abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juni 2007 @ 08:29:30 #201
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_50476121
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 12:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Bestaat dit topic nog steeds.
Ja.
En juist door jou topic kick is het topic bij veel ontwetende mannen in hun bestaan gekomen en hebben ze er baat bij, al zullen ze verder niks posten na het lezen eventueel.
Ironisch nietwaar?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:47:00 #202
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_50483021
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:29 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Ja.
En juist door jou topic kick is het topic bij veel ontwetende mannen in hun bestaan gekomen en hebben ze er baat bij, al zullen ze verder niks posten na het lezen eventueel.
Ironisch nietwaar?
Eensch.

Ik vind het heel jammer en ook heel raar dat de prostaat zo onbekend is. Betekent dit dat de prostaat niet voor iedereen zo makkelijk stimuleerbaar is? Anders zou je gewoon weten dat het lekker is bijna elke keer als er een stevige drol in je endeldarm zit te kruipen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_52170263
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:47 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Eensch.

Ik vind het heel jammer en ook heel raar dat de prostaat zo onbekend is.
Volgens mij wordt dit steeds bekender want er komen ook steeds meer speeltjes voor de man om de prostaat te kietelen. Kreeg vandaag deze via een nieuwsbrief binnen: ProstaatStimulator(linkje)

Dus het lijkt erop dat de man toch echt actiever op zoek is om zijn prostaat te stimuleren anders kwamen er niet zo veel toys voor op de markt.
pi_52191217
ziet er wel lekker uit!
zo hem wel willen proberen!

denk dat er steeds minder taboe op zulk soort dingen komt.
en daardoor zijn er meer mogelijkheden voor de sexshops.
  maandag 27 augustus 2007 @ 16:45:24 #205
189981 DrFeelgood
O how strange fate is
pi_52730377
Prostaat melken kan een heel verruimende ervaring zijn en heeft als bijkomend voordeel dat het zuiverend zou werken om allerlei ontstekingsbevorderende stoffen uit de prostaat te werken. Het is medisch heel goed geweten dat er zich bepaalde zuren kunnen opstapelen die zelfs kankerinducerend werken.
niets is zeker en zelfs dat niet
pi_52731803
ja, maar of je dat nou perse met massage van de prostaat eruit moet krijgen, of dat dat ook lukt met gewoon klaarkomen..
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_52738515
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 13:48 schreef Darkster het volgende:
onlangs weer eens een keer Road Trip gekeken.
in de film was een stuk dat Stiffmeister in een spermabank gemolken word.
de dame in kwestie gaat volgensmij met 2 vingers naar binnen in anus en "melkt de prostaat".
de film suggereert dus dat je alleen door anale stimulatie (melken van de prostaat) een orgasme kunt krijgen.
is dit echt mogelijk of maar een rare uitspatting van de filmmakers.
Ik heb dus wel eens gehoord dat homo's door anale seks veel lekkere seks hebben (omdat je dan lans de prostaat heen gaat)
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:49:42 #208
189981 DrFeelgood
O how strange fate is
pi_52754699
Wel, daar wil ik wel eens heel openhartig op reageren. Ik heb nooit geweten wat prostaat melken eigenlijk was tot ik zelf, na het doormaken van een stevige virale infectie (soort griep), een bijkomende irritatie op m'n urinewegen kreeg waarbij ik ook bloed plaste. Met een gepast antibioticum ging dit heel vlot over maar blijkbaar had deze prikkel zich ook op mijn prostaat gezet, want terwijl plassen helemaal niet pijnlijk bleef, bleef ik bij het ejaculeren langdurig nu en dan brandigheid ondervinden. Het antibioticum werd dus een heel tijdje doorgenomen maar aangezien m'n ontsteking de acute fase voorbij was, werd voorzichtige prostaatmassage een optie. Dat hebben we dan als volgt gedaan:

Ik zette me op handen en knieën op een tafel, zodat mijn vrouw gemakkelijk de massage kon toepassen en de prostaat in de plooirichting van haar wijsvinger te vinden was. Wat glijmiddel op de latex handschoen en zachtjes mijn anus binnen. Ze is een ervaren verpleegkundige, dus ze wist meteen mijn prostaat te vinden. Niet harder rondgaan over de prostaat als bij oogdruk geven. De eerste seconden was dat niet bepaald echt fijn maar je went er snel aan als je je weet te ontspannen. Als je dan inderdaad ook een partner hebt waarbij je je in alles op je gemak voelt, is dat zeker een meerwaarde tot succes! Je merkt dat de massage effect heeft want na enige minuten begint er helder vocht uit de penis te druppelen.

Daarna zette ik me op de knieën en rukte ze me vakkundig af. Die houding is ideaal omdat vele mannen net iets moeilijker klaarkomen zo. De opwinding was geweldig en het orgasme veel intenser dan gewoonlijk. Ik schoot een lading weg die we nog nooit gezien hadden en de contracties bleven langer duren dan bij een gewone rukbeurt tijdens het vrijen. Het gaf inderdaad een zeer bevredigend gevoel van "compleet geledigd" te zijn. Meer dan welke manier van spuiten ook.

Mijn vrouw vond het zelf geweldig en was er bijzonder door opgewonden geraakt. We hebben dat in die periode een aantal keren gedaan en mijn klachten waren snel verdwenen.
Mijn vrouw en ik vonden het beiden z'n ontdekking dat het nu iets is geworden wat we gewoon in ons seksleven hebben ingevoegd en zo nu en dan herhalen. We kunnen het daarom gerust iedereen aanbevelen, maar doe het teder en liefdevol!
Veel succes aan iedereen die dit ook wel eens wil uitproberen!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 22:33:37 #209
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52766306
Lijkt me wel geil.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:45:56 #210
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52876725
Geen ervaring mee, maar het schijnt wel mogelijk te zijn. Wel kan ik uit ervaring zeggen dat ik na anale sex vaak wel enorm geil wordt, zou dat er mee te maken hebben?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_52876786
  zondag 2 september 2007 @ 00:32:05 #212
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52880948
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:47 schreef MahirBurekovic het volgende:
Stoer hoor.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_52881664
Mannen kunnen via anale sex een orgasme krijgen (de ontvanger) omdat de penis tegen de prostaat aan wrijft en dat zorgt voor een orgasme.
Science is a philosophy of discovery, intelligent design/God did it is a philosophy of ignorance.
Neil deGrasse Tyson
  zondag 2 september 2007 @ 01:51:48 #214
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_52882500
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:49 schreef DrFeelgood het volgende:
-verhaal-
maar in dat andere verhaaltje staat dat je juist niet via stimulatie van de penis mag klaarkomen. Of dat hoort bij dat spel van die lui dat kan ook.

want anale stimulatie tijdens he tklaarkomen is wat anders dan klaarkomen door stimulatie van de prostaat.
Toch?
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_52882580
pi_52888925
EEK!
pi_52934613
Vanacht naar aanleiding van dit topic geprobeerd!

OWNAGE!

Serieus! Waarom ontdek ik dit nu pas
Groot. Worm.
pi_52948540
Zijn al speciale vibrators voor:
http://www.bazoo.nl/shop/rude-prostaatvibrator-p-2606.html
http://www.bazoo.nl/shop/(...)us-excel-p-2653.html

En allebei uitverkocht dus zal erg populair zijn, zal er eens een aanschaffen als ze weer leverbaar zijn.
  donderdag 13 september 2007 @ 14:28:35 #219
189981 DrFeelgood
O how strange fate is
pi_53146106
quote:
Op zondag 2 september 2007 01:51 schreef Angst het volgende:

[..]

maar in dat andere verhaaltje staat dat je juist niet via stimulatie van de penis mag klaarkomen. Of dat hoort bij dat spel van die lui dat kan ook.

want anale stimulatie tijdens he tklaarkomen is wat anders dan klaarkomen door stimulatie van de prostaat.
Toch?
Het zit zo. Je kan blijkbaar klaarkomen zonder peniele stimulatie, door prostaatmassage alleen. Zelf heb ik daar (nog) geen ervaring mee. Zullen we maar eens proberen; je kan elke dag bijleren. Wij doen dat apart, eerst prostaatstimulatie, daarna een lekker rukje. Maar je hebt mensen die het gelijktijdig doen. Het hangt van jullie persoonlijke swung af. Bij gelijktijdige stimulatie toch voorzichjtig zijn met de prostaat om geen darmkwetsuren op te lopen. Die voorstanderklier zit net wel buiten de wand van de endeldarm aan.
Toch goed om lezen dat sommigen in deze expressie een meerwaarde kunnen ontdekken!
pi_53148520
wtf doet dit topic in myat?
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:11:34 #221
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_53268668
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:02 schreef Cahir het volgende:
wtf doet dit topic in myat?
denk dat dat wel duidelijk is
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_53467073

Hiermee schijnt het volgends de beschrijving ook te gaan, en niet zo duur.
http://www.amorix.nl/shop/g-p-stimulator-p-4087.html
pi_58738824
sorry, toch een kick:

ook ff geprobeerd. Op diverse plaatsen gestimuleerd, maar ik heb hem niet gevonden!!! Mijn vraag is hoe vind je dat ding? Of hoe merk je dat je hem hebt? Misschien had ik hem wel, maar voelde ik niets extra's. Hoe krijg ik dat dan voor elkaar. thx
pi_58835534
Ik heb n filmpje gevonden over prostaat melken (met uitleg).
Op de site van spuiten en slikken, onder vluggertjes.
http://www.bnn.nl/page/sensvideos/vluggertjes
pi_58855089
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:38 schreef GiantWorm het volgende:
Vanacht naar aanleiding van dit topic geprobeerd!

OWNAGE!

Serieus! Waarom ontdek ik dit nu pas
omdat veel mensen van mening zijn dat je als man zijnde niet aan je kont mag zitten

zelf vind ik het trouwens met een vibrator minder lekker dan met een vinger. Die trillingen ervaar ik niet echt als prettig. Een dildo is dan fijner, maar dan is het wel lastiger om het juiste plekje te vinden

voor de mensen die hem niet weten te vinden: hou je vinger in je anus terwijl je jezelf aftrekt. op het moment dat je klaarkomt voel je je prostaat heel erg duidelijk harder worden. kan niet missen
de volgende keren weet je dan precies waar je moet zijn!
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')