quote:Mooi toch. Koop je die fiets, de rest van de mensen niet, jouw fiets wordt niet gejat. Ideaal.
Op woensdag 26 november 2003 16:16 schreef sp3c het volgende:[..]
boeit hun dat nou ... dan proberen ze het bij de fiets ernaast.
ze gaan er toch niet op fietsen (mja 10 meter naar de eerstvolgende eigenaar misschien) want ze willen er drugs voor hebben
quote:mjah maar hopen dat ze hem niet mollen terwijl ze het aan het proberen zijn
Op woensdag 26 november 2003 16:42 schreef pberends het volgende:[..]
Mooi toch. Koop je die fiets, de rest van de mensen niet, jouw fiets wordt niet gejat. Ideaal.
ik zet mijn fietsen gewoon niet meer buiten neer ... hoeven ze ook niet op slot ... knappe jongen die bij mij op het balkon klimt om mijn fiets te jatten
* sp3c stoot zich niet meer dan 10x aan dezelfde steen
Maargoed je ziet het nu ook bij die nieuwste mercedessen, die zijn ook tegenwoordig niet meer te stelen, dus wat moet je dan doen??? Juist jaa, de car met grof geweld JAcken.....
Ik vraag me af wat erger is, gejacked worden of bestolen worden
Gestolen wordt er natuurlijk altijd, ook al beveilig je het nog zo goed, als je je vinger afdruk nodig hebt om een slot te openen hakken ze je vinger af.
Slotenmakers zijn innovatief, maar de krakers zijn dat ook.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:20 schreef pberends het volgende:
'Streepjescode tegen stelen van fietsen'
Populisten
het zijn de laatste stuiptrekkingen van een partij die gebouwd is op populisme.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:20 schreef pberends het volgende:
'Streepjescode tegen stelen van fietsen'
Populisten
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:52 schreef Pietverdriet het volgende:
* Lucille pakt de fiets met trapasslot op en flikkert hem op de aanhangwagen en rijd weg.
* Pietverdriet neemt de fiets mee naar zijn werkplaats en haalt hem voor onderdelen uit elkaar en verpatst die aan een paar louche fietsenmakersquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:55 schreef Lucille het volgende:
[..]
Mijn fiets, wat doe je?
Nee, praktisch onzinnig en onhaalbaar. Mijn plan is veel beter.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:31 schreef Loedertje het volgende:
* pberends wijst eventjes naar POL :')
Streepjescode idee an sich is dus nix?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |