Mijn probleem: Ik heb het spel Transport Tycoon Deluxe (ik weet het, ouwe draak ) gedownload van zo'n retro-site. Nu geeft het spel bij het opstarten gelijk de melding 'Error reading registry'.
Heeft iemand ditzelfde probleem gehad en weten op te lossen, of misschien andere tips om dit te verhelpen?
Had zo'n zin om dat spel weer eens te spelen...
quote:wat je zou kunnen proberen is te kijken of er toevallig een programma in de dir staat van het spel waarmee je de regestrykeys terug kan zetten
Op donderdag 6 november 2003 14:17 schreef Fullgrymm het volgende:
Als het ok is om een nieuw deel te openen, de oude is vol...Mijn probleem: Ik heb het spel Transport Tycoon Deluxe (ik weet het, ouwe draak
) gedownload van zo'n retro-site. Nu geeft het spel bij het opstarten gelijk de melding 'Error reading registry'.
Heeft iemand ditzelfde probleem gehad en weten op te lossen, of misschien andere tips om dit te verhelpen?Had zo'n zin om dat spel weer eens te spelen...
quote:of gewoon een *.reg bestandje, en daar dubbel op klikken, ik zal even naar een url zoeken, maar er zijn nog full_packs te downloaden
Op donderdag 6 november 2003 14:19 schreef fr0zen het volgende:[..]
wat je zou kunnen proberen is te kijken of er toevallig een programma in de dir staat van het spel waarmee je de regestrykeys terug kan zetten
vaak werkt het daarna wel gewoon!
quote:Niemand??
Op zaterdag 8 november 2003 16:03 schreef Rahl het volgende:
Ik heb een probleem met het installeren van baldur's gate 2. hij installeer gewoon normaal tot ongeveer 92% en dan vraagt ie om disk 5. En dat terwijl er maar 4 disks zijn. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dat kan oplossen?
quote:ik neem aan dat er dan toch stiekum 5 cd's zijn.
Op zondag 9 november 2003 08:16 schreef Rahl het volgende:[..]
Niemand??
quote:Zeker dat hij niet gewoon weer om disk 1 vraagt ? Ik heb even mijn BG2 erbij gehaald en zitten toch echt maar 4 cd`s in dat doosje (en ik heb het spel geinstalleerd en uitgespeeld, dus hij zal het toch echt moeten doen met 4 cd`s).
Op zaterdag 8 november 2003 16:03 schreef Rahl het volgende:
Ik heb een probleem met het installeren van baldur's gate 2. hij installeer gewoon normaal tot ongeveer 92% en dan vraagt ie om disk 5. En dat terwijl er maar 4 disks zijn. Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dat kan oplossen?
quote:Ik heb alle 4 Cd's geprobeerd, maar geen 1 doet et dan.
Op zondag 9 november 2003 14:13 schreef Jouke het volgende:[..]
Zeker dat hij niet gewoon weer om disk 1 vraagt ? Ik heb even mijn BG2 erbij gehaald en zitten toch echt maar 4 cd`s in dat doosje (en ik heb het spel geinstalleerd en uitgespeeld, dus hij zal het toch echt moeten doen met 4 cd`s).
quote:Ja, van de bibliotheek geleend.
Op zondag 9 november 2003 14:21 schreef Jouke het volgende:
het gaat wel om een 100% legale versie ?
quote:Ik zou zeggen ga eens naar je mixer en gooi al deze balkjes eens helemaal omhoog.
Op zondag 9 november 2003 14:45 schreef MindScape het volgende:
Ik heb een probleem met geluid,
bij Max Payne 2 hoor ik geen schietgeluiden, bij Morrowind geen gepraat en ook geen geluid van lopen enz. en bij Vice city hoor ik ook geen geluid van schieten, rijden enz.
Wat moet ik hier tegen doen, waarschijnlijk is er een instelling voor?
Nog even voor de duidenlijkheid ik heb het over de mixer in windows niet je geluidsvolume balkje`s in het spel zelf
Als ik bijvoorbeeld de TV-tuner aan heb staan dan doet het geluid van Winamp het niet..
Maar zoals ik al zei, ik ben niet al te deskundig..
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:09 schreef MindScape het volgende:
andere ideeen??
Iemand enig idee wat het kan zijn? Ja de exe, maar hoe ik het kan het probleem verhelpen?
Alvast bedankt!
De twee CD-roms zitten in een DVD-hoesje, maar er zit geen boekje of wat dan ook verders bij. De manual en dergelijke staan op de CD-rom, dus dat is het probleem niet.
Bij het spelen van de scenario's, vraagt hij om CD-2 en wanneer ik die in de lade stop, vraagt hij om een Serial number.
Maar dit nummer kan ik nergens terugvinden op de CD-rom laat staan op het hoesje en het zou toch wel fijn zijn als m'n spelletje het ook in z'n geheel zou doen [de rest werkt namelijk wel].
Iemand meer verstand van zaken?
quote:Oh shit ja, Need For Speed Road Challenge.
Op woensdag 19 november 2003 16:24 schreef GTiMICRO het volgende:
welk spel
welke 3d kaart
foutmeldingen
en ja ik ben een NooB
quote:krijg je een foutmelding
Op woensdag 19 november 2003 16:28 schreef Yankee het volgende:[..]
Oh shit ja, Need For Speed Road Challenge.
3D kaart: euhmm dit staat op het garantiebewijs: XFX FX5600 AGP8X 128mb Ret, nVidia.en ja ik ben een NooB
quote:Alle andere 3d games doen het wel gewoon en dit spel doet het ook wel alleen dan zonder 3D kaart
Op woensdag 19 november 2003 16:31 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
krijg je een foutmelding
en doen andere 3d games het wel.
quote:iemand
Op woensdag 19 november 2003 16:33 schreef Yankee het volgende:[..]
Alle andere 3d games doen het wel gewoon en dit spel doet het ook wel alleen dan zonder 3D kaart
A. To fix this you need to run one of the patches that fix the Registry and renderer .DLL files, such as Spot's "3DSetup Update Patch", here:
http://jpracing.racerplanet.com/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=115 (at JP Racing's site).
quote:Ja klopt is dezelfde als High Stakes. En bedankt!
Op woensdag 19 november 2003 16:48 schreef GTiMICRO het volgende:
Q.Need For Speed Road Challenge doesn't recognise the FX 3dcardA. To fix this you need to run one of the patches that fix the Registry and renderer .DLL files, such as Spot's "3DSetup Update Patch", here:
http://jpracing.racerplanet.com/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=115 (at JP Racing's site).
quote:
Op woensdag 19 november 2003 20:28 schreef Chandler het volgende:
Hi!Ik heb mijn computer maar weer eens opnieuw geinstalleerd en heb eindelijk Unreal Tournament ook weer een beetje aan't lopen (daar ging het om) nu als ik Unreal Tournament aan het spelen ben wil hij na een minuut of 2 opeens net doen alsoftie crashed alles blijft stil staan; de muziek is weg... wacht ik een seconde of 10-20 dan opeens heb ik weer geluid en gaat het spel verder
druk ik dan weer op een toets dan blijft ie weer even hangen en dit gaat so even door totdat het op eens weer een minuut of 2 gelopen heeft en begint het gekloot van voor af aan.
ik wordt hier echt ziekelijk van... gatver
Ik heb de volgende dingen.
Mijn bios geflashed (ging goed, geen errors)
Win98 + Alles nodige updates.
Via Drivers
512MB
Duron 800.
Abit boardje.
SB Live 5.1
3d Blaster 5 64MBen verder geen andere zooi geinstalleerd dan de laatste Nvidea drivers (detonator).
Iemand een idee? ik heb alles al geprobeerd maar mijn computer heeft er blijkbaar geen zin meer in
quote:Hoe gaat het met je netwerkkaart? En virusscanner? En indexing services? Kun je ook de onboard audio gebruiken ipv die soundblaster? Heb je dan het probleem ook?
Op woensdag 19 november 2003 23:33 schreef Chandler het volgende:[..]
quote:Dankzij m'n ICT-goeroe is het probleem al opgelost.
Op dinsdag 18 november 2003 14:48 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
-knip in m'n eigen vraagje-
Iemand??
-- edit : Ik heb het spel ook op mijn laptop geinstalleerd, kijken of misschien de CD zelf lam was, maar dit was niet het geval.. Spel draait daar prima, alleen niet te spelen met een 16mb shared videokaart en een touchpad --
quote:Dat probleem had ik niet, maar toen ik hetzelfde spel ergens anders installeerde had die ook het probleem..
Op maandag 24 november 2003 16:22 schreef Camickaeze het volgende:
Beste iedereen..
Na het terugvinden van IGI installeerde ik het op mijn PC ( 1800+, 64mb GF4 etc etc ) maar in het spel detecteerd hij mijn muis niet.. Hij is er wel, maar ik zie hem niet.. In het menu is het niet echt een wereldprobleem, maar het is zo moeilijk richten zonder cursor.. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?? Ik heb een MS toetsenbord en muissetje..Iemand??
-- edit : Ik heb het spel ook op mijn laptop geinstalleerd, kijken of misschien de CD zelf lam was, maar dit was niet het geval.. Spel draait daar prima, alleen niet te spelen met een 16mb shared videokaart en een touchpad --
Mijn vraag:
Hoi...speel nu een oud spel genaamd State of Emergency.
Loopt zo traag als stront...heb de nieuwste drivers voor mijn kaart gedownload maar wil niet helpen..specs op laag wil ook niet helpen..
Specs:
AMD Duron 1,2 Ghz.
Geforce 2 mmx440 of zo..
128 mb ram..
En kom niet met verhalen als dat ik een nieuwe videokaart wil kopen. Daar heb ik geld voor over...
Iemand enig idee??
quote:Miss. het zelfde als met IGI?? GF4 word niet door alle fabrikanten ondersteund
Op woensdag 26 november 2003 23:28 schreef Gamedemon het volgende:
mijn emperor of dune start niet nadat ik em geinstaleerd heb...kheb em volledig legaal dus hij moet het gewoon doen...kheb em voorheen altijd kunnen spelen maar nu niet meer...
het kan aan windows xp liggen want voorheen speelde ik et op 98..
kheb een athlon 1,4ghz 512 mb ram en een geforce 4 ti 4200
Alvast enorm bedankt!
Dit spel doet het niet bij mij..
Kan wel gewoon het spel laden en zie alles maar kan niet rijden...
Op welke knop ik ook druk, de auto rijdt niet weg...
Heb de nieuwste shockwave en shockgame en niets lijkt te werken..
Iemand een oplossing?
Somebody help plz!
quote:
Ik heb een nieuwe pc gekregen met windows XP, nu wil ik graag mijn oude spellen erop zetten, dat lukte maar niet met Wanadoo Snowcross. Ik heb al met de compatibiliteit geklooit, maar dan krijg je een foutmelding:
ERROR!
Unable to load function FT_Thunk (KERNEL32.DLL)Als jullie weten hoe ik het toch kan laten werken wil ik het graag weten .
Oh ja, als je weet hoe ik Soldier of Fortune op XP kan laten werken wil ik het ook graag weten.
quote:welke windows theme gebruik jij?
Op dinsdag 25 november 2003 22:31 schreef AirRaid het volgende:
HELP
quote:Naar de winkel Teruggaan en om ruilen..
Op zaterdag 6 december 2003 18:28 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb de C&C combat pack gekocht en ik wil C&C Renegade installeren maar als ik setup.exe open dan krijg ik de mededeling 'Setup has encounterd an error and needs to close'
wat moet ik doen?
quote:nog andere goede ideeen?
Op zaterdag 6 december 2003 19:09 schreef Helioz het volgende:[..]
Naar de winkel Teruggaan en om ruilen..
---------------------------------
Ik heb net, vanwege oldskool argumenten, C&C renegade aangeschaft.
Leuk en aardig spel natuurlijk maar ik krijg hem niet geinstalleerd, ik krijg de hele tijd zo'n standaard 'naar microsoft sturen? of annuleren' berichtje, kan het zijn dat op de één of andere manier SP1 hiermee te maken heeft?
(het spel heb ik gekocht in icm het combat pack dus ook met RA2 en yuri's)
het lijkt me niet de bedoeling dat ik de kazaa versie weer moet gaan spelen...
specs comp ligt het niet aan
9600 Raedon
AMD 2800
512 Ram
------------------------------------
Data Error (Cyclic Redundancy Check)
Weet iemand wat dat betekend en wat ik er aan kan doen?:)
quote:dat betekend dat ie het cdtje niet kan lezen.. dus of schoonmaken en als ie het dan nog niet doet moet je terug naar de winkel
Op woensdag 10 december 2003 21:14 schreef m1quel het volgende:
Halverwege de instalatie van Max Payne 2 krijg ik de volgende error:Data Error (Cyclic Redundancy Check)
Ik draai WinXP en WWP, Worms2 en armageddon crashen naar de desktop zodra je een spel wil beginnen. Het spel start gewoon op, je kunt het menu navigeren etc, maar zodra het eigenlijke spel moet beginnen stopt ie ermee.
De patch van de wwp.team17.com site verhelpt dit niet.
Compatibility instellen werkt ook niet.
Heeft iemand hier ook problemen mee? Ik ben het al vaak tegengekomen in verschillende forums, maar nog nergens een oplossing gevonden.
stond eerst hier: worms armageddon xp
[Dit bericht is gewijzigd door Sjeng op 15-12-2003 16:40]
quote:Nog een keer!
Op woensdag 3 december 2003 16:26 schreef Niwa het volgende:
Ik heb een nieuwe pc gekregen met windows XP, nu wil ik graag mijn oude spellen erop zetten, dat lukte maar niet met Wanadoo Snowcross. Ik heb al met de compatibiliteit geklooit, maar dan krijg je een foutmelding:
ERROR!
Unable to load function FT_Thunk (KERNEL32.DLL)
Als jullie weten hoe ik het toch kan laten werken wil ik het graag weten .Oh ja, als je weet hoe ik Soldier of Fortune op XP kan laten werken wil ik het ook graag weten.
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/default.asp
maar als je kernel meldingen krijgt is je windows best ziek, dus als een update niet werkt zou ik een schone install doen, een nieuwe install eroverheen gooien.
quote:Nog maar eens onder de aandacht brengen dan.......
Op maandag 15 december 2003 16:38 schreef Sjeng het volgende:
Worms World Party crashed naar de desktop!Ik draai WinXP en WWP, Worms2 en armageddon crashen naar de desktop zodra je een spel wil beginnen. Het spel start gewoon op, je kunt het menu navigeren etc, maar zodra het eigenlijke spel moet beginnen stopt ie ermee.
De patch van de wwp.team17.com site verhelpt dit niet.
Compatibility instellen werkt ook niet.Heeft iemand hier ook problemen mee? Ik ben het al vaak tegengekomen in verschillende forums, maar nog nergens een oplossing gevonden.
stond eerst hier: worms armageddon xp
script/cupAllow.txt
weet iemand wat je hieraan kunt doen?? ik probeer t echt al UREN!!
please help me!!
Alvast bedankt!!!
gr Rick
[Dit bericht is gewijzigd door rickwissink op 17-12-2003 22:39]
http://www.elpros.si/CDCheck/CDCheckSetup.exe
------------------------------------------------------------------------------------
Verder niemand nog iets meer info over het WWP probleem???
Workaround:
ZoneAlarm Pro uitzetten
Tevreden?:
Nee anders zou ik dit niet posten , weet iemand wat ik moet doen om het op te lossen? Ik wil dus gewoon ZoneAlarm Pro blijven draaien en Halflife kunnen spelen
Ik krijg elke keer, na het eerste level, een fout melding bij lotr return of the king,
De fout melding luid,
Er is een fout opgetreden en Tvok kan niet verder.
c0000005 op 004801f 9
The lord of the rings(tm);Return of the king(tm) wordt nu beëindigd.
Ik speel dit spel onder Windows XP
met een Intel Pentium 4, 2,8ghz
Voor hulp alvast bedankt Hans
quote:Meestal komen CRC errors voor bij download versies van spellen van bijvoorbeeld Emule, Kazaa en Bit Torrent. CRC errors komen vrijwel NOOIT voor van originele CD's... De oplossing is dus simpel, als je 't wilt spelen, dan shell je gewoon de poen ervoor uit. Maakt 't spel ook veel leuker... Geen fijn antwoord maybe, maja...
Op woensdag 10 december 2003 21:14 schreef m1quel het volgende:
Halverwege de instalatie van Max Payne 2 krijg ik de volgende error:Data Error (Cyclic Redundancy Check)
dit is volgens mij de oorzaak van de meeste problemen die hier worden beschreven ...
quote:En wederom....
Op woensdag 17 december 2003 21:53 schreef Sjeng het volgende:Worms World Party crashed naar de desktop!
Ik draai WinXP en WWP, Worms2 en armageddon crashen naar de desktop zodra je een spel wil beginnen. Het spel start gewoon op, je kunt het menu navigeren etc, maar zodra het eigenlijke spel moet beginnen stopt ie ermee.De patch van de wwp.team17.com site verhelpt dit niet.
Compatibility instellen werkt ook niet.Heeft iemand hier ook problemen mee? Ik ben het al vaak tegengekomen in verschillende forums, maar nog nergens een oplossing gevonden.
Nog maar eens onder de aandacht brengen dan.......
Zo gezegd zo gedaan.
Alleen nadat ik die patch had geinstalleerd en zero hour wilde starten...
Kwam mn pc met de volgende melding :
You need to restart your computer to continu the patch
Logisch dacht deze computer n00b bij zichzelf....
Maar nadat ik hem opnieuw had gestart en zero hour op wilde starten kwam ie weer met dezelfde melding
na 3 keer opnieuw die patch installeren en 658754 keer opnieuw mn cpu opnieuw opstarten besloot ik het maar hier aan de ELITE te gaan vragen
Iemand een oplossing voor mij???
Bij voorbaat dank
Gisteravond heb ik nog een game gehost maar vandaag lukte dat niet. Zodra ik een game host of join sluit ravenshield af zonder error of wat dan ook. Normale campaign missions doen het wel maar alleen mp dus niet.
Alvast bedankt....
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:36 schreef dutchmage het volgende:
Ik heb de search al gebruikt, en heb wederom geen oplossing kunnen vinden.het probleem is als volgt.
Ik probeer the Sims delucxe te installeren, maar de instalwizard komt niet verder als 1 blauw vakje, waarna hij aangeeft dat hij niet voldoende virtueel geheugen heeft.
Dit heb ik aangepast door middel van mijn wisselbestand de verdubbelen (minimaal en maximaal is al op z'n max.)
ook dit mocht niet baten.heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn, en mij eventueel aan een oplossing helpen...
alvast bedankt.
Wanneer ik het spel opstart, begint het beeld te trillen en wordt het beeld verdeelt in 3 lagen. Ik zie dus 3 trillende helicopters in het begin i.p.v. 1. En drie trillende van nistelrooijs i.p.v. 1. Ik kan gewoon met het spel beginnen, maar het beeld blijft in 3 lagen en blijft trillen. Nou heb ik 3 fifa2004 spellen geprobeerd, van 3 verschillende winkels. Het ligt dus echt aan mijn xbox denk ik. Ik heb zelfs een dvd cleaner gebruikt, maar dat had ook geen resultaat.
Andere spellen, Splinter cell, Halo, Fifa 2003 en UFC werken allemaal wel. Ook dvd's leest hij gewoon. Iemand een idee wat het kan zijn? Zijn er anderen die dit probleem ook hebben? En waar ik het beste naar toe kan gaan om hem te laten repareren?
Ik heb de XBOX eigenlijk gekocht voor de voetbal games...
quote:ik denk dat je gewoon even moet bellen met de Xbox infolijn
Op dinsdag 30 december 2003 19:26 schreef rattaplan het volgende:
Ik ben tevreden met mijn Xbox, maar heb echter 1 probleempje;
Het nieuwe fifa spel, fifa 2004.Wanneer ik het spel opstart, begint het beeld te trillen en wordt het beeld verdeelt in 3 lagen. Ik zie dus 3 trillende helicopters in het begin i.p.v. 1. En drie trillende van nistelrooijs i.p.v. 1. Ik kan gewoon met het spel beginnen, maar het beeld blijft in 3 lagen en blijft trillen. Nou heb ik 3 fifa2004 spellen geprobeerd, van 3 verschillende winkels. Het ligt dus echt aan mijn xbox denk ik. Ik heb zelfs een dvd cleaner gebruikt, maar dat had ook geen resultaat.
Andere spellen, Splinter cell, Halo, Fifa 2003 en UFC werken allemaal wel. Ook dvd's leest hij gewoon. Iemand een idee wat het kan zijn? Zijn er anderen die dit probleem ook hebben? En waar ik het beste naar toe kan gaan om hem te laten repareren?
quote:zal eens proberen.
Op dinsdag 30 december 2003 19:27 schreef apengek het volgende:[..]
ik denk dat je gewoon even moet bellen met de Xbox infolijn
[Dit bericht is gewijzigd door rattaplan op 30-12-2003 20:16]
Ikke de online instellingen veranderd....
Toen BEELDZWART maar wel met geluid......
Ikke toen maar eens alles verwijderd (zowel Generals al Zero hour) en maar eens weer opnieuw instaleren....
Ik heb voldoende geheugen en mijn pc is (na mijn weten) voldoende ge-updated......
Maar nu als ik Generals OF Zero hour wil spelen, geeft deze een vette erro weer.....
Generals zegt: "u have a serieus error"
Zero hour zegt: "plaats cd1 in de drive"
Weet iemand hier misschien hoe ik er vanaf kom, en dan gewoon kan gaan spelen.....???
Foto is te zien op (screenshot)
quote:Je hebt het spt het spel zeker niet legaal en je hebt een patch van ZH geinstalleerd.....
Op zaterdag 3 januari 2004 10:27 schreef Romek het volgende:
Nadat ik Generals geinstaleerd had (ongeveer 8 mnden geleden) ging alles perfect en heb ik menig uurtjes zitten spelen (ong, 5uur pd)
Nu heb ik Zero hour gekocht, en die ging ik instaleren.....
Ook nog geen probleem, alleen bij het spelen van Zero hour, kreeg ik dus die vervelende zwarte achtergrond....Ikke de online instellingen veranderd....
Toen BEELDZWART maar wel met geluid......
Ikke toen maar eens alles verwijderd (zowel Generals al Zero hour) en maar eens weer opnieuw instaleren....
Ik heb voldoende geheugen en mijn pc is (na mijn weten) voldoende ge-updated......
Maar nu als ik Generals OF Zero hour wil spelen, geeft deze een vette erro weer.....Generals zegt: "u have a serieus error"
Zero hour zegt: "plaats cd1 in de drive"Weet iemand hier misschien hoe ik er vanaf kom, en dan gewoon kan gaan spelen.....???
Foto is te zien op (screenshot)
[afbeelding]
Cmod Loadbrushes: Bad ShaderNum 2038691652
ik heb de nieuwste drivers van mijn GF4 Ti 4200 kaart gedownload, en daar ligt het niet aan, het kan ook niet aan de computer liggen, dat is namelijk een AMD 2600+.
Iemand een idee waar het aan kan liggen?
quote:Nieuwste chipset drivers?
Op zaterdag 3 januari 2004 13:59 schreef Blik het volgende:
Ik heb Call of Duty gekocht, en hij doet het niet. Ik krijg de volgende foutmelding:Cmod Loadbrushes: Bad ShaderNum 2038691652
ik heb de nieuwste drivers van mijn GF4 Ti 4200 kaart gedownload, en daar ligt het niet aan, het kan ook niet aan de computer liggen, dat is namelijk een AMD 2600+.
Iemand een idee waar het aan kan liggen?
quote:wat bedoel je?
Op zaterdag 3 januari 2004 16:21 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Nieuwste chipset drivers?
ik ben naar de site geweest van nvidia (www.nvidia.com), toen op drivers geklikt onderaan de site, en drivers gedownload (13.2 MB)
ik hoop dat dat goed is...
quote:dunno of het helpt, noch of het waar is, maar ik hoorde dat Fifa 2004 was teruggehaald uit de winkels omdat er nog bugs in zaten. Misschien heb jij dus een exemplaar van de oude lichting?
Op dinsdag 30 december 2003 19:26 schreef rattaplan het volgende:
Ik ben tevreden met mijn Xbox, maar heb echter 1 probleempje;
Het nieuwe fifa spel, fifa 2004.Wanneer ik het spel opstart, begint het beeld te trillen en wordt het beeld verdeelt in 3 lagen. Ik zie dus 3 trillende helicopters in het begin i.p.v. 1. En drie trillende van nistelrooijs i.p.v. 1. Ik kan gewoon met het spel beginnen, maar het beeld blijft in 3 lagen en blijft trillen. Nou heb ik 3 fifa2004 spellen geprobeerd, van 3 verschillende winkels. Het ligt dus echt aan mijn xbox denk ik. Ik heb zelfs een dvd cleaner gebruikt, maar dat had ook geen resultaat.
quote:Misschien heel suf, maar wissel eens van CD-rom, als je die hebt.
Op zondag 4 januari 2004 21:43 schreef Djeez het volgende:
-knip-
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 3202 MHz with 1022MB RAM
Video: RADEON 9800 PRO (6360)
General protection fault!
History: UObject::ProcessEvent <- (AntiTCCSecurity DM-Gael.AntiTCCSecurity, Function AntiTCC110.AntiTCCSecurity.ClientRequestState) <- RemoteCall <- HandleStream <- UActorChannel::ReceivedBunch <- (Actor AntiTCCSecurity) <- UChannel::ReceivedSequencedBunch <- Direct <- UChannel::ReceivedRawBunch <- DispatchDataToChannel <- BunchData <- UNetConnection::ReceivedPacket <- UNetConnection::ReceivedRawPacket <- UTcpNetDriver::TickDispatch <- UpdatePreNet <- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Wat kan ik hier aan doen
Wie kan ons helpen?
Help!!
quote:heb je alle nieuwste display drivers geinstalleerd?
Op zondag 11 januari 2004 19:19 schreef bianca en michael het volgende:
Niemand die mij kan helpen om met Donald te spelen?
Ik heb de update van Age of Wonders III: Shadow Magic geinstalleerd, alleen... hij doet het niet!
Op het scherm is te lezen, nadat je op de exe file dubbelklikt, "wrong disc inserted".
Wat nu?
Ik de patch V1.2 geinstalleerd in de standaard map die gegeven werd.
Alvast bedankt!
help
quote:Nieuwe drivers voor je videokaart ofzo?
Op zondag 18 januari 2004 11:22 schreef hifonics het volgende:
zet ik net weer eens sof 2 geinstalleerd wil ik online gaan is me hele veld opgebouwd uit zwart witte velden en lijnen.
hoe ken ik dat instellen? en waar moet ik iets downloaden mocht dat nodig zijn?help
quote:wat kost dat en waar ken ik dat kopen ofzo
Op zondag 18 januari 2004 12:15 schreef Thomas B. het volgende:[..]
Nieuwe drivers voor je videokaart ofzo?
quote:Is er dan helemaal niemand die me kan helpen?
Op woensdag 14 januari 2004 23:39 schreef Whizzkid het volgende:
Hallo,Ik heb de update van Age of Wonders III: Shadow Magic geinstalleerd, alleen... hij doet het niet!
Op het scherm is te lezen, nadat je op de exe file dubbelklikt, "wrong disc inserted".
Wat nu?Ik de patch V1.2 geinstalleerd in de standaard map die gegeven werd.
Alvast bedankt!
quote:Ok, dat is een beetje lastig uitleggen aan een pc-n00b.
Op zondag 18 januari 2004 15:22 schreef hifonics het volgende:[..]
wat kost dat en waar ken ik dat kopen ofzo
heb totaal geen verstand van de binnenkant van een pc
quote:Als je naar http://aow.heavengames.com/cgi-bin/forums/Ultimate.cgi gaat, kun je daar je vraag stellen, en krijg je ongetwijfeld antwoord.
Op woensdag 14 januari 2004 23:39 schreef Whizzkid het volgende:
Hallo, Ik heb de update van Age of Wonders III: Shadow Magic geinstalleerd, alleen... hij doet het niet!
Op het scherm is te lezen, nadat je op de exe file dubbelklikt, "wrong disc inserted". Wat nu?
Ik de patch V1.2 geinstalleerd in de standaard map die gegeven werd.
Alvast bedankt!
--------------------------------------------------------------------------------Is er dan helemaal niemand die me kan helpen?
Ik heb de intro animatie van Shadow Magic gemaakt
Like it?
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:22 schreef hifonics het volgende:[..]
wat kost dat en waar ken ik dat kopen ofzo
heb totaal geen verstand van de binnenkant van een pc
let er trouwens wel op of je Windows 98 hebt of 98SE
dat makt namelijk OOK nog eens uit voor de drivers.
het soort kaart kan je meestal wel zien door op de windows knop te drukken, dan naar uitvoeren/run te gaan dus met je muis er naar toe en er op klikken.
als het goed is opent er een type schermpje.
daar type je dxdiag en dan druk je op enter. duurt effe afhnakelijk wat voor pc je hebt maar als het klaar is moet je bij display kijken bij de tabbladen bovenaan. daar staat doorgaans alles wat je weten moet.
quote:Uhhhhh...... Als die gast nou dus idd niet de juiste drivers geïnstalleerd heeft krijgt ie alleen info over die onjuiste drivers maat.
Op zondag 25 januari 2004 05:56 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
![]()
![]()
Whahahahahaha
let er trouwens wel op of je Windows 98 hebt of 98SE
dat makt namelijk OOK nog eens uit voor de drivers.
het soort kaart kan je meestal wel zien door op de windows knop te drukken, dan naar uitvoeren/run te gaan dus met je muis er naar toe en er op klikken.
als het goed is opent er een type schermpje.
daar type je dxdiag en dan druk je op enter. duurt effe afhnakelijk wat voor pc je hebt maar als het klaar is moet je bij display kijken bij de tabbladen bovenaan. daar staat doorgaans alles wat je weten moet.
Doe nou maar gewoon wat ik gepost heb.
quote:tis nu een amd athlon 64 3000+....
Op woensdag 26 november 2003 23:28 schreef Gamedemon het volgende:
mijn emperor of dune start niet nadat ik em geinstaleerd heb...kheb em volledig legaal dus hij moet het gewoon doen...kheb em voorheen altijd kunnen spelen maar nu niet meer...
het kan aan windows xp liggen want voorheen speelde ik et op 98..
kheb een athlon 1,4ghz 512 mb ram en een geforce 4 ti 4200
Mijn probleem is dat als ik aan het rijden ben en de space-toets indruk (bunnyhop; springen) dat ik dan wel naar rechts kan sturen maar niet naar links. Dit is echt onwijs irritant. Weet iemand de oplossing?! Het speelt echt onwijs kut.
quote:
Op maandag 26 januari 2004 23:09 schreef MeAndMyself het volgende:
Ik heb een probleempje met Mat Hoffman's Pro BMX, een spel waarin je met een BMX-fiets levels uit moet spelen (a la Tony Hawk Pro Skater).Mijn probleem is dat als ik aan het rijden ben en de space-toets indruk (bunnyhop; springen) dat ik dan wel naar rechts kan sturen maar niet naar links. Dit is echt onwijs irritant. Weet iemand de oplossing?! Het speelt echt onwijs kut.
centrale topics enzo
thanks, stef
Amd Athlon 2400+ 2.0 Ghz
512 mb intern geheugen
128Mb geforce4 video kaart
het spel was bedoeld voor windows 95, ik heb ook de compatibiteitsmodus aangepast, zonder succes.
patches voor deze regelrechte poort zijn er ook niet te vinden?
iemand enig idee?
Ik heb vandaag het geweldige spel van crazy taxi gekocht, en geinstalleerd, plus directx 8, maar wanneer ik het dan wil runnen geeft ie deze error aan:
DirectX Graphics Error 0x82000005 met een okknopje.
Als ik ok in druk, krijg ik een zwart/donderblauw beeld maar doet verder niks
What The hell moek nu doen ??
Veel zeiden Directx 9 maar die heb ik nu, en blijf het probleem houden.
Bij Dgdiax gaf ie geen problemen aan....
De pc vereiste waren een 32 mb videokaart en die heb ik ook wat nu
quote:
Op zondag 1 februari 2004 20:47 schreef Loontjah het volgende:
Op verzoek van Notorious_RoyVeel zeiden Directx 9 maar die heb ik nu, en blijf het probleem houden.
Bij Dgdiax gaf ie geen problemen aan....
De pc vereiste waren een 32 mb videokaart en die heb ik ook wat nu
Goed zo.
Zodra ik de GTA VC cd in de cdrom speler druk begint de autosetup.
alleen krijg ik vervolgens na het zien van het gtavc logo de volgende melding :
Het gaat hier om een :
Celeron 1200
512 MB
30GB
Iemand die me meer info kan geven ? Op de HD staat niks in het register staat helemaal niks.
Iemand die kan helpen ?
Ik heb gewoon DirectX 9.1b, Windows XP, geen problemen in andere spellen, goede drivers, etc.
Echt ik ben geen n00bie, dus het ligt iig niet aan de gebruikelijke dingen.
Het grootse probleem is dus dat ik gewoon alleen maar 640x480 en 800x600 kiezen bij "Hardware".
Bovendien ziet het beeld er gewoon niet uit, flikkerend, halve mist, springende vijanden, enz enz....
Overigens gaat het wel snel, en mn pc is snel zat voor dit spel.
Ik heb ook geen ongebruikelijke kaart (voor die tijd zeker niet) een Geforce 2 MX.
Iemand merkte al op dat DF2 een zgn 'voxel-engine' gebruikt, en dat je weinig hebt aan het draaien met DirectX. Maar ik wil wel een beetje fatsoenlijk beeld hebben snel of niet .
Ik krijg tijdens de training van America's Army een blauw scherm, zonder letters.
Dit krijg ik als ik even een aantal keer achter elkaar schiet, het lijkt alsof m'n videokaart t even niet trekt.. maar:
- ik heb een Ati Radeon 9600
- en heb de nieuwste Catalyst driver
- en DirectX 9 geinstalleerd.
Waar kan dit aan liggen. Als ik reboot krijg ik ook geen melding of wat.
Zijn er andere drivers of instellingen die ik kan proberen?
als het lukt
quote:dat was ik dus
Op dinsdag 3 februari 2004 17:50 schreef Cybarite het volgende:Iemand merkte al op dat DF2 een zgn 'voxel-engine' gebruikt, en dat je weinig hebt aan het draaien met DirectX. Maar ik wil wel een beetje fatsoenlijk beeld hebben snel of niet
.
t probleem destijds was dat de hardware van toen grote openlucht mappen niet speelbaar kon renderen in een normale 3d engine.
de voxel techniek kon dat dus wel. alleen daar waren dus weer geen direct 3d/open gl trukjes mee te doen.
ze zijn toen bij delta force 3 overgestapt naar de wel direct 3d ondersteunde engine omdat toen pas de hardware de mappen aankon die die gasten in hun mind hadden
kost samen gevat
delta force 1 & 2 zijn er niet beter uit te laten zien dan zoals je ze ziet.
dat is nu kut.maar destijds was het state of the art
quote:Bij mijn weten was dit de laatste Delta Force versie, ik heb geen hogere meer gezien.
Op woensdag 4 februari 2004 01:37 schreef FullySedated het volgende:[..]
dat was ik dus
t probleem destijds was dat de hardware van toen grote openlucht mappen niet speelbaar kon renderen in een normale 3d engine.
de voxel techniek kon dat dus wel. alleen daar waren dus weer geen direct 3d/open gl trukjes mee te doen.
ze zijn toen bij delta force 3 overgestapt naar de wel direct 3d ondersteunde engine omdat toen pas de hardware de mappen aankon die die gasten in hun mind hadden
kost samen gevat
delta force 1 & 2 zijn er niet beter uit te laten zien dan zoals je ze ziet.
dat is nu kut.maar destijds was het state of the art
Maar het is dus wel mogelijk. Volgens het internet wel. Het is zelfs gebruikelijk, want zogezegd is het spel onspeelbaar met deze graphics.
Ik wil het er niet 'mooier' uit laten zien, maar ik zie nu gewoon geen hand voor ogen, allemaal artefacten etc etc.
Welke eigenaar van Delta Force 2 heeft er ervaring hiermee ?
P.S.
Als Hardware hier Direct3D betekende, waarom kan ik de resolutie dan niet hoger dan 800x600 zetten ?
quote:Als ik jou was zou ik even een driver er voor proberen..
Op dinsdag 3 februari 2004 23:52 schreef jakovasaur het volgende:
Wie kan mij helpen?Ik krijg tijdens de training van America's Army een blauw scherm, zonder letters.
Dit krijg ik als ik even een aantal keer achter elkaar schiet, het lijkt alsof m'n videokaart t even niet trekt.. maar:
- ik heb een Ati Radeon 9600
- en heb de nieuwste Catalyst driver
- en DirectX 9 geinstalleerd.Waar kan dit aan liggen. Als ik reboot krijg ik ook geen melding of wat.
Zijn er andere drivers of instellingen die ik kan proberen?
als het lukt
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:31 schreef gasemans het volgende:
Wat is de 2de naam van DF2? of had die nou geen extra naam.
dan kan ik even kijken of ik die nog heb en eens kijken er aan te veranderen is
Geen 2e naam het is een geelachtig dvd-doosje met een driehoekig logo erop van Delta Force, en eronder "Delta Force 2". Onderaan "Novalogic: the art of war" in wit-op-zwart in een balkje.
quote:Even contact opnemen met de EA customerservice!
Op woensdag 4 februari 2004 19:01 schreef Markie2304 het volgende:
Ey dudes, als ik met BF connect naar een server dan zegt hij: Invalid CD key. Ik heb de orginele Bf. Ik heb dit probleem nadat ik de nieuwste patch heb geinstalleerd. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
quote:Ik vind de intro echt heel goed gemaakt!
Op zondag 25 januari 2004 04:52 schreef pixar het volgende:[..]
Als je naar http://aow.heavengames.com/cgi-bin/forums/Ultimate.cgi gaat, kun je daar je vraag stellen, en krijg je ongetwijfeld antwoord.
De developers zijn nederlands, en ze kunnen je ongetwijfeld helpen met je probleem. Vraag maar naar 'Arno' of 'Josh' (de programmeurs) en die helpen je zo (tenzij je vraag warez betreft, dan wordt je ter plekke gelynched)Ik heb de intro animatie van Shadow Magic gemaakt
Like it?
Ik zal de vraag nogmaals stellen via de url
Alvast bedankt!
Ik zal je nog informeren of het gelukt is.
Alleen sinds vandaag start hij niet meer op? Ik krijg nog wel het scherm met play en readme... dus de cd kent hij wel... en als het scherm dan zwart wordt (goed teken volgens mij), dan valt ie weer terug naar windows..telkens weer? Ben een grote computern00b en heb echt geen idee wat het is!
quote:Wat heb je in de tussentijd veranderd aan je PC? Nieuwe drivers geinstalleerd oid?
Op maandag 9 februari 2004 17:36 schreef Mutt het volgende:
Ik heb de legale versie van tony hawk 2 pas aangeschaft.
Die werkte ook gewoon goed...Alleen sinds vandaag start hij niet meer op? Ik krijg nog wel het scherm met play en readme... dus de cd kent hij wel... en als het scherm dan zwart wordt (goed teken volgens mij), dan valt ie weer terug naar windows..telkens weer? Ben een grote computern00b en heb echt geen idee wat het is!
Iemand een tip/idee?
Iemand een idee?
quote:Heb je al gekeken op de site van EA? Beide games zijn van EA dus misschien staat daar wat..
Op zaterdag 14 februari 2004 17:32 schreef LaZZ het volgende:
Ik heb een klein probleempje. Een hele tijd heb ik Battlefield 1942 versie 1.6 op m'n comp gedraaid zonder problemen. Daarna een keer gedeinstalleerd en weer geinstalleerd en nu werkt Command & Conquer: Zero Hour versie 1.02 niet meer. Hij vraagt dan om een CD1 in de cd-drive te stoppen terwijl ie er gewoon in zit. Nu vraag ik me af: wat hier aan te doen? (no-cd crack en al die illegale shit al geprobeerd.)
Beide games overigens volkomen legaal dus dat is het probleem niet.
quote:Jepz, al gedaan, ik kon niks vinden. Dus heb ik maar een vraag gesteld daar
Op zaterdag 14 februari 2004 21:50 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Heb je al gekeken op de site van EA? Beide games zijn van EA dus misschien staat daar wat..
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 16:24 schreef Cybarite het volgende:
Iemand met DF2 die mij nog kan helpen ?
Dit kreeg ik te zien met elke patch, en elke update/bonuspack die er was.
In mijn beeldscherm menu heb ik in D3D en OpenGL alle opties uit of "toepassingsgebonden" gezet.
Dit zijn de specs die er toe doen:
Asus P4P800-Gold Edition
Pentium 4 2,8c 800fsb
2x 512 GeIl Value 3200
Sapphire Atlantis Radeon 9800 non-pro @ 350/325
Audigy 2 ZS
Ik snap er niets van, op mijn oude P3 450 met TNT2 deed het spel het prima Is de hardware te goed ofzo?
ff verplaatst
ik wil nl Windows 98 weer installeren, kan iemand me hierbij helpen?
Thanks !
quote:Misschien moet je ff kijken bij DIG en niet bij GAM?
Op woensdag 18 februari 2004 16:19 schreef rickwissink het volgende:
Hey... ik wil een format C: doen...maar ik weet niet hoe ik vanuit Windows XP in DOS kom.
dus niet DOS Promt.ik wil nl Windows 98 weer installeren, kan iemand me hierbij helpen?
Thanks !
quote:Juist ja.
Op maandag 16 februari 2004 22:26 schreef WurM het volgende:
spoiler:ligt t aan mij of wordt hier meer gevraagd dan geantwoord?
[/offtopic]
of dualboot win2k win98quote:Op donderdag 12 februari 2004 23:45 schreef veekeend het volgende:
settlers 3 online spelen werkt niet op win 2k (UK), ook niet als je die updates erop mikt (wat verplicht moet als je via het spel op internet wilt gamen).<p>Iemand een tip/idee?
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:31 schreef dutchmage het volgende:
Ik heb dus Neverwinter nights een uit de kast getrokken, en na een tijdje spelen kom ik aan in No man's land.
Nu kom ik een aantal vijanden tegen, waarop mijn character er rustig op los begint te slaan.
tot zover gaat het goed.
Maar dan opeens slaat hij vast, en verrot het om verder te gaan ik krijg een foutmelding dat hij wordt afgesloten en dat mijn data is verloren gegaan.
Ik wil handmatig de patch installeren ( ik heb nog versie 1.10 ) en inmiddels is versie 1.6 al uit.
nu is mijn vraag, hoe kan ik handmatig de patch installen,
en hoe kan ik het oplossen zodat het spel niet meer vast slaat.
iemand een idee?
dat is de kopieerbeveiligingquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
of dualboot win2k win98
of niet via internet spelen en geen patches isnatlleren had ik ook problemen mee..
toen ik het spel daarna herisnatlleerde kwamen er uit mijn ijzer smelterij varkens
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eff een pic:
[afbeelding]
Hehe.. 't is ook nog zo.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:43 schreef Tain het volgende:
[..]
dat is de kopieerbeveiliging
quote:Seems that there is still a protection active. The CD copies okay but when you start playing, some weird things are happening (the Iron-Melting Facility produces Pigs and not iron bars and new trees grow not up to the end...).
Heel lang wachten, duurt echt heel lang soms..quote:Op zondag 21 maart 2004 20:33 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik heb CM03-04, maar hij doet het niet. Hij loopt telkens vast tijdens het createn van een game. Die balk is dan op 1/5 ofzo en dan staat er CM03-04 reageert niet meer.... What to do
.
Heb je een no-cd exe eroverheen gegooid?quote:Op maandag 12 april 2004 17:29 schreef R-Mon het volgende:
Ik probeer de Sims en een paar uitbreidingen te installeren, maar het gaat niet helemaal zoals het hoort te gaan. The Sims Deluxe krijg ik wel geïnstalleerd, maar alle uitbreidingen die ik er overheen wil installeren zeggen dat ze de originele Sims niet kunnen vinden. Op de site van EA staat wel "All Sims Expansion Packs require The Sims or The Sims Deluxe Edition to play."
De doosjes waar het om gaat: Super Deluxe (Deluxe + Livin' Large), Hot Date, On Holiday, en Unleashed. De computer draait Windows XP en voldoet verder aan alle eisen.
Yup had het al gevonden jaquote:Op maandag 12 april 2004 17:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heel lang wachten, duurt echt heel lang soms..
Ik zie nu de datum pas,quote:Op maandag 12 april 2004 17:37 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Yup had het al gevonden ja.
Kan gebeuren. Agh jah wat grieks voor mij is, zijn data voor jouquote:Op maandag 12 april 2004 17:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie nu de datum pas,.
.
Nee, gekocht bij de Dixons, dus niet nodig. Ik heb wel een progje gevonden dat alle Sims-verwijzingen uit je register haalt zodat je helemaal schoon opnieuw kan beginnen. Even kijken of dat wat uithaalt.quote:Op maandag 12 april 2004 17:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je een no-cd exe eroverheen gegooid?
Dat lijkt mij niet zo slim,quote:Op maandag 12 april 2004 21:20 schreef R-Mon het volgende:
Ook las ik iets over de ac3-codec (ofzo) die je weg zou moeten halen, alleen ik kan hem niet vinden laat staan deleten/deïnstalleren.
Alle hulp is welkom.
Patch al gedownload?quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:08 schreef _Bunny_ het volgende:
okey nu mijn probleem...
zoo tycoon start niet op... het probleem ligt bij de indeo video playback...
heb het advies gekregen om windows update te draaien... heb ik gedaan geen resultaat...
Via de windows help een patch gedownload die het probleem zou moeten verhelpen... ook weer geen resultaat...
De beginmovies uit te zetten.. leek resultaat te hebben maar hij klapt er na 2 seconden uit....
Hoe krijg ik dit probleem weg???
PS heb een laptop van hp, 512 mb ram genoeg gig harde schijf... een pentium 4 processor en win xp....
Hoop op hulp!!!
quote:Method 3: Download and Install the Zoo Tycoon Update
To download and install the Zoo Tycoon update, follow these steps:
1. Connect to the Internet, and then visit the following Microsoft Web site:
http://www.microsoft.com/games/zootycoon/patch.asp
2. On the Zoo Tycoon Web site, click Download Patch Now to download and install the patch for Zoo Tycoon or Zoo Tycoon Dinosaur Digs.
Werkt ook niet...quote:Op maandag 12 april 2004 21:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo slim,.
http://ac3filter.sourceforge.net/ <-- Updaten misschien een optie?
Anders kijken in je system32 map, daar staan de je codecs
Toevoeging: ik heb ook al in DirectX de hardware versnelling voor geluid uitgeschakeld en in het spel het geluid uitgezet. Resultaat dat je een half uurtje kan spelen zonder problemen maar dan sluit ie alsnog zomaar af.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:02 schreef Fixers het volgende:
Ik probeer anno 1602 te spelen op mijn laptop (specificaties ontstijgen ruimschoots de eisen, toshiba met 1,2 GHz celeron, 256 ram, WinXP Pro nl enz.). Maar het is enorm instabiel, soms kan je een half uur of langer spelen de andere keer 5 minuten, dan sluit het programma gewoon af. De nederlandse patches werken niet. Bij de een start het programma niet meer, de ander geeft een melding dat er al een nieuwere versie is geinstalleerd. Zou het helpen om de win2000/xp patch te installeren? Er staat namelijk expliciet bij dat deze voor de duitse versie is.
Compatibiliteitmode op win98/MEd. zetten misschien?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:05 schreef Fixers het volgende:
[..]
Toevoeging: ik heb ook al in DirectX de hardware versnelling voor geluid uitgeschakeld en in het spel het geluid uitgezet. Resultaat dat je een half uurtje kan spelen zonder problemen maar dan sluit ie alsnog zomaar af.
Extra intensief googelen heeft weinig opgeleverd.
Duitse patch was een alternatief installatie bestand en deed niets.
Als ik de compatibiliteits modus op win2000 of win NT zet blijft het probleem bestaan. In een 95 of 98-me modus wordt de CD niet herkent. Volgens de readme moet je de CD-rom ondersteuning in config.sys en autoexec.bat uitschakelijk zodat deze in een 32bits omgeving kan werken. Na wat zoeken kan ik de bestanden config.nt en autoexec.nt vinden en alleen in de laatste staat een verwijzing naar een cd-rom driver. Die heb ik uitgeschakeld maar dan nog blijft de foutmelding bestaan.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:44 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Compatibiliteitmode op win98/MEd. zetten misschien?
Losse topics zijn gewoon te onoverzichtelijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:31 schreef speert.flies het volgende:
Bestaat er geen forum dat volledig gewijd is aan dit soort problemen? Dit topic is namelijk beetje eenzijdig,,
wat is precies het probleem? vraagt ie om de CD ?quote:Op zondag 16 mei 2004 14:35 schreef F.Z.N. het volgende:
Ik heb onlangs het spel Zeus, Master of Olmypus geinstalleerd.
Maar... hij doet het dus niet.
Ik draai Windows XP Pro en ik heb al wat patches en cracks gedownload om m zonder cd te kunnen spelen. Weet iemand de oplossing
Je bedoelt die Invasion Normandy?quote:Op zondag 23 mei 2004 12:25 schreef radiating het volgende:
hey,
Ik heb een probleempje met close combat 5.
Als ie aan het laden is zegt ie steeds dat de harde schijf vol is en dat hij niks kan kopieeren. (terwijl er op al mijn schijven genoeg vrije ruimte over is).
Heb al op google gezocht maar blijkbaar ben ik de enige met dit probleem..
(heb trouwens al eerder gepost in een eigen topic, helaas geen reacties daar)
Radiating
thanks, ik zal het proberenquote:Op zondag 23 mei 2004 13:48 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Je bedoelt die Invasion Normandy?
Je moet de laatste patch downloaden (cc5p501.zip), en volgens mij moet je het spel ook in compatibility mode draaien (als je Windows 2000/XP hebt).
werkt nietquote:Op zondag 23 mei 2004 13:48 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Je bedoelt die Invasion Normandy?
Je moet de laatste patch downloaden (cc5p501.zip), en volgens mij moet je het spel ook in compatibility mode draaien (als je Windows 2000/XP hebt).
thnx > dom maar waar.. kheb em dus nog niet in een andere snes geprobeerdquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:07 schreef zemmer het volgende:
nee sorry... ow wacht toch wel..
kijk of ie het ergens anders wel doet... bij ons in haarlem heb je de gameshop..
die heeft ook verstand van wat oudere consoles... maar ja he dus...
en mijn steam cs probleem is opgelost.. dus
En ik las dat hier:quote:Q. System Reboots when republic is run.
A. Please ensure that meet or exceed the system requirements for the game, including at least 512MB of system memory (ram). If you have the requirements, then this problem is usually caused by out of date or beta drivers for graphics and/or sound cards. You will need an update from your card manufacturer's website. Please view the dxdiag information on the right of this page to find out how to see your system information, including graphics and sound card makes.
crap, dat zal het zijn dan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:31 schreef Nazzgul het volgende:
Bij mij draait tie nu prima maar ik had een probleem met installeren, wat op een gegeven moment op onverklaarbare wijze opeens wel weer werkte. Toen ik op zoek was naar meer info over mijn probleem kwam ik wel dit tegen:
[..]
En ik las dat hier:
http://www.eidosinteracti(...)ml?fqid=235&gmid=130
gebruik je alcohol 120%?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:05 schreef Verbal het volgende:
Hoerige Splinter Cell: PT
Tijdje terzijde gelegd wegens irritant ploppend geluid-bugje, maar nu ik FarCry heb uitgespeeld heb ik besloten om Sam Fisher eens zijn geld te laten terugverdienen. Dus ik wil SC_PT opstarten om eens te kijken wat ik aan die bug zou kunnen doen (en of hij er überhaupt nog is)... krijg ik gvd DEZE melding
[afbeelding]
Wat de neuk? Bij mijn weten heb ik geen 'emulatiesoftware' geïnstalleerd staan. Ik zou niet weten wat ik ermee zou moeten. Maar ondertussen kan ik het spel niet spelen.
Iemand enig idee?
V.
Iets met alcohol heb ik wel geïnstalleerd gehad, kreeg ik als gratis software bij een computerblad en ik wilde kijken wat ik ermee kon. Kreeg het niet aan de gang en gedeïnstalleerd.quote:Op maandag 21 juni 2004 07:08 schreef Tain het volgende:
[..]
gebruik je alcohol 120%?
misschien zijn er in het register nog wat restjes achter gebleven.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Iets met alcohol heb ik wel geïnstalleerd gehad, kreeg ik als gratis software bij een computerblad en ik wilde kijken wat ik ermee kon. Kreeg het niet aan de gang en gedeïnstalleerd.
Maar blijkbaar niet goed gedaan? Hoe kan ik dat checken?
Hoe zou ik dat dan echt kunnen verwijderen?
V.
Goed, gezocht en één gevonden. Hoe verwijder ik deze, en hoe moet ik onderstaand scherm zien? Is dat een soort root, waar de alcohol-key ergens staat in één van die uit de lijst aan de linkerkant?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:56 schreef Tain het volgende:
[..]
misschien zijn er in het register nog wat restjes achter gebleven.
start regedit.exe en zoek op 'alcohol' deze keys kan je dan verwijderen.
Ik heb het maar gegokt en de entry verwijderd. Gereboot. Nog steeds dezelfde meldingquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:48 schreef Tain het volgende:
je kan voor de zekerheid een totale export maken van je registry en hem dan verwijderen, mocht je pc het niet zo leuk hebben gevonden dan kan je de export weer importeren en is er niks aan de hand.
Mocht je windows xp draaien kan je ook nog een system restore point maken, voordat je de key weghaald
Misschien een virusscanner die op de achtergrond mee draait?quote:Op maandag 28 juni 2004 10:10 schreef Verbal het volgende:
Ontzettend irritant. Iemand enig idee?
V.
Vreemd genoeg helpt dit wel met het opstarten en afsluiten; hij sloeg voor het eerst niet vast.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien een virusscanner die op de achtergrond mee draait?
Mute ook al je input kanalen is, misschien dat het helpt..
Ik weet niet echt waarvoor die hardwareversnelling dient, maar hij hoort iig gewoon open te staan voor zover ik weet..quote:Op maandag 28 juni 2004 10:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vreemd genoeg helpt dit wel met het opstarten en afsluiten; hij sloeg voor het eerst niet vast.
Het plopgeluid blijft
Ik zal wel even checken of ZoneAlarm misschien de oorzaak is, al houd ik die liever wel te allen tijde draaiende.
[edit] Met ZA uitgeschakeld blijft het plopgeluid ook. En ook als ik de hardwareversnelling een tandje lager zet in DxDiag.
Maar sowieso gebruik ik maar twee boxjes, dus kan ik dan de hele hardwareversnelling uitzetten? (ik gebruik onboard sound, Realtek '97 )
V.
Ja, maar net als de vorige alleen voor MP had ik begrepen.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er is trouwens een nieuwe patch voor SC:PT.
V1.3
En?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar net als de vorige alleen voor MP had ik begrepen.
Ben trouwens die Realtek-driver aan het downen, hopelijk helpt het
V.
Sound drivers geüpdatet.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En?
Sorryquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:20 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Ook taalpurisme kent zijn grenzen, Verbal.
Goh toch nog een antwoordquote:Op maandag 19 juli 2004 12:28 schreef Rodie83 het volgende:
Het zou zo kunnen zijn dat je cd beschadigt is waardoor de gegevens corrupt worden gelezen en geinstalleerd, maar dat zie je echt heel weinig. Nieuwste patches doen ook niks aan het probleem?
ruilen voor een ander...deze is stukquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:00 schreef Droopie het volgende:
Ik heb net Simcity 4 gekocht voor 15 euro bij de free record shop.
Bij het installeren van cd 1 crasht die bij 44.78%, in het bijgeleverde boekje
staat het vermeld dat je niet met 2 verschillende cd-spelers het spel
kunt installeren.
Dwz. Cd 1 er uit Cd 2 erin en dan moet je op ok drukken.
Maar ik zie nergens een ok, en uit zichzelf gaat ie ook niet verder!
Nou heb ik mijn DVD-writer uitgezet in mijn Bios en Windows.
Maar toch crasht hij?? Wie weet raad plz
kut roelandquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:59 schreef Fuxl het volgende:
Het lukt me maar niet om bij Omerta in te loggen
ga eens naar het vice city topic, daar kunnen ze je vast helpen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:29 schreef Chen het volgende:
Hallo ik heb net MTA Vice City gedownload maar hij vindt geen server of iets heeft iemand voor mij een ip aderes van een server of kan helpen?
ja ik kan dus de goede niet vindenquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ga eens naar het vice city topic, daar kunnen ze je vast helpen.
ja dit is te verhelpen waarschijnlijk met een crackquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:54 schreef frankz14dude het volgende:
ik heb laatst magic the gathering battlegrounds gedownload en hij deed het ook maar nou is het gratis deel verlopen en staat er dat je hem moet kopen.
kun je dit met een crack verhelpen? en zoja waar vind ik zo'n crack dan?
komt door je brakke sweex hubjequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:33 schreef sweex het volgende:
Ik heb eergister geprobeerd met 2 computers vanaf 1 IP de Serverlijst op te vragen van Wolfenstein - Enemy Territory.
Sindsdien krijg ik geen servers meer te zien in mijn serverlist bij Wolfenstein - Enemy Territory. Ligt die master server er gewoon uit of heb ik een ban ofzo?
D'r zou onderhoud zijn aan ID software master severquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:10 schreef clerk het volgende:
[..]
komt door je brakke sweex hubje
hij herkend de cd-rom volgens mij wel want ik kan hem gewoon instaleren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:27 schreef djexplo het volgende:
Hij herkent de cdrom niet, dit kan meerdere oorzaken hebben, als je de cd er pas in stopt als het spel start kan het zijn dat je moet wachten tot windows-preview de cd heeft gelezen, of de cd kan vuil/bekrast zijn.
Maar het meest waarschijnlijke is dat de beveiliging van knights and merchants niet met windows xp over weg kan. De simpelste manier om dit op te lossen is een NOCD Crack te installeren, let daarbij wel goed op de versie en versie nummering.
Misschien kun je proberen alle informatie van de cd naar je HD te extracten, dat hielp bij mij al eens.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:14 schreef jaapgvk het volgende:
Hoi,
Ik heb een probleempje:
Ik heb nu al bij 2 spellen het zelfde probleem gehad: installatie gaat goed maar zodra ik in het opstartmenu op spelen klik zegt de pc dat cd1 niet geladen is terwijkl dit toch echt het geval is.
Nu is het weer zover met doom 3. Vanmiddag gehaald (Ja orgineel, ik wil ook nog kunnen multi-playeren)
Alles gaat goed totdat ik op spelen klik. Ik heb hem in zowel cd dvd-speler als de dvd-writer geprobeerd. Ik heb zelf met Virtual Deamon een image gemaakt maar niets helpt!!
Wie kan mij helpen?
Hey ik heb even voor je gezocht op internet en blijkt dat je gewoon moet wachten als ie blijft hangen. Zie dit forum voor mensen met hetzelfde probleem(hier heb ik het ook vandaan):http://www.forumplanet.com/counterstrike/topic.asp?fid=7321&tid=1326826&p=24quote:Maud-Dib
Ik heb een probleempje. Vandaag CS Condition Zero gekocht. Alleen wanneer ik probeer om een connectie naar een server op te zetten begint hij iets van een security pack te downloaden en blijft vervolgens hangen op "Precaching recourses" en blijft het spel vervolgens hangen. Iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen?
Alvast bedankt.
Bedankt. De eerste keer was inderdaad gewoon wachten tot je een ons weegt. Als ik nu ga spelen, gaat het opstarten veel sneller. Probleem lijkt te zijn opgelost. Bedankt.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:08 schreef TheManNL het volgende:
[..]
Hey ik heb even voor je gezocht op internet en blijkt dat je gewoon moet wachten als ie blijft hangen. Zie dit forum voor mensen met hetzelfde probleem(hier heb ik het ook vandaan):http://www.forumplanet.com/counterstrike/topic.asp?fid=7321&tid=1326826&p=24
probeer compatibliteits modus met win98 is, rechts klikken op icoontje en dan eigenschappen en dan laatste tabbladquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:18 schreef Biancavia het volgende:
Nou heb ik voor een vriend voor de gein voor zijn verjaardag het cd-rom spel Rayman Gold gekocht voor 5 eurootjes bij de Bart Smit.
Helaas doet hij het niet...![]()
Bij de systeemeisen staat windows 95/98, en natuurlijk heb ik ook allang windows XP, kan het hier aan liggen?
Hoor je dan ook zo'n standaard Windowsfouttoon ? Als ik na drie keer opnieuw proberen eindelijk verder kom, loopt hij vast bij het invoeren van de familienaam. Schijtspel, Sims2 is gewoon buggy.quote:Op maandag 13 september 2004 18:59 schreef Steve-O het volgende:
sims 2 begin scherm freezed steeds bij op starten![]()
Even mailen/bellen met de Nintendo helpdesk lijkt me.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:45 schreef NvM het volgende:
Dit probleem doet zich voor bij mij:
In bezit van een GBA SP en de (uiteraard originele) cartridge Advance Wars 2: Black Hole Rising. Elke keer als ik iets save in het spel en ik start het spel opnieuw op (dmv on/off van de GBA) zijn alle savegames weg!
What to do?
Het probleem is, jouw videokaart ondersteund geen 'vertex/pixel shaders'. Je kan een paar dingen doen:quote:Op maandag 27 september 2004 13:10 schreef redlizard87 het volgende:
Ik heb nu silent hill 4, maar als ik hem opstart krijg ik de error:
"This game requires a video card with a minium of 32 MB VRAM and programmable Vertex/Pixel Shader support. The application will now close"
Ik heb een Geforce 4 MX 460, 64 mb
Ik heb met google wat proberen te vinden, ik kwam wel op forums terecht waar mensen met silent hill 3 precies hetzelfde probleem hadden, daar staat iets met Donator en 3D-Analyze, maar ik krijg nog steeds die error.
Weet iemand mischien wat ik hier aan kan doen, of komt er mischien een patch voor?
Suggesties?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:49 schreef Fullgrymm het volgende:
Ik heb een tijdje geleden het spel Star Wars: Knights Of The Old Republic geinstalleerd, maar zodra ik het spel wil starten verschijnt eerst het splash-screen (plaatje van de Millennium Falcon) en verandert de cursor (in een pijl met draaiende cd) alsof het spel aan het laden is, maar na even wachten verdwijnen het splash-screen en de cursor en gebeurt er niks meer...
Iemand enig idee waar dit aan kan liggenHeb al meerdere malen opnieuw het spel geinstalleerd maar zonder effect.
ik zou zeggen kijk eens of patchen helpt..quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:06 schreef Fullgrymm het volgende:
[..]
Suggesties?
dat is de kopieer beveiliging die aanspringt, maar waarom moet je een serial opzoeken als je hem origineel hebt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:59 schreef Tessje het volgende:
Ik heb gisteren bij de intertoys settlers 3 voor 5 euro gekocht. Nadat iemand mij al moest helpen bij het installeren vanwege een foutmelding moest ik daarna ook nog eens een serial code opzoeken. Op zich niet zo moeilijk dus gedaan. Nu is er 1 groot probleem. Elke keer als ik bij mijn iron melter ga kijken blijkt dat de grote staven ijzer veranderen in varkens als het poppetje die neerlegt. Nu heb ik al begrepen via blue byte dat dit een virus zou moeten zijn. 2 keer een virusscanner eroverheen en ik heb nog steeds niets.
Kan iemand mij misschien helpen met een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt...
Bewaar je de GBA SP bij plekken die magnetisch niet goed zijn afgeschermd? Oude videorecorder bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 23 september 2004 21:45 schreef NvM het volgende:
Dit probleem doet zich voor bij mij:
In bezit van een GBA SP en de (uiteraard originele) cartridge Advance Wars 2: Black Hole Rising. Elke keer als ik iets save in het spel en ik start het spel opnieuw op (dmv on/off van de GBA) zijn alle savegames weg!
What to do?
das geen virusquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:59 schreef Tessje het volgende:
Ik heb gisteren bij de intertoys settlers 3 voor 5 euro gekocht. Nadat iemand mij al moest helpen bij het installeren vanwege een foutmelding moest ik daarna ook nog eens een serial code opzoeken. Op zich niet zo moeilijk dus gedaan. Nu is er 1 groot probleem. Elke keer als ik bij mijn iron melter ga kijken blijkt dat de grote staven ijzer veranderen in varkens als het poppetje die neerlegt. Nu heb ik al begrepen via blue byte dat dit een virus zou moeten zijn. 2 keer een virusscanner eroverheen en ik heb nog steeds niets.
Kan iemand mij misschien helpen met een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt...
en het is volgens mij ook niet de kopieerbeveiliging die aanspringt volgens mij gewoon een bug...quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:27 schreef Tain het volgende:
[..]
dat is de kopieer beveiliging die aanspringt, maar waarom moet je een serial opzoeken als je hem origineel hebt?
al gekeken naar patches??? anders een no-cd crack downloaden...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:37 schreef Thijs_1981 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb laatst total club manager 2004 gekocht in de winkel.
Na deze geinstalleerd te hebben wilik hem opstarten(logisch). Ik krijg dan een foutmelding dat ik de goede cd erin moet doen. Er zitten 2 cd's bij maar bij allebei doet hij het nog steeds niet.
Waar ligt dit aan?
Hoe kan ik dit verhelpen?
Alvast bedankt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |