Met Sophie Ellis Baxtor, "Black Holes for the Young".quote:Op zondag 31 januari 2010 11:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dat duet met Nina Persson vond ik erg lekker fris. Zijn er nog meer samenwerkingen bekend bij jullie, de die-hards?
Doe je bestquote:Op zondag 14 maart 2010 07:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Misschien een mooie(re) OP in het volgende topic?
Wow zeg! Jaloers hierzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:58 schreef Ternerito het volgende:
Naar Edinburgh in de Corn ExchangeGelijk een paar daagjes eraan vast geplakt om de stad te zien
Grappig trouwens dat dit topic bijna 10 jaar geleden gestart is en nog steeds actueel.quote:
Mwoah, in 10 jaar tijd nog niet 1 topic vol is ook geen reclame...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Grappig trouwens dat dit topic bijna 10 jaar geleden gestart is en nog steeds actueel.
Ander podium wel, misschien staan ze wel gedeeltelijk tegenover elkaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:14 schreef Bayswater het volgende:
Bevestigd op Pinkpop, alleen op de dag met Coldplay helaas.
QFT, echter... ik vind de andere bands op die dag zeker niet slecht.. Eens goed over nadenken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:14 schreef Bayswater het volgende:
Bevestigd op Pinkpop, alleen op de dag met Coldplay helaas.
Kaarten zijn, in afwachting van de betaling, vergeven...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:54 schreef MadMaster het volgende:
Mocht er nog iemand geļnteresseerd zijn, voor de normale prijs van ¤67,30 (incl. lidmaatschap Melkweg, servicekosten, kosten verzending en creditcard) heb ik nog 2 hardcopy (geen fasttickets/eigen printjes dus) kaarten beschikbaar.
Eventuele reacties graag via PM...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |