quote:Gelukkig compenseer je het door voor rassenscheiding te pleiten.
Op donderdag 25 december 2003 15:21 schreef Martelinho het volgende:
In het topic 'Geen seks, je bent chinees' vergelijkt iemand Israeli's met nazi's. Dat lijkt me buiten een domme vergelijking ook een vergelijking die op het ranzige af is.
quote:Nee. De gebezigde praktijk wordt vergeleken. Dat is wat anders, en ik zie het probleem dan ook niet.
Op donderdag 25 december 2003 15:21 schreef Martelinho het volgende:
In het topic 'Geen seks, je bent chinees' vergelijkt iemand Israeli's met nazi's. Dat lijkt me buiten een domme vergelijking ook een vergelijking die op het ranzige af is.
quote:"Echte nazi's zijn het". Waarbij iedereen die begrijpend kan lezen, inziet dat hetslaat op Israeli's. Alle Israeli's nog wel.
Op donderdag 25 december 2003 15:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Nee. De gebezigde praktijk wordt vergeleken. Dat is wat anders, en ik zie het probleem dan ook niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Martelinho op 25-12-2003 15:37]
quote:Ach, uw opmerking is ook niet zo prettig te noemen.
Op donderdag 25 december 2003 15:36 schreef Martelinho het volgende:[..]
"Echte nazi's zijn het". Waarbij iedereen die begrijpend kan lezen, inziet dat het slaat Israeli's.
quote:
Op donderdag 25 december 2003 18:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:En bij de volgende keer dat je weer meent een discussie te moeten voeren door op de persoon te spelen ben je voor lange tijd hier weg.
quote:Prompt ging de relkloon de fout in ..op de persoon spelen met "kleuter".
Op donderdag 25 december 2003 18:41 schreef Martelinho het volgende:Boek niet gelezen kleuter? Geschreven door de partij-ideoloog van de SP. Gretta "6 miljoen" Duisenberg is ook een fanatiek SP-er. Ja dat soort tuig schaar ik op een hoop met neo-nazi's en dat lijkt me niet meer dan terecht!
quote:Nordcore kneuzenkloon numero zoveel is alweer exit.
Op donderdag 25 december 2003 18:48 schreef Bluesdude het volgende:
Prompt ging de relkloon de fout in ..op de persoon spelen met "kleuter".
Speelt hij niet de pro-joodse fanatiekeling ?
Kan de topictitel worden veranderd in "Zinloos bashtopic", dat sluit wat meer aan bij de discussie die op pagina 6 te lezen is (als je 25 reacties per pagina hebt).
Of e.e.a. nog wat gevolgen heeft voor bepaalde personen zie ik later wel. Nu ga ik me eerst weer met m'n bezoek bezighouden.
verplaatsen naar onz of een slotje erop alstublieft, dit slaat echt totaal nergens meer op
quote:Religieuze symbolen in het openbaar (Deel 2)
Op dinsdag 30 december 2003 15:19 schreef 78589 het volgende:
Religieuze symbolen in het openbaar (Deel 2)
Scherp discussiėren, prima, maar dat gescheld van 78589 begint knap te vervelen.
quote:
Op woensdag 31 december 2003 02:00 schreef WilliamStam het volgende:[..]
O Lord.
Vol verbazing moet ik jouw zielige reactie dan hier lezen. Jammer dat je een jongen zijn plezier niet gunt.
Jouw rfeactie is vragen om:
a) en ban
b) opgespoort te worden en je familie ook
c) jij mag toekijken hoe je moeder en evetuele zusjes wordne verkacht door 20 negers die dr lekekr uithollen en volspuiten
d) ik neem alles op, op video!
e) ik plaats het op facials.com
f) maak nog n video, gastoptreden van SCH die je keihard in je bek neukt en dan met zijn lul eerst op je neus slaat zodat die breekt en vervolgens een nekshot !!!
g) je bent in een klap wereld bekend als een homo die mooi aan zijn einde kwam, en een leuk verhaal er op na hield
Man, dit is echt super!!! zijn we van je af, loser, stakker! opzouten
quote:Is inmiddels gebeurd.
Op vrijdag 2 januari 2004 16:48 schreef Lithion het volgende:
Pacifisme, het hoe en waarom (EN. openingstext)Kan iemand die effe richting POL schoppen?
erm ... never mind
quote:Okay
Op vrijdag 2 januari 2004 17:53 schreef sp3c het volgende:
SORRY ROBH IK WERD ER EEN BEETJE MOE VANerm ... never mind
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/432892/1/300#15909212
Hoop dat ze allemaal de kanker in hun hart krijgen. Laag achterbalks volk dat ze zijn (inclusief Bazaa)
Niet normaal dit figuur.
quote:Zie MED
Op vrijdag 2 januari 2004 20:39 schreef BAZZA het volgende:[..]
Ook kinderen gevangen in Guantanamo.
Niet normaal dit figuur.
[Dit bericht is gewijzigd door Monidique op 03-01-2004 02:05]
quote:Er is al 1 topic direct om zeep geholpen met off-topic gezever, en in deel 2 is er vaak genoeg gewaarschuwd dat dit niet het onzin-forum is.
Op zaterdag 3 januari 2004 01:55 schreef Monidique het volgende:
JMG, ik merk dat jij een bericht van mij heb verwijderd, met als waarschijnlijke oorzaak: dit is geen ONZ. [i]Bon[i/], maar de PI en de globale omstandigheden relativeren toch wel het geheel?
Ergo: Onzinnige posts worden gewoon verwijderd.
-edit-
En reacties op verwijderde posts gaan er normaal gesproken ook achteraan, behalve wanneer daar, naar oordeel van de mod, echt iets significants in staat.
e.e.a. heeft ook verder weinig invloed gehad op de meeste posters, aangezien het voornamelijk 1 persoon was die maar door bleef gaan met baggeren, terwijl daar steeds anderen op reageerden.
Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet eindeloos door blijf gaan met alleen maar waarschuwen, zeker niet als er al 1 topic compleet verbrast is door 'lollige' opmerkingen.
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 03-01-2004 02:48]
Via deze weg bied ik U allen mijn excuses aan voor de Lotto trekking van afgelopen nacht.
Bij voorbaat dank voor uw begrip en vergeving
Hoogachtend,
De Lotto-Neger
Antisemitische rappers in opspraak
[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 03-01-2004 15:58]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |