Maar ik zag net op NL.net dat zaterdag de landelijke intocht van Sinterklaas in Zwolle is (dat wist ik dus niet, holladiejee, student journalistiek ). Hij komt dus binnen met een boot over de grachten, en nu zijn ze dus bang dat net op dat moment, of juist op die dag, het lijk boven komt drijven.... dat wil je toch niet meemaken?? Het idee alleen al
maar het lijkt me ook een ramp als zijn lichaam naar boven komt, de politie had gezegd dat dat na ong twee weken gebeurt...
Zo wel dan is er een dikke kans dat ie 'gewoon' opduikt hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Careca op 10-11-2003 16:35]
quote:Totaal ongepast
Op maandag 10 november 2003 16:34 schreef Careca het volgende:
Die vermiste gast is niet een 'oudere man met lange witte baard' ?Zo wel dan is er een dikke kans dat ie 'gewoon' opduikt hoor
quote:volgens mij lag er ook nog een bom in..
Op maandag 10 november 2003 16:35 schreef Waxxer het volgende:
hallooooo dit is wel serieus hoorbeetje respect graag
Zo een lijk komt één keer boven drijven om vervolgens na een dag of twee voor altijd naar de bodem te verdwijnen. Overigens komt-ie niet echt boven hoor. Hij is 'aan' de oppervlakte maar wel zichtbaar. Ik hoop dat het de kindertjes bespaard blijft maar denk ook aan het betrekkelijke voordeel voor de nabestaanden. een geborgen lijk is toch een afsluiting van een nare tijd.
Volop op het water surveilleren zou ik maar zeggen en de schepbrancard bij de hand houden.
quote:Je hebt gelijk, ik moet natuurlijk anders reageren:
Op maandag 10 november 2003 16:36 schreef toska het volgende:[..]
Totaal ongepast
RIP vreselijk man dit het zou je maar gebeuren
Zo jong zo vreselijk RIP
maarja iig R..I.P
[Dit bericht is gewijzigd door Skwish op 10-11-2003 16:48]
Vervelend allemaal...
[Dit bericht is gewijzigd door dabadbass op 10-11-2003 16:49]
quote:Weer zoiets raars.. Waarom maak je nou zo'n opmerking? Zo lijkt het net of het zijn verdiende loon is geweest. En zoiets wens je natuurlijk niemand toe. Veel mensen zouden beter moeten nadenken voordat ze iets zeggen.
Op maandag 10 november 2003 16:46 schreef Skwish het volgende:
Zal wel mischien teveel gezopen hebben..maarja iig R..I.P
Als hij aanlegt, geeft dat neem ik aan aardig stroming (die motoren die lekker moeten ronken om de boot precies op zijn plekkie te krijgen...) Ze zijn bang dat daardoor iets naar boven zou kunnen drijven....
Die ongein kun je niet hebben live op tv.
quote:Ze kunnen toch even de boel daar dreggen? Als er al iets ligt komt het zeker wel naar boven op die manier.
Op maandag 10 november 2003 16:54 schreef cptmarco het volgende:
Het probleem is, het lijk ligt waarschijnlijk precies op de plek waar de "stoomboot" aanlegt. Aan de ene kant van de gracht is hij er (waarschijnlijk) ingevallen en precies aan de overkant daarvan komt Sinterklaas aan....Als hij aanlegt, geeft dat neem ik aan aardig stroming (die motoren die lekker moeten ronken om de boot precies op zijn plekkie te krijgen...) Ze zijn bang dat daardoor iets naar boven zou kunnen drijven....
Die ongein kun je niet hebben live op tv.
Lijkt me niet meer dan normaal omdat te doen..
quote:Sjonge wat een drama. Misschien zijn komend jaar de palingen we wat dikker. Als ze na een week dreggen niks vinden dan komt er niet ineens aus Blaue hinein een lijk tevoorschijn.
Op maandag 10 november 2003 16:57 schreef cptmarco het volgende:
daar zijn ze nu al anderhalve week meebezig... Alleen ze vinden maar niets.
BTW als precies aan de andere kant de boot stopt dan zal het je je daar toch geen zorgen over hoeven te maken dat ie misschien op die dag komt boven drijven. Ik bedoel er zullen al meerdere boten voorbij zijn gekomen die ook iets van een stroming veroorzaken. en ten tweede zit er daar ook gewone stroming ... grote kans dat ie al weg is...
(ben geen expert op gebied van waterstromingen ed.)
quote:na bepaalde tijd ontwikkelen zich gassen in een lichaam onder water, die ervoor zorgen dat het boven komt drijven... en wie weet dus net toevallig die dag.
Op maandag 10 november 2003 17:12 schreef sjun het volgende:[..]
Sjonge wat een drama. Misschien zijn komend jaar de palingen we wat dikker. Als ze na een week dreggen niks vinden dan komt er niet ineens aus Blaue hinein een lijk tevoorschijn.
Duikers hebben door het donkere water maar een zicht van 30cm, daarom is het erg moeilijk alles te doorzoeken
ik hoop dat ze die jongen snel vinden voor de familie daarvan
quote:vaarverbod en van het tweede heb ik ook geen verstand....
Op maandag 10 november 2003 20:13 schreef SG_Tannus het volgende:
Ik bedoel er zullen al meerdere boten voorbij zijn gekomen die ook iets van een stroming veroorzaken. en ten tweede zit er daar ook gewone stroming ... grote kans dat ie al weg is...
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 12-11-2003 19:13]
quote:Ik reageer normaal...
Op dinsdag 11 november 2003 15:27 schreef Waxxer het volgende:![]()
![]()
reageer toch eens normaal en fatsoenlijk zeg
![]()
De duikers hopen hoe dan ook te voorkomen dat het lichaam tijdens de intocht van Sinterklaas boven komt drijven, ten overstaan van miljoenen tv-kijkers.
De stoomboot waarmee Sinterklaas zaterdag Zwolle aandoet, vaart vandaag alvast de bewuste route. De kapitein hoopt vooral de lastige bocht dichtbij de aankomstplaats in zijn vingers te krijgen. Mogelijk komt vandaag, door de tocht met de zware boot, het lichaam bovendrijven van de 19-jarige Zwollenaar die op 26 oktober in de stadsgracht lijkt te zijn verdronken. Komt het stoffelijk overschot vandaag niet boven water, dan is de kans klein dat dat zaterdag alsnog gebeurt - een schrikbeeld voor omroeporganisatie NPS en gemeente Zwolle.
quote:hoezo
Op woensdag 12 november 2003 19:38 schreef mikezwolle het volgende:
jezus wat zijn jullie trieste mensen hij was vriend van mij GVD ik snap niet dat het etam hier niks aan doet een schande van deze site tering zooi
quote:ja klopt..
Op maandag 10 november 2003 16:38 schreef DancePlaza het volgende:[..]
volgens mij lag er ook nog een bom in..
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:29 schreef keeper het volgende:
Is er al een hele flauwe grap met het woord "surprise" gemaakt in dit topic?
quote:Kan die dreggen?
Op donderdag 13 november 2003 00:38 schreef SEMTEX het volgende:
Dit vraagt om Peter R. de Vries!
quote:Sorry lol...
Op woensdag 12 november 2003 18:18 schreef michiel_merk het volgende:
12 NOVEMBER 2003 - ZWOLLE -
Met man en macht wordt de komende dagen in de Zwolse stadsgracht gezocht naar de sinds twee weken vermiste Wouter Holsappel.De duikers hopen hoe dan ook te voorkomen dat het lichaam tijdens de intocht van Sinterklaas boven komt drijven, ten overstaan van miljoenen tv-kijkers.
De stoomboot waarmee Sinterklaas zaterdag Zwolle aandoet, vaart vandaag alvast de bewuste route. De kapitein hoopt vooral de lastige bocht dichtbij de aankomstplaats in zijn vingers te krijgen. Mogelijk komt vandaag, door de tocht met de zware boot, het lichaam bovendrijven van de 19-jarige Zwollenaar die op 26 oktober in de stadsgracht lijkt te zijn verdronken. Komt het stoffelijk overschot vandaag niet boven water, dan is de kans klein dat dat zaterdag alsnog gebeurt - een schrikbeeld voor omroeporganisatie NPS en gemeente Zwolle.
(oh erg hé? ik krijg gewoon de slappe lach hier en tis helemaal niet leuk...lol)
quote:
Op donderdag 13 november 2003 00:43 schreef AngelWings het volgende:
maar stel optie :
het lijk komt wel bovendrijven...wat doet men dan de kaden staan vol met miljoenen mensen kinderen...
en...je kunt niet ongezien een lijk ophalen vanuit het water...
hm denk dat sint maar 2 mantels mee moet nemen..
op het moment dat..gooit ie dan zo zijn mantel deroverheen in het water.. bv? ja denk ook maar ff mee enzo..
*proest*(oh erg hé? ik krijg gewoon de slappe lach hier en tis helemaal niet leuk...lol)
quote:Dat zou nog eens memorabele TV zijn eigenlijk...
Op maandag 10 november 2003 16:27 schreef Waxxer het volgende:
Ik woon dus in Zwolle, en er wordt al een tijdje een jongen vermist, die vermoedelijk in het water is gevallen na het stappen en verdronken. Is trouwens een vriend van een collega van mij, iedereen is erg geschrokken natuurlijk en er kapot van hoe zoiets heeft kunnen gebeuren.Maar ik zag net op NL.net dat zaterdag de landelijke intocht van Sinterklaas in Zwolle is (dat wist ik dus niet, holladiejee, student journalistiek
). Hij komt dus binnen met een boot over de grachten, en nu zijn ze dus bang dat net op dat moment, of juist op die dag, het lijk boven komt drijven.... dat wil je toch niet meemaken?? Het idee alleen al
het is natuurlijk ook een prachtmoment voor een gag. Je dumpt een neplijk in het water wat je op de bodem van het water vastmaakt. Je gaat er zelf in duikerpak bijzwemmen, zodra die boot er aan komt laat je dat lijk omhoogdrijven, snel wegzwemmen ivm de schroef en heel Nederland heeft een intocht om nooit te vergeten
quote:
Op donderdag 13 november 2003 08:32 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Dat zou nog eens memorabele TV zijn eigenlijk...
het is natuurlijk ook een prachtmoment voor een gag. Je dumpt een neplijk in het water wat je op de bodem van het water vastmaakt. Je gaat er zelf in duikerpak bijzwemmen, zodra die boot er aan komt laat je dat lijk omhoogdrijven, snel wegzwemmen ivm de schroef en heel Nederland heeft een intocht om nooit te vergeten
Shit, erg flauw dude.
quote:dus als ik het goed begrijp zijn ze in het stikdonker een boot die niet van hun is opgeklommen en uit angst om gepakt te worden inderhaast weggevlucht zonder op elkaar te letten?
Op maandag 10 november 2003 16:33 schreef Waxxer het volgende:
ja het klinkt ongeloofwaardig maar het is dus echt waaren ik heb er zo'n dubbel gevoel bij... aan de ene kant haha stel je voor, maar aan de andere kant zie ik hoe die collega ermee zit en de verhalen hoe heel veel mensen zich ermee bezig houden.. die jongen is van een boot afgevallen waar hij met een vriend opgeklommen was... ze waren dus op een boot gegaan met zijn 2'en en dachten iets te horen, toen zijn ze snel weggerend, maar een van hen was dus opeens weg, en die ander dacht: hij is vast al naar huis, na een tijdje. Maar hij was nooit thuisgekomen en alleen zijn schoenen zijn teruggevonden... dat is gewoon zoooo kut als je dat meemaakt...
maar het lijkt me ook een ramp als zijn lichaam naar boven komt, de politie had gezegd dat dat na ong twee weken gebeurt...
en jullie vragen je nog af hoe zoiets heeft kunnen gebeuren
met alle respect hoor maar dit is toch echt een gevalletje 'eigen schuld dikke bult' het is natuurlijk tragisch voor die collega van je en voor de familie van het slachtoffer maar als je niet normaal kunt doen, blijf dan gvd binnen!
anyways ik zou er niet al te bang voor zijn dat het lijk alsnog boven komt drijven, als er al anderhalve week naar gezocht wordt dan zal een schip wat aan de overkant toevallig aanmeert niet de doorslag geven denk ik anders hadden ze vorige week al een dergelijk schip aangemeerd daar om te kijken wat er gebeurt, hij zal wel ergens aan zijn blijven hangen of hij is weggedreven.
maja rip enzo blijft een trieste zaak
quote:lol Zwolle een stad om nooit te vergeten..
Op donderdag 13 november 2003 08:32 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Dat zou nog eens memorabele TV zijn eigenlijk...
wat dan natuurlijk gepresenteerd wordt door onze nationale hakkelaar Philip Freriks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |