abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14796586
Er moet een Derde Kamer der Staten Generaal bijkomen speciaal voor de SP

De SP is relatief de grootste zeik-partij als het gaat om kamervragen, spoeddebatten en populisme in de media.
Daarom mag de SP lekker met 150 SP-gemeenteraad leden in de 3e kamer plaats nemen, en dan kunnen de 9 kamerleden ministers worden, met natuurlijk Jan Marijnissen als Minister-Kameraad
De 150 SP-3e-kamerleden kunnen dan de hele dag het SP-kabinet afzeiken met spoeddebatten en kamervragen. Mooi plan toch? Kunnen de normale partijen in de 2e kamer en het kabinet rustig doorwerken en kunnen de SP'ers toch hun gezeik kwijt. Zijn we ook meteen van de Korrelatie-opheffingsproblemen opgelost.

pi_14796811
Zat topics over dit onderwerp

SLOTJE !!!!!

The people who created MIME not only should be convicted, they should be shot on the spot. (Linus Torvalds)
pi_14796831
altijd maar zeuren over geld en dan voor miljoenen aan vragen stellen

sp is zeer slecht voor nederland

pi_14796837
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:53 schreef Siertuin het volgende:
Zat topics over dit onderwerp

SLOTJE !!!!!

Wat is dit in hemelsnaam voor onzin? Laat me dan topics zien over een of andere 3e kamer voor de SP?
pi_14796939
quote:
De SP is relatief de grootste zeik-partij als het gaat om kamervragen, spoeddebatten en populisme in de media.
Hierover zijn dus zat topics.. Aangezien dit topic toch al snel uitloopt op een zeik-op-SP topic kun je dat net zo goed in 1 van de andere topics doen..

bArt

PS.. SLOTJUH !!!

The people who created MIME not only should be convicted, they should be shot on the spot. (Linus Torvalds)
pi_14796962
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:58 schreef Siertuin het volgende:

[..]

Hierover zijn dus zat topics.. Aangezien dit topic toch al snel uitloopt op een zeik-op-SP topic kun je dat net zo goed in 1 van de andere topics doen..

bArt

PS.. SLOTJUH !!!

wannabee mods en slotjesroepers krijgen nog wel eens een ban
pi_14797166
Nou, om dan maar weer eens inhoudelijk op een dergelijk topic te reageren..

De SP is een politieke partij die keihard oppositie voert. Een derde kamer voor de SP? Waarom? Geef je hier niet alleen maar toe dat ze goed zijn in het voeren van oppositie? En ruim je alles wat 'dwars' is uit de weg? Waar liggen je grenzen dan?

De SP doet prima werk. Dat sommigen zich hieraan ergeren geeft voor mij alleen maar aan dat dergelijke partijen nodig zijn..

Bart

pi_14797322
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:06 schreef Siertuin het volgende:
Nou, om dan maar weer eens inhoudelijk op een dergelijk topic te reageren..

De SP is een politieke partij die keihard oppositie voert. Een derde kamer voor de SP? Waarom? Geef je hier niet alleen maar toe dat ze goed zijn in het voeren van oppositie? En ruim je alles wat 'dwars' is uit de weg? Waar liggen je grenzen dan?

De SP doet prima werk. Dat sommigen zich hieraan ergeren geeft voor mij alleen maar aan dat dergelijke partijen nodig zijn..

Bart

Sterker nog, ik erger me meer aan kamerleden die nooit komen opdagen in de kamer, nooit vragen stellen, etc. De SP verdiept zich in ieder geval in de zaken, en stelt zich kritisch op... dat hoort nu eenmaal bij de democratie.
Enne, de 1e kamer heeft ook geen eigen kabinet, dus waarom de 3e wel?
pi_14797376
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:11 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Sterker nog, ik erger me meer aan kamerleden die nooit komen opdagen in de kamer, nooit vragen stellen, etc. De SP verdiept zich in ieder geval in de zaken, en stelt zich kritisch op... dat hoort nu eenmaal bij de democratie.
Enne, de 1e kamer heeft ook geen eigen kabinet, dus waarom de 3e wel?

De 2e kamer heeft ook geen eigen kabinet. Het kabinet heeft steun nodig van de 1e en 2e kamer ...
Those who know do not speak
Those who speak do not know
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2003 @ 20:14:53 #10
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_14797435
http://forum.fok.nl/index.php
quote:
Politiek
Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor
pi_14798048
baggerdiscussie