Jammer dat deel 3 ook in die box zitquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:04 schreef MikeyMo het volgende:
De 3 2 gaafste hellraiser films met extra's, DTS en deel 3 in breedbeeld formaat...
toch maar mijn karige RCV versies vervangen denk
shame on me, maar die vind ik juist erg tof. Vanaf deel 4 werd het minder wat mij betreft.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:54 schreef Crook het volgende:
[..]
Jammer dat deel 3 ook in die box zit
Overigens kun je kennelijk ook voor een normale verpakking kiezen of de DVD's los kopenquote:Four Disc Box Set - The Ultimate Collection!
Hellraiser:
# Uncut Widescreen Presentation (1.78:1) Enhanced for 16:9 TVs
# Stereo 2.0
# Optional 5.1
# DTS
# Audio Commentary 1: Writer/Director Clive Barker
# Audio Commentary 2: Writer/Director Clive Barker and Star Ashley Laurence
# Featurette 1: Under the Skin: Doug Bradley on Hellraiser
# Featurette 2: Resurrection
# Featurette 3: On-Set Interview with Clive Barker
# Hellraiser Merchandising Promo (Watch and Wear)
# Theatrical Trailers x 4
# TV Spots x 5
# Storyboards
# Scripts x 2 (as .pdf Files)
# Poster and Stills Gallery
# Optional English Subtitles for the Hard of Hearing
Hellbound: Hellraiser II:
# Stereo 2.0
# Optional 5.1
# DTS
# Audio Commentary 1: Writer Pete Atkins and Tony Randel
# Audio Commentary 2: Director Tony Randel, star Ashley Laurence and witer Peter Atkins
# Featurette 1: Under the Skin: Doug Bradley on Hellbound: Hellraiser II
# Featurette 2: Lost In The Labyrinth produced by Clive Barker
# Featurette 3: On-Set Interview with Clive Barker
# Featurette 4: On-Set Interview with Clive Barker, Tony Randel, Claire Higgins, Ashley Laurence, Imogen Boorman and Kenneth Crantham
# Featurette 5: Behind the Scenes Montage
# Theatrical Trailers x 4
# TV Spots x 2
# Script x 1 (as .pdf File)
Hellraiser III: Hell on Earth:
# Stereo 2.0
# Optional 5.1
# DTS
# Audio Commentary: Director Anthony Hickox and Star Doug Bradley
# Featurette 1: Under the Skin: Doug Bradley on Hellraiser III: Hell On Earth
# Featurette 2: Raising Hell On Earth: Interview with Director Anthony Hickox
# Featurette 3: On Set interviews with Clive Barker & Doug Bradley
# Theatrical Trailer
Bonus Disc (with Box Set Only)
# Full Screen Presentation
# Early Short 1: Clive Barker's Salome (18 mins, 1973)
# Early Short 2: Clive Barker's The Forbidden (36 mins, 1978)
# Featurette: Interviews with Clive Barker, Pete Atkins and Doug Bradley, discussing the early short films.
Misschien domme vraag hoor, maar waar zijn 4,5, en 6?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:31 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
De boxset waarin de DVD's zitten...
http://www.anchorbay.co.uk/perl/search.pl?CO=ABD4336P
[..]
Overigens kun je kennelijk ook voor een normale verpakking kiezen of de DVD's los kopen
[afbeelding]
Anchor Bay brengt in principe eerst deel 1,2,3 in een box uit. 4 komt zowiezo los uit als SE. Of ze nog iets van plan zijn met 5 en 6 is mij onbekend. Boeit me verder ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Misschien domme vraag hoor, maar waar zijn 4,5, en 6?
Nou, ik vond deel 4, 5, en 6 best okay, zou ze best allemaal in 1 box willen hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Anchor Bay brengt in principe eerst deel 1,2,3 in een box uit. 4 komt zowiezo los uit als SE. Of ze nog iets van plan zijn met 5 en 6 is mij onbekend. Boeit me verder ook niet eigenlijk
Nee, ik niet. 4 was pure bagger... 5 apart maar meer een horror/crime film dan een echte hellraiser film. 6 was een kopie van 5 maar dan met andere hoofdrolspelersquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:45 schreef Markster het volgende:
[..]
Nou, ik vond deel 4, 5, en 6 best okay, zou ze best allemaal in 1 box willen hebben
Klopt, 5 en 6 waten op zich leuke films, maar paste niet in het hellraiser rijtje.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nee, ik niet. 4 was pure bagger... 5 apart maar meer een horror/crime film dan een echte hellraiser film. 6 was een kopie van 5 maar dan met andere hoofdrolspelers
ja, daarover verschillen de meningen dan dus: deel 3 vond ik erg amusant...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:52 schreef Markster het volgende:
[..]
Klopt, 5 en 6 waten op zich leuke films, maar paste niet in het hellraiser rijtje.
4 vond ik toch best goed hoor, iig veel en eel beter dan 3. (DAT is pas pure bagger)
ik mis het stukje met dank aan antichristquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:31 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
De boxset waarin de DVD's zitten...
Hellraiser 7 en 8 zijn tegelijkertijd opgenomen eind 2002. Deel 7 zou eerst eind 2003 uitkomen, maar dat werd opeens verplaatst naar januari 2004 zoals het nog steeds op imdb staat maar zoals je wel merkt is hij nog nergens te krijgen omdat het weer verplaatst is naar 31 augustus. Deel 8 zou ergens eind dit jaar uitkomen dus ik denk dat dat ook nog wel verplaatst wordt.quote:Op maandag 26 april 2004 17:11 schreef metallicattim het volgende:
Waarom vind ik deel 7 nergens???
oh? want?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:03 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik mis het stukje met dank aan antichrist
Oh wacht... ik zit nu het boxset topic door te bladeren (voor het eerst) en om 15:16 had jij dit plaatje ook gepost. Wat een toeval... 2 zielen 1 gedachte zeg maarquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:03 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik mis het stukje met dank aan antichrist
bij de volgende ben ik er bijquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Oh wacht... ik zit nu het boxset topic door te bladeren (voor het eerst) en om 15:16 had jij dit plaatje ook gepost. Wat een toeval... 2 zielen 1 gedachte zeg maar
Kut dat je er niet was zaterdag, volgens mij kunnen wij het wel goed vinden
Ach nog 1 deel en dan heb je alle goeje films wel gezienquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
ikheb deel 1 en 2 gezien en heb er van genoten
wil de rest nu ook zien
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:59 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ach nog 1 deel en dan heb je alle goeje films wel gezien![]()
Moet ie wel deel 3 overslaanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:59 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ach nog 1 deel en dan heb je alle goeje films wel gezien![]()
Ja, ze hebben besloten om Chatterer volledig uit de computer te toverenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ziet er wel nepper uit
deel 4 t/m 6 hou ik gewoon (al is deel 6 gewoon een kopie vane en R1 exemplaar)quote:Op zaterdag 17 juli 2004 00:52 schreef engessa het volgende:
Ik kan mijn RCV-versie dus gaan verpatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |