abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14337883
Alweer tijd voor een nieuw deel van een van VBL's succesvolste threads.

Meteen een leuk nieuwtje:

quote:
'Ook Man United heeft oogje op Bosschaart'

3/11/2003 8 :44

'Bosschaart is hot', weet FC Utrechts algemeen directeur Martin Sturkenboom. Na Feyenoord en PSV blijkt ook Manchester United geïnteresseerd te zijn in de linkspoot, zo meldt het Algemeen Dagblad.

Zondag, tijdens het duel met SC Heerenveen, zat Martin Ferguson op de tribune voor Pascal Bosschaart. Ferguson, de zoon van Manchester Uniteds coach Alex én scout van de Engelse topclub, meldde zich al voor de tweede keer voor de 23-jarige Rotterdammer.

Naast Manchester United zijn ook Feyenoord en PSV gecharmeerd van Bosschaart, die als linksback en als linkermiddenvelder uit de voeten kan. Sturkenboom is op de hoogte van de interesse die andere clubs hebben in zijn speler. 'Nog geen club heeft officieel een bod op hem uitgebracht, maar het wordt moeilijk hem te behouden', verklaart de directeur in het AD.

Bosschaart heeft nog een contract tot medio 2005 bij FC Utrecht. 'Ik snap best dat Pascal sportief hogerop wil, maar het is niet zo dat hij zomaar uit de Galgenwaard mag weglopen. Om zijn nek hangt een behoorlijk prijskaartje. En dat bedrag willen we ook daadwerkelijk vangen.' Dat behoorlijke prijskaartje bedraagt vijf miljoen euro, wat afgelopen zomer voor Feyenoord reden was om af te zien van Bosschaart.

Bron: www.vi.nl

En United heeft volgens de geruchten interesse in meer Nederlands talent:
quote:
'Van der Vaart en Robben naar Old Trafford'

Waar tribalfootball.com zondag nog meldde dat Rafael van der Vaart hoog op het verlanglijstje van AC Milan staat, meldt Engelse tabloid News of the World dat de Ajax-aanvoerder samen met PSV'er Arjen Robben komende zomer de overstap naar Manchester United zou maken.

De twee jongelingen zijn een van de belangrijkste spelers in hun team. Van der Vaart is dat al een aantal seizoenen succesvol met Ajax, Arjen Robben brak vorig seizoen door in Eindhoven. Eerder in het seizoen werd al gemeld dat Van der Vaart al een voorcontract bij Manchester United getekend zou hebben.

Volgens News of the World is het echter niet waar dat een van de spelers al een voorcontract getekend zou hebben. Manchester United zou echter wel een eerste optie tot koop bedongen hebben bij Ajax en PSV.

Sir Alex Ferguson gaf een maand geleden al aan dat hij graag een speler als Van der Vaart bij zijn selectie wil voegen. Volgens Ferguson kan hij één van de beste spelers bij Manchester United worden.

Bron: www.voetbalzone.nl

pi_14337939
Nu valt Bosschaart voor een prikkie te kopen idd, maar ik kan me toch niet aan de gedachte ontrekken dat Bosschaart voor dat niveau nog absoluut te kort komt.

En bovendien hebben we bij United linksbacks zat.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_14338107
quote:
Op maandag 3 november 2003 09:47 schreef zjroentje het volgende:
Nu valt Bosschaart voor een prikkie te kopen idd, maar ik kan me toch niet aan de gedachte ontrekken dat Bosschaart voor dat niveau nog absoluut te kort komt.

En bovendien hebben we bij United linksbacks zat.

Ik vraag me ook af of Bosschaart het niveau bij United aankan. En de linksback positie is bij United met Silvestre, O' Shea & Fortune inderdaad goed bezet. Bosschaart zou daar dan waarschijnlijk op de bank belanden. Nee, ik denk dat hij beter een paar jaar naar PSV kan gaan, om dan vervolgens op z'n 26e ofzo naar een buitenlandse (top)club te vertrekken.

Van der Vaart zou ik overigens wel erg graag bij United zien spelen. Een echt goede linkshalf heeft United op het moment niet. En Van der Vaart kan ook mooi als vervanger van Scholes fungeren. Als Scholes wegvalt mis je toch heel veel aanvoer naar voren, Van der Vaart kan de rol van Scholes prima overnemen door achter Van Nistelrooy te spelen.

pi_14338697
En waar zou Robben moeten? Ipv Giggs
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_14338711
Ik denk dat Ferguson gisteren na 15 minuten huilend is weggelopen
pi_14339041
quote:
Op maandag 3 november 2003 10:29 schreef ChAoZ het volgende:
En waar zou Robben moeten? Ipv Giggs
Robben zou opzich kunnen, alleen dan vaak als vervanger van Giggs. We hebben op de rechter vleugel dan Fletcher (1e keus) en Ronaldo en op de linker vleugel Giggs (1e keus) en Robben. Denk echter dat Robben beter nog even kan blijven bij PSV om door te groeien. Robben is goed, maar ik denk dat hij nog niet goed genoeg is voor een buitenlandse topclub.
pi_14347005
Bosschaart moet het eerst maar eens laten zien bij een Nederlandse "topclub". Meteen naar Man Utd lijkt me wat te hoog gegrepen voorlopig.
pi_14347053
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:12 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Bosschaart moet het eerst maar eens laten zien bij een Nederlandse "topclub". Meteen naar Man Utd lijkt me wat te hoog gegrepen voorlopig.
Ja want daar krijgt hij het geluk mee natuurlijk.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 3 november 2003 @ 15:22:46 #9
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_14347376
quote:
Op maandag 3 november 2003 10:30 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat jij met een blauw/witte/pompebledden-bril naar de wedstrijd hebt gekeken, want Bosschaart speelde zeker een goede wedstrijd. Of hij het niveau van United aankan is iets anders...
pi_14347393
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja want daar krijgt hij het geluk mee natuurlijk.

De joden willen hem niet hebben toch? Hij zal wel naar PSV gaan. Bij 'n Nederlandse topclub heb je over de scheidsrechters niets te klagen over een heel seizoen bekeken.
pi_14347411
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:23 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

De joden willen hem niet hebben toch? Hij zal wel naar PSV gaan. Bij 'n Nederlandse topclub heb je over de scheidsrechters niets te klagen over een heel seizoen bekeken.

heerlijk
In Southern Sun
pi_14347482
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

heerlijk

Niet meer huilen dan tegenwoordig als Markje geen rode kaart krijgt als hij Raaf ondersteboven loopt.
pi_14349742
Lijkt me wel gunstig voor Utrecht dat United belangstelling heeft.... kunnen ze de vraagprijs wellicht hoog houden of zelfs nog verhogen... die engelsen hebben gewoon meer te besteden dan onze topclubs....
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 november 2003 @ 16:44:28 #14
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14349937
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:23 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Bij SCUM in ieder geval ook niet...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_14350272
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:44 schreef Doc het volgende:

[..]

Bij SCUM in ieder geval ook niet...

Hahaha, dat leuke verhaal weer
pi_14355566
Het zou me niks verbazen als ie stiekem naar Feyenoord gaat straks. Zak geld die Jorien op zolder heeft gevonden ofzo...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 november 2003 @ 20:24:04 #17
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14356357
quote:
Op maandag 3 november 2003 16:55 schreef Qi het volgende:

[..]

Hahaha, dat leuke verhaal weer

Ik hed er natuurlijk wel een bij moeten plaatsen
pi_14373324
quote:
Inderdaad, toen ie zag dat Bosschaart een Knopper in zijn zak had, moest ie janken van 't lachen...

Bosschaart komt uiteraard tekort voor het niveau van Man U, maar aan de andere kant stuurt Alex zijn zoon natuurlijk niet voor niets naar Utrecht. En wie weet wil ie m wel op het middenveld ipv als linksback

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 4 november 2003 @ 16:06:36 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_14377925
HAMBURG (ANP) - De transfervrije doelman Oscar Moens begint dinsdag aan een testweek bij de Duitse bundesligaclub HSV. De 30-jarige keeper is sinds zijn vertrek bij AZ in september op zoek naar een nieuwe werkgever. Eerder liep een oefenstage bij Tottenham Hotspur op niets uit.

HSV, de club van de Nederlandse verdediger Nico-Jan Hoogma, heeft een vervanger nodig voor doelman Martin Pieckenhagen, die door een zware knieblessure langdurig is uitgeschakeld.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_14378379
quote:
Ferguson bekijkt woensdagavond Kompany

Manchester United heeft de hoop nog altijd niet opgegeven om Vicent Kompany in januari of volgende zomer aan te trekken. Niemand minder dan Alex Ferguson zelf gaat de jonge talentvolle verdediger woensdagavond bekijken in het Champions League-duel met Celtic.

United is nog altijd niet zeker over het lot van verdediger Rio Ferdinand, die een lange schorsing riskeert nadat hij niet kwam opdagen voor een dopingtest. Daardoor blijft de Engelse topclub aan de mouw van Kompany trekken. United zou zelfs een transfer in januari al zien zitten.

De 17-jarige verdediger gaf zelf echter eerder al aan nog zeker een seizoen door te willen bij de Belgische topclub.

pi_14378454
quote:
Op maandag 3 november 2003 19:56 schreef methodmich het volgende:
Het zou me niks verbazen als ie stiekem naar Feyenoord gaat straks. Zak geld die Jorien op zolder heeft gevonden ofzo...
Dat vrees ik ook, ik zou hem best bij PSV willen zien. Op het PSV-forum is er echter een doorgaans zeer goed ingelichte bron die beweert dat het zo goed als rond is met PSV. Feyenoord heeft zich verder redelijk belachelijk gemaakt op de Nederlandse transfermarkt de laatste jaren.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 4 november 2003 @ 19:20:11 #22
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14382880

Bas Roorda voor drie jaar naar FC Groningen

Voor Bas Roorda lijkt de cirkel nu dan rond. De reservedoelman van Roda JC keert vanaf komende zomer voor drie jaar terug bij FC Groningen.

Afgelopen seizoen waren FC Groningen en Bas Roorda ook al in gesprek over een overgang van de keeper waar hij zijn carrière in 1992 begon. De dertigjarige doelman besloot na die onderhandelingen echter om nog een jaartje in Kerkrade te blijven, vooral omdat FC Groningen verder ging met Roy Beukenkamp.

'Het liep toen stuk op het feit dat Groningen geen geld had om twee eredivisiewaardige keepers te betalen. Ze kennen daar veel duidelijker dan Roda een eerste- en tweede keeper en daar is het salaris ook naar', aldus Roorda afgelopen week.

Het aanblijven van Beukenkamp is ook nu weer een belangrijke overweging voor de geboren Assenaar al dan niet voor FC Groningen ter kiezen. Roorda verliet het Oosterpark in 1996 voor NEC, voor hij in 2000 voor Roda JC koos. Daar verloor hij de concurrentieslag met eerst Zeljko Kalac en vervolgens Vladan Kujovic.

FC Groningen en Bas Roorda kwamen een verbintenis voor drie seizoenen overeen. De keeper zal in de zomer van 2004 de overstap naar het Oosterpark maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Kaalhei op 04-11-2003 19:20]

Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_14383718
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 16:29 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat vrees ik ook, ik zou hem best bij PSV willen zien. Op het PSV-forum is er echter een doorgaans zeer goed ingelichte bron die beweert dat het zo goed als rond is met PSV. Feyenoord heeft zich verder redelijk belachelijk gemaakt op de Nederlandse transfermarkt de laatste jaren.

Tja, ik zeg 3 dingen:

1. Die geldzak van Joriens zolder noem ik niet voor niks.
2. Welke van de 2 clubs heeft het hardst een linksback nodig?
3. Wat is de favoriete club van Bosschaart?

Kortom: ik zou best een beetje verbaasd zijn als hij daadwerkelijk naar PSV zou gaan. Maatje Kuijt zit overigens ook nog in de Kuip.

www.thuisuiteten.nl
pi_14393931
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tja, ik zeg 3 dingen:

1. Die geldzak van Joriens zolder noem ik niet voor niks.
2. Welke van de 2 clubs heeft het hardst een linksback nodig?
3. Wat is de favoriete club van Bosschaart?

Kortom: ik zou best een beetje verbaasd zijn als hij daadwerkelijk naar PSV zou gaan. Maatje Kuijt zit overigens ook nog in de Kuip.

Als Feyenoord niet kan of wil betalen wat Utrecht vraagt en een andere club kan en wil dat wel, dan gaat hij gewoon niet naar Feyenoord. Die kans lijkt me best wel aanwezig eigenlijk, aangezien Feyenoord het wel vaker moet afleggen als het om geld gaat.
pi_14393941
Ik sta niet verbaasd te kijken als er ineens een club als Hertha of zo ineens met 'm aan de haal gaat
Ik weet dat dat soort clubs nog niet echt genoemd zijn ivm hem, maar als die menen een speler op een positie nodig te hebben, hebben ze het geld wel om er een aan te trekken
Nu ook Zuid Afrika
pi_14405505
Kan ook, maar ik houd het toch gewoon op Feyenoord.
www.thuisuiteten.nl
pi_14408931
quote:
Real moet Inter nog eens 10 miljoen betalen voor Ronaldo

MADRID, 5 november 2003 16:04 - Real Madrid moet Inter alsnog 10 miljoen euro betalen voor de transfer van Ronaldo. Dat heeft de arbitragecommissie van de FIFA bepaald.
De ex-PSV'er werd vorig jaar zomer na een tumultueuze transfersaga door Real voor 45 miljoen euro overgenomen van Inter. In de deal was de overstap van Solari van Real Madrid naar Inter betrokken. De Argentijn weigerde echter naar Milaan te verhuizen. Daardoor meende Inter recht te hebben op financiële compensatie van 10 miljoen euro. De arbitragecommissie van de FIFA was het daarmee eens.

Bron: www.voetbalonline.nl

Zou Ronaldo terug gaan naar Inter? Hij ligt, naar het schijnt, niet zo goed bij Real en zijn probleem bij Inter, Cuper, is inmiddels opgelost. Zelf heeft hij ook recent nog aangegeven ooit weer voor Inter te willen spelen. Misschien dat Inter, met een bijbetaling van wat miljoenen euro's, Ronaldo weer terug kunnen kopen. Ze hebben immers ook nog geen adequate vervanger voor Crespo.
pi_14409819
Dries Boussatta zou naar Sheffield United gaan meldt Nos TT
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 5 november 2003 @ 18:22:36 #29
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14410002
quote:
Kevin Begois opvolger Bas Roorda

Kevin Begois, Keeper van VVV keert terug naar Roda JC.

Hij zal de vertrekkende Bas Roorda gaan vervangen.

Kevin Begois die door Roda vorig seizoen was aangekocht van het Belgische KV Mechelen, was gestald bij de ploeg uit Venlo om daar verder te rijpen. Nu lijkt, vooral door zijn sterke optreden, zijn kans gekomen om de overstap te maken naar Roda zelf.

bron:
L1-radio

Hoe verassend.

Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_14412445
quote:
Technisch directeur Streuer onderhandelt met Real Zaragoza en Yordi

Technisch directeur Jan Streuer is op dit moment in Spanje om te onderhandelen met de Spaanse promovendus Real Zaragoza voor een overgang van spits Yordi González.
Volgens de Spaanse sportkrant Marca heeft Vitesse voldoende financiële middelen om Yordi in te lijven. Vitesse wil Yordi op dit moment graag op huurbasis overnemen met een optie tot koop.

Ook Jérez, uit de segunda division, is een serieuze kandidaat om de aanvaller van Zaragoza over te nemen. De 29-jarige spits komt bij Zaragoza weinig aan spelen toe nu zijn trainer Paco Flores de voorkeur geeft aan andere spitsen.

Yordi zelf ziet een overgang naar Vitesse wel zitten. "Ik wil graag aan spelen toe komen. Mijn situatie bij Zaragoza is op dit moment niet best, Vitesse is een mooie club waar ik graag zou willen spelen. Ik heb begrepen dat Vitesse er niet best voor staat, ik wil ze graag uit de sportieve problemen helpen. De primera division is de mooiste competitie ter wereld, alleen heb je er weinig aan als je niet speelt."

Bron
quote:
Vitesse test Belgische Kroaat Brncic

Vitesse, dat zich zo snel mogelijk wil versterken, krijgt volgende week maandag Drazan Brncic op proef. De 32-jarige Kroaat heeft een Belgisch paspoort en staat momenteel nergens onder contract. Hij kan om die reden buiten de reguliere transferperiode worden aangetrokken. Middenvelder Brncic speelde vanaf 1995 voor het Belgisch Charleroi en verhuisde in 1998 naar de Italiaanse serie A club Cremonese. In 2000 tekende Brncic bij AC Milan, waar de technische begaafde speler niet doorbrak. Milan verkocht hem in 2001 aan stadgenoot Internazionale. Vorig seizoen speelde Brncic voor Venezia in de serie B.

Bron: De Gelderlander 04-11-2003

pi_14433463
quote:
Manchester United aast op Chinese spits (18)

Manchester United is bezig om Dong Fangzhuo naar Engeland te halen. De Engelse kampioen is volgens Lin Lefeng - de voorzitter van topcub en landskampioen Dalian Wanda - zelfs in gesprek over een transfer in januari.
'De Engelse club is zeer geïnteresseerd in onze speler. Zodra de markt in januari weer opent, zou Dong best eens kunnen tekenen bij Manchester', aldus de preses van de club uit het noord-oosten van China.

Dong maakte tijdens zijn stage in september indruk bij Manchester United. De achttienjarige centrumspits scoorde in zijn eerste oefenduel direct twee keer en keerde enthousiast terug naar China. 'Ik kan van al deze spelers veel leren, vooral op tactisch gebied', aldus Dong. 'Ik zou dolgraag terugkeren naar die club.'

United zou een bod van ruim 850.000 euro hebben gedaan op de jonge aanvaller. Dalian Wanda vindt de speler meer waard en is zelfs bereid hem kosteloos te verhuren aan ManU in de wetenschap dat de club later alsnog over de brug komt.

De overgang van de talentvolle international zou buiten het sportieve aspect ook financieel lucratief kunnen zijn. United is uiterst populair in het Verre Oosten, al is dat met het vertrek van de nog veel populairdere David Beckham naar Real Madrid wat afgenomen. De komst van Dong zou het verloren terrein direct kunnen goedmaken.

Bron

Ding Dong

pi_14451377
Hij heeft er nog geen 4 gescoord of er gaan alweer geruchten

Fulham hope to sign Monaco striker Dado Prso, who scored four times in the Champions league match against Deportivo La Coruna. [Daily Mirror]

Nu ook Zuid Afrika
  vrijdag 7 november 2003 @ 10:42:17 #33
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14452833
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 09:22 schreef ChAoZ het volgende:
Hij heeft er nog geen 4 gescoord of er gaan alweer geruchten

Fulham hope to sign Monaco striker Dado Prso, who scored four times in the Champions league match against Deportivo La Coruna. [Daily Mirror]

Zei hij zelf toch niet zoiets van "Morgen zal Chelsea wel met een zak geld voor de deur staan"?
  vrijdag 7 november 2003 @ 10:51:37 #34
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14453024
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 10:42 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Zei hij zelf toch niet zoiets van "Morgen zal Chelsea wel met een zak geld voor de deur staan"?

Die zak met geld komt nu dus van de Thaise premier, die Fulham gekocht schijnt te hebben van onze eigen Muhammed.
pi_14453302
sinds wanneer is dat rond dan? het gerucht ging een tijdje terug, maar dat werd ontkend door Al-Fayed en vervolgens maakte die premier bekend dat ie het toch wel wilde. Maar voor de rest toch niets meer van gehoord
Nu ook Zuid Afrika
pi_14453475
Carini van Standard Luik naar Atletico Madrid.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_14459792
Chelsea are targeting Derby's 16-year-old winger Lee Holmes in the first wave of a recruitment drive for England's new generation.
The west London club will begin talks for the England Under-16 star when the January transfer window opens, says the Daily Telegraph newspaper.

Holmes cannot sign a professional deal until his 17th birthday in April.

Chelsea are keen to gather a wealth of young talent to supplement their star-studded £110m squad.

Chelsea is dus van plan al het talent wat maar rond loopt op te kopen...dat doen ze best goed.

pi_14472065
quote:
Internazionale aast op Valencia-spelmaker Aimar

Internazionale heeft serieuze belangstelling voor Pablo Aimar van Valencia. De 'Nerazzurri' hebben tien miljoen euro extra te besteden, nadat de rechter had beslist dat Real Madrid dit bedrag nog moest overmaken naar aanleiding van de transfer van Ronaldo.

Inter-trainer Alberto Zaccheroni is haastig op zoek naar een spelmaker voor Inter, en ziet maar weinig andere opties dan de Argentijn Aimar. Om de transfer voor Valencia interessant te maken zou verdediger Ivan Cordoba wel eens bij de deal betrokken kunnen worden.

Valencia lijkt hun meest waardevolle speler niet zo maar te willen verkopen, maar de niet al te rooskleurige financiële situatie van de Spaanse club zou kansen kunnen bieden aan Inter.

pi_14562131
Oscar Moens schijnt bijna rond te zijn met HSV.

Bayern München wil Carlos Tévez contracteren, het Argentijnse supertalent.

www.thuisuiteten.nl
pi_14574251
Kuranyi naar Schalke.
pi_14574298
Salomon Kalou in de winterstop naar excelsior
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_14574441
quote:
Op woensdag 12 november 2003 11:42 schreef Mindlight het volgende:
Salomon Kalou in de winterstop naar excelsior
zo kom je nooit van je 'feyenoord 2' imago af.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_14574637
Inter toont serieuze belangstelling voor Robben.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14574705
quote:
Op woensdag 12 november 2003 11:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Heb je 2 Ned. buitenspelers die nogal klein van stuk zijn en allebei last hebben van de vallende ziekte...

Heb je ook een bron

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_14574721
quote:
Op woensdag 12 november 2003 11:57 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Heb je 2 Ned. buitenspelers die nogal klein van stuk zijn en allebei last hebben van de vallende ziekte...

Heb je ook een bron

een of andre vage site, tribalfootball geloof ik.
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 november 2003 @ 12:06:50 #46
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_14574936
quote:
Op woensdag 12 november 2003 11:55 schreef Dylan Dog het volgende:
dadelijk is het enige team wat in europa nog echt met buitenspelers speelt Inter wie had dat ooit gedacht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_14575140
quote:
Op woensdag 12 november 2003 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

een of andre vage site, tribalfootball geloof ik.

zal dus wel onzin zijn.
pi_14580725
quote:
Op woensdag 12 november 2003 11:41 schreef zjroentje het volgende:
Kuranyi naar Schalke.
En Hinkel ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_14581852
quote:
Baseggio targets Inter move
Tuesday, 11 November 2003

Players: Walter Baseggio
Teams: Internazionale / Anderlecht

EXCLUSIVE
By Dominique Antognoni
Skysports.com can reveal that Anderlecht's gifted midfielder Walter Baseggio is ready to move to Internazionale.
The Brussels-based Belgian international has Italian parentage and is keen to fulfil a long-held ambition by moving to the Neroazzurri, providing the contacts are stepped up in 2004.

"Yes, Inter called," Baseggio told skysports.com. "My agent told me that there are already contacts.

"This time, I am ready, yes. I'm already an expert player.

"I have played 200 games with Anderlecht. I'm the captain. I have even played 50 games in the European Cup."

The 25-year-old former Belgian Player of the Year has sought advice from Rode Duivels legend Enzo Scifo, who was actually born in Italy.

Scifo had a disappointing spell with Inter but returned to Italy later in his career to impress with Torino.

"I have spoken with Scifo a number of times," added Baseggio. "I asked him about Italian football, the pressures.

"I asked him why he failed at the beginning and so on.

"He told me that I have to move not too young because it is terrible to play in Italy if you are not ready."

The reason grandparents and grandchildren get along so well is that they have a common enemy. | Bluelight.RU | Echte vrijheid? - Vrijmetselarij.NL
pi_14631440
In een of andere Griekse krant geeft Yannis Anastasiou aan dat hij een aanbieding heeft gekregen van PSV...
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 14 november 2003 @ 13:54:30 #51
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_14631628
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 13:47 schreef Dylan Dog het volgende:
In een of andere Griekse krant geeft Yannis Anastasiou aan dat hij een aanbieding heeft gekregen van PSV...
.
  vrijdag 14 november 2003 @ 13:59:24 #52
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14631784
quote:
Is Pieter van den Hoogenband op talentenjacht?
  vrijdag 14 november 2003 @ 14:09:58 #53
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_14632116
quote:
Dat heb ik ook gehoord, ja.
Hij zelf ontekent het echter.
pi_14632223
quote:
Kezman weg en dan Anastasiou terug
Nu ook Zuid Afrika
pi_14633084
quote:
'Ajax en PSV volgen Bosnische Duitser'

Zeventien jaar is hij pas, en topscorer van de junioren-Bundesliga. Zowel PSV als Ajax heeft de Bosniër Mustafa Kucukovic echter al in het vizier.
Kucukovic is een 1 meter 93 lange spits van Bosnische afkomst. Hij is afkomstig uit Buer, maar speelt tegenwoordig bij de A-junioren van VfL Bochum. Het is echter maar de vraag of de Bochummers ook op het hoogste niveau plezier aan de aanvaller zullen beleven, wanneer we vader Nuni mogen geloven.

'Ik moet op hem passen', zegt deze in Reviersport. 'Ik wordt constant belaagd door zaakwaarnemers, en hij heeft al aanvragen gekregen van Bayer Leverkusen, PSV en zelfs Ajax.'

Mustafa Kucukovic komt uit een voetbalgeslacht. Zijn vader Nuni is trainer/coach van SSV Buer in de Verbantslifa Westfalen II, zijn oom Demir Hotic is trainer van TuRu Düsseldorf. Het ligt in de bedoeling dat Hotic de belangen van Mustafa gaat behartigen, zodra de interesse voor Mustafa concrete vormen gaat aannemen.

'Demir loopt al een tijd mee in het wereldje', weet Nuni Kucukovic. 'Hij heeft goed contacten.'

Bron
pi_14633729
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 14:43 schreef brighton het volgende:

[..]

Bron

Die ene zin vind ik wel leuk eigenlijk. Aanbiedingen van Leverkusen, PSV, en ZELFS Ajax
pi_14636238
Anastasiou is na zijn eerste Roda-seizoen volgens mij benaderd door PSV, maar da's niet zo recent. Toen had ook Ajax interesse.
www.thuisuiteten.nl
pi_14638488
quote:
Op woensdag 12 november 2003 15:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

En Hinkel ook.

En die staat ook op het verlanglijstje van Leverkusen, evenals Hanke van Schalke.
pi_14656045
In een verklaring op de internetsite van RKC Waalwijk liet technisch manager Marcel Brands weten dat een eventuele huur van Maarten Stekelenburg niet aan de orde is voor RKC Waalwijk. De afgelopen dagen was een gerucht verspreid op internet dat RKC Waalwijk interesse zou hebben voor Stekelenburg nadat De Vogt geblesseerd raakte. Los van de vraag of Ajax en Stekelenburg open zouden staan voor verhuur, is dat voor RKC niet aan de orde. De ploeg heeft in Sinou een goede keeper en heeft andere prioriteiten dan een extra keeper aan te trekken, aldus Brands.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_14656854
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 14:51 schreef superjoden het volgende:
De ploeg heeft in Sinou een goede keeper en heeft andere prioriteiten dan een extra keeper aan te trekken, aldus Brands.

Als ik Brands was dan zou ik toch maar Stekelenburg nemen

pi_14658172
Advocaat naar fnoord, die heeft vanaf woensdag toch niks meer te doen
  dinsdag 18 november 2003 @ 10:35:08 #62
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_14722962
van der gouw op proef bij RKC
De Narcis van Gabon
pi_14755193
Hleb naar Liverpool.
pi_14881250
Liverpool are in pole position to sign PSV Eindhoven striker Mateha Kezman (The Mail on Sunday).
Nu ook Zuid Afrika
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 november 2003 @ 12:27:46 #65
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14884488
quote:
Op maandag 24 november 2003 10:27 schreef ChAoZ het volgende:
Liverpool are in pole position to sign PSV Eindhoven striker Mateha Kezman (The Mail on Sunday).
Liever Kezman dan Rivaldo.
pi_14884596
Hoorde bij Studio voetbal, geloof ik, dat Bosschaart waarschijnlijk met de winterstop verkocht wordt......weet iemand iets meer?
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_14884632
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:31 schreef Speed1971 het volgende:
Hoorde bij Studio voetbal, geloof ik, dat Bosschaart waarschijnlijk met de winterstop verkocht wordt......weet iemand iets meer?
Ja: PSV of Feyenoord.
Feyenoord heeft zijn voorkeur, PSV heeft misschien iets meer te besteden (en is sportief wat aantrekkelijker). Aan de andere kant bij Feyenoord speelt ie sowieso...
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 24 november 2003 @ 12:50:30 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14885038
quote:
Op maandag 24 november 2003 12:32 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ja: PSV of Feyenoord.
Feyenoord heeft zijn voorkeur, PSV heeft misschien iets meer te besteden (en is sportief wat aantrekkelijker). Aan de andere kant bij Feyenoord speelt ie sowieso...

Bij PSV weet je het maar nooit met die Koreaanse kwaliteitsbacks
pi_14887338
Neeskens naar Heerenveen
"Wat een gezeik over het pre-pensioen... je kan ook gewoon op je 50ste stoppen.... zoals Willem Endstra"
pi_14895127
quote:
Op maandag 24 november 2003 14:20 schreef DaPinky het volgende:
Neeskens naar Heerenveen
Is nu wel heel serieus aan het worden.
pi_14910484
Arsenal en ManU zijn geinteresseerd in Defoe (West Ham).
pi_14910497
Verpakovskis naar Bayern, AS Roma, Arsenal, Wolverhampton of Olympiakos.
pi_14910814
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 10:28 schreef zjroentje het volgende:
Verpakovskis naar Bayern, AS Roma, Arsenal, Wolverhampton of Olympiakos.
Daar kon je op wachten. Is er geen Turkse club die em wil hebben?
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 november 2003 @ 11:34:01 #74
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_14911849
quote:
'Guyt van TOP naar RBC Roosendaal'

25/11/2003 9 :04

Danny Guyt tekent binnenkort voor RBC Roosendaal. Volgens De Telegraaf staat alleen een medische keuring een overgang van de middenvelder van TOP Oss in de weg. Volgende zomer moet de geboren Leidenaar de overstap maken naar de West-Brabantse club.
Guyt is bij TOP bezig aan zijn vierde seizoen in het betaalde voetbal. De 22-jarige linkermiddenvelder kwam dit seizoen alle vijftien duels van de eerstedivisionist in actie en scoorde daarin drie keer. In totaal heeft de zoon van oud-FC Volendammer Cees Guyt al 105 wedstrijden achter zijn naam staan.

stapje omhoog dus
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 25 november 2003 @ 11:48:55 #75
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14912160
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 10:44 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Daar kon je op wachten. Is er geen Turkse club die em wil hebben?

Misschien wil Perugia 'm wel hebben
pi_14913310
quote:
Zowel Barcelona als Real Madrid geïnteresseerd in Davids

FC Barcelona en Real Madrid bereiden beide onderhandelingen voor die ze in januari met Edgar Davids willen hebben. De Nederlandse middenvelder heeft een contract bij Juventus dat aan het einde van dit seizoen afloopt, wat hem buiten zijn capaciteiten een zeer interessante speler maakt.

De interesse van AS Roma zou inmiddels wat geluwd zijn, doordat de financiële situatie het niet zou toelaten nog een grootverdiener op de loonlijst te hebben.

Sandro Rosell, de vice-president van Barça, zou met Frank Rijkaard de overgang al besproken hebben eerder deze maand. De technische staf van Real Madrid ziet in Davids de ideale vervanger voor Claude Makélélé, die eerder dit jaar de overstap naar Chelsea maakte. In Madrid zou men Davids graag centraal op het middenveld zien spelen met David Beckham.

pi_14913417
quote:
Internazionale, Juventus volgen Sneijder nauwlettend

Ajacied Wesley Sneijder heeft zich tijdens de play-off tegen Schotland in de kijker van de gehele wereld gespeeld. Volgens het Italiaanse Calcio Mercato zouden Internazionale en Juventus de 19-jarige middenvelder al nauwlettend volgen.

Sneijder is bij Ajax niet altijd zeker van een basisplaats, maar bezorgde Nederland vorige week wel kwalificatie door te scoren en voor drie assists te zorgen.

Sneijder's contract loopt nog door tot medio 2007 bij de Amsterdamse club, maar Inter president Massimo Moratti zou door Andy van der Meyde er op zijn geattendeerd dat de talentvolle middenvelder in de komende zomer een goede versterking voor Inter kan zijn.

pi_14913443
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 11:48 schreef twi het volgende:

[..]

Misschien wil Perugia 'm wel hebben

Wat heb je nu met je avatar gedaan man? ZONDE!
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 25 november 2003 @ 13:06:36 #79
73633 Het_Vijfde_Wiel
Mining Once & 4ever
pi_14913858
Als Sneijder verstandig is blijft hij nog tot en met het WK van 2006 in Amsterdam.
Soms is het beter iets moois te verliezen, Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_14913963
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 12:46 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Mooie ondertitel heb je.
pi_14914010
Roberto Mancini zou in de belangstelling staan van Real Madrid.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_14914083
Kily Gonzalez van Inter naar Lazio
Baseggio van Anderlecht naar Milan
Alex van Santos naar Milan
Fabiano van Sao Paulo naar Milan
  dinsdag 25 november 2003 @ 16:21:46 #83
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14919421
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 12:46 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

/offtopic: Even m'n team steunen in de komende zware dagen, na Milan (misschien pik ik Feyenoord er ook nog bij, al is dat niet zo zwaar ) gaat 'ie weer op de normale
pi_14966491
quote:
Liverpool, Manchester United, Arsenal and Newcastle are ready to fight it out for the signature of Leeds striker Alan Smith after the Elland Road club announced they were on the brink of administration. (The Sun)

Chelsea hope to sign Brazilian wonderkid Nilmar for £5.4m. The 20-year-old will go on loan to CSKA Moscow for a year if he joins. (Daily Mirror)

dat laatste een gebaartje terug naar CSKA voor Smertin?
Nu ook Zuid Afrika
pi_14981710
quote:
REAL MADRID LONKT NAAR NIEUWE STER
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Real Madrid wil een bijkomende stervoetballer aantrekken. Dat heeft voorzitter Florentino Perez gezegd. Ook dit jaar willen we de beste speler van de wereld bij ons laten tekenen. Meer zelfs, er is al mee gesproken, pochte Perez. De naam van de speler in kwestie wou Perez niet vrijgeven, maar hij zei wel "dat het niet om Ronaldinho gaat."

De namen die kenners verspreiden, zijn die van Liverpool-spits Michael Owen, Man U-aanvaller Ruud van Nistelrooy en Arsenal-speerpunt Thierry Henry. Bij Real kan het geld blijkbaar niet op.
  vrijdag 28 november 2003 @ 18:46:55 #86
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_15007197
quote:
Op donderdag 27 november 2003 20:09 schreef Biggs het volgende:

[..]

Het zou over Henry gaan. Miljarden schulden en dat blijft maar spelers kopen. Dat is toch gewoon competitievervalsing.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_15007320
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 18:46 schreef SaintOfKillers het volgende:

Het zou over Henry gaan. Miljarden schulden en dat blijft maar spelers kopen. Dat is toch gewoon competitievervalsing.

Ze hebben hun trainingscomplex verkocht en zijn zo goed als schuldenvrij., wel zou een salary cap goed zijn, want Real blijft maar kopen en als ze Henry kopen zou het betekenen dat of Ronaldo of Raul op de bank moet beginnen. Dat is te absurd voor woorden natuurlijk
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 28 november 2003 @ 19:00:08 #88
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15007453
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 18:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ze hebben hun trainingscomplex verkocht en zijn zo goed als schuldenvrij., wel zou een salary cap goed zijn, want Real blijft maar kopen en als ze Henry kopen zou het betekenen dat of Ronaldo of Raul op de bank moet beginnen. Dat is te absurd voor woorden natuurlijk

Kan het me ook niet voorstellen.

Real kan beter de beste verdedigende middenvelder van de wereld kopen, hebben ze een stuk meer aan.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 november 2003 @ 19:18:51 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_15007813
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 19:00 schreef mitt het volgende:

[..]

Real kan beter de beste verdedigende middenvelder van de wereld kopen, hebben ze een stuk meer aan.

en wie zou dat dan zijn?
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 28 november 2003 @ 19:20:20 #90
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15007849
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 19:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en wie zou dat dan zijn?

Keane

maar die halen ze niet, dus dan moet je denken aan Davids, Vieria, Baraja.

pi_15008211
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 19:00 schreef mitt het volgende:

Ze hebben Cambiasso al, op iedere positie hebben ze een wereldtopper staan, wie hebben ze in hemlsnaam nog nodig?
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15011639
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 19:20 schreef mitt het volgende:

[..]

Keane

maar die halen ze niet, dus dan moet je denken aan Davids, Vieria, Baraja.

Ze zullen inderdaad Davids wel halen. Hebben ze ook serieus interesse voor getoond.
pi_15018154
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 19:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ze hebben Cambiasso al, op iedere positie hebben ze een wereldtopper staan, wie hebben ze in hemlsnaam nog nodig?

Nesta.
  zaterdag 29 november 2003 @ 10:56:43 #94
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15018339
Iedereen met wie ze geld kunnen verdienen d.m.v. merchandising.
pi_15018513
PSV en Manchester United zijn afgehaakt voor Bosschaart, Feyenoord is de enige kandidaat nog...
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 29 november 2003 @ 12:37:49 #96
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_15019494
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:57 schreef Biggs het volgende:

[..]

Ze zullen inderdaad Davids wel halen. Hebben ze ook serieus interesse voor getoond.

vreemd is toch heel on Real Madrid, een speler halen waarvoor ze geen enorme afkoopsom hoeven te betalen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_15055821
quote:
AC Milan ziet Heitinga als alternatief voor Alex

Het goede optreden van Johnny Heitinga vorige week tegen AC Milan heeft meteen zijn vruchten afgeworpen. De Italiaanse club is momenteel in gesprek met Santos over een eventuele transfer van verdediger Alex. Mocht deze transfer afketsen, dan ziet AC Milan de 20-jarige Heitinga als goede alternatief, zo meldt Calcio Mercato.

De 21-jarige Alex is een grote, sterke verdediger en is de eerste keus van AC Milan. De gesprekken met Santos verlopen echter niet erg soepel, waardoor de Italiaanse grootmacht alvast op zoek is naar alternatieven.

maandag 1 december 2003 @ 11:39:24 #98
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_15055895
quote:
Op maandag 1 december 2003 11:35 schreef Qi het volgende:

[..]

zou erg onverstandig zijn van hem om al meteen naar Milaan te gaan.
  maandag 1 december 2003 @ 11:40:06 #99
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15055911
HOU GODVERDOMME JE POTEN THUIS, KUTCLUB!
  maandag 1 december 2003 @ 11:40:41 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15055925
quote:
Op maandag 1 december 2003 11:39 schreef pfaf het volgende:

[..]

zou erg onverstandig zijn van hem om al meteen naar Milaan te gaan.

Zo kan je het ook zeggen ja
  maandag 1 december 2003 @ 11:41:15 #101
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_15055935
Heitinga naar Milan. Zou ten eerste dom zijn zoals Pfaf al aangaf en ik denk dat Milan behoorlijk in hun buideltje moeten tasten. En Heitinga wil niet eens naar Milan op dit moment.
pi_15055983
quote:
Op maandag 1 december 2003 11:40 schreef twi het volgende:
HOU GODVERDOMME JE POTEN THUIS, KUTCLUB!
Ik denk trouwens dat Ajax hem toch niet zal laten gaan. Daarnaast denk ik dat Heitinga zelf ook niet zo snel bij Ajax zal willen vertrekken. Die gaat zeer waarschijnlijk pas over een jaartje of 2 à 3 weg als hij zijn huidige spel behoudt.

Spelers als Van der Vaart en Sneijder zullen veel eerder vertrekken denk ik.

maandag 1 december 2003 @ 11:45:50 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15056061
quote:
Op maandag 1 december 2003 11:42 schreef Qi het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat Ajax hem toch niet zal laten gaan. Daarnaast denk ik dat Heitinga zelf ook niet zo snel bij Ajax zal willen vertrekken. Die gaat zeer waarschijnlijk pas over een jaartje of 2 à 3 weg als hij zijn huidige spel behoudt.

Spelers als Van der Vaart en Sneijder zullen veel eerder vertrekken denk ik.

Het gaat me om het principe. Kunnen die kutgasten uit Milaan nou nooit eens met hun poten en portomonnee van onze spelers afblijven. Kotsmisselijk word ik ervan

Nog even en ze kopen de rechten op het shirt van Ajax

maandag 1 december 2003 @ 11:47:16 #104
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_15056093
Tja, die clubs stralen veel uit en hebben veel geld. Maar aub niet naar milaan dan. Ga dan naar Engeland ofzo.
  maandag 1 december 2003 @ 11:57:05 #105
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_15056320
Jeemig jongens jullie moeten je niet zo druk maken over het feit dat er eventueel spelers vertrekken bij Ajax.

Ajax heeft eindelijk door hoe er veel geld verdient kan worden met spelers. Ajax verkocht aan het eind van vorig seizoen voor zo n 30 miljoen aan spelers en toen dachten wij ook allemaal dat het vreselijk zou zijn. Niets is minder waar. Ajax heeft het kunnen opvangen en in mijn ogen zelfs sterker geworden. Zeker financieel gezien. VDV en Maxwell zullen waarschijnlijk ook verkocht worden aan het einde van dit seizoen en die twee te samen zullen ook wel bijna zo n 30 miljoen gaan opbrengen. Het seizoen erna zullen Sneijder en Zlatan wellicht verkocht worden en dat zal wederom weer goed zijn voor zo n 30 miljoen. En ook zal Ajax dat sportief gezien weer kunnen opvangen. Zeker nu van Gaal weer bij Ajax betrokken is en zich meer dan ooit kan richten op de scouting.

Misschien zie het het allemaal wel erg positief in maar er heel ver naast zal ik niet zitten.

Vergeet niet dat Ajax er sportief gezien nauwelijks op achteruit gegaan is en eigenlijk erop vooruit is gegaan. Financieel gezien heeft Ajax een enorme sprong voorwaarts gemaakt.

Ajax leidt op en verkoopt, iets dat een Ajax-supporter als geen ander weet en zich daar niet zo heel erg druk over hoeft te maken.

maandag 1 december 2003 @ 11:58:57 #106
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_15056376
quote:
Op maandag 1 december 2003 11:57 schreef Speed1971 het volgende:
Maxwell en Trabelsi kunnen toch transfervrij weg?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 december 2003 @ 12:00:27 #107
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_15056413
quote:
Op maandag 1 december 2003 11:57 schreef Speed1971 het volgende:
Jeemig jongens jullie moeten je niet zo druk maken over het feit dat er eventueel spelers vertrekken bij Ajax.

Ajax heeft eindelijk door hoe er veel geld verdient kan worden met spelers. Ajax verkocht aan het eind van vorig seizoen voor zo n 30 miljoen aan spelers en toen dachten wij ook allemaal dat het vreselijk zou zijn. Niets is minder waar. Ajax heeft het kunnen opvangen en in mijn ogen zelfs sterker geworden. Zeker financieel gezien. VDV en Maxwell zullen waarschijnlijk ook verkocht worden aan het einde van dit seizoen en die twee te samen zullen ook wel bijna zo n 30 miljoen gaan opbrengen. Het seizoen erna zullen Sneijder en Zlatan wellicht verkocht worden en dat zal wederom weer goed zijn voor zo n 30 miljoen. En ook zal Ajax dat sportief gezien weer kunnen opvangen. Zeker nu van Gaal weer bij Ajax betrokken is en zich meer dan ooit kan richten op de scouting.

Misschien zie het het allemaal wel erg positief in maar er heel ver naast zal ik niet zitten.

Vergeet niet dat Ajax er sportief gezien nauwelijks op achteruit gegaan is en eigenlijk erop vooruit is gegaan. Financieel gezien heeft Ajax een enorme sprong voorwaarts gemaakt.

Ajax leidt op en verkoopt, iets dat een Ajax-supporter als geen ander weet en zich daar niet zo heel erg druk over hoeft te maken.

ja en bovendien hebben ze het geld hard nodig, zonder spelers verkopen wordt er verlies geleden en het is en blijft een beurs genoteerd bedrijf.

maar k denk niet dat Heitinga gaat dit zeizoen, zou erg onverstandig zijn

DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 1 december 2003 @ 12:00:47 #108
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15056423
Alles wat van Gaal nu versiert komt pas over 4 à 5 jaar op dreef voor Ajax 1. Ik maak me er druk om in zoverre dat Milan nu gelinkt staat met Trabelsi, Maxwell, van der Vaart, Sneijder, Heitinga en ik meen ook Pienaar. Lekker elftal wordt dat dan volgend jaar. Wie weet beviel de ArenA zo goed dat ze volgend jaar hun thuisduels in Amsterdam komen spelen

Bovendien heb ik Kluivert, Reiziger, Davids en Bogarde nog als litteken in m'n ziel gegrift staan.

maandag 1 december 2003 @ 12:05:21 #109
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_15056619
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:00 schreef twi het volgende:

Bovendien heb ik Kluivert, Reiziger, Davids en Bogarde nog als litteken in m'n ziel gegrift staan.

Man ik zit onder de littekens!

Van Basten en Rijkaard zijn mijn grootste!

Maar de lijst is lang! Bergkamp, Roy, Davids, Kluivert, Finidi, Kanu, Chivu enz enz enz enz enz

pi_15056638
Ik vond jullie er al zo beschadigd uitzien
  maandag 1 december 2003 @ 12:07:07 #111
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15056665
Voordeel is dat alle contracten doorlopend zijn. Littekens voor spelers die zijn verkocht zijn er ook wel, maar voor Chivu & co hebben we tenminste nog aardig wat geld weten te vangen.
pi_15056765
Ach, het is eigenlijk ook nog niet eens zo erg zoals Speed1971 ook al zegt. Ajax incasseert keer op keer een grote zak geld en sportief is Ajax niet echt achteruit gegaan. Het vertrek van Mido, Chivu, Van der Meyde en Bergdolmo heeft Ajax uitstekend opgevangen. Deels door slim te kopen en deels door nieuw talent uit eigen opleiding in het eerste te zetten.

4 jaar geleden was Van der Vaart nauwelijks bekend en 3 jaar geleden was Sneijder nauwelijks bekend. Wie weet wat Ajax nu nog meer rond heeft lopen waar niemand weet van heeft? Misschien loopt er nu wel een nieuwe Van Basten of Cruijff rond!

maandag 1 december 2003 @ 12:25:50 #113
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15057048
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:11 schreef Qi het volgende:
Ach, het is eigenlijk ook nog niet eens zo erg zoals Speed1971 ook al zegt. Ajax incasseert keer op keer een grote zak geld en sportief is Ajax niet echt achteruit gegaan. Het vertrek van Mido, Chivu, Van der Meyde en Bergdolmo heeft Ajax uitstekend opgevangen. Deels door slim te kopen en deels door nieuw talent uit eigen opleiding in het eerste te zetten.
Mido, van der Meyde en Bergdolmo waren dan ook wel de meest te betreuren transfers van de afgelopen tijd. Mido en Bergdolmo MOESTEN weg, en van der Meyde was ook niet echt een betreurenswaardig vertrek. Chivu was een verlies, maar voor 18 miljoen euro hebben we veel plezier van alle aankopen (waarvan zowel Escudé als Sonck zich al deels/geheel terug hebben verdiend, door doelpunten of belangrijke reddingen in de CL).

En zo heel goed heeft Ajax in verhouding ook nog niet geboerd hoor. De transferbedragen die Ajax heeft gevangen voor spelers steken schraal af voor dezelfde spelers die na een jaar weer door zijn verkocht. Soms zijn de grootste toppers zelfs voor peanuts naar het buitenland vertrokken.

quote:
4 jaar geleden was Van der Vaart nauwelijks bekend en 3 jaar geleden was Sneijder nauwelijks bekend. Wie weet wat Ajax nu nog meer rond heeft lopen waar niemand weet van heeft? Misschien loopt er nu wel een nieuwe Van Basten of Cruijff rond!
Ja oké, er zijn gasten die zich ontwikkelen, maar je kunt na 5 wedstrijdjes van Heitinga.nou niet zeggen dat hij het al heeft gemaakt. Dan zeg ik tegen Milan, blijf met je poten van die gast af. Trabelsi heeft zich bewezen, van der Vaart is er rijp voor, maar gasten als Sneijder en Heitinga moeten ze voorlopig met hun poten af blijven.
pi_15057426
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:25 schreef twi het volgende:

[..]

Mido, van der Meyde en Bergdolmo waren dan ook wel de meest te betreuren transfers van de afgelopen tijd. Mido en Bergdolmo MOESTEN weg, en van der Meyde was ook niet echt een betreurenswaardig vertrek. Chivu was een verlies, maar voor 18 miljoen euro hebben we veel plezier van alle aankopen (waarvan zowel Escudé als Sonck zich al deels/geheel terug hebben verdiend, door doelpunten of belangrijke reddingen in de CL).

Ik vind die transfers zeker niet betreurenswaardig hoor, eerder goed:

-Mido (herrieschopper) --> 10 a 12 miljoen euro.
-Bergdolmo (oud) --> 800.000 euro.
-Van der Meyde (goed) --> 6 a 10 miljoen euro.
-Chivu (uitstekend) --> 18 miljoen.

Dat heeft Ajax helemaal niet verkeerd gedaan.

quote:
En zo heel goed heeft Ajax in verhouding ook nog niet geboerd hoor. De transferbedragen die Ajax heeft gevangen voor spelers steken schraal af voor dezelfde spelers die na een jaar weer door zijn verkocht. Soms zijn de grootste toppers zelfs voor peanuts naar het buitenland vertrokken.
Dat was vroeger wel zo, maar zoals je hierboven kunt zien heeft Ajax het de laatste tijd helemaal niet verkeerd gedaag in de transfermarkt.
quote:
Ja oké, er zijn gasten die zich ontwikkelen, maar je kunt na 5 wedstrijdjes van Heitinga.nou niet zeggen dat hij het al heeft gemaakt. Dan zeg ik tegen Milan, blijf met je poten van die gast af. Trabelsi heeft zich bewezen, van der Vaart is er rijp voor, maar gasten als Sneijder en Heitinga moeten ze voorlopig met hun poten af blijven.
Heitinga heb ik het ook niet over, ik heb het over Sneijder en Van der Vaart. Die twee hebben zich echt wel bewezen, dat zijn gewoon hele goede voetballers. Ik twijfel er niet aan dat Heitinga daar ook nog bij komt, want het is gewoon overduidelijk dat die gozer potentie heeft.
  maandag 1 december 2003 @ 12:51:07 #115
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_15057582
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:11 schreef Qi het volgende:
Op zondagmiddag RTL 5 Shell jeugdcompetitie

Bovendien loopt er zat talent op het moment, 't is natuurlijk altijd wel afwachten hoe ze zich verder ontwikkelen....

pi_15057659
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:51 schreef pfaf het volgende:

[..]

Op zondagmiddag RTL 5 Shell jeugdcompetitie

Bovendien loopt er zat talent op het moment, 't is natuurlijk altijd wel afwachten hoe ze zich verder ontwikkelen....

Ja, maar bij het grote publiek nauwelijks. Zo zou het heel goed kunnen dat er nu weer een groot aantal supertalenten rondlopen bij Ajax. Omgekeerde kan natuurlijk ook waar zijn...
pi_15058052
quote:
Op maandag 1 december 2003 11:35 schreef Qi het volgende:

[..]

Houdoe Heitinga!
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 1 december 2003 @ 13:42:10 #118
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_15058986
quote:
Op maandag 1 december 2003 13:10 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Houdoe Heitinga!

Heitinga gaan we pas uitzwaaien nadat we Robben,Kezman en van Bommel hebben uitgezwaaid
  maandag 1 december 2003 @ 13:50:53 #119
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15059226
quote:
Op maandag 1 december 2003 13:42 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Heitinga gaan we pas uitzwaaien nadat we Robben,Kezman en van Bommel hebben uitgezwaaid

Robben maakt het nog niet waar;
Kezman geniet nog te weinig belangstelling van een topclub, dat zagen we deze zomer maar weer eens;
van Bommel wordt zo langzamerhand te oud voor een carrièrestap.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 1 december 2003 @ 13:55:38 #120
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_15059354
quote:
Op maandag 1 december 2003 13:50 schreef sjun het volgende:

[..]

Robben maakt het nog niet waar;
Kezman geniet nog te weinig belangstelling van een topclub, dat zagen we deze zomer maar weer eens;
van Bommel wordt zo langzamerhand te oud voor een carrièrestap.

Ach PSV zal moeten verkopen aan het einde van het seizoen anders zullen zij veel moeiete hebben om de begroting sluitent te krijgen. Ook zullen de geldschieters die het mogelijk maakte dat Kezman naar PSV kwam hun geld terug willen hebben. En Liverpool wil Kezman graag kopen.
  maandag 1 december 2003 @ 13:58:20 #121
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15059442
quote:
Op maandag 1 december 2003 13:55 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ach PSV zal moeten verkopen aan het einde van het seizoen anders zullen zij veel moeiete hebben om de begroting sluitent te krijgen. Ook zullen de geldschieters die het mogelijk maakte dat Kezman naar PSV kwam hun geld terug willen hebben. En Liverpool wil Kezman graag kopen.

Vreemd dat Liverpool zich deze zomer dan niet liet zien voor Kezman. Misschien moet PSV bij DOS Kampen maar weer eens op zoek naar een wereldverdediger als Jaap Stam.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 1 december 2003 @ 15:03:23 #122
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15061043
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:44 schreef Qi het volgende:
Ik vind die transfers zeker niet betreurenswaardig hoor, eerder goed:

-Mido (herrieschopper) --> 10 a 12 miljoen euro.
-Bergdolmo (oud) --> 800.000 euro.
-Van der Meyde (goed) --> 6 a 10 miljoen euro.
-Chivu (uitstekend) --> 18 miljoen.

Dat heeft Ajax helemaal niet verkeerd gedaan.

Was een soort van mislukte sarcasme. Ik denk trouwens dat je Mido veel te hoog in schat qua transferprijs. Moet je eerder richting 4.5 miljoen euro zoeken denk ik, gezien anders Gent met de meeste winst ging strijken.
quote:
Dat was vroeger wel zo, maar zoals je hierboven kunt zien heeft Ajax het de laatste tijd helemaal niet verkeerd gedaag in de transfermarkt.

Heitinga heb ik het ook niet over, ik heb het over Sneijder en Van der Vaart. Die twee hebben zich echt wel bewezen, dat zijn gewoon hele goede voetballers. Ik twijfel er niet aan dat Heitinga daar ook nog bij komt, want het is gewoon overduidelijk dat die gozer potentie heeft.

Sneijder is goed, en was aan het begin van het seizoen goed. Maar van der Vaart is een klap verder dan Sneijder hoor. Sneijder z'n voetjes mogen ook wel eens weer naar de grond getrokken worden, want ondanks dat 'ie goed is, is 'ie nog lang niet zo ver als veel mensen denken.

Van der Vaart en Trabelsi verwacht ik transfers van komende zomer. Eventueel Maxwell, maar ik hoop dat die blijft. De rest van de groet blijft bij elkaar, en dat moet mijns inziens ook, anders begin je weer met gasten als Pique en Willems in het centrum van de verdediging zoals vijf jaar terug.

maandag 1 december 2003 @ 15:06:36 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15061121
quote:
Op maandag 1 december 2003 13:58 schreef sjun het volgende:

[..]

Vreemd dat Liverpool zich deze zomer dan niet liet zien voor Kezman. Misschien moet PSV bij DOS Kampen maar weer eens op zoek naar een wereldverdediger als Jaap Stam.

Die hebben ze ook gewoon geshopt bij Willem II hoor Jouw post geeft teveel krediet voor de scouting & opleiding van PSV.
pi_15061248
Is het wel zo logisch dat Van der Vaart getransfereerd wordt? Als hij zo doorgaat, is het niet op basis van dit seizoen in ieder geval. Hij heeft nog steeds niet de helft van de vorm van vorig seizoen. Nee, ook gisteren, ondanks die twee treffers.
  maandag 1 december 2003 @ 15:27:13 #125
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_15061662
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:11 schreef SCH het volgende:
Is het wel zo logisch dat Van der Vaart getransfereerd wordt? Als hij zo doorgaat, is het niet op basis van dit seizoen in ieder geval. Hij heeft nog steeds niet de helft van de vorm van vorig seizoen. Nee, ook gisteren, ondanks die twee treffers.
Die transfer is denk ik allang in kannen en kruiken. Hij speelde bij Ajax tot nu toe een matig seizoen maar in Oranje deed hij het aardig.

Ik hou het op 18 miljoen euro.

maandag 1 december 2003 @ 15:28:23 #126
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_15061691
Raffie had toch gezegd dat hij 2 jaar nog zou blijven? Als die verkocht word is het wel ok vind ik, verdient ie wel. Maar wel voor een smak geld van heb ik jou daar!
  maandag 1 december 2003 @ 16:45:47 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_15063493
GLASGOW (ANP) - Ronald de Boer en Michael Mols moeten aan het eind van dit voetbalseizoen bij Glasgow Rangers vertrekken. Voorzitter John McClelland van de Schotse club bevestigde zondagavond dat de aflopende contracten van beide Nederlanders niet worden verlengd.

Ook de Noor Henning Berg is bezig aan zijn laatste seizoen bij Glasgow Rangers. Vermoedelijk drukken de duurbetaalde spelers te veel op de begroting van de krap bij kas zittende club uit de Premier League.

,,We praten niet met spelers met een aflopend contract over een nieuwe verbintenis. We hebben nu Michael, Ronald en Henning op drie belangrijke plaatsen staan. Het is dus erg belangrijk dat we die posities goed invullen'', zei McClelland. Hij verwacht met de inkomsten uit de Champions League een aantal nieuwe spelers te kunnen kopen.

Mols is bij de Rangers aan zijn vijfde seizoen bezig. Hij speelde voor zijn overgang naar Schotland bij FC Utrecht. De Boer maakte in 2000 de overstap van Barcelona naar Glasgow.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_15067436
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:11 schreef SCH het volgende:
Mee eens. Van der Vaart is de HCE ook nog lang niet ontgroeid.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 december 2003 @ 19:29:03 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_15067749
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:45 schreef golfer het volgende:
GLASGOW (ANP) - Ronald de Boer en Michael Mols moeten aan het eind van dit voetbalseizoen bij Glasgow Rangers vertrekken. Voorzitter John McClelland van de Schotse club bevestigde zondagavond dat de aflopende contracten van beide Nederlanders niet worden verlengd.

Ook de Noor Henning Berg is bezig aan zijn laatste seizoen bij Glasgow Rangers. Vermoedelijk drukken de duurbetaalde spelers te veel op de begroting van de krap bij kas zittende club uit de Premier League.

,,We praten niet met spelers met een aflopend contract over een nieuwe verbintenis. We hebben nu Michael, Ronald en Henning op drie belangrijke plaatsen staan. Het is dus erg belangrijk dat we die posities goed invullen'', zei McClelland. Hij verwacht met de inkomsten uit de Champions League een aantal nieuwe spelers te kunnen kopen.

Mols is bij de Rangers aan zijn vijfde seizoen bezig. Hij speelde voor zijn overgang naar Schotland bij FC Utrecht. De Boer maakte in 2000 de overstap van Barcelona naar Glasgow.

mols dan volgend jaar naar utrecht?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_15068337
quote:
REAL MADRID WIL THIERRY HENRY IN 2004
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Real Madrid wil volgende zomer Thierry Henry naar Spanje halen. Dat heeft voorzitter Florentino Perez verrassend toegegeven aan de Spaanse pers.
Vorige week vertelde Perez dat Real aanhet onderhandelen was met een topvoetballer. De namen van Michael Ballack, Michael Owen, Christian Vieri, Pavel Nedved, Francesco Totti en Thierry
Henry werden vaak vernoemd in de pers. Nu blijkt het dus om Henry te gaan.

"Ik wil Thierry Henry kopen", zei Perez in de Spaanse pers. "Hij is een fantastische voetballer en daarom wil Real Madrid hem." (bron: soccerage.com)
­
  maandag 1 december 2003 @ 20:03:51 #131
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15068859
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:19 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mee eens. Van der Vaart is de HCE ook nog lang niet ontgroeid.

Nee, maar hij heeft zich wel in de kijker gespeeld bij alle Europese toppers (Man. Utd., Barcelona, AC Milan en in mindere mate Real Madrid).
  maandag 1 december 2003 @ 20:06:24 #132
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_15068943
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:03 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, maar hij heeft zich wel in de kijker gespeeld bij alle Europese toppers (Man. Utd., Barcelona, AC Milan en in mindere mate Real Madrid).

Toch gaat het er dan nog heel erg vanaf hangen wanneer dat proces van ontgroeiing dan voltooid is.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  dinsdag 2 december 2003 @ 00:32:42 #133
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15078126
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:06 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Toch gaat het er dan nog heel erg vanaf hangen wanneer dat proces van ontgroeiing dan voltooid is.

Inderdaad, daarom kochten ze in Manchester Cristiano Ronaldo, omdat die al zo lekker uitontwikkeld was
pi_15079014
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 00:32 schreef twi het volgende:

Inderdaad, daarom kochten ze in Manchester Cristiano Ronaldo, omdat die al zo lekker uitontwikkeld was

klopt, maar ik vraag me voor hem zelf af of het de juiste beslissing was. In Portugal zou hij iedere week gespeeld hebben en nu begint hij vaak op de bank. Ik verwacht wel dat hij het red, maar of het z'n ontwikkeling beter bevorderd weet ik niet. Van Der Vaart is wel veel verder in z'n ontwikkeling, maar ik denk dat het beter voor hemzelf en zeker voor Ajax is als hij nog één seizoen blijft
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  dinsdag 2 december 2003 @ 01:27:20 #135
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15079152
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 01:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Van Der Vaart is wel veel verder in z'n ontwikkeling, maar ik denk dat het beter voor hemzelf en zeker voor Ajax is als hij nog één seizoen blijft

Soms kan ik je wel zoenen.

Kan ik je nu naar het woonwagenkamp sturen om het de van der Vaartjes uit te leggen?

pi_15083590
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 01:27 schreef twi het volgende:

Soms kan ik je wel zoenen.

Kan ik je nu naar het woonwagenkamp sturen om het de van der Vaartjes uit te leggen?

Tuurlijk, zolang ik geen caravan hoef te kopen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15084387
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:48 schreef Biggs het volgende:
verhaaltje over Henry naar Real
Arsenal heeft volgens de geruchten aangegeven dat Henry weg mag......
.... voor slechts ¤300 miljoen
Nu ook Zuid Afrika
pi_15086434
quote:
'Anelka in januari naar Manchester United'

2/12/2003 12:27

Ruud van Nistelrooy krijgt mogelijk in januari een nieuwe aanvalsmaat. Volgens L'Equipe heeft Manchester United zich gemeld voor de Franse aanvaller Nicolas Anelka.

Anelka zou een vertrek bij Manchester City zien zitten. De aanvaller ligt naar verluidt overhoop met manager Kevin Keegan sinds zijn wissel in het UEFA Cup-duel met Dyskobolia Grodzisk. Ook botste de Franse spits met Keegan toen hij niet wenste deel te nemen aan een teamuitje. Bovendien wil Anelka ook zijn kunsten laten zien in de Champions League, hetgeen bij City niet mogelijk is.

Mocht Manchester United de belangstelling voor Anelka concreet maken, wordt gehoor gegeven aan de waarschuwing, die Roy Keane via The Sun na Chelsea-Manchester United (1-0) deed. 'De grootste teleurstelling is dat we niet hebben kunnen scoren tegen Chelsea en ik denk dat de manager in het nieuwe jaar een nieuwe aanvaller moet kopen', aldus Keane. 'Ik ben er zeker van dat de manager daar voor gaat zorgen.'

Behalve Anelka worden ook Leeds United-aanvaller Alan Smith en West Ham United-spits Jermaine Defoe in verband gebracht met een transfer naar United, dat volgens berichten in Engeland drie weken geleden al contact opnam met de vertegenwoordigers van Anelka.

Bron: www.vi.nl

Opzich een goede voetballer, maar een enorme herrieschopper. Zie hem liever niet komen, het is gewoon een speler die bij iedere club waar hij tot nu toe heeft gespeeld problemen heeft veroorzaakt. Na één 'hair-dryer' incident zal hij waarschijnlijk zwaar beledigd zijn en nooit meer voor United uit willen komen.

Zelf zie ik dan liever een speler als Vieri komen. Die is erg ontevreden bij Inter en kan nog best een jaartje of drie mee. Zal daarom ook niet te duur zijn en ik denk dat hij een goed duo zou vormen met Ruud.

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 02-12-2003 13:03]

dinsdag 2 december 2003 @ 13:20:00 #139
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15086915
Laat Anelka maar naar SCUM gaan
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_15087002
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:20 schreef DutchGooner het volgende:
Alstublieft niet.
pi_15087557
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:20 schreef DutchGooner het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ferguson een speler met zo'n mentaliteit zou halen, dus denk maar niet dat het zover komt. Ferguson een beetje kennende zal er wel weer een of andere onbekende spits worden gehaald. Ze zijn ook nog steeds bezig met die Chinees.
pi_15087642
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:41 schreef Qi het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat Ferguson een speler met zo'n mentaliteit zou halen, dus denk maar niet dat het zover komt. Ferguson een beetje kennende zal er wel weer een of andere onbekende spits worden gehaald. Ze zijn ook nog steeds bezig met die Chinees.

Newcastle ook, en die schijnen verder te zijn
Nu ook Zuid Afrika
pi_15087708
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:44 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Newcastle ook, en die schijnen verder te zijn

Newcastle heeft betere contacten met die club, maar voor zover ik weet is ManUtd. juist weer verder met die Chinese speler zelf. Zie bijv. dit ook. Ziet er naaruit dat Manchester United die speler voor de neus van Newcastle weg gaat kapen.
pi_15149002
quote:
Van der Gouw tekent bij RKC Waalwijk

4/12/2003 16:00

Raimond van der Gouw keert na zeven jaar terug in de Nederlandse competitie. De 40-jarige doelman tekende bij RKC Waalwijk.
RKC Waalwijk was op zoek naar een tweede keeper, omdat Wilko de Vogt bij zijn debuut voor de Brabantse club ernstig geblesseerd raakte. Van der Gouw kwam half november op stage, maar de financiële ruimte bleek niet per direct beschikbaar. 'We willen hem graag inlijven, alleen hebben we maar de beschikking over een beperkt budget', verklaarde Brands de twijfels in Voetbal International.

RKC Waalwijk vond alsnog de ruimte voor het contracteren van Van der Gouw, die tekende tot het einde van dit seizoen. De 40-jarige oud-Vitesse-goalie wordt met onmiddellijke ingang als tweede doelman toegevoegd aan de selectie.

Van der Gouw (40) maakte in 1997 de overstap naar het Premiership. Hij werd reservekeeper bij Manchester United, waar hij in de zes jaar op Old Trafford tot 37 competiotiewedstrijden. Afgelopen seizoen maakte hij deel uit van de selectie van West Ham United, waar hij zijn contract niet kon verlengen.

Bron
pi_15169365
Gerucht: PSV en NEC zijn in gesprek over een overgang van Gentenaar naar PSV aan het einde van het seizoen. De zaak zou al zo goed als rond zijn. NEC wil Stekelenburg als vervanger.

Goede zaak: Waterreus is gebaat bij concurrentie (als ie al niet weggaat), Stekelenburg zou dermate goed zijn dat ie iedere week moet spelen.

Wat een vrouw!
spits!
pi_15170073
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Gerucht: PSV en NEC zijn in gesprek over een overgang van Gentenaar naar PSV aan het einde van het seizoen. De zaak zou al zo goed als rond zijn. NEC wil Stekelenburg als vervanger.

Goede zaak: Waterreus is gebaat bij concurrentie (als ie al niet weggaat), Stekelenburg zou dermate goed zijn dat ie iedere week moet spelen.

Inderdaad goeie zet van psv als het zo is, ik weet niet of Gentenaar nog een doorlopend contract heeft?

Stekelenburg, ik neem aan dat hij alleen verhuurd wordt.

Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 5 december 2003 @ 12:05:45 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_15170722
quote:

eindelijk wordt er naam mij geluistert in eindhoven ik roep dit al het hele seizoen, Waterreus zal na dit seizoen nog wel een seizoennetje doorgaan maar dan is de opvolging alvast geregeld want die ten Rouwelaar valt zeg maar beetje erg tegen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_15170948
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 11:48 schreef F1Bas het volgende:

Stekelenburg, ik neem aan dat hij alleen verhuurd wordt.

Lijkt me wel.

En als Gentenaar zo in Eindhoven gaat keepen als hij nu in Nijmegen doet, vind ik alles in orde.

pi_15172240
- Viduka in Januari van leeds naar SCUM (Is inzetbaar in de CL)
- Stankovic in Januari van Lazio naar Internazionale.

Viduka is natuurlijk een Australier, maar van Leeds naar SCUM gaan is een doodszonde natuurlijk.

pi_15172361
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:06 schreef DIGGER het volgende:
- Viduka in Januari van leeds naar SCUM (Is inzetbaar in de CL)
- Stankovic in Januari van Lazio naar Internazionale.

Viduka is natuurlijk een Australier, maar van Leeds naar SCUM gaan is een doodszonde natuurlijk.

4 Miljoen is een koopje.
Wat een vrouw!
spits!
pi_15172635
viduka zal nog afhangen van de eventuele overname van leeds door de een of andere arabier. die heeft aangegeven dat als hij leeds overneemt, er niemand zal vertrekken
Nu ook Zuid Afrika
  Moderator vrijdag 5 december 2003 @ 13:22:23 #152
8781 crew  Frutsel
pi_15172677
Ali Elkhatabbi zou bij Schalke in de belangstelling staan
pi_15172831
wat de hell Is SCUM??
pi_15172869
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:27 schreef BobRooney het volgende:
wat de hell Is SCUM??
Manchester United
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15173119
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Manchester United

SCUM is geen afkorting ergens van...dat dacht ik dus...

bedankt he

Moderator vrijdag 5 december 2003 @ 13:45:16 #156
8781 crew  Frutsel
pi_15173436
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:36 schreef BobRooney het volgende:

[..]

SCUM is geen afkorting ergens van...dat dacht ik dus...

bedankt he [afbeelding]

Jawel hoor... Soccer Club United from Manchester
pi_15178472
Gentenaar zou ik een rare aankoop vinden. Je kunt culthelden vaak afschrijven als ze buiten de provincie komen....

PSV doet er dan beter aan om eens in het buitenland te kijken.

www.thuisuiteten.nl
pi_15182701
Bosvelt verhuurd aan Feyenoord ??.

Stond in het progamma boekjes van paar weken terug,

Lijkt me nog al raar Bosvelt is net verkocht

Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 5 december 2003 @ 19:08:24 #159
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_15182746
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:21 schreef methodmich het volgende:
Gentenaar zou ik een rare aankoop vinden. Je kunt culthelden vaak afschrijven als ze buiten de provincie komen....

PSV doet er dan beter aan om eens in het buitenland te kijken.

ja lekker net als met Koch en Kralj....

maar wie zou je adviseren dan?

DeLuna vindt me dik ;(
pi_15182785
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Rustú wil toch weg bij Barca ??.

En die franse keeper zit bij ManU op de bank .

Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 5 december 2003 @ 19:12:38 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_15182865
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:09 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Rustú wil toch weg bij Barca ??.

En die franse keeper zit bij ManU op de bank .

we zoeken pas iemand voor 2005/2006 want Waterreus heeft nog een contract voor 2004/2005

en wat moeten wij met die goochelaar van een Bartezz, is die trouwens niet verhuurt naar een franse club???

DeLuna vindt me dik ;(
pi_15182899
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

we zoeken pas iemand voor 2005/2006 want Waterreus heeft nog een contract voor 2004/2005

en wat moeten wij met die goochelaar van een Bartezz, is die trouwens niet verhuurt naar een franse club???

Eind van het siezoen ??.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 5 december 2003 @ 19:17:09 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_15182995
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:13 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Eind van het siezoen ??.

eind volgend seizoen, dus pas over 1,5 jaar, dus gentanaar kan mooi jaartje wennen in eindhoven en wat leren van waterreus en dan in zomer van 2005 kan ie in t doel beginnen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_15187425
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:12 schreef rubbereend het volgende:
De soap rond Fabien en L'OM duurt volgens mij nog steeds voort.
  vrijdag 5 december 2003 @ 23:18:16 #165
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15188877
Gentenaar is te goed voor de bank van PSV. Als ik PSV was, zou ik Waterreus slijten, of Gentenaar kopen en 'm een jaar stallen bij NEC. Jammer voor Stekelenburg, want een jaar keepen in Nijmegen had niet slecht voor 'm geweest!
pi_15189700
quote:
Okocha houd de deur voor Chelsea en United open

Augustine 'Jay Jay' Okocha zijn contract met Bolton Wanderers loopt aan het einde van het seizoen af, waarna de speler vrij is om te gaan en staan waar hij wil. De 30-jarige Nigeriaan maakt er geen geheim van gecharmeerd te zijn van topclubs Chelsea en Man. United, waar zijn naam wel eerder genoemd is.

"Ik heb het heel erg naar mijn zin bij Bolton, maar ik moet ook aan mijn toekomst denken", aldus Okocha. Bolton heeft de baltovenaar Okocha tot op heden nog geen nieuw contract aangeboden. Okocha speelde in het verleden al voor Eintracht Frankfurt, Fenerbahçe, Paris Saint-Germain en is nu aan zijn tweede seizoen bezig bij Bolton.

Die zie ik liever dan Viduka.
pi_15194497
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:08 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Er lopen heus wel aardige keepers rond in het buitenland. Iemand als Tim Howard had ook door PSV gescout kunnen worden, moeiteloos.
www.thuisuiteten.nl
pi_15194502
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 23:46 schreef Qi het volgende:

[..]

Die zie ik liever dan Viduka.

Maar Okocha is geen spits natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_15195028
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 11:07 schreef methodmich het volgende:

[..]

Tomasson naar Man U??.

www.acmilan.nl

pi_15195315
Ik hou het op Alan Smith of Jermaine Defoe.
www.thuisuiteten.nl
pi_15195585
Ik vind GEntenaar niet zo'n verkeerde zet. Zeker is wel dat Waterreus de laatste twee jaar niet zijn niveau haalt, voornamelijk te wijten aan het gebrek aan echte concurrentie. Hij is op zijn best als er iemand meedoet voor de plek onder de palen: Koch, Menzo, Lodewijks, Kralj. Nu is hij toch zeker van die plek en presteert ie onbewust minder.

Iets anders: vandaag in het Brabants Dagblad: PSV volgt Koentje van der Laak. Niet voor direct, want hij moet eerst op het hoogste plan spelen, maar er is wel interesse.

Wat een vrouw!
spits!
pi_15195758
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 12:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind GEntenaar niet zo'n verkeerde zet. Zeker is wel dat Waterreus de laatste twee jaar niet zijn niveau haalt, voornamelijk te wijten aan het gebrek aan echte concurrentie. Hij is op zijn best als er iemand meedoet voor de plek onder de palen: Koch, Menzo, Lodewijks, Kralj. Nu is hij toch zeker van die plek en presteert ie onbewust minder.

Iets anders: vandaag in het Brabants Dagblad: PSV volgt Koentje van der Laak. Niet voor direct, want hij moet eerst op het hoogste plan spelen, maar er is wel interesse.

Koentje wie ??

pi_15195789
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 12:29 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Koen: http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=33361/typeofpage=40054/sc=7daccd
Wat een vrouw!
spits!
pi_15196964
quote:

Wat is je bron dan?

De site Ajaxnet.com weet te melden dat er vanavond weer scouts op de tribune zitten voor Vincent Kampany. Het hele stukje:

VRT Teletekst: Ajax-scouts op tribune bij Genk-Anderlecht
De Belgische teletekst weet te melden dat er vanavond voor de wedstrijd van Genk en Anderlecht velen scouts op de tribune zitten, waaronder die van Ajax. De Ajax-scouts zouden speciale interesse in Vincent Kompany hebben, de 17-jarige centrale verdediger van Anderlecht.

pi_15197341
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Koen: http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid=33361/typeofpage=40054/sc=7daccd

Van den bosch naar Psv.

Zou kunnen .

pi_15197492
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 11:07 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nee, maar als ze toch geld uitgeven aan een speler uit de Premier League dan liever een Okocha dan een Viduka waar ik helemaal niets in zie. Okocha is al redelijk oud, maar laat nog steeds vaak klasse acties zien. Kan zeker nog wel een jaartje of drie mee. En ik denk dat hij ook voor de aanvallende impuls kan zorgen die we nu vaak missen als Ruud zijn dag niet heeft of geblesseerd is.
pi_15197568
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 14:08 schreef Qi het volgende:

[..]

Nee, maar als ze toch geld uitgeven aan een speler uit de Premier League dan liever een Okocha dan een Viduka waar ik helemaal niets in zie. Okocha is al redelijk oud, maar laat nog steeds vaak klasse acties zien. Kan zeker nog wel een jaartje of drie mee. En ik denk dat hij ook voor de aanvallende impuls kan zorgen die we nu vaak missen als Ruud zijn dag niet heeft of geblesseerd is.

Okocha was toch eerst afgedankt door PSG ?,
En hij kan nu naar Man u??.

Wat dacht je van Owen ??.
Als Liverpool europa niet haalt wil die weg .

pi_15197782
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 14:12 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Bij PSG lukte het inderdaad niet echt, en bij Bolton is het af en toe wat wisselvallig, maar ondanks dit alles zie ik wel wat in hem. Ik denk dat hij gewoon een topclub nodig heeft, daar zal hij denk ik wél goed tot z'n recht komen. En er is trouwens nog helemaal niets zeker hoor, het is gewoon een gerucht.
quote:
Die zou nooit naar United gaan, eerder naar Real Madrid of Barcelona. Real Madrid gaat een nieuwe steraankoop doen komende zomer en Owen wordt vaak genoemd in het rijtje met namen. En Rijkaard heeft meerdere malen aangegeven een snelle spits te willen hebben en hij en Laporta zien ook wat in Owen.

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 06-12-2003 14:41]

pi_15199280
quote:
Aleksandar Ilic staat dicht bij een
overeenkomst met het Nederlandse Vites-
se Arnhem. "Er moeten nog enkele
details geregeld worden, maar het ziet
ernaar uit dat ik vanaf januari in
Arnhem speel", zegt de Servische Belg
in Het Nieuwsblad. Ilic werd eerder
deze week aan Lokeren gelinkt, maar dat
vond zijn persoonlijke eisen te hoog.
Bron: Teletekst TV1
pi_15199884
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 14:26 schreef Qi het volgende:

[..]

Bij PSG lukte het inderdaad niet echt, en bij Bolton is het af en toe wat wisselvallig, maar ondanks dit alles zie ik wel wat in hem. Ik denk dat hij gewoon een topclub nodig heeft, daar zal hij denk ik wél goed tot z'n recht komen. En er is trouwens nog helemaal niets zeker hoor, het is gewoon een gerucht.
[..]

Die zou nooit naar United gaan, eerder naar Real Madrid of Barcelona. Real Madrid gaat een nieuwe steraankoop doen komende zomer en Owen wordt vaak genoemd in het rijtje met namen. En Rijkaard heeft meerdere malen aangegeven een snelle spits te willen hebben en hij en Laporta zien ook wat in Owen.

aha .

Maar waarom zou Owen nooit naar ManU gaan dan ??.

Figo ging toch ook naar Real.

pi_15200872
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:16 schreef _bigmac_ het volgende:
Maar waarom zou Owen nooit naar ManU gaan dan ??.

Figo ging toch ook naar Real.

Kijk, in het voetbal is nooit iets echt helemaal zeker, maar ik acht de kans dat Owen naar Manchester United gaat wel zo ontzettend klein dat ik dat als mogelijkheid uitsluit.
  zaterdag 6 december 2003 @ 17:00:04 #182
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15200967
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:56 schreef Qi het volgende:

[..]

Kijk, in het voetbal is nooit iets echt helemaal zeker, maar ik acht de kans dat Owen naar Manchester United gaat wel zo ontzettend klein dat ik dat als mogelijkheid uitsluit.

Kan je niets van zeggen.
Owen ging als Evertonian ook bij LFC spelen dus ik sta nergens van te kijken
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_15201022
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 17:00 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Kan je niets van zeggen.
Owen ging als Evertonian ook bij LFC spelen dus ik sta nergens van te kijken

Ik denk toch nog steeds dat Owen veel eerder naar een Spaanse club als Barcelona of Real Madrid zal gaan dan naar Manchester United. Denk je zelf ook niet dat dit veel waarschijnlijker is?
pi_15202217
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 17:01 schreef Qi het volgende:

[..]

Ik denk toch nog steeds dat Owen veel eerder naar een Spaanse club als Barcelona of Real Madrid zal gaan dan naar Manchester United. Denk je zelf ook niet dat dit veel waarschijnlijker is?

Lijkt me ook. Niet naar real trouwens (voorlopig). Misschien blijft hij ook wel zijn hele carriere bij liverpool.
pi_15204575
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 14:12 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Okocha was alleen een echte held in Frankfurt, bij Eintracht. Is natuurlijk wel een speler die je graag ziet spelen, met die kunstjes, maar voor een topploeg is het een ramp. De keren dat hij echt het verschil maakt wegen niet op tegen de vele ballen die hij kwijtraakt en zwakke duels die hij speelt.
www.thuisuiteten.nl
pi_15206163
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 19:06 schreef methodmich het volgende:

[..]

Okocha was alleen een echte held in Frankfurt, bij Eintracht. Is natuurlijk wel een speler die je graag ziet spelen, met die kunstjes, maar voor een topploeg is het een ramp. De keren dat hij echt het verschil maakt wegen niet op tegen de vele ballen die hij kwijtraakt en zwakke duels die hij speelt.

Ik denk dat Okocha bij een topclub juíst erg goed tot z'n recht zal komen, omdat hij daar constant kwaliteit spelers om zich heen heeft. En de beste man kan wel wat meer dan wat kunstjes hoor, goed in doelpunten maken, controleren en passes geven. Het is mij eigenlijk een raadsel waarom hij nog niet bij topclub speelt, hij heeft daar zeker de kwaliteiten voor. Daarnaast zal hij ook niet echt duur zijn vanwege zijn leeftijd, dus een miskoop kan het amper worden.
pi_15206417
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:01 schreef Qi het volgende:

[..]

Ik denk dat Okocha bij een topclub juíst erg goed tot z'n recht zal komen, omdat hij daar constant kwaliteit spelers om zich heen heeft. En de beste man kan wel wat meer dan wat kunstjes hoor, goed in doelpunten maken, controleren en passes geven. Het is mij eigenlijk een raadsel waarom hij nog niet bij topclub speelt, hij heeft daar zeker de kwaliteiten voor. Daarnaast zal hij ook niet echt duur zijn vanwege zijn leeftijd, dus een miskoop kan het amper worden.

Hij lijkt mij echt een speler voor de FA cup tegen lage ploegjes ofzo.
Of als ManU na 60 min met 2-0 achter staat ofzo.
pi_15206475
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:13 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

Hij lijkt mij echt een speler voor de FA cup tegen lage ploegjes ofzo.
Of als ManU na 60 min met 2-0 achter staat ofzo.

Oh, maar ik denk niet dat het iemand voor de basis is, ik zou hem meer gebruiken als Van Nistelrooy eens zijn dag niet heeft. Puur gebruiken voor een aanvallende impuls.
pi_15206780
Ik hoorde Arnesen net praten op Canal Plus over een transfer van Kezman. Die heeft een nieuwe zaakwaarnemer en die had al met Barcelona gepraat. Het lijkt dus in een stroomversnelling te komen. Arnesen zegt dat ze een verplichting hebben naar Kezman toe, als er een grote club komt. Maar ze laten hem logisch niet voor weinig weg gaan. Ik zie hem nog wel vertrekken in de winterstop als ik dat hoorde.
pi_15207037
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:33 schreef JeroenV het volgende:
Ik hoorde Arnesen net praten op Canal Plus over een transfer van Kezman. Die heeft een nieuwe zaakwaarnemer en die had al met Barcelona gepraat. Het lijkt dus in een stroomversnelling te komen. Arnesen zegt dat ze een verplichting hebben naar Kezman toe, als er een grote club komt. Maar ze laten hem logisch niet voor weinig weg gaan. Ik zie hem nog wel vertrekken in de winterstop als ik dat hoorde.
Heel slecht nieuws voor PSV. Ik hoop voor ze dat ze flink wat geld eraan verdienen voor een goede vervanger.
pi_15222953
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:01 schreef Qi het volgende:

[..]

Doelpunten maken valt nogal mee hoor... Nooit 10 in één seizoen.

En duur zal ie zeker niet zijn, want hij kan volgens mij gratis weg.

www.thuisuiteten.nl
pi_15223184
quote:
Op zondag 7 december 2003 15:59 schreef methodmich het volgende:

[..]

Doelpunten maken valt nogal mee hoor... Nooit 10 in één seizoen.

En duur zal ie zeker niet zijn, want hij kan volgens mij gratis weg.

VI zegt mij dat Okocha bij Fenerbahce in zijn eerste seizoen 16x scoorde en in zijn tweede seizoen 14x. En vorig seizoen scoorde hij in de Premier League 7 keer en dat is helemaal niet eens zo beroerd voor een middenvelder.
pi_15223252
quote:
Op zondag 7 december 2003 16:10 schreef Qi het volgende:

[..]

VI zegt mij dat Okocha bij Fenerbahce in zijn eerste seizoen 16x scoorde en in zijn tweede seizoen 14x. En vorig seizoen scoorde hij in de Premier League 7 keer en dat is helemaal niet eens zo beroerd voor een middenvelder.

Ja, bij Fenerbahçe, maar dat is de Turkse liga en die was zeker in die tijd nog niet zo sterk. 7 is een aardig aantal, maar voor een aanvallende middenvelder niet bijzonder veel. Scholes maakt er meer normaliter.

Maar goed, misschien kan hij het leuk doen bij Man Utd, ik zie hem er alleen niet komen. Roy Keane zou gek worden van die vent.

www.thuisuiteten.nl
pi_15223390
quote:
Op zondag 7 december 2003 16:13 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja, bij Fenerbahçe, maar dat is de Turkse liga en die was zeker in die tijd nog niet zo sterk. 7 is een aardig aantal, maar voor een aanvallende middenvelder niet bijzonder veel. Scholes maakt er meer normaliter.

Scholes maakt er ook niet vaak meer dan dat hoor. Vorig seizoen scoorde hij 14 keer, maar dat was een echte uitschieter. Scholes had eerder nog nooit zoveel gescoord in een seizoen.
quote:
Maar goed, misschien kan hij het leuk doen bij Man Utd, ik zie hem er alleen niet komen. Roy Keane zou gek worden van die vent.
Dat zou wel zo kunnen zijn. Okocha staat nou niet echt bekend om zijn discipline, gooit er nog weleens met zijn pet naar. Jammer, zou hem nog een betere voetballer maken. Misschien is dit ook de reden dat hij niet bij topclub speelt.
pi_15223650
quote:
Op zondag 7 december 2003 16:20 schreef Qi het volgende:

Dat zou wel zo kunnen zijn. Okocha staat nou niet echt bekend om zijn discipline, gooit er nog weleens met zijn pet naar. Jammer, zou hem nog een betere voetballer maken. Misschien is dit ook de reden dat hij niet bij topclub speelt.

Haal dat misschien maar weg.

Clemens Westerhof wilde hem ooit eens onthoofden na een interland van Nigeria, toen Okocha in eigen strafschopgebied ging hooghouden.

Ook op het WK '94 werd Nigeria uitgeschakeld omdat Okocha vergat simpel te spelen, waarna Italië via een counter in geslagen positie terugkwam en in verlenging de wedstrijd won.

www.thuisuiteten.nl
  zondag 7 december 2003 @ 18:43:34 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_15227837
AMSTERDAM (ANP) - Oscar Moens tekent maandag zo goed als zeker een contract bij de Italiaanse Serie B-club Genoa. Volgens de zaakwaarnemer van de doelman is de overgang voor 99 procent zeker. ,,Zeker ook omdat Oscar deze club zelf erg ziet zitten'', aldus Mino Raiola.

De 31-jarige Moens stond de afgelopen jaren bij AZ onder contract, maar speelde weinig door een hoogoplopend arbeidsconflict. Inmiddels heeft de Alkmaarse club het contract van de keeper afgekocht. Moens kan daardoor transfervrij naar een andere club vertrekken.

Poef.....gone! ©golfer
  zondag 7 december 2003 @ 18:48:42 #197
30919 mitt
Michael Corleone
pi_15227963
quote:
Op zondag 7 december 2003 18:43 schreef golfer het volgende:
AMSTERDAM (ANP) - Oscar Moens tekent maandag zo goed als zeker een contract bij de Italiaanse Serie B-club Genoa. Volgens de zaakwaarnemer van de doelman is de overgang voor 99 procent zeker. ,,Zeker ook omdat Oscar deze club zelf erg ziet zitten'', aldus Mino Raiola.

De 31-jarige Moens stond de afgelopen jaren bij AZ onder contract, maar speelde weinig door een hoogoplopend arbeidsconflict. Inmiddels heeft de Alkmaarse club het contract van de keeper afgekocht. Moens kan daardoor transfervrij naar een andere club vertrekken.

wat een foute keuze zeg.
pi_15228012
quote:
Op zondag 7 december 2003 18:48 schreef mitt het volgende:

[..]

wat een foute keuze zeg.

Inderdaad, hij tekent bij de nummer 19 van de serie B. Volgens mij kan Moens toch echt wel een betere club vinden.
pi_15228076
quote:
Op zondag 7 december 2003 18:48 schreef mitt het volgende:

[..]

wat een foute keuze zeg.

Het is iig beter dan dat die nog 1 jaar niets doet, als die zich gaat bewijzen bij Genoa kan het best zo zijn dat een serie-A club hem volgend jaar wel wil.
  zondag 7 december 2003 @ 18:54:52 #200
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15228134
Precies, als het een contract voor een half jaar is, dan is het niet zo heel verkeerd. Tsja, wel als je niet naar Tottenham en Stuttgart gaat, maar ja...daar op de bank zitten is ook niet alles...
pi_15228449
Seedorf naar Aston villa.

Seedorf kan naar Aston Villa.

Hij staat al lange tijd in de belangstelling van deze engelse ploeg.

pi_15228544
quote:
Op zondag 7 december 2003 19:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Seedorf naar Aston villa.

Seedorf kan naar Aston Villa.

Hij staat al lange tijd in de belangstelling van deze engelse ploeg.

Waarom zou 'ie? Hij komt toch regelmatig aan spelen toe bij Milan, en Aston Villa is nou niet echt een aantrekkelijke ploeg, zeker gezien de stand op de ranglijst op dit moment.
  zondag 7 december 2003 @ 21:57:55 #203
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_15234047
quote:
Op zondag 7 december 2003 18:43 schreef golfer het volgende:

Is die kerel alweer 31?
Heel erg jammer dat zijn carriere naar de knoppen is geholpen door zo'n over het paard getilde zakenman bij AZ.
  zondag 7 december 2003 @ 22:00:04 #204
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_15234129
Ik mis Toda naar Ado in dit topic trouwens. Ik vond hem wel aardig spelen op het WK, goed genoeg voor Ado in ieder geval.

Aan de andere kant: Park, Lee en Song speelden ook goed op het WK,

pi_15236277
De strijd om Kezman lijkt voornamelijk tussen Liverpool en Manchester United te gaan:
quote:
Reds do battle for striker Kezman

Manchester United and Liverpool are among the clubs interested in PSV Eindhoven striker Mateja Kezman, according to the club's technical manager.

Frank Arnesen has confirmed there is a good chance the Serbo-Montenegrin international will leave the Dutch side during January's transfer window.

Kezman - who scored four goals in his side's weekend 7-0 demolition of Volendam - was signed as Ruud van Nisterlooy's replacement before the Manchester United striker's knee injury stalled his move to Old Trafford.

And, although PSV are reluctant to see him leave, they accept it might be time for the 24-year-old to move on.

'Not only Manchester United and Liverpool, also four to five other clubs are interested,' Arnesen told Canal Plus.

'If the money is good enough and if Kezman is happy with the club interested, it is very possible that he could leave in January.

'We do not want to stand in his way, he has done so much for PSV over the past four years, and he has said in the past a few times that he would like to climb up the ladder a bit.'

Kezman's new agent Chiel Dekker had discussions with Barcelona last week while the player admitted he was looking for a move.

'I know that I am ready for the step. You have seen what has happened to Ruud van Nistelrooy,' he told Voetbal International.

'At a certain point you need to do that as a player.'

Bron: www.soccernet.com

maandag 8 december 2003 @ 00:12:47 #206
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15238256
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:03 schreef Qi het volgende:
De strijd om Kezman lijkt voornamelijk tussen Liverpool en Manchester United te gaan:
[..]
en ik geloof er geen fuck van
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_15238972
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:12 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en ik geloof er geen fuck van

Ferguson koopt wel meer spelers bij PSV en ik denk dat een speler als Kezman prima past bij Liverpool, zeker als Owen vertrekt. Ik denk dat Kezman dus zeker eerder naar Engeland gaat dan naar Spanje. Italie gaat hij sowieso niet heen, dat heeft hij al laten weten.
  maandag 8 december 2003 @ 00:47:08 #208
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15239025
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:44 schreef Qi het volgende:

[..]

Ferguson koopt wel meer spelers bij PSV en ik denk dat een speler als Kezman prima past bij Liverpool, zeker als Owen vertrekt. Ik denk dat Kezman dus zeker eerder naar Engeland gaat dan naar Spanje. Italie gaat hij sowieso niet heen, dat heeft hij al laten weten.

Ik vind Kezman absoluut geen speler voor beide clubs,zoiezo niet voor Britse clubs.
Denk zoiezo dat ie in een "top"competitie zal floppen omdat ie daar minder vrijheid gaat krijgen dan hier in NL.
Hij moet het toch voornamelijk van intikkertjes hebben,wat in mijn ogen ook een kwaliteit is,dus denk ik dat ie het in een sterkere competite niet gaat redden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_15239177
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik vind Kezman absoluut geen speler voor beide clubs,zoiezo niet voor Britse clubs.
Denk zoiezo dat ie in een "top"competitie zal floppen omdat ie daar minder vrijheid gaat krijgen dan hier in NL.
Hij moet het toch voornamelijk van intikkertjes hebben,wat in mijn ogen ook een kwaliteit is,dus denk ik dat ie het in een sterkere competite niet gaat redden

Maar hij is de Eredivisie duidelijk ontgroeid, hij moet verder. Ik denk ook dat hij het moeilijk gaat krijgen in een topcompetitie, maar hij zal daar denk ik niet hopeloos falen. Bij Liverpool vind ik hem zeker wel passen, hoe gek het ook misschien klinkt, ik vind hem wel iets van Owen weghebben. Natuurlijk niet de snelheid, maar wel de manier van voetballen.
pi_15241595
Ruud en Mateja samen voorin...
Leuk!
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 8 december 2003 @ 11:28:23 #211
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_15242988
quote:
Op maandag 8 december 2003 10:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Ruud en Mateja samen voorin...
Leuk!
Wie zal er achter het stuur zitten denk je.......
pi_15243533
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:28 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Wie zal er achter het stuur zitten denk je.......

Patrick in ieder geval niet.
Ik gok Ruud
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 8 december 2003 @ 11:52:45 #213
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_15243643
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:49 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Patrick in ieder geval niet.

pi_15243737
Lijkt er erg op dat PSV koen van der Laak aan gaat trekken volgend seizoen.
Terecht overigens, Koen is beter dan ruud in zijn tijd bij fc den bosch.

Erg verstandige voetballer ook, clubs als PSV jaagde al in zijn jongere jaren op hem, maar is nooit gegaan.
Al wou hij dit wel, alleen besefte hij maar al te goed wat voor risico's dit kon hebben voor zijn verdere loopbaan.

Ook pas geleden benadert door Heerenveen, ook niet gegaan omdat hij pas wou vertrekken als hij zich daarvoor klaar voelde.
(wou eerst de uitblinker zijn bij fcdb, en niet ergens op de bank belanden)

Nu is zijn tijd meer dan rijp, en psv zit ook regelmatig op de tribune.
Dus ga er van uit dat het volgend seizoen zo is.
Althans dat hoop ik.

pi_15243982
quote:
Man City en Tottenham willen Nicky Butt

Manchester City-manager Kevin Keegan zou graag United-middenvelder Nicky Butt tijdens de januari transferperiode over willen nemen. Keegan zoekt nog versterking voor het middenveld, mede omdat de Nederlander Paul Bosvelt hem nog niet heeft kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten. Zo liet Keegan optekenen in de Sunday Mirror.

De 28-jarige Butt is bezig aan zijn twaalfde seizoen bij Manchester United, maar zou naar verluid ontevreden zijn vanwege het geringe aantal speelminuten die hem geboden worden. Hij vreest dat zijn selectie voor het Engelse team in het geding komt wanneer hier niet snel verandering in komt, en hij op die manier het EK in Portugal zou mislopen.

Tevens zou Tottenham Hotspur in de running zijn om Butt toe te voegen aan hun selectie in januari. Misschien dat Tottenham wel een uitkomst is voor de in Manchester geboren Butt, omdat een overstap naar stadgenoot City wel eens erg gevoelig zou kunnen liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 08-12-2003 12:06]

pi_15244200
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:56 schreef Rolex het volgende:
Lijkt er erg op dat PSV koen van der Laak aan gaat trekken volgend seizoen.
Terecht overigens, Koen is beter dan ruud in zijn tijd bij fc den bosch.

Erg verstandige voetballer ook, clubs als PSV jaagde al in zijn jongere jaren op hem, maar is nooit gegaan.
Al wou hij dit wel, alleen besefte hij maar al te goed wat voor risico's dit kon hebben voor zijn verdere loopbaan.

Ook pas geleden benadert door Heerenveen, ook niet gegaan omdat hij pas wou vertrekken als hij zich daarvoor klaar voelde.
(wou eerst de uitblinker zijn bij fcdb, en niet ergens op de bank belanden)

Nu is zijn tijd meer dan rijp, en psv zit ook regelmatig op de tribune.
Dus ga er van uit dat het volgend seizoen zo is.
Althans dat hoop ik.

Van der Laak is een goede, complete voetballer die zeker op een hoger niveau hoort te spelen. Hij lijkt in veel opzichten op Van Nistelrooij. In het BD van zaterdag stond echter ook dat PSV interesse heeft, maar dat een overgang rechtstreeks naar PSV zeer onwaarschijnlijk is. Verder is het geen nummer 9, maar meer een nummer 10.
Wat een vrouw!
spits!
pi_15244354
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:14 schreef Dylan Dog het volgende:
In het BD van zaterdag stond echter ook dat PSV interesse heeft, maar dat een overgang rechtstreeks naar PSV zeer onwaarschijnlijk is.
Dus zal hij de gebruikelijke route wel bewandelen
pi_15244648
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus zal hij de gebruikelijke route wel bewandelen

*is beste vriend van Koen*

en betwijfel het, maar zodra ik wat hoor en het mag zeggen van hem zal ik het zeker op Fok plaatsen.

pi_15244832
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:35 schreef Rolex het volgende:

[..]

*is beste vriend van Koen*

en betwijfel het, maar zodra ik wat hoor en het mag zeggen van hem zal ik het zeker op Fok plaatsen.

Heeft ie wel oren naar PSV? Ik denk iig wel dat ie zo passen bij PSV, ik vind het echte en PSV-speler.
Wat een vrouw!
spits!
pi_15244934
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Heeft ie wel oren naar PSV? Ik denk iig wel dat ie zo passen bij PSV, ik vind het echte en PSV-speler.

Is ie echt zo goed? Ik hoef hem dus echt niet bij ajax te hebben he, niet dathet een ajax speler is maar toch.
pi_15244995
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:46 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Is ie echt zo goed? Ik hoef hem dus echt niet bij ajax te hebben he, niet dathet een ajax speler is maar toch.

Hij is nog niet zo goed, maar heeft wel een PSV-stijl. Verder staat er een goeie kop op, laat zich niet zo gauw gek maken. Zie Ruud, zie niet Lurling.
Wat een vrouw!
spits!
pi_15245008
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Net als ieder ander zo hij daarin inntresse hebben, is een fantastische club om voor te voetballen.
Alleen is hij heel erg bang om op de bank te belanden bij een top club.
Hij zal daarvoor goed zijn kansen gaan afwegen.

Zoals ik mischien al eerder had gezegd, doet deze jongen het zeker niet voor het geld, eerder was hem bij fcdb al een eerder aanbod van een ere-divisie club gedaan.
Hij kon daar aanzienlijk meer verdienen, maar de kans was groot dat hij daar op de bank moest gaan zitten.
Daar is hij dus niet op ingegaan, ook omdat hij zich er nog niet klaar voor voelde.

Dus als PSV hem wilt hebben, zou hij zeker wel kansen willen om zijn eigen te bewijzen.
Hij heeft pas een appart. gekocht dus PSV (eindhoven) zal goed uitkomen.
Hoeft hij niet te verhuizen e.d.

pi_15245017
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zie Ruud, zie niet Lurling.

Moderator maandag 8 december 2003 @ 12:52:03 #224
8781 crew  Frutsel
pi_15245063
hmm...zie de kans groter in dat het Barca wordt...
voor Kezman dan...
pi_15245081
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:46 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik hem echt goed, doorzettings vermogen waar je u tegen zegt.
bij fcdb heeft hij alleen niet het team om zich heen wat hem nog groter kan maken.
pi_15246457
Glasgow Rangers heeft zich voor volgend seizoen versterkt met Jean-Alain Boumsong (24), zo meldt de Engelse sportzender Sky Sports. De Schotten zijn met het inlijven van de AJ Auxerre-verdediger veel topclubs te slim af geweest. Onder meer Liverpool, Internazionale, Juventus, Arsenal en FC Barcelona waren geïnteresseerd in de Fransman.
pi_15246470
Onbegrijpelijk.
pi_15246797
Wat gaat iemand van 24 nou in Glasgow doen
pi_15246963
quote:
Op maandag 8 december 2003 14:05 schreef SCH het volgende:
Wat gaat iemand van 24 nou in Glasgow doen
Je schijnt er gezellig te kunnen feesten met ene Fernando R.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15247156
quote:
Op maandag 8 december 2003 14:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Je schijnt er gezellig te kunnen feesten met ene Fernando R.

Open deur zeg.
  maandag 8 december 2003 @ 14:22:06 #231
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_15247235
Bron: Marca
quote:
Van Nistelrooy es el elegido de Florentino

Van Nistelrooy es el principal objetivo del Real Madrid para la próxima temporada. Henry y Owen han quedado en un segundo plano. Según publica el diario Marca el delantero del Manchester es el primero en la lista.

Vrij vertaald naar het Nederlands.
quote:
Florentino wil Van Nistelrooij

Florentino (voorzitter Real Madrid) wil graag Van Nistelrooij hebben voor volgend seizoen. Henry en Owen staan als 2de op zijn verlanglijstje. Volgens Marca (krant) staat de spits van Manchester United als eerste op het lijstje van Florentino.

Of het waar is, is een tweede...
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_15247333
quote:
Op maandag 8 december 2003 14:22 schreef Abonides het volgende:
Bron: Marca
[..]

Vrij vertaald naar het Nederlands.
[..]

Of het waar is, is een tweede...

Ook al is het waar, Ruud gaat toch niet weg. Ferguson zal hem ook nooit kwijt willen.
  maandag 8 december 2003 @ 14:33:00 #233
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_15247528
quote:
Op maandag 8 december 2003 14:25 schreef Qi het volgende:

[..]

Ook al is het waar, Ruud gaat toch niet weg. Ferguson zal hem ook nooit kwijt willen.

Zeg nooit nooit. Als Real genoeg betaald en het salaris van Ruudje verdubbelt dan zal ie, denk ik, toch echt wel vertrekken. Alleen zou ie dan wel heel veel moeten kosten en zal zijn salaris nog absurder worden!
  maandag 8 december 2003 @ 14:40:11 #234
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15247739
Ruud is God in Engeland. Die eer zal 'ie bij Real aan Raul moeten laten...

Denk dat Ruud prima zit in Manchester en dat 'ie pas vertrekt als het echt slecht gaat.

pi_15247794
quote:
Op maandag 8 december 2003 14:33 schreef Abonides het volgende:

[..]

Zeg nooit nooit. Als Real genoeg betaald en het salaris van Ruudje verdubbelt dan zal ie, denk ik, toch echt wel vertrekken. Alleen zou ie dan wel heel veel moeten kosten en zal zijn salaris nog absurder worden!

Als ze Ruud willen hebben dan moeten ze denk ik echt absurd veel geld op tafel leggen. Denk dan aan 100 miljoen ofzo, misschien zelfs meer. Het zal dan denk ik een beetje hetzelfde verhaal worden als toen Chelsea bij Real Madrid aanklopte voor Raul. Ze zullen als antwoord krijgen: "Ruud is tegen geen enkele prijs te koop".

Henry is veel makkelijker te krijgen. Arsenal heeft snel geld nodig voor het nieuwe stadion en die zullen Henry daardoor veel sneller wegdoen.

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 08-12-2003 14:43]

pi_15247802
Henry en RvN zijn onhaalbaar lijkt me, Owen blijft dan de enige "reeële" optie
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 8 december 2003 @ 14:50:15 #237
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_15248054
Mocht Ruudje weggaan (wat ik zelf niet hoop) dan zal het alleen vanwege het geld zijn! Als ie weg wil, dan kan Manchester er toch echt niets aan doen. Hij heeft tenslotte nog niet bijgetekend bij Manchester.
pi_15248366
quote:
Op maandag 8 december 2003 14:50 schreef Abonides het volgende:
Mocht Ruudje weggaan (wat ik zelf niet hoop) dan zal het alleen vanwege het geld zijn! Als ie weg wil, dan kan Manchester er toch echt niets aan doen. Hij heeft tenslotte nog niet bijgetekend bij Manchester.
Ik geloof nooit dat hij voor het geld weg zou gaan. Manchester United is zijn droomclub, en je droomclub verlaat je niet voor geld als je al ruimschoots financieel onafhankelijk bent. Henry of Owen lijkt me veel realistischer. Henry omdat Arsenal hard geld nodig heeft en Owen omdat hij opzoek is naar een Europees avontuur wat hij bij Liverpool niet of nauwelijks kan krijgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 08-12-2003 15:03]

maandag 8 december 2003 @ 17:01:48 #239
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_15251095
Als Real met een ontzettend groot bod komt, dan verkoopt ManU hem gewoon of hij wil of niet.
pi_15251254
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:01 schreef Kaalhei het volgende:
Als Real met een ontzettend groot bod komt, dan verkoopt ManU hem gewoon of hij wil of niet.
In het hedendaagse voetbal is niet iedereen meer te koop. Zie bijv. Real Madrid, die onlangs een bod van 100 miljoen afsloegen voor Raul. En Van Nistelrooy is naar mijn mening zelfs nog wel wat belangrijker voor Manchester United dan dat Raul dat is voor Real Madrid.
  maandag 8 december 2003 @ 17:15:17 #241
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_15251460
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:08 schreef Qi het volgende:

[..]

In het hedendaagse voetbal is niet iedereen meer te koop. Zie bijv. Real Madrid, die onlangs een bod van 100 miljoen afsloegen voor Raul. En Van Nistelrooy is naar mijn mening zelfs nog wel wat belangrijker voor Manchester United dan dat Raul dat is voor Real Madrid.

Als ManU het bod accepteert dan is hij weg en Real is een echte doordrammer op dit gebied. Maar ik denk niet de ManU van Nistelrooij laat gaan, hij is praktisch onvervangbaar.
pi_15251745
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:15 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Als ManU het bod accepteert dan is hij weg en Real is een echte doordrammer op dit gebied. Maar ik denk niet de ManU van Nistelrooij laat gaan, hij is praktisch onvervangbaar.

Oh, maar als Manchester United een bod accepteert dan is hij weg, daar ben ik me van bewust, het lijkt mij alleen heel erg onwaarschijnlijk dat dit gebeurt. Ruud van Nistelrooy is inderdaad zoals je zelf al zegt bijna niet vervangbaar, het is denk ik de belangrijkste man bij United. Nog vóór Keane, Giggs & Scholes naar mijn mening. Hij heeft vorig seizoen bijv. nog eigenhandig voor de titel gezorgd met zijn late doelpunten reeks.

Maargoed, ik geloof sowieso niet dat Van Nistelrooy de juiste man is voor Real Madrid. Die hebben met hun speelstijl veel meer baat bij een speler als Henry. Owen vind ik persoonlijk ook niet bij Real Madrid passen.

maandag 8 december 2003 @ 17:26:49 #243
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15251820
Ik zeg in het geval van Real nooit meer nooit....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_15252542
Pure competitie vervalsing als ze van nistelrooy kopen. Dan zitten ze heeeeel diep in de schulden. Op die manier kan een club als RKC ook een europese topclub worden. Zich gewoon even diep in de schulden steken en een paar europese topspelers kopen. Helaas wordt een Nederlandse club dan gelijk uit de competitie gezet.
pi_15252555
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:26 schreef DutchGooner het volgende:
Ik zeg in het geval van Real nooit meer nooit....
Ja, dat is wel waar. Maar ik denk dat United toch wel een gigantisch bedrag voor hem zou moeten hebben, en ik zie eigenlijk niet in waarom Real Madrid dat voor Van Nistelrooy zou betalen. Ze hebben zat scorend vermogen met spelers als Raul, Portillo, Gutti, Ronaldo, etc.
  maandag 8 december 2003 @ 17:55:19 #246
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_15252630
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:52 schreef Qi het volgende:

[..]

Ja, dat is wel waar. Maar ik denk dat United toch wel een gigantisch bedrag voor hem zou moeten hebben, en ik zie eigenlijk niet in waarom Real Madrid dat voor Van Nistelrooy zou betalen. Ze hebben zat scorend vermogen met spelers als Raul, Portillo, Gutti, Ronaldo, etc.

Om zichzelf op een nóg hoger voetstuk te kunnen plaatsen. Om de club nóg legendarischer te kunnen maken. Om de tegenstander te verlammen.
Niet alleen op sportieve grond dus.
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_15252684
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:55 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Om zichzelf op een nóg hoger voetstuk te kunnen plaatsen. Om de club nóg legendarischer te kunnen maken. Om de tegenstander te verlammen.

Wat dacht je wat ze er allemaal aan kunnen verdienen. Verkoop van shirtjes enzo.
pi_15252746
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:55 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Dan kunnen ze dus beter Henry kopen, die heeft denk ik een grotere aanhang dan Van Nistelrooy. Van Nistelrooy is toch een type speler waar je of van houdt of die je totaal niets vind, terwijl de speelstijl van Henry door iedereen gewaardeerd wordt. Daarnaast is Henry waarschijnlijk goedkoper, Arsenal heeft dringend geld nodig, en Henry past naar mijn mening ook beter bij Real Madrid.
  maandag 8 december 2003 @ 18:02:26 #249
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_15252810
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:57 schreef Biggs het volgende:

[..]

Wat dacht je wat ze er allemaal aan kunnen verdienen. Verkoop van shirtjes enzo.

Merchandising inderdaad ook.

Zelf geloof ik niet zo in die transfer. Ruud lijkt mij zeer loyaal aan Ferguson en Man. United.
Ook denk ik dat het hele "Harlem Globetrotters Glitter Glamour Hollywood Cash Flash and Fame" imago van Real Madrid niet bij Ruud past.
De spelersvrouwen die zichzelf daar volop tegoed doen aan de duurste champagnes, chiqueste mixjes, spijzen en delicatessen.

Ruud en familie drinken liever een kop koffie, of een "pint" met de familie Solksjaer, Scholes en Keane schat ik zo in.

[Dit bericht is gewijzigd door Rider_on_the_storm op 08-12-2003 19:23]

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_15254416
quote:
Op maandag 8 december 2003 14:19 schreef Qi het volgende:

[..]

Open deur zeg.

In Southern Sun
pi_15255140
Moens naar genua.
pi_15255220
Was paar dagen geleden gerucht, is nu definitief...

Verkeerde topic, dus...

In Southern Sun
pi_15255257
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Was paar dagen geleden gerucht, is nu definitief...

Verkeerde topic, dus...

pi_15257343
Tijd voor een nieuw topic!
pi_15257401
En dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')