quote:Psychologisch en ook op een logisch vlak moet je wel sterk staan wil je dit soort dingen kunnen doen...
Op maandag 11 februari 2002 00:30 schreef Rieuwert het volgende:
Ik las laast een stukkie over m in de Volkskrant,hij schijnt best intelligent te zijn
quote:Ja, dit was een herhaling. Volgens mij zenden ze gewoon nog een keer de serie van vorig jaar uit.
Op maandag 11 februari 2002 00:15 schreef SunChaser het volgende:
Was het een herhaling eigenlijk?
Deze Borat was namelijk oud.
I is probably gonna be killed in the getto tommorow" ![]()
Echt een meesterlijke acteur, die Borat gozer doet hij ook erg goed.
Volgende keer ga ik zeker weer kijken.
Dat noem ik nu goed nieuws.
quote:
Ali G gets second series on US TVAli G has been given a second series on US television - despite controversy and confusion over his first series.
US broadcaster HBO has ordered the second series of Ali G in da USAiii following its first run earlier this year and Channel 4 will later broadcast it in the UK.
Ali G in da USAiii caused considerable controversy in the US when it was broadcast in February, reports Media Guardian.
American viewers and audiences were unprepared for Cohen's comic style, in which he adopted characters, including Ali G, to lampoon unsuspecting public figures.
In one spoof interview Cohen, as Ali G, questioned the former CIA director, James Woolsey."Let's talk about some conspiracy things. Let's go back to the grassy knoll. Who actually shot JR?" asked Ali G.
In another interview the former US attorney general, Richard Thornburgh, was asked: "So when's it all right to murder someone?"
A shocked Mr Thornburgh replied: "Never." To which Ali G persisted: "But what if he call your ma a ho?"
Ali G creator Sacha Baron Cohen will be reunited with his former Channel 4 mentor Andrew Newman for the show.Mr Newman, who quit Channel Five last month, is to work as a consultant on the new Ali G series before taking up his new job - speculated to be head of entertainment - at Channel 4.
Jungelist Massivequote:Op maandag 10 november 2003 17:28 schreef karoltje het volgende:
"Jungle is massive"
NED3 22.10quote:li's back in da house!
Sacha Baron Cohen: een keurige man, afgestudeerd historicus aan het Christ’s College te Cambridge die spreekt met een bijna bekakt Engels accent. Máár, zodra deze Brit in de huid kruipt van zijn alter ego Ali G, is de wereld niet langer veilig. In Ali G in da USAiii trekt hij Amerika in om met zijn onnavolgbare interviewtechniek antwoorden te krijgen op prangende vragen als: Waarom worden er geen aparte vluchten voor terroristen georganiseerd? En: raakt de zon niet op als je veel zonne-energie gebruikt?
In de eerste aflevering is Ali G in gesprek met ABC News-topman Sam Donaldson over ‘the Waterworld-crisis’ van Nixon, over vooroordelen van journalisten, over kijkcijfers en andere belangrijke zaken. Borat dringt zich op bij een aantal deskundigen op een wijnproeverij in Mississippi. Ali G onderzoekt de legale praktijken van The Simpsons samen met LAPD-politiechef Daryl Gates en ondervraagt een aantal hondentrainers naar bommensnuffelaars en hondendiscriminatie.
quote:Op zondag 9 januari 2005 17:37 schreef Jeroenus het volgende:
Eindelijk écht nieuwe afleveringen, of weer hetzelfde liedje?
Ok dan, ff kijken vanavond.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond nieuwe afleveringen van Ali in da USAiii.
[..]
NED3 22.10
Boris is echt het meest geniaal figuur ooitquote:Op zondag 9 januari 2005 19:59 schreef BrauN het volgende:
Ali G Inda USAiiii, zijn echt schitterende afleveringen.
Ik heb ze allemaal al eens gedownload en bekeken, een ding: kijken!
Vooral Borat... man, je kan mij wegdragen.
Boris.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Boris is echt het meest geniaal figuur ooit![]()
"high five" en "why not", de manier waarop ie dat zegt
Haha schitterend ja.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:33 schreef Jeroenus het volgende:
Borat in zo'n voetbalstadion ofzo: '' I got picture of my wife.''
Toen die ranzige foto's van zo'n dik wijf, viel van me stoel van het lachen.
In my country there is problem.....and that problem is the jew.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Haha schitterend ja.
En van tevoren het volkslied van Kazachstan zingen, ze moesten 'm gewoon wegslepen.En in die country bar was ook mooi, met z'n jodenlied.
Ik heb er 't filmpje van, schitterend ja.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
In my country there is problem.....and that problem is the jew.
they take everybody's money, they never give it back to you.
........throw the jew down the well, so my country can be free
![]()
![]()
die heb ik op mp3
en het is Borat ja, geen Borisdie jankerd kwam net op tv vandaar de verwarring.
My momma never loved me, she sometimes says, I wish I was raped by another -O_quote:Op zondag 9 januari 2005 22:24 schreef Georges het volgende:
Die foto's met zijn zogenaamde zus. Ik piste bijna in mijn broek.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |