quote:AH niet zo gemeen
Op zaterdag 3 januari 2004 20:06 schreef mitt het volgende:
nouja al zet je Essers op 2-0 en 2-0 voor dan wint ie nog niet
Die jongen heeft gewoon veel ervaring op het grote podium nodig
quote:Zoals Co zeker?
Op zaterdag 3 januari 2004 20:04 schreef AirRaid het volgende:[..]
in de 1ste rondes is alle mogelijk
er zijn vaker favorieten naar huis gestuurd in de 1ste rondes
quote:Die jongen komt er volgens mij nooit.
Op zaterdag 3 januari 2004 20:13 schreef calvobbes het volgende:[..]
AH niet zo gemeen
Was echt heel erg zielig om te zien hoe die verkrampte tijdens IDLDie jongen heeft gewoon veel ervaring op het grote podium nodig
leuk dat verhaal tussen de Viking en Jeroen Heubach.
quote:Amateurbond die BDO.......
Op vrijdag 2 januari 2004 20:14 schreef AirRaid het volgende:
eidenlijk het echte dartwerk, stuker beter dan die prutsers op rtl5
Taylor is natuurlijk top, maar "de rest" verhoudt zich toch wel met de BDO?
Tis pas de eerst ronde.
quote:Part, Warriner, Mardle en Painter zijn minimaal even sterk als Barney
Op zaterdag 3 januari 2004 22:53 schreef okkidude het volgende:
Zo'n superbond is de PDC toch ook niet?Taylor is natuurlijk top, maar "de rest" verhoudt zich toch wel met de BDO?
Tis pas de eerst ronde.
quote:Part, Mardle zijn minder dan Barney vooral Mardle aangezien die vaak van Barney verloor
Op zaterdag 3 januari 2004 22:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Part, Warriner, Mardle en Painter zijn minimaal even sterk als Barney
quote:Een aantal jaar geleden wel, nu is Mardle sterker, 100% zeker
Op zaterdag 3 januari 2004 22:59 schreef Bartoli het volgende:Part, Mardle zijn minder dan Barney vooral Mardle aangezien die vaak van Barney verloor
quote:Vast wel maar van Barney zie ik hem niet winnen
Op zaterdag 3 januari 2004 23:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Een aantal jaar geleden wel, nu is Mardle sterker, 100% zeker
quote:goede darters, maar zullen nooit voorbij de kwartfinales komen bij het PDC kampioensschap. Ronnie Baxterdacht ook makkelijk te kunnen overstappen, maar lag er al in de 1/8 finales uit
Op zaterdag 3 januari 2004 22:57 schreef okkidude het volgende:
King, Hankey en David niet?
quote:Nou, ik zag Mardle net spelen, die maakt op zijn minst gehakt van Barney.....
Op zaterdag 3 januari 2004 22:59 schreef Bartoli het volgende:[..]
Part, Mardle zijn minder dan Barney vooral Mardle aangezien die vaak van Barney verloor
quote:en toch vind ik het niveauverschil niet groot, en de PDC is minder ambiance vin ik
Op zaterdag 3 januari 2004 23:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
goede darters, maar zullen nooit voorbij de kwartfinales komen bij het PDC kampioensschap. Ronnie Baxterdacht ook makkelijk te kunnen overstappen, maar lag er al in de 1/8 finales uit
quote:2 jaar geleden misschien, nu pakt Barney maximaal 2 sets in een best-of-7
Op zaterdag 3 januari 2004 23:01 schreef Bartoli het volgende:
Vast wel maar van Barney zie ik hem niet winnen
quote:Jij bent ook heilig overtuigd van dat Mardle een Barney kan kloppen daar ben ik nog niet zo zeker van.
Op zaterdag 3 januari 2004 23:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
2 jaar geleden misschien, nu pakt Barney maximaal 2 sets in een best-of-7
quote:Ik wel, Barney is nergens tegen hem.
Op zaterdag 3 januari 2004 23:04 schreef Bartoli het volgende:[..]
Jij bent ook heilig overtuigd van dat Mardle een Barney kan kloppen daar ben ik nog niet zo zeker van.
maare, Mardle gooit 90 gemiddeld? Barney gooit toch sowieso veel hoger dan 90?
quote:als Barney top is zal die ook rond de 90 zitten zelfs erboven
Op zaterdag 3 januari 2004 23:07 schreef mitt het volgende:
bladiebla enzmaare, Mardle gooit 90 gemiddeld? Barney gooit toch sowieso veel hoger dan 90?
Ik denk trouwens dat Mardle het wint van Van Barneveld. Vandaag dan.
quote:niet al te hoog maar het was een 1ste ronde, dan gooi je automatisch minder
Op zaterdag 3 januari 2004 23:47 schreef SpankSpankeronie het volgende:
wat was het gemiddelde van Barney tegen Hunt????????
quote:kul van de bovenste plank
Op zaterdag 3 januari 2004 23:50 schreef AirRaid het volgende:[..]
niet al te hoog maar het was een 1ste ronde, dan gooi je automatisch minder
quote:omdat Mason een tegenstander van formaat was in tegenstelling tot Hunt
Op zaterdag 3 januari 2004 23:55 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
kul van de bovenste plank
toen Barney in 2000 van Mason verloor had die een gemiddelde van 96
quote:Goh, Phil gooit voor het eerst dit toernooi over de 100 gemiddeld. Barney deed dat een paar jaar terug DRIE KEER ACHTER ELKAAR en ook vorig jaar was dat geen uitzondering. Hankey en King gooien dat gemiddelde ook regelmatig. Op de IDL 2003 gooide Raymond zelfs 35.05 in een b.o. 15 sets. Phil is niet meer de ABSOLUUT beste speler ter wereld, hij is zowaar verslaanbaar. Part bewees het zelfs 2x. Phil's gemiddelde zakt iets, terwijl andere spelers
Op zondag 4 januari 2004 00:01 schreef Hopjes het volgende:
Waarom heffen ze die carnavals-club in de Lakeside niet op? In een raar pakje opkomen en vervolgens gemiddeldes gooien die Phil Taylor met z'n ogen dicht gooit.
Als je niet weet waar je over paraat hou dan je mond man.
quote:
Op zondag 4 januari 2004 03:11 schreef qwerty1973 het volgende:[..]
Goh, Phil gooit voor het eerst dit toernooi over de 100 gemiddeld. Barney deed dat een paar jaar terug DRIE KEER ACHTER ELKAAR en ook vorig jaar was dat geen uitzondering. Hankey en King gooien dat gemiddelde ook regelmatig. Op de IDL 2003 gooide Raymond zelfs 35.05 in een b.o. 15 sets. Phil is niet meer de ABSOLUUT beste speler ter wereld, hij is zowaar verslaanbaar. Part bewees het zelfs 2x. Phil's gemiddelde zakt iets, terwijl andere spelers
(vooral BDO-spelers) steeds hogere gemiddeldes gooien.Als je niet weet waar je over paraat hou dan je mond man.
PDC:
Ronde 1: 84.38
Ronde 2: 87.00
Ronde 3: 91.04
Kwartfinale: 91.48
Halve finale: 91.24
Finale: 98.42
Overall average: 88.26
BDO:
Ronde 1: 87.02
Ronde 2: 91.50
Kwartfinale: 93.96
Halve finale: 95.07
Finale: 92.76
Overall average: 89.78
Vooral opvallend hoe laag het niveau van de PDC bij dat tournooi tot en met de halve finale was. De finale was natuurlijk van een wereldniveau. Er moet natuurlijk niet vergeten worden dat bij de PDC de toppers later instromen, maar zelfs met dat gegeven lijkt het BDO-championship toch sterker te zijn.
En ik ben er vrij zeker van dat bij een overstap van Barney naar de PDC het daar toch veelal tussen hem en The Power zal gaan. De rest zit daar gewoon een treetje onder, ook Warriner, Mardle, Baxter, Manley, Painter enz.
Sorry Airraid.....
quote:bij de PDC komen er 16 darters meer in actie dan bij de BDO en die darters zorgen meestal niet voor stijging van de gemiddelden
Op zondag 4 januari 2004 13:02 schreef Bobu het volgende:
Op een of andere manier denken idd veel mensen dat de PDC sterker is dan de BDO. Zoals al gezegd door qwerty1973 is dit dus niet jaar. Afgelopen jaar heb ik zelf even de gemiddeldes uitgerekend.PDC:
Ronde 1: 84.38
Ronde 2: 87.00
Ronde 3: 91.04
Kwartfinale: 91.48
Halve finale: 91.24
Finale: 98.42Overall average: 88.26
BDO:
Ronde 1: 87.02
Ronde 2: 91.50
Kwartfinale: 93.96
Halve finale: 95.07
Finale: 92.76Overall average: 89.78
Vooral opvallend hoe laag het niveau van de PDC bij dat tournooi tot en met de halve finale was. De finale was natuurlijk van een wereldniveau. Er moet natuurlijk niet vergeten worden dat bij de PDC de toppers later instromen, maar zelfs met dat gegeven lijkt het BDO-championship toch sterker te zijn.
quote:Ik gaf al aan dat de toppers idd later instromen, maar vooral de vergelijking van de gemiddeldes in de kwart- en halve finale vind ik opvallend. De BDO gewoon duidelijk hoger.
Op zondag 4 januari 2004 13:12 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
bij de PDC komen er 16 darters meer in actie dan bij de BDO en die darters zorgen meestal niet voor stijging van de gemiddelden
laten ze 16 man extra gooien bij de BDO krijg je hetzelfde resultaat
quote:De finale moet je voor het gemak maar niet meerekenen
Op zondag 4 januari 2004 13:13 schreef Bobu het volgende:[..]
Ik gaf al aan dat de toppers idd later instromen, maar vooral de vergelijking van de gemiddeldes in de kwart- en halve finale vind ik opvallend. De BDO gewoon duidelijk hoger.
quote:wordt over meer sets gespeeld bij de PDC en ook altijd irritante reclameonderbrekingen zijn meestal ook niet bevordelijk voor de concentratie van een darter
Op zondag 4 januari 2004 13:13 schreef Bobu het volgende:[..]
Ik gaf al aan dat de toppers idd later instromen, maar vooral de vergelijking van de gemiddeldes in de kwart- en halve finale vind ik opvallend. De BDO gewoon duidelijk hoger.
quote:NSB-er...
Op zondag 4 januari 2004 14:08 schreef Hopjes het volgende:
OMG, ik zag net dat onze volkskneus Stompje er al uitligtHet toenooi is nog geen dag oud
Jij bent zo'n figuur die voor de tv gaat zitten en hoopt dat ze verliezen.
quote:
Op zondag 4 januari 2004 14:09 schreef Zwansen het volgende:[..]
NSB-er...
Jij bent zo'n figuur die voor de tv gaat zitten en hoopt dat ze verliezen.
quote:volgens mij behoor jij ook tot die categorie volkskneusjes
Op zondag 4 januari 2004 14:08 schreef Hopjes het volgende:
OMG, ik zag net dat onze volkskneus Stompje er al uitligtHet toenooi is nog geen dag oud
quote:Wat een dramatisch niveau
Op zondag 4 januari 2004 15:01 schreef Bartoli het volgende:
wade gaat al goed tegen Greatbatch, al 2-0 voor in sets
quote:Ja dat wel, maar ga nu niet weer over de PDC zeuren want daar is het niet veel beter bij partijen tussen de "mindere" spelers.
Op zondag 4 januari 2004 15:15 schreef Hopjes het volgende:[..]
Wat een dramatisch niveau
CAZZO, waar blijven de screenshots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |