ja het gaat lekker hier
quote:Als je ergens NIET nerveus voor hoeft te zijn is het wel daarvoor...
Op donderdag 13 november 2003 16:14 schreef Maud_Dib het volgende:
Prima. Alleen een beetje nerveus. Heb net m'n theorie examen voor mn B rijbewijs aangevraagd.
En als ik morgen niet meer misselijk ben ga ik shoppen.
quote:ik denk eerder omdat ze zelf daar ook liever niet staan....omdat je met 2 en 3 zuid altijd het meeste werk hebt...
Op donderdag 13 november 2003 12:29 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Misschien wel omdat je je werk goed uitvoert, en ze je met die verantwoordelijkheid vertrouwen
ot ik voel me wel goed....ga zometeen gezellig ergens iets eten met een vriendin morgen nog 4uurtjes werken en dan weekend
quote:
Op donderdag 13 november 2003 16:10 schreef Frenkie het volgende:
Ik voel me dus erg lekkerrrrrrrrr
Good for you
Ik voel me lekker omdat ik blij ben met mail van iemand die heel belangrijk voor mij is
quote:
Op donderdag 13 november 2003 17:38 schreef CherryLips het volgende:
ich habe schmerz im kopf!
Al ben ik wel moe, maar ik denk dat ik vanavond er weer vroeg in kruip, en op mijn bed nog even wat ga lezen enzo
ik wil een dezer dagen een mooie kerstjurk kopen, nou jah, feestjurk, want ik heb zaterdag over 2 weken een groot lustrumfeest
iemand nog tips voor leuke jurken gezien in Den Haag of bij een 'algemene winkel' zoals de H&M ofzo?
quote:Het is niet voor mezelf ofzo, het is voor een projectje maar dat ga ik hier niet spammen.
Op donderdag 13 november 2003 16:02 schreef Ines het volgende:[..]
Naar mijn idee heeft juist alles met elkaar te maken. Waarom zou je het in aparte vakjes willen stoppen? Ben je niet te rationeel bezig?
Sterkte!
-edit- Oja, hoe voel ik me... Redelijk, ik zit nu gezellig met wat vrienden in de computerruimte. Ik probeer niet te veel te denken aan wat ik allemaal moet doen, dan gaat het wel. Jippie.
Dan kan ik beginnen met het kweken van een 'ik voel me goed'-gevoel.
Zijn hier toevallig studenten psychologie of mensen die er wel wat vanaf weten enzo die me ergens mee kunnen helpen? Ik kom helemaal niet verder en daar baal ik een beetje van.
Bij voorbaat: sorry Frenkie en zwaaibaai...
* VixenFromHell = dus weer blij
dus eigenlijk vrij goed
Ow en ik ben ook nog verliefd en vrolijk etc etc
quote:ik ook.... 3 uur pm...
Op vrijdag 14 november 2003 05:13 schreef DuchessX het volgende:
Al wakker vanaf 3 uur.
bluh... wie vrolijkt mij op??
quote:*trekt clownspak aan
Op vrijdag 14 november 2003 07:46 schreef Yuki het volgende:
nog steeds moe... echt GEEEEEN zin in school... maar thuisblijven kan niet... krijg ik troubles meebluh... wie vrolijkt mij op??
ot: Goed.. Nog een dagje en dan lekker weekend, eindelijk.. Moet vandaag alleen ff hard doorwerken om iets af te krijgen maar dan gaat de tijd hopelijk ook sneller..
quote:nouja, aan de arm om je heen kan ik voldoen..
Op vrijdag 14 november 2003 08:22 schreef Ines het volgende:
Ik zou nu wel een arm om me heen willen hebben (als het even kan van een lekker ding)
OT:
lekker.. vannacht weer heel leuk gesprek gehad.. was daarna toch wakker, dus was extreem vroeg op het werk (zit er nu al een half uur ) en ik ben verliefd..
heb ook nog eens erg veel zin in dinsdag, komt dus goed
Zometeen school, gelukkig maar tot 14.05, en dan lekker shoppen & dvd kijken En heb de rest van de dag het huis voor mezelf
mn mooie vest aangetrokken, vanmiddag weer audities voor het schooltoneel, en ik zit in de jury Lang leve productieleiding zijn
en jah.. verder nog steeds voel ik me sexy en heb ik zin in een date... niet dat ik die date heb, maar ik heb zin in een date in het algemeen...
Dan op school komend horen dat dat eigenlijk pas voor volgende week was
K*t dus..... * hr15 diep zucht
ben gek op iemand maar volgens mij is dit niet wederzijds....hebben wel regelmatig contact maar erg oppervlakkig....afgelopen zaterdag nog 2 uur staan te praten en 's nachts heb ik haar nog een gedichtje gestuurd over mijn gevoelens voor haar....krijg je terug: bedankt voor je sms'je.....WHOEHAAHAHAAHJAH wat moet ik daar nou mee....
maar goed...mixed feeling...komende maandag is het bij ons in het dorp paardenmarkt(Lottum) en dat is altijd weer werelds....7uur 's morgens in de kroeg rondhangen en 's nachts 2 uur er weer uit rollen....heerlijk wat gezelllig...allemaal mensen die je kent...urenlang lullen met tientallen verschillende mensen....
Verder toch nog even druk aan het werk, aangezien ik opeens vandaag nog wat extra materiaal voor mijn conceptscriptie heb gekregen. Hij was dus toch nog niet helemaal af .
Verder zin in het weekend, vanavond biertjes drinken met vrienden, en morgen....een afspraakje met een leuke dame .
alleen in school heb ik geen zin vandaag
maar goed dat overleef ik ook wel
Net sollicitatiegesprek, ging wel goed denk ik Nu even afwachten of ik daadwerkelijk aangenomen word...
quote:Tally.
Op vrijdag 14 november 2003 11:53 schreef Tally het volgende:
Ik dacht dat ik me goed voelde..
Maar die angst... Is op dit moment zo groot dat ik niet eens naar buiten durf
OT:
Maar een klein beetje misselijk vandaag, dus dik tevreden met alles wat heb kunnen doen.
quote:Ik loop op dit moment bij een psycholoog.. En krijg medicijnen..
Op vrijdag 14 november 2003 12:47 schreef shmoopy het volgende:[..]
Tally.
Doe je er iets mee, qua praten oid?
Hier moet je niet mee blijven rondlopen, hoor.
quote:Kheb gisteren begrafenis gehad en ik kan je zeggen dat het meeviel. Ergens heeft zo'n plechtigheid toch ook wel iets heel moois.
Op vrijdag 14 november 2003 08:59 schreef zwaaibaai het volgende:
zie tegen de crematie op.....
Ontopic: ik voel me wel goed, en ik voel me erg gezegend met zoveel schatten van vrienden
Pretty much tired of it all. Niets te doen hier en toch braaf aanwezig zijn. Ik heb de complete indeling van het systeemplafond al uit mijn hoofd geleerd, ik ken zo'n beetje alle polletjes en plukjes op de vloerbedekking. Verder heb ik het internet uit en wordt er vandaag gruwelijk weinig gepost hier.
En oh ja, nog vier uur tot de verlossing....
Ach ja, verder mag ik op zich niet klagen hoor want...
Zit vandaag precies op de helft van mijn stage en....
Morgen zie ik dan eindelijk de ECHTE Sinterklaas live !
Hoe lang duurt het bij de gemiddelde psycholoog eigenlijk voor je een intakegesprek kunt krijgen? Ik krijg namelijk pas minimaal eind volgende week de gegevens van een psycholoog in Utrecht. Mijn oude psychologe zou iemand voor me zoeken maar die heeft het ook erg druk. Daarna zal het nog wel een tijdje duren voor ik terechtkan, vrees ik.
quote:Toen ik op zoek was, varieerde de wachtijd heel erg. Van ruwweg één week tot een half jaar.
Op vrijdag 14 november 2003 14:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe lang duurt het bij de gemiddelde psycholoog eigenlijk voor je een intakegesprek kunt krijgen? Ik krijg namelijk pas minimaal eind volgende week de gegevens van een psycholoog in Utrecht. Mijn oude psychologe zou iemand voor me zoeken maar die heeft het ook erg druk. Daarna zal het nog wel een tijdje duren voor ik terechtkan, vrees ik.
:
quote:Hee, een Frenkie die zich een keer niet zo goed voelt, wat een verrassing
Op vrijdag 14 november 2003 15:47 schreef Frenkie het volgende:
Bah ik heb keelpijn
Kutbier ook gisteravond
En vanavond moet ik weer
Met trekdrop gaat het ! Ondertussen al drie maanden gestopt met roken, nog steeds vrijgezel en super fit (bezig teminste)
Ik voetbal, spin en binnenkort ga ik denk ook hardlopen
En ik fiets me een slag in de rondte van huis naar werk, vice versa en ook regelatig naar leiden.... 200 km in de week haal ik makkelijk
I have not smoked for Three months, two days, 4 hours, 4 minutes and 43 seconds. 1412 cigarettes not smoked, saving ¤ 107,40. Life saved: 4 days, 21 hours, 40 minutes. I will keep it up, but i need your support to make it!!!!!
Maareuh, sterkte allemaal (voor degene die zich kut voelen) enL Vast houden! (Voor degene die zich toppie voelen )
maar dat zal wel van de winegum mix komen
[Dit bericht is gewijzigd door MewBie op 14-11-2003 17:38]
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 14-11-2003 18:12]
quote:Wat wil je dat wij denken hoe jij je voelt?
Op vrijdag 14 november 2003 17:37 schreef poebeertjuh het volgende:
Hoe denk je dat ik me voel
quote:Ik verbreek hierbij mijn stilzwijgen om je toch een kusje te geven
Op vrijdag 14 november 2003 13:36 schreef thaleia het volgende:[..]
Kheb gisteren begrafenis gehad en ik kan je zeggen dat het meeviel. Ergens heeft zo'n plechtigheid toch ook wel iets heel moois.
Heel veel sterkte, en als er wat is weet je me te vinden,
okee? .
.
quote:Ik had even gemist dat het al zover was.
Op vrijdag 14 november 2003 13:36 schreef thaleia het volgende:[..]
Kheb gisteren begrafenis gehad en ik kan je zeggen dat het meeviel. Ergens heeft zo'n plechtigheid toch ook wel iets heel moois.
Dat wil niet zeggen dat ik gisteravond niet heel blij was dat het achter de rug was, hoor
Maar ja, had ook niet anders verwacht eigenlijk....
heb al lekker zitten janken Weet eigenlijk ook niet meer wat nu nog het zin van het leven is.
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 20:29 schreef hardsilence het volgende:
En ik doe verschrikkelijk mn best deze gevoelens te rationaliseren, maar dat lukt nog maar bar slecht
Hoop maar dat ik straks een beetje zal kunnen slapen
Vanmorgen zowat mijn rug gebroken toen ik uitgleed in de badkamer. Ik heb een gekneusde rug en een mega-grote bloeduitstorting (ter grote van een A-4tje), mijn nek,schouders en armen doen zeer en heb verscheidene blauwe plekken. Het enige dat ik kon bedenken toen ik daar lag wat voor lompe actie dit weer was van mezelf en dat ik de rest van de dag in mijn blootje daar zou moeten liggen omdat ik in eerste instantie bijna niet overeind kon komen
Ook heel fijn dat ik mijn ex-schoonouders tegenkwam vanmiddag en zij mij het liefst genegeerd hadden. Elf jaar lang lief en leed gedeeld...maar ik heb de eer aan mezelf gehouden
Pluspunt van de dag is wel dat ik dankzij het lijnen twee broekmaten kleiner aan kon. Da's toch nog iets.
Ik hoop dat ik morgen kan staan, zitten en lopen zodat onze afspraak kan doorgaan, ik heb me er namelijk erg op verheugd.
quote:Niet leuk... Sterkte met je rug...
Op vrijdag 14 november 2003 22:01 schreef DuchessX het volgende:
Vanmorgen zowat mijn rug gebroken toen ik uitgleed in de badkamer. Ik heb een gekneusde rug en een mega-grote bloeduitstorting (ter grote van een A-4tje), mijn nek,schouders en armen doen zeer en heb verscheidene blauwe plekken.
Ik voel me best wel goed, simpel.
ot; gigantisch moe en een heel druk hoofd, maar al met al voel ik me toch redelijk
quote:*klonk* Dat ziet er niet al té goed uit.
Op vrijdag 14 november 2003 22:35 schreef DuchessX het volgende:
Oei het ziet er echt niet lekker uit
Even kijken hoe het gaat verlopen anders toch maar even naar de dokter of EHBO oid. En even de foto aan mijn moeder mailen
quote:hmm das mooi blauw/rood/paars idd
Even kijken hoe het gaat verlopen anders toch maar even naar de dokter of EHBO oid. En even de foto aan mijn moeder mailen
weet niet wat ik met een situatie aanmoet.....
ik wil 'm niet kwijt...
quote:Ai dat zal wel behoorlijk pijn doen/gedaan hebben. Beterschap.
Ik denk dat ik iemand ver weg maar eens ga bellen
quote:wat ga je voor een studie doen dan?
Op zaterdag 15 november 2003 10:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben/voel me zenuwachtig, ik ga vandaag weer een klein stapje doen richting een nieuwe studie. M'n lief gaat met me mee
ot ik voel me wel goed....alleen beetje koppijn en verkouden enzo...gisteravond was wel gezellig
quote:oei.. wel ff na laten kijken idd.. ziet er niet echt gezond uit nee.. hoop dat het verder niks ernstigs is
OT:
voel me super heel langzaam aan gaan de dingen weer zoals het hoort
Maar nu ik alles weer redelijk op een rijtje heb, me meis blij gemaakt heb, voel ik me alweer een stuk beter
quote:En dan mag Jan morgen weer boven, he?
Op zaterdag 15 november 2003 13:58 schreef Moonah het volgende:
Ik ben weer boven Jan.
OT:
Opgejaagd want teveel aan m'n kop, maar wel okee.
Ik verheug me op vanavond.
straks naar m'n vriendin, heb ik ook zin in
voel me goed
verder nog beetje moe, maar dat fiets ik er wel uit strakkies
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 17:02 schreef Faithy het volgende:vanavond lekker 'sletten' in de stad
quote:er zit een verhaal achter
Op zaterdag 15 november 2003 17:39 schreef Berserker het volgende:[..]
.
Voorlopig lekker eerst naar een goeie vriend.. even praten...
Zometeen lekker naar de Mac Helaas wel op de fiets, dus nog kouder
Maar verder gaat het wel goed
Verder voel ik me wel afgewezen op basis van leeftijdsverschil
quote:Ik zou hier toch mee langs de dokter lopen.. "echt niet goed" is hier een zwaar understatement denk ik.
On topic: Best goed eigenlijk, maar nog wel moe...
quote:always look on the bright side of life...
Op zaterdag 15 november 2003 19:17 schreef Qarinx het volgende:
Moeeeeeeeeeeeeee en ik moet mag nog de hele nacht
quote:Nee ik moet
Op zaterdag 15 november 2003 19:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
always look on the bright side of life...
Foto's maken in de kroeg waar ik werk, want TMF on Tour komt langs... Grand opening na een verbouwing van 8 weken, dussss...
quote:Ow ik ben ook moe, maar ik mag
Op zaterdag 15 november 2003 19:30 schreef Qarinx het volgende:
Nee ik moet
quote:Dat klinkt toch best gezellig
Foto's maken in de kroeg waar ik werk, want TMF on Tour komt langs... Grand opening na een verbouwing van 8 weken, dussss...
quote:Dat wordt het ook vast wel hoor.. alleen moet ik even energie ergens vandaan toveren!
Op zaterdag 15 november 2003 19:34 schreef Frenkie het volgende:
Dat klinkt toch best gezellig
Veel plezier met je filmpje
quote:Dankiewel
Op zaterdag 15 november 2003 19:41 schreef Qarinx het volgende:
Veel plezier met je filmpje
Ik heb net de film Autumn in New York gekeken op Yorin, dat is precies het verhaal tussen mijn vriendin en mij. Met als verschil dat ze nog leeft en de artsen niet weten wat ze heeft (een zwakke gezondheid
), en dat ze bijna 1000 km bij me vandaan woont, kan haar dus niet steunen, iig niet zoveel als dat ik zou willen. Ik ga denk ik maar slapen zo, hopen dat ik me morgen beter voel.
.
Ik moet nogal naar de wc. Ik zal zo gaan, nog een pilske pakken en daarna tevreden gaan slapen.
quote:Ik heb net een zak cashewnoten op.
Op zondag 16 november 2003 00:51 schreef hardsilence het volgende:
Ik heb zo juist enkele chipjes op, dat doe ik nooit en de conclusie is dan dus ook dat het de goede kant voorlopig nog niet opgaat.![]()
En nu ga ik naar bed met een volle buik, au.
En wanneer fleur jij mijn MSN lijstje eens op.
quote:Ik wil fotoboek!
Op zondag 16 november 2003 01:51 schreef Stereotomy het volgende:Ik heb net een zak cashewnoten op.
En nu ga ik naar bed met een volle buik, au.
En wanneer fleur jij mijn MSN lijstje eens op.
Maar voor de rest wel goed
Heb zostraks een uur gewandeld met de honden
En heb ook al redelijk wat huiswerk gemaakt.
Al had ik vandaag wel iets anders willen doen.. maja, dat
komt nog wel
het telefoonnummer gehad van een ontzettend leuke jongen gisteren in de stad, beetje moe, en heb hier lekker chocolade
oh, en het telefoonnummer klopte, want ik kreeg een heel lief sms-je terug
*woei*
quote:Gaaf Faithy, hopen dat het wat wordt.
Op zondag 16 november 2003 14:42 schreef Faithy het volgende:
primahet telefoonnummer gehad van een ontzettend leuke jongen gisteren in de stad, beetje moe, en heb hier lekker chocolade
oh, en het telefoonnummer klopte, want ik kreeg een heel lief sms-je terug
![]()
![]()
*woei*
Ik voel je zo zo zo zo zo KUT na het gesprek met mijn lief..... we willen wel maar die afstand, die ongelovelijke KUT afstand.....
quote:
Op zondag 16 november 2003 13:26 schreef schatje het volgende:
Wakker, geweldige nacht achter de rug.
quote:Ah someone else also get laid
Op zondag 16 november 2003 17:31 schreef schatje het volgende:
Waanzinnig goed.
quote:Toch geen jeweetwel op komst?
Op zondag 16 november 2003 18:19 schreef hardsilence het volgende:
Nog steeds misselijk, ik eet omdat het moet maar voel me er absoluut niet beter door, dus dat gaan we maar weer laten!
Nog steeds in de war, geen zin om iets te ondernemen. Nee.. lekker is dat.
quote:
Op zondag 16 november 2003 18:46 schreef Ines het volgende:
Toch geen jeweetwel op komst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |