Sterker nog, hun self-titled plaat is alleen maar minder omdat het na het briljante Ocean Rain kwam. Voor de rest doet hij kwalitatief niet bijzonder onder voor mindere goden als Porcupine of Crocodiles.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hun self-titled plaat is niet eens zo slecht. Lips like sugar vind ik zelfs een van hun beste nummers..
Ik begin Porcupine trouwens steeds meer te waarderen![]()
Eensquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sterker nog, hun self-titled plaat is alleen maar minder omdat het na het briljante Ocean Rain kwam. Voor de rest doet hij kwalitatief niet bijzonder onder voor mindere goden als Porcupine of Crocodiles.
Maar jij moest terug in de tijd. Ik was erbijquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Eens
Crocodiles vind ik trouwens een slappertje..
Voor mij begint het pas met heaven up there.
Officiëel van geen enkel album, maar hij staat op de reissue van het self-titled album als bonustrack.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:58 schreef Soul79 het volgende:
Ken alleen het debuutalbum en Ocean Rain helemaal. Verder wat losse nummertjes. Van welk album is Bring on the dancing horses?
Aha, thanks. Leuk liedje.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Officiëel van geen enkel album, maar hij staat op de reissue van het self-titled album als bonustrack.
Respect for old agequote:Op woensdag 8 maart 2006 01:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar jij moest terug in de tijd. Ik was erbij
Heb je het complete werk van the bunnymen al reeds in bezit Toffe?quote:
Helaas alleen nog maar nummer 1 en 6 uit GuillaumeMs lijstjequote:Op donderdag 9 maart 2006 00:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Heb je het complete werk van the bunnymen al reeds in bezit Toffe?
Je zal er geen spijt van hebben![]()
Is kijken ik heb 1, 2, 3, 6 op LP en 5 op cd. Verder nog wat 12" single's en Live in Liverpool 2001.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:39 schreef GuillaumeM het volgende:
Beste Bunnymen-albums:
1) Ocean Rain (beste nummer: Killing Moon)
2) Heaven Up Here (beste nummer: Show of Stength)
3) Crocodiles (Beste nummer: Villiers Terrace)
4) What Are You Going To Do With Your Life? (Beste nummer: Fools Like Us)
5) Echo & the Bunneymen (Beste nummer: Bombers Bay)
6) Porcupine (Beste nummer: Back Of Love)
7) Evergreen (Beste nummer: Nothing Lastst Forever)
8) Siberia (Beste nummer: In The Margins)
9) Flowers (Beste nummer: Buried Alive)
Bring On The Dancing Horses staat op de sublieme singles-compilatie Songs To Learn and Sing.
Dat is eigenlijk de beste cd om mee te beginnen als je de Bunnymen nog niet kent.
Zit je in de band of zoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:20 schreef Lucille het volgende:
Erg goede CD al zeg ik het zelf.
Best een prestatie voor een album uit 1981, lijkt me zoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:17 schreef tong80 het volgende:
Heaven Up hear werd gekozen tot beste album uit de jaren 70 door de NME dacht ik
Ze zeggen wel altijd dat jij de malloot van Fokzine bent, de Arie Ribbens van Onzin voor je leven, de Willy Alfredo van het Muziekforum, de Peppie EN Kokkie van de slowchat etc...maar hier zeg je tochecht iets zinnigs......quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:52 schreef tong80 het volgende:
London Calling was het album van de jaren 70
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |