dus vertel hier, als je wilt, de reden.
ts begint dus:
ik ben gedumpt omdat ze nog van haar exvriend hield en nu is ze daar weer gelukkig mee ![]()
oke nu jullie...
quote:en hoe lang was jij haar vriend
[b]ik ben gedumpt omdat ze nog van haar exvriend hield en nu is ze daar weer gelukkig mee
quote:
op vrijdag 7 november 2003 16:38 schreef _gdr_ het volgende:
ik ben gedumpt omdat ik een te grote lul was.
omdat ik te lief was
quote:bij mij de laatste 2 keer ook.
op vrijdag 7 november 2003 16:38 schreef daforzz het volgende:
ben ooit eens gedumpt omdat ik te lief was
quote:je bedoelt omdat je een grote lul bent.... das wat anders....
ik ben gedumpt omdat ik een te grote lul had.
quote:je kan ook een andere vraag stellen: waarom heb jij je meid/vriend gedumpd.....
op vrijdag 7 november 2003 16:36 schreef magistic het volgende:
verhaal ts
quote:kuthoeren zijn het!!
op vrijdag 7 november 2003 16:42 schreef hansvanochten het volgende:
ben gedumpt na 3,5 jr voor een ander.
ingerolen dus.de achterbakse slet
quote:
op vrijdag 7 november 2003 16:43 schreef matty___ het volgende:
te veel verschillen en omdat we geen ruzie konden maken.
quote:en dan ga je lachen?
op vrijdag 7 november 2003 16:49 schreef duchessx het volgende:
ik ben nog nooit gedumpt, ik ben de dumper
te lief
te lomp
te eigenzinnig
te onafhankeleijk
te whatever........ etc
maar het toppunt was toch wel omdat de hoer iemand kon krijgen met een hoger salaris
en dan zegt ze dat ze geen hoer is ?
ja right
dat is vaak de reden wat je verteld wordt, niet zozeer dat dat ook daadwerkelijk het geval is ![]()
in de fancy staan volgens mij wel een aantal tips hoe een jongen het beste te dumpen en dat is wel een effectieve manier zo te lezen. (niet uit elkaar in ruzie, hem nog wel een goed gevoel geven, etc)
te lief..
quote:wow, da's wel heel grof!
op vrijdag 7 november 2003 16:52 schreef flying_vee het volgende:
maar het toppunt was toch wel omdat de hoer iemand kon krijgen met een hoger salaris
is vrij normaal na een jaar of drie geloof ik
quote:
op vrijdag 7 november 2003 16:53 schreef ianweeks het volgende:
omdat de verliefdheid over was en de spanning eruit wasis vrij normaal na een jaar of drie geloof ik
quote:ja stom eh... als iedereen alles goed vind en niemand echt de leiding in handen neemt.
op vrijdag 7 november 2003 16:48 schreef ra-z het volgende:[..]
omdat jullie geen ruzie konden maken?
ja heel stom is dat toen gegaan
dan kun je toch beter te horen krijgen dat je te weinig verdiende
gedumpt worden _zuigt_
eigenlijk is het vaak een goedmaker voor het feit dat ze het een hele tijd voor zich gehouden hebben dat ze eigenlijk van je af willen. ('ik kon het niet vertellen, want je bent altijd zo lief'...well duh!)
wat ze gewoon bedoelen is dat ze liever eens even verder kijken wat er zoal te vinden is omdat jij om één of andere reden niet meer interessant genoeg bent. dat verlies van interesse kan verschillende redenen hebben.
interessant artikel (in het engels) over de selectiecriteria van mannen en vrouwen, wat ze interessant vinden en de verschillen daarin is hier te vinden. the ladder theory!
over wat mannen al lang wisten en vrouwen altijd ontkennen
quote:
op vrijdag 7 november 2003 16:44 schreef eibert_tigchelaar het volgende:
ben nog nooit gedumpt. wel een paar keer afgewezen.
quote:zeker niets om trots op te zijn, aangezien in je profiel staat dat je getrouwd bent...
op vrijdag 7 november 2003 17:30 schreef darkelf het volgende:
ik ben de dumper, niet trots op btw maar het is gewoon zo.
wat mij betreft is dat ook de enige legitieme reden die er is, met een eventuele toevoeging.
quote:ja duh nu ja
op vrijdag 7 november 2003 17:43 schreef r34l-sick het volgende:[..]
zeker niets om trots op te zijn, aangezien in je profiel staat dat je getrouwd bent...
quote:ingerolen?! zo iemand zou ik ook dumpen
joehoe...
-edit-: ontzettend lompe spellingsfout...
kreeg ineens te horen dat ze geen contact meer wou.
ben langsgeweest, heb gebeld, gemaild etc. maar ze wou me niet meer zien.
ben later nog eens langsgeweest, woonde ze er niet meer.
haar moeder dacht dat ze een ander had, maar dat wist ze ook niet zeker.
kutwijf.
quote:
heb ook nog nooit een relatie gehad maarja
ik ben iig nog nooit gedumpt
quote:whoehahahahahahaha
op vrijdag 7 november 2003 21:21 schreef bosbeetle het volgende:
ik ben nog nooit gedumptheb ook nog nooit een relatie gehad maarja
ik ben iig nog nooit gedumpt
nou, sorry, liever af en toe gedumpt dan heel je leven langs de zijlijn kijken hoe de anderen aan het spelen zijn.
quote:ben ik ook niet van plan hoor maarja
op vrijdag 7 november 2003 21:48 schreef r34l-sick het volgende:[..]
heel je leven langs de zijlijn kijken hoe de anderen aan het spelen zijn.
* bosbeetle lelijk en sociaal gehandicapt
en dan is het niet zo makkelijk om een relatie te beginnen om daarna gedumpt te worden
quote:join the club
op vrijdag 7 november 2003 22:06 schreef grunnie het volgende:
gedumpt omdat ze "ineens" haar ex wel weer heel erg leuk vond
quote:ja
op vrijdag 7 november 2003 22:06 schreef grunnie het volgende:
gedumpt omdat ze "ineens" haar ex wel weer heel erg leuk vond
achja shit happens, life goes on.
quote:wat is er mis met iemand met een hoger salaris?
op vrijdag 7 november 2003 16:52 schreef flying_vee het volgende:maar het toppunt was toch wel omdat [ ze ] iemand kon krijgen met een hoger salaris
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:en jij wordt straks een afgedankt tweedehandje voor een ander
op vrijdag 7 november 2003 23:35 schreef impulsje het volgende:
omdat hij zichzelf niet meer kon zijn bij mij.....maar wél bij haar blijkbaar....
en toen begreep ik waarom hij de laatste tijd zoveel moest overwerken (op haar!)....
maar ik was toch lekker zijn eerste....zij moet het dus stellen met een tweedehandsje.....
quote:wat een klootzak!
op vrijdag 7 november 2003 23:13 schreef smiliej het volgende:
omdat we te ver weg woonde van elkaar en hij neit meer verliefd op we was ofzo:| week later had ie met een 'vriendin' van mij die in hetzelfde dorp woont:s
quote:ik ben gedumpt omdat ze nog van haar exvriend (man) hield en nu is ze daar weer ongelukkig mee
ik ben gedumpt omdat ze nog van haar exvriend hield en nu is ze daar weer gelukkig mee
quote:acda & de munnik - lopen tot de zon komt...
op zaterdag 8 november 2003 23:19 schreef elcastel het volgende:[..]
ik ben gedumpt omdat ze nog van haar exvriend (man) hield en nu is ze daar weer ongelukkig mee
quote:taurusje
op zondag 9 november 2003 00:15 schreef taurusje_koetje het volgende:[..]
acda & de munnik - lopen tot de zon komt...
ken je me nog?
nu is ze weer lekker vrij en bevrijd uit de hel (zo staat het toch in haar nick op msn
) en zit ik hier lekker al twee maand depressief te wezen...
oh wat is het leven toch eerlijk...
@spandi: probeer haar te negeren, dat is het beste, denk aan de leuke dingen en zoek een ander. zelf was/ben ik ook depri. mijn ex was paar weken terug een vriend van me stiekem aan het versieren en zat dat te verzwijgen enzo. ze heeft nog wat gelogen enzo en heeft me compleet depri gemaakt. zelf heb ik haar nooit iets gedaan ofzo en heeft ze ook gezegd.. maar soms zijn ze gewoon niet te snappen en proberen ze je alles te verneuken... ziek gewoon.
vrouwen...
dat ze dan niks meer voelt door al die trubbels snap ik, al ontkent ze dat het daar aan ligt. ik weet het wel zeker!
dus ging ze de concurrentie neuken
quote:wrom..?
op maandag 10 november 2003 02:40 schreef navvy het volgende:
kga morgen m; n vriendin "dumpen"na bijna 5 jaar.
en ontopic, ben toen ik nog jong was een keer gedumpd voor een ex. was eigenlijk niet zo erg geweest, ware het niet dat de ex een skanky ho' was..
(toch meer dan een jaar samengeweest met hem.. domme ik!)
toen dat uit ging en ze weer terugkwam is haar dat op een contra-dump komen te staan natuurlijk ![]()
de dingen die je bezighouden als je 18 bent
quote:en daarna natuurlijk big time playin' an' pimpin' met all the bro's from the hood, aight? (ofzoiets).
op maandag 10 november 2003 08:40 schreef together-alone het volgende:[..]
wrom..?
en ontopic, ben toen ik nog jong was een keer gedumpd voor een ex. was eigenlijk niet zo erg geweest, ware het niet dat de ex een skanky ho' was..
ontopic: niet echt gedumpt omdat je niet echt van een relatie kon spreken, maar toen ze stiekem afspraakjes ging maken met die 'gewoon een goede vriend' die ze op een 'barbeknoei' ontmoet had (lees: blind date in een restaurant) heb ik de eer maar aan mijzelf gehouden.
overigens was mevrouw niet te spreken over het feit dat ik een paar dagen later met een leuke dame naar haar favoriete show ging.
[dit bericht is gewijzigd door foeijonghaai op 10-11-2003 09:18]
zelf heb ik het ook een paar keer afgebroken, een keer vanwege het feit dat ze had gelogen. een andere keer was om vele redenen (onder andere leugens binnen de familie, viel amper met haar te praten, geen intimiteit en ga zo nog maar even door)...
quote:same here, alleen dan mn vriend die nog van zn exvriendin hield enzo..
ik lees hier vaak genoeg verhalen over mensen die gedumpt zijn, maar je leest minder vaak de reden waarom ze gedumpt zijn.dus vertel hier, als je wilt, de reden.
ts begint dus:
ik ben gedumpt omdat ze nog van haar exvriend hield en nu is ze daar weer gelukkig mee
oke nu jullie...
![]()
*gaap* hoop dat ze gelukkig worden ofzo...
(of niet.. ach... 't kan me ook geen ruk schelen ook
)
quote:leuk stukje op die pagina
op vrijdag 7 november 2003 17:28 schreef preset het volgende:
ja dat 'je bent te lief' is een standaardsmoes en is ook nooit echt de reden.eigenlijk is het vaak een goedmaker voor het feit dat ze het een hele tijd voor zich gehouden hebben dat ze eigenlijk van je af willen. ('ik kon het niet vertellen, want je bent altijd zo lief'...well duh!)
wat ze gewoon bedoelen is dat ze liever eens even verder kijken wat er zoal te vinden is omdat jij om één of andere reden niet meer interessant genoeg bent. dat verlies van interesse kan verschillende redenen hebben.
interessant artikel (in het engels) over de selectiecriteria van mannen en vrouwen, wat ze interessant vinden en de verschillen daarin is hier te vinden. the ladder theory!
over wat mannen al lang wisten en vrouwen altijd ontkennen
ik twijfel eraan of ze oit verliefd op me is geweest....goodbye zelfvertouwen
on-topic: heb inmiddels wel duizend redenen gehad en moet geloof ik zelf de goeie eruit kiezen....
maar inmiddels heb ik zelf genoeg redenen waarom ik heeeeeeeeeeel blij ben dat het over is, dus ja......
quote:ik ben nog steeds druk op zoek naar zelfvertrouwen..maar er zijn ng steeds situaties die mijn zelfvertrouwen weer een klap geven.
op maandag 10 november 2003 11:17 schreef mickey71 het volgende:
en dan moet je dus proberen je zelfvertrouwen niet aan een ander te koppelen, maar aan jezelf!! wat hij of in jouw geval zij er van vindt is totaal onbelangrijk. wat jijzelf van jezelf vindt, daar gaat het om!! (probeer ook mezellf te overtuigen hoor)on-topic: heb inmiddels wel duizend redenen gehad en moet geloof ik zelf de goeie eruit kiezen....
maar inmiddels heb ik zelf genoeg redenen waarom ik heeeeeeeeeeel blij ben dat het over is, dus ja......
soms denk ik wel eens dat ik wat relaties aangaat het wel jan schudden
quote:ik probeer ok op mezelf te focussen, echter is dat best moeilijk omdat ik niet zoveel mensen op me heen heb die me daarin kunnen steunen.
op maandag 10 november 2003 11:29 schreef mickey71 het volgende:
misschien moet je dat voorlopig ook wel ff en moet je eerst op zoek naar jezelf en proberen je voorlopig op jezelf te concentreren i.p.v. op een ander! is in ieder geval iets wat ik nu ga doen in de hoop dat ik in een evt. toekomstige relatie steviger in mijn schoenen sta!!!
ik hoop ook dat een eventuel realtie i de toekomst mij meer geluk brengt.
maar las je op zo'n manier als ik gedumpt wordt na bijna 6 jaar, dan is dat als een dolk in je hart...
en ben 1 keer zonder reden gedumpt!
de andere keren was ik het die de relatie verbrak(dumpen klinkt zo naar), 1 keer omdat ze gewoonweg te saai was, geen initiatief had....
en 1 keer omdat ze me lastig viel, teveel bellen en smsen, ze wilde me gewoon teveel zien, werd er helemaal gek van.. als ik er 1 dag niet had gezien ging ze alweer bellen van hoe ze me wel niet mistte en dat ze me de volgende dag zeker moest zien... en als ik eens met me vrienden was dan had ik weer geen tijd voor haar en bla bla bla
quote:
ben gedumpt na 3,5 jr 6mnd voor een ander.
quote:pff, 2 woordjes in een verder nederlands correcte zin en ik ben gelijk een gangster.?
op maandag 10 november 2003 09:11 schreef foeijonghaai het volgende:[..]
en daarna natuurlijk big time playin' an' pimpin' met all the bro's from the hood, aight? (ofzoiets).
quote:ahja, same here.
op maandag 10 november 2003 00:02 schreef jay-k het volgende:
het "ze was niet meer verliefd" verhaaltje
ach ja, live with it
de eerste keer was ik gedumpt omdat ze gewoon niet genoeg van me hield...
de tweede keer was ik gedumpt omdat euhm... waarom eigenlijk
ik geloof dat het te maken had met te lief zijn voor d'r.
quote:moet ze dan doorgaan als het niet meer goed voelt ofzo? tja, ze luistert tenminste goed naar haar gevoel, dus dat lijkt behoorlijk okay...
op dinsdag 11 november 2003 01:01 schreef remcow het volgende:
ahja, same here.
na mij voor 5 weken niet gezien te hebben voelde het anders, haar verliefdheid was weg. terwijl ze daarvoor nog hartstikke verliefd was (tenminste, dat zei ze). oké, leuk hoor. verheug je je ook ergens op.
daarnaast had ze nog allerlei plannen en 'dat zou niet eerlijk voor mij zijn'.
achja, vrouwen![]()
.
je kan natuurlijk opperen dat verliefdheid niet nodig is voor een relatie, want je hebt ook nog houden van... dat klopt, maar...
sommigen hebben waarschijnlijk dus het criterium dat er verliefdheid dient te zijn en anders niet... ieder zijn of haar criteria toch waaraan moet voldoen zijn voor het beginnen/continueren van een relatie...
het kan natuurlijk ook zo zijn dat in het geval dat "niet meer verliefd"-reden er wordt vergeten er bij te melden dat de verliefdheid niet is omgezet in houden van...
maar dit zijn mijn gedachtenspinsels, de realiteit... das een ander verhaal misschien
anyway, ontopic: ik ben nog nooit gedumpt... drie maal zelf er de brui aan gegeven...
ohw, en dit is nu alweer 2 maand terug ofzo? voor je "get over it" zegt. i'm over it already
.
quote:slet
op dinsdag 11 november 2003 00:25 schreef spiro het volgende:
zij heeft al vaker proberen zwanger te worden bij andere vriendjes.
en 1 keer bij een meid blijven slapen waarbij ze de volgende dag melde dat het toch niks ging worden terwijl we alleen maar wat gezoend hadden. beetje vaag. (is ondertussen ook al 2,5 jaar geleden maar blijf het apart vinden.)
quote:omdat ik te aanhankelijk was en teveel op hem ging bouwen (tsja je zou is wat van iemand kunnen verwachten die tegen de 30 aanliep natuurlijk...) hij wilde liever vrij zijn...
ik lees hier vaak genoeg verhalen over mensen die gedumpt zijn, maar je leest minder vaak de reden waarom ze gedumpt zijn.dus vertel hier, als je wilt, de reden.
ts begint dus:
oke nu jullie...
quote:you wish hahahahaha
quote:het is ingeruild en niet ingerolen.
dus ik heb die achtelijke mongool gevraagd of ie al z'n zussen neukt, opgehangen en volgens mij nooit meer gesproken
.
eén keer gedumpt door een vriendje waar ik écht helemaal weg van was. hij was niet meer verliefd (na 3 maanden).
. tja dan houdt het op he ?! nu, 3,5 jaar later wél nog steeds goed contact
.
de rest van de keren was ik altijd de bitch
.
quote:en wat gaat er met deze relatie gebeuren? die ene waar je nu in zit?
op dinsdag 11 november 2003 21:12 schreef miss_amara het volgende:
ik was een keer bij een vriendje thuis geweest. een relatie mocht je het niet noemen .. voor één dag 2 uren reizen heen én terug want ik mocht niet blijven slapen van mijn moeder. achteraf: dankjewel lieve mam
.
. .. 's middags hebben we nog liggen vrijen, 's avonds bel ik hem vanaf het station op omdat ik nog moest wachten op de bus en ik verveelde me .. zegt ie opeens; ik zie je meer als m'n zus
.
.
dus ik heb die achtelijke mongool gevraagd of ie al z'n zussen neukt, opgehangen en volgens mij nooit meer gesproken
.
eén keer gedumpt door een vriendje waar ik écht helemaal weg van was. hij was niet meer verliefd (na 3 maanden).
. tja dan houdt het op he ?! nu, 3,5 jaar later wél nog steeds goed contact
.
de rest van de keren was ik altijd de bitch
.
quote:binnenkort ? ik denk het niet.
op woensdag 12 november 2003 13:31 schreef the_niteangyl het volgende:[..]
en wat gaat er met deze relatie gebeuren? die ene waar je nu in zit?
kunnen we daarover binnenkort hier een verhaal over lezen, of is er hoop?
en als er geen hoop was, dan zou ik er niet aan begonnen zijn, want de omstandigheden waren / zijn verre van ideaal ....
waardoor dat veroorzaakt is... dat is een andere vraag.
ben een keer gedumpt. hij hield niet meer zoveel van me omdat ik te afhankelijk van hem was geworden. hij had gelijk.
ik zal eens wat oprakelen:
- een paar keer dat ze vreemd was gegaan en ze het vreemd vond dat ik haar niet meer vertrouwde.
- een keer gewoon zonder enige aanwijzing een email gekregen dat ik mijn spullen maar weg moest halen bij haar omdat het uit was.
- smsje dat ik niet meer hoef te bellen of lang te komen omdat ze zich vergist had dat ze me leuk vond.
- afstand is te groot en ben toch nog gek op ex
- ik ga weer terug naar huis (vakantie
)
mijn redenen:
- passen niet bij elkaar qua persoonlijkheid
- afstand te groot
- die ander is beter voor je dan ik
dat was het wel zo'n beetje wat ik niet verdrongen heb
.
quote:klinkt nogal plotseling...
op woensdag 12 november 2003 14:31 schreef girl1986 het volgende:
omdat hij niet meer verliefd op me was, zo ineens
het gaat over 2 keren, allebei combi's van het bovenstaande. van de ene meid weet ik dat ze het toch nog een heel poosje met die ander uitgehouden heeft, maar intussen ook alweer ruim een jaar de buurt het bed onveilig maakt met de zoon van de dokter (overigens geloof ik er best in dat ze daadwerkelijk voor elkaar gevallen zijn, die meid is niet het type dat voor het geld zou gaan). van de andere weet ik totaal niet waar ze tegenwoordig uithangt, ze studeert aan de andere kant van het land...
achja...
quote:de laatste keer zou dat niet zo zijn geweest, dan zou ik je bericht bestrijden, we konden gewoon niet meer met elkaar overweg...
op woensdag 12 november 2003 14:29 schreef xortes het volgende:
er is toch maar een reden waarom je iemand uit je leven zet (dumpen): dat iemand niet meer zoveel van je houdt/verliefd is als toen het aanging?waardoor dat veroorzaakt is... dat is een andere vraag.
...
maar uhm... nadat ik recentelijk een post van hem heb gelezen klopt het dus wel, het was een liefdeloze relatie volgens hem (daar kan ik vanuit mijn positie niet mee instemmen), maar dat verklaard dan voor mij ook wel het waarom, overigens was het een twijfelgeval wie wie gedumpt heeft... ![]()
tja ik zei: daar is de deur als je niet naar me wilt luisteren, en hij ging!
dat was dan eigenlijk de eerste keer dat hij weggegaan is, ja lach maar we hebben een knipperlicht relatie gehad en mijn reden om hem tussentijds te weigeren was dat ik geen energie meer overhad.
overigens heb ik getracht hem te leren hoe beter met zijn financiele situatie om te gaan, wat mij als dank opleverde dat hij mij (alleenstaande moeder) een vrouw noemt die alleen op een man uit was om haar te onderhouden zodat ze (ik in dit geval dus) op haar krent zou kunnen zitten niksen. (ik ben nog altijd in loondienst en volgend jaar heb ik ook werk dus ik snap niet hoe hij het in zijn hoofd haalt?? )
voorgande relaties heb ik be-eindigd met als reden
bij de een: hij zijn drankprobleem toch niet wilde aanpakken en ik met hem geen toekomst verder zag...
bij mijn ex-man: hij was te meegaand en ging mij nadien allerlei regels opleggen dat werkte niet meer en in die tijd (achteraf gezien) zat ik met mijn verleden.(dat heb ik inmiddels aangepakt en ik ontwikkel mij nog steeds
)
1ste: ik was niet meer verliefd
2de: hij was verliefd op een ander & de lange afstand
3de: hij kon niet met mijn problemen omgaan & ik niet met zijn oppervlakkigheid & onbedwingbare behoefte om populair te zijn ![]()
4de: ik was niet meer verliefd (na 3 jaar...) op hem, maar op 1 van zijn vrienden...
5de: hij ging terug naar italie om de wereld te redden...
6de: ik was meer dan 7 x vreemdgegaan, heb erover gelogen, hij reageerde daarop door zich agressief tegen mij op te stellen & toen hebben we beide besloten dat het slimmer = als we mekaar niet meer zien...
quote:dan moet ze er wel erg goed hebben uitgezien voor haar leeftijd als je daar zonder argwaan intrapt lijkt me??
op donderdag 25 december 2003 17:04 schreef martax het volgende:
omdat ze gedurende een half jaar gelogen had over haar leeftijd (34 ipv 23) en haar kinderen had verzwegen, die bij haar ex-man woonde (ik wist niet eens dat ze een ex-man had). dus om het mij makkelijk te maken heeft zij mij gedumpt voor ik de kans had om dat te doen.
quote:
op donderdag 25 december 2003 12:03 schreef bulls-ass het volgende:
omdat ze na 4 vier jaar niet meer verliefd op me was. all of the freaking sudden![]()
er is niet eens voor gevochten of wat dan ook maar goed, het is nu een mand geleden, tijd maakt het wel goed hoewel kerst dit jaar zwaar ruk is
omdat ze na bijna 6 jaar niet meer weet wat ze wil. nu 2,5 week geleden, op me verjaardag. kerst zuigt
quote:heeej, dat is nou juist de reden waarom vla op me is gevallen
op donderdag 25 december 2003 00:19 schreef envinyatar het volgende:
omdat ik een klote persoonlijkheid heb (blijkbaar)
verder *aaij voor envi ofcourse*
quote:ze zag er in ieder geval niet uit als 34, en liefde maakt blind heh
op donderdag 25 december 2003 23:44 schreef lekkertjuh het volgende:[..]
dan moet ze er wel erg goed hebben uitgezien voor haar leeftijd als je daar zonder argwaan intrapt lijkt me??
overigens zwaar zwak van haar...
quote:lol jah kook... raars dat
op vrijdag 7 november 2003 16:38 schreef daforzz het volgende:
ben ooit eens gedumpt omdat ik te lief was
quote:ik zou zo'n meid een enorme ros voor haar plaat geven, ik te lief?
op vrijdag 7 november 2003 16:52 schreef flying_vee het volgende:
om vele redenente lief
doos...
quote:te veel aandacht komt me ook wel bekend voor (als we wel bij elkaar waren)... maar om dan bovenstaande (vorige reactie) reden te geven...
op donderdag 25 december 2003 00:19 schreef envinyatar het volgende:
omdat ik een klote persoonlijkheid heb (blijkbaar)verder omdat ik der teveel aandacht geef ofzo.
- 1 keer zat ze met zich zelf in knoop en ik kon er niet helpen. (de enigste keer dat ik een reden heb gehoord als de ander het uitmaakte)
een keer afgewezen omdat ze bang was dat ze zo veel met me om zou gaan dat dat ze haar vriendin zou vergeten ![]()
als ik dit topic zo door lees dan word er heel vaak geen of een verkeerde reden gegeven. ik vind je te lief
dat slaat toch nergens op.
als ik het al uitmaakt dan vind ik dat ze recht heeft op een uitleg. je bent toch met die gene samen geweest en van elkaar gehouden. (als het goed is) en dan heeft de ander recht op een uitleg vind ik zelf.
en dan moet je die uitleg ook recht in het gezicht geven en niet via een lullig smsje of mailtje ofzo. dat vind ik echt zo laf maar als ik hier wel is wat topics lees dan komt het toch best wel vaak voor.
quote:daten ?
op vrijdag 26 december 2003 16:49 schreef _sunshine_ het volgende:
hij vond de afstand te ver... en hij voelde niks meer voor me...
quote:heeft iemand jou wel eens verteld dat je het zelfde kapsel als de koningin hebt?
op vrijdag 26 december 2003 16:51 schreef riedel1 het volgende:[..]
daten ?
nu voel ik me wel bevrijd na zes maanden
quote:bea ziet me niet staan
op vrijdag 26 december 2003 17:07 schreef nozem het volgende:[..]
heeft iemand jou wel eens verteld dat je het zelfde kapsel als de koningin hebt?
quote:vast niet té kinky =]
op vrijdag 26 december 2003 19:22 schreef foo_niks het volgende:
te kinky
maar na 2 jaar vrijgezel zijn te geweest, heb ik weer wat met datzelfde meisje
quote:yup, kreeg ik ook te horen
op vrijdag 26 december 2003 19:16 schreef qonline het volgende:
pfff, vanalles... "uit mekaar gegroeid" was de laatste. ook zo'n non-reden. te lief heb ik nog nooit meegemaakt gelukkig, wel heb ik het zelf ooit uitgemaakt omdat ik erachter kwam dat het een ongelooflijke bitch was
quote:dat zal ze leren.
op vrijdag 26 december 2003 13:07 schreef guidoweb5 het volgende:[..]
ik zou zo'n meid een enorme ros voor haar plaat geven, ik te lief?
quote:je bent niet haar type
op vrijdag 26 december 2003 16:51 schreef riedel1 het volgende:[..]
daten ?
quote:daten ?
op zaterdag 27 december 2003 02:30 schreef devv05 het volgende:[..]
je bent niet haar type
quote:hier ga ik ook nog es iemand voor dumpen
op vrijdag 26 december 2003 17:23 schreef ronb het volgende:
de redenen voor haar om mij te 'dumpen':
# ik was te klef (zij het tegenover gestelde; te steriel)
quote:ik heb ook even jouw posts eens doorgelezen, en wat ik mij afvraag is het volgende, je zegt dat je er over heen ben en dat je nu super verliefd ben en dat je nooit meer terug wilt, waarom dan nog steeds het blijven aanhalen? probeer het gewoon los te laten geef het een plaats en trek er leering uit en ga er voor met je nieuwe vriend het is jou van harte gegund en ga het leven leiden wat je graag zou willen en wordt gelukkig,
op donderdag 25 december 2003 01:04 schreef lekkertjuh het volgende:[..]
de laatste keer zou dat niet zo zijn geweest, dan zou ik je bericht bestrijden, we konden gewoon niet meer met elkaar overweg...
maar uhm... nadat ik recentelijk een post van hem heb gelezen klopt het dus wel, het was een liefdeloze relatie volgens hem (daar kan ik vanuit mijn positie niet mee instemmen), maar dat verklaard dan voor mij ook wel het waarom, overigens was het een twijfelgeval wie wie gedumpt heeft...
leef niet in het verleden het is de toekomst waar je leeft,
quote:je moet maar zo denken: nu weet je dat je t niet zomaar moet uitmaken, maar dat je dr goed over moet denken... heb ik nu ook wel geleerd...
op vrijdag 26 december 2003 22:11 schreef ingie1983 het volgende:
ik heb hem gedumpt omdat ik niet lekker in mijn vel zat, een paar dagen later ben ik erop terug gekomen en toen wou hij me niet meer. nou ja, hij wist niet of hij me nog wel wou, hij moest erover nadenken. ondertussen is het 2.5 week later en is het definitief over![]()
![]()
quote:ja, hoop dat m'n ex zich dat ook realiseert (als het goed is denkt ze daar nu over na). zou nu zelf ook zo weer verder gaan met 'r (minus dan de stommiteiten die ik afgelopen jaar gadaan heb
op zaterdag 27 december 2003 20:10 schreef wurm het volgende:[..]
je moet maar zo denken: nu weet je dat je t niet zomaar moet uitmaken, maar dat je dr goed over moet denken... heb ik nu ook wel geleerd...
quote:'probleem' is dat zij onder klef verstaat: hand in hand lopen, 1 kus per week, samen iets doen
op zaterdag 27 december 2003 08:46 schreef ingridh007 het volgende:
hier ga ik ook nog es iemand voor dumpen
* ingridh007 helemaal ni klef
quote:ik ben gedumpt omdat ik niet genoeg deed wat madam zei (maw: zij wilde de baas spelen, ik ging daar niet op in, toen vond ze me niet lief meer en toen was t uit)
ts begint dus:
oke nu jullie...
[dit bericht is gewijzigd door lekkertjuh op 29-12-2003 01:51]
nou, ik nog wel en zit gewoon te janken achter de computer
, ik lijk wel een meisje
.
quote:hoelang was het aan?
op zaterdag 3 januari 2004 13:42 schreef domai het volgende:
ik ben net (half uurtje geleden) voor de 1e keer echt gedumpt (ik ben 16 jaar).
ze was "niet meer verliefd".nou, ik nog wel en zit gewoon te janken achter de computer
, ik lijk wel een meisje
.
quote:auch...das lullig
op maandag 5 januari 2004 12:19 schreef nevellineke het volgende:
een keertje omdat ik te verliefd was (was ook, kan k em geen ongelijk in geven) en een keertje omdat ie zn ex was tegengekomen en altijd als em die tegenkwam werd ie weer halsoverkop verliefd op haar oid ...
[dit bericht is gewijzigd door laraa op 08-01-2004 18:28]
en ben een keer gedumpt omdat ik niet grappig genoeg was. naja, niet grappig genoeg. er was een kerel die constant grappen maakte. iedereen moest lachen, behalve ik en dus was ik niet grappig. ![]()
oh ja, ik ben ook nog twee keer gedumpt toen ik 10 was ofzo, omdat ik niet durfde te tongzoenen. ![]()
[dit bericht is gewijzigd door goodspeed op 08-01-2004 18:34]
quote:niet heel lang, 3 maanden maar..., was (/ben) toch nogal verliefd
op zaterdag 3 januari 2004 15:46 schreef lwas het volgende:[..]
hoelang was het aan?
tgaat nu al een stuk beter ![]()
[dit bericht is gewijzigd door domai op 08-01-2004 20:49]
quote:oke, dat is gewoon vaag
op donderdag 8 januari 2004 18:28 schreef goodspeed het volgende:
ben een hele tijd geleden gedumpt omdat ze dacht dat ik haar t.o.v. vrienden voor hoer had uitgemaakt. was overigens helemaal niet waar, maar dat kon er schijnbaar niet in bij der.en ben een keer gedumpt omdat ik niet grappig genoeg was. naja, niet grappig genoeg. er was een kerel die constant grappen maakte. iedereen moest lachen, behalve ik en dus was ik niet grappig.
quote:
oh ja, ik ben ook nog twee keer gedumpt toen ik 10 was ofzo, omdat ik niet durfde te tongzoenen.
[dit bericht is gewijzigd door domai op 08-01-2004 20:52]
quote:lol!! daar heb ik op die leeftijd ook eens een keer een meisje voor gedumpt (5 jaar later was ze trouwens moeder, dus ze heeft wel een inhaalrace gemaakt)
op donderdag 8 januari 2004 18:28 schreef goodspeed het volgende:oh ja, ik ben ook nog twee keer gedumpt toen ik 10 was ofzo, omdat ik niet durfde te tongzoenen.
het valt me op dat veel mensen zijn gedumpt omdat de betreffende persoon terug wilde naar ex...vinnik toch raar..maar goed...
ik ben één keertje gedumpt vanwege de afstand en mijn drukke leventje 100 km verderop, waardoor hij vond dat we elkaar te weinig zagen (ieder weekend van vrijdag tot zondag vond ik best acceptabel)
quote:haha zodat jij kon doen wat je wilde bedoel je??
op donderdag 8 januari 2004 22:17 schreef liefmeissie het volgende:
ik heb het één keertje uitgemaakt omdat ik niet meer verliefd was. daar kwam ik achter omdat ik hem tijdens zijn vakantie in het buitenland helemaal niet miste. heb toen maar even gebeld, kon hij tenminste doen wat hij wilde.
quote:hmmm. respectloos van mij zeg je? ik zal er nog een kanttekening bij maken. hij had voor we iets kregen een vakantie van 5 weken gepland met een goede vriend van hem. daar kon ik niet zo veel over zeggen en zeker niet tegen houden (dat ligt ook niet in mijn aard). de 3 daagjes dat wij iets gedaan hebben voor hij op vakantie ging, waren ook niet bepaald gezellig. toen heb ik dus paar weekjes over nagedacht en daar zijn wel wat gesprekken over gevoerd, voordat ik het uitmaakte.
op vrijdag 9 januari 2004 13:48 schreef untouchables het volgende:[..]
haha zodat jij kon doen wat je wilde bedoel je??
dat is one way om respectloos de vakantie van je (ex)vriend te verpesten..vinje nie?
ik weet dat hij vrij snel een nieuwe relatie had en dat duurde bij mij iets langer. ik vind dat er dan ook geen sprake is van respectloos!
quote:vrouwen hebben liever een klootzak als vriend, dat houdt het spannend en heb je iets om op te schelden om het vervolgens weer goed te maken
op zondag 4 januari 2004 14:56 schreef _robinovic_ het volgende:
uitmaken omdat iemand "te lief" zou zijn is gewoon pech hebben, aangezien er vast wel meiden zijn die juist wel een super lieve vriend willen hebben. ja toch. nie dan?;)
iemand die lief is en altijd meegaand doet is saaaai
ben nog nooit gedumpt, lijkt me erg pijnlijk. zelf iemand dumpen is ook geen pretje trouwens hoor
[dit bericht is gewijzigd door ijdel op 09-01-2004 14:29]
of tellen hele korte scharrels ook mee?
zelfs al zou ze het toch weer willen proberen, kan ze wat mij betreft wegwezen (ik vind e-mail zo slap, het geeft wel aan hoe iemand over een relatie denkt). ik ga gewoon lekker verder met m'n leventje, kom vast nog wel eens de ware tegen
quote:ze zei zeker 'het ligt niet aan jou'
op vrijdag 9 januari 2004 14:47 schreef jongen1977 het volgende:
ze vond dat ze zichzelf niet meer kon zijnecht raar (ik probeerde haar niet te veranderen ofzo, integendeel zelfs). en ze maakte het uit via e-mail
terwijl ze wist hoe ik erover dacht.
zelfs al zou ze het toch weer willen proberen, kan ze wat mij betreft wegwezen (ik vind e-mail zo slap, het geeft wel aan hoe iemand over een relatie denkt). ik ga gewoon lekker verder met m'n leventje, kom vast nog wel eens de ware tegen
laat lekker zitten die trut inderdaad...
quote:liefheid heeft absoluut niets met saaiheid te maken.
op vrijdag 9 januari 2004 14:20 schreef ijdel het volgende:[..]
vrouwen hebben liever een klootzak als vriend, dat houdt het spannend en heb je iets om op te schelden om het vervolgens weer goed te maken
ben nog nooit gedumpt, lijkt me erg pijnlijk. zelf iemand dumpen is ook geen pretje trouwens hoor
quote:zullen we 2,5 week maar onder korte scharrel schuiven?
op vrijdag 9 januari 2004 14:23 schreef tranceptor het volgende:
ik euhm ben niet gedumpt, ik ben eigenlijk nog nooit gedumpt. ik heb het altijd zelf uitgemaakt (relaties dan)of tellen hele korte scharrels ook mee?
ze maakte het uit omdat ze zich niet goed voelde bij de relatie ![]()
had haar in die twee weken maar 2 keer gezien/gesproken, hadden allebei een drukke baan.
het lafste was dat ze het eigenlijk op mijn voice-mail wilde inspreken. jammer voor haar dat ik geen voice-mail heb en me telefoon bijna altijd in de buurt vanwege het werk.
quote:volgens mij bedoelt ijdel het niet zo (ik daarentegen wel). ik kan nu wel een hele lange post neerzetten waarom, waardoor, waarvoor &zo, maar weinig mensen beschikken over leesgeduld (nieuw scrabblewoordje). iig, ik heb gelijk.
op vrijdag 9 januari 2004 15:08 schreef magistic het volgende:[..]
liefheid heeft absoluut niets met saaiheid te maken.
als ik dit zo lees kick jij er gewoon op om ruzie's te hebben met je partner en in mijn ogen, sorry dat ik het zeg, deug je niet helemaal... (lees: helemaal niet!)
1 keer heb ik een jongen aan de kant gezet omdat ik een andere jongen toch eigenlijk wel leuker vond. bovendien was die jongen veeel te lief, hij ging nergens tegenin en alles wat ik deed was goed... das behoorlijk saai...
en toen ik een jaar of 10 was ging mijn verkering uit van 3 jaar omdat ik niet durfde te zoenen ....
quote:hey, als ik ooit gedumpt ga worden, dan is dat ook vanwege die reden. ik loop zelden hand in hand en 's nachts is het met de ruggen na elkaar hoor.....(en ik geef d'r te weinig aandacht, tenminste dat is het onderwerp, als we ruzie hebben)
op zondag 28 december 2003 23:45 schreef ronb het volgende:[..]
'probleem' is dat zij onder klef verstaat: hand in hand lopen, 1 kus per week, samen iets doen
tja.... waarom wilt zo'n iemand dan een relatie?
ik heb zelf één keer iemand 'gedumpt', omdat heel d'r leven één leugen was. kon nergens meer op aan en niks meer geloven.
[dit bericht is gewijzigd door johandeleng op 09-01-2004 16:21]
quote:dit vind ik leuk om te horen
op dinsdag 11 november 2003 00:25 schreef spiro het volgende:
maar ja inmiddels heb ik een lieve vriendin weer, en wij verwachten onze eerste dochter in dec
met m'n vorige vriendin had ik acht jaar een relatie mee, met deze vriendin nu een jaar en het was in het begin gelijk raak
ligt dus niet aan mij, want zij heeft al vaker proberen zwanger te worden bij andere vriendjes.
maar ja ik ben blij met onze kleine
liefheid heeft absoluut niets met saaiheid te maken.
als ik dit zo lees kick jij er gewoon op om ruzie's te hebben met je partner en in mijn ogen, sorry dat ik het zeg, deug je niet helemaal... (lees: helemaal niet!)
quote:zo bedoel ik het idd niet. ruzie maken vind ik helemaal niet leuk integendeel. maar het is wel fijn als iemand zichzelf kan zijn en als ie sago is dat dan ook gewoon uit ipv iemand die altijd lief en begripvol is. ik kan daar gewoon niet tegen. sorry that's me. maar ik heb al bijna 4 jaar een relatie hoor en dat gaat prima. dus blijkbaar heb ik iemand gevonden die net zo min deugt als ik!
op vrijdag 9 januari 2004 15:46 schreef rahja het volgende:[..]
volgens mij bedoelt ijdel het niet zo (ik daarentegen wel). ik kan nu wel een hele lange post neerzetten waarom, waardoor, waarvoor &zo, maar weinig mensen beschikken over leesgeduld (nieuw scrabblewoordje). iig, ik heb gelijk.
quote:hey, we zitten in hetzelfde schuitje.
op zondag 28 december 2003 20:58 schreef hypoo het volgende:
ik ben gedumpt omdat hij met zichzelf in de knoop zat en mij die twijfels niet aan wou doen.maarja, nu vind ik hem dus nog steeds leuk en blijf ik hoop houden omdat hij heeft gezegd dat het niet aan mij lag, maar aan zichzelf en dat hij vond dat hij eerst met zichzelf uit de knoop moest komen, voordat hij een relatie kon opbouwen. dus nu denk ik nog steeds dat het misschien nog wel een keer goed kan komen, maar dat is niet zo...
omdat ze 12 jaar niet terug kon naar irak, maar met kerst gingen ze wel, voordat ze ging heeft ontzettend veel gehuilt omdat ze het helemaal niet leuk vond om afscheid te nemen van me.
nu ze terug is, voelt ze niks meer voor me.
ze wilt terug naar irak en ik beteken niks meer voor haar.
btw; we hebben nooit echt ruzie gehad om uit elkaar te gaan, ik probeerde altijd er te zijn voor haar, ik gaf al mn liefde aan haar.
gewoon letterlijk alles, ik was gewoon gereed voor haar, altijd.
quote:ik zit ook in dat schuitje
op vrijdag 9 januari 2004 18:08 schreef balbergen het volgende:[..]
hey, we zitten in hetzelfde schuitje.
dan maar samen daten?
ben er nu wel vrijwel helemaal overheen
nu weet ik gewoon dat dat een zwakke smoes is omdat hij de waarheid niet wilde vertellen...zoals altijd het geval was en ik dus twee maanden lang aan het lijntje gehouden ben.
nu weet ik dat het inderdaad zo was dat we niet bij elkaar passen. hij is hevig op jacht en ik zoek zoiets niet.
een ex van mij zei dat ze zelfmoord ging plegen en ze deed al een maand ofzo al wazig over vanalles. dus ik meteen ongerust die ouders opgebelt of ze wouden gaan kijken. belt ze me naderhand op dat het uit is en dat ik een eikel ben dat ik d'r ouders ingelicht heb ![]()
![]()
p.s. ik merk wel dat het bijna altijd aan de ander ligt en niet aan jullie zelf ![]()
[dit bericht is gewijzigd door respector op 11-01-2004 05:29]
quote:wazig wijf
op zondag 11 januari 2004 11:28 schreef #ANONIEM het volgende:
respecter jij spant inderdaad de kroon jongen
quote:omdat ik skileraar wilde worden...
ts begint dus:
oke nu jullie...
quote:wat? dat je gedumpt bent, of dat je skileraar geworden bent?
op zondag 11 januari 2004 21:24 schreef frenkie het volgende:[..]
omdat ik skileraar wilde worden...
achteriaf gezien wel terecht trouwens!
quote:toch niet door je huidige vriendin...mag ik hopen?
op zondag 11 januari 2004 21:24 schreef frenkie het volgende:[..]
omdat ik skileraar wilde worden...
achteriaf gezien wel terecht trouwens!
quote:mag je blij zijn!! ruilen?
op vrijdag 9 januari 2004 14:20 schreef ijdel het volgende:[..]
vrouwen hebben liever een klootzak als vriend, dat houdt het spannend en heb je iets om op te schelden om het vervolgens weer goed te maken
maar hij was gewoon voor één van mn vriendinnen gevallen.
(seg dat dan gewoon!!) mgoe is nu ook alweer bijna n 3/4 jaar terug
andere leek het geen goed idee meer, verliefdheid was weg. maand later neemt ze contact op dat ze fout zat, toen had ik praktisch al relatie met een ander meisje,.. tja.
quote:ik kan er ook niet tegen als iemand áltijd lief en begripvol is, op den duur gaat dat behoorlijk irriteren. als iemand maar zichzelf is en blijft, gewoon chagerijnig is op de tijden dat hij dat normaal ook zou zijn en alles niet op gaat kroppen en blij gaat acteren... want dat schiet geen klap op
op vrijdag 9 januari 2004 16:59 schreef ijdel het volgende:
quote magistic:liefheid heeft absoluut niets met saaiheid te maken.
[..]zo bedoel ik het idd niet. ruzie maken vind ik helemaal niet leuk integendeel. maar het is wel fijn als iemand zichzelf kan zijn en als ie sago is dat dan ook gewoon uit ipv iemand die altijd lief en begripvol is. ik kan daar gewoon niet tegen. sorry that's me. maar ik heb al bijna 4 jaar een relatie hoor en dat gaat prima. dus blijkbaar heb ik iemand gevonden die net zo min deugt als ik!
heeeerlijk kortzichtige mensen
quote:yup.. bij mij ook na twee jaar... en deel precies dezelfde mening!!
op vrijdag 7 november 2003 16:53 schreef ianweeks het volgende:
omdat de verliefdheid over was en de spanning eruit wasis vrij normaal na een jaar of drie geloof ik
ik dump gewoon altijd als eerste, dan hou je de gevoelsmatige overhand.
quote:
op woensdag 14 januari 2004 17:46 schreef roellio het volgende:
ik dump gewoon altijd als eerste, dan hou je de gevoelsmatige overhand.
kon ze de waarheid niet aan?quote:op maandag 13 september 2004 20:09 schreef voh het volgende:
omdat ik in een babes & hunks topic had gezegd dat swatkat niet lelijk was
niks gezever, hardstikke leuk leesvoer manquote:op maandag 13 september 2004 20:49 schreef voh het volgende:
mijn god, dit is de beste therapie ooit! sorry voor het gezever
dank dank, was ook erg leuk schrijfvoerquote:op maandag 13 september 2004 21:27 schreef hace_x het volgende:
[..]
niks gezever, hardstikke leuk leesvoer man![]()
oh, jij houd ervan om slecht behandeld te worden? jerks are stars?quote:op maandag 13 september 2004 23:15 schreef jo79 het volgende:
ben pas gedumpt omdat hij niet lekker in zijn vel zit en niet weet wat hij wil............de lul....
ik dumpte omdat ze allemaal te lief waren en ik zo over ze heen denderde......
oh.. bedoelde je datquote:op maandag 13 september 2004 23:43 schreef jo79 het volgende:
zeg ik dat dan????? ik heb een beetje tegengas nodig, betekend niet dat ik slecht behandeld moet worden...als een man geen tegengas biedt dan wil ik nog wel eens gaan testen waar de grens ligt en dat is niet goed.....
hoezo? geef je anders tegengas? :pquote:op dinsdag 14 september 2004 00:01 schreef jo79 het volgende:
juist, niet meteen zo sterk je conclusies trekken..........
deze post van jou bevestigd wederom de juistheid van mijn beslissing. ik sta er nog steeds met de volle honderd procent achterquote:op maandag 13 september 2004 20:49 schreef voh het volgende:
en nu ik er zo over na zit te denken kan ik er nog wel meer opnoemen. zelfs allemaal van hetzelfde meisje.
- omdat ik uit principe tegen valentijnsdag ben (wat ik ook steevast hallmarkdag noem) en daar dus ook liever niets aan doe.
- omdat ik wel eens met meisjes praatte.
- omdat ik wel eens over vriendinnen van me praatte (en dan in de zin van "hey, meisje x gaat naar een concert en vroeg of we meegingen, interesse?" "je gaat vreemd!" "huh?")
- omdat ik regelmatig een paar minuten te laat was, echter was zij soms wel halve tot hele uren te laat
- omdat ik geen zin had om 5 dagen in de week een treinreis van hilversum-leiden te betalen en daar dan ook 5 dagen van de week te zitten en mijn eigen leven opgeven. daarbij kwam ook dat het een beetje naar begon te worden om daar te blijven slapen, met een veels te dun matrasje, geen kussen en een dunne slaapzak op de grond.
- na een hele fijne en gezellige oudjaarsavond op nieuwjaarsochtend gedumpt worden, omdat ze.. eeuh, het niet wist, maar het moest. maar waarom wist ze niet. en daar kwam ze een paar dagen later weer op terug.
dem, ik begin hier een soort van perverse lol in te hebben, gewoon. nou, zonder al teveel gedoe maar verder met de redenen waarom dit meisje het met mij uit heeft gemaakt
- omdat ik niet lief genoeg was (ik ben wel romantisch ingesteld, maar als je een superromantische avond bekokstoofd, die goed ontvangen word, en een paar dagen later te horen krijgt dat je nooit wat voor 'r doet, denk je ook van "huh? wat?")
- omdat ik, stom als ik was, contact met een goede en oude vriendin van me had afgezworen, en zij wel met een specifieke jongen af ging spreken (hypocriet), dat niet eerlijk vond. die jongen is trouwens later haar vriend geworden.
- omdat zij me verkeerd had begrepen, en ik niet eens doorhad waar ze het in godsnaam over had, ze me in mijn arm beet en me trapte en sloeg, en ik toen zei dat ze maar beter naar huis kon gaan. dit was trouwens op mijn verjaardagsfeestje. ik was toen ook niet de enige die het niet snapte.
joh, dit wordt steeds leuker!
- op valentijsdag (ja, ze had me overgehaald), 3 keer uitgegaan tijdens het uit eten gaan. 2 keer tijdens, eigenlijk, en een keer erna. dat was nou een avond om nooit meer te vergeten
- omdat ik alleen maar aan seks zou denken. frappant, want ik zat zonder al te veel te zeuren 4-8 weken zonder seks met haar. blijkbaar vond ik het ook niet echt leuk om te doen.
- omdat ik voor het huis waar ik net ingetrokken was internetzooi moest halen in een andere stad, ergens in de avond, en door een kapotte auto en slecht openbaar vervoer 2 uur later pas klaar zou zijn. over de telefoon. toen ik zei dat ik dat wel een beetje lullig vond, en dat ze dat best in mijn gezicht mocht komen zeggen, mocht ik van haar best langskomen om het te horen te krijgen. okay.
- omdat ze niet meer verliefd op me was, maar hier dan toch kort erop (binnen een paar dagen) weer op terugkwam
- omdat ik te dik was geworden (ik had tenminste geen cellulitisreet)
- omdat ik te lief was (jaja, zelfs die)
- omdat ik een mening had, en die van haar niet zomaar over nam. dit vond ze erg vervelend, want ze wilde graag gelijk krijgen.
de bovenstaande redenen gaan over een specifiek meisje. dat was dan ook de relatie die 215 keer is uitgegaan om de meest achterlijke redenen ooit verzonnen, en die uiteindelijk echt uitging omdat ze een andere simpele ziel had gevonden (ben ook eerlijk genoeg om toe te geven dat ik een lulletje rozenwater was en haar elke keer maar weer terugnam. eikel dat ik was)
- omdat het meisje niet wist of ze nou verliefd was op mij of mijn hele band (ja, da's een hele vage)
- omdat ik niet genoeg over mijn gevoelens praatte (de eerste die ook wel een beetje klopte)
2 voorgaande exen
en met dat meisje van de 215 debiele smoesjes heb ik het zelf ook wel eens uitgemaakt, en dan vooral omdat ik de onduidelijkheid zat was. en toch kwam ze elke keer weer met redenen waarom en dan trapte ik daar weer in. er is een pauze geweest, van 4 maanden, toen ik het had uitgemaakt omdat ze tegen me aan begon te zeiken dat ik het maar voor mezelf moest houden als ik pijn op m'n borst had (zwak harteke - weinig aan te doen), omdat ze dan bezorgd werd. okay, dus als ik een hartaanval krijg moet ik maar gewoon doen of er niks aan de hand is en aan het einde van de avond maar even naar het ziekenhuis gaan? nou, ik vond het wel een goede reden in ieder geval. iemand die zo weinig empathie voor anderen heeft moet maar aan de medicijnen
ik heb meisjes afgewezen, uiteraard, want anders zou dit wel een erg kortlijstje worden.
- omdat ze dacht een reincarnatie van ankhesunamon te zijn (de bruid en halfzus van toetankhamon, waarvan zij geloofde dat ik dat was)
- omdat ze eigenlijk gewoon een lelijke trol was en de alcohol was uitgewerkt. ik had 's ochtends de hint al moeten krijgen toen ze weg moest van het feest (waar we waren blijven slapen) om te gaan zeilen (uh oh) maar de kater overwon helaas. elke keer als ik haar zie kijkt ze nog weg, maar dat is prima, want ik vergeet het ook liever.
- omdat ze in frankrijk woonde, en ik haar nog maar een dag kende. toch wilde ze meer. vaag, maarja. leuke meid, maar frankrijk? nah.
- omdat ze pas toen ik met mijn huidige vriendin kreeg zei dat ze van me hield, en mijn interesse in haar toen al een redelijke tijd over was.
nu kan ik er wel om lachen, vind het jammer dat ik 2 jaar van m'n leven heb verspild aan een emotioneel zwart gat, maar ja, dat gebeurt, en daar leer je van. in dit geval hoe je absoluut geen relatie moet hebben. ondertussen alweer 7 maanden gelukkig met m'n nieuwe vriendin, waar geen van bovenstaande onzin voorkomt (godzijdank!)
mijn god, dit is de beste therapie ooit! sorry voor het gezever
ga weg je zeiksnolquote:op zondag 10 oktober 2004 14:18 schreef lievvv het volgende:
[..]
deze post van jou bevestigd wederom de juistheid van mijn beslissing. ik sta er nog steeds met de volle honderd procent achter
lolquote:op zondag 10 oktober 2004 14:34 schreef stay_fun het volgende:
omdat ik met de vriendin van haar broertje rommelde
resultaat. broer en zus weer single
ik en dame in de date
je zal mij nooit horen zeggen dat het de verkeerde beslissing wasquote:op zondag 10 oktober 2004 14:18 schreef lievvv het volgende:
[..]
deze post van jou bevestigd wederom de juistheid van mijn beslissing. ik sta er nog steeds met de volle honderd procent achter
dan moet je er juist voor gaan vechten mens... of blijf je iedere 2 a 3 jaar naar de volgende hoppen?quote:op woensdag 14 januari 2004 17:42 schreef xxmiekskexx het volgende:
[..]
yup.. bij mij ook na twee jaar... en deel precies dezelfde mening!!
jij dumpt alleen maar?quote:op dinsdag 19 oktober 2004 17:45 schreef emmykuhh het volgende:
nog nooit gedumpt
jupquote:op dinsdag 19 oktober 2004 17:48 schreef grrrrrrrr het volgende:
[..]
jij dumpt alleen maar?
i second that, alweer 6 jaar geleden. :/quote:op dinsdag 19 oktober 2004 21:47 schreef poesiemiauw het volgende:
ik zou heel graag willen weten waarom ik gedumpt ben!!!!
dan kan ik het jullie ook vertellen
en dat wist hij int begin niet? had hij je ook niet hoeven dumpen..quote:op woensdag 20 oktober 2004 20:23 schreef nuek het volgende:
ik ben ooit eens gedumped omdat ik te oud was volgens hem...
nou... ik moest er zelf ook wel om lachen. ik was gewoon teveel vrouw voor hem denk ikquote:op woensdag 20 oktober 2004 20:49 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
en dat wist hij int begin niet? had hij je ook niet hoeven dumpen..
ik afgewezen.. omdat er teveel gebeurd is.. in dit geval vind ik t n slechte reden..
zeg dan gewoon eerlijk dat ik niet goed/leuk/knap/lief genoeg ben..
gelukkig maar danquote:op woensdag 20 oktober 2004 20:54 schreef nuek het volgende:
nou... ik moest er zelf ook wel om lachen. ik was gewoon teveel vrouw voor hem denk ik
dat van jou is meer om te huilen eigenlijk...
^^^^^^quote:op vrijdag 7 november 2003 16:36 schreef magistic het volgende:
ik lees hier vaak genoeg verhalen over mensen die gedumpt zijn, maar je leest minder vaak de reden waarom ze gedumpt zijn.
ts begint dus:
oke nu jullie...
spearor, misschien is het slim om nooit je vorige relaties aan te halen. mijn vriendinen werden dan wel pissig omdat ze jaloers worden. alleen maar het delen van je verleden zien zij als een soort van verhaal dat hun gaat vertellen wat ze wel of niet beter moeten doen / niet goed doen. ook al zeg je alleen maar: london, leuk! daar was ik vorig jaar met kerst! zij: oh ja? met wie? jij: mijn ex, je weet wel karline. .... dan heb je het al weer verpest voor de rest van de dag want dan ga je misschien aan je ex denken of zo... dus... nooit vertellen! niet eens dat je er was want dat vergroot weer de kans... beetje vaag maar voor mij werkt het.ik heb nooit meer een gesprek over mijn ex of een....discussie.quote:op zondag 10 oktober 2004 15:42 schreef spearor het volgende:
omdat ik alles al een keer had meegemaakt en niks nieuw was voor mij... zo was ik al een keer met me vorige ex in london geweest met kerst, toen me vriendin dat hoorde wou ze niet meer... en dat was dus al het begin van het einde...
herkenbaarquote:op vrijdag 22 oktober 2004 03:18 schreef weirdmicky het volgende:
ik ben de liefste en leukste jongen, maar het 'liep' niet meer
dus eerst maak je het uit omdat je geen tegengas krijgt. vervolgens krijg je wel tegengas en is het nog niet goed?quote:op donderdag 21 oktober 2004 22:07 schreef hel1tjuhh het volgende:
1ste relatie: hem gedumpt omdat ie mij claimde en omdat ik geen tegengas kreeg.. hij vond alles goed..
2de relatie: ben gedumpt, omdat we constant meningsverschillen had en ik nogal onstabiel was.. tenminste ik denk dat dat de reden was..
en nu heb ik gelukkig een supervriend
euhm.. ben ook mijn of meer psychisch de grond in gestampt door die jongen.. ik was onstabiel en daar maakte hij misbruik van..quote:op vrijdag 22 oktober 2004 09:31 schreef southernsun het volgende:
[..]
dus eerst maak je het uit omdat je geen tegengas krijgt. vervolgens krijg je wel tegengas en is het nog niet goed?![]()
update:quote:op vrijdag 7 november 2003 16:36 schreef magistic het volgende:
ik lees hier vaak genoeg verhalen over mensen die gedumpt zijn, maar je leest minder vaak de reden waarom ze gedumpt zijn.
ts begint dus:
oke nu jullie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |