quote:zou het?
Op zondag 2 november 2003 14:49 schreef vamperotica het volgende:
Wat is "iedereen" toch lekker op zoek naar nieuwe liefdes!
Zou het komen door de tijd van het jaar? (donkere dagen, aankomende "feestdagen".....)
quote:* ZX9R heeft zijn liefde al gevonden en is dus niet op zoek *
Zou het komen door de tijd van het jaar? (donkere dagen, aankomende "feestdagen".....)
Hoe kom jer ebij dat iedereen zo op zoek is en wat klink je negatief daarover. Waarom eigenlijk? Als twee mensen elkaar gevonden hebben en het samen leuk vinden dan is dat toch fantastisch?
quote:Same here.
Op zondag 2 november 2003 14:51 schreef ZX9R het volgende:[..]
* ZX9R heeft zijn liefde al gevonden en is dus niet op zoek *
[Dit bericht is gewijzigd door Naut-a-Robaut op 02-11-2003 15:00]
quote:Okee... je ziet steeds meer topics over dit onderwerp verschijnen!
Op zondag 2 november 2003 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog nooit gezochtHoe kom jer ebij dat iedereen zo op zoek is en wat klink je negatief daarover. Waarom eigenlijk? Als twee mensen elkaar gevonden hebben en het samen leuk vinden dan is dat toch fantastisch?
[Dit bericht is gewijzigd door vamperotica op 02-11-2003 14:59]
www.cu2.nl/laliho
quote:wanhopig ofzo
quote:Liefde is van alle tijd.
Op zoek zijn werkt minder goed dan niet op zoek zijn. Ik heb het idee dat zoekende vrouwen en mannen een bepaald hormoon of stof afscheidt die veel te maken heeft met wanhoop. Daardoor worden diegenen minder aantrekkelijk.
Omgekeerd werkt het ook, mensen die veel sex hebben of een gelukkige relatie hebben zijn aantrekkelijker dan mensen die dat niet hebben. Dit komt geloof ik door feromonen (correct me if i'm wrong).
Wat ik wil zeggen is dat als je op zoek bent een soort wanhoop uitstraalt die tegenwerkt. Als je niet op zoek bent zul je vanzelf vinden. Ik spreek uit ervaring (over dat vinden, niet over dat wanhoop... ).
Ik heb ook al vaak gezien bij vrienden die ondanks hun zelfvertrouwen toch een blauwtje hebben gelopen. Andere vrienden die het niet zo veel interesseren die toch elke week iemand anders aan de haak slaan. En ik denk [edit]ben er zelfs bijna van overtuigd[/edit] dat het echt niet aan hun uiterlijk ligt.
Ik geniet op dit moment lekker van mijn vrijheid!
En als er een relatie komt dan merk ik het wel vanzelf, maar mij zul je hier geen contactadvertentie zien plaatsen hoor.
Ik denk dat 'zoekende' mensen van alle tijden zijn: ook in de lente en zomer worden mensen verliefd en voelen zich eenzaam.
Overigens ben ik niet wanhopig op zoek, maar wel onbewust denk ik, dat is een beter woord
Wat dat betreft mocht er van mij wel een speciale dating site geopend worden voor mensen die echt wanhopig op zoek zijn. En niet zoals het overgrote deel van de huidige sites met advertenties waarvan 90% nep is, of men gewoon nieuwsgierig is naar de reacties, maar niet serieus op zoek is.
quote:In Nijmegen zit een kroeg die wel eens de laatste hoop wordt genoemd, en waar veel 20ers en 30ers zoals jij komen..
Op zondag 2 november 2003 23:41 schreef roaddevil het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen die hier reageren niet weten wat het is om echt wanhopig en eenzaam te zijn. Als je net als ik bijna 28 bent en nog nooit een relatie hebt gehad, zelfs nog nooit gezoend of geneukt hebt, dan denk je er wel anders over.
Ik ga elk weekend wel op stap en werk in een winkel, dus ik kom genoeg onder de mensen. Maar ik heb door allerlei omstandigheden (pest-verleden, preuts opgevoed, extreem beschermd opgevoed) een angst om intensievere contacten aan te gaan opgebouwd. Na anderhalf jaar psycotherapie is het ietsje beter geworden, maar in deze tijd van het jaar, waarin iedereen het 'zo gezellig heeft' met sinterklaas en kerst enzo. slaat het gevoel van alleen zijn keihard toe.Wat dat betreft mocht er van mij wel een speciale dating site geopend worden voor mensen die echt wanhopig op zoek zijn. En niet zoals het overgrote deel van de huidige sites met advertenties waarvan 90% nep is, of men gewoon nieuwsgierig is naar de reacties, maar niet serieus op zoek is.
Die vrijgezellenkroegen vind je trouwens door heel Nederland, misschien een optie?
quote:Ik merk er geen fuck van anders.
quote:Ik dacht juist dat dat altijd in de lente was dan? Maar een beetje warmte in koude dagen is ook niet weg natuurlijk.
quote:Zoveel mensen hadden er anders nog niet gereageerd. Maar verder geef ik je wel gelijk hoor.
Op zondag 2 november 2003 23:41 schreef roaddevil het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen die hier reageren niet weten wat het is om echt wanhopig en eenzaam te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |