quote:Best wel
Op donderdag 6 november 2003 14:39 schreef QyRoZ het volgende:Kom ik overtuigend over?
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:39 schreef QyRoZ het volgende:
Wanhopig op zoek zijn is passee.
Kom ik overtuigend over?
Er bestaat nu internet
quote:je bedoeld dat je het al hebt opgegeven?
Op donderdag 6 november 2003 14:39 schreef QyRoZ het volgende:
Wanhopig op zoek zijn is passee.
Kom ik overtuigend over?
quote:Ik zoek niet meer. Als ik iets vind is het mooi, zo niet dan niet. Het leven gaat wel door.
Op donderdag 6 november 2003 14:42 schreef ThE_ED het volgende:[..]
je bedoeld dat je het al hebt opgegeven?
Ben mijn sleutels kwijt
quote:het gaat erom dat ik de kans wil bieden mensen verder te laten praten na deel 1 (http://forum.fok.nl/showtopic.php/415911/1/25) die vamperotica heeft geopend
Op donderdag 6 november 2003 14:39 schreef iddis_eye het volgende:
Dus als je wanhopig bent, moet je je hier melden?
quote:wow! je bent echt goed!
Op donderdag 6 november 2003 14:43 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik zoek niet meer. Als ik iets vind is het mooi, zo niet dan niet. Het leven gaat wel door.
quote:
Op donderdag 6 november 2003 14:46 schreef ThE_ED het volgende:[..]
wow! je bent echt goed!
Ik geloofde je bijna, QyRoZ
quote:Lijkt me een goed plan!
Op donderdag 6 november 2003 14:51 schreef zwaaibaai het volgende:
Zullen we het baggeren achterwege laten en verder gaan waar we gebleven waren?
Hier ging het om.... : Wat is "iedereen" toch lekker op zoek naar nieuwe liefdes!
Zou het komen door de tijd van het jaar? (donkere dagen, aankomende "feestdagen".....)
[Dit bericht is gewijzigd door vamperotica op 06-11-2003 14:55]
quote:Volgens mij is luchtig doen over een onderwerp waar je mee zit een voorbeeld van vluchtgedrag...
quote:Heerlijk gevoel om niet wanhopig op zoek te zijn, lekker zonder voorbedachte rade uitgaan en leuke mensen ontmoeten. Ik heb eigenlijk op het moment geen tijd/zin in een vaste vriendin.
quote:Ik ben niet op zoek naar liefdes.
Op donderdag 6 november 2003 14:53 schreef vamperotica het volgende:[..]
Lijkt me een goed plan!
Hier ging het om.... : Wat is "iedereen" toch lekker op zoek naar nieuwe liefdes!
Zou het komen door de tijd van het jaar? (donkere dagen, aankomende "feestdagen".....)
Is me al 3 keer gebeurd. Dan vraag ik me af... wat zijn dat voor kutvriendinnen. T zal je vriendin maar wezen, ze gaat alleen uit, staat beetje kansloze gasten te versieren tot het uitwisselen van foonnummers toe. En thuis kruipt ze weer in je bed.
Ook als ik in mijn stamkroeg kijk. Zie je van die meisjes van jongen naar jongen hoppen elke avond. En dan raak je der na een tijdje mee aan de praat gewoon neutraal gezien dan, blijkt ze al maanden een vriend te hebben.
Ik nie snap.
quote:Als ik mijn moeder nog vraag of ze verdriet voelt bij haar vorige vriendjes (toen ze jong was, ze is nog steeds gelukkig 26 jaar getrouwd met mijn vader) vermoed ik dat ze nee zegt. Dus je kunt over liefdesverdriet komen, als je een ander hebt. Ok, je schijnt dus pijn te hebben, kan ik helemaal in mee komen. Nooit gehad, zoals je weet. Als je alleen bent, hoe kun je dan in vredesnaam over die pijn heen komen? Ik weet het namelijk niet.
het is niet vallen en opstaan: liefdesverdriet...lees nou eens wat ik net typte...
ik onderschat het gevoel niet van alleen zijn, want weet goed hoe dat voeltik vind dat je niet moet gaan smijten met "geen leven hebben" want je bent tenminste gezond!!! wees blij!
Leuk dat ik gezond ben, maar dat is dan alleen voor mezelf. Op mijn familie en hond na zal ik niemand met een enorm verdriet achterlaten.
Kun je dan zeggen dat je een leuk leven hebt? Als je maar als figurant in het leven staat? Vind ik niet. Ik sport nu veel om dit soort wangedachten te vermijden. Voor je het weet zorg je dat de NS vertraging heeft, zeg maar. En dat wil ik niet, ze hebben al genoeg problemen met bladval en bevroren wissels <-- dit is droge (zelfs morbide) humor, voor alle duidelijkheid, ik pieker er niet over om uit het leven te stappen.
quote:Maar zie jij je leven als een zinloos iets zonder een vriendin/vrouw? Ik heb een huisgenoot, en dat is voor mij HET voorbeeld dat het nog nog erger kan. Die jongen doet helemaal nix. Zit de hele dag te stinken op zijn kamer, komt s'avonds om 6 uur uit zijn bed op een pannetje macaroni op te warmen, en sluit zich dan weer op.
Op donderdag 6 november 2003 14:58 schreef Pheno het volgende:
Ik was net bezig een topic 2 te maken, nou ja, het is er al, dus dat scheelt moeite.
[..]
Als ik zo leef.... dan pas wil ik denken aan het zorgen van vertraging. Dan pas is je leven echt zinloos. Zoals ik nu leef.... ik heb nog plezier in het gene wat ik doe. Heb ik geen vriendin voor nodig . Het zou eventueel een aanvulling zijn. Maar het denken dat een vriendin een must have is?
. Nah, als ze der is
. Super... Als ze der niet is. Dingen genoeg die ik nog doe en kan doen.
quote:Ik geloof niet dat je deel 1 helemaal gelezen hebt. Kleine samenvatting:
Op donderdag 6 november 2003 15:04 schreef blieblie het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op donderdag 6 november 2003 14:58 schreef Pheno het volgende:
Ik was net bezig een topic 2 te maken, nou ja, het is er al, dus dat scheelt moeite.
[..]<hr></blockquote>Maar zie jij je leven als een zinloos iets zonder een vriendin/vrouw? Ik heb een huisgenoot, en dat is voor mij HET voorbeeld dat het nog nog erger kan. Die jongen doet helemaal nix. Zit de hele dag te stinken op zijn kamer, komt s'avonds om 6 uur uit zijn bed op een pannetje macaroni op te warmen, en sluit zich dan weer op.Als ik zo leef.... dan pas wil ik denken aan het zorgen van vertraging. Dan pas is je leven echt zinloos. Zoals ik nu leef.... ik heb nog plezier in het gene wat ik doe. Heb ik geen vriendin voor nodig
. Het zou eventueel een aanvulling zijn. Maar het denken dat een vriendin een must have is?
. Nah, als ze der is
. Super... Als ze der niet is. Dingen genoeg die ik nog doe en kan doen.
Het vorige topic eindigde met een discussie over eenzaamheid vs liefdesverdriet.
Even een quote van mezelf uit deel 1, weet je meteen hoe ik me voel:
...
Oeh, iemand die mijn punt begrijpt. Ik snap uit de verhalen en reacties van mensen om mijn heen dat iemand kwijtraken natuurlijk ook erg is. Ik zeg ook niet dat dat niet zo is. Hoe erg het ook is, dat is een gedeelte van het leven dat iedereen meemaakt (ok, niet iedereen, hier typt zo'n knurf die dat niet heeft).
Ik heb het erover dat ik uberhaupt het "lief en leed delen" gevoel nooit heb gehad. That's a whole different cookie. En altijd die mensen die zeggen:
1. "onderneem dan wat"
2. "heb geduld"
mijn vragen:
1. wat dan? Kun je ze kopen? Ik ben geen kluizenaar ofzo
2. 25 jaar geduld, is dat dan niet genoeg?
Uit de antwoorden die ik mezelf op deze vragen geef concludeer ik niet dat ik schijnbaar niet eens interessant genoeg ben om iets te beginnen.
En dat geeft best een klotegevoel. Misschien niet vergelijkbaar met liefdesverdriet, maar dat kan ik niet weten.
...einde quote
En dat klotegevoel is een understatement...
quote:Ik heb niet heel deel 1 gelezen nee.
Op donderdag 6 november 2003 15:17 schreef Pheno het volgende:[..]
Ik bedoel juist, met het voorbeeld van die huisgenoot dat het nog veel erger kan. Ik bedoel juist te zeggen, der is geen enkele rede om te denken dat je kansloos bent. Een beetje zelfvertrouwen is geen ramp hoor.
Hoe oud ben je, als ik vragen mag?
quote:Dat het een klotegevoel is, neem ik zonder meer aan... Echter, een relatie is echt niet zaligmakend hoor...
Op donderdag 6 november 2003 15:17 schreef Pheno het volgende:[..]
En dat klotegevoel is een understatement...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |