Je naam verkeerd geschreven, val je daarover en hoe hard?
quote:Al dacht één docent dat ik 'Yan' heette en chinees was
Op zondag 23 november 2003 14:12 schreef NiteSpeed het volgende:
'Jan' valt niet echt verkeerd te schrijven.
quote:Heee Reoland!
Op zondag 23 november 2003 14:18 schreef Fuxl het volgende:
Roeland, dat is een mooie naam!
Op zich vind ik dat niet erg. Ik vind het wel dom als ik ze nadrukkelijk verteld heb hoe je mijn naam schrijft. En ook dat gebeurt te vaak.
V.
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:18 schreef Fuxl het volgende:
Roeland, dat is een mooie naam!
quote:Heel weinig eigenlijk.
Op zondag 23 november 2003 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Maar wel met een D aan het eind graag
Heb jij ook van die "-T"-terroristen?
lauwrence
men schrijft meestal
lourens
laurens
lauwrens
louwrens
of laurence
maar goed doen weinig um
geen problemen mee overigens....zal wel bij me naam horen
Lauwrence
(met auw en ce op het eind)
Mijn voornaam heeft een dubbele laatste letter. Bijna iedereen schrijft dat fout. Zelfs familie.
Ook mijn achternaam schijnt moeilijk te zijn. Men schrijft een -c ipv een -k, vervangt de -z door een -s of de
-i door een -e.
En dan denk je misschien: 'jeej, wat heb jij voor rare naam!' Maar 't is écht oerhollands!
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 23-11-2003 14:27]
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:25 schreef cyberbull het volgende:
de meine gaat meestal verkeerd
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Flash op 23-11-2003 14:27]
De Vries
Leerdam (mijn naam) schrijven ze altijd wel goed
mijn ouders zijn gewoon simpel denk ik
Alleen mijn oma schrijft nog steeds Lisa en dat is wel een beetje lomp, ook heet m'n nichtje volgens haar Dafne in plaats van Daphne.
Dat is nog net een stapje erger
quote:En je heet Chantall?
Op zondag 23 november 2003 14:26 schreef Natalie het volgende:
Ja, dat gebeurt mij ook vaak.
Ik heb een een lerares gehad die 't presteerde om mijn naam 4 jaar lang fout te schrijven. Grrrrr.Mijn voornaam heeft een dubbele laatste letter. Bijna iedereen schrijft dat fout. Zelfs familie.
Ook mijn achternaam schijnt moeilijk te zijn. Men schrijft een -c ipv een -k, vervangt de -z door een -s of de
-i door een -e.
En dan denk je misschien: 'jeej, wat heb jij voor rare naam!' Maar 't is écht oerhollands!
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:28 schreef Fuxl het volgende:En je heet Chantall?
quote:met een z vind ik wel mooier. ik ken iemand die ook zo heet, en neimand met een -s-
Op zondag 23 november 2003 14:27 schreef Luchtbel het volgende:
Liza met een Z in plaats van een S komt niet zo vaak voor dus schrijven onbekenden het vaak met een S. Maakt me niet zo veel uit, ik herstel het gewoon als ik de kans daartoe krijg.Alleen mijn oma schrijft nog steeds Lisa en dat is wel een beetje lomp, ook heet m'n nichtje volgens haar Dafne in plaats van Daphne.
Dat is nog net een stapje erger
quote:Kinderen van ouders die met opzet onnodig gecompliceerde namen voor hun kinderen bedenken, zijn uitgesloten van deelname
Op zondag 23 november 2003 14:29 schreef Natalie het volgende:[..]
Maar zeg maar: Chan
(Chantall-Natalie voluit)
Nee geintje Maar goed, ik *zeg* Chan. Hoe dan?
/Sjen/ ?
/Tsjen/ ?
/Sjan/ ?
quote:Hoi Case!
Op zondag 23 november 2003 14:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
M'n voornaam is niet zo heel moeilijk op zich
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:31 schreef Xilantof het volgende:
thomas was bij toeval "sthoma" geworden op school, word nu zo genoemd af en toe...
Sinds een paar jaar hebben we een artiest in ons midden met dezelfde achternaam. Dat maakt het overbrengen van de juiste schrijfwijze al een stuk eenvoudiger!
Een klant van me noemt me steevast bij een compleet andere naam (soms Brenda en soms Bianca, hoewel ik zo toch écht helemaal niet heet).
Het boeit me allemaal niet zo. Alleen dat zelfs familie mijn naam verkeerd schrijft vind ik een beetje onnozel. Maar goed; er zijn ergere dingen!
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:32 schreef Pizza_Shooter het volgende:
M'n voornaam is niet zo heel moeilijk op zich
quote:Leerlingenadministratie in WP5.1 of gewoon een beroerde keyboard layout?
Op zondag 23 november 2003 14:33 schreef moniek het volgende:[..]
bij ons op school zit een josé maar de pc maakt van de é een ,
ze wordt altijd jos genoemd..
fabiënne is trouwens fabi%nne als je bij ons op school zit...
quote:familie die je naam fout schrijft
Op zondag 23 november 2003 14:33 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb ook alle varianten al zien langskomen. Zowel in mijn voornaam als in mijn achternaam.Sinds een paar jaar hebben we een artiest in ons midden met dezelfde achternaam. Dat maakt het overbrengen van de juiste schrijfwijze al een stuk eenvoudiger!
Een klant van me noemt me steevast bij een compleet andere naam (soms Brenda en soms Bianca, hoewel ik zo toch écht helemaal niet heet).
Het boeit me allemaal niet zo. Alleen dat zelfs familie mijn naam verkeerd schrijft vind ik een beetje onnozel. Maar goed; er zijn ergere dingen!
quote:*Toch even vissen
Op zondag 23 november 2003 14:33 schreef ElisaB het volgende:
Sinds een paar jaar hebben we een artiest in ons midden met dezelfde achternaam. Dat maakt het overbrengen van de juiste schrijfwijze al een stuk eenvoudiger!
Bauer of Borsato?
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Flash op 23-11-2003 14:35]
quote:Tja, maar die hebben je ouders verzonnen, kun je mensen niet kwalijk nemen dus
Op zondag 23 november 2003 14:25 schreef cyberbull het volgende:
de meine gaat meestal verkeerdlauwrence
men schrijft meestal
lourens
laurens
lauwrens
louwrens
of laurencemaar goed doen weinig um
geen problemen mee overigens....zal wel bij me naam horen
Lauwrence
(met auw en ce op het eind)
quote:Jij mag kiezen! Het kan ook nog Alberts of Hazes zijn natuurlijk
Op zondag 23 november 2003 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
*Toch even vissen*
Bauer of Borsato?
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
*Toch even vissen
*
Bauer of Borsato?
bob de bouwer
quote:Hahahaha, dan zal ik maar niet zeggen hoe mijn zusje heet!
Op zondag 23 november 2003 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:Kinderen van ouders die met opzet onnodig gecompliceerde namen voor hun kinderen bedenken, zijn uitgesloten van deelname
quote:Gewoon Chantall, maar dan zonder de -tall.
Nee geintjeMaar goed, ik *zeg* Chan. Hoe dan?
/Sjen/ ?
/Tsjen/ ?
/Sjan/ ?
En niet Sjaan....
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 23-11-2003 14:37]
quote:* ThE_ED kijkt naar buiten en ziet een bordje met "Merkelbachstraat"
Op zondag 23 november 2003 14:36 schreef Luvinsio het volgende:
mijn naam schrijven ze ook meestal verkeerd maar dan zeg ik er wel wat van Rudolph is vaak Rudolf etc... en als ik dan mijn achternaam zeg (Merkelbach) dan komen ze aan heh huh hoe
quote:(Marco) Bakker
Op zondag 23 november 2003 14:36 schreef D.Rose het volgende:bob de bouwer
ownee, het ging om een artiest....
quote:autocoureurs zijn ook artiesten
Op zondag 23 november 2003 14:37 schreef ElisaB het volgende:[..]
(Marco) Bakker
quote:Tja LiSa is al een tijd een veel voorkomende naam, maar al wel ver na mijn tijd. Misschien is mijn oma wel gewoon heel hip en is Dafne ook gewoon nieuwe spelling ofzo.
Op zondag 23 november 2003 14:31 schreef moniek het volgende:[..]
met een z vind ik wel mooier. ik ken iemand die ook zo heet, en neimand met een -s-
ik zou het dus ook met een z schrijven
maar ja dat je eigen oma het fout doet
quote:Jezus dat meen je niet. Hebben mensen DAAR nog moeite mee?
Op zondag 23 november 2003 14:37 schreef ElisaB het volgende:[..]
(Marco) Bakker
quote:Ownee, dan zou het ElisaA of ElisaH zijn....
Op zondag 23 november 2003 14:36 schreef ElisaB het volgende:
Jij mag kiezen! Het kan ook nog Alberts of Hazes zijn natuurlijk
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:38 schreef ThE_ED het volgende:
Mijn volledige doopnamen zijnGyörgy Ferenc Alexander
quote:Gewoon ElisaB
Op zondag 23 november 2003 14:39 schreef ElisaB het volgende:Ownee, dan zou het ElisaA of ElisaH zijn....
quote:Goeiemorgen
Op zondag 23 november 2003 14:39 schreef ElisaB het volgende:[..]
Ownee, dan zou het ElisaA of ElisaH zijn....
quote:Je hebt me door!
Op zondag 23 november 2003 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus dat meen je niet.
quote:nee, "Gyurka"
Op zondag 23 november 2003 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
"We noemen hem 'Ed' "
Dat 'Ed' hebben mijn medestudenten bedacht
quote:Sowwy
Op zondag 23 november 2003 14:40 schreef ElisaB het volgende:[..]
Je hebt me door!
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowwy
Maar je zat goed in de richting. Het is feestelijk om te zien wat mensen er allemaal van weten te maken!
Vind het soms wel grappig, in het buitenland vind ik het zelfs lief hoe ze mijn naam verkeerd spellen en uitspreken..
Mensen die de eerste keer met mijn naam geconfronteerd worden op schrift blijven mij altijd mij-ra noemen.
Als ze mijn naam als eerste hóren wordt het al snel miera, mie-iera, of myna en als ze *zucht* dan eindelijk door hebben dat het mee-iera is zetten ze meteen 2 puntjes op de i
Ik stoor me er vreselijk aan als mensen na herhaalde correctie mijn naam verkeerd blijven uitspreken of schrijven. Ik zeg ok altijd als ik me voorstel dat mensen zo vaak als ze willen mogen vragen "hoe heet je ook al weer" en dat ik dat helemaal niet erg vind
Goedemorgen mensen.........ooit wel eens van LeKS gehoord?
Verandert voor onze Jimi
[Dit bericht is gewijzigd door Ultrakikkervis op 23-11-2003 14:59]
quote:
Op zondag 23 november 2003 14:54 schreef Ultrakikkervis het volgende:GOEIEMORREGE MENSUH
quote:Zeg nou!!! Ik raak nieuwsgierig
Op zondag 23 november 2003 14:44 schreef ElisaB het volgende:[..]
Maar je zat goed in de richting. Het is feestelijk om te zien wat mensen er allemaal van weten te maken!
quote:Wat me op een ander idee brengt: schrijf je naar zodanig voor een buitenlander, dat hij er correct nederlands van maakt door zijn eigen uitspraakregels te gebruiken.
Op zondag 23 november 2003 14:54 schreef Ultrakikkervis het volgende:
Bij mij vragen mensen dikwijls nog eens of Lex met -ks moet....Goedemorgen mensen.........ooit wel eens van LeKS gehoord?
Ik heet: Van de Beek
iedereen schrijft:
van beek
van der beek
Is het nou zou moeilijk om Van de beek op te schrijven
quote:gek he!
Op zondag 23 november 2003 14:13 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Iedereen schrijft mijn username verkeerd.
quote:
Op zondag 23 november 2003 15:15 schreef CasB het volgende:
Mijn achernaam wordt 9 van de 10 keer fout geschrevenIk heet: Van de Beek
iedereen schrijft:
van beek
van der beekIs het nou zou moeilijk om Van de beek op te schrijven
quote:ja hooooow
Op zondag 23 november 2003 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
![]()
Kennelijk weet je zelf ook niet of die Beek nou met een hoofdletter moet of niet
quote:Bij mij in de familie is dit ook een beetje gemixt. De ene helft heeft Buy... in zijn paspoort staan, de andere helft Buij... Mij is altijd verteld dat mijn achternaam met Buy begint, maar in mijn paspoort staat toch echt Buij.
Op zondag 23 november 2003 14:16 schreef Verstreujem het volgende:
nou er zit bij mij een meisje in de klas, en die achternaam van haar is gewoon anders dan die van haar vader. op haar paspoort staat haar achternaam met een 'y' en bij die vader met 'ij'.
Hoe dom kun je zijn
Mijn voornaam schrijft iedereen ook altijd fout. Het is Lillie, maar iedereen schrijft altijd Lilly. Terwijl een vriend van me Benny heet, maar daar schrijven veel mensen juist Bennie. Ik ben er ondertussen wel aan gewend, en als ik mn naam ergens door moet geven dan spel ik het automatisch al.
Gemaakte combinaties:
kweberman (meest gebruikt)
kwebberman
kwebbeman
klebeman
Als ze vragen om de achternaam te herhalen ben ik al aan het spellen, ben het inmiddels wel gewend
quote:Temsex
Op zondag 23 november 2003 15:16 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn achternaam schijnt op vele manieren geschreven te kunnen worden, maar ik ben ze altijd voor en spel hem gewoon. Nooit meer gezeik.
Wat wel erg was was het volgende... Vriend van me heet Erik, op een blauwe maandag had hij een briefje van zn vader bij zich dat ie naar de tandarts moest, waar Eric opstond
quote:In Frankrijk wordt er Roalande van gemaakt..
Op zondag 23 november 2003 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Wat me op een ander idee brengt: schrijf je naar zodanig voor een buitenlander, dat hij er correct nederlands van maakt door zijn eigen uitspraakregels te gebruiken.
Aan een Duitser schrijf je dus "klingt wie Ruhland"
Anders BLIJVEN ze *reulant* zeggen
quote:And yours is Dumbass?
Op zondag 23 november 2003 15:38 schreef CasB het volgende:[..]
Temsex
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 23-11-2003 16:29]
quote:Mijn vader schrijft mijn naam fout...Mirjam ipv Marjan
Op zondag 23 november 2003 14:34 schreef moniek het volgende:[..]
familie die je naam fout schrijft
dát lijkt me pas echt fout
Mijenders
Meijnders
Meinders
Mynders
Meynders
Myenders
Heb al zovaak post gehad waar het fout opstond, zelfs op mn ANWB pas staat het fout.
Iemand die na 3x nog mijn naam verkeerd schrijft neem ik niet meer serieus...Ja, erg ben ik he
quote:Nou, je mag drie keer raden!
Op zondag 23 november 2003 14:59 schreef SnowBite het volgende:
Zeg nou!!! Ik raak nieuwsgierig
quote:eliza
Op zondag 23 november 2003 17:42 schreef ElisaB het volgende:[..]
Nou, je mag drie keer raden!
ipv met twee a's met 1 a
quote:Daar val ik over ja, en iedereen blijft mn naam maar verkeerd schrijven!
Naam verkeerd geschreven, val je daarover?
Vosss is godverdomme met dubbel s, is dat nou zo lastig!
quote:LNV-naming-convention-trauma's zijn okay
Op zondag 23 november 2003 18:43 schreef vosss het volgende:[..]
Daar val ik over ja, en iedereen blijft mn naam maar verkeerd schrijven!
Vosss is godverdomme met dubbel s, is dat nou zo lastig!
![]()
quote:Ik heb nu nog vaker als ik een server wil pingen: ping aidhkn gggrbbmlll
Op zondag 23 november 2003 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
LNV-naming-convention-trauma's zijn okay
Wat ik alleen wel irritant vind is bijv. dat iemand in het adres de naam verkeerd schrijft en dan in de aanhef de naam weer fout, maar dan op een weer andere manier fout schrijft. Dan vind ik eerder de slordigheid en inconsequentie irritant, dan het verkeerd schrijven van de naam.
quote:Jij kan ook niet lezen zeg
Op zondag 23 november 2003 16:20 schreef SEMTEX het volgende:[..]
And yours is Dumbass?
quote:Heej dat is leuk
Op zondag 23 november 2003 21:20 schreef HiZ het volgende:
Ja best wel, in Turkije hebben ze het wel het gekst gemaakt. Op de een of andere manier hebben ze mijn naam, die ze hebben van mijn ID-kaart fonetisch op mijn abonnement gezet (van de telefoon). Ik ben zeer benieuwd hoe dat moet gaan als ik het ooit nog eens moet veranderen of zo.
quote:èenvoudigwegdebeste? Wat een rare naam
Op zondag 23 november 2003 21:22 schreef Wrinex het volgende:
In mijn achternaam moet op de eerste 'e' een accent grave, maar dat word ALTIJD vergeten![]()
Ik schrijf zelf trouwens altijd iedereens naam fout, door mijn gave genaamd dyslexie
Sommige mensen willen wel eens Marc noteren, maarja dan zeg ik gewoon dat het met een 'k' is. Daar kunnen andere mensen toch ook niets aan doen.
Sinds de komst van die Arabisch Europese Liga gaat het ietsje beter, want dat ael is dan makkelijker te onthouden. Opzicht is het niet irritant, alleen sommige doen het consequent in iedere mail fout die ik van ze ontvang terwijl me naam in het adresboek van hun wel goed staat. Dan heb ik wel zoiets van "Je kan het ook even controleren, dit is al de zoveelste keer".
quote:O nee? Jij moet eens met Marc Konings gaan praten
Op zondag 23 november 2003 23:27 schreef El_Fenomino het volgende:
Mark kun je weinig aan fout doen
Tegenwoordig maakt het me niet echt meer uit,
ze noemen me maar hoe ze willen, al is het Riesz
quote:Ik kan prima lezen, maar jij denkt dat mijn nickname ook mijn irl naam is?
Op zondag 23 november 2003 21:15 schreef CasB het volgende:[..]
Jij kan ook niet lezen zeg
quote:
Op zondag 23 november 2003 23:47 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik kan prima lezen, maar jij denkt dat mijn nickname ook mijn irl naam is?
Variaties die ik de afgelopen 25 jaar heb voorbij zien komen:
Jacqeuline
Jaqueline
Jacquline
Jacquelien
Jaqulin
Eén docent wist het voor mekaar te krijgen om van de 10 letters er maar 6 over te houden: en hij kon het wel lezen
Jaqlin [of zoiets]
* Sjeekie_Beekie was pas 7 toen ik m'n eigen naam foutloos kon schrijven zonder voorbeeld
Laatst kreeg m'n vader 2 toegangskaartjes voor een IBM-gedoe, voor allebei de delen van m'n achternaam een
Me achternaam kun je bijna niet verkeerd schrijven
quote:
Op maandag 24 november 2003 11:17 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:Eén docent wist het voor mekaar te krijgen om van de 10 letters er maar 6 over te houden: en hij kon het wel lezen
Jaqlin [of zoiets]
Hard saneren die namen. Hoe korter hoe beter
Vergeet het maar....
quote:Mensen die 't fijn vinden dat hun naam verkeerd wordt geschreven, zijn niet per definitie 'zeikerds'.
Op donderdag 27 november 2003 10:00 schreef Compressor het volgende:
Alleen zeikerds vallen toch over een verkeerd geschreven naam?
Denk je eens in dat men jouw naam al 10 jaar verkeerd schrijft. En hoe irritant het is dat ze het -na 10 jaar geduldig spellen vanaf jouw kant- nog steeds niet goed doen.
quote:Time for a name change?
Op donderdag 27 november 2003 10:23 schreef Natalie het volgende:[..]
Mensen die 't fijn vinden dat hun naam verkeerd wordt geschreven, zijn niet per definitie 'zeikerds'.
Denk je eens in dat men jouw naam al 10 jaar verkeerd schrijft. En hoe irritant het is dat ze het -na 10 jaar geduldig spellen vanaf jouw kant- nog steeds niet goed doen.
quote:Uitermate Hollandsche oplossing, dit.
Op donderdag 27 november 2003 10:41 schreef Compressor het volgende:[..]
Time for a name change?
Is de standaard niet haalbaar, dan verlaag je je standaard toch gewoon?
Het getuigt van gebrek aan respect als men zelfs na duidelijk spellen nog steeds ijzerenheinig de eigen spelling hanteert van je naam.
quote:[optimalisatie]
Op vrijdag 28 november 2003 13:37 schreef heijx het volgende:
Het getuigt van gebrek aan respect als men zelfs na duidelijk spellen nog steeds ijzerenheinig de eigen spelling hanteert van je naam.
ik heet dus mirjam.
enkele foute verbasteringen :
mirjan
miriam
mirian
enz
Aangezien de naam als ie goed wordt uitgesproken best erg mooi klinkt (vind ik) corrigeer ik vrijwel altijd.. en spel hem dus ook altijd als iemand hem nodig heeft.
Oorspronkelijk komt de naam uit Frankrijk al klinkt ie eigenlijk helemaal niet Frans ..... In ieder geval ben ik zeer tevreden met mijn naampies
Maar ergeren ?
Ik erger me pas als ik me telefonisch voorstel als ' van der ', maar dat de telefoondame op de PC mijn ' van der' over het hoofd ziet.
Het is standaard al zo dat ik niet meer 1 voor 1 de letters ga spellen (zelfs dat is nl. nog te moeilijk voor sommige mensen), maar gewoon hetvolgende zeg:
quote:Gaan ze altijd wat dom zitten lachen
"VERDOMME, maar dan met een T ipv een D ... en op het einde inclusief de letter N van Nico"
quote:Sjansen?
Op zaterdag 29 november 2003 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
In een computerwinkel: uw achternaam, mevrouw? Jansen met één S... schrijft die eikel het met dubbel S
Ik heet van Viegen, maar daar wordt echt altijd een "l" tussen gezet. Spellen helpt helemaal niets!!!
*Ik had mijn meisjesnaam moeten houden
-edit-
Maar als ze het dan toch verkeerd zouden spellen zou ik me daar zeker druk om maken ja
quote:Ik ben begonnen met het onderstrepen van mijn naam op (kerst/verjaardags)kaarten....
Op maandag 1 december 2003 13:32 schreef Aventura het volgende:
Mijn oma nota bene schrijft mijn naam altijd als ' Leoni'.
En vele anderen ook trouwens. Ik snap dat niet..hoeveel mensen heten er nou Leoni? Ik ken er geen een. Het is toch gewoon altijd ' Leonie' !
Hoe moeilijk kan het zijn..
Er is zo onderhand van alles van gemaakt;
Hilde
Hilda
Hilja
Hillie
Hiltje
Hilga
En dat gebeurt niet alleen wanneer ik mijn naam noem, maar ook als ik mij ergens schriftelijk aanmeld gaat het mis,,,krijg ook vaak post op naam van de HEER Hilje Makkinga! Da's helemaal het toppunt, ben eens uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij de Gamma omdat ze dachten dat ik een jongen was! Ze waren een jongen nodig voor dat bijbaantje, maar hadden dat niet in de advertentie gezet.
Ik ben zelfs nog twee keer op gesprek geweest omdat ze dachten dat ze dan misschien toch wel wat voor me hadden, ze moesten er wel om lachen dat ze dachten dat ik een jongen was...en de gesprekjes gingen zo leuk dat ze hard op zoek waren naar een baantje voor me, maar helaas pindakaas, het zat er niet in....dus dat was wel grappig...maar voor de rest is het gewoon irritant!
quote:*hapt*
Op maandag 1 december 2003 20:08 schreef Ingridh007 het volgende:
als mensen Ingrit schrijven heb ik wel zo iets van *jij n44b*
maar als ze Ingrid007 schrijven zonder H kan ik er wel overheen komen
n00b is niet met vieren
Ik word vaak Suzanne of Suzan of Susan.. Het is verdorie met twee keer een s en ne! Susanne. Zo, moeilijk...!
quote:Een vriendinnetje van mij
Op maandag 1 december 2003 13:32 schreef Aventura het volgende:
Mijn oma nota bene schrijft mijn naam altijd als ' Leoni'.
En vele anderen ook trouwens. Ik snap dat niet..hoeveel mensen heten er nou Leoni? Ik ken er geen een. Het is toch gewoon altijd ' Leonie' !
Hoe moeilijk kan het zijn..
quote:Bij mij helpt het in elk geval niet
Op maandag 1 december 2003 14:35 schreef Natalie het volgende:[..]
Ik ben begonnen met het onderstrepen van mijn naam op (kerst/verjaardags)kaarten....
Eens kijken of ze die hint oppakken.
quote:Bah, meis, dat is vervelend
Op dinsdag 2 december 2003 09:30 schreef miss_dynastie het volgende:Bij mij helpt het in elk geval niet
Ik heet Mila, spreek uit als Miela, maar mijn familie meent nog steeds dat ik Milla heet en spreekt het ook zo uitHeb het ook pas 1000 keer verbeterd, ben er maar mee gestopt
Maar je bent niet de enige...
Wie weet een kleine troost, Mila
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |