Ik weet niet hoe ik de fotoos eraf moet halen
Maar eigenlijk is het wel een beetje duidelijk
quote:Joh, een streep is een streep!!!
Op woensdag 5 november 2003 10:57 schreef LadyS het volgende:
vervolg van Wachten op een tweede streepje...6Ik weet niet hoe ik de fotoos eraf moet halen
En nu op naar het andere topic hoor!
En ik heb het live meegemaakt !!
Gefeliciteeeeeeeerrrd !!! *smak*smak*smak*
ik lees al een tijdje mee, ben zelf nog lang niet aan het zwangeren, maar ik vind dit zo leuk om te lezen!! (als er tweede streepjes zijn tenminste, voor de mensen zonder tweede streepje: Hij komt!!)
(ik mis een smiley die nog een bredere smile geeft dan die we al hebben)
quote:JOEPIEEE, weer een streepje! Gefeliciteerd
Op woensdag 5 november 2003 10:57 schreef LadyS het volgende:
vervolg van Wachten op een tweede streepje...6Ik weet niet hoe ik de fotoos eraf moet halen
Hoe is het nu met je? Erg geschrokken?
Wat zei de as papa ervan? Weet ie het al?
Ik wou nou net aan jullie vragen: "pappa" is dus op het werk.. voor de rest ben ik alleen.. nou ja, moet de hele dag op mijn nichtje passen, maar die snapt er ook niks van natuurlijk
Hoe deden jullie dat? gewoon bellen en het vertellen? of zal ik wat leuks kopen en hem dat vanavond geven?
Eigenlijk wil ik voor de rest dat niemand het nog weet, maar mijn schoonzusje woont nog hier in huis die zal vast wel wat merken
waaaahhhh... dit is echt raar, heb net even een potje zitten janken van schrik... wanneer hebben de andere zwangeren bijv. de huisarts gebed...
nou ja,, dat soort praktische dingen zitten er nu door mijn hoofd te malen..
Gelukkig slaapt ailani nu, kan ik even rustig bijkomen
Wie vertelde dat ook alweer? Phileine geloof ik he? die had het zelfde met Isa dacht ik
quote:Pff, ik wou dat ik antwoor dkon geven op je vragen... Als ik zwanger zou zijn zou ik Bert denk ik meteen opbellen, want dat moeten we heel hard gaan nadenken over wat en hoe... Het is absoluut niet de bedoeling om zwanger te worden voor ons nog. Maar ik kan me voorstellen dat je je vriend niet te lang wilt laten wachten en hem wilt bellen...
Op woensdag 5 november 2003 11:10 schreef LadyS het volgende:
Allemaal bedankt voor de felicitaties..![]()
en het meeleven
Ik wou nou net aan jullie vragen: "pappa" is dus op het werk.. voor de rest ben ik alleen.. nou ja, moet de hele dag op mijn nichtje passen, maar die snapt er ook niks van natuurlijk
Hoe deden jullie dat? gewoon bellen en het vertellen? of zal ik wat leuks kopen en hem dat vanavond geven?
Eigenlijk wil ik voor de rest dat niemand het nog weet, maar mijn schoonzusje woont nog hier in huisdie zal vast wel wat merken
waaaahhhh... dit is echt raar, heb net even een potje zitten janken van schrik... wanneer hebben de andere zwangeren bijv. de huisarts gebed...
nou ja,, dat soort praktische dingen zitten er nu door mijn hoofd te malen..Gelukkig slaapt ailani nu, kan ik even rustig bijkomen
Anders kun je altijd naar de winkel gaan en beschuit met muisjes gaan halen om hem daarmee te verrassen?
Of een linkje naar dit topic
Ik heb nog geen scenario voor zo'n moment, daar ga ik eens lekker over mutsen vandaag....
quote:Gewoon lekker een verloskundige uit jouw wijk bellen, weet je gelijk wanneer je voor het eerst kan langskomen, maar als ik jou was( maar let wel ik ben jou niet
en het meeleven
Eigenlijk wil ik voor de rest dat niemand het nog weet, maar mijn schoonzusje woont nog hier in huisdie zal vast wel wat merken
nou ja,, dat soort praktische dingen zitten er nu door mijn hoofd te malen..Gelukkig slaapt ailani nu, kan ik even rustig bijkomen
quote:Wat betreft het vertellen heb ik nog geen ervaring. Ik weet wel dat ik het aan m'n moeder zal gaan vertellen door een "oma's cake" te kopen en dat dan te geven. Kijken of ze het meteen snapt
en het meeleven
quote:ik vind het ook niet klinken, maar het is in ieder geval duidelijk wat er bedoeld wordt.. tenminste... dat denk ik
Op woensdag 5 november 2003 11:16 schreef Deetch het volgende:
Gefeliciteerd. Bewust klussen (wat een uitdrukking eigenlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |