere platen die ik nooit meer draai (Saint Germain Des Pres Cafe en Sunna bijv.), maar eigenlijk al had stukgeluisterd op mp3 voordat ik ze kocht, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van dit topic op die hierin te vermelden.
Nu blijkt het een verzameling live opnames te zijn uit deze tijd. Een samengeraapt zooitje dus. Op zich allemaal leuke nummers maar de geluidskwaliteit is slecht.
Een box met 4 live cd's . Helaas in een geluidskwaliteit waar de gemiddelde bootlegverkoper zich nog voor zou schamen. Niet vaker dan 1 keer gedraaid.
De eerste Soulfly plaat is zeer gaaf, dus ik dacht dat Primitive dat ook wel zou zijn...WAT EEN SNERT PLAAT!
quote:Verkopen? Heb ik wel belangstelling bij.
Op donderdag 27 november 2003 18:38 schreef LadyGoth het volgende:
Dreadlock Pussy - Middles
Nelly -Country Grammar. Destijds vond ik em wel goed, maar nu niet meer. Kopen?
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 08-02-2004 11:31]
Toen zat ik nog in m'n Nu-metal periode. Eerste cd vond ik wel ok, tweede cd had ik wat nummers van gedownload die ook wel ok waren - maar wat een bagger cd was dat zeg. Maar 2 of 3 vette nummers en de rest was gewoon een hoop herrie.
Gelukkig luister ik al een jaar of 3/4 niet meer naar dat soort onzin
quote:Significant other vond ik anders echt een vette cd hoor, jammer dat de vervolgen erop nix aan waren...
Op donderdag 27 november 2003 16:23 schreef nietzman het volgende:
LimpBizkit - Significant Other.Was net een dag uit, en ik was er van overtuigd dat ie net zo goed was als zijn voorganger. Zonder te luisteren gekocht, spijt als haren op mijn hoofd.
Puddle Of Mudd - Life On The Diplay (Eerste album was echt mega super goed, deze heb ik blindloos gekocht op de release, thuis gekomen zeer veel spijt..)
Silverchair - Frogstomp (1x geluisterd, in de winkel...en daarna nooit meer. Ik had hem gekocht voor een optrden van hun die kwam in nederland..toen ging ik niet meer...)
En alle R&B en Trance cd's die ik in mijn foute tijd heb gekocht!! IK schaam me zo diep voor al die albums!! Blegh!! R&B
3$ bill was voor mij een baanbrekende plaat, dus Significant Other was snel aangeschaft.
De tranen sprongen in de ogen.
Hierbij staat Limp Bizkit dus bovenaan in dit topic! Een eer voor Fred en de zijnen, dunkt me.
quote:Hmm, zo heb ik ook nog een live-cd van Soft Machine hier liggen waarvan de geluidskwaliteit zo abominabel slecht is dat je amper herkent welke band het is. En nog op een officieel label ook. Inderdaad, 1x gedraaid en 20 euro naar de vaantjes.
Op zondag 8 februari 2004 10:07 schreef fripper het volgende:
Helaas in een geluidskwaliteit waar de gemiddelde bootlegverkoper zich nog voor zou schamen. Niet vaker dan 1 keer gedraaid.
quote:Dan ben je toch een van de weinigen volgens mij. Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen maar positieve reviews ervan gelezen.... Ben benieuwd waarom je zoiets koopt dan - je kunt van PG verwachten dat het niet standaard top 40 muziek is...?
Op zondag 8 februari 2004 12:34 schreef Puur het volgende:
[afbeelding]Peter Gabriel - UP
Gewoon anti muziek.
quote:"Facelift" zeker?
Op zondag 8 februari 2004 12:17 schreef Zander het volgende:[..]
Hmm, zo heb ik ook nog een live-cd van Soft Machine hier liggen waarvan de geluidskwaliteit zo abominabel slecht is dat je amper herkent welke band het is. En nog op een officieel label ook. Inderdaad, 1x gedraaid en 20 euro naar de vaantjes.
quote:Ik heb PG gekocht omdat ik er heel erg goedkoop aan kon komen, een 200 grams dubbel LP op quintex super vinyl voor maar ¤ 11,-. Ik heb er zeker in het begin wel naar geluisterd omdat de produktie best bijzonder is. Maar totaal geen muziek.
Op zondag 8 februari 2004 12:49 schreef PimD het volgende:
Ben benieuwd waarom je zoiets koopt dan - je kunt van PG verwachten dat het niet standaard top 40 muziek is...?
quote:Maar desondanks staan er een aantal juweeltjes op die de pijn ervan verzachten (onder andere Stellar Road, Right from Wrong). Ik vind wel dat het album beter had kunnen zijn als het op een ietwat andere manier gemixt was, gezien het feit dat het dit album af en toe wat aan "pit" ontbreekt waar je dat wel zou verwachten, maar echt slecht zou ik het niet noemen - zeker niet binnen de context van de vaak kapot geproduceerde Nederlandse muziek.
Op zondag 8 februari 2004 12:40 schreef Razzerr het volgende:
Caesar - Leaving sparksDie viel flink tegen
3 of 4 leuke nummers erop en de extra CD met de akoestische set was wel leuk, maar ik luister em nauwelijks.
Behalve een paar nummers is de rest niet echt bijzonder te noemen namelijk.
Internet is een zegen
kreeg de laatste cd ook vorig jaar met de aanduiding dit vind je wel leuk nou
heb hm nog nooit geluisterd
( tussen 12 en 21 zit toch aardig wat verschil vind ik dan veranderen smaken wel eens )
maar ik gooi ze niet weg toch n stukie van mn jeugd en t zijn ook nog kadotjes dus.....
quote:jah die hebben ze ze hebben in totaal geloof ik 4 cd's nu en die jij noemde was de ena laatste vind zelf maar 3 nummers leuk van die cd vind de 2de cd beter
Op zondag 8 februari 2004 14:54 schreef NvM het volgende:
Ik heb laatst Black Market Music van Placebo gekocht voor 10 euro...Dit is dus echt niet wat ik verwacht had van hun, hebben ze nog andere albums die wel leuk zijn?Behalve een paar nummers is de rest niet echt bijzonder te noemen namelijk.
quote:o ja die ken ik nog vriendin van me had ook zoiets van nou.... leuk mag ik hm terug brengen
Op zondag 8 februari 2004 16:08 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ehmmm tja,
Dan ga ik even 8 jaar terug: 3T
- Nick Drake - Pink Moon
Mijn eerste Drake-CD.. Vond 'm toen meteen al nix aan.
Gelukkig heb ik 't er niet bij laten zitten, en ben ik erachter gekomen dat 'ie veeel betere CD's heeft gemaakt
- Frank Zappa - Francesco Zappa
Anderhalf jaar geleden gekocht. Ik had nog totaal geen verstand van Zappa, zag deze CD voor 10 euro liggen, en dacht "yippie, een goedkope zappacd, KOPEN MAAR".
Thuisgekomen bleek 't te gaan om werk van een oersaaie componist (francesco zappa), die ontzettende kutstukken heeft geschreven, die later dus zijn gespeeld en op CD gezet zijn door Frank Zappa..
Waarom 'ie zoiets heeft uitgebracht, beats me....
quote:Dat heb ik nou ook. Ik heb ooit Cruise Yourself gekocht, maar 't is mij allemaal te eentonig. Vind de muziek best lekker, maar telkens weer dezelfde zanglijnen ... (heb ik ook met Fu Manchu, wat wel totaal andere muziek is)
Op zondag 8 februari 2004 16:04 schreef Berkery het volgende:
Ik heb ooit op basis van een erg lovende recensie een CD van Girls Against Boys gekocht. Ik kon er niet warm of koud van worden.
quote:dat is toch die cd met die egyptische voorkant?
Op zondag 8 februari 2004 16:40 schreef webfreak het volgende:
- Frank Zappa - Francesco Zappa
Anderhalf jaar geleden gekocht. Ik had nog totaal geen verstand van Zappa, zag deze CD voor 10 euro liggen, en dacht "yippie, een goedkope zappacd, KOPEN MAAR".
Thuisgekomen bleek 't te gaan om werk van een oersaaie componist (francesco zappa), die ontzettende kutstukken heeft geschreven, die later dus zijn gespeeld en op CD gezet zijn door Frank Zappa..
Waarom 'ie zoiets heeft uitgebracht, beats me....
Wat was me dat een flinke domper, ik weet niet hoe et kwam dat ik andere verwachtingen ervan had, maar het album bestond uit echt voornamelijk troep. Voor de rest kan ik iedere cd die ik ooit gekocht heb wel waarderen, ik ben ook niet zo snel met cd's kopen.
Het eerste album vond ik wel ok. Maar dit album is echt bagger
Sonique - Hear My Cry. Wat een kutcd zeg.
was zelfs voor eurodance-bagger gewoon kut
voor de rest veel wat ik nu kut vind maar destijds geweldig en daarom toch wel sentimentele en dingen die ik voor een knaak uit uitverkoopbakken getrokken heb zonder te luisteren maar daar ga ik 't maar niet over hebben...voor een knaak kun je 't al niet over een miskoop hebben toch?
quote:ja, zonde he!
Op zondag 8 februari 2004 12:40 schreef Razzerr het volgende:
Caesar - Leaving sparksDie viel flink tegen
[Dit bericht is gewijzigd door jackjoker op 11-02-2004 19:24]
quote:Heavy Weather van Weather Report bedoel je
Op dinsdag 10 februari 2004 20:20 schreef jackjoker het volgende:
Nou weather report van jaco pastorius mijn idool,
maar ik heb de cd gekocht alleen maar om teen town en birdland en een beetje ook havana maar dat kon ik downloaden, de rest vond ik te zoetsappig. Best raar om zo'n geprezen cd aftekraken. Maar teen town en birdland zin eignelijk zoo de moeite waard om meteen gewoon de cd te kopen
Blijk ik een andere Overkill op het oog gehad te hebben en was ik eigenlijk op zoek naar deze:
Later alsnog maar gehaald en de eerste weer verkocht...
quote:Jammer...
Op woensdag 11 februari 2004 07:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik had Songs for the deaf van Queens of the stone age gekocht, omdat ik zelf ook slechthorend bendus ik MOEST die cd hebben, alleen al om de titel
Inmiddels heb ik hem weer verkocht...
Ontopic: Soundgarden - Down on the upside
...en een aantal bootlegs, die gewoon bagger bleken te zijn
Stevie Wonder!! (echt waar)
dacht dat het uit zn goeie tijd was, bleek het nog een jong pikkie te zijn.
nooit meer geluisterd.
Ik had een paar maanden daarvoor Odelay gekocht en dat was echt een geweldig album, maar op Mutations stond echt compleet andere muziek en dat viel me vies tegen.
quote:ja die moet je een paar keer horen, na 5 tot 10 keer kun je de tekst verstaan en na 20 keer ga je het goed vinden.
Op zondag 8 februari 2004 20:50 schreef Flaw het volgende:
The Vines - Highly Evolved
mijn miskoop: bush - golden state
die heb ik nog nooit helemaal geluisterd, 2 jaar geleden gekocht en de eerste helft geluisterd van de rest wat doorgespoeld, dikke bagger
quote:Dat meen je niet
Op woensdag 11 februari 2004 07:44 schreef Kanis het volgende:[..]
Jammer...
Ontopic: Soundgarden - Down on the upside
...en een aantal bootlegs, die gewoon bagger bleken te zijn
Ontipoc : Radiohead - Kid A, staan wel wat leuke nrs op maar over t algemeen luister ik em nooit eik... En Ok Computer was zo goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |