De prostaat is een klier die vlak onder de blaasuitgang en om de plasbuis heen ligt. Het is te vergelijken met een appeltje waar het klokhuis is uitgeboord. De prostaat is ongeveer zo groot als een walnoot of kastanje en maakt onderdeel uit van het mannelijk voortplantingssysteem.
De prostaat is onder te verdelen in drie zones (zie afbeelding):
Diepstgelegen zone (centrale zone) het dichtst bij de blaas
Middengebied (overgangszone)
Buitenkant (perifere zone) dichtst bij de uitgang
De functie van de prostaat is het vervoer van zaadcellen. Bij een zaadlozing komen de zaadcellen in het prostaatvocht naar buiten. Het prostaatvocht houdt de zaadcellen in leven op de reis naar buiten en in de vagina. De functie van de prostaat ligt voornamelijk in de vruchtbaarheid en niet in de sexualiteit.
De prostaat heeft de merkwaardige eigenschap dat hij vanaf de puberteit gaat groeien. Deze groei van de prostaat wordt geregeld door hormonen. Hormonen regelen ook de vorming van prostaatvocht en de zaadcelproduktie.
Meestal gaat de groei van de prostaat rond het 50ste levensjaar problemen opleveren.
Wat gebeurt er bij het klaarkomen
Bij het klaarkomen worden de zaadcellen naar de prostaat gepompt. Daar worden ze vermengd met het prostaatvocht. Bij de ejaculatie trekt de prostaat samen en wordt het sperma (zaadcellen in prostaatvocht) door de plasbuis naar buiten geperst. De blaashals wordt ook samengetrokken waardoor het sperma niet in de blaas kan stromen.
Afbeelding 1 laat het samentrekken van de blaashals zien, waardoor de zaadcellen en het prostaatvocht niet in de blaas kunnen stromen. Verder trekt de prostaat reeds gedeeltelijk samen om prostaatvocht af te scheiden en komen uit de ejaculatiekanaaltjes de zaadcellen.
Op afbeelding 2 trekt de prostaat vervolgens verder samen en iets later wordt de externe sluitspier geopend. Aldus wordt het sperma door de plasbuis heen gepompt om vervolgens uit de penis te komen
en: De prostaat is een relatief klein, ongeveer kastanje-groot orgaan dat zich, alleen bij de man, juist onder de blaas aan het begin van de plasbuis bevindt. Aan de voorkant ligt hij tegen het schaambeen aan, aan de achterkant ligt de endeldarm. De prostaat ligt dus om de plasbuis heen en zou, als ie groter wordt, de plasbuis kunnen vernauwen. De prostaat is een klier, en bestaat uit miljarden kleine buisjes, die met z'n allen het zaadvocht maken. Sperma bestaat voor een groot deel uit zaadvocht en maar voor een heel klein gedeelte uit zaadcellen. Dat is ook de reden dat na een sterilisatie, waarbij immers de zaadleiders boven de bijballen worden doorgeknipt en afgebonden, er toch nog altijd sperma tijdens een 'zaadlozing' wordt geproduceerd. De reden dat het sperma niet 'de verkeerde kant' uit gaat (naar de blaas toe) is gelegen in het feit dat voor dit doel een speciaal klein afsluitspiertje is geschapen dat dit verhindert. Dit spiertje ligt nèt tussen prostaat en blaas in, om de plasbuis heen; het wordt alleen actief tijdens zaadlozingen en sluit de plasbuis daar dan af, zodat het sperma niet naar de blaas kan. Dat is ook de reden dat er om en nabij het tijdstip van klaarkomen (en voor sommige mannen tijdens de gehele erectie) niet geplast kan worden. Bij de geboorte is-ie al aanwezig, maar heel klein. Onder invloed van het mannelijk geslachtshormoon (testosteron) groeit de prostaat in de puberteitsjaren tot volwassen grootte. Later kan het orgaan bij een aantal mannen in de loop van de jaren steeds groter worden, hoewel dat gelukkig zeker niet altijd gebeurt.
de prostaat wordt vaak onderschat door zowel mannen als vrouwen. de prostaat kan bij seks namelijk verschillende functies hebben die mannen en vrouwen onderschatten.
de eerste functie is, zoals hierboven al is gezegd, de aanmaker van sperma: hetgeen je bij ejaculatie naar buiten werkt is dus bijna alleen maar sperma, met een klein vleugje zaadcellen.
de tweede functie is de genotsfunctie. Veel mannen zijn huiverig voor anale seks, en daarbij komt dat vrouwen moeilijk anaal kunnen penetreren, maar vlak achter de ingang van de anus, kan je de prostaat aanraken. De prostaat wordt ook wel de G-spot van de mannen genoemd, omdat bij de juiste aanraking de man enorm gestimuleerd kan worden.
deze stimulans voelt in het begin aan alsof de jongen moet plassen, maar als je dan verder gaat en je doet het goed (niet te ruw maar met de hand strelen of rustig penetreren) dan trekt dat gevoel weg en maakt plaats voor opwelling!
de prostaat zit ongeveer 5 cm van de ingang van de anus en voelt zacht en glad aan. bij opwinding kan deze uitzetten (zie hierboven).. je kan het ook buiten het lichaam redelijk stimuleren door net onder de balzak te stimuleren .
Het is dus een tip om de prostaat ook te stimuleren tijdens seks.
succes .
quote:Wie eigenlijk niet ?
Op donderdag 20 november 2003 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil nie lullig klinken, maar heb je zelf weleens iets in je endeldarm gehad? Voelt dus echt niet prettig
quote:Het feit dat je bij seks opgewonden bent en er een hoop dingen een stuk onspannender zijn dan buiten dit feit speelt ook een rol hoor
Op donderdag 20 november 2003 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil nie lullig klinken, maar heb je zelf weleens iets in je endeldarm gehad? Voelt dus echt niet prettig
ik vond het als klein jong (en nu nog) absoluut niet leuk om een zetpil in te krijgen, maar tijdens seks denk je daar toch anders over, omdat je opgewonden bent (hormoontjes hormoontjes) daarbij: zover zit ie niet in de endeldarm, je kan er gemakkelijk met je vinger komen, en je kan hem ook buitenkans stimuleren..
quote:Inderdaad, de stimulerende vinger van de vrouw moet dan wel op het juiste moment de prostaat betasten. De prostaat melken of dergelijke flauwekul moet naar het land der fabelen worden verwezen. Zoiets bestaat niet. De prostaat produceert simpel wat vocht net als de zaadblaasjes.
Op donderdag 20 november 2003 21:49 schreef Jerruh het volgende:
Het is dus een tip om de prostaat ook te stimuleren tijdens seks.succes
.
quote:De ervaringsdeskundige heeft gesproken
Op donderdag 20 november 2003 22:06 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik vond het als klein jong (en nu nog) absoluut niet leuk om een zetpil in te krijgen, maar tijdens seks denk je daar toch anders over, omdat je opgewonden bent (hormoontjes hormoontjes) daarbij: zover zit ie niet in de endeldarm, je kan er gemakkelijk met je vinger komen, en je kan hem ook buitenkans stimuleren..
quote:Klinkt mischien grof, maar iemand met jouw vak zou zich eens in zijn reet moeten laten neuken, dan weet ie waar hij het over heeft.
Op donderdag 20 november 2003 23:32 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
Inderdaad, de stimulerende vinger van de vrouw moet dan wel op het juiste moment de prostaat betasten. De prostaat melken of dergelijke flauwekul moet naar het land der fabelen worden verwezen. Zoiets bestaat niet. De prostaat produceert simpel wat vocht net als de zaadblaasjes.
quote:
Op donderdag 20 november 2003 23:37 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Klinkt mischien grof, maar iemand met jouw vak zou zich eens in zijn reet moeten laten neuken, dan weet ie waar hij het over heeft.
Ik bedank voor de eer. Ik geloof best dat stimulatie van de prostaat een extra dimensie aan het klaarkomen kan geven hoor.
quote:zeg maar een kompleet ander orgasme.
Op donderdag 20 november 2003 23:39 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
Ik bedank voor de eer. Ik geloof best dat stimulatie van de prostaat een extra dimensie aan het klaarkomen kan geven hoor.
quote:jezus, nu word ik wel nieuwschierig hoor
Op donderdag 20 november 2003 23:40 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
zeg maar een kompleet ander orgasme.
quote:
Op donderdag 20 november 2003 23:46 schreef Kaps00ny het volgende:
In Me Myself & Irene zie je hoe een prostaat wordt GEMOLKEN... dus als je nou wil weten hoe dat nou precies allemaal in zn werk gaat, weet je wat je te doen staat...doei!!!
quote:wat, nog nooit van een anaal orgasme gehoord?
Op donderdag 20 november 2003 23:41 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
jezus, nu word ik wel nieuwschierig hoor
quote:zou u zo vriendelijk WILLEN zijn geen mieren te penetreren in mijn bijzijn, dank u
Op donderdag 20 november 2003 23:51 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
quote:He mag hij gewoon onderzoek voor zijn werk doen?
Op donderdag 20 november 2003 23:52 schreef Kaps00ny het volgende:[..]
zou u zo vriendelijk WILLEN zijn geen mieren te penetreren in mijn bijzijn, dank u
quote:Haha
Op donderdag 20 november 2003 23:51 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
wat, nog nooit van een anaal orgasme gehoord?
*verbaasd kijkt*
Tsk Tsk Tsk
Is daar geen vakliteratuur over?
je zou een kompleet nieuw deel van je vakgebied kunnen beschrijven.
Straks vertel je me dat je ook nog nooit van een full body orgasme hebt gehoord.
Wel van een anaal orgasme hoor...
Ik kom niet uit 1965, dus laat me hier informeren over de prostaatmelkers, prostaatstimulatoren, full body orgasmes en dergelijke Gebieden waar ik op dit moment nog niet veel kaas van heb gegeten.. Dus brandt los: Wat versta jij onder een full body orgasme?
[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 20-11-2003 23:56]
quote:ja hoor alleen die spelfout.... boeiuhh
Op donderdag 20 november 2003 23:53 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
He mag hij gewoon onderzoek voor zijn werk doen?
quote:Dacht dat je er voor geleerd had, als seksuoloog zijnde
Op donderdag 20 november 2003 23:54 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
Haha
Ik ben 12 jaar jonger, dus laat me hier informeren over de prostaatmelkers, prostaatstimulatoren, full body orgasmes en dergelijke
quote:
Op donderdag 20 november 2003 23:56 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Dacht dat je er voor geleerd had, als seksuoloog zijnde
Die benaming seksuoloog is bij wijze van...
quote:Oooooooooh Fakert
Op donderdag 20 november 2003 23:59 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
Die benaming seksuoloog is bij wijze van...
Wel zeuren over dat het leuk lijkt om een vrouw anaal te nemen maar zelf niet durven.
Als je klein begint met een vibrator die de dikte van een balpen heeft gaat het prima. Zet de trilfunctie aan en hoppa. Je kan tot het plafond schieten.
Ik ben overtuigd hetero maar analae stimulatie is echt hemels.
Wie het nooit probeerd mist toch echt iets in zijn leven. Het gevoel van orgasme is 10x zo heftig en lekkerder dan een gewoon orgasme.
Dat wussy achtig gedoe van: het lijkt me eng, het doet pijn, ik wil niets in mijn anus is echt zielig. En dat pretendeerd dan echte mannen te zijn.
Zucht...
quote:Nou ik weet wat jij loopt te miepen over ons mannen !
Op vrijdag 21 november 2003 09:07 schreef merry77 het volgende:
Wat een watjes de meeste jongens hier.Wel zeuren over dat het leuk lijkt om een vrouw anaal te nemen maar zelf niet durven.
Als je klein begint met een vibrator die de dikte van een balpen heeft gaat het prima. Zet de trilfunctie aan en hoppa. Je kan tot het plafond schieten.Ik ben overtuigd hetero maar analae stimulatie is echt hemels.
Wie het nooit probeerd mist toch echt iets in zijn leven. Het gevoel van orgasme is 10x zo heftig en lekkerder dan een gewoon orgasme.
Dat wussy achtig gedoe van: het lijkt me eng, het doet pijn, ik wil niets in mijn anus is echt zielig. En dat pretendeerd dan echte mannen te zijn.Zucht...
kijk dat jij het nou lekker vind om iets in je POEPERD te zetten, prima.
Ik blijf van mening dat de ANUS gemaakt is om alleen poep het lichaam te doen verlaten. En of ik de ervaring heb dat er iets mijn in hol in gaat, kan ik betreurd alleen met ja antwoorden,..........................
Er is in mijn jonge jaren meerderemaal een thermometer in gegaan, en sinds kort een intern onderzoek gehad daar. En nee dat voelde nou NIET echt bepaald lekker, 2 vingers in mijn hol.
Hopelijk hoef ik dit nooit meer nee te maken !
Dat vrouwen nou anders willen dan waar het lichaam voor gemaakt is, betuigd al weer van de perversiteit van jullie. Wij mannen worden meestal voor vieze ventjes uitgemaakt omdat wij openlijker zijn over sex. Maar uit mijn ervaring is gebleken dat vrouwen veel erger zijn als dan mannen. en er maar zelden voor uit durven te komen.
quote:Nee toen was je ook niet seksueel opgewonden denk ik.
Op vrijdag 21 november 2003 11:39 schreef Shadow_Smile het volgende:[..]
Er is in mijn jonge jaren meerderemaal een thermometer in gegaan, en sinds kort een intern onderzoek gehad daar. En nee dat voelde nou NIET echt bepaald lekker, 2 vingers in mijn hol.
quote:Ik zal zo even je vriendin bellen dat ze je niet meer mag pijpen.
Dat vrouwen nou anders willen dan waar het lichaam voor gemaakt is, betuigd al weer van de perversiteit van jullie.
quote:Liegerd.
Wij mannen worden meestal voor vieze ventjes uitgemaakt omdat wij openlijker zijn over sex.
quote:Als ik voor een onderzoek 2 vingers in mijn hol krijg dan vind ik dat alles behalve lekker, krijg ik tijdens een heerlijke beurt wat in mijn kontje dan geniet ik met volle teugen.
Op vrijdag 21 november 2003 11:39 schreef Shadow_Smile het volgende:[..]
Nou ik weet wat jij loopt te miepen over ons mannen !
kijk dat jij het nou lekker vind om iets in je POEPERD te zetten, prima.
Ik blijf van mening dat de ANUS gemaakt is om alleen poep het lichaam te doen verlaten. En of ik de ervaring heb dat er iets mijn in hol in gaat, kan ik betreurd alleen met ja antwoorden,..........................
Hopelijk hoef ik dit nooit meer nee te maken !
Dat vrouwen nou anders willen dan waar het lichaam voor gemaakt is, betuigd al weer van de perversiteit van jullie. Wij mannen worden meestal voor vieze ventjes uitgemaakt omdat wij openlijker zijn over sex. Maar uit mijn ervaring is gebleken dat vrouwen veel erger zijn als dan mannen. en er maar zelden voor uit durven te komen.
Er is een wezelijk verschil tussen onder nare omstandigeheden wat in je krijgen en als je lekker ontspannen bent en geil bent...
Vele mannen vinden het heerlijk, dus die zijn net zo pervers als wij vrouwen, daarbij is het vaak zo dat de vrouw aan anale sex gaat doen omdat de man aangeeft dat te willen proberen(en dat haar ook wel leuk lijkt hopenlijk dan ).
quote:Nee toen was je ook niet seksueel opgewonden denk ik.
Op vrijdag 21 november 2003 11:44 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Nee toen was je ook niet seksueel opgewonden denk ik.
[..]Ik zal zo even je vriendin bellen dat ze je niet meer mag pijpen.
[..]Liegerd.
Ik zal zo even je vriendin bellen dat ze je niet meer mag pijpen.
Dat zie je helemaal verkeerd !
De ANUS is gemaakt om wat uit te laten komen !, de mond en de vagina zijn gemaakt om wat in te laten gaan. De VAGINA heeft toch ook lippen ??? Zie neuken maar als een 2e vorm van pijpen. Het is er warm, zacht, en lekker nat, en zelfs de vagina slikt. Als ik het hier over mis heb, kom maar met tegen bewijs !!!
Liegerd.
quote:Geloof ons nu maar, of je nu hetro, Bi of Homosexueel bent... als je geil bent is et lekker... t lijkt mij ook niet lekker als ik onderzocht word en 2 vingers in me reet krijg (hoewel t idee enigszins opgeilend is als t uit de hand loopt
Op vrijdag 21 november 2003 13:02 schreef Shadow_Smile het volgende:[..]
Nee toen was je ook niet seksueel opgewonden denk ik.
Ik zal zo even je vriendin bellen dat ze je niet meer mag pijpen.Dat zie je helemaal verkeerd !
De ANUS is gemaakt om wat uit te laten komen !, de mond en de vagina zijn gemaakt om wat in te laten gaan. De VAGINA heeft toch ook lippen ??? Zie neuken maar als een 2e vorm van pijpen. Het is er warm, zacht, en lekker nat, en zelfs de vagina slikt. Als ik het hier over mis heb, kom maar met tegen bewijs !!!
Liegerd.
[Dit bericht is gewijzigd door Lucs0l op 21-11-2003 13:34]
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 13:33 schreef Lucs0l het volgende:[..]
Geloof ons nu maar, of je nu hetro, Bi of Homosexueel bent... als je geil bent is et lekker... t lijkt mij ook niet lekker als ik onderzocht word en 2 vingers in me reet krijg (hoewel t idee enigszins opgeilend is als t uit de hand loopt
) dus niet zeuren maar relaxen en doen
![]()
[edit] typo [/edit]
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 13:02 schreef Shadow_Smile het volgende:Het is er warm, zacht, en lekker nat, en zelfs de vagina slikt. Als ik het hier over mis heb, kom maar met tegen bewijs !!!
Nouja, een kontje is warm, zacht en lekker strak
quote:?? Alsof alleen homo's anale seks hebben.....quatsch
Op donderdag 20 november 2003 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Sorry hoor, maar de prostaat laten jubelen is geweldig, hetero mannen missen daar echt een heel stuk.
quote:Daar zit wat in, maar dat zullen de meeste hetero mannen niet toegeven.
Op zaterdag 22 november 2003 16:50 schreef Solitarias het volgende:[..]
?? Alsof alleen homo's anale seks hebben.....quatsch
Één van de lekkerste dingen die er zijn op aard...klaarkomen is natuurlijk al erg lekker, maar als je dan ook nog iets stimuleert in je anus (daar zit dus één of ander geil iets), maak je het orgasme super...zeker als je een paar dagen/weken niet gekomen vent
En ik ben dan wel meer van de jongens, maar denk dat een hetero het ook eens moet proberen. Nee heb je, zal ik maar zeggen...maar jah, wat de hetero niet kent, dat vreet ie blijkbaar niet
Één van de lekkerste dingen die er zijn op aard...klaarkomen is natuurlijk al erg lekker, maar als je dan ook nog iets stimuleert in je anus (daar zit dus één of ander geil iets)...
Dat is dus je prostaat...
quote:Precies...maar ik wel, en de meeste hetero's off-public stiekum ook
Op zaterdag 22 november 2003 23:28 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Daar zit wat in, maar dat zullen de meeste hetero mannen niet toegeven.
Nog andere tips
quote:Misschien tijd om op ontdekkingstocht te gaan
Op donderdag 20 november 2003 21:49 schreef Jerruh het volgende:de tweede functie is de genotsfunctie. Veel mannen zijn huiverig voor anale seks, en daarbij komt dat vrouwen moeilijk anaal kunnen penetreren, maar vlak achter de ingang van de anus, kan je de prostaat aanraken.
de prostaat zit ongeveer 5 cm van de ingang van de anus en voelt zacht en glad aan.
quote:oh bah
Op maandag 24 november 2003 20:51 schreef HornyFreak het volgende:
ik mag ook graag iets in me reet alleen niet van een andere manalleen meestal worden de vingers van me vriendin (of als ik het met mezelf doe) bruin hoe verkomen jullie dit?
quote:Euuuuuh ik weet niet wat jij doet maar bruin?! Dan loop je denk ik toch te kakken terwijl ze bezig is want ik heb dat nog nooit meegemaakt..
Op maandag 24 november 2003 20:51 schreef HornyFreak het volgende:
alleen meestal worden de vingers van me vriendin (of als ik het met mezelf doe) bruin hoe verkomen jullie dit?
quote:Mee eens ! Kom op jongens wees een man!
Op vrijdag 21 november 2003 09:07 schreef merry77 het volgende:
Wat een watjes de meeste jongens hier.Wel zeuren over dat het leuk lijkt om een vrouw anaal te nemen maar zelf niet durven.
Als je klein begint met een vibrator die de dikte van een balpen heeft gaat het prima. Zet de trilfunctie aan en hoppa. Je kan tot het plafond schieten.Ik ben overtuigd hetero maar analae stimulatie is echt hemels.
Dat wussy achtig gedoe van: het lijkt me eng, het doet pijn, ik wil niets in mijn anus is echt zielig. En dat pretendeerd dan echte mannen te zijn.Zucht...
Het vreemde is dat veel mannen een struisvogel-doen , wanneer ze horen dat de anus dus wel een tamenlijk grote rol kan spelen tijdens de sex.
Ik vermoed maar dat dat mannen zijn die als de dood zijn voor homosexualiteit en alle gevoelens die ze in die richting hebben met een 5 millioen kilo zwaar geestelijk betonblok hebben plat gegooid.
Dus een disklussie over het anale orgasme is niet mogenlijk omdat het niet mag.
Ik ben 110% hetero , maar heb een goed gevoel tegenover mijn lichaam en weet dat het mijn prostaat geen reet uitmaakt of ik Homo of hetero ben , die gaat als een tirelier .
Men gebruikt het anale orgasme ook in de Zoologie.
Ooit er bij stil gestaan hoe men voor een kunstmatige inseminatie , sperma krijgt van een Olifant??
Einde schaammodus
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:05 schreef CANARIS het volgende:
Ik ben 110% hetero , maar heb een goed gevoel tegenover mijn lichaam en weet dat het mijn prostaat geen reet uitmaakt of ik Homo of hetero ben , die gaat als een tirelier .
interEssantquote:Op donderdag 1 april 2004 19:06 schreef Darkmaster het volgende:
Ik vind dit zeer intrassant, alleen
Euh wat ben je van plan er in te doen?quote:is het nou niet gevaarlijk?
Zie bovenstaandequote:kan je niks beschadigen ofzo, ?
Heb het lang niet meer gedaan dus geef ff geen antwoord.quote:en gebruiken jullie glijmiddel ofzo?
Honing? Hoe kom je daar dan bij?quote:of kan je ook gewoon bijvoorbeeld honing gebruiken?
Je kun je prostaat door de wand van de endeldarm heen voelen. Al geprobeerd?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:22 schreef Darkmaster het volgende:
voormij is iets niet duidelijk,
dus het gaat zo?
je gaat naar binnen, en keert je vinger naar achter(via het plaatje naar rechts), maar dan kom je toch tegen de wand aan van je darm (of hoe zie die ook noemen) hoe kan je dan je prostaat strelen ofzo?
Vinger of voorwerpgladmaken, ongeveer een duim diep erin steken en beetje wrijven?quote:Op dinsdag 25 november 2003 21:52 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Kan iemand mij uitleggen HOE je zoiets doet, en wat voor technieken je daarvoor gebruikt?
Ik zou de laatste zijn die zegt dat ik het lekker vind om een vrouw (dat geldt in mijn geval ook voor een man) anaal te nemenquote:Op vrijdag 21 november 2003 09:07 schreef merry77 het volgende:
Wat een watjes de meeste jongens hier.
Wel zeuren over dat het leuk lijkt om een vrouw anaal te nemen maar zelf niet durven.
Als je klein begint met een vibrator die de dikte van een balpen heeft gaat het prima. Zet de trilfunctie aan en hoppa. Je kan tot het plafond schieten.
zie spermabank post en het kan dus zonder handen!!! ook met je hoofd trouwens maar daar is iets meer uitleg voor nodig en dan ben ik wel wat sessies verder, mijn didactische vermogen rijkt niet zo ver nl.quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:25 schreef Darkmaster het volgende:
Maar kan je nou alleen een lekkerder orgasma krijgen waneer je aan het rukken ben en tegelijkertijd je prostaat strelen,? of je kan je ook een orgasma te krijgen zonder iets met je lul te doen?
maar zuster, wat doet u nu?quote:Op vrijdag 21 november 2003 13:33 schreef Lucs0l het volgende:
[..]
Geloof ons nu maar, of je nu hetro, Bi of Homosexueel bent... als je geil bent is et lekker... t lijkt mij ook niet lekker als ik onderzocht word en 2 vingers in me reet krijg (hoewel t idee enigszins opgeilend is als t uit de hand loopt) dus niet zeuren maar relaxen en doen
![]()
quote:Op zondag 23 november 2003 12:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien tijd om op ontdekkingstocht te gaan![]()
![]()
![]()
quote:Prostate Milking can be used for two purposes:
To intensify orgasm and increase the amount of ejaculate. In such instances you or your keyholder would release you from your chastity device and whilst simulating the prostate gland, tease, excite, and arouse your cock.
To milk a man dry, whilst denying him orgasm.
Milking in terms of chastity is concerned with orgasm denial, ejaculation without orgasm. The technique used is the same prostate massage method, the only difference is that the penis is not to be aroused or excited by touch, and usually remains locked within the chastity belt or cage. This is something many keyholders like to introduce, and now with the news of the Australian study your keyholder can insist it's for the benefit of your health. You have no reason to refuse!
Prostate milking sometimes involves your keyholder placing ice around the cock and balls to reduce your enjoyment. Inventive mistresses and masters have even designed home made ice trays to freeze the water in a shape of a thick ice cock ring, which the chaste man must wear during the weekly milking session.
The milking session usually lasts between 10 - 40 minutes, and is a pleasurable gentle massage of the prostate, after about 10 minutes you will begin to release fluid which has a sensation similar to slow urinating, after continued massage the fluid flows out freely. This then becomes the property of your keyholder, and perhaps collected as it drops from you in a jar, cup or saucer. Some keyholders will insist that you then consume your own ejaculate, as a demonstration of your slave status, that you are humble, and fully appreciative of your keyholder.
Of course another method to ensure good prostate health, which your keyholder may prefer to adopt, is to simply release you from your chastity device and instruct you to masturbate until you ejaculate. This is preferred by many keyholders who love to watch their chaste male masturbate for them.
<...>
"My dear wife has provided me with peace and total fulfilment. Following her belief that testosterone was poisonous, she instituted a milking program.
Before I shower in the mornings I am required to collect a latex glove, her favourite crystal brandy glass and the Aneros prostate massager. I must then place them on a small table in our bedroom, get on the table facing the glove and the Aneros, place the glass below my cock (locked in my pink CB2000) and watch my wife as she snaps on the latex glove. She then holds the Aneros, which I must then lubricate, then I wait to be milked while positioned on the table. Sometimes I don't have to wait too long, other times my wife ask me to describe the sensations I know so well, and am longing for, before she commences my daily milking routine.
She gently massages my arse with a lubricated latex finger, to get me ready to accept the Aneros, then once I'm ready she slowly inserts it. Sometimes she will move it slowly in and out, other times she insists that I move it using only my anal muscles, breath in, tense my arse, and the Aneros slowly travels up inside. She collects my produce in the glass.
I do not experience orgasm in the common sense, but it has evolved into a very wonderful feeling of submission and relief. It feels as if my guts are turning inside out. She whispers encouraging remarks while she does this. After I stop flowing, I am expected to drink the produce so as not to be wasteful. Then I shower.
My daily milking sessions means that I go to work and the day is without distraction. I enjoy the ladies around me, but I cannot become aroused. I stay in the neutered condition well into the evening. If my wife desires sex, I am butt plugged with the Aneros. Then she will mount me and satisfy herself. The experience is wonderful. I then feel stimulated all night until I hop up on my milking table in the morning. I love these experiences and look forward to them very much. Correct milking via a prostate massager is a great gift from a woman to a man, one he can NEVER repay, no matter how hard he tries".
bron: http://www.chastity-uk.co.uk/prostate.htm
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:02 schreef _joepie_ het volgende:
kijk eens hier, vele voorbeelden hoe het werkt en hoe goed het gaat:
http://www.google.com/sea(...)8&q=prostate+milking
[..]
*ril*quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:02 schreef _joepie_ het volgende:
kijk eens hier, vele voorbeelden hoe het werkt en hoe goed het gaat:
http://www.google.com/sea(...)8&q=prostate+milking
[..]
Sorry..oud topic dat ik hierdoor schop, maar ik las dit nu pas.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:06 schreef Darkmaster het volgende:
of kan je ook gewoon bijvoorbeeld honing gebruiken?
quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:23 schreef Tarak het volgende:
Zonder prostaat kunnen mannen zelfs geen sex hebben. Het verwijderen van de prostaat leidt direct tot impotentie.
prostaat stimuleren natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2005 17:45 schreef Sessy het volgende:
Ik heb laatst met iemand gesproken die niet met andere mannen in dezelfde kamer wil omkleden of douchen en niet eens foto's of video's (bijv. in Star Trek: Enterprise) van andere mannen in hun ondergoed wil zien omdat hij dat goor vind...
Tja wat doe je ermee.
Nee, het verwijderen van de prostaat, heeft een zeer grote kans om te leiden tot erectieproblemen. Zie onder.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:51 schreef Sessy het volgende:
Impotentie ontstaat door gebrek aan bloedtoevoer naar de penis of door psychische problemen. Daar heeft de prostaat niets mee te maken, tenzij die ontstoken is of zo en alles je pijn doet. Wat jij bedoelt is waarschijnlijk dat het van invloed is op de vruchtbaarheid?
http://www.erasmusmc.nl/c(...)taatverwijdering.htmquote:Vooral sinds de jaren tachtig neemt men bij operaties van prostaatkanker de prostaat en de daaraan grenzende zaadblaasjes weg. De kans op genezing is daardoor sterk gestegen. Die behandeling leidt soms tot tijdelijke continentieproblemen. Met het wegnemen van de prostaat wordt ook de interne sluitspier verwijderd. 'Je hebt dan nog alleen de externe sluitspier en die mag niet beschadigd worden. De mannen komen na zon operatie in dezelfde situatie als vrouwen net na een bevalling. Bij hoesten, niezen of lachen kunnen ze een beetje urine verliezen. Door bekkenbodemspier-oefeningen wordt dat weer opgelost.'
Een ander gevolg is dat de man na zo’n operatie vaak geen erectie meer kan krijgen. De neurovasculaire bundels lopen langs de prostaat naar de penis. ‘De vraag is of je zenuwsparend kunt zijn bij het verwijderen van de prostaat. Je kunt dat proberen, maar je kunt dat nooit garanderen. Soms is het ook niet opportuun. Als we een patiënt opereren om hem te genezen van een beginnende prostaatkanker, is er de trend om veel weg te nemen om de kansen op genezing te vergroten,' zegt Baert. Het is de keuze tussen grotere kans op genezing of het behoud van potentie met mogelijk gevaar dat er nog zieke cellen zijn achtergebleven. Het verdwijnen van de potentie is psychisch moeilijk voor ‘de man. Als er zenuwsparend gewerkt is, kan een man eventueel via Viagra nog een erectie krijgen. Zijn de zenuwbanen weg dan kan dat nog enkel via de zogenaamde auto-injectie-methode. 'Maar dat is toch jets artificieels,’ merkt prof. Baert op.
quote:� Impotentie
De uroloog probeert bij de ingreep zoveel mogelijk de zenuwen en bloedvaten
intact te laten die verantwoordelijk zijn voor het krijgen van een erectie. Deze zenuwen en bloedvaten lopen dicht langs de prostaat en zijn niet zichtbaar. Of de uroloog hierin volledig slaagt hangt ondermeer af van de grootte van het gezwel. Veelal komt de mogelijkheid tot het krijgen van een erectie vanzelf terug na zo'n drie tot twaalf maanden (of soms zelfs nog later) na de ingreep. Bij sommigen echter zullen erecties afwezig blijven. De zaadlozing is na de operatie altijd verdwenen. Het bereiken van een hoogtepunt na seksuele stimulatie is meestal wel mogelijk. Indien u problemen ondervindt op dit gebied kunt u zich wenden tot uw uroloog.
Da's een latente homo geweest.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:45 schreef Sessy het volgende:
Ik heb laatst met iemand gesproken die niet met andere mannen in dezelfde kamer wil omkleden of douchen en niet eens foto's of video's (bijv. in Star Trek: Enterprise) van andere mannen in hun ondergoed wil zien omdat hij dat goor vind...
Tja wat doe je ermee.
Nou een gast die ik ontmoette in een IRC r0om gebruikte olijf olie dus het moet kennen denk ik.quote:Op maandag 28 februari 2005 22:49 schreef Priyantha het volgende:
Uhmmm zonnebloemolie :|
Probeer het de volgende keer eens met glijmiddel
En zorg dat je een een tijd daarvoor naar de wc bent geweest
Goedkope haargel in van die literpotten werkt ook prima.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:54 schreef Ruzbeh het volgende:
Erodome.
Maar kan ik dan echt niet improviseren met iets dat net zo goed is als glijmiddel?
Ik heb het dus gister geprobeerd om "het" te doen, maar het lukte ECHT niet... ik wilde ook niet hard drukken want ik was bang dat ik iets ging beschadigen... moet prettig of onprettig moet je je voelen als je iets erin douwt? Het voelde alsof ik geen kant op kon! Maar ik duwde ook niet hard. En ik was ook niet opgewonden (dat is te moeilijk).
Good luck!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Hmmm... ok.
Ik denk dat het wel kan als ik opgewonden ben.
Ik weet trouwens wel zeker dat het lekker gaat voelen hoor, als ik al een beetje m'n aarz streel voelt het al lekker.
Wish me luck.
*Sessy heeft geen last van verminderde trek*quote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:43 schreef heiden6 het volgende:
Je kunt toch topics uit je MyAT halen? Iemand die me even uitlegt hoe? Want ik klik iedere keer wat topics aan en dan lees ik steeds die anusupdates van iedereen, niet echt smakelijk...
selectief posten, noemen we dat. post gewoon alleen in topics (of klik alleen op topics) waarvan je weet dat je eetlust er niet door bederft als je ze later terugkrijgt in MyATquote:Op vrijdag 4 maart 2005 11:43 schreef heiden6 het volgende:
Je kunt toch topics uit je MyAT halen? Iemand die me even uitlegt hoe? Want ik klik iedere keer wat topics aan en dan lees ik steeds die anusupdates van iedereen, niet echt smakelijk...
En hoe was het? Kon je 'm goed vinden?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Ok... bedankt voor de tips...
Ik zou het een paar dagen geleden al doen... maar het is om verschillende redenen uitgesteld.
Maar ik moet eerst effe weer alles uit me endeldarm schijten voor ik begin...
Ik had het dus geprobeerd. 't Is nu al best lang geleden (maanden). Maarrrrr me vinger is dus te klein.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:38 schreef Ikook het volgende:
[..]
En hoe was het? Kon je 'm goed vinden?
Ik denk a) Geduld en b) Je moet opgewonden zijn, dus niet allen relaxed ofzo. Probeer het anders wat heviger te doen ofzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:23 schreef McBold het volgende:
Onder de zonnebank (lekker ontspannen) ben ik begonnen met een vinger in m'n kontje.. lekker. Je moet een heel klein beetje lenig zijn, maar dan lukt het wel om je zelf op de goede plek te raken. Na een 10 minuten op zoek naar wat anders... niet lachen.. een paraplu doet wonderen: het handvat is glad, van hout en heeft ribbels (5).. je kent ze wel. Die al liggend op bed (onder de zonnebank) in mijn kontje geschoven (duurt ff, maar is dan erg lekker) en daarmee liggen wrijven en rijden. Na 10 minuten nog niks op een klein beetje doorzichtig voorvocht na. Dus.. mijn vraag is: hoe doe je dat nou precies dat melken en wat mag ik verwachten ? Begrijp me trouwens niet verkeerd: ik kom enorm heftig klaar als ik er bij ook nog aan mijn pik trek... maar alleen anaal/melken lukt dus niet.
Maar over dat melken... wat doe ik fout ?
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Bada-bada-bada-BUMP.
[..]
Ik had het dus geprobeerd. 't Is nu al best lang geleden (maanden). Maarrrrr me vinger is dus te klein.Of me reet is gewoon te dik (heb nogal stevige maar gezonde billen). Ik kwam er net bij man. Het was echt supermoeilijk en ik kreeg zowat een dikke kramp in me arm (omdat ik dus naar achter grijp). Enige oplossing is dus een speelgoed kopen.
Dat gaat me dus godverdomme 30-50 euro kosten voor van glijmiddel een een leuk speelgoed.
Ik wil gewoon even mijn prostaat stimuleren en ik moet er gewoon geld voor uitgeven. 't Is niet eerlijk.
'T IS GEWOON NIET EERLIJK!!!!!!
[..]
Ja is erg leuk, tenminste wel als je vriendin erbij is en jehet niet zelf in je poepert hoeft te stoppenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Tussen de benen? Nou ja, ik heb het echt geprobeerd en het lukt niet. Ik heb het trouwens gewoon over me vinger (met plastic zakje eromheen, uiterraard). Zo'n beetje onmogelijk...
DUSSSSSSSS.
Zijn er trouwens wat mensen die ervaring hebben met die Aneros dildo/speelgoed?
ach op je rug op bed liggen, met je benen de lucht in lukt het wel hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef erodome het volgende:
Het is gewoon een lastige houding om er zelf bij te kunnen....
is het dat dan niet? oh, nou dan ben ik wel erg vooruitstrevendquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:59 schreef Ruzbeh het volgende:
*BUMP*
Dit topic verdient meer aandacht.Zoveel aandacht totdat dingen in je reet douwen als normaal wordt beschouwd voor hetero's.
Ach, de eerste paar keer gaat het misschien niet zo makkelijk, maar als je een keertje echt helemaal door bent gegaan is het ECHT wel lekker. Nog niet zo lang geleden heb ik voor het eerst meegemaakt dat ik binnen 10 minuten twee orgasmes had.quote:Op donderdag 20 november 2003 22:01 schreef Leintjeuh het volgende:
mail me maarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:23 schreef McBold het volgende:
Als hier dus nog dames zijn die mij eens willen helpen
Je zou verbaasd staan...quote:Op zondag 16 juli 2006 18:09 schreef OFfSprngr het volgende:
Maar uh, hoe kom je daarmee dan?.. bedoel moet wel iets subtieler gaan dan "hey schatje, wil je ff mn kont vingeren?", zie nou niet echt de meeste chicks daarom springen.
Dit houdt me toch wat tegen!quote:Wanneer er prostaatmassage wordt toegepast is er een kans dat ook bacterien "geactiveerd" worden, d.w.z.dat bacterien vrijkomen en zich verspreiden eventueel via de bloedbaan.Dat kan aanleiding geven tot koorts en ziekzijn. Vandaar dat antibiotica worden voorgeschreven om dit soort situaties te voorkomen.
Dat zijn de verhalen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:45 schreef A_L_N_F het volgende:
ik kan me mijn eerste prostaatmelking nog herinneren als de dag van gisteren.
na een avond doorzakken en de nodige alcohol belanden ik en mijn deerne in bed.
behoorlijk dronken en notgeil lagen we naast elkaar.
plagend met mijn vinger betaste ik haar overal.
mijn vinger gled van haar navel naar haar heuveltje alwaar mijn vingertje langzaam door haar warme lipjes ging.
heen en weer en ze werd natter en natter.
op een gegeven moment, in nog geilere toestand, aangezien zij mijn ballen masseerde, ging ik met een vinger voorzichting naar haar kontje.
na een beetje gewrijf ging ik voorzichtig naar binnen en vingerde haar anaal.
het o zo lieve meisje was ook zo geil dat ze mij ook wou laten genieten.
ze stak haar vinger in haar mond, maakte hem goed nat,en verdween toen weer naar beneden.
ik voelde iets kouds en voor ik het wist voelde ik iets in mijn anus.
voor ik een homofobe kreet kon uitbrengen merkte ik hoe geil ik ervan werd en hoe lekker het was.
ik was 17, zij 15 of 16, maar ik vergeet het nooit meer, de eerste keer dat ik anaal gevingerd werd en de dag dat ik anaal geobsedeerd werd!
Anaal, just a way of life
ik zou hem lekker daar in doen waar ie voor bedoelt is!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 06:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[afbeelding]
Die dildo ziet er wel fancy uit, je zou 'm bijna in je huiskamer zetten.
en wat vind het meiske ervan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:49 schreef Darkwolf het volgende:
Mmm... ok... ik ben over een grens heen gestapt waar ik al eerder aan zat te denken dankzij dit topic.
Sjorren en vingeren is inderdaad uber, en dan kwam ik niet eens verder dan een kootje dus de prostaat was zelfs untouched gebleven!
...Mijn girl is reeds op de hoogte...![]()
Ben ik helemaal met je eens. Goed verwoordquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:16 schreef muizemeis het volgende:
Ik heb een hele smalle ultra vibrerend butplugje.... niets zo lekker als daar op zitten!! En dat je partner dan de control in handen heeft en hem uit doet, aan, beetje trillen, heel erg trillen...
En andersom kan mijn vent daar ook enorm van genieten
Als het naar binnen gaan wat 'lastig' gaat, probeer dan een klein beetje te persen als de vinger of het speeltje tegen de anus wordt geduwd. Dan gaat het stukken makkelijker.
Ipv glijmiddel kun je ook boter gebruiken. Dat weet ik overigens niet uit eigen ervaring, ik gebruik glijmiddel, maar een vriendin van mij is vreselijk allergisch voor allerlei dingen en die gebruikt dus altijd echte boter.
Het is overigens wel aan te bevelen om iets te gebruiken als je anaal gepenetreerd wordt. Het voorkomt kleine wondjes aan de anus en je blijft meestal wat 'schoner'.
Wat schoner betreft... met vingeren heb je meestal niet echt veel problemen, maar ja er kan af en toe iets bruins aanzitten of het ruikt. NOU EN??? Dat hoort erbij hoor, sex zonder luchtjes is beetje raar. Wat je wel kan doen is zorgen dat je ruim van te voren heel goed naar het toilet bent gegaan, dat vermindert de kans op kleurtjes. En een klisma wil natuurlijk ook wel helpen. Die kan je bij de meeste sexshops wel kopen. En anders bij de drogist of apotheek ofzo.
De meeste mannen die zo fobisch doen over anale stimulatie denken meestal dat het ietsis voor homo's. En stel je toch voor dat je geassocieerd wordt met iets wat een homostempel heeft!! Ieuww!!! Eng!!
Goed, dat zijn denk ik zowiezo geen mannen waar je sex mee wilt hebben want experimenteren staat meestal niet hoog op de verlanglijst.
Overigens heeft anale stimulatie natuurlijk helemaal niets te maken met het feit dat je wel of niet homo bent of zelfs bicurieus. Alsof een man die het lekker vindt dat zn tepels gestimuleerd worden een verkapte transexueel is
Sexualiteit is genieten van het lichaam (en geest) en gebruik maken van alle lekkere plekjes waar wij mensen mee gezegend zijn. Zonde toch om een plekje dat je zo vreselijk veel genot en plezier en geiligheid kan geven, niet te gebruiken omdat je homofoob bent?? Oke, massa's mensen die 'helemaal geen homofoob zijn!!' en dus smoesjes gebruiken als daar is dat gat niet voor...
Nee, maar heel typisch, wij mensen zijn sterren in het bedenken en produceren van dingen die niet direct nodig zijn voor een goed en/of nuttig functioneren van het lichaam, maar wel heel leuk en lekker. Heeft te maken met het feit dat wij mensen zou eenmaal bloednieuwsgierig zijn.
En gelukkig ben ik op en top mens
Geldt zowel voor mannen als vrouwenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef erodome het volgende:
Oh voor degene die een buttplug overwegen of er 1tje hebben, neuk eens met dat ding in, schijnt meer dan prettig te zijn...
Ze vond het wel interessant want ze wist dat ik twijfelde over een buttplugje of iets in die richting.quote:
Laat ik er dan éérst eens een butplug uitproberen en een open-minded meisje tegenkomen die dit niet raar zou vinden en dán is het wel het overwegen waardquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:07 schreef erodome het volgende:
Oh voor degene die een buttplug overwegen of er 1tje hebben, neuk eens met dat ding in, schijnt meer dan prettig te zijn...
De prostaat?,.. heb je wel opgelet in dit topic?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:27 schreef _Stefan_1980 het volgende:
[..]
Laat ik er dan éérst eens een butplug uitproberen en een open-minded meisje tegenkomen die dit niet raar zou vinden en dán is het wel het overwegen waard
In korte tijd geloof ik dat jij ongeveer overal verstand van hebt op sexgebied, uh, wat is een mannelijke G-spot?
Ik ben zelf met de kleinste begonnen, maar die heeft het nadeel dat hij er ook weer snel uitschiet, dat inbreng gedeelte zeg maar is niet echt veel dikker dan de overgang(wat bij het pootje zit, dat is wat dunner waardoor de buttplug blijft zitten), mijn man heeft er met die kleinste ook "last" van dat hij eruit schiet, want tja, tijdens het neuken hou je dat ding niet vast.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:00 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ze vond het wel interessant want ze wist dat ik twijfelde over een buttplugje of iets in die richting.
"Oh... dus ik neem aan dat we dit in onze seksueele avontuurtjes gaan opnemen?"
I love my girlfriend!![]()
@Erodome: Nouhou... nu maak je mij wel heel nieuwschierig met je (zeer gewaardeerde) directheid betreft een buttplug... eentje halen dan maar? Zo ja, gewoon de kleinste die er is?![]()
Ok, dan had ik de vraag beter moeten stellen, waarom adverteert Aneros met een prostaat-stimulator en is een ander model de male G-spot stimulator? Blijkbaar vinden de fabrikanten dat er een verschil in zit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:32 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
De prostaat?,.. heb je wel opgelet in dit topic?
oftewel: vingers is nog steeds het bestequote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:38 schreef _Stefan_1980 het volgende:
Ik heb dan toch een trillende buttplug besteld en uitgeprobeerd. Eerlijk gezegd viel het me een beetje tegen. Het trilt op zich wel prettig, maar zelfs op z'n hoogste stand niet mega-intens, maar ik geloof niet dat m'n prostaat er door werd gestimuleerd.
Jammer maar helaas.......
Hmm, nou moet ik misschien daar nog eens een goede van vinden. Eerst maar eens met die pot glijmiddel gewoon weer het ouderwetste vingerwerk weer opvijzelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:31 schreef erodome het volgende:
Er zijn speciale prostaat vibratirs, of g-spot vibrators, deze zijn wat krom en kan je dus goed richten op prostaat/g-spot(bioj man of vrouw dus).
Die geeft hetzelfde effect als die "kom hier" beweging, alleen dan met trilling, werkt wel goed...
ik ben hetero en ben niet vies van anale sex alleen NIET door een man. dit juist doordat ik hetero ben.quote:Op donderdag 20 november 2003 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Sorry hoor, maar de prostaat laten jubelen is geweldig, hetero mannen missen daar echt een heel stuk.
Zo, jij mist ff het hele fucking punt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik ben hetero en ben niet vies van anale sex alleen NIET door een man. dit juist doordat ik hetero ben.![]()
of jij natuurlijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zo, jij mist ff het hele fucking punt.
nee hoor want degene waar ik op reageerde poste dat heteros niet wisten wat missen. ik mis het niet want heb het ondergaanquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zo, jij mist ff het hele fucking punt.
Wat een fokking nutteloze topic kick gast!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:19 schreef anisubs het volgende:
Brrrr, allemaal eng.
ZEVENTIEN CM!?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:44 schreef freebee30 het volgende:
was tot vorig jaar ook anaalfoob hahaha
totdat ik voor mijn vriendin een vibrator had besteld nadat ik haar had verwend begon ze mij te verwennen en voor ik het wist had ik een vibrator van 17 cm binnen :p
Zelf een g-spott orgasme met mijn eigen vinger is geen probleem.quote:en nee ik moet er niet aan denken dat een man er iets in stopt. maar mijn vriendin mag er alles in stoppen
Ja dat snap ik!quote:Op maandag 12 februari 2007 16:27 schreef freebee30 het volgende:
uhm darkwolf bedoelde dan wel in de lengte héhahaha
Kun je nagaan wat wij vrouwen moeten doorstaan tijdens anale sexquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja dat snap ik!
Maar dan nog... behoorlijk wat toch?![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat wij vrouwen moeten doorstaan tijdens anale sex![]()
als jij nou eens lekker een keer z'n kont kaalscheert. Hij kan er zelf waarschijnlijk toch niet/nauwelijks bij en zo gebeurd het een keer goed. Kun je je daarna lekker uitleven op z'n aarschquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:31 schreef TovenaarVanOZ het volgende:
Ik wil dit ook een keer bij mijn vriend proberen. Vind het alleen een beetje eng om door de harige zone heen te gaan![]()
Stom he? Andersom is het geen probleem bij ons.
Nee?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Kun je nagaan wat wij vrouwen moeten doorstaan tijdens anale sex![]()
Ik schaam me een beetje van m'n posts van bijna twee jaar geleden in dit topic.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:08 schreef firestorm_99 het volgende:
waarom niet?
het is toch heerlijk om hier over te kunnen praten
Ja.quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:29 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja.
En juist door jou topic kick is het topic bij veel ontwetende mannen in hun bestaan gekomen en hebben ze er baat bij, al zullen ze verder niks posten na het lezen eventueel.
Ironisch nietwaar?
Volgens mij wordt dit steeds bekender want er komen ook steeds meer speeltjes voor de man om de prostaat te kietelen. Kreeg vandaag deze via een nieuwsbrief binnen: ProstaatStimulator(linkje)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Eensch.
Ik vind het heel jammer en ook heel raar dat de prostaat zo onbekend is.
Ik heb dus wel eens gehoord dat homo's door anale seks veel lekkere seks hebben (omdat je dan lans de prostaat heen gaat)quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:48 schreef Darkster het volgende:
onlangs weer eens een keer Road Trip gekeken.
in de film was een stuk dat Stiffmeister in een spermabank gemolken word.
de dame in kwestie gaat volgensmij met 2 vingers naar binnen in anus en "melkt de prostaat".
de film suggereert dus dat je alleen door anale stimulatie (melken van de prostaat) een orgasme kunt krijgen.
is dit echt mogelijk of maar een rare uitspatting van de filmmakers.
Stoer hoor.quote:
maar in dat andere verhaaltje staat dat je juist niet via stimulatie van de penis mag klaarkomen. Of dat hoort bij dat spel van die lui dat kan ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:49 schreef DrFeelgood het volgende:
-verhaal-
Het zit zo. Je kan blijkbaar klaarkomen zonder peniele stimulatie, door prostaatmassage alleen. Zelf heb ik daar (nog) geen ervaring mee. Zullen we maar eens proberen; je kan elke dag bijleren. Wij doen dat apart, eerst prostaatstimulatie, daarna een lekker rukje. Maar je hebt mensen die het gelijktijdig doen. Het hangt van jullie persoonlijke swung af. Bij gelijktijdige stimulatie toch voorzichjtig zijn met de prostaat om geen darmkwetsuren op te lopen. Die voorstanderklier zit net wel buiten de wand van de endeldarm aan.quote:Op zondag 2 september 2007 01:51 schreef Angst het volgende:
[..]
maar in dat andere verhaaltje staat dat je juist niet via stimulatie van de penis mag klaarkomen. Of dat hoort bij dat spel van die lui dat kan ook.
want anale stimulatie tijdens he tklaarkomen is wat anders dan klaarkomen door stimulatie van de prostaat.
Toch?
denk dat dat wel duidelijk isquote:Op donderdag 13 september 2007 16:02 schreef Cahir het volgende:
wtf doet dit topic in myat?
omdat veel mensen van mening zijn dat je als man zijnde niet aan je kont mag zittenquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:38 schreef GiantWorm het volgende:
Vanacht naar aanleiding van dit topic geprobeerd!
OWNAGE!
Serieus! Waarom ontdek ik dit nu pas![]()
Dit filmpje gaat dus over jouquote:Op zondag 2 september 2007 13:40 schreef Aneurism het volgende:
EEK!
je-zus, lees het topic eens door luie donder!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:10 schreef pizza-tonijn het volgende:
hoe kun je dat hetbeste bij jezelf doen?
het vervelende is: ik heb geen vibratorquote:Op vrijdag 21 november 2003 09:07 schreef merry77 het volgende:
Wat een watjes de meeste jongens hier.
Ik ben overtuigd hetero maar analae stimulatie is echt hemels.
Dat wussy achtig gedoe van: het lijkt me eng, het doet pijn, ik wil niets in mijn anus is echt zielig. En dat pretendeerd dan echte mannen te zijn." />
Zucht...
Tja, die zijn nu eenmaal moelijk verkrijgbaar.quote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef jeroen072 het volgende:
[..]
het vervelende is: ik heb geen vibrator
Je kunt er met een vinger bij.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef JohnDDD het volgende:
Kan ik dit nou ook bij mezelf doen zonder vibrator/hulpmiddelen? of kom ik dan niet ver genoeg mijn aars in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |