quote:Done.
Op zaterdag 3 januari 2004 15:57 schreef SportsIllustrated het volgende:
Kan iemand mijn rap van deze pagina verwijderen ? Ik bedoelde alleen maar aan onschuldig te tonen dat dergelijke nummers debiel zijn. Wie weet wat voor figuur er mee aan de haal zal gaan.
Antisemitische rappers in opspraak
Kan dit topic een schopje krijgen naar POL? ![]()
Of moeten de hoofddoeken-topics in NWS blijven?
quote:Hmm.
Op zondag 4 januari 2004 18:13 schreef Sidekick het volgende:
"Leefbaar R'dam voor verbod kruis en hoofddoek"Kan dit topic een schopje krijgen naar POL?
Of moeten de hoofddoeken-topics in NWS blijven?
Ik zie niet veel "politiek" in de discussie terugkomen, wat mij betreft blijft het op deze manier staan in NWS (het heeft wel wat weg van de discussie n.a.v. de nieuwe franse wet). Misschien dat Kozz het naar POL wil slingeren, maar dat moet je maar even afwachten..
Volgende hoofddoekjes-topic wil ik weer in POL !!
quote:Marinier aangeklaagd voor moord -deel 2-
Op dinsdag 6 januari 2004 01:16 schreef nikky het volgende:
oke dit is dus niet gepostik dacht dat het GC was
Aan de koffie jij!!! ![]()
Ik wou net een opmerking over maken, maar ik zie dat je nog 1 biertje te weinig op hebt.
Ik weet niet of alle posts hierin van smaak getuigen, maar zeker zou hier even opgelet moeten worden. Een rode doek is voor de minder intelligente gebruiker weer es opgetrokken.
[Dit bericht is gewijzigd door Monidique op 08-01-2004 10:49]
quote:Volgens mij zijn alle frustraties er wel uit nu.
Op donderdag 8 januari 2004 10:43 schreef Monidique het volgende:
'Conductrice moest een beetje pijn hebben'Ik weet niet of alle posts hierin van smaak getuigen, maar zeker zou hier even opgelet moeten worden. Een rode doek is voor de minder intelligente gebruiker weer es opgetrokken.
Ik doe daarna precies hetzelfde met Bin Laden blaast zichzelf op!!! en welk topic wordt er NIET gesloten? Juist!!
Dit zijn dus dingen die mi dus echt niet kunnen. Gelijke monniken gelijke kappen jongens, even consequent zijn, anders daalt jullie geloofwaardigheid tot een absoluut minimum.
Doe de rest van dat Politburo even de groeten.
[Dit bericht is gewijzigd door B.R.Oekhoest op 09-01-2004 14:58]
quote:Ja, ver-schrik-ke-lijk. Tsjonge,jonge. Kun je nu wel slapen vannacht?
Op vrijdag 9 januari 2004 14:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nu begint het toch echt te gek te worden. Modje (samentrekking van mongool en nerdje?) robh opent een topic met totale onzin. Ik doe daarna precies hetzelfde en welk topic wordt er NIET gesloten? Juist.Ik doe daarna precies hetzelfde (http://forum.fok.nl/showtopic.php/461847) en welk topic wordt er NIET gesloten? Juist!!
Een moderator opent voor een mede-moderator een felicitatie-topic. Het is werkelijk dra-ma-tisch.
quote:Mooi zo. Betekent dat dat je gewoon lekker opzout? Dat zou pas een mooi verjaardagscadeau zijn.
Dit zijn dus dingen die mi dus echt niet kunnen. Gelijke monniken gelijke kappen jongens, even consequent zijn, anders daalt jullie geloofwaardigheid tot een absoluut minimum.
quote:
Doe de rest van dat Politburo even de groeten.
Volgens mij zit je luier vol, dan worden babies namelijk altijd wat dreinerig.
quote:Op dat samentrekking van mongool en nerdje na heb je helemaal gelijk.
Op vrijdag 9 januari 2004 14:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nu begint het toch echt te gek te worden. Modje (samentrekking van mongool en nerdje?) robh opent een topic met totale onzin.
Saddam Hussein is ontsnapt!Ik doe daarna precies hetzelfde met Bin Laden blaast zichzelf op!!! en welk topic wordt er NIET gesloten? Juist!!
Toch blijft het topic open. Waarom? Uitzonderingen bevestigen de regel!
Kan een mod ff ingrijpen? Het gaat een beetje offtopic.
quote:Zo lust ik er ook nog wel een paar. Wat heeft dat met NWS te maken?
Op vrijdag 9 januari 2004 15:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Een moderator opent voor een mede-moderator een felicitatie-topic. Het is werkelijk dra-ma-tisch.
[..]
quote:Zo makkelijk kom je er niet af. Ik moet eerst je drankvoorraad nog plunderen.
Mooi zo. Betekent dat dat je gewoon lekker opzout? Dat zou pas een mooi verjaardagscadeau zijn.
[..]
quote:Lul niet moraalridder, het gaat juist ontopic.
Op vrijdag 9 januari 2004 15:13 schreef Sidekick het volgende:
Saddam Hussein is ontsnapt!Kan een mod ff ingrijpen? Het gaat een beetje offtopic.
quote:Ik ben 1 van de moderators hier
Op vrijdag 9 januari 2004 15:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zo lust ik er ook nog wel een paar. Wat heeft dat met NWS te maken?
quote:Gezien mijn whisky-collectie is dat een doodverwensing richting jezelf
Zo makkelijk kom je er niet af. Ik moet eerst je drankvoorraad nog plunderen.
quote:Gooi dan die hele policy maar direct overboord.
Op vrijdag 9 januari 2004 15:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Ik ben 1 van de moderators hier
.
).
quote:Waarom? Er staat hier duidelijk:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Gooi dan die hele policy maar direct overboord.
quote:
Aan eerder voorgekomen handelingen en genomen beslissingen van crewleden en op het forum of in de policy vermelde regels kunnen voor vergelijkbare en andere gevallen door niemand rechten worden ontleend. De crew kan en zal in bijzondere gevallen ten alle tijden overwegen af te wijken van de gangbare regels.
quote:In dat topic. Hoor je daar een mod over klagen dan?
Op vrijdag 9 januari 2004 15:42 schreef Leutje het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik moet B.R.Oekhoest wel gelijk geven (ook al doet hij het niet op de juiste manier)
Als mod heb je toch een voorbeeld functie (toch?)
Een geintje is leuk maar hij had op zijn minst allang verplaatst moeten worden want dit lokt bagger postingen uit natuurlijk
Stelletje azijnpissers
.
quote:Het hele topic is toch offtopic? Het is nl. een felicitatie topic voor JMG met een creatieve lokker
Op vrijdag 9 januari 2004 15:13 schreef Sidekick het volgende:
Saddam Hussein is ontsnapt!Kan een mod ff ingrijpen? Het gaat een beetje offtopic.
quote:Nee maar wel een hoop users
In dat topic. Hoor je daar een mod over klagen dan?Stelletje azijnpissers
.
quote:Laf hoor, om je hier achter te verschuilen. Het begint nu haast sadistische trekjes te vertonen dat sfeertje wat er om jullie oh-wat-grappige onderonsje heenhangt "kijk eens wat wij modjes kunnen en jullie lekker niet".
Op vrijdag 9 januari 2004 15:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Waarom? Er staat hier duidelijk:
[..]blaat
[..]
I'm out
quote:Ach, doe niet zo moeilijk. Bijna elke mod krijgt een felicitatietopic in zijn/haar forum. Dat er nu een grappige titel aan is gegeven is toch niet erg?
Op vrijdag 9 januari 2004 15:47 schreef Deetch het volgende:[..]
Het hele topic is toch offtopic? Het is nl. een felicitatie topic voor JMG met een creatieve lokker
. Wat is nu ontopic is de vraag:
Reactie op het onderwerp (de eigenlijke topic) saddam Felicitaties voor JMG (doel van de topic)
quote:Oooooooooooooohoooooooohooooooo, ik word geflamed, help modjes help!
Op vrijdag 9 januari 2004 15:55 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ach, doe niet zo moeilijk. Bijna elke mod krijgt een felicitatietopic in zijn/haar forum. Dat er nu een grappige titel aan is gegeven is toch niet erg?
quote:Wie, Sidekick weer?? 't Wordt een keertje tijd voor een bannetje voor die gozer. Meteen maar eens 3 maanden weg om mee te beginnen lijkt me hier wel op zijn plaats.
Op vrijdag 9 januari 2004 15:58 schreef Deetch het volgende:[..]
Oooooooooooooohoooooooohooooooo, ik word geflamed, help modjes help!
Kan er ff iemand hier naar kijken? Dergelijke persoonlijke reacties verrijken het topic helaas niet en nodigen ook al niet uit met meer details te komen.![]()
schreef de lurker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |