abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14430705
Hier weer verder voor iedereen
pi_14430727
Dus als je wanhopig bent, moet je je hier melden?
pi_14430745
Wanhopig op zoek zijn is passee.
Kom ik overtuigend over?
For great justice!
  donderdag 6 november 2003 @ 14:40:18 #4
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_14430757
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:39 schreef QyRoZ het volgende:

Kom ik overtuigend over?

Best wel
pi_14430759
quote:
Kom ik overtuigend over?

Er bestaat nu internet

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_14430799
quote:
Kom ik overtuigend over?
je bedoeld dat je het al hebt opgegeven?
[KNE]-Mod
pi_14430821
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:42 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

je bedoeld dat je het al hebt opgegeven?

Ik zoek niet meer. Als ik iets vind is het mooi, zo niet dan niet. Het leven gaat wel door.
For great justice!
pi_14430834
Hebben jullie nog nix gevonden?? .
  donderdag 6 november 2003 @ 14:44:03 #9
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_14430852
* Sharkdoggie meldt

Ben mijn sleutels kwijt

Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_14430903
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:39 schreef iddis_eye het volgende:
Dus als je wanhopig bent, moet je je hier melden?
het gaat erom dat ik de kans wil bieden mensen verder te laten praten na deel 1 (http://forum.fok.nl/showtopic.php/415911/1/25) die vamperotica heeft geopend
  Forum Admin donderdag 6 november 2003 @ 14:46:19 #11
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_14430923
wat zijn jullie kwijt?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 6 november 2003 @ 14:46:57 #12
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14430947
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:43 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik zoek niet meer. Als ik iets vind is het mooi, zo niet dan niet. Het leven gaat wel door.

wow! je bent echt goed!
Ik geloofde je bijna, QyRoZ
[KNE]-Mod
pi_14430972
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:46 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

wow! je bent echt goed!
Ik geloofde je bijna, QyRoZ

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  donderdag 6 november 2003 @ 14:48:25 #14
54532 SinCerEly
Damn I'm HOT!!!!!
pi_14430997
ik ben op zoek naar vruchten met een Q
"Fotootje van..."-Plaatser
pi_14431094
Zullen we het baggeren achterwege laten en verder gaan waar we gebleven waren?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_14431166
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:51 schreef zwaaibaai het volgende:
Lijkt me een goed plan!

Hier ging het om.... : Wat is "iedereen" toch lekker op zoek naar nieuwe liefdes!
Zou het komen door de tijd van het jaar? (donkere dagen, aankomende "feestdagen".....)

[Dit bericht is gewijzigd door vamperotica op 06-11-2003 14:55]

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 6 november 2003 @ 14:53:46 #17
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14431168
quote:
Volgens mij is luchtig doen over een onderwerp waar je mee zit een voorbeeld van vluchtgedrag...
[KNE]-Mod
  donderdag 6 november 2003 @ 14:56:05 #18
19840 Libris
Live from Singapore
pi_14431247
quote:
Heerlijk gevoel om niet wanhopig op zoek te zijn, lekker zonder voorbedachte rade uitgaan en leuke mensen ontmoeten. Ik heb eigenlijk op het moment geen tijd/zin in een vaste vriendin.
pi_14431334
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:53 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Lijkt me een goed plan!

Hier ging het om.... : Wat is "iedereen" toch lekker op zoek naar nieuwe liefdes!
Zou het komen door de tijd van het jaar? (donkere dagen, aankomende "feestdagen".....)

Ik ben niet op zoek naar liefdes.
Als ik een leuk meisje tegenkom tijdens uitgaan oid. we wisselen gegevens uit e.d. dan blijkt elke keer weer binnen een week dat ze een vriend heeft .

Is me al 3 keer gebeurd. Dan vraag ik me af... wat zijn dat voor kutvriendinnen. T zal je vriendin maar wezen, ze gaat alleen uit, staat beetje kansloze gasten te versieren tot het uitwisselen van foonnummers toe. En thuis kruipt ze weer in je bed.

Ook als ik in mijn stamkroeg kijk. Zie je van die meisjes van jongen naar jongen hoppen elke avond. En dan raak je der na een tijdje mee aan de praat gewoon neutraal gezien dan, blijkt ze al maanden een vriend te hebben.

Ik nie snap.

pi_14431335
Ik was net bezig een topic 2 te maken, nou ja, het is er al, dus dat scheelt moeite.
quote:
het is niet vallen en opstaan: liefdesverdriet...lees nou eens wat ik net typte...
ik onderschat het gevoel niet van alleen zijn, want weet goed hoe dat voelt

ik vind dat je niet moet gaan smijten met "geen leven hebben" want je bent tenminste gezond!!! wees blij!

Als ik mijn moeder nog vraag of ze verdriet voelt bij haar vorige vriendjes (toen ze jong was, ze is nog steeds gelukkig 26 jaar getrouwd met mijn vader) vermoed ik dat ze nee zegt. Dus je kunt over liefdesverdriet komen, als je een ander hebt. Ok, je schijnt dus pijn te hebben, kan ik helemaal in mee komen. Nooit gehad, zoals je weet. Als je alleen bent, hoe kun je dan in vredesnaam over die pijn heen komen? Ik weet het namelijk niet.

Leuk dat ik gezond ben, maar dat is dan alleen voor mezelf. Op mijn familie en hond na zal ik niemand met een enorm verdriet achterlaten.
Kun je dan zeggen dat je een leuk leven hebt? Als je maar als figurant in het leven staat? Vind ik niet. Ik sport nu veel om dit soort wangedachten te vermijden. Voor je het weet zorg je dat de NS vertraging heeft, zeg maar. En dat wil ik niet, ze hebben al genoeg problemen met bladval en bevroren wissels <-- dit is droge (zelfs morbide) humor, voor alle duidelijkheid, ik pieker er niet over om uit het leven te stappen.

Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_14431367
Ik heb me ook voorgenomen niet meer hun telefoonnummer op te slaan, maar hun mijn telefoonnummer geven. Kunnen ze zelf der achter aan bellen, en ik merk ik snel genoeg of ze willen of niet.
pi_14431526
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:58 schreef Pheno het volgende:
Ik was net bezig een topic 2 te maken, nou ja, het is er al, dus dat scheelt moeite.
[..]
Maar zie jij je leven als een zinloos iets zonder een vriendin/vrouw? Ik heb een huisgenoot, en dat is voor mij HET voorbeeld dat het nog nog erger kan. Die jongen doet helemaal nix. Zit de hele dag te stinken op zijn kamer, komt s'avonds om 6 uur uit zijn bed op een pannetje macaroni op te warmen, en sluit zich dan weer op.

Als ik zo leef.... dan pas wil ik denken aan het zorgen van vertraging. Dan pas is je leven echt zinloos. Zoals ik nu leef.... ik heb nog plezier in het gene wat ik doe. Heb ik geen vriendin voor nodig . Het zou eventueel een aanvulling zijn. Maar het denken dat een vriendin een must have is? . Nah, als ze der is . Super... Als ze der niet is. Dingen genoeg die ik nog doe en kan doen.

pi_14431888
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:04 schreef blieblie het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op donderdag 6 november 2003 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]<hr></blockquote>Maar zie jij je leven als een zinloos iets zonder een vriendin/vrouw? Ik heb een huisgenoot, en dat is voor mij HET voorbeeld dat het nog nog erger kan. Die jongen doet helemaal nix. Zit de hele dag te stinken op zijn kamer, komt s'avonds om 6 uur uit zijn bed op een pannetje macaroni op te warmen, en sluit zich dan weer op.

Als ik zo leef.... dan pas wil ik denken aan het zorgen van vertraging. Dan pas is je leven echt zinloos. Zoals ik nu leef.... ik heb nog plezier in het gene wat ik doe. Heb ik geen vriendin voor nodig . Het zou eventueel een aanvulling zijn. Maar het denken dat een vriendin een must have is? . Nah, als ze der is . Super... Als ze der niet is. Dingen genoeg die ik nog doe en kan doen.

Ik geloof niet dat je deel 1 helemaal gelezen hebt. Kleine samenvatting:
ik ben geen kluizenaar zoals die vriend van je. Ik ga ervan uit dat ie voor zo'n leven kiest. Of ie een gelukkig leven heeft weet ik niet, misschien vindt hij het allemaal wel best zo.
Ik ben zo'n kansloos typetje: niet knap, geen haantje de voorste. Oftewel, nooit een vriendin gehad. Niet eens een "scharrel" (zo'n hekel aan dat woord). Als er een god was, dan heeft ie een hekel aan me. Daarom ben ik maar atheist, dan heeft niemand een hekel aan me.

Het vorige topic eindigde met een discussie over eenzaamheid vs liefdesverdriet.
Even een quote van mezelf uit deel 1, weet je meteen hoe ik me voel:

...
Oeh, iemand die mijn punt begrijpt. Ik snap uit de verhalen en reacties van mensen om mijn heen dat iemand kwijtraken natuurlijk ook erg is. Ik zeg ook niet dat dat niet zo is. Hoe erg het ook is, dat is een gedeelte van het leven dat iedereen meemaakt (ok, niet iedereen, hier typt zo'n knurf die dat niet heeft).

Ik heb het erover dat ik uberhaupt het "lief en leed delen" gevoel nooit heb gehad. That's a whole different cookie. En altijd die mensen die zeggen:
1. "onderneem dan wat"
2. "heb geduld"

mijn vragen:
1. wat dan? Kun je ze kopen? Ik ben geen kluizenaar ofzo
2. 25 jaar geduld, is dat dan niet genoeg?

Uit de antwoorden die ik mezelf op deze vragen geef concludeer ik niet dat ik schijnbaar niet eens interessant genoeg ben om iets te beginnen.
En dat geeft best een klotegevoel. Misschien niet vergelijkbaar met liefdesverdriet, maar dat kan ik niet weten.
...einde quote

En dat klotegevoel is een understatement...

Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_14431963
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb niet heel deel 1 gelezen nee.
En even iets recht zetten.

Ik bedoel juist, met het voorbeeld van die huisgenoot dat het nog veel erger kan. Ik bedoel juist te zeggen, der is geen enkele rede om te denken dat je kansloos bent. Een beetje zelfvertrouwen is geen ramp hoor.

Hoe oud ben je, als ik vragen mag?

donderdag 6 november 2003 @ 15:33:19 #25
55900 GM
vind ik dan toch
pi_14432338
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

En dat klotegevoel is een understatement...

Dat het een klotegevoel is, neem ik zonder meer aan... Echter, een relatie is echt niet zaligmakend hoor...
Dat je op een gegeven moment iemand ontmoet geeft nog geen garanties dat je dingen met elkaar deelt. Voorbeelden te over, ook als je hier diverse topics leest van mensen die wel bij elkaar zijn, maar totaal niets met elkaar delen omdat ze overal hun mond over houden of het niet aankunnen... Binnen een relatie kan net zo goed eenzaamheid bestaan....
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')