Wel, daar wil ik wel eens heel openhartig op reageren. Ik heb nooit geweten wat prostaat melken eigenlijk was tot ik zelf, na het doormaken van een stevige virale infectie (soort griep), een bijkomende irritatie op m'n urinewegen kreeg waarbij ik ook bloed plaste. Met een gepast antibioticum ging dit heel vlot over maar blijkbaar had deze prikkel zich ook op mijn prostaat gezet, want terwijl plassen helemaal niet pijnlijk bleef, bleef ik bij het ejaculeren langdurig nu en dan brandigheid ondervinden. Het antibioticum werd dus een heel tijdje doorgenomen maar aangezien m'n ontsteking de acute fase voorbij was, werd voorzichtige prostaatmassage een optie. Dat hebben we dan als volgt gedaan:
Ik zette me op handen en knieën op een tafel, zodat mijn vrouw gemakkelijk de massage kon toepassen en de prostaat in de plooirichting van haar wijsvinger te vinden was. Wat glijmiddel op de latex handschoen en zachtjes mijn anus binnen. Ze is een ervaren verpleegkundige, dus ze wist meteen mijn prostaat te vinden. Niet harder rondgaan over de prostaat als bij oogdruk geven. De eerste seconden was dat niet bepaald echt fijn maar je went er snel aan als je je weet te ontspannen. Als je dan inderdaad ook een partner hebt waarbij je je in alles op je gemak voelt, is dat zeker een meerwaarde tot succes! Je merkt dat de massage effect heeft want na enige minuten begint er helder vocht uit de penis te druppelen.
Daarna zette ik me op de knieën en rukte ze me vakkundig af. Die houding is ideaal omdat vele mannen net iets moeilijker klaarkomen zo. De opwinding was geweldig en het orgasme veel intenser dan gewoonlijk. Ik schoot een lading weg die we nog nooit gezien hadden en de contracties bleven langer duren dan bij een gewone rukbeurt tijdens het vrijen. Het gaf inderdaad een zeer bevredigend gevoel van "compleet geledigd" te zijn. Meer dan welke manier van spuiten ook.
Mijn vrouw vond het zelf geweldig en was er bijzonder door opgewonden geraakt. We hebben dat in die periode een aantal keren gedaan en mijn klachten waren snel verdwenen.
Mijn vrouw en ik vonden het beiden z'n ontdekking dat het nu iets is geworden wat we gewoon in ons seksleven hebben ingevoegd en zo nu en dan herhalen. We kunnen het daarom gerust iedereen aanbevelen, maar doe het teder en liefdevol!
Veel succes aan iedereen die dit ook wel eens wil uitproberen!