abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14320166
Wat is "iedereen" toch lekker op zoek naar nieuwe liefdes!
Zou het komen door de tijd van het jaar? (donkere dagen, aankomende "feestdagen".....)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 2 november 2003 @ 14:50:28 #2
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_14320191
quote:
Op zondag 2 november 2003 14:49 schreef vamperotica het volgende:
Zou het komen door de tijd van het jaar? (donkere dagen, aankomende "feestdagen".....)
zou het?
[......]
  zondag 2 november 2003 @ 14:51:45 #3
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_14320220
quote:
* ZX9R heeft zijn liefde al gevonden en is dus niet op zoek *
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_14320252
Ik heb nog nooit gezocht

Hoe kom jer ebij dat iedereen zo op zoek is en wat klink je negatief daarover. Waarom eigenlijk? Als twee mensen elkaar gevonden hebben en het samen leuk vinden dan is dat toch fantastisch?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_14320258
quote:
Op zondag 2 november 2003 14:51 schreef ZX9R het volgende:

[..]

* ZX9R heeft zijn liefde al gevonden en is dus niet op zoek *

Same here.
  zondag 2 november 2003 @ 14:53:29 #6
50446 Ingrate
www.vedette.tk
pi_14320264
het zou zo maar zo kunnen zijn
good boobs bounce
pi_14320294
Ik zoek niet, ik vind.
Om het vervolgens door m'n poten te laten glippen.

[Dit bericht is gewijzigd door Naut-a-Robaut op 02-11-2003 15:00]

Play-The-Game
pi_14320316
quote:
Op zondag 2 november 2003 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog nooit gezocht

Hoe kom jer ebij dat iedereen zo op zoek is en wat klink je negatief daarover. Waarom eigenlijk? Als twee mensen elkaar gevonden hebben en het samen leuk vinden dan is dat toch fantastisch?

Okee... je ziet steeds meer topics over dit onderwerp verschijnen!
Ik wil zeker niet negatief klinken!!!
Het is idd fantastisch als je (eindelijk weer...) iemand vind waar je het leuk mee kunt hebben!!

[Dit bericht is gewijzigd door vamperotica op 02-11-2003 14:59]

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_14320327
Iedereen heeft zijn/haar partner gedumpt om tijdens de vakantie iedereen te kunnen neuken, maar nu moeten ze weer naarstig op zoek voor de wintermaanden
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_14320328
D'r zijn de laatste maanden niet meer Cu2 accounts aangemaakt dan normaal hoor
Koeien loeien.
  zondag 2 november 2003 @ 14:57:04 #11
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_14320353
ik noem het wanhoop

www.cu2.nl/laliho

If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  Redactie Games zondag 2 november 2003 @ 14:58:01 #12
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_14320375
quote:
wanhopig ofzo
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 2 november 2003 @ 14:58:33 #13
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_14320390
quote:
Liefde is van alle tijd.
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  zondag 2 november 2003 @ 15:04:53 #14
22597 Bad_Company
D&B is a lifestyle...
pi_14320546
Zoekt en gij zult niet vinden...

Op zoek zijn werkt minder goed dan niet op zoek zijn. Ik heb het idee dat zoekende vrouwen en mannen een bepaald hormoon of stof afscheidt die veel te maken heeft met wanhoop. Daardoor worden diegenen minder aantrekkelijk.
Omgekeerd werkt het ook, mensen die veel sex hebben of een gelukkige relatie hebben zijn aantrekkelijker dan mensen die dat niet hebben. Dit komt geloof ik door feromonen (correct me if i'm wrong).

Wat ik wil zeggen is dat als je op zoek bent een soort wanhoop uitstraalt die tegenwerkt. Als je niet op zoek bent zul je vanzelf vinden. Ik spreek uit ervaring (over dat vinden, niet over dat wanhoop... ).

Ik heb ook al vaak gezien bij vrienden die ondanks hun zelfvertrouwen toch een blauwtje hebben gelopen. Andere vrienden die het niet zo veel interesseren die toch elke week iemand anders aan de haak slaan. En ik denk [edit]ben er zelfs bijna van overtuigd[/edit] dat het echt niet aan hun uiterlijk ligt.

[ Quote: Wie het laatst lacht......... is traag van begrip ][br][[b][url=http://www.ebeatz.nl]----> E-Beatz muziek forum <----[/url][/b]]
pi_14321531
Totaal niet.

Ik geniet op dit moment lekker van mijn vrijheid!

En als er een relatie komt dan merk ik het wel vanzelf, maar mij zul je hier geen contactadvertentie zien plaatsen hoor.

Ik denk dat 'zoekende' mensen van alle tijden zijn: ook in de lente en zomer worden mensen verliefd en voelen zich eenzaam.

pi_14322011
Naar de liefde moet je niet zoeken dat overkomt je.
Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
pi_14322128
Ik ben vorige week net aan de kant gezet

IK doe het wel rustig aan nu

pi_14322899
Je moet niet zoeken blablabla..
Als je thuis blijft zitten gebeurt er ook niet veel he

Overigens ben ik niet wanhopig op zoek, maar wel onbewust denk ik, dat is een beter woord

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 2 november 2003 @ 17:03:00 #19
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_14323140
Ben net erachter gekomen dat m'n grote liefde tijdelijk een afstand wilt bewaren. Nou, voor mij voorlopig maar even geen contact met die meid totdat ze d'r gedachten heeft opgemaakt.
Maar dat ik 'eenzaam' de kerst door zal brengen... hmm, denk het toch niet. Ik ga nl samen met m'n beste vriendin naar Italië om de kerst met haar familie door te brengen. Ik heb namelijk geen zin om zo'n gezellige tijd alleen door te brengen.
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_14334145
Ik denk dat de meeste mensen die hier reageren niet weten wat het is om echt wanhopig en eenzaam te zijn. Als je net als ik bijna 28 bent en nog nooit een relatie hebt gehad, zelfs nog nooit gezoend of geneukt hebt, dan denk je er wel anders over.
Ik ga elk weekend wel op stap en werk in een winkel, dus ik kom genoeg onder de mensen. Maar ik heb door allerlei omstandigheden (pest-verleden, preuts opgevoed, extreem beschermd opgevoed) een angst om intensievere contacten aan te gaan opgebouwd. Na anderhalf jaar psycotherapie is het ietsje beter geworden, maar in deze tijd van het jaar, waarin iedereen het 'zo gezellig heeft' met sinterklaas en kerst enzo. slaat het gevoel van alleen zijn keihard toe.

Wat dat betreft mocht er van mij wel een speciale dating site geopend worden voor mensen die echt wanhopig op zoek zijn. En niet zoals het overgrote deel van de huidige sites met advertenties waarvan 90% nep is, of men gewoon nieuwsgierig is naar de reacties, maar niet serieus op zoek is.

Mijn Fotografie: http://www.bd-fotografie.nl
pi_14334325
quote:
Op zondag 2 november 2003 23:41 schreef roaddevil het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen die hier reageren niet weten wat het is om echt wanhopig en eenzaam te zijn. Als je net als ik bijna 28 bent en nog nooit een relatie hebt gehad, zelfs nog nooit gezoend of geneukt hebt, dan denk je er wel anders over.
Ik ga elk weekend wel op stap en werk in een winkel, dus ik kom genoeg onder de mensen. Maar ik heb door allerlei omstandigheden (pest-verleden, preuts opgevoed, extreem beschermd opgevoed) een angst om intensievere contacten aan te gaan opgebouwd. Na anderhalf jaar psycotherapie is het ietsje beter geworden, maar in deze tijd van het jaar, waarin iedereen het 'zo gezellig heeft' met sinterklaas en kerst enzo. slaat het gevoel van alleen zijn keihard toe.

Wat dat betreft mocht er van mij wel een speciale dating site geopend worden voor mensen die echt wanhopig op zoek zijn. En niet zoals het overgrote deel van de huidige sites met advertenties waarvan 90% nep is, of men gewoon nieuwsgierig is naar de reacties, maar niet serieus op zoek is.

In Nijmegen zit een kroeg die wel eens de laatste hoop wordt genoemd, en waar veel 20ers en 30ers zoals jij komen..

Die vrijgezellenkroegen vind je trouwens door heel Nederland, misschien een optie?

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 2 november 2003 @ 23:59:27 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_14334587
Ik denk dat het komt door de tijd van het jaar. Met deze tijd is er nix lekkerders dan iemand hebben om mee "bij de open haard" te zitten denk ik...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 3 november 2003 @ 00:00:35 #23
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_14334633
quote:
Ik merk er geen fuck van anders.
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  maandag 3 november 2003 @ 00:02:04 #24
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14334662
quote:
Ik dacht juist dat dat altijd in de lente was dan? Maar een beetje warmte in koude dagen is ook niet weg natuurlijk. Om voor mezelf te spreken; ik heb juist het idee dat ik niet echt meer op zoek ben, maar dat is al een wat langer proces.
[KNE]-Mod
  maandag 3 november 2003 @ 00:03:58 #25
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14334699
quote:
Op zondag 2 november 2003 23:41 schreef roaddevil het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen die hier reageren niet weten wat het is om echt wanhopig en eenzaam te zijn.
Zoveel mensen hadden er anders nog niet gereageerd. Maar verder geef ik je wel gelijk hoor.
[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')