Beproefd concept: u zoekt, wij vinden.
Mocht het door jouw gezochte liedje echt te obscuur voor woorden zijn, dan heeft het niet zoveel zin het om de tien posts te vragen. Immers: als wij het niet weten, weet niemand het.
Stond nog open uit Help! ik zoek een nummer/artiest! deel 80:
quote:Met dank aan Cybart voor de openingspost.
Op zaterdag 22 november 2003 20:03 schreef CyberDwarf het volgende:
Hey ik ben benieuwd naar de titel van dat muziekstukje dat je tegenwoordig bij TMF hoort, af en toe tussendoor.Met dat grijs blauwige beeld, waarin je een boel clips voorbij ziet komen.
Beetje apart ritme heeft het,.
[Dit bericht is gewijzigd door dwerg op 23-11-2003 15:00]
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 21:48 schreef bierjoost het volgende:
bij de clip van missy elliott - pass that dutch zit aan het begin een stukje van een ander nummer van haar maar weet niet welke dat is. Iemand wel?
quote:Ik denk dat je Monstertruckdriver van Raumschmiere zoekt
Op zaterdag 22 november 2003 20:08 schreef dwerg het volgende:
Zoek je een nummer? Titel? Artiest? Daar is deze langlopende reeks voor.Stond nog open uit deel 80:
[..]
quote:Die is ook van die getekende clip met die vrachtwagen
Op zaterdag 22 november 2003 20:23 schreef Barkrukje het volgende:
Ik denk dat je Monstertruckdriver van Raumschmiere zoekt
quote:Dat noemen wij een:
Op zaterdag 22 november 2003 21:17 schreef Stoofie het volgende:
*iets met posten en terugvinden*
*terugvind post*
"4 elements that battle in an arena"
quote:Ik heb eindelijk die intro song gevonden bij de clip Pass that Dutch
Op zaterdag 22 november 2003 20:16 schreef dwerg het volgende:
En deze vraag was ook nog niet beantwoord.
[..]
"Missy Elliott - Baby Girl (Intro feat Mary J. B)"
helaas duurt het nummer maar 2 minuten ...het blijft een intro
quote:Joh.
Op zaterdag 22 november 2003 21:22 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Dat noemen wij een:
*terugvind post*
Het nummer wat ik zoek is ook van hem en dan hoor je de hele tijd Its Just Music in You, Music, Music, Music blablabla .... weet iemand het
Die gozer stond trouwens ook op een CD van Axe Pulse
quote:Goh, nooit geweten.
Op zaterdag 22 november 2003 22:51 schreef Sidekick het volgende:
Joh.
quote:Room 5 - Music & You
Op zondag 23 november 2003 00:31 schreef Chen het volgende:
Ik zag het net op MTV
Een nummer van een gozer die ook al wel eerder een remix van een nummer uit de jaren 80' had gemaakt, die clip gaat zo in comic book style en dan over een feest in Miami Beach.Het nummer wat ik zoek is ook van hem en dan hoor je de hele tijd Its Just Music in You, Music, Music, Music blablabla .... weet iemand het
Die gozer stond trouwens ook op een CD van Axe Pulse
Weet iemand de muziek onder de reclame van de World Music Awards op Veronica? Dit nummer zit tevens onder de eerste paar seconden van één van de reclames van 24 op Yorin...
Als iemand dit zou weten, heel graag
iemand een idee?
quote:Somebody plz
Op zondag 23 november 2003 01:30 schreef designmaker.nl het volgende:
ik zoek dat nummer van
here's johnny ?
en een hard house nummer dat begint met soort wilhelmus?iemand een idee?
quote:Bedoel je Who's Johnny van El Debarge misschien?
Op zondag 23 november 2003 01:30 schreef designmaker.nl het volgende:
ik zoek dat nummer van
here's johnny ?
...
quote:Here's Johnny - Deepack
Op zondag 23 november 2003 01:54 schreef designmaker.nl het volgende:[..]
Somebody plz
quote:ja thx
Op zondag 23 november 2003 03:28 schreef Par4n0id het volgende:[..]
Here's Johnny - Deepack
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 20:22 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Ik zoek btw de titel van het laatste stukje van een ander nummer (??) wat je hoort in de clip van Chingy - Right Thurr
quote:Dank o wijze, Swami!
Op zaterdag 22 november 2003 21:22 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Dat noemen wij een:
*terugvind post*
Weer iets geleerd vandaag!
Het is dacht ik 'superclip' of hoe dat dan ook mag heten geweest op mtv, maar op mtv.com/mtv.nl kan ik er niets over vinden
Mijn vraag is hoe ze heten... ik meen iets te hebben gehoord van 'jets' het is een beetje rock nr.... en da vrouwke zei met invloeden van o.a. acdc, lenny kravitz etc.
De clip is dacht ik zwart wit en er zijn vrouwkes in 'getekend'
quote:
Op zondag 23 november 2003 01:30 schreef Roa het volgende:
Allo,Weet iemand de muziek onder de reclame van de World Music Awards op Veronica? Dit nummer zit tevens onder de eerste paar seconden van één van de reclames van 24 op Yorin...
Een mix van twee nummers, waarvan ik de ene door de alcoholische versnaperingen niet meer kan herinneren. Het andere nummer wat er inzat was Dave Davis - Transfiguration (zo is die titel toch?)...
Het zal wel een nieuwe mix zijn, iemand enig idee?
Verder een trance versie van Money Talks...?
quote:Jet - Are you gonna be my girl.
Op zondag 23 november 2003 12:41 schreef Haanibal het volgende:
Ik zoek...Het is dacht ik 'superclip' of hoe dat dan ook mag heten geweest op mtv, maar op mtv.com/mtv.nl kan ik er niets over vinden
Mijn vraag is hoe ze heten... ik meen iets te hebben gehoord van 'jets' het is een beetje rock nr.... en da vrouwke zei met invloeden van o.a. acdc, lenny kravitz etc.
De clip is dacht ik zwart wit en er zijn vrouwkes in 'getekend'
Iemand een idee?
quote:Ik ook ja.
Op zondag 23 november 2003 14:12 schreef Zander het volgende:
Jodelen in een rocknummer? Ik moet meteen aan "Hocus Pocus" van Focus denken.
quote:Denk je?
Op zondag 23 november 2003 14:12 schreef Zander het volgende:
Jodelen in een rocknummer? Ik moet meteen aan "Hocus Pocus" van Focus denken.
Het is wel een stevig rocknummer... en Focus ken ik eigenlijk niet zo goed... even downloaden.
quote:Daar zat ik ook aan te denken
Op zondag 23 november 2003 14:20 schreef dwerg het volgende:
Of 'The Show' van Dizzy Man's Band uit 1973.
quote:Ja, deze is het! Bedankt.
Op zondag 23 november 2003 14:20 schreef dwerg het volgende:
Of 'The Show' van Dizzy Man's Band uit 1973.
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 22:26 schreef EggsTC het volgende:
Nummer sensation anthem 2003 van Rank 1... maar dan een versie waar je eerst een presentator hoort praten over de 4 elementen...."4 elements that battle in an arena"
quote:Niemand..?
Allo,Weet iemand de muziek onder de reclame van de World Music Awards op Veronica? Dit nummer zit tevens onder de eerste paar seconden van één van de reclames van 24 op Yorin...
quote:
Op zondag 23 november 2003 15:46 schreef zolTan15 het volgende:
weet iemand hoe dat liedje van axe heet???(dat nieuwe "I see girlz")
quote:Helaas maar voor alle muziek uit tv-reclames: www.ster.nl
Adverteerder/merk: Axe
Product: Deodorant
Titel commercial: Everready
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: 1 september 2003
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: I see girls
Componist: Charlie Morgen, Sebastian van Dam en Daniel Anderson
Uitvoerende(n): onbekend
quote:Dat geld dus niet voor deze:
Op zondag 23 november 2003 17:56 schreef Luka het volgende:[..]
[..]Helaas maar voor alle muziek uit tv-reclames: www.ster.nl
quote:
er komt de tekst invoor: a little black rose... god has never touched my soul till I found you... you give me an overdose...
welk liedje is dat?
euhm hoe het klonk.. ja altijd beetje moeilijk te omschrijven bij dit soort nummers kheb ook alleen maar het begin gehoord (ken het alleen maar omdat het na een lange ferry corsten - rock your body.mp3 kwam
) maar het klonk wel relaxed , niet druk dus
de dj van de radio riep nog iets als "undein" maarre..
quote:Kheb net NOG een reclame ontdekt met dit nr, de nieuwe reclame van 3FM, deze komt vast wel op ster.nl, dus khoop dak em binnekort heb. Maar misschien weet één van u hem, reclame gaat als volgt:
Soort cartoon is et, je gaat door een stad heen en der wordt met graffiti gespoten.. Het nummer is een rap nummer met een heel typerend deuntje erin. Het is geen nieuw nr.
Bij voorbaat dank
quote:Is het deze??
Op zondag 23 november 2003 19:48 schreef Roa het volgende:[..]
Kheb net NOG een reclame ontdekt met dit nr, de nieuwe reclame van 3FM, deze komt vast wel op ster.nl, dus khoop dak em binnekort heb. Maar misschien weet één van u hem, reclame gaat als volgt:
Soort cartoon is et, je gaat door een stad heen en der wordt met graffiti gespoten.. Het nummer is een rap nummer met een heel typerend deuntje erin. Het is geen nieuw nr.
Bij voorbaat dank
quote:
Adverteerder/merk: 3FM
Product: Radiostation
Titel commercial: Graffiti
Reclamebureau: Bates Not Just Film
Eerste uitzending: 4 september 2003
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: In da club
Componist: 50 cent
Uitvoerende(n): 50 cent
quote:50 cent? Ik kan me zoiets herinneren uit een reclame van 3fm ja maar welk nr het is...
Op zondag 23 november 2003 19:48 schreef Roa het volgende:[..]
Kheb net NOG een reclame ontdekt met dit nr, de nieuwe reclame van 3FM, deze komt vast wel op ster.nl, dus khoop dak em binnekort heb. Maar misschien weet één van u hem, reclame gaat als volgt:
Bij voorbaat dank
[Dit bericht is gewijzigd door Haanibal op 23-11-2003 19:56]
quote:"Hijo de la luna" van Mecano?
Op zondag 23 november 2003 19:48 schreef Megter het volgende:
Hee, ik zoek een nummer van een zangeres wat iig niet ned, en, fa of duits gezongen is, maar meer richting italiaans. Het woord Luna komt er een paar keer in voor. Het is een rustig, vrij bekend nummer dat van begin jaren '90 is, of eerder.
quote:Damn, keek der gewoon overheen, dank..
Op zondag 23 november 2003 19:51 schreef Luka het volgende:[..]
Is het deze??
[..]
quote:Waarschijnlijk is dat Hijo de la Luna (zoon van de maan). Is oorspronkelijk een Spaans kinderliedje en in de jaren '90 een hit geweest voor Meccano
Op zondag 23 november 2003 19:48 schreef Megter het volgende:
Hee, ik zoek een nummer van een zangeres wat iig niet ned, en, fa of duits gezongen is, maar meer richting italiaans. Het woord Luna komt er een paar keer in voor. Het is een rustig, vrij bekend nummer dat van begin jaren '90 is, of eerder.
quote:Ja, bedankt!
Op zondag 23 november 2003 19:54 schreef Stoofie het volgende:[..]
"Hijo de la luna" van Mecano?
quote:Ik had zelf niets gepost omdat dit al zo vaak gevraagd werd, maar naast tweemaal Yorin en eenmaal 3FM gebruikt ook de BBC dit nummer, volgens mij bij Grandstand (het komt in ieder geval elke zaterdag rond de klok van 6 hier voorbij), just in case nog meer mensen er naar vragen...
Op zondag 23 november 2003 19:51 schreef Luka het volgende:[..]
Is het deze??
[..]
quote:iemand? kzou em graag willen branden voor iemand morge dus alst ff kan
Op zondag 23 november 2003 19:33 schreef Chasin het volgende:
Ik zoek een nummer van Gabriel & Dresden dat niet zo heel lang geleden nog "tune of the week" was bij zown radio programma , omdat ik geen radio luister weet ik ook niet op welke zender het kwam magoe...euhm hoe het klonk.. ja altijd beetje moeilijk te omschrijven bij dit soort nummers
kheb ook alleen maar het begin gehoord (ken het alleen maar omdat het na een lange ferry corsten - rock your body.mp3 kwam
) maar het klonk wel relaxed , niet druk dus
de dj van de radio riep nog iets als "undein" maarre..
quote:maybe: flesh and bones - little black rose ?
Op zondag 23 november 2003 19:14 schreef Virus3000 het volgende:
Hoe heet dit trance / dance nummer??er komt de tekst invoor: a little black rose... god has never touched my soul till I found you... you give me an overdose...
welk liedje is dat?
quote:andain - beautiful things (gabriel en dresden unplugged mix) ??
Op zondag 23 november 2003 20:24 schreef Chasin het volgende:[..]
iemand? kzou em graag willen branden voor iemand morge dus alst ff kan
Wie helpt?
quote:En gevonden.
Op zondag 23 november 2003 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zoek: de begintune van Wintertijd op Arrow Classic Rock... een erg mellow melodietje uit de jaren 60/70....Wie helpt?
quote:Ik vraag dit al zo'n 3 topics lang, en jij zegt nix
Op zondag 23 november 2003 20:07 schreef Curchulain het volgende:[..]
Ik had zelf niets gepost omdat dit al zo vaak gevraagd werd, maar naast tweemaal Yorin en eenmaal 3FM gebruikt ook de BBC dit nummer, volgens mij bij Grandstand (het komt in ieder geval elke zaterdag rond de klok van 6 hier voorbij), just in case nog meer mensen er naar vragen...
De instrumental versie vind ik echt lekker, dat gerap mogen ze voor zichzelf houden Ik ben zelf ook wel een beetje into filmen en filmpjes maken, dus ik ben altijd op zoen naar goeie muziek voor bij beeld. Anyway, dank jegens de personen die mij de titel gegeven hebben.
Dan nog een andere die ik ook al vaker gevraagd heb, maar niemand lijkt te weten:
Een lounge/dance achtig nummer, heb ik al vaker gehoord op id&t, met de veel voorkomende (en volgens mij enige) text:
You are a starship, you shall shine
Of iets dergelijks, gezongen door een vrouw.
Als iemand het weet,
quote:Too much blood
Op zondag 23 november 2003 23:32 schreef pos het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer van de Rolling Stones die gaat over die Japaner die in Parijs dat Nederlandse meisje heeft gedood en opgegeten. Hij heeft toen geprobeerd haar botten te begraven in het park Bois de Bologne maar werd ondekt door een taxi chaufeur.
De Stones hebben er toen een nummer over gemaakt en ik zoek de titel.
quote:Je bent geweldig dat is hem, wist dat als ik de titel zag ik het weer wist
Op zondag 23 november 2003 23:36 schreef defender het volgende:[..]
Too much blood
quote:Ik zag hem net en dat was gewoon 50 Cent - In da Club of ben ik gek?
Allo,
Weet iemand de muziek onder de reclame van de World Music Awards op Veronica? Dit nummer zit tevens onder de eerste paar seconden van één van de reclames van 24 op Yorin...Als iemand dit zou weten, heel graag
quote:
Nummer sensation anthem 2003 van Rank 1... maar dan een versie waar je eerst een presentator hoort praten over de 4 elementen...."4 elements that battle in an arena"
Altijd weer een jarenplan voordat iemand de mijnes weet
quote:Origineel is van Maggie McNeal....apres-ski versie zal wel van Dario zijn ofzo.
Op zondag 23 november 2003 18:56 schreef Nouk het volgende:
Nederland deed in 1980 met dit nummer mee aan het Eurovisiesongfestival, van Maggie Mc Neal, t gaat van:
Amsterdam, Amsterdam, dat is de stad waar alles kan..
Het nummer heet ook Amsterdam volgens mij.
Maar hiervan heb je nu ook een soort van feest-versie, beetje apres-ski achtig, weet iemand misschien van wie die feestversie van Amsterdam is?
Een jochie scoort een goal en loopt dan naar z'n vader, Ronald Koeman. Je hoort het jochie schreeuwen "Pappa Pappa" !!! Je ziet de Arena op de achtergrond staan. Volgens mij staat de volgende tekst op het laatst ook in beeld "Het begint met ambitie".
Weet iemand de titel van het achtergrondmuziekje?
Volgens mij is het van de Rolling Stones, maar dit weet ik niet zeker. Ik heb al op www.ster.nl gekeken, maar daar staat deze reclame niet bij!
quote:"sympathy" van Marillion.
Op maandag 24 november 2003 10:04 schreef oling.org het volgende:
Ik zat net een beetje te zappen en toen zag ik een voorstukje voor een nieuwe serie genaamd The Guardian. Tijdens dit voorstukje speelde ze een nummer .. met o.a. de tekst "cause there is not enough love to go round" en vervolg pompompomWeet iemand welk nummer hier gedraaid wordt??
Het nummer is volgens mij ergens uit 1999/2000, toen draaiden ze het in mijn favo uitgaangsgelegenheid.
Weet iemand van wie dit is en welk nummer het is. Ik kreeg er nogal jeugdsentimentele gevoelens van.
quote:Faithless - Take the long way home
Op maandag 24 november 2003 10:55 schreef zolTan15 het volgende:
IK ZOEK:Een Trance/Dance liedje, het gaat als volgt: I'm taking a long way home..
iemand?
quote:Hoezo kwetsen? Alsof het antwoord sneller zou komen als ik het ook nog eens zou vragen...
Op zondag 23 november 2003 23:03 schreef Roa het volgende:[..]
Ik vraag dit al zo'n 3 topics lang, en jij zegt nix
je kwetst me
![]()
De instrumental versie vind ik echt lekker, dat gerap mogen ze voor zichzelf houden
Ik ben zelf ook wel een beetje into filmen en filmpjes maken, dus ik ben altijd op zoen naar goeie muziek voor bij beeld. Anyway, dank jegens de personen die mij de titel gegeven hebben.
Dan nog een andere die ik ook al vaker gevraagd heb, maar niemand lijkt te weten:
Een lounge/dance achtig nummer, heb ik al vaker gehoord op id&t, met de veel voorkomende (en volgens mij enige) text:
You are a starship, you shall shine
Als iemand het weet,
quote:Ik weet geen titel, maar het zou iets van Hi-Standard kunnen zijn.
Op maandag 24 november 2003 10:45 schreef saiwan het volgende:
Afgelopen zaterdag weer eens uitgeweest en ze draaiden daar een of ander punk/rock achtig nummer met een waarschijnlijk japanse tekst, die nogal snel gezongen wordt.Het nummer is volgens mij ergens uit 1999/2000, toen draaiden ze het in mijn favo uitgaangsgelegenheid.
Weet iemand van wie dit is en welk nummer het is. Ik kreeg er nogal jeugdsentimentele gevoelens van.
quote:Wat overigens een cover is van Steve Rowland & Family Dogg uit 1972
Op maandag 24 november 2003 10:28 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
"sympathy" van Marillion.
Maar volgens mij gebruiken ze voor dat spotje de remix van Faithless, en die heet "Not enuff love"
quote:Wat uiteraard weer een cover is van Rare Bird uit 1969
Op maandag 24 november 2003 11:38 schreef Sjaakman het volgende:
Wat overigens een cover is van Steve Rowland & Family Dogg uit 1972
Ik ben echt al een hele tijd opzoek naar een nummer. Hij heet volgens mij iets in de trant van King Rapsody..
Het is een redelijk oud nummer, er zingt een vrouw in (tussen door) een beetje opera-achtige stijl... Het nummer zelf is een beetje rustige rap/blues/lenny kravits-achtig nummer...
Heeft iemand enig idee
alvast bedankt..
quote:The Rapsody ft Warren G & Sissel - 'Prince Igor'
Op maandag 24 november 2003 13:11 schreef N-I-X het volgende:
mensen,Ik ben echt al een hele tijd opzoek naar een nummer. Hij heet volgens mij iets in de trant van King Rapsody..
Het is een redelijk oud nummer, er zingt een vrouw in (tussen door) een beetje opera-achtige stijl... Het nummer zelf is een beetje rustige rap/blues/lenny kravits-achtig nummer...
Heeft iemand enig idee
alvast bedankt..
iemand?
(het is geen faithless, want het word gezongen door een Vrouwlijke stem)
quote:
Op maandag 24 november 2003 13:57 schreef Lone_Gunman het volgende:[..]
The Rapsody ft Warren G & Sissel - 'Prince Igor'
quote:ATB - long way home
Op maandag 24 november 2003 14:03 schreef zolTan15 het volgende:
IK ZOEK:
Een Trance/Dance liedje, het gaat als volgt: I'm taking a long way home..iemand?
(het is geen faithless, want het word gezongen door een Vrouwlijke stem)
quote:"seven nation army"
Op maandag 24 november 2003 15:15 schreef esnaider het volgende:
White Stripes dacht ik
Wie kan mij helpen aan de naam van de song die wordt gebruikt als sample in de radiocommercial van Dance Department op 538. Er wordt in gezongen:"I just wanna be fucked bij you and you just wanna be fucked" (gezongen/geschreeuwd ik kan het talent van de zangeres moeilijk beoordelen). Maar het is wel een erg vet nr.
Wie o Wie??
quote:Dat is:
Op zondag 23 november 2003 20:24 schreef Chasin het volgende:Ik zoek een nummer van Gabriel & Dresden dat niet zo heel lang geleden nog "tune of the week" was bij zown radio programma , omdat ik geen radio luister weet ik ook niet op welke zender het kwam magoe...
euhm hoe het klonk.. ja altijd beetje moeilijk te omschrijven bij dit soort nummers kheb ook alleen maar het begin gehoord (ken het alleen maar omdat het na een lange ferry corsten - rock your body.mp3 kwam ) maar het klonk wel relaxed , niet druk dus de dj van de radio riep nog iets als "undein" maarre..
Phat nummer btw
quote:Ah dat is van: Men at Work - Land Down Under
Op maandag 24 november 2003 16:45 schreef lekker_bridgen het volgende:
IK ZOEK!!: het liedje in de reclame van Finding Nemo die nu op tv is.
Bedankt!
quote:Als u het antwoord al weet, waarom vraagt u het dan?
Op maandag 24 november 2003 17:14 schreef lekker_bridgen het volgende:[..]
Ah dat is van: Men at Work - Land Down Under
graag gedaan he!
quote:Is het misschien een nummer van Peaches? Die 'zingt' nogal graag over het onderwerp nueken.
Op maandag 24 november 2003 16:18 schreef TSje het volgende:
In de laatste thread heb ik het ook al geprobeerd, maar he laat ik het nog eens doenWie kan mij helpen aan de naam van de song die wordt gebruikt als sample in de radiocommercial van Dance Department op 538. Er wordt in gezongen:"I just wanna be fucked bij you and you just wanna be fucked" (gezongen/geschreeuwd ik kan het talent van de zangeres moeilijk beoordelen). Maar het is wel een erg vet nr.
Wie o Wie??
wie o wie weet het ?
quote:Ik weet het
Op maandag 24 november 2003 17:50 schreef Roderick het volgende:
ik zoek een cabare nummer, volgens mij van hans teeuwen maar kan onder die naam niks vinden, het is een stuk van 2 mannen die 2 vrouwen voor moeten stellen, en dan beld daar een man naar op argwaan krijgt, en gaat vragen stellen, maar die 2 ´vrouwen´ blijven vol houdenwie o wie weet het
?
Ik hoorde dus vanmiddag (omstreeks 15:00) een gouwe ouwe op de radio (Sky? Arrow?) waar ik de naam niet van weet! Dit nummer moet ik hebben!
Ik heb de Sky playlist al afgezocht maar hij staat er niet tussen!
Het is een song uit de 80's (denk ik) met een zanger. Het is een typisch gitaarnummer (heel heldere gitaarklant... zuiver geluidje). Best wel een "emotioneel/serieus" nummer. De basisriff van de gitaar gaat:
1,2,3,4...5,6........7,8,9,10,11
Mijn brein bevat slechts het stukje lyric:
Leading you in... leading you out... (het kan ook me zijn geweest)
( lekker fucked up om uit te leggen, btw... )
voor degene die me helpt
quote:nee, ik was er achter gekomen, en even het antwoord geven.
Op maandag 24 november 2003 17:17 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Als u het antwoord al weet, waarom vraagt u het dan?
Was het soms een soort quiz?
quote:Klinkt als Big log van Robert Plant.
Op maandag 24 november 2003 19:44 schreef Bill.Lumbergh het volgende:
Mijn brein bevat slechts het stukje lyric:
Leading you in... leading you out... (het kan ook me zijn geweest)
quote:No shit!
Op maandag 24 november 2003 12:12 schreef Litpho het volgende:[..]
Wat uiteraard weer een cover is van Rare Bird uit 1969
.
quote:Nu maar hopen dat je van bier houdt
Op maandag 24 november 2003 19:52 schreef dwerg het volgende:[..]
Klinkt als Big log van Robert Plant.
quote:Jordan & Baker - Explode!
Op maandag 24 november 2003 19:01 schreef Tarrel666 het volgende:
Help ik zoek een nummer; namelijk het nummer waar de site van de matrixx mee begint (het muziek icoontje: Club xx)
Link = >www.matrixx.nl
quote:Ik heb de lyrics ff bekeken en ik denk dat dat hem is!
Op maandag 24 november 2003 19:52 schreef dwerg het volgende:[..]
Klinkt als Big log van Robert Plant.
Hulde voor u!
quote:Ik ken 'm ook als Mannen van de radio - 06-lijn, de stemmen die je hoort zijn geloof ik van Hans Teeuwen, Pieter Bouwman en Theo Maassen (beller).
Op maandag 24 november 2003 17:50 schreef Roderick het volgende:
ik zoek een cabare nummer, volgens mij van hans teeuwen maar kan onder die naam niks vinden, het is een stuk van 2 mannen die 2 vrouwen voor moeten stellen, en dan beld daar een man naar op argwaan krijgt, en gaat vragen stellen, maar die 2 ´vrouwen´ blijven vol houden
quote:Denk eerder dat het Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix) was.
Op maandag 24 november 2003 16:38 schreef --MadCaT-- het volgende:[..]
Dat is:
Gabriel & Dresden present Motorcycle - As The Rush Comes On (Sweeping Strings Mix)
of
Gabriel & Dresden present Motorcycle - As The Rush Comes On (Armin van Buuren Rmx)Phat nummer btw
quote:Deze staat nog open
Op zaterdag 22 november 2003 20:22 schreef rx7_turbo_II het volgende:
Ik zoek de titel van het laatste stukje van een ander nummer (??) wat je hoort aan het eind van de clip van Chingy - Right Thurr
quote:En zo heet het ook ongeveer
Op dinsdag 25 november 2003 00:01 schreef DIMENSION82 het volgende:
Hoe heet dat nummer van Frans Bauer... Het begint met "ik heb in mijn droom een engel gezien"
FRANS BAUER
IK HEB VANNACHT IN MIJN DROMEN 'N ENGEL GEZIEN
Ik heb vannacht in mijn dromen 'n engel gezien
Zij vertelde mij 'n verhaal
En aan 't eind vroeg ze of ik kon helpen misschien
't Was bestemd voor ons allemaal
Laat de wereld niet ten onder gaan
Laat ons lief zijn voor elkaar
Samen zullen wij veel sterker staan
Wijzelf zijn het grootste gevaar
Ik gaf haar antwoord en zei haar
Dat ik haar beloof
Te vertellen wat ze me zei
Al zijn het dromen toch weet ik
Dat ik ze geloof
Deze boodschap voor jou en mij
Ik heb vannacht in mijn dromen 'n engel gezien
't lijkt wat vreemd maar toch is het waar
Ik hoor haar stem nu nog zeggen
Ik kom als een vriend
Die je waarschuwt voor 'n gevaar
Ik heb in mijn dromen een engel gezien
Zij vertelde mij 'n verhaal
En aan 't eind vroeg ze of ik kon helpen misschien
't Was bestemd voor ons allemaal
quote:Jaaaaaaaaaaaa!!!!!!! tnx man, tis idd Andain
Op maandag 24 november 2003 20:58 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Denk eerder dat het Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix) was.
quote:Gefeliciteerd, je bent de 50e die dit nummer zoekt, en het is Are you gonna be my girl van de band Jet.
Op dinsdag 25 november 2003 12:19 schreef rew- het volgende:
in een reclame van Vodafone Live.
quote:En Pierrrrre, wat heeft hij gewonnen???
Op dinsdag 25 november 2003 12:25 schreef dwerg het volgende:[..]
Gefeliciteerd, je bent de 50e die dit nummer zoekt
quote:Koel-vries combinatie en een friteuse
Op dinsdag 25 november 2003 12:50 schreef Jane het volgende:[..]
En Pierrrrre, wat heeft hij gewonnen???
quote:eehh...jullie zijn toch niet twee mannen die doen alsof ze vrouwen zijn he ?...
Op maandag 24 november 2003 20:39 schreef Berkery het volgende:[..]
Ik ken 'm ook als Mannen van de radio - 06-lijn, de stemmen die je hoort zijn geloof ik van Hans Teeuwen, Pieter Bouwman en Theo Maassen (beller).
1 was gisteren op Fok! radio: R&B liedje, heette geloof ik Shut up, wie is de uitvoerende artiest?
2 heeft een refrein dat iets gaat van: blablbal touch me.. touch you blablabla. Het is een jaren 80 synthpop nummers, althans het klinkt erg jaren '80
quote:Bedoel je deze soms? Shut up just shut up shut up shut it up just shut
Op dinsdag 25 november 2003 14:06 schreef MikeyMo het volgende:
1 was gisteren op Fok! radio: R&B liedje, heette geloof ik Shut up, wie is de uitvoerende artiest?
quote:Dat zou A-Ha kunnen zijn, met Touchy.
2 heeft een refrein dat iets gaat van: blablbal touch me.. touch you blablabla. Het is een jaren 80 synthpop nummers, althans het klinkt erg jaren '80
quote:Misschien Lords of Acid? (screwed by you?)
Op maandag 24 november 2003 16:18 schreef TSje het volgende:
In de laatste thread heb ik het ook al geprobeerd, maar he laat ik het nog eens doenWie kan mij helpen aan de naam van de song die wordt gebruikt als sample in de radiocommercial van Dance Department op 538. Er wordt in gezongen:"I just wanna be fucked bij you and you just wanna be fucked" (gezongen/geschreeuwd ik kan het talent van de zangeres moeilijk beoordelen). Maar het is wel een erg vet nr.
Wie o Wie??
quote:Kelly Osbourne ?
Ik zoek 2 liedjes:1 was gisteren op Fok! radio: R&B liedje, heette geloof ik Shut up, wie is de uitvoerende artiest?
quote:My Bad
Op maandag 24 november 2003 11:32 schreef Curchulain het volgende:[..]
Hoezo kwetsen? Alsof het antwoord sneller zou komen als ik het ook nog eens zou vragen...
Ik begreep uit jouw post dat je de titel wist, maar het niet zei omdat het al gevraagd was, mijn excuses.
in de herhaling:
quote:
Een lounge/dance achtig nummer, heb ik al vaker gehoord op id&t, met de veel voorkomende (en volgens mij enige) text:You are a starship, you shall shine
Als iemand het weet,
quote:Sheila & B. Devotion - Spacer [1979]
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 17:54 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Sheila & B. Devotion - Spacer [1979]
Frank O'Moiraghi & Amnesia - Show me (spacer) [1998]
quote:Ik ken het. Alleen ik kan niet op de artiest komen.
Op dinsdag 25 november 2003 18:11 schreef Dr_Murko het volgende:
Wie kan me helpen aan een naam/songtitel mbt het volgende nummer:
KLIK (wav, 300kb)
Opname is erg slecht (mobiele telefoon in een rijdende auto tegen een radiospeaker aan), en wordt pas na 5 seconden duidelijker.
WIE OH WIE kan mij helpen?
thx,
m
Misschien krijg ik nog een brainwave.
quote:Laugh and walk away van The Shirts.
Op dinsdag 25 november 2003 18:11 schreef Dr_Murko het volgende:
WIE OH WIE kan mij helpen?
thx,
m
NIGGA WHAT I'M A HUSTLER BITCH!!!
quote:If I didn't care van The Ink Spots.
Op dinsdag 25 november 2003 18:51 schreef S4ndro het volgende:
Als The Shawshank redemption begint, hoor je een liedje uit de autoradio komen van Tim Robbins, wie o wie weet hoe dit nummer heet?
quote:Het nummer is wel okee, maar bij zo'n bandnaam denk ik meteen 'de leuke namen waren zeker op'.
Op dinsdag 25 november 2003 19:16 schreef S4ndro het volgende:
Je bent geweldig dwerg
Wat vind je van dat nummer dan? Of slaat die smiley ergens anders op?
tekst gaat ongeveer zo:
i wanna dance with somebody, i wanna feel with somebody, with somebody i love too. heel bekend denk ik bij iedereen, alleen dan met een vette bas eronder
quote:Whitney Houston?
Op dinsdag 25 november 2003 20:17 schreef Jackal_Omega het volgende:
weet iemand hoe zo nummer heet, wat vet bekend is bij iedereen, alleen nu zit er een vette bas onder.tekst gaat ongeveer zo:
i wanna dance with somebody, i wanna feel with somebody, with somebody i love too. heel bekend denk ik bij iedereen, alleen dan met een vette bas eronder
quote:Ja, maar dan ver-dance-d. Vast een complot van Bobby Brown
Op dinsdag 25 november 2003 20:31 schreef Sidekick het volgende:
Whitney Houston?
heb nog ff gekazaad, maar hij staat er niet bij, het is dus NIET die van flip en fill
[Dit bericht is gewijzigd door Jackal_Omega op 25-11-2003 20:48]
1. In de film Queen of the Dessert treden ze op een gegeven moment op in het casino van de ex van 1 van hen. In de muziek hoor je steeds het woord "finally".
Wat was de naam van de song en van wie is het?
2. In de jaren 70 kwam het voor in een aflevering van Op Losse Groeven
Man die een liedje zingt die ik nooit meer daarna hoorde (heeft waarschijnlijk te maken met de, ah, politieke incorrectheid van de song)
Gaat over een Turk of Marokkaan die teruggaat naar zijn land.
"Agesoef, het ga je goed, na na na na na na na na na" (en dan moet je je daarbij ook het gezellig meeklappen van het studiopubliek voorstellen
quote:Dr. Dre ft. Hittman, Kurupt & Ms. Roq - Let's Get High
Op dinsdag 25 november 2003 18:47 schreef WiXX het volgende:
Welk nummer en van wie is dat rapnummer waarin een wijf ineens schreeuwt.NIGGA WHAT I'M A HUSTLER BITCH!!!
[Dit bericht is gewijzigd door rx7_turbo_II op 25-11-2003 21:17]
quote:aan de lyrics te zien wel, thnx ook voor die andere
Op dinsdag 25 november 2003 14:26 schreef dwerg het volgende:[..]
Dat zou A-Ha kunnen zijn, met Touchy.
quote:Girls On Top - I wanna dance with numbers [2002]
Op dinsdag 25 november 2003 20:17 schreef Jackal_Omega het volgende:
weet iemand hoe zo nummer heet, wat vet bekend is bij iedereen, alleen nu zit er een vette bas onder.tekst gaat ongeveer zo:
quote:Finally van CeCe Peniston
Op dinsdag 25 november 2003 21:01 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik heb twee vraagjes:1. In de film Queen of the Dessert treden ze op een gegeven moment op in het casino van de ex van 1 van hen. In de muziek hoor je steeds het woord "finally".
Wat was de naam van de song en van wie is het?
overigens was de titel van die film: The adventures of Priscilla, queen of the desert
Iedereen heeft vast wel op tv de aankondiging gezien voor iets van de lord of the rings. (volgens mij is het van de dvd van het 2e deel) Nu wil ik weten welk nummer ze daar bij spelen.
Ik ben echt wanhopig, het is zo'n mooi nummer!
quote:Clint Mansell - Lux Aeterna
Op dinsdag 25 november 2003 22:24 schreef Mea.Culpa het volgende:
Ik zoek ook een titel!Iedereen heeft vast wel op tv de aankondiging gezien voor iets van de lord of the rings. (volgens mij is het van de dvd van het 2e deel) Nu wil ik weten welk nummer ze daar bij spelen.
Ik ben echt wanhopig, het is zo'n mooi nummer!
Zie ook: Requiem for a dream soundtrack
quote:Dank je wel
Op dinsdag 25 november 2003 22:06 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Finally van CeCe Peniston
overigens was de titel van die film: The adventures of Priscilla, queen of the desert
Even offtopic:
Viel het iemand ook op dat de muziek van de volgende commercial
Adverteerder/merk: ABN Amro
Product: Banken en Financien
Titel commercial: Junior
Reclamebureau: PPGH/JWT
Eerste uitzending: 6 Mei 2003
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Junior
Componist: Jaap Eggermont
Uitvoerende(n): onbekend
heel erg veel lijkt op deze?
Adverteerder/merk: Vodafone
Product: Telefonie
Titel commercial: Howe are you?
Reclamebureau: Wieden & Kennedy
Eerste uitzending: 30 Januari 2002
Oorspronkelijke titel: Bohemian like you
Componist: onbekend
Uitvoerende(n): Dandy Warhols
op de nieuwe cd van Gordon staat het nummer "als 1 en 1 geen 2 meer is" en volgens mij is dit een duet met Trijntje Oosterhuis.
Nu komt mij dit nummer zo ontzettend bekend voor en kom ik er niet achter wat het origineel is - is er iemand die mij hierbij kan helpen?
Voor de mensen die Bad Boys II hebben gezien (wie niet).
Op het moment dat die chick samen met die cubaan naar het strand gaan om daar een deal tesluiten.
Hoor je aan het begin een lekker zuid americaans nummertje.
Weet iemand wie de arties is en hoe het nummer heet?
Tia
bvd
Het refrein was iets als "I love computers but I think they don't love me", gezongen met een mij onbekend engels accent. De muziek klonk electronisch, beetje begin jaren 80 new wave achtig.
Iemand enig idee?
quote:Yups!
Op woensdag 26 november 2003 03:45 schreef DJMarcel.nl het volgende:
I zoek een nummer (erg jaren '90) beetje soft dance achtig nummertje met een rapper erin (softe rapper) die de hele tijd zingt: "mmm mmm yeah yeah mmm mmm yeah yeah mmm mmm yeah'' en dan ''can't get you out of my mind...'' Verder nog teksten zoals:''When I Saw her... walking down the street.."
Er doorheen hoor je dan een soort van orgeltje en een beetje uptempo beat. Het werd gedraaid op ID&T maar de playlist werkte niet op hun site... Is het Lidell Townsell met Nu Nu ?
Lidell Townsell & MTF - Nu nu [1992]
(Begint met: "The password...is play")
Dance. Nummer begint met alleen een snelle en ritmische (soort van) basgitaar en lekkere dancebeat eronder. Af en toe een break (totale stilte) van 0,2 seconde ofzo. Pas minuten later komt er een simpel deuntje in en that's it. Geen lyrics, simpel as hell, maar o zo lekker.
Gisteren gehoord in de Stunt (Eindhoven) btw.... (studentenfeesje, maar ze zullen het daar dus wel s vaker draaien...). Ik zag meteen een aantal mensen op de DJ afvliegen om te vragen hoe het nummer heet - vond ik toen stom, nou baal ik
and she goes na na na naaaaaaa na na na naaaaaaaa
Van wie is dit nummer???
quote:The Radio's
Op woensdag 26 november 2003 13:50 schreef Yankee het volgende:
and she goes na na na naaaaaaa na na na naaaaaaaa
quote:Inclusief Bart Peters
Op woensdag 26 november 2003 13:51 schreef Berkery het volgende:[..]
The Radio's
1,2,3, turn my head and blablabla, cuz you look so fine and i really wanna make you mine.
4,5,6, come on and get yah kicks, cuz you don't need the money when you look like that do you honey...
anyway, bvd.
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:01 schreef shagrath_dimmu het volgende:
Het heet het nummer van die nieuwe vodafone (?) reclame.1,2,3, turn my head and blablabla, cuz you look so fine and i really wanna make you mine.
4,5,6, come on and get yah kicks, cuz you don't need the money when you look like that do you honey...
anyway, bvd.
quote:En dat is 51....
Op dinsdag 25 november 2003 12:25 schreef dwerg het volgende:[..]
Gefeliciteerd, je bent de 50e die dit nummer zoekt, en het is Are you gonna be my girl van de band Jet.
quote:sorry hoor kon het niet vinden, maar daar zijn jullie voor.
Op woensdag 26 november 2003 14:03 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
[..]En dat is 51....
quote:Studio B Ft Romeo - I See Girls
Op zondag 23 november 2003 15:46 schreef zolTan15 het volgende:
weet iemand hoe dat liedje van axe heet???(dat nieuwe "I see girlz")
Het begint rustig met een orgeltje en dan zingen ze wat, en dan aaaah-haaa-haa, aaaah-haa-haa, aaah-haaaa-haaa hoog jengelend en steeds sterker, en dan een ruige gitaarsolo... is heel bekend maar ik weet mijn god niet van wie
help?
quote:Wordt er helemaal niet in gezongen?
Op woensdag 26 november 2003 15:19 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil zo graag de artiest en tiotel weten van een jaren '70 nummer...Het begint rustig met een orgeltje en dan zingen ze wat, en dan aaaah-haaa-haa, aaaah-haa-haa, aaah-haaaa-haaa hoog jengelend en steeds sterker, en dan een ruige gitaarsolo... is heel bekend maar ik weet mijn god niet van wie
help?
quote:jawel, in het begin (het is dus geen Hocus Pocus van Focus), het is iig een amerikaanse band en de gitaarsolo duurt lang
Op woensdag 26 november 2003 15:20 schreef Fling het volgende:[..]
Wordt er helemaal niet in gezongen?
quote:Deep Purple - Child in time...
Ik wil zo graag de artiest en tiotel weten van een jaren '70 nummer...Het begint rustig met een orgeltje en dan zingen ze wat, en dan aaaah-haaa-haa, aaaah-haa-haa, aaah-haaaa-haaa hoog jengelend en steeds sterker, en dan een ruige gitaarsolo... is heel bekend maar ik weet mijn god niet van wie
help?
quote:Hoor ik hier iemand Deep Purple - Child in time beschrijven ?
help?
Edit: Spraken zij in koor
[Dit bericht is gewijzigd door Gabberhead op 26-11-2003 15:27]
quote:
Op woensdag 26 november 2003 15:23 schreef AirwiN het volgende:[..]
Deep Purple - Child in time...
dankje dankje dankje!!!! Cool!!
quote:haha jajajaja!!
Op woensdag 26 november 2003 15:23 schreef Gabberhead het volgende:[..]
Hoor ik hier iemand Deep Purple - Child in time beschrijven ?
Dankje(jullie!)wel!!
quote:T.Raumschmiere - Monstertruckdriver .....
Op woensdag 26 november 2003 13:34 schreef BramT het volgende:
Zoek er ook 1... Dit gaat heel vaag klinken, maar als je dit nummer kent weet je meteen wat ik bedoel.Dance. Nummer begint met alleen een snelle en ritmische (soort van) basgitaar en lekkere dancebeat eronder. Af en toe een break (totale stilte) van 0,2 seconde ofzo. Pas minuten later komt er een simpel deuntje in en that's it. Geen lyrics, simpel as hell, maar o zo lekker.
Gisteren gehoord in de Stunt (Eindhoven) btw....
(studentenfeesje, maar ze zullen het daar dus wel s vaker draaien...). Ik zag meteen een aantal mensen op de DJ afvliegen om te vragen hoe het nummer heet - vond ik toen stom, nou baal ik
Iemand die me hieraan kan helpen?
quote:Al Green - Let's stay together.
Op woensdag 26 november 2003 17:06 schreef fratsman het volgende:
Ik zoek het nummer uit de nieuwe Orange reclame. Het lijkt een beetje op Simpley Red, maaar is het niet.
Gaat ongeveer zo:
Girl i'm so in love with you, whatever you want me to is a....
Cause youuuuuu make me feel so brandneeeeeww etc. etc.Iemand die me hieraan kan helpen?
quote:Dank, o machtige Swami!
Op woensdag 26 november 2003 17:07 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Al Green - Let's stay together.
quote:redelijk vrolijk liedje, maar meer weet ik niet
one day or another.. i'm gonna.. catch ya catch ya?
iemand enig idee hoe dit nummer heet?
dat is spaans en gezongen door een dame..... uit '91 geloof ik.......
Hicho de la luna heet het nr. (ik schrijf het niet goed) maar ik wil graag de artiestennaam hierbij.....
kazaa neemt geen genoegen met het bovengenoemde
quote:Mecano. En het is Hijo de la luna.
Op woensdag 26 november 2003 18:23 schreef onlogisch het volgende:
Hicho de la luna heet het nr. (ik schrijf het niet goed)
quote:dat is snel
Op woensdag 26 november 2003 18:25 schreef dwerg het volgende:[..]
Mecano. En het is Hijo de la luna.
merci
quote:Blondie - One way or another denk ik.
Op woensdag 26 november 2003 18:11 schreef Joachim het volgende:
Ik zoek een liedje maar ik weet alleen maar heel vaag hoe de tekst gaat
[..]redelijk vrolijk liedje, maar meer weet ik niet
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:45 schreef RemCow het volgende:
Hoe heet het nummer aan 't eind van Scream 1, voordat 't de aftiteling komt. Kan best dat het nummer ook nog te horen is aan het begin van de aftiteling.
En nu niet allemaal links geven van de soundtrack, volgens mij staat ie daar niet op.
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:52 schreef RemCow het volgende:
Kunnen jullie mij vertellen wie dit is?
http://members.home.nl/parwanto/Remco/stukje.mp3Ik vind het veel weg hebben van Rob Dougan edit: (clubbed to death).
Mijn broer zegt ook dit stukje in The Matrix Reloaded gehoord te hebben, maar ik heb de hele soundtrack afgeluisterd en daar staat het nummer iig niet op.En anderen kunnen het ook vinden, dus dat is het volgens mij niet.
Ohw, ik heb dit nummer geript uit jordancapri6.wmv. Zie KaZaa voor het hele filmpje ;P. Best leuk
![]()
.
quote:dat lijkt der idd wel behoorlijk op
Op woensdag 26 november 2003 18:34 schreef Berkery het volgende:[..]
Blondie - One way or another denk ik.
heel erg bedankt!
yee, 1000e post
[Dit bericht is gewijzigd door Joachim op 26-11-2003 18:57]
alvast bedankt !!!!!!!!!!!!
quote:Miss Jane - It's a fine day.
Op woensdag 26 november 2003 18:57 schreef 2HARD4U het volgende:
ik ben op zoek naar de dj/ producer van het volgende nummer.
in het nummer komt de volgende tekst voor (it`s gonna be a fine night tonight) dit met een vrouwen stem ik hoorde de track in een live set van defqon 1
weet iemand van wie dit nummer is?alvast bedankt !!!!!!!!!!!!
(Wilde gok)
quote:k thanks zal meteen ff checken
Op woensdag 26 november 2003 19:05 schreef Yankee het volgende:[..]
Miss Jane - It's a fine day.
(Wilde gok)
quote:www.ster.nl kan een uitkomst bieden voor reclame muziekjes
Op woensdag 26 november 2003 20:09 schreef japiejo het volgende:
niemand?
Adverteerder/merk: Playstation
Product: Computerspelletjes
Titel commercial: Kingdom Hearts
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: onbekend
Oorspronkelijke titel: Single and Clean
Componist: onbekend
Uitvoerende(n): Hikaru Utada
quote:Crazy About Her
Op woensdag 26 november 2003 21:04 schreef Georges het volgende:
Zoek een nummer van Rod Stewart
In de tekst zit de zin: She destined to be mine en I'm crazy about her
Iemand een idee?
BTW: Als je een stukje tekst weet, hoef je dat alleen maar in te voeren in Google, met aanhalingstekens: "She destined to be mine" & dan zet je lyrics erachter. Dan heb je het zo gevonden
http://www.google.com/search?q=%22She+destined+to+be+mine%22+lyrics
quote:
Op woensdag 26 november 2003 21:21 schreef marcell het volgende:
Zoek het nummer van de Vodafone reclameRock nummertje
one, two, three............. zo begint ie
quote:En dat is 52....
Op dinsdag 25 november 2003 12:25 schreef dwerg het volgende:
Gefeliciteerd, je bent de 50e die dit nummer zoekt, en het is Are you gonna be my girl van de band Jet.
quote:bedankt maat
Op woensdag 26 november 2003 21:49 schreef Litpho het volgende:[..]
[..]En dat is 52....
quote:Geen probleem
Op woensdag 26 november 2003 21:51 schreef marcell het volgende:
bedankt maat
quote:
quote:
quote:Bitch jumped up my dick
Op dinsdag 25 november 2003 18:47 schreef WiXX het volgende:
Welk nummer en van wie is dat rapnummer waarin een wijf ineens schreeuwt.NIGGA WHAT I'M A HUSTLER BITCH!!!
http://kanonnen.flamestrike.nl/Paul/fb.mp3
http://kanonnen.flamestrike.nl/Paul/fa.mp3
quote:Ja, die komen van donkeykong op de N64
Op woensdag 26 november 2003 22:52 schreef Roellio het volgende:
Herkent iemand één, of misschien wel allebei, van de 2 volgende muziekfragmenten?http://kanonnen.flamestrike.nl/Paul/fb.mp3
http://kanonnen.flamestrike.nl/Paul/fa.mp3
quote:Tol Hanse - Big City??
Op woensdag 26 november 2003 23:11 schreef MatthijsDvD het volgende:
Wie is de artiest van dat liedje Big Brother, Big Big brother aaaaaaah... en zo verder wie weet het HELPBedankt!
het is een best "ruig" nummer en het refrein begint met: AND I SWEAR... (dit d8 ik dat het was-->) its a nightmare .....?.............en dan iets van ohohoh
ja heel vaag en khoop dat iemand me kan helpen!!!!
quote:Is dat niet gewoon You Oughta Know? Refrein begint met: "I'm here to remind you"
Op donderdag 27 november 2003 00:32 schreef GreenEyes het volgende:
ik heb een HELE vage omschrijving, ik weet niet eens of de tekst klopt of dat ik die er maar gedeeltelijk zelf bij heb verzonne zodat ik het toch kan neuriën.
volgens mij is het een nummer van alanis morissette maar dat weet ik ook niet 100% zekerhet is een best "ruig" nummer en het refrein begint met: AND I SWEAR... (dit d8 ik dat het was-->) its a nightmare .....?.............en dan iets van ohohoh
ja heel vaag en khoop dat iemand me kan helpen!!!!
quote:Eerste gok:
Op donderdag 27 november 2003 01:12 schreef bork het volgende:
Ik heb een supervage en ik/wij (en nu ook 2 anderen) worden er helemaal gek van. Ik kan het alleen maar neurienen/lala'en.
Het was gisteren even op best of the 80ties op net 5. Ik hoorde het 5 seconden. Het was een frans liedje met een vrouwelijke zangeres. Er zit electronische muziek in en is een aparte stijl. Op de basis van de teksten die ik wist te herinneren kon ik niks bij google vinden was pastte. Die geef ik daarom (nog) niet omdat ik hoop dat iemand weet dat is het!
Lio - Amoureux Solitaires
Belgisch, net als trouwens
quote:-edit-
Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi
Vanessa Paradis - Joe Le Taxi kan eventueel ook...
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 27-11-2003 01:18]
quote:Beetje late reactie van mijn kant wellicht, maar ik wilde richting dwerg het volgende meegeven:
Op dinsdag 25 november 2003 18:46 schreef dwerg het volgende:[..]
Laugh and walk away van The Shirts.
1,2,3 blah blah, 4,5,6 blah blah
Het klinkt als de hives maar weet niet zeker...
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:28 schreef wc-eend het volgende:
Ik zoek het nummer van de vodafone reclame het gaat ongeveer zoals dit:1,2,3 blah blah, 4,5,6 blah blah
Het klinkt als de hives maar weet niet zeker...
quote:En dat is 53....
Op dinsdag 25 november 2003 12:25 schreef dwerg het volgende:
quote:Visage - Fade to grey misschien?
Op donderdag 27 november 2003 01:12 schreef bork het volgende:
Ik heb een supervage en ik/wij (en nu ook 2 anderen) worden er helemaal gek van. Ik kan het alleen maar neurienen/lala'en.
Het was gisteren even op best of the 80ties op net 5. Ik hoorde het 5 seconden. Het was een frans liedje met een vrouwelijke zangeres. Er zit electronische muziek in en is een aparte stijl.
aaahaaaaaa.... we fade to grey...
quote:Geweldig!!! Dat is 'm. Bedankt!!!
Op woensdag 26 november 2003 15:28 schreef Mighty_Mike het volgende:[..]
T.Raumschmiere - Monstertruckdriver .....
quote:Iemand een idee ?
jaja jetzt wird wieder in die hende geschluckt, wir zahlen das bruto-zosialprodukt etc. etc.
een van de neue welle-lichting (81-83).
of een cover daarvan natuurlijk.
quote:dat is um! dank je!
Op donderdag 27 november 2003 17:53 schreef ranja het volgende:
Geier Sturzflug - Bruto socialproducteen van de neue welle-lichting (81-83).
of een cover daarvan natuurlijk.
Is geloof ik een nieuw nummer
quote:Je zegt het zelf al. Hun vorige single, overigens.
Op donderdag 27 november 2003 18:45 schreef MikeyMo het volgende:
simply red, fake
quote:Thnx, en ik blijf je avatar leuk vinden
Op donderdag 27 november 2003 18:46 schreef dwerg het volgende:[..]
Je zegt het zelf al. Hun vorige single, overigens.
quote:Hee dat was die van mij.
Op donderdag 27 november 2003 01:17 schreef Jane het volgende:
Vanessa Paradis - Joe Le Taxi kan eventueel ook...
Zo van "it's a dirty job but someone has to do it", kom net nadat Eminem zegt van "may I have your attention" please
quote:Sailor - Girls, girls, girls...
Op donderdag 27 november 2003 20:46 schreef DaanR het volgende:
Ik zoek het nummer waarin vooral wordt gezongen: girls, girls, girls. Jullie kennen het allemaal van de reclame van Pearle, want die hebben er voor de gelegenheid Pearl, pearle, pearl van gemaakt. Weet iemand hoe dit nummer heet? TNX
Iemand?
quote:Jahhhh!!!!!!! Dat is 'm gewoon, thanx!!!!!!!!!!
Op donderdag 27 november 2003 21:33 schreef dwerg het volgende:
Waarschijnlijk bedoel je Seven nation army, van The White Stripes. Als het uit de 3FM-commercial komt tenminste.
Zit een refreintje in met een tekst a la "hmmhmhm mirror of the sun". Maar dat zal ik wel verkeerd verstaan.
quote:Klinkt als "Road Trippin'" van de Peppers.
Op donderdag 27 november 2003 22:14 schreef keeper het volgende:
Zit een refreintje in met een tekst a la "hmmhmhm mirror of the sun". Maar dat zal ik wel verkeerd verstaan.
quote:Vast niet Faith no more - We care a lot.
Op donderdag 27 november 2003 20:13 schreef Little_Meanie het volgende:
Hoe heet het liedje aan het begin van BNN @ work?Zo van "it's a dirty job but someone has to do it", kom net nadat Eminem zegt van "may I have your attention" please
quote:Nightraver - so
Op donderdag 27 november 2003 22:29 schreef Litpho het volgende:[..]
Vast niet Faith no more - We care a lot.
-edit-
Dees sloeg dus op
quote:
Op donderdag 27 november 2003 20:13 schreef Little_Meanie het volgende:
Hoe heet het liedje aan het begin van BNN @ work?
Zo van "it's a dirty job but someone has to do it", kom net nadat Eminem zegt van "may I have your attention" please
quote:
Op donderdag 27 november 2003 22:17 schreef Zander het volgende:[..]
Klinkt als "Road Trippin'" van de Peppers.
Is gezien de titel ook niet zo'n gek nummer bij The Trip natuurlijk .
quote:
Op donderdag 27 november 2003 19:10 schreef MrAbagnale het volgende:
dat nummer wat je hoort in de truman show. Het lijkt heel erg op het begin van amused to death van roger waters
quote:
Op donderdag 27 november 2003 23:17 schreef MrAbagnale het volgende:
Ik zoek trouwens nog een nummerDat nummer waar the family man die vanavond op tv was mee begon. Dat liedje dat nicolas cage zingt. Klassiek achtig nummer
1. This Could Be Heaven - Seal
2. Wicked Game - Chris Isaak
3. One - U2 Listen Listen
4. You Stole My Bell - Elvis Costello
5. I Don't Know How I Got By - Edwin Mccain
6. World Looking In - Morcheeba
7. Once in a Lifetime - Talking Heads
8. To Be with You - Mr. Big
9. Side Show - Blue Magic
10. La La (Means I Love You) - Delfonics
11. Eres Tu - Mocedades
12. La Donna e Mobile (from Rigoletto) - London Symphony
13. The Family Man Main Title - Danny Elfman
14. Promise - Danny Elfman
En dan denk ik dat je # 12 bedoelt maar ik heb de film niet gezien
quote:en ik wacht alweer 3 jaar
Op woensdag 26 november 2003 22:22 schreef EggsTC het volgende:[..]
quote:
Op donderdag 27 november 2003 23:23 schreef palpatine het volgende:
ik zoek de naam van de persoon die de intro van de shining heeft gemaakt.
Wie weet het orgineel zo?
quote:Pennywise - Brohym
Op vrijdag 28 november 2003 02:22 schreef Fillipe het volgende:
Ik zoek het orginele nummer van oooooooohooooheeehooooo..
Met gitaar en bass, er is nu een cover van.
Ene Melrose met O, maar dat is een foute tekst ik zoek het orgineel, hij is wel bekend namelijk.Wie weet het orgineel zo?
quote:Je hebt gewoon te moeilijke vragen.
Op vrijdag 28 november 2003 00:08 schreef EggsTC het volgende:[..]
en ik wacht alweer 3 jaar
Hoort dan zoiets als:
I just wanted to fuck that girl, I just wanted to fuck
dacht ik.
quote:Ik dank u
Op vrijdag 28 november 2003 00:55 schreef Beetle het volgende:[..]
[afbeelding]
Héére's Johnny!!
quote:het zal toch niet weeeeeeer deze zijn: T.Raumschmiere - Monstertruckdriver
Op vrijdag 28 november 2003 16:02 schreef janique het volgende:
ik zoek de uitvoerende en de titel van een videoclip die ik vanmiddag op MTV zag.
De clip is getekend en in zwart/wit uitgevoerd.
quote:...
Op vrijdag 28 november 2003 16:05 schreef Luka het volgende:[..]
het zal toch niet weeeeeeer deze zijn: T.Raumschmiere - Monstertruckdriver
quote:helaas wel vrees ik, maar zonder naam of titel is het zo lastig zoeken op fok of verder op internet ;-)
Op vrijdag 28 november 2003 16:05 schreef Luka het volgende:[..]
het zal toch niet weeeeeeer deze zijn: T.Raumschmiere - Monstertruckdriver
dank u wel.....!
quote:Goed gekozen username. (voor dit geval dan.
Op vrijdag 28 november 2003 16:11 schreef Dieptriest het volgende:[..]
...
quote:zo erg is het toch niet als iemand zich vergist in het posten onder de verkeerde account
Op vrijdag 28 november 2003 16:14 schreef Sidekick het volgende:[..]
Goed gekozen username. (voor dit geval dan.
).
quote:Vertel...
Op vrijdag 28 november 2003 16:16 schreef Dieptriest het volgende:[..]
zo erg is het toch niet als iemand zich vergist in het posten onder de verkeerde account
quote:Dieptriest is de account van mijn vriendje (die standaard ingelogd staat)
Op vrijdag 28 november 2003 16:17 schreef Sidekick het volgende:[..]
Vertel...
quote:http://info.omroep.nl/ster?nav=ravnHsHCjEtCwDvDJcnB
Op vrijdag 28 november 2003 16:17 schreef fuct het volgende:
De reclame van LExus...wie zingt welk nummer daarin?
Thievery Corporation - Until the morning.
quote:Als je het nog niet gevonden hebt: Something about us. Staat op de cd Discovery. En dit is op single gezet omdat binnenkort de film verschijnt waar al die leuke videoclips uit zijn gehaald.
Op dinsdag 25 november 2003 22:33 schreef KwebeMark het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft daft punk een nieuwe nummer uitgebracht. Ik kan alleen de titel niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |