quote:Nu nog even je icoontje wijzigen.......
Op zondag 7 december 2003 21:21 schreef pberends het volgende:
Winnaars ondertitel wijzigen:
[..]
quote:En wanneer kort jij je sig in? De Top100 is voorbij.
Op zondag 7 december 2003 21:26 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Nu nog even je icoontje wijzigen.......
quote:http://forum.fok.nl/usericons/60385/KozzmicLoveErica.jpg <--
Op zondag 7 december 2003 21:26 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Nu nog even je icoontje wijzigen.......
...
Voor een dag hoor, ik mis Wouter nu al
quote:Aaah ik word gek!
Op zondag 7 december 2003 21:25 schreef pberends het volgende:[..]
Emancipatie vrouwen voltooid.
quote:Het staat je anders enig hoor..
Op zondag 7 december 2003 21:31 schreef pberends het volgende:[..]
http://forum.fok.nl/usericons/60385/KozzmicLoveErica.jpg <--
...
Voor een dag hoor, ik mis Wouter nu al
quote:Kozzmic gaat vreemd
Op zondag 7 december 2003 21:35 schreef Maerycke het volgende:[..]
Het staat je anders enig hoor..
quote:Beter dan Wouter Bos met zijn joint.
Op zondag 7 december 2003 21:35 schreef Maerycke het volgende:[..]
Het staat je anders enig hoor..
quote:Wanneer gaat Kofi eens een joint roken?
Op zondag 7 december 2003 21:45 schreef Sidekick het volgende:[..]
Beter dan Wouter Bos met zijn joint.
quote:Ieder z'n smaak, ieder z'n smaak.
Op zondag 7 december 2003 21:45 schreef Sidekick het volgende:[..]
Beter dan Wouter Bos met zijn joint.
quote:Kofi-shop.
Op zondag 7 december 2003 21:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Wanneer gaat Kofi eens een joint roken?
quote:lol
Op zondag 7 december 2003 21:50 schreef pberends het volgende:[..]
Kofi-shop.
![]()
![]()
Goede droge grappen zijn altijd leuk
quote:
Op zondag 7 december 2003 21:50 schreef pberends het volgende:[..]
Kofi-shop.
![]()
![]()
quote:Bij deze gedaan.
Op zondag 7 december 2003 21:21 schreef pberends het volgende:
Winnaars ondertitel wijzigen:
[..]
Maar ik was niet van plan Wouter in mijn avatar te plaatsen!
It's a bloody shame!
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:07 schreef Lithion het volgende:
Het is een farce! Het enige wat nog ontbreekt aan deze commerciële wanverkiezing is de mogelijkheid om te SMS'en wie de winnaar moet worden.It's a bloody shame!
Doet me aan een bepaald televisieprogramma denken van vanavond...wat een afknapper was dat...
quote:Van wie mag dat niet?
Op zondag 7 december 2003 22:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
SCH laat weten vereert te zijn met de trofeeën, maar dat hij ze uit principe weigert omdat hij ze niet mag komen afhalen
quote:Mag niet van de FA's omdat hij vroeger niet al te lief geweest is volgens een enkeling
Op zondag 7 december 2003 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:Van wie mag dat niet?
En is hij ook niet vereerd?
Wat dat laatste betreft kan je best eens gelijk hebben. Maar ik quote hem wel om onduidelijkheden te voorkomen
quote:
SCH had via een conversatie te melden en is op deze manier stiekem in POL aanwezige hebt me verkeerd geciteerd sufferd - ik ben dolblij met de awards - die van joopdenuyl wil ik graag hebben - maar ik kan onmogelijk een award aannemen die naar een ********* is vernoemd - maar dat ik gemist wordt, doet mijn hart breken
quote:Is die toegepasde censuur van hemzelf? Hem een beetje herinnerende vermoed ik wat hij wilde zeggen, ik was dan ook niet de persoon die hem miste, maar Gil-Galad.
Op zondag 7 december 2003 23:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Mag niet van de FA's omdat hij vroeger niet al te lief geweest is volgens een enkeling
Wat dat laatste betreft kan je best eens gelijk hebben. Maar ik quote hem wel om onduidelijkheden te voorkomen
[..]
Toch de groeten aan SCH.
quote:Als SCH nu maar doorheeft dat het dogmatisch denken hem deze trofee heeft bezorgd...
Op zondag 7 december 2003 23:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:- SCH post -
quote:Ik wist toen ik de enquete invulde eigenlijk nog niet wat dogmatisch precies inhield. Sorry Hero en Sizzler!
Op zondag 7 december 2003 23:26 schreef Herostratos het volgende:[..]
Als SCH nu maar doorheeft dat het dogmatisch denken hem deze trofee heeft bezorgd...
Sidekick, recount a.u.b.
Ik ben vereerd met de stemmen die ik gekregen heb. De 'overwinnnig' in de race om de Wiegel trofee zegt me niet zo veel, gezien het kleine absolute aantal stemmen. Iemand die handig is met kloontjes zit daar natuurlijk zo boven. Aan de 2e plaats voor de Lubbers-trofee hecht ik om die reden meer waarde, die is veel afgetekender (2 kanten op ).
Alle winnaars gefeli en Sidekick erg bedankt voor het organiseren van de verkiezingen en tellen van de stemmen
btw: Claudia_X: welbeschouwd heb ik je gered van de Aletta Jacobs Troffee
Sk, ga als de donder Kofi's haar wassen
quote:Idd, dat is wat jammer. Vantevoren 3-5 nominaties waarop gestemd kon worden was wel beter geweest. Mar ja, de animo was niet zo groot daarvoor had ik het gevoel. Misschien voor volgend jaar.
Op maandag 8 december 2003 10:25 schreef Parabola het volgende:Ik ben vereerd met de stemmen die ik gekregen heb. De 'overwinnnig' in de race om de Wiegel trofee zegt me niet zo veel, gezien het kleine absolute aantal stemmen.
quote:Ok.
Sk, ga als de donder Kofi's haar wassen![]()
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:43 schreef Lithion het volgende:
met Tedje_X_van_Jensen () als goede tweede. Maar zijn dossierkennis is wat meer... gespecificeerd van aard
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |