Ik weet niet hoe ik de fotoos eraf moet halen
Maar eigenlijk is het wel een beetje duidelijk
quote:Joh, een streep is een streep!!!
Op woensdag 5 november 2003 10:57 schreef LadyS het volgende:
vervolg van Wachten op een tweede streepje...6Ik weet niet hoe ik de fotoos eraf moet halen
En nu op naar het andere topic hoor!
En ik heb het live meegemaakt !!
Gefeliciteeeeeeeerrrd !!! *smak*smak*smak*
ik lees al een tijdje mee, ben zelf nog lang niet aan het zwangeren, maar ik vind dit zo leuk om te lezen!! (als er tweede streepjes zijn tenminste, voor de mensen zonder tweede streepje: Hij komt!!)
(ik mis een smiley die nog een bredere smile geeft dan die we al hebben)
quote:JOEPIEEE, weer een streepje! Gefeliciteerd
Op woensdag 5 november 2003 10:57 schreef LadyS het volgende:
vervolg van Wachten op een tweede streepje...6Ik weet niet hoe ik de fotoos eraf moet halen
Hoe is het nu met je? Erg geschrokken?
Wat zei de as papa ervan? Weet ie het al?
Ik wou nou net aan jullie vragen: "pappa" is dus op het werk.. voor de rest ben ik alleen.. nou ja, moet de hele dag op mijn nichtje passen, maar die snapt er ook niks van natuurlijk
Hoe deden jullie dat? gewoon bellen en het vertellen? of zal ik wat leuks kopen en hem dat vanavond geven?
Eigenlijk wil ik voor de rest dat niemand het nog weet, maar mijn schoonzusje woont nog hier in huis die zal vast wel wat merken
waaaahhhh... dit is echt raar, heb net even een potje zitten janken van schrik... wanneer hebben de andere zwangeren bijv. de huisarts gebed...
nou ja,, dat soort praktische dingen zitten er nu door mijn hoofd te malen..
Gelukkig slaapt ailani nu, kan ik even rustig bijkomen
Wie vertelde dat ook alweer? Phileine geloof ik he? die had het zelfde met Isa dacht ik
quote:Pff, ik wou dat ik antwoor dkon geven op je vragen... Als ik zwanger zou zijn zou ik Bert denk ik meteen opbellen, want dat moeten we heel hard gaan nadenken over wat en hoe... Het is absoluut niet de bedoeling om zwanger te worden voor ons nog. Maar ik kan me voorstellen dat je je vriend niet te lang wilt laten wachten en hem wilt bellen...
Op woensdag 5 november 2003 11:10 schreef LadyS het volgende:
Allemaal bedankt voor de felicitaties..![]()
en het meeleven
Ik wou nou net aan jullie vragen: "pappa" is dus op het werk.. voor de rest ben ik alleen.. nou ja, moet de hele dag op mijn nichtje passen, maar die snapt er ook niks van natuurlijk
Hoe deden jullie dat? gewoon bellen en het vertellen? of zal ik wat leuks kopen en hem dat vanavond geven?
Eigenlijk wil ik voor de rest dat niemand het nog weet, maar mijn schoonzusje woont nog hier in huisdie zal vast wel wat merken
waaaahhhh... dit is echt raar, heb net even een potje zitten janken van schrik... wanneer hebben de andere zwangeren bijv. de huisarts gebed...
nou ja,, dat soort praktische dingen zitten er nu door mijn hoofd te malen..Gelukkig slaapt ailani nu, kan ik even rustig bijkomen
Anders kun je altijd naar de winkel gaan en beschuit met muisjes gaan halen om hem daarmee te verrassen?
Of een linkje naar dit topic
Ik heb nog geen scenario voor zo'n moment, daar ga ik eens lekker over mutsen vandaag....
quote:Gewoon lekker een verloskundige uit jouw wijk bellen, weet je gelijk wanneer je voor het eerst kan langskomen, maar als ik jou was( maar let wel ik ben jou niet
en het meeleven
Eigenlijk wil ik voor de rest dat niemand het nog weet, maar mijn schoonzusje woont nog hier in huisdie zal vast wel wat merken
nou ja,, dat soort praktische dingen zitten er nu door mijn hoofd te malen..Gelukkig slaapt ailani nu, kan ik even rustig bijkomen
quote:Wat betreft het vertellen heb ik nog geen ervaring. Ik weet wel dat ik het aan m'n moeder zal gaan vertellen door een "oma's cake" te kopen en dat dan te geven. Kijken of ze het meteen snapt
en het meeleven
quote:ik vind het ook niet klinken, maar het is in ieder geval duidelijk wat er bedoeld wordt.. tenminste... dat denk ik
Op woensdag 5 november 2003 11:16 schreef Deetch het volgende:
Gefeliciteerd. Bewust klussen (wat een uitdrukking eigenlijk)
quote:gedaan
Op woensdag 5 november 2003 11:22 schreef melonovy het volgende:
10 november NOD moet heel snel geschrapt worden!
[Dit bericht is gewijzigd door ikikke op 05-11-2003 11:31]
quote:ikwordpapa zou ik dan doen
Op woensdag 5 november 2003 11:30 schreef ikikke het volgende:
Dan koop je 4 choco letters, met de letters p-a-p-a
of letters als i-k-w-o-r-d-t-p-a-p-a en dan inpakken en mag die puzzelen
quote:Oh ja, die zijn leuk!
Op woensdag 5 november 2003 11:30 schreef ikikke het volgende:
Dan koop je 4 choco letters, met de letters p-a-p-a
of letters als i-k-w-o-r-d-t-p-a-p-a en dan inpakken en mag die puzzelen
quote:Oeps
Op woensdag 5 november 2003 11:30 schreef Troel het volgende:[..]
ikwordpapa zou ik dan doen
quote:Die van mij ook
Op woensdag 5 november 2003 11:19 schreef LadyS het volgende:
hij heet Peter![]()
dus de chocolade letter gaat niet op
Wat betreft de huisarts, ik heb bij de eerste zwangerschap gelijk dezelfde dag de huisarts gebeld, omdat ik geen idee had wat ik moest doen of laten. De volgende keren heb ik gewoon de verloskundigenpraktijk gebeld en dat was eigenlijk handiger, want dan kan je meteen een afspraak maken en eventueel een verwijsbrief voor een echo krijgen.
Maar ik zou gewoon een leuk paar kleine sokjes kopen en deze hem vanavond geven..kijken of hij de hint begrijpt..maar ik zou het hem persoonlijk vertellen!!
In ieder geval heel veel geluk!!
Van harte gefeliciteerd meid! Echt heel erg tof voor je!!
Meiden dat is al nummer 3 in een en de zelfde deel! Dit deel wil ik er ook minimaal drie zwangeren in hebben om deel 6 te evenaren.
Succes LadyS en hou ons op de hoogte hoe je het vertelt hebt en zijn reactie natuurlijk.
quote:Och wat een lichtgewichtje !!! Ik ga hard duimen hoor.
Op woensdag 5 november 2003 12:14 schreef Little-Angel het volgende:
Jullie vinden het vast niet erg als ik even meldt dat mijn buurtjes gisteren zijn bevallen van een piepklein baby jongetje, Timo, en dat hij 6 weken te vroeg geboren is. Zijn anus is te klein (wordt geopereerd) en zijn longetjes nog niet in orde. Hij weegt 4 pond maar. Jullie duimen vast wel met mij mee dat het allemaal wel goed gaat komen toch.
ONT-ZET-TEND GE-FE-LI-CI-TEERD, ga genieten en kotsen, springen en piekeren, geheimzinnig doen en juichen, lachen en huilen!
en stoppen met roken....!
Heeel erg gefeliciteerd LadyS !!!
Hoe te vertellen aan de as papa. Ik heb geen idee. Want we hebben van onze zwangerschappen de testen samen gedaan! Van de eerste, toen moest je nog 5 minuten wachten ofzo. Wist hij het eerder dan mij. Ik durfde niet te kijken zelfs!
Blijkt dus dat haar kindje niet levensvatbaar is
Ze het blijkt een meisje heeft maar 1 hersenhelft en er zit een gat in haar middenrif waardoor allerlei organen komen.. de longetjes kunnen zicht niet ontwikkelen daardoor, nou ja om een lang verhaal kort te maken.... het gaat dus niet goed
Morgen moet ze naar het ziekenhuis om te bevallen, ze is nu 23 weken, dus het word ingeleid... heel erg zwaar allemaal... vooral omdat je weet dat het kindje het buiten de baarmoeder niet zal redden
We hebben dus flink zitten janken aan de telefoon toen ik vertelde waarvoor ik belde.... gelukkig pakte ze het goed op en ze was blij dat ik het gezegd heb.... want ik twijfelde dus opeens of ik het nog wel zou vertellen of niet na dat verhaal
edit:
of moet dit nu in het andere topic
quote:ik ga ervanuit dat tussen de tiende en de vijftiende deze maand zich wel weer en bloeding voordoet, of dat dus menstruatie is weten we hier niet. kwa klussen maakt dat weinig uit voor ons omdat we vanaf dat we er voorzijn gegaan een paar maanden geleden het gewoon steevast om de dag doen.
Op woensdag 5 november 2003 13:56 schreef LadyS het volgende:
Wanneer moet je ongesteld worden, Knorretje?
anders doe jij ook ff een livetest![]()
Maar de mensjes die mij kennen wachten nog steeds op de griep bij mij of op reactie van de kat en die doet nog niets en aangezien ik nog zo ver weg zit van de 10e waarvan ik vermoed dat er iets moet zijn heeft testen geen zin.
(heb vorige week trouwens een bh gekocht en die paste op dat moment, nu dus niet meer en volgens danny groeien m'n borsten wel maar ja dat wil weer niets zeggen, want dat kan natuurlijk ook psychisch zijn of gewoon een voorbode)
LadyS proficiat!!!! Ik lees (en leef) al een hele tijd met jullie mee. Vond het nu tijd worden om eens wat van me te laten horen.
Voor de andere dames, ik duim elke keer heel hard voor jullie dat er een tweede streepje komt. En vanaf deze maand ook voor mezelf...
Groetjes Sjeen
Mijne houdt ik maar op 20 november (dan ben ik als het goed is 2 dagen overtijd, als het tenminste eens een keer mee wilt zitten).
Wil iemand dit ook in een lijstje gooien? Thanks
Jij weet het wel op te bouwen zeg, de spanning. Dat belooft nog wat voor over een maandje of 8a9.
en sterkte met je vriendin, wat een dubbel gevoel moet je nu hebben
quote:Je vraag is een beetje door het goede nieuws van LadyS ondergesneeuwd geraakt.
Op woensdag 5 november 2003 10:47 schreef piglet het volgende:Even iets heel anders: heeft iemand hier wel eens last van ovulatiepijn? Ik heb gemerkt dat ik, sinds ik gestopt ben met de pil, rond de vruchtbare periode zeker een dag lang pijn heb in de baarmoederstreek en aan 1 kant van mijn zij... Is dit normaal
?
Dit komt mij bekend voor, het duurde bij mij even voordat ik de link legde tussen ovulatie en die pijn ik dacht altijd dat ik last van mijn darmen ofzo had, en als het dan weer weg was,was het zo weer vergeten, maar de maand dat ik het door had, hebben we er meteen gebruik van gemaakt ondanks dat ik dus een rotgevoel in mijn buik had en het resultaat zie je hiernaast.
Dusse Go For It
[Dit bericht is gewijzigd door Little-Angel op 05-11-2003 16:37]
Van harte met dit prachtige cadeautje LadyS!
Nu de rest nog
Mijn Nod is 28 nov. en mijn vriendje ziet het allemaal helemaal zitten sinds kort, dus ben eens benieuwd.
Groetjes Sjeen
Edit: Dank je wel voor het warme welkom trouwens
quote:Precies, dat is het gevoel, ik had het ook wel eens tijdens vakanties, dacht ik dat ik een blindedarmontsteking kreeg ofzo. Maar de volgende dag was die pijn dan weer weg, en was ik het weer vergeten. Tot dus ineens een belletje ging rinkelen. Oké het is dan geen pretje, maar het resultaat is er wel naar.
Op woensdag 5 november 2003 17:29 schreef Sjeen het volgende:
Dat van die ovulatiepijn klinkt me erg bekend in de oren. Ik voel het trouwens meestal rechtsonder, links volgens mij minder. In eerste instantie dacht ik dat mijn blinde darm lastig deed. Maar dat zou wel gek zijn zo consequent halverwege mijn cyclus.Mijn Nod is 28 nov. en mijn vriendje ziet het allemaal helemaal zitten sinds kort, dus ben eens benieuwd.
Groetjes Sjeen
Edit: Dank je wel voor het warme welkom trouwens
Dus dames, als jullie denken dat je een blindedarmontsteking krijgen is er werk aan de winkel
[Dit bericht is gewijzigd door Fluffydroid op 05-11-2003 18:21]
Probeer om ervoor te zorgen dat het verdriet van je vriendin jouw geluk niet overschaduwt. Jij kunt er tenslotte niets aan veranderen en je hebt alle recht om met je hoofd in de wolken te lopen nu. Het enige dat je kunt doen is haar te steunen en er voor haar te zijn op de momenten dat ze het moeilijk heeft.
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:46 schreef LadyS het volgende:
volgens mij zie ik een heeeel licht 2e streepje*digicam zoeken gaat* voor jullie mening
wwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh
* LadyS gelooft er allemaal nog geen reet van
quote:dit is al een wat versere foto zeg maar...
Op woensdag 5 november 2003 18:07 schreef Knorretje het volgende:
wat nou vaag streepje, das gewoon een hele dikke vette streep!
En wat vond papaPeter ervan?????????
quote:iets komt me daarin behoorlijk bekend voor, maar toen was het manlief die ala minuut nieuwe testen ging halen omdat het streepje op de eerste test niet duidelijkgenoeg was (maar meer te wijten was aan ongeduld)
Op woensdag 5 november 2003 18:08 schreef LadyS het volgende:[..]
dit is al een wat versere foto zeg maar...
eerst wassie nog niet zo duidelijk.. maar ik was wrs te ongeduldig
quote:die is nog een beetje beduusd
Op woensdag 5 november 2003 18:09 schreef easy-going het volgende:
Nou, als dat geen streep is................het is echt wáááááááárrrrr.En wat vond papaPeter ervan?????????
Wouwie, een tweede streepje LadyS!!!! En hij is reeeeeeteduidelijk hoor!!!
Sterkte met je vriendin ook!
*lurkt weer verder*
en veel sterkte met je vriendin, het is voor jullie allemaal niet makkelijk, deze combinatie..
quote:Bedoelt LadyS niet gewoon dat die streepjes duidelijker worden als je langer wacht? Volgens mij moet een streepje daarom ook binnen 10 minuten tevoorschijn komen. Bij mijn test is het streepje nu ook duidelijker te zien dan op 21-10.
Op woensdag 5 november 2003 18:10 schreef Knorretje het volgende:
iets komt me daarin behoorlijk bekend voor, maar toen was het manlief die ala minuut nieuwe testen ging halen omdat het streepje op de eerste test niet duidelijkgenoeg was (maar meer te wijten was aan ongeduld)
quote:dat zeg ik toch ook ??
Op woensdag 5 november 2003 18:21 schreef poemojn het volgende:[..]
Bedoelt LadyS niet gewoon dat die streepjes duidelijker worden als je langer wacht? Volgens mij moet een streepje daarom ook binnen 10 minuten tevoorschijn komen. Bij mijn test is het streepje nu ook duidelijker te zien dan op 21-10.
quote:sorry, ik had je verkeerd begrepen, dacht dat je wilde zeggen dat hij het streepje zo vaag vond dat -ie een ander merk test wilde kopen voor de controle.
Op woensdag 5 november 2003 18:23 schreef Knorretje het volgende:
dat zeg ik toch ook ??
quote:yep dat deed hij ook terwijl die test nog maar net een minuut lag, toen hij na tien minuten terug kwam was iedereen hier al op de hoogte via foto's en was het wel degelijk een dikke streep en was hij gewoon pietje ongeduld geweest bij de eerste test
Op woensdag 5 november 2003 18:30 schreef poemojn het volgende:[..]
sorry, ik had je verkeerd begrepen, dacht dat je wilde zeggen dat hij het streepje zo vaag vond dat -ie een ander merk test wilde kopen voor de controle.
Ik heb trouwens ook gewoon meteen een verloskundigenpraktijk gebeld toen ik wist dat ik zwanger was. Ze adviseerden me om ook de huisarts meteen te informeren, wat ik daarna ook gedaan heb.
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:32 schreef Knorretje het volgende:[..]
yep dat deed hij ook terwijl die test nog maar net een minuut lag, toen hij na tien minuten terug kwam was iedereen hier al op de hoogte via foto's en was het wel degelijk een dikke streep en was hij gewoon pietje ongeduld geweest bij de eerste test
quote:yep in het nieuwe jaar ofzo
Op woensdag 5 november 2003 19:07 schreef Catootje het volgende:[..]
owww, sweet memories
Hebbik toch es goed gelachen om Danny
![]()
Binnenkort maar es op herhaling!
quote:Ja, dan slaan we 2003 maar even over. Dat lijtk me dan geen goed gesternte.
Op woensdag 5 november 2003 19:13 schreef Knorretje het volgende:[..]
yep in het nieuwe jaar ofzo
Zou een mooie start voor ons zijn iig
2003 heeft tot nu toe alleen mzar ellende, levens en vriendschappen gekost
quote:Hoeveel weken ben jij eigenlijk officieel Xeliana? Loena kan het bijna niet bijhouden met al die zwangeren hier
Op woensdag 5 november 2003 19:07 schreef Xeliana het volgende:
YESYESYES!!!!!
Wat leuk voor je LadyS, gefeliciteerd!!
En wat een fantastisch dikke streep!!!Ik heb trouwens ook gewoon meteen een verloskundigenpraktijk gebeld toen ik wist dat ik zwanger was. Ze adviseerden me om ook de huisarts meteen te informeren, wat ik daarna ook gedaan heb.
Onze klusperiode is nu weer ten einde en de twee woelige wachtweken zijn begonnen. Ik hoop zelf natuurlijk nog even mee te liften op de waanzinnige babyboom van de afgelopen tijd hier O ja, we hebben weer een nieuwe voorraad gelukssterretjes nodig hier, joehooee...
Sjeen, wat leuk dat je je bij ons voegt. Na al die kersverse zwangeren hier hebben we wel behoefte aan wat verse tweede streepjesdames
quote:nee... heb een onregelmatige cyclus. heb bij babybrabbel de laatste 3 cyclussen ingevuld en de gemiddelde cyclus duurt dus 46 dagen. dan zou mijn nod 4 november zijn en ik had voor mezelf een veiligheidsmarge ingebouwd. Vandaar dus. En vanwege de pijnlijke tieten en jullie gepush (
Op woensdag 5 november 2003 19:14 schreef moussy het volgende:
wow, das een mooie streep!! Weet je zeker dat je pas over 5 dagen je nod zou hebben?
Hmm en ik ben ook eerst bij de huisarts geweest, die heeft me verteld onder welke verloskundigenpraktijk ik val (de stad is in wijken ingedeeld) (daar ga ik morgenvroeg naartoe).. Wel leuk om eens met goed nieuws bij je huisarts te komen, vindt hij/zij ook leuk Dus op zich kan ik je dat wel aanraden..
Wij hebben de familie nog niets verteld, onze bedoeling is om eerst morgen te kijken of alles goed is en wat de verwachte geboortedatum is, en dan met Sinterklaas de familie in te lichten
/edit
Kun jij met jouw onregelmatige cycli niet ook beter een termijnecho vragen trouwens? De kans is dan toch groot dat de conceptiedatum niet twee weken na de eerste dag vd laatste menstruatie is geweest maar later?
[Dit bericht is gewijzigd door poemojn op 05-11-2003 19:49]
Ik heb nog even gekeken in het andere topic en volgens mij zijn daar al 5 ex-tweede streepjes in het lijstje zwangeren
en 20:00 Yorin 'bevallingsverhalen' http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=855723&tab=3
ps. probeer inderdaad het verdriet van je vriendin te scheiden van jouw zwangerschap. Ga je in ieder geval niet schuldig voelen, en zeg ook gewoon tegen haar dat je het een moeilijke situatie vindt maar dat je er voor haar wil zijn. Dat gooit de boel mooi open voor jullie allebei.
Maar vooral: genieten!!!!
Ik ben trouwens heel relaxed met de positieve test naar mijn man gelopen (die zat te computeren), heb hem nonchalant op zijn toetsenbord gegooid en ben toen naar de keuken gelopen. Hij heeft een paar minuten een beetje suf dat ding zitten bestuderen en toen viel opeens het kwartje.
WOW, wat een leuk nieuws!!! Ben stiekem een beetje jaloers, het is zo'n ontzettend spannende tijd....!!
Zie je nou wel!!!! Gefeliciteerd LadyS!
quote:Mijn NOD is ook op 20 november Little-Angel, alleen dan zonder veiligheidsmarge...
Op woensdag 5 november 2003 15:05 schreef Little-Angel het volgende:
gaan de dames die nu rode duivels hebben en de dames die aan het klussen zijn zich ook nog even melden wanneer hun NOD dag is?Mijne houdt ik maar op 20 november (dan ben ik als het goed is 2 dagen overtijd, als het tenminste eens een keer mee wilt zitten).
Wil iemand dit ook in een lijstje gooien? Thanks
quote:Ik hoop dat mijn vragen vaker ondergesneeuwd raken door zulk geweldig nieuws
Op woensdag 5 november 2003 15:43 schreef easy-going het volgende:[..]
Je vraag is een beetje door het goede nieuws van LadyS ondergesneeuwd geraakt.
Dit komt mij bekend voor, het duurde bij mij even voordat ik de link legde tussen ovulatie en die pijn ik dacht altijd dat ik last van mijn darmen ofzo had, en als het dan weer weg was,was het zo weer vergeten, maar de maand dat ik het door had, hebben we er meteen gebruik van gemaakt ondanks dat ik dus een rotgevoel in mijn buik had en het resultaat zie je hiernaast.
Dusse Go For It
Maar ik vind het wel heel lief dat jij, Catootje en Sjeen er op terugkwamen
En ik ben vooral ook erg blij dat ik niet de enige ben die dit heeft want ik was al bang dat er iets mis was.
Maar als ik het zo hoor kan ik er juist slim gebruik van maken
Alleen vrijen met die pijn Gelukkig is het voor een goed doel
PS wat een geweldig resultaat easy-going Zo eentje wil ik er ook!!!
quote:Ik ben om precies te zijn 5 weken en 5 dagen.
Op woensdag 5 november 2003 19:19 schreef Loena-tik- het volgende:[..]
Hoeveel weken ben jij eigenlijk officieel Xeliana? Loena kan het bijna niet bijhouden met al die zwangeren hier
quote:Mag ik mee doen met 2003 overslaan! Ik heb er nou wel genoeg van. Net effe iets te veel niet-leuke dingen.
Op woensdag 5 november 2003 19:17 schreef Catootje het volgende:[..]
Ja, dan slaan we 2003 maar even over. Dat lijtk me dan geen goed gesternte.
quote:nope niets van mijn kant, het ongi gevoel begint hier al weer flink te broeden, dit jaar komt er niet meer van, volgend jaar maar weer.
Op woensdag 5 november 2003 21:08 schreef Brighteyes het volgende:Hoewel, we hebben nog een staartje! Zullen we er nog iets leuks van maken? Knorretje, jij geeft de voorzet!
onze laatste kans is iig voor zover het nu voelt en er naar uit ziet verkeken om sint toch met z'n viertjes te vieren
Gefeliciteerd LadyS!!!!
Verder vind ik dat iedereen hier actief moet blijven reageren op goed nieuws (en ook op slecht nieuws, maar hoor liever goed)!
Want dan loopt dit topic goed snel vol! ...heb toch meer vertrouwen in even delen!
Gisteren lagen mijn vriendjelief en ik erg vroeg in bed. Hij voelde zich niet zo lekker. We lagen samen naar de Verloskundigenpraktijk te kijken, zegt hij opeens 'Wil jij ook zo'n babietje?' Mijn reactie was uiteraard 'ja, en jij?' Hij wilde ook zo'n klein babietje...
Dus gaan we deze maand echt proberen
Groetjes Sjeen
[offtopic] ja hoor Sugar, al kijk ik er niet elke dag in [/offtopic]
quote:Oké!
Op donderdag 6 november 2003 16:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
[offtopic] ja hoor Sugar, al kijk ik er niet elke dag in[/offtopic]
Sjeen, succes, maak maar een mooi baby'tje dan! En klets maar lekker mee tot het zover is (misschien wel heel snel?)!
quote:Ja maar Sinterklaas komt nog heel vaak terug naar Nederland hoor!
Op woensdag 5 november 2003 22:06 schreef Knorretje het volgende:[..]
onze laatste kans is iig voor zover het nu voelt en er naar uit ziet verkeken om sint toch met z'n viertjes te vieren![]()
En wie weet is het voor Alicia wel de laatste keer dat ze Sinterklaas alleen met pappa en mamma mag vieren
Alles zwangeren gefeliciteerd en alle niet zwangeren; houdt moed, bij zulke leuke mensen als jullie horen de kindjes gewoon thuis! En dat weet de ooievaar ook
*lurkt weer verder*
quote:dat weet ik ook wel, maar had zo gehoopt dat het zou lukken. En geen enkele sinterklaas zal zijn zo als nu. het voel gewoon klote en zit ffies in een dip, maar dat maakt niet uit, komt wel weer goed
Op donderdag 6 november 2003 18:44 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
Ja maar Sinterklaas komt nog heel vaak terug naar Nederland hoor!
En wie weet is het voor Alicia wel de laatste keer dat ze Sinterklaas alleen met pappa en mamma mag vieren
![]()
quote:Hmm, volgens mij heb ik het dan verkeerd begrepen... Ik had begrepen dat jullie met zijn drietjes wilden blijven omdat er kans was dat een nieuwe zwangerschap funest kon zijn voor je bekken.
Op donderdag 6 november 2003 19:07 schreef Knorretje het volgende:[..]
dat weet ik ook wel, maar had zo gehoopt dat het zou lukken. En geen enkele sinterklaas zal zijn zo als nu. het voel gewoon klote en zit ffies in een dip, maar dat maakt niet uit, komt wel weer goed
quote:klopt maar we voeren hier struisvogelpolitiek
Op donderdag 6 november 2003 19:37 schreef Troel het volgende:[..]
Hmm, volgens mij heb ik het dan verkeerd begrepen... Ik had begrepen dat jullie met zijn drietjes wilden blijven omdat er kans was dat een nieuwe zwangerschap funest kon zijn voor je bekken.
Erg leuk dat jullie blijkbaar dus toch aan nog een kindje kunnen denken!
Ik hoop dat het voor jullie lukt!
en slaapmeisje: tnx, maar denk dat je zelf al genoeg hebt om te dragen aan last
en nu weer leuk nieuws hoor, al dat gemiep van mij
Nog even voor Knorretje: het gaat de ene maand beter dan de andere maand. Dit keer heb ik er weer wat meer vertrouwen in en sta ik weer redelijk sterk in mijn schoenen. Komt natuurlijk ook omdat mijn NOD van 18 november nog niet zo dichtbij is. We praten wel verder zodra die in zicht is
quote:owwww. dat had ik dus ook, maar dan in vlagen
Op donderdag 6 november 2003 19:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
Leuk nieuws, leuk nieuws, ik heb sinds vandaag last van de kouwe pies
moet je mij horen.. hahahaha... lijkt wel alsof ik een echte ervaringsdeskundige ben
Ik ben vannacht wel drie keer mijn bed uitgeweest om te plassen (normaal kom ik niet 1 keer mijn bed uit) en vanmorgen was ik niet zo heel erg lekker. Zou het er dan toch misschien een keer van komen of is dit gewoon wishfull thinking?
quote:Klinkt wel veelbelovend! Wanneer is je NOD
Op vrijdag 7 november 2003 09:33 schreef Little-Angel het volgende:
Loena-tik ook jij MOET testen dan he! we zijn nu in een positieve flow hier dus ook jij moet gewoon zwanger zijn!!!!Ik ben vannacht wel drie keer mijn bed uitgeweest om te plassen (normaal kom ik niet 1 keer mijn bed uit) en vanmorgen was ik niet zo heel erg lekker. Zou het er dan toch misschien een keer van komen of is dit gewoon wishfull thinking?
quote:Little-Angel ik weet precies wat je bedoelt. In mijn geval heb ik gewoon behoorlijk last van PMS (zowel geestelijk als lichamelijk) en die symptomen lijken zo op vroege zwangerschapssymptomen dat ik er elke maand weer intrap en goed hoop heb. Rond mijn eisprong begint de ellende al en houdt pas op als ik weer ongi ben.
Op vrijdag 7 november 2003 11:06 schreef Little-Angel het volgende:
Ik ga er van uit dat ik 20 nov mijn NOD heb. In september had ik mijn eerste menstruatie dag op de 18e, in oktober op de 19e dus deze maand ga ik er maar van uit dat het de 20e is. Soms heb ik het idee dat ik het zo graag wil dat ik me allerlei dingen inbeeld die er misschien wel zijn maar niks te maken hebben met een zwangerschap. Daarom stel ik me maar negatief in dat kan het altijd meevallen.
Deze maand hebben we trouwens 1 ding anders gedaan dan al die maanden daarvoor. Het klusschema is door omstandigheden omgegooid en we hebben het dus op andere dagen dan normaal gedaan. Dan begin ik natuurlijk meteen weer te denken dat het deze maand dus wel raak MOET zijn
18 november heb ik mijn NOD en voor de zekerheid zet ik hem op 20 november (net als die van jou). Wel gezellig want dan kunnen we simultaan testen hier
Eerst moet natuurlijk Loena nog even positief testen om alvast de tweede streepjes op te warmen voor nog zo een babyboom
quote:YES, weer een live-test?
Op vrijdag 7 november 2003 11:19 schreef Loena-tik- het volgende:
Ben er heel koelbloedig onder hoor, ahem, maar ga nu ff een testje halen...
F5-knop in de aanslag...
Brrrrr, Slaapmeisje kan haast niet wachten, kun je nagaan hoe Loena zich voelt
Loena, schiet op!
jemig al de vierde zwangere in dit topic in nog geen maand tijd!!!
Echt heel erg van harte gefeliciteerd !!!!!!!!!
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Kom maar op met die babyboom, want Loena en fivehorizons hebben twee streepjes !!!
Gefeliciteerd!
Ik ben intussen een week geleden naar huisarts geweest omdat ik ZO'N pijn had in mijn onderbuik, links onderin, alsof ik blindedarmontsteking had! Dat heeft een dikke week geduurd, vanaf ongesteldheid van twee daagjes tot een dag of twee, drie geleden! Pijn joh!
Mijn huisarts heeft toen even gevoeld (inwendig ja!) en ze moest beetje lachen "hee, je baarmoeder zit wat meer naar links dan ik verwachtte!". Bleek dat ik dus pijn had aan baarmoeder. Kon geen kwaad en had ws te maken met die ongesteldheid die net weer op gang was gekomen.
Maar nu lees ik hier dat het ovulatiepijn kan zijn! En dan heb ik wel een goede eisprong, zeg, meteen vanaf ongesteld zijn tot en met drie dagen terug! Dus ja, als het nu niet raak is...!
Ben nog steeds blij dat mijn cylcus weer loopt en heb meteen alle vertrouwen terug!
NOD? Tja, zou mooi zijn als dat meteen regelmatig is en dan is het op 21 november!
Slaapmeis en Lttle-Angel... samen testen de 22e? Dan zijn we tenminste allemaal echt overtijd, hahaha!
Nou, kom op Loena-tik!!!!! Jij eerst!
quote:Echt???? Serieus, niet om nu in de sentimele stijlen te vervallen, maar m'n hart sprong echt op!
Op vrijdag 7 november 2003 12:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Kom maar op met die babyboom, want Loena en fivehorizons hebben twee streepjes !!!
Nou meiden, effe doorgaan dan met z'n allen en dan hebben we een complete babyboom van de zomer en een overbodig geworden topic.
GEFELICITEERD!
Onwijs cool!
Niet om weer een negative flow te veroorzaken, maar kan me voorstellen dat er soms het een en ander weggeslikt moet worden
En voor alle dames die dus zwanger zijn, het is jullie va harte gegunt hoor! Echt waar ben heel erg blij voor jullie! Mijn tijd komt ook wel.
alles sal reg kom. Aan niet zwangerzijn doen we niet meer....omhoog wil ik in het lijstje!
dikke kus van Loena
quote:Oh ja, goeie vraag. Want dat willen we natuurlijk ook wel weten.
Op vrijdag 7 november 2003 12:27 schreef ikikke het volgende:
Weet je man/vriend het al ? Zo ja, wat was zijn reactie ?
Of was jij nou degene van wie de man Peter heten waar door de chocoladeletter geen optie was?
quote:Ik heb hetzelfde gevoel, zet hem op
Op vrijdag 7 november 2003 12:27 schreef phileine het volgende:
Gefeliciteerd Loena!! Wat gaat het hier goed zeg, er komt er nog minimaal ééntje (zo niet twee of drie) bij dit deeltje, ik VOEL het gewoon!
(is het nou je vierde of je derde??)
Little-Angel: *KNUF* Ik ga weer met de duimen op mekaar voor de rest van de streepjes-dames!
En of iedereen maar lekker wil blijven mutsen/klagen/testen/nod-en enzo, want ik vind dit zo'n fijn topic om te lezen.
quote:Uhm ikke ? Denk het niet
Op vrijdag 7 november 2003 12:28 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Oh ja, goeie vraag. Want dat willen we natuurlijk ook wel weten.
Je hebt de afgelopen dagen vast wel wat leuke tips langs zien komen.Of was jij nou degene van wie de man Peter heten waar door de chocoladeletter geen optie was?
[Dit bericht is gewijzigd door ikikke op 07-11-2003 12:30]
quote:Ik heb de test samen met mijn mannie gedaan, ik durfde niet te kijken dus heeft hij dat gedaan, na een paar minuutjes kwam ik weer binnen, zit hij daar met een smile van oor tot oor, ja en toen wist ik het wel. We hebben wel ff saampies een traantje weggepinkt.
Op vrijdag 7 november 2003 12:27 schreef ikikke het volgende:
Weet je man/vriend het al ? Zo ja, wat was zijn reactie ?
quote:Nee, ik bedoelde Loena! Geeft niet.
Op vrijdag 7 november 2003 12:29 schreef ikikke het volgende:[..]
Uhm ikke ? Denk het niet
ben namelijk gewoon een meelezer
Had wel het idee geopperd voor de chocoladeletters maar de gelukkige was LadyS (of bedoelde je mij niet)
Maarreh...ben heel brutaal nieuwsgierig, maar voel me 'vrij' door het goede nieuws, zat even op jouw naam te kijken en ook alleen maar posts hier in dit forum. Gaan we binnenkort ook nieuws van jou krijgen?
Ik weet het schaamteloos, maar ik kan het niet laten.
quote:wheh...we wileln een zwangerkwartet! Pluis, loena, LadyS en ...... ???
Op vrijdag 7 november 2003 12:32 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Nee, ik bedoelde Loena! Geeft niet.
Maarreh...ben heel brutaal nieuwsgierig, maar voel me 'vrij' door het goede nieuws, zat even op jouw naam te kijken en ook alleen maar posts hier in dit forum. Gaan we binnenkort ook nieuws van jou krijgen?
![]()
![]()
quote:Dit is mijn derde, heb ik straks drie knullen en met pappa erbij vier, ga er al helemaal vanuit dat het weer een knul word, in onze familie zijn we niet zo goed in het maken van meiden...
Op vrijdag 7 november 2003 12:28 schreef Syrena het volgende:
Loena loena loena jaaaaaa!!!! Gefeliciteeeeeerrrd !!(is het nou je vierde of je derde??)
quote:nee denk niet dat we van mij binnenkort nieuws gaan krijgen, is niet de planning maar vind het allemaal erg leuk om hier mee te lezen en mee te leven.
Maarreh...ben heel brutaal nieuwsgierig, maar voel me 'vrij' door het goede nieuws, zat even op jouw naam te kijken en ook alleen maar posts hier in dit forum. Gaan we binnenkort ook nieuws van jou krijgen?![]()
![]()
quote:Daar moet je je man op aanspreken dan, die zorgen voor de Y (of de X)
Op vrijdag 7 november 2003 12:35 schreef Loena-tik- het volgende:[..]
Dit is mijn derde, heb ik straks drie knullen en met pappa erbij vier, ga er al helemaal vanuit dat het weer een knul word, in onze familie zijn we niet zo goed in het maken van meiden...
Ik ben toch zoooooooo benieuwd wat ik zal krijgen. Als ik kan krijgen heet dat (neeee ben niet bezig hoor, nog niet)
* Syrena droomt achter haar compje even weg....
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:42 schreef livelink het volgende:
Loena-tik, van harte zeg, met je twee streepjes!! November is gewoon een hele goede maand, dat heb ik nu wel door.
Nou Little-Angel, Sugar en ikke... samen testen op de 22e? Tjonge, als 18 november mijn NOD is en ik pas op de 22e kan testen... brrrr ik weet eigenlijk niet of ik het zolang kan volhouden hoor
quote:Absoluut Little-Angel. Zo voel ik het ook. En gewoon doormutsen met die handel hoor, daar is dit topic voor
Op vrijdag 7 november 2003 12:24 schreef Little-Angel het volgende:
Ik wou eigenlijk nog even zeggen dat juist hier op Fok (en met name in dit topic) ik mijn echte gevoel kan delen. Ik kanhier dus zo lekker negatief of positief zijn als ik me op dat moment voel. Ik ben nu gewoon in een happy mood en toen ik net hoorde dat die kantoormuts hier zwanger was kon ik dat gevoel ook met jullie delen. Ik heb er gewoon een paar "annonieme" vriendinnen bij bij wie ik mezelf kan zijn, zo zie ik het.
quote:En anders de meelezers hier in ieder geval niet!!
Op vrijdag 7 november 2003 12:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Tjonge, als 18 november mijn NOD is en ik pas op de 22e kan testen... brrrr ik weet eigenlijk niet of ik het zolang kan volhouden hoor
quote:Telefoonnummer uitwisselen met iemand die wel online kan? Dan hoor je gelijk hoe de rest heeft getest. Ik ben wel beschikbaar hoor..
Op vrijdag 7 november 2003 13:02 schreef Little-Angel het volgende:
En hoe ga ik jullie dan op de hoogte brengen van het testresultaat zo zonder compu in het weekend?
quote:Ik zie nu pas dat de 22e op een zaterdag is. Zelf zie ik het niet zitten om op mijn werk te testen want dat valt geheid op als ik de hele dag met een big smile achter mijn pc zit en van gekkigheid niet meer weet waar ik het zoeken moet (nu ga ik natuurlijk uit van een positieve test). Testen (als ik natuurlijk overtijd ben) wordt dus ofwel smorgens voordat ik naar mijn werk ga, of op die zaterdag.
Op vrijdag 7 november 2003 13:02 schreef Little-Angel het volgende:
En hoe ga ik jullie dan op de hoogte brengen van het testresultaat zo zonder compu in het weekend?
Vantevoren afspreken lijkt me dus geen succes en als we het een beetje verspreiden dan hebben de lurkers ook meer te lezen
quote:Ja, drie positievelingen in 1 keer is wat veel, lekker verdelen is leuker
Op vrijdag 7 november 2003 13:08 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Ik zie nu pas dat de 22e op een zaterdag is. Zelf zie ik het niet zitten om op mijn werk te testen want dat valt geheid op als ik de hele dag met een big smile achter mijn pc zit en van gekkigheid niet meer weet waar ik het zoeken moet (nu ga ik natuurlijk uit van een positieve test). Testen (als ik natuurlijk overtijd ben) wordt dus ofwel smorgens voordat ik naar mijn werk ga, of op die zaterdag.
Vantevoren afspreken lijkt me dus geen succes en als we het een beetje verspreiden dan hebben de lurkers ook meer te lezen
* Syrena laat haar nagels alvast groeien en bestelt een nieuwe F5 toets
quote:Precies, is ook veel leuker, zelf vertellen toch? Als je dan straks bevallen bent kun je dat (in de meeste gevallen) ook al niet zelf melden, dus het begin dan toch maar wel.
Op vrijdag 7 november 2003 13:16 schreef Little-Angel het volgende:
Dan test ik zelf wel op 21 november als het dan nog steeds geen rode vlag is. En dan kan ik het hier of Fok zelf komen melden.
quote:Ja dan bel je Phileine maar als je bevallen bent
Op vrijdag 7 november 2003 13:18 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Precies, is ook veel leuker, zelf vertellen toch? Als je dan straks bevallen bent kun je dat (in de meeste gevallen) ook al niet zelf melden, dus het begin dan toch maar wel.
(ik zie het helemaal voor me, merken jullie het?)
ik snap helemaal niets van mijn lichaam, elke keer als ik de hoop opgegeven heb heb ik weer aanwijzingen die kunnen duiden op. ik heb dus nu de griep te pakken, incl de keelpijn. Mijn bekken zijn helemaal gammel en heb alweer de kruk te pakken en als die tendens doorzet zal het niet lang duredn of ik ga weer gebruik maken van m'n knormobile. Ik voel me zo verwarrend en schommel heen en weer met alles
Loena gefeli trouwens.
Ow en danny houd het ook niet meer en gaat NU de deur uit toch een test halen, ondanks dat naar mijn idee de NOD nog niet geweest is, maar misschien is geen streepje nu wel net zo ruststellend als wel een streepje.
Ik duim mijn duimen blauw voor je!!!
het is dat m'n bekken zo vrdomde meer pijn doen dat ik hoop houd ow en danny blijft hoop houden daardat'hij opeens geen theezakkies naast hem heeft liggen maar een "lekker handje vol" aldus zijn bevindingen
weer een online test vandaag, spannend, Knorretje ik duim voor jullie!!!
Klinkt wel veelbelovend, verergerde bekkenklachten en... de griep!!!
Joepie Knorretje heeft de griep.!!!!
En Danny staat toch niet met een lege accu he!!! Of is ie lopen. Ik lees net dat die met de auto is.
Ik duim voor jullie.
quote:volgende keer beter, ik sluit gewoon achteraan aan in de rij, eerst jullie
Op vrijdag 7 november 2003 14:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
K*T!!!
quote:Hee baaaah!! *heledikkeknuffel* geeft.
Op vrijdag 7 november 2003 14:04 schreef Knorretje het volgende:[..]
volgende keer beter, ik sluit gewoon achteraan aan in de rij, eerst jullie
Ik wou dat ik al mocht testen...
Waar zijn die gelukssterretjes?
quote:Dat zat ik ook net te denken Sugar
Op vrijdag 7 november 2003 14:10 schreef Sugar het volgende:
Ik wou dat ik al mocht testen...![]()
(loer maar efkes in het Bewust alleenstaande moederstopic om te zien waar ik die vandaan heb)
(nee geen tweede streep nog hier, die is nog even op de hele lange baan gezet).
Loena, gefeliciteerd!
Hier zitten we weer in de wachtkamer, alhoewel ik er niet erg mee bezig ben, vandaar dat ik eigenlijk nooit post, maar wel zéér met jullie meeleef!
quote:leah wanneer is jouw NOD ??
Op vrijdag 7 november 2003 14:40 schreef Leah het volgende:
Jammer Knor!!! Ik volg je met argusogen![]()
Loena, gefeliciteerd!
Hier zitten we weer in de wachtkamer, alhoewel ik er niet erg mee bezig ben, vandaar dat ik eigenlijk nooit post, maar wel zéér met jullie meeleef!
Knorretje, jammer nou, maar jouw tijd komt echt hoor!!! Dikke knuffel
Groetjes Sjeen
Nod 28-11
quote:Wow het wordt druk hier rond die tijd...
Op vrijdag 7 november 2003 14:44 schreef Leah het volgende:
18 november (denk ik)!
18 november Leah
18 november Slaapmeisje
20 november Little-Angel
21 november Sugar
28 november Sjeen
Woeiiiiiiii
quote:dan wordt het in een ander topic druk..
Op vrijdag 7 november 2003 15:26 schreef Little-Angel het volgende:
EN ALS WE NOU EENS ALLE 5 ZWANGER ZOUDEN ZIJN!!!
quote:Dan gaan we een tweede streepjes feestje geven denk ik
Loena-tik- Gefeliciteerd!!
En de andere dames veel succes, het worden weer spannende tijden volgende week. En gewoon 1 voor 1 testen he, is voor ons veel leuker
en Knorretje, shit zeg dat het niet raak is, het kan nog wel he, net voor Sinterklaas.
herkenbaar?
quote:Kun je je eigen tweede-streepjes-zwangerschaps-gym-klasje oprichten
Aaw Knor ik zie nu je reactie pas, gaat goed komen, heus!
*deponeert ook nog een kilootje gelukssterretjes in dit topic*
ik ben wel errug actief voor een lurker he
Vergeet ik zo Loena te feliciteren
Lieve Loena, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap...
En de rest doet ook gewoon mee met de positive flow
Knorretje:
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 18:44 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
ik ben wel errug actief voor een lurker he
En ff een kleine mededeling van mij ; a.s. maandag heb ik een afspraak in het ziekenhuis vanwege het prikken waar ik zo tegenop zie...
Kom zo langzamerhand om in de afkortingen dat ik er ook niet meer zelf uit kom....
quote:20 november Piglet
Op vrijdag 7 november 2003 15:07 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Wow het wordt druk hier rond die tijd...
18 november Leah
18 november Slaapmeisje
20 november Little-Angel
21 november Sugar
28 november SjeenWoeiiiiiiii
Loena, van harte! Echt geweldig!
Knorretje, balen zeg. Dikke
En Loenatik: gefeliciteerd!! Geweldig, toch nog een extra zwangere in dit topic
Jeetje wat een positieve flow, ik hoop dat iedereen erin meevaart. Sterkte voor de dames die nog wachten op het tweede streepje. Over 2 weken weer zo'n mooie babystreepjesboom?
Kon de geluks sterretjes zo snel niet vinden, mag een bloemetje ook
quote:Dank je
Op zondag 9 november 2003 15:24 schreef LadyS het volgende:
fijne vakantie, Loena!!!
quote:Lieve Loena, veel plezier op vakantie! En lief dat je zo aan Slaapmeisje en mij denkt! Komt goed, hoor....
Op zondag 9 november 2003 14:58 schreef Loena-tik- het volgende:
Ben van de week weg op vakantie
Dan weten jullie dat, ik ben jullie dus niet vergeten( vooral voor Slaapmeisje en Sugar, kan me voorstellen dat jullie je een beetje ondergesneeuwd voelen!!!).
Zo, ik had het hele weekend geen pc en met die babyboom hier baalde ik daar flink van! Heb over jullie allemaal gedroomd en jullie waren allemaal zwanger!!!!
Vannacht heb ik over mezelf gedroomd en was ik .... inderdaad .... ook zwanger! Wist niet wat ik moest denken, joh! Zei het tegen vriendje en we stonden als twee kleutertjes naar die positieve test (let op, nog steeds een droom) te kijken...! Echt, hulpeloos, maar blij!
Gelukkig realiseerde ik me IN mijn droom al dat het een droom was... Teleurstelling viel dus mee vanochtend!
Maar hoe is het met jullie?
Weet je wat ik me laatst al afvroeg? Waar is Jansu? Jansu, de startser van het allereerste "wachten"-deel! Jansu, die toen nog Bonkie heette? Hoe is het met je?
En Miss_Sly zag ik in een ander topic! (zit nu een slotje op...)
Hoe is het met jou, Miss_Sly? Je was hier toch ook ooit? Misschien ben ik het vergeten en wilde je niet meer posten in dit topic? Ik weet het niet meer....!
Oh ja, en mijn NOD is op 22 november! Zat verkeerd!
Kussen voor allemaal!
Dus het is gewoon afwachten voor mij (en voor alle andere klussers natuurlijk ook).
quote:O, Little-Angel wat herkenbaar! Ik ben pas net begonnen, maar toch ook al reuze ongeduldig...
Op maandag 10 november 2003 15:27 schreef Little-Angel het volgende:
Ik ga pas vrijdag 21 november testen. Ik had van het weekend echt weer van die misselijkheidsvlagen over de gehele dag maar die lijken nu weer te zijn verdwenen. Ik hoop echt zo dat het deze maand eindelijk raak is en anders vraag ik aan de gyn op 4 december wat er aan gedaan kan worden. Ik weet het, ik ben een vreselijke ongeduld en ik moet moeder natuur waarschijnlijk gewoon haar gang laten gaan maar.................ik wil zo graag.......... net als jullie natuurlijk.Dus het is gewoon afwachten voor mij (en voor alle andere klussers natuurlijk ook).
ik heb ook gelezen dat het vruchtje pas ongeveer 6 - 8 dagen na de ovulatie gaat innestelen en dat je tot die tijd geen zwangerschapsverschijnselen kunt hebben. Dus daar hou ik me dan maar aan vast. Want verder voel ik me nog steeds hetzelfde , heb zeker nog geen blauwe-plekken-tieten
quote:hoi
Op maandag 10 november 2003 13:24 schreef Sugar het volgende:[..]
Lieve Loena, veel plezier op vakantie! En lief dat je zo aan Slaapmeisje en mij denkt! Komt goed, hoor....
Zo, ik had het hele weekend geen pc en met die babyboom hier baalde ik daar flink van! Heb over jullie allemaal gedroomd en jullie waren allemaal zwanger!!!!
![]()
Vannacht heb ik over mezelf gedroomd en was ik .... inderdaad .... ook zwanger! Wist niet wat ik moest denken, joh! Zei het tegen vriendje en we stonden als twee kleutertjes naar die positieve test (let op, nog steeds een droom) te kijken...! Echt, hulpeloos, maar blij!
Gelukkig realiseerde ik me IN mijn droom al dat het een droom was... Teleurstelling viel dus mee vanochtend!Maar hoe is het met jullie?
Weet je wat ik me laatst al afvroeg? Waar is Jansu? Jansu, de startser van het allereerste "wachten"-deel! Jansu, die toen nog Bonkie heette? Hoe is het met je?En Miss_Sly zag ik in een ander topic! (zit nu een slotje op...)
Hoe is het met jou, Miss_Sly? Je was hier toch ook ooit? Misschien ben ik het vergeten en wilde je niet meer posten in dit topic? Ik weet het niet meer....!Oh ja, en mijn NOD is op 22 november! Zat verkeerd!
Kussen voor allemaal!
nee hoor, ik ben een heel actief lurker, beleef met een beetje geluk zelfs de tests online mee, maar zelf zit ik niet (meer) in dit stadium. Ik heb mijn portie wel gehad, en heb de hoop op kinderen opgegeven en ben bezig om samen met mijn vriend een heel fijn leven voor ons samen te scheppen. Hopelijk komt daar volgend jaar een petekindje bij, want mijn zusje is hard bezig, maar aangezien ze lesbisch is en aangewezen op KI/IUI is dat ook wat langduriger.
Ik leef wel erg met jullie mee en herken ontzettend veel. Ik ben ook erg gelukkig als ik weer wat positieve berichtjes zie en ken jullie NOD ook bijna van buiten Verder ben ik maar gewoon stil, kan weinig nuttigs (of mutserigs) bijdragen
quote:Ik vind de bloemetjes echt leuk! Ik word er helemaal vrolijk van
Op vrijdag 7 november 2003 23:46 schreef Psyche2003 het volgende:
Loena-tik- gefeliciteerd envoor knorretje, volgende keer misschien ?
Kon de geluks sterretjes zo snel niet vinden, mag een bloemetje ook
mocht je de geluks sterretjes nog zoeken, volgens mij staan ze hier Wachten op een tweede streepje...5
Wij gaan deze week driftig aan de slag, hoop dat er iets van komt
Groetjes Sjeen
Nod 28-11
Vanmorgen keek ik op de weegschaal en ik ben in twee weken tijd 4 kilo aangekomen Het gekke is dat ik alleen een dikkere buik heb en dat de rest van mijn lichaam niet meedoet met dikker worden. Afgelopen weekend lagen Slaapvriendje en ik in bed en ik wreef over mijn bolle buikie. Ik zei tegen hem dat het met zo een bol buikje wel heel makkelijk is om even weg te dromen in een eventuele zwangerschap. Toen zei hij: dan doe je dat toch gewoon. Dat vond ik zo waanzinnig lief van hem dat ik spontaan begon te huilen
Gelukkig deze week lekker vrij van werk, dus de hele dag de tijd om lekker thuis te trutten. Met een boek op de bank en een mok thee binnen handbereik ziet de wereld er een stuk gezellig uit
Liefs allemaal,
Slaapmeisje
quote:We duimen voor jullie Slaapmeisje en Slaapvriendje!!!!
Op dinsdag 11 november 2003 20:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zoooooo ook nog even een berichtje van mij. Nog precies 1 week te gaan tot NOD. Sinds twee dagen ben ik met vlagen misselijk. Niet heel erg of zo, maar wel aanwezig op de achtergrond. Vooral savonds komt het opzetten en als ik opsta eventjes. Verder merk ik dat ik wat emotioneler ben. We zaten vanmiddag in de auto en toen moest ik bijna huilen van een liedje op de radio. Ook vanavond tijdens het tv kijken brak ik bijna in tranen uit. Waar gaat dit over? Het zal wel komen van die maandenlange spanningen elke keer als mijn NOD dichterbij komt, het lijkt elke maand wel zwaarder te worden.Vanmorgen keek ik op de weegschaal en ik ben in twee weken tijd 4 kilo aangekomen
Het gekke is dat ik alleen een dikkere buik heb en dat de rest van mijn lichaam niet meedoet met dikker worden. Afgelopen weekend lagen Slaapvriendje en ik in bed en ik wreef over mijn bolle buikie. Ik zei tegen hem dat het met zo een bol buikje wel heel makkelijk is om even weg te dromen in een eventuele zwangerschap. Toen zei hij: dan doe je dat toch gewoon. Dat vond ik zo waanzinnig lief van hem dat ik spontaan begon te huilen
Gelukkig deze week lekker vrij van werk, dus de hele dag de tijd om lekker thuis te trutten. Met een boek op de bank en een mok thee binnen handbereik ziet de wereld er een stuk gezellig uit
Liefs allemaal,
Slaapmeisje
Groetjes
Sjeen
quote:Vervelend, maar toch ook wel weer heel handig eigenlijk
Op woensdag 12 november 2003 14:53 schreef Sjeen het volgende:
Sjeen heeft weer last van het blindedarmontsteking-gevoel sinds gisterenavond (wel ff gebruik van gemaakt natuurlijk)
Groetjes
Sjeen
Groetjes Sjeen
quote:Jij hebt ons anders ook behoorlijk in spanning gehouden hoor
Op woensdag 12 november 2003 20:44 schreef LadyS het volgende:
volgens mij is het hier wel spannend aan het einde van de maand![]()
quote:
Op woensdag 12 november 2003 20:49 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Jij hebt ons anders ook behoorlijk in spanning gehouden hoor
Maar je hebt gelijk, het wordt volgende week als het goed is een drukke testweek hier
PS: ik ben zowat al de hele dag met vlagen misselijk
quote:Wat ontzettend lief van je
Op dinsdag 11 november 2003 22:20 schreef Psyche2003 het volgende:[..]
We duimen voor jullie Slaapmeisje en Slaapvriendje!!!!
Frequentie? De hele maand èlke dag, om de dag of alleen gericht op dag 11 - 14?
Houding? Nog speciale vermeldingen?
Na afloop? Nog speciale houdingen, do's en dont's?
Mensen, serieus, ik ben een beetje aan het dollen! Neem dit niet al te serieus... Maar wie wil antwoorden: doen!
Groetjes Sjeen
Nod 28-11
quote:Spannend, Little-Angel! Hoop er maar het beste van!!!
Op donderdag 13 november 2003 09:11 schreef Little-Angel het volgende:
Hoi Dames! Ik heb nu al twee dagen echt de meest pijnlijke borsten. Rennen, sexen etc doet pijn. En dat is niet hetgevoel dat ik normaal heb zo tegen mijn periode aan. Iemand enig idee?
Heej, ik ga me (even) wat minder laten zien hiero. Heb het druk en de laatste tijd levert het schrijven en lezen me wat minder op!
Sterkte allemaal, misschien ben ik er al heel snel weer, maar nu zit het me even dwars dat ik weinig "heb" aan het regaeren, delen en lezen...
quote:Sugar, geeft toch niks. We zien je wel weer als je iets nieuws te melden hebt, dan wel doen hoor!
Op donderdag 13 november 2003 09:36 schreef Sugar het volgende:[..]
Spannend, Little-Angel! Hoop er maar het beste van!!!
Heej, ik ga me (even) wat minder laten zien hiero. Heb het druk en de laatste tijd levert het schrijven en lezen me wat minder op!
Sterkte allemaal, misschien ben ik er al heel snel weer, maar nu zit het me even dwars dat ik weinig "heb" aan het regaeren, delen en lezen...
Liefs,
Slaapmeisje
quote:Little-Angel, hopelijk is het deze maand natuurlijk raak voor jullie. Ik wil je niet ontmoedigen ofzo, maar voor mij zijn de blauwe plekken tieten een maandelijks terugkomend iets (nu dus ook weer) en heeft meer te maken met mijn PMS dan met een evt. zwangerschap. Natuurlijk is het bij iedereen anders zoals dat bij LadyS bijvoorbeeld was die er anders geen last van had.
Op donderdag 13 november 2003 09:37 schreef Little-Angel het volgende:
Ja het lijkt wel op dat blauwe plekken gevoel. Net als of mijn man te hard heeft geknepen en dat ze flink beurs zijn. Ik wil niet te veel hopen eigenlijk dan is de telleurstelling misschien minder groot als het niet zo is.
Op naar volgende week, dan weten we meer
quote:Wow dat is dan inderdaad iets extras deze maand. Zou het dan nu onze maand worden Little-Angel? Mijn borsten doen in tegenstelling tot voorgaande maanden juist geen zeer, maar het lijkt wel alsof ze in de fik staan. Burning Breasts zullen we maar zeggen in plaats van tieten als konijnen
Op donderdag 13 november 2003 15:22 schreef Little-Angel het volgende:
Normaal heb ik ook wel last van mijn borsten maar dan zijn ze eerder gevoelig en geirriteerd dan pijnlijk. Nu zijn ze pijnlijk aanwezig, normaal is het in ieder geval niet. Plus ik heb meestal pas een dag of drie voor mijn NOD last hiervan en nu dus anderhalve week van te voren. Het is maar goed dat mijn man de test heeft opgeborgen.
Wanneer ga jij ook al weer testen? Ik denk dat ik vrijdagochtend ga testen omdat we vrijdagmiddag naar de dokter gaan om vruchtbaarheidsbehandelingen te bespreken. Hopelijk ben ik tegen die tijd natuurlijk niet ongesteld anders heeft het weinig zin, maar je weet maar nooit en we moeten natuurlijk elke maand van het positieve uitgaan toch?
Volgens mij komt het heel vaak voor dat er een bevruchting plaatsvindt, maar nu moet ie ook nog gezellig 9 maanden blijven zitten
quote:Wow meiden, dat klinkt hoopgevend
Op donderdag 13 november 2003 16:04 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Wow dat is dan inderdaad iets extras deze maand. Zou het dan nu onze maand worden Little-Angel? Mijn borsten doen in tegenstelling tot voorgaande maanden juist geen zeer, maar het lijkt wel alsof ze in de fik staan. Burning Breasts zullen we maar zeggen in plaats van tieten als konijnen
Wanneer ga jij ook al weer testen? Ik denk dat ik vrijdagochtend ga testen omdat we vrijdagmiddag naar de dokter gaan om vruchtbaarheidsbehandelingen te bespreken. Hopelijk ben ik tegen die tijd natuurlijk niet ongesteld anders heeft het weinig zin, maar je weet maar nooit en we moeten natuurlijk elke maand van het positieve uitgaan toch?
Jammergenoeg heb ik zelf nul komma nul kwaaltjes. Ben er dan ook redelijk zeker van dat het hier niet gelukt is deze maand. Jammer, maar het is natuurlijk ook pas de 2e ronde voor mij. Ik zal nog wel een beetje geduld moeten hebben (volgens m'n moeder ben ik er nu al te obsessief mee bezig ).
In de tussentijd duim ik me natuurlijk helemaal suf voor jullie. Dat hier maar een enorme 2e streepjesgolf mag plaatsvinden volgende week !
Maar dan moeten er ook wel weer wat nieuwe dames zich melden, anders ben ik zo alleen hier
Edit: Litlle Angelbijna vergeten... heb je al getest?
Of loop ik nu bij jullie alletwee een week voor?
Groetjes Sjeen
Nod 28-11
* LadyS houdt dat niet zo lang vol hoor
Sjeeeeeen, je bent inderdaad een week te vroeg hoor. Wel lief natuurlijk dat je met ons meeleeft, maar helaas moeten we nog eventjes geduld hebben. Mijn NOD is wel a.s. dinsdag, maar ik ben van plan om tot vrijdag te wachten met testen (lekker puh LadyS).
Vandaag was weer zo een dag dat ik de hele dag misselijk was. Nog steeds voel ik me niet helemaal jofel. Het ergste is nog dat mijn buik een opgeblazen ballon is terwijl de rest van mijn lichaam normaal is gebleven. Normaal gesproken heb ik maat 42/44, maar ik moest vandaag de stad in om een maat groter te kopen. De nieuwe broek die ik afgelopen maandag heb gekocht, kon ik vandaag niet meer aan omdat ie veel te strak zat. Een andere broek waar ik normaal gesproken in zwem daar ben ik uitgeknapt en die ligt nu in de vuilnisbak. Het kan toch niet zo zijn dat ik in 1 week tijd zoveel ben aangekomen Ik snap er helemaal niks meer van.
quote:Spannend Slaapmeisje! Ik heb geen idee of dit kan duiden op een mogelijke zwangerschap... Ik kom zelf ook enorm aan, maar dat komt omdat ik me helemaal suf snoep sinds ik getrouwd ben
Op vrijdag 14 november 2003 23:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi, daar ben ik even. Piglet, gewoon lekker mutsen hoor. Ik heb niet echt het idee dat ons soort gemuts te obsessief is. Lekker doen hoe je jezelf voelt en wat anderen en moeders ervan denken, tja jammer hoor het is jouw lijfSjeeeeeen, je bent inderdaad een week te vroeg hoor. Wel lief natuurlijk dat je met ons meeleeft, maar helaas moeten we nog eventjes geduld hebben. Mijn NOD is wel a.s. dinsdag, maar ik ben van plan om tot vrijdag te wachten met testen (lekker puh LadyS).
Vandaag was weer zo een dag dat ik de hele dag misselijk was. Nog steeds voel ik me niet helemaal jofel. Het ergste is nog dat mijn buik een opgeblazen ballon is terwijl de rest van mijn lichaam normaal is gebleven. Normaal gesproken heb ik maat 42/44, maar ik moest vandaag de stad in om een maat groter te kopen. De nieuwe broek die ik afgelopen maandag heb gekocht, kon ik vandaag niet meer aan omdat ie veel te strak zat. Een andere broek waar ik normaal gesproken in zwem daar ben ik uitgeknapt en die ligt nu in de vuilnisbak. Het kan toch niet zo zijn dat ik in 1 week tijd zoveel ben aangekomen
Ik snap er helemaal niks meer van.
Ook bedankt dat je vind dat ik nog niet obsessief ben. Ik ben er wel te veel mee bezig, dat weet ik maar hoe kun je er nu niet mee bezig zijn? Dat is voor mij echt onmogelijk...
En pech dan maar voor m'n moeder
Ik let er nu gewoon op dat ik het niet te vaak met haar er over heb
Gelukkig gaan we a.s. vrijdag naar de dokter, want ik heb het helemaal gehad met mijn lichaam. Wat een gedoe zeg! Elke maand heb ik weer andere verschijnselen die zouden kunnen duiden op een eventuele zwangerschap. We hadden dit keer zelfs al een werktitel bedacht voor het Slaapkindje voor het geval dat
Geen bloed geeft nog steeds moed, maar toch...
Helaas is het enige wat ik kan doen afwachten en stiekumpjes even wegdromen bij het idee dat het deze keer wel raak is
Hier weer eens een bericht van mij.
Ik heb een tijdje geprobeerd om niet zo met het zwanger raken bezig te zijn, vandaar dat ik hier al een aantal weken niet meer ben geweest.
Ondanks dat lukt het me niet om er niet zo mee bezig te zijn.
Dus....... I'm back!
Ik las dat er ook weer "nieuwe" bij zijn gekomen. Leuk joh!!
En.......... dat er weer zwangeren bij zijn!!
Geweldig!!!
Verder is hier alles goed.
We gaan 2 december lekker met z'n tweetjes naar New York!
Effe lekker er tussen uit en alles van ons afzetten en lekker genieten van elkaar. We hebben deze vakantie heel onverwachts geboekt en kijken er erg naar uit. Het zal ons vast goed doen en veel energie gaan geven.
Inmiddels is mijn NOD ook al weer in aantocht voor deze ronde.
Woensdag........... Ben benieuwd!
Verder heb ik al zeker 1,5 week last van afscheiding (cervixslijm) jakkes.
Hoe dat zo komt weet ik niet. Normaal heb ik dit ook wel, maar dan maar een dag of 3/4 rond mijn eisprong.
Verder geen rare dingen te bespeuren deze maand in/rond mijn lijf.
Misschien tot later vandaag,
Liefs jansu
quote:Jammer Little-Angel, maar ik ga er vooralsnog gewoon vanuit dat je te ongeduldig was
Op maandag 17 november 2003 13:24 schreef Little-Angel het volgende:
Ik kon het niet laten om vanmorgen te testen, volgens de predictor site veels te vroeg (kan pas 21 nov), maar toch eigenwijs en helaas de test was negatief. Maar ik ben nog niet overtuigd en wacht nog een paar dagen af om te kijken of het rode vlag wordt of misschien nog een test.
Heel lang verhaal hierboven, maar ik denk dat sommige zich er wel in kunnen vinden en ik niet de enige ben.
Jansu!!!!! Leuk dat je er weer bent!!!
Little-Angel jammer van je negatieve testje, maar natuurlijk te vroeg getest, dus er is zeker nog hoop!!!
Voor alle meiden hier, kom op, doe je best( slaat nergens op dat ik dit zeg, natuurlijk klussen jullie je suf ), Loena wil best het volgende tweede streepje openen hoor, ben de beroerdste niet
[Dit bericht is gewijzigd door Loena-tik- op 18-11-2003 11:35]
quote:Tja, wat zal ik er verder nog aan toe kunnen voegen of er over kunnen zeggen...........
Op maandag 17 november 2003 16:53 schreef Little-Angel het volgende:
Ik ga er ook nog maar even van uit dat ik gewoon weer eens te ongeduldig was maar toch is er achter in mijn hoofd ook een stemmetje dat steeds weer schreeuwt "weer niet gelukt". En daar heb ik best de balen van, mocht het niet raak zijn deze maand. Ik heb besloten dat OF ik wordt ongesteld deze maand OF niet, maar ik test lekker niet meer. Ik moet op 4 december in het ziekenhuis zijn voor een echo controle op cyste en ben ik niet ongesteld geworden en wel zwanger dan zie ik dat mooi op de echo en anders dan zal er wel weer een cyste zitten. In ieder geval ga ik even zeuren bij de gyn als ik niet zwanger ben. Ik wil er toch graag wat vaart achter hebben. (niet dat ik zo oud ben hoor, ben 24 jaar, maar ik wil het gewoon zo graag dat ik af en toe denk dat ik niet meer normaal kan functioneren, zo erg ben ik er mee bezig).
Heel lang verhaal hierboven, maar ik denk dat sommige zich er wel in kunnen vinden en ik niet de enige ben.
quote:Dikke knuf voor jou!!!
Op dinsdag 18 november 2003 11:34 schreef Jansu het volgende:[..]
Tja, wat zal ik er verder nog aan toe kunnen voegen of er over kunnen zeggen...........
Ikzelf loop ook al weken met deze gevoelens. En ja, je wordt haast gek van verlangen om zwanger te willen zijn.
Ik ben er gisteren ook weer lekker ingestonken. Moet eigenlijk morgen mijn NOD dag krijgen, maar had het geduld weer eens niet en heb een vroegtest gedaan. Negatief.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |