ik kan me niet meer herinneren wat mijn eerste indruk er over was.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:24 schreef Kolkus het volgende:
Vorig weekend heb ik Heaven up here aangeschaft.
Vond 'em vrij structuurloos en uitgesponnen op eerste gehoor, maar het is een echt groeiertje.
Erg goed, vooral Over the wall
Weet ikquote:Op donderdag 10 november 2005 21:38 schreef tong80 het volgende:
Ocean Rain is een klasse beter Kolkus.
Je heb helemaal glijk... sorry corryquote:Op donderdag 10 november 2005 22:41 schreef tong80 het volgende:
Ja kom dan vaker op MSN en laat Doc eens MSN nemen
eerder tussen HuH en OR eigenlijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:50 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Ocean Rain is, voornamelijk door the Killing Moon, mijn favoriete album, gevolgd door Crocodiles (ook erg lekker) en dan Heaven up here.
Porcupine hangt qua stijl toch tussen Crocodiles en Ocean Rain in ??
Binnenkort maar een aanschaffen.
Hun self-titled plaat is niet eens zo slecht. Lips like sugar vind ik zelfs een van hun beste nummers..quote:Op donderdag 10 november 2005 22:14 schreef Kolkus het volgende:
Verrassend, ik zou dan toch eerder aan The Queen is Dead van The Smiths of gewoon Ocean Rain denken.
Hebben ze na Ocean Rain eigenlijk nog goede albums gemaakt??
Sterker nog, hun self-titled plaat is alleen maar minder omdat het na het briljante Ocean Rain kwam. Voor de rest doet hij kwalitatief niet bijzonder onder voor mindere goden als Porcupine of Crocodiles.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:08 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hun self-titled plaat is niet eens zo slecht. Lips like sugar vind ik zelfs een van hun beste nummers..
Ik begin Porcupine trouwens steeds meer te waarderen![]()
Eensquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sterker nog, hun self-titled plaat is alleen maar minder omdat het na het briljante Ocean Rain kwam. Voor de rest doet hij kwalitatief niet bijzonder onder voor mindere goden als Porcupine of Crocodiles.
Maar jij moest terug in de tijd. Ik was erbijquote:Op woensdag 8 maart 2006 01:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Eens
Crocodiles vind ik trouwens een slappertje..
Voor mij begint het pas met heaven up there.
Officiëel van geen enkel album, maar hij staat op de reissue van het self-titled album als bonustrack.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:58 schreef Soul79 het volgende:
Ken alleen het debuutalbum en Ocean Rain helemaal. Verder wat losse nummertjes. Van welk album is Bring on the dancing horses?
Aha, thanks. Leuk liedje.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Officiëel van geen enkel album, maar hij staat op de reissue van het self-titled album als bonustrack.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |